#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/02/2012 16:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμφωνία στο πάρα πέντε



Σε συμφωνία επί των μέτρων που ζητεί η τρόικα, ως αντάλλαγμα για τη χορήγηση του νέου δανείου, κατέληξαν οι πολιτικοί αρχηγοί που στηρίζουν την κυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου, σύμφωνα με πληροφορίες.

«Ναι, υπάρχει συμφωνία», είπε κυβερνητικός αξιωματούχος στο Reuters. Σύμφωνα με τους Financial Times, αναμένεται επίσημη ανακοίνωση εντός ολίγου.

Σε λίγη ώρα αναμένεται δήλωση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου.

Προηγήθηκαν αφόρητες πιέσεις από τους δανειστές, οι πολιτικοί αρχηγοί τέθηκαν ενώπιον του διλήμματος της χρεοκοπίας, η κυβέρνηση βρέθηκε στα πρόθυρα της κατάρρευσης και τελικά υπήρξε συμφωνία.

 

Όπως φαίνεται βρέθηκε και η φόρμουλα για να περάσει το νέο μνημόνιο και να υπερκεράσουν τις αντιδράσεις των βουλευτών (στις κοινοβουλευτικές ομάδες γίνεται χαμός).

 

Η κυβέρνηση θα καταθέσει στη Βουλή ένα νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει θέματα που δεν προκαλούν. Συγκεκριμένα θα περιλαμβάνει το PSI (ποιος θα διαφωνήσει στο «κούρεμα» του χρέους;), την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, αλλά και την παροχή εξουσιοδότησης στον Παπαδήμο και τον Βενιζέλο να υπογράψουν το νέο μνημόνιο!

 

Και τα μέτρα; Αυτά θα έρθουν μετά από 10 – 15 μέρες με εφαρμοστικό νόμο.

Τι συμφώνησαν και τι απέρριψαν οι πολιτικοί αρχηγοί δεν είναι ακόμα γνωστό.

θα επανέλθουμε

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απόστολος avatar
    Απόστολος 09/02/2012 16:27:17

    Καληνύχτα!

    • geoland avatar
      geoland @ Απόστολος 09/02/2012 17:09:20

      Ένα νέο ΕΑΜ μας χρειάζεται… Τη μόνη πραγματική στιγμή, που πάνω στο βουνό, με τους Φασίστες κατακτητές να κοιτάν από κάτω, οι Έλληνες – Αριστεροί, Δεξιοί, Βασιλόφρονες κλπ – όλοι μαζί απέδειξαν πώς μπορείς να είσαι πατριώτης, να ξεχνάς τις διαφορές σου, και να οργανώνεις ένα κράτος μόνος σου, χωρίς Γερμανούς και Άγγλους πάνω από το κεφάλι σου. Μία στιγμή στην Ιστορία μας, βρεθήκαμε πραγματικά ανεξάρτητοι και καταφέραμε πολλά…
      Κανένας ξένος ποτέ δε νοιάστηκε για τον Ελληνικό λαό, ούτε οι Άγγλοι πριν το δεύτερο παγκόσμιο, ούτε οι Αμερικανοί μετά, ούτε η ΕΕ και οι Γερμανοί τώρα.. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΟΦΕΛΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ μόνο αυτοί και τα ντόπια λαμόγια, οι ψευτοπολιτικάντηδες δήθεν σωτήρες και πατριώτες , τρώγανε και πίνανε μαζί.
      Εθνική Ανεξαρτησία η μόνη λύση.

      • Greco avatar
        Greco @ geoland 09/02/2012 22:18:42

        "οι Έλληνες – Αριστεροί, Δεξιοί, Βασιλόφρονες κλπ – όλοι μαζί απέδειξαν πώς μπορείς να είσαι πατριώτης, να ξεχνάς τις διαφορές σου, και να οργανώνεις ένα κράτος μόνος σου, χωρίς Γερμανούς και Άγγλους πάνω από το κεφάλι σου"

        που το παιζει αυτο το εργο? δε διαβαζεις κανα βιβλιο για τη συγκεκριμενη περιοδο καλυτερα?

    • Το Μάτι avatar
      Το Μάτι @ Απόστολος 09/02/2012 17:24:49

      ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ: ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ;
      http://newslive-gr.blogspot.com/2012/02/blog-post_463.html

  2. stiky avatar
    stiky 09/02/2012 16:27:22

    Νομίζω ότι έπεσαν πια οι μάσκες. Έτσι δεν είναι?

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ stiky 09/02/2012 17:05:34

      Το είχαμε πει,όπως και αν το βάπτιζες στην ουσία είναι συγκυβέρνηση-συνεργασία-συνενοχή.Κρίμα γιατί δεν αξίζει ο Σαμαράς να τον πάρει η μπάλα,ήταν και είναι εθνικά τα κίνητρα του.Αλλά έπεσε στην παγίδα τους.Αυτά που υπέγραψαν μπορεί να μην είναι η πτώχευση του Ελλάδας,αλλά σίγουρα είναι η πτώχευση του Ελληνα!

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/02/2012 16:27:40

    "Τα μνημόνια είναι σαν τα κουνάβια.
    Όποιος τα πιάνει δεν τον πλησιάζει μετά κανείς!"
    h**p://www.antinews.gr/2012/02/08/146966/#c0mment-903943

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/02/2012 16:27:43

    Μία φορά δάκρυσα στη ΔΕΘ...σήμερα είναι η δεύτερη φορά, για τους αντίθετους όμως λόγους...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΕΥΑ 09/02/2012 17:11:16

      Εύα δεν υπάρχουν πρίγκηπες παρά μόνο στα παραμύθια.
      Υπάρχουν (και το γράφω εδώ ...εδώ και 4 χρόνια)

      ΔΟΜΕΣ
      ΚΑΝΟΝΕΣ
      ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

      Αν ακόμα και σήμερα οποιαδήποτε χώρα περιμένει την ενός ανδρός ...σωτηρία τότε αρχή δια ... ρίγανης.

      Οι 4 πολιτικοί συμφώνησαν.
      Οι εκλογές θα τους ανταμείψουν.

      Σε τελική ανάλυση τη δικαίωση την αποδίδει η Ιστορία και εμείς μπορούμε να περπατήσουμε στον δρόμο.
      Αυτοί;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΕΥΑ 09/02/2012 20:01:29

      Παιδιά..αυτό που με θλίβει περισσότερο είναι το αν μ' αυτές τις υπογραφές υποθηκεύεται η χώρα...
      ΥΓ: Παρόλα αυτά, ακόμα θεωρώ ότι έχει ήθος

  5. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2012 16:29:20

    Με αυτό το κατάλληλο μίγμα η ανάπτυξη θα έρθει σαν τρένο καταπάνω μας.

