#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/01/2010 14:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνελήφθησαν αστυνομικοί για ξυλοδαρμό κρατουμένου



Δύο αστυνομικοί και τρεις ειδικοί φρουροί του Αστυνομικού Τμήματος Ακρόπολης συνελήφθηκαν για κατάχρηση εξουσίας και βασανιστήρια σε βάρος κρατουμένου, ο οποίος ανήμερα της Πρωτοχρονιάς μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα στον κορμό και στα άκρα του.

Πρόκειται για έναν 24χρονο υπαστυνόμο β', ο οποίος κατηγορείται για κατάχρηση εξουσίας, δύο ειδικούς φρουρούς 28 και 27 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για βασανιστήρια σε βάρος κρατουμένου, καθώς και ένα αστυφύλακα και έναν ειδικό φρουρό, ηλικίας 23 και 27 ετών, οι οποίοι συνελήφθησαν για απλή συνέργεια σε βασανιστήρια.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν το πρωί του Σαββάτου στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών. Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. διέταξε σε βάρος του Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τα παραπάνω αδικήματα, για τα οποία απειλείται η ποινή της απόταξης.

Είχε προηγηθεί εντολή του αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, αντιστράτηγου Λευτέρη Οικονόμου για προανάκριση. Από την έρευνα προέκυψε ότι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ένας 30χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Χιλής, που εκρατείτο, διαμαρτυρήθηκε έντονα στο σκοπό του κρατητηρίου για να τον διευκολύνει να τηλεφωνήσει.

Ο σκοπός φέρεται να αντέδρασε βίαια και όταν ο αλλοδαπός απώθησε και ακινητοποίησε τον σκοπό, για να τον ρωτήσει για ποιον λόγο τον χτυπά, ένας ακόμη ειδικός φρουρός έσπευσε, χτυπώντας εκ νέου τον άτυχο Χιλιανό, προκαλώντας του σοβαρά τραύματα. Οι άλλοι συλληφθέντες ήταν παρόντες, αλλά δεν αντέδρασαν, ούτε κατήγγειλαν τα γεγονότα.

Ο δε υπαστυνόμος β', που ήταν αξιωματικός υπηρεσίας, σχημάτισε μεν δικογραφία σε βάρος του αλλοδαπού για απόπειρα απόδρασης, εξύβριση και σωματική βλάβη, παρέλειψε όμως να διερευνήσει την υπόθεση σε όλο το βάθος της, με αποτέλεσμα να μην κατηγορηθούν αρχικά οι αστυνομικοί για τον τραυματισμό του κρατουμένου.

Οι ειδικοί φρουροί που κατηγορούνται ότι ξυλοκόπησαν τον  αλλοδαπό επιμένουν ότι ο κρατούμενος πήγε να αποδράσει, τους επιτέθηκε και εκείνοι αντέδρασαν.

Ο αλλοδαπός είχε συλληφθεί στις 23 Δεκεμβρίου για παράβαση του νόμου περί όπλων, καθώς φέρεται να επιτέθηκε σε πολίτη με σιδερένια λάμα. Την επομένη είχε οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος του όρισε ρητή δικάσιμο για τις 8 Ιανουαρίου 2010 και στη συνέχεια εκρατείτο προκειμένου να εφαρμοστεί σε βάρος του το μέτρο της διοικητικής απέλασης, λόγω στέρησης άδειας παραμονής στη χώρα μας.

Τον τραυματία επισκέφθηκαν στο νοσοκομείο ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Γρηγόρης Τασούλας, και ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., προκειμένου να ενημερωθούν για την κατάσταση της υγείας του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/01/2010 14:52:23

    Το ότι ο Χιλιανός επιτέθηκε αναίτια σε περαστικούς με μαχαίρι (όπως άκουσα) είναι ασήμαντη αφορμή κατά την διοίκηση της ΕΛΑΣ; Αν όντως το έκανε, και λίγα του έκαναν. Εκτός και αν θέλουμε να διατρανώσουμε πρός όλους τους αλλοδαπούς κακοποιούς, πως εδώ είναι και επίσημα η χώρα της ανομίας. Ελάτε σφάξτε μας και μεις θα σας προστατεύσουμε από οποιαδήποτε τυχόν τιμωρία.Μετά μας φταίει η λευκή απεργία των αστυνομικών...

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Strange Attractor 02/01/2010 15:26:22

      Η δουλειά των αστυνομικών είναι να συλλαμβάνουν και να προσάγουν όχι να αποδίδουν διακαιοσύνη.

    • Liebknecht avatar
      Liebknecht @ Strange Attractor 02/01/2010 23:45:46

      Μήπως να εκτελούνε και επί τόπου κατά το δοκούν οι αστυνομικοί...Λέω εγώ... Για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και να δείξουμε ότι είμαστε τσαμπουκάδες. Το δαιμόνιο της φυλής, you know... Άλλο να σού βγάζει μαχαίρι ο συνέλληνας και άλλο ο ποταπός αλλοδαπός....

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Liebknecht 02/01/2010 23:59:50

        Γιατί συγχέεις εθνικότητες και φυλές σε θέμα καθαρά ποινικό; Είτε Έλληνας είτε Χιλιανός, μαχαιροβγάλτης είναι. Εγκληματίας. Για αυτό και μόνο, καλώς τον σφαλιαρίσανε. Και είμαι σίγουρος πως οι αστυνομίες πολύ πιο δημοκρατικών χωρών από τη δική μας, που είχαν πραγματική κοινοβουλευτική δημοκρατία όταν εμείς σπάζαμε ρεκόρ στρατιωτικών πραξικοπημάτων, πυροβολούν στο ψαχνό μόλις δουν κάποιον να κραδαίνει μαχαίρι. Σε άλλη χώρα δηλαδή, δεν θα προλάβαινε να φτάσει στο τμήμα ο Χιλιανός. Εμείς όμως, όπως πάει το πράγμα, θα του δώσουμε και καμια γκαρσονιέρα εκτός από τη τιμητική ιθαγένεια και υπηκοότητα που "δικαιούται". Κοτζαμ κυβερνητικοί τον επισκέφτηκαν στο νοσοκομείο. Πήγε ποτέ κανείς απ` αυτούς να επισκεφτεί θύμα κακοποιού;

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ Strange Attractor 03/01/2010 14:35:22

          Δες σε παρακαλω ποιοι δικαιουνται ιθαγενεια απο τους αλλοδαπους, συμφωνα με το νομοσχεδιο......

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ kostas1212 03/01/2010 15:18:19

            Μήπως να το δεις εσύ; Θέλει "τελεσίδικη καταδίκη". Προλαβαίνει να σφάξει κάμποσους, να καθήσει και πέντε χρόνια νόμιμα, πριν βγει η "τελεσίδικη καταδίκη".

  2. remali avatar
    remali 02/01/2010 14:54:29

    χιλιανοι ... φαρα

  3. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 02/01/2010 15:36:39

    ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΟΜΑΛΟΥ ΜΕ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΚΙΤΣΓΡΑΦΟΥ KURT WESTERGAARD " ..ΚΑΘ'ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΟΥΜΕ ."

    • Nικόλας avatar
      Nικόλας @ ΙΑΝΟΣ 02/01/2010 16:05:38

      Γιατί της γερμανικής? Στην Δανία δεν μένει ο σκιτσογράφος;

      • ΙΑΝΟΣ avatar
        ΙΑΝΟΣ @ Nικόλας 02/01/2010 16:27:44

        AARHUS ΔΑΝΙΑ ! ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ !

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ ΙΑΝΟΣ 04/01/2010 12:54:06

          Δεν έγινε ακριβώς έτσι.
          Ο εν λόγω μουσουλμάνος εισέβαλε στην οικία του σκιτσογράφου (σκίτσα μωάμεθ αν θυμάστε ! Ο ίδιος είναι), την ώρα που ήταν στο σπίτι και η 5χρονη εγγονή του. Παππούς και εγγονή κλείστηκαν στο μπάνιο και κάλεσαν την αστυνομία η οποία ήρθε αμέσως. Ο ένοπλος είχε μαχαίρι και τσεκούρι, το οποίο τσεκούρι εκσφενδόνησε κατά αστυνομικού. Ο αστυν. με τη σειρά του τον πυροβόλησε στο χέρι και στο πόδι.

    • NAMED avatar
      NAMED @ ΙΑΝΟΣ 02/01/2010 21:23:21

      Δεν ρώτησαν καν! Τουε ξέρω τους γερμαναράδες! Και εδώ που τα λέμε καλά έκαναν! Έτσι κλάνουν μέντες και οι υπόλοιποι

  4. fantomas avatar
    fantomas 02/01/2010 16:50:25

    Ασχέτως του τι ακριβώς συνέβη,
    (γεγονός που θα μας πει μόνο η δικαιοσύνη- αυτή η αρχή δεν εφαρμόζετε για όλους τους φερόμενους ως παραβάτες του νόμου? Γιατί εδώ να κάνουμε εξαίρεση?)
    Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο ΠΡΟ-ΠΟ με την τάση που έχει να προκαταλαμβάνει τις αποφάσεις της δικαιοσύνης μπορεί να κερδίσει τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά είναι σίγουρο θα χάσει τους υφιστάμενους του!!!

    • ΙΑΝΟΣ avatar
      ΙΑΝΟΣ @ fantomas 02/01/2010 17:05:28

      CHILENO !!!!! ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ,ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΚ ΒΟΡΕΙΔΥΤΙΚΩΝ ΜΠΟΜΠΟΥΚΙΑ !!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fantomas 02/01/2010 17:06:22

      άσχετο, αλλά οι υφιστάμενοί του μάλλον δεν θα κοίταζαν ποτέ προς σύριζα μεριά

  5. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 02/01/2010 17:19:17

    Οταν δερνουν φοιτητες φταιει η ζαρντινιερα,
    οταν παταν ηλικιωμενες διαδηλωτριες με τις μηχανες τους φταιει η κακια στιγμη,
    οταν ριξουν καμια ψιλη στους μαχαιροβγαλτες τους ξηλωνουν.
    Περιεργα πραματα...
    Φτηνοι στα αλευρια και ακριβοι στα πιτουρα.
    Προφανως οσοι επιμενουν να κατεβαινουν στους δρομους πρεπει να φοβουνται τους μπατσους και την κακια στιγμη,
    οι υπολοιποι πρεπει να φοβουνται τους μαχαιροβγαλτες.
    Ολοι πρεπει να ...φοβουνται κατα τον παρασημοφορημενο εγκεφαλο του σ.Μιχαλη.
    Και κυριως, αν με την κριση τους περασει απ'το μυαλο να αντιδρασουν, να γνωριζουν πως για τον Μιχαλη καλυτερα ...μαχαιροβγαλτης, παρα ...διαδηλωτης.
    Η πολιτικη Χρυσοχοίδη βασιζεται στην αρχη "το'να τ'αλλο, τα παντα ολα."

  6. MIG-21 avatar
    MIG-21 02/01/2010 18:54:50

    Επειδή δεν μπορώ να ακούω –α-ακίες και να δέχομαι τον φαρισαϊσμό θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν θυμάστε πριν ένα μήνα περίπου το περιστατικό στην Νίκαια με έναν Πακιστανό ή ινδό ή ότι άλλο ήταν τέλος πάντων?
    Θυμάστε την απόφαση που έβγαλε ο ΠΡΟ-ΠΟ ?
    Είχε πει πως ο θάνατος του ανθρώπου αυτού προερχόταν από βασανιστήρια!!!
    Έθεσε κάποιους αστυνομικούς σε διαθεσιμότητα ……….
    Μόνο που ατύχησε, διότι ο ιατροδικαστής μαζί με τον τεχνικό σύμβουλο της μουσουλμανικής κοινότητας αποφάνθηκαν ότι ο θάνατος του προήλθε από ναρκωτικά.
    Τώρα….. ψάχνει να δει γιατί στον Πειραιά οι αστυνομικοί (που από την αρχή ήξεραν την αλήθεια)……. σφυρίζουν αδιάφορα !!!
    Έτσι όπως το πάει ο ΠΡΟ-ΠΟ σε λίγο θα ψάχνει αστυνομικό να στείλει για περιπολία!!!

    • ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ avatar
      ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ @ MIG-21 02/01/2010 19:03:26

      Ο ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ''ΟΠΟΙΟΣ ΠΗΔΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΑ ΤΟΥ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ''
      ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ?
      ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!!!

