#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2013 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συσκέψεις επι συσκέψεων για τους δημόσιους υπαλλήλους χωρίς αποτέλεσμα



Άλλη μια σύσκεψη για τους δημοσίους υπαλλήλους, τέλειωσε το βράδυ της Δευτέρας στο Μαξίμου χωρίς κάποιες αποφάσεις συγκεκριμένες, με νούμερα και χρονοδιαγράμματα.

Κι όμως, η τρόικα μας έχει δώσει τελεσίγραφο μέχρι τα τέλη Μαρτίου ώστε να βρούμε ποιοι και πόσοι θα απολυθούν. Και φυσικά την αρχή έπρεπε να έχουν κάνει οι επίορκοι, οι κοπανατζήδες και όσοι μπήκαν στο Δημόσιο με πλαστά χαρτιά, όπως πρόσφατα είπε ο πρωθυπουργός. Γιατί λοιπόν τέτοια βραδυπορία; Γιατί γίνονται συσκέψεις επί συσκέψεων ώστε να βλέπουμε τον κ. Μανιτάκη μπροστά στις κάμερες να μην έχει τίποτε να μας πει, τίποτε να μας ανακοινώσει;

Ωστόσο, ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η (μη) δήλωση του κ. Μανιτάκη έξω από το Μαξίμου. Πολλές φορές δήλωσε στους δημοσιογράφους «δεν θα υποκαταστήσω τον πρωθυπουργό, δε θα κάνω σχόλια».

Κάποιος που δε δίνει σημασία στα λεγόμενα ενός υπουργού θα μπορούσε να πει ότι ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης απλά… σέβεται το ρόλο του κ. Σαμαρά και δεν κάνει ο ίδιος δηλώσεις πριν μιλήσει ο πρωθυπουργός.

Μήπως, όμως, ο κ. Μανιτάκης, ρίχνει το μπαλάκι στον πρωθυπουργό για τις απολύσεις; Μήπως μεταθέτει τις δικές του ευθύνες, που 8 μήνες τώρα δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε στο υπουργείο του; Περιμένουμε να φύγουν οι επίορκοι, οι τροικανοί πιέζουν και ο υπουργός με διάφορες νομικές φιοριτούρες έχει φτιάξει το δικό του κάστρο. Την ίδια ώρα στον ιδιωτικό τομέα γίνεται χαμός και δεν έχει χυθεί ούτε ένα δάκρυ. Όμως, στον παραφουσκωμένο δημόσιο τομέα ο κ. Μανιτάκης έχει ανακηρυχθεί προστάτης, ρίχνοντας τις ευθύνες αλλού. Έτσι, όμως, θα ξανάρθει η τρόικα κι εμείς ακόμη θα παίζουν με τα οργανογράμματα και τις δομές του δημοσίου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/03/2013 09:23:16

    Μάλιστα. Για να έχουν την εικόνα ο κόσμος και τα ενημερωμένα ΜΜΕ....:
    Για να φύγουν οι επίορκοι κοπανατζήδες κλπ πρέπει να λειτουργήσουν τα πειθαρχικά...γιατί δεν συνεδριάζουν; Ποιος κλάδος τα στελεχώνει πλέον αλλά είναι χωρίς αποζημίωση οι συνεδριάσεις;
    Από το 2008 γράφω στα Αντινέα ότι πρέπει να φύγει κόσμος από το Δημόσιο (όπως και σε κάθε κλάδο της Οικονομίας) αλλά με αξιολόγηση και κριτήρια και όχι ότι του κατέβει του καθένα πχ όπως όποιος έχει 33 χρόνια ή οι ΔΕ ΙΔΑΧ....και μετά βλέπουμε κενά...
    Να κριθεί να αξιολογηθεί και ο τεμπέλης / ο ανίκανος / ο επίορκος / με τον κοπανατζή να δουν την πόρτα.
    Μιλάνε για 25,000 / 150,000 ή έναν αλλά με τι κριτήρια ; ότι του φανεί του Λωλοστεφανή;
    Εκτός ΑΣΕΠ; και οι πριν τον 2190; οι στρατιωτικοί και τα σώματα ασφαλείας;
    Γιατί δεν γίνονται οι περιβόητες εξετάσεις; Γιατί σας και μας δουλεύουν. Γιατί θα φύγουν πρώτοι αυτοί που στηρίζουν το Κράτος: οι θέσεις ευθύνης οι του συστημικού καθεστώτος που έχουν την καρέκλα ελέω συνδικαλισμού και πολιτικού προστάτη, οι συνεργάτες και οι καριερίστες " το είπε ο Υπουργός".
    Θέλει να διώξει κόσμο;
    Γιατί δεν διώχνει αύριο 25,000 ΙΔΟΧ και με συμβάσεις έργου;
    Γιατί δεν διώχνει αύριο το πρωί όσους μπήκαν με το ΠΔ 164 του κ Παυλόπουλου αντίθετα με ότι ο 2190 (ΝΟΜΟΣ) και το Σύνταγμα ορίζει; ...που είναι και ΠΔ...
    Αφού ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να κάνει αξιολόγηση γιατί μετά θα εκλείψουν σε μεγάλο βαθμό "οι μάλιστα κ Υπουργέ" και πως θα γίνονται εξυπηρετήσεις;
    Αλλά τι να διώξουμε;
    Κορώνα γράμματα και αυτό είναι επανίδρυση / επανεκκίνηση / οργάνωση / αξιοκρατία του κράτους....;

