23/12/2008 12:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συναισθάνονται την αγωνία τους, αλλά τους απολύουν

«Ακούμε τον άνεργο, αλλά και τον εργαζόμενο, που φοβάται μη χάσει τη δουλειά του. Συναισθανόμαστε όσα βασανίζουν τους συμπολίτες μας, που δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα. Καταλαβαίνουμε πολύ καλά το άγχος των νέων ανθρώπων, Είμαστε κοντά τους.»

Κάπως έτσι έκλεισε την ομιλία του στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό ο Πρωθυπουργός. Εκφράζοντας την αγωνία του για τους εργαζόμενους που κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους.  Και  πριν περάσουν 6 ώρες,  λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα,  ο υπουργός Πολιτισμού (και ξάδερφός του Κ. Καραμανλή) επιδεικνύοντας το πιο σκληρό του πρόσωπο,  αποφασίζει να στείλει  στην ανεργία τρεις νέες μητέρες.  Που εγκλημάτησαν γιατί δούλευαν στον αμαρτωλό ΟΠΕΠ (αυτόν της ΖΗΜΕΝΣ) πριν από το 2004.  Που εγκλημάτησαν γιατί συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο της  Ανεξάρτητης Κίνησης Εργαζομένων ΟΠΕΠ, αντίπαλου συνδυασμού στον κομματικό συνδυασμό της Ν.Δ. Που εγκλημάτησαν γιατί τόλμησαν να διεκδικήσουν εργασιακά δικαιώματα για τους ξεκρέμαστους συναδέρφους τους.

Το πιο σκληρό πρόσωπο της δεξιάς είναι εδώ! Πίσω από το προσωπείο της δήθεν κοινωνικής ευαισθησίας. 

Ευχόμαστε  ο κ. υπουργός να μην γνωρίζει τις ενέργειες των συμβούλων του και των υποτακτικών του που του προσφέρουν κακές υπηρεσίες.

Ευχόμαστε τώρα  που τις  μαθαίνει να ανακαλέσει αυτή την ανάλγητη και απαράδεκτη επιλογή παραμονές Χριστουγέννων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 23/12/2008 12:22:50

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Η Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομένων ΟΠΕΠ καταγγέλλει με τον πλέον έντονο και κατηγορηματικό τρόπο την τρομοκρατία τον εκφοβισμό και εν γένει τις απολύσεις στις οποίες προχώρησε και προχωρά η Διοίκηση του ΟΠΕΠ καθοδηγούμενη από συγκεκριμένους συμβούλους και Δ/ντές κατά εργαζομένων, που στις διεξαχθείσες εκλογές των εργαζομένων τον Μάιο τόλμησαν να εκφράσουν ελεύθερα το δημοκρατικό τους δικαίωμα και φυσικά εναντίον εκείνων των εργαζομένων που τόλμησαν να συμμετάσχουν σε ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο και όχι στο κομματικό της Νέας Δημοκρατίας.
    Η κατάσταση έχει πλέον ξεφύγει από κάθε όριο:
    • Όσοι εργαζόμενοι έκαναν το λάθος να προσληφθούν πριν το 2004 και διαθέτουν τόσο τα τυπικά όσο και τα ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις εργασίας τους θα πρέπει να απομακρύνονται με συνοπτικές διαδικασίες από την εργασία τους
    • Όσοι εργαζόμενοι δεν αποδέχτηκαν την παραλαβή συγκεκριμένου ψηφοδελτίου για ψήφιση στις εκλογές του σωματείου και παρά το γεγονός ότι οι υπηρεσίες στις οποίες εργάζονται έχουν αντικείμενο, πρέπει να απομακρύνονται και μάλιστα με την συνοδεία security
    • Τέλος όσοι εργαζόμενοι πίστεψαν ότι εν έτει 2008 εργάζονται σε συνθήκες δημοκρατίας και θέλησαν να ασκήσουν το αναφαίρετο δικαίωμά τους συμμετοχής σε ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο θα πρέπει για παραδειγματισμό να απομακρύνονται από την εργασία τους πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων.

