#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/04/2012 11:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνταξιούχος φαρμακοποιός αυτοκτόνησε στην πλατεία Συντάγματος



Ένας 77χρονος Ελληνας, συνταξιούχος φαρμακοποιός σύμφωνα με δημοσιογραφικές πκηροφορίες, αυτοκτόνησε σήμερα το πρωί στην πλατεία Συντάγματος.

Όπως έγινε γνωστό, ο ηλικιωμένος κατέβηκε τα σκαλιά του Συντάγματος, πήγε στο γκαζόν στην αριστερή πλευρά της πλατείας, έξω από την είσοδο του μετρό, και αυτοπυροβολήθηκε. Στο σημείο βρέθηκε ένα όπλο με γεμιστήρα.

Μοτοσικλετιστές του ΕΚΑΒ έσπευσαν στο σημείο προκειμένου να δώσουν στον άτυχο άνδρα τις πρώτες βοήθειες άλλα ήταν ήδη αργά.

Η σορός του άνδρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Σύμφωνα να πληροφορίες ο αυτόχειρας άφησε σημείωμα στο οποίο αναφέρεται στους λόγους που τον οδήγησαν στο απονενοημένο διάβημα, αναφερόμενος στην οικονομική του κατάσταση. Στο σημείωμα που βρέθηκε πάνω του, ο 77χρονος έγραψε πως «η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσής μου.Δεν μπορώ να βρω άλλο τρόπο αντίδρασης εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος, πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για να επιβιώσω και γίνω βάρος στο παιδί μου».

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φαρμακοποιών Κωνσταντίνος Λουράντος, δήλωσε:

"Ήταν ήρεμος άνθρωπος και οικογενειάρχης. Τον γνώριζα από παλιά. Ερχόταν κάθε μήνα στον σύλλογό μας αφού μέχρι το 1994 ήταν ενεργό μέλος
και διατηρούσε φαρμακείο στους Αμπελόκηπους. Δε γνωρίζω αν τον τελευταίο καιρό είχε οικονομικά προβλήματα..."

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι συμμετείχε στις κινητοποιήσεις των «Αγανακτισμένων» στο Σύνταγμα και μιλούσε διαρκώς για τις επιπτώσεις από την οικονομική κρίση και τα μέτρα της κυβέρνησης . Ήταν επίσης μέλος του κινήματος «Δεν πληρώνω» .

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 04/04/2012 11:46:29

    Ωρε ποιοι τον σκοτωσαν αραγε, οπως και εκατονταδες αλλους συμπολιτες μας;

    • Λ.Υ. avatar
      Λ.Υ. @ ΓΙΩΡΓΟΣ 04/04/2012 16:27:42

      Προσεξτε με τις συγκεντρωσεις!
      Αφορμή ψαχνουν για να αναβαλουν τις εκλογές.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Λ.Υ. 04/04/2012 17:00:03

        Εγώ πάντως δεν ψάχνω αφορμή για να κάτσω στον καναπέ.

  2. Joao avatar
    Joao 04/04/2012 11:53:06

    "Δε θέλω να αφήσω χρέη στα παιδιά μου" είπε ο αυτόχειρας και αυτοπυροβολήθηκε.

  3. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 04/04/2012 11:54:13

    «δεν θέλω να αφήσω χρέη στα παιδιά μου» Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν, πάντως, ότι ο άντραςφώναξε : «δεν θέλω να αφήσω χρέη στα παιδιά μου» και μετά τράβηξε το πιστόλι και αυτοπυροβολήθηκε. ΚΑΙ ¨ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ¨ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ¨ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ…¨
    http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4708388

    Αφιερώνω ένα πένθιμο Ηπειρώτικο για όλη την Ελλάδα… http://www.youtube.com/watch?v=c8ePBHuwleY

    Και μια άλλη Λιτανεία για τον Ελληνικό Λαό…
    http://www.youtube.com/watch?v=lyaCuEVA2KY&feature=related

  4. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 04/04/2012 11:58:10

    Kαι το πλήθος διαβάζω,χειροκροτούσε την σωρό!

  5. S.P. avatar
    S.P. 04/04/2012 12:01:14

    Τι κρίμα, ένα ακόμη θύμα του πολιτικού συστήματος!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ S.P. 04/04/2012 13:31:14

      Από πότε η νεοφιλελεύθερη κτηνωδία αποκαλείται γενικά και αόριστα "πολιτικό σύστημα";

  6. juliet avatar
    juliet 04/04/2012 12:15:11

    Αλλο ένα θύμα ......δεν ξέρω αν πρέπει να λυπηθούμε γι΄αυτόν ή για μας που συνεχίζουμε να ζούμε στη κοινωνία που φτίαξαμε και που γευόμαστε!

    • S.P. avatar
      S.P. @ juliet 04/04/2012 12:20:14

      Καλημέρα Juliet,
      Γιατί ακρίβεια όχι εμείς. Εμείς τα λέμε καμιά τριανταριά χρόνια, αλλά είμαστε μειοψηφία.

    • Σταράτα avatar
      Σταράτα @ juliet 04/04/2012 12:24:24

      καί πού συνεχίζουμε νά στηρίζουμε πρέπει νά γράψεις φίλε μου ..ντροπή μας.

  7. ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
    ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 04/04/2012 12:32:17

    Λετε να είναι η σταγόνα που θα ξεχειλιση το ποτήρι?
    ετσι οπως ο αυτοπυρπολισμος του φτωχου Τυνίσιου αναψε την φωτιοα πριν καμποσο καιρο , για την αραβικη ανοιξη?

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 04/04/2012 13:24:38

      Η Αραβική Άνοιξη είναι Αραβικός Χειμώνας. Μην τα μπερδεύουμε...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος 04/04/2012 13:32:30

        Στην Ελλάδα έχουμε μόνιμο χειμώνα: είμαστε συνεχώς κλεισμένοι μέσα και δεν ξεκολλάμε από τον καναπέ, ό,τι κι αν μας κάνουν.

  8. Ένας avatar
    Ένας 04/04/2012 12:40:25

    Το αίμα του πάνω σε αυτούς που ψήφισαν τα Μνημόνια 1 και 2 και πάνω στα παιδιά τους.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ένας 04/04/2012 12:55:41

      Κυρίως πάνω σε αυτούς που θέλουνε να στερήσουνε στα παιδιά του τα όνειρά τους υπονομεύοντας κάθε ελπίδα για σοβαρή διακυβέρνηση. Βλέπε κάτι νεόκοπους αρχηγίσκους π.χ.

      • Ένας avatar
        Ένας @ TopGunZ 04/04/2012 13:07:39

        Να υποθέσω ότι με τη φράση "ελπίδα για σοβαρή διακυβέρνηση" υπονοείς τον Ράιχενμπαχ, τον Τόμσεν, τον Μπαρόζο, τον Ντράγκι και τη Μέρκελ; Γιατί σύμφωνα με τα Μνημόνια 1 και 2, αυτοί (και οι διάδοχοί τους) θα μας κυβερνούν ως τη Δευτέρα Παρουσία. Ο εκλεγμένος από τον λαό Έλληνας πρωθυπουργός, εφόσον είναι υπέρ των Μνημονίων, θα είναι κάτι σαν τη βασίλισσα τού καρναβαλιού, δηλαδή ένα πρόσωπο με ένα ανύπαρκτο αξίωμα και με μηδέν εξουσίες - βλέπε Παπαδήμος.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Ένας 04/04/2012 13:49:59

          Όχι, εννοώ το Σαμαρά. Απλά και ξεκάθαρα. Τα άλλα είναι προς εσωτερική κατανάλωση των διαφόρων πολιτικών μορφωμάτων και των προβάτων τους.

          • Δραγουμης avatar
            Δραγουμης @ TopGunZ 04/04/2012 15:38:57

            τον Σαμαρα εννοει και ο ενας

  9. diman avatar
    diman 04/04/2012 12:40:48

    Στη Βουλή απέναντι, ακούστηκε το ΜΠΑΜ ??????????????

    • Civil-Eng. avatar
      Civil-Eng. @ diman 05/04/2012 08:54:32

      Σαματις ιδρώνει το αυτί τους; Μόνο αν βρεθεί ένας που είναι απελπισμένος να αποφασίσει να μην αυτοκτονήσει αλλά να πεθάνει... τότε θα αρχίσουν να τρέμουν.

  10. Superfrog avatar
    Superfrog 04/04/2012 12:48:44

    Έχουν καλή ηχομόνωση...

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/04/2012 12:49:52

    Τον σκότωσαν αυτοί που πλούτισαν και πλουτίζουν εδώ και 40 χρόνια, όχι από την εργασία τους, αλλά εις βάρος του Δημοσίου και εις βάρος των όχι τόσο "πολυμήχανων" και "connected" συμπολιτών τους.

    • Κωνσταντινιδης E. avatar
      Κωνσταντινιδης E. @ Ο Θείος 04/04/2012 12:58:31

      Καλημερα,
      πολυ ωραια τα λες, αλλα ΠΟΙΟΣ απο τους συμπολιτες μας σε ακουει;!!!!!

  12. partyman avatar
    partyman 04/04/2012 12:56:12

    Τραγικό!

    Οι παράπλευρες απώλειες των μνημονίων, τα θύματα αυξάνονται.. :-(

    "έλα μωρέ, κόψε λίγο τις συντάξεις να βγουν ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ να τους δείξουμε στην τρόικα να πάρουμε το πακετάκι διάσωσης τώρα και βλέπουμε"

    Εντελώς συμπτωματικά, πάλι τραγικό, εχθές μια γιαγιά συνταξιούχος στην ν.Ιταλία φούνταρε από το μπαλκόνι γιατί έλαβε μειωμένη την σύνταξη της και δεν μπορούσε πλέον να καλύπτει τα έξοδα της..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ partyman 04/04/2012 13:52:18

      Παρ' όλα αυτά μέμφονται αυτόν που προσπάθησε να συγκρατήσει όσο μπορούσε τις συντάξεις και παρουσιάζεται ως εθνοσωτήρας αυτός που έλεγε "γαία πυρί μιχθήτω".

  13. ANDREAS avatar
    ANDREAS 04/04/2012 13:09:30

    Αν δεν αλλαξει πολιτικη η κα Μερκελ,δυστυχως θα ακουσουμε και αλλα τετοια.
    Ευχομαι οι πολιτικοι μας μαζι με τους αλλους ομολογους τους στον Ευρωπαικο νοτο,να καταφερουν την αλλαγη αυτης της παραλογης πολιτικης της τιμωριας.

  14. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 04/04/2012 13:13:34

    Και που αυτοκτόνησε, φοβάμαι, δεν πρόκειται κανένα απόλυτως παχύδερμο να συγκινηθεί.

    Αν συγκινούνταν επειδή πολλοί έλληνες αυτοκτονούν θα άλλαζαν κατεύθυνση. Αυτοί αντίθετα πιστέυουν ότι η Ελλάδα πρέπει να κυβερνάται με συγκεκριμένο τρόπο μέχρι το 2020, το 2030 ή και το 2050! Κούνια που τους κούναγε!!!

  15. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/04/2012 13:15:39

    Τά παιδιά του ἒχασαν τόν πατέρα τους,τά χρέη του ὃμως ὂχι.....

  16. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 04/04/2012 13:15:50

    Δολοφονία και όχι αυτοκτονία ήταν ο θάνατος του ηλικιωμένου.
    Οι αχρείοι των καθεστωτικών ΜΜΕ, προσπαθούν να προλάβουν τις αντιδράσεις του κόσμου.

    • pierre avatar
      pierre @ εναςάσχετος 04/04/2012 19:34:24

      σωστός

  17. Greco21 avatar
    Greco21 04/04/2012 13:17:06

    Ο μεγαλύτερος εχθρός της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας είναι η απαισιοδοξία, η μιζέρια και η χαμηλή αυτοεκτίμηση. Δυστυχώς οδηγεί σε τραγικές καταστάσεις. Άνθρωποι νοικοκυραίοι τσουβαλιάστηκαν σε εκφράσεις και σε χαρακτηρισμούς απαξιωτικούς για τον Έλληνα.

    Αιωνία η μνήμη του μακαρίτη. Κρίμα.