    ΥΓ

    630.000 Κρατικοί Υπάλληλοι πλέον με 75,000 να είναι ΙΔΟΧ αιρετοί "ειδικοί" σύμβουλοι και μετακλητοί...
    Αλλά κάνουν συσκέψεις για να αποφασίσουν...μέχρι την επόμενη δόση που θα ξανά συσκεφθούν...

  2. πολιτης avatar
    πολιτης 19/03/2013 10:36:47

    θα πρεπει να τελειωνει το θεμα με τις παρεμβασεις της τροϊκα στα εσωτερικα της χωρας. οι δανειστες πρεπει να παρουν επιτελους το μυνημα οτι λογοδοτουμε μονο για τα δανεικα στο τελος καθε συμπεφωνημενης περιοδου. η εσωτερικη διαρθωση της χωρας και οι οποιες δομες και μεταρυθμισεις αποτελουν εσωτερικο θεμα και δεν εχουν καμμια μα καμμια δουλεια να παρεμβαινουν,εστω και φραστικα.
    αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να γινουν μεταρρυθμισεις και εξορθολογισμος στην κρατικη μηχανη. αυτες ομως ειναι υποθεση δικη μας και μονο.
    εχουμε παθει το δωσε θαρρος στο χωριατη και θα σ ανεβει στο κρεββατι......

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ πολιτης 19/03/2013 10:49:13

      Άψογος, ξανά. Δεν είναι δυνατόν να γράφουμε σεντόνια ολόκληρα τρεις μέρες τώρα κατά του κουρέματος των καταθέσεων στην Κύπρο ως οικονομική εισβολή και καθυπόταξή της και να συνεχίσουμε να καταπίνουμε αμάσητη την κάθε παρέμβαση στα δικά μας εσωτερικά. Μόνο οι Κύπριοι πρέπει να ξυπνήσουν και να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους; Οι Έλληνες έχουν λύσει τα θέματα των ωμών παρεμβάσεων στα εσωτερικά τους; Εν τέλει υπογράψαμε δάνεια (σαν ηλίθιοι) και μόνο. Πουθενά, σε καμία δανειακή σύμβαση, δεν υπάρχουν ρήτρες με τις οποίες να υπαγορεύει ο δανειστής πώς θα πληρώσει ο δανειζόμενος. Αρκεί να πληρώσει. Τέλος.

