#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/03/2012 21:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σφαγή μισθών και δικαιωμάτων στον ιδιωτικό τομέα



Το «κούρεμα» τέλειωσε, ώρα για το «ξύρισμα» γράφαμε προ ημερών καθώς γνωρίζαμε καλά ότι η «επιτυχία» του PSI σημαίνει το ξεκίνημα του μεγάλου δράματος της ελληνικής κοινωνίας. Προς επιβεβαίωση αυτών ήρθε σήμερα το υπουργείο Εργασίας να μας θυμίσει ότι ψηφίστηκε το νέο Μνημόνιο που προβλέπει μεγάλες μειώσεις στους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα. Το σοκ είναι τόσο μεγάλο που από αύριο εκατομμύρια εργαζόμενοι θα αρχίσουν να αντιλαμβάνονται τι τους περιμένει. Διότι κάποιοι τεχνηέντως πέρασαν μέχρι σήμερα τη λογική ότι οι μειώσεις αφορούν τον πρώτο μισθό ή τους νεοπροσλαμβανόμενους.

Δυστυχώς, έρχεται απίστευτη λαίλαπα, αδιανόητη μείωση των μισθών που θα φέρει στην Ελλάδα μεγάλη φτώχεια.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου, ουσιαστικά, από τα μέσα Μαΐου για τους περισσότερους υπαλλήλων θα είναι δυνατή η μείωση των μισθών ακόμη και πάνω από 30%. Η μετενέργεια στις συμβάσεις ισχύει μέχρι 14 Μαΐου κι αν δεν υπογραφεί συλλογική σύμβαση τότε αυτόματα μπορεί ο εργοδότης να καταργήσει επίδομα γάμου (10%) αλλά και επιδόματα ωρίμανσης, δηλαδή τριετίες, πενταετίες κ.λπ. Διασώζονται βασικός μισθός ή ημερομίσθιο, τα επιδόματα ωρίμανσης, τέκνων, σπουδών και επικινδύνου εργασίας.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου μπορούν να υπογραφούν συλλογικές ή και ατομικές συμβάσεις κι εννοείται ότι κανένας εργοδότης δε θα συμφωνήσει σε... αυξήσεις. Αντιθέτως θα μπορεί πλέον να ρίξει γερό τσεκούρι στους μισθούς και μάλιστα χωρίς να ρωτήσει τους εργαζόμενους οι οποίοι μετά το Μάιο δεν έχουν κανένα λόγο στα δεδουλευμένα τους.

Επίσης, να υπενθυμίσουμε ότι η εγκύκλιος προβλέπει ότι 586,08 ευρώ (-22%) για τον πρώτο μισθό του αμειβόμενου με την ΕΓΣΣΕ ή στα 510,95 ευρώ (-32%) για τον νέο ηλικίας έως 25 ετών. Αν ο νέος απασχολείται σε κλάδο με υψηλότερο κλαδικό μισθό η μείωση μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει το 47%!

Οι συλλογικές συμβάσεις που βρίσκονται σε ισχύ, ήδη 24 μήνες μέχρι την 14-2-12 ή και περισσότερο, λήγουν μετά την παρέλευση ενός έτους, δηλ. στις 14-2-13 και τότε ξεκινά το νέο καθεστώς.

 

Εάν οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης αποτύχουν, η προσφυγή στη διαιτησία είναι δυνατή μόνο εάν συναινούν και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη, δηλαδή με κοινή συμφωνία των μερών και όχι μονομερώς. Με λίγα λόγια δηλαδή, αν ο εργοδότης δεν συμφωνεί η διαιτησία δεν υφίσταται.

Μιλάμε για πλήρη καταβαράθρωση του εργασιακού συστήματος. Έρχεται εργασιακός Μεσαίωνας που είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη ύφεση την οικονομία. Όμως, η τρόικα και οι εγχώριοι φίλοι της πετυχαίνουν αυτό που θέλουν. Να κάνουν την Ελλάδα φθηνή μισθολογικά αλλά ακριβή στα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Και να αποκλείσουν εκατομμύρια πολίτες από μια καλύτερη ζωή.

Διαβάστε εδώ όλη την εγκύκλιο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. στεφανος γεωργίου avatar
    στεφανος γεωργίου 12/03/2012 21:16:30

    μάλιστα..και ποίοί είναι αυτοί που τα ψήφισαν όλα αυτά ??? ποιοί είναι όλοι αυτοί που δέχθηκαν να εξοντώσουν ένα ολόκληρο λαό ??/ άραγε μήπως να θυμηθούμε τα ονομάτα τους ??έλεος με όσα γίνονται...