  6. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 16:29:24

    Μένει τώρα να ψηφισθεί η επικυρωθεί συμφωνία από τη Βουλή !
    Ολα κυλούν σύμφωνα με το σχέδιο......

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Θεμιστοκλής 09/02/2012 16:31:30

      Μένει τώρα να επικυρωθεί η συμφωνία από τη Βουλή !

  7. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/02/2012 16:30:24

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ....ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ IOANNIS 09/02/2012 16:36:44

      Έκανε την ΝΔ απο κόμμα , απόκομμα.

  8. Πετρος avatar
    Πετρος 09/02/2012 16:30:33

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΝΑ ΦΙΞΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ

  9. λΕΩΝ avatar
    λΕΩΝ 09/02/2012 16:30:38

    ".....παροχή εξουσιοδότησης στον Παπαδήμο και τον Βενιζέλο να υπογράψουν το νέο μνημόνιο!"

    Του οποίου τα μέτρα θα ξέρουμε αργότερα !!! ...και μη χειρότερα !!!
    Ο ρολος του Σαμαρά σε αυτή την ιστορία ποιός είναι ???

    • Πετρος Μ. avatar
      Πετρος Μ. @ λΕΩΝ 09/02/2012 16:35:15

      Ενα δέντρο δεξιότερα...
      Ξέρεις ... εκεί στο Γουδί.

    • eftichia avatar
      eftichia @ λΕΩΝ 09/02/2012 17:30:02

      Η ερώτησή σου φαντάζομαι είναι ρητορική....

  10. airman avatar
    airman 09/02/2012 16:30:42

    Καληνύχτα Ελλάδα! Έλληνες ξυπνήστε, είναι πλέον αργά!

  11. Πετρος avatar
    Πετρος 09/02/2012 16:32:24

    ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!!!!!!
    Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ

  12. tsechos avatar
    tsechos 09/02/2012 16:32:46

    Όλοι στους δρόμους για να μην περάσουν τα μέτρα. Ο λαός να πεί την τελευταία κουβέντα.

  13. ΒΛΑΣΗΣ avatar
    ΒΛΑΣΗΣ 09/02/2012 16:32:56

    ντροπη δεν εχω να πω τιποτα αλλο ,ντροπη και των τριων

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΒΛΑΣΗΣ 09/02/2012 16:39:53

      οχι φίλε και των τριών αλλά όλων, γιατί όσο και να το ψάχνεις όλοι έχουν τις ευθύνες τους. Αλλά και πάλι σαν παρεάκι συγκυβέρνησης να το δεις ΤΕΣΣΕΡΙΣ είναι όχι τρεις. "ο νοών νοείτω"

  14. kolokotronis avatar
    kolokotronis 09/02/2012 16:35:12

    "...αλλά και την παροχή εξουσιοδότησης στον Παπαδήμο και τον Βενιζέλο να υπογράψουν το νέο μνημόνιο!..."
    ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ;;;;;

    Τέλος, κύριοι! Σας χαιρετώ!!

    Κατεβαίνω στο Πεδίο του Άρεως στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ kolokotronis 09/02/2012 16:43:39

      αφού πας στην πορεία του Παμε, μήπως θα ήταν καλύτερα να αλλάξεις την υπογραγή σου; Στους ψώρους που θα κινείσαι το kolokotronis (έστω και greeklish) είναι πολύ light.

    • Geros avatar
      Geros @ kolokotronis 09/02/2012 16:55:37

      Τι μας λες ήρωα της επανάστασης ? Στο ΠΑΜΕ? Μας τρόμαξες τώρα και πως θα κοιμηθούμε το βράδυ δεν ξέρω.

    • eftichia avatar
      eftichia @ kolokotronis 09/02/2012 17:33:02

      να υποθέσω ότι πας για παρέλαση/πασαρέλα με το ΠΑΜΕ κι όχι για πορεία διαμαρτυρίας .....

  15. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 09/02/2012 16:36:11

    Αν σώθηκαν έστω οι κύριες συντάξεις χρωστάω την ευγνωμοσύνη μου σε όποιον διαπραγματεύτηκε γιατί με την σύνταξη του πατέρα μου ζούμε τρεις οικογένειες. Μπράβο σε όποιον το κατάφερε. Πολλά συγχαρητήρια.
    Τα υπόλοιπα μέτρα δεν με ενδιαφέρουν. Είναι σωστά.
    Αλλά αν ξαναδούλευε η επιχείρηση μου θα ήταν ότι καλύτερο. Δέκα άτομα προσωπικό με 4.000€ συνολικό μισθοδοτικό κόστος ούτε στα όνειρα μου. Και επιτέλους φτάνει πια το "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη". Όποιος είναι κομμουνιστής ας το δηλώσει ή ας ψηφίσει Παπαρήγα.

  16. Nik avatar
    Nik 09/02/2012 16:36:16

    Κατανοητος πλεον ο λογος που η αριστερα ανεβαινει.

  17. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 09/02/2012 16:36:20

    καληνυχτα και καλη τυχη σε τροικα εσωτερικου ( ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ ) και εξωτερικου.
    ανυπαρκτες οι διαφορες σας , μονο που οι εξωτερικου , θα φυγουν , ενω ολοι οι εσωτερικου ( οσοι ψηφισετε σαν προβατα την κομματικη σας γραμμη ) , θα πληρωσετε.
    δεν θα σας ξεχασουμε ΠΟΤΕ , και να ειστε σιγουροι ουτε εσεις ΕΜΑΣ.

  18. HP avatar
    HP 09/02/2012 16:37:25

    Δεν γίνεται πρίν την μάχη οι φαντάροι να ανεβάζουν το ηθικό του στρατηγού και αυτός στο τέλος να παραδίνεται. Λυπάμαι.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/02/2012 16:37:35

    Η φωτό με εκφράζει

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 09/02/2012 17:16:14

      Το νερό; ....αποτελέσματά τους
      Τα βότσαλα;....κοινωνία
      ή τα ντουβάρια;...οι αρχηγοί.

      ΥΓ

      Πάντως δεν νομίζω ότι το γεγονός του αριθμού της τετράδας ήταν τυχαίο:

      4 σαν τους Ντάλτον
      με το μυαλό του Αβερελ

      Κανονίζουν για εμάς χωρίς εμάς εξαιρώντας τις τσέπες τους και τις μπίζνες τους.