    Αποκορύφωμα των πρωτοφανών αυτών συνδικαλιστικών διώξεων αποτελούν οι απολύσεις 3 συναδέλφων εκ των οποίων η μία διετέλεσε επί 3,5 έτη Γενική Γραμματέας του Συλλόγου Εργαζομένων και στις τελευταίες εκλογές εκλέχτηκε μέλος του Δ.Σ. των εργαζομένων και η άλλη συμμετείχε ως υποψήφια στο ψηφοδέλτιο της ΑΚΕΟ (Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομένων ΟΠΕΠ) και εκλέχτηκε επιλαχούσα.
    Καλούμε τον Υπουργό Πολιτισμού να ανακαλέσει άμεσα τις απολύσεις των τριών συναδέλφων και να καταλογίσει ευθύνες σε όσους (συμβούλους διοίκησης, δ/ντές, Διοίκηση) εισηγήθηκαν τις απολύσεις των συνδικαλιστικών αυτών στελεχών , επαναφέροντας δυστυχώς στο προσκήνιο άθλιες μεθόδους πολιτικών διώξεων του παρελθόντος.
    Επίσης καλούμε όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης ( ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ) να παρέμβουν τόσο εντός όσο και εκτός Βουλής προκειμένου να σταματήσουν αυτόν τον κατήφορο των Διοικούντων του ΟΠΕΠ που με τις ενέργειές τους τον έχουν μετατρέψει από ένα ζωντανό Οργανισμό Προβολής του Ελληνικού Πολιτισμού σε μία αρτηριοσκληρωτική κομματική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας και εκλογικό κέντρο της κυβέρνησης εν όψει των επερχόμενων εθνικών εκλογών

  2. KaryID avatar
    KaryID 23/12/2008 12:36:53

    Οι εκλογές σε πολλούς φορείς των εργαζομένων του δημοσίου ανατρέπουν τους μέχρι τώρα συσχετισμούς δυνάμεων γιατί πρώτες σε ψήφους έρχονται συνδικαλιστικές παρατάξεις προσκείμενες στο ΠΑΣΟΚ.
    Γι' αυτό έχουν χάσει την ψυχραιμία τους.
    Η απώλεια της ψυχραιμίας είναι ότι χειρότερο μπορεί να μας συμβεί, οδηγεί σε πανικό, σε σπασμωδικές αυταρχικές αντιδράσεις, σε μη χειρότερα ... ... ...

  3. τάκης avatar
    τάκης 23/12/2008 12:37:36

    Αυτό είναι αλητεία!!!
    Ελπίζω να ανακαλέσουν!

  4. KaryID avatar
    KaryID 23/12/2008 12:39:13

    Διορθώνω: καταγράφεται απώλεια δυνάμεων της Ν.Δ. στο συνδικαλιστικό κίνημα, αν όχι πάντα υπέρ ΠΑΣΟΚ, υπέρ και άλλων δυνάμεων, γενικά.

  5. rena avatar
    rena 23/12/2008 12:50:02

    Ή διαφορετικά...

    το έγκλημα να μην είσαι Ν.Δ.

    παραφράζοντας... το έγκλημα να είσαι αξιοπρεπής!

  6. oktapus avatar
    oktapus 23/12/2008 12:54:37

    Ακομη και αυτοι οι δεξιοι επαψαν να πιστευουν οτι οι πολιτικοι τους συμπαραστεκονται και συμμεριζονται τον πονο τους.

    Γιατι ειναι πονος να γυρνουν τα παιδια απ' το σχολειο και η μανα βουβη κι ανεκφραστη να τους δειχνει το αδειο πιατο.

    Το μακελειο φρεσκο της μεγαλης σφαγης των δημοσιων ακινητων δεν αφηνει νου να ηρεμησει και να εμπιστευτει σε βαρβαρους το αυριανο του καρβελι.

  7. sotiris avatar
    sotiris 23/12/2008 13:00:53

    Το δίδυμο Σιώψη - Λιάπη, συνεχίζει το έργο του. Για ψάξτε λίγο τη ΖΗΜΕΝΣ, τη σχέση του Σιώψη, τα 300,000 Ε, τον "σύμβουλο" παντός καιρού Δημόπουλο, και τις διευθύνσεις 3ου ΚΑΠΣ και Ψηφιακών όπου εργάζονταν αυτά τα παδιά... Για ψάξτε το. Σκοτώνουμε τους μ΄΄αρτυρες για να μην υπάρχουν μάρτυρες κε Λιάπη!