  7. MIG-21 avatar
    MIG-21 02/01/2010 19:04:15

    Επειδή δεν μπορώ να ακούω –-------- και να δέχομαι τον φαρισαϊσμό θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν θυμάστε πριν ένα μήνα περίπου το περιστατικό στην Νίκαια με έναν Πακιστανό ή ινδό ή ότι άλλο ήταν τέλος πάντων?
    Θυμάστε την απόφαση που έβγαλε ο ΠΡΟ-ΠΟ ?
    Είχε πει πως ο θάνατος του ανθρώπου αυτού προερχόταν από βασανιστήρια!!!
    Έθεσε κάποιους αστυνομικούς σε διαθεσιμότητα ……….
    Μόνο που ατύχησε, διότι ο ιατροδικαστής μαζί με τον τεχνικό σύμβουλο της μουσουλμανικής κοινότητας αποφάνθηκαν ότι ο θάνατος του προήλθε από ναρκωτικά.
    Τώρα….. ψάχνει να δει γιατί στον Πειραιά οι αστυνομικοί (που από την αρχή ήξεραν την αλήθεια)……. σφυρίζουν αδιάφορα !!!
    Έτσι όπως το πάει ο ΠΡΟ-ΠΟ σε λίγο θα ψάχνει αστυνομικό να στείλει για περιπολία!!!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ MIG-21 03/01/2010 15:15:29

      Ο Πειραιάς είναι το απέραντο αχούρι, με τα πεζοδρόμια κατειλημμένα από λαθραίους, χειρότερα από ό,τι στην Αθήνα, και την αστυνομία να κάνει πως δεν βλέπει.
      Αν ο Χιλιανός είχε αποδράσει, πάλι θα έτρωγα διαθεσιμότητα οι αστυνομικοί.
      Τώρα που τις έβρεξαν στον μαχαιροβγάλτη συνελλήφθησαν και ο πρώην μαοϊστής Υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ. προαναγγέλει την τιμωρία τους, πριν δικαστούν.
      Η αποθέωση της πολιτικής ορθότητας. Στο πιο βλάχικο και καθυστερημένο, όπως ταιριάζει στα καθ' ημάς.
      Ο Γιωργάκης νομίζει ότι βρίσκεται ακόμα στα '70s; Είδατε τί κακό του κάναμε για να τον λέμε όλοι Γιωργάκη; Ακόμα να ενηλικιωθεί.

  8. κατσικακιχοιρινο? avatar
    κατσικακιχοιρινο? 02/01/2010 19:11:51

    Το ωραίο είναι ότι ο ΠΡΟ-ΠΟ κάνει υποτίθεται δημόσια διαβούλευση για τα θέματα του υπουργείου του αλλά από την άλλη δεν δέχεται να δει τους εκπροσώπους των υφισταμένων του διότι από ότι λέει δεν αποτελούν εκφραστές της μέσης άποψης αλλά θέλουν να του κάνουν αντιπολίτευση!!!
    Το ότι εκλέχτηκαν με δημοκρατικές διαδικασίες και το ότι πιθανόν να ξέρουν κάτι παραπάνω από την κομματική νομενκλατούρα που τον περιτριγυρίζει δεν του λέει τίποτα!!
    Να χαιρεται την δημοκρατια του !!

  9. Πήλιος Γούσης avatar
    Πήλιος Γούσης 02/01/2010 20:03:58

    Φασισμός είναι για εσένα το να υπάρχει τιμωρία για τους εγκληματίες; Άνοιξε κανένα λεξικό η καμιά εγκυκλοπαίδεια.

  10. Orestios avatar
    Orestios 02/01/2010 20:19:29

    Κι ενώ η εγκληματικότητα έχει χτυπήσει κόκκινο, ο υπουργός, που δεν κάνει ρουσφέτια και δεν τοποθετεί παράνομα σε επιτροπές τελειοφοίτους λυκείου, ασχολείται με τα ήσσονα. Καταπίνει την κάμηλο κανονικότατα και καραδιυλίζει τον κώνωπα μέχρι εκεί που δεν πάει. Κακώς κρατούν στο τμήμα τον Χιλιανό. Σουΐτα στο Χίλτον έπρεπε να του έχουν γιατί είναι θύμα της εξουσίας ο θ΄θτης με το μαχαίρι.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Orestios 02/01/2010 20:47:08

      Υπάρχουν και μπλογκς (που συνήθως ασχολούνται με θέματα στυλ Μενεγάκη και Ρουβά) που κατακεραυνώνουν τους εν λόγω αστυφύλακες, οδυρόμενα ότι πρόκειται περί ενός απλού ταλαίπωρου μετανάστη, που βασανίστηκε απάνθρωπα.
      Το ότι ήταν μαχαιροβγάλτης... μόκο.
      Η Αφροδίτη άραγε τι λέει;
      Στη Λάρισσα πάλι κυκλοφορούσε ελέυθερος ένας βιαστής που μεταξύ άλλων είχε χρησιμοποιήσει τηγάνι για να βιάσει μια γυναίκα μέσα στο σπίτι της. Χρειάστηκε ένα από τα θύματα να ψάξει μόνο του και να τον εντοπίσει για να ειδοποιηθεί η αστυνομία και να τον συλλάβει. Λευκή απεργία; Ανικανότητα; Πάντως αν του ρίξουν καμιά σφαλιάρα στο τμήμα, του κτήνους με το τηγάνι, θα κινδυνεύσουν με φυλάκιση. Έχουν έρθει τα πάνω κάτω.

  11. Sporades avatar
    Sporades 02/01/2010 20:51:25

    Μην το παρατραβάμε με τον χαρακτηρισμό φασίστας. Ο χιλιανός για τις πολιτικές του απόψεις συνελήφθη;
    Μην αρχίσουμε να υπερασπιζόμαστε καθε λούμπεν στοιχείο, λές και είναι κανένας αριστερός αγωνιστής. Αλλιώς θα μας πηγαίνει γάντι η παροιμία "Εβαλαν το χαζό να χέσει έκατσε και ξεκολώθηκε"

  12. fantomas avatar
    fantomas 02/01/2010 20:59:41

    Παρότι γνωρίζω νομικά αλλά αρνούμαι να γίνω αμισθεί εισαγγελέας για οποιαδήποτε σκοπιμότητα, όπως δυστυχώς έκανε η αστυνομική ρεπόρτερ του ΜΕΓΚΑ και δεν θα ασχοληθώ επί των γεγονότων αλλά θα θέσω ένα πολιτικό ερώτημα επειδή έχω τρελαθεί με όλα αυτά που ακούω ότι τάχα φταίνε οι Ειδικοί Φρουροί κτλ
    Ποιανού υπουργού υπογραφή έχει το ΦΕΚ για την σύσταση των Ειδικών Φρουρών ?
    Για να μην σας κουράζω……..έχει υπογραφή του προϊστάμενο του συζύγου της αστυνομική ρεπόρτερ του ΜΕΓΚΑ !!!!
    Του ΠΡΟ-ΠΟ !!!!
    Μην κατακρίνει ο ΠΡΟ-ΠΟ ένα σύστημα το οποίο ο ίδιος έφτιαξε!!!
    Όταν σπέρνεις ανέμους θα θερίσεις θύελλες!!!
    Ας το έχει υπόψη του ο ΠΡΟ-ΠΟ στους νέους πειραματισμούς που ετοιμάζετε να κάνει!!
    Δεν χρειάζεται στο κεφάλι του κασίδη να μαθαίνει τα πάντα!! ΗΜΑΡΤΟΝ.

  13. kostas1212 avatar
    kostas1212 02/01/2010 21:07:30

    ρε δεν ξεκολλατε λιγο? επιτρεπεται σε κρατουμενο 5 εκπροσωποι του ελληνικου κρατους να τον ξυλοκοπουν, ενω ηδη ειναι κρατουμενος?Ο φιλος που αναφερει το περιστατικο της Δανιας θα επρεπε να συνεκτιμησει οτι εκει απειλουταν η ζωη ενος πολιτη - του σκιτσογραφου - κ η αμυνα με τον πυροβολισμο ειναι ενδεδειγμενη. Μαθανε καποιοι 25αρηδες που τους κανανε πλυση εγκεφαλου στη σχολη να χρησιμοποιουν την βια αδιακριτως.Ορθα αναφερεται παραπανω οτι η αστυνομια δεν αποδιδει δικαιοσυνη.Αν ειναι τοσο μαγκες κ ορθοι εφαρμοστες του δικαιου να μαθουν να αντιδρανε ετσι κ σε αλλες κατηγοριες πολιτων, πιο ευυποληπτες...Εκει ομως δεν τολμανε! Για να τελειωνουμε, αν οι βασανισμοι γινονται σε καποιον που κρατειται πχ για μη καταβολη εισφορων στο ΙΚΑ να σας εβλεπα τι θα λεγατε.Μονο ο γεγονος οτι καποιος ειναι αλλοδαπος ή απλα κρατουμενος δεν δικαιολογει βια σε βαρος του. Βασικο: εχετε παει σε κρατητηριο?αν ναι, πειτε μου πως προσπαθησε να αποδρασει ο εν λογω κρατουμενος.Γιατι αν οντως πηγε να αποδρασει, τοτε οι κκ αστυνομοι και τα βυσματα ειδικοι φρουροι πρεπει να ηταν τελειως ηλιθιοι!
    ΥΓ Εχετε μετατρεψει αυτο το μπλογκ σε τελειως συντηρητικο διαδικτυακο χωρο.Δεν με πειραζει να ειναι καποιος αριστερος/δεξιος/κεντρωος κοκ, αλλα αν εσεις καθοριζετε τα δικαιωματα των πολιτων, τωρα καταλαβαινω γιατι η χωρα μου εχει καταντησει ετσι

    δειτε κ αυτο, τουλαχιστον να ειστε σωστοι πατριωτες
    http://www.koutipandoras.gr/ArticleDetail.aspx?nodeSerial=001001005001&nodeId=39&articleId=39

  14. kostas1212 avatar
    kostas1212 02/01/2010 21:10:41

    συμπληρωματικα: το οτι ειχε διαπραξει αξιοποινη πραξη τελειωσε με την δικη κ την εκτελεση της αποφασης.Για διοικητικη απελαση κρατουνταν.Αν ο οποιοσδηποτε που ειχε οπλο κ το ειχε χρησιμοποιησει παρανομα στη χωρα μας ειχε την ιδια αντιμετωπιση, θα ειχαν γεμισει οι εντατικες.Ελεος, παντογνωστες

    • mpaxalo avatar
      mpaxalo @ kostas1212 02/01/2010 21:26:36

      Μπορεις να μας πεις τι κατα την γνωμη σου πρέπει να κανει η αστυνο0μία όταν κάποιος πάει να δραπετεύσει;
      1, να του ανοίγει την πόρτα
      2, να τον συνοδεύει μέχρι εξω
      3, να τον προστατεύει μην τον δείρει κανεις μέσα στην αναμπουμπούλα

      • NAMED avatar
        NAMED @ mpaxalo 02/01/2010 21:28:55

        Να τον παίρνει από το χέρι, να τον συνοδεύει μεχρι την εξώπορτα και να του δίνει πριν φύγει ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο.....

        • Orestios avatar
          Orestios @ NAMED 02/01/2010 21:32:37

          Και γλωσσόφιλο μην σου πω! Όπως κάνουν στα στέκια.

      • kostas1212 avatar
        kostas1212 @ mpaxalo 02/01/2010 21:47:08

        τον συλλαμβανει δια της βιας, τον ακινητοποιει και σταματαει εκει.Επαναλαμβανω, ξερεις πως μπορει καποιος να δραπετευσει απο κελι αστυνομικου τμηματος?

        • Orestios avatar
          Orestios @ kostas1212 02/01/2010 21:58:48

          Define το "συλλαμβάνω δια της βίας".

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ kostas1212 02/01/2010 22:02:17

          συλλαμβανω με βια ειναι η απαραιτητη βια που πρεπει να ασκηθει για να δεσμευθει καποιος.Αφου δεσμευθει δεν δικαιολογειται βια, γιατι ο σκοπος της συλληψης εχει ηδη επιτευχθει

    • ΙΑΝΟΣ avatar
      ΙΑΝΟΣ @ kostas1212 02/01/2010 21:29:49

      Οι εντατικές και τα νεκροταφεία ειναι γεμάτα ! Δυστυχώς οχι από αυτούς αλλά από τά θύματαά τους! Ορα καθημερινά Αστυνομικά Δελτία !

  15. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 02/01/2010 21:18:10

    1.Είναι κακό να είναι κανείς συντηρητικός; Και ποιός είναι προοδευτικότερος σήμερα η Αφροδίτη Αλ Σαλέχ ή ο Μίκης Θεοδωράκης;
    2.Θα ήθελα να σε πάρω στα σοβαρά αλλά όσο και να προσπαθώ, απ'την στιγμή που μας παραθέτεις την εκπομπή του Βαξεβάνη γιά να μας συνετίσεις, λυπάμαι δεν μπορώ.
    Καλή χρονιά

    • Orestios avatar
      Orestios @ Αρράκις الراقص 02/01/2010 21:21:52

      Πέστα Αρράκις, γιατί γεμίσαμε από προοδευτικούς της κατρακύλας.

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Αρράκις الراقص 02/01/2010 21:40:14

      σωπα ρε μεγαλε, φοβερο το επιχειρημα σου...Ο,τι κ να ισχυει για αυτον δεν απαξιωνει το συγκεκριμενο ντοκυμαντερ.Φοβερο διαλογο κανετε καποιοι εδω μεσα:βλογατε ο ενας τα δεξια γενια του αλλου

  16. Factorx avatar
    Factorx 02/01/2010 21:22:20

    Δηλαδή "πατριωτισμός" είναι για σένα να ρίχνεις στο ανάθεμα όσους δεν συμφωνούν μαζί σου και να θεωρείς αλήθεια μόνο οτι δηλώνει ο υπουργός Αστυνομίας ; Και γιατι μπαίνεις σε αυτό το μπλογκ αφου είσαι τόσο προδοευτικός. Μπας και ψαρέψεις κανέναν πελάτη;

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Factorx 02/01/2010 21:45:24

      ποιο αναθεμα?ποιους πελατες? τι λες ρε φακτορα, πλακα μας κανεις?δεν δηλωσα οτι ειμαι προοδευτικος ή εστω περισσοτερο απο καποιον αλλον εδω μεσα.Δηλαδη εσυ που ξερεις την αληθεια τι λες, οτι πραγματι πηγε να δραπετευσει ο αλλοδαπος?απο που και πως?κλειδωμενοι ειναι.κι αν ακομα παει καποιος να δραπετευσει πως νομιμοποιειται η δημοσια αρχη να τον βασανισει?μην ριχνεις το επιπεδο σου..
      εσυ ψαρευεις πιο ευκολα, εγω δεν εχω αυτη τη δυναμη, ουτε τον σκοπο.

