#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/04/2013 17:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμφώνησαν οι αρχηγοί για τις αποχωρήσεις στο Δημόσιο



Σε συμφωνία με τον Φώτη Κουβέλη για τις απολύσεις επίορκων υπαλλήλων αλλά και όσων καταργούνται οι οργανικές θέσεις, προχώρησε ο Αντώνης Σαμαράς με αποτέλεσμα να είναι πλέον δεδομένη και η συμφωνία με την τρόικα, Η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών τέλειωσε μετά από 3,5 ώρες με κύριο θέμα τη μεταρρύθμιση στο δημόσιο τομέα.

Όπως ξεκαθάρισε ο Φώτης Κουβέλης ουσιαστικά δεν έχει καμιά αντίρρηση για την αποχώρηση των επίορκων υπαλλήλων αλλά δεν έδωσε αριθμό για αυτούς που θα φύγουν μέχρι τον Ιούνιο. Τόνισε ότι θα ενεργοποιηθούν τα πειθαρχικά συμβούλια και θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες ώστε να φεύγουν όσοι είναι υπόλογοι για διάφορες υποθέσεις.

Οι δηλώσεις Κουβέλη ξεκαθαρίζουν το τοπίο σχετικά με τους επίορκους ενώ φαίνεται ότι ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ έκανε ένα βήμα πίσω και για τους μη επίορκους. Όπως και ο ίδιος είπε θα γίνει αξιολόγηση των υπηρεσιών και όπου κριθεί ότι δεν έχουν λόγο να υπάρχουν θα καταργηθούν. Το προσωπικό, όπως είπε ο κ. Κουβέλης, θα πάρει ορισμένα κίνητρα και θα αποχωρήσει από το δημόσιο.

Πλήρης δηλαδή συμφωνία με τον Αντώνη Σαμαρά ο οποίος στη συνέντευξή του στην «Ημερησία του Σαββάτου» είχε αφήσει ανοικτό αυτό το ενδεχόμενο λέγοντας ότι δεν το απαγορεύει το Σύνταγμα.

Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ είπε ότι μέχρι το 2015 θα έχει μειωθεί το δημόσιο κατά 180.000 υπαλλήλους.

Την οριστικοποίηση της συμφωνίας επιβεβαίωσε και ο Ευ. Βενιζέλος γεγονός που δημιουργεί από εδώ και πέρα ένα ευνοϊκό πλαίσιο για την εκταμίευση της δόσης. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σημείωσε ότι θα φύγουν δημόσιοι υπάλληλοι, είτε με διαθεσιμότητα, είτε με κίνητρα που θα δοθούν.

«Όταν έχουμε 1,5 εκατ. ανέργους πρέπει να ασχοληθούμε με αυτούς, βεβαίως θα ασχοληθούμε και με τους 15.000 εργαζόμενους στον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα -αριθμό κατά τον οποίο πρέπει να μειώσουμε το συνολικό προσωπικό, για να δώσω ένα παράδειγμα- και αυτό μπορεί να γίνει εμπροθέσμως, νομίμως, αποτελεσματικά, με διάφορες πηγές που έχουμε στα χέρια μας από τις οποίες θα προέλθει αυτή η μείωση του προσωπικού», είπε.

Απαριθμώντας αυτές τις «πηγές», ο κ. Βενιζέλος ανέφερε ότι «υπάρχουν οι πειθαρχικές διαδικασίες με δικαστική κρίση στο τέλος, υπάρχει η αξιολόγηση των φορέων και των υπηρεσιών όπου κάπου θα έχουμε καταργήσεις κάπου θα έχουμε συγχωνεύσεις, κάπου θα λειτουργήσει η κινητικότητα, κάπου δεν μπορεί να λειτουργήσει η κινητικότητα». Επιπλέον, ανέφερε ότι υπάρχουν άλλες κατηγορίες προσωπικού σε όλο το δημόσιο «που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να προσφέρουν» π.χ. για λόγους υγείας και επίσης ότι μπορούν να υπάρξουν και κάποια κίνητρα αποχώρησης «που η κοινωνία τα σέβεται».

