09/02/2009 02:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τέλος στην ανωνυμία


_______________________________________________________________________________________________
Όπως έγραψε το «Παρόν» ο νέος Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Δένδιας ετοιμάζεται να καταργήσει με διάταγμα την ανωνυμία στα μπλογκ. Το θέμα δεν μας αφορά «προσωπικά», επειδή εμείς είμαστε επώνυμοι και το Antinews είναι κατοχυρωμένο ως «gr» και όχι ως blogspot. Μας αφορά όμως το θέμα ως πολίτες επειδή άπτεται της ελευθερίας του λόγου και γι αυτό προσυπογράφουμε το πολύ καλό σχόλιο του kommatoskylo.blogspot.com:

Κύριε Δένδια έχετε δίκιο. Η ανωνυμία πρέπει να λάβει τέλος. Πρέπει κάποτε να βγουν τα ονόματα στην φόρα. Δεν πάει άλλο. Πρέπει, επιτέλους, να οριστεί ποιοι είναι υπεύθυνοι σύμφωνα με το νόμο. Διότι σε περίπτωση αναζήτησης, και ενδεχομένως απόδοσης, ευθυνών πρέπει να ξέρουμε ποιοι θα πληρώσουν το μάρμαρο.

Να μάθουμε λοιπόν:

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ εκείνων εξαιτίας των οποίων έχουν χρεοκοπήσει τα ασφαλιστικά ταμεία και φτάσαμε στο σημείο οι συντάξεις και τα νοσήλια να πληρώνονται με δανεικά.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ εκείνων εξαιτίας των οποίων τα νοσοκομεία δεν έχουν χρήματα ούτε για ιώδιο.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ των επιχειρηματιών που ανέγειραν μεγαθήρια πάνω στα καμένα.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ εκείνων που ευθύνονται για το εγκληματικό φιάσκο στα Ίμια.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ εκείνων που παρακολουθούν χωρίς κόστος το τηλέφωνο του Έλληνα πρωθυπουργού.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ εκείνων εξαιτίας των οποίων εκατομμύρια Έλληνες έχασαν κόπους μιας ζωής στο Χρηματιστήριο.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ των αποδεκτών των μιζών της Siemens

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ των υπευθύνων όλων των ΜΚΟ και τα ποσά με τα οποία επιχορηγούνται από το Υπουργείο Εξωτερικών και άλλα ευαγή ιδρύματα.

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ των 10-15 μεγαλεμπόρων της λαχαναγοράς και κρεαταγοράς που δουλεύουν με κέρδος πάνω από 500%

Τα ΟΝΟΜΑΤΑ όλων των διοικητών και κρατικών λειτουργών που πλούτισαν με τα Ομόλογα

Τέλος, κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης, αφού καταπολεμήσετε την δυσφήμιση, την συκοφαντική δυσφήμιση και την εξύβριση που διαπιστώνετε ότι λαμβάνει χώρα δια μέσω των blogs, μήπως μπορείτε να μας πείτε και πώς προτίθεσθε να καταπολεμήσετε την βάναυση προσβολή της νοημοσύνης μας;

Υπάρχει γι αυτό υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/02/2009 07:14:24

    θα αλλάξω χώρα, θα δηλώνω Τούρκος

    εκτός αν, όπως λες, μας πουν και τα ΑΛΛΑ ονόματα!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/02/2009 07:47:49

    Ακόμη και αι πρωταγωνίστριαι του youporn θέλουν φέρουσι πινακίδαν με ονοματεπώνυμον επ`αυτών.

  3. popolaros avatar
    popolaros 09/02/2009 07:48:56

    Για αυτό και μόνο, θέλουν μαύρισμα τα μεγάλα κόμματα, ώστε να νιώθουν την ανάσα των μικρότερων.

    Μια παρέα μεσαζόντων μας κυβερνάει, εδώ και 35 χρόνια.
    Τα blogs ενοχλούν τα παραμάγαζα τους.

  4. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/02/2009 07:51:31

    "Αλλά η ελευθερία του ΛΟΓΟΥ και της ΕΚΦΡΑΣΗΣ έρχεται και από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο όπου Ελληνίδα κατέφυγε για περίπτωση συκοφαντίας γιατρού που της προκάλεσε βλάβη και δικαιώθηκε!

