#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2013 14:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνέντευξη Τσίπρα στην Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung: Το χρονικό μιας επικοινωνιακής σύγχισης



Η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung δημοσιεύει σήμερα τη διακοπείσα  συνέντευξη του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Α. Τσίπρα στον ανταποκριτή της εφημερίδας Michael Martens, η οποία προαναγγέλλεται στην πρώτη σελίδα με κείμενο υπό τον τίτλο «Διαμάχη στην Αθήνα για την F.A.S. Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης Τσίπρας διακόπτει συνέντευξη» που αναφέρει τα εξής: «Μια διακοπείσα συνέντευξη του αρχηγού της αντιπολίτευσης στην Αθήνα Αλέξη Τσίπρα στην εφημερίδα προκαλεί εδώ και ημέρες έντονες συζητήσεις σχεδόν σε όλα τα ελληνικά ΜΜΕ και στο διαδίκτυο. Ο αρχηγός του αριστερού κόμματος ΣΥΡΙΖΑ έδιωξε τον δημοσιογράφο μετά από οκτώ λεπτά συνέντευξης, διότι οι ερωτήσεις του δεν ήταν ευγενικές. Λίγες ημέρες αργότερα η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα Αυγή ισχυρίστηκε ότι δεν ήταν οι ερωτήσεις ο λόγος για τον οποίο εκδιώχθηκε ο δημοσιογράφος, διότι είναι γνωστό ότι ο Τσίπρας δεν φοβάται ποτέ τις συνεντεύξεις. Περισσότερο ήταν το „αλαζονικό και αναιδές“ ύφος των ερωτήσεων που οδήγησε τον κ. Τσίπρα «από σεβασμό στον εαυτό του και στο θεσμικό του ρόλο» να διακόψει τη συνέντευξη. Η εφημερίδα Ελευθεροτυπία ανέφερε ότι η FAS εξαρχής έθεσε «πολύ ιδιαίτερες ερωτήσεις». Η πραγματική ιστορία στη σελίδα 5».

Το κείμενο της διακοπείσας συνέντευξης και η εκδοχή του δημοσιογράφου για τα γεγονότα δημοσιεύεται υπό τον τίτλο «Δεν θέλεις να είσαι φίλος μου» και υπότιτλο «Οκτώ λεπτά ή πέντε ερωτήσεις διάρκεσε. Μετά ο αρχηγός της αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας διέκοψε τη συνέντευξη και με πέταξε έξω. Η ιστορία μιας επικοινωνιακής σύγχυσης».

Αρχικά ο δημοσιογράφος παραπέμπει σε δημοσίευμα της Αυγής της 21ης Ιουλίου που ανέφερε τα εξής: «Η FAZ είναι μία από τις πιο μεγάλες και έγκριτες γερμανικές εφημερίδες και είναι λογικό να ενδιαφέρεται για τις εξελίξεις στην Ελλάδα και να τις καλύπτει. Πλην όμως, ο ανταποκριτής της για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, Μ. Μάρτινς, έχει μάλλον επηρεαστεί από το ύφος ανθύπατου, με το οποίο κυκλοφορούν στα κυβερνητικά γραφεία οι συμπατριώτες του πολιτικοί και τα στελέχη της τρόικας, και νόμιζε ότι αυτή η συμπεριφορά είναι ανεκτή και από τους υπόλοιπους. Έτσι θεώρησε ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι γενικώς διαθέσιμος ακόμη και για πολιτικώς ανεύθυνες συνεντεύξεις» και σημειώνει ότι ο Α. Τσίπρας είναι ο αρχηγός του κόμματος της αντιπολίτευσης και ότι η Αυγή είναι η εφημερίδα του κόμματός του.

Αυτό όμως που δεν πληροφοφήθηκαν οι αναγνώστες είναι ότι ο Τσίπρας διέκοψε τη συνέντευξη και έδιωξε τον δημοσιογράφο. Εν συνεχεία η υπεύθυνη Τύπου κα Μπαδογιάννη απέστειλε μειλ στη σύνταξη της εφημερίδαςμε θέμα «Επιστολή διαμαρτυρίας εκ μέρους του Αλέξη Τσίπρα για τη διακοπείσα συνέντευξη με την FAZ», όπου ανέφερε ότι ο δημοσιογράφος «υπερέβη κατά πολύ τα όρια της δημοσιογραφικής ηθικής», ότι εργάζεται βάσει «φημών, δηλώσεων τρίτων προσώπων και ανεξακρίβωτων πληροφοριών». Δεδομένου ότι ο κ. Τσίπρας δεν παραχωρεί συνεντεύξεις στον «κίτρινο τύπο», ήταν «υποχρεωμένος» να διακόψει τη συνέντευξη.

Είναι αποδεκτό να διακόψει ένας πολιτικός μια συνέντευξη και να διώξει τον δημοσιογράφο. Η παροχή συνέντευξης δεν αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα του δημοσιογράφου. Μόνο που «οι φήμες, δηλώσεις τρίτων και ανεξακρίβωτες πληροφορίες» ήταν δηλώσεις του ίδιου του κ. Τσίπρα και μπορεί να τις βρει κάποιος στην ιστοσελίδα του κόμματός του και στην Αυγή.

Ακολουθεί το απομαγνητοφωνημένο κείμενο της συνέντευξης, μεταφρασμένο από τα ελληνικά, σε ανέκδοτη, κατά λέξη απόδοση του περιεχομένου. Η πρώτη ερώτηση είναι ίσως, το παραδέχομαι, μια περίεργη πρώτη ερώτηση για συνέντευξη, αλλά αργότερα θα καταλάβετε γιατί την έθεσα.

Ερώτηση: Θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας ως άνθρωπο με χιουμορ;

Απάντηση: Με χιουμορ;

Ερώτηση: Ναι, ως άνθρωπο με χιούμορ. Ως άνθρωπο που έχει την αίσθηση του χιουμορ.

Απάντηση: Είναι δύσκολο να περιγράψω τον εαυτό μου. Αλλά νομίζω ότι έχω αίσθηση του χιούμορ, ακόμη και αν δεν θέλω να επαινέσω τον εαυτό μου.

Ερώτηση: Κατανοητό. Ο λόγος για τον οποίο το ρωτάω είναι οι γελοιογραφίες στην Αυγή. Για παράδειγμα, στις 14 Απριλίου στην εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ υπήρχε μια γελοιογραφία στην οποία ο Χίλτερ από την κόλαση τηλεφωνούσε λέγοντας: «Άνγκελα, εσύ είσαι; Δεν θα δώσεις χρήματα στους Έλληνες;» και αυτή απαντούσε: «Όχι, φυσικά και όχι, δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι για τα χρέη τους, αρχηγέ!». Το βρίσκετε αστείο; Μπορείτε να γελάσετε με αυτό;

Απάντηση: Πρέπει να παραδεχθώ ότι αυτό δεν το έχω δει. Αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρχει λογοκρισία στην σάτιρα. Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι χιουμοριστικές γελοιογραφίες που δημοσιεύθηκαν από όλες τις πλευρές, τόσο στο Focus και στο Spiegel όσο και στις ελληνικές εφημερίδες, συχνά διακρίνονται από μια λεπτή αίσθηση του χιούμορ που όμως προσβάλλει την πολιτικώς ορθή σκέψη που πρέπει να επιδεικνύουμε στις σχέσεις των δύο λαών.