    Από εκεί και πέρα ο Έλληνας θα πρέπει να αντιμετωπήσει αυτούς τους εχθρούς με το κεφάλι ψηλά. Δεν γίνεται άλλο μιζέρια. Μας φλώμωσαν με αρνητικές ειδήσεις και προβλήματα.

    Ο Σπόρος που δεν πεθαίνει...
    ...και ξανά προς την δόξα τραβά

  18. wx avatar
    wx 04/04/2012 13:25:17

    το ιδιόχειρο σημαίωμα του αυτόχειρα θα το βάλει το αντί ή κάνει τζιζ εκείνο το σημείο περί κυβέρνησης Τσολάκογλου;

  19. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/04/2012 13:26:16

    Και ξέρετε τώρα τι θα σκέφτονται στην κυβέρνηση, έτσι; Γλιτώσαμε μια σύνταξη...

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2012 13:35:17

    Βλέπω ότι έχουν κάνει καλή δουλειά ο "κύριος Μπάμπης" και ο Πορ-τ-οσάλτε στο πεδίο της μαζικής τρομοκρατίας με τη λεγόμενη "χρεωκοπία"...

  21. Λουκάς avatar
    Λουκάς 04/04/2012 13:39:40

    Φίλε sokratis η αυτοκτονία καταδικάζεται μόνο από τις εβραιογενείς μονοθεϊστικές θρησκείες και από κανένα άλλο αξιακό – ηθικό σύστημα στον κόσμο.
    Έπειτα Σωκράτης και λατινική γραφή…

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ Λουκάς 04/04/2012 16:08:10

      Θα σου πρότεινα καταρχήν να αλλάξεις όνομα, μιας και το Λουκάς παραπέμπει απευθείας στον συγγραφέα του ομωνύμου Ευαγγελίου. 'Εχει, μετά από 2000 χρόνια, καταντήσει αρκετά ''εβραιογενές'' βλέπεις...

  22. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 04/04/2012 13:40:31

    !!!!! μην το γελάς καθόλου!!!!

  23. avanti avatar
    avanti 04/04/2012 13:43:08

    Ο κουτρουμάνης αναστατώθηκε, δεν πρόλαβε να υπογράψει ο αυτόχειρ εάν θέλει να μεταβιβαστεί η σύνταξή του, ίσως να μην ήθελε..... φτου θα υποχρεωθεί να δώσει ένα ποσόν στην σύζυγο!
    Ο λοβέρδος έβγαλε το μπλοκάκι και έκανε υπολογισμούς, 23 ευρώ τον μήνα για φάρμακα χ 12 μήνες χ 5 χρόνια + τυχόν νοσοκομειακή περίθαλψη = για να δούμε πόσα γλιτώσαμε.....
    Αηδία!

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ avanti 04/04/2012 19:48:21

      Ακόμη στηρίζει η ΝΔ την κυβέρνηση Λοβέρδου - Κουτρουμάνη.
      Άντε και ..... με τα πράσινα - μπλε γυαλιά σας.
      Ο κόσμος έξω στην πλατεία Συντάγματος τα βλέπει τα πράγματα όπως είναι:
      ΜΑΥΡΑ

  24. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2012 13:44:32

    Ακόμα κι εδώ κοινωνικός αυτοματισμός; Έλεος πια, οι ευρωναζί σκοτώνουν ανθρώπους κι εμείς τους συγκρίνουμε με άλλους να δούμε μπας και... καλοπερνούσαν!

    Με τέτοιο λαό, δεν πρόκειται αυτή η χώρα ν' αλλάξει παρά μόνο προς το χειρότερο. Η Ρουάντα και το Μπουρούντι του 1994, σε λίγο θα φαντάζουν... οάσεις καταλλαγής μπροστά στην ελληνική κΥνωνία!

  25. γιωργης avatar
    γιωργης 04/04/2012 13:44:45

    Θα τρελαθούμε εντελώς, εδω και δυομιση χρόνια οι τρισκατάρατοι έχουν καταστρέψει τα παντα έχει γυρίσει η ζωή μας ανάποδα, ενω τουλάχιστον τα φέρναμε βόλτα το προηγούμενο διάστημα. Αλλά ο Έλληνας κατηγορούσε τον Καραμανλή και ίσως ακόμα δεν θέλουν να καταλάβουν. Τέτοιος λαός είμαστε και μην μας φένεται παράξενο ότι συνεχίζουν να υποστηρίζουν το Πασοκ και τους δορυφόρους του

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/04/2012 13:50:44

    Πάντως ανεξάρτητα από αιτιολογία (και την γενναιότητα που προυποθέτει), μια οποιαδήποτε αυτοχειρία δίνει κακό παράδειγμα στους απογόνους, και γενικά στην ερχόμενη γενιά: Είναι παράδειγμα παραίτησης.
    Η ζωή είναι δώρο που μας δόθηκε, αξία και σκοπός, όχι μέσο. Και για να τιμούμε το πολύτιμο δώρο, η ζωή πρέπει να είναι συνεχής αγώνας, μέχρι τέλους.
    Να γιατί η Χριστιανική ηθική είναι ανώτερη από τις άλλες εκδοχές ηθικής: Πρέπει να πράττουμε με τέτοιο τρόπο, ώστε οι πράξεις μας να μπορούν να είναι κανόνες καθολικής ισχύος: Ο αυτόχειρας με την πράξη του "σκοτώνει" συμβολικά την ανθεωπότητα και την ζωντανή πλάση όλη.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 04/04/2012 13:53:22

      Ψηλά το κεφάλι και αγώνας!
      Δεν θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλες πλουτοκράτες.

    • franc avatar
      franc @ Ο Θείος 04/04/2012 21:47:49

      Eχεις δίκιο Θείε,
      Αντί να σκοτώσει τον εαυτό του έπρεπε να μπεί στο κτίριο απέναντι και να σκοτώσει όσους προλάβει απο την κυβέρνηση Τσολάκογλου. Το είπε και ο ίδιος. Απολογήθηκε για την αδυναμία της ηλικίας και της ασθενείας του. Εξ άλλου το λέει στην τελευταία παράγραφο τι πρέπει να κάνουν οι νέοι χωρίς μέλλον. Αρα δεν τους δίνει κακό παράδειγμα αντιθέτως τους υπενθυμίζει το καθήκον τους προς την πατρίδα. Αυτό που τους λες και σύ "Ψηλά το κεφάλι και αγώνας!" (ένοπλος για να έχει και αποτέλεσμα).

  27. Αλήθειες avatar
    Αλήθειες 04/04/2012 13:57:17

    Κ Α Τ Α Ρ Ρ Ε Ο Υ Μ Ε.

    Εαν συνεχιστούν τα ναζιστικά μέτρα λιτότητας από το 2013 θα αρχίσουν να βαράνε κανόνι και μεγάλες επιχειρηματικές αλυσίδες με αποτέλεσμα ομαδοποιημένες δεκάδες χιλιάδες μεταβάσεις εργαζομένων στην ανεργία.

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2012 13:59:45

    Θείο, πολύ επιλεκτική η εκ μέρους σου επίκληση του Χριστιανισμού. Μήπως τώρα που βολεύει να κατευνάσουμε τις αντιδράσεις για να μη θίξουμε τους ευρωναζί, "θυμόμαστε" τη μη αποδοχή της αυτοχειρίας από το Χριστιανισμό;

    Αν δεν απατώμαι πάντως, ο Χριστιανισμός δεν αποδέχεται ούτε τη δολοφονία. Και το σημερινό γεγονός, όπως και πολλά άλλα τέτοια σχεδόν καθημερινά, είναι καθαρή δολοφονία, όσο κι αν δεν αρέσει αυτό στους ευρωλιγούρηδες.

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2012 14:02:17

    Κι όμως φίλε μου, λυπάμαι που το λέω, αλλά μόνο όταν δούμε να αναγκάζονται σε "κανόνι" και οι μεγάλες αλυσίδες θα ξεκουνήσει ο νεοέλληνας από τον καναπέ. Γιατί μόνο τότε θα έχουμε πιάσει πάτο, δυστυχώς...

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Αυριανιστής 04/04/2012 14:23:29

      Είναι τραγικό αυτό που έγινε.
      Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της.
      Ας μην αναρωτιούνται κάποιοι γιατί αδειάζει
      η πατρίδα μας.
      Δεν αρκεί το θάρρος πλέον,κι ούτε η αγάπη.
      Η μετανάστευση αρχίζει να παίρνει ανεξέλεγκτες
      διστάσεις.
      Όταν ο Έλληνας σηκωθεί από τον καναπέ..την κάνει.

      • Αλήθειες avatar
        Αλήθειες @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 04/04/2012 15:49:58

        Αν πάει κανείς καμμια βόλτα από τα πανεπιστήμια μας θα δει ότι ο ανθός των αποφοίτων και των ερευνητών μας φεύγουν στο εξωτερικό συστηματικά πλεον.

        Στην Ελλάδα σε λίγο θα μείνουν τα κομματόσκυλα, οι τεμπέληδες, οι άεργοι, οι εγκληματίες και οι συνταξιούχοι...

        Να δούμε στην συνέχεια ποιος θα δουλεύει από όλους αυτούς...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αλήθειες 04/04/2012 16:02:25

          Τούς λαθρομετανάστες πού τούς βάζεις;
          Ἂ,ξέχασα,αὐτοί θά 'ναι μαντρωμένοι στά στρατόπεδα...

  30. partyman avatar
    partyman 04/04/2012 14:11:22

    άστα, αδερφές και παληκάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια...(ή κάπως έτσι?)

    όμως για να είμαστε δίκαιοι, όπως έχω γράψει και άλλες φορές, είναι πολύ δυσδιάκριτη η γραμμή του "περισώζω τις συντάξεις" και ταυτόχρονα υπογράφω το μνημόνιο.

    Δεν χωνεύεται έυκολα όπως και να το δούμε..

    και ξέρεις γιατί? όλοι μας έχουμε χάσει την μπάλλα και τις σταθερές.. το εννοώ το όλοι μας..
    Δεν έχουμε που να πιαστούμε πλέον.. καθόλου υπομονή και μόνο θολούρα με αυτά που ακούμε..

  31. alakran avatar
    alakran 04/04/2012 14:15:04

    Πολύ σωστό σχόλιο.

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/04/2012 14:19:48

    Κάθε τι το βλέπεις ως πολιτικό εργαλείο: Μη τυχόν και αποκτήσουν πλεονέκτημα οι απόψεις που αντιμάχεσαι.
    Όταν η πολιτική σκεπάζει όλα τα άλλα, η ζωή γίνεται αναλώσιμη για το κόμμα, για τον ηγέτη, για τις ιδεοληψίες της παρασυρμένης μάζας, αλλά κυρίως για τον πλούτο και τη δόξα των λίγων και ισχυρών.
    Επί της ουσίας;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 04/04/2012 14:27:00

      "Επί της ουσίας";;;!!!

      Υπάρχει περισσότερη ουσία, Θείο, από την υποκινούμενη αυτοκτονία ενός συμπολίτη μας; Ποια θα έπρεπε να είναι, δηλαδή, η "ουσία"; Η εθνομηδενιστική ευρωλιγούρικη αμπελοφιλοσοφία στη "Βιβλιοθήκη" με τους Μπιστοκουναλάκηδες που κατέκλυσαν το ΔΗ.ΑΡΙ του Κουβέλη;

      • Ίων και Ελευθέριος avatar
        Ίων και Ελευθέριος @ Αυριανιστής 04/04/2012 16:14:50

        Κάθε ένας από εμάς είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Μωρά δεν είμαστε.
        Θα έπρεπε ο Χριστιανισμός να αποδέχεται δολοφονίες και αυτοκτονίες δηλαδή;
        Υπάρχουν και οι Μουτζαχεντίν, για όποιον θέλει, που δεν έχουν τέτοια κολλήματα.
        Κρίμα στον άνθρωπο να λέμε, η αυτοκτονία δεν είναι ηρωισμός, εγώ αυτό θα έλεγα στα παιδιά μου

  33. Σταράτα avatar
    Σταράτα 04/04/2012 14:20:03

    Ο γέροντας έκανε ανθρωποθύσια μπάς καί ξυπνήσουμε .καλό ταξίδι παππού

    • ΧΡΙΣΤΙΝΑ avatar
      ΧΡΙΣΤΙΝΑ @ Σταράτα 04/04/2012 19:44:24

      Εύγε! Και κάποιος που κατάλαβε το σκοπό της πράξης

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Σταράτα 05/04/2012 00:20:30

      και επειδή κανένας δεν έφταιξε ,ούτε θα φταίξει, ούτε θα πληρώσει σ αυτή την χώρα.........
      ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ!

