#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2011 07:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Συνολικό πακέτο» επίλυσης της κρίσης στα σκαριά



Η έκρηξη του Χρηματιστηρίου, η πτώση των spreads και τα χαμόγελα που επανήλθαν σε οικονομικό επίπεδο, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς ευνοϊκών για την Ελλάδα συγκυριών. Και φυσικά δε σημαίνει ότι γλιτώσαμε τη χρεοκοπία, την αναδιάρθρωση, ή το νέο Μνημόνιο. Αυτά πιθανότατα είναι προαποφασισμένα, απλά απομένει το σερβίρισμα της καλύτερης (για την τρόϊκα και τους δανειστές μας) επιλογής.

Αυτό που φαίνεται, πάντως, στον ορίζοντα είναι μια συμφωνία – πακέτο για όλες τις προβληματικές χώρες, μεταξύ αυτών και η Ισπανία και η Ιταλία. Γι’ αυτές γίνεται ότι γίνεται και συμφωνείται ότι συμφωνείται. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στην επόμενη σύνοδο κορυφής, στις 4 Φεβρουαρίου, θα γίνει μια προκαταρκτική συζήτηση που θα αποκρυσταλλωθεί και θα πάρει τη μορφή μέτρων πιθανότατα το Μάρτιο. Όλες οι δηλώσεις και παρεμβάσεις αξιωματούχων συγκλίνουν στο ευρω-ομόλογο και στην ενίσχυση του Μηχανισμού Στήριξης με ρευστότητα ώστε να παρεμβαίνει στις αγορές ομολόγων.

Το σχέδιο επιβεβαίωσε και ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Β Σόϊμπλε ο οποίος δήλωσε αργά το βράδυ ότι οι χώρες της ΕΕ επεξεργάζονται συνολικό πακέτο μέτρων  για την αντιμετώπιση της χρηματοπιστωτικής κρίσης στην ευρωζώνη. Φυσικά δεν ξεκαθάρισε εάν το πακέτο θα αφορά αύξηση του ποσού του ευρωπαϊκού ταμείου χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, κάτι για το οποίο ασκεί ισχυρές πιέσεις η Ευρωπαική Επιτροπή. Όμως, οι δηλώσεις Ρεν και άλλων αξιωματούχων και οι συνεχείς παρεμβάσεις της ΕΚΤ με αγορές ομολόγων, δείχνουν το δρόμο.

Βεβαίως, Γερμανοί και Γάλλοι δεν τρελάθηκαν ξαφνικά και από σκληροί μαλάκωσαν. Ούτε φοβήθηκαν φυσικά τον Γ. Παπανδρέου και τις διεκδικήσεις για το Δίστομο. Βλέποντας ότι η Πορτογαλία είναι χαμένη από χέρι και η Ισπανία με την Ιταλία ακολουθούν, αντιλήφθηκαν ότι η κρίση είναι συστημική και αποφάσισαν να αντιδράσουν. Κυρίως να βάλουν φρένο στις κερδοσκοπικές αγορές οι οποίες μόλις είδαν ότι «μαζεύεται» στην Ευρώπη η κατάσταση έσπευσαν να χτυπήσουν προς Αμερική. Φήμες για πιθανή κατάρρευση της FED (η οποία είναι φορέας που ελέγχεται από 8 μεγάλες τράπεζες) λόγω των τοξικών που έχει μαζέψει προκάλεσαν ανησυχία.

Εν πάση περιπτώσει, η λύση – πακέτο, αν και όποτε αυτή συμφωνηθεί, δεν είναι θείο δώρο για την Ελλάδα. Απλά πιθανότατα να κάνει λιγότερο επώδυνη την προσαρμογή της χώρας στη νέα πραγματικότητα. Εξακολουθούμε να είμαστε μια χρεοκοπημένη χώρα, με χρέος πάνω από 150%, με τεράστιο έλλειμμα και με λίγα έσοδα. Και μια χώρα που δεν παράγει τίποτε αλλά και που δεν έχει άλλα έτοιμα για να φάει.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε λοιπόν υποχείρια των δανειστών μας, απλά ίσως δε θα φτάσουμε στον πάτο του γκρεμού που ονομάζεται έξοδος από την Ευρωζώνη και επιστροφή στη δραχμή.

Ακόμη και το πακέτο μέτρων θα έχει ορισμένες πολύ σκληρές προϋποθέσεις. Θα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Μέρκελ και θα προβλέπει λιτότητα για πάντα. Θα προβλέπει αναμόρφωση των συνταξιοδοτικών συστημάτων, κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων, μείωση μισθών και συντάξεων, αύξηση των ορίων εξόδου από την εργασία. Θα προβλέπει πανευρωπαϊκή ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, ψαλίδι σε δαπάνες για υγεία και παιδεία και άλλα επώδυνα μέτρα που θα μπορεί να λαμβάνονται και κατά περίπτωση. Όταν δηλαδή μια χώρα χαλαρώνει θα έρχεται ο πέλεκυς της ευρωπαϊκής οικονομικής διακυβέρνησης. Όταν δεν υπάρχει συμμόρφωση θα προβλέπεται περιορισμός των δικαιωμάτων στη λήψη κεντρικών αποφάσεων.

Θα είναι εν πολλοίς το μη χείρον βέλτιστον. Ας μη χαίρονται λοιπόν κάποιοι που κέρδισαν ορισμένα χρήματα στο Χρηματιστήριο. Αλλωστε, Fitch και Moody’s καραδοκούν και με μια υποβάθμιση μπορούν να ξαναφέρουν το σκοτάδι στη χώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 13/01/2011 09:47:26

    «Η ασφάλεια της Ελληνικής Δημοκρατίας δεν απειλείται μόνο από εξωτερικές επεμβάσεις.
    Απειλείται και από εσωτερικές εξελίξεις, τις οποίες είναι δυνατό να εκμεταλλευτούν εξωτερικές δυνάμεις»

