#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2011 14:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΤΟ ΠΑΣΟΚ απώλεσε την ηγεμονία στην πολιτική



Όπως είπε και ο Βελισάριος…

Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται πια σε δύσκολη θέση. Παντού:

Χάνει στο θέμα του ασύλου.

Χάνει στο θέμα των λαθρομεταναστών.

Χάνει στο θέμα της κάθαρσης.

Χάνει στο θέμα του Μνημονίου

Χάνει και στα ελληνοτουρκικά.

Γενικά χάνει και τα δύο κρίσιμα πράγματα που έχει στα χέρια της μια κυβέρνηση: την πρωτοβουλία των κινήσεων και τη διαμόρφωση της ατζέντας.

* Στο θέμα του ασύλου, η κίνηση Σαμαρά, να ζητήσει κατάργηση του ασύλου με σχετική νομοθετική τροπολογία (την οποία αρνήθηκε, βεβαίως, η Κυβέρνηση), δημιουργεί το εξής ολισθηρό έδαφος:

Την επόμενη φορά που θα προκύψουν καταλήψεις και έκτροπα σε Πανεπιστημιακούς χώρους, το ΠΑΣΟΚ θα είναι υποχρεωμένο είτε να προχωρήσει – τότε – στην κατάργηση του ασύλου υπό το βάρος της κοινωνικής κατακραυγής (οπότε θα φανεί «συρόμενο» από τη Νέα Δημοκρατία), είτε να εξακολουθήσει να το αρνείται πεισματικά, οπότε θα εισπράξει ακόμα μεγαλύτερη λαϊκή κατακραυγή.

Και ο Σαμαράς, που έχει υποσχεθεί να καταργήσει το άσυλο μόλις εκλεγεί, αποκτά ήδη ένα πολύ σημαντικό προεκλογικό αίτημα, για να κερδίσει κόσμο, χωρίς να του στοιχίζει το παραμικρό.

* Στο θέμα των λαθρομεταναστών, ο Σαμαράς είχε προειδοποιήσει από πέρσι, ότι ήταν αντισυνταγματικός ο Νόμος κι ότι θα έκανε την Ελλάδα «μαγνήτη» λαθρομετανάστευσης.

Δικαιώθηκε πια και στα δύο! Και στα μάτια του Συμβουλίου της Επικρατείας, αλλά και στα μάτια της κοινωνίας…

Ο Σαμαράς υποσχέθηκε να καταργήσει το Νόμο μόλις εκλεγεί…

Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε δίλημμα είτε να κρατήσει τον – αντισυνταγματικό! -  νόμο του, είτε να τον αλλάξει προσχωρώντας εκ των υστέρων στις απόψεις Σαμαρά.

Κι εδώ ο Σαμαράς απέκτησε ένα προεκλογικό αίτημα με μεγάλη απήχηση στην κοινωνία και δεν του κοστίζει απολύτως τίποτε

* Στο θέμα της «κάθαρσης», ο Σαμαράς ζήτηση να ελεγχθεί το «πόθεν έσχες» όλων όσων διετέλεσαν υπουργοί και υφυπουργοί από το 1974 μέχρι σήμερα!

Η εξέταση θα γίνει από δικαστές και δεν προσκρούσει ούτε σε «παραγραφές» ούτε σε «συνταγματικά κωλύματα».

Το ΠΑΣΟΚ έχει κι εδώ το δίλημμα: αν το αρνηθεί, να φανεί ότι κάτι θέλει να κρύψει. Κι αν το αποδεχθεί, να βρεθεί με πολύ-πολύ περισσότερους δικούς του που «πλούτισαν» όταν μπήκαν στην κυβέρνηση…

Ο Σαμαράς ικανοποιεί έτσι το πάνδημο αίτημα «όλα στο φώς», ενώ το ΠΑΣΟΚ φαίνεται να «κρύβει» και να «κρύβεται»

* Με το Μνημόνιο όλοι κατανοούν –και οι περισσότεροι το ομολογούν πια - ότι «δεν βγαίνει»

-- Είτε θα πάμε σε Μνημόνιο–ΙΙ με «ανακουφιστικές διευκολύνσεις» στην αποπληρωμή, αλλά με καινούργια πολύ πιο ασφυκτικά μέτρα (όπως προωθεί η Μέρκελ στην Ευρώπη),

-- Είτε θα πάμε σε νέα διαπραγμάτευση «δραστικής αλλαγής» (δηλαδή ουσιαστικής χαλάρωσης) των όρων του Μνημονίου (όπως προτείνει ο Σαμαράς).

