#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2013 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνελήφθησαν οι Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης, Παναγιώταρος, Λαγός-Σε εξέλιξη συλλήψεις και άλλων



Με μια επίδειξη δύναμης και αποφασιστικότητας η δικαιοσύνη προχωρά από τα ξημερώματα στην εκκαθάριση του ναζιστικού μορφώματος που μας φορτώθηκε στην πλάτη τόσο καιρό. Και προχωρά με βαρύ κατηγορητήριο (δολοφονίες κα) στην εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης που έστησαν ο Μιχαλολιάκος και καμιά 50αριά εγκληματικά στοιχεία κι όχι σε όσους πίστεψαν στα χρυσαυγίτικα παραμύθια.

Τις πρωινές ώρες συνελήφθησαν ο γενικός γραμματέας της Χρυσής Αυγής Νίκος Μιχαλολιάκος και οι βουλευτές του κόμματος Ηλίας Κασιδιάρης, Ηλίας Παναγιώταρος και Γιάννης Λαγός , μετά από σχετικά εντάλματα σύλληψης που εκδόθηκαν σε βάρος τους από την Εισαγγελία Πρωτοδικών. Ο Παναγιώταρος συνελήφθη προσερχόμενος από μόνος του στη ΓΑΔΑ.Οι συλληφθέντες οδηγούνται στη ΓΑΔΑ και θα παραπεμφθούν στον εισαγγελέα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι εντάλματα σύλληψης εκδόθηκαν και για άλλους βουλευτές και στελέχη της Χρυσής Αυγής.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, εκτός από τον γενικό γραμματέα και πρόεδρο της Χρυσής Αυγής, Νίκο Μιχαλολιάκο, και τους δυο βουλευτές , η αστυνομία έχει προχωρήσει και σε άλλες συλλήψεις (τουλάχιστον δέκα), μέσα στις οποίες είναι και στελέχη της τοπικής οργάνωσης Νίκαιας, που φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα.

Έχουν επίσης εκδοθεί εντάλματα για 32 στελέχη της ΧΑ και έξι βουλευτές της, μεταξύ των οποίων οι Χρίστος Παππάς και Νίκος Μίχος.

Ο βουλευτής Γιάννης Λαγός συνελήφθη μαζί με άλλα έντεκα μέλη της Χρυσής Αυγής, ανεβάζοντας τον αριθμό των συλληφθέντων στους 14 έως στιγμής.

Μεταξύ των στελεχών της Χρυσής Αυγής, που συνελήφθησαν, εκτός από τους βουλευτές, είναι και ο πρόεδρος της Τοπικής Οργάνωσης Νίκαιας, Γιώργος Πατέλης.

Βαρύ κατηγορητήριο

Βαρύ κατηγορητήριο για τον αρχηγό και τα μέλη της Χρυσής Αυγής, περιλαμβάνεται στο 9σέλιδο πόρισμα του Αρείου Πάγου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στους κατηγορούμενους αποδίδονται κατηγορίες για 5 ανθρωποκτονίες, του Παύλου Φύσσα και αλλοδαπών, για σωρεία επικίνδυνων σωματικών βλαβών, για βομβιστικές επιθέσεις στον Βόλο ενώ φαίνεται να «δένεται» και η δολοφονική επίθεση σε βάρος μελών του ΚΚΕ στη Νίκαια.

Επίσης, για ξέπλυμα χρήματος και εκβιασμούς με χρήματα που έπαιρναν από αλλοδαπούς μικροπωλητές.

Η έρευνα ξεκίνησε από την περασμένη Δευτέρα και οι αρχές έχουν "δέσει" σύμφωνα με πληροφορίες τους συλληφθέντες, με τα αδικήματα. Πολλά έχουν στοιχειοθετηθεί από τους κοριούς της αντιτρομοκρατικής και τις συνομιλίες που έχουν καταγραφεί.

Η μεγάλη αστυνομική για τη σύλληψη μελών της Χρυσής Αυγής διεξάγεται με απόφαση του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά. Η κυβερνητική απόφαση ελήφθη χθες το πρωί και υλοποιείται από τις 6.30 το πρωί του Σαββάτου.

Κυβερνητικά στελέχη μιλούν για «εξάρθρωση» της Χρυσής Αυγής.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου στοιχειοθέτησε τον χαρακτηρισμό της οργάνωσης ως εγκληματικής ενώ φαίνεται να βρήκε στοιχεία για την υπόθεση του Παύλου Φύσσα, ότι δηλαδή επρόκειτο για οργανωμένη δολοφονία, καθοδηγούμενη από ψηλά και εκτελούμενη από τον Ρουπακιά.

Οι συλληφθέντες βρίσκονται στα γραφεία του 12ου ορόφου της ΓΑΔΑ στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία όπου αναμένεται να τους ληφθούν απολογίες. Στη συνέχεια υπάρχει πιθανότητα να τους μεταφέρουν στη διεύθυνση εγκληματολογικών ερευνών και στη κατόπιν να μεταφερθούν στον Άρειο Πάγο.

Όμως, ανοίγει ο δρόμος για την είσοδό τους στον Κορυδαλλό, αν πράγματι οι κατηγορίες είναι βάσιμες. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με διάταξη του κ. Τέντε, η συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση είναι διαρκές έγκλημα, δηλαδή ακολουθείται η αυτόφωρη διαδικασία με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται η άρση ασυλίας από την Βουλή. Δηλαδή εφόσον εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης, δεν χρειάζεται η άρση ασυλίας, οι βουλευτές συλλαμβάνονται και τελειώνει η υπόθεση.

Οι εξελίξεις και σε πολιτικό επίπεδο θα είναι ραγδαίες καθώς θεωρείται δεδομένο πλέον ότι ο Μιχαλολιάκος και η παρέα του μπορούν να οδηγήσουν σε επαναληπτικές εκλογές σε 15 περιφέρειες. Κάτι που ουδόλως απασχολεί τη δημοκρατία διότι θα μπορούσε να είναι και ένα τελικό ξεκαθάρισμα με τους δολοφόνους.

Αν πράγματι ένα μεγάλο μέρος του κόσμου επιθυμεί να στηρίξει ένα βαθύτατα πατριωτικό κόμμα ας το κάνει, αλλά αυτό δε μπορεί να είναι η Χρυσή Αυγή διότι αυτή πλέον, με τα συγκεκριμένα στελέχη είναι εγκληματική οργάνωση.

«Η δημοκρατία έχει θεσμούς προστασίας της και και η δικαιοσύνη κάνει της δουλειά της» ήταν το σχόλιο του κυβερνητικού εκπροσώπου, Σίμου Κεδίκογλου, αμέσως μετά τις συλλήψεις βουλευτών και στελεχών της Χρυσής Αυγής.

Ο κ. Κεδίκογλου, μιλώντας στο Mega, πρόσθεσε ότι «η δημοκρατία δεν εκβιάζεται και η δικαιοσύνη θα ολοκληρώσει το έργο της».

Ερωτηθείς για την ομαλότητα και σταθερότητα της χώρας, απάντησε ότι δεν υπάρχει θέμα, «θα την υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο. Η δημοκρατία δεν γνωρίζει αδιέξοδα».

 

*Και για το έγκλημα του «ξεπλύματος» βρόμικου χρήματος κατηγορούνται τουλάχιστον 32 άτομα – βουλευτές και μέλη της Χρυσής Αυγής, σύμφωνα με το πόρισμα του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Χ. Βουρλιώτη. Αυτό σημαίνει ότι ανοίγουν λογαριασμοί για να διαπιστωθεί που πήγαν όλα αυτά τα χρήματα που μάζευε τόσο καιρό η οργάνωση.

Αυτό σημαίνει ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα κατηγορία η οποία έχει ποινή έως και 20χρόνια.

Συγκεντρώσεις χρυσαυγιτών πραγματοποιούνται αυτή την ώρα έξω από τα γραφεία του συνδέσμου στη Μεσογείων και στη Δηλιγιάννη, στον σταθμό Λαρίσης, έπειτα από sms που εστάλη: «Προσοχή. Έκτακτο. Καλείστε άπαντες να στηρίξετε τον ηθικό και δίκαιο αγώνα μας ενάντια στο διεφθαρμένο σύστημα. Άπαντες στα γραφεία μας στην λεωφόρο Μεσογείων».

Νεότερα:

Παρουσιάστηκε από μόνη της στην υπηρεσία της στην Ασφάλεια Πειραιά, η ανθυπαστυνόμος το όνομα της οποίας περιλαμβάνεται στην λίστα με τα 32 ονόματα που έδωσε ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Χαρ. Βουρλιώτης στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία για να συλληφθούν για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης που αφορά την υπόθεση της Χρυσής Αυγής και συνελήφθη .

Με την ανθυπαστυνόμο, οι συλληφθέντες μέχρι στιγμής είναι 19 και συγκεκριμένα ο γενικός γραμματέας της Χ.Α Νίκος Μιχαλολιάκος , οι βουλευτές Ηλίας Κασιδιάρης, Ηλίας Παναγιώταρος, Γιάννης Λαγός, Νίκος Μίχος, ο πρόεδρος της τοπικής οργάνωσης Νίκαιας Γ. Πατέλης, ο ειδικός φρουρός της ομάδας ΔΙΑΣ Πειραιά και οι υπόλοιποι συλληφθέντες είναι στελέχη της Χ.Α.

Αναζητείται ο βουλευτής Επικρατείας Χρ. Παππάς ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να παρουσιασθεί στην αντιτρομοκρατική ενώ αναζητούνται και άλλα 12 άτομα.

Ένα πιστόλι, ένα περίστροφο και μία κυνηγετική καραμπίνα είναι τα παράνομα όπλα, που βρέθηκαν στο σπίτι τού γγ της Χρυσής Αυγής, Ν. Μιχαλολιάκου, στην Πεύκη. Επίσης, στο σπίτι τού Ν. Μιχαλολιάκου βρέθηκαν πλήθος φυσιγγίων κυνηγετικών και πυροβόλων όπλων, 43.100 ευρώ και υπολογιστές και USB, που θα αποσταλούν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για διερεύνηση.

Νωρίτερα αποκλείστηκε ο α΄όροφος της κτιρίου της Βουλής, όπου βρίσκονται τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, με εντολή του φρουράρχου. Κλιμάκιο της Αντιτρομοκρατικής ερεύνησε τα γραφεία της Χρυσής Αυγής που βρίσκονται εκεί.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 28/09/2013 10:45:04

    Μιχαλολιάκο, πραξικόπημα της πυτζάμας ονειρευόσουν, για ψοφοδεή Δεξιά μιλούσες, στρατό ετοίμαζες. Για δεύτερη φορά όμως η ΝΔ σε μαγκώνει και αυτή την φορά δεν είσαι πιτσιρικάς να αντέξεις το μπουντρούμι. Σε βλέπω να τους δίνεις όλους όπως έκανες παλιά για να γλυτώσεις...

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Tassos 28/09/2013 15:20:40

      Toν Καλέντζη- κατά δήλωση του ιδίου- τον είχε καρφώσει για να τη σκαπουλάρει.
      Εν πάση περιπτώσει "στη μπουζού", που λέει και η Ζαρούλια.