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ στεφανος γεωργίου 13/03/2012 01:53:08

      Μεταξύ άλλων τα ψήφισε και η ΝΔ, η οποία καλά θα κάνει να βρει ισοδύναμα μέτρα (τα οποία ΥΠΑΡΧΟΥΝ) και να παγώσει τη σφαγή. Είναι η πρώτη φορά που φοβάμαι πως η κατάσταση θα ξεφύγει εντελώς, όταν ο κόσμος νιώσει τι γίνεται. Δεν μπορεί το κόστος ζωής να αυξάνεται 10-20% και οι αποδοχές να πέφτουν 40-50%.

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/03/2012 21:36:20

    Θα τα αλλάξουμε αυτά μόλις επιτευχθεί ανάκαμψη της οικονομίας. Αυτό είναι το στοίχημα της Ελλάδας για την ερχόμενη περίοδο μετά τις εκλογές. Μας επέβαλλαν φτώχεια σε μισθούς και συντάξεις με υψηλό κόστος υπηρεσιών και προϊόντων εκβιάζοντάς μας για να μείνουμε στο ευρώ.

    Όταν πια δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να μας εκβιάζουν, όταν δηλαδή το χρέος μας καταστεί βιώσιμο μέσω ανάκαμψης και ανάπτυξης, τότε, και μονομερώς να επιβάλλουμε αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών κανείς δεν πρόκειται, ούτε και θα μπορεί να μας εμποδίσει. Εδώ θα είμαστε. Γι' αυτό και αυτή η πρεμούρα του Σόιμπλε, Γιούνγκερ και λοιπών πολιτικών νάνων για τις γραπτές δεσμεύσεις, αυξημένες πλειοψηφίες και μνημόνια.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/03/2012 21:39:05

      Όταν θα επιτευχθεί ανάκαμψη της οικονομίας και αρχίσει η ανάπτυξη η κριτική που γίνεται εκ δεξιών στον Σαμαρά δεν θα έχει κανένα νόημα. Θα πέσει σαν χάρτινος πύργος. Σε μια στρατηγική μάχη για να κερδίσεις στον πόλεμο κάνεις κατά καιρούς και κάποιες τακτικές υποχωρήσεις για να καλυφθείς καλύτερα και να αντεπιτεθείς αλλά και για να φέρεις τον αντίπαλο πιο κοντά στο γήπεδο σου

      • Dark Angel avatar
        Dark Angel @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/03/2012 21:43:17

        Ποιο είναι το ποσοστό "απωλειών" που "δικαιολογείται";
        Σε "σχέδια", πάντα υπάρχει πρόβλεψη.
        Οι φαντάροι το μαθαίνουν τελευταίοι...

      • paliouras avatar
        paliouras @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/03/2012 22:23:01

        Ο πρόεδρος του δευτέρου κόμματος τής δικτατορικής συγκυβερνήσεως Παπαδήμου έχει υπογράψει το Μνημόνιο 2 όπου προβλέπονται όλα αυτά τα μέτρα.
        Όποιος ισχυρίζεται πως δεν θα τηρήσει τις υπογραφές του δεν συμπεριφέρεται εντίμως απέναντι στους Έλληνες και εκφράζει έωλες προσωπικές προσδοκίες ή προπαγανδιστικές τακτικές.
        Σε λίγες ημέρες ο ίδιος πολιτικός αρχηγός θα υπογράψει και την νέα δανειακή σύμβαση.
        Τον Ιούνιο έρχεται το κυρίως πιάτο τού Μνημονίου 2 με υφεσιακά μέτρα ύψους 10-14 δις ευρώ.
        Γι΄αυτό τον λόγο προσπαθούν να κάνουν τις εκλογές μερικές εβδομάδες νωρίτερα, μήπως και διασωθούν.

