#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/10/2013 16:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τάξη στο χάος με τον Μεταναστευτικό Κώδικα επιχειρεί η κυβέρνηση



Τάξη στο χάος με τις άδειες διαμονής και παραμονής των μεταναστών στην Ελλάδα, επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση, παρουσιάζοντας τον Μεταναστευτικό Κώδικα ο οποίος επί της ουσίας είναι ο πρώτος που θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα.

Η παρουσίαση έγινε από τον υπουργό Εσωτερικών, Γ. Μιχελάκη, και μεταξύ άλλων προβλέπει την απλούστευση των διαδικασιών που απαιτούνται για να κατατεθούν οι αιτήσεις ενώ τα παιδιά των νόμιμων μεταναστών στην Ελλάδα θα παίρνουν άδεια μόλις ενηλικιωθούν δηλαδή στο 18ο έτος της ηλικίας τους.

Στο ν/σ προβλέπονται τα εξής:

Απλοποιούνται οι διαδικασίες για την ανανέωση αδειών διαμονής, με μείωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών κατά 20.
Μειώνονται επίσης οι κατηγορίες των αδειών διαμονής από 50 σε 19.
Θα δίνεται άδεια παραμονής στα παιδιά των νόμιμων μεταναστών επί μακρόν διαμένοντων. Όταν αυτά φθάνουν στην ηλικία των 18, θα μπορούν να καταθέτουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η διαδικασία για τη χορήγηση ιθαγένειας.
Προκρίνεται ως βασική άδεια διαμονής η πενταετής άδεια επί μακρόν διαμένοντος, που δίνει τη δυνατότητα σε όσους πολίτες τρίτων χωρών το επιθυμούν, να μεταβούν σε άλλα κράτη -  μέλη της Ε.Ε..
Αλλαγή διαδικασίας μετακλήσεων νέων αλλοδαπών. Ο σχεδιασμός είναι σε κεντρικό επίπεδο (και όχι σε επίκεντρο περιφέρειας) για να υπάρχει συνολικός έλεγχος και συνάρτηση με τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς εργασίας στο σύνολο της χώρας.
Εισαγωγή ειδικών ταχέων διαδικασιών (fast track) εισόδου και διαμονής αλλοδαπών για την προώθηση επενδυτικών και αναπτυξιακών δραστηριοτήτων (π.χ. στρατηγικές επενδύσεις, αγορά ακινήτων).
Υιοθέτηση διατάξεων που λαμβάνουν υπ’ όψιν την οικονομική κρίση. Οι άνεργοι αλλοδαποί που διαμένουν μακροχρόνια στην Ελλάδα δεν γίνονται υποχρεωτικώς παράνομοι.

«Ωθούμε τους κατόχους μακρόχρονων εθνικών αδειών διαμονής (άδειες διαμονής δεκαετούς και αόριστης διάρκειας) να τις μετατρέψουν σε άδειες επί μακρόν διαμένοντος. Οι εθνικές άδειες διαμονής δεν έδιναν το δικαίωμα εργασίας σε άλλες χώρες της Ε.Ε.. Οι άδειες επί μακρόν διαμένοντος δίνουν αυτό το δικαίωμα», εξήγησε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Μιχελάκης. «Για πρώτη φορά η Ελλάδα αποκτά Μεταναστευτικό Κώδικα [...] Αντιμετωπίζουμε τα θέματα των μεταναστών δεύτερης γενιάς, στους οποίους παρέχουμε τα δικαιώματα των επί μακρών διαμένοντων στην Ελλάδα», πρόσθεσε ο ΥΠΕΣ.

Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος δήλωσε από την πλευρά του ότι εκρεμμούν 160.000 αιτήσεις για νόμιμους μετανάστες και ότι αναμένεται η λειτουργία one stop shops σε όλη τη χώρα, ώστε οι μετανάστες να απεγκλωβιστούν από τη μεγάλη γραφειοκρατεία.

«Ανθρώπους που νομίμως είναι στην Ελλάδα, στα πλαίσια διεθνών κανόνων και νόμων, εμείς θα τους στηρίξουμε και θα τους αγκαλιάσουμε όπως μας έχουν αγκαλιάσει κι αυτοί που ζουν πολλά χρόνια στην Ελλάδα και είναι ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας», συμπλήρωσε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Alexis avatar
    Alexis 14/10/2013 16:35:22

    Άντε να μπουκάρουν καμιά εκατοστή χιλιάδες στο Μόναχο, να δούνε τη γλύκα αυτοί που μας κάνουν κριτική εκ του μακρόθεν.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Alexis 14/10/2013 18:24:54

      Μην μπουκάρουν κι εδώ μερικά εκατομμύρια αν η χορήγηση αδειών είναι εύκολη και το νέο κυκλοφορήσει στις χώρες αποστολής μεταναστών....

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ Alexis 14/10/2013 19:48:12

      Ο νέος Κώδικας προβλέπει τη χορήγηση 5ετούς άδειας “επί μακρόν διαμένοντος” κατά την οποία οι μετανάστες θα μπορούν να ταξιδεύουν σε χώρες της ΕΕ και να δουλεύουν σ' αυτές. Με την ανεργία που υπάρχει στην Ελλάδα η κυβέρνηση θέλει να δώσει ουσιαστικά ένα «διαβατήριο» για να φύγουν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να πάνε να δουλέψουν αλλού. Είναι ένας έξυπνος τρόπος να φύγει κόσμος, αρκεί φυσικά να μην έχουμε από τις άλλες χώρες απειλές ότι θα μας πετάξουν έξω από τη Σένγκεν και άλλες κυρώσεις.

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ Αριστερός Ψάλτης 14/10/2013 20:48:09

        Tί λές ; πωπω μήπως μας διώξουν από τη Σένγκεν... μεγάλη καταστροφή !
        Φίλοι σχολιαστές, εγώ αυτό πού βλέπω με ανησυχία αλλά και οργή είναι ότι σε αυτό το κείμενο υπάρχουν μόνο "δικαιώματα" και ευκολίες στούς παράνομους.
        Υποχρεώσεις τίποτα...
        Επίσης, να τούς δίνεται υπηκοότης άς το δεχθώ , η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ είναι άλλο πράγμα. Ελεος !

  2. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 14/10/2013 16:42:12

    Κ. Μιχελάκη, ὑπῆρξαν ποτέ "νόμιμοι" μετανάστες στήν ῾Ελλάδα;; ᾿Εκτός ἄν ἤμασταν USA ἤ Γερμανία καί ζητήσαμε ἐργατικά χέρια ἀπό Πακιστάν, ᾿Αφρική, καί ᾿Ασία.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Φωτεινή 14/10/2013 18:37:11

      "Κ. Μιχελάκη, ὑπῆρξαν ποτέ “νόμιμοι” μετανάστες στήν ῾Ελλάδα;; ᾿Εκτός ἄν ἤμασταν USA ἤ Γερμανία καί ζητήσαμε ἐργατικά χέρια ἀπό Πακιστάν, ᾿Αφρική, καί ᾿Ασία"

      1)Πράγματι οι μετανάστες βρέθηκαν στην ελλάδα και μάλιστα σε αυτους τους εξωφρενικούς αριθμούς, όχι γιατί υπήρχε κάποια ανάγκη της χώρας μας για αυτούς αλλά επειδή έτσι γούσταραν οι ίδιοι.