Κι εδώ η Κυβέρνηση είναι σε απόλυτο αδιέξοδο:

-- Αν κάνει το πρώτο, θα ξεσηκωθούν εναντίον της ακόμα και οι πέτρες.

-- Κι αν κάνει το δεύτερο, τότε προσχωρεί πλήρως στην πολιτική Σαμαρά. Και τον δικαιώνει πλήρως – και αναδρομικώς - σε όλα!

Οπότε του παραχωρεί την ηγεμονία (στην Πολιτική) κι εκείνη κρατά για τον εαυτό της μόνο της φθορά (της διακυβέρνησης).

-- Χάνει και στα Ελληνοτουρκικά. Διότι σχεδίαζε κάποια μείζονα «διπλωματική πρωτοβουλία» για το Αιγαίο. Αλλά αυτό εξαρτάται από τους εκβιασμούς της Άγκυρας, που ασκεί ασφυκτικές πιέσεις στην Ελλάδα να αυτό-παραιτηθεί από τα δικαιώματά της…

Από την άλλη ο Σαμαράς αντι-πρότεινε μονομερή ανακήρυξη ΑΟΖ κι ύστερα διμερή οριοθέτησή της με άλλες χώρες της περιοχής, όπως έκανε η Κύπρος.

Αυτό παραμερίζει και την Άγκυρα και τους εκβιασμούς της. Ενώ κατοχυρώνει πλήρως τα ελληνικά συμφέροντα εκμετάλλευσης (και κυριαρχίας) στο Αιγαίο.

Και πάλι το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε δίλημμα: Είτε να συνεχίσει τους «πειραματισμούς» με την Τουρκία και να διακινδυνεύσει τα μείζονα, είτε να ακολουθήσει την «γραμμή Σαμαρά» (για την ΑΟΖ) και να τον δικαιώσει πλήρως.

Μέσα σε λίγες μέρες το ΠΑΣΟΚ έχασε την πρωτοβουλία σε όλα τα μέτωπα. Κι από τώρα ο χρόνος αρχίζει να κυλά σε βάρος του

Ο Σαμαράς το «έχτιζε» από καιρό, όπως φαίνεται. Και τώρα βρέθηκε «ξαφνικά» με την καλύτερη «στρατηγική τοποθέτηση» (strategic positioning) πάνω στη σκακιέρα. Αλλά η πολιτική δεν είναι (μόνο) «σκάκι»…

Στο σκάκι κερδίζεις με ελιγμούς και «ανοίγματα» και καλύτερη «τοποθέτηση». Στην Πολιτική χρειάζεται και «σύγκρουση».

Τώρα πρέπει και η Νέα Δημοκρατία να δείξει ότι έχει τακτική αποτελεσματικότητα: ώστε να αξιοποιήσει τα αδιέξοδα του αντιπάλου της. Εδώ, όμως, υστερεί ακόμα...

Ο Σαμαράς παγίδεψε τους αντιπάλους του από παντού. Αλλά τώρα η Νέα Δημοκρατία πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να κερδίσει τη μάχη που θα ακολουθήσει.

Όπως είπε κάποτε ο στρατηγός του Ιουστινιανού Βελισάριος:

-- «Οι στρατηγοί οδηγούν στη νίκη, αλλά ο στρατός την κερδίζει στο τέλος».

Η ΝΔ διαθέτει πλέον «στρατηγική Νίκης».

Τώρα πρέπει να γίνει και η ίδια «αξιόμαχη»

(σε αυτό το τελευταίο φαίνεται ότι δουλεύει πλέον ο Σαμαράς, αν κρίνουμε από το τελευταίο μέρος του λόγου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, προχθές)

