#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2010 13:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σωκράτης Κόκκαλης και Πέτρος Λάμπρου στην Εξεταστική



Σωκράτη Κόκκαλη και Πέτρο Λάμπρου (αποκαλούμενο και "ταμία" του ΠΑΣΟΚ μια εποχή, καλεί να καταθέσουν η εξεταστική επιτροπή που διερευνά την υπόθεση Siemens.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/06/2010 13:31:10

    Άντε, να δούμε αν θα βγει τίποτα.

    • loretta avatar
      loretta @ Επώνυμος 10/06/2010 13:32:40

      βρε παιδια ο τι εγινε με εκεινη την διωξη που ειχα ασκηθει στον κοκκαλη???

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ loretta 10/06/2010 14:37:58

        Πότε, τόοοοοοτε; Βούλευμα. Αθώος. Άσπιλος και άμωμος.

  2. zackii avatar
    zackii 10/06/2010 13:57:13

    Ο θείος του Ελληνικού ποδοσφαίρου δεν καταλαβαίνει τίποτα...γιατί αν ανοίξει το στόμα του... άντε γειά.. που λέει κι ο Τσουκαλάς

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/06/2010 14:38:30

    Πρέπει να υπάρξει καλή προετοιμασία να ερωτηθεί για όλα. Οι αναθέσεις έγιναν ταυτόχρονα. Να μην τον λυπηθούν, να μην τον φοβηθούν.

  4. lambrou.k avatar
    lambrou.k 10/06/2010 14:47:12

    LYPAME TA PAPAGALAKIA TOU PASOK VLEPE MEGA/ FAGOPOTI/akousate TIPOTA! MUNGA.PERI KSYLOURGOU CAMPINETMAN.PERIMENETE NA AKOUSETE PERI KOKALI.EDW GELAME.XA XA XA.

  5. parsifal avatar
    parsifal 10/06/2010 15:03:01

    Προβλέπω την οριστική "λεύκανση"...Ούτε γάτα ούτε ζημία, είδε φώς και μπήκε. Αλλως πώς θα πρέπει ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ να αναφερθεί στον (συγχωρεμένο) Νίκο Κ. και σε αλλα πρόσωπα, δραστηριότητες και εποχές. Λέτε οι αλλοι να θέλουν να ακούσουν ?

  6. xzetta avatar
    xzetta 10/06/2010 15:35:34

    κινηση εντυπωσιασμού και μόνο. άλλωστε η intracom είναι πεντακάθαρη. ουδέποτε υπερτιμολόγησε κατά τις προγραμματικές (ούτε λόγος για price fixing με την siemens), ουδέποτε λάδωσε (τα παιδιά του ΟΤΕ που χειρίζονταν τη σύμβαση της intracom πάντα ζήλευαν που έμεναν αλάδωτοι, ενώ δίπλα τους έπεφταν οι μίζες βροχή - αλλα ήταν η κακή τους μοίρα που είχαν να κάνουν με τίμιο προμηθευτή). τι να πει ο θείος? δεν ξέρει απο αυτά. αστε τον ήσυχο.

  7. perastikos avatar
    perastikos 10/06/2010 15:52:34

    εμ γι' αυτο βιάζεται να ξεφορτωθει τον Ολυμπιακο και οχι μόνο o κοκκαλινος... ετοιμάζεται να την κάνει για αλλη γη κι αλλα μερη... θα προλάβει λετε?

  8. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 10/06/2010 16:20:21

    Μπράβο και στο Antinews που αν δεν κανω λάθος ήταν το μόνο που εμέμενε τόσον καιρό στην κλήτευση του Κόκκαλη

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ παλιός αναγνώστης 10/06/2010 20:56:57

      κ εγω του ταμια !!! χαχααα ολα εδω πλερωνοσαντε

      ΠΠ

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/06/2010 17:12:17

    ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΙΣΚΑΚΗ...
    ΣΟΒΑΡΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ" ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ...

  10. parsifal avatar
    parsifal 10/06/2010 17:20:00

    Η υποδομή αναμένει στην Αργεντινή...Θα τον αφήσουν να πάει ?