04/06/2008 15:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνεχίζεται η αναταραχή στην Παιδεία

Συνεχίζεται η αναταραχή στο χώρο της Παιδείας με νέο γύρο επεισοδίων, αυτή τη φορά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Φοιτητές διέκοψαν το πρωί τη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και κρατούν εγκλωβισμένα στο χώρο τα μέλη του Οργάνου. Οι φοιτητές ζητούν τα πρακτικά της συνεδρίασης και να τεθεί εκ νέου σε συζήτηση ο τετραετής οικονομικός προϋπολογισμός του πανεπιστημίου τον οποίο ψήφισαν το πρωί τα μέλη της Συγκλήτου. Οι καταληψίες υποστηρίζουν πως λόγω του γεγονότος ότι αυτός ψηφίστηκε στην έναρξη της συνεδρίασης απουσίαζαν μέλη της Συγκλήτου και εκπρόσωποι των φοιτητών. Ο πρύτανης και περίπου 20 μέλη της Συγκλήτου έκαναν λόγο για εκβιασμό και αρνήθηκαν να υποχωρήσουν στην απόφασή τους, με αποτέλεσμα να παραμένουν εδώ και περίπου τέσσερις ώρες στην αίθουσα συνεδριάσεων. «Η πολιτική ομηρία έχει μετατραπεί σε ομηρία του κοινού ποινικού δικαίου από μέλη της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ», δήλωσε ο πρύτανης, Ηλίας Κουσκουβέλης, και κάλεσε την πολιτική ηγεσία να αναλάβει τις ευθύνες της, τονίζοντας ότι οι πρυτανικές αρχές δεν θα υποχωρήσουν σε κανέναν εκβιασμό. Την Πέμπτη θα παραμείνουν κλειστές οι διοικητικές υπηρεσίες στα πανεπιστήμια, όπως αποφάσισαν οι πρυτάνεις τους, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα επεισόδια. Οι πρυτάνεις έχουν προγραμματίσει συνέντευξη Τύπου στο Ζάππειο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NS avatar
    NS 04/06/2008 16:57:16

    Γιατί "κανένα σχόλιο" σε αυτό το post (ούτε από σένα Factorx)? Μήπως γιατί υπάρχουν οι μαγικές λέξεις¨"ΣΥΡΙΖΑ" και "αριστερά"? Μήπως άν δεν υπήρχαν αυτές, θα είχαμε γεμίσει (ως είθισται στο blog αυτό) σχόλια από διάφορους που θα μιλάγανε για φασίστες, κατευθυνόμενους κλπ.? Αυτοί εδώ τώρα δεν είναι φασίστες? Εκτός εάν είναι πλέον επίσημη ιδεολογία ότι όταν είσαι (ή πιο σωστά - δηλώνεις)"αριστερός" έχεις κάποιου τύπου ασυλία και ό,τι κάνεις είναι δημοκρατικό και καλώς καμωμένο. Α! Ξέχασα! Υπάρχει και η θεωρία Αλαβάνου ότι για ό,τι κακό γίνεται (π.χ. η ομηρία εν προκειμένω, το ξυλίκι στον Πρύτανη κλπ.) φταίει κυρίως η όποια "άλλη μεριά" (κυβέρνηση, ΝΔ κλπ.) που τα προκάλεσε.

    Το πράγμα έχει σε γενικές γραμμες ως εξής: ό,τι κάνουν οι "αποδώ" (ακόμη και πονικά αδικήματα) είναι πάντα καλό ή με καλές προθέσεις ή εν τέλει αποφεύγουμε να το χαρακτηρίσουμε αρνητικά μη βρεθούμε και κατηγορούμενοι για αντιαριστερή θέση ενώ ότι κάνουν οι "αποκεί" είναι κακό, κατακριτέο και ακόμη κι αν είναι εκ πρώτης όψεως καλό είτε έγινε με σκοτεινά κίνητρα, είτε τυχαία ως αναγκαστική συνέπεια της σύγκρουσης των συμφερόντων ("όλοι τα παίρνουν" κλπ. - εκτός από τους "αποδώ φυσικά).

    Γενικά ίσως έχει και την πλάκα του το να βλέπεις τον κόσμο έτσι, αλλά η συνεχής άρνηση του να πείς τα πράγματα με το όνομά τους σε τέτοιες και παρόμοιες περιπτώσεις (π.χ. η υποστήριξη τάσης του ΣΥΡΙΖΑ στους φίλους "Μακεδόνες" και στα "δίκαια" αιτήματά τους: αλήθεια, οι Τσίπρας/Αλαβάνος είπανε κάτι γι' αυτό?) μάλλον υποσκάπτει την αξιοπιστία της συνολικής κριτικής στην πραγματικά προβληματική σημερινή κατάσταση για την οποία (συγχωρέστε με το ξέρω είμαι απαράδεκτος και εκτός γραμμής!) φταίει και η ηγεσία της αριστερά που κάνει τον τιμητή σήμερα.
    Νομίζω μάλιστα ότι η παρρησία του ΑΝΤΙ και η άρνησή του να "χαριστεί" στο δικό του πολιτικό χώρο όταν χρειάστηκε αποδείκνυε τη συνέπεια της κριτικής του στα πράγματα γενικώς.
    Αυτά.

