#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/12/2009 22:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τάγμα Τυφεκιοφόρων Ημιονηγών «ΚΩ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ»



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

 Η Ντόρα Μπακογιάννη όποια καθήκοντα κι αν της πρότεινε ο Αντώνης Σαμαράς τα αρνήθηκε. Αρνήθηκε να πάει στο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, όπως αρνήθηκε και να αναλάβει συντονίστρια Παιδείας και Πολιτισμού. Αρνήθηκε ακόμη και τη μισή «σαρδέλα» του Υποδεκανέως, που ως γνωστόν δεν είναι βαθμός αλλά τιμητική διάκριση. Η κ. Μπακογιάννη κατά δήλωση της προτιμάει εν ολίγοις το απλό φανταριλίκι, ήτοι να φυλάει γερμανικό νούμερο και να πηγαίνει αγγαρεία στα μαγειρεία. Πειθαρχία, ταπεινότης και σεμνότης.

Μόνο ο Νικήτας είναι απείθαρχο και ζωηρό αγόρι. Όλο την κοπανάει από τα σύρματα και πάει και σκαρφαλώνει στα βουνά με τα σκουπίδια που στολίζουν την Αθήνα, διώχνει τους αλανιάρηδες γάτους και κάνει δηλώσεις ότι θα είναι και πάλι υποψήφιος με το άστε ντούα. Δικαίωμα του.

Υπάρχει όμως και ένας μεγάλος αριθμός βουλευτών και στελεχών που στήριξαν την κόρη του πατέρα της. Ο Αντώνης απλώς κράτησε τον λόγο του, την μπέσα του και όπως και στην περίπτωση της μαντάμ με τα ευαίσθητα αυτάκια, ορθά τους πρότεινε ρόλο αποδεικνύοντας έμπρακτα την βούληση του για ενότητα. Η κ. Κεφαλογιάννη και ο Κυριάκος θα έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν την νομιμοφροσύνη τους, εάν μπορούν να μπουν στην νέα εποχή κάτω από την νέα ηγεσία. Αν πιστεύω ότι θα τα καταφέρουν; Κάποιοι σίγουρα όχι, αλλά δεν θα έχουν άλλοθι.

Στις μέρες μου κοντά στον περίφημο πύργο της Σχολής Αλεξιπτωτιστών έγραφε σε μια πινακίδα: «ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΜΕΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ». Ο νοών νοείτο κι όποιος μπερδέψει στο νεοφιλεύθερο μυαλό του τον Αντώνη Σαμαρά με άλλους θα προσγειωθεί απότομα. Εάν επίσης σε οποιαδήποτε εξεταστική ανακύψουν, επίσημα πια, στοιχεία για την εμπλοκή οποιουδήποτε σε μαϊμουδιές, να είσαστε βέβαιοι ότι θα πάνε σπίτι τους μέχρι να καθαρίσουν την θέση τους και ούτε ο Αντώνης, ούτε το κόμμα θα απολογούνται γι’ αυτούς. Δεν το πιστεύω. Είμαι βέβαιος.

Ορισμένοι φίλοι δυσαρεστήθηκαν με τις τελευταίες τοποθετήσεις τομεαρχών στην Νέα Δημοκρατία. Δεν ξέρω τι περίμεναν. Μήπως ότι ο Αντώνης θα κάρφωνε το κεφάλι της Ντόρας στο παλούκι, όπως του Βελουχιώτη; Ότι θα έκανε κρατητήρια στο υπόγειο της Ρηγίλλης και θα κάνανε φάλαγγα στο Κυριάκο μαζί με τον Μαρκόπουλο;

Ο πρώτος κανόνας στον πόλεμο είναι ότι δουλεύεις, αγωνίζεσαι, με αυτούς που έχεις. Εξ όσων γνωρίζω δεν αναμένονται νέες αφίξεις στελεχιακού δυναμικού από τον Σείριο, ο Λιακόπουλος δεν μας έχει ενημερώσει σχετικά κι εμείς της ομάδας «ΕΨΙΛΟΝ» είμαστε απασχολημένοι με την Κούφια Γη, οπότε ο Αντώνης, μέχρι το Συνέδριο να αναδείξει νέα στελέχη, γέννημα του κινήματος που τον έφερε στην Προεδρία, πρέπει να τους βάλει ΟΛΟΥΣ να δουλέψουν, αυτούς που έχει. Ενότητα και φανταριλίκι δεν θέλουν; Ε, τους το’ δωσε. 

            Όλοι οι πρώην υποστηρικτές της Ντόρας δήλωσαν απλοί φαντάροι της παράταξης. Ο Αντώνης λοιπόν είχε δύο επιλογές: Η μία θα ήταν η ίδρυση ενός πειθαρχικού τάγματος, «Τάγμα Τυφεκιοφόρων Ημιονηγών «Κων/νος Μητσοτάκης».  Η επανένταξη ενός ικανού αριθμού απλών στρατιωτών της παράταξης με νεοφιλεύθερη αποκλίνουσα συμπεριφορά, είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, στο οποίο ο μικρός αλλά γενναίος στρατός μας έχει μεγάλη παράδοση αντίστοιχη αυτής των μεγάλων ευρωπαϊκών στρατών. Η Βέρμαχτ είχε τα Strafbattallionen, εμείς είχαμε Τάγματα Τυφεκιοφόρων Ημιονηγών (κοινώς μουλαράδων), όπου αναμορφώνονταν οι ύποπτοι ιδεολογικώς. Φίλος παλιός κομμουνιστής, τρελλοκομείο πρώτης, μου αφηγήθηκε πως χρεώσανε σ’ αυτόν παιδί της πόλης, που ημίονο είχε δει μόνο σε φωτογραφία, επτά (7) δύστροπα μουλάρια, τα οποία αυτός μια μέρα που κοινώς «σάλταρε» τα έβγαλε μπροστά στο διοικητήριο και τους έδινε παραγγέλματα και τους μοίραζε «φυλακές», γιατί φυσικά αυτά τον «έγραφαν».

Πιθανώς σε κάποιους να άρεσε η ιδέα ενός τάγματος ανεπιθυμήτων, όπου π.χ. η ανδροπρέπεια του Θεόδωρου Σκυλακάκη και η οξυδέρκεια του Θεόδωρου Κασσίμη θα σφυρηλατηθούν ακόμη περισσότερο.

Δεν νομίζω όμως ότι αυτός ο τρόπος διαχείρισης του στελεχιακού δυναμικού συνάδει με τους καιρούς μας, αν και το θυμικό μου θα γούσταρε πολύ, ως διμοιρίτης, να πω στην πρωϊνή επιθεώρηση την αθάνατη φράση: «Μπακογιάννη, γιατί είσαι αγυάλιστη»;    

Υπάρχει λοιπόν κι ο άλλος τρόπος, o ενδεδειγμένος, ο τρόπος του Μαύρου Καβαλάρη και του 5/42 Συντάγματος Ευζώνων. Όταν ο Νικόλαος Πλαστήρας, ο ασκητής Στρατιώτης του Έθνους, παρέλαβε ως Διοικητής το 5/42 στην Βόρειο Ελλάδα λίγο πριν την εκστρατεία στην Κριμαία, με αντάλλαγμα για την Ελλάδα την εντολή για την Σμύρνη, το 5/42 ήταν ένα μπουρδέλο και μισό ή μάλλον χειρότερο κι από μπουρδέλο, γιατί στα ευαγή αυτά ιδρύματα υπάρχει τάξη και σειρά. Η μονάδα είχε στασιάσει ήδη δύο φορές κι αποτελείτο από βασιλόφρονες ρέμπελους και πρωταθλητές κοπανατζήδες. Την μονάδα αυτή ο Πλαστήρας διοικώντας την με ατσάλινο χέρι, χωρίς να αλλάξει σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ, την μετέτρεψε στην καλύτερη, γενναιότερη και πιο πειθαρχημένη μονάδα του Ελληνικού Στρατού. Οι έντρομοι Τούρκοι τους αποκαλούσαν «σεϊτάν ασκέρ», στρατό του διαβόλου κι αυτός ο στρατός του διαβόλου, αφού πάτησε στο σβέρκο τον εχθρό, όπου πολέμησε ,στην Κριμαία και στον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα στην Μ. Ασία, στην άθλια κατάρρευση συντεταγμένοι και πολεμώντας δια της λόγχης κράτησαν όσο έπρεπε, μέχρι να επιβιβαστούν τα πλήθη των στρατιωτών και των προσφύγων στα πλοία. Ξέρω τι θα πείτε για τον Κυριάκο και τον Γιακουμάτο με φουστανέλα αλλά τώρα μιλάμε σοβαρά.

            Όλοι λοιπόν αυτοί, εκλεγμένοι βουλευτές, θα έχουν την μία και μοναδική ευκαιρία που αρνήθηκε η μαντάμ, αφού προεκλογικά πούλαγε φούμαρα για ενότητα. Εκείνη βέβαια όταν έλεγε «απλός στρατιώτης» δεν εννοούσε αυτό ακριβώς που ξέρουμε. Μάλλον εννοούσε εκείνους τους βυσματίες που είχαν στην πρωϊνή αναφορά την ξυνισμένη έκφραση του ξεπεσμένου πρίγκιπα κι όλο τους καμπανιάζανε γιατί «δυσανασχετούσαν» στην εκτέλεση των διαταγών κι ήσαν νωχελικοί γενικώς. Κάποτε κάποιος στην 2α Μοίρα Αλεξιπτωτιστών είχε τιμωρηθεί γιατί είχε «μη προβλεπόμενη φάτσα».     