      • πολιτης avatar
        πολιτης @ Νιόβη 19/03/2013 10:52:16

        αγαπητη νιοβη την καλημερα μου

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Νιόβη 19/03/2013 15:18:11

        "Πουθενά, σε καμία δανειακή σύμβαση, δεν υπάρχουν ρήτρες με τις οποίες να υπαγορεύει ο δανειστής πώς θα πληρώσει ο δανειζόμενος. " Εκ πρώτης όψεως σωστή η παρατήρηση σου, μόνο που στην περίπτωση μας ο δανειστής συνεχίζει να σου δανείζει (εκταμίευση δόσης), άρα έχει κάθε λόγο να παρακολουθεί αν εφαρμόζεις αυτά που συμφωνήσατε ότι θα επιτρέψουν την αποπληρωμή των δανεικών.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ firiki2010 19/03/2013 15:22:13

          Έχει λόγο γιατί του το επιτρέψαμε, αγαπητό firiki. Διότι συμφωνήσαμε για τον εποπτικό και ελεγκτικό του ρόλο και γιατί του τον επιτρέψαμε και τον επιτρέπουμε. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα ξεπληρώναμε απλώς το δάνειό μας, έντιμα κι ωραία, με τον τρόπο που θα κρίναμε εμείς και μόνο εμείς ως τον πλέον αρμόζοντα για τη χώρα μας και τις συνθήκες της.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Νιόβη 19/03/2013 16:09:54

            Αυτό ακριβώς προσπαθώ να εξηγήσω: Είχαμε πάρει δανεικά που δεν μπορούσαμε να ξεπληρώσουμε. Για να μας δώσουν κι άλλα δανεικά (δεν μπορούσαμε να τους υποχρεώσουμε να μας τα δώσουν) και για να εξασφαλίσουν (κατά το δυνατόν) ότι θα τους επιστραφούν υπέδειξαν κάποιες κατευθύνσεις ( σε αρκετά σημεία όχι εκτός λογικής) τις οποίες εμείς για τους λόγους μας δεν φαίνεται να έχουμε διάθεση να ακολουθήσουμε. Προσωπικά το βρίσκω λογικό να μας ελέγχουν αφού συνεχίζουν να χρηματοδοτούν
            Ενα "χοντρό" παράδειγμα: Ο ξάδελφος σου έχει ανάγκη και του δανείζεις κάθε μήνα κάποια λεφτά και του δίνεις και τις καλές συμβουλές σου για να "νοικοκυρευτεί". Δεν θα τα παρεις στο κρανίο αν κάθε ΠΣΚ κάνει τριήμερο σε Πήλιο, Ζαγοροχώρια, Αράχωβα κλπ;;;;;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ πολιτης 19/03/2013 10:54:47

      Ακριβώς, για να συνεχίσουν οι ανεπαρκείς και φαύλοι μαζί με τα υποζύγια τους, τους ΔΥ, να αρμέγουν τη χώρα και τους πολίτες που αρνήθηκαν να γίνουν πελάτες τους κι επαίτες.
      Μόνο από έξωθεν δυνάμεις μπορεί να ελευθερωθεί η Ελλάδα από τις ντόπιες δυνάμεις κατοχής.
      Βέβαια, ιδεολογήματα και εθνικές κενολογίες παράγουμε με τη σέσουλα.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Μανιάτης 19/03/2013 11:01:09

        Με την επαιτεία έχω κι εγώ ένα θέμα, αλλά αφορά την επαιτεία συνολικά και όχι τον αποδέκτη της επαιτείας μου. Εσύ, Μανιάτη, που προτιμάς να επαιτείς στους «έξωθεν» γιατί δεν σηκώνεσαι μια ώρα αρχύτερα να πας σε καμιά φάμπρικα στη Γερμανία, σε κανα ανθρακωρυχείο στο Βέλγιο, σε καμιά φάρμα πουθενά αλλού και να επαιτείς με την ψυχή σου στα «καλά» αφεντικά και στη σωστή χώρα; Είναι ανάγκη να κάθεσαι στην Ελλάδα και να περιμένεις να έρθουν να σε βρουν; Χάσιμο χρόνου...

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Νιόβη 19/03/2013 11:04:47

          Η παρουσία σου...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Μανιάτης 19/03/2013 11:07:10

            Αν είναι έτσι, ας μου το πει το αντινιούζ επισήμως κι ας μου κόβουν τα σχόλιά μου από ᾽δω και στο εξής. Η δική σου παρουσία, όμως, κι αυτή των ομοίων σου, διαλύει την Ελλάδα.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Νιόβη 19/03/2013 11:10:24

            Θα την σώσουν οι ΔΥ σαν και σένα.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Μανιάτης 19/03/2013 11:11:47

            Δεν ξέρω ποιός θα τη σώσει, αλλά σίγουρα δεν θα είναι οι επαίτες.