    ΥΓ. Που είναι αυτός ο πικραμένος πολιτικά (και ονειρευόμενος επιστροφή στην εξουσία βάσει εξισώσεων) αναγνώστης που έλεγε ότι "έχει πληροφόρηση" (και καλά) ότι το πολιτικό κόμμα στο οποίο έκανε χορηγία η Ζήμενς είναι η ΝΔ? Πάλι απογοητεύτικε όταν έμαθε ότι ήταν το παλιό καλό ΠΑΣΟΚ? Θα απογοητευτούν πολύ κι άλλοι άμα συνειδητοποιήσουν (οϊμέ!) ότι οι "πληρώνοντες" δεν έχουν αυστηρές δικοματικές προτιμήσεις ως προς τους "παίρνοντες"? Ή είναι κοινό μυστικό ότι θέσεις εξουσίας (και στο κράτος και στους ΟΤΑ) επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ κατείχαν/κατέχουν/θα κατέχουν και άνθρωποι που δεν ανήκουν σε αυτά τα κόμματα? (Ώχ! τώρα την έβαψα, είμαι και επίσημα αντιδραστικός!)

    Εσύ Factorx, τι λές για όλα αυτά? Σε (σας) διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον.

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 04/06/2008 17:47:20

    Το μάτι σου το αλλήθωρο που τρέχει στον κατήφορο. Το ελληνικό πανεπιστήμιο το έχετε διαλύσει και δεν είναι πλέον ανταγωνιστικό στη διεθνή σκηνή. Το διαλύσατε ακριβώς με τις βλακείες που μας λες. Απλά το πράγμα θα πάει ως εξής. Θα βγουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Δε θα είναι καλύτερα αλλά θα πάρουν τους καλύτερους καθηγητές. Το δημόσιο πανεπιστήμιο θα περάσει μια κρίση αλλά θα είναι πάντα το δυνατότερο όπως π.χ. ο ΟΤΕ έχει καλύτερη υποδομή σε σχέση με τους εναλλακτικούς ή η ΕΡΤ έχει καλύτερη υποδομή σε σχέση με τα ιδιωτικά κανάλια και θα λήξει το θέμα. Κάποια στιγμή θα περάσουν και την επιβολή διδάκτρων στα κρατικά πανεπιστήμια και θα φτάσουμε στο σημείο να έχουμε πλήρη ιδιωτικοποίηση της παιδείας. Αυτό σημαίνει ότι τα διάφορα παπαγαλάκια και ανίκανοι πανεπιστημιακοί θα χάσουν την ισχύ τους.

  3. NS avatar
    NS 04/06/2008 17:58:03

    Για να είμαι ειλικρινής περίμενα κάτι άλλο ως σχόλιο ΑΛΛΑ:
    @Anonymous 5.13 το μόνο που έχω να πώ είναι:
    Έτσι σε θέλω μεγάλε Anonymous!!! Έχεις δίκιο. Γκολ και ξύλο στα λαμόγια!!! Στείλτε τα στο νοσοκομείο και κάψτε τα μπ..δελα τα πανεπιστήμια. Ζήτω ο αγώνας (του 2% - λέω πολύ?) των φοιτητών!!! "που θα σταματήσουν και τα διαπλεκόμενα ρετάλια της πανεπιστημιακής κοινότητας"??!! Έτσι λύνονται αυτά τα θέματα!!! Απλά τα πράγματα (Γαρμπή - μη μου λέτε και ότι είμαι λογοκλόπος).

    Κι άσε τις κότες (αυτοί είναι η αισχρή μειοψηφία του 98% των φοιτητών) να κοιτάνε πώς/πότε θα πάρουν κανά πτυχείο και τί αξία (?) θα έχει αυτό (δηλαδή που να το βάλουν αφού το πάρουν).


    Αθάνατη Ελλαδάρα αλλά δεν φταίς εσύ, φταίνε αυτοί που σου χτυπάνε φιλικά την πλάτη (ή σιωπούν εκκωφαντικά)...

    Factorx: η άποψή σου (σας) για όλα αυτά???

  4. Theodore avatar
    Theodore 04/06/2008 18:57:02

    Σιγα μην απαντησουν.
    Δεν εχετε καταλαβει, οτι ειμαστε σε μια ιδιοτυπη κατοχη;
    Ποιος τολμαει, να τα βαλει με την Κανελη και τον Αλαβανο;
    Κανενας. Γιατι φοβαται, οτι αφου τον ξεφωνησουν, θα του απαγορευσουν και να απαντησει, αλλα και θα υπαρξει και φοβος, να φαει ξυλο, απο τις διαφορες περιφερομενες ομαδες, "δημοκρατων".
    Κατα τα αλλα, ισχυει το λεγομενο ασυλο, περι ελευθερης διακινησης των ιδεων, μη χεσω.
    Γι αυτο,αν εχετε παιδια, σε ηλικια σπουδων, διωχτε τα προς τα εξω για να σωθουν και αφηστε τους να φωναζουν μονοι τους.Θα βαρεθουν και θα σκασουν.
    Ετσι κι αλλοιως, τα εξοδα, δεν ειναι μεγαλυτερα απο αυτα σε ενα ιδρυμα της κωλοπετεινιτσας, εκτος της πολεως του σπιτιου του παιδιου.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/06/2008 19:12:40