ΝΖ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 05/02/2011 15:05:05

    Τα έχουμε πει εδώ χίλιες φορές... όλα αυτά καλά, εάν και εφ' όσον μέρος της στρατηγικής (που προς το παρόν του βγαίνει) περιλαμβάνει και το ξεκαθάρισμα της μούχλας της Ν.Δ. (από τοπικές και νομαρχιακές επιτροπές έως αγροτο-ΔΕΚΟ-συνδικαλιστές και από ΔΑΠοδελφίνους έως βουλευτόσαυρους). Ως τώρα το παιχνίδι ήταν σχετικά εύκολο γιατι ουσιαστικά έπαιζε χωρίς αντίπαλο. Το τι θα κανει όμως με το τέρας που έχει κάτω από τα πόδια του, είναι άλλο θέμα. Μακάρι να τα καταφέρει! Οι νοήμονες ψηφοφόροι (αφήνω απ' έξω τα πρόβατα που ό,τι κι αν συμβεί θα φωνασκούν, "ο βασιλεύς απέθανεν, ζήτω ο βασιλεύς") θα τον τιμήσουν και θα συνεχίσουν να τον τιμούν για όσο καιρό και εκείνος τιμά το πολιτικό του ανάστημα.

  2. yiannos avatar
    yiannos 05/02/2011 15:40:02

    Συμφωνώ με τις επισημάνσεις του κειμένου, πολύ εύστοχες. Η κατάσταση βρίσκεται στο πλαίσιο: ο Σαμαράς έδειξε ότι μπορεί, η ΝΔ μπορεί;

  3. neotera avatar
    neotera 05/02/2011 16:03:06

    Για να απωλέσει το Πλαστόκ την πολιτική ηγεμονία θα πρέπει κάποιος να τολμήσει να την πάρει ! Υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο τώρα ?

  4. έλεος avatar
    έλεος 05/02/2011 16:11:07

    Το θέμα της ελληνικής παιδείας δεν είναι καθόλου στην ατζέντα;
    Γι΄ όλα αυτά που ακούγονται, για αλλαγές πάλι στα βιβλία καί στις πανελλαδικές, για την ιστορία, για τα θρησκευτικά, ποια η θέση του Σαμαρά;
    Αν δεν πάρει σαφή θέση για το ποια παιδεία πρέπει να έχουν όλοι οι έλληνες και πως θα την εφαρμόσει, όλα τα άλλα είναι για τα μάτια.
    Διότι όλα ξεκινάνε από την παιδεία, αν θέλουμε φυσικά να συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως ορθόδοξοι έλληνες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ έλεος 05/02/2011 22:11:31

      Στο θέμα της παιδείας η ΝΔ έδωσε δείγματα του αισχίστου είδους. Το βιβλίο της ιστορίας, που καταργήθηκε, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
      Τα βιβλία της γλώσσας και του πολιτισμού έχουν καταστραφεί αλλά δε μιλάει κανείς γι αυτά. Ο εθνικός ύμνος υπάρχει μέχρι το Λύκειο μόνο σε μια σελίδα.
      Οι εθνικοί ποιητές έχουν εξοστρακιστεί.
      Και αυτά φίλε μου τα έκανε η ΝΔ. Τώρα θα αλλάξει απότομα;

  5. thanasis avatar
    thanasis 05/02/2011 16:20:34

    λεφτα υπαρχουν με την υποδουλωση της οικονομιας στο
    διεθνες λομπυ των τραπεζιτων και των τοκογλυφων.
    λεφτα υπαρχουν οταν στο βωμο των φιλοδοξιων
    του παπανδρεου για διεθνη καρριερα

