02/06/2009 13:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνελήφθη και η υπόλοιπη οικογένεια Καραβέλα (!)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Karmacedon avatar
    Karmacedon 02/06/2009 13:37:57

    Kυριε Χ. Καραβέλα γυρνα πισω , εδω στην Ελλαδα εφαρμοζουμε μεθοδους Ρωσσιας !!! Πουτιν και ΚΚ συμμαχια κατα της Μη-Κρατικα-Ελεγχομενης Διαφθορας .

  2. nikos avatar
    nikos 02/06/2009 13:59:14

    ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΩΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΩΡΟΛΗΠΤΕΣ ;
    Ποτέ , το αδίκημα έχει παραγραφεί με νόμο των νονών του ΠΑΣΟΚ

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 14:00:19

    το νόημα είναι παιδιά σύζυγοι αδέλφια κλπ. να καταδώσουν αλλήλους ...

    αναμενόμενα ...

  4. μπάρμπα -βάρβαροος avatar
    μπάρμπα -βάρβαροος 02/06/2009 14:00:39

    Γκουλάγκ "το Αιγαίο πέλαγος"

    Βουρ για συννυφάδες, μπατζανάκηδες, κουνιάδους και γυναικαδερφές...
    Η διανομή να γίνει σε Μακρόνησο, Λέρο, Γυάρο και Ικαρία αντίστοιχα!
    Αντε και Τήνο για όσους πάρουν χάρη από το Νονό...

    Οι κουμπάροι;
    Στην Πάρο βέβαια!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 14:02:38

    τα πρώτα σημάδια διαγράφηκαν αχνά στον ορίζοντα με τη σύλληψη και την κράτηση της απαράδεκτης σε όλα τα επίπεδα μεν, τελευταίου τροχού της αμάξης δε, τριανταπεντάχρονης.

  6. dimitris avatar
    dimitris 02/06/2009 14:06:38

    Να συλληφθούν και όσοι τηλεφωνούν, ως "χρήστες προϊόντος εγκλήματος". Επίσης να πάψει η δίωξη Παλαιοκώστα λόγω "ήδη φυλακισμένου μέλους της οικογενείας του".

  7. Εφραίμ avatar
    Εφραίμ 02/06/2009 14:15:06

    Η κυρία Πελέκη όχι;;

  8. enas avatar
    enas 02/06/2009 14:25:51

    Καλως κανουν και τους συλλαμβανουν.

    Να συλλαβουν και τα μελη της οικογενειας
    Χριστοφορακου ομως που συμφωνα με
    δημοσιευματα εχει κανει μεταβιβαση
    των περιουσιακων του στοιχειων στα
    παιδια του.

    Και φυσικα οι μεγαλοι ενοχοι ειναι
    οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ και ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ που
    λαδωθηκαν.
    Αλλα αυτους τους εχεις αθωωσει
    εσυ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ που ψηφιζεις
    τα καθαρματα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ
    τριαντα χρονια τωρα!

  9. ΦΟΙΒΟΣ avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 02/06/2009 14:27:07

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΜΑΘΑΝΕ.
    ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ....ΝΟΜΙΜΟΙ ,ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
    ΑΘΩΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΠΑΤΑΛΑΝ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ,ΣΕ ΣΑΝ ΜΟΡΙΤΣ ΚΑΝΚΟΥΝ ΑΚΑΠΟΥΛΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ ΑΝΤΙΜΑΦΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.
    ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ.
    ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙΑ ΠΕΡΙ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΙΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ....ΤΟΥΣ ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ .

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 14:28:20

    τον εαυτό τους πότε θα τον συλλάβουν;;;

  11. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 02/06/2009 14:42:20

    Η κοπελα συνεληφθη,τη στιγμη που εβγαινε απο ενα ταξι.
    Γιατι δεν συνελαβαν και τον ταξιτζη,για αποκρυψη εγκληματιου;

  12. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 02/06/2009 14:46:25

    Και κατι αλλο,για το φιλο παραπανω,που μονο που δεν ζητησε και τη θανατικη ποινη.
    Τα λεφτα,δεν ηταν δικα σου,για να κανεις ετσι.Της εταιριας ηταν.Αυτη του ταδωσε για λαδωματα,και προφανως αυτος δεν λαδωνε,η λαδωνε εν μερει,και τα υπολοιπα,ταβαζε στην τσεπη.
    Γι αυτο,ας σπευσει εκεινη να του τα ζητησει πισω.
    Απο που κι ως που λοιπον, εσυ μιλας για οικονομικα εγκληματα;
    Και το ζητημα,εμπορικη σημασια εχει κατα βαθος,γιατι οι θιγομενοι,ηταν οι Αμερικλανοι,γιατι δεν πουλαγαν τα δικα τους.

  13. ΦΟΙΒΟΣ avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 02/06/2009 14:47:09

    ΓΙΑΤΙ Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ.
    ΓΙΑΤΙ Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΛΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΓΟΥΑΗ ΣΕ ...ΣΠΙΤΑΚΙ 3ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ......592 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ;;;

  14. ΦΟΙΒΟΣ avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 02/06/2009 14:51:18

    ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ;;;;;
    ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΑΣΥΛΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΡΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΟΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

    ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ
    ΚΑΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ
    ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.

    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.

  15. ataktos avatar
    ataktos 02/06/2009 14:58:17

    Τελικά τα καλύτερα ψαράκια στο Ελλαδισταν παραμένουν ο λάβρος και η σαρδέλα

  16. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 15:28:36

    Φοίβο προσκυνώ !

    Όλοι ΜΑ ΟΛΟΙ μέσα.

    Μόνο έτσι θα πονέσει για να μιλήσουν . Και γιαγιάδες και παπούδες αν έχουν αποδεχθεί κληρονομιά η οποία προήλθε από οικονομικό έγκλημα ή ξέπλυμα.

    Του Χριστοφοράκου την οικογένεια δεν την έχουν συλλάβει ακόμα προφανώς γιατί δεν έχουν αποδείξεις για εξαγωγή χρήματος .

    Τα έχει στην UBS εδώ και πολυυυυυύ καιρό , αμ τι μαλάκας σαν τον Καράβελα είναι ?

  17. αντί avatar
    αντί 02/06/2009 15:40:00

    Πες τα ρε Φοίβο!!

  18. osaperas avatar
    osaperas 02/06/2009 15:50:42

    Ηθικό δίδαγμα.