    Η απόφαση κατέληγε ως εξής:

    « … η ελευθερία της έκφρασης αποτελεί ένα από τα θεμέλια κάθε δημοκρατικής κοινωνίας, ισχύει ΔΕ και για τη διάδοση πληροφοριών που ΘΙΓΟΥΝ, ΣΟΚΑΡΟΥΝ ή ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ»", - ("Τροκτικός").

  5. Αζιμούθιο avatar
    Αζιμούθιο 09/02/2009 08:14:10

    εγώ γράφω με την ταυτότητα στα δόντια

  6. Aλογοσκουφιτσα avatar
    Aλογοσκουφιτσα 09/02/2009 08:27:41

    Ta ονοματα αυτων που ροκανισαν τα ΕΕ πακετα και αφησαν την Ελλαδα σε ενα απεραντο σκουπιδοτοπο.
    Τα ονοματα οσων τσεπωσαν τα λεφτα απο τα ποταμια και βουλωσαν οι θαλασσες απο τα σκουπιδια με αποτελεσμα να υπαρχουν ναυσηπλοικα προβληματα προσεγγισης λιμενων.
    Τα ονοματα οσων μασουλουσαν το Βατοπαιδι.
    Τα ονοματα οσων εβαλαν τα λεφτα του κτηματολογιου στην τσεπη και ολη η χωρα εινα αγραφη, ασυδωτη, τριτοκοσμικη και κατακλεμμενη απο τους επιτηδειους.
    Δωστε μας ολων αυτων τα ονοματα και στη συνεχεια θα εχετε τη χαρα να απολαυσετε το δικο μας να φιγουραρει παντου μεσα στο γκουγκλ

  7. Γιόζεφ Κ. avatar
    Γιόζεφ Κ. 09/02/2009 08:59:43

    Προσθέστε κι αυτών που κρύβονται πίσω από τις πάσης φύσης offshore όπως και αυτών που εμπορεύονται χονδρικά: όπλα, ναρκωτικά, λευκή σάρκα και σάρκα γενικώς, κάθε είδους "προστασία" και βέβαια όσων είναι σε payroll: της Ασφάλειας, της ΕΥΠ, κάθε πρεσβείας, επιχειρηματιών, λόμπι, τραστ, κομμάτων.

  8. Keep Talking avatar
    Keep Talking 09/02/2009 09:30:25

    Υποτασσομαι στη νεα νομοθεσια. Δηλωνω το ονομα μου:
    Πατρίδα Φουκαριάρογλου

  9. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 09/02/2009 09:36:57

    Εγώ προτείνω ανωνυμία και στα συμβατικά ΜΜΕ. Να λένε τις ειδήσεις κουκουλοφόροι δημοσιογράφοι με αλλοιωμένη φωνή μπας και ακουστεί και καμία αλήθεια και ξεσκεπάσουν και κανένα σκάνδαλο. Η προσπάθεια τους είναι να διατηρήσουν την ισχύ τους όπως αλλάζουν τους εκλογικούς νόμους προκειμένου να αποκτούν αυτοδυναμία όταν ο κόσμος τους φτύνει. Να ξέρουν όμως πως το διαδίκτυο αν το αγγίξουν θα πάνε σπίτι τους μια ώρα αρχύτερα.

  10. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 09:38:31

    απορία δασόβιου ψάλτου, μη γνωρίζοντος τα συνταγματικά:
    Ρε συντρόφια αν συντελείται το αδίκημα της συκοφαντίας και της διασποράς ψευδών ειδήσεων,υπό την σκέπη της ανωνυμίας-και την δικαιολογία της ελευθερίας- πως αντιμετωπίζεται?

  11. Σαος avatar
    Σαος 09/02/2009 10:15:58

    Η κίνηση αυτή είναι καταδικασμένη εξ αρχής. Αν αρχίσουν να ζητάνε στοιχεία (IP και ώρες σύνδεσης) από τις αντίστοιχες εταιρείες (Google,Wordpress) τότε θα αρχίσουν να πέφτουν και οι ανάλογες μηνύσεις από τους μπλόγκερς προς τις αντίστοιχες εταιρείες. Αφήστε που θα πέσει πολύ κράξιμο και στο εξωτερικό γιατί μόνο κυβερνήσεις ταλιμπάν προχωρούν σε τέτοιες πράξεις. By the way, για ψάξτε λίγο για τον κ. Μίχα που ζητά αποζημίωση από μπλόγκερ, να δείτε πως έκανε τα εκατομμύρια και τα εργοστάσια στην Βοιωτία και πως ενώ ο ίδιος είναι ΠΑΣΟΚ, ο αδερφός του έπαιζε με την ΝΔ.