      • πολιτης avatar
        πολιτης @ Μανιάτης 19/03/2013 11:26:49

        κε μανιατη εχω την εξης απορια: οι ΔΥ δεν ειναι ελληνες πολιτες?
        τι πρεσβευετε δηλ?
        -ιδιωτικη παιδεια
        -ιδιωτικη υγεια
        -ιδωτικη κοινωνικη ασφαλιση
        -ιδιωτικη αστυνομευση
        -ιδωτικη εθνικη αμυνα
        κλπ, κλπ
        η καλλιεργεια κλιματος διαχωρισμου των πολιτων σε α΄και β΄διαλογης ειναι μεγαλο σφαλμα.
        σε ολες τις εκφανσεις του δημοσιου και ιδιωτικου βιου υπαρχουν ανεπαρκεις και ανεντιμοι.
        το ο αναμαρητος το λιθο βαλετω υποθετω οτι ισχυει για εσας.

  3. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 19/03/2013 11:24:59

    Προς Νιόβη,
    Επαίτες είναι όλοι αυτοί που γατζωμένοι από τα προνόμια της διαφθοράς αρνούνται τον εκσυχρονισμό και κρύβονται στην ομίχλη της εθνικοπατριωτικής καπηλείας.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Μανιάτης 19/03/2013 11:40:24

      Μανιάτη, κοίταξε να δεις. Με σοφιστείες δεν γίνεται δουλειά ούτε κρύβεται η αλήθεια. Η ελληνική γλώσσα έχει προ αιώνων καθορίσει τις έννοιες και τους ορισμούς τους. Επαίτης είναι ο ζητιάνος. Αυτός που απλώνει το χέρι. Για τους ανθρώπους με αξιοπρέπεια, η ανάγκη της επαιτείας είναι ένα από τα μεγαλύτερα χτυπήματα της μοίρας. Όσοι έχουν φτάσει εκεί, δεν σε κοιτούν καν στα μάτια όταν δίνεις κάτι, από ντροπή κι αξιοπρέπεια. Για όσους δε επιδιώκουν από μόνοι τους την επαιτεία, δεν υπάρχει χαρακτηρισμός όσο κι αν προσπαθήσουν να το ντύσουν.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Μανιάτης 19/03/2013 11:50:18

      Ωραία κ Μανιάτη.
      Γιατί λοιπόν δεν κατατίθενται τα κριτήρια του εκσυγχρονισμού και κρύβονται στην ομίχλη των "απαιτήσεων της Τρόικας";
      Γιατί δεν γίνονται αξιολογήσεις αλλά νομοθετικές ρυθμίσεις με αναδρομική ισχύ; ...N 4570
      Γιατί δεν εφαρμόζονται οι Νόμοι;

      Μήπως η αιθαλομίχλη της ασάφειας και των "συσκέψεων" είναι προπέτασμα για να μην αποκαλυφθούν τα ρούχα του βασιλιά;
      Η ένδεια των προτάσεων και η απουσία / γύμνια της ύπαρξης κανόνων;

      Εγώ λοιπόν ως Κρατικός Υπάλληλος και τα πειθαρχικά θέλω να λειτουργήσουν από τους δικαστές που λαμβάνουν αναδρομικά εν έτη 2013 ....περισσότερα από όσο είναι η εξοικονόμηση από την "κινητικότητα" 70.000 υπαλλήλων και κανόνες αξιολόγησης να θεσπιστούν έτσι ώστε αν είμαι ανεπαρκής στη δουλειά μου να μου δείξουν την πόρτα ...και όχι γιατί τρεις άνθρωποι συσκέπτονται επί των κελευσμάτων της υπαλλήλων (τρόικας)

    • Chris 1979 avatar
      Chris 1979 @ Μανιάτης 19/03/2013 13:33:44

      Σωστός!!!!

