03/02/2009 23:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ταξιδιωτική οδηγία των ΗΠΑ σε βάρος της Ελλάδος


Οι Αμερικανοί καλούνται να αποφεύγουν τα Εξάρχεια !!!


Σε ταξιδιωτική οδηγία  του Σταίητ Ντηπάρτμεντ  για την Ελλάδα,  η κυβέρνηση των ΗΠΑ  εκφράζει τις βαθύτατες ανησυχίες της για τον «αυξανόμενο κίνδυνο τρομοκρατικών επιθέσεων» εναντίον αμερικανικών συμφερόντων στην Ελλάδα και προτρέπει ουσιαστικά τους Αμερικανούς πολίτες να μην επισκεφθούν την Ελλάδα. Γίνεται επίσης ιδιαίτερη αναφορά στο «κύμα επεισοδίων» που ξέσπασε τον περασμένο Δεκέμβριο και οι Αμερικανοί πολίτες προειδοποιούνται να αποφεύγουν περιοχές όπως τα Εξάρχεια, το Πολυτεχνείο, οι πλατείες Συντάγματος και Ομονοίας στην Αθήνα, καθώς και η πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη (!!!)

Στο ίδιο σημείωμα γίνονται αναφορές στο ιστορικό της οργάνωσης «17 Νοέμβρη», αφήνοντας να εννοηθεί ότι μέλη τους είναι ελεύθερα («πολλά μέλη» της οποίας συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν», αλλά και στις «διάδοχες ομάδες», όπως ο ΕΑ,  που επιτίθενται εναντίον ελληνικών και ξένων στόχων.  Κατά την οδηγία τα εκτενή θαλάσσια σύνορα της Ελλάδας αυξάνουν την πιθανότητα ξένοι τρομοκράτες να επιχειρήσουν να εκμεταλλευθούν τη δυσκολία φύλαξής τους για να εισέλθουν στην Ευρώπη

Με τρόπο έμμεσο τέλος γίνεται αναφορά στο πανεπιστημιακό άσυλο. «..Δεν επιτρέπεται στην ελληνική αστυνομία να εισέρχεται στους χώρους των δημόσιων πανεπιστημίων, με αποτέλεσμα κάποιοι να εκμεταλλεύονται την κατάσταση και να διαπράττουν εγκληματικές πράξεις στους χώρους αυτούς»

Δείτε εδώ την οδηγία http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_1127.html

Και θυμηθείτε τι γράφαμε εδώ: Κυνήγι τρομοκρατών και μαγισσών με γραμμή ΗΠΑ για τις συμφωνίες που είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση να υπογράψει με τις ΗΠΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. donaE avatar
    donaE 04/02/2009 00:01:11

    Κατι περισσοτερο ξερει το Σταίητ Ντηπάρτμεντ,ή ειναι λαθος το 'πολλα μελη',ή ειναι εξ επιτηδες λαθος.Τα αλλα ειναι συνηθισμενα.

  2. Factorx avatar
    Factorx 04/02/2009 00:04:01

    "Many of the N17 terrorists were apprehended by Greek authorities in 2002 and tried for their crime"

  3. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 04/02/2009 00:07:50

    "Σημειώνεται επίσης ότι τα εκτενή θαλάσσια σύνορα της χώρας μας αυξάνουν την πιθανότητα ξένοι τρομοκράτες να επιχειρήσουν να εκμεταλλευθούν τη δυσκολία φύλαξής τους για να εισέλθουν στην Ευρώπη"

    Σε άρθρο του ο Άγιος επισημαίνει την παράγραφο και αναρωτιέται αν είναι προάγγελος κακών μαντάτων για την εξωτερική πολιτική μας.

    Δεν είμαι εθνικά υπερευαίσθητος, αλλά δεν μπορώ να μη διακρίνω τον κίνδυνο μεθόδευσης "συν-φύλλαξης".

  4. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 04/02/2009 00:14:54

    @ Anonymous
    1. Πρεπει να το πουν οι «Ειδικοι αναλυτες» ;
    Χωριο που φαινεται κολαουζο ,δεν θελει.
    2. ‘’η χώρα είναι ανίκανη σε τραγικό και εγκληματικό βαθμό να φροντίσει με επαγγελματισμό για το κύρος της και την εικόνα της στο εξωτερικό’’
    Γιατι στο εσωτερικο της το φροντιζει;
    3. “ στη χώρα κυριαρχεί ανομία και εγκληματικές συμμορίες “
    γιατι δεν ευσταθει;
    4. Με όλα αυτά τα παραπανω, τα Εξαρχεια σε «ενοχλησαν»; Εκει τουλαχιστον εχουν και τα κοτσια να πεταξουν και κανα Γιαουρτακι.
    Παρε «ματι» αγορι μου ,στο παραπροηγουμενο POST , κοψε φατσες που διαφεντευουν την ζωη σου, και ελα να μου πεις τι αισθανεσαι μετα.