  2. ΠΙΘΗΚΑΣ avatar
    ΠΙΘΗΚΑΣ 28/09/2013 10:47:30

    Απλά εύγε!!!
    Επιτέλους το κράτος λειτούργησε!
    Καμμία ανοχή στους υπερεθνικιστές νεοναζί της Χρυσής Αυγής!

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ ΠΙΘΗΚΑΣ 28/09/2013 12:33:57

      Δεν είδα, όμως, να λειτουργεί έτσι και στην περίπτωση των λαθρομεταναστών, ούτε των κουκουλοφόρων και αυτών που τους υποθάλπουν.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Επισκέπτης 28/09/2013 13:20:04

        Μπα πουλάκι μου... Που το είδες αυτό; Το μάντρωμα τόσων χιλιάδων λαθρομεταναστών δε σου αρέσει. Οι απελάσεις μεγαλύτερου αριθμού από τους ερχόμενους; Το τείχος στον Έβρο; Όταν συνέλαβαν τους 20χρονους ληστές και έπεσε ξύλο και είναι μέσα τώρα, όταν κάνουν προσαγωγές 20-30 άτομα σε κάθε αναστάτωση από ταραχή κουκουλοφόρων, όταν τους βγάζουν σηκωτούς από τις καταλήψεις δημοσίων κτιρίων και όταν ο ηγέτης τους (κατά τους ίδιους-πολύ αναρχία λέμε) κατηγορείται με πολύ βαριά πράγματα, δε βλέπω ανοχή εγώ. Μάλλον δεν έχεις ενημερωθεί. Έμεινες πίσω στο χρόνο. Η ΝΔ έχει το Σαμαρά αρχηγό, όχι τον Καραμανλή με Πάκη υπουργό...

        • anonymous avatar
          anonymous @ Γεώργιος Τ. 29/09/2013 12:59:52

          Δεν ισχύει αυτό που λες. Εμένα ο Ρουπακιάς μου είναι αδιάφορος. Τον υποστηρικτικό μηχανισμό έπρεπε να εξαρθρώσουν και αδιαμφισβήτητα αυτό πράττουν ή τουλάχιστον προσπαθούν με όλα τα μέσα Σωστά κατά τη γνώμη μου επιχειρούν την πλήρη εξάρθρωση
          Στην περίπτωση των εγκλημάτων της αριστεράς, ούτε απόρρητο ήραν ούτε ψηλά έφτασαν ούτε εξάρθρωση επιχείρησαν π.χ. με απολύσεις αξιωματικών της αστυνομίας. Σταμάτησαν πολύ χαμηλά στην πρώτη γραμμή. Έμειναν στο αντίστοιχο επίπεδο του Ρουπακιά. Σταμάτησαν στην πρώτη γραμμή και θεωρώ ότι συγκάλυψαν.
          Επίσης αν δεν αρθούν οι γενεσιουργές αιτίες της ΧΑ η ΧΑ θα επανέλθει με άλλο όνομα κατά το προηγούμενο πρότυπο Ερμπακάν/Ερντογάν.

      • ΠΙΘΗΚΑΣ avatar
        ΠΙΘΗΚΑΣ @ Επισκέπτης 28/09/2013 13:55:05

        Όλα θα γίνουν!
        Απλά ξεκινάμε από τους πιο επικίνδυνους,δηλαδή από αυτούς που θέλουν να γκρεμίσουν τη δημοκρατία και να μας φέρουν το ναζισμό!

        • Σιγά μη φοβηθώ avatar
          Σιγά μη φοβηθώ @ ΠΙΘΗΚΑΣ 28/09/2013 20:13:31

          Σύμφωνα με ένα απόσπασμα του Ηροδότου, ''Αν προσφέραμε στους ανθρώπους τη δυνατότητα να διαλέξουν απ’ όλα τα έθιμα του κόσμου εκείνα που θα τους φαινόντουσαν καλύτερα, στο τέλος θα επέλεγαν τα δικά τους. Τόσο πεπεισμένοι είναι ότι τα δικά τους ήθη είναι κατά πολύ ανώτερα από τα ήθη των άλλων… ''
          Και ο Πίνδαρος είχε δίκιο όταν έλεγε ότι ''ο νόμος είναι βασιλιάς όλων''.
          Να του επιτρέπαμε και να βασιλεύει χωρίς να υπερισχύει η αναιδής συμφεροντολογία μας που όλο επιβάλλει βολικές εξαιρέσεις!

  3. The Rise of Evil avatar
    The Rise of Evil 28/09/2013 10:53:34

    Την έχετε δει αυτήν την σειρά; Έτσι ακριβώς έγινε και με τον Χίτλερ! Τον κλείσανε μέσα και όσο ήταν μέσα, τόσο δυνάμωνε! Ψοφάνε να πετύχουνε το ίδιο και με τον Μιχαλολιάκο; Καλό θα του κάνουν, όχι κακό. Απαξίωση χρειάζεται. Πολύ κακή εξέλιξη κατά την γνώμη μου. Θα μας βγει και ήρωας στο τέλος ο αρχή-ναζί.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ The Rise of Evil 28/09/2013 11:19:07

      Ειδικά αν το κατηγορητήριο αποδειχθεί μούφα, όπως π.χ. ο "βαρύς" οπλισμός ενός άντρα, που είχε στην κατοχή του... AIRSOFT όπλο, που δεν είναι παράνομο (ναι, γι'αυτό συνελήφθη! Α και για κάτι κοντάρια με σημαίες, σαν και αυτά που έχουν στις πορείες του ΠΑΜΕ...).

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ The Rise of Evil 28/09/2013 12:09:25

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Οι ΧΑυγίτες πληρώνουν τις μ........ που έκαναν. Έτσι όφειλε να κάνει η πολιτεία. Όμως το διακύβευμα για την αστική δημοκρατία είναι άλλο: Πρέπει να εξαλείψει τις γεννεσιουργές αιτίες που ανέδειξαν την ΧΑ.

      Γιατί, όσους Μιχαλολιάκους και αν βάλεις στη φυλακή, αυτοί θα επιστρέψουν, είτε οι ίδιοι ή συνεχιστές τους, όταν δεν χτυπάς τα αίτια που τους δημιουργούν. Και εδώ η κυβέρνηση πάσχει εμφανώς.

      ΥΓ. Ο Καρατζαφέρης και πάλι στη Βουλή στις επόμενες εκλογές, κατά την εκτίμησή μου.

    • Απορών avatar
      Απορών @ The Rise of Evil 28/09/2013 12:44:41

      Μην αγχώνεστε... Η φυλακή δεν δυνάμωσε το Χίτλερ, αντιθέτως... Όταν πήρε την εξουσία είχε πολύ μικρό ποσοστό και χρειάστηκε το Ράιχσταγ για να επιβληθεί... Εδώ δεν πρόκειται να γίνει αυτό.
      Αντιθέτως, τέτοια μορφώματα με τα οποία ο κόσμος ταυτίζεται λόγω της ψευδαίσθησης παντοδυναμίας που μεταδίδουν, όταν τρώνε σφαλιάρες και οι ακόλουθοι νιώθουν να τις τρώνε και φεύγουν σαν τα ποντίκια.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Απορών 28/09/2013 13:21:40

        Σωστός. Και η ιστορία δεν διαβάζεται σωστά χωρίς όλα τα γεγονότα.

      • Greg avatar
        Greg @ Απορών 28/09/2013 16:11:31

        Το 31% που πήρε ήταν μικρό ποσοστό; Η σημερινή κυβέρνηση πόσο είχε και εφαρμόζει το μνημόνιο;
        Με το κάψιμο της Ράιχσταγ, απλά εξουδετέρωσε τους αντιπάλους.

        • Απορών avatar
          Απορών @ Greg 28/09/2013 17:58:06

          Το 37% το πήρε πολύ αργότερα. Η φυλακή είχε ως αποτέλεσμα από το 3% να πέσει στο 2,8%. Η άνοδος άρχισε όταν βγήκε από τη φυλακή και τα ποσοστά άρχισαν να ανεβαίνουν αφού τους άφησαν να αλωνίζουν με τα SA και τα SS αναπτύσσοντας συνθήκες εμφυλίου πολέμου. Και τέλη του '70 μπήκε φυλακή ο Μιχαλολιάκος, δεν έγινε ήρωας... αυτή η φυλακή ταιριάζει με τη φυλάκιση του Χίτλερ. Τώρα απλά δεν τον αφήνει το κράτος να κάνει ότι έκανε ο Χίτλερ μετά από την αποφυλάκισή του.

      • Βασίλης Παπαχρήστος avatar
        Βασίλης Παπαχρήστος @ Απορών 28/09/2013 19:44:51

        Iσχύει απολύτως αυτό.

  4. Greg avatar
    Greg 28/09/2013 10:57:29

    Ευκαιρία να συλλάβουν και την ανεργία, την ύφεση, την καταστροφή της κοινωνίας και όλα τα λοιπά χαρακτηριστικά της κοινωνικής μας κατάστασης.

  5. The Camel avatar
    The Camel 28/09/2013 10:58:34

    Ποτε δεν περίμενα οτι θα υπερασπιζόμουνα την Χρυσή Αυγή. Αλλά αυτά που συμβαίνουν μέρες τώρα με την μονόπλευρη πληροφορηση, τώρα τους διωγμούς εναντίον πρωτοκλασάτων στελεχών της-όποιοι κι αν είναι- δείχνει οτι το σύστημα την φοβάται.
    Κρίμα. Κι εγώ νομιζα οτι η ελευθερία του λόγου και οι άλλες αρχές που διέπουν την αστική δημοκρατία είναι ισχυρότερες απο τις εθνικοσοσιαλιστικές που ασπάζεται η ηγεσία της Χ.Α. και επομένως θα επικρατούσαν σε μια ανοικτή αντιπαράθεση.
    Ομως, οι ψηφοι της ΧΑ ειναι πολύτιμοι για την ΝΔ και η αντιπαλότητα των αριστερών κομμάτων που έχασαν το μονοπώλιο της βιας στους δρόμους
    είναι πολύ πιο ισχυροί.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ The Camel 28/09/2013 11:03:19

      Η Χρυσή Αυγή δεν "διώκεται" για τις απόψεις της ...
      Διώκεται για εγκληματικές πράξεις - τελεία και παύλα
      Ωραία μέρα !!!!

      • GO avatar
        GO @ np_complete_problems 28/09/2013 11:52:24

        Η καλύτερη!

      • Απορών avatar
        Απορών @ np_complete_problems 28/09/2013 12:45:34

        Ακριβώς!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ np_complete_problems 28/09/2013 13:23:43

        Πολύ ωραία μέρα! Σοκ και δέος για άκρα δεξιά και άκρα αριστερά που νόμιζαν θα λένε και θα κάνουν ότι θέλουν. Συγκυβέρνηση με ΧΑ ο Σαμαράς έλεγαν οι μεν, υποτελής, προδότης και δειλός έλεγαν οι δε. Τώρα; Σιωπή...

      • LV avatar
        LV @ np_complete_problems 28/09/2013 15:05:59

        και τότε το ΠΑΣΟΚ γιατί δεν έχει διωχθεί για τη σωρεία των εγκλημάτων του από το 1974 έως σήμερα;
        Θα καταλάβαινα το επιχείρημα σου αν αύριο το πρωί ξεκινήσουν συλλήψεις Πασόκων.
        Ο Ακης δηλαδή πχ δεν είχε επαφές με τον τότε Πρωθυπουργό όταν ΒΟΥΤΑΓΕ το παγκάρι του ΥΠΕΘΑ;
        Αστα αδρφε από παντού μπάζει το σύστημα...