      2)Ο κύριος όγκος των μεταναστών στην ελλάδα δεν προέρχεται απο την ασία αλλά απο την ευρώπη: 450.000 αλβανοί (!!!), 85.000 βούλγαροι, 45.000 ρουμάνοι, 30.000 ρώσο - ουκρανοί, 15,000 άγγλοι, 11.000 γερμανοί, 15.000 κύπριοι. Οι μη ευρωπαίοι είναι όλοι μαζί 70.000. Αυτά βέβαια όσον αφορά τους καταγεγραμμένους μετανάστες...

      • Scarface avatar
        Scarface @ Γιώργος Αχαιός 14/10/2013 22:18:52

        Αν περπατησετε ενα πρωινο απο την ομονοια μεχρι ας πουμε την πλατεια αμερικης, θα συναντησετε και τους 70000 μη ευρωπαιους "μεταναστες". Καθως και παρα πολλους απο τους φιλους και συμπατριωτες τους!!!

        • je ne regrette rien avatar
          je ne regrette rien @ Scarface 14/10/2013 22:45:27

          καλόοο, αλλά θλιβερό, @Scarface

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ Scarface 14/10/2013 23:56:30

          1)Στο πρώτο μου σχόλιο ανέφερα:
          "Αυτά βέβαια όσον αφορά τους καταγεγραμμένους μετανάστες…" = ότι οι ευρωπαίοι είναι πλειονότητα.

          2)Τους έγχρωμους μετανάστες, λογικά τους ξεχωρίζετε πιο εύκολα. Όχι όμως και τον βούλγαρο που μπορεί να είναι δίπλα σας.

          3)Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν πολλοί έγχρωμοι σε συγκεκριμένα μέρη στην Αθήνα. Να σου πω δεν με πολυνοιάζει. Δεν ζω στην Αθήνα. Αυτό που λέω είναι ότι υπάρχουν πολλοί μετανάστες και απο ευρωπαικές χώρες.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γιώργος Αχαιός 15/10/2013 00:12:22

        Αν το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, το Αφγανιστάν, η Νιγηρία και η Σομαλία (ενδεικτικά αναφέρω) θεωρούνται ευρωπαϊκά κράτη, μόνο τότε έχουμε "70.000 μη Ευρωπαίους μετανάστες"...

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Γιώργος Αχαιός 15/10/2013 00:30:04

        70.000 οι μη Ευρωπαιοι ???!!!! Ενταξει το γυρισαμε στη πλακα. Μονο στη Κρητη υπαρχουν τουλαχιστον 30.000...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γιώργος Αχαιός 15/10/2013 10:46:47

        Ο ίδιος ο διαβόητος μαφιόζος "πρόεδρος" του Συλλόγου Πακιστανών έχει δηλώσει ότι οι Πάκις στην Ελλάδα είναι 100.000. Υποψιάζομαι ότι είναι διπλάσιοι...Μόνο για τους Πάκις αυτό...
        Μήπως να πούμε καλύτερα 700 000 τους Αφροασιάτες, αντί για 70 000;

  3. Omifast avatar
    Omifast 14/10/2013 16:43:23

    Με αυτό το σχέδιο κάτι αρχίζει να γίνεται.
    Πλησιάζουμε κάπως τις πιο "σφιχτές" διαδικασίες των άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
    Το βασικότερο από όλα είναι να γνωρίσουμε και να αναγνωρίσουμε, ποιοι είναι μετανάστες και ποιοι λαθρομετανάστες!
    Ποιοι δηλαδή εισήλθαν νόμιμα προς αναζήτηση εργασίας και ποιοι εισήλθαν παράνομα.
    Αυτοί που εισήλθαν νόμιμα φυσικά και παίρνουνε άδεια παραμονής και εργασίας.
    Αυτοί που εισήλθαν παράνομα πρέπει να απελαθούν είτε στη χώρα από την οποία κατάγονται είτε στη χώρα από την οποίαν προήλθαν.
    Δεν υπάρχει άλλη λύση πλην της απέλασης και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες.
    Έχει γονατίσει το ΕΣΥ και τα σώματα ασφαλείας.
    Το ΕΣΥ δεν έχει πόρους ούτε δυνατότητα να περιθάλψει 2,5 εκατομμύρια κόσμο που δεν συνεισφέρει τίποτε. Εδώ δεν μπορεί να προσφέρει στοιχειώδεις υπηρεσίες στους γηγενείς...
    Η Αστυνομία δεν μπορεί να αστυνομεύσει αποτελεσματικά με τις δυνάμεις που έχει όταν καλείται να "ελέγξει" μία μάζα 2,5 εκατομμυρίων για τους οποίους δεν υπάρχουνε αρχεία πουθενά.
    Δεν μας φτάνουνε οι δικοί μας οι γκανγκστερ, εισάγουμε κι από το εξωτερικό...

  4. helios avatar
    helios 14/10/2013 17:01:16

    Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια.

    Εδώ διάφορες χώρες της Ε.Ε. σκέφτονται στα σοβαρά να δυσκολέψουν την μετανάστευση και εγκατάσταση στις χώρες τους διαφόρων ευρωπαίων πολιτών της Ε.Ε. και θα δεχτούν τον κάθε Πακιστανοαλβανό που είναι άνεργος στην Ελλάδα;

    Πιστεύουν πραγματικά ότι είναι τόσο εύκολη η μετακίνηση τους αν προηγουμένως δεν έχουν εξασφαλίσει κάποια θέση εργασίας;Και σιγά μην την δώσουν στον κάθε τριτοκοσμικό που βρίσκεται στην Ελλάδα.
    Στη Γερμανία προηγείται για μια κενή θέση εργασίας πρώτα ο γερμανός πολίτης,έπειτα πολίτης της Ε.Ε. και στο τέλος πολίτης από τρίτη χώρα,ο τελευταίος μάλιστα πρέπει να πληροί εισοδηματικά κριτήρια.Συν ότι πρέπει να γνωρίζουν στοιχειώδη γερμανικά προκειμένου να τους επιτραπεί η εγκατάσταση τους.

    Στην Ισπανία όποιος αλλοδαπός μένει άνεργος χάνει παράλληλα και την άδεια διαμονής του και απελαύνεται,ενώ εδώ τους δίνουμε επιδόματα ανεργίας και ουσιαστικά τώρα θα τους επιβραβεύσουμε δίνοντας τους και μια νέα άδεια παραμονής.