  20. Αποστολης avatar
    Αποστολης 09/02/2012 16:38:26

    Η Χρυσή Αυγή βλέπω πια μετα τη συμφωνία των 3 αρχηγών
    να πηγαίνει στο 15%!!!

  21. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/02/2012 16:39:35

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΧΤΙΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ

  22. Ναταλία avatar
    Ναταλία 09/02/2012 16:40:10

    Λυπάμαι....μόνο αυτό!!Λυπάμαι που πίστεψα σε αυτούς που θα αντιστέκονταν και αντίο σας!! Τελικά όλα ψέμματα, επικοινωνιακά παιχνίδια εντυπώσεων, κανένας κανενός και προπάντως ο λαουτζίκος μόνος του! Τόσα χρόνια χαμένα, τόσα χρόνια για να καταλάβω ότι στα δύσκολα κανένας δεν τολμα...τόσα χρόνια για να καταλάβω ότι όλα είναι ένα παιχνίδι. Απο δω και πέρα, εγώ έχω το "παιχνίδι' της επιβίωσης για μένα και τον 4χρονο γιο μου....και κόμματα, σημαίες και ιδανικά τα καίω στο χαράτσι της ΔΕΗ και της εφορίας. Αντε γεια καλό ταξίδι και εμείς οι υπόλοιποι καλό κουράγιο στο υπόλοιπο μας...Θα είναι κουτός όποιος ψηφίζει κάποιους που του κόβουν χρήματα και όνειρα....και δυστυχώς δεν είμαι και βολεμένη!!

  23. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 09/02/2012 16:40:31

    Δυστυχως αδερφια ανθρακες ο θησαυρος....απο το φθινοπωρο αρχισε το διαμαντι να μη γυαλιζει και να μοιαζει περισοτερο με καρβουνο...καρβουνο που θα μας καιει τα σωθικα μολις περασει το μνημονιο απο τη βουλη...η μονη οδος ειναι ο ΄΄Δρομος΄΄ που οδηγει στο Συνταγμα ολοι μαζι ενωμενοι...καλη τυχη αδερφια και καλη υπομονη σε ολους...υγεια να εχεουμε να τα υπομεινουμε!!!

  24. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 09/02/2012 16:41:51

    Πέντε θα σου έλεγα εγώ.

    Γιατί βάζω την Ντορίτα που στηρίζει και με τα τσαρούχια όλα αυτά τα μέτρα, (αν και αυτή είχε την ειλικρίνεια να πετάξει τη μάσκα απο νωρίς)

    Συν τον Κουβέλη που το παίζει κοντρίτσα μεν , αλλα μονο στο ευρώ βλέπει δρόμο για τη χώρα.

    Πρόθυμοι υπήρχαν έτσι κι αλλιώς, κι αν η σύνθεση της τριπλέτας ήταν διαφορετική το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Κυαίστωρ 09/02/2012 17:11:18

      +1000

  25. elsoto avatar
    elsoto 09/02/2012 16:43:43

    θα έχει και συνέχεια, έλ' Αλέκο, εκλογές;

  26. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 09/02/2012 16:44:03

    Λυπάμαι ... λυπάμαι πολύ.....

  27. Tsol avatar
    Tsol 09/02/2012 16:44:32

    Το ΠΑΣΟΚ έκανε επίσημα κανέναν χρόνο να το δείξουν μονοψήφιο οι δημοσκοπήσεις, την Ν.Δ. μάλλον ούτε μήνας δεν θα χρειαστεί και εδώ θα' μαστε.

  28. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 09/02/2012 16:44:35

    factorx , φαηλε , μο , str , και ολοι οι φιλοι του antinews ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ σχολιαστε.
    δεν παει αλλο.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ δημοσθενης 09/02/2012 17:02:28

      Περιμένουν ενημέρωση...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ δημοσθενης 09/02/2012 18:00:14

      Αυτό σου κάνει;
      h--p://www.antinews.gr/2012/01/22/143940/

  29. Kατερίνα avatar
    Kατερίνα 09/02/2012 16:44:50

    Λυπάμαι που κέρδισα το στοίχημα που είχα βάλει… αλλά το κέρδισα..
    Από τη στιγμή που ο κ.Σαμαράς έδωσε το χέρι στον κ.Παπανδρέου και δεν τον άφησε να γκρεμιστεί στα τάρταρα το Νοέμβριο.. ήταν προδιαγεγραμμένο πως εδώ θα φτάναμε…
    Η κυβέρνηση «που θα οδηγούσε τη χώρα σε εκλογές και θα έκλεινε το PSI» δεν υπήρχε περίπτωση να μην συμφωνήσει σε Μνημόνιο ΙΙ.
    Θα ήταν αφελές να πιστέψουμε κάτι τέτοιο…όσο και αν συχνά εθελοτυφλούμε
    Αυτό ήταν και το στοίχημα που έβαλα και δυστυχώς κέρδισα ...
    Σε καμία περίπτωση όμως δεν περίμενα αυτά τα μέτρα….

    Όποιος θέλει να ονομάζεται πολιτικός άντρας ή γυναίκα
    οφείλει να εξηγήσει το ΓΙΑΤΙ.
    Τίμια και ειλικρινά, και όχι με επιχειρήματα τύπου ΠΑΣΟΚ.(θα χρεοκοπούσαμε κλαψ, κλαψ, παραλάβαμε χάος κ.τ.λ.)

    ΓΙΑΤΙ υπάρχει και η επόμενη μέρα και πρέπει να είμαστε όρθιοι.
    Εκτός αν αυτό που πρέπει να μείνει μόνο σε αυτή τη χώρα είναι το κρατικοδίαιο ΠΑΣΟΚ και οι παραφυάδες του

    Και το καλύτερο ανέκδοτο της ημέρας.

    Συνελήφθη μισθωτός με μικροποσότητα μισθού στην τσέπη. Υποστηρίζει ότι τον κατέχει για προσωπική του χρήση.
    (από σκαι αν θυμάμαι καλά)

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Kατερίνα 09/02/2012 17:01:32

      Πες τα ρε Κατερίνα.
      Έχουν καταντήσει ζόμπι πολλοί.
      Στοιχειώδης λογική...

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Kατερίνα 09/02/2012 17:56:35

      Υποκλινομαι.

  30. μχ avatar
    μχ 09/02/2012 16:45:05

    H θεατρική παράσταση "οι ασυγχώρητοι"έλαβε τέλος

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2012 16:45:33

    "Και τα μέτρα; Αυτά θα έρθουν μετά από 10 – 15 μέρες με εφαρμοστικό νόμο".