  12. Αζιμούθιο avatar
    Αζιμούθιο 09/02/2009 10:16:21

    Υπάρχουν χίλιοι τρόποι να γραφεί μια είδηση, για όσους εξασκούν το σπορ.

  13. Xase avatar
    Xase 09/02/2009 10:32:52

    @14
    Σημερα δεν γινονται εκβιασμοι στα ΜΜΕ με κουιζ του τυπου:
    Ποια κυρια με μπλε φουστανι μπηκε στην γκαρσονιοερα που διατηρει υπουργος κλπ.
    Η πανδωρα του βηματος εχει γραψει κατα καιρους διαφορα παρομοια αλλα και πολλες ανοησιες (θυμαμαι την ιστοριουα με τον αραπακο που εφαγε ενα εισιτηριο).
    Τον Θεμο δεν τον ξερεις;;
    Ψευδες ειδησεις δεν γραφουν ποτε οι εφημεριδες;;
    Αυτα ολα πως αντιμετωπιζονται σημερα;;



    Αλλα να σε ρωτησω και κατι . Εγραφες υπερ του Σημιτη σε αλλη αναρτηση. Λοιπον για πες μου, οταν ο Σημιτης ελεγε για το που θα παει το χρηματιστηριο διασπορα "ψευδων ειδησεων" δεν ηταν και αυτο με αποτελεσμα ο κοσμακης να χασει τα φραγκακια του; Τι εγινε τοτε; Τον βαλανε φυλακη;;

    Η λογοκρισια των μπλογκ τους μαρανε.

  14. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 09/02/2009 10:39:01

    Τι ισχύει σχετικά, η Google τηρεί τις βασικές αρχές απορρήτου του νομοθετικού πλαισίου Safe Harbor των Η.Π.Α. που αφορούν στη γνωστοποίηση, επιλογή, μεταφορά, ασφάλεια, ακεραιότητα, πρόσβαση και εφαρμογή των δεδομένων, και συμμετέχει στο πρόγραμμα Safe Harbor του Υπουργείου Εμπορίου των Η.Π.Α..
    η Google συμμορφώνεται με νόμιμες διαδικασίες, όπως εντάλματα έρευνας, δικαστικές αποφάσεις ή κλητεύσεις για προσωπικές πληροφορίες. Οι ίδιες διαδικασίες εφαρμόζονται σε όλες τις εταιρείες που συμμορφώνονται με το ισχύον δίκαιο. Όπως ισχύει πάντα, η βασική προστασία έναντι παρεμβάσεων είναι οι νόμοι που ισχύουν στην κάθε χώρα.

    επομένως, πως θα γνωρίζει ο ελληνικός νόμος ότι το δικό μου blog που διαβάζεται στην Ελλάδα δεν είναι κατασκευασμένο στη πχ Γουατεμάλα, θα πρέπει για κάθε blog που είναι στα Ελληνικά να ζητήσει από τη google συνδρομή.
    Η ανωνυμία είναι επιλογή, όπως και το να γράφεις επώνυμα είναι επιλογή, η κατάργηση της επιλογής, είναι αντιδημοκρατικό- αντικοινωνικό , δηλαδή σα να σε υποχρεώνει όταν περπατάς στο δρόμο με νόμο να φοράς ένα κολάρο που με μεγάλα γράμματα θα γράφει το όνομα σου,

  15. realCorfu avatar
    realCorfu 09/02/2009 10:44:00

    Συγχαρητήρια κύριε Νίκο ωραίες ιδέες περνάς ..."καημένη μου νιότη....." και οι Κερκυραιοι περνιόμαστε για ανοιχτόμυαλοι

  16. επωνύμως ανώνυμος avatar
    επωνύμως ανώνυμος 09/02/2009 10:59:30

    Στον δρόμο της Κίνας, της Β.κορέας, του Ιραν και όλων των επωνύμων "κοσμοσωτήριων" καθεστώτων.