    Όταν αμαρτάνει ο πατέρας "και τα γράφει στα παιδιά", συλαμβάνονται τα παιδιά (Καραβέλας)

    Όταν αμαρτάνει ο πατέρας "για τα παιδιά" τότε ο πατέρας είναι στην κορυφή της πολιτικής ζωής (Βουλγαράκης)

  19. allos avatar
    allos 02/06/2009 15:53:22

    Τα λεφτά μπορεί να ήταν της όποιας εταιρείας αλλά για να τα κατέχει ΝΟΜΙΜΑ ιδιώτης πρέπει είτε να έχουν δωρηθεί είτε να αποτελούν προϊόν αμοιβής. Σε κάθε περίπτωση θα είχαν φορολογηθεί.

    Ερώτηση: Είχαν δηλωθεί και φορολογηθεί τα χρήματα;

    Εάν όχι είναι ΜΑΥΡΑ ._

  20. ataktos avatar
    ataktos 02/06/2009 15:54:58

    osaperas-Αστοισες την δεσποινίς Τσεκου …

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 15:57:23

    τι να μιλήσουν τα φλωρόπαιδα @greekpoliticalreview, που τους έκανε γονική παροχή στα 16 και στα 17; τόσο ηλίθιος θα ήταν αυτός να τους λέει ποιους πολιτικούς χρημάτιζε; αυτός θα τους έλεγε είναι μπόνους της εταιρείες, κέρδη και τα συναφή. Οι χρηματισθέντες όποιοι και αν ήταν αυτοί θα τη βγάλουν καθαρή. Δέσμευση περιουσιών όλης της οικογένειας μπορεί να γίνει ασφαλώς.

  22. osaperas avatar
    osaperas 02/06/2009 16:00:41

    @20
    Άτακτε, τι έκανα με τη Τσέκου; δεν καταλάβα

  23. enas avatar
    enas 02/06/2009 16:02:42

    Προς Προβοκατωρ:

    Kαι τα χρηματα απο που
    τα εβρισκε η SIEMENS
    για να πληρωνει Χριστοφορακους
    Καραβελες κτλ;

    Eνα μερος τους δεν προερχεται
    απο τις (υπερτιμολογημενες)
    αναθεσεις που κερδιζε
    απο το Ελληνικο Δημοσιο;

    Eνα μερος λοιπον της περιουσιας
    του Καραβελα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ και
    δικα μου και δικα σου λεφτα!

  24. ataktos avatar
    ataktos 02/06/2009 16:08:52

    Την «προστάτευαν» δεν θυμάσαι …

  25. osaperas avatar
    osaperas 02/06/2009 16:10:25

    Για το "καλό" της.

  26. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 16:16:14

    Τα "φλωρόπαιδα" μπορούν εφόσον δεν έχουν αποδεχθεί προιόν εγκλήματος να συνεχίσουν να ζουν ζωούλα τους.

    Εμένα ο μπαμπάκας τους με ενδιαφέρει , και ο μπαμπάκας τους είναι η αιτία που οι "χρηματισθέντες θα την βγάλουν καθαρή" επειδή δεν τους δίνει στην δικαιοσύνη (ακόμα κι αν δεν υπάρξει ποινική συνέχεια για τους χρηματισθέντες στην δικογραφία θα αναγράφεται ότι αυτός κι αυτός τα πήραν)

    Αν λοιπόν τα "φλωρόπαιδα" βοήθησαν τον μπαμπάκα τους να μην καταθέσει αποδεχόμενα περιουσία τότε κι αυτά και όλη η οικογένεια να πάνε μέσα .

    Υπάρχουν νόμοι σε αυτό το μπουρδέλο τελικά ή όχι??

  27. ΦΟΙΒΟΣ avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 02/06/2009 16:16:41

    ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΣΥΡΜΑ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ.
    ΠΗΡΑΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟ ...ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΥΘΙΚΑ ΠΟΣΑ ...ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΓΙΑ 5000 ΕΥΡΩ,ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ ΕΠΙΔΗ ...ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑΧΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ...ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ Η ΠΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΕΡ.

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΒΔΕΛΛΑΣ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ....ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ...ΚΙΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΒΙΛΛΕΣ ΤΟΥΣ.

  28. enas avatar
    enas 02/06/2009 16:17:56

    Μην βριζετε τα μπουρδελα
    εξομοιωνοντας με την
    κωλοχωρα αυτη!

  29. ataktos avatar
    ataktos 02/06/2009 16:21:04

    • greekpoliticalreview- Νόμοι και νόμοι υπάρχουν δόξα το διάβολο.... υπάρχουν ομως διάφοροι Σανιδάς, Κυρατσακης ,κλπ που τα ερμηνεύουν κατά το δοκούν ….

  30. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 16:26:51

    Μια συνεχής απογοήτευση αυτή η χώρα.

    και το χειρότερο είναι ότι τους βλέπεις και λες "μα καλά αυτός ο βλάκας πωε γίνεται να κλέβει τόσο αριστοτεχνικά?"

    κι όμως για αυτές τις σκατόφατσες είμαστε η πρώτη χώρα σε παγαπόντηδες και αυλικούς.

    μια σκέτη απογοήτευση .

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 16:32:15

    @greekpoliticalreview: θα τιμωρηθούν οι ιδιώτες πρωταίτιοι για ξέπλυμα και η υπόλοιπη εικόνα θα μείνει ατελής. Υπάρχει περίπτωση ο φυγόδικος να πιεστεί με αυτό τον τρόπο να πει ονόματα πολιτικών; Στα σοβαρά το πιστεύεις αυτό; Απλώς θα αναγκαστεί να επιστρέψει σιδηροδέσμιος, θα φυλακιστεί και έληξε το θέμα εκεί.

    @ΦΟΙΒΟΣ: χαμήλωσε τους τόνους περί σύρματος κλπ., στήσε και καμια λαιμητόμο στο σύνταγμα ροβεσπιέρε εσύ. μην ξεχάσεις και τους πολιτικούς όμως γιατί δεν είδα να τους αναφέρεις καθόλου.

  32. bobou avatar
    bobou 02/06/2009 16:35:01

    Ποιός θα μας σώσει τελικά ???

  33. enas avatar
    enas 02/06/2009 16:36:37

    O ευατος μας.

  34. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 16:41:15

    Και νομίζεις ότι θα φυλακιστεί και δεν θα πει κουβέντα για το καλό του πολιτικού συστήματος και της χώρας ? Ή μήπως η περιουσία του (την οποία θέλησε να προστατέψει εξαγάγωντας μέρος της και μεταβιβάζοντας άλλο μέρος της) είναι ο μόνος μοχλός πίεσης για αυτό το κατακάθι ?