  8. kanis avatar
    kanis 23/12/2008 13:08:29

    "Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι όλοι πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι και να μην κινούμαστε εκτός πραγματικότητας..." Newsroom ΔΟΛ

    Δηλαδή:... ακολουθήστε το δικό μας παράδειγμα, μη χολοσκάτε και πάτε στα PRADA, να ψωνίσετε, όπως κι η Ντόρα μου, βρε αδελφέ, να ξεσκάσετε λίγο!

  9. oktapus avatar
    oktapus 23/12/2008 13:17:19

    Να γνωριζουν οι κ. Λιαπηδες οτι τα υπουργεια δεν ειναι ιδιωτικο τους τσιφλικι.
    Οι ανατολιτικες και τουρκμενικες νοοτροπιες τους δεν εχουν θεση στη δυτικη μας κουλτουρα.
    Ευτυχως που ο Ελληνικος λαος με πληρη ωριμοτητα σε λιγο θα αποφασισει την απολυση τους.
    Η Ελλαδα για τους Ελληνες και οχι για ορδες βαρβαρων.

  10. τιραμολα avatar
    τιραμολα 23/12/2008 13:30:42

    Πρεπει να δωσουμε ενα τελος στην επικοινωνιακη πολιτικη!
    Τερμα οι ηθοποιοι!
    Εχω διαφωνησει και την κοπανησα απο το εκσυγχρονιστικο ΠΑΣΟΚ που καμια σχεση δεν ειχε με σοσιαλισμο....
    Ωφειλω ομως να ομολογησω οτι ασχετα με την διαπλοκη που οργιασε επι των ημερων του , ο κινεζος ειχε γραψει σε μπλοκακι τις δουλειες που επρεπε να γινουν και προχωρουσε μεθοδικα...
    Αυτο το μπουρδελο που λεγεται νεα διακυβερνηση δεν εχει προηγουμενο στην ιστορια της χωρας....

  11. kanis avatar
    kanis 23/12/2008 13:39:10

    @tiramola

    "ο κινεζος ειχε γραψει σε μπλοκακι τις δουλειες που επρεπε να γινουν "
    "...ασχετα με την διαπλοκη που οργιασε επι των ημερων του"

    Αυτή είναι η σωστή σύνταξη στο κείμενό σου, η σωστή σειρά των προτάσεων δηλαδή, για να εκφραστεί σωστά το νόημα, που θέλεις να αποδόσεις. Αυτό άλλωστε έλεγε κι ο Πρετεντέρης χθες βράδυ, εμμέσως πλην ΣΑΦΩΣ!

  12. τιραμολα avatar
    τιραμολα 23/12/2008 13:43:05

    Γιωργο Παπανδρεου
    Ακου την φωνη των νεων!
    Καποτε υπηρξαμε και μεις!
    Μην τους αφηνεις ερμαιο στην παραπληροφορηση των ΜΜΕ της διαπλοκης και των εμισθων κουκουλοφορων!
    Διωξε ολους αυτους που δηλωνουν νομιμοφροσυνη στα συμφωνα σταθεροτητας!

    Ειναι κυριαρχο και διαχρονικο το συνθημα
    "ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"
    Μην χασουμε αλλη ευκαιρια!
    Εμεις θα μεινουμε εδω για να φωναζουμε να διαμαρτυρομαστε για ενα καλυτερο αυριο!
    ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ!

  13. τιμωρός avatar
    τιμωρός 23/12/2008 13:53:34

    Με το μαλακό θα κλάψουμε όλοι οι προοδευτικοί. Και μόλις στέγνωσαν τα μάτια μας από τον Αλέξη (sic).

