#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2012 23:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνεχίζει την υπονόμευση της χώρας ο Τσίπρας



Με το απύθμενο θράσος ενός προβοκάτορα σε βάρος της χώρας του, ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου του σχολείου του, που έγινε ξαφνικά πρόεδρος κόμματος και θέλει να γίνει πρωθυπουργός, βάζει από τώρα υποθήκη το μέλλον της χώρας.

Με μια απίστευτη δήλωση, από αυτές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ακόμη και αντικείμενο ειδικού δικαστηρίου (ανάλογες είναι οι δηλώσεις μελών της προηγούμενης κυβέρνησης για Τιτανικούς κ.λπ.) ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απέδειξε ότι είναι ο αρχηγός του λόμπι της δραχμής. Και ότι μπορεί κάλλιστα να επενδύσει στα συντρίμμια της χώρας.

Μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα «Die Zeit» είπε μεταξύ άλλων: «Κανένας σοβαρός επενδυτής δεν θα δαπανήσει τα χρήματά του, όταν ξέρει ότι ο χρόνος αυτής της κυβέρνησης, που το αποφάσισε αυτό, τελειώνει. Μια τόσο καταστροφική πολιτική θα μπορούσε ίσως να πραγματοποιηθεί σε μια αφρικανική χώρα, όχι στην Ευρώπη με το νομικό της πολιτισμό. Θα έπρεπε να καταργηθεί το Σύνταγμα και το Κοινοβούλιο». Και η απάντησή του ήλθε στην ερώτηση για το πώς θα εμποδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ τις αποκρατικοποιήσεις.

Δηλαδή ο κ. Τσίπρας, ο επίδοξος κυβερνήτης αυτής της χώρας, θέλει να διώξει τους ξένους επενδυτές. Σε ποια χώρα στον κόσμο, εκεί που υπάρχει ελευθερία της αγοράς, κινείται το κεφάλαιο, γίνονται επενδύσεις και ανοίγουν δουλειές, οι πολιτικοί διώχνουν τους υποψήφιους επενδυτές.

Αν ο κ. Τσίπρας θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε Κούβα ή Βενεζουέλα που θαυμάζει, να μας το πει από τώρα να φύγουμε από τη χώρα.

Αυτή την κρίσιμη στιγμή η Ελλάδα χρειάζεται επενδύσεις, χρειάζεται κεφάλαια για να ανασυγκροτηθεί. Αν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τους διώχνει προτού έρθουν τότε είναι σίγουρο ότι εκτελεί τη χώρα του την ίδια.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Habemus Papam avatar
    Habemus Papam 09/11/2012 23:15:43

    «Κανένας σοβαρός επενδυτής δεν θα δαπανήσει τα χρήματά του, όταν ξέρει ότι ο χρόνος αυτής της κυβέρνησης, που το αποφάσισε αυτό, τελειώνει. Μια τόσο καταστροφική πολιτική θα μπορούσε ίσως να πραγματοποιηθεί σε μια αφρικανική χώρα, όχι στην Ευρώπη με το νομικό της πολιτισμό. Θα έπρεπε να καταργηθεί το Σύνταγμα και το Κοινοβούλιο».

    Πολύ σωστα τα λεει .....ακριβώς ότι σκεφτεται ο κάθε σοβαρός επενδυτής !!
    Η Ελλάδα απο το 1977 και μετά κανένας σοβαρός εγχωριος ή ξενος επενδυτής δεν την πλησιάζει!!
    Η διόγκωση του κράτους απο τότε σε αυτό οφειλεται ...κανένας σοβαρός ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ δεν φάνηκε ποτέ!!
    Επίσης όλοι γνωρίζουν ότι αυτή η κυβερνηση ειναι ζητημα χρόνου να τελειώσει!!

    • CC avatar
      CC @ Habemus Papam 09/11/2012 23:58:46

      Αερολογίες... Είναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα από λεφτά και επενδύσεις. Ο επενδυτής δεν έρχεται γιατί υπάρχουν οι Ταλιμπάν μπαχαλάκιδες, ο αριστερός φασισμός (που γιγάντωσε και τον δεξιό), το άπληστο βαθύ ΠΑΣΟΚ που διέλυσε την Ελλάδα και μετακόμησε στον ΣΥΡΙΖΑ, οι κρατικοδίαιτοι που μεγαλούργησαν απο την εποχή του Ανδρέα (του πραγματικού εγκληματία που κατέστρεψε τη βιομηχανία στη δεκαετία του 80) κλπ. Η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανίες απο την εποχή του Ανδρέα. Αν δεν βλέπεις Αμερικανούς η Ολλανδούς επενδυτές τότε ξέχασε τα. Οι σοβαροί επενδυτές ΔΕΝ πρόκειτε να βάλουν λεφτά οσο δεν βλέπουν Αμερικανούς μέσα. Ερχοντε μόνο τα high risk funds. Επενδύουν παιρνουν το κέρδος και φεύγουν. Και μετά καλά κρασιά... Μπορώ να γράφω για ώρες αλλά γιατί να χάνω το χρόνο μου για ένα τιποτένιο ανθέλληνα (θυμήσου τον Τιτανικό του Παπακωνσταντίνου...).

      Τα ανεγκέφαλα trolls σε διατεταγμένη υπηρεσία γράφουν "σώνει και καλά" θυμωμένα στο antinews... Σας καταλάβαμε. Το ίδιο κάνετε και σε άλλα sites.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ CC 10/11/2012 01:48:24

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        "Τα ανεγκέφαλα trolls σε διατεταγμένη υπηρεσία γράφουν “σώνει και καλά” θυμωμένα στο antinews… Σας καταλάβαμε. Το ίδιο κάνετε και σε άλλα sites."

        ῎Αραγε τό πιστεύουν ὅτι ὁ χθεσινός καταληψίας εἶναι ὁ ἑπόμενος "πρωθυπουργός";;;;

        ΥΓ. Τά trolls πιστεύουν ὅτι "ἐπανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως" χιχιχι :lol:

        • trifon avatar
          trifon @ Φωτεινή 11/11/2012 23:34:53

          ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ , ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ
          ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,

      • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
        Σκεπτομενος προλεταριος @ CC 10/11/2012 16:30:13

        Ελπιζω να μην ειστε οικονομολογος και λετε αυτα γιατι ξεχνατε μια βασικη αρχη του επενδυτη-καπιταλιστη.Οπου υπαρχει κερδος βρισκομαι

        • CC avatar
          CC @ Σκεπτομενος προλεταριος 10/11/2012 17:02:40

          Θα σου το γράψω με παράδειγμα. Στη δεκαετία του 80 έβλεπες τους νέους στην Ιο με τα σακίδια και τους Αμερικανούς στην Σαντορίνη από τα κρουαζερόπλοια. Οι Αμερικανοί της Σαντορίνης άφηναν πολλά λεφτά. Οσο για τους νέους στην Ιο τους έφτανε μια σαλάτα η ένα καρπούζι (ήμουν και εγώ ένας από αυτούς). Και οι δύο πέρνανε αυτό που ήθελαν, δηλαδή την αναψυχή τους. Το θέμα είναι τι γίνεται πίσω στον τόπο όταν φεύγανε. Μια βόλτα σε ευρωπαικές πόλεις όπως Bruges BE, Starnberg DE, Salzbourg AT (και δεν σου γράφω για πρωτεύουσες) και στην Αθήνα τότε καταλαβαίνεις ποια είναι η Ιος και ποιά η Σαντορίνη (από απόψεως τουρισμού).