    Γι αυτό συλλαμβάνονται όλοι οι συμέτοχοι ενός εγκλήματος αγαπητό μου αλλενάκι , για να μπορεί πιο εύκολα ο ανακριτής να εντοπίσει τις ανακρίβειες και τα ψεύδη των καταθέσεων.

    Κι αν οι συμμέτοχοι προσπαθήσουν να διαφύγουν συλλαμβάνονται μαζί με αυτούς που τους βοήθησαν.

    Συνηδητοποιείς ότι η οικογένεια του Καράβελα είναι συμμέτοχη σε παράνομες πράξεις ?

  35. bobou avatar
    bobou 02/06/2009 16:42:23

    Σωστός ο enas
    Αλλά με ΚΚ δεν πάμε για κανόνι
    Εννοώ Σαν Οικονομία σαν Χώρα γενικά??

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 16:45:28

    Το συνειδητοποιώ. Εσύ συνειδητοποιείς ότι είναι κινήσεις εντυπωσιασμού πέντε μέρες πριν τις εκλογές; Τόσους μήνες που τρέχει η έρευνα γιατί δεν είχαν γίνει αυτά σταδιακά, κλητεύσεις, ανακρίσεις, κλιμάκωση; γιατί τώρα; με τη βουλή κλειστή;

  37. αχβαχ avatar
    αχβαχ 02/06/2009 16:49:45

    @35

    Το πρόβλημα greekpoliticalreview είναι ότι έκαναν τα στραβά μάτια για να διαφύγει το πουλάκι, μόνο εισιτήρια δεν του έκοψαν, κι αφού διέφυγε συλλαμβάνουν ντεμέκ τα παιδιά και τη γυναίκα του, όταν παραεξευτελίστηκε το πράγμα, για να δείξουν ότι είναι και αυστηροί από πάνω. Βρε ούστ και αυτοί και οι υπερασπιστές τους.

  38. Περίεργος avatar
    Περίεργος 02/06/2009 16:49:49

    O 23 άχρονος «Αλβανός» που κλέβει τσάντα να συλλαμβάνεται!
    Η 23 άχρονη Ελληνίδα που έκανε αποδοχή προϊόντων εγκλήματος όχι ?
    Γιατί ο «Αλβανός» καποιανού παιδί δεν είναι (φύτρωσε?)

  39. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 16:51:04

    Το συνειδητοποιώ κι εγώ λοιπόν. Ε και ?

    Επειδή είναι κίνηση εντυπωσιασμού δεν σημαίνει ότι είναι και λάθος .

    Η κατάσταση έφτασε σε αυτό το σημείο από λάθη της δικαιοσύνης (συμφωνώ) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι από δω και πέρα τα παρατάμε και άσ τους να ζήσουν τη ζωούλα τους με τα κλεψιμαία .

  40. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 16:56:17

    επιεικώς τα λες ...

  41. enas avatar
    enas 02/06/2009 16:57:05

    bobou:
    Ναι, η χωρα παει για κανονι!
    Αλλα δεν μπορουμε να ριξουμε
    ΟΛΟ το βαρος ΜΟΝΟ στον Δαμαλουκο.
    Συνενοχο ειναι και το ΟΛΟΝ Πασοκ
    (Για μενα βαθια συνενοχη για
    την κατασταση της χωρας ειναι
    και η Αριστερα αλλα αυτη ειναι
    μια αλλη μεγαλη κουβεντα.

    αλλενάκι:
    Ειναι ΚΑΙ κινησεις εντυπωσιασμου
    αναμφιβολα λιγες μερες πριν τις
    ευρωεκλογες αλλα δεν σημαινει και
    οτι δεν επρεπε να γινουν.

  42. politisp avatar
    politisp 02/06/2009 16:58:35

    Δεν απαγορεύεται σε οποιονδήποτε να είναι Δεξιός. Απο την παράταξη αυτή άλλωστε βγήκε το "Ψωμί, ελιά και Κώτσο βασιλιά". Το ίδιο γι΄αυτούς που την υποστηρίζουν ισχύει και σήμερα. Σώβρακο να μην έχουν να φορέσουν, Δεξιά θα στηρίζουν. Ακόμα και το σπίτι να τους πάρουν, εκεί αυτοί! Έχουν το δικαίωμα! Αυτό που δεν έχουν όμως είναι το δικαίωμα θέλουν "νταβατζηλίδικα' να μας πείσουν - τους υπόλοιπους - ότι έτσι πρέπει κι έτσι να κάνουμε κι εμείς! Και τι άλλο να πεις σε οποιονδήποτε θέλει να υπερασπιστεί την ΑΝΑΝΔΡΙΑ, τη ΒΡΩΜΙΑ και τη ΓΚΕΣΤΑΠΙΤΙΚΗ λογική της σύλληψης των παιδιών του Καραβέλα (και του κάθε Καραβέλα...), αντί για τον ίδιο (αφού πρώτα τον άφησαν να φύγει; Άντε ρε! Ντάξει ρε, Δεξιά να 'ούμε, αλλά κάποιοι έχετε ξεφύγει τελείως ρε!

  43. αχβαχ avatar
    αχβαχ 02/06/2009 16:59:27

    Μια στιγμή βρε παιδιά, η απόδραση των δύο είναι απλώς "λάθη της δικαιοσύνης"; είμαστε σοβαροί;

  44. christos avatar
    christos 02/06/2009 17:00:17

    και τώρα που έγιναν επιτέλους συλλήψεις γιατί σκούζουνε και μιξοκλαιγόνται αυτοί που θα σκυλόβριζαν αν μάθαιναν πως η οικογένεια αυτή την είχε σκαπουλάρει για Ουρουγουάη;
    Απλά 'η γιατί ελπίζουν σε ανάλογη μεταχείριση!!! ή γιατί απλά είναι αφισοκολλητές της αντιπολήτευσης και τίποτα άλλο...

  45. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 17:01:04

    έπρεπε να γίνουν, οπωσδήποτε εδώ και καιρό, τώρα χάνουν σε αξιοπιστία

  46. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 17:02:42

    στο @42.