  34. Joao avatar
    Joao 04/04/2012 14:23:16

    "Το κάλεσμα ήταν ο πυροβολισμός ενός απόμαχου της ζωής που ενώ θα έπρεπε να απολαμβάνει τη γαλήνη των ημερών που του απέμειναν ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΕ από αφεντικά και κράτος να δώσει τέλος στη ζωή του. Δεν ήταν ένας "άλλος" άνθρωπος, ήταν η δική μας εικόνα στο μέλλον που μας ετοιμάζουν.

    Το κάλεσμα δώθηκε. Δεν ξέρω τι θα κάνετε εσείς, εγώ θα είμαι εκεί μετά τη δουλειά με ένα κόκκινο λουλούδι στον τόπο που χύθηκε του ΑΙΜΑ ΜΟΥ και τη γροθιά υψωμένη ενάντια στους Δ Ο Λ Ο Φ Ο Ν Ο Υ Σ "

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Joao 04/04/2012 14:33:38

      joao, οι μεμονωμένες ενέργειες για εκτόνωση δεν βγάζουν πουθενά. Θυμάσαι με πόσα βουνά από λουλούδια είχε γεμίσει πέρυσι το σημείο της δολοφονίας του Μανώλη Καντάρη από ισλαμολάθρο; Για μερικές μέρες συνέρρεε ο κόσμος, και μετά τον ξεχάσαμε. Μόνο η χήρα και τα ορφανά του αγγελούδια τον θυμούνται. Το ένα μάλιστα, δεν πρόλαβε να τον γνωρίσει ποτέ. Και οι ισλαμολάθρο εξακολουθούν να μπαίνουν νυχθημερόν κατά εκατοντάδες χιλιάδες σε μια χώρα όπου ο νόμος Ραγκούση περιμένει να τους δώσει υπηκοότητα.

      Η οργή μας για τους δολοφόνους του συνταξιούχου και των άλλων υποκινούμενων σε αυτοχειρία από τους τροϊκανούς κατακτητές, πρέπει να είναι διαρκής, καθημερινή και να μην εξαντλείται σε απλές "προσκυνηματικού" χαρακτήρα πράξεις.

      • Joao avatar
        Joao @ Αυριανιστής 04/04/2012 15:20:49

        Οι υπεύθυνοι είναι οι ίδιοι και στις 2 περιππτωσεις..η οργή συσσωρεύετε

  35. faioula avatar
    faioula 04/04/2012 14:23:47

    Κρίμα που αντί να αυτοκτονήσει με πιστόλι μόνος του δεν ζώθηκε καμμιά δεκαριά χειροβομβίδες και να μπεί μέσα στο μεγάλο κτίριο που βρίσκεται στο πάνω μέρος της πλατείας μια ώρα που θα είχε μέσα τον περισσότερο κόσμο.
    Θα γλύτωνε εμάς από πολλά βάσανα, θα προβλημάτιζε έντονα τους επιζώντες του μεγάλου κτιρίου που θα σκέφτονταν πιο ώριμα τις όποιες επόμενες αποφάσεις θα έπαιρναν στο μέλλον και δεν θα πήγαινε άδικα η θυσία του.
    Θεός σχωρέστον τον άνθρωπο.
    Αυτός τουλάχιστον πρόλαβε και έζησε 77 χρόνια.
    Οι επόμενες γενιές με τις εργασιακές συνθήκες που έρχονται, την ιατροφαρμακευτική κάλυψη και τις συνθήκες ζωής που προβλέπονται είναι ζήτημα αν θα φτάνουν τα 50.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ faioula 04/04/2012 14:41:47

      Δεν έχουν τη νοοτροπία αφαίρεσης ζωής άλλων οι Έλληνες.
      Καλώς ή κακώς, έτσι έχουν τα πράγματα.

      Δεν είναι στο δνα τους.
      Δεν τους έμαθαν οι μανάδες τους να σφάζουν και να ανατινάζονται.

      Είναι φιλότιμοι και αποδεικνύεται περίτρανα πλέον.
      2000 αυτοχειριασθέντες είναι μεγάλο δείγμα... καταλυτικό.

      Αυτό θα πρέπει να μας βάλει να σκεφτούμε για το ποιος είναι ο σωστός τρόπος να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση αποτελεσματικά.

      Βέβαια, οι άλλοι προκαλούν αναίσχυντα.

      "Δεν ξέρουμε αν τα έφαγε ο ίδιος ή αν τα έφαγαν τα παιδιά του"δήλωσε ο Μπεγλίτης.

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ αλλενάκι 04/04/2012 15:39:08

        Σα δεν ντρέπεται ο μπεγλερης...
        Τότε που τα έτρωγε από τον κοσμάκι δαύτο, με ψεύτικες υποσχέσεις το "πολλά υποσχόμενο" χρηματηστηριακό σύστημα του κινέζου, δεν τον θυμάμαι, να είναι τόσο κυνικός!!!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 04/04/2012 16:15:44

        Οι ψηφοφόροι της Κορινθίας ας έχουν υπ' όψη τους αυτή την δήλωση του Μπεγλίτη. Ανάλογης "ηθικής" με τις εξής δηλώσεις:
        1) "Τα θύματα του χρηματιστηρίου, ας πρόσεχαν" (Κ. Σημίτης, προ δεκαετίας περίπου)
        2) "Ήταν ηλίθιοι οι φυγάδες του Τείχους που έχασαν τη ζωή τους καθώς διέφευγαν" (Μαργκότ Χόνεκερ, μόλις προχθές)

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ αλλενάκι 04/04/2012 16:33:08

        Μήν τόν παρεξηγεῖτε τόν Μπεγλίτη,εἶναι λίγο χολοσκασμένος ἀπό τό χουνέρι πού τοῦ ἐπεφύλαξαν πέρσι στόν Ἃγ.Δημήτριο...

      • faioula avatar
        faioula @ αλλενάκι 04/04/2012 20:11:38

        Δεν είναι έτσι οι Έλληνες αλλά και ο Σαμουήλ στο Κούγκι Έλληνας και καλόγερος μάλιστα ήταν και δεν δίστασε να πάρει μαζί του και κάμποσους απ τους εχθρούς χωρίς αυτό να ήταν αυτοκτονία, αλλά γενναία πολεμική πράξη.
        Η αυτοκτονία δεν είναι ποτέ λύση επειδή δεν ενοχλεί καθόλου τους εθχρούς. Οι γενναίες πράξεις που κοστίζουν στον εχθρό βαρύ τίμημα, είναι αποτελεσματικές και δεν είναι αυτοκτονίες.
        Όποιος αμφιβάλλει για το ότι έχουμε κατοχή και πόλεμο ας μετρήσει τους νεκρούς των τελευταίων δύο χρόνων.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ faioula 04/04/2012 14:50:54

      Σύμφωνα μέ αὐτήν τή λογική λοιπόν,οἱ 80 καί βάλε,νά ἐτοιμάζονται μέ κάνα πιστόλι ἢ ὃ΄τι ἂλλο μέσο διαθέτουν,γιά ἀναχώρηση,καί ἂν μποροῦν νά πάρουν μαζί τους καί ἂλλους,τόσο τό καλύτερο... καί ἒτσι θά δοῦμε καλύτερες μέρες...

  36. factorx avatar
    factorx 04/04/2012 14:30:29

    Λουράντος: Μια συνάδελφός μου όπως μου είπε ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Πειραιά, πήγε να αυτοκτονήσει και το αποτρέψαμε την τελευταία στιγμή».

  37. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2012 14:39:33

    Φάκτορα, κάπου εδώ νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλήθειας για ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, για όλη την κοινωνία. Έχουμε κι εμείς ευθύνες. Θυμάστε τι τρελό χορό έστηναν οι κοινωνικοί αυτοματιστές εναντίον των φαρμακοποιών; Πώς πανηγύριζαν που "επιτέλους" θα μειωθούν τα "υπερκέρδη" της "συντεχνίας"; Φυσικά, όλους αυτούς τους κουτοχορτοφάγους του Σκάι και του Εισαγγελάτου, ουδόλως τους απασχόλησε το γεγονός ότι οι φαρμακοποιοί έγιναν... ακούσιοι δανειστές του κράτους, ότι τα Ταμεία τούς χρωστάνε 6 και 7 και 13 μήνες ενώ οι ίδιοι πληρώνουν "ντούκου" τις φαρμακαποθήκες, ότι οι περισσότεροι από αυτούς έχουν πια βουλιάξει στα χρέη. Το μόνο που ένοιαζε τον κοινωνικό αυτοματιστή "παροιμιώδη μέσο ανθρωπάκο" ήταν να... "χτυπηθεί η συντεχνία"!

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ (ΣΥΝ)ΕΝΟΧΟΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ.

    • The Saint avatar
      The Saint @ Αυριανιστής 04/04/2012 18:28:23

      Αγαπητέ Αυριανιστή, το ότι ΔΕΝ έχουν πληρωθεί εδώ και μήνες, είναι απορρεια του γεγονότος της γενικότερης συρικνωσης των οικονομικών των ταμείων. Πολιτικής που εακολούθησε η σαπροκυβέρνηση ΓΑΠ, γιά να φερει τα ταμεία σε δύσκολη θέση. ΑΥΤΟ το γεγονός όμως ΔΕΝ αποδεικνύει ότι τα φαρμακεία ΔΕΝ λειτουργούσαν ώς συντεχνία... Και θεωρώ ότι κανείς "κοινωνικός αυτοματιστής" όρος που τον έχεις κάνει λάστιχο, θα ήθελε να μην πληρώνονται οι φαρμακοποιοί, αντιθέτως, θα ήθελε να σταματήσει να υφίσταται ένα καθεστώς, που μόνο καλό δεν έκανε στο ελληνικό δημόσιο...

  38. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/04/2012 14:58:09

    "Ο αυτόχειρας με την πράξη του “σκοτώνει” συμβολικά την ανθεωπότητα και την ζωντανή πλάση όλη.'"

    Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός;

  39. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 04/04/2012 15:02:38

    Αυριανιστή

    Πού το είδες οτι ο Θειος προσπαθεί να κατευνάσει τις αντιδράσεις ???????

    Ψηλά το κεφάλι και αγώνας! Λέει ο άνθρωπος !!!!!!!!!!!

  40. ΚΜ avatar
    ΚΜ 04/04/2012 15:09:31

    Πρόσεξε μη σκίσεις καμια χλαμύδα!

  41. voter avatar
    voter 04/04/2012 15:18:53

    Θα δούμε κι άλλες αυτοκτονίες ηλικιωμένων στις ημέρες που θα ελθουν .

    Στην τρίτη ηλικία η αυτοκτονία είναι στην συντριπτική της πλειοψηφία αποτέλεσμα γεροντικής κατάθλιψης , που είναι νόσος βαρύτατη και με διαφορετικά χαρακτηριστικά απο την κατάθλιψη των ενηλίκων.Για τον λόγο αυτο οι απόπειρες αυτοκτονίας των ηλικιωμένων ειναι σχεδόν στο 100% επιτυχημενες αυτοκτονίες.
    Αίτια της γεροντικής καταθλιψης είναι μετά την κακή υγεία , η κοινωνική και οικονομική εκπτωση που οδηγούν στην Απελπισία που πυροδοτει με την σειρα της την αυτοκτονία.

    • avanti avatar
      avanti @ voter 04/04/2012 15:40:14

      Μα τι λέτε αγαπητέ, φαρμακοποιός ήταν ο άνθρωπος, είχε μόρφωση, ίσως είχε και ενδιαφέροντα στη ζωή του, και εξάλλου δεν ήταν υπερήλικας, 77 ετών, αν σκεφτεί κανείς ότι θα δουλεύουμε μέχρι τα 70, δεν δικαιολογείται .... γεροντική κατάθλιψη τόσο νωρίς. Διαβάστε το σημείωμα που άφησε, σας δείχνει άτομο με γεροντική κατάθλιψη? ή μήπως το γεγονός ότι πήγε στο Σύνταγμα δεν σημαίνει κάτι?