          Δεν είμαι οικονομολόγος (είναι αυτός που θα σου εξηγήσει αύριο γιατί αυτό που προέβλεψε γι σήμερα δεν έγινε). Είμαι επενδυτής.

    • dim avatar
      dim @ Habemus Papam 10/11/2012 00:04:26

      Είναι θλιβερό σε μια τόσο κρίσιμη για τη πατρίδα μας περίοδο, να έχουμε μια τόσο ανεύθυνη, επικίνδυνη και λαϊκίστικη αντιπολίτευση...

      Όχι μόνο να δυσφημεί τη χώρα, αλλά στην ουσία να λέει ότι με αυτόν στην κυβέρνηση τίποτα δεν θα αλλάξει προς το καλύτερο, θα ακυρωθούν οι αποκρατικοποιήσεις, το κράτος θα παραμείνει μεγάλο, και θα γυρίσουμε στη δραχμή για να μπορούμε να τυπώνουμε χρήμα και να καλύπτουμε τα ελλείμματα μας....

      Να εύχεστε να μην τελειώσει ο χρόνος της κυβέρνησης αυτής άμεσα, γιατί στην θέση υπεύθυνων και καταρτισμένων πολιτικών θα έρθουν ο Λαφαζάνης, η Δούρου, ο Μηλιός, ο Μπαλάφας, ο Στρατούλης, ο Γιαννόπουλος, ο Αγγελόπουλος, και στη αξιωματική αντιπολίτευση θα είναι ο Μιχαλολιάκος, ο Καιάδας, ο Κασιδιάρης, ο Παναγιώταρος, ο Λαγός, και ο Μπαρμπαρούσης... Καταλαβαίνετε όλοι επομένως ότι με την εξαθλίωση της δραχμής και με το παραπάνω πολιτικό προσωπικό να παρασύρει τα εξαθλιωμένα πλήθη, ο εμφύλιος αλληλοσπαραγμός θα είναι πλέον αναπόφευκτος...

      • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
        Σκεπτομενος προλεταριος @ dim 10/11/2012 16:35:23

        Το κακο για την χωρα αυτη την κρισιμη καμπη ειναι οτι δεν εχουμε σοβαρη κυβερνηση.Αυτο δυστυχως το αγνοειτε συστηματικα βλεποντας μεσα απο χρωμματιστα γυαλια.Οι δημοσκοπησεις που τους δυο τελευταιους μηνες δειχνουν πως αυτο πιστευει η πλειοψηφια θα επρεπε να σας ειχε προβληματισει αν οχι εσας τουλαχιστον την κυβερνηση.

    • Paynek avatar
      Paynek @ Habemus Papam 10/11/2012 00:44:32

      Καταντάει γραφικό πλέον να ευφραίνεστε με τα όσα αναφέρετε,ιδίως όταν δεν καταβάλεται κάποια προσπάθεια να το κρύψει κανείς.
      Γιατί αν πάρει κανείς στα σοβαρά τους "ευρηματικούς" γεμάτους κακεντρέχεια αλαλαγμούς του Τσίπρα, μόνο να τους κατηγοριοποιήσει στο ίδιο σκέλος με την τακτική που ακολουθούσε ο κωπηλάτης ΓΑΠ θα μπορούσε.Η μόνη διαφορά είναι οτι ο εκλεκτός σας τώρα,ξεκίνησε νωρίς την σταδιοδρομία του, όντας στην αξιωματική αντιπολίτευση.Άραγε πρέπει να τον δούμε και σαν κυβέρνηση για να ικανοποιηθούν οι ιδεοληψίες σας.,αναρωτιέμαι δηλαδή.Πραγματικά λυπάμαι..

    • trifon avatar
      trifon @ Habemus Papam 11/11/2012 23:32:31

      ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΜΙΛΑΣ, ΕΔΩ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΕΓΑΛΟ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ , ΦΑΓΕ, 3Ε. ΑΘΗΝΑΙΚΗ . κ,α

  2. Α avatar
    Α 09/11/2012 23:17:14

    Είναι πλέον ξεκάθαρο, χωρίς προσχήματα και φτιασίδια ότι ο Τσίπρας είναι μεγάλος ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
    Η ανάπτυξη της χώρας, μέσω της προσέλκυσης επενδύσεων είναι το ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ.
    Σ΄αυτό το θέμα ο αρχηγός της ¨ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΉΣ ΑΝΤΙΠΟΛΊΤΕΥΣΗΣ¨ τοποθετείται ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ.
    Με την ρητορική του αλλά και την απαράδεκτη πρακτική του, αυτό το κόμμα και ιδιαίτερα ο αρχηγός του θέλουν να αδυνατίσουν τη θέση της Ελλάδας στη διεθνή σκηνή, θέλουν να χαλάσουν την καλή εικόνα της Ελλάδας που με κόπο μέρα με τη μέρα χτίζει ο Σαμαράς, υπακούουντας και εξυπηρετώντας τ΄αφεντικά τους εγχώρια και μη εγχώρια. Αυτά τα αφεντικά είναι που θέλουν ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. (ΛΟΜΠΥ ΔΡΑΧΜΗΣ).