    Προφανώς θα είναι το Ζάππειο ΙΙΙ

    • Kατερίνα avatar
      Kατερίνα @ Προφήτης 09/02/2012 16:53:33

      !!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Προφήτης 09/02/2012 17:17:48

      To IV φίλε

      Ι για κάθε "αρχηγό"

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Προφήτης 09/02/2012 17:57:13

      Δεν θα μου αφησεις αντερο εσυ :) :)

  32. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 09/02/2012 16:45:41

    Μερικοί έχετε σοβαρό πρόβλημα τελικά.
    Να περιμένουμε μήπως να δούμε τι συμφωνήσαν και τι όχι ; Ή δεν κρατιέστε να κράξετε;

    • λΕΩΝ avatar
      λΕΩΝ @ Νίκος Κ. 09/02/2012 16:51:34

      Καλά περίμενε εσύ ...εμείς οι υπόλοιποι πάλι δεν θα περιμένουμε γιατί ξέρουμε!!!

  33. Γιάννης Αγιάννης avatar
    Γιάννης Αγιάννης 09/02/2012 16:46:03

    Βρε βρε τους αντιμνημονιακούς! Βρε βρε αυτούς που μπορούν και ξέρουν να διαπραγματεύονται! Σπουδαίες διαφορές έχετε μεταξύ σας εσείς του ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ - ΝΔ.

    Αντινιουζ: Τέλειωσε το κουτόχορτο;

  34. adidrust avatar
    adidrust 09/02/2012 16:46:06

    καλώς τα τρολλ...

  35. ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
    ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 09/02/2012 16:46:25

    Τελικά τί είναι πιο επικίνδυνο;
    Το "λεφτά υπάρχουν" ή αυτό;;;

    "Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας,
    θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς,
    θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη;
    Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ! Αυτό είναι το δικό μου όνειρο"

    • Αλεξανδρος avatar
      Αλεξανδρος @ ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 09/02/2012 16:48:12

      Ποσο δικιο εχεις Θραξ που μονο βλαξ δεν εισαι!!!!

  36. tzager avatar
    tzager 09/02/2012 16:46:55

    Θερμή παράκληση στους αρχηγούς (αφού συμφώνησαν), να διαβάσουν κάθε λέξη του μνημονίου 2!!!

    Πρέπει να γνωρίζουν φυσικά τι εξουσιοδοτούν τον Παπαδήμο και τον Βενιζέλο να υπογράψουν.

    Και φυσικά πρέπει να μας εξηγήσουν και εμάς!

    Και μία τελευταία απορία. Εξακολουθεί η επίσημη ΝΔ να επιθυμεί εκλογές το ταχύτερο???

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ tzager 09/02/2012 17:18:56

      Θα είναι με εικόνες;
      Γιατί όχι μόνο δεν διαβάζουν αλλά δεν ακούνε κιόλας.

      • koinos_nous avatar
        koinos_nous @ Ο Ιθαγενής 09/02/2012 17:59:08

        Γιατι νομιζεις οτι βλεπουν? :) :)

  37. αλιγάττωρ avatar
    αλιγάττωρ 09/02/2012 16:47:14

    Σαν αισιόδοξος άνθρωπος πάντα είχα μια μικρή ελπίδα οτι θα φύγει το τραίνο απ τις ράγες. Άλλωστε δεν μπορείς να πάψεις να ελπίζεις παρά μόνο οταν έλθει το τέλος..Και δυστυχώς ήλθε! Άλλη μια διάψευση των ελπίδων του κόσμου!

  38. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 09/02/2012 16:48:04

    Η ιστορια αλλοτε επαναλαμβανεται ως φάρσα και αλλωτε ως τραγωδια!!!!
    Δυστυχως επτωχευσαμε, οχι μονο οικονομικά, αλλα πολιτικα και ηθικα.

  39. ΝΙΚΟΣ Τ. avatar
    ΝΙΚΟΣ Τ. 09/02/2012 16:48:14

    Κύριοι ΤΕΛΟΣ κλείστε τους υπολογιστές, όλοι στο Σύνταγμα ΤΩΡΑ!!!

    • restart avatar
      restart @ ΝΙΚΟΣ Τ. 09/02/2012 17:55:38

      εγω που μενω σαλονικα
      μπορω να κατεβω λευκο πυργο?

  40. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/02/2012 16:48:47

    ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΡΑΚΑ ΚΑΛΟΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ,ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

  41. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 09/02/2012 16:49:13

    +10000

  42. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 09/02/2012 16:49:51

    Ελπίζω να πέσουν οι μισθοί 50% μπας και ξυπνήσει ο Έλληνας και βγει στο δρόμο....!!!

  43. KOUKOYROUKOU avatar
    KOUKOYROUKOU 09/02/2012 16:50:35

    Εγώ συνεχίζω να στηρίζω Σαμαρά. Εξω απο το χορό πολλά τραγούδια λέμε. Αν χρεωκοπούσαμε να λέγαμε φταίει ο Σαμαράς. Δεν θα ρίχναμε την ευθύνη ούτε στο ΠΑΣΟΚ ούτε στο ΛΑΟΣ.

    • amt avatar
      amt @ KOUKOYROUKOU 09/02/2012 17:27:04

      Το όνομα ακολουθεί την ιδιότητα. Είσαι πράγματι εντελώς ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ !

  44. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 09/02/2012 16:51:14

    Βιάζεστε πολύ να φτύσετε το δηλητήριο μερικοί.

    • λΕΩΝ avatar
      λΕΩΝ @ Νίκος Κ. 09/02/2012 16:53:06

      Οχι δεν βιαζομαστε ...απλά εσύ αργείς να καταλάβεις !!

      • geoland avatar
        geoland @ λΕΩΝ 09/02/2012 17:02:55

        Αν είσαι βολεμένος, θα ξανά βολευτείς στη νέα κατάσταση.. αν κάθεσε σε αναμμένα κάρβουνα.. πρέπει κάτι να κάνεις, γιατί θα καείς, και εσύ και όλη η οικογένεια σου..

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Νίκος Κ. 09/02/2012 17:20:16

      Μα ...κρύβονται και δεν βρίσκουμε κανένα άλλο για φτύσιμο.

  45. dimitris karditsa avatar
    dimitris karditsa 09/02/2012 16:54:10

    εχεις δικαιο ευα. δε χρειαζονται δακρυα θα το παρουν το μαθημα τους στις εκλογες.
    καληνυχτα ελλαδα.