    Καληνύχτα Ελλάδα!!!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ helios 14/10/2013 18:49:21

      Δυστυχώς έτσι είναι. Αντί να εκμεταλλευτούμε μια καλή ευκαιρία να απαλλαγούμε, όμορφα και ντόμπρα, από την παρουσία τους, την διαιωνίζουμε! Ελπίζω να το ξανασκεφτούνε το θέμα, δεν είναι αργά.

    • Omifast avatar
      Omifast @ helios 14/10/2013 19:54:04

      Από χώρα της Ε.Ε όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα ως γιος Ελλήνων μεταναστών (με Ελληνικό διαβατήριο φυσικά), μετοίκησα στην Ισπανία για επαγγελματικούς λόγους.
      Σας αναγράφω τη διαδικασία που πέρασα και μάλιστα σαν πολίτης χώρας μέλους της Ε.Ε:

      Ως πρώτον έπρεπε να πάω στη Βαρκελώνη στην Extranjeria (το τμήμα της Αστυνομίας για αλλοδαπούς), να κάνω αίτηση ότι θέλω να πάρω άδεια παραμονής (residencia) και άδεια εργασίας (permiso para trabajar).
      Μπαίνω στο κτήριο, τραβάω νουμεράκι.
      Έρχεται η σειρά μου, μπαίνω σε ένα γραφείο.
      Είναι μέσα ένας αξιωματικός της Guardia Civil, ένας αξιωματικός της Mossos de Esquadra (καταλανική αστυνομία) και μία δεσποινίδα με πολιτικά (υπουργείο εσωτερικών).
      Το πρώτο που με ρώτησαν ήταν αν μιλάω Ισπανικά ή αν θα μιλήσουμε Αγγλικά. Τους είπα ότι μιλώ Ισπανικά.
      Κατόπιν με ρώτησαν πριν πόσες ημέρες και πώς μπήκα στην Ισπανία (αεροπορικώς, οδικώς κτλ.)!!!
      Μετά μου ζήτησαν κι έδωσα τα χαρτιά μου, συγκεκριμένα διαβατήριο και ταυτότητα (Ελληνικά) και δίπλωμα οδήγησης (Ολλανδικό). Τα πήρε η δεσποινίδα και βγήκε από το δωμάτιο. Μου είπαν ότι αφενός μεν θα ελεγχθούν για την εγκυρότητά τους κι αφετέρου για το αν έχω alert οποιουδήποτε χρώματος (red, silver) από Europol, Interpol ή το διεθνές δικαστήριο της Χάγης!
      Για να διευκολυνθεί η διαδικασία μου είπαν ότι έπρεπε να δώσω αποτυπώματα και ξαναμπήκε μέσα η δεσποινίδα με ένα μηχάνημα στο οποίο έπρεπε να βάλω μέσα τους δύο δείκτες των χεριών (όπως στην Ελλάδα όταν βγάζεις διαβατήριο)!
      Αυτό ήταν το πρώτο βήμα πριν γίνει οτιδήποτε άλλο.
      Μέχρι να ελεγχθούν (έκανε κανα 20άλεπτο) με ρωτούσαν γενικότερα για την Ελλάδα, χαλαρή συζήτηση.
      Μπαίνει η δεσποινίδα, επιστρέφει τα χαρτιά και λέει στους άλλους "limpio" (καθαρός).
      ΟΚ μου λέει ο αξιωματικός, "τώρα μπορούμε να ξεκινήσουμε τη διαδικασία" κι έβγαλε μια στοίβα χαρτιά γύρω στα 20cm ύψος!!!
      Φρίκαρα...

      Με τη σειρά:

      1.) Έπρεπε να προσκομίσω αντίγραφα ποινικού μητρώου (επικυρωμένα από τις πρεσβείες στη Μαδρίτη) καί από τη Ολλανδία (ως χώρα προέλευσης) καί από την Ελλάδα (ως χώρα καταγωγής) όπου να διαφαίνεται ότι αφενός μεν δεν διώκομαι ποινικά (δηλαδή ότι δεν πάω "κυνηγημένος" στην Ισπανία) κι αφετέρου ότι δεν έχω καταδικαστικές αποφάσεις για ειδεχθή εγκλήματα (π.χ. παιδεραστία).

      2.) Έπρεπε να προσκομίσω συμβόλαιο εργασίας με ισπανική εταιρεία (ή με ξένη εταιρεία που εδρεύει στην Ισπανία) όπου να διαφαίνεται καθαρά πόσο μισθό θα παίρνω. Το συμβόλαιο έπρεπε να είναι τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας.
      Εάν δεν είχα βρει ακόμη εργασία αλλά τότε πήγαινα να ψάξω ή εάν πήγαινα εκεί να δραστηριοποιηθώ σαν ελεύθερος επαγγελματίας, έπρεπε να προσκομίσω λογαριασμό τραπέζης στο όνομά μου όπου θα διαφαινόταν ότι έχω πόρους να ζήσω μέχρι να βρω δουλειά κι ότι δεν θα επιβαρύνω το Ισπανικό κράτος (αυτολεξεί στην αίτηση)!!!
      Για το πόσα χρήματα έπρεπε να έχει μέσα ο λογαριασμός ώστε αυτά να θεωρηθούν αρκετά, για αυτό θα αποφαίνονταν οι αξιωματικοί που έλεγχαν την αίτηση (έμαθα εκ των υστέρων ότι περίπου 25-30 χιλιάρικα είναι αρκετά για να πάρεις άδεια παραμονής για ένα χρόνο αρχικά).

      3.) Έπρεπε να προσκομίσω ενοικιαστήριο συμβόλαιο κατοικίας στη Βαρκελώνη με διάρκεια τουλάχιστον για ένα χρόνο.
      α.) Εάν είχα συμβόλαιο εργασίας με εταιρεία τότε έφτανε το συμβόλαιο.
      β.) Εάν δεν είχα βρει ακόμη δουλειά ή εάν πήγαινα εκεί για ελεύθερος επαγγελματίας τότε τα ενοίκια για τον έναν χρόνο θα έπρεπε να έχουνε προπληρωθεί στον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος και να προσκομίσω την απόδειξη μαζί με το συμβόλαιο!!!!!!

      4.) Έπρεπε να πάω στην Mutua Catalunya (το ΙΚΑ της Καταλανίας) και να αυτασφαλιστώ (!!!) τουλάχιστον με contracto basico ώστε να βεβαιωθεί το Ισπανικό κράτος ότι δεν θα επιβαρύνω το Ισπανικό δημόσιο σύστημα υγείας (αυτολεξεί στην αίτηση)!!!!!!!!!!!
      Το contracto basico (νοσοκομειακή περίθαλψη και κάποιες εξετάσεις) κόστιζε τότε 125 Ευρώ το μήνα.
      Εάν είχα συμβόλαιο εργασίας τότε αυτό το συμβόλαιο με τη Mutua αυτόματα θα το αναλάμβανε η εταιρεία στην οποίαν θα εργαζόμουν (πλέον των άλλων εισφορών).
      Εάν δεν είχα βρει ακόμη δουλειά ή πήγαινα για ελεύθερος επαγγελματίας, τότε το συμβόλαιο θα το επιβαρυνόμουν εγώ.
      (Χωρίς αυτό το συμβόλαιο δεν προχωράει η αίτηση!)