  47. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 17:03:02

    Αλλενάκι
    Τι εννοείς ? Να πω πως τους άφησε ο Ζαγοριανός ? Το λέω. Πως και τα δυο κόμματα (πασοκ-νδ) την έχουν στήσει την υπόθεση βήμα βήμα . Το λέω . Να πω πως όλη η υπόθεση είναι προδιαγεγραμμένη ? Το λέω . Μήπως να πω πως δεν μας παίρνει επειδή μιλάμε για παγκόσμια διαπλοκή ? Άντε να το πω κι αυτό και μετά να πάω και για ύπνο.

    Αλλά άμα φτάσω στο σημείο να πω αντε και γαμ.. όλοι σας στους πολιτικούς και δικαστικούς θα κάνω αυτό που θέλουν να κάνουμε όλοι και αυτήν την χάρη δεν θα τους την κάνω .

    Οπότε αναλόγως τις καταστάσεις βλέπουμε και κρίνουμε τι ήταν σωστό και τι λάθος.Κάτι άλλο δεν μπορούμε να κάνουμε.

    (παρένθεση άσχετη)
    παιδιά μη το γράφετε όλο το όνομα (greekpoliticalreview) σας λυπάμαι μόνο που το βλέπω γραμμένο όλο αυτό το μαρκούτσι.

  48. christos avatar
    christos 02/06/2009 17:03:27

    ε μα αυτό είναι γνωστό...όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...

  49. τεμπελης avatar
    τεμπελης 02/06/2009 17:15:45

    τεστ

  50. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 17:16:50

    Η συληψη ειναι παντελως παρανομη αν δεν υπαρχουν υπογραφες(που δεν ειναι απαραιτητο)στις εντολες για μεταβιβασεις.
    Απο ο,τι εξαλλου διαβασαμε,τα λεφτα φυγαν απο Κυπρο σε Παναμα και στο τελος στην Ουρουγουαη.
    Ο ανακριτης ειναι Κυπριος η Παναμεζος?
    Μονον αν εχουν περπατησει στην Ελλαδα τα λεφτα ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ των τεκνων μπορει να στοιχειοθετηθει ενδεχομενος δολος.Περιοριστικα μετρα ισως,προφυλακιση ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    Ειναι καρμπον η ιδια ιστορια με την Τζεκου,παρανομη προφυλακιση για καποιο διαστημα και μετα εξω και πολλα συγνωμη για την ταλαιπωρια.Μονο που εδω μαλλον θα γυρισει μπουμεραγκ στον ψευτοπαληκαρα ανακριτη.

  51. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 17:18:42

    "Σύμφωνα με την κατηγορία, την περίοδο 2004-2008 σημειώθηκαν κινήσεις χρημάτων από την Credit Suisse προς λογαριασμούς στην HCBS και στην Πειραιώς στην Αθήνα, στους οποίους ήταν συνδικαιούχος ο Καραβέλας με την παιδιά του."

    πια Κύπρο και ποιον Παναμά ???

  52. μαρκος avatar
    μαρκος 02/06/2009 17:20:02

    υμαστε που ειχαν συλλαβει τον..σκυλο του Πασαρη?
    Χαχαχα!

  53. politisp avatar
    politisp 02/06/2009 17:22:25

    Κατά ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες το βράδυ θα πιάσουν και τη γάτα της κόρης του Καραβέλα!

  54. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 17:26:20

    52@
    Για διαβασε και παρακατω σε παρακαλω.
    Καθε κινηση μεγαλου ποσου στην Ελλαδα υποχρεωτικα αναφερεται στις αρχες.
    Τα 3000000 πηγαν απο τον Παναμα στην Ουρουγουαη οι δε τοπικες αρχες τον εντοπισαν οταν πηγε να πουλησει το εκει σπιτι.O λογος ηταν οτι πρωτοεφαρμοζουν μετρα κατα του μαυρου χρηματος.
    Ανεφεραν το ονομα του στην Ελλαδα μονο οταν διαπιστωσαν οτι ειναι υποδικος για δωροδωκιες.
    Ειδες πουθενα να συλλαβουν τους υπαλληλους της Πειραιως η της ΗCBS?
    Συμφωνα με τα οσα ξερουμε,μαλλον τιποτα παρανομο δεν εχει κανει στην Ελλαδα ο τυπος πλην των δωροδοκιων.Ποιοι τα πηραν ομως ξερουμε?

  55. Πελέκης avatar
    Πελέκης 02/06/2009 17:28:07

    Αμάρτησα για το γαμπρό μου.

  56. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 17:30:39

    Αντιθετα,οι μεταβιβασεις του Χριστοφορακου στην οικογενεια,βρισκονται εντος της ΥΠΟΠΤΟΥ περιοδου και συνιστουν ακυρωτητα κατα πρωτον και συνενοχη κατα δευτερον ΕΦ'ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ διαπιστωθει ΔΟΛΟΣ απο τη μερια των παραληπτων(ουτε μια στο εκατομμυριο για οσους εχουν στοιχειωδη εμπειρια).
    Σιγα ομως μην κανουν τα ιδια στον Χριστοφορακο,θα ανοιξει το στομα και θα τους θαψει,μαζι και τον ψευτοανακριτη.

  57. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/06/2009 17:31:59

    @greekpoliticalreview: συμφωνώ με αυτά που λες, όταν ακούς συλλήψεις σε τέτοια ζητήματα να κουμπώνεσαι πάντως.

  58. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 17:37:27

    Stelio ,

    Δεν πρέπει να έχει σχέση το ένταλμα σύλληψης μελών της οικογενείας με την υπόθεση της Ουρουγουάης.

    Οι αρχές της ουρουγουάης μίλησαν για εισαγωγή χρήματος από το 2008 και μετά .

    Ο Ζαγοριανός , προφανώς για να καλύψει την κανονισμένη πατάτα του , βρήκε εισαγωγή χρήματος από τη Credit στην Ελλάδα το 2004 και μετά (που σημειωτέον τότε δεν υπήρχε ο περιορισμός του άνω των 15.000) σε λογαριασμούς κοινούς .

    Αν αυτά τα λεφτά προέρχονται από οff shore που συνδέονται με τη Siemens τότε πολύ καλά έκανε και τους συνέλλαβε.

    Πάντως η ενημέρωση είναι πολύ ρευστή και αόριστη οπότε δεν είμαι σίγουρος για τίποτα.