  14. τιραμολα avatar
    τιραμολα 23/12/2008 13:55:18

    "Σήμερα, είναι απαίτηση της νέας γενιάς να την ακούσουμε, όταν μας λέει ότι "για να προχωρήσει σε αυτή την κοινωνία, δεν έχει αξία το πτυχίο, δεν έχει αξία ο κόπος, η γνώση, η πρωτοβουλία, η προσπάθεια δημιουργίας, ούτε καν οι βαθμοί". Αλλά σημασία έχει το μέσο, ο ευτελισμός των νέων. Αυτό είναι το πρόβλημα, που τρέχουν στα βουλευτικά γραφεία για να διορισθούν σε ένα άθλιο STAGE, να πουλήσουν τη συνείδησή τους, τις αξίες τους, με ποια προοπτική; Την ανασφάλιστη εργασία; Τα 300 με 700 ευρώ που θα πάρουν;

    Σας ρωτώ, κυρίες και κύριοι, αγαπητοί συνάδελφοι: Είμαστε περήφανοι γι' αυτή την κατάντια; Ως πότε θα συνεχίσει αυτός ο ευτελισμός της νέας γενιάς; Θα αφήσουμε να γίνει η σημερινή γενιά, η γενιά που χάθηκε; Αυτοί είναι που θα κληθούν να τραβήξουν την Ελλάδα μπροστά. Αντί να τους δώσουμε ελπίδα, στήριξη, πρότυπα, αρχές και αξίες, την πίστη στον εαυτό τους, τους γυρνάμε την πλάτη.

    Κι εγώ σήμερα, σας λέω και φωνάζω: Είμαι κι εγώ με τη νέα γενιά, εμείς είμαστε με τη νέα γενιά, που δεν συμβιβάζει τις αρχές της και τα όνειρά της, που δεν αντέχει άλλο τις άθλιες εικόνες της καθημερινής διαφθοράς, που δεν αντέχει άλλο το ρουσφέτι, την αδιαφάνεια, την αναξιοκρατία και το ψέμα.

    Είναι αυτό το παρασκήνιο που καταδικάζει σήμερα η νεολαία. Είναι αυτή η ασυλία και η αλαζονεία στην πολιτική ζωή του τόπου. Οι υπουργοί να οργανώνουν τη λεηλασία της δημόσιας περιουσίας, τα Βατοπέδια, τα ομόλογα, τις υποκλοπές και οι υπουργοί να παίρνουν άφεση αμαρτιών από τον πρωθυπουργό της χώρας"

  15. kanis avatar
    kanis 23/12/2008 13:56:39

    @13
    Ασε τα παιδάκια μακρυά. Αρκετά τα εκμεταλεύτηκαν.

  16. Greco avatar
    Greco 23/12/2008 13:57:12

    @factor ok μη με φωναζεις...εισαι και γαυρος :)

    απλα εγραψα ενα σχολιο που ελεγα καθως εισαι αξιοπιστο και blog με μεγαλη επισκεψιμοτητα και ασχολεισαι που κ που με αμυνα και διπλωματια να εβαζες και κανα ποστ για τη β.ηπειρο καθως νομιζω ειναι ενα θεμα που θα πρεπε να καιει και πολυ λιγα ακουγονται.Ιδιαιτερα μετα την ανεξαρτητοποιηση του κοσσυφοπεδιου και την προθεση της αλβανιας να γινει μερος της e.u.

  17. miamar avatar
    miamar 23/12/2008 14:10:28

    Βρε σεις τον Τιραμόλα βάλτε τον σε κορνίζα μέρα που είναι!!

  18. tony avatar
    tony 23/12/2008 14:18:07

    Δε βαριέστε,εδώ χάνεται η αυτοκρατορία εσείς μιλάτε για τρεις ανέργους?Ας το πάρουμε απόφαση ο χοντρός δεν βρίσκει με τίποτα 53,000,000,000 ευρώ. Ούτε ο λιγνός επίσης.Ούτε όλοι μαζί.Αν αυριο τό πρωί τά αφεντικά του πλανήτη βάλουν μπρος το τυπογραφείο και τυπώσουν τρεις φορές τόσα λεφτά,μπορεί να την βγάλει το σύστημα μέχρι τον Αύγουστο.Μετά πάλι στα ίδια θά είμαστε.Για ποιό λόγο πέφτει καθημερινά η τιμή του πετρελαίου?Η ζήτηση προβλέπεται στό 1/5 της περσινής.Δεν είμαι σε θέση να καταλάβω τί σημαίνει αυτό.Αυτό που καταλαβαίνω ειναι οτι τά αφεντικά δεν τό αγοράζουν.Δεν το αγοράζουν γιατί δεν μπορούν να τό πουλήσουν.Αρα αυτοί ξέρουν κάτι που δεν τό ξέρω εγώ.Για ποιό λόγο φέτος οι άνθρωποι θά καταναλώσουν το 1/5 του πετρελαίου που κατανάλωσαν πέρυσι.Τον λόγο δεν τον ξέρω άλλα σίγουρα υπάρχει.