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι, στο πλαίσιο της αμοιβαίας εμπιστοσύνης των τριών αρχηγών, ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ ήρθε πιο κοντά στη λογική και το ρεαλισμό. Πιο κοντά στο σχέδιο του πρωθυπουργού για αλλαγές στο δημόσιο τομέα κι όχι για εκθέσεις ιδεών όπως αυτές του Αντ. Μανιτάκη. Οι τρεις αρχηγοί έδωσαν τα χέρια και ίσως υπάρχουν ελπίδες τώρα ότι δε θα έχουμε κάθε τρεις και λίγο κάποια «βαρίδια» να τραβάνε πίσω τη χώρα

Χρ. Σταϊκούρας: Μέχρι τη Δευτέρα η συμφωνία

Την εκτίμηση ότι μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας, έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου.

Ο κ. Σταϊκούρας έκανε λόγο για πολύ καλή συζήτηση, επισημαίνοντας: «Ενημερώθηκαν οι πολιτικοί αρχηγοί για την πορεία των διαπραγματεύσεων με τους εταίρους σε όλα τα πεδία, για τον τρόπο με τον οποίο καλύψαμε το δημοσιονομικό κενό, για τις ρυθμίσεις δανείων και οφειλών, φορολογικών και ασφαλιστικών, για τη μείωση της φορολόγησης ακίνητης περιουσίας, για την πρόβλεψη για αποχωρήσεις 15.000 δημοσίων υπαλλήλων με διάφορους τρόπους και την ισόποση, δηλαδή 15.000 προσλήψεων στο δημόσιο, με αξιοκρατία, νέων παιδιών.

Μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ εκτιμώ ότι θα έχουν ολοκληρωθεί και οι τελευταίες λεπτομέρειες της συμφωνίας. Μία συμφωνία επωφελής για τη χώρα. Σε μια περίοδο διεθνούς αβεβαιότητας η κυβέρνηση θωρακίζει τη χώρα βήμα-βήμα και δημιουργεί θετικές προοπτικές», τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δικηγόρος avatar
    Δικηγόρος 13/04/2013 17:56:44

    Υπάρχουν 54000 υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Δημόσιο, πάνω από 35.000 εκ των οποίων έχουν μπεί απ το παράθυρο σε άχρηστα ΝΠΙΔ. Φαντάζομαι κι ελπίζω ότι από αυτούς θα επιλέξετε τους προς διαθεσιμότητα και αποχώρηση και δε θα διανοηθείτε να βάλετε χέρι σε ανθρώπους που μπήκαν με διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ σε κρίσιμες θέσεις Υπουργείων (πχ Οικονομικών).
    Έτσι δεν είναι??? (...)

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Δικηγόρος 14/04/2013 01:48:07

      Μην βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για τίποτα, πολύ δε περισσότερο εάν ισχύει αυτό που υποστηρίζεις (" 35.000 εκ των οποίων έχουν μπεί απ το παράθυρο σε άχρηστα ΝΠΙΔ")

    • kiki64 avatar
      kiki64 @ Δικηγόρος 14/04/2013 07:02:26

      Ο κάθε Υπουργός θα κρίνει άχρηστο ένα τμήμα η Οργανισμό του Υπουργείου του, έξω 50 άτομα, μετά θα κρίνει απαραίτητη την δημιουργία ενός άλλου φορέα και να........50 δικά μας παιδιά μέσα όμηροι για τις επόμενες εκλογές -και μάλιστα με 500 ευρώ το μήνα- οπότε έχουμε και κέρδος.
      Ε ρε...πλατεία Κλαυθμώνος που έχει να πέσει....