    • ΠΑΝΤΕΛΗΣ avatar
      ΠΑΝΤΕΛΗΣ @ dimitris karditsa 09/02/2012 17:01:29

      ΠΟΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΝ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΦΑΠΕΣ.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ dimitris karditsa 09/02/2012 17:04:03

      Ευα και εσύ? Φαντάσου!!!!!!!!!!!!!!

  46. Boson avatar
    Boson 09/02/2012 16:54:57

    σσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!
    Η Πατρίδα κοιμάται.

  47. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 09/02/2012 16:55:00

    +1

    • jk avatar
      jk @ ΠΙΛΟΤΟΣ 09/02/2012 17:11:31

      Να πέφτουν οι μάσκες σιγά-σιγά. Αρκετά κράτησε το παραμύθι...

  48. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 09/02/2012 16:55:48

    Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
    Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ', ακουσθεί
    αόρατος θίασος να περνά
    με μουσικές εξαίσιες, με φωνές --
    την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
    που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
    που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανοφέλετα θρηνήσεις.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που φεύγει.
    Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πείς πως ήταν
    ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
    μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
    πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
    κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ' όχι
    με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
    ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
    τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
    κι αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που χάνεις.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1911)

  49. MAKIS avatar
    MAKIS 09/02/2012 16:56:18

    +10000

  50. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 09/02/2012 16:56:26

    Τον Τρύφωνα;

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ Πετρος Μ. 09/02/2012 17:05:19

      Νάσαι καλά αδελφε! Μου έφτιαξες λίγο τη μέρα.

  51. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 09/02/2012 16:57:01

    Λέων,

    εσύ που τα καταλαβαίνεις όλα, θες να μας πεις σε τι συμφώνησαν, σε τι διαφώνησαν, και τι αποφάσισαν τελικά ; Πες μου να μάθω για να βριζουμε μαζί αν είναι.

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ Νίκος Κ. 09/02/2012 17:05:08

      Φιλε μου που ζεις;
      μηπως τωρα ξυπνησες απο τη χειμερια ναρκη;

  52. Φοτις avatar
    Φοτις 09/02/2012 16:57:20

    Αν πληρώνει καλά να συνεχίσεις.
    Μέχρι πότε όμως;

  53. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/02/2012 16:58:00

    ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΑΜΑΡΑ ,ΕΚΑΝΕΣ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΥΦΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΣΟΥ.Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ

  54. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/02/2012 16:58:04

    Τελικά ο Σαμαράς κατάφερε να επιβεβαιώσε πολλούς.
    Δυστυχώς..
    Αν ψηφιστούν αυτά από τη ΝΔ, λυπάμαι αλλά το κόμμα που πιστέψαμε τόσα πολλά σε αυτό, και ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο θα καταποντιστεί..
    κρίμα...

  55. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 09/02/2012 16:58:21

    Μπα και πως εγω νομιζα ότι νομος ειναι το δικιο της Τραπεζας;

    Παντως σωθηκε μεν η συνταξη του πατερα σας, αλλα τις υπόλοιπες 27 μερες του μηνα τι θα τρωτε;

    • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ @ Theoprovlitos 09/02/2012 17:09:01

      Προφανώς δεν γνωρίζετε την σύνταξη του πατέρα μου οπότε τα σχόλια περιττεύουν. Στον φιλελευθερισμό που ζούμε ο νόμος της Τράπεζας είναι αποδεκτός όταν τους ζητήσεις κάτι και το υπογράψεις. Δεν σε υποχρεώνουν. Στο δίκιο του εργάτη πάντως σας βρίσκω σύμφωνω.
      Φιλελέυθερος- σοσιαλιστής και εσείς αγαπητέ μου?

  56. gEO75 avatar
    gEO75 09/02/2012 16:59:07

    Καληνύχτα Ελλάδα! Α! και μην ξεχάσω.... 19/2 έχουμε και εκλογές, έτσι; :P

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ gEO75 09/02/2012 17:13:39

      Ποιάς χρονιάς;

      • gEO75 avatar
        gEO75 @ Φοτις 09/02/2012 17:21:31

        Έλα τώρα! Ποιας χρονιάς!? Μικροπρέπειες..... :-) Αφού η τωρινή κυβέρνηση έχει την έγκριση του 83% του εκλογικού σώματος! Διαφωνείς?
        http://ekloges-prev.singularlogic.eu/v2009/pages/index.html

  57. Φοτις avatar
    Φοτις 09/02/2012 16:59:32

    Τρελοί είναι να θέλουν εκλογές;
    Η κυβέρνηση θα εξαντλήσει την επταετία!

  58. C.Y. avatar
    C.Y. 09/02/2012 16:59:44

    Λυπάμαι πάρα, μα πάρα πολύ. Έχω πέντε παιδιά, από 8 έως 18 ετών και η αυριανή ημέρα δεν θα έχει καμία σχέση με το μέλλον που ονειρεύτηκα για αυτά. Λυπάμαι πάρα πολύ για σένα Αντώνη Σαμαρά. Στη Βόρεια Ελλάδα ζούμε μέσα στην αβεβαιότητα για πολύ περισσότερο χρονικό διάστημα, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για το αύριο του τόπου. Και πιστέψτε με, τα χνώτα των γειτόνων μας, άρχισαν να μας περικυκλώνουν επικίνδυνα. Η αβεβαιότητα γίνεται τώρα εφιάλτης. Η αλήθεια είναι πως πλέον πτωχεύσαμε με τον χειρότερο τρόπο, δίνοντας τα πάντα. Θα φανεί στο πολύ κοντινό μέλλον. Εγώ πάντως, θα ξαπλώσω απόψε στο κρεβάτι μου πολύ λυπημένος, μα πίστεψέ με Αντώνη, ήσυχος με τη συνείδησή μου. Εκλογές τώρα...

  59. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 16:59:45

    για να βοηθήσω θα σου πώ εγώ : Συμφώνησαν σε ΟΛΑ !

  60. geoland avatar
    geoland 09/02/2012 16:59:51

    Η κοιμάσαι ή έχεις εκατομμύρια σε άλλη χώρα ή πολλά διαμερίσματα...
    ΞΥΠΝΑ!!!!! Ρε! (κόψε και λίγο την Τν)

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ geoland 09/02/2012 17:01:37

      Ξύπνα φίλε, η Κόλαση (και όχι του Δάντη) έφτασε...