    «Το ελληνικό πανεπιστήμιο το έχετε διαλύσει και δεν είναι πλέον ανταγωνιστικό στη διεθνή σκηνή»

    Όποια και αν είναι τα αίτια, όποιες οι πολιτικάντικες πτυχές, αυτό είναι μια αλήθεια. Πολίτες β' κατηγορίας σε μια όλο και πιο ανταγωνιστικη οικονομία. Παίζουμε με τις προσδοκίες και τις ελπίδες. Τι θα πείτε στα παιδιά αυτά όταν θα έχουν τα φόντα να είναι μέτριοι σερβιτόροι, κακοί πλασιέ, αμφίβολοι μηχανικοί. Ποιητές πάντως, δεν βλέπω στον ορίζοντα.

    Που θα βρίσκουν αποκούμπι οι σημερινοί 20άρηδες; Στην επιστήμη; την επαγγελματική καταξίωση; την απόλαυση αγαθών; την φιλοσοφία; τις ωραίες θέες που δεν θα υπάρχουν έτσι που πάμε;

  6. νικος avatar
    νικος 04/06/2008 19:19:08

    ns faton na hortasis http://www.energia.gr/article.asp?art_id=19842

  7. Factorx avatar
    Factorx 04/06/2008 19:44:20

    @NS:
    1. σε ερωτήσεις τύπου "αμφιθεάτρου" (πάρε θέση κλπ) δεν απαντώ.
    2. Όποιος μας διαβάζει τακτικά έχει καταλάβει οτι δεν χαριζόμαστε σε κανέναν.
    3. Για τα γεγονόταν στην Παιδεία τοποθετηθήκαμε εγκαίρως. οι αριστερούληδες έπεσαν στην προβοκάτσια των δεξιούληδων,ή οι αριστερούληδες προβοκάτορες είναι δεξιούληδες προβοκάτορες
    4. Δεν σε θυμάμαι να μας στηρίζεις όταν μας έβριζαν πατόκορφα οι αριστερούληδες όταν λέγαμε την άποψή μας οχι ανώνυμα, αλλά ενυπόγραφα και ανοικτά.
    5. Δεν θα βάλουμε όμως στην ίδια μοίρα την αριστερά με την δεξιά.

  8. NS avatar
    NS 04/06/2008 20:31:26

    1. Δεν ήθελα να προσβάλλω/ προκαλέσω κανέναν. Απλά εκτιμώ τις απόψεις σου (σας).
    2. Αυτά που έγραψα τα έγραψα ακριβώς επείδή επισκέπτομαι το blog σου (σας) καθημερινά από τότε που ξεκίνησε και σας διαβάζω με προσοχή.
    3. Είμαι σίγουρος (ή ελπίζω!) ότι δεν είναι αυτό το συμπέρασμά/ τοποθέτησή σου για την κατάσταση στην Παιδεία και το ρόλο της κυβέρνησης/ αντιπολίτευσης/ αριστεράς (προβοκάτσια, προβοκάτορες κλπ.).
    4. Μη γίνεσαι επιθετικός! Δεν ξέρω ονόματα αλλά τουλάχιστον ό,τι μπορούσα για να στηρίξω ΑΝΤΙ και Παπουτσάκη το έκανα (ομολογώ όχι επιτυχώς).
    5. Να μη βάλουμε στην ίδια μοίρα αριστερά και δεξιά αλλά:
    (α) τουλάχιστον ας προβληματιστούμε (άν δεν είμαστε μέρος της λύσης, είμαστε μέρος του προβλήματος)!!!
    (β) το να πιστεύουμε ότι η αριστερά είναι (ηθικά, ιστορικά, ιδεολογικά κλπ. - συμπλήρωσε ό,τι θες) ανώτερη από τη δεξιά δεν σημαίνει ότι όποιος είναι αριστερός (ή δηλώνει στη θεωρία χωρίς να συμπεριφέρεται ανάλογα) τότε αυτομάτως αυτός και οι πράξεις του είναι (ηθικά, ιστορικά, ιδεολογικά κλπ. - συμπλήρωσε ό,τι θες) ανώτερες από αυτές των δεξιών.
    Νομίζω ότι οι άνθρωποι (πολιτικοί, δημοσιογράφοι, φοιτητές, πολίτες) πρέπει να κρίνονται από το τί πράγματι κάνουν και πως το κάνουν, όχι με βάση (και ανάλογα με) το χαρακτηρισμό τους - από τους ίδιους ή τους άλλους - ως αριστεροί ή δεξιοί. Εγώ προσωπικά δεν βάζω στην ίδια μοίρα την αριστερά και τη δεξιά (ως γενική ιδέα) αλλά βάζω στην ίδια μοίρα αυτούς που κάνουν κατάχρηση εξουσίας ή χρηματίζονται ή ξυλοφορτώνουν ή με τη συμπεριφορά τα ενθαρρύνουν αυτά με τη σιωπή τους είτε είναι αριστεροί είτε δεξιοί.
    Και πάλι συγγνώμη εάν σε έθιξα ειλικρινά δεν το είχα σκοπό. Παρασύρθηκα και θυμήθηκα τα αμφιθέατρα !!!