      • Factorx avatar
        Factorx @ kostas1212 02/01/2010 21:53:55

        Καταρχήν εγώ δεν δηλωσα οτι ξερω την αλήθεια. Δηλωσα οτι περιμενω να κατακάτσει ο κουρνιαχτός της διαφημιστικής προβολής του υπουργείο Προ Πο για να δω τι ακριβώς έγινε. Εσυ που την ξερεις την αλήθεια; Την διαβασες στις ανακοινωσεις του υπουργείου;
        Διάβασα ομως οτι μας έβγαλες πολυ έυκολα συντηρητικούς εν αντιθεσει με κάποιο άλλο σαιτ που κατα την γνωμη σου ειναι πολύ προοδευτικο και σωστό πατριωτικό. Κατα την γνωμη μου γι αυτο μπήκες εδω μεσα. να διαφημισεις κάποιο άλλο σαιτ και τις ανακοινωσεις του υπουργείου.

      • kostas1212 avatar
        kostas1212 @ kostas1212 02/01/2010 21:59:51

        φακτορα μην βγαζεις ευκολα συμπερασματα...διαβαζω το μπλογκ πολυ καιρο κ εχω διαβασει ΑΝΤΙ απο παλια ελεω πατερα.δεν ηξερα οτι δεν επιτρεπεται η αναφορα σε καποιο site!!!
        Το "εχετε μετατρεψει" που ανεφερα παραπανω, το απευθυνω στα σχολια που γινονται και οχι στο μπλογκ....Μαλλον δεν διαβασες σωστα τι εγραψα, ουτε πατησες το link, γιατι αυτο αναφερεται σε βιντεο μιας εκπομπης!

        • Factorx avatar
          Factorx @ kostas1212 02/01/2010 22:08:30

          1. Φυσικά και επιτρέπεται η αναφορά σε άλλοι σαιτ, μην παραποιείς αυτα που λεω. Αυτο που με ενχόλησε είναι οτι πρόβαλες κάποιο άλλο σαιτ σαν σωστα πατριωτικό εν αντιθέσει με το antinews που έχει γινει πολύ συντηρητικό για σένα. Και απαντώ - πράγμα που όπως ξέρουν όλοι εδω μέσα κάνω σπανίως - επειδή αποτελεί αυτό μόνιμο μοτίβο τελευταία των καλοθελητών της νεοταξίτικης παγκοσμιότητας - δουλείας: το antinews δεν είναι "αντί" κλπ κλπ.

          2. Η αντιθεση ολων εδω στις βαρβαρες τακτικες της αστυνομία είναι δεδομένη. Δεν συζητάμε λοιπόν τα αυτονόητα

          3. Το θέμα ομως δεν είναι αυτό τώρα. Γιατί γίνεται τέτοια προβολή του συμβάντος ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΆ; ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟςΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ;

          • kostas1212 avatar
            kostas1212 @ Factorx 02/01/2010 22:17:56

            Δεν το επιασα οτι το συνδεεις ετσι.Αλλα πραγματικα διαφωνω με τη δεδομενη αντιδραση ολων που αναφερεις στην αστυνομικη βια.Φακτορα δεν γουσταρω καθε μορφης απολυταρχισμο, πολλω δε μαλλον αυτο που συμβαινει παγκοσμιως ιδιως μετα την 11/09/2001.Αλλα δεν θελω απο την αλλη να καταπατουνται τα δικαιωματα ολονων μας χωρις νομιμη αιτια.
            Φιλικα, σαφως και γνωριζω τα περι "αντι" που αναφερεις.Δεν εντασσω τον εαυτο μου ουτε σε εκεινα.Εκει να δεις οταν ποσταρω ποσες φορες εχω ονομαστει ΚΥΠατζης!!!

    • fantomas avatar
      fantomas @ Factorx 02/01/2010 21:55:43

      Factorx δεν καταλαβες γιατι τσαντιστηκε ο kostas1212 ??
      Ο Μπαξεβανης σε ποιο τηλεοπτικο σταθμο εργαζετε?
      Το προηγουμενο σχολιο πριν απο του kostas1212 σε ποιο τηλεοπτικο καναλι αναφεροταν?
      και γιατι?
      Μην τσιμπας !!!

      • kostas1212 avatar
        kostas1212 @ fantomas 02/01/2010 22:10:06

        ε δεν παιζεσε ρε μεγαλε....με εκανες κ γελασα.Λοιπον για να σε διευκολυνω, δεν τραβαω κολλημα με τους τηλ σταθμους, ουτε καταλαβα σε ποιον τηλ. σταθμο αναφεροταν το σχολιο,Μην γραφεις λοιπον εξυπναδες.Αν θες ομως εξηγησε μου σε παρακαλω ποια ειναι η γυναικα του προισταμενου κτλ, γιατι πραγματικα δεν ξερω τι εννοει εκεινο το σχολιο.

      • fantomas avatar
        fantomas @ fantomas 02/01/2010 22:41:06

        αν διαβασεις προσεκτικα θα καταλαβεις.
        εδω ποσταρουν παρα πολλοι επαγκελματιες δημοσιογραφοι!!

      • kostas1212 avatar
        kostas1212 @ fantomas 02/01/2010 22:47:48

        Για καλο το λες αυτο?παλι ομως δεν καταλαβαινω τα υπονοουμενα, οποτε περιμενω να μου αποσαφηνισεις...Ευχαριστω.

  17. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 02/01/2010 21:25:49

    Είναι εμφανές πλεόν ότι πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου διάλυσης αυτού του "πράγματος" που λέγαμε Ελλάδα όπως το εννοούσε ο κάθε Έλληνας από τη δικιά του κοσμοθεωρία και θεώρηση των πραγμάτων.

    Το ζήτημα είναι γιατί αυτή η μειοψηφία των πολιτικών, ΜΜΕ, επιχειρηματιών που λυσσαλέα, πλέον, προωθούν αυτό το σχέδιο δεν βγαίνουν ανοικτά στο λαό να εξηγήσουν ποιο είναι το σχέδιο τους και τι θα πετύχουν με αυτό.

    Δύναμη όλων των παραπάνω, είτε το θέλουν είτε όχι, είναι ο ελληνικός λαός που "σέρνουν" πίσω τους. Εαν πιστεύουν διαλυόμενης της Ελλάδας ότι θα τους λυπηθούν τα διάφορα ξένα συμφέροντα που τους βάζουν (τάζοντας τους συνδιαχειρήσεις και δεν ξέρω εγώ τι άλλο) είναι γελασμένοι.

    Μολις πετύχουν τον στόχο τους θα τους πετάξουν αυτούς και τα παιδιά τους σαν στυμμένες λεμονοκουπες. Και τότε θα ανακαλύψουν μετά λύπης ότι δεν θα υπάρχει άλλη Ελλάδα να "διακορεύσουν"...

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/01/2010 21:29:09

    Ποιος καθοριζει τα δικαιωματα των πολιτων;Το antinews ή οι σχολιογραφοι της ΝΔ;Αν δεν το εμαθες υπαρχει κυβερνηση ΠΑΣΟΚ,καναλια ΠΑΣΟΚ και εφημεριδες ΠΑΣΟΚ κατα 80%.

  19. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 02/01/2010 21:38:07

    To τελευταίο όντως προκαλεί εντύπωση γιατί δεν έχει γίνει μέχρι τώρα!

    • fantomas avatar
      fantomas @ ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 02/01/2010 22:44:45

      Μα ειναι δυνατον να ρωτας γιατι ενας απλος αστυφυλακας σεν εκανε αγωγη στον πολιτικο του προυσταμενο?
      διοτι ειτε φοβατε (θα λεει δεν βαριεσε αδερφε παλι καλα που ξεμπλεξαμε) ειτε επειδη δεν εχει υποστηριξη (οικονομικη, πολιτικη) ειτε τελος επειδη θα του ειπαν ΄΄παρε μια καλη μεταθεση και καθαρισες'' !!!

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 02/01/2010 21:43:17

    Εμένα αυτή η ιστορία μου βρωμάει. Οι αστυνομικοί ήταν από 23 έως 28 ετών. Όχι δηλαδή οι έμπειροι και σκληροτράχηλοι μπάτσοι που έχουν μάθει να μισούν τον πολίτη που έχουν απέναντί τους για όποιους λόγους μπορεί να συμβαίνει αυτό.

    Η τσαμπουκαλίδικη ανακοίνωση του Χρυσοχοϊδη δεν σέβεται το τεκμήριο αθωώτητας των κατηγορουμένων. Από πού κι ως πού οι υποσχέσεις για παραδειγματική τιμωρία συνάδουν με το κράτος δικαίου; Πώς είναι τόσο σίγουρος ότι το έγκλημα έγινε;

    Αν συλληφθεί κανένας σε πορεία βγαίνουν όλοι και μας διαβεβαιώνουν ότι "είναι φοιτητές". Αν συλληφθούν αστυνομικοί μας διαβεβαιώνουν ότι "είναι ένοχοι". Νομίζω ότι ο Χρυσοχοϊδης προσπαθεί να καλυφθεί από τα αριστερά του για να μην του προκύψουν ζαρτινιέρες και αποδειχθεί μια από τα ίδια και αυτός, ως προς την προσπάθεια εμπέδωσης ήθους στην αστυνομία.

    Σε όλες τις χώρες του κόσμου οι αστυνομικοί μπορεί στην προσπάθεια σύλληψης να δείρουν περισσότερο από όσο πρέπει για την απλή ακινητοποίηση του συλλαμβανόμενου. Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχουν καταχρήσεις. Ας θυμηθούμε τη δολοφονία του Βραζιλιάνου στη Βρετανία πριν από μερικά χρόνια και την αθώωση των αστυνομικών. Σε όλες τις χώρες του κόσμου σέβονται την αστυνομία τους και προσπαθούν η τήρηση των νόμων από την πλευρά της αστυνομίας να μην ελέγχεται με τρόπο που θίγει το κύρος της αστυνομίας. Εδώ πέρα έχουμε να κάνουμε με οργανωμένη επιχείρηση αποδόμησης του κύρους της αστυνομίας, που κρατάει όσα χρόνια κρατάει και η μεταπολίτευση. Είναι στα πλαίσια της αποδόμησής μας ως έθνους, να μας αποδομήσουμε το στρατό και την αστυνομία μας.

    Ήδη μας το είπαν εξάλλου ότι έχουν σκοπό να προσλάβουν αλλοδαπούς αστυνομικούς. Θα έχει η Νέα Τάξη και τα όργανα καταστολής του local population. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να αποδομηθεί τελείως, προηγουμένως, στα μάτια της κοινής γνώμης η παραδοσιακή αστυνομία.

    Τέλος πάντων, εμένα η διαίσθησή μου (και μόνον) σε αυτή την ιστορία μου λέει ότι τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από αυτά που θέλει να τα παρουσιάσει η εικονική πραγματικότητα της διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Ίσως να είμαι απλώς καχύποπτος, αλλά το έχουν παρακάνει οι Πασόκοι με το ψέμα και τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης στα κατεστημένα ΜΜΕ. Έχω συνεχώς στην αίσθηση ότι ζω μια φάρσα της δεκαετίας του 1980.

    • fantomas avatar
      fantomas @ Επώνυμος 02/01/2010 21:51:14

      Δεν σου λεει τιποτα το γεγονος οτι περιμεναν τοσες μερες να βγαλουν το περιστατικο αυτο?
      Παραμονη της υποβολης του προγραμματος σταθεροτητας στην Ε.Ε. το οποιο δεν ειναι σιγουρο οτι θα γινει αποδεκτω !!!

      Ασχετως παντως του πολιτικου θεματος, ειναι απολυτα σιγουρο οτι δεν θα σταθει σε δικαστικη αιθουσα η ολη υποθεση αλλα αυτο δεν θα το θυματε κανενας σε ενα μηνα!!!

      Εξαλλου οπως λεει παραπανω καποιος αλλος σχολιαστης, ποιος θυματε αναλογο περιστατικο που εγινε πριν ενα μηνα?

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Επώνυμος 02/01/2010 21:51:50

      εχεις απολυτο δικιο για το τεκμηριο αθωοτητας...ειδικα, αν θυμηθουμε οτι ο Χρυσοχοιδης το εχει διαπραξει κ με τους κατηγορουμενους για τη δολοφονια του 15χρονου.Ειχε αποκαλεσει τους αστυνομους δολοφονους η κατι τετοιο, προδικαζοντας την αποφαση του δικαστηριου, πραγμα απαραδεκτο για υπουργο.Το προβλημα ειναι οτι ο ιδιος πριν 8 χρονια δεν ειχε προβλημα να γινονται ανακρισεις στον βρισκομενο σε καταστολη Ξηρο, θυμασαι?