  5. donaE avatar
    donaE 04/02/2009 00:29:19

    Καμια αλλαγη στο Υπουργειο Εξωτερικων τους.

  6. report2 avatar
    report2 04/02/2009 00:40:56

    Καλό είναι να αποφεύγουν και το λιμάνι της Πάτρας, καθώς και τα γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλεϋ και πόλο.

  7. neoinileias avatar
    neoinileias 04/02/2009 00:47:26

    Στην προκειμένη περίπτωση, αν δεχτούμε ότι υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας, σε σχέση με την εξωτερική τρομοκρατία, τότε το πρόβλημα δεν είναι μόνο πρόβλημα αποκλειστικά της χώρας μας, είναι και του ΝΑΤΟ. Παράλληλα, μέχρι και σήμερα δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι από τα σύνορα της χώρας έχουν περάσει τρομοκράτες με κατεύθυνση την Ευρώπη, βέβαια αυτό δεν αποκλείει ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί στο μέλλον, για το λόγο ότι, κάθε πρόσφυγας Αφγανός από τη στιγμή που υπάρχει στρατός του νατο στο Αφγανισταν στην πράξη πρέπει να θεωρείται ύποπτος τρομοκρατίας..

    Από κι και πέρα ένα μεγάλο, ίσως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την αθρόα είσοδο λαθρο- μεταναστών στην Ευρώπη ανήκει στην Τουρκία, δεν μπορεί να ελέγξει, ως οφείλει, ( χώρα του ΝΑΤΟ είναι) τα εξωτερικά σύνορα της στην ανατολή, αλλά και τον χερσαίο χώρο της.

  8. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 04/02/2009 00:49:36

    Δεν υπάρχει ασφαλέστερη γειτονιά από τα Εξάρχεια. Αρκεί να είσαι άνθρωπος...

    Α, και ο "ΕΑ" είναι "μούφα". Αμερικανιά τόση όση ήταν και το ότι "το ΠΑΚ είναι πίσω από την 17Ν", (όρα: Βαλυράκης, βίζα, προχθές!). Και μην ξεχνάμε το βασικό: οι Εγγλέζοι εξάρθρωσαν την 17Ν. Τα άλλα όλα είναι για "λαϊκή κατανάλωση", ώστε να νανουρίζεται η "Δικτατορία των Βλακών" στα made by Malelis παράθυρα του γυάλινου μπερντέ.

    Έρχονται, ήδη, από την θάλασσα και πάνω στο δημοσίευμα των Αμερικανών, οι συνάδελφοι, -συγνώμη!-, οι "σύντροφοι" του "ΕΑ" ισλαμιστές, για κοινό κτύπημα κατά των ιμπεριαλιστών, ή των συμμάχων τους Σιωνιστών, στην Ελλάδα => στην ΕΕ...

    "_ΆΜΑ ΤΑ", με μεγάλα, μαύρα γράμματα...

  9. ariel avatar
    ariel 04/02/2009 01:00:42

    Νήπιε συμφωνώ για τα Εξάρχεια. Μένω λίγο πιο πάνω κατά Νεάπολη Εξαρχείων και ποτέ δεν φοβήθηκα την πλατεία και τα γύρω. Μου αρέσει να περπατάω και να χαζεύω την γειτονιά, είναι όμορφη, γραφική με ωραία παληά σπίτια και είναι κρίμα να την υποβαθμίζουν με το να την κατηγορούν ως φωλεά πρεζάκηδων και παρανόμων. Πολύ κρίμα.

  10. ariel avatar
    ariel 04/02/2009 01:09:39

    Ανώνυμε @1
    το καλοκαίρι να δεις τι θα γίνει με τον τουρισμό. Θα κλάψουνε μανούλες. Οι τουρ οπερέϊτορς δίνουν μέχρι τώρα επίσημα 20% κάτω στην Κρήτη και 40% κάτω στα Δωδεκάννησα, σε ξενοδοχεία που πέρυσι ήταν όχι απλά γεμάτα, αλλά οverbooked τους μήνες αιχμής. Θα δούμε άνεργους ξενοδοχουπαλήλους και άλλους κλάδους που συνδέονται που θα κλαίμε όλοι μαζί.

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/02/2009 02:10:44

    Βίζα τώρα για τα Εξάρχεια.

    Μόνο για τους Αμερικανούς.