Ερώτηση: Το ρωτώ διότι θα ήθελα να θέσω μια πιο γενική ερώτηση. Δεν πρόκειται μόνο για τις γελοιγραφίες και ορισμένα σχόλια στην Αυγή. Υπάρχουν πολλές δηλώσεις, δικές σας, μελών του κόμματός σας, ανθρώπων που πρόσκεινται στο κόμμα σας, επικεφαλής συνδικάτων που είναι μέλη του κόμματός σας ή θεωρείται ότι πρόσκεινται σε αυτό, για το «τέταρτο ράιχ» που θέλει να κυριαρχήσει στην Ελλάδα ή να την μετατρέψει σε αποικία. Άλλοι αποκαλούν τον πρώην πρωθυπουργό Παπανδρέου ή τον σημερινό πρωθυπουργό Σαμαρά προδότη. Θεωρείτε ότι αυτή είναι η γλώσσα που θα έπρεπε να χρησιμοποιούν οι πολιτικοί αρχηγοί στην Ευρώπη του 2013;

Απάντηση: διαπιστώνω ότι δεν είστε καλά πληροφορημένος. Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε η Αυγή εκφράζουν τέτοιου είδους απόψεις. Πρόκειται για πολιτικές απόψεις που δυστυχώς υπάρχουν στην Ελλάδα, αλλά οι οποίες εκπροσωπούνται από την ακροδεξιά. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι της άποψης ότι δεν πρόκειται για πρόβλημα στις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών αλλά για ένα πρόβλημα ευρωπαϊκής φύσης για το οποίο απαιτείται μια ευρωπαϊκή λύση. Ο ΣΥΡΙΖΑ αντιτίθεται στην πολιτική της κας Μέρκελ, διότι αυτή η πολιτική καταστρέφει όχι μόνο την Ελλάδα αλλά ολόκληρη την Ευρώπη.

Ο δυνάμει πρωθυπουργός της Ελλάδας, μιλά ήρεμα και χαλαρά, αλλά οι χειρονομίες και η γλώσσα του σώματος δείχνουν ότι είναι εκνευρισμένος. Υποθέτω ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι ο ισχυρισμός του πως το κόμμα του δεν χρησιμοποιεί την ανεκδιήγητη σύγκριση με τους ναζί είναι λανθασμένος. Μόνο μια φευγαλέα ανάγνωση της Αυγής το αποδεικνύει. Δεν είναι μόνο η γελοιγραφία με το τηλεφώνημα Χίλτερ – Μέρκελ. Στις 20 Ιουλίου η Αυγή αναφέρει σχετικά με την επίσκεψη Σόιμπλε στην Αθήνα « ο Gauleiter Σόιμπλε στηρίζει τους μαθητές του». Δεν είναι αυτό εθνικοσοσιαλιστική ορολογία; Ισχύει ωστόσο ότι οι συγκρίσεις με τους ναζί προέρχονται και από την ελληνική δεξιά, κυρίως από το κόμμα των Ανεξάρητων Ελλήνων και τον αρχηγό του Πάνο Καμμένο. Μερικά παραδείγματα από σχόλια του Καμμένου στην ιστοσελίδα του κόμματός του: «όποιος συνεργάζεται με το οικονομικό τέταρτο ράιχ πρέπει να γνωρίζει ότι όταν οι Γερμανοί αποχωρούσαν, σκότωναν όσους είχαν συνεργαστεί μαζί τους» (ομιλία στις 10.06.2013)

«Δημιουργήσαμε μια κοινοβουλευτική ομάδα με τους δέκα πρώτους βουλευτές που τόλμησαν να πουν όχι σε όλα, όχι στην συνθηκολόγηση της Ελλάδας, όχι στον γερμανικό ζυγό... Θα δώσουμε τέλος στην ξένη κατοχή από τραπεζίτες, κεφαλαιοκαρχαρίες και εγχώριους προδότες» (ομιλία στις 27.04.2013)

 

Εκτός από τους Γερμανούς, οι αιτούντες άσυλο είναι για τον Καμμένο οι πιο επικίνδυνοι εχθροί της Ελλάδας. Στις 13 Ιουνίου 2012 είπε στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra Channel «Βλέπουμε ότι μπαίνουν μέσα στα σπίτια με καλάσνικοφ, πράγμα που δεν συνέβαινε πριν στην Ελλάδα». Εάν η ΕΕ δεν μπορεί να ασκήσει πίεση στην Τουρκία, η Ελλάδα θα έπρεπε να στείλει τους αιτούντες άσυλο στην Γερμανία και να νοιαστεί για αυτούς ο Σόιμπλε. «Πρέπει να φύγουν όλοι».

 

Το γεγονός ότι ο λαϊκιστής της αριστεράς Τσίπρας και ο λαϊκιστής της δεξιάς Καμμένος κάνουν τα ίδια δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη. Ζουν σε παρόμοιους κόσμους. Μια αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ πήγε στο κομματικό συνέδριο των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Σε μια συνάντηση που έλαβε χώρα στις 22 Μαρτίου ο Τσίπρας και ο Καμμένος συζήτησαν για τις δυνατότητες συνεργασίας. Εξ ου και η προτελευταία μου ερώτηση:

 

 

 

Ερώτηση: Εάν αυτές οι απόψεις προέρχονται μόνο από τους εθνικιστές, γιατί φλερτάρετε  με ημι-φασιστικά κόμματα όπως οι Ανεξάρτητοι Έλληνες;

 

Απάντηση: Φλερτάρουμε;

 

Ερώτηση: Με ημι-φασιστικά κόμματα

 

Απάντηση: Ημι...

 

Ερώτηση: ...φασιστικά κόμματα

 

Απάντηση: Και ως προς αυτό δεν είστε καλά πληροφορημένος. Δεν μπορείτε να χαρακτηρίζετε ως ημιφασιστικό ένα κόμμα που εκπροσωπείται στο κοινοβούλιο και αποτελεί απόδειξη μιας διαφοροποιημένης δημοκρατικής παρουσίας στην πολιτική ζωή. Ακόμη και αν δεν συμφωνούμε με τις απόψεις τους σε μια σειρά θεμάτων, κανείς δεν επιτρέπεται να χαρακτηρίζει ως «ημιφασιστικό» ένα κόμμα που εκφράζει μια πολιτικώς ορθή άποψη για την κα Μέρκελ. Και θα ήθελα να σας παρακαλέσω να αλλάξετε τη διατύπωση της ερώτησης.

 

Ο Τσίπρας έχει δίκιο. Η λέξη «ημιφασιστικό» είναι υπερβολική. Ανόητη υπερβολή. «Λαϊκιστικό δεξιό κόμμα» θα ήταν καλύτερος χαρακτηρισμός. Λίγο μετά τη συνέντευξη ζήτησα γραπτώς συγγνώμη από τον Τσίπρα για την επιλογή των λέξεων. Αλλά δεν ήταν αυτό το θέμα. Η πέμπτη ερώτηση οδήγησε στην εκδίωξή μου. Ήταν η εξής:

 

Ερώτηση: Τον Ιούνιο του 2012 είπατε ότι τα κυβερνητικά κόμματα της ΝΔ και τους ΠΑΣΟΚ «υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν ως λάφυρο στην Άνγκελα Μέρκελ». Τουλάχιστον έτσι ανέφεραν τα ΜΜΕ. Μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνει αυτό;

 

Απάντηση: Τον Ιούνιο;

 

Ερώτηση: Τον Ιούνιο του 2012 είπατε, σύμφωνα με την εφημερίδα Καθημερινή,  ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν στην Άνγκελα Μέρκελ. Εάν πρόκειται για σωστό παράθεμα, πράγμα που φυσικά δεν γνωρίζω, τι σημαίνει;

 

«Δεν θυμάμαι να έχω πει κάτι τέτοιο». Με αυτή τη φράση ο Αλέξης Τσίπρας τελειώνει τη συνέντευξη. Διαμαρτύρεται για κακόβουλες ερωτήσεις και λέει ότι ποτέ δεν ισχυρίστηκε πως οι κυβερνήσεις στην Αθήνα παρέδωσαν την ελληνική σημαία στην κα Μέρκελ. Ωστόσο, ένα βίντεο από την τελευταία προεκλογική του ομιλία τον Ιούνιο του 2012 που μεταδόθηκε από την ελληνική τηλεόραση αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο. Στις 14 Ιουνίου ο Τσίπρας μίλησε στην πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα και είπε, ενώπιον χιλιάδων οπαδών επί λέξει, ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ «υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν ως λάφυρο στην Άνγκελα Μέρκελ». Δελτίο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ περιέχει την ίδια δήλωση, χωρίς τη λέξη «λάφυρο».