  19. ataktos avatar
    ataktos 23/12/2008 14:26:09

    KaryID- όταν λες» Οι εκλογές σε πολλούς φορείς των εργαζομένων του δημοσίου ανατρέπουν τους μέχρι τώρα συσχετισμούς δυνάμεων γιατί πρώτες σε ψήφους έρχονται συνδικαλιστικές παρατάξεις προσκείμενες στο ΠΑΣΟΚ. »
    το πιστεύεις?
    η απλά είναι το τελευταίο άσθμα της χουντικής!!!! περιόδου που τα μέχρι τώρα επιστρατευμένα τσογλάνοια τύπου π.χ. ρ.ρ. στον παλιό μου εργασιακό χώρο ως φερέφωνα βγάζουν τα αντρίκεια τους ??
    Έχουν και ωραία άσπρα γυαλάκεια που θαμπώνουν τη «ωραία μας» Όλγα Τ. στο ΜΕΓΚΑ .
    Χα χα χα χα χχχχα

  20. τιραμολα avatar
    τιραμολα 23/12/2008 14:30:58

    Αν απο την αρχη στηριξα και στηριζω τον ΓΑΠ για μια μονο και βασικη αιτια...
    ΟΤΙ ΕΘΕΣΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ...
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕς ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ
    Η , ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΠΟΝΗ ΚΑΙ ΑΙΜΑΤΗΡΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ , ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ , ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΙΑΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΣΠΕΙΡΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ...

    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΠΡΟΒΒΑΤΟ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ...
    ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ , ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕ ΣΑΦΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ...
    ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ Ο ΓΑΠ ΥΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ . ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ , ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟς ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΟΣΚΩΤΑ...
    ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ
    ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΛΛΑ ΒΑΘΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΗΘΟΣ....

  21. ataktos avatar
    ataktos 23/12/2008 14:31:57

    Τιραμολα- εσύ πάντως τον χαβά σου .
    Εμείς μουμουλουκες
    εσύ μάγκας ,
    όμορφος (για TV)
    και ωραίος .
    Καλές σου γιορτές (και μη σκασεις ).

  22. 6-11-008 avatar
    6-11-008 23/12/2008 14:40:00

    απορια ενος βλακα...


    οι αστυνομικοι που κατεβαινουν στο κεντρο της αθηνα και αλλου πανοπλοι και χωρις διακριτικα τι ειναι; δεν ειναι κουκουλοφοροι;!!!
    Αναρτήθηκε από 11-12-008 στις 4:34 πμ 0 σχόλια

  23. ataktos avatar
    ataktos 23/12/2008 14:42:08

    πσσσσσσσσσσσσσσ μην τα πω και γινω κακος.
    Ευχαρηστω!!!

  24. Factorx avatar
    Factorx 23/12/2008 14:43:20

    @Greco στη διαθεσή σου.γραψει και στείλε

  25. ataktos avatar
    ataktos 23/12/2008 14:50:59

    Factorx- πιστεύει κανεις ειλικρινά αλλα και οποιος άλλος (η) ότι ο Μπουλης μπορεί να μας ανακοινώσει το τρίτο τους ????????????
    τώρα μέρα χρηστούγενων?
    Θαυμα.... θαυμα ...

  26. oktapus avatar
    oktapus 23/12/2008 14:51:19

    Που βλεπεις τα εκατομμυρια απολυμενων στην Ευρωπη βρε ψευτη, Ανωνυμε νρ. 25;
    Επειδη δηλαδη ενας στην Αμερικη πηδησε απο το μπαλκονι θα ακολουθησουμε ολοι;
    Γιατι ετσι εκανες εσυ περισυ μετα το Ζαχο/ Πηδημα;

  27. ataktos avatar
    ataktos 23/12/2008 14:53:14

    Anonymous -ουτε εσει??