    Tο οικονομικό αδιέξοδο, ως αποτέλεσμα της πολιτικής του μνημονίου έχει φέρει τα 2/3 των πολιτών στα όρια της οικονομικής κατάρρευσης, οι Έλληνες μέρα με τη μέρα αισθάνονται όλο και πιο αδύναμοι, γεγονός που εκ των πραγμάτων οδηγεί σε βίαιη απορρύθμιση της κοινωνίας με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Για να φτάσουμε όμως εδώ που φτάσαμε σημαντική συμβολή έχει και ο τρόπος με τον οποίο ένα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας βιώνει και αντιλαμβάνεται μέσα από τις διαπροσωπικές σχέσεις όλα όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο χρόνο σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο. Αρκετοί συμπολίτες μας φαίνεται να ξεχνούν ότι η αδυναμία μας να αναγνωρίσουμε μια αιτία, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι δεν υπάρχει αιτία.
    Σε αυτό το πλαίσιο, ο κυβερνήτης Γ. Παπανδρέου μετά τα γνωστά “λεφτά υπάρχουν” και “σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα” μας είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι, η μοίρα του λαού της Ελλάδας είναι να υποφέρει από τα «κοινωνικά άδικα» μέτρα όπως τα χαρακτήρισε και ένα τμήμα του πληθυσμού θεώρησε το γεγονός της φτωχοποίησης με πολιτικά μέσα ως μια σημαντική στιγμή για τη χώρα που θα οδηγήσει σε πολιτικό και κοινωνικό κέρδος. «Πήραμε δύσκολες αποφάσεις για να βγούμε κερδισμένοι» λένε με σιγουριά γεγονός που κάνει αρκετούς να πιστεύουν ότι η κυβέρνηση έχει πρόσβαση στο πραγματικό μέλλον.
    Τι βλέπουμε όμως, αν κοιτάξουμε γύρω από την κατάσταση της οικονομίας;
    Βλέπουμε, αύξηση των τιμών στα τρόφιμα και τα καύσιμα, το συνάδελφο να χάνει την εργασία του, χιλιάδες ανθρώπων να μην τους φτάνουν τα χρήματα του μισθού να πληρώσουν τα κοινόχρηστα ή τα έξοδα σπουδών των παιδιών τους, χιλιάδες νέους ανθρώπους να μην έχουν μπροστά τους μια ευκαιρία, τους επαγγελματίες να μην μπορούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους κ.α.
    Εν τω μεταξύ, στο Ευρωπαϊκό επίπεδο, από την ώρα που ανέλαβε την διαχείριση της χώρας η σημερινή κυβέρνηση πήγε μέσω της κρίσης του χρέους περίπατο και η ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική σταθερότητα γεγονός που έφερε, με σκοπό όπως είπαν, να περιορίσει την κρίση του χρέους, στην ευρωζώνη το δντ. Ετσι ένα μέρος της ευρωπαϊκής ταυτότητας χάθηκε για ένα ποιο παγκοσμιοποιημένο μέλλον.
    Με άλλα λόγια και σύμφωνα με όσα βιώνουμε γερή βάση για να βγούμε από την οικονομική κρίση είναι, η φτωχοποίηση της κοινωνίας, η κατεδάφιση του κοινωνικού κράτους, η περαιτέρω απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων και άλλα που μέσω της αλληλεπίδρασης επηρεάζουν με απρόβλεπτο, ασυνήθιστο και ανεξέλεγκτο τρόπο την κοινωνική συμπεριφορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
    Αν τώρα μέσα από αυτό το πείραμα, είναι αρκετά πιθανό ,το αποτέλεσμα που θα επιτευχθεί να είναι εντελώς αυθαίρετο, με την έννοια ότι ο ελληνικός λαός θα πάψει να υπάρχει ως οικονομική και γεωπολιτική διάσταση είναι ένα ενδεχόμενο που όπως φαίνεται δεν «ενοχλεί σφόδρα» την τάξη του μνημονίου.

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 13/01/2011 09:53:28

    "αντιλήφθηκαν ότι η κρίση είναι συστημική και αποφάσισαν να αντιδράσουν"
    Ελπίζω να μην εννοείς ότι τώρα αντεληφθησαν κάτι που έχουμε καταλάβει εδώ και κάποια ...χρόνια (!) όλοι της γης οι κολασμένοι... Απλώς ξεδιπλώνουν σιγά-σιγά το σχέδιο τους, να σώσουν το σύστημά που έχει πάρει τον κατήφορο, εξ αιτίας της εσωτερικής του παθογένειας και αδηφαγίας.

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 13/01/2011 10:00:43

    Βασικά πάμε για εκλογίες για αυτό πέφτουν τα spreads.

    • neotera avatar
      neotera @ Επώνυμος 13/01/2011 10:36:01

      Αυτές οι εκλογές όπως και οι προηγούμενες δεν μπορεί να θεωρηθούν ελεύθερες εκλογές. Οι εκλογές είναι ελεύθερες αναλόγως του καθεστώτος στο οποίο διεξάγονται. Εάν, θεωρητικά τουλάχιστον είναι ανοικτό ή κλειστό, τέτοιο που αδυνατεί να εξελιχθεί... Και το καθεστώς του Μνημόνιου είναι ένα κλειστό συστημα που επιβάλεται απο εξωτερικές δυνάμεις. Αρα είναι ανελεύθερες εκλογές για το διορισμό ουσιαστικά ανδρεικέλων σε ρόλους δυνάστευσης και καταδολίευσης του ελληνικού λαού.

      Επιπλέον, τα τελευταία 20 χρόνια η ιδιοκτησία και το καθεστώς λειτουργίας το μεγάλων ΜΜΕ δεν αφήνουν περιθώριο να εκφραστεί ελεύθερα η λαϊκή βούληση. Την αποκρύπτουν, τη διαστρέφουν και το κυριώτερο λειτουργούν όπως οι αίθουσες βασανιστηρίων επί του χαρακτήρος και της πνευματικής συγκρότησης των θεατών που είμαστε σχεδόν όλοι.

      Πρόκειται λοιπον για τεχνολογία αποδόμησης της προσωπικής αντίληψης του καθενός για ότι μας περιβάλει με επηρεασμό της βούλησης και κατόπιν για χειραγώγηση και υποκατάσταση αυτού καθ' εαυτού του πολιτισμού. Το ανθρώπινο μάτι και τα νεύρα του εγκεφάλου έχουν περιορισμένες δυνατότητες πρόσληψης εικόνων και ήχου. Η τεχνολογία προσβολής του εχθρού-θεατή μέσα από τις οθόνες εξελίσεται συνέχεια στην ψηφιακή εποχή.

      Το τηλεοπτικό έμεσμα έτσι όπως εκπέμπεται στη διαπασών και με κρυφά νοήματα διαφημιστικά και άλλα, κατευθειαν στον εγκέφαλο που διαλανθάνουν της αντίληψης παραβιάζοντας τη βούληση του τηλεθεατδή είναι ακαταμάχητο. Το ίδιο όπως έγιναν τα βασανιστήρια μέσα στον 20 αιώνα για την "ομολογία" και την εύρεση της "αλήθειας" του θύματος...

      Ολα τα παραπάνω δεν αφήνουν περιθώριο για τη λειτουργία κάποιας μορφής Δημοκρατίας, αλλά μόνον για το αντίθετο...