    ΠΠ

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 07:29:15

    Δεν έχουν άδικο οι Αμερικανοί. Εδώ και οι Έλληνες φοβούνται να κυκλοφορήσουν λόγω κουκουλοφόρων και λοιπών παραβατικών.Δεν ξέρεις από που θα σου έρθει μολοτοφ, χειροβομβίδα κρότου κλπ. (άσε δε τις κυριακές οι χουλιγκανς)
    Θα έπρεπε όμως να αναφέρουν και την εγκληματικότητα των κάθε λογής Τσετσένων κ.ά. που λυμαίνονται τους δρόμους μας. Η ΝΥ έχει πλέον χαμηλότερο δείκτη εγκληματικότητας από την Αθήνα. Αλήθεια είναι δύσκολο για έναν τσαντάκια να χτυπήσει και μετά να τρέξει στο "άσυλο" του πανεπιστημίου προκειμένου να μη πιαστεί και να μπορεί να "διακινεί ελεύθερα τις ιδέες του;" Αυτό γίνεται καθημερινά. Υπάρχουν χώροι στο πολυτεχνείο και αλλού όπου στοιβάζονται τα διάφορα κλοπιμαία των λαθρομεταναστών κακοποιών. Το γνωρίζουν άπαντες. Αλλά δεν επιτρέπει ο συριζα να αναφερθεί δημόσια. Μαθεύτηκε μάλιστα σε όλα τα Βαλκάνια και έρχονται επι τούτου διάφοροι τσόγλανοι ώστε να εκμεταλλευτούν αυτό το ιδιότυπο καθεστώς και να κάνουν τη καλή τους καθότι υπάρχει πληρης ανομία και ατιμωρησία στην μπανανία μας.
    Μην κατηγορούμε για όλα τους Αμερικάνους. Δεν χρειάζεται ταξιδιωτική οδηγία για να μας πάρουν χαμπάρι οι σοβαροί και νοήμονες αλλοδαποί τουρίστες. Ξεφτιλιζόμαστε και απο μόνοι μας μια χαρά.

  13. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/02/2009 07:29:33

    @ αυτα ότι δηθεν τα ειπε ο Κισινγκερ ειναι π@π@ρες. το έγραψε μια μικρή εφημερίδα της κύπρου, απο κει το πήρε μια εφημερίδα της τουρκίας, και το τσιμπήσαμε εμείς για να ... αυτοχαιδευτουμε (αλλιως λεγεται..).
    Συγνωμη που σου χαλαω την αισθηση του περιουσιου λαού

  14. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/02/2009 07:32:19

    για το @10 ηταν το προηγουμενο

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 07:39:17

    @18 έχεις δίκιο αλλά ακόμη κυκλοφορεί ως θέσφατο.

  16. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 04/02/2009 08:16:40

    (Κορίτσια, ο Βουλγαράκης, τώρα, στον ΑΝΤ1. Τρεχάτε! Μιλάει ο γόης πάνσοφος της ΝΔ για το "περί Δικαίου αίσθημα". Προλάβετε, Προλάβετε! -ΟΥΣΤ, κοπρίτες! Γιαούρτια, ρεεεε!)

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/02/2009 09:32:37

    Το άσυλο έγινε γνωστο στο αμερικανικο κοινό κατα τα πρόσφατα επεισόδια του Δεκεμβρίου όταν μετεδιδε το CNN.
    Καποιος Ελληνας βγηκε στην τηλεοραση και προσπάθησε να εξηγησει τα ανεξηγητα αλλά δεν τα καταφερε.
    Αυτα θα ειναι τα πρωτα επισδοια που θα έχουν επίπτωση στην οικονομία λόγω της πτώσης του τουρισμού αλλά τα ελληνικά ΜΜΕ που δοξολογησαν την εξεγερση θα ρίξουν τη μειωση στην παγκοσμια οικονομικη κριση.

  18. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2009 10:20:15

    Μικρή υποχώρηση παρουσίασε ο δείκτης οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2009, όμως από την άλλη πλευρά η καταναλωτική εμπιστοσύνη ανέκαμψε. Ειδικότερα, για ενδέκατο συνεχή μήνα υποχωρεί στην Ελλάδα, ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος, με το δείκτη να διαμορφώνεται στις 55,4 μονάδες, καταγράφοντας νέα ιστορικά χαμηλή επίδοση από τον Ιανουάριο του 1990, όπως τονίζεται στην έρευνα του ΙΟΒΕ. Αντίστοιχο χαμηλό ρεκόρ σημειώνουν άλλωστε άλλες 16 χώρες της ΕΕ, μεταξύ των οποίων και η Βρετανία, η Γερμανία, η Δανία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Αυστρία.