 Αν δηλαδή η Ντόρα είχε πει «ναι» κι είχε αναλάβει τομεάρχης, θα σήμαινε ότι ο Αντώνης της εκχωρούσε δικαιώματα, της έκανε «δώρο αυτοϋπονόμευσης» του; Η παράταξη έχει Αρχηγό πανίσχυρο, με ευρεία νομιμοποίηση από την ίδια τη βάση, η οποία δεν έδωσε δεκάρα για τους μικροκομματικούς υπολογισμούς και τις προτροπές βουλευτών και δημάρχων. Μην μπερδεύετε το ενωτικό πνεύμα με την ανασφάλεια, την γενναιοψυχία με ανύπαρκτους «συμβιβασμούς». Έχουν όλοι μια ευκαιρία, μόνο μία. Όποιος αποτύχει ή κουνηθεί ανθενωτικά θα δει αστραπιαία την άλλη όψη. Ας είμαστε πιο ψύχραιμοι και λίγο υπομονετικοί. Οι τομεάρχες, όλοι, σαμαρικοί και μη, θα έχουν την ευκαιρία τους να δείξουν πόσο καλοί στρατιώτες είναι. Τα πριν ο Αντώνης τα έσβησε αλλά για τα μετά προειδοποίησε σαφώς. Και σας είπα τι έκανε ο Πλαστήρας στους ριψάσπιδες, τους απείθαρχους και τους δειλούς; Δεν σας είπα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τάνταλος avatar
    Τάνταλος 18/12/2009 22:18:15

    Καλά και άγια αυτά που μας λες.Όταν αύριο όμως κατηγορηθεί ο Κυριάκος για τη Ζήμενς,ο Σαμαράς τι θα πει;Ότι δεν ήξερε, ότι δεν άκουσε τίποτα;Δε θα θεωρηθεί και ο ίδιος συνένοχος.Ναι στο σφουγγάρι ,όχι στη συνενοχή.Kαι είναι συνενοχή να τοποθετείς τον Κυριάκο τομεάρχη ,ενώ ξέρεις το παρελθόν του.Τελεία και παύλα!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τάνταλος 19/12/2009 03:41:18

      Αν γίνει αυτό που λες, φίλε Τάνταλε,είμαι σίγουρος ότι θα του πει να πάει στη Δικαιοσύνη να καθαρίσει.

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 03:49:11

        Σε πέτυχα ξενύχτη. Την άποψή σου, περί του σχετικά αβέβαιου αποτελέσματος, κάτω από τη συνθήκη του γκέϊμ θίορυ. (Φυσικά και δεν υποχρεούσαι απάντησης).

      • Τάνταλος avatar
        Τάνταλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 14:15:32

        Και να παραιτηθεί φυσικά από τη θέση του βουλευτή!!!Θα σου πω κάτι και αν θέλεις, πίστεψέ το:στις εθνικές εκλογές ψἠφισα άκυρο και στις εσωκομματικές της ΝΔ Σαμαρά.Για να ξεκουμπιστούν τα σόγια και οι μεγάλες οικογένειες.Ξέρω άλλους 10 που δεν ψήφισαν ΝΔ και ψήφισαν Σαμαρά.Η κοινωνία απαιτεί,δεν επαιτεί.Ζητάει ξεκαθάρισμα από τη σαπίλα και τα κονέ.Αν δε γίνει αυτό,τότε γρήγορα θα στρίψουμε αλλού.

      • Pyros avatar
        Pyros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 15:10:00

        Το ΑΝ της απάντησης στον Τάνταλο δεν το κατάλαβα. Δεν ξεχασε να πληρώσει 120 χιλ ευρώ για ένα περίπου χρόνο; Δεν ΄αγόρασε΄ έκταση η γυναίκα του με το Χριστοφοράκο στην Τήνο; Δηλαδή το ΄νόμιμο είναι και ηθικό΄; Τι άλλο να δούμε; Που είναι η κόκκινη γραμμή στη διαπλοκή ενός πολιτικού; Ο Σαμαράς με την κίνησά του έδειξε ότι αυτά τα διέγραψε από το παρελθόν το κούλη< Τον φορτώθηκε και τώρα θα υποστεί τις συνέπειες του πλήγματος αξιοπιστίας του. Το ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ συζητείται ήδη ευρέως

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Pyros 19/12/2009 15:19:42

          Αγαπητέ Πύρρο, μην ξεχνάς τι δουλειά κάνω. Επέτρεψε μου λοιπόν να είμαι, ως οφείλω, προσεκτικός στις εκφράσεις μου για τέτοια θέματα. Επιμένω λοιπόν, ότι αν έρθει η ώρα θα γίνει αυτό που ΠΡΕΠΕΙ. Να σου πω και κάτι άλλο: σαν πολύ δεν υπερεκτιμήσαμε το εν λόγω σόϊ; Σιγά μην είναι και "ιδεολογικό" ρεύμα. Ούτε καν μηχανισμός είναι. Μια ψόφια νοοτροπία είναι, του περασμένου αιώνα. Είπα: ευαγγελίζονται ενότητα και δηλώνουν φανταριλίκι. Ε, τους το 'δωσε και σύντομα θα κριθούν. Έτσι κανείς δεν θα 'χει άλλοθι. Κι αν προκύψει ΕΠΙΣΗΜΩΣ οτιδήποτε, είμαι σίγουρος ότι ο Αντώνης ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. Εδώ είμαστε κι έχεις τον λόγο μου ότι εάν διαψευσθώ, πρώτος εγώ θα γράψω και πω αυτά που πρέπει.
          Φιλικά.

        • Pyros avatar
          Pyros @ Pyros 19/12/2009 15:50:55

          Εχω βαρεθεί να λέω τα ίδια και τα ίδια με τόσους άλλους εδώ μέσα. Αντε για εκατοστή φορά. ΤΙ ΝΑ ΠΡοΚΥΨΕΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ; Τα δωράκια των 120 χιλ και τα οικόπεδα επίσημα είναι. Δεν είναι φήμες. Τι αλλο να περιμένουμε να προκύψει; Προσημειωμένα χαρτονομίσματα; Τότε να δώσουμε και στο Βουλγαράκη ρόλο. Ξέρεις, νομίζω ότι ξεπερνας κάποια όρια επιχειρηματολογίας και μπαίνεις στο χώρο της προπαγάνδας

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Pyros 19/12/2009 16:12:08

          Όταν έρθουν οι πράξεις η "προπαγάνδα" θα αποκαλυφθεί, φαντάζομαι. Εδώ είμαστε και θα μάθουμε.

        • Καππαδόκης avatar
          Καππαδόκης @ Pyros 19/12/2009 17:08:45

          Συμφωνώ απόλυτα με τον Πύρρο. Δεν έχει τίποτα να αποκαλυφθεί. Ολα είναι γνωστά. Το γεγονός ότι ο Καραμανλής δεν δέχτηκε Εξεταστική για τη Siemens δεν ακυρώνει "την καθυστέρηση" πληρωμής των ηλεκτρονικών του Κυριάκου ούτε μπορεί να διαγραφεί από το Υποθηκοφυλάκειο της Τήνου η συνυπαρξη των εκτάσεων, (όχι οικοπέδων η Ελληνική γλώσσα για αυτό είναι πλούσια), του Χριστοφοράκου και της Μαρέβας δίπλα-δίπλα.
          Ο λαός έδωσε στον Σαμαρά μια καθαρή εντολή στις 29.11 για "καθαρές λύσεις" και όχι για τακτικισμούς.
          Ο Μητσοτακισμός ήδη έδωσε το μήνυμα και με την κόρη και με τον πατέρα (αλήθεια τι το καινούργιο βρήκε να μας πει και βγήκε προχθές στο MEGA;).

          Ο Ενας που είπε αν σου δώσουν μια στο μάγουλο γύρνα και το άλλο κατέληξε στο Σταυρό.
          Ο άλλος, αν ακολουθήσει αυτό τον δρόμο να ξέρει πως γι αυτόν δεν θα υπάρξει Ανάσταση.

  2. spm avatar
    spm 18/12/2009 22:27:55

    φανταζεστε το Νικητα, στους αλεξιπτωτιστές!!!
    Στην 1η ΜΑΛ!!!
    Ε, ρε γλεντια.

  3. edelleng79 avatar
    edelleng79 18/12/2009 22:40:48

    Μεσα απο τα γραφωμενα σας κ.Κρανιδιωτη,καταλαβα γιατι ο στρατηγος πατερας μου με φωναζε παντα "στουρνο"..αν και κοριτσι ..εκεινος παντα νομιζε οτι ειχε υι(ον)..επρεπε να ξερω τι εστι Ταγμα,στρατιωτης,αξιωματικος κ.τ.λ...
    γι'αυτο και δεν καταφερα να του αποσπασω τη γνωμη του για τον "αποστρατο εκ του ..σωματος" κ.Τατουλη.
    Πολυ θ'αθελα να το ειχατε κανει εσεις...σας εμπιστευωμαι τα μαλλα κρινωντας απο τα παραπανω!
    Εγω μαλλον θα του εκανα δωρο ενα καπελο Ναπωλεωντος η ενα λοφιο; ε; πιστευετε θα το δεχοταν;

    • Y. avatar
      Y. @ edelleng79 19/12/2009 01:03:54

      Αν ήσουν από Ισραήλ ή βόρεια Κορέα, ή στη προσωπική φρουρά του Καντάφι, θα είχες υπηρετήσει, και θα ήξερες!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ edelleng79 19/12/2009 16:40:50

      Ο Τατούλης; Που είναι αυτή η ψυχή, που τον κυνηγούσαν τα κανάλια και μπαντάριζε το Σύμπαν από το βάρος των δηλώσεων του; Κακό χωριό τα λίγα σπίτια.

  4. palios anagnostis avatar
    palios anagnostis 18/12/2009 22:59:57

    Η Αγία Οικογένεια θ΄πελει χειρουργείο. Αν την αντιμετωπίσεις με ασπιρίνες θα γίνει καλά και θα σε φάει

  5. nicholas avatar
    nicholas 18/12/2009 23:27:28

    Μίσος και έχθρα πάλι .