  9. νικος avatar
    νικος 04/06/2008 21:49:25

    theodore -pali tin afeli mas paristanis .Pes mou ti ekane o Alabanos ke i Kanelli .
    To theosou den ehis me tin afelia .
    Mikri den ise koukouts mialo ehis.

  10. νικος avatar
    νικος 04/06/2008 21:59:26

    mipos prepi na apologithun i dio tous gia tin ekpombi tis NET POU METADIDETE avti tin ora .
    Ke gia avtin ftene o Alavanos ke Kaneli .
    Eleos theodora o rousopoulos fikia poula me dika mas hrimata .
    Xrono diathetis grapse kati gia tin Aristotelio Ithiki kati tsimbises sto sholio .Aksizi !!

  11. Theodore avatar
    Theodore 04/06/2008 22:09:34

    Δεν θελω να τους θιξω τους ανθρωπους, αλλα δεν αφηνουν να μιλησει και κανας αλλος μωρ αδελφακι μου.
    Κι εκεινη η Κανελη, ολο στην τσιτα και στην επιθεση ειναι.
    Σιγα την κομμουνιστρια. Μια ζωη κοντα στο γερο Καραμανλη ηταν.
    Και στο φιναλε, καλως η κακως, ο κοσμος, εστω οι γεροι και οι γριες των 400 Ευρω, Καραμανλη ψηφισαν. Να περιμενετε τα 4 χρονακια, να προσπαθησετε να αλλαξετε το αποτελεσμα αυτο.Δικαιωμα σας ειναι.
    Εκτος και αν θελετε να κανετε επανασταση, αλλα δεν βλεπω να διανυουμε προεπαναστατικη περιοδο και να κινδυνευουν τα "χειμερινα ανακτορα" απο την επελαση των καμπριολε και των Γιαμαχα.
    Ειμαι λιγο κυνικος, αλλα αυτη μαλλον ειναι η πραγματικοτητα.

    ΥΓ.Εγω παιδια, τη ΝΔ, ποτε δεν την ψηφισα, αλλα ποναω, οταν βλεπω να μπουρδελοποιουνται τα πασης φυσεως Σχολεια.Καντε ο,τι κανετε, αλλα με τα Σχολεια ανοιχτα και ανεπαφα και ολος ο κοσμος θα ειναι μαζι σας. Κι εγω ο ελαχιστος βεβαια.

  12. νικος avatar
    νικος 04/06/2008 22:21:56

    theodore - καλη νυχτα
    αυρειο παλι εδω
    μαζι και με αλλους!!!

  13. Factorx avatar
    Factorx 04/06/2008 22:32:59

    NS Says: το να πιστεύουμε ότι η αριστερά είναι (ηθικά, ιστορικά, ιδεολογικά κλπ. - συμπλήρωσε ό,τι θες) ανώτερη από τη δεξιά δεν σημαίνει ότι όποιος είναι αριστερός (ή δηλώνει στη θεωρία χωρίς να συμπεριφέρεται ανάλογα) τότε αυτομάτως αυτός και οι πράξεις του είναι (ηθικά, ιστορικά, ιδεολογικά κλπ. - συμπλήρωσε ό,τι θες) ανώτερες από αυτές των δεξιών.Νομίζω ότι οι άνθρωποι (πολιτικοί, δημοσιογράφοι, φοιτητές, πολίτες) πρέπει να κρίνονται από το τί πράγματι κάνουν και πως το κάνουν, όχι με βάση (και ανάλογα με) το χαρακτηρισμό τους - από τους ίδιους ή τους άλλους - ως αριστεροί ή δεξιοί. Εγώ προσωπικά δεν βάζω στην ίδια μοίρα την αριστερά και τη δεξιά (ως γενική ιδέα) αλλά βάζω στην ίδια μοίρα αυτούς που κάνουν κατάχρηση εξουσίας ή χρηματίζονται ή ξυλοφορτώνουν ή με τη συμπεριφορά τα ενθαρρύνουν αυτά με τη σιωπή τους είτε είναι αριστεροί είτε δεξιοί.
    factorx: συνυπογράφω(ουμε)και προσθέτω:Δεν μιλάω ποτέ για την ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Μιλάω για την ταλαίπωρη την βάση και όλους εκείνους του πρώην συντρόφους όλων των αποχρώσεων που όταν είδαν οτι έχασαν προτίμησαν την αξιοπρέπεια της μοναξιάς και οχι την χυδαιότητα της σημερινής πολιτικής. Καί ίσως είναι νωρίς να το πούμε, αλλά η ταυτότητα της "νέας αριστεράς", που θε επαγγελθεί μια πραγματική πολιτική προόδου,ανθρωπισμού και κοινωνικής και εθνικής αξιοπρέπειας δεν θα προέλθει σίγουρα απο τη σημερινή επίσημη Αριστερά. Αρκετά μας ταλαιπώρησε. Και να σας επισημάνω και κάτι που ίσως δεν παρατηρήσατε για να είμαστε ξεκάθαροι μαζί σας. Πόσα απο τα post που ανεβάζουμε αφορούν τον ΣΥΝ, ή τον ΣΥΡΙΖΑ; Ελάχιστα.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/06/2008 22:43:08