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/04/2013 17:57:15

    έλα λίγο συντονισμός στην κυβέρνηση...τι θα έχουμε:

    απολύσεις; ΑΣ
    απομακρύνσεις; ΕΒ
    αποχωρήσεις; ΦΚ

    για να ξέρω σε ποια συνδικαλιστική παράταξη να γραφτώ για να αξιολογηθώ, καθώς έχουν βγει αριθμοί αλλά όχι τα κριτήρια αξιολόγησης με βάση των οποίων βγήκαν οι αριθμοί...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 13/04/2013 20:56:34

      & για να το συνεχίσω...
      μα γιατί;
      Τα παιδιά θα αντικαταστήσουν... τις απολύσεις (ΑΣ) αποχωρήσεις (ΦΚ) απομακρυνσεις (ΕΒ) με άλλους με το ΑΣΕΠ ίσως και με διαδικασίες ΑΣΕΠ μέσο ΜΚΟ όπως γίνεται τώρα τελευταία ...

      Πόσες προσλήψεις μέσο ΜΚΟ (αφιλοκερδώς) έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα;
      Αλλά δεν πειράζει μπαίνουν και γνωστοί και φίλοι...

      • Tasos avatar
        Tasos @ Ο Ιθαγενής 13/04/2013 23:59:57

        Δυστυχώς το άθλημα του διορίζειν το ξέρουν καλά όχι μόνο στο Πασόκ και τη Δημάρ αλλά και στη ΝΔ κι ας το παίζουν ότι οι άλλοι είναι οι κακοί που δε μας αφήνουν.
        Το ακόμα πιο δυστυχές είναι ότι τέτοιες πρακτικές δεν εφαρμόζονται μόνο από πολιτευτές επαρχίας εκεί στη ζούλα, αλλά και πιο μεγάλα κεφάλια των Αθηνών, πολύ μα πολύ κοντά στου Μαξίμου.
        Γι' αυτό και μπαίνουμε σιγά σιγά σε νέα φάμπρικα που αντί για διορισμούς ΔΥ έχουμε στρατιές από νέους (και όχι μόνο) που μπαίνουν σε άλλες "εταιρίες" με κάποιας μορφής σχέση άμεση ή έμμεση με το ευρύτερο δημόσιο.
        Φαντάζομαι δε πως όταν αρχίσουν και οι επενδύσεις από τα δικά μας "παιδιά" αυτές οι ιδιωτικές εταιρίες θα χουν λαμβάνειν και κόσμο που κάποτε θα έμπαινε σε μια ΔΕΚΟ.

  3. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 13/04/2013 18:20:50

    Δυστυχώς επειδή τόσο καιρό δεν μπορούμε να διώξουμε τους κλέφτες και τους τεμπέληδες απο το Δημόσιο,τώρα θα διώξουμε και ικανούς και έντιμους υπάλληλους επειδή καταργείται η θέση τους.

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Μεγάλες στιγμές 14/04/2013 01:51:45

      Ερώτηση: οι επίορκοι είναι 15.000 ???? !!! (όσοι δηλαδή θα απολυθούν σε 1η φάση). Δηλαδή αν είχαν απολυθεί οι επίορκοι (και πολύ άργησαν να απολυθούν μάλιστα), δεν θα χρειαζόταν να γίνει αυτό που πρόκειται να γίνει ???!!!

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Μαθηματικός 14/04/2013 01:58:05

        Με αυτά θέλω να πω πως ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει άρπα-κόλλα, χωρίς το παραμικρό όφελος για τη δημόσια διοίκηση.

      • Evangelos avatar
        Evangelos @ Μαθηματικός 14/04/2013 09:28:23

        800-1900 είναι οι επίορκοι (λωλ) ανάλογα με το το τι κατηγορούνται ... χαβαλές δηλαδή να γίνεται ... απλά πουλάει το παραμύθι ότι "δεν διώχνουμε τους κλέφτες" και όσο πουλάει θα το ακούς ...

        οι υπόλοιποι 14000 είναι "πιστοί στον όρκο" αλλά τέσπα ... ευρώ πάση θυσία !!!