  4. καραβισιος avatar
    καραβισιος 19/03/2013 11:31:07

    Ολοι οι υπαλληλοι εχουν το δικαιωμα στην εργασια εφοσον το αξιζουν και το επιβεβαιωνουν καθημερινα. Η χωρις προυποθεσεις απολυση χιλιαδων ΔΥ δεν ειναι ουτε δικαια ουτε θα φερει αποτελεσμα και θα στειλει στην αδικη ανεργια ενα σωρο οικογενειες. Απο την αλλη ειναι επισης περιεργο πως οταν κλεινουν δεκαδες χιλιαδες μικρο-μεσαιες επιχειρησεις που αποτελουσαν τον κορμο της εργοδοσιας σε ογκο εργαζομενων και θα κλεισουν κι αλλες τοσες αρεσκομαστε σε φιλολογικου υφους αναλυσεις και ευχολογια και δεν ανοιγει μυτη. Αισθανονται οι ΙΥ λιγο μ...ακες σ'αυτη την κοινωνια των εργατο-πατερων. Ειλικρινα. Μεχρι και η ΓΣΕΕ που υποτιθεται οτι αντιπροσωπευει τα συμφεροντα των ΙΥ, "ενσωματωσε" τις ΔΕΚΟ για να εχει λογο υπαρξης και ευκαιρους κλακαδορους και απεργους. Λες και ο ΙΥ δεν θελει να απεργησει ή να διεκδικησει κατι καλυτερο. Καποτε, καποιος ΔΥ μου ειχε πει "επειδη εσεις εχετε μπλεξει σε εργασιακο μεσαιωνα πρεπει να την πληρωσουμε κι εμεις?". Σαφως οχι. Αλλα οταν μια κοινωνια πιεζεται αδικα, το λιγοτερο που μπορει να γινει ειναι να κατανεμηθει η πιεση ισοποσα ή καλυτερα αναλογα με τις πλατες του καθενος. Οχι καποιοι στο απυροβλητο και συσωμη η πολιτικη ηγεσια να προστατευει ενα κομματι της κοινωνιας και οι αλλοι στον καιαδα.

  5. Twins avatar
    Twins 19/03/2013 15:01:39

    Κάντε και εσείς ένα κούρεμα καταθέσεων για να μην χαθεί ούτε μια Ιερή Αγελάδα από το Δημόσιο

  6. firiki2010 avatar
    firiki2010 19/03/2013 15:46:23

    Ο κ Μανιτάκης προφανώς θεωρεί ως "έργο ζωής" να μην απολυθεί επί υπουργίας του ούτε ένας ΔΥ. Δεν καταλαβαίνει ότι αυτή η στάση του δημιουργεί πρόβλημα και στα άλλα εκκρεμή θέματα κι αν το καταλαβαίνει δεν νοιάζεται καθόλου. Από την άλλη για την τρόϊκα οι απομακρύνσεις από το Δημόσιο είναι θέμα αρχής και δικαιολογημένα αισθάνονται ότι εμπαίζονται.
    Προφανώς το Ελληνικό Δημόσιο δεν διαθέτει ένα επαρκές πλαίσιο ελέγχου και αξιολόγησης των υπαλλήλων του κι έτσι η όποιες απολύσεις μπορεί εύκολα να κατηγορηθούν ως άδικες ή και να είναι. Παρά ταύτα η πραγματικότητα παραμένει και νομίζω πως δεν την αγνοεί ούτε η "Νιόβη": Υπάρχουν ΔΥ (ιδίως σε κάτι περίεργους Οργανισμούς και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση) που πληρώνονται κυριολεκτικά τζάμπα και που η έλλειψη τους θα βελτιώσει την λειτουργία των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν ΔΥ που δεν θέλουν να δουλεύουν και το λένε υπερηφάνως αλλά και εμπράκτως, διεκδικούν απλώς το "δικαίωμα" τους να πληρώνονται. Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί πρέπει να τους κρατήσουμε !