  3. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 09/11/2012 23:28:39

    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ ,
    ΜΕΤΑ ΤΟ "ΟΛΑΝΤΡΕΟΥ" ΤΩΡΑ " ΤΟ ΔΙΩΞΙΜΟ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ .
    ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ,ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ . ΟΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΖΗΜΙΑ ΚΑΝΕΙ

  4. Habemus Papam avatar
    Habemus Papam 09/11/2012 23:36:00

    ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΛΟΜΠΥ ΔΡΑΧΜΗΣ)

    Γιατί ειχα την εντυπωση καλε μου ανθρωπε οτι αυτο το επιδιωκει το λομπυ του ευρώ ???( ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ)

    Βγαλτε την μπλε τσιμπλα απο τα ματια!!
    Με ένα ημιθανες Πασοκ με μια ΔΗΜΑΡ που αλλου πατά και αλλου πηγαίνει και με μια ΝΔ που κανένας σοβαρος ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ αξιωματούχος να μην την παιρνει σοβαρά (ακόμα δεν αποφασισαν την χρηματοδότηση της χώρας και συμφωνα με δηλώσεις ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ τα μετρητά φτανουν μεχρι 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ !!!)...να ειστε σιγουροι ότι ολοι η παγκοσμια επενδυτική κοινότητα μεχρι εχθές συνοστιζονταν ποιος να πρωτοεπενδυσει ....αλλα δυστυχώς μετα τις δηλώσεις Τσιπρα θα φύγουν !!!

    Τι λετε ωρε παληκάρια ??

    • Α avatar
      Α @ Habemus Papam 10/11/2012 00:25:05

      Λάθος εντύπωση είχες...
      Μέσα στο ευρώ βρίσκονται όλες οι σοβαρές χώρες της Ευρώπης, αν από ατύχημα βρεθούμε εκτός ευρώ οι ¨φίλοι¨σας εδώ μέσα που τα κλέψανε και τα βγάλανε έξω θα αγοράζουν τα πάντα κοψοχρονιά, πράγμα που δεν μπορούν να κάνουν τώρα με ευρώ, ούτε να ανταγωνιστούν τους ξένους ΣΟΒΑΡΟΥΣ επενδυτές.
      Αυτό καίει τον Τσίπρα και δουλεύει στις μπίζνες των εγχωρίων μέχρι πρότινος ¨κρατικοδίαιτων¨ εργολάβων.
      O Τσιπρο - λόγος φαίνεται καίει φλάτζες. Σας έχει χαλάσει τα εγκεφαλικά κύτταρα, στην καλύτερη περίπτωση.
      Οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν συνεχώς δηλώσεις στήριξης της κυβέρνησης Σαμαρά, σήμερα και ο εκπρόσωπος της Μέρκελ και ο Γιούνκερ μίλησαν θετικά για την χρηματοδότηση της Ελλάδας.
      Τον Τσίπρα δεν θέλουν να βλέπουν - ζωγραφιστό - , δεν τον δέχονται γιατί είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ!!!!
      Κρίμα που στην χώρα έχουμε τέτοια αξιωματική αντιπολίτευση, τόσο μα τόσο χαμηλού επιπέδου, ανάξια των εθνικών περιστάσεων.

      • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
        Σκεπτομενος προλεταριος @ Α 10/11/2012 16:40:10

        Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να αντιδρω για την πλιατσικολογηση της Ελλαδας απο τους Ελληνες και να την αποδεχομαι απο τους ξενους.Εκτος κι αν νομιζετε πως ο ξενος ειναι γαλαντομος και θα δωσει περισσοτερα αν μπορει ν αγορασει κατι πιο φθηνα.

        • Α avatar
          Α @ Σκεπτομενος προλεταριος 10/11/2012 19:28:17

          Η συνήθης πρακτική του ¨συστήματος¨ , ήταν η δημιουργία αφενός και η εγκαθίδρυση ενός κρατικοδίαιτου διαπλεκόμενου μορφώματος - τέρατος που γέμιζε τους εκτός Ελλάδας τραπεζικούς λογαριασμούς με την υπερχρέωση της Ελλάδας.
          Σήμερα για να είμαστε τίμιοι και ειλικρινείς, δεν μπορεί να παραδώσουμε σ΄αυτούς που όλα τα χρόνια πλούτιζαν κλέβοντας, τις κρατικές επιχειρήσεις, γιατί απλούστατα τα χρήματά τους δεν είναι δικά τους , αλλά του Ελληνικού λαού και που θα επιστρέψουν σύντομα στη θέση τους.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Habemus Papam 10/11/2012 08:32:37

      Μιλάνε τα ζόμπυ του παρελθόντος για μπλέ τσίμπλα!!!
      Ευθυμίσαμε πάλι σήμερα......

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Habemus Papam 10/11/2012 13:21:19

      Την κόκκινη τσίμπλα που υπάρχει από το 1917 και έχει εξαφανιστεί από όποιν λογικό άνθρωπο εσύ τι την κρατάς;

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 10/11/2012 00:16:19

    O όρος ψύχωση χρησιμοποιείται για να περιγράψει την ιατρική κατάσταση που επηρεάζει τον εγκέφαλο, όταν υπάρχει απώλεια επαφής με την πραγματικότητα. Όταν κάποιος ασθενεί κατ' αυτό τον τρόπο, αυτό ονομάζεται ψυχωτικό επεισόδιο. Περίπου 3 από κάθε 100 ανθρώπους θα βιώσουν ένα ψυχωτικό επεισόδιο, που καθιστά την ψύχωση πιο κοινή από τον διαβήτη. Συμπτώματα: (1) αποδιοργανωμένη σκέψη (2) παραισθήσεις (3) ψεύτικες πεποιθήσεις (4) παραισθήσεις – αυταπάτες (5) αλλοιωμένα συναισθήματα (6) οργανική ψύχωση (7) σχιζοφρένεια (8) Σχιζοφρενικόμορφη διαταραχή: η διάγνωση αυτή δίνεται όταν η κλινική εικόνα δεν είναι "χαρακτηριστική" είτε μιας διαταραχής διάθεσης είτε της σχιζοφρένιας, αλλά το πρόσωπο έχει τα ταυτόχρονα, ή, διαδοχικά συμπτώματα και των δύο ασθενειών. Τα συμπτώματα μπορούν να προκύψουν: σε αντίδραση στην πίεση, άγχος ή, την κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών, ή, μπορεί να είναι βιολογικά προδιαγεγραμμένο να προκύψουν σε ένα ορισμένο στάδιο ανάπτυξης ανεξάρτητα από την εμπειρία ζωής. (πηγή: psynet)

  6. Κλεόστρατος avatar
    Κλεόστρατος 10/11/2012 00:39:14

    Είπε και κάτι άλλο πολύ παράξενο ο Τσίπρας σε αυτή την συνέντευξη:
    (αναφερόμενος στο κούρεμα του χρέους) «Σας ρωτώ, ποιόν πιστεύετε; Ποιος από τους δύο έχει δίκιο; Ο κ. Άκερμαν ή ο κ. Σαμαράς; Ποιος έχει μια πρόταση προς το συμφέρον της Ελλάδας και της Ευρώπης; Εγώ λέω ο κ. Άκερμαν»
    Τέτοιο γλύψιμο προς τον πρώην επικεφαλή της Deutsche bank από τον αριστερό Τσίπρα...