  4. trans avatar
    trans 13/01/2011 10:55:14

    Λοιπόν
    http://www.bloomberg.com/news/2011-01-13/eu-s-new-drive-to-stamp-out-euro-region-debt-fire-may-fall-short-again.html

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 12:07:27

    καλημερα,
    *Για τα τέλη του πρώτου τρίμηνου 2011 εκτιμάται η έκδοση και διάθεση ομολόγων Διασποράς στο ευρύ επενδυτικό κοινό στις τοπικές αγορές της Αμερικής, Καναδά και Αυστραλίας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ) έχει καταθέσει τις αιτήσεις εισαγωγής των ομολόγων της Διασποράς και αναμένει τις σχετικές εγκρίσεις μέχρι το τέλος του μήνα.

    ΠΠ

  6. JOHN avatar
    JOHN 13/01/2011 12:08:50

    Για να γινουν αυτα που λες χρειαζεται κυβερνηση με .......και οχι ανδρεικελα και φερεφωνα ξενων συμφεροντων.Και φυσικα και λαος ετοιμος ν αγωνιστει για την επιβιωση του και το μελλον των παιδιων του!!

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/01/2011 12:30:33

    Απο ολα αυτα τα φοβερα εγω τελικα ενα δεν εχω καταλαβει : γιατι οι Κινεζοι θα ειναι καλυτεροι για μας συμμαχοι απο τους Αμερικανους;
    Απο που προκυπτει αυτο;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ψυχραιμια 13/01/2011 16:26:35

      έτσι προβλέπει το Ρίμπεντροπ-Μολότοφ χαχαχα.

  8. empedocle avatar
    empedocle 13/01/2011 13:07:20

    Πολύ λάγνα κοιτάζει η Αγκέλα τον Κυριάκο,λέτε να έγινε Λιουίνσκι στάϊλ η φάση ?

  9. Kommenos avatar
    Kommenos 13/01/2011 13:16:25

    Φοβάμαι, πως η μελετώμενη λύση στην Ευρώπη, ίσως μέν βοηθήσει μεσοπρόθεσμα την Ελλάδα να αντιμετωπίσει το μεγάλο χρέος που θα έχει σωρευτεί με το Μνημόνιο, όμως μακροπρόθεσμα θα θέσει την οικονομία της σε μια επιτήρηση - ιδανική μεν για μια οικονομία μιας κοινής ευρωπαϊκής χώρας - που όμως σε χώρα όπως η Ελλάδα που ξοδεύει μεγάλο ποσοστό του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος της σε αμυντικές δαπάνες, θα την θέσει υπό διαρκή επιτήρηση, με προϋπολογισμούς που θα ελέγχονται και θα προεγκρίνονται από τις Βρυξέλλες.

    Δεδομένης λοιπόν την περιορισμένης ανταγωνιστικότητάς μας, της παραγωγικότητάς μας και των ανελαστικών μας αμυντικών δαπανών (λόγω της απειλής της Τουρκίας) που θα μας ακολουθεί πάντα, θα υποχρεωθούμε να ζήσουμε και με παραβιασμένα για πάντα τα εργατικά δικαιώματα που κάποτε αποκτήσαμε με αίμα, αλλά και με πενιχρές αμοιβές, σαν φτωχοί παρίες της Ευρώπης, σαν μια φτωχή χώρα κατάλληλη μόνο για διακοπές, όπως νησιά του Ινδικού.

  10. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 13/01/2011 13:17:55

    Πεφτει επι 100 μερες και βαλε...το Χ.Α.Α. και...τσιμουδια...

    Πηρε τα πανω του μια μερα λογω ΕΞΟΓΕΝΟΥΣ συγκυριας και αντιλαλουν οι καμπανες της χαρας....! Ελεος !!!

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 13:22:02

    ZEITGEIST: MOVING FORWARD
    Παγκοσμια Πρεμιερα !!!
    Οσοι πιστοι προσελθετε... αντε να γνωριστουμε !(Αθηνα)

    Αθήνα:
    Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011, στις 22:30
    Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011, στις 17:30
    Κινηματογράφος ΑΑΒΟΡΑ, Ιπποκράτους 180
    Μετρό: Αμπελόκηποι
    Είσοδος: 3€

    Θεσσαλονίκη:
    Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011, στις 19:00
    Κινηματοθέατρο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ, Εθνικής Αμύνης 2
    απέναντι από το Λευκό Πύργο
    Είσοδος: ΔΩΡΕΑΝ

    Αλεξανδρούπολη:
    Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011, στις 11:00π.μ.
    Κινηματογράφος “ΗΛΥΣΙΑ”
    Είσοδος: ΔΩΡΕΑΝ

    ΠΠ

  12. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 13/01/2011 13:54:09

    Απ'ότι φαίνεται, η ΕΚΤ αγόρασε ομόλογα Πορτογαλικά και τοιμάζεται για Ελληνικά - ένα βήμα παραπάνω απ'τις εγγυήσεις. Άρχισε επισήμως το τύπωμα χρήματος.

    Αγοράστε δολάριο !

    • Kasut avatar
      Kasut @ τσώφλι πασατέμπου 13/01/2011 14:02:45

      Ελβετικο, ελβετικο φραγκο!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ τσώφλι πασατέμπου 13/01/2011 15:00:24

      Δειλά δειλά, προτείνω για αγορά βραζιλιάνικο ρεάλ.
      Δεν είναι μόνον η ποδοσφαιρική αίγλη των καριόκας, αλλά πάει καλά και η εξαγωγική τους ορμή. Με το ζόρι το κρατάνε χαμηλά το ρεάλ, αλλά όσο κι άν προσπαθούν νά 'το πετιέται.
      Μη προτείνω και το ρενμίμπι, γιατί οι Σαολίν είναι κομμουνιστές και ζόρικοι, δύσκολα λυγίζουν.

  13. χρηχα avatar
    χρηχα 13/01/2011 14:33:23

    έρχεσαι βρε φίλε κάπο της ίστριας και μας κατεβάζεις στην μάπα ένα ολόκληρο επαναστατικό μανιφέστο.....επανάσταση σε όλα τα επίπεδα....λαός ενωμένος ποτέ νικημένος......και στο τέλος τί;;;;;;

    αντί ένα αφεντικό δυτικό....μας βάζεις καπέλο δύο.....καί ρώσους και κινέζους.....

    όλα αυτά που λές για να γίνουν ....για να ήταν ποτέ δυνατόν να γίνουν.....έπρεπε η Ελλάδα να είναι κράτος.....εθνικό και απόλυτα συνειδητοποιημένο.....όχι προτεκτοράτο από δημιουργίας του ...όχι κρατίδιο που το φτιάξαν άλλοι για τα δικά τους συμφέροντα.....

    έπρεπε...έπρεπε....πόσα θα μπορούσε να πεις κανείς ότι έπρεπε.....