  28. oktapus avatar
    oktapus 23/12/2008 14:56:19

    ατακτε

    Λες καποιος λεισβος σπορος της τελικης φθινοπωρινης σπορας στα θεσσαλικα μπαμπακοχωραφα να τιναξε φυντανι;
    Χα, χα, χα!
    θα βγουν ως και οι γαλοπουλες στο σεργιανι!!!!!!!!!!!!

  29. ataktos avatar
    ataktos 23/12/2008 14:58:44

    ωχ αχ ωχ αχ ...

  30. KaryID avatar
    KaryID 23/12/2008 14:59:24

    @άτακτε: εκλογές που έγιναν σε ομοσπονδίες (π.χ. δάσκαλοι, ή στο σωματείο υπαλλήλων του υπουργείου προεδρίας, νομίζω και ΔΕΗ;) έδειξαν μεγάλη διαφορά εις βάρος της ΝΔ, αυτό έγραψα.

  31. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 23/12/2008 15:00:07

    τεστ

  32. donaE avatar
    donaE 23/12/2008 15:32:06

    @ oktapus 29 Δεν σπερνουν βαμβακι το φθινοπωρο,μη λες οτι σου κατεβει.

  33. oktapus avatar
    oktapus 23/12/2008 15:52:26

    33.
    Ο,τι μου ανεβει λεω, cara donaE.
    Τωρα εσυ κολλας στο μηνα σπορας η στο αλλιως εισαι
    μπαμπακοπληκτη;

  34. αποχωρών avatar
    αποχωρών 23/12/2008 16:11:24

    Αντί ο κ. Καραμανλής να οργανώνει στημένες παραστάσεις όπου θα υποδύεται τον «υπεύθυνο πρωθυπουργό», ας προβεί στην τελευταία υπεύθυνη πράξη της πρωθυπουργίας του κι ας δώσει τέρμα στα αδιέξοδα της χώρας προκηρύσσοντας εκλογές.

  35. donaE avatar
    donaE 23/12/2008 16:19:22

    @34 αμα σ'αρεσει δεν εχω προβλημα.

  36. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 23/12/2008 17:33:05

    Μπορεί κάποιος να μας δώσει περισσότερα στοιχεία πριν αρχίσουμε να φωνάζουμε? (...και εγώ μαζί σας μετά)

    Όπως:

    -υπό ποιο καθεστώς εργάζονται στον ΟΠΕΠ?
    (μόνιμοι, αορίστου, συμβασιούχοι, κλπ)
    -με ποια δικαιολογία / αιτία απολύθηκαν?

    Γιατί αν απολύθηκαν γιατί :
    -ήταν σε αντίπαλο ψηφοδέλτιο ...κάκιστα
    -αν είχαν σύμβαση και έληξε ο χρόνος, δεν κατάλαβα γιατί κάποιος με μέσο ή χωρίς που μπαίνει συμβασιούχος, πρέπει μετά να μονιμοποιείτε
    -αν είχε σύμβαση έργου και απολύθηκε δεν καταλαβαίνω την φασαρία
    -αν υπάρχει άλλος λόγος απόλυσης να μας αναφερθεί για να κρίνουμε


    ΥΓ

    ...και από ότι γνωρίζω στο ΥΠΠΟ ιδιαίτερα η ΝΔ είναι συνδικαλιστικά τρίτο κόμμα, όποιος μπει στην σελίδα της ΑΔΕΔΥ το βλέπει

  37. greg avatar
    greg 23/12/2008 20:42:40

    Το καθεστός των παιδιών ήταν πλήρους ομηρίας. Τους έκαναν συμβάσεις ορισμένου χρόνου (2003) και έληξαν το 2004. Από τότε δεν τους ξαναέκαναν συμβάσεις. Όμως πληρώνονταν κανονικά, και βάσει του εργατικού δικαίου, όταν μια σύμβαση ορισμένου σιωπηρά ανανεώνεται ορίζεται ως αορίστου. Το καθεστώς είναι ιδιωτικού δικαίου εκειπέρα. Άρα τεχνικά μπορούσαν να τους απολύσουν. Όμως αυτοί τους διώχνουν χωρίς αποζημίωση για μια σύμβαση ορισμένου χρόνου που έχει λήξει πριν από 5!!!! χρόνια!