 

Σπανίως υπάρχει συνέχεια μετά από μια συνέντευξη. Τρεις ώρες μετά την εκδίωξή μου, μου τηλεφωνεί η υπεύθυνη τύπου Δανάη Μπαδογιάννη. Απαιτεί να πληροφορηθεί με ποιους έλληνες δημοσιογράφους συναντήθηκα εκείνη την ημέρα και ποιοι ήταν οι πληροφοριοδότες μου για την προετοιμασία των ερωτήσεων. Κατονομάζει γνωστό Αθηναίο συνάδελφο. Κάποιος της είπε ότι συναντήθηκα μαζί του και θέλει να μάθει αν αυτό ισχύει. Ο ΣΥΡΙΖΑ επικοινώνησε επίσης με έλληνες δημοσιογράφους και τους ρώτησε αν είχαν μιλήσει με τον Γερμανό. Αφού αρνήθηκα επανειλημμένως ότι συναντήθηκα με γνωστό δημοσιογράφο της εφημερίδας Καθημερινή, η κα Μπαδογιάννη επιμένει: «Είστε σίγουρος ότι σήμερα δεν μιλήσατε με κανέναν από την Καθημερινή;»

 

Αντερώτηση: όταν ο Αλέξης Τσίπρας και οι άνθρωποί του χαρακτηρίζουν ανήθικο έναν άνθρωπο που τους αντιμετωπίζει με τις ίδιες τους τις δηλώσεις, αυτό δεν σημαίνει εν τέλει περισσότερα για τους ίδιους και την κουλτούρα του πολιτικού τους διαλόγου, παρά για αυτόν που παραθέτει τα λεγόμενά τους;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αγεάδης avatar
    Νίκος Αγεάδης 28/07/2013 16:03:12

    Ο Γερμανός ξεχνάει πως τις βρισιες και τα ρατσιστικά τα ξεκίνησαν οι ίδιοι. Δεν θα απολογηθούμε!!! στους Γερμανούς!!! Ο Τσίπρας έπρεπε να όμως να τον ξαποστείλει με βρετανικό χιούμορ...

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Νίκος Αγεάδης 28/07/2013 16:22:39

      Πολύ σωστά!
      Κι ακόμα, αν αυτή η συνέντευξη δεν είναι κακόβουλη, τότε τι είναι?
      Πάντως και του Τσίπρα του χρειάζονταν. Κάθεται ανάμεσα σε δυό σκαμνιά κι έπεσε κάτω.
      Άλλα λέει στους ξένους, άλλα στους Έλληνες.
      Άλλα υπόσχεται στους επιχειρηματίες κι άλλα στους εργαζόμενους.
      Χαριεντίζεται με τον ΣΕΒ και τα σούπερ καπιταλιστικά think tanks και μετά κάνει και τον αριστερό!
      Έλεος!!

  2. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 28/07/2013 16:44:51

    Εδώ και καιρό μαζεύουν κάποιοι υλικό. Είναι τόσες οι ασυναρτησίες του που θα τον αποκαθηλώσουν τάχιστα. Η ώρα της Ζωής ήρθε. Τουλάχιστον ο Κων/ος θα δει την κορούλα του αρχηγό.

  3. dioklis avatar
    dioklis 28/07/2013 16:46:53

    Άλλη μια τέτοια συνέντευξη και ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει 5 μονάδες . Ίσως και να είναι αυτός ο κρυφός στόχος τους , θέλουν να σιγουρέψουν την εκλογή του και να του φορτώσουν την πτώχευση της χώρας !

  4. panos2 avatar
    panos2 28/07/2013 17:17:38

    Ηλιθιες ερωτησεις..
    Ας στειλουμε την Espresso να ρωτησει για τις καταληψεις,οχι για τα μνημονια τα χαρατσια και αν υπαρχει σχεδιο

  5. τέστε avatar
    τέστε 28/07/2013 18:23:39

    ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ,ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ,ΘΡΑΣΟΣ,ΨΕΜΑ
    μερικά από τα χαρακτηριστικά του ΣΥΡΙΖΑ.
    έπρεπε να υπήρχε βίντεο ή ηχογράφηση της συνέντευξης και να κυκλοφορούσε και στο YOUTUBE ,έτσι για να γελάσουν και οι πικραμένοι σύντροφοι.

    • lower avatar
      lower @ τέστε 29/07/2013 01:06:44

      Η συνέντευξη υπάρχει εδώ σε audio:

      http://www.faz.net/aktuell/politik/europaeische-union/interview-mit-alexis-tsipras-und-willst-du-nicht-mein-bruder-sein-12307999.html

      • τέστε avatar
        τέστε @ lower 29/07/2013 17:29:29

        Σ ευχαριστώ.

  6. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 28/07/2013 18:50:09

    Συμπέρασμα : Καλά του έκανε και τον έδιωξε. Αυτοί οι σε διατεταγμένη υπηρεσία Γερμανοϋπάλληλοι, είτε λέγονται Φούχτελ είτε Ράϊνχενμπαχ είτε Μάρτενς, είναι ανεπιθύμητοι, ύποπτοι και απεχθείς. Δεν τους σηκώνει άλλο εδώ το κλίμα. Ράους!

    • παρατηρητης avatar
      παρατηρητης @ ΑπυθιΑ 28/07/2013 21:25:58

      συμπερασμα μονο γλυκές ερωτησεις που να ταιριαζουν στο λαϊκίστο λόγο του ΣΥΡΙΖΑ. Αν ο δημοσιογράφος τον ρώταγε για το οικονομικο του προγραμμα ηθελα να ηξερα την αντιδρασή του

  7. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:42:00

    Επειδή πρέπει να αποδίδονται τα του Κοαίσαρος τω Καίσαρει, ο Γερμανος τον ζόρισε με δηλώσεις που είχε όντως κάνει. Και όποιος δεν αναλαμβάνει δημοσίως τις ευθύνες όσων λέει, είναι ή υποκριτής, ή λαϊκιστής. Και ο Τσίπρας και το κόμμα του έχουν και τις 2 "αρετές"...

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 20:35:29

      Ναι!
      Προπαντός μη και δεν αποδώσουμε στον Καίσαρα όσα μας ζητάει......

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ εναςάσχετος 29/07/2013 18:12:21

        Δε ζητάει τίποτα. Την υποκρισία δεν αντέχουν κάποιοι...

  8. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/07/2013 19:45:05

    Συμπέρασμα αυθαίρετο. Το συμπέρασμα εξ όσων έγιναν είναι πολύ απλό για ΜΗ φανατισμένους και εμπαθείς ανθρώπους. Δε γουστάρω καθόλου τη γερμανική νοοτροπία απέναντί μας, αλλά όλοι οι δημοσιογράφοι που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους είναι υποχρεωμένοι να ζορίζουν και να μη χαϊδεύουν αυτιά. Ο Τσίπρας την πάτησε από υπερβολική αυτοπεποίθηση ή άγνοια. Καλύτερα να αρνείτο εξ αρχής να δώσει συνέντευξη. Τώρα απλά εκτέθηκε ο υπερφιαλισμός και το ψώνιο του. Πολύ μικρός ως προσωπικότητα όταν δεν αντέχει σε λίγη πίεση...

    • Dal avatar
      Dal @ Γεώργιος Τ. 28/07/2013 20:53:14

      "Δε γουστάρω καθόλου τη γερμανική νοοτροπία απέναντί μας, αλλά όλοι οι δημοσιογράφοι που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους είναι υποχρεωμένοι να ζορίζουν και να μη χαϊδεύουν αυτιά". Όπως δηλαδή πράττουν οι δικοί μας όταν έχουν απέναντί τους πχ τον Σοι-μπλέ.