    καλά είναι να κάνει κανείς την αυτοκριτική του πριν "αυτομολήσει".....

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 14:41:07

    Ποσο δυσκολο ειναι να καταλαβουμε οτι οσο αυξανεται η "αναπτυξη" τοσο αυξανεται το Χρεος μιας χωρας?????? Το χρεος δημιουργει το Χρημα και το Χρημα την "αναπτυξη".
    Το φιδι τρωει την ουρα του και ο σκυλος κυνηγα την ουρα του χωρις να τη φτανει ποτε!
    Ολες οι Χωρες του κοσμου Χρωστανε 52 Τρις Δολλαρια. 199 Χωρες.

    ΠΠ

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 17:45:29

      Έτσι είναι αν θέλεις και την πίτα και τον χορτάτο σκύλο. Δηλαδή και ανάπτυξη και ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ κατανάλωση (ή παραπάνω επενδύσεις για μελλοντικά κέρδη και κατανάλωση).
      Να σου θυμίσω ότι, όταν ξέσπασε η πετρελαϊκή κρίση, η "επάρατος" είχε πλεόνασμα, από το οποίο χάρισε και τα χρέη των αγροτών, μηδέν χρέος και 5% ανάπτυξη.

    • sawas avatar
      sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 18:12:19

      και ολα ασφαλισμενα (ισοποσα) :-)

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ sawas 13/01/2011 23:30:03

        Α. Συγκεκριμένα, οι έξι μεγαλύτερες τράπεζες και οι όμιλοί τους, κατέβαλαν το 2007 περίπου 300 εκ. ευρώ φόρους σε επίπεδο τραπεζών και 460 εκ. ευρώ σε επίπεδο ομίλων...
        Β. Εθνικη, Eurobank, Alpha, Πειραιως, ΑΤΕ, Εμπορικη..
        ΚΕΡΔΗ προ φορων το 2007 = 3.327 Δις Ευρω !!
        ΚΕΡΔΗ των αντιστοιχων ΟΜΙΛΩΝ = 5.090 Δις Ευρω(2007)

        Μεσο περιθωριο επιτοκιου 3.4% !!!

        Δημόκριτος : "Δεν είναι άχρηστο να εξοικονομείς χρήματα, είναι όμως το χειρότερο απ' όλα να τα συγκεντρώνεις με άδικα μέσα"

        ΠΠ

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/01/2011 14:54:30

    Υπάρχει μία ακόμη παράμετρος, πολιτική - εκλογική:
    Η κα Μέρκελ και οι πολιτικοί συνοδοιπόροι της αρχίζουν να το παίρνουν απόφαση ότι στο εκλογικό τρίμηνο Ιανουαρίου - Μαρτίου, 3 πολύ σημαντικά Γερμανικά Ομόσπονδα κράτη (Αμβούργο, Βερολίνο, Βάδη-Βυρτεμβέργη) είναι οριστικά χαμένα, ανεξαρτήτως του τι στάση θα κρατήσουν στο ενδοευρωπαικό πολιτικό γίγνεσθαι. Άρα, το πολιτικό κόστος από την ενδεχόμενη υποχώρησή της απέναντι στην πίεση Τρισέ - Γιουνκέρ - Τρεμόντι - Ρέν κτλ, έχει ήδη προεξοφληθεί.
    Τα ερωτήματα είναι πιά άλλα:
    Τι θα γίνει μέ την κυβερνητική συμμαχία CDU/CSU/FDP και με την κοινοβουλευτική της στήριξη στην Άνω Βουλή; Θα διατηρηθεί, ή θα έχουμε "αντιστροφή συμμαχιών" και "μεγάλο συνασπισμό" CDU-SPD;
    Επίσης άν οι πρωθυπουργοί του Βερολίνου και της Βάδης-Βυρτεμβέργης θα προέρχονται από τους Σοσιαλδημοκράτες ή τους Πράσινους (του Αμβούργου θα είναι ασφαλώς Σοσιαλδημοκράτης με αναπληρωτή Πράσινο).
    Στις Γερμανικές μετεκλογικές πολιτικές συμπράξεις ισχύει απαρέγκλιτα ο κανόνας "ο μεγάλος γίνεται μάγειρας, ο μικρός σερβιτόρος". Έτσι είναι πάντα ψημένα καλά τα λουκάνικα και έχει το σωστό αφρό η μπύρα.
    Όσοι βαρεθήκαμε τις μονοκομματικές κυβερνήσεις, να βλέπουμε, να μαθαίνουμε.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/01/2011 15:02:19

    Σαλπίζει ακόμα και ο Άκερμαν Ευρωπαικούς θούριους, πάει πιά, μούχλιασε το γλυκό!

  17. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 13/01/2011 15:35:59

    H "ευρωπαική λύση" προς την οποία και σωστά) βαδίζουμε δεν θα είναι λύση και δεν θα είναι ευχάριστη . Βεβαίως και θα μας διασφαλίσει την μη έξοδο από την Ευρωζώνη (η επιστροφή στη δραχμή θα ήταν απλώς τόσο καταστροφική που θα έκανε τη σημερινή κατάσταση να μοιάζει με καλοκαιριάτικο πάρτυ στη Μύκονο) αλλά θα είναι ένα "σφιχτό" και αυστηρά ελεγχόμενο πλαίσιο κανόνων, το οποίο θα πρέπει να εκμεταλλευθούμε για να σταματήσουμε τα σερνόμαστε. Θα μπορέσουμε? Με τα μυαλά που κουβαλάν αυτοί που μας κτβερνάνε φοβάμαι πως όχι! Το δράμα είναι πως το ΠΑΣΟΚ έχει φέρει σε τέτοια κατάσταση την χώρα κι έχει βάλει τον πήχυ τόσο χαμηλά, ώστε αυτό το "σούρσιμο" να μπορεί να το παρουσιάζει σαν επιτυχία στον μπερδεμένο και φοβισμένο κόσμο.

  18. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 13/01/2011 17:25:16

    Και κάτι άλλο που ξέχασα. Η αναζήτηση "ευρωπαικής συνολικής λύσης" αποδεικνύει ότι
    1 Δεν μπορεί για όλα να φταίει ο Καραμανλής
    2 Το μνημόνιο έτσι όπως υπεγράφη δεν αποτελούσε λύση (γι αυτό και η επιμήκυνση και όσα άλλα ακολουθήσουν)

  19. χρηχα avatar
    χρηχα 13/01/2011 17:34:26

    καλά το είπες...ρητορική ερώτηση.....
    αφού ούτε κυρίαρχο είμαστε ...αλλά ούτε κράτος είμαστε....είμαστε το προτεκτοράτο της Ελλάδας που δημιουργήθηκε από τους δυτικούς το 1821 για να εξυπηρετήσει τους δικούς τους σκοπούς και όχι τίποτε εθνικά Ελληνικά σχέδια, και μέχρι και σήμερα αυτό συμβαίνει.....το κρατίδιο - προτεκτοράτο Ελλάς....εξυπηρετεί τα συμφέροντα των αληθινών ιδιοκτητών του.......