  4. πολίτης avatar
    πολίτης 13/04/2013 18:49:40

    Μέχρι τον Ιούνιο θα έχουν αξιολογηθεί όλοι; Θα έχουν λειτουργήσει τα πειθαρχικά εκδικάζοντας όλες τις υποθέσεις που θα τελεσιδικήσουν; Και στους οργανισμούς που θα καταργηθούν θα απολυθούν αυτομάτως όλοι, ακόμα κι αν είναι χρήσιμοι και άξιοι για κάπου αλλού;
    Πιστεύει κανείς στα σοβαρά ότι οι κομματικές προτιμήσεις δε θα βάλουν το χεράκι τους;
    Σάπια δομήθηκε το δημόσιο, ακόμα πιο σάπια θα αποδομηθεί. Πώς θα αποδείξει ο κάθε απολυμένος σε περίπτωση που βρει κάποια δουλειά (λέμε τώρα) ότι δεν απολύθηκε ως εγκληματίας; Ποιος θα τον προσλάβει, ακόμα κι αν δεν είναι επίορκος, όταν πει ότι δούλευε πριν στο δημόσιο; Όταν έχει κατηγορηθεί, ριχτεί στο βόθρο των ΜΜΕ και των κομπλεξικών ενστίκτων του κάθε κανίβαλου;
    Ελπίζω να αξίζουν οι προγραφές, γιατί περί αυτού πρόκειται.
    Και όταν μας τελειώσουν οι βάρβαροι να δούμε ποιον θα κατηγορούμε γιατί η Ιθάκη δεν φαίνεται καν στον ορίζοντα.

  5. scender avatar
    scender 13/04/2013 18:55:07

    Αν φύγουν οι άχρηστοι, οι επίορκοι και οι κοπανατζήδες, συμφωνώ

  6. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 13/04/2013 18:57:16

    ΣΩΠΑ..........ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑΣ..........ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΜΑΤΩΣΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΙΔ.ΤΟΜΕΑΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ........ΚΑΒΑΤΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ!!!! ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔ. ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.......ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΡ.ΤΟΜΕΑ ΟΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ(ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ).

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Σαρακατσανος 13/04/2013 19:48:25

      Σταϊκούρας: 15.000 προσλήψεις στο Δημόσιο μαζί με τις ισάριθμες απομακρύνσεις

    • mara avatar
      mara @ Σαρακατσανος 13/04/2013 20:27:17

      Τα πελατάκια της πίσω πόρτας να είσαι σιγουρος ότι δεν θα τ'αγγίξει κανείς.
      Αυτοί που θα την πληρώσουν θα είναι έντιμοι και ικανοί ΔΥ που δεν ανήκουν στην πελατεία τους. Δυστυχώς.

  7. Απογοητευμένος avatar
    Απογοητευμένος 13/04/2013 19:15:45

    Ωραία συμφωνία. Διώχνουμε δεκαπέντε χιλιάδες κα στην θέση τους προσλαμβάνουμε άλλους δεκαπέντε χιλιάδες. Πόσο ακόμα δούλεμα?

  8. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 13/04/2013 19:21:44

    Έχουν δίκηο και οι τρείς προλαλήσαντες σχολιογράφοι .

    Τα αποψινά συστημικά δελτία ειδήσεων λέγουν ότι στις θέσεις των "επίορκων"
    και λοιπών δημοσίων υπαλλήλων που θα απολυθούν , θα....προσληφθεί ίσος
    αριθμός νέων δημοσίων υπαλλήλων . Αυτό φυσικά λέγεται γιά να "γλυκάνουν
    το χάπι" γιά τις εκατοντάδες χιλιάδες των ανέργων νέων μας που μπορούν ,
    δήθεν, να ελπίζουν σε κάποια πρόσληψη σε θέση κάποιου απολυμένου !

    Δεν είναι όμως έτσι . Τα δελτία ειδήσεων δεν μας λέγουν , πότε θα γίνουν
    αυτές οι νέες προσλήψεις !! ΄"Θα γίνουν" λέγουν , αλλά το "πότε" το αφήνουν
    στην ελπίδα , που ως γνωστόν "πεθαίνει τελευταία" ...