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ Κλεόστρατος 10/11/2012 09:28:17

      Κλεόστρατε, ὄχι στὰ πασοκοελληνικά. Τὸν "ἐπὶ κεφαλῆς" γιὰ νὰ μὴν μπερδεύεσαι...

      • Κλεόστρατος avatar
        Κλεόστρατος @ Κοινὸς νοῦς 10/11/2012 11:02:45

        Δεκτή η διόρθωση

  7. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/11/2012 00:40:21

    Το δράμα που ζει η Ελλάδα θα φτάσει στην κάθαρση μετά την τελευταία (;) πράξη. Και αυτή θα είναι να κληθεί, επιτέλους, η (ακρο)Αριστερά να κυβερνήσει τη χώρα. Αυτό δηλαδή που, υποτίθεται, επιθυμεί διακαώς από το 1943 και εδώ...Θα συσσωρεύσει ερείπια, αλλά αυτά τα ερείπια θα θάψουν για τα καλά και την ίδια.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ ΒΙΣ 10/11/2012 09:14:39

      Νομίζω ότι η παρένθεση στο (ακρο) αριστερά δεν χρειάζεται. Μιλάμε καθαρά για ακροαριστερά. Είναι τα περιθωριακά ακροαριστερά γκρουπούσκουλα που μετρούσαν και μετρούν και σήμερα 4%. Και είναι καλό να λέγεται καθαρά 'ακροαριστερά' γιατί μιλάμε για τον μηλιό και τον τσακαλώτο για όσους δεν το έχουν καταλάβει. Το 'αριστερά' γλυκαίνει τις γωνίες και παραμένει ίσως ακόμα ελκυστικό. Καθαρή ακροαριστερά, να το τονίζουμε.

      • CC avatar
        CC @ Βούρδουλας 10/11/2012 16:07:12

        Συμφωνώ απόλυτα. Και αυτός είναι ο πραγματικός κίνδυνος. Η αφέλεια ότι "εντάξει μωρέ, δεν θα κάνουν το ένα το δύο το...".

    • Φανη avatar
      Φανη @ ΒΙΣ 10/11/2012 14:09:45

      Εμεις που θα ειμαστε κατω απο τα ερειπια τι θα φταιμε μου λες;

      • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
        Σκεπτομενος προλεταριος @ Φανη 10/11/2012 17:15:55

        Θα σας απαντησω οπως απαντησε σε αντιστοιχου υφους σχολιασμο απο την αλλη πλευρα ομοιδεατης σας.Ας προσεχατε.Δεν ανηκω ιδεολογικα σε καμμια απο τις δυο πλευρες αλλα δυστυχως η κοινωνια ειναι ενας πολεμος συμφεροντων.Οποιος εχει το πανω χερι καθοριζει και τους κανονες

  8. TARAMAS avatar
    TARAMAS 10/11/2012 01:05:12

    Κάτι τέτοιους απίθανους τύπους βλέπουν στην Ευρώπη και λένε σιγά μην πάμε να επενδύσουμε στο Ελλάντα που έκανε υποψήφιο πρωθυπουργό ένα απαίδευτο με μυαλό καταληψία εφήβου.

  9. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2012 01:16:00

    Έχει τρελό κόλλημα με τους Παπανδρέου αυτός. Προσπαθεί να μιμηθεί τον τόνο της φωνής του Αντρέα, κινδυνεύοντας, αν συνεχίσει να ρίχνει κι άλλο τις οκτάβες, να πάρει πτυχίο τενόρου∙ και συμπεριφέρεται σαν τον Γιώργη από το Χάρβαρντ, κακολογώντας εμπαθώς και υστερόβουλα τη χώρα του στους ξένους.

    Αν ήταν κείμενο οι μεταγενέστεροι θα τον ονόμαζαν Ψευδοπαπανδρέου.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Τιγράνης 10/11/2012 09:18:26

      'αν συνεχίσει να ρίχνει κι άλλο τις οκτάβες, να πάρει πτυχίο τενόρου∙ '... !!!!!!!!!!!!! Απαιχτος, έψαχνα να χαρακτηρίσω αυτή την προσπάθεια του να πιάσει τον παλμό του παπανδρέου, απίθανη περιγραφή.

  10. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 10/11/2012 01:20:39

    Άξιος αρχηγός του Πάντζα, του ποιητή Κουράκη, του "θα το ρισκάρουμε με την Τουρκία" -Μπαλάφα, της συμβούλου του Άκη-Δούρου, του Νάσου Θοδωρίδη, του Δραχμαζάνη, της Κωνσταντοπούλου, του "στην Κύπρο φταίει ο ελληνικός εθνικισμός"- Μηλιού, του " το 90 λαδωθήκαμε από το γιο του Πέτρου"-Κοροβέση, της Ρόζας, της Κούρτοβικ, του Βούτση. Άξιος εκφραστής της φυλλάδας Αυγή( με τα αντικάλαντα "ω έλατο τι ωραία που αρπάζεις" για τον 12/2008), γνήσιος προβοκάτορας αλά left.gr όπου εν είδη καταδοτών δίνουν φωτογραφίες αστυνομικών στους τραμπούκους των εξαρχείων, γνήσιος εκφραστής της πιο βαθειάς παρακμής. Άξιος συνεχιστής στην ηγεσία του κόμματος που αξιώθηκε ο μεν ένας πρώην αρχηγός του να διατελέσει πρόεδρος ΠΑΕ και δικηγόρος του Αλαφούζου(Κωνσταντόπουλος) και ο άλλος να καταλήξει θιασώτης κάθε εξτρεμισμού και γραφικότητας (Αλαβάνος).
    Τα συλληπητήρια μας στους πρώην πασόκους ψηφοφόρους ( τους διαχρονικούς καταστροφείς της χώρας, ήδη από το 1981) που οδήγησαν το τσίρκουλο αυτό στην Αξιωματική Αντιπολίτευση.

    • dim avatar
      dim @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 01:37:59

      Πολύ καλά τα λες... Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι... Το όραμα μας του για την Ελλάδα μας το αποκάλυψε ο Λαφαζάνης σε συνέντευξη του στο Βήμα της Κυριακής. Σε ερώτηση αν η ενοποίηση της Αριστεράς είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάληψη της εξουσίας, απάντησε: "Η κοινή δράση, η συνεργασία και συμπόρευση όλων των δυνάμεων της ριζοσπαστικής Αριστεράς στη χώρα μας, πρώτα απ΄όλα η συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ αποτελεί θεμελιώδη άξονα της στρατηγικής μας κλπ κλπ"

      Αφού αυτή είναι η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ τους, γιατί εκπλήσεστε όταν λένε όσα λένε... Να το ξαναπώ????? ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ στρατηγική, με όλα τα κομμουνιστικά, αντικαπιταλιστικά, αντιεξουσιαστικά κόμμα της άκρας αριστεράς, που από το πρωί μέχρι το βράδυ ονειρεύονται την έξοδο από το Ευρώ και την Ευρώπη....