      • voter avatar
        voter @ avanti 04/04/2012 18:04:44

        Η αυτοκτονίαστην τρίτη ηλικία , πέρα απο οποιαδήποτε φιλοσοφική διάσταση μπορει να της δώσει κανείς είναι στην συντριπτική της πλειονότητα σύμπτωμα κατάθλιψης. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς υπερήλικας για να παθει γεροντικη κατάθλιψη , αρκει η ηλικία ανω των 65 ,οποτε και η εισοδος στην τριτη ηλικια .
        Η νόσος είσβάλει χωρίς να γίνεται αντιληπτη απο τους οικείους , τον ιδιο και τους γιατρους ακόμα διοτι δεν κυριαρχει η κλασσικη καταθλιπτικη διαθεση αλλά πολλαπλα σωματικα ενοχληματα, που θεωρουνται ισοδύναμα καταθλιψης .Βεβαιως μπορουν να υπαρχουν μορφές με συμπτώματα ενοχής οπως δειχνει και το εν λόγω σημείωμα .
        Οι οικονομικές , κονωνικές αιτίες αποτελουν απο τα σημαντικα αίτια της νοσου .

        • Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
          Δημήτρης Σκαμπαρδώνης @ voter 04/04/2012 20:19:20

          Αγαπητέ φίλε,δέν μπορώ να φανταστώ ηλικιωμένο με κατάθλιψη να αυτοκτονεί δημόσια. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ αυτός ήταν απόλυτα νηφάλιος ,ενήργησε με συνείδηση ,επέλεξε τόν χώρο,με γνώμονα η πράξη του να μην πάει χαμένη. Ήταν καθαρά πράξη διαμαρτυρίας.Ελπίζω οι αδιάφοροι συμπατριώτες μας νατην κατανοήσουν

          • voter avatar
            voter @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 04/04/2012 21:45:09

            Προφανώς διαφωνούμε, αλλά το θέμα δεν ειναι αυτό . Είτε οδηγήθηκε στην αυτοκτονία λόγω νοσου οπως εγώ υποθέτω, είτε ως πράξη υπέρτατης διαμαρτυρίας οπως εσείς , ο ίδιος παράγοντας οπλισε το χέρι του : η οικονομική ανέχεια .Και εδώ είναι το θέμα μας .Καμμία κοινωνία δεν έχει το δικαίωμα να οδηγεί τους πολίτες της στην απελπισία , είτε λογω νόσου είτε λογω διαμαρτυρίας .Και σε αυτο νομίζω συμφωνούμε .

        • franc avatar
          franc @ voter 04/04/2012 22:03:05

          Aγαπητέ Voter δεν χρειάζεται να λές πολλά λόγια. Το συμπέρασμά σου είναι λαλίστατο:

          "Αίτια της γεροντικής καταθλιψης είναι η κοινωνική και οικονομική εκπτωση που οδηγούν στην Απελπισία που πυροδοτει με την σειρα της την αυτοκτονία."
          Aυτό λέμε και εμείς αλλα το γράφει και ο ίδιος: H κοινωνική και οικονομική εκπτωση στην οποία τον οδήγησε η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου (που εκμηδένισε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής του) του προκάλεσε αυτό που εσύ αποκαλείς γεροντική κατάθλιψη η οποία με τη σειρά της τον οδήγησε στην αυτοκτονία. Με απλά λόγια η κυβέρνηση Τσολάκογλου που έχουμε τώρα, τον οδήγησε στο θάνατο.

  42. νεφέλη avatar
    νεφέλη 04/04/2012 15:26:24

    Κάνεις λάθος!
    ...αν δεν είχε ακίνητα στο όνομά του,
    παρά μόνο τα χρέη που επικαλέστηκε, τα παιδιά του δεν κληρονομούν οφειλές!
    Σου θυμίζω, εκείνη την ακριβοπληρωμένη διάταξη στους όρους δανείων των τοκογλυφικών τραπεζών, ότι σε περίπτωση θανάτου του δανειολήπτη, τα χρέη διαγράφονται!!!!

    Αρα, ...ο άνθρωπος που χάθηκε σήμερα, όπως κι όλοι εκείνοι οι συμπατριώτες μας αυτόχειρες, της μετά Καστελόριζο εποχής, είναι τα ηρωικά θύματα του βίαιου οικονομικού εξορθολογισμού και της παράλογης, στυγερής αφαίμαξης,
    της ελληνικής κοινωνίας....

    Αυτά είναι τα θύματα, της χειρότερης μορφής τρομοκρατίας... της θεσμοθετημένης!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ νεφέλη 04/04/2012 15:38:11

      Γιατί ἐπικαλέστηκε αὐτόν τόν λόγο τότε....,μήπως πήγε τζάμπα γιατί δέν ἢξερε;

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/04/2012 16:07:30

        Μα είναι απλό φίλε μου Κυθήριε!
        Οσο ζούσε έπρεπε να πληρώνει τα όποια χρέη του...
        Κι αν δεν του έμενε τίποτε, για χαράτσια, φως, νερό, τηλέφωνο, φαγητό,
        θα ήταν αναγκασμένος να ζητάει από τα παιδιά του, που ποιός ξέρει κι εκείνα, σε ποιό φαύλο κύκλο μηνιαίων εσόδων και χαρατσιών, βρίσκονται...!
        Εχεις ακούσει για το πως λειτουργούν σε καθημερινή βάση οι εισπρακτικές εταιρίες, των ευγενών τραπεζών;

        Τελικά νομίζω, ότι ο Αντώνης πρέπει να δώσει τέλος σε όλη αυτή την παράνοια.
        Ο νόμος Κατσέλη, ήταν fruitcake μπροστά στο όλο πρόβλημα.
        Νομίζω, ο Αντώνης πρέπει να λάβει υπόψη του, το αυξανόμενο ποσοστό αυτοκτονικότητας οφειλετών και να προτείνει επιτέλους μιά ουσιαστική λύση.
        Τέτοια μέτρα περιμένουν όλοι να ακούσουν κι όχι μεγαλοστομίες για την προοδευτική κλιμάκωση του ΑΕΠ.....

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ νεφέλη 04/04/2012 16:28:54

          Ἒτσι τό καταλαβαίνω νεφέλη,καί συμφωνῶ μαζί σου ὃτι κάτι πρέπει νά κάνει μέ τούς ὀφειλέτες ὁ Ἀντώνης,καθώς ὃσο θά περνάει ὁ καιρός τό ποσοστό πρός αὐτοκτονίαν ὀφειλετῶν θά αὐξάνεται...

          • Ioustinianos avatar
            Ioustinianos @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/04/2012 19:45:25

            Αν οι κληρονόμοι του δεν αποποιηθούν την κληρονομία του μέσα σε 4 μήνες, τότε τα χρέη του θανόντος θα πέσουν επί των τέκνων αυτού. Λάθος έχει η νεφέλη.

    • franc avatar
      franc @ νεφέλη 04/04/2012 21:32:14

      Βρέ Νεφέλη,
      Αν δεν είχε ακίνητα στο όνομά του ούτε εγγυητή, πώς πήρε δάνεια για να έχει χρέη που δεν βγαίνουν ?

  43. TakisPan avatar
    TakisPan 04/04/2012 15:49:01

    Το αίμα αυτών που χάθηκαν και που (μακάρι να μην γίνει) θα χαθούν να γίνει ΚΑΤΑΡΑ σε αυτούς, στα παιδιά τους και τα εγγόνια τους και τις οικογένειες του που τους όπλισαν το χέρι!!! Φτάνει όμως σύντομα η Θεία Δίκη για όλους σας!!!

  44. factorx avatar
    factorx 04/04/2012 15:51:52

    Αναβίωση των «Αγανακτισμένων» στο Facebook, με αφορμή την αυτοκτονία του 77χρονου συνταξιούχου. Ήδη έχουν «ανέβει» διάφορες σελίδες που καλούν σε συγκέντρωση στην Πλατεία Συντάγματος στις 6 το απόγευμα, ως «φόρο τιμής», όπως αναφέρεται, «σε όσους έπεσαν στον βωμό των μνημονίων».

    Το κείμενο που έχει αναρτηθεί στο Facebook είναι το ακόλουθο:

    «ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 6μμ
    Ειρηνικά και ενωμένοι, χωρίς βία και διαχωρισμούς. Αποτίουμε φόρο τιμής σε όσους έπεσαν στον βωμό των μνημονίων. Δείχνουμε την δύναμη της ανθρωπιάς, της αλληλεγγύης, της αξιοπρέπειας, της αντίστασης μας.

    Η εκβιασμένη από την εξαθλίωση που επιβάλει η χούντα των μνημονίων και των υπόδουλων πολιτικών “αυτοκτονία” του συνταξιούχου συνάνθρωπου μας, κάνει την αγανάκτηση μας να ξεχυλίζει, να μην αντέχεται πια!
    Δεν θα αφήσουμε όμως την οργή μας να γίνει απελπισία και απόγνωση στρεφόμενη εναντίον του ίδιου εαυτού μας.
    Δεν θα αφήσουμε την βία της αδικίας, της κρίσης, της ανεργίας, της διάλυσης της κοινωνίας και της χώρας από μνημόνια – τρόϊκα – πολιτικό κατεστημένο να οπλίσει και άλλα χέρια που στρέφονται εναντίον μας σαν κοινωνία, να μας στρέψει τον έναν εναντίον του άλλου.
    Δείξαμε πολλές φορές τη δύναμη σαν λαός όταν σταθήκαμε ενωμένοι σε κάθε κατακτητή, σε κάθε μειοψηφία που θέλησε να μας εξουσιάζει.

    Ήρθε η ώρα να το κάνουμε άλλη μια φορά!
    Σαν ελάχιστο φόρο τιμής:
    στον απεγνωσμένο συνταξιούχο συνάνθρωπο μας,
    στις εκατοντάδες εκβιασμένες “αυτοκτονίες” από την επιβολή του μνημονίου και μετά σε όλη την Ελλάδα,
    στους χιλιάδες ξεσπιτώθηκαν και ζούνε στον δρόμο μέσα στην απόγνωση,
    στις εκατοντάδες χιλιάδες που έχασαν τις δουλειές και το εισόδημα τους,
    στα εκατομμύρια που ασφυκτιούν να τα βγάλουν πέρα,
    σε όλους μας.

    Δεν θα γίνουμε οι υποψήφιοι αυτόχειρες που θέλουν.

    Κανένας και καμία μόνοι τους ενάντια στην κρίση.
    Για να μην θρηνήσουμε άλλες ανθρώπινες θυσίες στο βωμό ενός άπληστου συστήματος.
    Για να πληρώσουν αυτοί που μας έφεραν σε αυτό το σημείο.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ factorx 04/04/2012 16:00:07

      Μέ ἐκφράζει ἀπόλυτα!,κρίμα πού δέν μπορῶ νά ἒλθω γιατί μένω μακρυά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 04/04/2012 16:18:09

      Να είμαστε όλοι εκεί! Το οφείλουμε στα παιδιά μας και στη χώρα μας!

  45. factorx avatar
    factorx 04/04/2012 16:14:33

    Κυνική δήλωση Μπεγλίτη για τον τραγικό αυτόχειρα

    Καλεσμένος της κ. Τσαπανίδου στο ΣΚΑΙ ο κ. Μπεγλίτης, κλήθηκε να σχολιάσει το τραγικό γεγονός της αυτοκτονίας του 77χρονου απελπισμένου ανθρώπου στο Σύνταγμα, ο οποίος από ότι ακούστηκε, ψέλλισε λίγο πριν αυτοκτονήσει ότι:“αυτό το κάνω για να μην αφήσω χρέη στα παιδιά μου.”

    Ο κ. Μπεγλίτης στην ερώτηση της κ. Τσαπανίδου: “Γιατί δεν κάνετε κάτι για αυτούς τους ανθρώπους, που λόγω οικονομικών προβλημάτων φτάνουν στην αυτοκτονία”, απάντησε:

    ” Σε αυτές τις περιπτώσεις ο σχολιασμός πρέπει να έιναι προσεκτικός, εγώ έχω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν πολύ γενναίος και ευαίσθητος. Δεν μπορούμε όμως αυθαίρετα να συνδέσουμε την αυτοκτονία του με την οικονομική κατάσταση της χώρας.