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/03/2012 08:52:11

        Μανώλη Μ. βγες απο το αμφιθέατρο και θα καταλάβεις οτι δεν μπορείς να απαντάς με διαλέξεις σε αυτούς που χάνουν τη δουλειά τους και την υπομονή τους.Είναι φανερό οτι δεν τους "πιάνεις"!!
        Είναι δυνατόν να πιστεύεις οτι έτσι,με αυτά που γράφεις τους κρατάς κοντά στον Σαμαρά;

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/03/2012 22:10:16

      Ναι, ΘΑ ανακάμψουμε με το πετρέλαιο που ΘΑ βγάλουμε και τα σχέδια που ΘΑ κάνουν οι πολιτικοί που μας χαντάκωσαν.
      Κοιμήσου και παρήγγειλα στην Πόλη τα προικιά σου
      στα Γιάννενα τα ρούχα σου και α χρυσαφικά σου...

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/03/2012 01:54:28

      Μόνο που μιλάμε για την επίγεια ζωή, Μανώλη. Σήμερα, όχι την επόμενη δεκαετία.

  3. tasos avatar
    tasos 12/03/2012 21:46:07

    Μανωλη Μ.
    ''Όταν πια δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να μας εκβιάζουν, όταν δηλαδή το χρέος μας καταστεί βιώσιμο μέσω ανάκαμψης και ανάπτυξης, τότε, και μονομερώς να επιβάλλουμε αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών κανείς δεν πρόκειται, ούτε και θα μπορεί να μας εμποδίσει''

    πρεπει να εισαι απο τους ελαχιστους ανθρωπους στον πλανητη γη που πυστευουν οτι το χρεος της Ελλαδας θα ειναι ποτε βιωσιμο.....πληροφοριακα σου λεω 5 γενιες Ελληνων να δουλευουμε δεν θα το καταφερουμε αυτο...

    Σε παρακαλω ξυπνα απο το ληθαργο το κομματικο που εχεις πεσει και κοιτα γυρω σου τη κοινωνια σε τι κατασταση βρισκετε...

  4. kostis avatar
    kostis 12/03/2012 22:00:46

    ο καπποδιστριας ειπε καποτε στους νεους η μαλλον προετρεψε, να "μαθουν αναγνωση, γραφη, να λογαριαζουν, και μια τεχνη".. Βαρεθηκα να ακουω πρωι, μεσημερι, βραδυ να μιλουν Δ.Υ. για το μισθο τους που περικοπτεται, για τα εργασιακα τους κεκτημενα που χανουν.. Κουρασανε.. Αν δεν τους αρεσει να φυγουν και να κανουν μια δικη τους δουλεια.. Και να κανουν την αυτοκριτικη τους, αν ολα τα χρονια που πληρωνονται απο τον κορβανα του δημοσιου εκαναν και αντιστοιχη δουλεια.. Μια κριση ειλικρινειας ψαχνω..

    • gynner avatar
      gynner @ kostis 12/03/2012 22:32:30

      Ενώ οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα έχουν ξεχυθεί στις πλατείες και πανηγυρίζουν για την εγκύκλιο του Κουτρουμάνη.Τι μας λές ρε μεγάλε βραδυάτικα.

      • kostis avatar
        kostis @ gynner 12/03/2012 22:42:25

        οι απολαβες στον ιδιωτικο τομεα ειναι κατα μεσο ορο το 45% του αντιστοιχου δημοσιου τομεα.. Κανενας δεν πανηγυριζει, αλλα αυτοι που γεμιζουν τα παραθυρα της τηλεορασης ειναι σε μεγαλο ποσοστο κρατικοδιαιτοι..

        • airman avatar
          airman @ kostis 13/03/2012 00:08:25

          Να μια καλή πρόκληση. Ο Σαμαράς να θεσπίσει ασυμβίβαστο δημόσιου λειτουργού και πολιτευτή. Με τον τρόπο αυτό θα προωθηθούν στην πολιτική ζωή άνθρωποι του ιδιωτικού τομέα και ελεύθεροι επαγγελματίες, οι οποίοι ως ασκούντες μετέπειτα εξουσία θα μπορέσουν να χαλιναγωγήσουν το δημόσιο και να το εξυγειάνουν. Θα τσούξει πολλούς αλλά εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. Εκτός και αν ο συνταγματολόγος Μπενίτο προβάλλει συνταγματικά κωλύματα και προασπιστεί το κατεστημένο που τόσο τον έχει στηρίξει με το αζημίωτο. Ιδού η ρόδος, αρκεί το άλμα να είναι αποφασιστικό

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ airman 13/03/2012 22:12:50

            Για όσους δεν το ξέρουν, το ασυμβίβαστο ΔΥ-Πολιτικού ίσχυε, προχουντικά. Και έπρεπε να παραιτηθούν 6 μήνες (νομίζω) πριν από την υπηρεσία τους ΟΡΙΣΤΙΚΑ, αν ήθελαν να βάλουν υποψηφιότητα.