        • Κώστας ΜΠ avatar
          Κώστας ΜΠ @ LV 28/09/2013 15:23:09

          Αυτό που ξέρουμε είναι πως ο Άκης είχε "επαφές" με τον Σπώκο. Και ο αδερφός του Μιχαλολιάκου μας λέει πως ο Σμπώκος είναι αθώος. Τα ίδια μας έλεγε και για τον Κοσκωτά τον οποίο υπερασπιζόταν.

      • AK avatar
        AK @ np_complete_problems 28/09/2013 21:23:54

        αφου το πιστευεις καληνυχτα σου.Εχουν κάνει το σύνταγμα κουρελόχαρτο και οποιος τολμα να πει το αυτονόητο στην tv(βλ.δημητρακόπουλος στον αντενα),τον κλεινουν γρηγορα,γρηγορα.Αλήθεια ο Κρανιδιώτης τι λέει επ αυτού?Προς το παρόν ο Βρουτσης συμφώνησε με τη τροικα για τις ομαδικές απολύσεις μέχρι τελους του χρόνου κι εγώ τη δευτέρα πρέπει να πληρώσω πέρα απο τη νιοστή δόση της εφορίας και τέλη επιτηδεύματος για κοινοπραξιες 30 ετίας.Αυτοί οι κερατάδες τι συμμορία είναι?

    • alex avatar
      alex @ The Camel 28/09/2013 13:23:55

      ειναι δυσκολο για την αριστερα να βλεπει τη χα να στριμωχνεται

      γιατι ξερει οτι οι ψηφοφοροι της δεν θα πανε αριστερα
      γιατι ξερει οτι η ιδια δικονομικη διαδικασια θα γινει αργα ή γρηγορα και για τα δικα της 'προστατευομενα' μελη
      γιατι ξερει οτι χανει την ευκολια και την ασυλια στο να λεει και να κανει πραγματα στα ορια (και περα απο αυτα) του συνταγματος

      δεν θα εκπλαγω αν γινει - εκτος απο συνομωσιολογικες προσεγγισεις τυπου δελαστικ ή ανησυχιες συνταγματολογων τυπου χρυσογονου για παρακαμψη ασυλιας στην συλληψη αρχηγου κομματος(θα ανησυχει για καποιους αλλους) - και καμια ειρηνικη διαμαρτυρια για την ελευθερια λογου της χα

      • marios avatar
        marios @ alex 28/09/2013 15:41:31

        Πολύ σωστός,κατα τη γνώμη μου.Το δε τελευταίο αν γίνει,θα τα έχω δει όλα πλέον!!!

    • Alexis avatar
      Alexis @ The Camel 28/09/2013 17:05:09

      Εν μέρη έχεις δίκιο.

  6. Greg avatar
    Greg 28/09/2013 11:02:50

    Κάποιοι αφελώς άνοιξαν τους ασκούς του Αιόλου.
    Το σκέφθηκαν καλά;
    Μήπως δημιουργείται ένα δεδικασμένο για γενική χρήση στο μέλλον;
    Ποιος γνωρίζει τις πολιτικές εξελίξεις και τη μορφή της εξουσίας μετά από 2, 5 ή 10 χρόνια και τι ανοιχτοί λογαριασμοί θα πρέπει να κλείσουν;

    Είμαι ο απόλυτος εχθρός της Χρυσής Αυγής, αλλά οι πρακτικές αυτές δεν προβάλλουν τη δημοκρατία μας.

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ Greg 28/09/2013 11:30:18

      Ποιο 'δεδικασμένο' ? Συνελήφθησαν για εγκλήματα του κοινού Ποινικού Δικαίου.

      • Greg avatar
        Greg @ pythagorean 28/09/2013 12:00:28

        Έχεις συμμετάσχει ποτέ σε κόμμα; Κάθε κόμμα έχει μορφή εγκληματικής οργάνωσης. ΌΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ! Συνεπώς επιμένω, ότι άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου.

        Και βασικά, το ΠΑΣΟΚ με τα πλυντήρια χρημάτων είναι το βασικό εγκληματικά οργανωμένο κόμμα.

        • Αγρότης avatar
          Αγρότης @ Greg 28/09/2013 12:37:10

          Για το έγκλημα του "ξεπλύματος" μαύρου χρήματος δεν υπάρχουν ενδείξεις και για μέλη άλλων κομμάτων; Τι έγινε μ'αυτούς;

    • Απορών avatar
      Απορών @ Greg 28/09/2013 12:46:36

      Υπήρχε ήδη δεδικασμένο: η 17Ν είναι φυλακή, η ΣΠΦ το ίδιο κ.ο.κ.

    • Ήσκιος avatar
      Ήσκιος @ Greg 28/09/2013 16:20:42

      Κατ΄αρχήν ο Ασκός του Αιόλου είναι ένας. Κατά δεύτερον, όλα θα κριθούν εκ του αποτελέσματος. Αν υπάρχουν αδιάσειστες αποδείξεις για εμπλοκή σε εγκληματικές ενέργειες των μελών, βουλευτών, στελεχών της Χ.Α, τι πειράζει να ανοίξει ο ασκός; Να πέσει βαρύς ο πέλεκυς επί των κεφαλών αυτών, αλλά και όποιων στο μέλλον αποδεικνύονται ένοχοι τόσο βαριών αδικημάτων. Και πολύ άργησαν.

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/09/2013 11:10:15

    Η όλη διαδικασία έγινε στα πλαίσια του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου Αυτό είναι μια πρώτη νίκη αυτών που έλεγαν ότι δεν χρειάζονται "αντιρατσιστικά" κλπ
    Το ένα "πρόβλημα" είναι πως πλέον ο πήχυς των απαιτήσεων προς τη Δικαιοσύνη έχει ανεβεί. Αφού συλλαμβάνεις αρχηγό κόμματος .... Το δεύτερο πρόβλημα πως η πολιτική αντιμετώπιση ενός κόμματος του οποίου ο αρχηγός συλλαμβάνεται δεν είναι εύκολη υπόθεση. Και πρέπει να γίνει με απόλυτο σεβασμό στους κανόνες της Δημοκρατίας.

  8. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/09/2013 11:12:26

    Σταματήστε να γκρινιάζετε.
    Είναι δυνατόν να επιχειρηματολογείτε υπέρ της ;
    Δεν παραβιάστηκαν νόμοι με την σύλληψή τους
    Η ελληνικη δικαιοσύνη δρα με βάση τις ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ
    Η ΧΑ είναι φίδι που έπρεπε να εξοντωθεί, και αυτό είναι το πρώτο βήμα.
    Η ΧΑ είναι συμμορία με ιδεολογικό στήριγμα τον Ναζισμο
    Ντροπιάζει την χώρα μας. Που ακούστηκε οι Ναζί να έιναι βουλευτές ;
    Δεν μάθατε ΤΙΠΟΤΑ απο την ιστορία μας ;

    • Απορών avatar
      Απορών @ Νίκος Αργεάδης 28/09/2013 12:50:26

      Το μόνο σημείο με το οποίο θα διαφωνούσα είναι το "που ακούστηκε νεοναζί να είναι βουλευτής". Σε μια δημοκρατία και ο κομμουνιστής μπορεί να είναι βουλευτής, και ο εθνικοσοσιαλιστής (νεοναζί) και ο αναρχικός και οποιοσδήποτε.
      Αυτός που δεν είναι δυνατόν να είναι βουλευτής αλλά και ελεύθερος να κυκλοφορεί στους δρόμους, είναι όποιος από αυτούς μετέρχεται παράνομων μεθόδων επιβολής της ιδεολογίας του, ιδιαίτερα όταν αυτές είναι κακουργήματα, όπως η σύσταση συμμορίας με στόχο την τρομοκράτηση των εχθρών τους με ανθρωποκτονίες, επιθέσεις κτλ.
      Κατά τα άλλα "εύγε"!

      • Νίκη avatar
        Νίκη @ Απορών 28/09/2013 15:19:35

        Οι μυστικές υπηρεσίες που βρίσκονται μέσα στην χρυσή αυγή θα την σπάσουν σε δύο κομμάτια κατά το πρότυπο του Ι.Ρ.Α με το πολιτικό κομμάτι να μετέχει στην βουλή και το παράνομο να βάζει βόμβες και να κάνει δολοφονίες ανάλογα με το συμφέρον τους. 'Ε ρε γλέντια!

    • Greg avatar
      Greg @ Νίκος Αργεάδης 28/09/2013 16:15:49

      Και ο κομουνισμός τι είναι, δεν είναι φίδι;;;;
      Και όμως υπάρχουν κομμουνιστές βουλευτές!!!
      Γιατί δεν διαμαρτύρεσαι γι'αυτό;;;;

      • Απορών avatar
        Απορών @ Greg 28/09/2013 17:53:21

        Κοιτάξτε το γενικό σχόλιό μου. Όσο το ΚΚΕ λειτουργούσε εκτός νόμου τα μέλη του ήταν στις φυλακές και στην εξορία. Σήμερα όσοι κομμουνιστές κάνουν το ίδιο είναι επίσης στη φυλακή (βλ. π.χ. 17Ν). Δεν διώκονται οι ιδέες αλλά οι πράξεις. Αν η ΧΑ δεν έκανε ποτέ επιθέσεις και ήταν απλά εθνικοσοσιαλιστές δεν θα διωκόταν. Τι είναι δύσκολο να καταλάβετε σε αυτό;

        • karasumi avatar
          karasumi @ Απορών 28/09/2013 20:18:24

          Η δυσκολία του είναι στο χώνεμα, όχι στην κατανόηση..

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ karasumi 28/09/2013 22:43:15

            Σωστός/ή!

          • Απορών avatar
            Απορών @ karasumi 28/09/2013 23:10:22

            Χαχα... έτσι φαίνεται!

      • ΓιαταΠανηγύρια avatar
        ΓιαταΠανηγύρια @ Greg 28/09/2013 20:44:12

        Ο πόνος κάνει τον άνθρωπο πραγματικά να παραλογίζεται.

  9. babayaro avatar
    babayaro 28/09/2013 11:13:07

    οταν κατουρας στην πορτα του μεγκα,αυτα παθαινεις..

    • kai kala avatar
      kai kala @ babayaro 28/09/2013 13:06:48

      xaxaxxxa καλό!

  10. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/09/2013 11:16:57

    Προβλέπω στο μέλλον συλλήψεις άλλων βουλευτών και άλλων στελεχών κομμάτων, για "σύσταση εγκληματικής οργάνωσης", γιατί μπορεί να ενοχλούν τους "πιστωτές" μας, όποιοι και αν είναι αυτοί... Αλλά πως γίνεται άλλο κόμμα, πολύ μεγάλο και πράσινο, με διάφορους μέσα να έχουν κάνει απάτες και να έχουν κατακλέψει τα ταμεία, και αυτό το κόμμα να χρωστάει της μιχαλούς, και ακόμα να γίνει το ίδιο που έγινε με τα χρυσαύγουλα...

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Γιώργος 28/09/2013 12:01:59

      Γίνεται, γίνεται....