  6. mara avatar
    mara 18/12/2009 23:31:57

    Αυτό το "Μπακογιάννη γιατί είσαι αγυάλιστη?" έγραψε...

  7. Anestis avatar
    Anestis 18/12/2009 23:41:42

    Αγαπητέ Φαήλο καλά κι άγια και γλαφυρά γραμμένα όλα τούτα αλλά αυτό που με ανησυχεί περισσότερο δεν είναι τόσο οι τοποθετήσεις τομεαρχών (όσο κι αν είναι επιλήψημη η τοποθέτηση του Κυριάκου όχι τόσο ως "Μητσοτάκη" αλλά ως άμεσα εμπλεκόμενου στο σκάνδαλο της Siemens) είναι η εκκωφαντική σιωπή Σαμαρά και νέας Νέας Δημοκρατίας μετά τη μεγάλη διπλωματική ήττα (μάλλον όχι ήττα γιατί η ήττα προυποθέτει μάχη κι αυτοί παρέδωσαν τα όπλα αμαχητί) στις Βρυξέλες "27 Υπουργοί Εξωτερικών της Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένου του Έλληνα και Ελληνοκύπριου, συναίνεσαν στην συνέχιση της ενταξιακής διαδικασίας της Τουρκίας με το άνοιγμα του κεφαλαίου για το περιβάλλον, χωρίς να έχει εφαρμοστεί το πρωτόκολλο Τελωνειακής Σύνδεσης , χωρίς να έχει απαλειφθεί το τουρκικό casus beli σε βάρος της Ελλάδας και χωρίς την πρόνοια για ένα νέο χρονικό ορόσημο επαναξιολόγησης της Τουρκίας" (απ' το http://infognomonpolitics.blogspot.com). Την επομένη της συνόδου ο Δελαστίκ έλεγε - και συμφωνώ μαζί του - "η Κύπρος εάλω". Για όλα τούτα άχνα. Αμ, αν δεν μιλήσει σε τέτοια και τόσο μεγάλα θέματα πότε θα μιλήσει. Το θεωρώ (κι ελπιζω όντως να είναι) παράληψη και αναμένω. Προέρχομαι απ' την αριστερά και στήριξα τον Σαμαρά ελπίζοντας να είναι αυτός ο πολιτικός που θα αρθεί στο ύψος των δύσκολων (για να μην πω τραγικών) εθνικών, οικονομικών κι όχι μόνο περιστάσεων που περνάει η πατρίδα. Ελπίζω να μην με (μας) διαψεύσει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Anestis 19/12/2009 03:49:04

      Ο Αντώνης τώρα συγκροτεί τον στρατό του. Έχω περάσει πολλές ώρες συζητώντας μαζί του σε ανύποπτο χρόνο και ξέρω τις στέρεες απόψεις του. Ότι είπε προεκλογικά και μετεκλογικά το πιστεύει μέχρι κεραίας. Έχετε λίγο υπομονή κι εμπιστοσύνη. Καλά κάνετε όλοι και εκφράζετε την ανησυχία σας, ακόμη καλύτερα κάνετε που απαιτείτε συνέπεια και πιέζετε. Χωρίς όλους εσάς δεν θα ήταν εδώ που είναι και η κριτική σας, επειδή είναι αυθεντική, καλόπιστη και ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ, θα τον βοηθήσει να ανασυγκροτήσει το κόμμα πιο γρήγορα και να παρέμβουμε στα ΠΑΝΤΑ. Αυτό το λέω για όλους τους φίλους που εκφράσανε την ανησυχία τους. Η πυξίδα του Αντώνη δείχνει σταθερά την ίδια πορεία, αυτήν που όλοι επιθυμούμε. Να είμαστε όλοι αυστηροί αλλά να είμαστε ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.

      • Pyros avatar
        Pyros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 15:16:05

        Και με τον Κούλη πιο δίπλα του. Δε μας παρατάτε με τις αηδίες. Εμείς δεν τον ψηφίσαμε για ισορροπιστή< Άρχισαν σας κοροιδεύουν και οι πασκόκοι< Μερικοί απο τους οποίους είδαν θετικά την εκλογή Σαμαρά για τους ίδιους λόγους που την είδαμε και εμείς. Ηθικό πλεονέκτημα έ κούλη και όλγα; Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Pyros 20/12/2009 10:09:43

          Όλοι είμαστε ανυπόμονοι και καλά κάνουμε. Επέτρεψε μου φίλε Πύρρο να επιμείνω. Ο Αντώνης έχει το ηθικό πλεονέκτημα, έχει τεράστια νομιμοποίηση από τον κόσμο και όλοι οι "κούληδες" το ξέρουν. Πιστεύω πως ξέρει τι κάνει, τους στερεί ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΘΙ. Όλα μπροστά μας είναι κι αν διαψευσθώ, με την ίδια καυστική γλώσσα θα τα πω όπως πρέπει.

  8. Aggelos avatar
    Aggelos 18/12/2009 23:45:57

    Ο σαμαρας απο οτι καταλαβα επρεπε να βαλει εναν απο το Μητσοτακεικο για να μην εχει εσωτερικο πολεμο..
    με τον Κυριακο εχει τον πιο ακινδυνο και συμπαθη μητσοτακη ,εξευμενιζοντας καπως των Πατερα και φτυνοντας ουσιαστικα την ντορα(που μονη της φτυστηκε ουσιαστικα αφου δεν δεχτηκε την θεση)αν περασει ο Κυριακος τις υποθεσεις τις ζιμενσ(που σε σχεση με τους πασοκες μην ξεχναμε ειναι αγγελουδι)ας μεινει..
    Εγω παντως τωρα που τον βλεπω..τον προτιμω ισως απο την ντορα..

  9. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 18/12/2009 23:56:23

    Ο Αντώνης είπε προεκλογικά ..όσοι ενεπλάκησαν σε σκάνδαλα δεν έχουν θέση στο κόμμα.
    Αυτό κάνει???
    Είπαμε όχι στα πολιτικά τζάκια και την οικογενειοκρατία.
    Τι κάνει????

    Για αρχή δεν πάμε καλά.Λίγο ακόμα και ..άντε γειά σας!!!!!
    Υ.Γ
    Ενας του πατριωτικού Πασοκ που έχω να ψηφίσω μεγάλο κόμμα από το 1993.

    • Pyros avatar
      Pyros @ ETHEROVAMON 19/12/2009 15:17:37

      Συνοπτικός και ακριβολόγος

  10. spm avatar
    spm 19/12/2009 00:01:42

    Για να σοβαρευτούμε, βλέποντας τις πρώτες κινήσεις στην σκακιέρα της ΝΔ, του Σαμαρά -με τα δικά μου μετρα παντα- αντιλαμβανομαι οτι ο νεοεκλεγης -πανηγυρικα- Πρόεδρος, ειναι δυνατός παικτης.
    Εχει στρατηγική.
    Και το καταλαβαίνει κανείς παρατηρώντας, τις κινησεις που κανει, το χρόνο που τις κάνει, τον τροπο που τις κάνει.
    Ναι, ειναι καλος στη στρατηγική, δειχνει να εχει μεθοδο και οι τακτικες που διαμορφωνουν τη στρατηγική που εχει χαραξει ή χαρασει, ειναι πιστες στο πλανο που εχει στο μυαλο, γνωριζοντας που θελει να οδηγησει το καραβι του, ακολουθωντας το στοχο του.
    Η στρατηγική είναι καλή, οι τακτικές του υπηρετούν τη στρατηγική, μενει να δουμε οτι ο στοχος που εχει βαλει, είναι εφικτός.

    • Factorx avatar
      Factorx @ spm 19/12/2009 00:14:28

      1. Πολύ καλός ο Σουν Τσου , αλλά θυμίζω την περίπτωση του ΓΑΠ. Τι έκανε μόλςι εξελέγη; Πως σε λένε εσένα; Κίμωνα; Ήσουν φίλος του πατέρα μου; Δεν μου αρέσει η φάτσα σου. Εκτός. Ετσι έγινε ηγετης ο ΓΑΠ.
      2. Όπως αντιλαμβάνεσαι σε εκείνα μας που έλεγε ο κουφός και ο ένας και η άλλη απο τους νέους τομέαρχες. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΙ ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ
      3. Κλαούζεβιτς: σύντριψε τον εχθρός σου ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ.΄Νομίζεις οτι ο Κούλης δεν είναι εχθρος; Χα χα χαααα
      4. Το κύριο επιχείρημα των φιλοσαμαρικών (πλέον) τηλεοπτικών λαμογιων (πχ Σεραφειμ) που ειδα σήμερα στην τηΛεόραση ήταν οτι ο Κυριάκος διαφοροποιείται και απο τον μαπμπά του και απο την αδελφή του, οποτε καλά έκανε ο Σαμαρας και τον αναβαθμισε.
      Μα αν διαφοροποιείται απο την Αγία Οικογένεια και δεν είναι μαζί του, τότε γιατι τον θέλουν; Για τα ωραία του τα μάτια; θα΄φέρει ο Κυριάκος και η Ολγα τους μκρητικούς ψήφους αν δεν θέλει η Ντόρα και ο Νικηφοράκης; Αρα το ντηλ ειναι αλλο
      5. Τι θα γίνει οταν το ΠΑΣΟΚ τον καλέσει να απολογηεθί για τους λιμονοστίφτες;
      6. Τι είπες; σιγά τους λεμονοστίφτες; Μα η ευτέλεια είναι χειρότερη αγαπητέ
      7. Πως σου φαίνεται το γεγονός οτι ο Κούλης γίνεται σκιώδης υπουργός, ενω μαίνεται μη επίθεση Μητσοτάκη κατά Μαρκόπουλου (δηλαδή Σαμαρα;)

      • Ένας Τυχαίος avatar
        Ένας Τυχαίος @ Factorx 19/12/2009 01:08:29

        Φάκτορα ο ΓΑΠ έπαιξε στα εύκολα και έβαλε εύκολα γκόλ!
        Εστειλε όλους τους καμμένους μετά από 11χρονη εξουσία του ΠΑΣΟΚ! Ποτέ δεν ήταν και ποτέ δε θα γίνει ηγέτης!