      Όταν γράφαμε την αλήθεια μας έλεγαν συριζαίους και λοιπά. Η αυτογνωσία δεν έχει χρώμα. Οι παρωπίδες έχουν και παραέχουν.

  61. μχ avatar
    μχ 09/02/2012 17:00:09

    ...καλη ανταμωση στα γουναραδικα....(του εξωτερικου)

  62. blue nile avatar
    blue nile 09/02/2012 17:00:34

    Eίναι μεγάλη η στεναχώρια, αλλά τι άλλο θα μπορούσε να γίνει; Τι θα μπορούσε άραγε να κάνει παραπάνω ο Σαμαράς; Κάποιοι θα πουν να βροντήξει την πόρτα και να φύγει. Ας το ξανασκεφτούν καλύτερα. Αν γινόταν κάτι τέτοιο θα ουρλιάζαν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ ότι ο Σαμαράς με τους λαικισμούς του ξεπουλά τη χώρα και μας οδηγεί στη χρεωκοπία. Ύστερα θα καθυστερούσαν τεχνητά για 10-15 μέρες τη καταβολή μισθών και συντάξεων, θα χρεωνόταν την χρεωκοπία και θα εισέπρατε την οργή του κόσμου ο μόνος αστός πολιτικός που είπε ΟΧΙ στο μνημόνιο.
    Σ'αυτή τη διαπραγμάτευση τα ατού του Σαμαρά ήταν απελπιστικά λίγα. Λογικό ήταν να μη μπορέσει να καταφέρει πολλά αν και κανείς δεν πρέπει να αμφιβάλει γαι τις προσπάθειες του. Θα κριθεί εκ νέου ως πρωθυπουργός. Πιστεύω...
    Ας κλείσει το PSI ... Και μετά αμέσως εκλογές...δε πάει άλλο...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ blue nile 09/02/2012 17:23:24

      ενώ τώρα οι μισθοί και οι συντάξεις είναι εξασφαλισμένες;
      Μα κανένας από τους 300 δεν διαβάζει;
      Τι διαπραγματεύονται τότε;

      ΥΓ

      Αν καταργήσουμε και μισθούς (για όσους δουλεύουν) και συντάξεις και δίνουμε μόνο φαΐ θα έχουμε και ανάπτυξη και πλεόνασμα
      Είναι το Ζάππειο των Τεσσάρων.

    • Greg καραδεξιός avatar
      Greg καραδεξιός @ blue nile 09/02/2012 17:24:43

      Να είχε επιμείνει για εκλογές στις 4 Δεκεμβριου.

      Τώρα πιά Χρυσή Αυγή και ό,τι βγεί.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ blue nile 09/02/2012 18:09:54

      Η εχεις εναλλακτικη λυση η δεν εχεις.
      Το "εγω θα τα κανω καλυτερα"=μαζι μου θα πτωχευσετε πιο σικ, εδω που φτασαμε δεν περναει γιατι δεν κανει τη διαφορα.
      Απλο ειναι.
      Ο Λαπαβιτσας και ο Καζακης που το φωναζουν δυο χρονια τωρα ειναι πιο ξυπνιοι?
      Στο πρωτο μνημονιο με τους πινακες εξοικονομησης δαπανων κατ ετος δεν περιγραφοταν ευκρινως η πορεια?
      Αδιαβαστοι?

  63. dipas avatar
    dipas 09/02/2012 17:01:37

    Κι έτσι η ΝΔούλα πάει μαζί ε το Πασοκάκι εκεί που τους αρμόζει, στα τάρταρα!
    Καληνύχτα Ελλάδα της αρπαχτής, των δικτατοριών παντός είδους και των γιαλαντζί αρχηγών. Τώρα από εδώ και πέρα μιλάει ο λαός.

  64. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 17:01:56

    Καλή αντάμωση μέσα στο Κυνοβούλιο !

  65. Γιάννης_Άλιμος avatar
    Γιάννης_Άλιμος 09/02/2012 17:02:55

    "Η κυβέρνηση θα καταθέσει στη Βουλή ένα νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει θέματα που δεν προκαλούν...Συγκεκριμένα θα περιλαμβάνει το PSI (ποιος θα διαφωνήσει στο «κούρεμα» του χρέους;)"
    Εκτός από όλους αυτούς τους αδιάβαστους που ψήφιζαν τοσον καιρό και περνούσαν τα ... "μνημόνια", είναι και ο αρθογράφος αδιάβαστος; Ποιό κούρεμα του χρέους; Από τα 100 δις του δήθεν κουρέματος (αν είναι τελικά τόσα), τα μισά "κουρέματα" τα έχουν οι ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ και τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ. Οι "ξένοι" θα κουρέψουν τα 50 δις. Τα υπόλοιπα θα μπουν από την πίσω πόρτα και θα τα λουστεί η Ελληνική οικονομία. Πάλι σε λίγο καιρό θα μας λένε (και δεν θα είναι μόνο οι σοσιαλιστές αυτή τη φορά): "Αααααα! Δεν το είχα καταλάβει όταν το ψήφιζα!"

  66. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 09/02/2012 17:02:59

    Τελευταία ελπίδα, να μη ψηφιστεί στη Βουλή... Πίεση στους βουλευτές, γενικό ξεσηκωμό στους δρόμους, ΚΡΕΜΑΛΑ σε όσους προδότες ψηφίσουν.

    • airman avatar
      airman @ Απολλώνιος 09/02/2012 17:34:58

      Άμα στους όρους-μέτρα προστεθεί και η παράταση της θητείας της παρούσας Βουλής στα επτά (συμβολικά) ή και περισσότερα χρόνια, να δεις πόσοι (και ποιοι) από τους εκπροσώπους του λαού θα υπερψηφίσουν!

  67. cobalt avatar
    cobalt 09/02/2012 17:03:56

    Γελάω με το "αφόρητες πιέσεις"
    Μπορεί να τους είχαν βάλει τον Καρατζαφέρη να τους απαγγέλει ποίηση μέχρι να υπογράψουν. Καβάφη στο περίπου.

  68. Boson avatar
    Boson 09/02/2012 17:04:49

    Παρότι οι γνωστοί αρθρογράφοι-σχολιαστές εδώ μέσα διατηρούσαν όλο αυτό το διάστημα τη νηφαλιότητά τους, δίνοντας χρόνο και εμπιστοσύνη στο Α. Σαμαρα δε νομίζω ότι είναι ευχαριστημένοι με την εξέλιξη.
    Το ίδιο και περισσότερο πιστεύω ότι ισχύει και για τον Φάκτορα.
    Δε γίνεται να κάνω λάθος.
    Σαράντα χρόνια στο κουρμπέτι νομίζω πως μπορώ να διαβάζω πίσω από τις λέξεις.
    Κύριοι το Αντινιούς είναι από μόνο του ένα κίνημα.
    Είναι από μόνο του χώρος αυτόνομος και σύγχρονος πόλος σκέψης.
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΑ.
    ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.