    μας βλέπω να ιδρύουμε κόμμα...,να δούμε ποιός θα μας ψηφίσει.

  15. Factorx avatar
    Factorx 04/06/2008 22:54:56

    @archaeopteryx: μήπως τελειώνει η εποχή των κομμάτων; Μήπως πρέπει να αναζητήσουμε άλλους τρόπους παρέμβασης;

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/06/2008 23:25:43

    τα blogs διαμορφώνουν άποψη μέχρι ένα σημείο...άντε ελέγχουν περίεργους σε μικρά μέρη. Στα μεγάλα;

    υπάρχουν κατακερματισμένα κομμάτια στην ελληνική οικονομια. Υπάρχουν ευκαιρίες στην «εκλογίκευση», αλλά τι θα κάνουμε εξαγορές αλλά Βγενόπουλο;

    Ποίηση. Δεν υπάρχει αρκετή και ο κόσμος έχει αποβλακωθεί από την ...Καλομοίρα και την Τρέμη. Λες να προτιμήσουν ποίηση;

    Πολιτική παρέμβαση; σε αυτά είμαι τόσο άσχετος...

    Εχεις δίκιο εδώ και καιρό, τελειώνει η εποχή των κομμάτων, όπως τα ξέραμε; γενικά; Ψυχανεμίζομαι να δω τι γίνεται εφ' εξής και δεν βλέπω. Ο τυφλοσούρτης λέει «κοίτα τι γίνεται δυτικά, θα έρθει και εδώ», αλλά τζίφος και σε αυτό.

    Νομίζω ότι απλά είμαστε σε ύφεση και δεν αρέσει. Υφεση σημαίνει «πέφτουν οι αξίες» (δεν έχουν κουνηθεί ακόμα), «κοινωνικά προβλήματα» (ό,τι βλέπεις). Στην Ελλάδα, ιστορικά γινόμαστε μετανάστες. Πολλοί έχουν πάει στην Δ. Ευρωπη.

    Δεν ξέρω αν σου απαντώ τίποτα χρήσιμο στο ερώτημά σου. Πρέπει να αναζητήσουμε άλλους τροπους παρέμβασης. Να λέμε πχ ότι «είναι κακό να είσαι ανέντιμος»; Πες πες κάτι μένει;

  17. ananeosi avatar
    ananeosi 04/06/2008 23:49:01

    Μην μπλέκεται το ΑΝΤΙ με ένα blog που έχει καταχραστεί το όνομα του περιοδικού. Οπως λέει και στο site του το περιοδικό, το μόνο που το εκφράζει είναι το www.anti.gr. Ο φασισμός έχει πολλά πρόσωπα!

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/06/2008 00:14:39

    Οπαλακια...
    Εχε γούστο να ανοιξει το anti.gr κανενας Γουσέτης απο την Αυγούλα..Και να πλακώσουν Συριζαίοι ΄εκδρομείς΄..
    Ε ρε γέλια...Τι γινεται εκει πέρα ???
    Under construction λεει ακόμα..
    Θαχουμε και τέτοια παιχνιδάκια τώρα??
    Βρε βρε τον ΄ανανέωση΄...Ανακάλυψε και τά πολλά προσωπα τού Φασισμού..
    Μάλλον θα αναφέρεται στούς ΄Ανανεωτές΄πού κουνάνε σημαιες με τον Ηλιο της Βεργίνας και στηρίζουν τούς δοσίλογους Τσάμηδες και πάνε ΄εκδρομές΄στά Σκόπια..
    Και σιγουρα θα αναφέρεται στούς τραμπούκους που δερνουν Πρυτάνεις στά Πανεπιστήμια..
    Σίγουρα ο Φασισμός έχει πολλά πρόσωπα..Μονον πού μερικά αρχίζουν και αποκτούν σαφή απόχρωση Ρόζ.