        Είναι ηγέτης αυτός που λέει ότι απειλείται η εθνική κυριαρχία τη στιγμή που έχει δηλώσει ότι υπάρχουν λεφτά;

        Αν το έλεγε ο X πρόεδρος-πρωθυπουργός της ΝΔ, 60 ημέρες μετά την εκλογική νίκη, το σύστημα ΠΑΣΟΚ θα ζητούσε πολιτική καταδίκη και άμεσες εκλογές με αφορμή την εκλογή του προέδρου της δημοκρατίας!!!

  11. loretta avatar
    loretta 19/12/2009 00:26:35

    δηλ που διαφωνειτε ρε παιδια σαυτα που λεει ο Φαηλος?? η στρατηγικη που ακολουθει ο Σαμαρας ναστε βεβαιοι οτι θα τον δικαιωσουν και απο μονοι τους θα αποβληθουν οι ...παρεισακτοι..!!


    σε μια μερα δεν φτιαχνονται οι ομαδες...και ποσο μαλλον ενα κομμα οπως η Ν.Δημοκρατια που τοσα χρονια κουβαλουσε τοσα καρκινωματα.. σπευδε βραδεως λοιπον αντωνη !!

    • Pyros avatar
      Pyros @ loretta 19/12/2009 15:18:58

      Ναι, βραδέως όπως ο ΚΚ< Το τέλος του έχει ήδη προδιαγραφεί

      • loretta avatar
        loretta @ Pyros 20/12/2009 14:02:15

        Pyros

        Οι πράξεις δεν κρίνονται από την ταχύτητα που γίνονται αλλά από την τελειότητα που έχουν ως προς το αποτελεσμα...γιαυτο μην βιαζεσαι!!

  12. Manos-England avatar
    Manos-England 19/12/2009 00:31:46

    Symfwnw apolyta Loretta!

    Patience is a virtue... kai to gnwrizei o Proedros kala auto

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/12/2009 00:41:44

    Ως ψηφοφορος της Ντορας ειμαι ακαταλληλος ισως να εκφερω γνωμη αλλα θα πρεπει να ξερετε τα εξης :
    1) Η ΝΔ δεν ειναι τοσο δυνατο κομμα οσο το ΠΑΣΟΚ.
    2) Ο Σαμαρας δεν ειναι κληρονομικος αρχηγος οπως ο ΓΑΠ και δεν εχει την ιδια δυναμη.

    • Sonia avatar
      Sonia @ ψυχραιμια 19/12/2009 00:47:36

      Ευτυχως που δεν ειναι κληρονομικος αρχηχος..Μονο στην Ελλαδα και στη Ζιμπαμπουε εχουν ακομα τετοια καθεστωτα..Ελεος

  14. donaE avatar
    donaE 19/12/2009 00:54:36

    Εχει την δυναμη που του εδωσε η εκλογη του ακριβως γιατι δεν ειναι διαδοχος.
    Λοιπον,η θα τα παιρνει στο κρανιο και θα εξαφανιζεται,η θα συμβιβαζεται;
    ΝΔ for ever...

  15. Y. avatar
    Y. 19/12/2009 01:40:50

    Παιχνίδι στρατηγικής. Από τη μια μεριά ο νέος πρόεδρος της ΝΔ, ο Αντώνης Σαμαράς, που με το επιτελείο του έχει σχεδιάσει τη στρατηγική, και τη ξεδιπλώνει. Από την άλλη πλευρά, το Μητσοτακέϊκο, με το επιτελείο του επίσης, που έχει σχεδιάσει τη δική του. Η στρατηγική του Σ, παρουσιάστηκε λίγο-πολύ, στην ανάρτηση του αγαπητού Φαήλου. Μόνο που δε ξέρουμε αυτήν της αγίας οικογένειας. Την υποθέτουμε βέβαια, αλλά δεν τη γνωρίζουμε με βεβαιότητα. Και αυτός είναι ένας αστάθμητος παράγοντας.
    Παιχνίδι στρατηγικής λοιπόν, με έντονα τα στοιχεία της θεωρίας παιγνίων.

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 19/12/2009 01:47:53

      Με το Συνέδριο, θα ξεκαθαρίσουν πολλά πράματα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 19/12/2009 03:52:24

        Ακριβώς. Η διατήρηση κι ενίσχυση του κινηματικού χαρακτήρα που έφερε τον Αντώνη στην αρχηγία μπορεί να αναδείξει τεράστιες υγιείς δυνάμεις για την ανασυγκρότηση, όχι μόνο του κόμματος αλλά όλης της χώρας.

        • ΚΤ/ΤΡ avatar
          ΚΤ/ΤΡ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 10:17:22

          Αγαπητέ Κε Κρανιδιώτη,

          Θα μπορούσα και να συμφωνήσω μαζί σου, αλλά μήπως πιέζει λίγο ο χρόνος για "πειράματα" με βέβαιο αποτέλεσμα;. Και ο κινηματικος χαρακτήρα της εκλογής του Αντώνη Σαμαρά αν δεν έχει και κανένα "πειθαρχικό" και καμμία "εκτέλεση" τι σόϊ κίνημα είναι... Με κρητικά ξεροτήγανα, δίπλες, σκαλτσούνια και κουραμπιέδες... με Κυριάκο και Κεφαλογιάννη θα διατηρηθεί και θα ενισχυθεί ο κινηματικός χαρακτήρας...
          Ας εκφράσω την ένστασή μου όμως πιο σοβαρά.
          Στην κυβερνητική της θητεία η Νέα Δημοκρατία απέτυχε οικτρά. Απέτυχε γιατί ο φόβος μήπως χαθεί η πλειοψηφία των 152, μας έκανε και ανεχθήκαμε την διαφθορά και την βλακεία. Δεν είμαι προσωπικά βέβαιος ποιο από τα δύο περισσότερο. Τι μπορούσε άραγε να περιμένει κανείς και πόσο σοβαρά μπορούσε να πάρει μια κυβέρνηση που κάθονταν σιωπηλή μπροστά σε έναν κατηγορούμενο που ανεβαίνει στο βήμα της Βουλής για να κουνήσει με αποφασιστικότητα απέναντι σε όλη την ελληνική κυβέρνηση και την ελληνική Βουλή, το δάχτυλό του, εννοώντας προφανώς ότι «αφού και άλλοι κάνουν γιατί να την πληρώσω εγώ;». Μπορούσε αυτή η κυβέρνηση να κυβερνήσει; Αλλοίμονο στον λαό που θα την αφήσει.

          Αποτύχαμε διότι εξαρχής στο δίλημμα σωστή κυβέρνηση με κίνδυνο απώλειας της εξουσίας ή διατήρηση εξουσίας πάσει θυσία, επιλέξαμε χωρίς δισταγμό το δεύτερο, αν και για πολλούς υποθέτω ότι το δίλημμα ουδέποτε υπήρξε.

          Το ποιες εκπτώσεις, καταχρήσεις, ανοχές και ιδιοτέλειες, συνέβαλαν ώστε να απενεργοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια το ανοσοποιητικό σύστημα του πολιτικού οργανισμού που λέγεται Νέα Δημοκρατία είναι και πολυσυζητημένο και γνωστό. Το ποια είναι τα συμπτώματα, δεν υπάρχει συμπατριώτης μας που να μην τα εισπράττει. Ότι η αποφυγή αναγνώρισης της ασθένειας ώστε να διερευνηθεί η θεραπεία εξελίχθηκε σε κατεστημένη νοοτροπία, στάση και συμπεριφορά είναι αυταπόδεικτο.

          Η ήττα της Νέας Δημοκρατίας στις πρόσφατες Εθνικές εκλογές, όπως όλες οι ήττες, γεννάει συγκυρίες και ευκαιρίες που δεν πρέπει να πάνε χαμένες.

          Η μεγάλη και καθαρή νίκη του Αντώνη Σαμαρά, στις εσωκομματικές εκλογές, ήταν μια μεγάλη νίκη για τη Ν.Δ. μια μεγάλη νίκη για τους πολίτες.
          Απέδειξε στον εαυτό της και σε όλους μας, ότι είναι ένα μεγάλο κόμμα εξουσίας και ότι όταν κάνει το σωστό ο κόσμος της είναι εκεί για να τη στηρίξει. Και αυτή ήταν η νίκη των πολιτών. Που έδειξαν ότι δεν είναι πολίτες του καναπέ. Ότι όταν νιώθουν ότι υπάρχει λόγος, σπεύδουν, ταλαιπωρούνται σε ουρές, αλλά θέλουν να καθορίζουν τις εξελίξεις.
          Η νίκη του Αντώνη Σαμαρά, όμως ήταν σημαντική και για την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
          Φάνηκε ότι οι Έλληνες δεν του έχουν δώσει λευκή επιταγή.
          Θέλουν αξιόπιστη εναλλακτική λύση, και δε θα διστάσουν να την επιβάλουν αν διαψευστούν οι προσδοκίες των εκλογών του Οκτωβρίου.

          Από τα παραπάνω το βάρος που πέφτει στις πλάτες του Αντώνη Σαμαρά είναι μεγάλο.