  9. lazaros avatar
    lazaros 13/04/2013 19:36:16

    εχει γινει αξιολογηση,μην αρχιζουνε τα σαπια...οσοι παρεκαμψαν τον γραπτο ασεπ και μπηκαν με γλυψιμο διωξιμο.
    δεν θα εξομοιωθουν οσοι ξεσκιστηκαν να διαβασουν υπερπηδωντας τεραστιες δυσκολιες και δυσμενεις αναλογιες διορισμου μεσω γραπτων εξετασεων,με αυτους που ξεσκιστηκαν στο γλυψιμο.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ lazaros 14/04/2013 00:54:31

      Επειδή θα ξεχάσουμε τη γλώσσα ....

      Αξιολόγηση να μπει κάποιος;
      ή
      Αξιολόγηση της δουλειάς του;

      Οι στρατιωτικοί; Οι πριν ΑΣΕΠ; Οι ΑΣΕΠ με μόρια και όχι εξετάσεις; Οι εξαιρέσεις του ΑΣΕΠ;

      Για να καταλάβεις λοιπόν:

      πχ...είμαι ΠΕ, η προηγούμενη γενιά ήταν επιτυχία να τελειώνει το εξατάξιο γυμνάσιο, η επόμενη δεδομένο να έχει μεταπτυχιακό.
      ο ΑΣΕΠ με το μεταπτυχιακό είναι καλύτερος από τον ΔΕ που έχει διαρκή επιμόρφωση στην εργασία;
      Ποιος είναι καλύτερος; Ο Δε με γνώσεις Λογιστικής ή ο ΤΕ ιχθυοκαλλιέργειας με μεταπτυχιακό που είναι τμηματάρχης σε ΔΟΥ;
      Αξιολογείς τη δουλειά και το αποτέλεσμα ή όχι;
      Για αυτό δεν θα βαρεθώ να γράφω: δομές κανόνες λειτουργία.
      Σχέδιο, στοχοθεσία, αποτέλεσμα και όποιος δεν μπορεί έξω.
      Τα υπόλοιπα είναι για να σώσει η κάθε κατηγορία την καρέκλα της...

  10. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 13/04/2013 19:47:12

    Καλησπέρα,
    Δεν νομίζω ότι οι απολύσεις θα γίνουν αξιοκρατικά, αν γίνουν θα καταστραφεί το πελατιακό σύστημα των κομάτων με τους πολίτες κάτι που και η ίδια η τρώικα δεν θα ήθελε, μιάς και για τα επόμενα 10 χρώνια θα ήθελε να ξέρει ότι θα έχει να κάνει με προβλέπόμενους πολιτικόυς και όχι με κάποια νέα πρώσοπα που δεν ξέρουν πόσο πρόθυμα θα συνεργαστούν, δεν θελω να φανω κυνικός και δεν ξέρω άλλα παραδήγματα αλλά πολλές μεταρυθμήσεις να μην ξεκεινήσαν με σωστές προδιαγραφές αλλα 10 χρώνια μετα την εφαρμογ´η τους και ένα έστω και λίγο θετικό αποτέλεσμα.. Οι αντιδράσεις θα ξεχαστούν.. (Συγνώμη για τα ορθογραφικά λάθη)

  11. Δικηγόρος avatar
    Δικηγόρος 13/04/2013 20:04:24

    Χμμμμ, επίσης να επισημάνω ότι όσον αφορά τους μόνιμους υπαλλήλους, απόλυση (υπό προϋποθέσεις) επιτρέπεται μόνο με κατάργηση της οργανικής θέσης (όπως επισης και για πειθαρχικούς λόγους, χωρίς βεβαίως κατάργηση της αντίστοιχης θέσης.). Πρόσληψη άλλου στη θέση υπαλλήλου που απομακρύνθηκε για πειθαρχικούς λόγους, γίνεται. Πρόσληψη άλλου σε...καταργημένη θέση προφανώς δε νοείται. Επίσης, αν επανασυστήσεις την καταργημένη θέση, οφείλεις να επαναπροσλάβεις τον μόνιμο που την κατείχε, και όχι άλλον. Αυτά λέει η συνταγματική έννοια της μονιμότητας. Αρχή που πάντως δεν ισχύει για τους ιδιωτικού δικαίου.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/04/2013 20:06:35

    Επειδή έχω γίνει και χαζός με ότι ακούω τόσα χρόνια...