    Άλλωστε δεν μπορούμε να ξέρουμε αν τα “έφαγε” αυτός ή τα “έφαγαν” τα παιδιά του.!!!”

    http://www.prionokordela.gr/ellada/proklisi-begliti-den-xeroume-an-ta-efage-o-aytoxeiras-i-ta-efagan-ta-paidia-to/

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 04/04/2012 16:17:27

      Ένας εσμός από νεοφιλελεύθερα κτήνη. Αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ του 2012.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Αυριανιστής 04/04/2012 16:46:02

        Η δήλωση είναι ξεκάθαρη, συνεπής και δεν χωράει αμφισβήτηση: "τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ' ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν".


        Κτήνη πράγματι, αδίστακτες πτωματοφάγες ύαινες , οδοστρωτήρες ψυχών...

        Ποιος να το πίστευε αλήθεια πριν κάποιες δεκαετίες ότι οι Έλληνες θα έπεφταν σαν τα κοτόπουλα, έρμαια μιας ολιγάριθμης κάστας δολοφόνων ονείρων, ψυχών, σωμάτων, μιας τόσης δα μόνο κάστας Εφιαλτών που συνέθλιψε βασανιστικά οικογένειες ολόκληρες, τους οδήγησε στην απελπισία, και μαζί ξύπνησε στις πιο ευαίσθητες ρημαγμένες ψυχούλες αυτό το άτιμο ελληνικό φιλότιμο, στρεβλωμένο από την κούραση, την απόγνωση, το ψέμα, τη γελοιοποίηση...

  46. Q-Nihilism avatar
    Q-Nihilism 04/04/2012 16:37:46

    Φάκτορα για όποιον θέλει το Πρεζα Τν έχει σηκώσει και το Βίντεο εδώ

    http://prezatv.blogspot.com/2012/04/77_04.html

  47. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 04/04/2012 16:47:19

    Δηλώσεις οι πολιτικοί
    Ντροπή!
    ΝΤΡΟΠΗ!

    Εκμετάλλευση ακόμα κι αυτού του τραγικού ανθρώπου!

    Όχι ντροπή, ΑΙΣΧΟΣ!
    ΑΙΣΧΟΣ!

  48. nikolas avatar
    nikolas 04/04/2012 16:48:24

    Μακάρι να είναι αυτό το γεγονός η αρχή και το τέλος μαζί. Το πρώτο και το τελευταίο αίμα. Νεοέλληνες που είναι η παιδεία σας η μόρφωσή σας η εκπαίδευσή σας. Στο σκαμνί όλοι οι προδότες και όλοι οι κλέφτες πολιτικοί και πολίτες. Σκεφτείτε τι ψηφίζατε και τι θα ψηφίσετε. Συγχωροχάρτι και λήθη για κανέναν απ όσους ευθύνονται απο το '50 '60 '70 '80 '90 '2000 και μετά, να πληρώσουν όλοι αριστεροί δεξιοί μεσαίοι ακραίοι ανιόντες κατιόντες. Μας έπνιξε η μπόχα και η αδικία η απληστία και η κλεψιά!!!!!
    Υ.Γ Και που είστε υπηρέτες της Δικαιοσύνης δεν ήταν γαλανόλευκο πανί δίπλα στο άγαλμα ήταν κάτι πολύ παραπάνω για το οποίοι πολλοί θυσίασαν ζωές και οικογένειες για να να είστε εσείς ελεύθεροι και να μιζάρετε από παντού και απ΄όλους!!!!!

  49. Spyros STavropoulos avatar
    Spyros STavropoulos 04/04/2012 17:43:24

    Το φαινομενο του βατραχου:
    Βαζεις βατραχο σε καζανι με βραστο νερο και αυτος πηδαει εξω, αλλα αν τον βαλεις σε κρυο νερο και το ζεστανεις σιγα σιγα θα κατσει μεσ και θα βρασει.

    Αν πριν 5 χρονια αυτοκτονουσε καποιος στο Συνταγμα θα ειχαμε πανικο, σημερα υποτονικα πραγματα. Αυτο πρεπει να το βαλουμε καλα στο μυαλο μας γιατι με το ρυθμο που παμε σε 5 χρονια μπορει να πουλησουμε τον Εβρο η το Καστελοριζο και παλι να πει κανεις τιποτα.

    Ζουμε σε θλιβερους καιρους
    Τα συλλυπητήρια μου στην οικογενεια του φαρμακοποιου τον λυγισε ενα σαπιο κατεστημενο

  50. roadrunner avatar
    roadrunner 04/04/2012 17:57:37

    Δεν μπορούμε να μιλάμε για αυτοκτονία λόγω κατάθλιψης ή προσωπικών προβλημάτων. ΗΡΩΙΚΗ ΕΞΟΔΟ έκανε ο γέροντας. Βγήκε στο Σύνταγμα, στο κέντρο της χώρας, και βροντοφώναξε "Ελευθερία ή Θάνατος", για όσα ευήκοα ώτα απομένουν. Δεν ανέχτηκε να τον δουν όπως θα ήθελαν, όσοι έχουν ως στόχο να ταπεινώσουν όλους τους Έλληνες. Και σαν περήφανος Έλληνας βγήκε και το διαδήλωσε θυσιάζοντας της ζωή του. Όσο για τα υποτιμητικά περί αυτοχειρίας και χριστιανισμού δεν έχουν έρεισμα. Ο γέροντας υπήρξε τόσο αυτόχειρας, όσο και ο κοσμοκαλόγερος Σαμουήλ στο Κούγκι. Όσο παρολιγον αυτόχειρας, ήταν και η μάνα από την Κρήτη, που πριν λίγους μήνες αποπειράθηκε να πέσει και να πνιγεί αγκαλιά με το παιδί της, έχοντας ξεπεράσει τα όρια της ανέχειας.
    Εύχομαι κάποια στιγμή, ο ιστορικός του μέλλοντος να αναγνωρίσει τα ανθρώπινα θύματα του τροϊκανού ζυγού στην Ελλάδα, ως θύματα πολέμου. Πολέμου ακήρυχτου και καλυμμένου που τις συνέπειές του πληρώνουν οι συμπολίτες μας, άλλοι πεθαίνοντας εξαθλιωμένοι, άλλοι αυτοεξοριζόμενοι λόγω ανεργίας, άλλοι παλεύοντας να επιβιώσουν. Εύχομαι οι τελευταίοι, όσοι παλεύουμε για να μείνουμε όρθιοι σε αυτόν τον τόπο, να πληθύνουμε, να ενωθούμε να βρούμε τρόπο να παραδώσουμε μια κάποια πατρίδα στα παιδιά μας.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ roadrunner 04/04/2012 21:44:38

      Φίλε μου,νομίζω ὃτι δέν μποροῦμε στήν περίπτωση τοῦ γέροντα σήμερα νά μιλοῦμε γιά ἡρωϊκή ἒξοδο,συγκρίνοντάς την μέ τόν Σαμουήλ στό Κούγκι.Μπορεῖ ἡ ψυχολογική κατάπτωση ἐξαιτίας τῆς ἀνέχειας καί τῆς περιφρόνησης νά μετριέται καί στίς δύο περιπτώσεις,ἀλλά στήν περίπτωση τοῦ Σαμουήλ,τῶν Μεσολλογιτῶν,τῶν Ἀρκαδιτῶν,καί ἂλλων μετεπαναστατικῶν περιπτώσεων,ἒχουμε σκλαβιά τετρακοσίων χρόνων,κίνδυνο σύλληψης,σκληρῶν βασανιστηρίων καί ἀτιμωτικοῦ θανάτου,ἢ καί ἐξισλαμισμοῦ! Σήμερα δέν ἒχουμε τέτοια ὑπαρξιστική πίεση.Καί στό τέλος,τότε μιά κίνηση αὐτοκτονίας ἑνός ἒσωζε πολλούς,σήμερα μιά αὐτοκτονία ἐπιφέρει μόνο τήν συμπάθεια πολλῶν,τόν οἲκτο ὁλιγωτέρων,τήν ἀδιαφορία ὁλιγίστων,ἀλλά σίγουρα τόν βθύτατο πόνο τῶν δικῶν του ἀνθρώπων...

      • voter avatar
        voter @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/04/2012 23:15:09

        Οντως δεν ευσταθούν οι συγκρίσεις . Να σταθούμε μόνο στο γεγονός οτι το να αυτοκτονεί έστω και ένας απο κατάθλιψη και απελπισία δεν είναι ντροπη για αυτόν, ούτε τον υποτιμά .Η αρρώστια δεν είναι ντροπή.
        Ειναι υπέρτατη ντροπή για αυτούς που οδηγουν τους ανθρώπους να απελπίζονται και να νιώθουν σε αδιέξοδο.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ voter 04/04/2012 23:21:42

          Μπράβο!!!

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/04/2012 00:06:19

        Γράφτηκαν προηγουμένως επικριτικά σχόλια, ως προς το αν είναι καταδικαστέα ή όχι από χριστιανικής άποψης η πράξη του 77χρονου. Για αυτό το λόγο ακριβώς, και επειδή όλα δείχνουν ότι ο αυτόχειρας ήταν έντονα πολιτικοποιημένος και όχι άρρωστος, συσχετίζω το σημερινό περιστατικό με τον κοσμοκαλόγερο Σαμουήλ, ακριβώς για να καταδείξω ότι υπάρχουν αποδεκτά ιστορικά τεκμήρια, όπου άνθρωποι (ακόμη και της εκκλησίας) θυσίασαν τη ζωή τους, για να διαφυλάξουν την ατομική τους ελευθερία και αξιοπρέπεια.

        Τώρα, φίλε Κυθήριε, ανέφερες πως οι συνθήκες στέρησης της ατομικής ελευθερίας του τότε και του τώρα δεν είναι συγκρίσιμες. Αυτό κατά τη γνώμη μου χωρά μεγάλη κουβέντα.

        Για τους επί 400 έτη σκλαβωμένους Έλληνες, ατομική ελευθερία σήμαινε απλά να γλιτώσει ο ραγιάς από το γιαταγάνι του κατακτητή.
        Από το 1975 ως το 2009 οι Έλληνες είχαμε μάθει να ζούμε με αδιαπραγμάτευτα κατοχυρωμένες τις ατομικές και άλλες ελευθερίες και δικαιώματα, (όπως τα στοιχειώδη άρθρα του συντάγματος 22 (προστασία εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης), 17 (ιδιοκτησία), 16 (δωρεάν παιδεία)), ελευθερίες και δικαιώματα που δέχτηκαν καίρια χτυπήματα τον τελευταίο ενάμισι χρόνο. Δεν είναι καθόλου λοιπόν περίεργο ή ακατανόητο, κάποιος πολίτης να νιώθει ανελεύθερος όταν τα βασικά του ατομικά δικαιώματα, τα συνταγματικά κατοχυρωμένα από το 1975 πλήττονται.
        Και όταν κάποιος στερείται στοιχειώδη ατομικά δικαιώματα σχεδόν πλήρως, η ηρωική έξοδος δεν είναι υπερβολή ως χαρακτηρισμός.
        Φυσικά, και η ευχή όλων είναι το τελευταίο θύμα να είναι το σημερινό.
        Φυσικά και κανείς δεν θέλει να βλέπει ανθρώπους να θέτουν τέρμα στη ζωή τους. Και εδώ είναι που είναι απαραίτητο να αρχίσουν και πάλι να ελπίζουν οι Έλληνες, σε μια χώρα ελεύθερη από τα οικονομικά δεσμά της. Αλλά και περισσότερη ελευθερία (έστω ανάσα) και για τους ίδιους, το συντομότερο δυνατό.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ roadrunner 05/04/2012 07:12:28

          Φίλε roadrunner,δέχομαι ὃτι σίγουρα δέν ἦταν ἃρρωστος,πολιτικοποιημένος ὃμως ὃτι ἦταν,ναί,ἀλλάνομίζω ὃτι δέν μοῦ ταιριάζει σέ ἓνα πολιτικοποιημένο ἂτομο μέ διάθεση γιά ἀγώνα,ἀφοῦ,ὃπως διαβάζω στό σχόλιο,συμμετεῖχε καί στούς ἀγανακτισμένους καί στό κίνημα ''δέν πληρώνω'',νά θέτει ὁ ἲδιος τέρμα στή ζωή του...,τό βλέπω σάν παραίτηση ἀπό τόν ἀγώνα.Γι' αὐτό εἶπα ὃτι δέν ἒχει σχέση μέ τήν θυσία τοῦ Σαμουήλ τό '21,γιατί τότε ἡ θυσία δέν ἦταν παραίτηση.
          Τώρα,ἐπειδή ἡ ψυχή τοῦ ἀνθρώπου εἶναι ἂβυσσος καί ἰδίως τοῦ ἀπελπισμένου ἀνθρώπου,δέν θά τόν κρίνουμε ἐμεῖς γιά τά κίνητρά του,τίς ἀπογοητεύσεις του καί τίς σκέψεις του ἐκεῖνες τίς στιγμές,μόνο ὁ Θεός κρίνει...