    Η επιβράδυνση της υποχώρησης ενδεχομένως να σηματοδοτεί την ολοκλήρωση αυτής της καθοδικής τροχιάς, καθώς τα περιθώρια για εντονότερη επιδείνωση των σχετικών δεικτών είναι πλέον μικρά. Το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στη διάρκεια αυτής της παρατεταμένης περιόδου δυσμενούς οικονομικού κλίματος και χαμηλών επιχειρηματικών προσδοκιών και την αποτύπωση των συνεπειών της κρίσης σε βασικά μεγέθη δραστηριότητας (πωλήσεις, απασχόληση, παραγωγή, κτλ). Αναλυτικότερα:

    - Στη Βιομηχανία, ενισχύονται τόσο οι αρνητικές προβλέψεις για την πορεία των παραγγελιών και της ζήτησης, όσο και οι αντίστοιχες προβλέψεις μείωσης της παραγωγής το επόμενο τρίμηνο, αν και την ίδια στιγμή, το ύψος των αποθεμάτων παραμένει ενισχυμένο, αλλά σταθερό σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

    - Στις Υπηρεσίες, καθοδικά κινούνται οι εκτιμήσεις για την πορεία των εργασιών και της τρέχουσας ζήτησης, οι οποίες είναι σταθερά αρνητικές τους τελευταίους μήνες. Απαισιόδοξες είναι και οι προβλέψεις για την εξέλιξη της ζήτησης το επόμενο τρίμηνο, με το σχετικό ισοζύγιο να είναι και εδώ αρνητικό.

    - Αρνητικό είναι το κλίμα και στο Λιανικό Εμπόριο, καθώς ενισχύονται οι δυσμενείς εκτιμήσεις για τις τρέχουσες πωλήσεις και γίνονται ακόμα πιο απαισιόδοξες οι προβλέψεις για τη βραχυπρόθεσμη εξέλιξή τους στο επόμενο τρίμηνο, ενώ ταυτόχρονα τα αποθέματα εμφανίζονται περισσότερο διογκωμένα σε σχέση με τον Δεκέμβριο.

    - Εντείνεται η απαισιοδοξία και στις Κατασκευές, αφού οι εκτιμήσεις για το επίπεδο του προγράμματος εργασιών είναι φτωχές, όταν την ίδια στιγμή επιδεινώνονται έντονα οι ήδη δυσοίωνες προβλέψεις για την απασχόληση το επόμενο τρίμηνο.

    Αντίθετα, στην πλευρά της ζήτησης, η καταναλωτική εμπιστοσύνη βελτιώνεται κατά 8 μονάδες και διαμορφώνεται στα επίπεδα των θερινών μηνών του 2008. Ουσιαστικά, τον Ιανουάριο αμβλύνεται η πολύ έντονη απαισιοδοξία η οποία χαρακτήριζε τις προβλέψεις των καταναλωτών για την οικονομική τους κατάσταση και την οικονομική κατάσταση της χώρας, με ταυτόχρονη ενίσχυση της πρόθεσης αποταμίευσης, ενώ και οι αρνητικές προβλέψεις για την εξέλιξη της ανεργίας είναι ηπιότερες σε σχέση με τον Δεκέμβριο.

    Σε ό,τι αφορά τις προβλέψεις για την απασχόληση, πάντα σύμφωνα με το ΙΟΒΕ, αυτές βαίνουν όλο και πιο δυσοίωνες τους τελευταίους μήνες, όπως άλλωστε συμβαίνει και στην ευρωπαϊκή βιομηχανία, με ενισχυμένη ανεργία σε πολλές χώρες που εισέρχονται σε τροχιά ύφεσης. Έτσι και στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, αυξάνονται σε τρεις στις δέκα (από 24% τον Δεκέμβριο) οι επιχειρήσεις που προβλέπουν άνοδο της ανεργίας βραχυπρόθεσμα, ενώ μόνο επτά στις δέκα αναμένουν σταθερότητα (72% τον Δεκέμβριο).

    Στην έρευνα των καταναλωτών για τον Ιανουάριο του 2008 διαπιστώνεται ανάκαμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, λιγότερες απαισιόδοξες προβλέψεις για την οικονομική κατάσταση και την ανεργία. Συγκεκριμμένα, οι προβλέψεις των Ελλήνων καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους τους προσεχείς 12 μήνες βελτιώνονται για δεύτερο συνεχή μήνα. Οι μισοί προβλέπουν επιδείνωση ή σημαντική επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης, έναντι όμως 60% τον Δεκέμβριο, ενώ υπάρχει και ένα 7% που αναμένει βελτίωση ή σημαντική βελτίωση (5% τον Δεκέμβριο).