    • Αγρότης avatar
      Αγρότης @ Γιώργος 28/09/2013 12:39:41

      Αλήθεια η χρηματοδότηση αυτού της πράσινης οργάνωσης από το κράτος συνεχίζεται κανονικά;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Αγρότης 28/09/2013 12:45:06

        Υποθέτω πως ναι...

      • WY avatar
        WY @ Αγρότης 28/09/2013 17:38:59

        Mάλλον συνεχίζεται,διότι είναι στά πλαίσια τού προγράμματος # τής πράσινης ανάπτυξης #!!!!

  11. Νίκη avatar
    Νίκη 28/09/2013 11:21:38

    Ο Άκης έπρεπε να συλληφθεί όταν ήταν υπουργός και νούμερο δύο στην Κυβέρνηση ακόμα και ο Άνδρέας Πρωθυπουργός όταν μιλούσε για δωράκια. Στην Ιταλία ο Μπερλουσκόνι παραλίγο να φάει ισόβια γιατί έκανε μπούγκα μπούγκα πάρτυ!

  12. Paliampelo avatar
    Paliampelo 28/09/2013 11:27:39

    The Camel: simfono apolita.

  13. αλμωπιευς avatar
    αλμωπιευς 28/09/2013 11:35:11

    Λαθος στρατηγικης .Θα ξεχασθει η εγκληματικη πραξη και ολοι θα ασχοληθουν με την διωξη της. Στη γειτονα χωρα ο νυν πρωθυπουργος και το κομμα του διωχθηκε πολλακις . Το αποτελεσμα το ειδαμε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αλμωπιευς 28/09/2013 13:25:39

      Και τι σημαίνει αυτό; Επειδή τον ψήφισαν οι Ιταλοί τον Μπερλουσκόνι, θα ψηφίζουν οι Έλληνες Μιχαλολιάκο; Ο Μπρελουσκόνι είναι ότι θες εκτός από ναζιστής. Ναζί στην Ελλάδα δεν είναι δεκτοί. Και τελειώνουν από σήμερα μια για πάντα. Αηδίασα με τους νοσταλγούς του σφαγέα των Ελλήνων Αδόλφου. Επιτέλους!

      • Alexis avatar
        Alexis @ Γεώργιος Τ. 28/09/2013 17:15:00

        Αυτό το κρίνει ο λαός. Με πιο δικαίωμα προκαταβάλετε την απόφαση του;
        Αυτοί είναι ναζιστές και παγανιστές και οτιδήποτε αλλά και εσείς είστε φασίστες.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ αλμωπιευς 28/09/2013 13:53:28

      Αλμωπιευς,

      Στρατηγική πανικοῦ ἔγραψα σέ διπλανή ἀνάρτηση. Τό πληγωμένο θηρίο εἶναι ΠΟΛΥ ἐπικίνδυνο!

  14. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/09/2013 11:42:00

    Και τους Δολοφόνους της ΜΑΡΦΙΝ παιδιά... Σκότωσαν 4 ανθρώπους (ανάμεσα στους οποίους ένα μωρό που τώρα θα είχε γεννηθεί...) και ακόμα κυκλοφορούν ελεύθεροι. Εκτός και αν τώρα που βρέθηκε ευκαιρία το φορτώσουν στους χρυσαυγίτες...

  15. πΔπ avatar
    πΔπ 28/09/2013 11:44:27

    Στην Ελλάδα, "δύο μαρτυράνε-ένανε κρεμάνε".
    Καλό θα είναι τώρα, να μάθουμε περισσότερα για την αξιοπιστία των "μαρτυριάριδων".
    Σε γενικές γραμμές το εκλαμβάνω ως σπασμωδική (καθεστωτική;) κίνηση.
    Εις αναμονή των εξελίξεων._

  16. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/09/2013 11:47:09

    Να ρωτήσω κάτι; Όταν μια οργάνωση θεωρείται εγκληματική, δεν πρέπει να συλληφθούν ΟΛΑ τα μέλη της; Πόσα μέλη έχει η Χρυσή Αυγή; Ξέρει κανένας το νομικό πλαίσιο;

  17. Διογένης avatar
    Διογένης 28/09/2013 11:56:33

    Κάτι λέγατε τις προάλλες για "Όσκαρ πολιτικής ανοησίας".

    Να δούμε πού θα σταματήσει το κοντέρ της Χ.Α. στις επόμενες εκλογές, όποτε και αν γίνουν.

    • Greg avatar
      Greg @ Διογένης 28/09/2013 16:18:30

      Δεν καταλαβαίνουν, ότι και με τον Ερντογάν το ίδιο έγινε και το αποτέλεσμα είναι γνωστό.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Διογένης 28/09/2013 16:29:49

      Θα σαρώσουν. Στους προαυλιζόμενους του Κορυδαλλού θα χτυπήσουν αυτοδυναμία.

  18. GO avatar
    GO 28/09/2013 11:58:16

    Ένα μεγάλο μπράβο στην ηγεσία της Ελληνικής Δικαιοσύνης!

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ GO 28/09/2013 13:26:32

      +1000

    • LV avatar
      LV @ GO 28/09/2013 15:47:27

      Ναι άντε και σειρά του ΠΑΣΟΚ σιγά σιγά...
      Ξέρεις τώρα: μίζενς, πρασινοφρουροί-συμμορίτες, χρηματιστήριο, Οτσαλάν, Υμια, κλαδικές σε κάθε τομέα της οικονομίας κτλ.
      Δυο μέτρα και δυο σταθμά δεν χωράνε στη δικαιοσύνη.

      • Greg avatar
        Greg @ LV 28/09/2013 16:19:03

        Πολύ σωστά. Άμεσα σειρά του ΠΑΣΟΚ.

        • X avatar
          X @ Greg 28/09/2013 16:38:51

          Φάνου ρεαλιστής! Ζήτα το αδύνατον.

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 28/09/2013 12:05:37

    Όταν μια Κοινωνία στη συμφορά της παρακολουθεί την υποκριτική αντίδραση και δράση του Κράτους που στη συνείδησή της είναι το Κάστρο της Ανομίας,
    πώς θέλετε να αντιδράσει;

  20. ΓΙΑΝΝΗΣ μελισσια avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ μελισσια 28/09/2013 12:10:56

    Η ΝΤΟΡΑ ΚΑΠΟΤΕ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΟΤΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ
    http://www.athensvoice.gr/article/ειδήσεις/μπακογιάννη-«η-χα-μου-φέρεται-με-το-σεις-και-με-το-σας»

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ΓΙΑΝΝΗΣ μελισσια 28/09/2013 14:10:04

      Πράγματι, δεν μπορεί να έχει παράπονο:

      http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/mixaloliakos-ntora660.png

  21. Α avatar
    Α 28/09/2013 12:13:43

    Σπουδαίο, κορυφαίο γεγονός!
    Όταν υπάρχει πολιτική βούληση, λειτουργούν τα πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας, το κράτος, οι αρχές κλπ.
    Μεγάλη η νίκη της Δημοκρατίας σήμερα.
    Μπράβο στην κυβέρνηση για το θάρρος της, μπράβο στη δικαιοσύνη, επιτέλους το κράτος λειτούργησε.

  22. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/09/2013 12:22:01

    Και ένα μπράβο στους Ευρωπαίους και λοιπούς συμμάχους... Ήταν μια προϋπόθεση η απαγόρευση της Χ.Α., όπως και να το κάνουμε...

    • nikos avatar
      nikos @ Γιώργος 28/09/2013 13:42:11

      Τό τραβάει ο οργανισμός σου τό κουρεματάκι!!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ nikos 28/09/2013 13:46:56

        Προς το παρόν του "κουρεματάκι" το έχει υποστεί η τσέπη μου... Αλλά αφού μας έδωσε συγχαρητήρια ο Σβόμποντα, ένιωσα καλύτερα...

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Γιώργος 28/09/2013 14:41:19

          εσυ να κοιτάς την τσέπη σου και αύριο ψήφησε Ερντογάν
          που ειναι πιο φιλέλληνας απο την Χ.Α.

  23. o deksios avatar
    o deksios 28/09/2013 12:26:50

    με τον ανταρσυα τι γινεται?
    με τη συνιστωσα του συριζα που δηλωσε οτι ειναι εκτος συνταγματικου τοξου, και θα ααντρεψει το Συνταγμα?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ o deksios 28/09/2013 13:28:22

      Και η ΧΑ είχε πει πολλά, όμως μόνο μετά την απόπειρα εναντίον του ΠΑΜΕ και τη δολοφονία μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα για να τους τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί. Στην άκρα αριστερά υπάρχει εδώ και λίγο καιρό δίωξη (νομίζω και προφυλάκιση) με πολύ βαριές κατηγορίες ενός ηγετικού τους στελέχους, του Πέτρου Κωνσταντίνου. Να ενημερώνεστε λίγο προτού γράψετε και αντδράσετε σε κάτι σωστό. Εκτίθεστε...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γεώργιος Τ. 28/09/2013 14:55:39

        Μπα, ελεύθερος κυκλοφορεί... Νομίζω τον είδα λίγες μέρες πριν σε μια διαδήλωση...

  24. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 28/09/2013 12:27:57

    Συμφωνώ κι έχω μια απορία: Εφόσον η Δικαιοσύνη λειτουργεί, θα ακολουθήσουν και εκκαθαρίσεις φασιστών άλλου χρώματος;

    • AL avatar
      AL @ Γεώργιος 28/09/2013 16:26:17

      Γιατί δεν υπάρχουν ακλόνητες αποδείξεις παρά μόνο αντικρουόμενες εικασίες μήπως;

  25. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 28/09/2013 12:28:36

    ᾿Ακόμα περιμένω νά γίνη! Τίς κουκοῦλες τοῦ "συνταγματικοῦ" τόξου τῆς ΑΝΤΑΡΣΙΑΣ θά τίς βγάλουν;;; :lol:

    • http://chomatery.blogspot.com avatar
      http://chomatery.blogspot.com @ Φωτεινή 28/09/2013 14:23:24

      αυτό ήδη έχει γίνει!!! Οι καταλήψεις πέφτουν η μία μετά την άλλη...

  26. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/09/2013 12:35:23

    Heiner Geißler, ο "σοφός Νέστορας" της Χριστιανοδημοκρατίας στη Γερμανία.
    Όταν ρωτήθηκε πως πρέπει να καταπολεμηθεί το Nεοναζιστικό κίνημα, πριν μερικά χρόνια, τότε που ήταν σε άνοδο στη χώρα του, η απάντηση που έδωσε ήταν:
    "Bis aufs Messer".
    Κατά λέξη σημαίνει "μέχρι και με μαχαίρι". Το ενεργό μεταφορικό νόημα δεν εννοεί βέβαια φυσική βία και χρήση όπλων, αλλά την μεγαλύτερη δυνατή αντιπαλότητα και αλύγιστη αποφασιστικότητα.
    Όπως λέμε στη γλώσσα μας, "είμαστε μαζί τους στα μαχαίρια".
    Αυτή είναι και πρέπει να είναι, η υποδειγματική στάση της δημοκρατικής δεξιάς ή κεντροδεξιάς - και κάθε άλλης παράταξης που υπερασπίζεται την κοινοβουλευτική δημοκρατία, απέναντι στον Ναζισμό.

    • Greg avatar
      Greg @ Uncle Stgm 28/09/2013 16:20:20

      Με τον κομμουνισμό τι κάνουμε;;;;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Greg 28/09/2013 16:44:59

        Να ρωτήσουμε την κ. Μέρκελ, τον έχει ζήσει στα νιάτα της και ξέρει καλά το θέμα.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Greg 28/09/2013 16:49:19

        Αυτός είναι καλός...