  5. Greco21 avatar
    Greco21 12/03/2012 22:06:28

    Η Εθνική Συλλογική Σύμβαση μπορεί να αποτέλεσε ένα δύχτι ασφαλείας αλλά από την άλλη... ήταν το άντρο των Συνδικαλιστών και είχε μια λογική "κουτσοί στραβοί στον Α. Παντελεήμωνα". Δυστυχώς ο παρεμβατισμός και η προστασία οδήγησαν στη μακρά αγρανάπαυση αντί να θεμελιώσουν δικαιοσύνη.

    Καιρός για ιδιωτική πρωτοβουλία. Σίγουρα θα υπάρξει πόνος και αίμα. Δάκρυα και ιδρώτας ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ. Όμως η παρούσα κατάσταση έκανε μια αγορά εργασίας σοσιαλιστικού τύπου με πολλές "μαύρες" αδικίες. Ας εξασφαλήσουν τουλάχιστον οι κανόνες που απομένουν να τηρηθούν.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Greco21 13/03/2012 01:50:08

      Ναι, ζήσε εσύ με 800 ευρώ με 10 χρόνια προϋπηρεσία.

      • Greco21 avatar
        Greco21 @ Δήμος 13/03/2012 11:49:36

        στον ιδιωτικό τομέα δουλεύω... χρόνια τώρα. Δεν χρειάστηκα ποτέ σε αυτή τη ζωή νταβατζή το κράτος, ούτε τον συνδικαλιστή να με εξασφαλήσει. Μακάρι να είχα και την επιλογή αντί για ΙΚΑ (ένα ποσοστό) να τα δίνω σε ιδιωτική ασφάλεια.

  6. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 12/03/2012 22:47:16

    Ο συντάκτης του άρθρου, αφού μας εξηγεί τι σημαίνει η "ωρίμανση" που καταργείται, αμέσως μετά μας λέει πως... διασώζεται! Παραθέτω και το συγκεκριμένο κομμάτι:

    "...τότε αυτόματα μπορεί ο εργοδότης να καταργήσει επίδομα γάμου (10%) αλλά και επιδόματα ωρίμανσης, δηλαδή τριετίες, πενταετίες κ.λπ. Διασώζονται βασικός μισθός ή ημερομίσθιο, τα επιδόματα ωρίμανσης, τέκνων, σπουδών και επικινδύνου εργασίας".


    Επίσης, ως γενικό σχόλιο, θα ήθελα να πω ότι καλό είναι το αντιμνημονιακό μένος, αλλά όταν από μόνο του γίνεται "ιδεολογία", τότε υπάρχει πρόβλημα. Γιατί δεν προϋποθέτει κατάθεση εναλλακτικής πρότασης ή έστω ένα σχέδιο εξόδου από το μνημόνιο και τις συνέπειές του.
    Με άλλα λόγια, καλές και άγιες οι διαμαρτυρίες, όπως και οι χαρακτηρισμοί ("ψαλίδια", "τσεκούρια", "σφαγή", "λαίλαπα", κλπ), αλλά ο λαός έχει ανάγκη από ένα πραγματικό σχέδιο εξόδου που θα του δώσει ελπίδα. Άλλωστε, αν κάπου χάνει η Αριστερά όλα αυτά χρόνια, (και προσωπική μου πεποίθηση είναι πως θα χάσει και στις επόμενες εκλογές, παρά το γεγονός πως το ΠΑΣΟΚ θα πληρώσει ακριβά το μάρμαρο της πολιτικής του) είναι στην κατάθεση τέτοιων, πρακτικών και πραγματικών σχεδίων. Διαμαρτυρία χωρίς ρεαλιστική πρόταση, μοιάζει με εστιατόριο χωρίς κουζίνα!