  19. Factorx avatar
    Factorx 05/06/2008 00:18:39

    @ananeosi: Επειδή έχεις ξαναμπεί και έχεις ξαναπεί τα ίδια, μπορείς να μας τα πείς με το ονοματάκι σου; Για να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε. Μήπως σε πείραξε το γεγονός οτι εμείς δεν συμφωνήσαμε να περάσει το περιοδικό στο Συνασπισμό, όπως ήθελαν μερικοί άλλοι;Οταν εμείς απο την τσέπη μας φτιαχναμε και πληρώναμε και το site του Αντί κι αυτό το μπλογκ για να στηρίξουμε το περιοδικό, εσύ που ήσουν; Και που είδες να σφετεριζόμαστε το όνομα του Αντί; Δεν έχει ο Παπουτσάκης προβλημα κι έχεις εσύ; Ντροπή πια. Και για κτύπα http://www.anti.gr να δεις τι βγαίνει; Λέει τίποτα εναντίον αυτού του μπλογκ; Σε πληροφορω λοιπόν οτι το www. antinews.gr λειτουργεί με την σύμφωνη γνώμη του Χρήστου Παπουτσάκη,. Οταν έκελεισε το περιοδικό συζητήσαμε το θέμα και είπαμε το μπλογκ του Αντί να συνεχίσει ως antinews.gr για λόγους ταυτότητας (αγωγές κλπ) και το site του Αντί να λειτουργήσει για την αρχιεοθέτηση κλπ του ιστορικου περιοδικού. Και που είσαι; Τον Τσίπρα δεν τον πάμε με τίποτα. Γράφε λοιπόν οτι θέλεις.
    Ζητω συγνώμη απο τους υπόλοιπους αναγνώστες για το έντονο ύφος άλλα έχω κουρασθεί με τους διάφορους αριστερούληδες. Αυτό το σχόλιο είναι επίσης και μια απάντηση στα βιαστικά σχόλια του NS και Theodore. Καλυφθήκατε τώρα;

  20. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 05/06/2008 00:28:34

    Φάκτορα ελπίζω να γράψεις κάτι για την προκλητικότατη και δουλικότατη παρουσία Ομπάμα και Χιλάρυ σε εκδήλωση του ισραηλινού λόμπι. Πραγματικά μιλάμε ότι σαν να πήγαν εκεί για να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους.

    Δεν έχει να κάνει φυσικά με αντισημιτισμό και άλλες αηδίες. Θα ήταν εξίσου ενοχλητικό αν πήγαινε ο Ομπάμα να γλείψει π.χ. την Πολωνία και να λέει "για πάντα θα είμαστε μαζί σας".

  21. Factorx avatar
    Factorx 05/06/2008 00:29:08

    θα το ανεβάσουμε σε λίγο ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ

  22. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/06/2008 00:45:08

    @archaeopteryx:

    «..κανένας, όσον κι αν είναι ευγενής και αλτρουιστής,
    δεν θα δεχόταν ποτέ να αναμειχθή στην πολιτική,
    εάν δεν έβλεπε πως τον κυβερνούν οι κακοί.
    Με την δική του ΑΠΟΧΗ ο στίβος μένει ελεύθερος για τους ανίκανους, τους συμφεροντολόγους, τους δημοκόπους που αναρριχώνται στις υψηλές κυβερνητικές θέσεις, με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ αυτοί, πλέον,
    να ΚΡΙΝΟΥΝ τη τύχη του και την τύχη του κράτους … Βοηθώντας, επομένως, τους άλλους να σωθούν, βοηθείς τον εαυτόν σου»,
    Ευάγγ. Παπανούτσος, «Πρακτική Φιλοσοφία»
    ***
    @Factorx: Η απάντηση είναι σίγουρα "ναι"! Κάτι καλό πρέπει να έχεις εσύ κατά νου, όταν λες "Μήπως πρέπει να αναζητήσουμε άλλους τρόπους παρέμβασης;". Για πες...

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/06/2008 00:48:15

    Πέστα βρέ Factor να μαθαίνουμε...
    Ωστε μπούκαρε ο ΣΥΝ λοιπόν για το Περιοδικό.
    Πάλι καλά πού έκλεισε τότε...
    Πού να αντέξουμε να διαβάζουμε τούς Τσιπραίους..
    Αυτοι θάταν ικανοί να ηρωοποιήσουν τούς ΄Μπαχαλάκηδες΄που καινε τα Πανεπιστήμια και νά υμνούν την ΠΟΣΔΕ για την προσφορά της ...
    Αντε απο κεί τουρίστες τής Αριστεράς ,πού φάγαμε χρόνια και χρόνια στό παραμάγαζο τού ΚΚΕεσ και τής ΕΑΡ γιά νάρθουν ολα τα καλόπαιδα μαζί με τούς παλιούς γραφειοκράτες και να γελοιοποιούν σήμερα καθε έννοια τής πάλαι ποτέ Ανανεωτικής Αριστεράς μέ τούς οπαδούς τού Ουράνιου Τοξου και τών ΄αλυτρώτων Σκοπιανών΄αλλά και τούς Λιακορεπούσηδες...
    Μιλάει και γιά Φασισμό τό άτομο κατά τά άλλα.