      • τέστε avatar
        τέστε @ Dal 28/07/2013 21:34:20

        ...όχι όπως πράττει ο Κούλογλου απέναντι στον Τσίπρα.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Dal 28/07/2013 22:59:14

        Επειδή είδα τη συνέντευξη της Κοσιώνη, τον ζόρισε αρκετά. Απλώς εκείνος ως γερόλυκος της πολιτικής, είχε το μυαλό-πονηριά να μην απαντάει ουσιαστικά. Ο Τσίπρας με την ψευτομαγκιά που έχει ο σύγχρονος νεοέλληνας νόμισε ότι θα μπορεί να απαντάει άνετα ότι ερώτηση και να του κάνουν. Την πάτησε, εκνευρίστηκε και έχασε το παιχνίδι των εντυπώσεων και πήγε μετά το γραφείο τύπου του σύριζα να μαζέψει τα σπασμένα κατηγορώντας τους εγχώριους δημοσιογράφους ότι του έστησαν δύσκολες ερωτήσεις. Τόση ωριμότητα για ηγέτης. Δεκαπενταμελούς και αν...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Γεώργιος Τ. 29/07/2013 06:19:02

      Ο Τσίπρας, όσον αφορά τις εντυπώσεις στο εσωτερικό δεν την πάτησε καθόλου μα καθόλου φίλε μου.

      Θυμήσου την ΧΑ που τσίμπησε +2% μετά το χαστούκι.
      Ένα χαστούκι πιο ευγενικό ήταν κι αυτό σε έναν αλαζόνα ξένο.

      • τέστε avatar
        τέστε @ Γιώργος Αχαιός 29/07/2013 17:29:07

        Άστοχο το σχόλιο σου

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ τέστε 29/07/2013 21:44:14

          Εύστοχο το σχόλιό μου.

          • αΠυΘια avatar
            αΠυΘια @ Γιώργος Αχαιός 30/07/2013 07:55:10

            Εύστοχο το σχόλιό σας!

  9. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 28/07/2013 19:50:25

    Ο... άλλος Κωνσταντίνος, θα τη δει;

  10. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 28/07/2013 20:42:19

    "Ερώτηση: Τον Ιούνιο του 2012 είπατε ότι τα κυβερνητικά κόμματα της ΝΔ και τους ΠΑΣΟΚ «υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν ως λάφυρο στην Άνγκελα Μέρκελ». Τουλάχιστον έτσι ανέφεραν τα ΜΜΕ. Μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνει αυτό;
    -Απάντηση: Τον Ιούνιο;
    -Ερώτηση: Τον Ιούνιο του 2012 είπατε, σύμφωνα με την εφημερίδα Καθημερινή, ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν στην Άνγκελα Μέρκελ. Εάν πρόκειται για σωστό παράθεμα, πράγμα που φυσικά δεν γνωρίζω, τι σημαίνει;
    «Δεν θυμάμαι να έχω πει κάτι τέτοιο». "

    -"Και, μετά, υπέστειλαν την ελληνική σημαία.

    Και την παρέδωσαν στην Άνγκελα Μέρκελ."
    http://www.syriza.gr/%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE/

    O πολύς Τράγκας καίει το μυαλό. Και τον αρχιψευταρά έτοιμοι να υπερασπιστούμε ("καλά έκανε και τον έδιωξε") , αφού όποιος κάνει ερωτήσεις που εκθέτουν τον αρχηγό του Νάσου Θοδωρίδη , είναι ύποπτος.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Kώστας ΜΠ 29/07/2013 09:01:22

      Ετσι ακριβως !Οι ηλιθιοι με τους ηλιθιους του συριζοτσιπρεικου !Αμαν πια με το γλυψιμο των ΄΄ αντιστασιακων=βλεπε Τσιπρα ''του γλυκου νερου που δεν εχουν το θαρρος της αυτογνωσιας των οσων λενε !Ουστ στους ημιμαθεις πολτικαντιδες τυπου Τσιπρα !

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Ραβινος 29/07/2013 09:40:01

        Ότι ειπώθηκε,όταν ειπώθηκε, πολύ σωστά ειπώθηκε. Γιατί να το επαναλάβει τώρα, που δεν του συμφέρει; Ξέρετε εσείς καλά πως οι...πολιτικοί, λένε άλλα σήμερα και άλλα αύριο. Τόσα χρόνια στρεψοδίκες και σοφιστές ψηφίζετε-στηρίζετε. Τι υποκρισία είναι αυτή που σας κυρίευσε ξαφνικά; Σήμερα εσχάτως, τόση πρεμούρα υπεράσπισης της άκρατης ...ειλικρίνειας! Όσο κι αν κρώζουνε παράφωνα οι πανικόβλητοι κουταλοκράτες, ο παίς προπονείται για να διεκδικήσει το ...χρυσό!
        Και χωρίς ....αναβολικά, την πρώτη θέση στο βάθρο, δεν την βλέπει κανείς. Άρα, πολύ σωστά τον σούταρε τον εξυπνάκια υπαλληλίσκο, που με αυθάδεια νόμισε πως θα του φτιάξει και την ...ατζέντα. Ουστ στους υποκινούμενους χλεχλέδες και τους χειροκροτητές τους. Μπορούμε να καταστραφούμε και μόνοι μας αν το αποφασίσουμε. Δε χρειαζόμεστε καν, σπόνσορες!

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 12:50:22

          Οι κουτοπονηριες τυπου ''οτι ειπωθηκε ειπωθηκε ..''μονο κουφιοκεφαλακηδες πειθουν !Οσο για το IQ των χειροκροτητων του συριζοτσιπρεικου συνοθυλευματος τα κειμενα τους ως το ανωθεν αποτελουν την ασφαλεστερη μαρτυρια οτι κινειται σε επιπεδο ραδικιου μιας και η επωδος τους ειναι οτι ''Μπορούμε να καταστραφούμε και μόνοι μας αν το αποφασίσουμε'' προτρεποντας στην αποφαση στηριξης για το ''χρυσο '' του σαλιαριζοντος παιδιου Τσιπρα {ονομα κι αυτο!}.Οσο για τα προς ληψη ''αναβολικα '' τωρα εξηγειται η παρανοια που δερνει τους χειροκροτητες του συριζοτσιπρεικου μιας και αποδεικνυεται οτι κανουν συνεχως χρηση ληγμενων αναβολικων κι αυτο ειναι γωνστο οτι οδηγει σε τερατοσυμπεριφορες .Προσοχη συντροφοι της μιζεριας και της παρασιτικης κρατικολαμογιας !

          • ΑπυθιΑ avatar
            ΑπυθιΑ @ Ραβινος 29/07/2013 16:48:12

            Το γαρ πολύ του πανικού γεννά ΚΑΙ παραφροσύνη, στους έρμους κοτσιδάκηδες κουταλοφόρους που τρέμουνε μόνο μη χάσουνε τη μάσα. Δυστυχώς όμως, δεν κρατάει για πάντα ο παράδεισος των βολεμένων λαμογιών που απολαμβάνετε. 'Εχει ήμερομηνία λήξης. Προσγειωθείτε.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 18:39:09

          Μπα; Υπερασπίζεσαι κι εσύ την υποκρισία-διγλωσσία; Μα ο Τσίπρας δεν κυβέρνησε. Είναι παιδί του σωλήνα. Δεν πήρε μίζες. Γαιτί να ντρέπεται να λέει κατάμουτρα την αλήθεια παντού; Σκέψου να γινοταν πρωθυπουργός δηλαδή πόσα θα άλλαζε...