    Θα κλείσουν οργανισμοί (ΝΠΙΔ και ΑΕ)
    Θα απολυθούν 15,000 άτομα εκ των οποίων 4,000 το 2013 εκ των οποίων 2,000 οι επίορκοι (ας δουν στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ και στους νόμους ποιοι είναι οι ΔΥ γιατί πολλοί από αυτούς δεν είναι ΔΥ και (β) 2,000 που θα απολυθούν μιλάμε για 33-34,000,000 το χρόνο ...λιγότερα από το κανάλι της Βουλής πχ...)

    Στη θέση τους θα προσληφθούν 15,000 νέοι υπάλληλοι στο Δημόσιο...

    Τι πίνουν και δεν μας δίνουν;

    Γιατί δεν θέτους κανόνες αξιολόγηση μετακινήσεις και απολύσεις προσωπικού αλλά εμάς μας λοιδωρούν και όλους μας δουλεύουν;

  13. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 13/04/2013 20:16:37

    Ναι στις απολύσεις ΔΥ, όχι στις οριζόντιες απολύσεις που θα ξεχαρβαλώσουν -πλήρως- το Δημόσιο. Ίδρυση ''Εθνικής Αρχής Αξιολόγησης ΔΥ'' που θα θέσει ποσοτικούς στόχους (με κάποιες εξαιρέσεις σε κλαδους που δε ποσοτικοποιούνται εύκολα οι στόχοι πχ γιατροί, στρατιωτικοί) σε κάθε βαθμίδα της ΔΔ, που ανάλογα την επίτευξη του στόχου θα διαμορφώνεται και το τελικό ύψος των αποδοχών και οι πιο ανίκανοι-τεμπέληδες ΔΥ θα απομακρυθούν από το Δημόσιο, και όχι όποιοι, η οργανική τους θέση καταργείται. Παράλληλα εκπόνηση "Εθνικού Σχεδίου Μετατάξεων ΔΥ'' που θα ''σκανάρει'' όλους τους οργανισμούς του Δημοσίου και τις ανάγκες τους και θα καθοδηγεί ανάλογα το ανθρώπινο δυναμικό του Δημοσίου σε θέσεις που ανταποκρίνονται καλύτερα στα προσόντα τους και στην αποστολή του κάθε οργανισμού του δημοσίου. Το ζητούμενο είναι η βέλτιστη αναδιάρθρωση της ΔΔ και όχι ένα ανορθολογικό οριζόντιο ''σχέδιο''.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Συριζαλβανία του Χότζα 14/04/2013 00:03:39

      Έχεις δεί συχνά να εφαρμόζουν "κάθετα" μέτρα? Βλέποντας και κάνοντας πάνε όπως με το πετρέλαιο που έκαναν ό,τι έκαναν και μετά το γυρίσαμε στο "συγνώμη κάναμε λάθος, θα το διορθώσουμε αργότερα (αν μας αφήσει η τρόικα).

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 13/04/2013 20:37:53

    Οι αρχηγοί δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτή τη συμφωνία τους για τους επίορκους ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν και οι ίδιοι;