    • Alexis avatar
      Alexis @ Uncle Stgm 28/09/2013 17:25:30

      Δηλαδή αντί να πατάξουμε το κακό στη ρίζα του διορθώνοντας τα κακώς κείμενα που το εκτρέφουν σαν παράπλευρο σύμπτωμα της πολιτικής μας, επειδή δεν μας συμφέρει βέβαια η αλλαγή πολιτικής ερχόμαστε και το θεραπεύουμε με χυδαία φάρμακα.

  27. leak avatar
    leak 28/09/2013 12:51:10

    Το κράτος αν θέλει, μπορεί να παράξει αποτέλεσμα. Δεν λέω αν σωστά συνελαβαν την ΧΑ ή όχι. Πάντως αν θέλει κάτι, μπορεί να το πετύχει.

    Άρα, για τις υποθέσεις κατάχρησης χρημάτων, Μαντέλης, λίστα Λαγκάρντ κλπ απλώς δεν θέλει να δώσει λύση...Δεν θέλει να δημεύσει παράνομες περιουσίες...Δεν θέλει...

  28. Αγρότης avatar
    Αγρότης 28/09/2013 12:51:11

    Η Δικαιοσύνη έκανε το ΚΑΘΗΚΟΝ της και μπράβο της!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αγρότης 28/09/2013 13:39:04

      Το θέμα είναι να ευσταθεί το κατηγορητήριο και να καταδικαστούν, γιατί αν δεν καταδικαστούν, κάποιοι θα τα έχουν κάνει σαλάτα (μην πω τίποτα πιο βαρύ...).

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Γιώργος 28/09/2013 18:26:43

        Διάβασε λίγο το πόρισμα από Α.Π. και έλα πάλι να μας πεις αν θα καταδικαστούν ή όχι με τέτοιες κατηγορίες.

        • yiannos avatar
          yiannos @ Γεώργιος Τ. 28/09/2013 23:14:20

          Οι καταδίκες προκύπτουν από αποδείξεις όχι από κατηγορίες.

  29. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 28/09/2013 13:03:10

    Η Χ.Α δεν αποτέλεσε ποτέ απειλή ΟΥΤΕ για τη Ν.Δ ΟΥΤΕ για το πολιτικό σύστημα. Βαρέθηκα να σας το γράφω. Επίσης βαρέθηκα να σας γράφω ότι ο χαρακτηρισμός "ακροδεξιά" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ενώ η ιδιότητα ¨εθνικοσοσιαλιστικο κόμμα" ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ.
    Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ.

  30. Απορών avatar
    Απορών 28/09/2013 13:08:55

    Για να μην απαντώ σε έναν - έναν:
    1. Εξαρχής είχα γράψει ότι η ΧΑ δεν είναι απλά εθνικοσοσιαλιστές (αυτό δεν θα με ενοχλούσε παρόλο που απεχθάνομαι τον εθνικοσοσιαλισμό) αλλά εγκληματική συμμορία (ή τρομοκρατική οργάνωση με την κυριολεκτική έννοια).
    2. Τρομοκρατεί επιβάλλοντας τις απόψεις της μέσω ανθρωποκτονιών (από ότι φαίνεται 5 τον αριθμό από τότε που γίνανε βουλευτές χωρίς να υπολογίζω τις προηγούμενες), ξυλοδαρμούς, επιθέσεις κτλ.
    3. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει: δεν μπορεί όμως να συγκροτεί οργάνωση για να επιβάλει τις απόψεις του μετερχόμενος παράνομων μεθόδων ιδιαίτερα όταν αυτές είναι κακουργήματα.
    4. Ως ιδεολογία ο μπολσεβικισμός μπορεί να είναι ο ίδιος ή και χειρότερος από τον εθνικοσοσιαλισμό. Δεν εξετάζουμε όμως αυτό, αλλά τις πράξεις: ό,τι ισχύει για τους κομμουνιστές που υπέφεραν εξορίες λόγω των πράξεών τους και όσοι από αυτούς συνεχίζουν στην ίδια πορεία βρίσκονται στη φυλακή (π.χ. 17Ν), έτσι και η ΧΑ θα πρέπει να οδηγηθεί στη φυλακή για αυτές και όχι για την ιδεολογία της (για όσα μέλη της αποδειχθεί ότι συμμετείχαν στον σκληρό πυρήνα της συμμορίας και όχι για όλους: δεν επιθυμώ τη δίωξη ενός απλού μέλους του κόμματος, έστω και εθνικοσοσιαλιστή, αν δεν είχε ιδέα αν και αμφιβάλλω αν υπήρχαν τέτοιοι).
    5. Για τα κλεμμένα τη μαρφίν κτλ.: τι σχέση έχει αυτή η συζήτηση εδώ; Δεν μιλάμε για πολιτική οπότε το ένα δεν ισοφαρίζει το άλλο. Μιλάμε για εγκλήματα: όποιο εξαρθρώνεται τιμωρείται, όποιο δεν εξαρθρώνεται δυστυχώς παραμένει ατιμώρητο.
    6. Για τη στρατηγική: αν η ΧΑ δυναμώσει και γίνει κυβέρνηση ΑΣ ΓΙΝΕΙ. Αν ο ελληνικός λαός είναι ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ. Δεν είναι δυνατόν όμως, ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ επειδή φοβόμαστε την ηλιθιότητα του ελληνικού λαού! Αυτή είναι η πραγματική ήττα, η ήττα στο ψυχολογικό πεδίο. Αυτό ήθελε να πετύχει η ΧΑ: την ψυχολογική μας ήττα. Ε λοιπόν δεν τα κατάφερε!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Απορών 28/09/2013 18:27:25

      Άψογος!!!

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Απορών 28/09/2013 22:47:29

      Μπράβο!

  31. tzager avatar
    tzager 28/09/2013 13:25:20

    Το κράτος λειτουργεί επιτέλους!

    Φυσικά από τις 3 ανθρωποκτονίες, οι 2 είχαν τελεστεί εδώ και καιρό. Γιατί τώρα???

    Το παιχνίδι έχει έντονα επικοινωνιακά στοιχεία.

    Πάμε για εκλογές.

    Είναι παραπάνω από προφανές ότι η ΝΔ επιδιώκει να κερδίσει εκλογικά ωφέλη.

    Οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες.

    Πρόκληση πάντως αποτελεί ότι η Χρυσή Αυγή εξαναγκάζεται πια να αναλάβει την πρωτοβουλία των κινήσεων...

  32. αύρα avatar
    αύρα 28/09/2013 13:42:41

    Σύμφωνα με το πόρισμα Βουρλιώτη, η αρχή της δράσης της χα τοποθετείται κάπου στο 1987. Αρα συνέπεσε χρονικά και με τη 17Ν.
    Κοινή χρονικά πορεία λέτε να βγάλει και κοινούς εκτελεστές, στόχους, χορηγούς,κλπκλπ...
    Πως μου ήλθε πάλι τέτοιο πράγμα;
    Από τη μία ακούω ότι διαφεύγει της σύλληψης ο υπαρχηγός και θυμήθηκα τον Κουφοντάνα που έλεγε ότι κρυβόταν στο Αγκίστρι και μετά παραδόθηκε μόνος του...ηρωικά!!! Από την άλλη ακούω, ότι βρήκαν τρία όπλα στο σπίτι του αρχηγού των ορκ και θυμήθηκα εκείνο ο χαμένο 45αρι... Ωραία ταινία δε θα έβγαινε με τέτοιους συσχετισμούς ... τι λέτε;;;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ αύρα 28/09/2013 13:48:24

      Αν ψάξουν στο σπίτι του Κασιδιάρη, μπορεί να βρουν και τα όπλα μαζικής καταστροφής του Σαντάμ, που δεν τα βρήκαν στο Ιράκ. Καλή η φαντασία, αλλά να δούμε και το ακριβές κατηγορητήριο, σύντομα ελπίζω...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αύρα 28/09/2013 18:28:13

      Είδες κάτι συμπτώσεις βρε παιδί μου... ή μήπως όχι;

  33. nikos avatar
    nikos 28/09/2013 14:00:57

    Γιατί δέν διοργανώνουμε ένα πολυπολιτισμικό πάρτυ? Ενα γκέι παράντε έστω!
    Νά τό χαρούμε ρέ παιδί μου!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ nikos 28/09/2013 14:15:30

      @nikos
      "Γιατί δέν διοργανώνουμε ένα πολυπολιτισμικό πάρτυ? Ενα γκέι παράντε έστω!"

      Γίνεται.
      Νιγηριανό πάρτυ στο Γκάζι.
      Αν δεν είσαι μαύρος, άμα πας βάλε φούμο. Και μετά άφησε το μόνιμα.
      Καλύτερα θα περνάς σε μια Ελλάδα που ανήκει στη μαύρη φυλή.

      • nikos avatar
        nikos @ Προφήτης 28/09/2013 15:39:59

        Δέν σου φτάνει πού από απόψε θά κοιμάσε με ανοιχτά παράθυρα..καί ξεκλείδωτες πόρτες?

        • Samurai avatar
          Samurai @ nikos 28/09/2013 22:48:54

          Νίκο
          Ξέρεις τι είναι το φούμο;

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Προφήτης 28/09/2013 19:08:16

        Προφήτη μου, Σοφέ,

        Πῶς κατήντησε ἡ ῾Ελλάδα μας! Ποιός θά μοῦ τό ᾿λεγε ὅτι σώνει καί καλά πρέπει νά "κατασκευασθοῦν" μαῦροι ῞Ελληνες. . .

  34. Mak avatar
    Mak 28/09/2013 14:05:13

    Όταν αφήνεις τον ΓΑΠ και τον Παπακωνσταντίνου να κυκλοφορούν ελεύθεροι, η σύλληψη Μιχαλολιάκου, Κασιδιάρη και σία (που έπρεπε να είχε γίνει καμιά 10ετία πριν με το ίδιο κατηγορητήριο, αλλά τότε δεν κόντευε το 15% στις δημοσκοπήσεις) μοιάζει επιλεκτική.

    Για το καλό της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης ελπίζω να υπάρχουν πραγματικά στοιχεία για την ενοχή τους. Αν κάτι πάει στραβά θα έχουν πετύχει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν.... Η δημοκρατία και η δικαιοσύνη θα υποστούν τεράστιο πλήγμα στην αξιοπιστία τους και η Χ.Α. θα μπορεί να το παίζει μάρτυρας και θύμα ενός διεφθαρμένου καθεστώτος.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Mak 28/09/2013 15:24:59

      το ο'τι παρέχεται προκλητικά ασυλία στον Γιωργακη τον Παπανδρεου, τον Παπακωνσταντινου και μερικους άλλους ειναι ένας απο τους λόγους που οδηγησε τοσο πολύ κόσμο στην Χ.Α και τους Αν.Ελ.

      άπειρες οι αναλύσεις που εχουν γραφτεί τις τελευταιες μερες για τα αίτια που οδηγησαν στην ανοδο της Χ.Α. αλλά το συγκεκριμένο θεμα αποφεύγουν να το αγγίξουν ...