  17. ataktos avatar
    ataktos 09/02/2009 11:01:58

    to tekno mas kathete stin karekla ,skevtete ke katevazi IDEES (ha ha ha) . pios sobaros asholite me ta masalia tou kiriou

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2009 11:07:42

    Εξουσία-Ελευθερία 1-0

    Η ελευθερία
    του συνέρχεσθαι,
    του εκφράζεσθαι,
    του διαδηλώνειν,
    του κρίνειν,
    του γράφειν
    αποτελεί αξιωματικά εχθρό κάθε εξουσίας.

    Κάθε εξουσία, σημερινή ή μελλοντική, αντλεί δύναμη από την ικανότητά της να λειτουργεί μυθοποιητικά στην μάζα.
    Όταν αποκαλύπτεται
    α)ποσο ντενεκεδένια είναι
    β) ποιες είναι οι πραγματικές επιδιώξεις της
    παύει η νομιμοποίησή της στη συνείδηση των πολιτών.

    Η ελεύθερη έκφραση στο Διαδίκτυο λοιπόν ενοχλεί. Πολύ.

    Το χειρότερο όμως δεν είναι η απόπειρα φίμωσης, θα χρησιμοποιούνται κωδικοποιημένες διατυπώσεις και θα γνωρίσουν άνθιση οι υπηρεσίες proxy.
    [http://www.chillingeffects.org/johndoe/]

    Το χειρότερο είναι η φημολογούμενη στην Αμερική υποβάθμιση των συνδέσεων των απλών χρηστών. Φαντασθείτε να χρειάζεσαι 10 λεπτά να "ανεβάσεις" ένα σχόλιο. Εγκαταλείπεις την προσπάθεια και καταργείται ο διάλογος.

  19. KaryID avatar
    KaryID 09/02/2009 11:08:16

    Είτε με ανωνυμία είτε χωρίς, μια αίσθηση αυτοσεβασμού αλλά και αυτοπροστασίας πρέπει να σε "φρενάρει" από το να αραδιάζεις ανακρίβειες και ψέματα. Στην πρώτη περίπτωση γιατί θα γελοποιηθείς, στη δεύτερη γιατί θα έχεις να κάνεις με το νόμο.

  20. stelios avatar
    stelios 09/02/2009 11:12:57

    Νομιζετε μηπως οτι ο κρετινος αυτος που βρεθηκε σ'αυτη τη θεση εχει ιδεα τι ακριβως βλακεια ξεστομισε?
    Η μηπως θα χρεωθει τις συνεπειες του μεγεθους της καθε κοτσανας που θα αμολησι και στο εξης?
    Ας θυμηθουμε το...Μαρουδα που θα απαγορευε στους δορυφορους να εκπεμπουν στην Ελλαδα,για να ην ξεχναμε οτι σ'αυτο τον τοπο το καθε τετραποδο μπορει να βρεθει σε δημοσια(και χρυσοπληρωμενη απο μας)θεση.

  21. nikiplos avatar
    nikiplos 09/02/2009 11:19:08

    κατάφωρη καταπάτηση του δικαιώματος ελευθερίας του λόγου. αναμφισβήτητα. Προφανώς αντισυνταγματική, και έχει μόνο πρόθεση να φιμώσει τις όποιες ελεύθερες φωνές υπάρχουν, αφού οποιαδήποτε αναγραφή ζητήματος που θίγει κάποιους θα επισύρει την δικολαγνική δίωξη των θιγομένων.

    Δλδ αν εγώ στο πεζοδρόμιο συζητάω πολιτικά με κάποιον πρέπει να φορώ ταμπέλα που να γράφει το όνομά μου?

  22. ataktos avatar
    ataktos 09/02/2009 11:19:43

    η τρελα δεν παει στο βουνο ...

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/02/2009 11:21:47

    Οι Νόμοι είναι γιά να καταργούνται...
    Εάν περάσει τέτοιος νόμος,απο μιά Κυβέρνηση πού παραπαίει,υποθέτω πώς η Κυβέρνηση που θά προκύψει απο τίς επόμενες εκλογές θά τον καταργήσει..
    Ετσι φαίνονται και οι ποιοτικές διαφορές τών Κυβερνώντων καί όχι μόνον από τίς Γενικές Διακηρύξεις.

  24. KaryID avatar
    KaryID 09/02/2009 11:27:27

    @24: συμφωνώ μαζί σου, το Σύνταγμα προστατεύει την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών.

  25. spyros avatar
    spyros 09/02/2009 11:27:50

    Ενοχλεί αφάνταστα η ελευθερία του λόγου στην Ελλάδα! Μπορείς ελεύθερα να μπουρδολογείς ανώνυμα, αλλά όταν σκέφτεσαι σοβαρά -πολιτικά-, πρέπει να το κάνεις επώνυμα!