      • fantomas avatar
        fantomas @ kostas1212 02/01/2010 22:05:36

        γιατι τωρα τι προσπαθει να κανει ο προ-πο? δεν προδικαζει ή καλυτερ αδεν προκαταλαμβανει μια αποφαση δικαστηριου?
        για ποιο πολιτικο λογο? διοτι πολιτικος ειναι!
        οσο για τον ξηρο αν θυμαμε καλα στην ανακριση ηταν κανα δυο δικαστικοι ανακριτες παροντες!!! απο οτι ελεγαν οι εφημεριδες!!

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ fantomas 02/01/2010 22:12:01

          του ενος τον γιο ομως τον εκανε συμβουλο στο υπουργειο του, χαχα, καλο? Εδω κατα τη γνωμη μου δεν προδικαζει, αλλα ως πολιτικος προισταμενος εθεσε σε διαθεσιμοτητα κ κηρυξε ΕΔΕ, ετσι δεν ειναι?

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ fantomas 02/01/2010 22:33:56

          Θες να μου πεις εσυ, γιατι δεν γνωριζω την υποθεση?

        • Orestios avatar
          Orestios @ fantomas 02/01/2010 22:40:38

          Θα έχει υποσχεθεί τίποτα θεσούλες συμβούλου στα τέκνα τους. Μπορεί και στα τεκνά τους, δεν ξέρω. Γι'αυτό και ξεδιάντροπα προκαταλαμβάνει απόφαση δικαστηρίου.

        • fantomas avatar
          fantomas @ fantomas 02/01/2010 22:48:54

          kostas1212 επειδη δεν ξερεις διαβασε το παρακατω σχολιο.......
          MIG-21 says:
          02/01/2010 at 7:04 pmΕπειδή δεν μπορώ να ακούω –——– και να δέχομαι τον φαρισαϊσμό θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν θυμάστε πριν ένα μήνα περίπου το περιστατικό στην Νίκαια με έναν Πακιστανό ή ινδό ή ότι άλλο ήταν τέλος πάντων?
          Θυμάστε την απόφαση που έβγαλε ο ΠΡΟ-ΠΟ ?
          Είχε πει πως ο θάνατος του ανθρώπου αυτού προερχόταν από βασανιστήρια!!!
          Έθεσε κάποιους αστυνομικούς σε διαθεσιμότητα ……….
          Μόνο που ατύχησε, διότι ο ιατροδικαστής μαζί με τον τεχνικό σύμβουλο της μουσουλμανικής κοινότητας αποφάνθηκαν ότι ο θάνατος του προήλθε από ναρκωτικά.

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ fantomas 02/01/2010 22:49:47

          προφανως δεν εχει να κανει με κατι τετοιο...το πιο λογικο μεχρι στιγμης σχολιο ειναι αυτο που συνδεει τη συμπεριφορα του Χρυσοχ... με τη δικη της δολοφονιας Γρηγοροπουλου που επικειται κ προς αποφυγην εκτροπων

        • fantomas avatar
          fantomas @ fantomas 02/01/2010 22:56:04

          γιατι ο προ-πο δεν ειχε ευαισθησια να βγει να αποκαταστησει τους αστυνομικους για την υποθεση με τον πακιστανο στην νικαια? εεεεεεεε ???????? γιατι ???????


          διοτι δεν εχει ευαισθησια ..... αλλα απλα πολιτικη σκοπιμοτητα !!!

          καληνυχτα διοτι εχω να παω και σε γιορτη!!!

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ fantomas 02/01/2010 22:59:45

          Καληνυχτα, αλλα περιμενω τη συνδεση με τον προισταμενο της δημοσιογραφου κτλ

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ kostas1212 02/01/2010 22:26:10

        Οτι εκανε ο Χρυσο στην υποθεση της 17Ν το εκανε γιατι υπηρχε η πιεση των Αμερικανων και των Αγγλων.Χωρις αυτη δεν θα εκανε τιποτα και θα ησαν ολοι εξω, οπως ειναι ολοι οι αριστεροι τρομοκρατες που δεν δολοφονησαν Αγγλοαμερικανους αλλα μονο Ελληνες εξω.
        Συνεπως δεν υπαρχει καποιος που παραβιαζει "αμφιπλευρα" δικαιωματα.Υπαρχει ενας πολιτικος που κανει πολιτικη για πολιτικους σκοπους.Τοτε σκοπος του ηταν να σιγασουν οι διεθνεις επικρισεις για τη 17Ν και τωρα σκοπος του ειναι να μειωθουν οι σντιδρασεις για το μεταναστευτικο νομοσχεδιο με την καλλιεργεια ενοχων στον πληθυσμο για το ποσο ασχημα φερεται η "αστυνομια μας" στους ξενους.
        Αστυνομια που φυσικα εχει κατα 80% προσληφθει απο το ΠΑΣΟΚ.

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ ψυχραιμια 02/01/2010 22:30:09

          οκ, συμφωνω.Δεν επρεπε ομως να τον κραξουμε τοτε για το πως επαιρνε τις καταθεσεις?Ενας υπουργος, εκφραζοντας το κρατος, δεν μπορει να παρανομει, γιατι καταλυει το κρατος δικαιου ο ιδιος.

        • Jasmin avatar
          Jasmin @ ψυχραιμια 02/01/2010 22:43:22

          Εγώ γιατί νομίζω ότι έκανε ο Χρυσoχό το έκανε γιατί υπήρχαν οι Ολυμπιακοί της Αθήνας;

          Θυμάστε κάτι ωραία δημοσιεύματα που μιλούσαν για "εκεχειρία" και "παύση πυρός" της 17Ν, προκειμένου να γίνουν οι Ολυμπιακοί ήσυχα και να μη συλληφθεί κανείς;

          Και θυμάστε ποιό ήταν εκείνο το "κακό" κράτος (και δεν ήταν ούτε οι USA ούτε το UK) που δήλωσε ότι εάν δε μπουν φυλακή τρομοκράτες, δεν στέλνει την αποστολή του;
          Και μετά τη δήλωση του "κακού" κράτους φυσικά ακολούθησαν και τα προαναφερθέντα κράτη με παρόμοιες δηλώσεις.

          Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε. Και κυρίως και για καταλαβαίνουμε γιατί κάποιοι έχουν τόσο μίσος ενάντιον του τόσο "κακού" κράτους που τους ανάγκασε να χώσουνε κάποιους συντρόφους στη στενή, και να σκυλοφαγώνονται με κίνδυνο αποκαλύψεων,
          ενώ επί δεκαετίες είχαν πλήρη ασυλία...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 02/01/2010 22:46:31

          Ποιοι να τον κραξουμε;Τοτε δεν υπηρχε internet και λειτουργησε ο μηχανισμος των προοδευτικων ΜΜΕ σε δυο φασεις :
          Φαση 1 (καλοκαιρι που οι αναρχικοι λειπουν σε διακοπες) Εξαρθρωση -ομολογιες -ενοχες για να ικανοποιηθουν οι ξενοι.
          Φαση 2 (δικη και μετα) Αποκαλυψη των "παρανομιων" της ανακρισης και μερικη ενθαρρυνση για ξεψαρωμα των κρατουμενων για να δοθει το σημα στο "χωρο" οτι δεν θα θιγει αλλα ηταν απαραιτητη μια περιορισμενη θυσια "αγωνιστων".

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 03/01/2010 15:28:38

          Ο Χρυσοχοϊδης ενδεχομένως να κουβαλάει όλα τα αριστερίστικα συμπλέγματα κατά των αστυνομικών, άλλωστε τροτσκιστής (όχι μαοϊστής, όπως έγραψα εκ παραδρομής) ήταν στα νιάτα του. Οπωσδήποτε η αστυνομία οφείλει να ενεργεί σύμφωνα με τον νόμο, αλλά σε συνθήκες δύσκολες, π.χ. απόπειρας απόδρασης ή σύλληψης, η βία δεν είναι μετρήσιμη με το σταγονόμετρο. Είναι πρωτοφανές αυτό το φαινόμενο, δηλ. να διασύρεται η αστυνομία για χάρη κάποιου αληταρά μαχαιροβγάλτη που βρέθηκε χωρίς άδεια εδώ. Και να υποχρεώνει ο Υπουργός στελέχη του Υπουργείου να πάνε να τον επισκεφτούν στο νοσοκομείο. Γελοιότητες!
          Για μένα, το μεγαλύτερο πρόβλημα της αστυνομίας είναι η αδιαφορία της και η δημοσιοϋπαλληλική της νοοτροπία. Κάνουν περιπολία αστυνομικοί σε πεζόδρομο, περνούν δίπλα τους και δίπλα στους άλλους πεζούς φουλαριστά τα μηχανάκια, χωρίς καν κράνος, και αυτοί κάνουν ότι δεν βλέπουν. Και αν τους πεις κάτι, δηλώνουν αναρμοδιοι!!!
          Οι περιπολίες είναι για τα μάτια του κόσμου. Αυτό δεν είναι παράβαση καθήκοντος; Γιατί γι' αυτό Τροτσκιστοχοϊδης δεν κάνει κάτι;

    • ΙΑΝΟΣ avatar
      ΙΑΝΟΣ @ Επώνυμος 02/01/2010 21:59:32

      Τό ίδιο δέν συνέβη καί μέ τόν παιδόφιλο πακιστανό πού πέθανε από υπερβολική χρήση ναρκωτικών καί ποτού στό Ρένη καί διατυμπάνιζε ο ΓΑΠ οτι ηταν θύμα αστυνομικής βίας !!! Αλήθεια ζήτησε δημόσια συγνώμη από τήν Αστυνομία ;;;;;;;;Η Αστυνομία κινηθηκε εναντίον του/ς γιά Συκοφαντική Δυσφήμηση ;;;;;;;;;

      • fantomas avatar
        fantomas @ ΙΑΝΟΣ 02/01/2010 22:01:31

        δες το σχολιο του ΜΙΓ-21

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ ΙΑΝΟΣ 03/01/2010 15:32:49

        Φίλε ΙΑΝΕ, η κυβέρνηση του ΓΑΠ, με τη νοοτροπία που έχει, είναι κυβέρνηση Βαλλιανάτου, του κολλητού του φίλου και συμβούλου. Δεν το έχουμε καταλάβει;
        Ελπίζω οι νοήμονες ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ να κατάλαβαν το έγκλημα που έκαναν όταν δεν ψήφισαν υπέρ του Ευ. Βενιζέλου. Και να καταλάβει το λάθος της η ΝΔ που έστελνε νεοδημοκράτες να γραφτούν ως φίλοι του ΠΑΣΟΚ και να ψηφίσουν υπέρ του ΓΑΠ γιατί τον θεωρούσε ακίνδυνο!
        Τελικά, ακίνδυνος για τον ΓΑΠ ήταν μόνο ο εκλεκτός πελάτης των ψητοπωλείων τέως "πρωθυπουργός" κ. Κώστας Καραμανλής...

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/01/2010 22:06:42

    Δυο απλοϊκές απορίες έχω που δεν μου λύνονται ρε παιδιά.
    Πρώτον, όλοι αυτοί που βρίζουν και επιτίθενται στην αστυνομία υπερασπιζόμενοι τον κάθε Τσετσένο ή δεν ξέρω τι άλλο μαχαιροβγάλτη, ποιόν θα καλέσουν αν μπει διαρρήκτης ή βιαστής στο σπίτι τους; Τις ομάδες περιφρούρησης του ΣΥΡΙΖΑ;
    -Αν η "προοδευτικότητα" κατ`αυτούς σημαίνει και αριστερή κοσμοθεώρηση, γιατί δεν θυμούνται πως όλα μα όλα τα κομμουνιστικά κράτη, καθεστώτα, κλομματα, ομάδες κλπ, (πρώην και νυν) εφάρμοζαν και εφαρμόζουν απόλυτα αυστηρή πολιτική εναντίον του κοινού εγκλήματος;
    Ο Άρης Βελουχιώτης εκτελούσε αντάρτες του επειδή έκλεβαν ένα κοτόπουλο! Μήπως μέσα στη γενική σύγχιση έχουν μπερδέψει το αριστερός με το υπερασπιστής των κακοποιών;
    Τρίζουν τα κόκαλα των Τσε, Λένιν και λοιπών αριστερών.

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Strange Attractor 02/01/2010 22:23:01

      Προσοχη! δεν νομιζω οτι καποιος εβρισε την αστυνομια (οπως δεν ειναι δεκτο να βριζει καποιος την πολεοδομια, την εφορια και ολο το κακο συναπαντημα του δημοσιου).Οι πραξεις συγκεκριμενων ανθρωπων τιθενται σε κριτικη.

  22. Gagarin avatar
    Gagarin 02/01/2010 22:17:23

    To τελικό συμπέρασμα είναι ότι μας έμαθαν μέχρι και στη Χιλή ότι είμαστε ο παράδεισος των παρανόμων. Να περιμένουμε καραβιές αναξιοπαθούντων και από εκεί μεριά; Αλλα προς θεού, μη τους πειράξουμε και δεν μας προτιμήσουν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Gagarin 02/01/2010 23:59:22

      Τους επόμενους μήνες, καλού-κακού να κυκλοφορείτε χωρίς πολλά χρήματα στο πορτοφόλι σας. Η Χιλή έχει... παράδοση στους πορτοφολάδες και μετά την τιμωρία των αστυνομικών προβλέπω να έρχονται πολλοί απο δαύτους, αφού ξέρουν ότι στη χώρα της ατιμωρησίας θα κάνουν τρελό πάρτυ.