    • Leonidas avatar
      Leonidas @ Πηνελόπη 13/03/2012 01:46:59

      Προτάσεις εναλλακτικές υπήρχαν, από οικονομολόγους , αλλά και άλλους θεωρητικούς, και από άλλα κόμματα-,και υπάρχουν ακόμα- για παράδειγμα η πρόταση του Γ. Βαρουφάκη :
      http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=13354

      Η συζήτηση βέβαια των εναλλακτικών λύσεων , προϋποθέτει κυβερνήσεις θετικές , και διατεθημένες να βρούν λύσεις που ΔΕν θα καταρρακώσουν την οικονομία ΚΑΙ θα εξαθλιώσουν το λαό.
      Στην περίπτωση της Ελλάδας και των νυν κυβερνώντων, δεν υπήρχε καμμιά τέτοια πρόθεση.
      Ακολούθησαν κατά γράμμα την γραμμή '' στυγνή λιτότητα, ιδιωτικοποιήσεις, δραστική μείωση μισθών-συντάξεων- κοινωνικών δικαιωματων, βαρυτατη φορολογία''.
      Στόχος? Η φτωχοποίηση του ελληνικού λαού.
      Ανάπτυξη? Μόνο με λόγια του αέρα, και αοριστολογίες, μέσα στην βαθειά οικονομική ύφεση που καλπάζει.

      Γραμμή γνωστή , ακραία νεοφιλελέυθερη, που έχει εφαρμοστεί από ΔΝΤ σε Λατινική Αμερική κτλ. με καταστροφικές συνέπειες .

      Οι εδώ κυβερνώντες , πρώτα φροντίζουν να τα έχουν καλά με την Τρ¨οικα, και βέβαια να εξυπηρετήσουν και τα εγχώρια συμφέροντα που τους στηρίζουν, σε βάρος του συνόλου του λαού , παράλληλα χωρίς να κάνουν καμμία δομική αλλαγή, όπως πάταξη διαφθοράς, γραφειοκρατίας και πελατειακού κράτους.

      -Πως θα μπορούσαν άλλωστε, αφού αυτά έχουν γίνει μέρος του DNA τους, τρέφονται από αυτά, και υπαρχουν ΛΟΓΩ αυτών?

      Καλώς ή κακώς, τέτοιες ακραίες καταστάσεις που ζούμε , κι ακόμα περισσότερο , θα ζήσουμε, φέρνουν και ''ακραίες'' λύσεις , και μεγάλες ανατροπές.

      • factorx avatar
        factorx @ Leonidas 13/03/2012 01:50:21

        Με συγχωρείς, αλλά ο Βαρουφάκης δεν ήταν στο επιτελείο του ΓΑπ κάποτε; Γιατί έφυγε;

  7. The Saint avatar
    The Saint 13/03/2012 00:46:41

    Μάλιστα, όπως έλεγα λοιπόν και σέ ένα άλλο post σήμερα, ακόμη ΔΕΝ έχουμε δεί τίποτα. Και η πρεμούρα γιά γρήγορες εκλογές εκτός απο το να ασκήσει τη πολτική του -0 Σαμαράς, εάν και εφ'όσον βγεί αυτόδύναμος- είναι και γιά να έχουν συνειδητοποιήσει όσο το δυνατόν λιγότεροι τι έχουν ...πάθει!
    Γιατί αν το συνειδητοποιήσουν όλοι, τότε όχι μόνο ο Σαμαράς, αλλά και οι 300 (ζωή να'χουν να τρώνε γιαουρτια) θα πέσουν στην υπόληψη του λαού (που προς το παρόν κοιμάται όρθιος και ονειρεύεται) Και μετά... "Η συνέχεια επι της οθόνης"

  8. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 13/03/2012 04:04:11

    Αγαπητέ φίλε Leonidas,

    Το κατ΄αρχήν σχόλιό μου αναφερόταν στο εξόφθαλμο λάθος του κειμένου και με αφορμή αυτό το λάθος, αλλά και το γενικότερο αντιμνημονιακό μένος που αποπνέει το κείμενο, έκανα μια παρατήρηση.
    Όπως σωστά αναφέρεις έγιναν κάποιες προτάσεις από "οικονομολόγους και άλλους θεωρητικούς". Εγώ όμως ήμουν ξεκάθαρη. Μίλησα για ρεαλιστικές και στοχευμένες προτάσεις. Μετρημένες και κοστολογημένες! Χρονικά προσδιορισμένες και κοινωνικά κατανοητές και αποδεκτές!
    Δεν με ενδιαφέρουν οι 5.000 λέξεις του κειμένου του κ. Βαρουφάκη - και κανενός κ. Βαρουφάκη - από τους πολλούς που έχουν ξεφυτρώσει τα τελευταία δύο χρόνια και, επίτρεψέ μου την έκφραση, πουλάνε μυαλό πάνω στην φτώχεια του κοσμάκη ή ενδεχομένως, βγάζουν το δικό τους "μεροκάματο" θεωρητικολογόντας.
    Η πραγματική μαγκιά είναι να μπορεί κάποιος να απαντήσει στα απλά, μα τόσο βασανιστικά προβλήματα του κοσμάκη. Να τον πείσει πως αξίζει να υποστεί τις θυσίες του μνημονίου ή τις θυσίες μιας άτακτης χρεοκοπίας στην αντίθετη περίπτωση, περιγράφοντας τον τρόπο που θα βγει η χώρα από την κρίση.
    Εκτός, βέβαια, και αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει πως εδώ που φτάσαμε, μπορούμε να ξαναγίνουμε "λεφτάδες" χωρίς θυσίες....