      5.) H Mutua Catalunya προκειμένου να με ασφαλίσει με το contracto basico, με έστειλε να εξεταστώ πρώτα, σε δημόσιο νοσοκομείο της επιλογής μου, για:
      α.) ανίατες αρρώστιες που χρήζουν μακροχρόνιας και ακριβής περίθαλψης όπως π.χ. καρκίνος σε προχωρημένο στάδιο, φυματίωση
      β.) όλων των τύπων αφροδίσια νοσήματα (σύφιλη, AIDS κτλ.)
      γ.) όλες τις κολλητικές αρρώστιες όπως π.χ. ηπατίτιδες
      δ.) όλες τις "εξαφανισμένες" αρρώστιες όπως π.χ. λέπρα, χολέρα, έμπολα
      ε.) εξαρτήσεις και εθισμούς σε ουσίες
      Εάν οι εξετάσεις δεν έβγαιναν καθαρές δεν θα με ασφάλιζε η Mutua και συνεπώς δεν θα προχωρούσε η αίτηση μου για παραμονή.

      6.) Έπρεπε να υπογράψω ένα είδους συμφωνητικό με το Ισπανικό κράτος όπου ομολογούσα:
      α.) ότι θα σέβομαι τους Ισπανικούς νόμους και τα χρηστά ήθη
      β.) ότι δεν θα υποπέσω σε αξιόποινες πράξεις κτλ. διότι θα βρεθώ αντιμέτωπος με την άμεση απέλαση. Γινότανε ειδική μνεία για τη συμμετοχή σε βιαιοπραγίες και επεισόδια πολιτικού ή οπαδικού χαρακτήρα! Μάλιστα έπρεπε να συναινέσω ότι θα απελαθώ και όχι μόνο αυτό αλλά έπρεπε και να δηλώσω και προς ποια χώρα θέλω να απελαθώ δηλ. Ολλανδία σαν χώρα προέλευσης ή Ελλάδα σαν χώρα καταγωγής!!!
      γ.) ότι γνωρίζω ότι εάν μείνω άνεργος θα πρέπει να βρω δουλειά μέσα σε έξι μήνες. Εάν δεν βρω δουλειά σε έξι μήνες θα πρέπει να προσκομίσω καινούριο χαρτί από τράπεζες ότι έχω λεφτά να ζήσω αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να μην μου ανανεωθεί η άδεια παραμονής.
      δ.) εάν μετακομίσω θα πρέπει να πάω στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα να το δηλώσω διότι η Ισπανική Αστυνομία πρέπει ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει ποια είναι η διεύθυνσή μου.

      Μακρυγόρησα αλλά ήθελα να επισημάνω τη διαδικασία. Πολλά θα τα βρείτε και στο σαιτ του υπουργείου εσωτερικών της Ισπανίας, ειδικά αυτά που αφορούν στους λογαριασμούς που πρέπει να έχεις με χρήματα μέσα.
      Σου λένε δηλαδή ανοιχτά:
      "Αν δεν έχεις δουλειά ή λεφτά, ΔΕΝ σε θέλουμε στην Ισπανία από όπου κι αν προέρχεσαι"...
      Τελεία και παύλα.

      Αυτήν την διαδικασία πέρασα και μάλιστα σαν πολίτης χώρας της Ε.Ε!!!
      Φανταστείτε να ήμουν Πακιστανός ή Νιγηριανός...
      Και μιλάμε για άδεια παραμονής και εργασίας.
      Για Ισπανική Ιθαγένεια ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.
      Εδώ δεν μπορούν να πάρουν οι Αργεντίνοι και οι Μεξικανοί που οι ράτσες είναι "πρώτα ξαδέρφια", θα πάρουν άλλοι...;;;
      Δεν μπορούν ούτε οι Μαροκινοί που έρχονται από απέναντι κι έχουνε 40 χρόνια στην Ισπανία όχι να έρθουν Αφρικανοί από υποσαχάριες χώρες...
      Εδώ και 40 χρόνια τους ανανεώνει (των Μαροκινών) την παραμονή και την άδεια εργασίας αλλά για ιθαγένεια, ψήφο κτλ. ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.

      Υ.Γ.:
      Κοιτάξτε τη διαδικασία που πέρασα εγώ και πείτε μου πόσοι από τους Αφγανούς και τους Πακιστανούς θα την περνούσαν...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Omifast 14/10/2013 22:04:48

        Αγαπητέ φίλε, χάνεις τον χρόνο σου. Το πολιτικό σύστημα είναι τόσο σάπιο και αντεθνικό που δεν θα δίσταζαν να πουλήσουν και τη μάνα τους αν ήταν να κρατηθούν στις καρέκλες ακόμα μια μέρα. Σιγά μην νοιαστούν για το ποσοι και ποιοί μπαινουν σον χώρο που λέγεται Ελλάδα.

        • Hawk avatar
          Hawk @ Νίκος Αργεάδης 15/10/2013 16:03:18

          Εύγε ΣΟΥ!!!!!!

  5. πΔπ avatar
    πΔπ 14/10/2013 18:22:50

    Ο Γρηγοράκος είναι ο γνωστός ΠΑΣΟΚος ο οποίος ανερυθρίαστα δήλωσε ότι επί Κυβερνήσεως ΚΚ Β' , προσελήφθησαν 800.000 (οκτακόσιες χιλιάδες!) Δημόσιοι Υπάλληλοι.
    Δήλωση η οποία εν πολλοίς πέρασε ντούκου αφήνοντας την ρετσινιά της.
    Θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλω για την φερεγγυότητα της όποιας δήλωσης του εν λόγω κυρίου.

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 14/10/2013 18:55:22

    Το μεταναστευτικο και η φοροδιαφυγη θα φανε πολλες κυβερνησεις....