      Άραγε ο ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε ανακοίνωση για την "αστυνομική αυθαιρεσία που δεν επιτρέπει στους χιλιανούς εκπαιδευόμενους να πραγματοποιήσουν ανενόχλητοι την πρακτική τους άσκηση", ή ακόμα να βγάλει;

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/01/2010 22:24:11

    Πλησιάζει και η δίκη Κορκονέα -20 Ιανουαρίου- και θέλουν να κρατήσουν χαμηλά την ένταση.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/01/2010 22:24:43

    Και να θέλεις να ηρεμήσεις σε αυτή τη χώρα δεν μπορείς. Όποιο κανάλι και αν παρακολουθήσεις, θα ακούσεις τις κορώνες των δημοσιογράφων που συνοδεύουν τους φανφαρονισμούς του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, ότι είναι έξαλλος, και αποφασισμένος να βάλει τάξη στην αστυνομία κλπ, κλπ. Αφορμή στάθηκε η σύλληψη πέντε αστυνομικών για «βασανισμό» κρατουμένου μέσα στο αστυνομικό τμήμα Ακρόπολης. Όπου βασανισμός εννοείται κάτι σφαλιάρες που έπεσαν, μη πάει ο νους σας σε φάλαγγα ή πυρακτωμένες βελόνες στην ουρήθρα.
    Και ως εδώ όλα καλά. Δεν έχουμε και τους πιο πολιτισμένους αστυνομικούς της Ευρώπης. Ανέκαθεν ήταν γνωστό, πως στην Ελλάδα τουλάχιστον, η αστυνομία λειτουργεί πιο πολύ με κουτσαβάκικες μεθόδους μαγκιάς και τσαμπουκά, παρά με οποιαδήποτε επαγγελματική μεθοδολογία. Οι κάποιας ηλικίας Έλληνες μεγάλωσαν γνωρίζοντας πολύ καλά, πως αν είσαι παραβατικός και τύχει να επισκεφτείς το τμήμα, θα σε περιποιηθούν ανάλογα. Και αυτή η γνώση είναι από μόνη της μια μορφή αποτροπής παραβατικών πράξεων. Όπως ο βιασμός στη φυλακή είναι το κύριο αποτρεπτικό μέσο μεγέθυνσης της εγκληματικότητας στην Αμερική. Και αφού λοιπόν όλοι οι προοδευτικοί ρεπόρτερ της τηλεόρασης, έκαναν τόσες μέρες γαργάρα το πως ένας Χιλιανός(!) επιτέθηκε χριστουγεννιάτικα με μαχαίρι εναντίον ανύποπτων συμπολιτών μας στο Σύνταγμα, με σκοπό τη ληστεία, σήμερα συνεχίζουν να κάνουν γαργάρα την αποκρουστική πράξη του, εστιάζοντας μόνο στο ότι επρόκειτο για ένα αλλοδαπό, ο οποίος παρέμενε στο τμήμα εν αναμονή απέλασης. Πως και γιατί βρέθηκε στο τμήμα τίποτα. Πως και γιατί το κάθε καρυδιάς καρύδι βρέθηκε στην Ελλάδα… τίποτα. Το αθώο το παιδί, που πήγαινε για απέλαση και οι κακοί αστυνομικοί το ξυλοφόρτωσαν. Ωραία. Το γεγονός ότι ένας κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία δεν καταλήγει στη ψυρρού, δεν τους απασχολεί. Τους απασχολεί πως έφαγε μερικές ψιλές. Κανένας δεν ασχολήθηκε με το έγκλημα του Χιλιανού. Όλοι όμως λάβροι εναντίον των αστυνομικών. Θου κύριε…
    Και παρεμπιπτόντως, εσείς γνωρίζατε ότι απλά απελαύνουμε τους εν δυνάμει δολοφόνους; Ωραία τιμωρία, δεν λέω. Βαρέθηκες στην Ελλάδα και δεν έχεις εισιτήριο να φύγεις; Σφάξε κάποιον, και το ελληνικό δημόσιο θα αναλάβει την επιστροφή σου στα πάτρια εδάφη. Όπου, μέχρι να ξαναεπιστρέψεις, θα μπορείς να διαδώσεις και σε άλλους ομοϊδεάτες σου, πως στην Ελλάδα σφάζεις, ρημάζεις, και κάνεις ότι θέλεις, και αν τυχόν σε συλλάβουν… ε τότε σε στέλνουν σπίτι σου. Τόσο καλά. Αν η απόπειρα ανθρωποκτονίας ήταν δηλαδή δολοφονία, τι θα κάναμε; Θα του προσφέραμε και λουλούδια στο ξεπροβόδισμα; Δυστυχώς είμαστε καταδικασμένοι να σβήσουμε. Δεν υπάρχει πλέον ελπίδα. Είμαστε στο έλεος των κακοποιών, και το χειρότερο, αυτοί είναι που έχουν τη στήριξη των ΜΜΕ αλλά και της πολιτείας. Όχι τα θύματα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Strange Attractor 02/01/2010 22:39:38

      Δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι φετος επεσαν οι βασεις στις σχολες των υποψηφιων για την αστυνομια.
      Για ενα διαστημα ειχαν ανεβει πολυ καθως πολλοι νεοι την εβλεπαν σαν σιγουρο επαγγελματικο προσανατολισμο σε εποχες ανεργιας.
      Ομως τωρα που εγινε αντιληπτο οτι η αστυνομια ειναι αντικειμενο πολιτικων παιγνιδιων και εφε απο τον "αμυνομενο" Παυλοπουλο ως τον "αντιεξουσιαστη" Χρυσοχοιδη και τους δικηγορους και λοιπους μαιντανους των καναλιων οι υποψηφιοι ανεκρουσαν πρυμναν.
      Ωστοσο επειδη η φυση απεχθανεται το κενο συνιστω στους δεξιους του blog να μην απογοητευονται καθως τελικα η μηνις των προοδευτικων δυναμεων θα οδηγησει στην ιδιωτικοποιηση της αστυνομιας εαν κατορθωσουν να εξουδετερωσουν την κρατικη.Γνωριζω βεβαιως οτι ιδιωτικη αστυνομια δεν εχει προταθει απο κανενα νεοφιλελευθερο αλλα για ολα υπαρχει μια αρχη.Μαλλον θα μοιαζει με τους σεριφηδες του Φαρ Ουεστ που πρωτα πυροβολουσαν και μετα εκαναν ερωτησεις.

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Strange Attractor 02/01/2010 22:54:39

      ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ηταν κατηγορουμενος για αποπειρα ανθρωποκτονιας.Για οπλοκατοχη ισως.Αλλιως δεν θα αναστελλοταν η φυλακιση για να διαταχθει η απελαση........

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ kostas1212 02/01/2010 23:06:00

        Κοίτα,
        όταν βγάζει ο άλλος μια κάμα και απειλεί άνθρωπο στο δρόμο τι θεωρείται αυτό?
        Θα μας τρελάνεις τελείως?

        Το περιστατικό είναι ενδεικτικό του ότι οι αστυνομικοί δεν ξέρουν πότε να σταματήσουν όταν αρχίζουν να χτυπούν, αλλά άλλο αυτό και άλλο η πράξη του χιλιάνου.

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ αλλενάκι 03/01/2010 02:41:50

          μαλλον δεν ξερεις.... η αποπειρα ανθρωποκτονιας ειναι κακουργημα κ δεν παιζει να αφεθει καποιος ελευθερος κ να απελαθει.100%

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ αλλενάκι 03/01/2010 02:54:09

          Διορθωνω μετα απο μια μικρη ενημερωση απο ειδησεογραφικα sites.Ο χιλιανος κατηγορειται για πλημμελημα, το δικαστηριο του οριστηκε για τις 08/01/2010, οποτε σιγουρα δεν ειναι η κατηγορια για αποπειρα ανθρωποκτονιας ή ληστεια.Τωρα μπορεις να διορθωσεις κ εσυ τα γραφομενα σου!

  25. GEORGE avatar
    GEORGE 02/01/2010 22:30:03

    Κάποιος πρέπει να πει στον Υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ,ότι η αλλαζονεία έχει και όρια

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/01/2010 22:36:58

    Τουλάχιστον οι μισοί από τους κακοποιούς που δρουν στη χώρα μας (ειδικά οι Αλβανοί)έχουν ήδη απελαθεί 2 και 3 φορές έκαστος. Σοβαρή τιμωρία, δεν λέω...

    • ΙΑΝΟΣ avatar
      ΙΑΝΟΣ @ Strange Attractor 03/01/2010 00:56:18

      Ταξιδάκια αναψυχής μέ χρήματα Ελληνων φορολογουμένων !!

  27. provocateur avatar
    provocateur 02/01/2010 22:40:39

    Εγώ πάλι τα βλέπω αλλιώς. Τι συμβαίνει σήμερα, 2/1/2010;

    1. Το άδικο ξυλοφόρτωμα ενός χιλιανού κακοποιού κυριαρχεί στην ειδησεογραφία της κρατικοδίαιτης διαπλοκής που ολοφύρεται επειδή παραβιαζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα. Για τα δικαιώματα των ιθαγενών δεν ομιλει βεβαίως κανείς, προφανωψς επειδή οι καναλαρχες χρειάζονται φτηνα χέρια για να αντιμετωπίσουν την κρίση τους και να τα κονομησουν παλι. Τη ιδια στιγμή οποιος τολμά να αντισταθει στο νομοσχέδιο για την ιθαγενεια αποκαλείται "φασίστας"

    2. Το ίδιο κρατικοδίαιτο δημοσιογραφικό κατεστημένο ολοφύρεται επίσης για τον χαμό ενός εκλεκτου στελέχους του τον οποίο -απευθυνομενοι στους εαυτούς τους - βαφτισαν "δημοσιογραφάρα" και άρχοντα" - ενω όλοι ξέρουν οτι πρωτοστατησε στον εκχυδαισμο της δημοσιογραφίας και στον εκμαυλισμό της απο του Κοκκαλίνους κλπ.

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ provocateur 02/01/2010 22:57:01

      Τα δικαιωματα των υπηκοων, που εννοεις, τα καταπαταμε καθημερινα εμεις οι ιδιοι κ οχι μονο στο θεμα της ασφαλειας...Δες καθε πτυχη της καθημερινοτητας μας και πχ τη συναλλαγη με το δημοσιο, τα φακελακια, τα βυσματα στο στρατο κοκ

  28. ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 84 02/01/2010 22:44:32

    Ένοχοι οι αστυνομικοί κατά τον κύριο υπουργό,ο οποίος έγινε και δικαστής καταδικάζοντας 5 ανθρώπους στηριζόμενος στην ομολογία ενός λαθρομετανάστη που έχει καταδικαστεί για επίθεση με μαχαίρι!Σε κανένα δικαστήριο του πολιτισμένου κόσμου δεν θα έστεκε αυτή η κατηγορία,θα γελούσαν και τα τσιμέντα.Πρώτο θέμα η είδηση στα καθεστωτικά Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης,αντιθέτως η δολοφονία της 20χρονης στα Πατήσια που βρέθηκε γυμνή με παραμορφομένο πρόσωπο το βράδυ της πρωτοχρονιάς ούτε καν αναφέρθηκε!Κάποτε ο δημοσιογράφος ήταν στο πλευρό του πολίτη,σήμερα γίνεται προπαγανδιστής και παπαγαλάκι της εκάστοτε εξουσίας.Τι κατάντια θεέ μου

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΙΑΒΕΡΗΣ 84 02/01/2010 23:05:56

      Επειδή η αστυνομία μας έχει χάσει τη μπάλα προ πολλού όσον αφορά στην αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, και οι λόγοι για αυτό δεν είναι του παρόντος, ο ευνοούμενος (έτσι νομίζει) των Αμερικανών, υπουργός Προ Πο (αυτός που διόρισε την Αφροδίτη την επονομαζόμενη "κορμάρα" και τον απόφοιτο λυκείου ως συμβούλους του) παίζει επικοινωνιακό και μόνο παιχνίδι. Δεν έχει κάτι να παινευτεί για το θέμα της εγκληματικότητας, οπότε απευθύνεται στα αριστερόστροφα αφτιά πολλών ντεμέκ προοδευτικών, επικεντρώνοντας τη μήνι του εναντίον των αστυνομικών και παρουσιάζοντας το δάσος αντί του δένδρου. Κοιτάει το δάχτυλο αντί για το φεγγάρι. Νύχτα θα φύγει. Το σύστημα που γλύφει θα τον φτύσει και αυτόν. Κάποτε όμως θα πρέπει να αναδειχτεί και κάποιος υπουργός δημόσιας τάξης που θα τα βάλει με το έγκλημα. Πότε άραγε;

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ ΙΑΒΕΡΗΣ 84 02/01/2010 23:30:31

      Αυτό με την 20χρονη δεν το ήξερα. Που δημοσιεύτηκε;

      Ο πρωθυπουργός μας που θέλει και ηλεκτρονικές διακυβερνήσεις αν τολμάει ας βγάλει στο διαδίκτυο όλο το αστυνομικό δελτίο όπως καταγράφεται από την ίδια την αστυνομία.

      Αλλά που...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αγανάκτηση 02/01/2010 23:34:37

        Θα μπορουσε ομως να το ζητησει η ΝΔ.