    Αντίστοιχου χαρακτήρα βελτίωση παρουσιάζουν και οι προβλέψεις των καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση της χώρας τους το προσεχές 12-μηνο, με το 70% των Ελλήνων καταναλωτών να είναι λιγότερο ή περισσότερο απαισιόδοξο (έναντι 78% τον Δεκέμβριο), ενώ και εδώ ένα 7% αναμένει μικρή ή μεγάλη βελτίωση. Σε σχέση πάντως με τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς μέσους όρους, η Ελλάδα απέχει ακόμη σημαντικά (-38 μονάδες στην ΕΕ και την Ευρωζώνη).

    Η πρόθεση για αποταμίευση τους προσεχείς 12 μήνες, σημειώνει ελαφρά άνοδο κατά δύο μονάδες τον Ιανουάριο, με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται στις -46 μονάδες, επίδοση πολύ κατώτερη πάντως των αντίστοιχων μέσων ευρωπαϊκών (-13 και -15 μονάδες αντίστοιχα για ΕΕ και Ευρωζώνη). Έτσι ένας στους τέσσερις Έλληνες θεωρεί αρκετά ή πολύ πιθανό να αποταμιεύσει στο επόμενο 12μηνο, έναντι ενός στους πέντε τον Δεκέμβριο.

    Η πρόθεση αγοράς αυτοκινήτου εντός των επόμενων 12 μηνών, παραμένει στα επίπεδα του Οκτωβρίου και στις -78 μονάδες, επίδοση αντίστοιχη του μέσου όρου της Ευρωζώνης. Πάντως το συντριπτικό 90% δηλώνει ότι δεν είναι πιθανό να προβεί σε αγορά αυτοκινήτου το 2009 (έναντι 87% τον περσινό Ιανουάριο), ενώ μόλις 1,3% (έναντι 3,4% στην αντίστοιχη μέτρηση του Οκτωβρίου και 4,9% τον Ιανουάριο του 2008) δηλώνει ότι είναι πολύ πιθανόν να αγοράσει αυτοκίνητο στους επόμενους 12 μήνες.

    Τέλος η πρόθεση για αγορά ή κατασκευή κατοικίας εντός των επόμενων 12 μηνών, δεν είναι στα σχέδια για το 2009 της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων καταναλωτών και σε αυτήν την έρευνα. Μόνο το 5%, όπως και στη μέτρηση Οκτωβρίου θεωρεί πιθανό ή πολύ πιθανό να προβεί σε αγορά σπιτιού τον επόμενο χρόνο, έναντι όμως σχεδόν 9% τον Ιανουάριο του 2008.

  19. KaryID avatar
    KaryID 04/02/2009 10:24:23

    Πάντως δεν νομίζω οι συμβατικοί Αμερικανοί τουρίστες να κατέβαιναν ποτέ στα Εξάρχεια για τουριστική περιήγηση.
    Οι περιοχές που πρέπει να συχνάζουν είναι Σύνταγμα, Ακρόπολη, Πλάκα, τα μουσεία, καταλύουν σε μεγάλα ξενοδοχεία, επισκέπτονται τη Χαλκιδική, τα νησιά (Μύκονο, Κρήτη, Κέρκυρα, Λευκάδα, Ρόδο, Σαντορίνη κλπ.), τις Μυκήνες, ίσως και τη Βεργίνα όσοι αγαπούν την Ελλάδα και την ιστορία της.

  20. Γειά σου Ελλάδα με τα ωραία σου!... avatar
    Γειά σου Ελλάδα με τα ωραία σου!... 04/02/2009 11:15:28

    Προσωπικώς έχω σταματήσει να κατεβαίνω με το "καλό" αυτοκίνητο στο κέντρο. Κατεβαίνω μόνο με μια σακαράκα που έχω μπας και το κάψουν και πάρω κανα 500ρικο από την ασφαλιστική...

    Τι είπα τώρα...

  21. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2009 11:21:53

    xaxaxxxa

  22. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 04/02/2009 11:54:05

    Σε σχέση με την αναφορά στο πανεπιστημιακό άσυλο. «..Δεν επιτρέπεται στην ελληνική αστυνομία να εισέρχεται στους χώρους των δημόσιων πανεπιστημίων, με αποτέλεσμα κάποιοι να εκμεταλλεύονται την κατάσταση και να διαπράττουν εγκληματικές πράξεις στους χώρους αυτούς..»