          • ΑπυθιΑ avatar
            ΑπυθιΑ @ Γεώργιος Τ. 29/07/2013 21:15:37

            Μπου. Δεν υπερασπίζομαι τίποτε. Απλώς αποκαλύπτω την υποκριτική σας διάθεση. Δύο μέτρα και δύο σταθμά, μιά ζωή. Μην καρφώνεστε όμως έτσι κι εσείς, όλοι μαζί βρε παιδιά! Φωταγωγείτε τον πανικό σας! Ούτε ο κ. Τσίπρας είναι άγιος, μα ούτε κι εσείς ειλικρινείς. Άντε να κάνετε φτηνή προπαγάνδα στον καφενέ της γειτονιάς σας. Εκεί, ίσως και να τσιμπήσουν κάποιοι.

  11. Dal avatar
    Dal 28/07/2013 20:50:25

    Δεν έχω καμιά διάθεση να υποστηρίξω τον Τσίπρα. Όμως οι Γερμανοί ξεσάλωσαν και πρέπει επιτέλους κάποιος να τους τα πεί ευθέως. Από το πολλά που έκαναν.: Στο τέλος του 2011 αποκαθηλώνουν (η Μέρκελ ) τον ΓΑΠ γιατί ήθελε δημοψήφισμα για το Ευρώ. Το Μάιο του 2012 η ίδια παίρνει τηλέφωνο στο Παπούλια και του ζητάει με τις εκλογες του Ιουνίου ταυτόχρονα να τεθεί θέμα Ευρώ με δημοψήφισμα!!. Ο οποίος έπρεπε να την εξαποστείλει. Η ίδια εν τω μεταξύ δια τηλεφώνου στο Ναπολιτάνο εκπαραθυρώνει τον Μπερλουσκόνι. Και ύστερα διαμαρτύρονται ,οι θρασείς, γιατί τους παραλληλίζουν με τον Χίτλερ. Είναι αδιόρθωτοι. Έδω συμπεριφέρονται σκαιότατα προς στους Αμερικάνους, που χωρίς την κάθε είδους βοήθειά τους θα ήταν τώρα μια μεσαία χώρα του πλανήτη. Με μας ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν. Είναι αδιόρθωτοι. Ο ηγέτης του SPD δήλωσε μετά τις Ιταλικές εκλογές ότι οι Ιταλοί ψήφισαν δύό κλόουν. Και έρχεται αυτός ο αναιδής τύπος, και από τη φυσιογνωμία του φαίνεται, να διαμαρτύρεται για τις γελοιογραφίες . Θα έδειχνα στο λεγάμενο γελοιογραφία της Ιντιπέντεντ με τη Μέρκελ να καταβροχθίζει την Ελλάδα. Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από ευγένειες , είναι θρασείς.
    http://www.theinsider.gr:8080/index.php?option=com_content&view=article&id=17565:otan-i-merkel-katabroxthise-tin-ellada&catid=1:politics&Itemid=27

  12. Ξένος avatar
    Ξένος 28/07/2013 22:42:13

    Μην πέφτετε στην παγίδα «εχθρός εχθρού μου φίλος μου». Ο Τσίπρας, όποιος κι αν είναι, ό,τι κι αν είναι, πρωτίστως πρόκειται για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης της χώρας μας. Εμείς μπορούμε να τον ειρωνευόμαστε και να λέμε για αυτόν ότι θέλουμε. Ο τόνος των ερωτήσεων του Γερμανού δημοσιογράφου όμως έτσι όπως αναδύεται από την ανάγνωση του κειμένου, προσιδιάζει για το ύφος και την ατμόσφαιρα που αντιμετώπισε ο Τσίπρας σε αυτή τη συνέντευξη. Πάει πολύ να τραβάνε και αυτιά οι Γερμανοί δημοσιογράφοι όμως και να σηκώνουνε και φρύδι. Μπορούσε, τις ίδιες ερωτήσεις, να τις διατυπώσει προσεκτικότερα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Ξένος 28/07/2013 22:47:24

      Γιατί να είναι επιφυλακτικός, του χρωστούσε;
      Μακάρι και οι Έλληνες δημοσιογράφοι να ήταν το ίδιο επιθετικοί όταν αντιμετωπίζουν Έλληνες πολιτικούς. Όλους, ανεξαρτήτως κόμματος.
      Αλλά πολλοί απο αυτο΄θς όντως χρωστάνε. Και μερικοί, γονυπετείς ζητούν ακόμη "δανεικά".

      • Ξένος avatar
        Ξένος @ Uncle Stgm 29/07/2013 02:58:13

        Όχι επιφυλακτικός, αλλά ευγενικός. Αν ήθελε να τον «βαρέσει στο σταυρό» με τις ερωτήσεις του μπορούσε να το κάνει με το γάντι, όχι έτσι. Θέλει δεν θέλει, απευθύνεται σε κόμμα που, τυπικά, βρίσκεται στον προθάλαμο της εξουσίας. Δεν ξέρω τώρα, πρόκειται καθαρά περί οπτικής που έχει ο καθένας για τα πράγματα. Αν ήταν Έλληνας που έκανε τέτοιες ερωτήσεις, ίσως το δεχόμουν με ενθουσιασμό. Ή αν ο Τσίπρας πήγαινε στην Γερμανία και τον περιλαβαίνανε οι γερμανοί δημοσιογράφοι στην έδρα τους θα το εισέπραττα διαφορετικά. Αυτό που διαβάζω όμως, να έρχεται εδώ ο δημοσιογράφος με τέτοιο αέρα λες και μιλάει στον μπάρμπα του, προσωπικά με ενόχλησε. Μόνο στον ενικό που δεν του απευθύνθηκε δηλαδή. Τα ίδια θα έλεγα και αν απευθυνόταν στον Κουτσούμπα. Μη σου πώ ακόμη και στον Μιχαλολιάκο. Σε εκλεγμένους πολιτικούς της χώρας μου ο ξένος δημοσιογράφος όταν έρχεται εδώ θα τους αντιμετωπίζει κόσμια. Και μέσα σε τέτοιο πλαίσιο θα προσπαθήσει να τους πιέσει. Με σεβασμό. Όχι σαν ταύρος εν υαλοπωλείο.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Ξένος 29/07/2013 03:05:52

          Νομίζω ότι είμαι σαφής σχολιάζοντας πιό κάτω το σχόλιο του Σωτ Μητραλ.
          Ο Μάρτενς ποτέ δεν θα πιέσει τον κ. Σαμαρά.
          Ενώ Γερμανική εφημερίδα άλλων πολιτικών αποχρώσεων (Die Zeit), παραχώρησε προνομιακό βήμα στον κ. Τσίπρα.
          Μη βλέπουμε τα πράγματα μέσα απο παραμορφωτικούς φακους. Είναι πολύ πιό κυνικά κομματική η πραγματικότητα. Σε Ελλάδα και Γερμανία.

      • Nikos K. avatar
        Nikos K. @ Uncle Stgm 29/07/2013 04:38:24

        @Uncle Stgm

        Μαλούχος, Βήμα: "Ημουν παρών σε συζήτηση που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2012, στο Ιδρυμα Καραμανλή, ως ένας εκ των ομιλητών, μαζί με τον Γερμανό συνάδελφο .. Και υπάρχουν δύο σημεία τα οποία πρέπει να αναφερθούν από εκείνη την εκδήλωση ..

        Το πρώτο σημείο ήταν όταν μετά το τέλος της ομιλίας μου, ο Γερμανός συνάδελφος έλαβε το λόγο για να διαψεύσει κατηγορηματικά ένα συγκεκριμένο σημείο της: τη θέση ότι η Γερμανία ήταν εκείνη που επέβαλε την εμπλοκή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα «σωτηρίας» ...