          Οι νεοδημοκράτες πληγωμένοι από την αποτυχία Καραμανλή, επένδυσαν πάνω του πολύ γρήγορα μεγάλες προσδοκίες.
          Κι αυτός πρέπει να ανταποκριθεί. Να πείσει ότι υιοθετώντας ένα άλλο υπόδειγμα, αρχών αξιών και προτεραιοτήτων θα οδηγήσει το κόμμα στον απεγκλωβισμό του από τα σημερινά αδιέξοδα και στην κάθαρση, με την φιλολογική ετυμολογία του όρου δηλαδή τον εξαγνισμό και την λύτρωση από την συναισθηματική ένταση που έζησε η βάση της Ν.Δ. από την πρόσφατη διακυβέρνηση της χώρας και την ήττα στις εκλογές.

          Αν ο καινούργιος πρόεδρος του κόμματος είναι ανάγκη να μάθει κάτι από τα λάθη του προκατόχου της θέσης του, αυτό είναι η βασική αρχή πως «ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα κάν΄το σήμερα, μην περιμένεις».

          Με λίγα λόγια η βάση της Ν.Δ. αναμένει τη «λύση του δράματος» και την αποκατάσταση της έννομης και ηθικής τάξης στο κόμμα, όπως ακριβώς οι θεατές ενός τραγικού έργου, με τη μόνη διαφορά ότι επειδή η παράσταση παρατράβηξε όλα αυτά τα χρόνια, αποφάσισε να παρέμβει στα δρώμενα και μάλιστα καταλυτικά όπως προκύπτει από το αποτέλεσμα στις εσωκομματικές εκλογές. Και επειδή η παρέμβαση της βάσης, επαναστατικώ δικαίω μάλιστα, αν σκεφτεί κανείς όσα προηγήθηκαν της εκλογής, είναι αυτή που τον έφερε στην αρχηγία, είναι και η μόνη δύναμη του.
          Είναι αυτή που μελλοντικά μπορεί να τον αναδείξει κυβερνήτη, είναι αυτή που θα τον κρίνει αυστηρά και μάλιστα χωρίς υπομονή… στα επόμενα βήματά του.

          Και αν στη φράση «σφουγγάρι» των δηλώσεών του το σημαίνον είναι η ενότητα που από όλους είναι επιθυμητό να υπάρξει στην παράταξη, ίσως θα πρέπει να προσεχτεί και το σημαινόμενο το οποίο είναι αυτό που στην πολιτική πρωτίστως απασχολεί… Δηλαδή είναι δεδομένο ότι τα μηνύματα που επιλέγει να στείλει στην κοινωνία και στην βάση της παράταξης με τις κινήσεις του είναι αυτά που θα διαμορφώσουν την εικόνα που θα τον συνοδεύει και που θα καθορίσει την εκλογική συμπεριφορά των πολιτών και της βάσης της παράταξης η οποία έστειλε το ηχηρό μήνυμα από την πλευρά της ότι η σιωπή για όλα αυτά που μας πλήγωσαν, είναι συναυτουργία και η συνύπαρξη με όλους αυτούς που είναι ανίκανοι και διεφθαρμένοι είναι συμμετοχή…

          Στη λογική αυτή η αντίδραση είναι καθήκον, με το όποιο μάλιστα κόστος από πλευράς του νέου προέδρου.

          Με φθαρμένα «υλικά» δεν χτίζεται καινούργιο οικοδόμημα. Τα εκλογικά «χαστούκια» της βάσης στη Β΄ Αθηνών τόσο σε επίπεδο εθνικών εκλογών, με τον καταποντισμό προβεβλημένων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας όσο και σε επίπεδο εσωκομματικών εκλογών με τον καταποντισμό της Ντόρας Μητσοτάκη η οποία υποστηρίχτηκε από τα 9/10 των εκεί εκλεγμένων βουλευτών της παράταξης οφείλουν να αποτελούν μαθήματα του πως τιμωρεί ο πολίτης και η βάση της παράταξης…

          Ας ξεκαθαρίσουμε ποιοι είμαστε, γιατί δυστυχώς η φυσιογνωμία και τα πολιτικά χαρακτηριστικά ενός κόμματος δεν προκύπτουν in vitro μέσα από καταστατικές διατάξεις, προγραμματικές διακηρύξεις και την ενότητα μόνο αλλά και από πρόσωπα και πολιτικές συμπεριφορές. Πως μπορεί να πείσει κανείς ότι η διακυβέρνηση θα είναι το μέσο για την υλοποίηση των αρχών, των ιδεών μας, και της πολιτικής μας πρότασης όταν και όποτε έρθει και όχι αυτοσκοπός για την «κονόμα» ορισμένων επιτήδειων που στο παρελθόν ως υπουργοί λειτούργησαν ως μεσάζοντες που επιτάχυναν ή επιβράδυναν εξελίξεις κατ΄εντολή του οποιουδήποτε είχε συμφέρον ή προστάτευσαν δια του αξιώματός των ανίκανους και διεφθαρμένους φίλους και κουμπάρους ή προμηθεύτηκαν οικοσκευή από μεγαλοπρομηθευτές του δημοσίου.

          Ας μιλήσουμε, λοιπόν, πρώτα για αυτά τα απλά πράγματα και ας πράξουμε πρώτα τα αυτονόητα.
          Είναι επιτέλους, ανάγκη για την παράταξη προκειμένου να αποκατασταθεί η χαμένη τιμή της και σοβαρότητα, και είναι χρέος του νέου προέδρου να ξεκαθαρίσει με τον πιο ηχηρό τρόπο ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
          Αυτός θα πρέπει να είναι ο γκρεμιστής των στίχων του Κωστή Παλαμά, και δύναμή του η νωπή δυνατή εντολή της βάσης για να προχωρήσει στο κτίσιμο ενός νέου οικοδομήματος με ξεκάθαρο το πολιτικό του στίγμα και την πολιτική του ταυτότητα, μακριά από πολιτικούς ακροβατισμούς και αδιέξοδους πολιτικούς ακροβολισμούς που όλα αυτά τα χρόνια ταλαιπώρησαν την παράταξη και το κόμμα.
          Γιατί μόνο με ξεκάθαρες θέσεις και κινήσεις μπορείς πλέον να πείσεις ότι είσαι ικανός να θέσεις στόχους σήμερα ως σοβαρή αντιπολίτευση και να δώσεις λύσεις αύριο ως σοβαρή κυβέρνηση, με βάση τους άξονες του εφικτού, το ρεαλιστικού, του αναγκαίου.
          Γιατί οι πολίτες είναι κατανοητό πλέον ότι δεν προσδοκούν από τη Νέα Δημοκρατία, ένα κακέκτυπο αντίγραφο του ΠΑΣΟΚ, που θα τους υποσχεθεί ότι την επαύριον των εκλογών θ’ ανοίξουν τα πορτοφόλια τους και θα ’ναι γεμάτα, ούτε ότι όλοι θα βρουν αύριο το πρωί τα παιδιά τους δουλειά στο δημόσιο. Προσδοκούν όμως ν’ ακούσουν, πώς προτίθεσαι με συγκεκριμένες παρεμβάσεις να προστατέψεις το εισόδημά τους από την ακρίβεια. Περιμένουν ν’ ακούσουν πώς είναι δυνατόν να μορφώνουν τα παιδιά τους χωρίς να έχουν συνεχώς το χέρι στην τσέπη. Επιθυμούν ν’ ακούσουν ποια μέτρα μπορούν να ληφθούν, ώστε να μην ταλαιπωρούνται στις ουρές των δημοσίων Υπηρεσιών και να μην έχουν έτοιμο παντού το «φακελάκι».
          Για την καθημερινότητά τους αναζητούν λύσεις, λύσεις κι όχι εκθέσεις ιδεών, όχι διαπιστώσεις, όχι ασκήσεις επί χάρτου.
          Υπάρχουν; Ασφαλώς και υπάρχουν! Όχι μαγικές ή ουρανοκατέβατες, αλλά βγαλμένες μέσα από τη ζύμωση των ιδεών και των αρχών μας, της εμπειρίας και του μόχθου ανθρώπων που δεν περίμεναν όλα αυτά τα χρόνια να ζήσουν από την ενασχόλησή τους με την πολιτική, ανθρώπων με γνώση και φαντασία που αποκτά κανείς στην καθημερινή του τριβή με τα προβλήματα.

          Μ’ αυτούς τους ανθρώπους είναι ανάγκη να πορευτεί ο Αντώνης Σαμαράς, αυτή ήταν η ξεκάθαρη εντολή που έλαβε την Κυριακή της εκλογής του από τη βάση της Νέας Δημοκρατίας και όσο πιο γρήγορα προχωρήσει στην υλοποίησή της τόσο το καλύτερο γι΄αυτόν, τόσο το καλύτερο για την παράταξη.

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 19/12/2009 03:59:02

        Ας ελπίσουμε δλδ. ότι από την 1/1, θα αρχίσουν να κινούνται τα εκκρεμή, και στον ευρύτερο κομματικό μηχανισμό. Μακάρι!
        Και μια υποσημείωση. Στο καιρό μου, λεγόντουσαν ΤΟΜ (Τάγματα Ορεινών Μεταφορών), οι μουλαράδες, που σωστά λες.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 19/12/2009 04:27:46

          Εκεί θα τα χαλάσουμε; Μουλάρια να 'ναι κι ότι να να 'ναι!

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 19/12/2009 04:06:39

        Τελικά, αυτό που γίνεται στο Αντί, είναι μια άτυπη διαβούλευση, και προσυνεδριακού χαρακτήρα ημερίδες.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 19/12/2009 04:29:45

          Για την Ιστορία, τώρα που το λες, νομίζω έτσι τα λέγανε. "Τυφεκιοφόρος Ημιονηγός" ήταν η ειδικότητα που παίρνανε οι υπηρετούντες.