  15. Tsol avatar
    Tsol 13/04/2013 20:41:04

    Το βλέπω το έργο στο τέλος ο ένας θα τρώει τον άλλον και αυτοί που μας έφεραν εδώ θα συνεχίζουν αμέριμνοι να προσλαμβάνουν μετακλητούς υπαλλήλους στην βουλή και στα πολιτικά τους γραφεία. Αυτοί δηλαδή που θα απολυθούν οι άνθρωποι τι θα γίνουν?? Θα πεταχτούν στον σκουπιδοτενεκέ της ζωής?? Οι οικογένειές τους?? Και αν σήμερα φύγουν αυτοί, αύριο ποιος μας λέει ότι δεν θα ζητήσουν να φύγουν άλλες 100 χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι και εγώ λέω να απολυθούν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι και να μην μείνει ούτε ένας, για ποιο λόγο να πληρώνουμε τόσους φόρους?? Να απολυθούν και όλοι οι αντιπαραγωγικοί όπως τους αποκάλεσε κάποιος Πάγκαλος στρατιωτικοί, τι τον θέλουμε τον στρατό?? Θα μας προστατεύσει η τρόϊκα. Και αστυνομικοί, πυροσβέστες, λιμενικοί τι χρησιμεύουν?? Και αυτοί όλοι να απολυθούν ούτως η άλλως και οι φωτιές κατακαίνε τα δάση τα καλοκαίρια και η εγκληματικότητα ανθεί . Σαφώς και πρέπει να απομακρυνθούν όλοι οι επίορκοι, όπως επίσης και αυτοί που παρουσιάζονται στις υπηρεσίες τους μόνο για να πληρώνονται και δεν προσφέρουν τίποτα, αλλά απ' όσα διαβάζω μέσα σε μια τριετία οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έχουν μείνει οι μισοί απ' όσοι είναι σήμερα με το πάγωμα των προσλήψεων.

  16. Dimitris avatar
    Dimitris 13/04/2013 22:43:16

    Για τους ΙΔΑΧ (ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) δεν απαιτείται καμία κατάργηση οργανικής θέσης πριν την απόλυσή τους γιατί δεν υπάγονται στο τακτικό προσωπικό και δεν καλύπτονται από την μονιμότητα. Αποτελούν τις κατεξοχήν ρουσφετολογικές-πελατειακές προσλήψεις στο Δημόσιο που μπήκαν είτε με Υπουργικές Αποφάσεις, είτε με μετατροπή ρουσφετολογικών συμβάσεων έργου και ορισμένου χρόνου σε αορίστου παρακάμπτοντας κάθε έννοια αξιοκρατίας.

  17. panas avatar
    panas 13/04/2013 23:17:15

    Από το '80 και έπειτα η ΝΔ κυβέρνησε το 25% του χρόνου και το Πασοκ το 75%.
    Θα μπορούσε έτσι η ΝΔ να υποδείξει Το 75% που θα απολυθούν (τα πασοκικά βίσματα) και το Πασοκ το 25% (τα ΝΔ -βίσματα).
    Κάτι τέτοιο να γίνει υπό την διαιτησία του Κουβέλη και ίσως και του Μάνου, γιατί διαφορετικά θα απολυθούν μόνο οι Ασεπίτες...
    Βέβαια, υπάρχει ο κίνδυνος να συμφωνήσουν οι παραπάνω να απολυθούν και όσοι αχάριστοι τελευταία αλλαξοπίστησαν και προσκύνησαν τον Σύριζα. Γι΄αυτό είναι υποχρεωτικό να συμπράξει και ο Σύριζα στην επιλογή αυτών που θα απολυθούν.
    Τελικό συμπέρασμα: Οι Ασεπίτες την πάτησαν...
    Ήθελαν και αυτοί αξιοκρατία, αξιοπρέπεια και άλλα κουφά. Χάθηκαν τα βουλευτικά γραφεία... Να δούμε τους Ασεπίτες τώρα να τρέχουν και αυτοί στα βουλευτικά γραφεία για να μην απολυθούν...

    ΥΓ. Μπορεί ένας τροικανός να κατανοήσει τα παραπάνω...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ panas 14/04/2013 00:33:05

      Επειδή μάλλον δεν γνωρίζεις ή δεν εργάζεσαι στο Δημόσιο...
      Υπάρχουν ΑΣΕΠΙΤΕΣ ή και ένας δύο της ΕΣΔΔ που δεν θα τους έστελνα να αγοράσουν ούτε κουλούρι...
      Υπάρχουν ,περισσότεροι είναι η αλήθεια, αφισοκολλητές που δεν θα τους έστελνα πουθενά γιατί θα ...χάνονταν.