  59. Πάνος avatar
    Πάνος 02/06/2009 17:56:34

    Μάνα γιατί με γέννησες σε αυτή την μπανανία της Αφρικής;;;;
    Ρε παιδιά, γιατί βγαίνει ο κάθε πικραμένος και λέει την ανοησία του; Θα καταλάβετε επιτέλους οτι τα μέσα ποινικής καταστολής είναι ενα πολύ ισχυρό όπλο στα χέρια της κρατικής μηχανής, και αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν αυστηροί κανόνες χρήσης της;
    Θα αντιληφθείτε ποτέ οτι σε πολιτισμένο κράτος δεν υπάρχει ο όρος "οικογενειακή ευθύνη";
    Ερώτημα προς όλους: αν πράγματι είχαν τα παιδιά του την οποιαδήποτε ανάμειξη σε οποιοδήποτε αδίκημα νομιμοποίησης μαύρου χρήματος, γιατί ο κ. Ανακριτής δεν τα είχε καλέσει να τα εξετάσει μέχρι σήμερα; Του ήρθε θεία φώτιση χθές το βράδυ;
    Μα για τόσο ανόητους μας περνάνε ορισμένοι;

  60. delirious avatar
    delirious 02/06/2009 17:59:13

    Ακόμη και κοινός να είναι ο λογαριασμός υπόλογος σύμφωνα με το νόμο είναι αυτός που τον διαχειρίζεται εν προκειμένω ο Καράβελας και όχι η οικογένειά του. Αυτά τα γράφει μέσα ο κανονισμός για το ξέπλυμα του βρόμικου χρήματος και για τη φορολόγηση των τόκων των καταθέσεων.

  61. christos avatar
    christos 02/06/2009 18:20:42

    Εμπλοκή Παπακωνσταντίνου στις …μίζες της SIEMENS

    http://www.politis-gr.blogspot.com/

    ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ….

  62. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 02/06/2009 18:40:08

    Εγω σας ειπα, βρε Ελληνες, αφηστε τη Δικαιοσυνη να κανει τη δουλεια της, αυτη ξερει καλυτερα απο ολους μας. Ουδεις το εχει αντιληφθει, ουτε ο κατα τεκμηριο εξυπνοτατος Φακτορας, οτι δω εχει σκηνοθετηθει ενα ξεχωριστο σεναριο απο καποιον πολυ μαγκα, εναν μαεστρο σκηνοθετη - δεν εννοω τον κυριο Ζαγοριανο, δεν τον θεωρω ικανο για τετοιες συλληψεις (προσοχη, εγκεφαλικες, εννοω, και οχι αστυνομικες με ανακριτικα ενταλματα) - που αποβλεπει στον πληρη ευτελισμο εκεινων που τολμησαν να μιλησουν (οχι στον ανακριτη, βεβαιως) οτι εδιναν Μιζενς στα αγνα, για να μην πω τα αγνοτατα, πολιτικα μας κομματα και τους επισης αγνοτατους πολιτικους μας. Ετσι τους αφησαν ηθελημενα, 'η, και τους βοηθησαν να διαφυγουν, για να τους ξαναφερουν μεγαλοπρεπως σιδηροδεσμιους με χειροπεδες και αλυσιδες στα ποδια, για να δωσουν λογο στην Αδεσμευτη και Ανεξαρτητη Ελληνικη Δικαιοσυνη για τις βρωμιες που εχουν εκστομισει εναντιον του αδολου, εντελως αδολου, πολιτικου μας συστηματος, που δεν περιλαμβανει μονον τη Νεα Δημοκρατια και το ΠΑΣΟΚ αλλα και το ΚΚΕ, και τον ΣΥΡΙΖΑ, ακομη και τον θρησκευομενο ΛΑΟΣ του Κυριου Καρατζαφερ. Προσωπικα θεωρω οτι σκηνοθετης της καταπληκτικης αυτης υποθεσης ειναι ο Εισαγγελεας του Αρειου Παγου εντιμοτατος κ.κ. Σανιδας, για να αφησει εποχη τωρα που μας εγκαταλειπει οριστικως, αν και δεν νομιζω οτι θα εγκαταλειψει και το κρατικο αυτοκινητο, με οδηγο, παρακαλω, που δικαιουται (αληθεια, ποια καθαρματα εχουν θεσπισει τετοια δικαιωματα για απερχομενους απο τον δημοσιο βιο;)

  63. theo1611 avatar
    theo1611 02/06/2009 19:05:14

    Κατά μία παγία αρχή δικαίου "εν τω μείζονι το έλλασσον"

    Αν το μείζον αφορά τον Χ, το έλασσον αφορά π.χ. την οικογένειά του.

    Που είναι το μείζον ρε σκερβελέδες, για το οποίο έπρεπε να κόπτεσθε?

    ΥΓ: Αφιερωμένο εξαιρετικά στον αξιοσέβαστο Εισαγγελέα Αρείου Πάγου της Χώρας, το Γενικό Εισαγγελέα δηλαδή κατά τα δικά μας, που οι ομότεχνοί του φρόντισαν να υποβαθμίσουν. Αυτή η χώρα δεν έχει Γενικό Εισαγγελέα δηλαδή. Μπράβο μας ρεζίληδες!!!

  64. Hase avatar
    Hase 02/06/2009 19:12:31

    Ο Καραβελας την κοπανισε και τα παιδια του ειχαν στο ονομα τους ολα τα περιουσιακα στοιχεια. Ο Χριστοφορακος δεν εχει γραψει τιποτα στα παιδια του; Η αυτος ηταν τιμιος και οσα εβγαλε ηταν "καθαρα" λεφτα και δεν ηταν προιοντα εγκληματος; Περιμενω να δω τις συνεχειες αυτης της σαπουνοπερας και ελπιζω να συνεχιστει και μετα τις εκλογες, οχι δηλ. να "κανει την δουλεια" μονο για προεκλογικους λογους και μετα να ξεχαστει.

  65. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 19:19:18

    Εξ'αλλου ειπαμε,αμα βαστα η σουφρα του κου δικαστη,ας συλλαβει και τη γυναικα του Χριστοφορακου.
    Οταν ο ιδιος ο Ζορμπας μιλα για παρανομη και αρα ΑΚΥΡΗ προδικασια,αντιλαμβανομαστε οτι και οι δικαστες πλεον ειναι ο,τι και οι κυβερνωντες,ανικανοι και ηλιθιοι μεχρις ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ,ρε σε τι χερια βρισκεται η χωρα μας.....

  66. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 19:21:16

    65@
    Δεν ενημερωνεσαι,ο Χριστοφορακος εχει μεταβιβασει ακινητα στην οικογενεια του ΣΤΗΝ ΥΠΟΠΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.
    Ακομη και εναν κουρεα αν εκανε το ιδιο χρωστωντας στην εφορια 1000 euro,θα τον σκιζανε.
    Αυτον δεν τολμαν να του κανουν τιποτα γιατι θα τους θαψει.