  16. Tsoukalas Christos avatar
    Tsoukalas Christos 19/12/2009 03:29:56

    Είπαμε Ενώτητα.......καί έναν μεγάλο λάκκο να σκεπάσουμε όλα τα παλιά που μας χωρίζουν,και να πάμε όλοι μαζί μπροστά,εσύ φίλε μου πας να ανοίξεις και επιτροπή για τον Αλαφούζο?ηρεμίστε και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

  17. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 19/12/2009 04:43:39

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΗΜΙΟΝΗΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΙΟΝΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΡΜΑΧΤ.
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΣ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΑΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΣ.
    ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΟΡΕΙΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΜΙΟΝΗΓΟΥΣ.
    ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΙΤΑΛΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.
    ΙΔΕ ΥΨΩΜΑ 731.
    ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΗΜΙΟΝΗΓΟΥΣ ΗΣΥΧΟΥΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΛΑΠΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ.
    ΠΑΡΑΠΗΡΕΣ ΦΟΡΑ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ easy.......

    • FRESH avatar
      FRESH @ EUROTSOPANHS 19/12/2009 07:53:34

      γιουροτσόπανε χαλάρωσε (περί ναυτικού κτλ) απέναντι σε έναν (όποιος και αν είναι αυτός) που υπογράφει με το όνομά του. ούτε που κατάλαβες το συμβολισμό για τους ημιονηγούς.

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ FRESH 19/12/2009 08:37:47

        Γιά πές μας εσύ !

        Πολλά κομμάντα προέκυψαν ξαφνικά εδω μέσα. Λέτε να εντυπωσιαστούν οι κυρίες ;

        Και δέν κατάλαβα : όποιος υπογράφει με τ'όνομά του, σημαίνει οτι είναι κάτι παραπάνω απο σένα που υπογράφεις με το όνομα ενός φούρνου ;

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2009 08:48:48

    Αγαπητέ ΦΜΚ

    Θα επανέλθω σε δικό μου προσφιλές θέμα περι φιλελεύθερων ή νεοφιλελεύθερων ή όποια λέξη χρησιμοποιείται με αρνητικόυς τόνους, και αναφέρεται σε άτομα προς επανένταξη. Δεν θα το κάνω προσωπικό, ή προσωποπαγές, αναφορικά με υπαρκτους πολιτικούς.

    Είμαι φιλελεύθερος αλλά είμαι κατά της αδιαφάνειας και της διαφθοράς. Μισώ την "πολιτική" που γίνεται με ιδιοτέλεια. Είμαι κατά της κυριαρχίας του κράτους στον επιχειρηματία, και τον φορολογούμενο. Το κράτος "ρυθμίζει". Βάζει κανόνες. Βεβαιούται ότι το γήπεδο ή ο πάγκος είναι ο ίδιος για όλους. Προστατέυει την περιουσία, δεν την κατστρέφει. Ανεβάζει αξίες, δεν τις ρίχνει. Ξέρουμε καλά το παράδειγμα του να ρίχνεις αξίες γεμίζοντας τσέπες, το χορτάσαμε αυτό. Είμαι κατά αυτού. Το κράτος προστατεύει την ελευθερία. Επισημαίνει τα όρια, προστατεύει τον γείτονα που θίγεται. Αλαζονεία και αυθαιρεσία από το κράτος και τους εκφραστές του είναι απαράδεκτη. Τον πλούτο τον παράγουν οι πολίτες, όχι το κράτος. Το κράτος απλά λίγη ισορροπία και λίγη στοιχειώδη προστασία αυτών που από ατυχία ή άλλους λόγους δεν είχαν ευκαιρίες. Ευκαιρίες, όχι ελεημοσύνες.

    Αυτό ορίζω εγώ σαν "φιλελελύθερο". Δεν βλέπω καμία σχέση αυτής της λέξης με πολιτικά πρόσωπα που τους αποδίδεται ο όρος.

    Αν οι σημερινή κατάσταση είναι ευκαιρία επανίδρυσης ή ξεκαθαρίσματος ιδεολογικού, παρακαλώ δείτε την ρίζα του προβλήματος: Συγκέντρωση και μη διαχωρισμός εξουσιών, ανύπαρκτοι μηχανισμοί θεσμικών ελέγχων, έμφαση στην παρασκηνιακή συνεννόηση και όχι σύνθεση. Από εκεί πηγάζει ο κρατισμός, η καταπίεση, η αδικία, η φοροδιαφυγή, η διαφθορά.

    Αυτά λέω εγώ ο προϊστορικός αιθεροβάμων, ακούγονται μακρινά και δύσκολα, αλλά τώρα είναι η ευκαιρία για διαμόρφωση ιδεολογικής υπεροχής. Άγνωστο πως, και τι, θα είμαστε όταν περάσει αυτή η κρίση, αλλά αν έχουμε αξίες και ιδέες στην αρχή, όταν φτάσουμε εκεί, ισως εμείς, ή οι επόμενες γενιές να ξεπεράσουμε τον εκφυλισμό που μας έφερε σε τούτην την κατάσταση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ archaeopteryx 19/12/2009 12:28:32

      Συμφωνώ σε όλα μαζί σου, μέχρι την τελευταία λέξη και κυρίως, όπως θα έχεις ακούσει από όσα λέει με συνέπεια, μαζί σου συμφωνεί ο Αντώνης.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 12:32:09

        ή εγώ μαζί του! χαχαχαχα!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ archaeopteryx 19/12/2009 13:11:48

          Καλό.

  19. parris avatar
    parris 19/12/2009 09:27:37

    Κύριε Κρανιδιώτη

    Θα έγραφα με τα ίδια λόγια τα ίδια πράγματα, αν βέβαια είχα τισ δικές σας ικανότητες που δυστυχώς δεν έχω. Η ΝΔ δεν έχει έτοιμα νέα στελέχη να αναλάβουν τομείς αντιπολίτευσης και πρέπει για το μεσοδιάστημα να χρησιμοποιήσει και το βυζαντινό ανάκτορο του μητσοτακιστάν.

    Στά αγγλικά υπάρχει μία ιδιωματική φράση που ταιρειάζει τέλεια με τη περίσταση. Λένε λοιπόν:
    "He gave them enough rope to hang themselves"

    Κάποιοι θα προσαρμοσθούν και κάποιοι θα αυτοκτονήσουν

  20. Aggelos avatar
    Aggelos 19/12/2009 09:48:19

    " 1) Η ΝΔ δεν ειναι τοσο δυνατο κομμα οσο το ΠΑΣΟΚ."

    η ΝΔ ειναι πολυ πιο συμπαγης ιδεολογικα απο το σχιζοφενικο διχασμενο πασοκ που το ενωνει μονο η εξουσια ή η αναμονη της..
    Μη συγκρινουμε τωρα.. γιαυτο η νδ μπορει και αλλαζει πολλους αρχηγους χωρις να κινδυνευσει ο κομμα,ενωτο πασοκ με καθε αλλαγη τρεμει ολοκληρο..
    6 αρχηγους εχει αλλαξει η ΝΔ ,3 το πασοκ...

  21. o aristos avatar
    o aristos 19/12/2009 10:31:57

    Ας δούμε τι κάνει και το "Πυροβολικό" του ΠΑΣΟΚ.
    “Γεμίστε, στοχεύστε, πυρ”»! Είπε ο Μ. Ανδρουλάκης
    Άρχισαν τα άσφαιρα πυρά......

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/12/blog-post_1094.html

  22. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 19/12/2009 11:12:19

    ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΕΣ ΛΕΝΕ " THΕ PROOF OF THE PUDDING IS IN THE EATING " ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΑΚΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟΥΣ ΨΥΘΙΡΟΥΣ ΣΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ! ΕΙΔΟΜΕΝ ! ΔΙΟΤΙ ΟΛΙΟ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ !!!!

  23. Αλίκη avatar
    Αλίκη 19/12/2009 11:17:54

    Αν "στενός" συνεργάτης του Α.Σ. ονειρεύεται τη Μπακογιάννη "αγυάλιστη", ζήτω που καήκαμε..

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Αλίκη 19/12/2009 12:15:33

      Ποιος είναι ο στενός συνεργάτης;

  24. Tasos avatar
    Tasos 19/12/2009 12:14:45

    Πειράζει που θέλω να δω το κεφάλι της Ντόρας να πέφτει? Ετσι για να γουστάρουμε. Οσο κι αν αυτά που λέει ο Φαήλος είναι σωστά.