  20. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 13/01/2011 17:36:55

    Τα κράτη έχουν όντως εθνικά συμφέροντα. Πλήν όμως πρέπει να φροντίζουν για την εναρμόνιση των συμφερόντων αυτών με τα αντίστοιχα άλλων κρατών (βάζοντας ίσως και "νερό στο κρασί τους"). Χωρίς στρατηγικές συμμαχίες που πρέπει να χαρακτηρίζονται από σταθερότητα (δεν σημαίνει αυτό ότι δεν μπορώ να κάνω και "δουλειές" με άλλους) δεν μπορείς να είσαι πραγματικά ανεξέρτητο κράτος και να προασπίζεις ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ τα εθνικά σου συμφέροντα.
    (Διάβασα και τα 10 σημεία σου. Θα το υποψιάζεσαι ότι διαφωνώ πλήρως!)

  21. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/01/2011 18:00:00

    Με τους Ρώσους ανάμεσα; Ούτε ψύλλος στον κόρφο μας !
    Το κοτέτσι Earth δεν αντέχει πάνω από 2 κοκκόρους. Και 4 είναι ήδη πάρα πολλοί. Τον ένα τον ξέρουμε, έχει σχιστά μάτια και λαμπερό κίτρινο πτέρωμα. Η παρούσα κοκκορομαχία είναι δια την ετέραν βιώσιμον θέσιν αλέκτορος.

  22. χρηχα avatar
    χρηχα 13/01/2011 18:26:15

    Καλησπέρα σας

    Η αναζήτηση "ευρωπαϊκής συνολικής λύσης"σημαίνει ότι η ευρωπαϊκή ελίτ, αυτή που είναι υπεύθυνη για την μέχρι τώρα πορεία της Ε.Ε. είδε μπροστά της τον εφιάλτη της διάλυσης όλων αυτών που οραματίστηκε όλα αυτά τα χρόνια....

    Η αναζήτηση συνολικής λύσης είναι και το ζητούμενο.....από εμάς που οραματιζόμαστε την Ε.Ε. ....την ενωμένη Ευρώπη..την πραγματικά ενωμένη Ευρώπη......την Ευρώπη των λαών.....όσο και να φαίνεται πια ουτοπικό αυτό...γιατί μεσολάβησαν πολλά....και πολλές αστοχίες...και πολλές δηλώσεις και πολλά σχόλια....

    Αλλά το κυριότερο είναι αυτοί που αγωνίστηκαν για το ευρωπαϊκό όραμα να ξυπνήσουν και να επαναδραστηριοποιηθούν αν θέλουν να παραμείνει το όραμα ζωντανό.....

    Αυτοί που βρίσκουν ευκαιρία να βρίσουν και να χλευάσουν την Ε.Ε. και εμάς που εξακολουθούμε να εκδηλώνουμε φωναχτά το όραμά μας .....τί θέλουν να μας πουν όταν λένε και κατηγορούν π.χ. τη Μέρκελ όταν δεν μας στηρίζει αρκετά;....ότι ακολουθεί φασιστική γραμμή;;;; μήπως είναι πικραμένοι κι αυτοί τελικά ,γιατί βλέπουν την Μέρκελ να παρεκλίνει από το όραμα;;;

    Μήπως εκφράζουμε την ανασφάλειά μας όταν πυροβολούμε λεκτικά τις διάφορες επιτροπές;;;;

    Μήπως τελικά πατριώτες να το ξανασκεφτούμε;;;;;μόνο η ολοκληρωμένη Ευρώπη θα μας δώσει την σιγουριά και την ασφάλεια που προσδοκάμε.....

    Για τον λόγο αυτόν ...μην πυροβολείτε τον πιανίστα....

    Ο γιωργάκης έπαιξε πιστεύω σε ολισθηρό τεραίν....όλα τα μέχρι στιγμής δεδομένα αυτό αποκαλύπτουν.....έβαλε την Ελλάδα ηθελημένα και οργανωμένα στην κρίση και στο ΔΝΤ......δεν ξέρω που αποσκοπούσε... αυτό μόνο ο ίδιος μπορεί να το απαντήσει....το γεγονός όμως είναι ότι έπιασε την Ευρώπη στον ύπνο....με ενιαίο νόμισμα αλλά χωρίς ενιαία νομισματική πολιτική....τραγικό.....αν θέλουμε να επιβιώσει η Ε.Ε. πρέπει να γίνει ΜΙΑ οικονομική διακυβέρνηση της Ε.Ε......και θα γίνει.....αυτό δεν είναι κακό για εμάς κατ'ανάγκη.....εξ'άλλου....τα μέτρα που μας γονατίζουν....είναι μέτρα που η Γερμανία η Ολλανδία και άλλες χώρες τα πήραν προκαταβολικά για τον εαυτό τους αρκετά χρόνια πρίν....η Δανία π.χ. έχει συντελεστή ΦΠΑ γενικό και ενιαίο σε όλα τα είδη 25%.....από ανέκαθεν....έχει από τους υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές στα ατομικά εισοδήματα.....αυτοί είναι πιο χαζοί από εμάς φαίνεται....γιατί πήρανε μέτρα σιγά σιγά χωρίς το ρίσκο του σοκ στο οποίο μας έμπλεξε ο γιωργάκης εξυπηρετώντας τους δικούς του σκοπούς....

    Πριν μερικά χρόνια γράφαμε (και έγραφα): έλεγχο ακόμα και στις τουαλέτες για να μην σπαταλάνε ούτε το χαρτί....

    Σήμερα που διαφαίνεται αυτός ο έλεγχος στον ορίζοντα...τί έγινε;;;; χάσαμε την εθνική μας υπόσταση;;; από ποιόν; και πότε; και πότε την είχαμε αλήθεια αυτήν την εθνική μας υπόσταση;;;;;

    Εγώ είμαι της άποψης ,λοιπόν.......ΜΙΑ Ε.Ε.....ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΙΑΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ....ΟΛΑ ΕΝΙΑΙΑ.....
    και δεν με νοιάζει καθόλου πώς θα γίνει η μοιρασιά των υπουργείων....γιατί στην ουσία ποτέ δεν με ρώτησαν για καμιά μοιρασιά....κανενός υπουργείου και καμίας κυβέρνησης....εθνικής ή μη......