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ firiki2010 19/03/2013 16:22:56

      Η Νιόβη δεν αγνοεί την πραγματικότητα. Η Νιόβη αντιτίθεται σθεναρά στην άποψη που επικροτεί την ανάληψη των εσωτερικών ζητημάτων της χώρας από εξωγενείς. Και δεν αντιλαμβάνεται επίσης την ελαφρότητα με την οποία διατυπώνονται τέτοιες απόψεις, τις οποίες θεωρεί άκρως επικίνδυνες ακόμα και αν πηγάζουν από αφέλεια ή πικρία.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Νιόβη 19/03/2013 16:27:52

        Ποιες ακριβώς είναι οι "άκρως επικίνδυνες" απόψεις που διατύπωσα;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ firiki2010 19/03/2013 16:47:40

          Η άκρως επικίνδυνη άποψη, κατά τη γνώμη μου, σ᾽ αυτή την περίπτωση (γιατί με άλλες απόψεις σου συμφωνώ) είναι η αποδοχή ότι ο δανειστής δικαιούται να σου υπαγορεύει άλλους όρους πέραν αυτών που αφορούν τον χρόνο της εξόφλησης και την αποζημίωσή του σε περίπτωση καθυστέρησης. Τη διατύπωσες παραπάνω. Θα σου φέρω κι εγώ ένα παράδειγμα. Σου δανείζω χρήματα. Εσύ έχεις σκοπό να με ξεπληρώσεις πουλώντας το παλιό σου αυτοκίνητο, αλλά εγώ απαιτώ να με ξεπληρώσεις πουλώντας το δαχτυλίδι της γυναίκας σου. Δεν τα δέχομαι τα χρήματα αν πουλήσεις το σαράβαλο. Θέλω και απαιτώ να πουλήσεις το δαχτυλίδι, αλλιώς θα σου κάνω αντίποινα (τα έχω προβλέψει και στη σύμβαση του δανείου). Το δέχεσαι;

          Η άλλη πτυχή αυτών των απόψεων που θεωρώ άκρως επικίνδυνη είναι η αποδοχή της ανάληψης των εσωτερικών μας εθνικών ζητημάτων από μη Έλληνες και ειδικά όταν αυτά τα ζητήματα ανήκουν από το Σύνταγμα και τους νόμους στη δικαιοδοσία θεσμών, για τους οποίους αποφασίζουν είτε οι Έλληνες είτε τα αιρετά όργανά τους. Νομίζω ότι σε κάλυψα.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Νιόβη 19/03/2013 17:10:58

            Καταλαβαίνω την απέχθεια σου για την παρέμβαση των ξένων στα εσωτερικά μας (από την μια μεριά την συμμερίζομαι, από την άλλη θεωρώ ότι κάναμε πολύ λίγα για να μην βρεθούμε σ΄ αυτή την θέση και τώρα δεν έχουμε εναλλακτική)
            Δεν καταλαβαίνω όμως ποια ήταν η ακρως επικίνδυνη άποψη μου στο συγκεκριμένο σχολιάκι για την στάση του Μανιτάκη, την ανάγκη απομάκρυνσης ΔΥ που δεν προσφέρουν τίποτα και τις δυσκολίες της διαδικασίας.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ firiki2010 19/03/2013 17:32:24

            Καμία επικίνδυνη άποψη δεν διατύπωσες σ᾽ αυτό το θέμα. :) Απλώς απάντησα κάτω από αυτό ακριβώς το σχόλιο γιατί έκανες αναφορά στο όνομά μου και την πραγματικότητα που πιστεύεις ότι δεν αγνοώ. Και απάντησα λέγοντάς σου ότι δεν είναι ότι αγνοώ την πραγματικότητα και την ανάγκη να νοικοκυρευτούμε (χωρίς υπερβολές όμως και υστερίες, δεν είμαστε εμείς το «ευρωπαϊκό τέρας των υπεράριθμων ΔΥ» για να νιώθουμε ενοχικοί και σ᾽ αυτό), αλλά πως επιμένω ότι όποιο νοικοκύρεμα είναι να γίνει πρέπει να αποφασιστεί από εμάς και μόνο.

  7. kastis avatar
    kastis 19/03/2013 15:48:54

    Οι ΔΥ σε αναλογία πληθυσμού είναι από τούς λιγότερους στην ΕΕ. Μόνο οι ένστολοι είναι πραγματικά υπεράριθμοι σε σύγκριση με την ΕΕ. Μείωση ΔΥ και "λιγότερο κράτος" σημαίνει ακόμη χειρότερες υπηρεσίες προς την κοινωνία.