  51. Tassos avatar
    Tassos 04/04/2012 20:21:31

    ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ! Μην τους αφήνετε να βλέπουν Contra, Extra3, να ακούνε Τράγκες. Κίνδυνος μαυρίσματος ψυχής και αυτοκτονίας!!!

  52. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/04/2012 20:32:48

    Δεν χρειάζεται να βλέπουν και να ακούνε αυτά που λες. Αρκεί να βλέπουν τις συντάξεις τους να βυθίζονται, τους φόρους να αυξάνονται, τα παιδιά τους να λιώνουν σαν το κερί από την ανεργία και τα εγγόνια τους να μην έχουν να πιουν γάλα.

    Η επικοινωνία, το "φαίνεσθαι" είναι που χαλάει τη χρυσόσκονη του νεοφιλελεύθερου μικρόκοσμού σας; Ή η ζοφερή πραγματικότητα;

    • Tassos avatar
      Tassos @ Αυριανιστής 04/04/2012 23:17:05

      23 ευρώ το μεροκάματο στα χωράφια, 360 το επίδομα ανεργίας. Σε ακούω, συμφέρει ή όχι?

  53. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 04/04/2012 20:40:23

    Όταν όμως έχει ο άλλος το πρόβλημά του και ακούσει και τον Τράγκα το πρωί, είναι ένα βήμα πριν το ... Σύνταγμα. Και θα βγει κάποια στιγμή ο Τράγκας και θα πει "ε, ίσως ήμουν λίγο υπερβολικός". Βρε δεν πάτε στο διάολο, που με τα εκατομμύρια στην τράπεζα, βγαίνουν να το παίξουν προστάτες των φτωχών, μεταξύ βίλας στην Εκάλη και χλιδάτου restaurant. ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ.

  54. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 04/04/2012 20:41:27

    Φίλε μου ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

  55. JOHN avatar
    JOHN 04/04/2012 20:47:59

    Αλλο ενα θυμα των¨Εθνοσωτηριων μνημονιων¨!Ποσα ακομα θα θρηνισουμε;Οι αναλγητοι υπαλληλισκοι της διεθνους τοκογλυφικης μαφιας που μας κυβερνουν τι θα βγουν στα μπαλκωνια να μας πουν;Οτι ολα γινονται για τη σωτηρια της πατριδας!Ο αποδεκατισμος και η εξαθλιωση της χωρας δεν συγκινουν τους συγχρονους αυτους Νερωνες;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ JOHN 04/04/2012 21:04:34

      Αντί μνημοσύνου σε όλους όσους χάθηκαν, η απόδοση ευθυνών: ''πώς φτάσαμε στο μνημόνιο''...

  56. Τ. ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    Τ. ΜΙΧΑΛΗΣ 04/04/2012 21:02:21

    Άς αναλογιστούμε όλοι, τί δεν κάναμε για να αποτρέψουμε αυτόν τον άνθρωπο (και τόσους άλλους) από το να δώσει τέτοιο τραγικό τέλος στη ζωή του.Μπορεί να ήταν ο άνθρωπος που έμενε δίπλα μας, ο γείτονας, ο παλιός γνωστός που είχαμε χαθεί, ο μακρινός συγγενής που είχαμε να ακούσουμε καιρό νέα του.
    Πάντως δεν ήταν παράφρων, περιθωριακός και μεμονωμένο περιστατικό όπως θα μας τον παρουσιάσουν τα γνωστά παπαγαλάκια, αφού εκφράσουν τη θλίψη και τον αποτροπιασμό τους.
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει!
    Δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό κύριοι, είναι όλοι οι παππούδες του έθνους μας, που έφτιαξαν με τον ιδρώτα και το αίμα τους ό,τι καλό έχει φτιαχτεί σε αυτόν τον τόπο. Είναι αυτοί που εργάστηκαν μια εποχή με πολύ λιγότερα δικαιώματα από ότι μετά το 81, και σίγουρα χωρίς, ή έστω πολύ, λιγότερο κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό. Είναι αυτοί που εργάστηκαν μια ζωή πληρώνοντας εισφορές επί εισφορών για να έχουν μια αξιοπρεπή διαβίωση στο χάραμα της ζωής τους, που δεν τα έφαγαν μαζί με τους σύγχρονους πολιτικούς, που πολέμησαν για αυτόν τον τόπο σε Κύπρο και Αλβανικό, που τους αξίζει ο σεβασμός έστω και μόνο λόγω ηλικίας, ακόμα και αν για κάποιους σε προσωπικό επίπεδο δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.Είναι η σαβούρα που μας λένε απ΄έξω, απ΄έξω, ότι πρέπει να πετάξουμε για να επιβιώσει η Ελλάδα. Μόνο που ακόμα και αν τελικά επιβιώσουμε εμείς οι υπόλοιποι, (που πολύ αμφιβάλλω) και αναδιαρθρώσουμε το κράτος μας, και μειώσουμε τα ελλείμματα, και ξαναβγούμε στις αγορές, και μείνουμε στο ευρώ, και μείνουμε στην Ε.Ε., και βρούμε άξιους και αδιάφθορους πολιτικούς και ισχυρό πρωθυπουργό, σαν το Σαμαρά ή το Βενιζέλο ή τον Καμμένο ή τον Παππαδήμο ή τον Ραϊχενμπαχ ή τον Δαλαϊ Λάμα, ας αναλογιστούμε αν πραγματικά αξίζει τον κόπο και το τίμημα. Ένα λουλουδάκι στον τόπο που έχασε τη ζωή του αυτός ο άνθρωπος είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής για εκείνον, τους παππούδες του έθνους μας και όλα τα θύματα του μνημονίου και των πολιτικών αυτής της χώρας.

  57. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/04/2012 21:08:14

    Ἐσύ θά τό 'κανες; Ἂν ὂχι,μήν ἐξαγιάζουμε τήν πράξη χάριν τοῦ σκοποῦ!

  58. juliet avatar
    juliet 04/04/2012 22:08:32

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΔΑ!!!

  59. occultist avatar
    occultist 04/04/2012 22:10:52

    Πάλι καλά ο κ. Μπαγλαμάς, Μπεγλέρης ή κάπως έτσι τέλος πάντων που δεν δήλωσε οτι ¨¨ και αυτός έφαγε, και δεν ήταν και τόσο απελπισμένος οικονομικά αφού ειχε λεφτά για να αγοράσει πιστόλι. ""

  60. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/04/2012 22:24:27

    Ποιές εκλογές;
    Του Δεκεμβρίου; Του Φεβρουαρίου; Του Μαρτίου; Του Απριλίου;

    Αααα του Μαϊού....προς το παρόν.

    Τα συσσίτια οι ουρές του ΟΑΕΔ και οι αυτοκτονίες μόνο για τις εκλογές δεν νοιάζονται.
    Για να φύγει η Κυβέρνηση όπου Υπουργός είναι ο Βενιζέλος; ή Για να φύγει η Κυβέρνηση όπου είναι οι δύο μας Αντιπρόεδροι;

    ΥΓ

    Που είναι η κεφαλαιοποίηση των Τραπεζών που από το 2008 έχουν πάρει περισσότερα από τα 2 Μνημόνια; Γιατί δεν τις κρατικοποιούμε; ...Βέβαια η ανεξάρτητη και αδέσμευτη Ελληνική Δημοσιογραφία δεν γράφει όπως το ...Reuters. Εμείς τιμάμε με υιούς και συνεντεύξεις την χθεσινή ..."διαπλοκή".
    Που είναι οι ρυθμίσεις δανείων των ιδιωτών; Γιατί το μόνο που δεν κουρεύονται είναι οι υποχρεώσεις των πολιτών;
    Από πότε οι πολίτες είχαν να πληρώσουν κεφαλικό φόρο και χαράτσια;
    Αλλά μετά πέφτουν οι ειδικοί και οι ειδήμονες από τα σύννεφα και ...απορούν.
    Ποιες δημοσκοπήσεις;
    Ας περπατήσει όποιος επιθυμεί τον ψήφο από την Ομόνοια έως το Σύνταγμα. Μπορεί να πάει και στις ουρές είτε των συσσιτίων είτε των ανέργων αν είναι και "λαϊκός" μπορεί να σκύβει μαζί με συμπολίτες μας στους κάδους...αλλά τα επεισόδια θα είναι ...κατευθυνόμενα.
    Κάποτε από εδώ γράφαμε για πορεία στο Λαό τώρα προέχει η πορεία στα ...παράθυρα.

  61. mixalios avatar
    mixalios 04/04/2012 22:41:50

    Το απρόοπτο....

  62. cobalt avatar
    cobalt 04/04/2012 22:53:56

    Κάθε σεβασμός στον πόνο του αυτόχειρα, αλλά δεν μπορώ να μην σκεφτώ πως από αυτογκόλ σε αυτογκόλ το πάμε οι Έλληνες.
    Κάπου παραπάνω ταυτίζεται το απονενοημένο με το "Ελευθερία ή Θάνατος". Καμία σχέση. Τα παιδιά που το λέγανε αυτό, τα βάζανε με μιαν αυτοκρατορία.
    Εμείς έχουμε απέναντί μας έναν θεόρατο χάρτινο πύργο.
    ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΟΡΘΟΙ, να σταθούμε μαζί και να φυσήξουμε.

    Μην σπάτε τις γραμμές ρε...

  63. στεφανος γεωργιου avatar
    στεφανος γεωργιου 04/04/2012 23:35:19

    θελω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στα ΜΑΤ και λοιπά ένστολα είδη για το σημερινό...ο τσαμπουκάς τους απέναντι σε οικογενειες και παιδιά είναι ακαταμαχητος...η δε εκκαθαριση για την προστασία του χώρου άψογη...και πάλι μπράβο σας...να σας χαίρονται οι μαναδες και οι πατεραδες σας που (δηθεν) εκτελείτε εντολές...εύχομαι να σας κόψουν οχι 20 αλλα 50% απο μισθούς φασισταριά...βέβαια αμόρφωτα γίδια είστε ολοι....λύπη και αηδία ενω σήμερα έγινε αυτό που έγινε..εσείς ρίχνατε αδιακρίτως χημικά...θάρθει όμως και η δικη σας ώρα και το δικό σας δέντρο,.,,

  64. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 04/04/2012 23:46:17

    Δεν είναι αλήθεια αλλά... διαβασέ το!
    Α/Τ Ομονοιας
    Η ιστορια ειναι πραγματικη (είπαμε δεν είναι αλλά αυτό δεν έχει σημασία...). Μου την αφηγηθηκε πελατισσα μου, που υπηρετει στο Α/Τ Ομονοιας.

    Δευτερα βραδυ λεει, ειχανε μαζεψει καμια δεκαρια πουτ@νες εξω απο ενα ξενοδοχειο της οδου Μενανδρου.....
    Αναμεσα τους και την Αννα.
    Την πεταξανε σ΄ενα κελι, μαζι με τις αλλες. Η ωρα 11:00.
    Σε μιση ωριτσα πλακωσανε οι δικηγοροι. Μια - μια οι αλλοδαπες την εκαναν. Πληρωνανε οι νταβατζηδες τους....
    Ξεμεινε η Αννα.
    - Ο δικος σου ο δικηγορος?
    - Δεν εχω δικηγορο...
    Οι μπατσοι κατι μυριστηκαν. Εχουνε δει πολλα τα ματια τους. Την πηρανε την Αννα, την πηγανε στον αξιωματικο υπηρεσιας.
    - Απο που ξεφυτρωσες εσυ?
    Η Αννα κατι πηγε να ψελισει αλλα δεν της εβγαινε ηχος. Μονο ενα δακρυ. Κι αυτο στεγνο...