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ χρηχα 13/01/2011 18:36:18

      Γι αυτό είμαστ' εδώ, φίλε μου. Για τους λαούς, για τις ιδέες με μέλλον σοφότερων παλιότερων, για τα οράματα όσων είχαν και έχουν καρδιά και πνεύμα. Τελικά, για τα παιδιά και τα εγγόνια μας.
      Σίγουρα δεν είμαστε με τους πολιτικάντηδες τα τσίρκουλα (ανεξαρτήτως χρώματος). Ούτε με τις ακρίδες και τους τζογαδόρους.
      Ο αγώνας συνεχίζεται.

  23. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 13/01/2011 18:55:01

    Για τον "χρηχα"...
    Εγώ θα το θέσω αλλιώς φίλε.
    Μήπως, αμέσως μετά την μεταπολίτευση, μας βάλανε σιγά σιγά στο λούκι πιπιλίζοντας το κεφάλι μας για τα πλεονεκτήματα της ενωμένης ευρώπης και για το εμπεδώσουμε καλύτερα μας σερβίρισαν και εκείνο το εοκ και νατο το ίδιο συνδικάτο... (για να το λέει ενας λαοπρόβλητος ηγέτης, άρα είναι καλό για τον τόπο). (Τα αποτελέσματα βέβαια τα βλέπουμε) Ας μην ξεχνάμε οτι είμαστε Έλληνες και συνήθως κάνουμε το αντίθετο από ότι μας λένε να κάνουμε, ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!! Αλλά πέσαμε στο λούκι και τραβάμε ότι τραβάμε. Και γιατί επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά θα πρέπει οπωσδήποτε να ανήκουμε κάπου?
    Αυτή είναι η αδυναμία του νεοέλληνα... αμέτι μουχαμέτι, να ανήκει κάπου...
    Και ας έχουμε φάει τόσα χαστούκια απο τα διάφορα αφεντικά μας απο το 1821.
    Ούτε ενωμένη ευρώπη μας χρειάζεται, ούτε ανήκομεν οπουδήποτε.
    Αυτό που μας χρειάζεται είναι μιά Ελλάδα με ενωμένους τους Έλληνες.
    Έμείς ξέρουμε και θα επιβιώσουμε καλύτερα χωρίς ινστρούχτορες και κομάντερς και όλες τίς αλλες παπαριές που μας σερβίρουν για να είμαστε υπό κατοχήν...
    Αυτά πρέπει κατά την γνώμη μου να ακούγονται και όχι δηλώσεις υποταγής!!!

    Χαρίλαος

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Χαρίλαος 13/01/2011 20:21:32

      "...πιπιλίζοντας το κεφάλι μας για τα πλεονεκτήματα της ενωμένης ευρώπης..." Αυτό που δεν καταλάβαμε ήταν ότι η ΕΟΚ δεν ήταν ο "παράδεισος" , δεν ήταν η κότα που έκανε τα χρυσά αυγά, ήταν μια ευκαιρία , ένα πλαίσιο που μας έδινε την δυνατοτητα να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ για το μέλλον μας μέσα σε καλύτερες συνθήκες. Προτιμήσαμε να δούμε την υπόθεση σαν αρπαχτή, τους Ευρωπαίους σαν "κουτόφραγκους" και τα διάφορα πακέτα περίπου σαν οφειλόμενη υποχρέωση.
      Οσο για το γιατί "...θα πρέπει οπωσδήποτε να ανήκουμε κάπου?" Το θέμα δεν είναι να ανήκεις ή να μην ανήκεις Το θέμα είναι με ποιον τρόπο θα υπηρετήσεις αποτελεσματικότερα τα συμφέροντα σου. Η πείρα (Ελληνική και διεθνής) έχει δείξει ότι το να " ανήκεις" κάπου είναι ασφαλέστερο. Σκέψου πχ ότι μεταπολεμικά ο Τρίτος Κόσμος ήταν αυτός που έγινε πεδίο αιματηρής ενίοτε σύγκρουσης των Υπερδυνάμεων ενώ Ανατολική και Δυτική Ευρώπη απολάμβαναν τα προνόμια της " ένταξης" τους . Ή μήπως νομίζεις ότι εκτός ευρωζώνης στη διάρκεια ενός νομισματικού πολέμου και με δεδομένες τις παθογένειες της οικονομίας μας (για τις οποίες βέβαια δεν ευθύνεται το ευρώ)ω θα ήμασταν καλύτερα με δραχμή? Ή μήπως θα ήταν καλύτερα τα εθνικά θέματα αν δεν "ανήκαμε " στην Ευρώπη?

  24. Maximilien avatar
    Maximilien 13/01/2011 19:59:10

    Από κότσια ο νεοέλληνας μικροαστός άλλο τίποτα. Αφού κάθε μέρα φαντασιώνεται θριάμβους και πλατωνικές πολιτείες, Παλαιολόγους και Κολοκοτρώνηδες μέχρι να διαπιστώσει ότι όλα αυτά προϋποθέτουν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ και το να θυσιάσει έστω κάτι, έστω και το παραμικρό. Οπότε, αναβάλλει τον αγώνα για κάποια άλλη "καταλληλότερη" στιγμή όταν θα τον ευνοούν οι συνθήκες, όταν θα εμφανιστούν οι ηγέτες, όταν δεν θα έχει πολλές δουλειές, όταν το φέρει "η μοίρα και τα χρόνια", όταν θα γίνουμε πολλοί (αφού ως γνωστό κατά την νεοελληνική αξιολογική κλίμακα, μ@@κας είναι αυτός που μπαίνει μπροστά για να βγάλει το φίδι από τη τρύπα) και πάει λέγοντας.

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/01/2011 19:59:59

    Εγώ πάντως συμφωνώ με όσα έγραψες πάνω κάτω.