  6. brankaleon avatar
    brankaleon 05/02/2011 16:22:47

    Ανήκω σε εκείνους που ανήκουν στα ... "πρόβατα".
    Μόνον φίλε θα με φώτιζες, αν λίγο μιας και δεν είμαι ούτε και νοήμων, αν σαν νοήμονες εννοείς αυτούς όσους χλαπάκωσαν για τα καλά, έστησαν νομενκλατούρες και ανέπτυξαν τον ... σοσιαλισμό σαν πράξη και θεωρία.
    Μόνον, εκεί πραγματικά δεν μπόρεσα να το καταπιώ, ήταν εκείνο που καταθέτεις " όσο καιρό και εκείνος τιμά το πολιτικό του ανάστημα".
    Θα ήταν άξιος επαίνων, εάν κατά το κοινώς λεγόμενον είχε τον τσαμπουκά να πει εξ αρχής όλην και μόνη την αλήθεια.
    Μετά όλες τις κατραπακιές που έχουμε εισπράξει (και ειρήσθω εν παρόδω τελείωσε και το πετρέλαιο σήμερα ...) προσπαθώ να αποτιμήσω το πολιτικό ανάστημα του ανδρός.
    Ακόμη και αυτό το όνομα (ως προιξ νοουμένη) τον κάνει να στέκεται λίγο ψηλώτερα από τον μέσο χαραμοφάη που κοιτάζει πως να οικονομίσει το μεροκάματο από το ... στοίχημα.
    Τον παρακολουθώ συχνά για να διακρίνω τα ... ηγετικά του χαρίσματα, αλλά πέρα από τις επωδούς 15 μήνες τώρα, δεν με παραπέμπουν παρά μόνον, κάτι σαν σε αυτιστικά σύνδρομα.
    Καμμιά φορά αγανακτώ, όχι τόσο με τον πολιτικό "άνδρα", αλλά με όλους εκείνους τους συν-χαραμοφάηδες που του γράφουν τις ατάκες που συλλαβίζει από τις σημειώσεις μπροστά του.
    Εν πάσει περιπτώσει, Αν για τον Giorgos το όνομα της δυναστείας είναι ευτύχημα, για τον Κώστα Καραμανλή, το όνομα αποτελεί τραγωδία.
    Αν για την οικοδόμηση του ... σοσιαλισμού χρειάζεται λίγο να πατηθεί και ο λάρυγξ του Έλληνος, δια της του Δ.Ν.Τ. μπότας, τότε ίσως να είναι δικό μου φταίξιμο, διότι μόλις τώρα άρχισα να το εμπεδώνω.

    • Xrhstos Theocharis avatar
      Xrhstos Theocharis @ brankaleon 05/02/2011 16:44:46

      Ο χαρακτηρισμός "πρόβατα" πάει σε εκείνους τους ψηφοφόρους που δεν έχουν δική τους πολιτική οντότητα και χρειάζονται "καθοδήγηση" (κοινώς παρκάρισμα). Αν ανήκεις σε αυτούς, βοήθειά σου.
      Όσο για το "πολιτικό ανάστημα" είναι σαφές ότι αναφέρομαι σε εκείνο που θα κερδίσει ο Σαμαράς στη συνείδηση των ψηφοφόρων την "επόμενη μέρα" αν καταφέρει να πετάξει στον Καιάδα τους άχρηστους και τους χαραμοφάηδες από το κατά τα άλλα υγειές σώμα της Ν.Δ.

  7. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 05/02/2011 16:37:30

    προσυπογράφω το σχόλιο του "Έλεος". Περιμένουμε να δούμε κάποια πράγματα ακόμη από τον Σαμαρά σ' αυτόν τον τομέα.
    Προχθές η Αννούλα του δια βίου μας μίλησε για χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους. Ποια η άποψη της ΝΔ;

  8. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 05/02/2011 17:07:35

    Διαβασε στο http//redwildwind.blogspot.com

    ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΤΗΣ 71ης ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΗΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ

    • Misha avatar
      Misha @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 05/02/2011 17:19:18

      Δε θα υπάρξει έλληνας φαντάρος που θα σηκώσει χέρι ή όπλο απέναντι σε έλληνα αντικατοχικό διαδηλωτή. Ούτε καν τα καρακόλια.
      Μόνο τίποτα καραβανάδες με μυαλό ματατζή, σαν αυτούς που πάνε αφγανιστάν, μπορεί ....

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 05/02/2011 21:58:13

      Ρε κόκκινε άνεμε ήθελα να ξερα κουκούτσια έχεις στο κεφάλι σου; Δε σου έχουν πει τίποτε για το απόρρητο στο στρατό; Τόσο πια λοβοτομημένο σε έχει κάνει η κομματική σου νομιμοφροσύνη;
      Αλλά ξέχασα τη ρήση του Τσώρτσιλ. Σε δυο χώρες δε χρειάζεσαι κατασκόπους, στην Ελλάδα που μιλάνε όλοι και στην Ιαπωνία που δε μιλάει κανένας.

  9. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 05/02/2011 18:07:00

    Καλά όλα αυτά. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές.

    Όμως η γενική αίσθηση στον απλό κόσμο, είναι πως αρκετά με τα «πρέπει». Τα «πρέπει» ήταν χτες, τελείωσαν. Όταν καίγεται το σπίτι σου, δεν ψάχνεις να βρεις τι παλτό θα βάλεις για να βγεις έξω. Απλά βγαίνεις έξω και δεν δίνεις σημασία.

  10. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 05/02/2011 18:10:25

    Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βγεί το μνημόνιο. Καθυστερεί τη χρεοκοπία και χειροτερεύει τις διαπραγματευτικές μας δυνατότητες. Όλα τα άλλα είναι για τα μάτια του κόσμου.