        Ευτυχώς, η τεχνολογία έδωσε επί τόπου τη λύση: στο διαδίκτυο ήταν διαθέσιμες πλήθος δηλώσεις της Γερμανίδας Καγκελαρίου Αγκελα Μέρκελ εκείνης της εποχής, των αρχών του 2010, με τις οποίες δήλωνε, πριν κλείσουν οι συμφωνίες, ότι αυτές δεν θα προχωρήσουν αν δεν εμπλακεί το ΔΝΤ και, αμέσως μετά, ότι θεωρούσε αυτή την εμπλοκή προσωπική της επιτυχία – ακόμα και σε συνέντευξή της στη γαλλική Μοντ είπε ακριβώς αυτό. Βρέθηκαν επί τόπου, παρουσιάστηκαν την ίδια στιγμή, αλλά, έστω κάποια αυτοκριτική για το ολίσθημα δεν ακούστηκε…

        (...) Το δεύτερο σημείο, αφορά τις κρίσεις που έγιναν εκείνη την ημέρα από τον κ. Μάρτενς για τον κ. Τσίπρα, όπως, λ.χ. η άποψή του ότι «…αν ρωτήσεις 5 οικονομολόγους θα έχεις έξι απόψεις και πάντα θα βρεις έναν οικονομολόγο να παρουσιάσει ως εύλογο οτιδήποτε, ακόμα και ο κ. Τσίπρας πιθανότητα θα βρει ακαδημαϊκούς που θα βρουν τις ιδέες του λογικές, ίσως όχι στην Ευρώπη, αλλά στο πανεπιστήμιο της Αβάνας ή της Πιονγκ Γιανγκ, θα βρει ανθρώπους που πιστεύουν ότι έχει μια λογική οικονομική πολιτική». Λίγο πριν, είχε εκφραστεί εκεί και η άποψη ότι ακόμα κι αν σε μισούν 11 εκατομμύρια στην Ευρώπη, μπορείς, παρ” όλ” αυτά, να τα καταφέρεις…

    • Dal avatar
      Dal @ Ξένος 28/07/2013 23:19:52

      Συγχαρητήρια έτσι είναι. Δεν μπορεί ένας Γερμανός δημοσιογράφος να ξεκινάει συνέντευξη με τέτοιες ερωτήσεις , με τέτοια επιχειρηματολογία και με τέτοιο ύφος.Το έχω γράψει πολλές φορές . Οι άνθρωποι δεν έχουν ούτε στοιχειώδης αυτογνωσία και ευγένεια.Βρίσκονται σε μια χώρα που από τους πατεράδες τους και τους συγγενής τους καταστράφηκε. Είχε τα περισσότερα θύματα αναλογικά με τον πληθυσμό από κάθε άλλη χώρα. Και δεν αναγνώρισαν ΤΙΠΟΤΕ εξ αυτών . Έρχεται ο εν λόγω λοιπόν στη χώρα μας και συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο σε έναν ΕΛΛΗΝΑ πολιτικό και αποκαλεί ένα άλλο κόμμα φασιστικό. Αναλογίζεστε τι θα έκανε ένας Γερμανός πολιτικός στη Γερμανία σε ένα Έλληνα δημοσιογράφο με ανάλογη συμπεριφορά? Θα τον έδιωχνε με τις κλωτσιές.

      Άλλα είπαμε. Στη Γερμανία άρμοζε μετά το ΒΠΠ 200ετης απομόνωση.Μπας και συνέρχονταν. Αντι αυτού τους χάρισαν και τα χρέη και εμείς ψηφίσαμε για αυτό. Και τώρα επιχειρούν να πετύχουν αυτό που απέτυχε ο Χίτλερ με τα τάνκς και τα αεροπλάνα. Τα θέλαμε και τα πάθαμε. Ο Αντρεότι είχε εναντιωθεί στην επανένωση της Γερμανίας. Κάτι θα ήξερε.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Dal 29/07/2013 13:18:53

        Ξέρετε τι είπε ένας Έλληνας πολιτικός ο κ. Τσίπρας, σε ακροατήριο Γερμανών πολιτικών και δημοσιογράφων (Gerd Bucerius Stiftung στο Αμβούργο), πρίν 6 μήνες;
        Για οσους τα καταφέρνουν με τα Γερμανικά, ιδού μια σύνοψη:
        h**p://www.vernetzterleben.de/could-europe-survive-without-greece/
        Ξέρετ τι έγινε μετά;
        Του την έπεσαν (του Τσίπρα) οι Έλληνες "κυνηγοί εβραίων" - όπως αλλού έχουν "κυνηγούς ναζιστών"!
        h**p://www.berlin-athen.eu/index.php?id=205&tx_ttnews[backPid]=78&tx_ttnews[tt_news]=2868&cHash=d13b562fad4985bcc3bf924632d7d155
        Καταλαβαινόμαστε τώρα;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Dal 29/07/2013 14:03:03

        Ξέρετε τη συνέχεια: "Εβραίοι, κουμμούνια..." κτλ κτλ
        Με αυτους τους όρους δεν μπορεί να γίνει καμμιά ορθολογική συζήτηση.
        Μόνον ξεβράκωμα του ανορθολογισμού έχει νόημα.
        Ξέρετε ποιό είναι το πιό ανορθολογικό πράγμα στον κόσμο (παράξενο αλλά πραγματικό);
        Οι ίδιοι νεο-έλληνες που καταγίνονται στην Εβραιοφαγία, διαπρέπουν τελευταία και στην Γερμανοφαγία!
        "Που να στα λέω τώρα", που έλεγε ο σερ Μπιθί...

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ Uncle Stgm 29/07/2013 21:21:48

          Δε θέλουμε να τους ...φάμε. Είναι κακοφτιαγμένοι κι ούτε καν νόστιμοι! Να ξεκατσικωθούνε από την πλάτη κι από τη χώρα μας θέλουμε. Όσο και να σας φαίνεται ...παράξενο.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΑπυθιΑ 29/07/2013 23:52:41

            Ούτε οι Εβραίοι ήταν νόστιμοι. Εκεί να δείς ασουλούπωτοι και κακοφτιαγμένοι. Οι μισοί κουμμούνια λιμενεργάτες και φαμπρικαδόροι, οι άλλοι μισοί σαράφηδες.
            Έλεγαν ότι και κείνους, ήθελαν μόνο να του διώξουν απο τη χώρα τους. Να φύγουν τα "βρωμερά ζωύφια" (Ungeziefer στη γλώσσα του Μπέρτολτ)
            Αλλά τελικά τους φάγανε οι χιτλερικοί. Τους φάγανε κάνοντάς τους σαπούνι. Τόσο αποτρόπαια πράγματα μπορείς να φάς, όταν μισείς πολύ: Ανθρώπινο κρέας - αφου το κάνεις σαπούνι

  13. Basil avatar
    Basil 28/07/2013 22:50:53

    Τελικά ο Τσίπρας φαίνεται έχει και τσαγανό και ευγένεια...

    • Νκος avatar
      Νκος @ Basil 29/07/2013 10:33:25

      Δεν φαίνεται όμως να έχει βάθος και ουσία στη σκέψη του. Επιπλέον αισθάνεται ανασφαλής, που είναι και το χειρότερο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Basil 29/07/2013 18:45:09

      Μυαλό δεν έχει που είναι το πρώτιστο. Χωρίς λογική δε βοηθάς ούτε τον εαυτό σου, πράγμα που με το σύριζα αποδεικνύεται διαρκώς από τις δηλώσεις των στελεχών του.

  14. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 28/07/2013 23:00:06

    Ερώτημα ανυπόκριτο: θα τολμούσε ποτέ Έλληνας δημοσιογράφος που θα κατάφερνε να βρεθεί για συνέντευξη μπροστά στην γερμανική αξιωμ. αντιπ., τον υποψήφιο για την γερμανική Καγκελαρία Στάηνμπρουκ, να του μιλά με ύφος αποικιοκρατικού κουτσαβακίου; ; ;

    Ο μέτριος, άθλιος, σχολικός καταληψίας, επικεφαλής ασκεριού παλαιοκομματικός Τσίπρας είναι Θεσμός της Ελληνικής Δημοκρατίας. Είναι αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης της χώρας. Αν ένας ξένος δημοσιογράφος πηγαίνει μπροστά του για «να τον ξεφτιλίσει», εν είδει ματς Γερμανία-Ελλάς, είμαι με αυτούς που τον διώξαν στα τσακίδια γνωρίζοντας το τίμημα!