  67. outis avatar
    outis 02/06/2009 19:29:46

    @67
    Poly fobamai oti oute o Xristoforakos exei aptes apodeixeis gia kaveva. Opote, o,ti kai va leei, tha akyrwvetai ws sykofavtia ev amartiais. Gi' ayto kai tnv kopavnse.

  68. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 02/06/2009 19:38:54

    Ακόμα να καταλάβετε.

    Οι συλλήψεις έγιναν για διακίνηση και ξέπλυμα χρήματος που προήλθε από εγκληματικές πράξεις και όχι λόγω των μεταβιβάσεων.

    Ο Χριστοφοράκος τις κινήσεις των χρημάτων προφανώς τις έκανε με πολύ πιο περίπλοκες διαδικασίες (π.χ εμπιστευτικούς λογαριασμούς στην U.B.S) και γι αυτό δεν μπορούν να ακουμπήσουν την οικογένεια .

    Οι μεταβιβάσεις ακινήτων δεν μπορούν να ακυρωθούν αν δεν χρωστούσε λεφτά πριν την μεταβίβαση π.χ σε τράπεζα ή αν δεν αποδειχθεί ότι προήλθαν στην κυριότητά του μέσω εγκληματικών ενεργειών που ζημίωσαν το δημόσιο ούτως ώστε κάποιος (είτε τράπεζα είτε δημόσιο) να τα διεκδικήσει.

  69. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 02/06/2009 19:43:27

    Eχει απολυτο δικαιο ο ενας (@ 34), που απαντωντας στο ερωτημα ποιος θα μας σωσει του/της βοβου (@ 33) λεει ο εαυτος μας. Πραγματικα, μονοι μας μπορουμε να σωθουμε μαυριζοντας στις βουλευτικες εκλογες που ερχονται οσους διετελεσαν βουλευτες και γραμματεις και φαρισαιοι ολων των κομματων απο τη μεταπολιτευση μεχρι τωρα καθως και ολους τους "γονους" πολιτικων (παιδια - αγορια/κοριτσια, εγγονια, αδερφια, ξαδερφια, θειους, ανηψια, γαμπρους και νυφες) για να μην μας το παιζουν εξουσιαστες κληρονομικω δικαιωματι, οπως οι Καραμανλης και Παπαντρεας, γιατι πρωτιστως αυτοι ειναι "γονοι" που κυριαρχουν και βρωμιζουν τον τοπο - δεν αναφερομαι στην κυρια με τα τρια επιθετα, που περιλαμβανεται και αυτη στους "γονους", γιατι δεν θελω να αναμασησω καν το ονομα του πατερα της, του "καθαρματος του '65", που με τα τερτιπια του και την εξαχρειωση της πολιτικης, που απο τοτε αρχισε, μας οδηγησε στη χουντα των καραβαναδων και στο σκλαβωμα της Κυπρου και τωρα μας το παιζει υπερανω ολων - εγω, σαν αναγνωστης του ΑΝΤΙ και του ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ θυμαμαι την ερωτηση που του απηυθυνε καθε χρονο τον Ιουλιο ο τοτε εκδοτης του, Κωστας Παπαιωαννου: "Μ......ποσα;", χωρις ποτε, βεβαιως, να παρει απαντηση.
    Προσωπικα θεωρω οτι αυτη θα ειναι η μεγαλυτερη και ουσιαστικοτερη προσφορα προς τον τοπο των blogs που δεν αγονται και δεν φερονται απο τα πολιτικα κομματα. Προσωπικα, επισης, θεωρω οτι η μπλοκοσφαιρα, το διαδικτυο, ειναι εκεινο που μπορει να καταφερει το τελειωτικο, το ολοσχερες κτυπημα στη βρωμια που εχει κατακλυσει την Ελλαδα, περιλαμβανομενων και των παντος ειδους νταβατζηδων, που ολοι τους ξερουμε και τους δειχνουμε σε καθε ευκαιρια.
    We can, μπορουμε, που ελεγε και ο Ομπαμα, αρκει να θελουμε...

  70. Προφήτης avatar
    Προφήτης 02/06/2009 19:55:55

    Οι συλλήψεις της οικογένειας Καραβέλα μπορεί να είναι ένα καλοστημένο σώου ή η καθυστερημένη αντίδραση σε μια πρότερη, συγγνωστή ή ασύγγνωστη, αμέλεια ή ακόμα και νομική «παράβαση».

    Σημασία όμως έχει ότι είναι ΣΩΣΤΕΣ.

    Αντιδρούν στις συλλήψεις
    α) ηλίθιοι, που αντιλαμβάνονται το Δίκαιο ως φιλανθρωπία
    β) αδαείς, που αγνοούν τι εστί "καταδολίευση"
    γ) πασόκοι, που αντιπολιτεύονται καταστροφικά και οτιδήποτε
    δ) όσοι είναι (α)+(β)+(γ).

    Η συλλογική εμπέδωση του πασοκικού "ήθους" της αρπαχτής καθιέρωσε, ως μόνιμη πρακτική αποφυγής ενδεχόμενου κολασμού, την μεταβίβαση των κινητών και ακίνητων περιουσιακών στοιχείων, που κτήθηκαν από κλοπή, σε οικογενειακά ή παρένθετα πρόσωπα, τα οποία δεν "άγγιζε" κανένας.

    Θεσμοποίηση της ατιμωρησίας.
    Έγκλημα ΧΩΡΙΣ τιμωρία.

    Η κοινωνία έμενε με ανίσχυρη οργή να παρακολουθεί τους κλέφτες να απολαμβάνουν τα κλοπιμαία στην υγεία των κορόϊδων.

    Ο Καραβέλας αποτελεί την επιτομή αυτής της πρακτικής.

    Η "αθώα" 22χρονη, αν ο Καραβ. πέθαινε αιφνίδια, δεν θα βρισκόταν να κατέχει τα προϊόντα του εγκλήματος ;
    Τα οποία θα μπορούσε να απολαύσει χωρίς επιπτώσεις.

    Όχι μόνο έπρεπε να συλληφθούν, αλλά θα έπρεπε και να βασανίζονται δημόσια (δυστυχώς απαγορεύεται) μέχρι να επιστρέψει το κάθαρμα και να επιστραφούν τα κλοπιμαία.