  11. man8os avatar
    man8os 05/02/2011 18:45:52

    Εχει παιξει πολυ καλο σκακι, πρεπει να το παραδεχτω (ειμαι και παλιος παιχτης τρομαρα μου)
    Οντως εχει πολυ καλη θεση πλεον
    Εχει ξεκινησει την επιθεση που περιμεναμε
    Εχει ομως την αντοχη και το τσαγανο να την φερει εις περας?
    Αυτο μενει να αποδειχτει στις αμεσως επομενες βδομαδες
    Ουτως η αλλως εκλογες δεν περιμενω τον Απριλιο, μετα τα τελευταια νεα της συνοδου...

  12. Έρεβος avatar
    Έρεβος 05/02/2011 19:28:09

    Πρωτοφανές. Στις επόμενες εκλογές στο Ελ. Βενιζέλος θα δούμε ουρά τα ιδιωτικά τζετ από Ελβετίες, Νέες Υόρκες και Κυανές ακτές με γόνους και συγγενείς νταβατζήδων να προσέρχονται να ψηφίσουν τον Γιωργάκη μην μπας και κρατησει την εξουσία.

    Έχουν κλάσει πλεόν μέντες και οι νταβατζήδες.

  13. blue nile avatar
    blue nile 05/02/2011 19:33:46

    ...η εικόνα που περιγράφεις έχει πολύ γέλιο...

  14. kiki avatar
    kiki 05/02/2011 20:03:55

    Ε παιδια δεν παει ο ΓΑΠ στην Αιγυπτο.
    Παει και ο ΟΗΕ εδω θα μας μεινει και θα τον παραλαβουμε εμεις σαν τον συντροφο Χοσνι

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/02/2011 20:29:42

    Με το πορισμα Μιζενς τι εγινε?? το εθαψαν ?
    Επιμηκυνση 10 χρονια και στα διοδια?
    Αυτο το ανεκλετεστο 2,6 Δις Ευρω του ΑΚΤΩΡΑ απο ποιες συμβασεις ειναι?
    Εκτιμήσεις για το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των τεχνικών εταιριών (σε εκατ. ευρώ)
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ: 5.000
    J&P ΑΒΑΞ*: 3.200
    ΤΕΡΝΑ: 2.000
    ΑΕΓΕΚ: 700
    ΜΗΧΑΝΙΚΗ: 500
    ΑΤΤΙΚΑΤ: 400
    ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ: 500
    ΒΙΟΤΕΡ: 350
    ΜΟΧΛΟΣ: 500


    ΠΠ

  16. Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
    Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 05/02/2011 20:47:11

    ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ...ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΧΑΓΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΘΟΥΝ,ΝΑ ΜΑΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ...ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!

  17. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ avatar
    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 05/02/2011 21:23:30

    Aρχίζει το άρθρο με το "χανει το πασοκ εδω .... χανει το πασοκ εκεί ...." αλλά ας μη μας ξεφεύγει ότι κερδίζει τελικά τις εκλογές. Μήπως η Ν.Δ. έχει γίνει ένα κόμμα οικογενειοκρατίας, με έλλειψη πολιτικού σχεδιασμού και αδυναμία επηρεασμού της κοινής γνώμης ; Το ΠΑΣΟΚ ξέρει να παίζει πολύ καλύτερα την τακτική των εκβιαστικών διλημμάτων και επίσης έχει μεγαλύτερη εμπειρία κυβερνητική - άρα και περισσότερα ετοιμοπόλεμα στελέχη + τους καναλάρχες και τις εφημερίδες. Το έχω ξαναγράψει : αν γίνουν αύριο εκλογές θα τις πάρει αβαβά ο Γ.Α.Π. γιατί θα θέσει πάλι τα εκβιαστικά διλήμματα, ότι έσωσε τη χώρα από τη χρεωκοπία κλπ. Και μη γελιόμαστε ότι ο κόσμος πάει στην κάλπη σκεπτόμενος την κατάληψη της Νομικής από τους λάθρο. Άλλα απασχολούν το μέσο Έλληνα και δυστυχώς η Ν.Δ. έχει χρεωθεί την αδυναμία / ανικανότητα της κυβέρνησης 2007 - 2009 να κάνει τα αυτονόητα που ήταν απαίτηση όλης της ελληνικής κοινωνίας. Εάν είχε στείλει 5 λαμόγια στη φυλακή ο Καραμανλής τι γνώμη έχετε ? ότι θα έχανε τις εκλογές ?