  7. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 14/10/2013 19:07:42

    τωρα τι ταξη βαζει ενας θεος ξερει

  8. Zugzwang avatar
    Zugzwang 14/10/2013 19:33:45

    Το νομοσχεδιο αυτο, αν ψηφιστει, ανοιγει τον δρομο για την νομιμοποιηση των παρανομων μεταναστων και την "μονιμοποιηση" τους (και αργοτερα την ελληνοποιηση τους) στην Ελλαδα. Με οτι αυτα συνεπαγονται!!!
    Νομιζει ο κ. υπουργος οτι οι κουτοφραγκοι θα ανοιξουν τις αγκαλιες τους και θα τους δεχθουν στις χωρες τους επειδη εμεις θα τους εχουμε εφοδιασει με τις "καταλληλες" αδειες; Εδω εχουν ηδη αρχισει να θετουν πρακτικες δυσκολιες και εμποδια για τους νοτιοευρωπαιους (εν αναμονη και των τυπικων εμποδιων που δεν θα αργησουν να θεσμοθετηθουν) και θα επιτρεψουν την εισοδο και εγκατασταση στους "δικους" μας παρανομους μεταναστες; Με την ανεργια ν'ανεβαινει παντου στην Ευρωπη συναμα με τα ποσοστα της Ακρας Δεξιας; Γιατι νομιζει ο κ. υπουργος οτι στη Γαλλια το Φρον Νασιοναλ (που απαιτει την αυστηρη καταπολεμηση του μεταναστευτικου φαινομενου) πετυχε σκορ ρεκορ 53,9% στην χθεσινη καντοναλ; Και θα ανοιξει τις πορτες της η Γαλλια για να δεχθει τους "δικους" μας παρανομους; Η η Γερμανια; Η η Ολλανδια; Και παει λεγοντας;
    Εννοειται οτι το φιλομεταναστευτικο παραληρημα του κ. αναπληρωτή υπουργου δεν σχολιαζεται. Ο ανθρωπος εχει χασει καθε επαφη με την πραγματικοτητα.

    • helios avatar
      helios @ Zugzwang 15/10/2013 16:49:55

      ''Το νομοσχεδιο αυτο, αν ψηφιστει, ανοιγει τον δρομο για την νομιμοποιηση των παρανομων μεταναστων και την “μονιμοποιηση” τους (και αργοτερα την ελληνοποιηση τους) στην Ελλαδα. Με οτι αυτα συνεπαγονται!!!''

      αυτός ακριβώς αγαπητέ είναι ο στόχος τους.
      περιληπτικά τι πρέπει να γίνει έστω και την τελευταία στιγμή μπας και προλάβουμε την καταστροφή:

      - αν δεν χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας (από το πιο απλό μέχρι το πιο πολύπλοκο).

      - αν δεν επιβληθούν ισχυρά και σοβαρά αντικινήτρα και εμπόδια (εμφανή και μη) προκειμένου ο ιδιωτικός τομέας /οι επιχειρήσεις να μην τους συμφέρει να απασχολούν και να προσλαμβάνουν αλλοδαπούς π.χ.υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα,επιβολή γλωσσικών κριτηρίων κλπ….. Σήμερα, αν είναι δυνατόν, γίνεται ακριβώς το αντίθετο επιδοτούνται επιχειρήσεις προκειμένου να προσλάβουν αλλοδαπούς.
      Άλλη λύση δεν υπάρχει.Αυτή η πρόταση πρέπει να εφαρμοστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα,σε διαφορετική περίπτωση τελειώσαμε.
      Ταυτόχρονα και οι υποχρεώσεις των αλλοδαπών απέναντι στην πολιτεία να είναι τόσο υψηλές ώστε να μην μπορούν να σταθούν πουθενά όρθιοι ( σήμερα γίνεται ακριβώς το αντίθετο). Μόνο έτσι θα χάσουν τις άδειες παραμονής-εργασίας τους και θα ξεκινήσουν άμεσα μαζικές απονομιμοποίησεις,όπως επίσης θα πρέπει να κοπούν άμεσα και όλων των ειδών τα επιδόματα (π.χ. οικογενειακά επιδόματα ,επίδομα θέρμανσης, επίδομα ανεργίας,δωρεάν υγεία-παιδεία κλπ …),ώστε ο συνδυασμός όλων των παραπάνω να οδηγήσουν και να καταλήξουν σε μαζικές απονομιμοποιήσεις.

      Ταυτόχρονα ισχυρά κίνητρα για προσέλκυση Ελλήνων εργαζομένων οποιαδήποτε γενιάς του εξωτερικού στα πρότυπα του Ισραήλ.

      - αν δεν χρησιμοποιηθούν χρονικές συμβάσεις εργασίας σε περίπτωση ανάγκης αλλοδαπών για το πού, το πότε, από που, για το πόσοι και όταν χρειαστούν ώστε να εργαστούν στην Ελλάδα ως contract workers και μετά τη λήξη της σύμβασης να επιστρέψουν στις πατρίδες τους πίσω.
      Αν όλα τα παραπάνω δεν εφαρμοστούν, ξεχάστε την Ελλάδα ως έθνος – κράτος και δεν θα ξαναδούμε ποτέ μια Ελλάδα Ελλήνων και ελληνική.

      Εάν δεν δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις συνθήκες ώστε η οικονομία μας να μην έχει ανάγκη τους αλλοδαπούς και όταν αυτοί έρχονται να περνάνε δύσκολα και να μην μπορούν να σταθούν όρθιοι στην Ελλάδα και να επιστρέφουν πίσω στις πατρίδες τους, τότε το έθνος – κράτος Ελλάδα θα είναι υπόθεση το πολύ μιας δεκαετίας .
      Επαναλαμβάνω ο μόνος τρόπος για να απαλλαγούμε οριστικά από τους εισβολείς είναι να δημιουργηθούν όλες εκείνες οι συνθήκες ώστε οι υποχρεώσεις τόσο των αλλοδαπών όσο όμως και των εργοδοτών που τους απασχολούν απέναντι στην πολιτεία να είναι τόσο υψηλές ώστε να μην μπορούν να σταθούν πουθενά όρθιοι. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα αφαιρεθούν οι άδειες παραμονής τους και θα ξεκινήσουν άμεσα μαζικές απονομιμοποίησεις.

  9. Αντώνης avatar
    Αντώνης 14/10/2013 19:40:48

    Κάτι για επαναπατρισμό παίζει; Γιατί εμείς με 35% ανεργία, μόνο ...μετανάστες δε χρειαζόμαστε. ''Νόμιμους'' δε, ποτέ δεν είχαμε. ''Νομιμοποιημένους'' έχουμε και όπως πάμε, θα μας....προτιμούν περισσότεροι. Τι τρέχει; Ασκούνται εξτρά εναντίον μας πιέσεις εκ τοκογλύφων; Δε μας τα λέτε καλά.....

  10. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 14/10/2013 19:49:28

    Ε, φαίνεται πως η Χρυσή Αυγή πρέπει οπωσδήποτε να ξεπεράσει το 25%...
    Μια ολόκληρη κυβέρνηση σέρνεται πίσω απο νεοταξίτικες παρηκμασμένες λογικές που μας φέραν τόση κατάντια...

  11. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 14/10/2013 20:02:11

    Καλησπέρα σε όλους,
    μετά από πάρα μα πάρα πολύ καιρό...