    Ο Καραβ. δεν έκλεβε μια ιδιωτική εταιρεία, ώστε η πράξη του να μην αφορά άμεσα το ευρύ κοινό. Ο ΟΤΕ ήταν δημόσια επιχείρηση που είχε δημιουργηθεί με χρήματα φορολογουμένων.

    Έκλεβε όσους Έλληνες πολίτες πληρώνουν φόρους.

    [Η εμπλοκή των πολιτικών κομμάτων, το μαύρο χρήμα στα κομματικά ταμεία και η ατιμωρησία των πολιτικών, αποτελεί άλλο, τεράστιο, κεφάλαιο που δεν εξαντλείται σε ένα σύντομο σχόλιο]

  71. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 20:14:26

    71@
    Προφητη,δυδστυχως η ευτυχως υπαρχουν Νομοι και διαδικασιες.Μη σου φαινονται αδικοι,αν δεν υπηρχαν εστω και αυτοι,τωρα τα καλοπαιδα που μεμφεσαι,θα μας ειχαν αλυσοδεμενους στις φυτειες τους.

  72. stelios avatar
    stelios 02/06/2009 21:12:07

    Παντως μετα και την εστω πειραγμενη φωτογραφια,
    στοιχηματιζω οτι μονο στο ραφι δε θα μεινει η μικρη!

  73. Vass avatar
    Vass 02/06/2009 21:29:32

    Σώστε τον Carabelas! Έχει κόρες της παντρειάς και μαζεύει προίκα. Τρία εκαττομύρια $ δεν φτάνουν. Είναι να πληρωθούν και οι δικηγόροι...

  74. ατακτος avatar
    ατακτος 02/06/2009 22:35:32

    Άκουσα στο ραδιόφωνο την ομιλία ΓΑΠ που αφιέρωσε την μισή του ομιλία στην προφυλακίσει της οικογενείας Καραβελα .
    Μα καλά δεν εχει εμπιστοσύνη στην “ανεξάρτητη δικαιοσύνη” ....

  75. Kfg avatar
    Kfg 02/06/2009 22:54:46

    PARATHRW OTI OI PERISSOTEROI EDW MESA EKFRAZOUN GNWMES KAI APOPSEIS! EKTOS OMWS APO GNWMES KAI APOPSEIS UPARXOUN KAI NOMOI!NOMOI OI OPOIOI APO TON ANAKRITH EXOUN PARABIASTEI KATAFORA PARAPANW APO MIA FORA! SYGKEKRIMENA:

    1. OI KATHGOROUMENOI KATHGOROUNTAI GIA SYGKEKRIMENA ADIKHMATA.
    2. O ANAKRITHS EINAI YPOXREWMENOS SYMFWNA ME TO SYNTHAGMA NA PARADWSEI OLH THN DIKOGRAFIA STOUS KATHGOROUMENOUS. H DHKOGRAFIA EINAI MIA KAI ADIAIRETH KAI DEN EXEI TO DIKAIWMA NA DIALEGEI MERH THW DIKOGRAFIAS DITI DEN MPOREI NA AKIOLOGHSEI TI EINAI SHMANTIKO KAI TI OXI GIA TON KATHGOROUMENO PARA MONO GIA TON EUATO TOU.
    3. O ANAKRITHS AKOMA KAI TWRA POU MILAME DEN EXEI PARADWSEI TO SUNOLO THS DIKOGRAFIAS STOUS KATHGOROUMENOUS. PARANOMO
    4. HMERA PARASKEYH EMGANIZONTAI 2 UPERILIKES 68 KAI 72 ETWN ENWPION TOU KAI TOUS DINEI O IDIOS ANABOLH GIA META TIS EKLOGES. META APO 4 WRES BGAZEI APAGOREUSH EKSODOU GIA TOUS SYGKEKRIMENOUS APO THN XWRA KAI TO VRADU ENTALMA SYLLYPSHS KAI GIA TOUS 2. EXEI ANAIRESEI TON EUAUTO TOU 3 FORES SE 1 MERA! TA ENTALMATA SYLLYPSHS EINAI PANTELWS AVASIMA KAI PARANOMA DIOTI EGINAN XWRIS THN PAROYSIA EISAGGELEA META THN DYSH TOY HLIOY. PARANOMO
    5.APOKRYPTEI STA SYRTARIA TOY TO BOYLEYMA EFETWN POU TON YPOXREWNEI NA DWSEI TO SUNOLO TWN DIKOGRAFWN.PARANOMO
    6. TON KATAGGELEI KATAFORA PRWHN PROEDROS EISSAGGELEAS TOY ARIOY PAGOY GIA TIS ENERGEIS AYTES.
    7. YPOXREWNEI TOY SYGKEKRIMENOYS KATHGOROYMENOUS NA APOLOGHTHOYN XWRIS NA EXOYN LAVEI THN DIKOGRAFIA.
    8. SYLLAMBANEI KATA PAROMOIO TROPO THN OIKOGENEIA TOY KARABELA EKBIAZONTAS TON NA EPISTREPSEI EPI THS OYSIAS GIATI KANENAS DNE PISTEYEI TWRA OTI PAIDIA 17-22 KSEPLEAINAN XRHMA EN GNWSH TOYS. DHLADH AYTOS O KARAVELAS TI TOYS ELEGE??? A.........AUTO EINAI MAURO XRHMA PAME NA TO KSEPLINOYME. ............LIGO SOBAROTHTA.

    AYTA TA OLIGA GIA NA DEITE TO EPIPEDO THS ELLHNIKHS DIKAIOSYNHS. OI ENERRGEIS AYTES THUMIZOUN OLOKLHRWTIKA KATHESTWTA KAI PROSVALOYN STO SYNOLO THS THN DIKAIOSYNH. DEN KSERW GIATI LEITOYRGEI ETSI O ANAKRITHS PANTWS EINAI PANTELWS ANAKSIOPISTOS. KAI KATI AKOMA: OLOI OI KATHGOROYMENOI EXOYN KAI DIKAIWMATA. KAI EDW GIA TOYW PARTAPANW LOGOYW EXOUYN KATAPATHTHEI KATAFORA.