    α) με βάση ποια στοιχεία η έκθεση επικαλείται ότι, διαπράττονται εγκληματικές πράξεις στους χώρους των πανεπιστημίων! πως πχ το π. άσυλο επηρεάζει το τουριστικό ρεύμα,
    β)από τη στιγμή που φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα, γιατί δεν καταρτίζουμε ένα πρόγραμμα «καλών επαφών»

    γ) η εικόνα που παρουσιάζουμε ως χώρα δεν είναι η καλύτερη, το θέμα που θα πρέπει να μας απασχολήσει είναι γιατί υπάρχει αυτή η εικόνα; ktl

  23. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 04/02/2009 12:00:43

    Γιατι κυριοι του "αντι" κοψατε τα επικριτικα για εσας σχολια μου στο "επιστρεφουν στην κρητη";

  24. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 04/02/2009 12:02:29

    νομιζετε οτι ετσι θα περισωσετε τις "θεσεις" σας;

    αφηνωντας αναπατητα ερωτηματα για την συμπεριφορα της "αρθροφραφιας" σας;

  25. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 04/02/2009 12:05:27

    και γιατι αμεσως μετα με βαλατε σε "μοντερεισιον"

  26. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 04/02/2009 12:09:10

    'Aν η ταξιδιωτική οδηγία έπιανε και τον νεότευκτο στρατηγείο του ΝΑΤΟ στην Θεσσαλονίκη με εβραίους αξιωματικούς, όπως τυχαία διεπίστωσα εξ ιδίων, θα ήταν ευχής έργον.

    Και επειδή μία τέτοια οδηγία εκτρέπει προς άλλας ατραπούς, θα τους ζητούσα ευγενικά να με ακολουθήσουν σε περιπάτους στον ορεινό κορμό της χώρας μας.

    'Ας πούμε απο την Άρτα δίπλα στα Τζουμέρκα και μέχρι την Πύλη των Τρικάλων. Και απο εκεί στην Ελάτη και στο Περτούλι και μέχρι την Καλαμπάκα.Και στην συνέχεια στην κοιλάδα του δεσπότη και μέχρι το Μέτσοβο. Και μετά στα Ιωάννινα ... όπου συνάντησα καμιά 20-αριά αμερικανάκια, που είχαν μόλις κάνει αυτήν την ονειρεμένη διαδρομή. Και απο τα οποία άκουσα και συνειδητοποίησα μετά ότι, αυτοί δέν ήξεραν ότι, η Ελλάδα διαθέτει Άλπεις και βουνά! Ήξεραν μόνο ότι, έχει θάλασσα, νησιά και ωραίες παραλίες!

    Και πού είστε ακόμα, τους είπα. Όταν θα πάτε και θα περπατήσετε-σκαρφαλώσετε στον Όλυμπο, αφού θα φύγετε με το αεροπλάνο απο την Θεσσαλονίκη.

    Και μόλις τώρα ακούτω ότι, στην Αμερικανική Πρεσβεία κτύπησαν.

    Τί να σας πώ βρε Καραμανλή και Σια ! Αφήσατε το αυνανισμό για τα γεράματά σας; Τί κάνατε τόσον καιρό;

    ΠΕΛΙΑΣ

  27. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 04/02/2009 12:19:21

    αλληλοπυροβοληθηκαν σαινια της ΕΛ ΑΣ και εταιριας σεκιουριτι μπροστα στο σπιτι του αμερικανου πρεσβευτη. Τι να πω;

  28. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 12:41:03

    Μόνο άμα είσαι μαλ_κας ή με ..δανεικό "kostoumi" φοβάσαι να κατέβεις στο κέντρο .

    Οι τσετσένοι σας μάραναν .

  29. Factorx avatar
    Factorx 04/02/2009 13:03:18

    @χαραλαμπος.

    1 Τελικά αρχίζεις και μ΄ εκνευρίζεις. Είσαι πολύ σπίρτο για να σ΄έχουμε αναγνωστη. Τωρα καταάλαβες πανέξυπνε οτι δεν έχουμε καμία σχέση με τον Παπουτσάκη κι ότι τα σπάσαμε μαζί του όταν θέλησε να κλείσει το Αντί;

    2. Πως σε "κόβω" αφου είσαι συνέχεια μέσα;

  30. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 13:11:46

    Όταν λέτε τα σπάσατε ?

    Εγώ είχα διαβάσει εδώ από κάποιον φάκτορα ότι πήρατε τη συγκατάθεσή του , τις ευχές του και ότι η απόφαση για κλείσιμο του Αντί πάρθηκε λόγω προβλήματος υγείας κι όχι γιατί "θέλησε να το κλείσει" .

    Όχι ότι παίζει ρόλο για τις αναρτήσεις . μόνο για του λόγου το αληθές .