  26. KaryID avatar
    KaryID 09/02/2009 11:39:32

    @28: Όταν "σκέφτεσαι σοβαρά - πολιτικά" ασφαλώς μπορείς να το κάνεις ΚΑΙ ανώνυμα, αλλά όταν μεταφέρεις ή αναγράφεις είδηση τότε χρειάζεται ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
    Και η σοβαρότητα δεν ταυτίζεται απαραίτητα με την επωνυμία ...

  27. ετερώνυμος avatar
    ετερώνυμος 09/02/2009 11:58:33

    Αυτό για την κατάργηση της ανωνυμίας το είχε πεί κι ο Ρουσσό αλλά έκανε πίσω όταν κατάλαβε ότι μπορεί να την πατούσαν όπως με τον βασικό μέτοχο.

    Υπάρχει σαφές πλαίσιο στην ΕΕ για τα θέματα ελευθερίας του λόγου και προστασία από δυσφήμιση, κλπ. Αν πάνε να κάνουν καμιά εξυπνάδα, θα δυσφημίσουν και θα γελοιοποίησουν, διεθνώς το Ελλαδιστάν και θα φιγουράρουμε στις ιστοσελίδες πλάϊ στην Κίνα, στην Κορέα του Κιμ Γιογκ Ιλ, κλπ., όσον αφορά την ελευθερία του λόγου στο διαδίκτυο.

    Ας πάψουν επιτέλους να αντιμετωπίζουν αυτά τα θέματα με λογική υπαστυνόμου β' μετεμφυλιακής εποχής.

  28. Ερωτηματικό avatar
    Ερωτηματικό 09/02/2009 12:19:41

    Υπάρχουν τόσα που πρέπει να μας πουν πρωτού αποκαλύψει ο πικραμένος Έλληνας το όνομά του....

    Έχουμε καταντήσει να φοβόμαστε να μιλήσουμε μήπως βδελυρά κομματόσκυλα μας βάλουν στο στόχαστρο!

    Πρέπει να συνεχίσουμε να τους ψηφίζουμε? Πόσοι Έλληνες το καταλαβαίνουν?

  29. Helmut avatar
    Helmut 09/02/2009 12:27:35

    Πολύ καλή ανάρτηση. Προβλέπω άλλη μία τρύπα στο νερό από τους πεφωτισμένους νομοθέτες μας.

    Εδώ οι γελοίοι απαγόρευσαν να χρησιμοποιηθούν νομικά προϊόντα υποκλοπής και κοτζάμ Εξεταστική για το Βατοπέδι παρακολούθησε με θρησκευτική ευλάβεια τα επιτεύγματα του Πεντακαθαρίδη σε κρυφή κάμερα.

    Ουστ ρε!

  30. neoinileias avatar
    neoinileias 09/02/2009 12:41:51

    Για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα σε σχέση με το ζήτημα πρέπει να εξετάσουμε τη μορφολογία του μέσου, αλλά και το ρολό που διαδραματίζει σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα στη διαμόρφωση των πολιτικών μεταβολών. Βλέπουμε ότι το πλαίσιο αλλάζει με ρυθμούς τέτοιους που έχει φτάσει να δημιουργεί τάσεις.
    Σύμφωνα τώρα και με τη φιλοσοφία του μέσου είναι δύσκολο να επιβληθεί μορφή στην ταυτότητα του, η ίδια η φύση του το κάνει ιδιαίτερα πολύπλοκο. Σήμερα έχει δημιουργήσει μια εντελώς διαφορετική κατάσταση σε σχέση με τη διακίνηση της πληροφορίας, ακόμη όμως δεν έχει τα στοιχεία εκείνα που θα το κάνουν κυρίαρχο.
    Ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι όποιος συμμετέχει δεν είναι παθητικός δέκτης στη διαδικασία, το περιβάλλον είναι ενιαίο και υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία, το γεγονός δημιουργεί πρόβλημα στην προπαγάνδα σε σχέση με τη ροή της πληροφόρησης, την παραγωγή και κατανάλωση πολιτικού προϊόντος, κύρια επειδή ο καθένας μπορεί ελεύθερα να διαμορφώνει την δικτυακή και όχι μόνο πραγματικότητα.
    Υπ αυτές τις συνθήκες είναι φυσικό να εκλαμβάνεται ως απειλή, απ όσους φοβούνται για τη θέση τους στο σύστημα, η επιλογή όμως είναι χαρακτηριστικό και αδιαπραγμάτευτο στοιχείο της δημοκρατίας.
    Βέβαια τα μμε έχουν βάλει σε κίνδυνο τη δημοκρατία, τα blogs λειτούργησαν εξισορροπιστικα , νομίζω ότι είναι ένας από τους παράγοντες που στο μέλλον θα συμβάλει σημαντικά ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά η δημοκρατία. Εκτός αυτού η σχετική νομοθεσία είναι σαφέστατη, όπως αναφέρει και ο Βουνίσιος παραπάνω, αν και νομίζω ότι πρέπει να εισαχθούν επιπλέον πολιτικές προστασίας του χρήστη.