  29. kostas1212 avatar
    kostas1212 02/01/2010 22:52:04

    γιατι ρε Ψυχραιμια, μονο απο το ιντερνετ γινεται το κραξιμο?Νομιζω οτι απλα αλλαζει τακτικη ο Χρυσ... επειδη φοβαται μην επαναληφθουν περυσινα εκτροπα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ kostas1212 02/01/2010 23:19:27

      Γινεται και στο δρομο αλλα ποτε Ιουλιο μηνα.
      Ειλικρινως δεν θυμαμαι ποτε κινητοποιησεις Ιουλιο - Αυγουστο των παιδιων του indymedia,πανε τις διακοπες τους.
      Το Σεπτεμβριο του 2002 ειχαν τελειωσει ολα,ειχαν βγει οι ομολογιες και αρχισε η Φαση 2.
      Υπο οψιν οτι και ο σημερινος αρχηγος αστυνομιας ηταν αυτος που ανηγγειλε με στομφο τις συλληψεις και τις ομολογιες.
      Τωρα για το αν φοβαται εκτροπα τι να σου πω.Υποψιαζομαι οτι υπαρχει "διαυλος" συνεννοησης προοδευτικων δυναμεων για να μετριαζονται οι κινησεις ολων οταν κυβερνα το ΠΑΣΟΚ.

      • kostas1212 avatar
        kostas1212 @ ψυχραιμια 03/01/2010 02:50:33

        Στο τελευταιο θα συμφωνησω, με βαση τα οσα θυμαμαι απο την διακυβερνηση Σημιτη

  30. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 02/01/2010 22:54:26

    @ fantomas,
    Φυσικά δεν περιμένω αντίδραση από έναν μεμονωμένο.Υποτίθεται όμως ότι τους στηρίζουν τα σωματεία τους,φαντάσου μόνο τι θα είχαν να κερδίσουν (ανεξαρτησία από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία στο έργο τους).Ωστόσο για το συγκεκριμένο περιστατικό δε θέλω να εκφέρω γνώμη πριν αποφανθούν αρμόδιοι (ιατροδικαστής,δικαιοσύνη).Αναφερόμουν στα προηγούμενα περιστατικά όπου αποδεδειγμένα κάποιοι βιάστηκαν να μιλήσουν.

  31. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 02/01/2010 23:22:10

    Προτεινω να κοπουν αμεσα σε κομματακια ,στο μεγεθος της οστια-ς,οι βεβηλοι αστυνομικοι κι ο αββας προπο να κοινωνησει τα μελη του συριγγα.

  32. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 02/01/2010 23:42:44

    Οταν η μεθοδευμένη αποδόμηση καί απαξίωση τής Ελληνικής Αστυνομίας , από τούς δηθεν σοσια-ληστές τού μαύρου χαβιαργιού καί τής γαλλικής σαμπάνιας φέρει τήν HALYBURTON καί τήν BLACKWATER τότε θά ηθελα να ακούσω τίς εντυπώσεις τους !

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΙΑΝΟΣ 02/01/2010 23:55:09

      Χαθηκε μια καλη ευκαιρια περυσι.Ο Σαρκοζυ ηταν προθυμος να βοηθησει με τα CRS,τα γαλλικα ΜΑΤ περυσι στις ταραχες αλλα βλεπεις οι Καραμανλης - Παυλοπουλος ηθελαν να το παιξουν προοδευτικοι και αμυντικοι.

      • ΙΑΝΟΣ avatar
        ΙΑΝΟΣ @ ψυχραιμια 03/01/2010 00:00:37

        ...Καί εφαγαν τό κεφάλι τους !!

        • Orestios avatar
          Orestios @ ΙΑΝΟΣ 03/01/2010 00:05:43

          Ας πρόσεχαν

  33. mara avatar
    mara 02/01/2010 23:52:40

    Πριν λίγο στον Αντένα ο Χιλιανός που λύσσαξαν να γράφουν και να λένε τα ΜΜΕ καθώς και το astynomia.gr ότι τον βασάνισαν, ΔΗΛΩΣΕ ότι οι ειδικοί φρουροί του έδωσαν....χαστούκια στο μάγουλο. Ήθελε να κάνει κάποιο τηλεφώνημα και έκανε νοήματα, οι αστυνομικοί νόμισαν ότι τους κάνει άσχημες χειρονομίες και του έριξαν κανά δυο χαστούκια.



    Αυτά ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ο Χιλιανός ο οποίος ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ μετά από ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΛΑΜΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ!!!!


    Αυτό που ζούμε στην Ελλάδα της ΣΤΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ είναι κάτι το ασύλληπτο... κάτι το ανεπανάληπτο!!!!


    Δεν τους έκατσε η σούπα με τους Χιλιανούς, μία νέα επιχείρηση "κοράνι" πήρε πρόωρο τέλος... και άντε τώρα να ψάξεις και να ΣΤΗΣΕΙΣ νέα προβοκάτσια μπας και περάσεις το νομοσχέδιο που θα κάνει Έλληνες τους μαχαιροβγάλτες, τους ναρκέμπορους, τους δολοφόνους, τους ληστές, τους βιαστές και τους νταβατζήδες.


    Σκούρα τα πράγματα Γιωργάκη... Άνθραξ ο "χρυσός"... και που να εφεύρεις άλλον... Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη...τρεις και τη κακή του μέρα λέει ο σοφός λαός!
    Αναρτήθηκε από HeLLeNiCReVeNgE στις 8:55 μ.μ.

  34. ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 84 02/01/2010 23:58:43

    Το θέμα με την 20χρονη δημοσιεύτηκε κάπου στα ψιλά των εφημερίδων και έχει υποβαθμιστεί με άνωθεν εντολή λόγω του νομοσχεδίου που θα ψηφιστεί για να δοθεί υπηκοότητα στους αλλοδαπούς,ενώ αντίθετα υπερτονίζεται το ''θέμα'' με τους αστυνομικούς και τον λαθρομετανάστη για τους αντίστοιχους λόγους.Αυτά τα έπραττε ο Γκαίμπελς το 1940 στη ναζιστική Γερμανία,τα φέρνει το Πασοκ το 2010,με την συνδρομή και την ανοχή των καθεστωτικών μέσων εξαπάτησης.Ο Γ.Γραμματέας του ΠΡΟΠΟ και ο αρχηγός της αστυνομίας επισκέφτηκαν τον ''κακοποιημένο'' μετανάστη στο νοσοκομείο.Πήγαν οι ίδιοι κύριοι στον αστυνομικό που έχασε το μάτι του στην ληστεία της Σαλαμίνας;Πήγαν στην κηδεία του Προποτζή που εκτελέστηκε ανήμερα Χριστουγέννων;Στην 75χρονή γυναίκα που σκοτώθηκε απο τσαντάκια;Πήγαν στην 19χρονη κοπέλα που βιαζόνταν επι 12 ώρες απο 4 Αλβανούς που την είχαν απαγάγει;Το καταλάβαμε κύριε Υπουργέ της Αστυνομίας οτι οι μετανάστες πρέπει πάση θυσία και ανώδυνα να γίνουν Έλληνες πολίτες.Η Γκαιμπελική προπαγάνδα και η ανοησία όμως έχουν και τα όριά τους

  35. man8os avatar
    man8os 03/01/2010 00:00:32

    Εγω δε καταλαβαινω την παρανοια του κυριου Χρυσοχοιδη...
    Την μια λεει οτι θα συλλαβει οσους χρειαστει ωστε να υπαρχει ταξη, κι την αλλη βγαινει και υβριζει ασχημα τους αστυνομικους...
    Τελικα τι ακριβως επιδιωκει ο κυριος?
    Μηπως δεχεχει σχεδιο? Μηπως δε σεβετε τους υπαλληλους του?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ man8os 03/01/2010 00:03:40

      Δεν τον ενδιαφέρει η εγκληματικότητα διότι έχει άλλα πιο μακροπρόθεσμα σχέδια να διεκπεραιώσει κατόπιν εντολών των μόσηδών του. Άλλωστε αυτόν τον φυλάει ολόκληρη διμοιρία 24 ωρες το 24 ωρο όπως και όλους τους εθνοπατέρες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ man8os 03/01/2010 00:04:11

      Δεν τον ενδιαφέρει η εγκληματικότητα διότι έχει άλλα πιο μακροπρόθεσμα σχέδια να διεκπεραιώσει κατόπιν εντολών των μπόσηδών του. Άλλωστε αυτόν τον φυλάει ολόκληρη διμοιρία 24 ωρες το 24 ωρο όπως και όλους τους εθνοπατέρες

      • man8os avatar
        man8os @ Strange Attractor 03/01/2010 00:07:53

        Κανει ζημια ετσι. Αν δε την διορθωσει η δεν αλλαξει συμπεριφορα ,θα την βρει μπροστα του.

  36. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 03/01/2010 00:14:23

    Πάνε σιγά σιγά να περάσουν επικοινωνιακά την δήθεν ανάγκη για ...αλλοδαπά όργανα της τάξης.

    Για αυτό μη φρικάρετε όταν θα σας κάνουν έλεγχο ΑφροΑστυνομικοί. Τους χρειαζόμαστε για να διατηρούμε σε τάξη τους εκ Αφρικής ...Έλληνες.

    Άλλωστε, αυτοί ξέρουν να συμπεριφέρονται όπως πρέπει στους αλλοδαπούς. Όχι σαν τους δικούς μας, τους αγροίκους.

    • ΙΑΝΟΣ avatar
      ΙΑΝΟΣ @ Φυγόκεντρος 03/01/2010 00:33:57

      Αυτοί δέν θά χρησιμοποιούν οπλα ......θά δαγώνουν !! Ο ΑΜΙΝ DADA τής UGANDA τούς αντιπάλους του τούς ....ετρωγε !!!

  37. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 03/01/2010 00:22:42

    Μεγαλύτερα κατακάθια της Ελληνικής κοινωνίας δεν έχουν περάσει απο Υπουργικά χαρτοφυλάκια.

    Πέρυσι λέγαμε για τις δηλώσεις Χρυσό. σχετικά με "Καμπούλ" και τα τοιαύτα.

    Ο άνθρωπος έχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ψυχολογικό πρόβλημα.

    Εάν έχουν ΧΧΧΧ πρέπει οι ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ να δηλώσουν ομαδικά τις παραιτήσεις τους και να τον ρίξουν.

    Ο Χιλιανός εξάλλου δεν χτυπήθηκε άσχημα από τους αστυνομικούς....μερικές σφλιάρες έφαγε. Δεν φέρει τράυματα και αυτές τις μπούρδες που λένε.

    Απλά πράγματα, αύριο οι ομαδικές παραιτήσεις των αξιωματικών, διαφορετικά το πρόβλημα δεν θα είναι μόνο ο Υπουργός αλλά και η ηγεσία της αστυνομίας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Dubai Expatriate 03/01/2010 00:31:04

      Η ηγεσία της αστυνομίας είναι δικά του παιδιά, όπως και η προηγούμενη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Dubai Expatriate 03/01/2010 00:41:35

      Σε ανάρτηση του antinews όταν επελέγη η νέα ηγεσία της αστυνομίας, σχολιαστής είχε γράψει για ανώτατο αξιωματικό, ο οποίος ήταν υπασπιστής του Πολύδωρα και, στην τελετή παραλαβής του νεοσερίφη κορδωνόταν σαν γύφτικο σκεπάρνι και χειροκροτούσε μανιασμένα.

      Λίγες μέρες αργότερα, ο εν λόγω αξιωματικός πήρε προαγωγή και τοποθετήθηκε σε άκρως νευρλγική θέση. Και μετά ψάχνεις εσύ για ανώτατους αξιωματικούς με @@...

  38. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 03/01/2010 00:27:26

    Η Σταλινική προπαγάνδα πού χρησιμοποιούν μέ μεθόδους καί πρότυπα LAVRENTY BERIA καί FELIX DZERZHDINSKY οχριά εμπρός στόν JOSEPH GOEBBELS , Reich Volksaufklärung und Propaganda !!! Αλλά τούς εχουν πλέον καταλάβει ολοι καί γελιοποιούνται !!!

  39. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 03/01/2010 00:30:36

    Με το στυγνό έγκλημα στα Πατήσια, όπου βρήκε φρικτό θάνατο μία Ελληνοπούλα, θα ασχοληθείς καθόλου Χρυσοχοΐδη ; Ή μόνο για τον Χιλιανό θα μάς πρήζεις;

    • ΙΑΝΟΣ avatar
      ΙΑΝΟΣ @ Dubai Expatriate 03/01/2010 00:59:59

      Τό ΠΡΟΠΟτζήδικο εχει opengov ;;;;;;;;;;

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΙΑΝΟΣ 03/01/2010 01:35:44

        Ίωνα καλή μεταγραφή ο Ben Arfa?

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ tiramola 03/01/2010 03:29:57

          Μάπα!

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Dubai Expatriate 03/01/2010 01:24:16

      Χμμμ, η κυβέρνηση...

      Φαντασμένα πλουσιόπαιδα.
      Χαζογκομενίτσες με ψηλοτάκουνα, γουνάκια και μίνι.
      Καλοζωϊσμένα παιδιά πρωην υπασπιστών του βασιλιά.
      Χαζογκομενίτσες που πάνε σε συμβούλια με φορμίτσες και casual ντύσιμο.
      Σαπιοκοιλιάδες.
      Υπουργοί με στυλ νονού της νύκτας,
      Παλιοί γνωστοί πρασινοφρουροί.
      Παιδιά πρωην και νυν βουλευτών και κομματαρχών του παλιού "καλού" ΠΑΣΟΚ.
      Πάσης φύσεως ψώνια,
      και πάει λέγοντας.