  76. occultist avatar
    occultist 02/06/2009 23:50:47

    Επειδή προφανώς εχω χάσει συνέχειες για φωτίστε με.
    1) Τα χρήματα Χριστοφοράκου- Καραβέλα από που προέρχονται? Ειναι χρήματα της Ζήμενς ή του Ελληνικού Δημοσίου?
    2) Εάν είναι χρήματα του Δημοσίου γιατί δεν έγινε δέσμεσις των περιουσιακών τους στοιχείων ώστε να διασφαλισθεί το Δημόσιο συμφέρον? Προφανώς δεν είναι και δικονομικώς δεν μπορούσε να γίνει.
    3) Σαφέστατα τα χρήματα είναι της Ζήμενς που εδώθησαν για μίζες σε πολιτικούς και μεγαλοστελέχη οργανισμών και μέρος αυτών κατακρατήθηκαν στις τσέπες των ανωτέρω.
    4) Το δίδυμο απέδρασε όχι γιατί φοβήθηκε την δικαιοσύνη, αλλά την μήνη των δωροληπτών που τους ΄έφαγε΄από το μερίδιο τους. Αλλωστε ξέρουν ότι αν ανοίξουν το στόμα τους θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.
    5) Η Αγία οικογένεια, που είναι βουτιγμένη μέχρι την μύτη στον βόθρο, έβαλε το βλαστάρι της να κλείσει τα μάτια για να την κοπανίσουν και να μη έχουν λόγο να ανοίξουν το στόμα τους.

  77. occultist avatar
    occultist 02/06/2009 23:57:11

    Συνέχεια του @77
    Οι δωρολήπτες μεγαλοστελέχη οργανισμών, επιχειρήσεων κλπ τρωκτικά γιατί δεν διώκονται??? Αυτοί καθ΄αυτοί ειναι υπεύθυνοι για ζημιά του Δημοσίου. Ειναι γνωστές οι αμαρτωλές συμβάσεις. Και δεν ισχύει για αυτούς ο νόμος περί ευθύνης Υπουργών.

  78. Παιδικος Φιλος Ρ.Καραβελα avatar
    Παιδικος Φιλος Ρ.Καραβελα 03/06/2009 00:54:25

    Είμαι σοκαρισμένος από τη στάση ορισμένων "δικαστών" που έχουν postάρει σκληρά σχόλια κατά των παιδιών του κ.Χρήστου τον οποίο σεβόμουν απίστευτα έως ότου ενημερωθώ για το σκάνδαλο. <> για ποιο λόγο θα έπρεπε να φυλακιστούν και να βασανιστούν(!!!) δημόσια οι 3 κόρες και πόσο μάλλον ο πριν 1 μήνα ανήλικος γιος του κ.Καραβέλα ? Επειδή έπεσαν θύματα της κρυφής παράνομης ζωής του πατέρα τους? Επειδή έτυχε να είναι γόνοι ενός εγκληματία?Αυτό τα λέει όλα για το ήθος σου ως άνθρωπος... Και εφόσον η μεταφορά αυτή των χρημάτων στο λογαριασμό της Φοίβης κρίνεται παράνομη πως υποθέτετε πως μια 23χρονη φοιτίτρια όταν συμφώνισε στη μεταφορά χρημάτων στο λογαριασμό της από τον πατέρα της είχε έγνοια πως ήταν μαύρο χρήμα? Και πιστεύετε πως ο Χρ.Καρβέλας θα ρίσκαρε τη σχέση του με τα παιδιά του γνωστοποιώντας τους πως είναι εγκληματίας, από που προέρχεται το πολυτελές σπίτι και η ζωή τους όλη ώστε ύστερα να τα πείσει να συνεργαστούν? Ή μήπως υποθέτετε πως ένας άνθρωπος με τη δική του εξουσία και διασυνδέσεις δε θα μπορούσε προβεί σε τέτοιες μεταβιβάσεις με οποιονδήποτε τρόπο εν άγνοια των ξέγνοιαστων και ανέμελων παιδιών του που απολάμβαναν την εφιβία και τη νιώτη τους? Τα παιδιά έπεσαν θύματα της απλιστίας του πατέρα τους και δεν αξίζουν να τιμοριθούν με οποιονδήποτε τρόπο.Για όνομα του Θεού είναι ακόμη ονειροπόλα παιδιά... Ίσως να σκέφτομαι και να μιλάω συναισθηματικά όμως φαντάζομαι πως ο οποιοσδήποτε που έχει παιδιά και δεν έχει προκαταλήψεις και φθόνο κατά των πλουσίων συμερίζεται και καταλαβαίνει τα παραπάνω. Συγχωρέστε με για τα οποιαδήποτε συντακτικά ή λογικά λάθη

  79. face avatar
    face 03/06/2009 07:31:26

    @79:

    MAzi sou! sumfwnw!

  80. stelios avatar
    stelios 03/06/2009 09:24:00

    76@
    Πες τα μεγαλε,καλος ο χαβαλες αλλα ο νομος στα χερια ικανου συνηγορου θα δωσει σφαλιαρες στους ψευτοδικαστες.

  81. Naruto avatar
    Naruto 03/06/2009 09:48:25

    Εγω θα ρωτησω το εξης. Τα υπουργικα και βουλευτικα παραγραφονται. Τα παιδια τον υπουργον και βουλευτων ομως δεν συμμετεχουν και αυτα σε ξεπλυμα χρηματος οπως οριζεται απο την "δικαιωσυνη". Για αυτα δεν παραγραφονται ομως. Μηπως πρεπει να εφαρμοστει ο "νομος" αυτος πρωτα στους νομοθετουντες και μετα στους υπολοιπους.

  82. Σαος avatar
    Σαος 03/06/2009 10:04:05

    Οι λογαριασμοί, εφόσον είναι προϊόντα εγκλήματος μπορούν να παγώσουν. Από εκεί και πέρα, πρέπει να επικρατήσει η λογική και ο νόμος. Αν κάποιο από τα παιδιά του κ Καραβέλα γνώριζε την πηγή των χρημάτων αυτών ας δικαστεί. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω πως υπάρχει οικογενειακή ευθύνη στο θέμα αυτό. Ας μιλήσουμε και για τους πραγματικούς εγκληματίες, τους αληθινούς κλέφτες αυτής της χώρας και γι' αυτούς που υποθάλπουν ιδιώτες εγκληματίες πάσης φύσεως, δηλαδή τους πολιτικούς που τα έπαιρναν (και τα παίρνουν) με ελαφρά την καρδίαν!

  83. allo o anixtomatis kai allo o avgoulomatis avatar
    allo o anixtomatis kai allo o avgoulomatis 03/06/2009 14:18:35

    ΦΟΙΒΟΣ χαλάρωσε λίγο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.