    Αγαπητοί συντάκτες της ανάρτησης, λυπάμαι που αναγκάζομαι να σχολιάσω τα όσα γράφετε, όμως έχω την εντύπωση πως στην προσπάθειά σας να στηρίξετε (καλοπροαίρετα, δεν το αμφισβητώ) κάθε μέτρο της κυβέρνησης, γίνεστε βασιλικότεροι του βασιλέως...
    Επιμείνετε λίγο περισσότερο στην ανάλυση των σημείων 1, 3 και ειδικά του 7 του σ/ν που αναφέρετε και θα καταλάβετε ότι στην ουσία οι διατάξεις αυτές ανοίγουν διάπλατα την πόρτα σε κάθε λογής πικραμένο και πεινασμένο λαθρομετανάστη...
    Εύχομαι, η προσπάθεια που γίνεται (και είναι ολοφάνερη...) για παραμονή του κυβερνητικού συνασπισμού στην εξουσία, να μην είναι, για μια ακόμη φορά, σε βάρος των γηγενών κατοίκων αυτής της δυστυχισμένης χώρας...

    ΥΓ.: Κι όσο σκέφτομαι την πλύση εγκεφάλου που υποστήκαμε, όταν η κυβέρνηση πήρε πίσω τον περιβόητο νόμο Ραγκούση, μου έρχεται τρέλλα...

  12. AUCHENTOSHAN avatar
    AUCHENTOSHAN 14/10/2013 20:05:47

    Μια χαρά σας τα λένε φίλε μου..
    Το ΠΑΣΟΚ δια της ελληνοποιήσεως λαθρομεταναστών ελπίζει στην διάσωση των ποσοστών του αδιαφορώντας για την αλλοίωση του κοινωνικού, πολιτικού και πολιτισμικού ιστού της χώρας..
    Θλιβομαι για την κατάντια της ΝΔ που κυριολεκτικά σέρνετε από το ανύπαρκτο πολιτικά και κοινωνικά ΠΑΣΟΚ στην ψήφιση τέτοιων επονείδιστων νομοσχεδίων που άπτονται της ίδιας της βιωσιμότητα της χώρας .
    Αντώνη, μην πέφτεις στην παγίδα τους..έλεος πιά ..βάλε ένα τέλος σε αυτόν τον διασυρμό της παράτσξης..

  13. roadrunner avatar
    roadrunner 14/10/2013 20:26:50

    Ερώτηση κρίσεως:
    αν τυχόν, μας είχαν αποπέμψει από το Σένγκεν,
    όπως ονειρευόταν και ωρυόταν ο αρχηγός της Γαλλικής Δεξιάς, Ζαν Κοπέ,
    πριν λίγες μέρες,
    θα μπορούσαν ,
    να αποκτήσουν δικαίωμα εργασίας εντός Ε.Ε. (άρα και στη Γαλλία),
    οι μετανάστες που θα μετατρέψουν την άδειά τους, σε "μακράς διαμονής" ,
    με το νέο κώδικα ;

  14. MCA avatar
    MCA 14/10/2013 20:32:19

    Έχω την αίσθηση και με βάση της τελευταίες αντιδράσεις των Βορειοευρωπαίων σχετικά με τους Έλληνες ,Ισπανούς και λοιπούς Νοτιοευρωπαίους μετανάστες, ότι οι νομιμοποιηθέντες, δεν θα τύχουν και της καλύτερης υποδοχής στον Βορά. Μάλλον θα φάνε ΄΄πόρτα΄΄ και δυστυχώς η μπάλα θα πάρει και τους δικούς μας.
    Έτσι κι αλλιώς εκτιμώ, ότι οι περισσότεροι εξ αρχής θα προτιμήσουν να μείνουν στην Ελλάδα, από το να μεταναστεύσουν στα βόρεια.

  15. George avatar
    George 14/10/2013 21:26:43

    Νομίζω ότι είσαστε από τους ελάχιστους που ανυσηχούν, σε αυτή τη χώρα, για το σεγκεν. Αν και "έξυπνος" ο τρόπος όπως λέτε, ίσως σας αιφνιδιάσουν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι με την δικιά τους επίδειξη νοημοσύνης....

  16. helios avatar
    helios 14/10/2013 21:33:38

    ''Επίσης, να τούς δίνεται υπηκοότης άς το δεχθώ , η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ είναι άλλο πράγμα. Ελεος !''

    ειτε το πουμε ιθαγενεια ειτε το πουμε υπηκοοτητα νομικα ειναι ακριβως το ιδιο,ακριβως τα ιδια δικαιωματα απορρεουν.
    όταν αποκτάς ελληνικό διαβατήριο θεωρείσαι πλέον έλληνας πολίτης,τελεία και παύλα, όλα τα άλλα είναι απλά για να συζητάμε.
    ενοιολογικά φυσικά και υπάρχει διαφορά μεταξύ ὑπηκοότητας-ἱθαγένειας,νομικά όμως δεν υπάρχει απολύτως καμία διαφορά.
    ο κάθε εισβολέας ούτε που τον ενδιαφέρει αν θα λέγεται ελληνική ἱθαγένεια ή ελληνική ὑπηκοότητα,με το που θα την αποκτά και θα έχει στα χέρια του το ελληνικό διαβατήριο θα γίνεται και αυτός κυρίαρχος αυτού του τόπου και θα επηρεάζει τις πολιτικές,κοινωνικές και οικονομικές καταστάσεις στην ΕΛΛΑΔΑ.
    τις κοινωνικές και οικονομικές τις επηρεάζει σε ένα βαθμό και σήμερα.

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ helios 14/10/2013 22:39:57

      @helios, δεν το ήξερα ότι νομικά ήταν ακριβώς το ίδιο...
      δηλαδή, σωτηρία δεν υπάρχει πουθενά; απελπισία...
      ότι επηρεάζουν ήδη πολιτικά τη ζωή μας το ξέρω...πώς θα είχαν εκλεγεί Μπουτάρηδες και Καμίνηδες............

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ helios 14/10/2013 23:41:15

      Τιποτε ομως δεν μας εμποδιζει να χρησιμοποιουμε εμεις τον ορο "υπηκοοτης" οταν μιλαμε για πολιτογραφησεις αλλοδαπων. Ας σημειωθει οτι την ωρα που εμεις θελουμε να τους ανοιξουμε τις πορτες, η υπολοιπη Ευρωπη σκληραινει τους ορους νομιμοιησεων και πολιτογραφησεων. Και εννοειται οτι δεν προκειται να δεχθουν τους μεταναστες που θα τους στελνουμε εμεις με τα φρεσκα "καταλληλα" χαρτια. Εδω εχουν αρχισει να φερνουν εμποδια στους Ελληνες, θα δεχθουν τους αλλοδαπους που θα νομιμοποιησει, ο μη γενοιτο, η Ελλαδα;

  17. κουκουλοφρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφρος με ζαρτιέρες 14/10/2013 21:44:51

    Με τούτο το νόμο θα κάνουμε στην πραγματικότητα "την κρίση, ευκαιρία", θα συμπαρασύρουμε στο βάραθρο του Ισλάμ, όλη την Ευρώπη

    • ΦαταούλΠετρόλ avatar
      ΦαταούλΠετρόλ @ κουκουλοφρος με ζαρτιέρες 14/10/2013 23:09:18

      πλανάσαι πλάνην οικτράν

  18. martios avatar
    martios 14/10/2013 22:07:14

    Το νομοσχέδιο αυτό θα κινείται στην σωστή κατεύθυνση μόνον εάν καθιστά την
    Χώρα λίαν απωθητική στουςεπίδοξους λαθρομετανάστεςκαι θα εξαναγκάζει σε
    αναχώρηση τους εδώ ευρισκόμενους.Διαφορετικά τα περί ανακατάληψης των πό
    λεων θα προκαλεί ασυγκράτητη οργή με τα παρεπόμενα της.