  25. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 12:24:19

    Αγαπητέ Ευρωτσοπάνη,
    Μην ζοχαδιάζεσαι αδίκως, χαλάρωσε. Χιουμοριστικές παρομοιώσεις και μεταφορές είναι. Το τελευταίο μουλάρι (χρυσά ζώα, ο παππούς μου είχε δύο, την Γκιόσα και την Ψάρα)) αξίζει περισσόιερο από τον κάθε Λαλάκη κι η πρώτη τιμή ανήκει πάντα στους πολεμιστές ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ειδικότητας.
    Είμαι έφεδρος Ανθυπολοχαγός των Ειδικών Δυνάμεων. Υπηρέτησα 23 μήνες από 16/1/1990 έως 16/12/1991: 6ο Σύνταγμα Πεζικού, στην αναφορά και πήγα εθελοντικά στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ειδικών Δυνάμεων, Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζίκού (Επιλοχίας ΥΕΑ/Β στην διοικούσα των Αλφάδων), ΔΕΑ (ΠΖ), Αρχηγός Σχολείου στην Σχολή Πεζικού (ειδικότητα: Διμοιρίτης Διμοιρίας όλμων), πρώτη τοποθέτηση 505 Τάγμα Πεζοναυτών στο Βόλο (βρήκα το Τάγμα στο στρατόπεδο "Κατσιμήτρου" στα Γιάννενα, όπου είχε μεταφερθεί λόγω της εξόδου των ταλαίπωρων Αλβανών), στους 5 μήνες που έμεινα στο 50Τ/ΠΝ πήγα στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ανορθοδόξου Πολέμου (Ρεντίνα, ο ΝΑΟΣ των ΛΟΚ), όπου πέρασα 6 βδομάδες εκπαίδευσης στον ανταρτοπόλεμο, καταστροφές, ορεινό αγώνα, διέλευση υδατίνων κωλυμάτων, ατέλειωτες πορείες μετά φόρτου κλπ (Σχολείο Σωμάτων Όπλων Ετέρων Κλάδων/Ειδικών Δυνάμεων), 8/1/1991 μετατέθηκα στην 2α Μοίρα Αλεξιπτωτιστών, μου απονεμήθηκαν οι πτέρυγες του Αλεξιπτωτιστή στις 4/3/1991 μετά από σχεδόν δίμηνη (αντί της προβλεπόμενης ενός μηνός) εκπαίδευση, διότι την μέρα που κάναμε το 1ο άλμα ήταν όταν έπεσε το C 130 με τους σμηνίτες στο όρος Όθρυς και τα εναέρια μέσα ήταν καθηλωμένα για πολλές μέρες. Την "πουλάδα" μου την πήρα από τα χέρια ενός σπουδαίου πολεμιστή του 74, του τότε Ταξίαρχου Βασίλη Μανουρά (ΤΙΜΗ στ' Ανώγεια που βγάζουν τέτοιους άντρες). Στην Μοίρα οργανικά ανήκα στον Λόχο Υποστήριξης (Διμοιρία Όλμων) αλλά ήμουν συνεχώς αποσπασμένος ως εκπαιδευτής στο Τμήμα Προκεχωρημένης Εκπαιδεύσεως Νεοσυλλέκτων (Π.Ε.Ν. ή Πεθαίνει Ένας Νέος). Έχω 12 άλματα (τα 2 νυχτερινά), τα 4 από Chinook, τα 8 από C 130, τα δύο από αυτά ΜΕΤΑ από την θητεία μου. Όλες τις γιορτές (Χριστούγεννα, Πάσχα κλπ) ήμουν υπηρεσία, τις μισές φορές εθελοντικά. Διοικητές μου αρειμάνιοι Λοκατζήδες κι όλοι πολεμιστές της Κύπρου: Ανδρέας Παπασπύρου στο 505Τ/ΠΝ (ένα δάχτυλο το άφησε το 74 εκεί), Γιώργος Καρασποστόλου στη 2α Μ.ΑΛ (αμφότεροι αγαπημένοι φίλοι), Διοικητής Συντάγματος Αλεξιπτωτιστών ένα λιοντάρι, 3 φορές τραυματίας, ο Μαντζουράτος, Υποδιοικητής άλλο λιοντάρι, ο Ηλίας Γλεντζές (όλους τους κολωνακιώτες αριστερονεοφιλελεύθερους να στίψεις, δεν βγάζεις μισό άντρα σαν αυτόν). Κι ούτε μια μέρα κράτηση ωρέ τσόπανε. Κουράστηκα μόνο που τα ξανάγραψα. Φάκτορα συγγνώμη για την κατάχρηση αλλά έτσι για να γνωριζόμαστε.
    Θα σου 'λεγα να πάρεις 40, ευρωβοσκέ, αλλά είσαι τσομπάνος και σ' αγαπάω, βοσκοί και λοκατζήδες στα βουνά γυρίζουμε κι ο πατερούλης μου έτσι την έβγαλε την Κατοχή, βοσκόπουλο. Έχεις δίκιο, όλοι ανωνύμως γράφετε, λες "ποιός να ναι αυτός". Είμαι αυτός που λέω και τα ρέστα δικά σου. Κι επειδή μ' έφτιαξες με αυτά που μου θύμισες: ΨΗΛΑ ΨΗΛΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΠΕΡΕ!

    • Κύριος Δόκιμος avatar
      Κύριος Δόκιμος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 13:29:31

      Ρε φίλε, κι εμείς υπηρετήσαμε, αλλά δεν την ψωνίσαμε ούτε το κάναμε θέμα να τα λέμε σε αγνώστους στο διαδίκτυο... Οι στρατιώτες πρέπει να είναι και λίγο σεμνοί. Για σύνελθε λίγο!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κύριος Δόκιμος 19/12/2009 14:21:15

        Ευχαριστώ για το μάθημα σεμνότητας.
        1. Για λόγους που εγώ θεωρώ σωστούς γράφω μόνο επωνύμως.
        2. Απάντησα λοιπόν σε σχόλιο με προσωπικό προσβλητικό υπαινιγμό, πιστεύω όχι από κακή πρόθεση του Ευρωτσομπάνου, απλώς υπέθεσε ότι ίσως είμαι κάποιος από τους ψευδώνυμους λουφατζήδες. Εσένα μπορεί να μην σε πείραζε ή να το θεωρούσες και μαγκιά να 'σουν λούφα. Εμένα που έθαψα συνάδελφο μετά από άλμα στην Πάχη το 91 με πειράζει.
        3. Ότι έγραψα είναι η απλή αλήθεια κι ευτυχώς ήμασταν και είμαστε πολλοί και πάντα έχουμε το ίδιο πρόβλημα με τον κάθε "κομμένο", "κομπλεξικό", την κάθε κότα που τα 'ξυνε (γενικά μιλάω κι όχι για τον Ευρωτσομπάνο)). Τους επαίνους τους φύλαξα για τους πολεμιστές. Τι να κάνουμε "κύριε Δόκιμε", δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ο καθένας μας είναι οι πράξεις του. Ας πήγαινες κι εσύ.

  26. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2009 13:52:41

    Ευτυχώς Φαήλε, διάβασα το κείμενό σου και διαπίστωσα πως αυτό που ελπίσαμε όλοι όσοι ψηφίσαμε και στηρίξαμε τον Σαμαρά δεν θα χαθεί στους διαδρόμους της διαπλοκής, της συναλλαγής και της "συναίνεσης".
    Συμφωνώ ότι το υλικό που διαθέτει είναι το συγκεκριμένο και με αυτό θα εργαστεί. Το ίδιο κάνω στην εργασία μου. Περιμένουμε να παράγουν από την θέση ευθύνης τους και αναλόγως να κριθούν. Από ότι καταλαβαίνω η κριτική θα γίνει στο συνέδριο και χαίρομαι που επιτέλους μπορεί να δωθεί η δυνατότητα σε ανθρώπους που πιστεύουν στη ΝΔ να εκφραστούν και να συναθροιστούν οι απόψεις τους σε μια κοινή πλατφόρμα ιδεών όταν τόσα χρόνια είμασταν στο περιθώριο.
    Επίσης συμφωνώ με την κριτική που οφείλουμε να ασκούμε όταν δημιουργούνται καταστάσεις, που αναστατώνουν τον κόσμο της ΝΔ, ώστε να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις.

  27. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 19/12/2009 14:00:53

    @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης

    ¨Έχω μια πολύ σημαντική -πιστεύω- ερώτηση.

    Καταρχήν, να σας εκθέσω σύντομα το πρόβλημα όπως το αντιλαμβάνομαι.

    1. κ. Κρανιδιώτη, η κινηματικού τύπου διαδικασία που εξέλεξε θριαμβευτικά τον κ. σαμαρά. κατόρθωσε να συμπεριλάβει ακόμα και ανθρώπους με ευρύ ορίζοντα, μη προερχόμενους από τη Νέα Δημοκρατία.

    Η μεγάλη όμως μάζα των ικανών νέων ανθρώπων, είναι σταθερά και συνειδητά απομονωμένη από τη Νέα Δημοκρατία, αλλά και από την πολιτική ζωή. Ο λόγος είναι ότι στα ΑΕΙ πχ. η Νέα Δημοκρατία,παρά τον νόμο της Γιαννάκου, δεν έκανε τίποτα για να πατάξει την (και δική της) διακομματική αναξιοκρατία.

    2. Επίσης, η μεγάλη μάζα των αριστευσάντων στα ελληνικά ΑΕΙ τα τελευταία είκοσι χρόνια προέρχεται τα μέσα (δηλ. τη μεγάλη μάζα) και κατώτερα άνω λαϊκά στρώματα. Βλέπει όμως τον ιδιωτικό τομέα να ηγεμονεύεται -κυρίως- από τα λιγότερο ικανά στελέχη που έχουν"καταγωγή" και τον δημόσιο και τον ακαδημαϊκό κατά 85% από τα λαμόγια.

    3. Επίσης, οι κομματικές και πανεπιστημιακές οργανώσεις της ΔΑΠ ΑΕΙ ΤΕΙ και της ΟΝΝΕΔ δεν μπορούν να προσελκύσουν ιδεολόγους -ούτε στο βαθμό που το επιτυγχάνει το ΠΑΣΟΚ των ΜΚΟ και της οικολογίας.

    Η ΝΔ έχει μεγάλες συμπάθειες, ιδίως σε θετικούς επιστήμονες, τις οποίες απομάκρυνε -αλλά δεν έσβησε- η ευνοιοκρατία της τελευταίας πενταετίας.

    α) (1) Πως θα πεισθούν αυτοί οι άνθρωποι να μετάσχουν στις προσυνεδριακές διαδικασίες χωρίς το φόβο ότι θα καπελωθούν οι ιδέες τους ή ότι απλά θα διακοσμήσουν μια προαποφασισμένη κοινωνική πολιτική;

    Έχει γίνει κατανοητό ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να δώσουν αλλά δεν έχει δημιουργηθεί το πεδίο συνάντησης;

    β) (2) Έχει γίνει αντιληπτό ότι η ΝΔ πρέπει να είναι κόμμα με ρόλο για την μεγάλη -και προικισμένη - μάζα ικανών επιστημόνων και όχι μόνο (διότι και εκεί υπάρχουν ικανότατοι άνθρωποι) για τον "κύκλο των βορείων προαστίων Αθηνών Θεσσαλονίκης και περιχώρων" (ο οποίος παρεμπιπτόντως δεν στήριξε Σαμαρά). Δεν χρειάζεται να "κοπεί" κανείς, νέος, επιπλέον χώρος χρειάζεται. Το σπίτι μας χωράει όλους.