      Που να το'ξερα να πάω να γραφτώ κι εγώ στο γυμναστήριο που πήγαινε ο ΓΑΠ. Μπορεί να ήμουνα κι εγώ υπουργός σήμερα...

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αγανάκτηση 03/01/2010 01:33:02

        Ρε κανένας καλός ?????
        και σαπιοκοιλιάδες και γυμνασμένοι...
        χαζογκομενίτσες και με γούνές και με casual...

        Εσύ ποιός είσαι ρε παίδαρε , ο mr perfect?

        • Αγανάκτηση avatar
          Αγανάκτηση @ tiramola 03/01/2010 01:52:49

          Μικρός διάβαζα κι εγώ Τιραμόλα. Έχω ωραίες αναμνήσεις και δεν σκοπεύω να τις χαλάσω.

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ tiramola 03/01/2010 03:06:45

          Ο Ρόβλιας ήταν καλός , αλλά τον φάγατε τον άνθρωπο....

  40. thouthou avatar
    thouthou 03/01/2010 01:38:12

    Προ ημερών, είχα ποστάρει λίνκ του Αδώνιδος, που έλεγε ότι "προσέχτε, μην κάνετε καμιά βίαιη ενέργεια, προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε επίθεση, και σίγουρα θα υπάρξουν ομοβροντίες προβοκάτσιας".... Άσχετο, απλά για την ιστορία...

    Η ιστορία, όπως την έχω καταλάβει, έχει ως εξής:
    Χιλιανός, που επιτέθηκε να σφαξει με λεπίδα, συνελήφθη από την αστυνομία. Δεν ανεφέρθη "επίθεση" όσο ήταν κρατούμενος. Απλά, επειδή προφανώς ήταν γνώστης και μαγκας, προσεπάθησε να δραπετεύσει παραμονή πρωτοχρονιάς... Και τον έπιασαν οι "φρουροί", και τον μαύρισαν... Γιατί κανένας δεν προσπαθεί να δραπετεύσει με αίτηση... Προφανώς κάτι πήγε να κάνει...
    Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου, αυτό δεν θα ήταν όχι θέμα για τις ειδήσεις, αλλά ούτε θέμα για το break των αστυνομικών του τμήματος...
    Αλλά εδώ δεν είμαστε οποιαδήποτε χώρα... Εδώ υπάρχει σχέδιο, υπάρχει κανόνας... Κάποιοι κάτι θέλουν να κάνουν...
    Και μετα κάποιοι άλλοι ιθαγενείς θέλουν να καλέσουν την αστυνομία να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά... Και εγώ να ήμουν, θα έλεγα "όποιος ζήσει, ας έλθει να κάνει μήνυση"....
    Δεν ξέρουμε ποιος θέλουμε να είναι ρόλος της αστυνομίας, και πού να ισορροπήσουμε... Δεν ξέρουμε τί θέλουμε.. Απλά θέλουμε χαζοβιόλικες μπουρδολογίες, και έναν κόσμο που δεν θα χαλάει την (φρ)ουτοπία μας...
    Και μας χαλάει οτιδήποτε μας επαναφέρει στην πραγματική ζωή...

  41. ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 84 03/01/2010 02:44:24

    Το σχέδιο το πάνε μια χαρά:Αρχικά, δημοσιεύματα σε φιλικά προσκείμενες εφημερίδες(Νέα,Ελευθεροτυπία,Έθνος) για τα διακαιώματα των λαθρομεταναστών.Ακολουθεί συνεδρίαση του Υπουργικού τσίρκου συγνώμη Συμβουλίου ήθελα να πω με guest star τον διορισμένο Αρχιεπίσκοπο(μα καλά τι ήμαστε θεοκρατία τύπου Ιράν που θα έλεγαν και οι σύντροφοι αλλά ποτέ δεν είπαν).Ακολουθεί ορυμαγδός δακρύβρεχτων ρεπορτάζ σε όλα τα κανάλια για τους μετανάστες που ζούν εδώ,προσφέρουν(τι ακριβώς;),είναι επιτυχημένοι επιχειρηματίες και θέλουν να γίνουν Έλληνες.Ούτε λόγος βέβαια για τα γκέτο του κέντρου,την πορνεία,τα ναρκωτικά,την εκμετάλευση παιδιών,την εγκληματικότητα που καλπάζει,τις συνθήκες υγιεινής,την εξαθλίωση.Ο λόγος όλων αυτών είναι προφανής:ΝΑ ΚΑΜΨΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ώστε να δεχθεί το καταστροφικό μέτρο της απόδοσης ελληνικής υπηκοότητας σε χιλιάδες μετανάστες που θα αλλάξουν το κοινωνικό,πολιτικό,πολιτιστικό στάτους του μορφώματος που λέγεται Ελληνική δημοκρατία(εδώ γελάμε,δημοκρατία που ο πρωθυπουργός κάνει οτι θέλει και τα δημοψηφίσματα φαντάζουν όνειρο απατηλό).Οι αντιδράσεις απο τους ιθαγενείς είναι πολλές γιατί παρόλη την αποχαύνωση,βλέπουν το κακό που έρχεται.Έτσι περνάμε στην επόμενη φάση του σχεδίου:Υποβάθμιση ειδήσεων που αφορούν την εγκληματική δραστηριότητα αλλοδαπών(πάντα φταίνε οι κακοί Έλληνες ρατσιστές,η οικονομική κρίση,ο ανάδρομος Ερμής μα ποτέ οι ξένοι αυτοί είναι κοσμήματα).Για να ενισχύσουμε όλα αυτά έρχεται και το επεισόδιο με τον καημένο Χιλιανό που τον χτύπησαν οι μπάτσοι(πάντα η αστυνομία ο αποδιοπομπαίος τράγος το έργο είναι γνωστό).Φυσικά πουθενά δεν γίνεται αναφορά ποιός ήταν ο Χιλιανός,τι διέπραξε,αν επιχείρησε να αποδράσει,αν πήγε να αφοπλίσει αστυνομικό.Αυτά είναι άχρηστα παραλειπόμενα που δεν βοηθούν.Ποιό είναι το επόμενο μέρος του σχεδίου;Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει,ο προηγούμενος Δεκέμβρης ίσως σας βοηθήσει.Αλήθεια αυτοί οι αναρχικοί που είναι;Καιρό έχουν να φανούν.....

  42. loretta avatar
    loretta 03/01/2010 03:00:51

    το καημενο το παιδακι....! βρε δεν σοβαρευεστε λιγο που παντα εχουμε μια δικαιολογια για καθε καρυδιας καρυδι ειτε πακιστανο ειτε χιλιανο ειτε δεν ξερω και γω ποιας χωρας λαθρομεταναστη και στο τελος τρωγομαστε μεταξυ μας ολοι και αυτοι οι παρανομοι εγκληματιες ξεκαρδιζονται στα γελια με την ηλιθιοτητα μας? το εχετε παρει χαμπαρι οτι σαυτο πονταρουν και γιαυτο μια ζωη θα προκαλουν φασαριες για να ξεφυτρωνουν μονιμως καποιοι και ειδικα αυτη την εποχη λογο του νομου της ιθαγενειας να τους στηριζουν? στο τελος θα μας ζηταν και τα ρεστα που ζουμε στην χωρα μας..!! Ειπαμη η βλακεια εχει τα ορια της.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ loretta 03/01/2010 03:10:46

      loretta μου ο Αϊνσταιν αμφέβαλε γιαυτό! Πίστευε ότι η ανθρώπινη βλακεία δεν έχει όρια. Μεταξύ μας αυτό πιστευω και εγώ, αλλά "δυστυχώς" δεν είμαι Αϊνστάιν.

  43. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 03/01/2010 03:07:49

    Τελικά είχαμε δεν είχαμε, το αν οι αστυνομικοί δικαιούνται να αποδίδουν δικαιοσύνη ή αν τους επιτρέπεται γενικώς να φέρονται που και που ως εκνευρισμένοι πολίτες, διολισθαίνει και αυτό σιγά-σιγά σε επίπεδο «γνώμης» και «άποψης». Εγώ λέω να αφήσουμε και ορισμένες πολιτικές ορθότητες στην ησυχία τους, δεν είναι κακό.

    • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
      ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ Kurosaki Ichigo 03/01/2010 21:11:39

      Δεν έχεις άδικο...Το κακό συμβαίνει όταν δεν αποδίδει δικαιοσύνη η ίδια η δικαιοσύνη.Φίλε είμαστε μπάχαλο αν δεν το έχεις καταλάβει.

  44. popolaros avatar
    popolaros 03/01/2010 08:45:43

    Διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο.
    Δύσκολοι καιροί να εργάζεσαι στην αστυνομία για 800 ευρά.
    Λευκή απεργία είπατε...

  45. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/01/2010 09:02:56

    kostas1212: τι να διορθώσω ρε φίλε, έχεις γράσο στα μάτια, και κυρίως δεν "ενημερώνομαι" από τα "ειδησεογραφικά sites" από τα οποία ενημερώνεσαι εσύ, ούτε έχω αναλάβει εργολαβία την νομική υπεράσπιση επίδοξων μαχαιροβγαλτών που κυκλοφορούν μόνιμα οπλισμένοι με κάμες και απειλούν ανυποψίαστους ανθρώπους. Διάβασε ολόκληρο το σχόλιό μου και μην απομονώνεις.

    Βούτυρο στο ψωμί της BLACKWATER αλείφετε.

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ αλλενάκι 03/01/2010 14:46:26

      εκανες σχολιο για αποπειρα ανθρωποκτονιας.αν δεν γνωριζεις μην γραφεις.Και πες κ σε εμας τον απλο λαο απο που να ενημερωνομαστε γιατι δεν γνωριζουμε....η αγνοια σου ειναι επικινδυνη και τα επιχειρηματα σου καφενειου...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ kostas1212 03/01/2010 16:38:32

        Επίθεση με μαχαίρι εναντίον κάποιου δεν είναι απόπειρα ανθρωποκτονίας; Χρειάζεται μπαζούκας; Τώρα αν για διάφορους λόγους (βλ. τηλεφωνήματα, δικηγορίνες κλπ) η κατηγορία μετατράπηκε σε πλημμέλημα για να τον ξεφορτωθούν απελαύνοντάς τον, έτερον εκάτερον. Η επίθεση με μαχαίρι όμως, είναι για μένα απόπειρα ανθρωποκτονίας. Τέλος. Υπερασπίσου τους κακοποιούς όσο θέλεις, απλά μην υποτιμάς τη νοημοσύνη μας.

        • kostas1212 avatar
          kostas1212 @ Strange Attractor 04/01/2010 15:51:04

          αν δεν εχεις γνωση, απλα μην σπαταλας ενεργεια...δηλ. καθε ληστεια ειναι αποπειρα ανθρωποκτονιας?μη λετε ο καθενας το μακρυ κ το κοντο του.

  46. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 03/01/2010 09:59:46

    Δεν μπορεί να ανεχθούμε τέτοια περιστατικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους, αν ήταν πάνω σε μια συμπλοκή σύλληψης (όχι τύπου ζαρντινιέρας) αλλάζει το πράγμα και πιθανόν να μπορεί να δικαιολογηθεί και στην τελική να πέσει και καμιά παραπάνω άλλα τα βασανιστήρια -αν ήταν- δεν μπορεί να είναι ανεκτά.

  47. ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ avatar
    ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ 03/01/2010 10:21:33

    Κυριοι,

    χωρις να μπουμε στην νομικη διερευνηση του θεματος (εαν ενα χαστουκι αποτελει βασανισμο, καθως ολα τα υπολοιπα εμπειμπουν σε συμπλοκη μεταξυ δεσμοφυλακα και κρατουμενου) παραμενει το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΜΑ.......... ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟ-ΠΟ?

    ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

    (σε συναρτηση με την συμπεριφορα του ΠΡΟ-ΠΟ σε αναλογο περιστατικο υποτυθεμενου βασανισμου και θανατου πακιστανου )

  48. Tasos avatar
    Tasos 03/01/2010 10:33:04

    Για καθήστε ρε παιδιά. Δηλ. εσείς όταν πιάνετε πχ ένα φίλο του παιδιού σας να του κλέβει ένα αυτοκινητακι το πλακώνετε στο ξύλο? Οταν ένας περιπτεράς πιάνει ένα πρεζόνι να κλέβει μια σοκολάτα το σακατεύει? Αυτοί οι σαδιστές αστυνομικοί δεν είναι οι ίδιοι πού όταν γίνει μια ληστεία σκάνε μύτη 1 ώρα μετά το συμβάν? Αυτοί δεν είναι που κάθονται και βλέπουν τους αναρχικούς να καταστρέφουν περιουσίες και τα ξύνουν? Αυτοί δεν είναι ο ορισμός του δημοσίου υπαλλήλου του δε βαριέσαι εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα? Αυτοί δεν είναι νταβατζήδες ιερόδουλων, προστάτες νυχτερινών μαγαζιών? Οπως είπε ο Χρυσοχοϊδης : ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ! Πρέπει να τηρούμε τους νόμους. Ο Σωκράτης κάποτε πέθανε αντί να τους παραβεί. Κι αυτοί οι σαδιστές του λένε :Ησουν μαλάκας. Η δεν είναι έτσι?