    yg: τα cookies γνωρίζει κάποιος τι είναι;

  31. Rodia avatar
    Rodia 09/02/2009 12:43:41

    Απλά... ΤΕΛΕΙΟ!!! :)

  32. kazanias avatar
    kazanias 09/02/2009 12:57:03

    Popolaro,
    οσο περισσοτεροι το αντιληφθουν αυτο, τοσο το καλυτερο.
    Πρεπει τα δυο κομματα να πεσουν περιπου 3-4 % ακομα το καθενα για να αρχιζει να υπαρχει πολιτικη κινητικοτητα.
    Οταν βλεπεις ομως ανθρωπο που σου λεει οτι του εχουν ταξει μεταθεση στο γιοκα του απο το νησι στην Πατρα και οτι θα του τοποθετησουν την κορουλα stage για 6 μηνες στην Δ/νση Υγειας και ψηφιζει με φανατισμο, τι να πεις τοτε;

  33. ataktos avatar
    ataktos 09/02/2009 13:21:26

    pai ke avtos na eleksi to haos tou mialou tou ,apo tote pou efige o rouso ehoun hasi tin protoboulia kiniseon ke trehoun ke den fisan ...ine bathia nihtomeni me ton Ntembenteri tous ...

  34. matakis avatar
    matakis 09/02/2009 14:29:45

    Το κομματόσκυλο θέτει σωρεία ερωτημάτων, γιατί επιλέχτηκαν μόνο 10 ?

  35. παπαρουνα avatar
    παπαρουνα 09/02/2009 14:38:06

    ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

    Α ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ;

    Η ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΑ ΨΥΧΟΠΑΘΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΙΝΑΣ, Β ΚΟΡΕΑΣ, ΙΡΑΝ, ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  36. παπαρουνα avatar
    παπαρουνα 09/02/2009 14:38:25

    ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

    Α ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ;

    Η ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΑ ΨΥΧΟΠΑΘΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΙΝΑΣ, Β ΚΟΡΕΑΣ, ΙΡΑΝ, ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...

  37. nyfitsa avatar
    nyfitsa 09/02/2009 16:43:55

    …με τι τους ψεκάζουνε, τους υπουργούς???

  38. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 16:53:28

    @Xase
    απλώς δεν κατάλαβες, αν και δεν περίμενα περισσότερα: Δεν έγραψα υπέρ του Σημίτη.( δηλ και να έγραφα θα ήταν μομφή?) Απλώς αντέδρασα στο παράλογο των επιχειρημάτων όσων ( και ειδικώς ενός Αντρε –ϊ- κού) τον κατηγορούσαν με μίσος για «πασαν νόσον και μαλακίαν» που ενέσκυψε στη χώρα -μίσος που δεν εντόπισα για τον «Εφιάλτη» και τον ανίκανο μποέμ της Ραφήνας.
    Για τους εκβιασμούς: Οχι Από τα αστικά μέσα ενημέρωσης δεν γίνονται εκβιασμοί, όπως τους εννοείς , από τις παραπολιτικές σελίδες : Οι εκβιασμοί από αυτά γίνονται με τους πρωτοσέλιδους τίτλους και υπό την κάλυψη της είδησης και της κριτικής-(άρα είσαι εκτός θέματος)
    @stelios
    σε ποιον κρετίνο αναφέρεσαι? Πάντως ο Μαρούδας που θα κατέβασε με πυραύλους τους δορυφόρους που θα εξέπεμπαν δορυφορικό πρόγραμμα στην Ελλάδα και θα χαλούσαν τα εθνικο-λαικά μας ήθη, επιλογή του Ανδρέα ήταν. ( Στον προφήτη πέστα να αυτοκτονήσει)
    @
    ένθερμοι εραστές της απόλυτης ελευθερίας του λόγου:αν είμαι γυναίκα επώνυμη (πολιτικός, τηλεπερσόνα κλπ) και αφήσετε αιχμές ότι κάνω παρτούζες για να κατακτήσω και να διατηρήσω την αξιοζήλευτη θέση μου με ποιο τρόπο θα αμυνθώ? .
    Αν είμαι άντρας επώνυμος( πολιτικός, ηθοποιός, …τηλεπερσόνος. κλπ) και μου προσάψετε ότι είμαι αδελφή και το αδελφάτο στηρίζει την αξιοζήλευτη θέση μου, πως θα αμυνθώ?