      Αξιολόγηση δομές κανόνες για όλους.
      Γιατί υπάρχει κόσμος πριν το ΑΣΕΠ
      Γιατί υπάρχουν κλάδοι χωρίς ΑΣΕΠ
      Γιατί ακόμα και το Αγιο Δισκοπότηρο ορισμένων το ΑΣΕΠ...έλεγχε το ΠΔ 164
      Γιατί ακόμα και στο ΑΣΕΠ έχει πλαστά πιστοποιητικά ΙΕΚ γλωσσών και ηλιθιότητας εξομοιώνοντας το 10 του ΕΜΠ με το 10 της ιχθυοκαλλιέργειας...
      Γιατί μπορεί να υπάρχει προσωπικό σε λάθος θέσεις...πχ πως θα αξιολογήσεις τους μηχανοδηγούς που έφερε στον ΥΠΠΟ ο ΓΑΠ; ώς οδηγούς τρένων στα μουσεία;

      Εχω βαρεθεί να κούω για την ταλαιπωρία των πολιτών από το Δημόσιο (που και εγώ την υφίσταμαι ως πολίτης πολλές φορές) σε ένα χώρο όμως που δεν υπάρχει κανένας κανόνας πλην των πολιτικών κομματικών και συνδικαλιστικών φέουδων ....για αυτό μην ακούσω ανέκδοτα για Ανερξάτητες Αρχες...

      Η μόνη λύση είναι:

      οργανογράμματα
      καθηκοντολόγιο
      στοχοθεσία μέσο προγραμμάτων
      εκπαίδευση
      αξιολόγηση
      αντίο σε όποιους δεν μπορούν ή δεν κάνουν

      Τα υπόλοιπα είναι πολιτικές βλακείες σκοπιμοτήτων.

  18. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 13/04/2013 23:21:38

    Το λάκκο τον έσκαψαν. Αυτός που θα πέσει μέσα το κατάλαβε; Αλέξη, κουστούμι έραψες;

  19. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 14/04/2013 00:17:16

    Θα ήθελα να διαφωνήσω μαζί σου, αλλά η πραγματικότητα -δυστυχώς- σε δικαιώνει. Γι'αυτό και το σχόλιό μου, ουτοπική προτροπή περισσότερο ήταν, παρά προσμονή για υλοποίηση από την παρούσα κυβέρνηση.

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Συριζαλβανία του Χότζα 14/04/2013 01:55:15

      Προσυπογράφω. (πρώτη φορά που συμφωνώ μαζί σου φίλε μου, έστω και εν μέρει !!!)

  20. ιάκωβος avatar
    ιάκωβος 14/04/2013 00:53:12

    Υπάρχουν κ καμιά 4.000 αδιόριστοι από διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ από το 2008. Τώρα συνδέουν την πρόσληψή τους με την απόλυση των επίορκων μετά με κάποια διαγαλαξιακή σύνοδο πλανητών και μετά δεν ξέρω με τι άλλο ενώ η μισθοδοσία τους έχει εγγραφεί στον τότε προϋπολογισμό- αλλιώς δεν προκυρήσοντε οι θέσεις.
    Το μεταπολιτευκό σύστημα δομήθηκε με καθαρά μαφιόζικο τρόπο κ έτσι λειτουργεί ακόμη κ σήμερα εν μέσω χρεοκοπίας. Με χρειάζεσαι για να σε διορίσω, για να βρεις κρεβάτι σε εντατική, για να σου νομιμοποίησω το αυθαίρετο που σε άφησα να χτίσεις, και μετά το σημερινό για να μην απολυθείς. Σου πουλάω εκδούλευση κ έτσι διατηρώ την εξουσία.
    Κ μην γελιέστε δεν υπάρχουν ευχάριστες εκπλήξεις, τα βύσματα σε θέσεις κ ρόλο κλειδιά θα μείνουν κ οι ΑΣΕΠίτες θα βαφτιστούν μιάσματα κ θα αποχωρήσουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.