    Προτείνω να αφήσουμε λοιπόν τις θεωρίες και να πάμε στις πράξεις. Προτείνω σε αυτόν που θέλει να κυβερνήσει τη χώρα να πει δύο - τρία, απλά και σοβαρά πράγματα στον λαό, τα οποία θα τηρήσει απαρέγκλιτα αν ο λαός τον ψηφίσει.

    Και προτείνω σε όλες τις συνΕλληνίδες και τους συνΈλληνες να καταλάβουν πως αυτό που ζούμε δεν είναι πλέον μια "κρίση". Κανένας δεν μπορεί να πατήσει ένα κουμπί και να γίνουν όλα σαν το 2008 ή και παλιότερα . Είναι μια τεράστια "αλλαγή δεδομένων". Μια άλλη εποχή! Στην οποία πρέπει να παλέψουμε για να ξαναχτίσουμε την Ελλάδα. Όπως οι παππούδες μας, κάποτε... Θα αποφασίσουμε να σηκώσουμε τα μανίκια λοιπόν και να αγωνιστούμε ή θα μείνουμε να κλαίμε πάνω από τα χαμένα μας, μικρο-μεσαιο-μεγαλο αστικά όνειρα;
    Εγώ , φίλε Leonidαs θα το παλέψω μέχρι εκεί που δεν παίρνει, γιατί έχω δύο παιδιά που θέλω να ζήσουν σε μια καλύτερη Ελλάδα. Σε μια χώρα που δεν θα έχει συσσίτια και άστεγους, αλλά και που δεν θα έχει "βολεμένους" και "δανειάκηδες". Αν με καταλαβαίνεις...

  9. nikolas26 avatar
    nikolas26 13/03/2012 09:40:31

    Εάν ο εργοδότης μειώσει τον μισθό ο εργαζόμενος δεν θα έχει χρήμα να δώσει στην αγορά μέρος του οποίου θα καταλήξει στην τσέπη του εργοδότη. Με τον τρόπο αυτό μπαίνουμε σε μια περιδίνηση που δεν έχει τελοιωμό. Έστω λοιπόν οτι ο Έλληνας εργοδότης κάθεται στο τραπέζι και συμφωνεί με τον εργαζόμενο να μην ψαλιδίσει τις αποδοχές του. Η πολυεθνική τι θα κάνει; Θα πράξει το ίδιο ή θα ρίξει τους μισθούς. Μάλλον το δεύτερο διότι κατά τη γνώμη μου δεν υπολογίζει την πεθαμένη Ελληνική αγορά. Έρχεται λοιπόν φτιάχνει περισσότερες μονάδες έχει ανθρώπους που δημιουργούν ποιοτικά προϊόντα με εργατικό κόστος 400 ευρώ και τα εξάγει στις ευρωπαϊκές χώρες. Με τον τρόπο αυτό έχει τους Έλληνες να δουλεύουν τσάμπα αποκομίζοντας υπερκέρδη. Στην Ελληνική αγορά πλασάρει τα ελαφρώς ελαττωματικά προϊόντα τα οποία θέλουμε δε θέλουμε θα αγοράσουμε λόγω της ανέχειας μας και με τον τρόπο αυτό δεν ζημιώνεται στο ελάχιστο. Με την απλοϊκή αυτή μου σκέψη θεωρώ οτι σύντομα θα καταλήξουμε η ευρωπαϊκή Ταϊβάν Μπαγκλαντές Ινδονισία κλπ κλπ. Λύση; Διατήρηση των μισθών και άνοιγμα σε αγορές όπως Αμερική Ιαπωνία Κίνα Αυστραλία (οπουδήποτε μακριά απο Ευρώπη ) με προϊόντα της μάνας Γής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.