    Αυτά είναι τα κατορθώματά τους φίλε Ιθαγενή

  38. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/12/2008 21:27:02

    Συμφωνώ μαζί σου όσο αφορά το εργατικό δίκαιο, αλλά επειδή εργάζομαι στο Δημόσιο, το να εργάζεσαι 5 χρόνια χωρίς σύμβαση, λυπάμαι που σου το λέω αλλά .....
    Από που πληρώνονταν?
    Αποκλείεται να μην υπήρχαν είτε αποφάσεις πρόσληψης είτε δικαστικές αποφάσεις και κάποιος να πλήρωνε, γιατί είναι ακάλυπτος και ο διαχειριστής και ο εκκαθαριστής των δαπανών...
    (όσο και αν είδα από την σελίδα του ότι ο ΟΠΕΠ είναι ΝΠΙΔ...)
    Αυτό σημαίνει ότι είναι μια πατέντα για παράκαμψη του ΠΔ 164/2004, (ΝΠΙΔ, μη ύπαρξη συμβάσεων) και συμφωνώ μαζί σου ότι είναι κρίμα να χάνει κάποιος τη δουλειά του, αλλά είναι κρίμα να θυμάται και τα δικαιώματά του (σύμβαση, άδειες, αποζημιώσεις κλπ) όταν μας συμφέρει μόνο...

  39. βαγγελης avatar
    βαγγελης 23/12/2008 21:49:16

    δεν θα αναφερθω στο συγκεκριμενο θεμα αποκλειστικα γιατι δεν εχω περισσοτερα στοιχεια οσο και να ειναι ασχημο να απολυεις ...
    Ο,τι καθεστως και να ισχυει εκει, οτι συμβασεις και να υπαρχουν θα πρεπει να ακολουθειται παντοτε το εξης:
    οσοι ειναι σε συμβαση και προκειται να ληξει η συμβαση, εφοσον θα προσληφθουν καποιοι στη θεση αυτη πρεπει τοτε πρωτεραιοτητα να εχουν οι ηδη συμβεβλημενοι. Ειναι αυτονοητο και ανθρωπινο πιστευω να μην απολυεις καποιον επειδη απλα εληξε η συμβαση του και παιρνεις εναν αλλον στη θεση του χωρις να δωσεις δυνατοτητα/ευκαιρια στον πρωτο να συνεχισει. Δεν ειναι μονιμοτητα η οχι, ειναι η απλη 'κοινωνικη' λογικη που λεει οτι ειμαστε ανθρωποι και οχι μηχανες. Χωρις λογους 'απολυσης' γιατι να μην ανανεωσεις μια συμβαση με καποιον;

  40. thanos avatar
    thanos 23/12/2008 21:51:26

    @26 ataktos
    December 23rd, 2008 at 2:50 pm

    αποκλειεται...ο φιλος ειναι σε αποθεραπεια...με τον κρινο δεν γινεται νταραβερι.

  41. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/12/2008 22:11:15

    γιατί έτσι δημιουργείς στρατιές συμβασιούχων πελατειακής βάσης και η ζωή συνεχίζεται...
    γιατί έτσι δεν υπάρχει αξιοκρατία και έχουμε τα χάλια που βλέπουμε....
    γιατί λοιπόν να μην γίνει :

    -καταγραφή των δημοσίων υπαλλήλων
    -μετακίνηση των υπεράριθμων
    -αξιολόγηση / επιμόρφωση / άρση μονιμότητας (...η πολιτική ηγεσία να μην έχει καμία ενασχόληση με το προσωπικό, προσοντολόγιο /καθηκοντολόγιο ότι γίνεται σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, δεν καταλαβαίνω γιατί το δημόσιο πρέπει να το διοικούν οι ιδιαίτεροι-ες πολιτικών γραφείων, συνδικαλιστές και κομματικές ταυτότητες)
    -κάλυψη των κενών με διαγωνισμό ώστε να μπουν οι καλύτεροι και όχι οι προτιμότεροι? (...ξέρω εδώ είναι Ελλάδα και έχουμε ...κεκτημένα και αυτονόητα)

  42. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/12/2008 22:12:09

    ...και απολύσεις βεβαίως

    και πριν αρχίσει κάποιος να ουρλιάζει, μόνιμος δημόσιος υπάλληλος είμαι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.