    Η μπατσινα μου, που εκοβε χαρτοσημα στο γραφειο, επηρρεαστηκε. Ενταξει. Δεν ειναι και το πιο συνηθισμενο να βλεπεις ελληνιδες και καλοβαλμενες κοπελες σαν την Αννα, να κανουνε πιατσα στη Μενανδρου. Ασε που εκτος της ταυτοτητας, ειχανε βρει στο τσαντακι της και κατι φωτογραφιες. Κι αναμεσα στις αλλες φωτογραφιες, ενα βρεφος ολιγων μηνων.
    - Το μωρο ποιανης ειναι?
    - Δικο μου
    - Ποσω μηνων?
    - Εξη
    - Και που το εχεις τωρα?
    - Το φυλαει ο αντρας μου
    - Και ξερει ο αντρας σου που γυρνας?
    - Οχι δεν το ξερει...

    Βουβαμαρα. Οι μπατσοι αλληλοκοιταζοντουσαν. Ητανε κι η πελατισσα μου, που την ειχε πιασει το μητρικο. Μανουλα κι αυτη.
    Σηκωνεται, φερνει στην Αννα λιγο καφε.
    - Γιατι ρε κοπελα μου?
    Ετσι ξερα, ενα "Γιατι". Και σαν τι αλλο να πεις?
    Να πεις δηλαδη οτι η Αννα που ελιωσε βρακακια να σπουδασει Φιλοσοφικη Αθηνων κι εξον απο το ξευτιλισμενο το πτυχιο ειχε και ενα μεταπτυχιακο στην ιστορια της Τεχνης, δουλευε τωρα σε ενα πολυεθνικο σουπερ μαρκετ για 480 ευρω το μηνα? Κι επιπλεον την πιανουνε να καμεις πιατσα στα Χαυτεια? Στα κ@λαδικα που πανε για να πηδηξουνε οι Πακιστανοι?
    Πως να το πεις?
    Γιατι αμα το πεις, ερχεται η σειρα του να ρωτησεις και για πιο λογο γινανε ολα αυτα? Και ποιος φταιει? Και μηπως φταις κι εσυ που γινανε ολα αυτα, οπως σκατα γινανε.
    Και δεν το λες.
    Λες μονον ενα ξερο "γιατι", που μεσα στη γυμνια του, εναι ντυμενο ολα τα θανασιμα ερωτηματα αυτου του κοσμου...

    Γιατι? Γιατι ετσι...
    Γιατι πολυ απλα, τα 480 ευροπουλα που της δινουνε της Αννας οι πολυεθνικοι υπεραρπαγες δεν φτανουν ουτε για το νοικι με τα κοινοχρηστα. Γιατι ο αντρας της το εκλεισε το μαγαζι του και δεν λογιζεται ουτε ως ανεργος, για να του πετανε τουλαχιστον ενα επιδομα. Γιατι αν δεν πληρωνε το χαρατσι αυτο τον μηνα θα της κοβανε και το ρευμα.
    Και πανω π 'ολα γιατι η Αννα εχει ενα βρεφος εξη μηνων.
    Που ξυπναει τις νυχτες και σπαραζει στο κλαμα, αμα δεν του εχουνε ετοιμο το αποστειρωμενο μπιμπερο με το γαλα. Και τι γαλα? Οχι το γαλα που πουλανε στα περιπτερα. Το αλλο το γαλα. Που ειναι για τα μωρα. Το ακριβον. Το Αλμυρον...
    Γιατι τα βρεφη δεν μπορουνε να φανε ροβιθια ή φακες που φερνει καθε μεσημερι ο αντρας της απο τα συσσιτια της εκκλησιας. Ουτε να καταλαβουνε οτι σ' αυτον τον κοσμο υπαρχουνε ανθρωποι που βγαζουν σε μια μερα τοσα ευροπουλα, οσα χρειαζεται μια οικογενεια για να ζησει ενα χρονο! Κι οτι αυτοι οι ιδιοι ανθρωποι, προκειμενου να βγαλουνε αλλα τοσα παραπανω [και τι να τα καμουνε γαμω την τρελα μου?] ειναι ικανοι να στειλουν στο θανατο χιλιαδες οικογενειες.
    Οχι!
    Τα βρεφη δεν τα καταλαβαινουνε αυτα.
    Τα βρεφη διαθετουνε μονον τη σοφια της ζωης. Που λεει οτι καθε ανθρωπος που ερχεται σ αυτον τον κοσμο δικαιουται ενα μεριδιο στο φως, στην τροφη και στην ελπιδα...
    Αυτο καταλαβαινουν τα βρεφη και αυτο ειναι που σε μαχαιρωνει στην καρδια, οποτε τ' ακους να σπαραζουνε στο κλαμα απο την πεινα.
    Και το Αλμυρον εχει λεφτα.
    Πως να το αγοραασει η Αννα, που δεν εβισκε στο πορτοφολι της παρα μισο σεντ και δυο φωτογραφιες?
    Τις φωτογραφιες της ζωης της, πιου δεν αξιζε πια ουτε ενα κουτακι αλμυρον.
    Τη μικρη συσκευασια...

    Κι ετσι η Αννα πηρε το τσαντακι της και την εκαμε για την οδο Μενανδρου. Τριαντα ευροπουλα ο πελατης. Εικοσι παιρνεις για το μουνι σου και δεκα δινεις στο ξενοδοχειο. Στηνεις κωλο στον πρωτο βρωμιαρη που θα στα δωσει και μετρας τις φτυσιες .
    Ενας, δυο, τρεις πελατες και νατο το αλμυρον και νατα τα τσιγαρα. Σου μενει και κατι τις να αγορασεις ενα μπουκαλι κρασι να το πιεις με τον Αλεξανδρο σου [αλλος πτυχιουχος κι αυτος], να ξεχαστεις λιγακι.
    Τριαντα ευρω.
    Η τιμη της Αννας.
    Και για να τα λεμε οπως ειναι, το ειχε ξανακαμει. Και μια και δυο φορες. Τη μια για να βγαλει τα κοινοχρηστα, την αλλη για να βγαλει το χαρατσι. Μαλιστα! Και ειχε ξαναβρεθει στο ξενοδοχειο της Μενανδρου και ειχε ξαναμετρησει φτυσιες στην ψυχη της.
    Τριαντα ευροπουλα το γ@μησι, δεκαπεντε η πιπα.
    Στα ορθια. Και με τα ματια κλειστα για να μην της ερθει να ξερασει.
    Ετσι ωμα, γιατι ετσι γινονται.
    Κι επειδη στην Αληθεια, δεν μπαινει προφυλακτικο...

    Μοναχα που τις αλλες δυο φορες δεν την ειχανε τσιμπησει οι μπατσοι. Τωρα ομως την επιασαν.
    Και καθονταν η μπατσινα απο πανω της και δεν ηξευρε τι να πει η γυναικα.
    Ο αξιωματικος υπηρεσιας, ξεστομισε μια βαρεια βρισια.
    - Να χεσω που ειμαι ανθρωπος, ρε πουστη μου...
    Μετα αλλαξε ενα βλεμμα με τους αλλους που ηταν εκει μεσα. Και με τη μπατσινα, που ετρωγε τα νυχια της απο τον καημο.
    - Αστην να φυγει. Μην γραφεις τιποτα στο βιβλιο σμβαντων...
    Η μπατσινα ευθυς πεταξε και στυλο και μολυβια. Βουτηξε την Αννα απο το μπρατσο
    - Φευγα ρε κοριτσι. Καντηνε τωρα δα, Παρε την τσαντουλα σου και χασου...
    Αλλα η Αννα τιποτα. Δεν κουνηθηκε καν
    - Οριστε κυρια μου, μουγκρισε ο μπατσος. ειστε ελευθερη. Γυριστε στο σπιτι σας και μη σας ξαναπιασουμε στα μπουρδελα...
    - Αειντε, γρηγορα πριν μας την πεσει κανενας μυστηριος και βρουμε τον μπελα μας...
    Εκει η Αννα. Δεν ελεγε να σηκωθει απο το καθισμα.
    Οι μπατσοι τα χασανε.
    - Καλα δεν ακους?
    - Ακουω
    - Ε, τοτε τραβα σπιτι σου
    - Δεν γυρναω σπιτι μου
    - Τι μας λες ρε κοριτσι? Το χεις κουνημενο?
    - Το μωρο μου πειναει, το καταλαβαινετε? Δεν προλαβα να παρω ουτε εναν πελατη. Δεν γυρναω σπιτι μου χωρις το αλμυρον... Δεν αντεχω ν ακουω το μωρο μου να σπαραζει στο κλαμα...

    Ο αξιωματικος υπηρεσιας, βαρεσε μια γροθια στον αερα. Ε, και που να τη βαρεσει ο ανθρωπος?
    Στα λαμογια? Στους γραβατοπειρατες? Στους τραπεζιτες? Στιςπολυεθνικες? Στα αφεντικα του? Στον διοικητη του? Στο στομαχι του?
    Ή στο εικονισμα του Χριστου που δεσποζε απανω απο το γραφειο του.
    - Ποσο καμει αυτο το γαμημενο το αλμυρον ρε Μαρια? {Μαρια λενε την πελατισσα μου}
    - Κανα εικοσαρι...
    Ο μπατσος εβγανε κι εριξε ενα ταλληρακι στο τραπεζι. Μετα ηρθανε κι οι αλλοι. Και η Μαρια, που της ειπε κι ολας της Αννας διανυκτερευον φαρμακειο για να το αγορασει.
    - Οριστε. Μαζευτηκαν αρκετα... Θα χεις να παρεις και τσιγαρα... Φευγα και μην ξαναγυρισεις εκει ρε κοριτσι... Δεν λεει...
    Η Αννα τα πηρε και την εκανε.

    Για κεινο το βραδυ τουλαχιστον, ο Ανθρωπος ειχε ανεβασει την τιμη του...

    http://taxalia.blogspot.de/2012/04/blog-post_6899.html#more

    • juliet avatar
      juliet @ Ιαπετός 05/04/2012 08:28:08

      Iaπετε,
      καλημέρα ,όσο καλές μπορεί να είναι οι μέρες πια που έρχονται.
      Η ιστορία σου είναι γροθιά ,είτε φανταστική είτε αληθινή.Κάποτε περηφανευόμαστε για τους ηρωΐκούς θανάτους των προγόνων μας σήμερα ντρεπόμαστε για τους ψυχολογικούς ,ηθικούς θανάτους των συνανθρώπων μας.Δεν μπορώ να κατεβώ στην ρημάδα την Αθήνα ,εκεί στην 3η Σεπτεμβρίου ,πίσω από την Ομόνοια πεθαίνω όταν βλέπω κοπέλες να κάνουν πιάτσα .Πίσω από τα φτιασιδομένα πρόσωπα βλέπω την αγωνία ,την πίκρα ,την αναμονή.Πολλές φορές αναλογίζομαι αν υπάρχει Τίποτε ,αν υπάρχει Θεός ,αν υπάρχει Θεία Δίκη.
      Φίλε ,σ΄αυτό το κόσμο δεν την είδα .Δεν πάω στις εκκλησιές γιατί πονάω περισσότερο ,γιατί οι καλοντυμένοι αδιάφοροι άνθρωποι είναι κόμπος στο στομάχι μου.Ειναι ατυχία σ΄αυτή την διεφθαρμένη χώρα να είσαι άνθρωπος με ευαισθησίες ,να μπορείς να δίνεις το χέρι σου ,να πονάς για την κάθε Αννα ...που μπορεί να είναι το παιδί σου ,η αδελφή σου .
      Τώρα άρχισα να ντρέπομαι για το κομμάτι μου το ελληνικό ,τώρα νοιώθω υπερηφάνια για την άλλη μου ρίζα.Δεν θέλω ,βρε Ελληνες ,να λέτε για τι είσατε περήφανοι,αλλά τι μπορείτε να κάνετε και εγώ μαζί σας για την Αννα την κάθε Αννα ,για την δικαιοσύνη που δεν ήλθε που δεν έρχεται ,για την επανάσταση ενάντια στη σαπίλα που αν σας πετάξουν ένα κομμάτι ψωμί θα με πουλήσετε ....θα αφήσετε και την Αννα και εμένα μόνες εκείνη να πουλιέται για το γάλα του μωρού της και εμένα να κυνηγάει τα φαντάσματα της αξιοπρέπειας....
      Φίλε, δεν ξέρω τι να πω..........στο εμένα εννοούσα κάθε άνθρωπο που μπορεί να δακρύσει όχι απ΄υποχρέωση αλλά σαν το μπάτσο να μη ξέρει που να ρίξει τη γροθιά του.Τούτο είναι πιο σκληρο από το θάνατο,είναι θάνατος ΄ψυχής και όταν πεθάνει ....τι μένει ......