  49. μαρικα avatar
    μαρικα 03/01/2010 11:45:57

    Tasos Αν εισουνα εσυ στη σημερινη Ελλαδα αστυνομικος τι θα εκανες;Θα βαλεις
    σε κυνδινο την ζωη σου χωρις να ξερεις οτι τελικα μπορει να καταληξεις στην φυλακη.Εδω στην Γερμανια εν οψη και τις εγγληματικοτητας η κυβερνηση εδωσε στην αστυνομια περισσοτερα δικαιωματα,αν κανει το ιδιο και η Ελλαδα
    θα καθαρησει πολυ γρηγορα η ιρα απο το σιταρη θα ακουστη και στα κυκλωματα
    και δεν θα ερχωνται πλεον οι λαθρομεταναστες στην Ελλαδα,αλλα που κατι τετιο, με αυτους που μας κυβερνουν ξεχασε αυτες τις πολιτελειες

  50. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 03/01/2010 14:54:25

    Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία.

    Οι Έλληνες είναι υπό συγκεκαλυμμένο διωγμό (με το γάντι λέει ο λαός) και μάλιστα μέσα στη χώρα τους.
    Αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι Συνέλληνες,όλοι οι πατριώτες όπου και εάν ανήκουν πολιτικά.

    Ελάτε ΟΛΟΙ να ενώσουμε τις φωνές μας και τις ανησυχίες μας για το μέλλον αυτής της Πατρίδας.

    Ναι αξίζει να ξεσηκωθεί η νεολαία μας τα παιδιά μας και να κατέβουν στους δρόμους χωρίς κουκούλα και με κριτήρια το μέλλον του τόπου και το δικό τους.
    Και εμείς από κοντά .Να δουν ένα τίμιο αγώνα για την Πατρίδα χωρίς να μας προσπερνάν σύριζα από την μούρη μας με το σορό ,αυτοί που κάθε ημέρα προδίδουν τον λαό και την Πατρίδα τους.

    Χρειάζεται ένας νέος ανένδοτος με σύνθημα το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος των Ελλήνων φωνάζοντας ρυθμικά “εκατό και είκοσι” (120) αλλά αυτή τη φορά όχι με ένα Γεώργιο Παπανδρέου δίπλα μας αλλά με ένα Γιώργο-Τζέφρυ Παπανδρέου απέναντι από τον Ελληνικό Λαό για τις προδοσίες που έχει κάνει σε αυτό τον τόπο. Αυτός και οι όμοιοι του.

    Έκαναν το Σύνταγμα των Ελλήνων ένα κουρελόχαρτο.


    Μπήκαν στη πόλη οι οχτροί!!!!!

    Ο λαός δεν ξεχνά οργανώνεται νικά και αυτή τη φορά και τιμωρεί.

    Είναι Συνταγματική επιταγή να αντιδράσουμε ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!

    Δ Ε Ν Π Α Ε Ι Α Λ Λ Ο !!!!!!!!!

    Etherovamon

    Υ.Γ υπηρετώντας την Πατρίδα μου ορκίστηκα να φυλάττω πίστη σε αυτήν και το Σύνταγμα της χώρας και με κάνουν να νοιώθω επίορκος.

  51. Tasos avatar
    Tasos 03/01/2010 17:30:27

    Ναι εγώ τους είπα να γίνουν νταβατζήδες και νονοί της νύχτας...

  52. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 05/01/2010 16:15:11

    Διαβαστε λιγο κ αυτο....

    "Απολογήθηκαν ενώπιον του ανακριτή οι 2 από του 5 αστυνομικούς που κατηγορούνται για κακοποίηση Χιλιανού κρατούμενου στο αστυνομικό τμήμα Ακροπόλεως, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

    Οι 2 αστυνομικοί, οι οποίοι κατηγορούνται για άμεση συνέργεια στις πράξεις των τριών συναδέλφων τους, καθώς φέρονται να μην εμπόδισαν την κακοποίηση του Χιλιανού.

    Όπως μεταδίδει ο Σκάι, οι αστυνομικοί είπαν ότι είδαν τους συναδέλφους τους να χτυπούν τον αλλοδαπό, αλλά ότι αποχώρησαν από το τμήμα, με τη λήξη της βάρδιας τους, πριν δηλαδή αρχίσει ο κύριο όγκος των βιαιοπραγιών εναντίον του 30χρονου χιλιανού.

    Οι υπόλοιποι 3, που κατηγορούνται για βασανιστήρια και κατάχρηση εξουσίας, πήραν προθεσμία και θα απολογηθούν την Πέμπτη.

    Το τελευταίο 3μηνο, συνολικά 11 περιπτώσεις αστυνομικής αυθαιρεσίας ερευνώνται από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, τα οποία σχετίζονται με περιστατικά κακοποίησης κρατουμένων μεταναστών σε ολόκληρη την επικράτεια, αλλά και καταγγελίες πολιτών για κατάχρηση εξουσίας από πλευράς αστυνομικών.

    Η κατάθεση του Χιλιανού θύματος βασανισμού: «Τρεις ώρες με χτυπούσαν εναλλάξ»

    «Μπορώ να αναγνωρίσω και τους επτά που με χτύπησαν έναν προς έναν», δήλωσε ο 30χρονος Χιλιανός υπήκοος που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από 3 ειδικούς φρουρούς στο Αστυνομικό Τμήμα Ακροπόλεως. Ο σημερινός Τύπος δημοσιεύει τις καταθέσεις τόσο του θύματος, όσο και των κατηγορούμενων αλλά και αυτοπτών μαρτύρων – συναδέλφων τους. Την ίδια στιγμή, στον ανακριτή οδηγούνται σήμερα, οι αστυνομικοί που κατηγορούνται για βασανιστήρια και κατάχρηση εξουσίας.

    Ιδιαίτερα επιβαρυντική για τους βασανιστές είναι και η γνωμάτευση της ιατροδικαστού κυρίας Χ. Σπηλιοπούλου: «Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή εντοπίζεται στους νεφρούς λόγω της εκτεταμένης μυϊκής καταστροφής και ο ασθενής παρουσιάζει οξεία νεφρική ανεπάρκεια. Τα θλαστικά τραύματα έχουν προκληθεί από πολλαπλές πλήξεις και έχει χρησιμοποιηθεί και επιμήκης ράβδος, το αποτύπωμα δε του οργάνου εμφανίζεται στο αριστερό πλάγιο και δεξιό πρόσθιο θωρακικό τοίχωμα, στην πρόσθια επιφάνεια του αριστερού μηρού και πολλαπλώς στο οπίσθιο θωρακικό αποτύπωμα».

    Ο 30χρονος Χιλιανός περιγράφει στην κατάθεσή του αναλυτικά τον άγριο ξυλοδαρμό του: «Ζήτησα από έναν αστυνομικό που τότε είχε αναλάβει υπηρεσία να μιλήσω στο τηλέφωνο. Αυτό έγινε στις 31.12.2009 και περί ώρα 14.15. Επειδή το καρτοτηλέφωνο δεν λειτουργούσε, του ζήτησα με τα λίγα αγγλικά που γνωρίζω να πάρω ένα τηλέφωνο από το γραφείο του. Του το ζήτησα δύο-τρεις φορές και τον άκουγα να λέει “μ...”, “γ... ” και άλλες λέξεις που δεν μπορώ να θυμηθώ. Μπήκε τότε στο κρατητήριο και μου έδωσε δύο χαστούκια και με έβγαλε από εκεί. Εγώ νόμιζα ότι θα με πήγαινε στο τηλέφωνο. Πράγματι εκείνος με πήγε στο γραφείο απέναντι από το κελί αλλά έκλεισε την πόρτα και έβγαλε το κλομπ. (...) Στο γραφείο τότε δεν υπήρχε κάποιος άλλος αστυνομικός που να με χτυπούσε αρχικά. Βρισκόταν όμως στο γραφείο άλλοι τρεις αστυνομικοί με στολή οι οποίοι κοιτούσαν. Ο αστυνομικός που με έβγαλε έξω από το κελί με χτύπησε με το κλομπ στο αριστερό μου μπράτσο αρχικά και σε άλλα σημεία του σώματός μου που δεν θυμάμαι ακριβώς. Εγώ αντέδρασα και έσπρωξα τον αστυνομικό στον τοίχο, όπου τον συγκράτησα εκεί και τον ρωτούσα ισπανικά για ποιον λόγο με χτυπούσε. Τότε σηκώθηκαν και οι άλλοι τρεις αστυνομικοί και με χτυπούσαν όλοι μαζί. Όσο χρόνο με χτυπούσαν η πόρτα των κρατητηρίων ήταν κλειστή αλλά οι άλλες του γραφείου ήταν ανοικτές και μπορούσα να βλέπω τις σκάλες. Τρεις ώρες περίπου με χτυπούσαν εναλλάξ όλοι οι παραπάνω και εγώ είχα δεμένα τα χέρια μου με χειροπέδες πίσω. Με είχαν τοποθετήσει σε έναν πάγκο που βρίσκεται σε ένα γραφείο απέναντι από τα κρατητήρια. Πότε με χτυπούσαν δύο και οι υπόλοιποι κοιτούσαν και πότε ένας-ένας».

    Ο βασανισμός του άτυχου Χιλιανού ο οποίος, όπως υποστηρίζει, συνελήφθη γιατί δεν είχε τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και δηλώνει ζογκλέρ, δεν τελείωσε εκεί. Λίγο αργότερα, ένας εκ των βασανιστών του φόρεσε πάλι χειροπέδες, τον κάθισε στον πάγκο και άρχισε πάλι να τον χτυπά. «Από τις πέντε το απόγευμα της Πέμπτης μέχρι νωρίς το πρωί της Πρωτοχρονιάς ήμουν μέσα στο κελί μου ξαπλωμένος και το βράδυ έκανα εμετό και έφτυνα αίμα... Μόλις ήρθε ο πρωινός σκοπός στα κρατητήρια, τον άκουσα να φωνάζει στους δύο αστυνομικούς που ήταν εκεί το βράδυ. Αυτό έγινε αφού είχε μπει στο κελί, είδε τα αίματα και ήρθε από πάνω μου. Εξέτασε τα πόδια μου και τα χέρια μου... Πιστεύω ότι με δικές του ενέργειες ήρθα στο νοσοκομείο».

    Μαρτυρίες κατηγορουμένων και αυτοπτών ειδικών φρουρών

    Ε. Γ., ειδικός φρουρός στο ΑΤ Ακροπόλεως: «Μπαίνοντας μέσα στον προθάλαμο των κρατητηρίων, σε ένα παγκάκι, καθόταν ένας κρατούμενος, αν θυμάμαι καλά φορώντας χειροπέδες, και δύο αστυνομικοί τον χτυπούσαν με κλωτσιές, γροθιές και με μια ελαστική ράβδο σε διάφορα σημεία του σώματός του. Σε ερώτησή μας γιατί τον χτυπούν, μας απάντησαν ότι επιτέθηκε στον σκοπό, ήταν αντιδραστικός και προσπάθησε να φύγει. Οπως στη συνέχεια πληροφορήθηκα, ο ένας από τους δύο αστυνομικούς που χτυπούσε τον κρατούμενο ονομάζεται Α. Π. Μετά από αυτό αποχωρήσαμε διότι δεν είχαμε άλλη αρμοδιότητα εκεί και θεωρώντας ότι όλες οι ενέργειες των αστυνομικών ήταν οι ενδεδειγμένες».

    Ε. Μ., αστυφύλακας: « Είδα κάποιον άνθρωπο να φωνάζει προκλητικά και μετά τον συνάδελφο Π. να τον χτυπάει με την αστυνομική ράβδο του. Ρώτησα τι έγινε και μου είπε ότι του επιτέθηκε προσπαθώντας να αποδράσει και τον δάγκωσε στο χέρι. Είχαν μάλιστα αναφέρει σχετικά στον αξιωματικό υπηρεσίας. Αποχώρησα γιατί δεν είχα κάποια αρμοδιότητα θεωρώντας ότι όλα θα γίνουν σύμφωνα με τον νόμο».

    Δ. Σ., ειδικός φρουρός: «... Ακουσα φωνές και τον Π. που φώναξε βοήθεια, αμέσως έσπευσα και είδα τον κρατούμενο να έχει πέσει πάνω του, πήρα τις χειροπέδες και του τις πέρασα. Μαζί τον ηρεμήσαμε και τον βάλαμε να καθήσει σε μια καρέκλα... Δεν του ασκήθηκε βία».

    Α. Π., αστυνομικός: « Αρνούμαι, δεν επιθυμώ να εισέλθω τώρα στην ουσία της υπόθεσης για την οποία κατηγορούμαι αλλά θα το κάνω αυτό μόλις βρω και συμβουλευτώ δικηγόρο και μελετήσει όλα τα στοιχεία της δικογραφίας».

    Συγκρατούμενος στο Α.Τ. Ακροπόλεως: «Δεν μπορούσαμε να δούμε τίποτα από εκεί και πέρα. Για μισή ώρα περίπου ακούγαμε τον Χιλιανό να φωνάζει δυνατά, να κραυγάζει από πόνο και πολύ φασαρία από χτυπήματα και φωνές αστυνομικών ή άλλων»

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.