  31. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2009 13:32:02

    Και την μηνύσει του Κυριακού του Καθάρματος που έχει μας εχει αποκαλύψει η Λιάνα στην βουλή την ξεχάσαμε .

  32. Factorx avatar
    Factorx 04/02/2009 13:35:37

    @greekpoliticalreview. Εχουμε πει καθαρά απο την πρώτη στιγμή οτι είμαετεν κάθετα αντίθετα στο κλείσιμο του "Αντί", που έγινε με προσωπική απόφαση του Χρήστου και τν σεβόμεθα.

  33. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 13:54:13

    @40 Οι λαθρομετανάστες Τσετσένοι και οι λοιποί ανατολικοί "περίεργοι" έβγαλαν κυβέρνηση το 2000 (ελέω κομματικής μετακίνησης) και δεν θα τους φοβόμαστε; Ρώτα για τα τσαρτερ απ`τη Κύπρο.

  34. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2009 14:11:30

    ekino itan ANTI(tou k.Xristou) avto ine www.antinews.gr !!!!!
    min trelahoume ine silogiki !!! prospathia !!!!

  35. άσχετος avatar
    άσχετος 04/02/2009 14:17:51

    Τι έγινες ρε Φάκτορες; Αρχισε ο Στέλιος τις μαλακίες του για να τραβήξει κόσμο στο ...συμμετοχικό σάιτ του; Δεν τον στηρίζει το ΠΑΣΟΚ;

  36. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 14:23:52

    @44

    τους λαθρομετανάστες τότε τους χρησιμοποίησε ο παρα-κρατικο-κομματκός μηχανισμός του Σημίτη . Δεν πήραν μόνοι τους πρωτοβουλία να σώσουν το Πασόκ...

  37. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 14:28:57

    και συμφωνώ άτακτε είναι συλλογικό και διαδραστικό γι αυτό είναι και όμορφο

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 17:02:09

    @44 Έσωσαν συγκυριακά τότε το ΠΑΣΟΚ για άλλα 3 χρόνια αλλά αυτό μας τους άφησε μετά τους τσετσένους και τους γεωργιανούς αμανάτι και τώρα έχουν ρημάξει κόσμο και κοσμάκη. Εγώ πάντως παρόλη τη βλακεία που δέρνει την αστυνομία αυτούς τους φοβάμαι πιο πολύ μη μπουν σπίτι μου και με σφάξουν. Τους άλλους τους ξέρω και τους αποφεύγω (από τις στολές τους) μη τυχόν φάω καμιά αδέσποτη.
    ΥΓ-Να θυμόμαστε: Πάντα τα "άδεια" πιστόλια είναι αυτά που σκοτώνουν κατά λάθος.

  39. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 18:07:37

    Αν ήταν λαθρο-μετανάστες σημαίνει ότι ήταν ήδη μέσα.Είτε ψήφιζαν είτε όχι θα παρέμεναν μέσα όπως όλοι.Και έτσι εύκολα το Πασόκ εκμεταλλεύτηκε την ιδιότητα "λαθρο" .

    Αν τους έφερε συγκεκριμένα από τη Τσετσενία δεν το ξέρω αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το ξέρεις σίγουρα . Έτσι κι αλλιώς πως διακρίνεις Ρώσο από Τσετσένο αν δεν στο πει ο ίδιος ?

    Γεωργιανούς είχαμε ήδη πολλούς και από πιο παλιά (φοβόσουν και τότε?)

    Οπότε αν έχεις όρεξη δώσε τίποτα τουλάχιστον να δείχνει ότι κάπου βασίζεται η σιγουριά σου για να προχωρήσουμε σε περαιτέρω σχολιασμό .

  40. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 19:01:51

    @47 Αν θυμάσαι τις εκλογές του 2000, ασχολήθηκαν λίγο τα κανάλια επ`αυτού. Επενέβη και εισαγγελέας αλλά θάφτηκε το ζήτημα γρήγορα διότι ήταν μπλεγμένοι και οι 2 (κόμματα) και δεν συνέφερε τον "τόπο". Ο Τριανταφυλόπουλος έκανε ειδική εκπομπή για τα περιβόητα τσαρτερ απ` τη Κύπρο. Εν ολίγοις έφερναν Ρώσους κλπ (δήθεν ομογενείς) για να ψηφίσουν με έτοιμα ψηφοδέλτια στο χέρι (μέσω Κύπρου) και μετά αυτοί εξαφανιζόντουσαν μέσα στη χώρα. Άδεια έφευγαν τα αεροπλάνα. Ο ΦΑΚΤΟΡ Χ ίσως να θυμάται και να ξέρει λεπτομέρειες.

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 19:11:52

    @47 Απο φορουμ της εποχής.