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 02:50:41

      Όλα καλά αλλά λύσε μου μια απορία. Για σένα γιατί είναι απαξιωτικό να είναι κανείς δικηγόρος του Αλαφούζου; Γαύρος είσαι ή αντιμνημονιακός; O οποίος Αλαφούζος απ¨ότι καταλαβαίνω έκανε γαργάρα την πρόθεση ψήφου στη δημοσκόπηση του Μαυρή που κρίνοντας από την πρεμούρα για τον ΣΥΡΙΖΑ που σας έπιασε ξαφνικά πρέπει να είναι καμμιά δεκαριά μονάδες μπροστά.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ τηλέμαχος αναγνώστου 10/11/2012 09:23:48

        Τηλέμαχε, ο μαυρής δεν είναι είναι εκείνος που -σε πείσμα των αριθμών- το βράδυ των εκλογών επέμενε πως ο σύριζα θα είναι πρώτος ; Βοήθησέ με λίγο.

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 17:21:20

      Νομιζω οτι η ονοματολογια αδικει την αποψη.Αντιστοιχα απο την αλλη πλευρα θα ελεγαν ονοματα οπως καγγελαριος Αβραμοπουλος,παρλαπιπας παναγιωτοπουλος,αδεγιος-δεξιος Δενδιας που για σας ισως ειναι μεγαθυρια πολιτικης οντοτητας ενω γι αυτους ειναι νανοι.Για τα προσωπα αφηστε την ιστορια να τα κρινει και επικεντρωθητε στις πολιτικες

  11. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 10/11/2012 02:28:13

    Ο αγωνιστής και πρωτοπόρος των μαθητικών καταλήψεων του 90΄έχει έναν παράξενο δεσμό με την οικογένεια Παπανδρέου. Δεν είναι απλά ο νέος Ανδρέας, αλλά και ο νεώτερος Γιώργος, αφού βαδίζει σταθερά στα χνάρια του συνεχίζοντας τη δυσφήμηση της χώρας. Κι όμως αυτό το φυντάνι κατάφερε να μοστράρεται ως αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης κι ας ανέβασε τούρκους στην εξέδρα της κεντρικής του προεκλογικής ομιλίας! Περαστικά μας!

  12. dim avatar
    dim 10/11/2012 04:02:41

    Να σου θυμίσω ότι ο Μαυρής 14 μέρες πριν τις εκλογές της 17ης Ιούνη έδινε προβάδισμα 6 μονάδων στον Σύριζα στην εκτίμηση ψήφου... (31,5% Συριζα - 25,5% ΝΔ), και τελικά κέρδισε η ΝΔ με 3 μονάδες διαφορά...

    Όσο για τον Αλαφούζο, αποδείξεις δεν έχω, αλλά εχω την αίσθηση ότι δεν θα τον χάλαγε η επιστροφή στη δραχμή...

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ dim 10/11/2012 08:18:08

      Και στα μονοπύθμενα.....

  13. kouvari avatar
    kouvari 10/11/2012 04:13:21

    Trolls υπαρχουν μονο στο WOW....ψαξε εκει να τα βρεις....
    Απο εκει και περα ο πρωτος προβοκατορας της Ελλαδας ειναι ο Σοιμπλε που μιλαει για εξοδο απο το ευρω και για μη επενδυτικο καθεστως στην Ελλαδα..
    Οι Γερμανοι δεν ειναι φιλοι μας.....!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kouvari 10/11/2012 13:20:22

      Καλά το τι είναι οι Γερμανοί το ξέρουν όλοι, άλλο τι λένε δημοσίως. Το τι είναι ο κομμουνισμός όμως όπως φαίνεται δε το ξέρουν οι Έλληνες και ψήφισαν Τσίπρα και Σϋριζα για να το ζήσουμε. Μάλλον δε θα προλάβουμε... ευτυχώς!!!

      • kouvari avatar
        kouvari @ Γεώργιος Τ. 10/11/2012 20:31:50

        Στους Γερμανους ομως δεν βλεπω την κυβερνηση να τους καταγγελει δημοσιως....!!
        Ειναι φιλοι μας οι Γερμανοι.....!!!

  14. kouvari avatar
    kouvari 10/11/2012 04:14:28

    Ειναι φιλοι μας οι Γερμανοι....

  15. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 10/11/2012 09:03:29

    Η αριστερά δεν πρόκειται να ενοποιηθεί γιατί δεν θέλει να κυβερνήσει.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα αναγκασθεί να κυβερνήσει μόνο άμα πάρει 151 έδρες.
    Σκέφτομαι την άλλη φορά να τους βοηθήσω να το πετύχουν,γιατί μόνο έτσι θα απαλλαγούμε από αυτούς.
    Προβλέπω σαν κυβέρνηση να κάνουν κωλοτούμπα μεγαλύτερη από εκείνη του πρωτύπου τους Αντρέα.
    Αρχίζω και φαντάζομαι τον Αλέξη πρωθυπουργό να βγαίνει απο σύνοδο κορυφής και να τον έχουν χαζέψει στις σφαλιάρες,σαν τον πιστολέρο............το Γιωργάκη.

    • dim avatar
      dim @ Σχετικά Ασχετος 10/11/2012 17:27:10

      Καλά αυτή η εικόνα στις Κάννες που λες, ήταν πραγματικά μοναδική... Πρέπει να τον κάνανε σκουπίδι μέσα στην αιθουσα, από όσα αναφέρει μάλιστα και ο πρωην υπουργός οικονομικών της Γαλλίας σε ενα κειμενό του νομίζω...

      Ξέρεις πιο είναι το θέμα? Πολλές φορές στο κύκλο μου έχουμε πει αυτό που λες, ας τους αφήναμε να κυβερνήσουνε να φάνε τις σφαλιάρες τους και να τελειώσουμε μια και καλή με αυτούς.... Το θέμα είναι όμως, ότι αν η Ε.Ε τελικά δεν μπλοφάρει, και δεν προλάβει καν να κάνει ο Τσίπρας τη κωλοτούμπα, αλλά είτε από ατύχημα, είτε συνειδητά μας διακοψουν τη χρηματοδότηση, μετά τι γίνεται? Μέχρι να πέσει ο Τσίπρας και να ξανανεβει μια Ευρωπαϊκή κυβέρνηση πάνω, θα έχουμε γυρίσει 50 χρόνια πίσω, και δεν ξέρω αν αυτό είναι ενα ρίσκο που αξίζει να το πάρουμε μόνο και μόνο για να τελειώσουμε μια και καλή με το Τσιπρεϊκο...