  69. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/02/2012 17:07:00

    ΦΑΗΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ,ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ , ΗΓΕΤΗ ΚΛΠ

  70. Γιωργος avatar
    Γιωργος 09/02/2012 17:07:31

    Κυριοι, την καληνυχτα κι απο μενα, και προσευχομαι οταν θα ξημερωσει να μην αντικρυσουμε μια ανθρωπιστικη καταστροφη, που θα αφορα πλεον εμας τους ιδιους και την ιδια μας την πατριδα.Ειναι ζητημα πια ζωης και θανατου να βγουμε στο δρομο με καθε προσφορο μεσο.

  71. Δαναός avatar
    Δαναός 09/02/2012 17:08:05

    Το να καταριέσαι και να ρίχνεις εύκολα χολή είναι πολύ εύκολο.
    Το μόνο εύκολο πράγμα.
    Που γίνεται βέβαια και πολύ επικίνδυνο σε κατάσταση εκνευρισμού και πανικού.
    Εντάξει, δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα καλά. Τώρα χρειάζεται νηφαλιότητα και ψυχραιμία.
    Ποια όμως είναι η πραγματική αλήθεια για την ελληνική καταστροφή;Και ποιος ο Γεννήτωρ της Καταστροφής;
    Καλό θα μας κάνει να το θυμόμαστε κι εμείς εκτός από τους ξένους που μας το υπενθυμίζουν:
    «Μέσα σε δύο χρόνια, ο πρώην πρωθυπουργός της Ελλάδος Γιώργος Παπανδρέου κατέστρεψε μία χώρα. Θα απαιτηθούν δεκαετίες για να επιστρέψουν οι Έλληνες εκεί που ήταν». Αυτά αναφέρονται εισαγωγικώς σε συγκλονιστικό άρθρο της εφημερίδος των Βρυξελλών NewEurope, με τίτλο: «Ποιά είναι η πραγματική αλήθεια για την ελληνική καταστροφή;».

    Και το άρθρο επισημαίνει:
    «Στα τέλη του 2009, η Ευρώπη και ο κόσμος ανεκάλυψαν ότι η Ελλάς ήταν ένας απατεώνας ( afraud and a deceiver ), η οποία ουδέποτε έπαυσε να παραποιεί τις οικονομικές της επιδόσεις ώστε να καρπούται τα οφέλη μιας προνομιακής λέσχης, εις βάρος των εταίρων της και του ευρώ.
    Όμως πόσο ακριβές είναι τελικά αυτό; Λόγω της κλιμακουμένης τότε διεθνούς οικονομικής κρίσεως, η πλειονότης των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων ήταν ανακριβείς στις εκτιμήσεις τους για τα ελλείμματά τους. Για παράδειγμα, στα σταθεροποιητικά τους προγράμματα στις αρχές του 2009, η Βρετανία είχε προβλέψει έλλειμμα 8,2% το οποίο έφθασε τελικά στο 11,4%, η Ολλανδία είχε προβλέψει πλεόνασμα 1,2% το οποίο μετεστράφη σε έλλειμμα 5,4% και η Πορτογαλία είχε προβλέψει έλλειμμα 3,9% το οποίο ανήλθε τελικά σε 9,3%.
    »Ακόμη, κατά τα έτη 2008-2009 το έλλειμμα στην Ισπανία επεκτάθηκε σε 11,1% και στις Ηνωμένες Πολιτείες σε 12,9%. Τον Απρίλιο του 2010 η Ιρλανδία προέβλεπε έλλειμμα 11,6% για το 2010 και τελικά έφθασε στο 32%. Ωστόσο, ήταν μόνο η Ελλάς αυτή που κατηγορήθηκε για παραποίηση στοιχείων και ως αναξιόπιστη. Και αυτό από την ίδια της την Κυβέρνηση!».
    Αυτό γράφει το άρθρο της εφημερίδος, για την αψυχολόγητη στάση της Κυβερνήσεως Παπανδρέου. Και συνεχίζει:
    «Ταυτόχρονα, η ελληνική κυβέρνησις σχεδόν μετέδιδε προς τις διεθνείς αγορές από τις οποίες έπρεπε να δανεισθή, την ιδέα ότι η Ελλάς ήταν μία χρεωκοπημένη χώρα με τεράστια συστημική διαφθορά, πελατειακό σύστημα, παρασιτική οικονομία, μεγάλη ανισότητα και αυθαιρεσία, ακόμη και συγκρίνοντας την χώρα με τον βυθιζόμενο Τιτανικό, εξαπολύοντας έτσι τα επιτόκια δανεισμού ( spreads ) στα ύψη. H ελληνική κυβέρνησις κατόρθωσε να μετατρέψη το πρόβλημα του ελλείμματος, που ήταν κοινό στα περισσότερα κράτη της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, σε πρόβλημα δανεισμού, το οποίο οδήγησε την Ελλάδα στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο».
    Και το άρθρο της New Europe διερωτάται:
    «Προς τί ο αυτοδιασυρμός; Γιατί κατηγορήθηκε η Ελλάς για παραποίηση στοιχείων, για διαφθορά και για όλα τα άλλα από την ίδια της την Κυβέρνηση; Γιατί φούσκωσε η ίδια το έλλειμμα στα τέλη του 2009;».
    Δίδει δε την εξής απάντηση:
    «Προδήλως διότι η Κυβέρνησις Παπανδρέου, παρά το γεγονός ότι είχε ενημερωθή από Ελληνες και ξένους αξιωματούχους πριν από τις εκλογές για την πραγματική κατάσταση, δημιούργησε προσδοκίες και έδωσε υποσχέσεις τις οποίες δεν μπορούσε να πραγματοποιήση».
    Είναι μία από τις σπάνιες φορές που ξένη εφημερίδα έχει καταλάβει πλήρως τί συνέβη στον τόπο μας κατά την κρίσιμη περίοδο του 2009. Η μεγαλύτερη μερίδα του διεθνούς Τύπου μας κατηγορεί βάσει των όσων έλεγε τότε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός εις βάρος της χώρας. Λίγοι αντελήφθησαν ότι στην πραγματικότητα τα δημόσια οικονομικά μας δεν διέφεραν και τόσο από τα συμβαίνοντα στα άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Αλλά ότι ο κ. Παπανδρέου τα «φούσκωσε» σκόπιμα, επειδή ο ίδιος είχε εκτεθεί με τις δηλώσεις ότι «λεφτά υπάρχουν» και έπρεπε να καλύψει τα προεκλογικά ψεύδη.
    Ετσι λοιπόν, άρχισε η καταστροφή. Οταν ένας Πρωθυπουργός μιλάει με τέτοιον τρόπο για την χώρα του, την διασύρει ως αναξιόπιστη και δίδει την εντύπωση στους δανειστές της ότι είναι κατ’ ουσίαν πτωχευμένη, μοιραίως έπονται τα χειρότερα. Ο εφιάλτης τον οποίο έζησε και εξακολουθεί να ζή ο ελληνικός λαός κατά την τελευταία διετία είναι προϊόν των απιστεύτων χειρισμών της Κυβερνήσεως Παπανδρέου. Οπως αναφέρει το άρθρο, μέσα σε δύο χρόνια ο Πρωθυπουργός κατέστρεψε μία χώρα. Και θα απαιτηθούν δεκαετίες γιά να επιστρέψουν οι Ελληνες εκεί που ήταν.
    (από την εφημερίδα "ΕΣΤΙΑ", 27/01/2012)