  19. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 14/10/2013 22:57:37

    @ Omifast, αλήθεια λές ή έγραψες ένα χαριτωμένο χιουμοριστικό κειμενάκι γιά να γελάσουμε;
    Εάν λές αλήθεια (πού δυσκολεύομαι να το πιστέψω...) πρέπει σε παρακαλώ πολύ να το δημοσιεύσεις σε ΟΛΕΣ τις εφημερίδες και τα sites, να ζητήσεις σε κανάλια (αυτά πού θα το δεχτούν...) να παρουσιαστείς και να τα πείς !!!
    Διότι έχω ακούσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές να λένε οι διάφοροι δημοσιογράφοι γενικά και αόριστα ότι είμαστε οι μόνοι ! πού δυσκολεύουμε τόσο πολύ την διαδικασία χαρτιών γιά τούς εισβολείς (γιατί μετανάστες δεν θα τους πώ ποτέ ).....
    Παρακαλώ προώθησέ το αγαπητέ Omifast !

    • Omifast avatar
      Omifast @ je ne regrette rien 15/10/2013 01:32:04

      Σας διαβεβαιώνω οτι είναι αλήθεια πέρα για πέρα και μάλιστα σας παραπέμπω και στο επίσημο σαιτ του ισπανικού υπουργείου εσωτερικών όπου αναφέρονται αναλυτικά ειδικά οι λεπτομέρειες για τους τραπεζικούς λογαριασμούς που πρέπει να έχεις εάν δεν έχεις συμβόλαιο εργασίας.
      Στο σαιτ δεν αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες π.χ. για την Mutua αλλά αυτά θα σας τα πούνε εκεί που θα κάνετε την αίτηση.
      Ειλικρινά πιστέψτε ότι δεν είχα κανέναν λόγο να γράψω κατεβατό για κάτι που δεν ευσταθεί.

      Σας παραθέτω το λινκ (χρησιμοποιήστε πρόγραμμα μετάφρασης):

      http://www.interior.gob.es/atzerritarrak-28/ciudadanos-de-la-union-europea-718/estancia-y-residencia-722#Residencia superior a tres meses

      Δώστε έμφαση εκεί που λέει:
      Son trabajadores por cuenta ajena o por cuenta propia en España.
      Disponen, para sí y los miembros de su familia, de recursos suficientes para no convertirse en una carga para la asistencia social en España durante su período de residencia, así como de un seguro de enfermedad público o privado que cubra todos los riesgos en España.
      La valoración de la suficiencia de medios económicos se efectuará de manera individualizada y, en todo caso, teniendo en cuenta la situación personal y familiar del solicitante. Se considerará acreditación suficiente para el cumplimiento de este requisito la tenencia de recursos que sean superiores al importe que cada año fije la Ley de Presupuestos Generales del Estado para generar el derecho a recibir una prestación no contributiva.

      Λέει εν ολίγοις ότι οι αιτούντες πρέπει να αποδείξουν ότι έχουνε τόσους πόρους ώστε δεν θα επιβαρύνουν το σύστημα κοινωνικής πρόνοιας και ιδιαίτερα το ισπανικό δημόσιο σύστημα υγείας κατά τη διαμονή τους εκεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Και μιλάμε πάντα για πολίτες της Ε.Ε.

      Για Πακιστανούς ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ...

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ Omifast 15/10/2013 02:31:43

        Αγαπητέ Omifast, τρόπος τού λέγειν δεν σας πιστεύω... γιά να δώσω έμφαση το έγραψα!
        Επαναλαμβάνω, βρείτε τρόπο να το κοινοποιήσετε !
        Θα είναι πολύ χρήσιμη μαρτυρία γιά το τεράστιο αυτό θέμα πού μας ταλανίζει.

  20. Scarface avatar
    Scarface 14/10/2013 23:31:06

    Εχω μια απορια (βεβαια εγω ειμαι γνωστος κυνικος ). Οταν με το καλο οι αγαπημενοι μας "μεταναστες" μεταβουν στην ευρωπη με ελληνικα χαρτια (εστω του επι μακρον διαμενοντος), και πολλοι απο αυτους αρχισουν να επιδιδονται στις πραξεις που μας εκαναν να τους αγαπησουμε εδω, οπως επαιτεια, πορνεια, κλοπες, ληστειες, βιασμους, δολοφονιες κλπ κλπ, τα εκει μμε θα τους αναφερουν ως αλβανους, γεωργιανους, πακιστανους, μαγκρεμπιανους κοκ η σαν ΕΛΛΗΝΕΣ???

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ Scarface 15/10/2013 01:30:58

      ΠΩΠΩΠΩ>>>>SCARFACE !!! Αυτήν την παράμετρο ΔΕΝ την είχα σκεφθεί !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Scarface 15/10/2013 10:52:49

      Φυσικά και θα αναφέρονται ως Έλληνες. Οπως και ως Ελληνας αναφέρεται παιδί γνωστής μου οικογένειας Αλβανών που βρήκε δουλειά σε επιχείρηση Κοσοβάρου στο Λονδίνο, φανατικά ανθέλληνα, ενώ ο έλληνας φίλος του που πήγαν μαζί έφαγε πόρτα σκαιότατα, μόνο και μόνο επειδή ήταν Έλληνας....Το συγκεκριμένο άτομο είναι μόνο Έλληνας για το αγγλικό κράτος και μόνο Αλβανός για τον εαυτό του και τον εργοδότη του.

  21. Alexis avatar
    Alexis 15/10/2013 00:12:26

    Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι λάθρο στοχεύουν στην γη της επαγγελίας, τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης περνώντας από εδώ, αλλά τους ξεφορτώνουν πίσω λόγω Δουβλίνο 2 κλπ κλπ.
    Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος να τους δώσεις κίνητρο και τρόπο για να πραγματοποιήσουν το όνειρο της ζωής τους. Άρα το μέτρο είναι καταρχήν σωστό.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Alexis 15/10/2013 10:42:29

      Κάνεις λάθος. Οι Αφροασιάτες βγάζουν ήδη αρκετά λεφτά εδώ και μαύρα και δεν τους συμφέρει να πάνε σε μία χώρα όπου θα υπόκεινται σε συνεχείς ελέγχους και σε φορολογία.