      Ο πιο σίγουρος τρόπος, χωρίς ρίσκα, για να τελειώσουμε με τα άκρα (Σύριζα και ΧΑ), είναι να αρχίσουν επιτέλους να εφαρμόζονται μέτρα και να πέσουν χρήματα από την Ε.Ε για ανάπτυξη, να κερδηθεί χρόνος, να ανασυγκροτηθεί μια Ευρωπαϊκή Κεντροαριστερά, και μια Ευρωπαϊκή Κεντροδεξιά, και να πάρουν πίσω η κάθε μια τους ψηφοφόρους που κινήθηκαν προς τα άκρα...

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ dim 10/11/2012 19:03:41

        Αγαπητέ dim
        Δεν πίστεψα ποτέ ότι η Ε.Ε μλοφάρει.
        Γερμανία και Γαλλία δεν δίστασαν να καταστραφούν σε δύο Π.Π και θα κωλώσουν να εμπλακούν σε μια ελεγχόμενη οικονομική περιπέτεια,όταν μερικοί κουτοπόνηροι τους δημιουργήσουν πρόβλημα;
        Απλά όσο περνάει ο καιρός,πιστεύω ότι μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα πάει πάσο,πριν η Ε.Ε παίξει τα ρέστα της.
        Να είσαι σίγουρος ότι το φοβούνται το Γουδί.Ενώ μια κωλωυούμπα άντε να τους ξαναφέρει στο αγαπημένο τους 4%.

  16. Γιαννης Κ avatar
    Γιαννης Κ 10/11/2012 10:04:29

    Λαθος κανει ο σχολιαστης. Δεν θα χαρισουμε εμεις τη χωρα επειδη το θελει το νεοκομμουνιστικο ΚΑΛΟΠΑΙΔΟ του δεκαπενταμελους.Θα στειλουμε εμεις στη Βορεια Κορεα και στη Κουβα αυτον τον προδοτικο τυπο, με τη δυναμη της ψηφου μας οταν θα ελθει η ωρα.

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/11/2012 11:37:56

    Οι πραγματικοί επενδυτές απέχουν από την Ελλάδα εδω και 20 χρόνια τουλάχιστον. Μερικοί τελευταίοι έφυγαν στα μέσα της δεκαετίας του 2000, μεσούσης της φούσκας.
    Έμειναν μόνον οι κρατικοδίαιτοι "ομοεθνείς".
    Γιατί έφυγαν; Κακά δίκτυα υποδομών (αυτό βγάζουν πρώτο σοβαρές μελέτες), υπερβολικά "παράπλευρα κόστη" (κόστος γής, μεταφορές, διαφθορά, γραφειοκρατία), γενικό αντιεπενδυτικό - αντιβιομηχανικό κοινωνικό κλίμα... Επίσης στη φάση της φουσκας ήταν φανερό ότι ήταν κορεσμένη η εσωτερική αγορά, ενώ ταυτόχρονα, στο εξαγωγικό μέρος υπήρχε (για όλα τα παραπάνω) μεγάλο χάσμα ανταγωνιστικότητας μιας εταιρείας με έδρα την Ελλάδα.
    Γιατί δεν υπήρξαν επενδύσεις στην Ελλάδα διαχρονικά; Αυτό είναι το πραγματικό ερώτημα, στο οποίο και ο κ. Τσίπρας αλλά και οι κατήγοροί του έχουν μαύρα μεσάνυχτα...

  18. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 10/11/2012 11:47:35

    Ποια σημαία κατέβασε ο Γλέζος;

    Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν ύψωσε καμία Ελληνική Σημαία στις 25 Μαρτίου του 1821 (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος ΙΒ σελ. 83). O Γλέζος δεν κατέβασε καμία Γερμανική σημαία τα μεσάνυχτα τις 30 Μαΐου του 1941 ( http://www.metopo.gr/article.php?id=4305) . H Ιστορία μας είναι ψέματα και μύθοι; Κάλπικη Ιστορία, σύγχρονες κλοπές και χρέη σημαίνει ότι το μαγαζί ΕΛΛΑΣ ήταν ήδη χρεοκοπημένο ηθικά και τώρα χρεοκόπησε και οικονομικά. Περιμένουμε τους Ευρωπαίους να βάλουν το βουλοκέρι στην πόρτα και οι υψηλόμισθοι αργόσχολοι δίνουν τις τελευταίες μάχες χαρακωμάτων να περισώσουν τους υψηλούς μισθούς τους , πάλι με ψεύτικα επιχειρήματα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    *Καταργείται η Διοικητική αυτοτέλεια της Βουλής φώναζε έξω από την πόρτα της ολομέλειας ένας αγράμματος που εισπράττει το μήνα 4,200€ και θα πάρει εφάπαξ 260,000€. O Λαφαζάνης με την κατάθεση της τροπολογίας φώναζε..."καταργείται το πολίτευμα" , ο Μπίστης έχει διορίσει συγγενικά πρόσωπα στην ΕΕ με έδρα τις Βρυξέλλες.
    -ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΚΟΡΌΙΔΑ …..

  19. Habemus Papam avatar
    Habemus Papam 10/11/2012 12:06:38

    Θείο μηπως γνωρίζεις γιατί ακριβώς προβλημα επενδύσεων έχει αυτή την στιγμή όλος ο ευρωπαικός νότος??

    Γνωριζεις γιατί ό μονος τομέας στις ΗΠΑ που γνωρίζει αναπτυξη είναι ο αγροτικός ενώ απο στην βαρια βιομηχανία έχει μέίνει μόνο το σχεδιαστικό κομάτι ενώ το εκτελεστικό έχει μετακομίσει στην Κινα??

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Habemus Papam 10/11/2012 12:19:13

      ¨Οτι ο καπιταλισμός αυτοκαταστρέφεται μεταλλασσόμενος, γνωστόν. Αλλά είναι διαδικασία της "μακράς διάρκειας", αυτά τα πράγματα κρατούν αιώνες...
      Η παρατήρησή μου αφορούσε το συγκεκριμένο ερώτημα, "γιατί η Ελλάδα είναι η πιό άρρωστη χώρα σε μιαν άρρωστη Ευρώπη;"

      • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
        Σκεπτομενος προλεταριος @ Ο Θείος 10/11/2012 17:25:06

        Η δειαρκεια εχει σχετικη εννοια σε χρονο.Πλεον οι αλλαγες γινονται σε γρηγορο ρυθμο.Σκεφτειτε μονο πως ο τουρμποκαπιταλισμος μπηκε σε κριση με ζωη μολις εικοσι χρονων,οταν παλαιοτερα θα χρειαζοταν ενας αιωνας.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Σκεπτομενος προλεταριος 10/11/2012 20:24:06

          Πάντως, ο σούπερ-τουρμποκαπιταλισμος (Κίνα) δεν μπήκε ακόμη σε κρίση.
          Μάλλον θα χρειαστεί κάποιες γενιές να κάνουν λιγάκι υπομονή...