  26. χρηχα avatar
    χρηχα 13/01/2011 22:25:17

    εγώ θα επιμείνω γιατί βλέπω στα γραπτά σου πως κάτι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που σου έχω γράψει....ίσως γιατί αναιρεί πολλές προηγούμενες σκέψεις σου ...ίσως γιατί αναιρεί πολλά από τα πράγματα που έχεις σαν δεδομένα στο μυαλό σου....το πρώτο και κύριο......η Ελλάδα ΔΕΝ είναι κράτος.....είναι προτεκτοράτο......έτσι δημιουργήθηκε...για προτεκτοράτο.....δεν αναιρώ μ'αυτό που λέω κανέναν αγώνα κανενός....απλά αν διαβάσεις την ιστορία προσεκτικότερα....και λίγο από πηγές.....θα ανακαλύψεις ότι η επανάσταση , όσο αγωνιστική και δίκαιη κτλ και να ήταν....στο τέλος καταπνίγηκε απ'τον Αιγύπτιο Ιμπραήμ....η τελευταία ελεύθερη πόλη ήταν το Μεσολόγγι που κράτησε ηρωϊκά αρκετούς μήνες έτσι ώστε έδωσε τον χρόνο στους δυτικούς να σκεφτούν την σκοπιμότητα ύπαρξης ενός κρατιδίου στην περιοχή.....και η ιδέα αναγνώρισης αυτού του κρατιδίου ήταν του περιβόητου λόρδου Κάνιγκος του οποίου έχουμε και πλατεία στην Αθήνα....ο οποίος αφού κατάφερε τελικά να αναγνωριστεί η Ελλάδα σαν ανεξάρτητο κρατίδιο έστειλε μια πανυγυρική επιστολή στην βασίλισσά του στην οποία περιγράφει οτι: "βάλαμε την πρώτη μεγάλη μαχαιριά στο μαλακό υπογάστριο της μεγάλης κυρίας"και εννοεί φυσικά την Οθωμανική αυτοκρατορία....και γιατί την βάλανε αυτοί αφού εμείς απελευθερωθήκαμε μόνοι μας;;; μα δεν ελευθερωθήκαμε μόνοι μας....μόλις έπεσε το Μεσολόγγι και ήταν θέμα χρόνου να εξαλειφθεί και κάθε είδους άλλη αντίσταση...τότε ήρθε η πολυεθνική δύναμη των δυτικών , μαζί και οι Ρώσοι...και κάνανε την περιβόητη ναυμαχία του Ναβαρίνου στην οποία κατέστρεψαν τον αιγυπτιακό στόλο....μένοντας χωρίς στόλο ο Αιγύπτιος ήρθε αμέσως σε συμφωνία και εγκατέλειψε ότι με δυσκολίες και θυσίες είχε κατακτήσει...και μετά από αυτό οι σύμμαχοι αποβιβάσανε και περίπου 100.000 γαλικό κυρίως πεζικό και απελευθερώσανε και όλη την περιοχή που είχε επαναστατήσει....και μετά μας επιβάλανε και "βασιλιά"(ήταν βασικός όρος για να πιέσουν τον σουλτάνο που το δέχθηκε περίπου σαν καπρίτσιο των συμμάχων και μετά από τρία περίπου χρόνια διαπραγματεύσεων και πιέσεων).....και ήταν ο βασιλιάς Γερμανός....και τα τρία κόμματα το Γαλλικό το Αγγλικό και το Ρωσικό....(όλοι όσοι μετείχαν στην απελευθέρωση....) τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά....

    Άγνωστο και διαφωτιστικό ήταν ένα κείμενο του Αδαμάντιου Κοραή που διάβασα κάπου εδώ στις αναρτήσεις...δεν θυμάμαι που αυτήν την στιγμή....που προτρέπει τους Έλληνες να μην δεχτούν τον βασιλιά...γιατί βασιλιάς σημαίνει λέει , αυλή...και αυλή σημαίνει ότι "θα φορτωθούμε στο σβέρκο μας την επτανησική ψώρα(;) και την φαναριώτικη λέπρα(;)...πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η αριστοκρατία που επέζησε επί τουρκοκρατίας θα μας γινόταν αυλικοί και "αυτή η αυλή ξέρει μόνο να τρώει...και δεν τους φτάνει να τρώνε τους φόρους και τα τέλη που πληρώνει ο λαουτζίκος....αλλά βάζουν το κράτος και συνάπτει και δάνεια για να φάνε περισσότερα.....και τα χρεώνουν στο κράτος αυτά να τα ξεπληρώνει ο κοσμάκης και ποτέ να μην είναι ελεύθερος από χρέη...."

    Δεν ξέρω μετά από όλα αυτά .....για ποιά εθνική πολιτική να μιλήσω και για ποιό Ελληνικό κράτος να πώ.....

    Απ΄τη άλλη όμως έχουμε μια ένωση χωρών....που βγαλμένη μέσα απ΄την φωτιά και την μιζέρια του β' ΠΠ οι προθέσεις ήταν όχι μόνο αληθινές αλλά και "καθαρές", αγνές....
    Οι άνθρωποι αυτοί οραματίστηκαν μιά ενιαία Ευρώπη.....ένα χώρο της ειρήνης και της προκοπής.....για όλους τους λαούς εκεί μέσα......και σιγά σιγά αυτό το πράγμα γίνεται.....δεν φοβάμαι την οικονομική ένωση....ούτε την οικονομική διακυβέρνηση....αφού έχουμε ενιαίο νόμισμα είναι απαραίτητο να γίνει.....

    Και για να τελειώνω.....Η Ευρώπη και το μέλον της είναι η ομοσπονδιοποίηση ......"όπως Αμερική"......με κεντρική και τοπικές κυβερνήσεις ......εξάλλου για να πούμε και κάτι για την γειτονιά μας που υποπτεύομαι δεν είναι και πολύ γνωστό.....η Γερμανία η ίδια είναι ομοσπονδία μικρότερων κρατιδίων ....και ποτέ δεν ήταν ενιαία σαν ένα κράτος......εμάς γιατί μας φοβίζει η ομοσπονδιοποίηση ; εδώ δεν χάσαμε τον χαρακτήρα μας μετά από 2500 χρόνια μέσα σε πολυεθνικές αυτοκρατορίες.....τώρα θα τον χάσουμε;;;;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ χρηχα 13/01/2011 22:47:33

      δεν πιστεύω στα μάτια μου με αυτά που διαβάζω...
      σήμερα για την ομοσπονδιοποίηση...
      τις προάλλες για τα αδέλφια μας τους μογγόλους...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 13/01/2011 22:49:58

        Μήπως χρησιμοποιεί κάποιος άλλος το ψευδώνυμο χρήχα;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Επώνυμος 13/01/2011 23:00:07

          δε νομίζω Επώνυμε, είναι ο φίλος μας,
          γι αυτό λέω ότι δεν πιστεύω στα μάτια μου,

          ο ίδιος που μας ενέπνευσε να ασχοληθούμε με τα ανθρώπινα δράματα που συμβαίνουν εξ αιτίας του Μνημονίου

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ αλλενάκι 14/01/2011 09:02:22

            Μην εκπλήσσεστε. Η εποχή μας μπορεί να χαρακτηριστεί με τα ίδια λόγια που χρησιμοποιούσε ο Στάλιν για την ατομική βόμβα: "δεν είναι για ανθρώπους με αδύνατα νεύρα"

          • χρηχα avatar
            χρηχα @ αλλενάκι 14/01/2011 21:49:19

            καλησπέρα αλλενάκι...και φίλοι...