    γ)(3)Πως θα μπουν στη ΝΔ όσοι έχουν σχέση με τα νέα, υγιή ρεύματα των ΜΚΟ και ιδίως πως θα αξιοποιηθούν άμεσα, με μεγάλη ελευθερία δράσης οι (λίγοι αλλά κάλοι) νέοι της ΝΔ,που μετέχουν σε αυτούς τους οργανισμούς;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Giorgos_T 19/12/2009 16:34:21

      Αγαπητέ Γιώργο,
      Συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου και στα ερωτήματα πιστεύω ότι θα δώσουν απάντηση οι προσυνεδριακές διαδικασίες. Για τις ΜΚΟ επιτρέψτε μου να είμαι λίγο "κουμπωμένος". Αυτό που σίγουρα γνωρίζω, είναι η βούληση του Αντώνη να απελευθερώσει και αξιοποιήσει κάθε ικμάδα κοινωνικής δύναμης.

      • Ένας Τυχαίος avatar
        Ένας Τυχαίος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/12/2009 17:21:21

        Αγαπητέ Φαήλο,
        θα μπορούσες να μας εξηγήσεις, αν γνωρίζεις, πως θα γίνουν οι προσυνεδριακές διαδικασίες;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ένας Τυχαίος 19/12/2009 19:46:50

          Μόλις μάθω θα γράψω κάτι.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ Ένας Τυχαίος 19/12/2009 21:05:09

          @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης

          Σας ευχαριστώ. Αυτό περιμένουμε, τη μέθοδο των διαδικασιών.

          Μια μέθοδο που να προστατεύει την καινοτομία και να καλέσει την κοινωνία.

          Σας το γράφω με αγάπη για την ελληνική πολιτική ζωή στο σύνολό της: Οι καλύτεροι, όχι ηθικά ή μορφωτικά ή συνολικά,, εννοώ από πλευράς σχεδιασμού και επιστημοσύνης, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, ΔΕΝ είναι ακόμα ανάμεσα στις 800.000.

          Και δεν είναι ανάγκη να είναι.

          Δώστε βήμα σε ανεξάρτητους στοχαστές. Σε κόσμο καινοτόμο, νέο. Μην φοβάστε, ο κόσμος λατρεύει τις αληθινά νέες ιδέες και τον εμπνευσμένο λόγο.

          Και, το κυριότερο, πολλοί τέτοιοι άνθρωποι, δεν έχουν πολιτκή φιλοδοξία, αλλά έχουν συνείδηση της αποτελεσματικότηας των γόνιμων ιδεών.

          Ο κ. Σαμαράς μπορεί να πειραματιστεί. Δεν τον εκλέξαμε για να συντηρήσει μόνο κάποια ιδανικά, αλλά για να συνδράμει στην πρόοδο.

          Αν τύχει το συνέδριο να είναι μια από τα ίδια, αν δεν υπάρξει σχέδιο, είστε βέβαιος οτι κανείς δεν θα έρθει και όσοι ήρθαν θα φύγουν...

          Και θα είναι κρίμα, μια ακόμα χαμένη ελπίδα.

          Δεν αξίζει ο κ. Σαμαράς μια τέτοια αρνητική εξέλιξη, διότι μπορεί να πει πολλά, πολλά περισσότερα.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Giorgos_T 19/12/2009 17:18:32

      Μαζί σου! Παίρνω το α) και προεκτείνω πέρα από τα ΑΕΙ!

      Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν ακαδημαϊκή μόρφωση-σπουδές αλλά έχουν τεράστια εμπειρική μόρφωση ή του πεζοδρομίου όπως έλεγαν πριν από πολλές δεκαετίες!
      Συνήθως αυτοί έχουν και τις λύσεις σε πολλά καθημερινά πρακτικά θέματα καθώς και ιδέες που ένας ακαδημαικός δε μπορεί να φανταστεί!

      • Giorgos_T avatar
        Giorgos_T @ Ένας Τυχαίος 19/12/2009 20:50:05

        @ Ένας Τυχαίος

        +1000

        Το β αρχικά για αυτό πήγαινε.

        Πολύ ορθή παρατήρηση. Πάρα πολύ ορθή.

  28. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 19/12/2009 17:23:47

    Στην πολιτική ο παράγων ΧΡΟΝΟΣ είναι το ΠΑΝ. Τον υποτίμησε ο Καραμανλής και τώρα τρώει ψαράκια ση Ραφήνα χωρίς να ξέρει τι άλλο μπορεί να του προκυψει.
    Φαίνεται να τον παραγνωρίζει και ο Γιώργος με τα οικονομικά και σε κακό θα του βγει και θα μας βγει ασφαλώς.
    Πολύ φοβάμαι ότι τον αγνοεί και ο Αντώνης. Αυτό που μπορεί να γίνει ΣΗΜΕΡΑ δεν είναι το ίδιο δυνατόν να γίνει στο μέλλον και με τις ίδιες αντιδράσεις και τις ίδιες επιπτώσεις.
    Και ο νοων νοείτω...

    Υ.Γ. Επανάσταση χωρίς "αίμα" είναι σκορδαλιά χωρίς σκόρδο. Ας του πει κάποιος του Αντώνη πως στις 29.11.09 κάποιοι πολλοί επαναστάτησαν, αν αυτός δεν το κατάλαβε.

  29. μαρικα avatar
    μαρικα 20/12/2009 01:03:09

    Ο Αντωνης ξερει τι κανει θα το δειτε

  30. Penny Kondea avatar
    Penny Kondea 21/12/2009 15:28:07

    Συμφωνώ απολύτως με Φαήλο Κρανιδιώτη και όσους τάσσονται υπέρ της ψυχραιμίας και της υπομονής αναφορικά με τις τακτικές του Αντώνη. Δεν πρέπει νομίζω να είμαστε τόσο θερμοκέφαλοι αναφορικά με συγκεκριμένες επιλογές του Αντώνη, χωρίς να αναλογιζόμαστε ότι εκείνος που έχει την ευθύνη αυτών των επιλογών, έχει τον λόγο του για να τις κάνει. Ξέρει τι κάνει και γιατί το κάνει!! Ας έχουμε εμπιστοσύνη και ας του αφήσουμε τα περιθώρια να πάει την παράταξη εκεί που θέλει. Στο κάτω-κάτω 20 ΄μέρες έχει τα ηνία της παράταξης, τί περίμεναν μερικοί, ότι θα άνοιγε τις πόρτες και θα πέταγε τον κόσμο έξω?? Μετά θα τον κατηγορούσαν για ρεβανσισμό, εμπάθεια και διάλυση της παράταξης. Αυτό θέλετε??
    Έπειτα εγώ προσωπικά όταν άκουγα τον Αντώνη στις προεκλογικές του ομιλίες να αναφέρεται στην κατάργηση των "τζακιών" και της οικογενειοκρατίας και ταυτόχρονα να ομιλεί για διασφάλιση της ενότητας ως απαίτηση της ίδιας της βάσης, μέσα μου - για να πω την αλήθεια - διερωτώμην την ίδια ώρα, με ποιό ταχυδακτυλουργικό κόλπο θα το επιτύχει αυτό?? Δηλαδή, απλή λογική να διαθέτεις, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι δυνατόν ταυτόχρονα να τσακίσεις τα τζάκια και παράλληλα να διατηρήσεις και την ενότητα της παράταξης. Είναι ποτέ δυνατόν να ανοίξεις πόλεμο και να μην χυθει αίμα ή να μην προκληθεί διχασμός?? Χλωμό το βλέπω!! Πιστεύω ότι προτεραιότητα του ΑΝΤΩΝΗ αυτή τη στιγμή είναι η διαφύλαξη της ενότητας του κόμματος μέχρι τουλάχιστον το Συνέδριο και επιδιώκει προς τούτο την έξωθεν καλή μαρτυρία γι' αυτό και προέβη σε αυτές τις αναθέσεις καθηκόντων.
    Επιπλέον πιστεύω ότι η Νέα Δημοκρατία έχει όλα τα τελευταία χρόνια ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα: Δεν διαθέτει αρκετά αξιόλογα και πολλά υποσχόμενα στελέχη στα οποία θα μπορούσε να στηριχτεί ένας αρχηγός, σε αντίθεση με το ΠΑ.ΣΟ.Κ του οποίου το στελεχειακό δυναμικό είναι απείρως καλύτερο, ενώ μειονεκτεί σε αρχηγό. Έχουμε δηλαδή τα αντιθετα προβλήματα ως κόμμα με το αντίπαλο ΠΑ.ΣΟ.Κ. Μακάρι να τα ξεπεράσουμε και να αναδειχθούν μέσα από τους κόλπους μας και από την ΟΝΝΕΔ καινούργια ικανά στελέχη. Μέχρι τότε ΥΠΟΜΟΝΗ και ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ αδέλφια. Ας μην μας πιάνει αναβασταγίλα και πανικός, ούτε απελπισία και κατήφεια, και να θυμάστε πάντα την παλιά λαϊκή σοφή ρήση "Το Ινάτι, βγάζει Μάτι"!! Απ' αυτό έπασχε η κυρία BACOYIANNIS και όπως είδατε αυτό την έφαγε!!! Ας μην ακολουθούμε λοιπόν αυτά που κοροϊδεύουμε και μέμφουμε. Δεν έχουμε κανένα λόγο να φοβόμαστε κανέναν. Ο Αντώνης έχει την απόλυτη συναίνεση του λαού της Νέας Δημοκρατίας να προχωρήσει στις βαθιές τομές που πρέπει να γίνουν στην παράταξη και όποιος δεν συνεργαστεί μαζι του ή προσπαθήσει να τον υπονομεύσει, θα φάει το κεφάλι του!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.