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/11/2012 12:09:02

    Υποθετικό αλλά πρακτικότατο ερώτημα: Άν γινόταν εκλογές και ερχόταν πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ, με ποιούς συμμάχους θα σχημάτιζε κυβέρνηση;
    Με τον ...Τέρενς (ανέκδοτο φυσικά);
    Με την ΔΗΜΑΡ; Μα υπονομεύουν τις σχέσεις τους, σαν να μην υπάρχει αύριο...
    Με το ΠΑΣΟΚ; Μα δεν θα υπάρχει...
    Με την ΝΔ; Χλωμό και γκροτέσκο, αλλά το λιγότερο απίθανο απο τα ενδεχόμενα (λέμε τώρα...)
    Πολλά απ' όσα είπε ο κ. Τσιπρας στην Zeit μάλλον είναι σωστά. Αλλά ο άνθρωπος πάσχει απο το "Ελληνικό επαρχιώτικο σύνδρομο": Καταλαβαίνει από Ευρωπαική πολιτική όσο ο κ. Παπανδρέου και βλέπει καθαρά και σταθερά τι έρχεται αύριο όρο ο κ. Σαμαράς...

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ο Θείος 10/11/2012 12:56:46

      Aυτά τα ζητήματα τα λύνει συνήθως η κοινωνία με αυτοδυναμιες...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Karenin 10/11/2012 20:20:42

        Τα έλυνε (όχι βέβαια η κοινωνία, αλλά το στημένο εκλογικό σύστημα). Πάει αυτό, δεν μπορεί πιά.
        Εκτός αυτού, θα ήταν γελοίο αριστερό κόμμα να επιδιώκει αυτοδυναμία με bonus Παυλόπουλου. Νούμερο τσίρκου.
        Τι έχασε η Γερμανία που έχει απλή αναλογική 60 χρονια και ποτέ μεταπολεμικά αυτοδύναμη κυβέρνηση;

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Ο Θείος 12/11/2012 22:27:51

      Γι΄ αυτό επεμβαίνει πότε - πότε ο Λαφαζάνης, για να μην χρειαστεί να απαντήσει στο ερώτημα ...

  21. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 10/11/2012 17:26:15

    Θερμά συγχαρητήρια στους οπαδούς του ΣΥΡΙΖΑ. Κάθε μέρα και πιο κοντά στο να μετεξελιχθούν σε αριστερίστικη χρυσή αυγή. Ας υποθέσουμε τι θα είχε γίνει αν βουλευτής της ΧΑ απειλούσε αντιπάλους με το τέλος του αμερικανού πρέσβη στη Λιβύη.
    Μπράβο παιδιά , συνεχίστε.

    "Ειδικό δικαστήριο ή θάνατο για όσους υπέγραψαν τα μνημόνια προέβλεψε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης κατά την διάρκεια ενός εμπρηστικού παραληρήματος στην Ολομέλεια της Βουλής.
    Συγκεκριμένα, ο βουλευτής κατά την διάρκεια της τοποθέτησής για τον κρατικό προϋπολογισμό σημείωσε ότι αν το πολιτικό σύστημα επιθυμεί να «βρει τα κλεμμένα» τότε «πρέπει να ψαχτούμε όλοι εμείς εδώ μέσα» και συμπλήρωσε πως όσοι έχουν υπογράψει τα μνημόνια πρέπει : «να παρακαλάτε να περάσετε από ειδικό δικαστήριο. Αυτό σας εύχομαι και εγώ προσωπικά, παρά να βρείτε ορισμένοι από εσάς το τέλος του πρεσβευτή των ΗΠΑ πριν λίγους μήνες στη Λιβύη. Καλή σας τύχη" ...

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 17:31:02

      Μαλλον δεν εχετε αισθηση του τι εχει συμβει στην Ελληνικη κοινωνια και σας φαινονται παραξενα αυτα τα λεγομενα.Κυκλοφοριστε αναμεσα σε κοσμο που εχουν πληγει απο την οικονομικη κατασταση και θ ακουσετε και χειροτερα.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Σκεπτομενος προλεταριος 10/11/2012 17:49:49

        Καταρχήν - για να μάθετε κάποτε οι αφιονισμένοι να μετράτε τα λόγια σας και πως δεν θα ανεχθούμε όλοι τον συριζαίικο τσαμπουκά και εξυπνακισμό- σάς επιστρέφω κατά πρόσωπο το "δεν έχετε αίσθηση".
        Δεν έχετε αίσθηση της σοβαρότητας με την οποία οφείλει να μιλάει ένας κοινοβουλευτικός και πόσο πρέπει να μετρά τα λόγια του.
        Δεύτερον , το πόσο έχω εγώ ή εσείς αίσθηση και ποιός έχει μεγαλύτερη δεν μπορούμε εύκολα να το κρίνουμε στο διαδίκτυο.
        Πρέπει να βάλουμε κάτω διάφορες παραμέτρους όπως εργασία,ηλικία, περιβάλλον , χώρο διαμονής, προσλαμβάνουσες παραστάσεις κλπ. Οπότε να είστε πιο προσεκτικός άλλη φορά. Άλλα για να τελείωνουμε με τις εξυπνάδες τυγχάνει να έχω άριστη αίσθηση του τι συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία και του πόνου που βιώνει συγχρωτιζόμενος με εκατοντάδες ανθρώπους πονεμένους και μη προνομιούχους( ασθενείς και εργαζόμενους) στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο όπου εργάζομαι. Για να τελείωνουμε με τις διαδικτυακές εξυπνάδες...Και κατά συνέπεια μαθήματα που να κυκλοφορεί κανείς να δώσετε αλλού( αν τα δεχθούν ). Επίσης αν σας αρέσει την δικαιολογημένη ή όχι πεζοδρομιακή οργή να την μεταφέρουν στο Κοινοβούλιο, να το πείτε. Τα Καλάσνικοφ πότε θα τα βγάλουμε, γιατί και αυτά ακούγονται στο πεζοδρόμιο , οπότε και αυτό με βάση το λαμπρό σκεπτικό σας να το ακούσουμε στο Κοινοβούλιο.