  8. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 16:16:43

    Άλλο οι καλές συμβουλές και άλλο η επιβολή διευθυντηρίων. :) Για την Αράχωβα δεν θα μ᾽ ενδιέφερε πολύ. Του τα δάνεισα για να διευκολυνθεί. Αν θέλει να τα σπαταλήσει, αυτό είναι δική του υπόθεση μιας και πάλι θα τρέχει για δανεικά από αλλού για να ξεχρεώσει εμένα. Βλέπετε, έχω την υπογραφή του. Θα με ξεχρεώσει όπως και να ᾽χει. :)

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Νιόβη 19/03/2013 16:25:43

      Βρε Νιόβη μου γιατί κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις; Αφού ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ να τον χρηματοδοτείς έχεις απαίτηση να μην τα σπαταλά και να "νοικοκυρευτεί".

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ firiki2010 19/03/2013 16:36:40

        Όχι, firiki. Αυτό που περιγράφεις εσύ είναι εκβιασμός, δεν είναι καθαρό δάνειο. Όταν δανείζω, δεν έχω δικαίωμα να υπαγορεύω στον δανειζόμενο τι θα κάνει για να βρει τα χρήματα να με ξεχρεώσει. Το μόνο που δικαιούμαι να απαιτήσω είναι να με ξεχρεώσει και να με αποζημιώσει αν καθυστερήσει πέραν της προθεσμίας αποπληρωμής. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το δάνειο είναι δούρειος ίππος για άλλου είδους παρεμβάσεις και εκβιασμούς κι όποιος επιτρέπει τη σύναψη τέτοιων δανείων εγκληματεί εις βάρος του εαυτού του.

  9. KAPS avatar
    KAPS 20/03/2013 09:30:18

    kastis , καραβισιος , Ο Ιθαγενής σωστοί και μην ξενχάνε κάποιοι τα δις που δόθηκαν στον ιδιωτικό τομέα προκειμένου να φέρουν επιχειρηματικότητα και να ανοιχτούν θέσεις εργασίας αλλά και τις φοροαπαλλαγές που είχαν για να κάνουν τις επενδύσεις τους . Το αποτέλεσμα είναι να πάνε οι επιχειρηματίες τις δραστηριότητές τους έξω από την ελλάδα ...άλλοι να τις κάνουν off shore άλλοι μπουζούκια και γυναίκες ...άλλοι βίλλες και αμάξια και λίγοι αλλά πολύ λίγοι να επενδύσουν εδώ . Η πικρή αλήθεια φάνηκε μόλις έπεσε το κούρεμα της τάξης του 60% στις αποδοχές των Δ.Υ . Τότε φάνηκε ότι όλα τα δήθεν επιτεύγματα του Ιδιωτικού Τομέα ήταν μπακαλόχαρτα και πληρωμένες καταχωρήσεις . Η άλλη αλήθεια είναι πως ο δημόσιος υπάλληλος κατά μεγάλο ποσοστό αποταμίευε αλλά και κατανάλωνε αγοράζοντας καταναλωτικά αγαθά σε τιμές εξωφρενικές αφού οι επιχειρηματίες με την "άδεια" του κράτους έκαναν ότι ήθελαν. Βέβαια έκαναν ακόμα και αθρόες απολύσεις αλλά τότε κανείς εργαζόμενος δεν μίλαγε αφού έπεφτε καλή αποζημίωση και απευθείας πήγαινε για επίδομα ΟΑΕΔ για ένα χρόνο ...στη συνέχεια μαύρη εργασία μετά πάλι πρόσληψη μετά απόλυση με αποζημίωση μετά οαεδ κ.λ.π κ.λ.π . Βέβαια τότε δεν συζητούσανε τον Δ.Υ αφού τον βλέπανε υποτιμητικά με τα λεφτά που πληρωνόταν ενώ ο Ι.Υ με 5 χρόνια εργασίας έπαρνε παραπάνω από όσα ένας Δ.Υ με 15 χρόνια υπηρςεσίας .Εν πάσει περιπτώσει ο Δ.Υ καλός κακός σήκωνε την οικονομία και πλήρωνε στο ακέραιο την ΕΦΟΡΙΑ που ως γνωστόν πολλοί του Ι.Τ και επιχειρηματίες δεν ξέρουν κατά που πέφτει .....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.