  24. νικος avatar
    νικος 05/06/2008 02:13:20

    μια παροιμία λέει
    χτύπα το τραπέζι
    να ακουστή το ψαλίδι

  25. DentNEWS avatar
    DentNEWS 05/06/2008 09:58:06

    Κουσκουβέλη (πρύτανη ΠΑΜΑΚ) …το ανάγνωσμα

    Από σχόλιο του sourotiri στο blog taxalia.blogspot.com

    Καταρχην ο εν λογω ανθρωπος πριν δυο χρονια, οταν και γινονταν οι καταληψεις μαζικα σε ολα τα πανεπιστημια, και ενω το παμακ ηταν ανοιχτο κανονικοτατα χωρις να εχει ανοιξει μυτη, αρνηθηκε να δωσει τα κλειδια του αμφιθεατρου τελετων στον συλλογο φοιτητων για να γινει μια συνελευση που ο ιδιος ο συλλογος φοιτητων ειχε αποφασισει οτι θα γινει. Αρνηθηκε δηλαδη στους φοιτητες ενα απο τα λιγα δικαιωματα τους! [Για την ιστορια... Τον επεισαν οι υπολοιποι καθηγητες, η συνελευση εγινε και αποφασιστηκε καταληψη].

    Κατα δευτερον ο Ηλιας Κουσκουβελης εχει βρεθει να εχει αντιγραψει ολοκληρες εργασιες απο το εξωτερικο και με μια απλη μεταφραση να τις παρουσιασε ως δικες του ερευνες.

    Κατα τριτον ο Ηλιας Κουσκουβελης εχει εγκαταλειψει αρκετες φορες [την μια μπροστα στα ματια μου, τις αλλες μου τις μετεφεραν] την διαδικασια ορκομωσιας φοιτητων στο παμακ, επειδη οι γονεις και οι φιλοι των αποφοιτων δεν… καθονταν φρονιμα και θορυβουσαν, αμαυρωνοντας ετσι την διαδικασια ορκομωσιας.

    Τεταρτον, ο Ηλιας Κουσκουβελης αρνηθηκε να αναγνωρισει τον συλλογο φοιτητων του παραρτηματος της Ναουσας, αρνουμενος με αλλα λογια στα παιδια εκει να συγκροτησουν την δικια τους εκπροσωπηση.

    Και τελος, σημερα, ο πρυτανης του πανεπιστημιου μακεδονιας που ηθελε να ψηφισει την διαταξη που ψηφισε, μαζεψε ολη την συγκλητο και πηγαν στο παμακ μια ωρα νωριτερα για να ξεφυγουν απο τις αντιδρασεις του συλλογου φοιτητων.

    Για να προλαβω μερικες αντιδρασεις: ειμαι φοιτητης του παμακ, οχι δεν ειμαι σε καμμια κομματικη παραταξη και τις σιχαινομαι οπως ο διαολος το λιβανι.

    Πιστευω οτι ο πρυτανης μας δρα κατα βουληση και χωρις να ρωτησει κανεναν, και ακομη και εκει που δειχνει να εχει χασει το παιχνιδι κανει διαφορες κουτοπονηριες μπας και μπορεσει να το κερδισει. Ειναι ενας ανθρωπος που δεν αντεχει τον αντιλογο και τον διαλογο, σε αντιθεση με αλλους πρυτανεις και προεδρους τμηματων που εχουν περασει απο το παμακ που ηταν εξαιρετοι στον ρολο τους. Και φυσικα, ως ενας απλος φοιτητης του παμακ, καμια προσωπικη διαμαχη δεν εχω με τον πρυτανη. Απλα βλεπω καποια πραγματα και βγαζω τα συμπερασματα μου.

    Σχόλιο του DentNEWS: Ένας άλλος φοιτητής στο ΠΑΜΑΚ λέει πως ο καταγγελτικός ισχυρισμός του Πρύτανη του ΠΑΜΑΚ, για την ομηρία από τα ΕΑΑΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ είναι αναληθής (http://kyralitsa.blogspot.com). Ο ΣΥΡΙΖΑ, λέει, δεν εκπροσωπείται στο ΠΑΜΑΚ και πως οι φοιτητές που ήταν εκεί ήταν ΠΚΣίτες και ΕΑΑΚίτες… Επίσης το ΔΕΛΤΙΟ Τύπου της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για “αγαστη συνεργασία” της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με τον πρύτανη του ΠΑΜΑΚ σε πολλά … ζητήματα, όπως επίσης και τη δίωξη μελών ΔΕΠ από τον ίδιο τον Κουσκουβέλη…… αλλά και για βία και νοθεία !

  26. Lakis, Malaga avatar
    Lakis, Malaga 05/06/2008 11:12:30

    Την Παιδεία την κατέστρεψαν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ!

    Και την κατέστρεψαν γιατί επέτρεψαν να αριστεροκραττείται!

    Έχουν φτιάξει φατρίες οι αριστεροί Καθηγητές με τις διάφορες αριστερίστικες συμμορίες φοιτητοπατέρων πλαισιωμένους από ομάδες κρούσης του κοινού ποινικού δικαίου και κάνουν κουμάντο εδώ και 35 χρόνια...

    Λυμαίνονται τα κρατικά χρήματα (βλέπε Πάντειο) και ελέω ασύλου γίνονται και άλλα business...