      • franc avatar
        franc @ juliet 05/04/2012 12:53:35

        Αγαπητή juliet,
        Mπορώ να σε βεβαιώσω οτι η ιστορία είναι αληθινή και δυστυχώς επαναλαμβανόμενη. Και αυτο ακριβώς εννοούσα όταν τις προάλλες είπα εκείνο το "προσεχώς Ελληνίδες" και με παρεξήγησες...

        • juliet avatar
          juliet @ franc 05/04/2012 13:45:20

          Franc,
          Το ξέρω γι΄αυτό με πείραξε .Δεν με νοιάζει πια η ιστορία τους είναι σαν τη κοκκότα που θυμάται τις μέρες της δόξας της γιατί το μόνο η φάτσα ήτανε όμορφη ,δεν είχε τίποτε καλό.
          Μιλάω έτσι γιατί είμαι θυμωμένη ,γιατί δεν αντέχω άλλο ν΄ακούω για Σωτήρες ,για αρχηγούς που θα μοιράσουν πάλι λεφτά ,εθνική υπερηφάνεια και θα πάρουμε τ΄όπλα να πολεμήσουμε την σαπίλα ΤΟΥΣ.
          Franc ,δεν την αντέχω τούτη την Πατρίδα ,με πονάει ,πάντα με οδηγούσε σε δρόμους μοναχικούς ,γι΄αυτό αλλόστε ήθελα να περνάω πολλές ώρες σ΄ένα γήπεδο .Εζησα τα χρόνια που άρχισε η εξαπάτηση ,και είχα δυό λύσεις ή να φύγω ή να μείνω .Η πρώτη δύσκολη όταν έχεις υποχρεώσεις ή δεύτερη οδυνηρή γιατί είναι συνεχής πόλεμος ίσως με συμβιβασμούς που δεν γουστάρεις .Και όταν έχεις σπάσει τα δεσμά άρχίζει ο πόλεμος ...δεν μπορεί να είσαι διαφορετικός.Ζήτω η σοσιαληστική άνοιξη της Πατρίδας που έφερε το θάνατο της ζωής και δημιουργίας......

          • franc avatar
            franc @ juliet 05/04/2012 14:05:44

            Λίγη υπομονή καλή μου.
            Κάποιο φώς φαίνεται στο βάθος.
            Οι καλύτερες μέρες θαρθούν.
            Τώρα πληρώνουμε προκαταβολικά το τίμημα.
            Η φυγή, (ειδικά για μας τους Διγενείς ακρίτες) είναι ευκολώτερη. Αν όμως φύγουμε εμείς θα μπούν οι βάρβαροι. Και είναι κρίμα για μια τόσο όμορφη και παράξενη πατρίδα να τους αφήσουμε να περάσουν.

          • juliet avatar
            juliet @ franc 05/04/2012 14:15:49

            Franc,
            σ΄ευχαριστώ ,εμείς οι άνθρωποι φτιάχνουμε όμορφες και παράξενες πατρίδες .

          • franc avatar
            franc @ juliet 05/04/2012 14:45:17

            Είσαι πολύ καλή . Ετσι μπράβο!

  65. Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
    Δ.Φ. (ανιδεος) 04/04/2012 23:53:25

    Προτεινω σε ολους τους 70+χρονους που τους κωψαν εστω και 1 ευρω απο τη συνταξη να αυτοπυροβοληθουνε σε οποια πλατεια γουσταρουνε.
    Θα βρεθουν πολλοι να τους αναγαγουν σε εθνικους ηρωες.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δ.Φ. (ανιδεος) 04/04/2012 23:58:14

      Καλησπέρα Δημήτρη,τό πρότεινα κι ἐγώ πιό πάνω,ἀλλά ἒκανα λίγο σκόντο,εἶπα ἀπό τά 80 καί πέρα...

      • anideos avatar
        anideos @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/04/2012 16:24:57

        Τραγικο πραγμα απο τη στιγμη που το εμαθα νιωθω να εχει σπασει κατι μεσα μου.
        Πολλους χαιρετησμους απο το μακρυνο Αμβουργο.

  66. Aλμωπιευς avatar
    Aλμωπιευς 05/04/2012 01:46:59

    Yποθεσις εργασιας . Αν κυβερνουσε η επαταρος κατηραμενη δεξια , τι θα εγραφαν τα νεα ? τι θα σχολιαζε ο κος Μπεγλιτης?

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Aλμωπιευς 05/04/2012 02:21:28

      who cares?

  67. chris avatar
    chris 05/04/2012 02:06:38

    Εκλογες ΤΩΡΑ !!! Δεν θα θρυνησουμε αλλον νεκρο…

  68. dani avatar
    dani 05/04/2012 02:07:25

    Παιδια η κατασταση εχει ξεφυγει... και ερχονται χειροτερα χρονια για την Ελλαδα... Καποιοι λεγαν (για να μας τρομαξουν) οτι αν βγουμε απ την Ε.Ε. και το ευρω θα γινουμε Αφγανισταν... Χειροτεροι απ το Αφγανισταν εχουμε γινει εξαιτιας της Ε.Ε. και του ευρω...ΞΥΠΝΑΤΕ!
    1) Καθε μερα αυτοκτονίες
    2) Καθε μερα ληστείες
    2) Δολοφονείες
    4) Αυξηση πορνείας και βιασμών.
    5) 400 ευρω ο μισθος. Οι μισοι Ελληνες κατω απ το όριο φτωχιας. 40% η ανεργία.
    6) 400.000 κοσμος αστεγοι και ζουν απ τα συσσίτια..
    7) 5η χωρα η Ελλαδα σε φτώχια σε ολη την Ευρωπη (μετά απο Βουλγαρία, Λεττονία, Λιθουανία, Ουγγαρία)

  69. dani avatar
    dani 05/04/2012 15:24:30

    ΑΥΤΗ είναι η ΕΣΧΆΤΗ ΠΡΟΔΟΣΊΑ ...

    Κύριοι έχετε δικαστεί και καταδικαστεί στην συνείδηση του Ελληνικού ΛΆΟΥ ΓΙΑ ΕΣΧΆΤΗ ΠΡΟΔΟΣΊΑ εσείς και όσοι σας ακολουθούν.
    ΓΙΑΤΙ ΕΊΣΤΕ
    1) ΔΕΙΛΟΊ
    2) ΨΕΥΤΕΣ
    3) ΔΩΣΊΛΟΓΟΙ
    4) ΔΟΛΟΦΌΝΟΙ (ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ)
    5) ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΔΟΣΑΤΕ ΤΑ ΌΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΣΤΕΡΝΑ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
    6) ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
    7) ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ

    ΠΟΙΝΉ ΤΕΤΡΑΚΙΣ ΕΙΣ ΘΆΝΑΤΟ ...

  70. franc avatar
    franc 05/04/2012 18:04:17

    Αγαπητό αλλενάκι κάνεις τις πιο καίριες επισημάνσεις. Η πιό σημαντική είναι αυτή που λές:
    "Αυτό θα πρέπει να μας βάλει να σκεφτούμε για το ποιος είναι ο σωστός τρόπος να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση αποτελεσματικά."
    To πρώτο που βλλέπω άμμεσα είναι αυτή τη φορά χωρις τακτικούς και στρατηγικούς ελιγμούς είναι ενα στεντόρειο ΟΧΙ στα Μνημόνια . 2000 Νεκροί Ελληνες εξ αιτίας του μνημονίου είναι συγκλονιστικός απολογισμός αίματος... Κι αυτά τα γουρούνια μετράνε τα κέρδη τους στα νησιά Κέυμαν. Ο κύριος Δημήτρης έθεσε στη σωστή βάση το θέμα . Ας το μεταβιβάσουν οι πολιτικοί μας άρχοντες που εκφώνησαν συγκινητικούς προεκλογικούς λόγους πα΄νω απ' το πτώμα του, την αληθινή κατάσταση στους Μερκοζί, για να μην βρεθούν εκτεθειμένοι οτι δεν τους είχαν προειδοποιήσει. Να τους πούν οτι η Ελλάδα έχει πλέον πολλούς κύριους Δημήτριους στην ίδια και χειρότερη κατάσταση με τον εκτελεσθέντα απο την κυβέρνηση Τσολάκογλου που περιμένουν τον πρώτο με το καλάσνικωφ για να είναι δεύτεροι που θα το χρησιμοποιήσουν. Να τούς πουν επίσης οτι στις εκλογές το ΟΧΙ θα πάρει περίπου το ποσοστό του 1940 γιατί τώρα τα πράγματα είναι χειρότερα αφού έχουμε ήδη 2000 νεκρούς πρίν ακόμα εισβάλει ο εχθρός για να αρπάξει τα δημόσια φιλέτα και τα σπίτια μας.
    Οσον αφορά το Σαμαρά, να του πούν ότι το τραίνο για το μέτωπο έχει ξεκινήσει, αν τρέξει και φωνάξει πολύ δυνατά το ΟΧΙ μπορεί να τον ακούσει ο μηχανοδηγός και να προλάβει, αλλοιώς θα έρθει με τα πόδια. Εμείς θα τον περιμένουμε στο μέτωπο αν θέλει να πολεμήσει μαζί μας.
    Νυν υπερ πάντων ο αγών...

  71. eny avatar
    eny 06/04/2012 00:00:55

    @ Ιαπετος
    Διαβασα την ιστορια σου. Εντυπωσιαστηκα απο το ποσο ανθρωπινα την περιεγραψες. Η Αννα θα χαιροταν για το σεβασμο σου. Για ενα βραδυ, εστω ενα βραδυ, γνωρισε την αληθινη αγαπη ανθρωπου προς ανθρωπο. Ανθρωποι απλοι, που δεν τους ηξερε παρα λιγες ωρες, την βοηθησαν. Να που κρυβεται ο Θεος.. Να που κρυβεται η αγαπη.. Να' ναι καλα η Αννα σου, να' ναι καλα και οι ανθρωποι που τη στηριξαν, για κεινο το βραδυ, να'ναι καλα και η κριση που μας ανοιγει τα ματια και κοιτουμε τον διπλανο μας.. γιατι αυτο, ναι, το ειχαμε σχεδον ξεχασει..

    @juliet
    Αγαπητη Juliet,
    ο Θεος ποτε δεν τιμωρει.. ο Θεος -σαν τον καλο πατερα- δειχνει δρομους και ειναι παντα διπλα μας για να μας επαναφερει.. Αν πεφτουμε, μας σηκωνει.. γιατι ετσι γινεται στη ζωη. Ετσι παντα γινεται στην αγαπη.
    Υποκριτες υπαρχουν παντου. Υποκριτες και στην εκκλησια.. Τι σημαινει "υποκριτες"?? Ουδεις αναμαρτητος. Εσυ, ποσο ειλικρινης η καλυτερα, ποσο υποκριτρια μπορει να εισαι?
    Μαθε να αγαπας τον Θεο - αν εχεις διαλεξει το δρομο της πιστης- και να τον τιμας. Με ολους τους τροπους. Να εισαι δυνατη και να εχεις υπομονη. Να πηγαινεις στην εκκλησια. Να δινεις εσυ το παραδειγμα με το να διωχνεις τους "κακους λογισμους" σου περι υποκρισιας. Αν κοιταμε τον κοσμο στα ματια με αγαπη και συμπονοια, γινεται καλυτερος. Και πολυ περισσοτερο, γινομαστε καλυτεροι εμεις.
    Με αγαπη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.