            το ότι είμαι ενάντια στο μνημόνιο δεν με κάνει και εχθρό της ενιαίας ευρώπης....
            αν θυμόσαστε τί λέγαμε πρίν λίγα χρόνια για την ενωμένη ευρώπη ...δεν θα σας εξέπληττε το τί γράφω....εγώ συμμετέχω στο αντινιούς λίγο πάνω από χρόνο ...και ποτέ δεν είπα κάτι διαφορετικό....δεν πήρα πίσω ούτε μία κουβέντα μου....δεν είναι το ίδιο να εναντιώνεσαι στο μνημόνιο που μας έφερε ο γιωργάκης με τον πιο άγαρμπο τρόπο , με το να εναντιώνεσαι στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση....εγώ θέλω την ευρώπη των λαών....το μνημόνιο ανέδειξε την ευρώπη των τοκογλύφων....δεν είναι ΜΙΑ ευρώπη αυτή.... η κάθε χώρα έχει λαούς....και εκεί οι λαοί είναι καταπιεσμένοι από τα ίδια λαμόγια που καταπιέζουν κι εμάς....έχει μεγάλη διαφορά....θα αφήσουμμε την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση να πάει χαμένη γιατί ο πουλημένος στους αμερικάνους γιωργάκης επεδίωξε και έφερε το ΔΝΤ μέσα στα πόδια της ευρώπης;;;;;δεν είναι σοφός ο άνθρωπος ,ούτε δυναμικός.....διατεταγμένο τσιράκι είναι.....και οι διαταγές που εκτελούσε στρεφόταν και στρέφονται εναντίων των ευρωπαϊκών συμφερόντων και υπέρ των αμερικανικών.....η διεθνής οικονομική συγκυρία ήταν κατάλληλη για επίθεση στην ενιαία ευρώπη με στόχο την διάλυσή της αν είναι δυνατόν.....η 'εχθρα που εκδηλώθηκε εναντίων της Ελλάδας κυρίως από την Γερμανία, δεν ήταν αναίτια....η κυβέρνησή μας την προκάλεσε επίτιδες......αν οι Γερμανοί μας θεωρούσαν από ανέκαθεν ανάξιους να συμμετέχουμε στην Ε.Ε. γιατί δεν το εκδήλωσαν σε κάποια άλλη στιγμή πιό πρίν αυτό....γιατί νομίζετε ξαφνικά γίναμε ανάξιοι και τεμπέληδες;;; γιατί ενώ μας "χαϊδέψαν" για πολλά χρόνια και μας υποστηρίξανε....ξαφνικά εμείς αρχίσαμε την αντιευρωπαϊκή γραμμή των αμερικάνων με τον γνωστό "ηγέτη"....

            και να το ξαναπώ και να ξεκαθαρίσω την θέση μου....

            αντιμνημονιακός είμαι....σφόδρα.....

            αντιευρωπαϊστής δεν θα γίνω ποτέ.......

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 14/01/2011 14:01:01

    Όλα είναι προδιαγεγραμμένα και προεξοφλημένα.
    Εδώ και πολλά, πάρα πολλά χρόνια.

    Τα σύνορα ξεθωριάζουν, η έννοια της Εθνικής Κυριαρχίας θα γίνει σύντομα αρχαία και ταυτόσημη με τον βαρβαρισμό και ο "παγκόσμιος πολτός" ελεγχόμενος από ένα ή δυο διευθυντήρια θα επικρατήσει ως σωτηρία και ελπίδα για τα επί τούτου παγκοσμιοποιημένα προβλήματα.
    Το λάθος που κάνετε πολλοί εδώ μέσα, κατά τη γνώμη μου, είναι πως αντιμετωπίζεται την Ελλάδα σαν να είναι μοναχική νήσος σε άλλον γαλαξία.

    Δυστυχώς είναι μέρος του κόσμου αυτού και είναι και μικρή.

    Σε τριάντα χρόνια κανείς δεν θυμάται αυτά που λέμε, σε τριάντα χρόνια το πολύ θα είμαστε μία μικρή επαρχία της Αυτοκρατορίας, με -στην καλύτερη περίπτωση- αρχαιολογικό ενδιαφέρον και κάποια πανάκριβα θέρετρα διακοπών απρόσιτα για τον κοσμάκη τον πολύ.

    Φρόντισαν για 30 περίπου χρόνια οι Κυβερνήσεις της Ελλάδας να την μετατρέψουν τη χώρα στον πιο αδύναμο Ευρωπαϊκό κρίκο, ώστε τα αρχικά πειράματα να γίνουν εδώ.

    Ακριβώς όπως για χρόνια πολλά η Ελλάδα ήταν το test market των πολυεθνικών, που έφερναν εδώ τα νέα προϊόντα τους -συχνά χωρίς καν εγκρίσεις από τα Χημεία και τις Υπηρεσίες Υγείας για να τα τεστάρουν στους Έλληνες (και σε άλλες ανάλογες χώρες)

    Ξέρετε πόσα προϊόντα της απέσυραν εταιρείες όπως η Procter & Gamble αφού όμως πρώτα τα τέσταραν στην Ελληνική αγορά στις δεκαετίες του 70 και του 80; Πάρα, μα πάρα πολλά.

    Το παιχνίδι, είναι τελειωμένο. Όποιος έχει κάπου ένα κομμάτι γης στην επαρχία, ας την κάνει το συντομότερο. Ας φυτέψει τα μαρούλια του, ας πάρει και λίγες κότες κλπ και ας αλλάξει ρότα.

  28. Σπύρος avatar
    Σπύρος 14/01/2011 14:01:50

    ?

  29. χρηχα avatar
    χρηχα 14/01/2011 22:35:10

    αν θες η Ελλάδα να ξεφύγει απ΄το καθεστώς προτεκτοράτου....η μόνη λύση είναι φίλε μου ο Ελληνικός λαός να συμμετέχει ισότιμα στην ολοκλήρωση της Ευρώπης των λαών....και εκεί μέσα να διαπρέψει με ασφάλεια, μέσα σε ένα υγιές οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον.....

    αν παραμείνουμε όπως είμαστε...απλά πιστεύω ότι θα διαιωνίσουμε αυτό το αρρωστημένο καθεστώς το οποίο μας "κατέχει" από δημιουργίας του νεοελληνικού κρατιδίου

    και όσο για το "2500 χρόνια μέσα σε αυτοκρατορίες κρατήσαμε τον χαρακτήρα μας"...το είπα περήφανος.....όχι μεμψίμοιρος.....έχουμε χαρακτήρα και δεν μας φοβίζει ο "συγχρωτισμός".....πολύ δε περισσότερο όταν μιλάμε για ευρωπαϊκούς λαούς.....δεν συμφώνησα ποτέ με την εισαγωγή μογγόλων -πακιστανών ή ότι άλλο.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.