    • factorx avatar
      factorx @ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 05/02/2011 22:02:10

      Συμφωνώ απολύτως με την προηγούμενη διακυβέρνηση. Μήπως όμως εμεινες λίγο πίσω. η Οικογενειοκρατία τέλειωσε στη ΝΔ και υπάρχει τωρα και σχεδιασμός. Για τον αν υπάρχει βέβαια και κόμμα είναι ένα θέμα...

  18. ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΠΟΛΙΤΗΣ 05/02/2011 21:31:26

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΕΒΑΖΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΥΣ.ΕΤΟΥΤΟΙ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΕ.ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΟΛΙΤΗΣ 05/02/2011 22:01:48

      Ο Σουφλιάς φίλε μου είναι αυτός που πούλησε τους δρόμους στους εργολάβους. Τώρα το βλέπουμε.
      Σκαρφίστηκαν ένα κόλπο για να κονομήσουν με σίγουρα έσοδα όπως το ίδιο κόλπο εφαρμόζουν και στις ΑΠΕ. Διόδια και τέλη ΑΠΕ. Αυτή είναι η αλήθεια.

    • yossarian avatar
      yossarian @ ΠΟΛΙΤΗΣ 05/02/2011 22:56:50

      ΕΧΕΙΣ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.
      ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΥΦΛΙΑ ΤΟ 2007.
      ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ.
      13 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

  19. Λίζα Αλεξίου avatar
    Λίζα Αλεξίου 05/02/2011 23:45:39

    Επί Σουφλία δεν δόθηκαν τα χρήματα του Επικειρουκού Ταμείου σε χιλιάδες δικαιούχους, και κατά την διάρκεια της διακυβέρνησης της ΝΔ δεν υπήρξαν λιγότερα σκάνδαλα από ό,τι στο Πασόκ, μακάρι να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη,αλλά ΝΖ, στο θέμα της κάθαρσης ειλικρινά δεν πιστεύω οτι γίνει πραγματικά. Όσο για την κατάργηση του ασύλου άν και τα τελευταία χρόνια έγινε κατάχρηση του θεσμού του Πανεπιστημιακού ασύλου,και αντί για ελεύθερη διακίνηση ιδεών, έδωσε ελευθερία στην άσκηση κάθε μορφής παραβατικής συμπεριφοράς συνδυαζόμενη με την άγρια καταστροφή των υποδομών του πανεπιστημίου, ίσως θα έπρεπε να γίνει τροποποίηση κάποιων νόμων, ώστε το άσυλο να εξακολουθήση να υφίσταται σαν θεσμός.Το Πανεπηστημιακό άσυλο αποτελεί σπουδαιότατη δημοκρατική κατάκτηση, καί καλό είναι σύμφωνα πάντα με την ταπεινή μου γνώμη,κάθε τι δημοκρατικό να μην καταργείται. Τέλος πρωτεύον ζήτημα για την ΝΔ πρέπει να είναι η παιδεία, από την πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου έως το τελευταίο πανεπiστημιακό έτος.Η Ελλάδα πρέπει να αναδειχτεί ως η χώρα της παιδείας, το οφείλει στον εαυτό της.

  20. karenin avatar
    karenin 06/02/2011 00:46:46

    Τώρα μάλιστα. Το ΠΑΣΟΚ ισοπεδώνει την χώρα, οδηγώντας τον κόσμο σε οικονομική εξαθλίωση, και σε εργασιακό μεσαίωνα, και η ΝΔ μαχεται περήφανα σε φουρτουνιασμένες θάλασσες κατακτώντας ΑΟΖ, και κατάργηση ασύλου. Κατά τον αρθρογράφο έχει πιάσει όντως τον παλμο του κόσμου...

  21. giannis avatar
    giannis 06/02/2011 17:19:36

    Το ΠΑΣΟΚ δεν χάνει μόνο σε αυτά, χάνει και ΛΑΔΙΑ..., το κακό είναι ότι
    εμείς πληρώνουμε το λογαριασμό.

  22. Στράτος avatar
    Στράτος 06/02/2011 18:28:11

    Η τελική
    και μεγαλύτερη "σφαγή" στην Ελλάδα
    θα είναι μεταξύ Σοσιαλιστών
    και πρώην-Σοσιαλιστών!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.