      δυστύχως Δεν είμαστε μια οποιαδήποτε ευρωπαική δημοκρατία
      εχουμε τη θλιβερή μοναδικότητα ενας πρωην πρωθυπουργός και εν ενεργεία βουλευτής να πρεπει να ελεγχθεί για πραξεις εσχάτης προδοοσίας, τέλος

      Αυτά εγιναν - δεν μπορουμε να τα σκουπιζουμε κατω απο το χαλακι - και να λέμε 'ας με βγαζατε αυτοδύναμο για να γινει η Μία Εξεταστική'
      και επειδή πρεπει να τα βρουμε με τους διαδόχους (και σωστα για να κυβερνηθεί η χώρα) να μην αφήνουμε ουτε υπαινιγμό καν και να συμπεριφερομαστε λες και το 2010 δεν το ζησαμε ποτέ..

      πρόσεξε όμως και τον ύπουλο ρολο των ΑνΕλ και της Χ.Α.
      οι τυποι συστηματικα διαχέουν την ευθύνη -
      'Ολοι οι πολιτικοί ένοχοι'
      αυτοι ειναι το πραγματικό πλυντήριο του Γιωργάκη και των φίλων του

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ rally monkey 28/09/2013 18:30:10

        Καλά τα λες. Μόνο που ο Σαμαράς είναι αναγκασμένος να συγκυβερνήσει, ενώ Ανελ και ΧΑ δεν έχουν καμιά δικαιολογία...

  35. Tasos avatar
    Tasos 28/09/2013 14:29:06

    Δεκαετίες τώρα βουλευτές και βουλευτές, υπουργοί και λοιποί αξιωματούχοι επιδόθηκαν σε αξιόποινες πράξεις που δεν ήταν όμως του ποινικού.
    Αν υπάρχουν επαρκείς ενδείξεις καλώς έγινε ό,τι έγινε.
    Όμως αν ξαφνικά το κράτος έγινε επαρκές για να ξεπερνάει τα γνωστά νομικίστικα τερτίπια τύπου ασυλίας κλπ, ώστε να μη διστάζει να συλλάβει μέχρι και αρχηγό κόμματος, γεννάται η απορία γιατί ποτέ άλλωτε δεν έγινε ούτε μια σύλληψη πολιτικού. Θα μου πείτε, δε συλλάβανε τον πολιτικό Μιχαλολιάκο αλλά τον αρχηγό οργάνωσης. Δηλαδή αν είσαι βουλευτής και χτυπήσεις, πυροβολήσεις, εκφοβίσεις, σκοτώσεις, πας "μέσα". Αν είσαι βουλευτής και ληστέψεις το κράτος ή πουλήσεις τη χώρας σου, μένεις "έξω" εκτός κι αν και ίσως συντρέξουν οι λόγοι να γίνεις Άκης και πάλι βλέπουμε.
    Μόνο εγώ βλέπω μια σύγκριση που πολλοί θα κάνουν από σήμερα, βλέποντας το πώς το κράτος κινείται αν θέλει, και το πώς κινείται όταν δε θέλει?

  36. Aggelos avatar
    Aggelos 28/09/2013 14:45:24

    ο νομος στοχευειε εκειπου βολευει τους ισχυροτερους

    αν στη μαρφιν και επι καταστορφης αναρχικης το 2008 βγαζαν αμεσα το τηλεφωνικο απορρητο θα τραβαγαν μεσα το μισο συριζα,,αλλα εκει δεν υπαρχει βουληση


    ειπαμε ξεσκεπαζουμε μονο οτι φοβομαστε...τα αλλα αστα

    απλα φοβουνται οι πολιτικοι μην οι χουντικοι ουσιαστικα Χαυγιτες ξανακανανε χουντα με αστυνομια στρατο κλπ

    και πανω στον πανικο τους,,τους αρπαζουνε απο πριν,,με γελοιες κατηγοριες ..

  37. Κάστρα avatar
    Κάστρα 28/09/2013 14:47:27

    @TASOS.
    Πόσο δίκιο έχετε!

  38. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/09/2013 14:54:55

    Που να 'ξερες ότι δεν κοιτάω μόνο την τσέπη μου, αλλά τι με νοιάζει κιόλας τι ξέρεις;

  39. rally monkey avatar
    rally monkey 28/09/2013 15:05:17

    μονο επειδη το ανεφερες - δεν ειχα προθεση

  40. -/ avatar
    -/ 28/09/2013 15:23:26

    Παιδια πολυς κοσμος ειχε μαχαιρωθει παλιοτερα επειδη ειχε ενα παλαιστινιακο.
    Θυμαστε συμμαθητες σας που το ειχαν ετσι για την φαση.Ε αυτοι φαγανε μαχαιριες και δεν ητανε λιγοι.Εδω καποτε κανανε απεργια πεινας Κουρδοι στα προπυλαια(2-3) εξαιτιας της καταστολης στο Τουρκικο κρατος και χρυσαυγιτες μπηκανε μεσα στις σκηνες τους και τους μαχαιρωσαν.
    Κοιριτσια μαχαιρωμενα επειδη ειχανε την αντισβαστιγγα σε κονκαρδα,ατομα επειδη (πολυ παλιοτερα)ειχανε μακρι μαλλι.Ολα αυτα ητανε γνωστα .
    Για να μη θυμηθουμε τα πετροβολητα πισω απο τα ματ οπως και τα χτυπηματα
    σε οσους δεν ειναι..λευκοι(!!)
    Ξερω πολλοι δεν δινετε μια για ολα αυτα αλλα τα μαχαιρια ειναι μαχαιρια και το αιμα αιμα. Επι μαθητικων καταληψεων δε (σε ολες σχεδον τις φασεις) ποσοι 15 χρονοι τραμπουκιστηκαν για να μην γινουν καταληψεις ,απο αυτους.
    Επειδη πολλοι ησασταν μαζι με τους καταληψιες μικροι σκεφτειτε τωρα τι γινατε και πως σκεφτεστε.(Ξερω υπαρχουν και ...νομοι,ετσι;)

  41. Johny avatar
    Johny 28/09/2013 15:26:07

    Ελπίζω και εύχομαι να σφάλλω στην εκτίμησή μου αλλά νομίζω πως από σήμερα και μετά θα αρχίσει η βία της Χρυσής Αυγής και γενικότερα αυτού που από σήμερα και μετά θα ονομάζεται εξωκοινοβουλευτική ακροδεξιά ή ναζιστές ή φασίστες ή όπως αλλοιώς θα τον ονομάζει ο καθένας.

    Επαναλαμβάνω πως εύχομαι και ελπίζω να σφάλλω.

  42. FAIR avatar
    FAIR 28/09/2013 15:26:42

    Αγαπητέ '' Rise of the Evil", τώρα θα αποδεχτεί αν η Ελληνική κοινωνία είναι φασίζουσα. Αν αυξηθούν τα ποσοστά της Χ.Α. μετά τη δολοφονία νεου ανθρώπου, τις αποκαλύψεις για το τροπο λειτουργία τους, δεν έχουμε να πούμε τίποτα περισσότερο. Αυτοί είμαστε. Ειδωμεν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ FAIR 28/09/2013 18:30:49

      Έτσι είναικ και ελπίζουμε να βάλουμε μυαλό...

  43. el greco avatar
    el greco 28/09/2013 15:54:10

    Φαήλε το κατάλαβες ότι δεν πρόκειται για απλή αντιποίηση αρχής και για μερικές ψιλές;

  44. Κώστας ,Πεύκη avatar
    Κώστας ,Πεύκη 28/09/2013 15:54:50

    Μιλάμε για ένα πολιτικό κόμμα με εκατοντάδες μέλη και 450 χιλιάδες
    ψηφοφόρους.

    Δεν με νοιάζει αν είναι ναζί, αν πιστεύουν στους εξωγήινους ή αν είναι κομμουνιστοκαπιταλιστές .Σεβασμός στου οπαδούς και όχι εκδικητικές πράξεις που μπορεί να οδηγήσουν σε αιματοκύλισμα.

    Πρέπει να γίνουν προσεκτικές κινήσεις και καταδίκη των εγκληματικών πράξεων των προσώπων που εμπλέκονται και όχι καταδίκη της ιδεολογίας του εθνικοσοσιαλισμού όσο και αν την απεχθάνομαι σαν ψηφοφόρος του ΚΚΕ.

    Και για το κόμμα μου και για κάθε κόμμα μικρό ή μεγάλο, αν φέρει στρατό με όπλα ,κάνει δολοφονίες ή άλλες εγκληματικές πράξεις όπως ξέπλυμα βρώμικου χρήματος η δικαιοσύνη πρέπει να επεμβαίνει χωρίς όμως να προσβάλλει το κομμάτι εκείνο του κόμματος που μπορεί να είναι καθαρό και να μην εμπλέκεται σε τίποτα από αυτά.

    Δεν πιστεύω πως όλοι οι Χρυσαυγίτες ήταν μπλεγμένοι σε εγκληματικές πράξεις. Άρα και τα ΜΜΕ μην αρχίσουν γενικεύσεις και ισοπέδωση όλων των βουλευτών, συγγενών τους κλπ.

    Επίσης για να μην μας περνάνε για χαζούς οι κυβερνητικοί, να πράξουν ανάλογα και για τα οικονομικά εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ και τις παράνομες εισροές εκατομμυρίων από τη Siemens στα ταμεία της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Όχι 2 μέτρα και 2 σταθμά.

    Μπράβο στο Σαμαρά που κινήθηκε αποφασιστικά και δεν περίμενε να χυθεί και άλλο αίμα, αλλά είπαμε, όχι 2 μέτρα και 2 σταθμά.

  45. Ραβινος avatar
    Ραβινος 28/09/2013 16:05:33

    Οποιος κ@τουρ@ει στην θαλασσα θα το βρει στο αλατι !Αυτο για την ΝΔ και το ατσαλο προγκρομ συριζοασυλιας κατα της ΧΑ.Ιδωμεν !

  46. nikos avatar
    nikos 28/09/2013 16:06:11

    Σέ τί ωραία Δημοκρατία ζούμε =http://youtu.be/StptWmIk2zw
    Μέ συγκινεί ή ανεξάτρητη δημοσιογραφία αύτής τής χώρας..

  47. Γιώργος Καλύτερος avatar
    Γιώργος Καλύτερος 28/09/2013 16:09:12

    Πολύ πίκρα βγάζεις βρε παιδί μου τις τελευταίες μέρες, πολύ. Διόρθωσέ το λίγο, βάλε κάτι εξισορροπητικό στον λόγο σου να διορθωθεί η εικόνα γιατί το έχεις πάρει μονόπαντα και κάποιοι κακεντρεχείς μπορεί να σε παρεξηγήσουν οτι η όλη εξέλιξη σε έχει χαλάσει.
    Και είναι κρίμα γιατί είσαι από τους πολύ δυνατούς αρθρογράφους, σχεδόν ανήκεις στην συντακτική ομάδα. Εγώ π.χ. αν θέλω να μου πουν πώς πρέπει να σκέφτομαι ως δεξιός ψηφοφόρος και πώς να φιλοσοφώ την έννοια του υγιούς συντηρητισμού, διαβάζω κείμενά σου.

    • x avatar
      x @ Γιώργος Καλύτερος 28/09/2013 16:36:05

      Αγάπα τον πλησίον σου, με τις....αδυναμίες του :-).