    Και όποιος άνθρωπος πάει εκεί μέσα για να μάθει πέντε καντάρια γράμματα τρώει και ξύλο για το ατόπημά του να θέλει να μορφωθεί...

  27. Basil avatar
    Basil 05/06/2008 11:42:04

    Η ΔΑΠ.. η ΠΑΣΠ οι Ανεξάρτητοι το καθηγητικό κατεστημένο και το μέγα έλεος....Η κρίση προσανατολισμού των ΑΕΙ σε όλο της το μεγαλείο.
    Αυτό είναι μόνο ή όλα αυτά που βλέπουμε είναι πτυχές του ίδιου θέματος. Δηλ. της παρασιτικής μεταπρατικής οικονομίας της χώρας.
    Οι μεταπράτες μιλούν για ισχυρή ελλάδα κλπ κλπ
    Ομως ποτέ δεν είδαν την γνώση-έρευνα ώς μέσο λύσης προβλημάτων. Αποτέλεσμα μια διαρκή διαμάχη μεταξύ αριστερών και δεξιών για τι είναι σωστό και τι όχι. Αρχ.... Μπλε. Οι Ξένοι έχουν τα προιόντα υψηλής τεχνολογίας και εμείς το τουρισμό, τον κατασκευαστικό τομέα (μόνο οπλισμένο σκυρόδερμα) το λάδι( εδώ το έξτρα παρθένο) και τη φέτα. βαλε και κάτι ακόμα.
    Τίποτα άλλο??

    Για την ιστορία μια σύγκριση.
    Ελλάδα-Κορέα
    Στο τέλος του 40 αρχές 50 και δύο χώρες βγαίνουν από μια εμφύλια σύγκρουση και δεν υπάρχει κεραμύδι όρθιο.Μετά από 60 χρόνια τα κορεατικά προιόντα είναι ανταγωνίστικά σε παγκόσμιο επίπεδο,
    (κινητά- οθόνες (πλάσμα-TFT) μκροηλεκτρονική αυτοκίνητα-στρατιωτική τεχνολογία (Τ-50 eagle) ναυπήγιση εμπορικών σκαφών κλπ. Ο λόγος απλός. Με την στήριξη των αμερικανών επένδυσανστην έρευνα και ανάπτυξη. Εστειλαν ανθρώπους στη αμερική οι οποίοι γύρισαν το 80 90 και τώρα βλέπουν το αποτέλεσμα.

    Σε όλα αυτά η έρευνα και ανάπτυξη, με τα πανεπιστήμια σε πρωτεύοντα ρόλο, είχαν και έχουν το πιό σημαντικό ρόλο.

    Αυτά στη Ελλάδα δεν χρειάζονται να γίνουν γιατί δεν τα χρειάζεται κανείς ή δεν τα βλέπει η οικονομία. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπουμε. Πλακώματα τσαμπουκάδες ..δεν πάτε πουθενά ρε... Οψεις καθυστέρησης και έλλειψης επειχηρημάτων.

    Το θέμα δεν είναι απλά δεξιά-αριστερά. Πιό επίσημο κόμμα είναι αριστερό?? Το θέμα είναι ποιές ενέργειες και δράσεις που προτείνονται ενισχύουν την κοινωνική συνοχή σε κάθε κατεύθυνση.

    Κατά τα άλλα που είναι η μίζα οεεοο??
    LOckheed MArtin, Siemens Thales-Fr, Thales-ND, KMW Daussault etc etc ,

  28. fantomas avatar
    fantomas 05/06/2008 18:03:59

    Anonymous Says:
    June 5th, 2008 at 10:47 am

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΠΟΥ ΛΑΘΕΜΑΝΑ ΙΣΩΣ ΠΑΛΕΨΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ?
    ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ?
    ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΗΔΙΑΣΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ?
    ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ .....
    ΕΥΤΗΧΩΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΧΑΣΑΜΕ !!!!

    ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΛΙΔΕΣ !!!!

    ΓΙΑΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΚΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ!!!!

  29. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/06/2008 01:16:51

    Aμα σε τσούζει το ΄αριστερούληδες΄Ανωνυμε 27 κοιτάξου στον καθρέφτη σου..
    Οχι άλλη ανανέωση παίδες...
    Το ουσιαστικό δεκανίκι ,και μάλιστα στρεβλό και εξαχρειωμένο ,τού συστήματος ,είναι το μεγαλύτερο μέρος τού δήθεν ανανεωτικού εγχειρηματος...
    Εδώ και πολλά χρόνια τώρα..
    Οσο για το κατά πόσον το ΑΝΤΙ ήταν περιοδικό τής Ν.Δ.,δέν το πολυκατάλαβα αλλά για να το λές εσύ γιά λασπουριά ολκής το κόβω...
    Πάντως ευτυχώς πού δεν το ανέλαβε ο ΣΥΝ...
    Θα πήζαμε απο τούς Λιακους,τούς Βοσκόπουλους και τίς Ρεπούσηδες...
    Και θα κυκλοφορούσε με σήμα τον Κεμάλ και το Αστέρι τής Βεργίνας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.