    ΥΓ
    ΚΑΛΑ ΘΕΩΡΕΊΤΕ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΆ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ?

  39. KaryID avatar
    KaryID 09/02/2009 16:57:52

    Η ανωνυμία πρέπει να προστατεύεται όσον αφορά την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων, ιδεών ή και γεγονότων. Εδώ η συμβολή και του αντι - νιους τις τραγικές ημέρες του τελευταίου μήνα του 2008 ήταν σημαντική.
    Τι γίνεται όμως με την προστασία των παιδιών από το ηλεκτρονικό έγκλημα το οποίο διαπράττεται μέσω του διαδικτύου; Δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό.

  40. παπαρουνα avatar
    παπαρουνα 09/02/2009 16:58:40

    ΄ζ

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/02/2009 19:24:00

    O Δένδιας διαψευδει.
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=984425&lngDtrID=252

  42. matakis avatar
    matakis 09/02/2009 19:27:19

    Η "είδηση" έχει διαψευτεί από το γραφείο του υπουργού. Θα μπείτε στον κόπο να αποκαταστήσετε κι εσείς την αλήθεια ???

  43. Μητσος avatar
    Μητσος 09/02/2009 22:14:36

    μπορεί να μου πει κάποιος πως θα χαρακτηρίζεται ένα blog ειδησεογραφικό; αν εγώ έχω ένα blog pου γράφω ποιήματα, λέω ιστορίες και που και που σχολιάζω την επικαιρότητα πρέπει να είμαι επώνυμος;
    επίσης, αν καποιος πει κάτι που είναι παράνομο, η "ηλεκτρονική ασφάλεια" μπορεί να τον βρει.
    δε χρειάζεται επωνυμία στο internet. είναι ο μόνος χώρος που έχει μείνει πραγματικά ελεύθερος και οργανώνεται όπως πρέπει από τα ίδια του τα μέλη.

  44. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 23:37:37

    @Σαος
    "ψάξτε λίγο για τον κ. Μίχα που ζητά αποζημίωση από μπλόγκερ, να δείτε πως έκανε τα εκατομμύρια και τα εργοστάσια στην Βοιωτία και πως ενώ ο ίδιος είναι ΠΑΣΟΚ, ο αδερφός του έπαιζε με την ΝΔ"

    -νατη η υποβοσκουσα βρωμια. πως θα αμυνθεί ο Μιχας απο τον Σαο?

  45. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 10/02/2009 12:52:15

    Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τον υπουργό πολλά χρόνια ,δεν θα τολμήσει να κάνει κάτι τέτοιο διότι ούτε η κουλτούρα του το επιτρέπει ούτε και η ευφυία του.
    Τώρα αν η εξουσία κάνει τον άνθρωπο τόσο χχχχχ,τι να πώ...επιφυλάσομαι!!!

  46. anetos avatar
    anetos 10/02/2009 13:43:43

    Μαλλον αυτος ο κυριος υπουργος πρεπει να ειναι βλαξ ..πολυ περισσοτερο απο τον υπουργο(του ΠΑΣΟΚ) που ελεγε οτι θα καταρυψει τους δορυφορους(?) για την ελευθερη ραδιοφωνια.
    και ωραια το κανει ..και λοιπον θα κανει μηνυση σε τοσα εκατομμυρια μπλογκεραδες στην Ελλδα που λενε ελυθερα την αποψη τους και σχολιαζουν την βρωμια των πολιτικων?

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/02/2009 15:51:30

    Είναι δέλεαρ ηανωνυμία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.