        • Habemus Papam avatar
          Habemus Papam @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 18:15:30

          "....να μάθετε..."
          "...Δεν έχετε αίσθηση της σοβαρότητας..."
          "...να είστε πιο προσεκτικός άλλη φορά..."
          "...τυγχάνει να έχω άριστη αίσθηση...."
          "....μαθήματα που να κυκλοφορεί κανείς να δώσετε αλλούυμβαίνει ..."

          Και το κεράσακι...αφου δουλευεις σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο....ε ...σιγουρα ξέρεις πόσο πονεμένη είναι η κοινωνία

          Ρε Κωστακη ΠΠ ...ΤΙ παιρνεις ...ληγμένα??

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ Habemus Papam 10/11/2012 20:24:56

            Όχι ξέρεις εσύ...
            Πού απεφάνθης πως "Η Ελλάδα απο το 1977 και μετά κανένας σοβαρός εγχωριος ή ξενος επενδυτής δεν την πλησιάζει!!".

            Βάζε κανά τόνο στα κακοποιημένα ελληνικά σου , μάθε το ελληνικό ερωτηματικό και μετά μας τα ξαναλές.

        • dim avatar
          dim @ Κώστας ΜΠ 10/11/2012 19:08:00

          Αν δεν διαγραφεί ΑΜΕΣΑ ο βουλευτής αυτός από τον Σύριζα, μη ξαναπεί ποτέ κανεις ότι ο Σύριζα δεν είναι ένα ακροαριστερό κόμμα... Κάθε μέρα έχουμε και μια δήλωση που ξεκαθαρίζει περίτρανα πόσο ακραίο είναι αυτό το κόμμα...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ dim 11/11/2012 20:17:38

            Τι ακροαριστερό...
            Ο εν λόγω βουλευτής έχει περάσει μέχρι και απο την ΠΟΛΑΝ.
            Πολιτικό τουρισμό έκανε - κάτι σαν τον αξιοσέβαστο κατά τα άλλα και μέγιστο ως καλλιτέχνη Μίκη.
            Εδώ έχουνε πάθει ομαδικό βέρτιγκο σάν τους στραβούς πιλότους: Μπερδεύουν το αριστερό με το δεξί, τον βορρά με τον νότο, το πάνω με το κάτω, τη θάλασσα με τον ουρανό...

          • dim avatar
            dim @ Ο Θείος 11/11/2012 21:11:26

            Δεν πάει να έχει περάσει από όπου θέλει... δεν εξετάζω τώρα αυτόν, εγώ μιλάω για το κόμμα... όποιο κόμμα δε διαγράφει βουλευτή του που κάνει τόσο ακραίες δηλώσεις, σημαίνει ότι τις ανέχεται, για να μην πω ότι τις υιοθετεί... είναι επομένως ένα ακραίο κόμμα... Δεν το συζητάω πλέον, δεν υπάρχει ούτε ένας αντικειμενικός παρατηρητής που να μην πιστεύει πια ότι ο Σύριζα παραμένει ένα ακραίο κόμμα.... Ο Λαφαζάνης τόνισε προχθες: «Η κοινή δράση, η συνεργασία και συμπόρευση όλων των δυνάμεων της ριζοσπαστικής Αριστεράς στη χώρα μας, πρώτα απ' όλα η συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αποτελεί θεμελιώδη άξονα της στρατηγικής μας». Βάλε σε αυτό δηλώσεις Μηλιού, Δούρου, Μπαλάφα, υπερασπιστών της 17Ν, ε τι άλλο θέλεις πια για να πειστείς ότι ο Σύριζα είναι η αριστερή εκδοχή της Χρυσής Αυγής?

  22. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 10/11/2012 18:51:16

    Το άρθρο και τα σχόλια που το επικροτούν με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Για να μην αυτοεπαναλαμβανόμαστε και κάνουμε κατάχρηση της φιλοξενίας του Antinews, παραπέμπω στα ακόλουθα σχόλια του «Παρατηρητή»

    1. Για το τι εκφράζει και το «πού το πάει» ο ΣΥΡΙΖΑ

    http://www.antinews.gr/2012/10/28/186432/

    2. Για τον εθνικά μειοδοτικό ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ

    http://www.antinews.gr/2012/10/19/184984/


    3. Για το ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ ως στρατολόγου της Χρυσής Αυγής

    http://www.antinews.gr/2012/10/22/185291/


    4. Για τα άθλια τερτίπια του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, την περασμένη Τετάρτη

    http://www.antinews.gr/2012/11/07/188395/

    5. Για τους λόγους που με κάνουν να πιστεύω πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να κυβερνήσει τη χώρα

    http://www.antinews.gr/2012/10/28/186442/


    Επιμύθιο: από σοβαρή πηγή πληροφορήθηκα ότι ένα παιδί ρώτησε κάποτε τον πατέρα του: «Πατέρα, ποιο είναι το ΚΑΛΟ για την κοινωνία και την πατρίδα;». Και ο πατέρας του απάντησε: «Καλό είναι το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ από αυτό που προτείνει και επιδιώκει κάθε φορά ο ΣΥΡΙΖΑ!».

  23. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 10/11/2012 20:08:13

    >Αν ο κ. Τσίπρας θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε Κούβα ή Βενεζουέλα που θαυμάζει, να μας το πει από τώρα να φύγουμε από τη χώρα.

    Σιγά μην μας αφήσει να φύγουμε. Θα κλείσει τα σύνορα σαν τον Κάστρο. Που θα βρει "πρόθυμους ηλίθιους" σαν εμάς να δουλεύουμε τσάμπα με αφεντικά του λαθρομετανάστες;

  24. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 11/11/2012 20:06:10

    Δηλαδή όταν ο γερο-Καραμανλής κρατικοποιούσε την Ολυμπιακή και τη ΔΕΗ υπονόμευε τη χώρα;
    Γερο-Καραμανλής και Τσίπρας = ούνα ράτσα, ούνα φάτσα.
    Κρατιστές του κερατά.
    Διορισμοί αριστεροδεξιών λαμόγιων.
    Ξέρω: θα το ξαναβγάλετε το σχόλιο. Ενοχλεί έ;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Τί να λέμε; 11/11/2012 20:24:33

      Η αλήθεια είναι ότι ο "γέρος" - καλά να είναι εκεί που είναι - με την "Ολυμπιακή" μας φόρεσε μια φεσάρα μέχρι τον αστράγαλο...
      Όσο για τους διορισμούς, άστα καλύτερα, πονάει όλους αριστεροδεξιούς και κεντρώους. Το κόλπο ήταν απλό: Οι πιό πονηροί μοίραζαν τις κουμπαριές κι έτσι "μονά ζυγά δικά μου". Οι πιό "ιδεολόγοι" είχαν μόνον μονά ή μόνον ζυγά. Οι λοιποί, άδειο τραπέζι..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.