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ ΒΙΣ 15/10/2013 17:13:09

        BIΣ συμφωνώ απολύτως...σύν το ότι εδώ λόγω κλίματος είναι πολύ πιό εύκολη η διαβίωσή τους από το να πάνε σε Γερμανίες ή Σουηδίες πού θα ξεπαγιάζουν 11 μήνες το χρόνο...εδώ κοιμώνται εύκολα σε πάρκα, παραλίες κλπ.
        Αστα, βράστα...Ολα είναι εναντίον μας...

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Alexis 15/10/2013 16:23:06

      "Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι λάθρο στοχεύουν στην γη της επαγγελίας, τις χώρες της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης περνώντας από εδώ,"

      Εδώ και τρία Χρονια γίνετε Έλεχος στα Αεροδρόμια τις Γερμανίας από Γερμανούς Εφοριακούς ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ για Έλληνες. Νομίζεις πως ο Βορράς κοιμάται? Ένα Βήμα προτού να χρειαστούμε Βίζα στην Γερμανία (και πιθανό σε όλη την Ευρώπη) είμαστε τώρα κιόλας...

  22. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 15/10/2013 00:38:18

    ΟΧΙ υπηκοοτητα σε ατομα που μπηκαν με το ΖΟΡΙ στην ΕΛΛΑΔΑ. Ο καθε Αφρικανος και Ασιατης, δεν θα ενσωματωθει ποτε (ουτε καν οι Τουρκοι της Γερμανιας, δεν ενσωματωθηκαν). ΟΧΙ χατηρια στους ΛΑΘΡΟ επειδη μεινανε χωρις εργασια. Οταν οι Ελληνες που μενουμε ανεργοι, ανεβαινουμε καθε μερα ενα Γολγοθα.
    ΕΛΕΟΣ, εχουμε γινει μεταναστες, μεσα στην ιδια μας τη χωρα... ΕΛΕΟΣ πια...!

  23. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 15/10/2013 01:01:39

    Aγαπητέ @Μικρασιάτη,
    επίτρεψέ μου μία διόρθωση : όχι με το "ζόρι"...
    με το "έτσι θέλω " !
    Υπάρχει διαφορά !
    Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα...

    • kat avatar
      kat @ je ne regrette rien 15/10/2013 16:01:51

      ++++

  24. sos avatar
    sos 15/10/2013 06:02:18

    Τραγικό νομοσχέδιο-κώδικας.

    Άλλα περιμέναμε, άλλα μας βγήκαν.

  25. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 15/10/2013 07:36:20

    Επανένωση οικογενειών , με δικαίωμα ψήφου ξέρετε τι σημαίνει;

  26. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/10/2013 10:07:07

    "Οι άνεργοι αλλοδαποί που διαμένουν μακροχρόνια στην Ελλάδα δεν γίνονται υποχρεωτικώς παράνομοι".
    Αυτό ειδικά μας έκαιγε πολύ...
    Και δεν βλέπω πουθενά να θεσπίζεται ένα ΦΡΑΓΜΑ στη νομιμοποίηση παρανόμως εισελθόντως...Με άλλα λόγια, η φάμπρικα των νομιμοποιήσεων συνεχίζεται....

    • Κάστρα avatar
      Κάστρα @ ΒΙΣ 15/10/2013 13:29:38

      ΒΙΣ, είναι τυχαίο ότι, μόλις έβαλαν τη Χρυσή Αυγή στη φυλακή, προσπαθούν να περάσουν αυτό το νομοσχέδιο;

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/10/2013 13:48:53

    Θα το καταψηφίσουν ο Άδωνις και ο Βορίδης (πλάκα κάνω...).

  28. Spiliosx avatar
    Spiliosx 15/10/2013 22:45:33

    ας μου εξηγήσει κάποιος πως εκατοντάδες οικογένειες Αλβανών "Βορειοηπειρωτών" Πακιστανών και Αφρικάνων εδώ στα κατεχόμενα εδάφη του κέντρου έχουν ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ;
    Ας μου εξηγήσει επίσης πως τη στιγμή που έχει καταρρεύσει η κτηματαγορά εδω οι μόνοι που αγοράζουν είναι αλλοδαποί και μάλιστα με Μ Ε Τ Ρ Η Τ Α ;
    Και τελος όποιος νομίζει ότι θα φύγουν από την Ελλάδα είναι πνευματικά καθυστερημένος τουλάχιστον. Εκατονταδες που έφυγαν ξαναγύρισαν μια και στο εξωτερικό που το κράτος είναι κράτος και όχι παιδική χαρά ούτε να πουλάνε με σεντόνια μπορούν στο δρόμο ούτε να νοικιάσουν σπίτι εαν δεν εχουν δουλειά ούτε μπορούν να αλλάξουν πόλη εάν δεν ενημερώσουν την αστυνομία

  29. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 16/10/2013 23:27:42

    Θα το γράψω εδώ αλλά και σε πιό πρόσφατη ανάρτηση γιά να το δούν περισσότεροι :
    Σήμερα, στην Γαλλική TV άκουσα 2 σημαντικές πληροφορίες πού εδώ αποσιωπήθηκαν και μού κάνει εντύπωση :
    1) Η Ιρλανδία, Ισπανία ΚΑΙ Πορτογαλία βγαίνουν από την κρίση και δεν έχουν ανάγκη το ΔΝΤ ! Αλήθεια ή προπαγάνδα των διεθνών ΜΜΕ ;;;;;;
    2) Στην Γαλλία πάλι γίνεται ΣΑΛΟΣ (πρώτη είδηση) γιά οικογένεια ΛΑΘΡΟ-μεταναστών από το Κόσοβο πού απελάθηκαν στην πατρίδα τους. Η οικογένεια ζούσε 4 χρόνια στην Γαλλία, το παιδί πήγαινε σχολείο (!), είχαν κάνει αίτηση ασύλου πού απερρίφθη! Το θέμα έγινε σάλος ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ, αλλά διότι το κοριτσάκι της οικογένειας συνελήφθη από την αστυνομία στο σχολείο μπροστά στούς συμμαθητές της, γιά να σταλεί σπίτι και εν συνεχεία στο Κόσσοβο.Να δεχθώ ότι ήταν απάνθρωπη η συμπεριφορά σε ένα μικρό κορίτσι αλλά τα υπόλοιπα;;; Η Γαλλική (σοσιαλιστική)κυβέρνηση έκανε μία ΚΟΦΤΗ ανακοίνωση: " Η οικογένεια δεν πληρούσε τους όρους γιά δικαίωμα ασύλου, άρα δεν έχει θέση στο γαλλικό ΕΔΑΦΟΣ " !!!!
    Αφιερωμένο στούς θολοκουλτουριάρηδες πού μας πρήζουν γιά τα ΤΑΧΑ ανθρώπινα δικαιώματα των λαθρο πού καταπατούνται και τη ...δυσκολία χορήγησης νομίμων χαρτιών !!!
    και άλλες τέτοιες μπούρδες και ψέμματα

  30. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 17/10/2013 22:33:17

    http://www.opengov.gr/ypes/?p=1943

    Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση σήμερα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.