    Θέμα: Βουλευτικές Εκλογές 2000
    ΠΡΟΣ Κ. ΛΟΥΛΗ
    Αποστολέας ΑΚΡΙΤΑΣ
    ημερομηνία 21/4/2000
    Κ. Λούλη θα ήθελα τη εκτίμηση σας,για το πως επηρέασαν το εκλογικό αποτέλεσμα οι παρακάτω παράγοντες:
    1.Η μονομερής ψήφος των μουσουλμάνων της θράκης.Να σημειώσω ότι σύμφωνα με ακριβείς πληροφορίες τελωνειακών 30 τουλάχιστον λεωφορεία με Τούρκους,πέρασαν τα σύνορα για να ψηφίσουν(μιλάμε για μουσουλμάνους που πριν 10-20 χρόνια έφυγαν απο τη Θράκη και μένουν μόνιμα στη Τουρκία)
    2 .Η μεταφορά Ρώσων από τη Ρωσία(μόνο στο ν.Έβρου ήρθαν περίπου 6 τσάρτερ απο΄Ρωσία,και τέσσερα από Κύπρο με ρώσους από το ΠΑΣΟΚ)
    3.Οι Ελληνοποιήσεις
    4.Η σαφώς καλύτερη μετακίνηση ετεροδημοτών από το ΠΑΣΟΚ(Δωρεάν γαρ)
    Ευχαριστώ.

  42. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 20:34:32

    Κάπου το έχασες , δεν ζητάω στοιχεία για την νοθεία των εκλογών του 2000 . Μια χαρά θυμάμαι . Αυτό που ζητάω είναι να δώσεις κάποιο λογικό στοιχείο που να στηρίζει τις φοβίες σου πρώτον "για τους Τσετσένους και τους Γεωργιανούς που τους έφερε το Πασόκ το 2000" νόμιζα ότι πάνω σ αυτό στηρίζεται το σχόλιό σου #41 . Απλά το πάω λάου λάου .

    Με λίγα λόγια : είναι ανεύθυνο να λέμε ότι φοβόμαστε να κατέβουμε στο κέντρο λόγω των Τσετσένων που έφερε το Πασόκ .

    (βρες μου πρώτα τους Τσετσένους και μετά συζητάμε για τη φοβία)

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/02/2009 20:50:04

    @50 Άστο γιατι θα μπερδευτούμε. Είναι και διαφορετικό το θέμα της ανάρτησης.

  44. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/02/2009 21:00:50

    Δεν νομίζω ότι είναι άσχετο με το θέμα . Έχει να κάνει με το πόσο τεκμηριωμένες είναι ορισμένες φοβίες (όπως αυτές των αμερικάνων) κι αν είναι πολιτική πίεση ή απλά ηλίθια φοβία .

    (anyway κι εγώ φεύγω τώρα από σπίτι οπότε άλλη φορά , με εντυπωσίασε πάντως η ταχύτητα της απάντησής σου)

  45. Κανείς avatar
    Κανείς 04/02/2009 22:40:47

    Pολυ απλα,βγαζουμε μονοι μας τα ματια μας!Οταν ολη η χωρα εχει ρημαχτει και καθε τρεις και λιγο απο αναρχοηλιθιους, και ασχολουμαστε με καταστροφες,τοτε βαζουμε βουτυρο στο ψωμι των καθε λογης καλοθελητων.

    Και τελος παντων,οσα και να ειναι τα κοινωνικα προβληματα,ποτε δεν καταλαβα πως ακριβως θα τα λυσουν οι εμπρησμοι,οι μολοτοφ,οι συνεχεις αποκλεισμοι του κεντρου,οι πετρες,τα δακρυγονα κλπ.
    Το "πειραμα" της δηθεν εξεγερσης, που πολλοι εδω μεσα πιστεψαν και μαζι τους ολογον τι και οι Φακτορες, απετυχε παταγωδως.Δεν ειναι χαζος ο ελληνικος λαος και καταλαβαινει ποιος τα σπαει για το καλο του (γινεται κατι τετοιο;) και ποιος για να εξυπηρετησει συμφεροντα τριτων.

  46. Naruto avatar
    Naruto 05/02/2009 19:09:37

    Σε λιγο θα αποφευγουν και οι Ελληνες την Ελλαδα.
    Θα μινουν μονα τους τα λαμογια και οι υπηρετες τους και μετα να δω ποιανου λεφτα θα τρωνε.
    Τα εξαρχια τα δυσφυμησαν οι εμποροι οπλων και ναρκωτικων θσ στεκι ναρκωμανων.
    Oh the Irony is strong in Tzatzikistan.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.