    • nikos avatar
      nikos @ Γιώργος Καλύτερος 28/09/2013 16:43:13

      Γιώργος Καλύτερος
      Θά σού απαντήσω ώς πραγματικά ειδικός αλλά και εξειδικευμένος.
      Μήν τό ταλαιπωρείς τόσο πολύ γιατί δέν ξαναφυτρώνει!!

  48. Greg avatar
    Greg 28/09/2013 16:13:15

    Για το όνομα του θεού ο δικηγόρος υπεράσπισης επιχειρηματολογεί υπέρ του εντολέα του. Δεν διώκεται γι αυτό!!!!

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Greg 28/09/2013 16:19:50

      Δεν διώκεται, ΚΡΙΝΕΤΑΙ.
      Όπως κρίνεται-και κατάκρίθηκε ορθά- και η Ζωή Κωνσταντοπούλου για τις απανωτές αναβολές του βιαστή ενολέα της ή το στέλεχος της ΡΟΖΑ Κούρτοβικ για την υπεράσπιση του Κουβοντίνα. Δεν είπε κανείς να διωχθούν. Αλλά θα κριθούν.
      Κρίνεται πολιτικά το επιχείρημα των χρυσαυγιτών. Ο αδέρφος του αρχηγού τους έχει υπερασπισθεί πολλά λαμόγια της μεταπολίτευσης.

  49. Ήσκιος avatar
    Ήσκιος 28/09/2013 16:15:23

    Εσύ ζητάς τα θαύματα. Το Πασόκ συγκυβερνά.

    • LV avatar
      LV @ Ήσκιος 28/09/2013 16:38:59

      Αρα στην Ελλάδα αν συγκυβερνάς είσαι ΥΠΕΡΑΝΩ ΝΟΜΟΥ. Αυτό μου λες;
      Αν αυτό μου λες, τότε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
      Εγώ όμως πιστεύω την Κυβέρνηση ότι έχουμε Δικαιοσύνη και κατά συνέπεια ΠΙΣΤΕΥΩ ότι θα διωχθεί πολύ Σύντομα και το ΠΑΣΟΚ, το οποίο έπρεπε να διώκεται εδώ και χρόνια για τα ΠΟΙΝΙΚΑ του ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ κατά της Ελλάδας.

      • Χ.Α avatar
        Χ.Α @ LV 28/09/2013 16:55:00

        Ξέρεις πολύ καλά τι σου λέει. Μην κάνεις τον χαζό.

      • Greg avatar
        Greg @ LV 28/09/2013 22:43:19

        Καλό, θα διωχθεί το ΠΑΣΟΚ!!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

  50. makis avatar
    makis 28/09/2013 16:30:01

    Ξεκίνησε η πλάκα....[Photo] Για να ξεβρωμίσουν οι φυλακές.... http://shar.es/KYYyC #xa_arrest

  51. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/09/2013 17:11:30

    Δηλαδή με τα λεγόμενα σου δεν πρέπει κανένας δικηγόρος να αναλαμβάνει υπεράσπιση εγκληματιών γιατί εμείς από δω θα τον κρίνουμε ασφαλώς αρνητικά και θα του αφήνουμε λεκέ. Ωραίος Δημοκράτης!!!!!!!

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/09/2013 18:17:13

      Α δηλαδή να μην κρίνουμε...Όχι εσείς είστε υπερδημοκράτης που δεν θέλετε ούτε να κρίνουμε/εκφράζουμε άποψη-κρίση.
      Να μην κρίνουμε πολιτικά ούτε τα πολιτικά πρόσωπα που πήγαν μάρτυρες υπεράσπσισης της 17Ν ( αυτούς να τους κρίνουμε;) , ούτε τη Ζωή ( που οργάνωση γυναικών της παράταξης της βγήκε και την κατέκρινε).
      Οι πάντες κρίνονται και η κρίση που ως υπερδημοκράταρος δεν θέλετε να εκφέρουμε είναι κρίση, είναι άποψη, όχι λεκές:
      http://www.antinews.gr/2013/02/09/203344/

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/09/2013 18:24:59

      Ο επαγγελματίας δικηγόρος που αναλαμβάνει υποθέσεις ενόχων εν γνώσει του, δεν είναι άξιος σεβασμού. Είναι απλά επαγγελματίας. Όπως ο μπράβος, ο έμπορος όπλων κλπ.

  52. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 28/09/2013 17:13:00

    Οχι δάκρυα για τους μπράβους της νύχτας...Ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.
    Εχουν κρυφτεί στα λαγούμια τους όλοι όσοι μέχρι τώρα καμάρωναν για την χρυασυαγή πλην ολίγων φανατικών.
    Είναι θέμα ποινικής δικαιοσύνης και έτσι θα αντιμετωπιστεί.Τελείωσαν οι θρασύδειλοι και όλες οι βαρύγδουπες ανακοινώσεις τους έχουν πέσει στο κενό...Τραγική αν όχι αστεία η ...επανάσταση του λαού...Ούτε 1000 άτομα δεν μπορούν να μαζευτούν για διαμαρτυρία,και αυτά πριν διαβάσουμε εμείς το κατηγορητήριο.
    Οι κατηγορίες είναι ποινικές και όχι πολιτικές..Ας μείνουν βολευτές κιόλας όταν θα δικάζονται για εκβιασμούς, φόνους και λοιπά ωραία.
    Και όσοι μάγκες θεωρουν όλα αυτά πολιτικές πράξεις ας βγαίνουν δημοσίως να τα υποστηρίζουν.
    Οσο είναι καιρός ,κόψτε λασπη,και βρέίτε άλλον δεξιό...
    Οι μπράβοι μας τελειωσαν και όσοι τους υπερασπίζονται ακόμη πέφτουν μαζί τους στον βούρκο

    • Economist avatar
      Economist @ ορεσείβιος 28/09/2013 22:02:04

      Όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά.
      Δεν έχω πίστη στο Θεό. Έχω εμπιστοσύνη. Να έχετε εμπιστοσύνη.

  53. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/09/2013 17:19:42

    Η πλάκα είναι ότι οι άντρες της αντιτρομοκρατικής έψαχναν τον Παναγιώταρο σε λάθος διεύθυνση και τελικά πήγε μόνος του στην ΓΑΔΑ για να δει τι τρέχει με τους άλλους χρυσαυγίτες και εκεί τον "έπιασαν"... Έλεος...

  54. Dimitris avatar
    Dimitris 28/09/2013 17:20:55

    Προσωπικά διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις για τους σχεδιασμούς αυτούς. Ήδη ένας απο τους πιο έγκριτους ποινικολόγους, ο κ. Δημητρακόπουλος, σχεδόν γέλαγε μιλώντας στην τηλεόραση για τις ποινικές κατηγορίες. Δεν στέκουν με τπτ κατέληξε ο άνθρωπος με επιχειρήματα, που ούτε Χ.Α. είναι υπερασπιστής τους έχει αναλάβει. Τις ακραίες πολιτικές θέσεις τις αντιμετωπίζεις με πολιτικές θέσεις αν θες να τις εξαφανίσεις μια και έξω. Οι ποινικές διώξεις είναι ημίμετρα. Ξέχωρα που υπάρχει ο κίνδυνος να γυρίσουν μπούμερανγκ. Επλίζω να υπάρχει σχέδιο και να μην είναι ερασιτεχνισμοί ορμώμενοι απο την δημοσκοπική τους άνοδο.

  55. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 28/09/2013 17:50:32

    Φοβερά έγκριτος. Και διαπρεπής... στα τηλεπαράθυρα. Ενώ κανείς , ούτε ο ίδιος γνωρίζει το κατηγορητήριο για πράξεις ( και όχι για ιδέες όπως λέει ο έγκριτος), αλλά βγήκε στα πρωινάδικα.
    Είχε βάλει και την Αρετή Τσαχατζοπούλου να καταθέσει υπόμνημα πως τάχα η δίωξή της είναι παράνομη.Και γελάγανε κανονικά όχι "σχεδόν" μαζί του..Μυρίστηκε δημοσιότητα στη μελλοντική δίκη και πιάνει στασίδι.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Κώστας ΜΠ 28/09/2013 20:12:41

      Έτσι, ακριβώς, μυρίστηκε ψητό.

  56. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 28/09/2013 17:57:11

    Ο...προδότης εβραιομασόνος κομμουνιστολάτρης Ευάγγελος Αβέρωφ, καθαιρεί τον φυρερίσκο χωρίς μουστάκι το 1978 από δόκιμο αξιωματικό.

    ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΝ - ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ, ΓΕΝΙΚΟΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΝ ΣΤΡΑΤΟΥ, 1ον ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΝ/5α, φ. 453.Ι/8/965134, Σ. 4547
    Αθήναι 10 Αυγούστου 78
    Συν τη κοιν. 5α/ΙΕΓ/ΓΕΣ ΦΕΕ και Φάκελλος
    ΠΡΟΣ: 22αν ΔΤΕΧ (Διοικητήν), 1η ΜΑΛ (Διοικητήν), ΚΕΣΝ (Διοικητήν), Σ.Φ.Α. (Διοικητήν)
    ΚΟΙΝ: ΑΣΔΕΝ/Ι ΕΓ-2ον ΕΓ, ΓΕΣ/1ον ΕΓ/5α, Στρ. Γραφείον Αθη¬νών, Στρ. Γραφείον Βόλου, ΓΕΣ/ΔΕΠ, ΓΩΣ/ΔΠΖ/Γραφ. 1ον, ΑΦΕ
    ΘΕΜΑ: Δικαστικαί – Διοικητικαί Πράξεις.
    ΣΧΕΤ: Φ. 453/31145726/4-8-78 ΑΣΔΕΝ/1ον ΕΓ.
    1. Έχοντες υπ’ όψιν:
    α. Τας διατάξεις του ΝΔ 1420/73 «περί καταστάσεως των Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων».
    β. Το ΝΔ 463/74 «περί αντικαταστάσεως της παραγρ. 2 του άρθρου 40 του ΝΔ 1403/73 «περί καταστάσεως των Αξκών των Ενόπλων Δυνάμεων και τροποποιήσεως ετέρων διατάξεων.
    γ. Τας διατάξεις του ΑΝ 833/37 περί στελέχους Εφέδρων Αξκών των κατά Γην Στρατού.
    δ. Την δια της υπ’ αριθμ. ΕΠ Φ. 453/311/45726/4-8-75 ΑΣΔΕΝ/1ον ΕΓ, την υποβληθείσαν ημίν αλληλογραφίαν Ενόρ¬κου Διοικητικής Εξετάσεως αφορώσαν εις τους
    (1) ΔΕΑ(ΠΖ) Μιχαλολιάκον Νικόλαον του Γεωργίου (ΑΣΜ 100/3314/78 ΚΑΙ
    (2) ΔΕΑ(ΠΖ) (δεν αναφέρεται)
    ε. Την σχετικήν πρότασιν της Ιεραρχίας του ΓΕΣ
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ
    2. Διαγράφομεν εκ της κατηγορίας των ΔΕΑ και μεταφέρο¬μεν εις την τάξιν του στρατιώτου τους κάτωθι:
    α. ΔΕΑ(ΠΖ) Μιχαλολιάκον Νικόλαον του Γεωργίου (ΑΣΜ 100/3314/78 και β. ΔΕΑ(ΠΖ) (δεν αναφέρεται), δι ενεργείας συνδεομένας προς τα αρχάς και τα προγράμματα οργανώσεως τελούσης εκτός νόμου και τεινούσας αμέσως ή εμμέσως εις την ανα¬τροπήν του κρατούντος πολιτεύματος και την άμβλυνσιν του Εθνικού Φρονήματος των Ελλήνων, ήτοι:
    Διότι ο μεν πρώτος, Μιχαλολιάκος Νικόλαος του Γεωργίου, τυγχάνει ηγετικό στέλεχος, ο δε δεύτερος (δεν αναφέρεται) παρανόμου νεοφασιστικής-νεοναζιστικής και αντεθνικής οργανώσεως, αποβλεπούσης εις την ανατροπήν του κρατούντος Δημοκρατικού πολιτεύματος της Χώρας, προέβησαν εις ενεργείας συνδεομένας προς τας αρχάς της παρανόμου ταύτης Οργανώσεως η οποία, εκτός της άλλης δραστηριότητός της προέβη εις την πρόκλησιν εκρήξεως βομβών εις τους κινηματογράφους Αθηνών «ΕΛΛΗ» και «REX» την 11-3-78 και 20-6-78, αντιστοίχως, με πολλούς τραυματισμούς, ως και κατά τας νυκτερινάς ώρας της 23 προς 24 Ιουλίου 1978 εις 13 κεντρικά σημεία των πόλεων Αθηνών-Πειραιώς, εις δε τας πράξεις ταύτας ή εις μερικάς εξ αυτών ο μεν Μιχαλολιάκος Νικόλαος μετέσχεν προσωπικώς, ο δε… καίτοι εγνώριζε περί τούτων, παρέλειψε ν’ ανακοινώση σχετι¬κώς εις τας Αρχάς.
    3. Κοινοποίησις της παρούσης εις τους εν λόγω συμφώνως τοις κεκανονισμένοις.
    4. Τα Οικεία αποδεικτικά επιδόσεως να υποβληθούν το ταχύτερον δυνατόν εις ΓΕΣ/1ον ΕΓ/5α.
    5. Η ΔΕΠ/ΓΕΣ να προβή εις τον καθορισμόν της ειδικότητος των ανωτέρω εν τω Στρατεύματι.