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Σωτ Μητραλ 28/07/2013 23:12:38

      Προσυπογραφω! Προσθετω δε οτι κατα τη γνωμη μου, ο Τσιπρας ηταν περισσοτερο απ'οτι επρεπε ανεκτικος με αυτον τον αναιδη κυριο!

      • Νικος avatar
        Νικος @ Zugzwang 29/07/2013 19:52:00

        θα επρεπε να τον βαλει στην θεση του με την ορθοτητα των αποψεών του και τη λογικη των επιχειρηματων του. Δεν ειναι εικονα ηγετη αυτη, να χανει την ψυχραιμια του και να θυμωνει σαν παιδάκι.

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ Νικος 30/07/2013 01:33:10

          Αν διαβάσεις την ψυχολογία του όχλου του Γουστάβου λε Μπον (αν θυμάμαι καλά το όνομα) ή την πολιτική προπαγάνδα, θα δεις ότι τα επιχειρήματα δεν νικάνε πάντα ή καλύτερα σχεδόν πάντα χάνουν.

          Η ηρεμία συνήθως εκλαμβάνεται και συχνά είναι αδυναμία. Μία αντισυμβατική, λιγότερο ευγενική, περισσότερο επιθετική συμπεριφορά, είναι η σωστή αντιμετώπιση για έναν κακόβουλο συνομιλητή.

          Ας κλαψουρίσει γερμανός δημοσιογράφος. Ήδη ζήτησε συγνώμη για τον χαρακτηρισμό ημιφασιστικό... Αλλά και συγνώμη να μην ζητούσε την κρυάδα την έχει φάει. Κι αυτός και άλλοι επίδοξοι.

          Είναι γνωστή η ιστορία του "δεν θέλω ου"/ Οδηγεί στην ήττα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Σωτ Μητραλ 29/07/2013 00:46:13

      Μακάρι οι Γερμανοί δημοσιογράφοι να ήταν το ίδιο σκληροί απέναντι σε όλους τους Έλληνες ή Γερμανούς πολιτικούς, ακόμη και αρχηγούς Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αλλά ανεξαρτήτως κόμματος.
      Αλλά δεν είναι.
      Μακάρι και οι Έλληνες δημοσιογράφοι να ήταν το ίδιο σκληροί απέναντι σε Έλληνες, Γερμανούς ή Κινέζους πολιτικούς, ακόμη και αρχηγούς Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
      Αλλά δεν είναι.
      Η δουλειά τους είναι να είναι σκληροί. Όχι να χαιδεύουν πολιτικούς.
      Αλλά χαιδεύουν κάποιους, γιατί έτσι θέλουν οι εργοδότες τους. Και χτυπούν επιλεκτικά κάποιους άλλους γιατί έτσι θέλουν οι εργοδότες τους.
      Θυμηθήτε πως έπεσε ο Χέλμουτ Κόλ από την ηγεσία της CDU με το σκάνδαλο. Τον "λυπήθηκαν" οι Γερμανοί δημοσιογράφοι; Ναι τον λυπήθηκαν - αλλά μόνον οι φίλιοι κομματικά. Οι άλλοι τον " ξέσκισαν".

      Για ένα πράγμα φταίνε οι Ελληνες δημοσιογράφοι και είναι κάπως χειρότερη η κατάσταση απο ότι στα Γερμανικά ΜΜΕ: Παραδόθηκαν αμαχητί στους εργοδότες τους - των οποίων τα ΜΜΕ είναι μέσο πολιτικοεπιχειρηματικής συναλλαγής.
      Γι αυτό μας ξενίζει η σκληρότητα του Μάρτενς.
      Ωστόσο: Δυστυχώς δεν θα είναι καθόλου σκληρός με τον κ. Σαμαρά ο κ. Μάρτενς. Η εφημερίδα του είναι κομματικά στρατευμένη, δεν θα μπορέσει...
      Και η διαφορετική πολιτικά Zeit, μόνο σκληρή δεν ήταν απέναντι στον κ. Τσίπρα. Το θυμάστε, φανταζομαι, τι έγινε στο ίδρυμα Gerd Bucerius.
      Τελικά ερχόμαστε εκ των υστερών και μια επιλογή πολιτική κομματική την ντύνουμε με "εθνικό" ένδυμα (αντιγερμανισμούς απο δώ, ανθελληνισμούς απο κεί), γιατί φοβόμαστε την πολιτική σύγκρουση. Προσοχή, πίσω της κρύβεται η κοινωνική σύγκρουση.
      Φανερό λοιπόν: Όπως ο αλήστου μνήμης αντιαμερικανισμός ήταν ο "σοσιαλισμός για αριστερούς ηλίθιους", έτσι και ο αντιγερμανισμός είναι ο "πατριωτισμός για Έλληνες - και γενικώς Νοτιοευρωπαιους - ηλίθιους".
      Όπως ακριβώς, ο ανθελληνισμός, αντι-ιταλισμός κτλ, είναι πούρος "πατριωτισμός για Γερμανούς ηλίθιους".

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 29/07/2013 18:46:30

        Συμφωνώ απολύτως στην ουσία όσων λες.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Σωτ Μητραλ 29/07/2013 01:07:42

      Όμως κ. Μητραλέξη,
      αν τώρα ο κ. Τσίπρας είναι Θεσμός ως αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, δεν θα είναι ακόμη περισσότερο Θεσμός,
      αν βρεθεί να πρωθυπουργεύει (μετά από ενδεχόμενες πρόωρες εκλογές ) ;
      Και αν αυτό δεν αργήσει να συμβεί, αποκλείεται να βρεθεί ακόμη και στη θέση του Προεδρεύοντος στην ΕΕ τo 2014 ;
      Μάλιστα, στο πολύ πρόσφατο συνέδριο του Σύριζα, απορρίφθηκε από τις θέσεις του κόμματος, οποιαδήποτε λύση για το χρέος της Ελλάδας εκτός Ευρώ, γεγονός που σίγουρα κάνει το Σύριζα πολύ λιγότερο ευρωσκεπτικιστικό, από όσο είχε αφήσει να εννοηθεί,
      από την προεκλογική περίοδο του 2012, ως και σχεδόν σήμερα.

      Μπορούν όμως αυτές οι αλλαγές του Σύριζα προς το ευρωπαϊκότερον, να γίνουν αντιληπτές,
      άμεσα και από την Ευρωπαϊκή και τη Γερμανική κοινή γνώμη;
      Μπορούν να "ξεπλυθούν" όλες οι ευρωσκεπτικιστικές και αντιγερμανικές θέσεις-δηλώσεις του Σύριζα και των στελεχών του,
      του περασμένου χρονικού διαστήματος ;

      Μπορούν, απαντώ στα παραπάνω ερωτήματα. Με μια συνέντευξη ημιτελή, συγκρουσιακή, που κεντρίζει για το λόγο αυτό το αναγνωστικό ενδιαφέρον, στην οποία ουσιαστικά ο αρχηγός τους Σύριζα,
      αρνείται επισήμως, κάθε τι το αντιγερμανικό-ευρωσκεπτικιστικό,
      έχει υπάρξει ως τοποθέτηση του κόμματος και των στελεχών του.
      Κάτι σαν μετάνοια και υπόκλιση ...
      Τέλος, αν μη τι άλλο, κάπως θα πρέπει να εξισορροπηθεί η προσέγγιση μεταξύ Σαμαρά και του αμερικανικού παράγοντα ....