    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ
    Ευάγγελος Αβέρωφ-Τοσίτσας

  57. τάσος avatar
    τάσος 28/09/2013 18:31:46

    τελικά ενδέχεται να υπάρχει δημοκρατία.

  58. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 28/09/2013 19:16:16

    Απο το «χουντογλέντι» της Θέρμης την Πρωτομαγιά του 1997 διαφάνηκαν οι θύλακες σε Στρατό και Σώματα Ασφαλείας. Το Νεοναζιστικό Μόρφωμα της Χ.Α. , σύγχρονος εκφραστής του Νεοφασιστικού Κινήματος στην Ελλάδα του οποίου οι ιστορικές εντοπίζονται στην δεκαετία του 1930 επιχείρησε την μεγάλη ιστορική επιστροφή.Οι Νοσταλγοί του Χίτλερ, οι Νοσταλγοί του Απριλιανού καθεστώτος οικειοποιήθηκαν και την ιστορία του τόμου μας κατα το δοκούν, οικειοποιήθηκαν και κακοποίησαν τα εθνικά μας σύμβολα.

    Προσπάθησαν και πέτυχαν εν μέρει να εκμεταλλευτούν την ευνοϊκή συγκυρία Μετασχημάτισαν παράλληλα τον υποτιθέμενο ιδεολογικό και πολιτικο τους χώρο σε παραστρατιωτική οργάνωση, σε παρακρατικό μηχανισμό με επαναλαμβόμενη παραβατική συμπεριφορά του Ποινικού Κώδικα.


    Το Έλλειμμα της Δημοκρατίας, το Έλλειμμα Δημοκρατικών Αξιών της Κοινωνίας μας Υπαρκτό. Η Καχεκτικότητα του Δημοκρατικού μας Πολιτικού μας Συστήματος πραγματικότητα την οποία βιώνει ο καθείς μας σε όλα τα επίπεδα. Ομως η Δημοκρατία δεν κάνει εκπτώσεις ,Το Κράτος Δικαίου δεν κάνει εκπτώσεις,Δεν δύναται κανείς μας να συμβιβαστεί με πολιτικά μορφώματα όποιας ιδεολογικής απόχρωσης που ενσωματώνουν στοιχεία υποκόσμου.Δεν δύναται κανένας Πολίτης που θέλει να λέγεται Έλληνας, που θέλει να λέγει οτι φέρει δημοκρατικά στοιχεία στον χαρακτήρα του, που θέλει να λέγεται πατριώτης να μην θεωρεί την σημερινή Εξέλιξη της Σύλληψης του Πυρήνα της Χ.Α. ως μιας κομβικής σημασίας για την εξέλιξη της Κοινωνίας μας.

  59. τοξο avatar
    τοξο 28/09/2013 20:11:28

    Εύχομαι η ΕΛ .ΑΣ να έχει την αισθητή παρουσία της στην περιοχή του Αγ. Παντελεήμονα,όπωςκαι απεύχομαι στην ίδια περιοχή να γίνουν συγκεντρώσεις αντιφασιστικές ή αντιρατσιστικές , τις προσεχείς ημέρες.

  60. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 28/09/2013 20:50:09

    Να περιμένουμε τέτοια ταχύτητα στη σύλληψη των δραστών της ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗ MARFIN;
    Γιατί ειδάλλως, κάτι βρωμά...
    Αν θέλουν κάποιοι να μιλούν για τη θεωρία των δύο άκρων, τότε θα πρέπει να υπάρξουν συλλήψεις και στο άλλο άκρο...ΣΥΝΤΟΜΑ...
    Ειδάλλως θα είναι σκούρα τα πράματα...

  61. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 28/09/2013 21:45:51

    Ἄν δέν βρίσκανε φυλακή γιά τό Ρουπακιά,τῶρα πού τούς μαζέψανε ὅλους πού θά τούς βάλουν;
    Πάντως μιά ἰδέα εἶναι,ἀπό τόσα σχολεία πού κλείσανε,δέν φτιάχνουν ἕνα νά τό κάνουν φυλακή...,νά τό ἀναβαθμίσουν βρέ παιδί μου...

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Κυθήριος 28/09/2013 22:56:32

      Αν απαριθμισεις τους κλεφτες απο 81 και μετα θες πολλες φυλακες........

  62. George avatar
    George 29/09/2013 08:29:53

    Το θέμα δεν είναι η ΧΑ, αν και κανείς δεν πρέπει να είναι χαρούμενος όταν σε μια δημοκρατία τίθεται ουσιαστικά εκτός νόμου ένα κόμμα με σοβαρή εκλογική υποστήριξη. Μπορεί στην συγκεκριμένη περίπτωση να ήταν αναγκαίο αλλά ταυτόχρονα αυτό δείχνει και μια αποτυχία της δημοκρατίας μας. Δεν πρόλαβε, δεν κάλυψε ένα μεγάλο τμήμα των μετόχων της. Το θέμα λοιπόν είναι οι ψηφοφόροι της ΧΑ, οι προβληματισμοί τους, οι φόβοι τους, η απογοήτευσή τους αλλά και οι ελπίδες τους. Αυτά προφανώς δεν υπάρχουν μόνο στους ψηφοφόρους της ΧΑ αλλά και σε πολλούς που στηρίξανε τα δύο μεγάλα μεταπολιτευτικά κόμματα και που μέχρι τώρα αποφάσισαν να μην διαβούν τον δικό τους Ρουβικώνα. Υπάρχει ήδη από το 74 σε ένα μεγάλο κομμάτι της αριστεράς που και αυτό δεν πιστεύει (ή δεν είναι σίγουρο), ότι καλύπτεται από την δημοκρατία αλά ΝεοΕλληνικά. Η μέχρι τώρα λειτουργία της δεν τους άλλαξε άποψη. Η απάντηση σε αυτά είναι το ζητούμενο.

  63. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 29/09/2013 12:41:12

    Ελπιζω αυτοι που προεβησαν σε συλληψεις μετα απο ενα δεκαημερο ολοκληρωτικου πολεμου εναντιον ενος κομματος της Βουλης (και οχι οπως επρεπε εναντιον συγκεκριμμενων ανθρωπων που θα ειχαν -η εχουν ηδη- την οποιαδηποτε ποινικη ευθυνη) ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΕΜΕΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ..... διοτι σε αντιθετη περιπτωση η Δημοκρατια μας δεν θα εχει αλλο πλεον οπλο, δηλαδη αν μετα απο ολα αυτα ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΑΥΞΗΘΟΥΝ (το εχει κανεις 'αρμοδιος' σκεφτει αυτο ?) τι κανουμε ? Αν , λεω ΑΝ δεν πεισθει ο κοσμος και αποδοκιμασει την πολιτικη αυτη του δημοκρατικου συστηματος ψηφιζοντας υπερ ΧΑ τι γινεται αγαπητοι μου ? Εδω να σταθουμε οτι εκτος της Δικαιοσυνης, αυτοι που εχουν αναλαβει να τιμωρησουν και να γονατισουν ζητωντας συγνωμη απο τους ψηφοφορους της ΧΑ ειναι οι γνωστοι( κομμουνιστογενεις ολοι μην το ξεχναμε..) Πρετεντερηδες, Καμπουρακηδες, Λυριτζηδες, Καψηδες κλπ με χορωδους καθημερινα τον κυριο 'ελα Ελενη' την Κανελη ,τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ και μια πλειαδα συριζαριων..... ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΤΗΣ ΧΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ...
    Παραμενω φανατικα υπερ του οτι ο καλυτερος τροπος να εξαλείφονταν η ΧΑ ηταν να εξαλειφονταν ολα εκεινα για τα οποια τοσοι πολλοι εγιναν ψηφοφοροι της..... και πιστευω οτι το ακραιο κυνηγητο, η αποθεωση απο τα αμαρτωλα ΜΜΕ της συλλογικης ευθυνης (ιδιαιτερως μαλιστα με την πρωτοφανη ενεργεια να μην αφηνουν τον κατηγορουμενο να υπερασπισθει την θεση του και να κρινει ο κοσμος..δηλαδη το δικαιωμα που εχει οποιοσδηποτε κοινος εγκληματιας.. ) το εξαλλο αριστερο πογκρομ εναντι οτιδηποτε ειναι εθνικο (σημαια, στρατος κλπ) με βιαιοπραγιες στους δρομους των πολεων επιθεσεις σε γραφεια, καταστηαματα ,μεμονωμενους πολιτες που ειτε ηταν χρυσαυγητες ειτε καποιοι νομιζαν οτι μπορει να ηταν..κλπ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΜΗΝΥΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...
    Κλεινω ξανα ρωτωντας ολους σας , σκεφτηκατε ποτε την εστω μικρη πιθανοτητα μετα απο ολα αυτα η ΧΑ να αυξησει τα ποσοστα της ? Ποιο ειναι το PLAN B σε αυτη την περιπτωση ? Μπηκαμε σε αχαρτογραφητες περιοχες (που ελεγε και ενας γελοιος που παριστανε τον πρωθυπουργο) που μαλιστα ειναι και ναρκοθετημενες και το μονο ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ειναι βεβιασμενες και σπασμωδικες κινησεις ...
    Ας καταγραφει αυτη η αγωνια μου, και ευχομαι να εχω πλανηθει...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.