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ roadrunner 29/07/2013 02:47:31

        Αγαπητε roadrunner, τον περασμένο Δεκέμβριο η εφημερίδα "Die Zeit" παραχώρησε άπλετο χώρο στον κ. Τσίπρα, σε συνέδριο στο Αμβούργο, και ανέπτυξε τις θέσεις του με εύληπτο τρόπο. Ήταν σαφής, πολιτικότατος, γνήσια αριστερός και ταξικός, και δεν είχε τίποτε ευρωσκεπτικιστικό και αντιγερμανικό. Ομιλία "φιλέτο".
        Δυστυχώς τον "κατιμά" τον σερβίρουν μόνο στους Έλληνες πολίτες. Αλλά αυτό είναι πρόβλημά μας, στην Ελλάδα πρέπει να το λύσουμε.
        Αλλά η Zeit, σε αντίθεση με την FAZ, δεν πρόσκειται φιλικά στην κ. Μέρκελ και στον κ. Σαμαρά.
        Δεν είναι σαφές ότι ο καθένας έχει δικές του προτεραιότητες και στόχους;

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Uncle Stgm 29/07/2013 12:50:22

          Ασφαλως! Ο καθενας εχει τις δικες του προτεραιοτητες και στοχους. Και ενας σωστος δημοσιογραφος οφειλει να κανει δυσκολες και ενοχλητικες ερωτησεις σ'ενα πολιτικο. Αλλο ομως αυτο και αλλο ο προκλητικος (και γεματος περιφρονηση) τονος του γερμανου δημοσιογραφου. Ειναι εμφανες οτι ηθελε να περασει πολιτικο, πιεστικο μηνυμα στον Τσιπρα. Κατι σαν αυτο, ας πουμε. Τσιπρα, εισαι, επιτελους, ετοιμος να δηλωσεις ρητα και δημοσια, σφαξε με πασα μου (δεν βαζω γερμανικο τιτλο η βαθμο για να μην φωναζουν καποιοι...) ν'αγιασω;
          Ειναι επισης εμφανες οτι οι Γερμανοι ανυπομονουν να δουν τον Τσιπρα να παψει να θελει και την πιτα γερη και τον σκυλο χορτατο.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Σωτ Μητραλ 29/07/2013 09:42:39

      Ξεκινώντας από αντίθετη αφετηρία, χαίρομαι σχεδόν πάντα να σας συναντώ, αγαπητέ μου κ. Μητραλέξη. :-)

  15. Dal avatar
    Dal 29/07/2013 00:11:11

    Τι τον ζόρισε αρλούμπες απαντούσε και αυτή τον άκουγε προσεκτικά. Άλλα αντι άλλων απαντούσε. Τολμούσε όμως να του τα χώσει? Τι νομικά και κουραφέξαλα. Κατέστρεψαν οι προγονοί του μια χώρα την Ελλάδα. Είχε η χώρα μας τα περισσότερα θύματα αναλογικά με το πληθυσμό Η Γερμανία δεν έδωσε καμιά αποζημίωση και δεν αναγνωρίζει το δάνειο που ακόμη και ο Χίτλερ έδωσε δόσεις. Και εμείς το 1953 ψηφίσαμε να κουρευτεί το Γερμανικό χρέος .Αυτά έπρεπε να του πεί. Εαν νομίζεις ότι ο Σόμπλε είναι κάτι κάνεις λάθος. Άπλούστατα ζεί σε μια γυάλα γιατί κανένας δεν του κάνει σκληρές ερωτήσεις. Αυτός είναι ο Σόιμπλε και η Μέρκελ. Ένα τίποτα είναι. Άρκεί να τους εξετάσει κάποιος και φυσιογνωμικά για να το καταλάβει. Δηλαδή σου δίνει η Μέρκελ της αίσθηση ευφυούς γυναίκας.Η μήπως ο Σόιμπλε?

    • τέστε avatar
      τέστε @ Dal 29/07/2013 17:27:15

      ...ακόμη ψάχνεις για άλλοθι ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Dal 29/07/2013 18:36:28

      Εννοείται πως συμφωνώ. Μόνο που η τέχνη του επαγγελματία είναι να σφάζει με το γάντι και να φανεί κακός ο κακός όχι ο ίδιος. Αλλιώς χάνει το δίκιο του μαζί με τις εντυπώσεις. Ο Γερμανός δε του έκανε κάτι του Τσίπρα πέρα από το να του ζητήσει εξηγήσεις για δικά του λόγια. Και επειδή δεν έπαιρνε τον Αλέξη να τα μαζέψει αλλά ούτε να τα επαναλάβει, είπε να λήξει το μάτς στο 0-1 αλλιώς θα πήγαινε για πεντάρα. Αυτά...

  16. karasumi avatar
    karasumi 29/07/2013 00:24:26

    Το να παραθέτεις δηλώσεις για να δυσκολέψεις τον συνεντευξιαζόμενο είναι κοινή πρακτική και δεν παραπέμπει σε έλλειψη σεβασμού, είναι στοιχειώδες δημοσιογραφικό καθήκον και είναι πολύ συνηθισμένο μάλιστα, ιδιαιτέρως στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Μακάρι να ήταν έτσι και οι δικοί μας. Τώρα αν εσάς σας φαίνεται κουτσαβακισμός και ασέβεια, τι να πω, είτε έτσι μάθατε με τους Γιομπαζολιάδες και τους Χατζάρες που μας διαπαιδαγώγησαν, ή απλά ψοφάτε για καυγά με τους Γερμαναράδες. Αν είναι το τελευταίο, ρίχτε δυο τρία μπινελίκια πρώτα στο Σόιμπλε και μετά σχολιάστε ξαλαφωμένοι.

    • karasumi avatar
      karasumi @ karasumi 29/07/2013 00:25:03

      ...ξαλαφρωμένοι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ karasumi 29/07/2013 18:49:19

      Σωστός. Η εμπάθεια πλεονάζει στα μυαλά και τις καρδιές μας ώστε να χάνουμε την ουσία των πραγμάτων. Και η ουσία ηταν πως ο Τσίπρας δεν άντεξε να υπερασπιστεί με επιχειρήματα όσα λέει εντός της χώρας απέναντι σε αυτούς που κατηγορεί. Θα ήταν μαγκιά του αν τελείωνε η συνέντευξη και να τα έχει χώσει. Τώρα ήταν άτακτη υπωχώρηση και χαμηλού επιπέδου συμπεριφορά για ηγέτη κόμματος.

      • Όλα ή τίποτε avatar
        Όλα ή τίποτε @ Γεώργιος Τ. 29/07/2013 23:54:46

        Ή κίνηση τακτικής κι επιλογή που απλά δε σας βολεύει.
        Μην κάνετε έτσι όμως πια!

        • karasumi avatar
          karasumi @ Όλα ή τίποτε 01/08/2013 01:38:19

          Δηλ. κάτι σαν το "έξω οι βάσεις του θανάτου" του Αντρέα ε; Με τέτοιο δάσκαλο, έχει την επιτυχία σίγουρη με τους χαχόλους που έχει να κάνει...

  17. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 29/07/2013 06:12:47

    Καλά έκανε και τον πέταξε έξω!

    • yellow avatar
      yellow @ Γιώργος Αχαιός 30/07/2013 15:44:31

      Ακριβώς!

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2013 18:10:06

    Γνωρίζετε πόσο αγαπημένο θέμα μου είναι ο Αλέξης, πως πιστεύω ότι δεν πιστεύει στα σοβαρά σε τίποτα και τον έχω κάνει τρεις παράδες ουκ ολίγες φορές.
    Διαβάζοντας όμως την συνέντευξη και προσπερνώντας το ψεματάκι του ότι δεν είπε κάτι που είπε, λέω, πως καλά έκανε και τον πέταξε έξω τον μαλάκα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.