    • Κρίμα avatar
      Κρίμα @ Δαναός 09/02/2012 18:08:14

      Τι λες βρε παιδί μου; έγιναν τόσο σημαντικά πράγματα και δεν το πήραμε χαμπάρι; Τσ-τσ-τσ...
      Απίστευτο. Αλλά αφού το έγραψαν και τόσο σημαντικές φυλλάδες ας το δεχτούμε.
      Αλήθεια οι συνέπειες του βαυκαλισμού πόση διάρκεια έχουν;
      Πρέπει να επαναλαμβάνουμε την ανάγνωση σε δόσεις 6ωρες 12ωρες ή κάτι άλλο;

      • flou avatar
        flou @ Κρίμα 09/02/2012 18:11:55

        Για σένα σε υπόθετα.

        • Κρίμα avatar
          Κρίμα @ flou 09/02/2012 18:27:15

          Έξοχη απάντηση. Τόση βαρύτητα σε μιά λέξη "τα υπόθετα".
          Παλαμακιστής να υποθέσω (από τα υπόθετα); και ένα μπε έφτανε δεν χρειαζόταν τόσος προβληματισμός.

        • Κρίμα avatar
          Κρίμα @ flou 09/02/2012 18:31:56

          Πάντως λιγο πιό σοβαρά τώρα.
          Μήπως να αναρωτούσες τον εαυτό σου τι είναι αυτό που σε θυμώνει;
          Αυτό που έχει συμβεί ή το ότι στο δείχνει κάποιος και σου χαλάει τη φαντασίωση;
          Μήπως είναι η ώρα να ξυπνήσουμε λίγο;
          Δεν υπάρχει κανένας μπαμπάς να σε σώσει κι εσένα και όλους μας.

          • flou avatar
            flou @ Κρίμα 09/02/2012 18:38:41

            Με εκνεύρισε ο ειρωνικός τρόπος σχολιασμού σου παραπάνω σε συσχολιαστή. Τίποτε άλλο.

  72. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 09/02/2012 17:08:21

    ΟΧΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ: Παιδιά συμφωνώ με τα περισσότερα σχόλια αλλά δεν είμαι απαισιόδοξος. Όταν έγραψα για πρώτη φορά στο antinews ήμουν σφόδρα αντιδεξιός. Με μεγάλη μου έκπληξη είδα πως η παρατάξη σας έχει μια υπέροχη βάση και τολμώ να πως πως οι απόψεις μου σχεδόν ταυτίζονται με τις απόψεις τις λαικής δεξιάς. Γι αυτό μην απελπίζεστε αφού η δύναμη της παράταξης είσαστε εσείς οι ίδιοι (και εγώ μαζί σας αν με θέλετε). Θα βρεθεί δρόμος. Έχει ο Θεός!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χρήστος Δημάρης 09/02/2012 18:30:58

      Ποτέ δεν περισσεύουν οι νηφάλιοι και οξύνοες άνθρωποι κε Δημάρη (για το... αν σας θέλουμε). Να είστε καλά.

  73. 321 avatar
    321 09/02/2012 17:08:27

    Άντε γειά. . .

    ΥΓ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ κατά τις 5μμ

  74. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 09/02/2012 17:09:11

    Συμφώνησαν ακριβώς πριν το eurogrup. Τυχαίο;

    Νομίζω ότι ως πολίτης αυτής της χώρας δικαιούμαι να μάθω τι ακριβώς “διαπραγματεύθηκαν”, ποιες ήταν οι αντιπροτάσεις της ΝΔ, για παράδειγμα, ποια τα “ισοδύναμα μέτρα” που αντέτεινε, τι απάντησε η τρόικα, σε ποια βάση έγινε ο συμβιβασμός.

    Θα περίμενα ένα Ζάπειο 3, όπου θα εξηγούνταν όλα αυτά, και θα παρουσιαζόταν η στυρατηγική και η τακτική του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης από εδώ και πέρα. Με όσο το δυνατόν λιγότερες υπεκφυγές, και όσο το δυνατόν καθαρότερες κουβέντες.

    Όταν μιλάμε γενικά και αόριστα “για τις συντάξεις” εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτε. Απ ότι κατάλαβα δεν διαπραγματεύθηκε κανείς τα ποσοστά μείωσης των συντάξεων συνολικά και το βάθος χρόνου εφαρμογής τους, αλλά διαπραγματεύθηκαν με βάση τα “ισοδύναμα μέτρα” Που σημαίνει ότι αν δεν κόψουν επικουρικές, θα κόψουν κύριες, αν δεν κόψουν το χ ποσοστό από την ΔΕΗ θα κόψουν το ψ ποσοστό από τους γιατρούς, αν δεν κόψουν τα ρετιρέ, θα κόψουν οριζόντια. Αν δεν θίξουν κάποια ειδικά μισθολόγια, θα μειώσουν το προσωπικό αλλού (π.χ. των ενόπλων δυνάμεων), κ.ο.κ Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις άλλες περικοπές που πρότεινε η τρόικα.

    Αυτό όμως δεν είναι διαπραγμάτευση επί της οικονομικής ουσίας των μέτρων, αλλά επί της κατανομής των περικοπών ανά κατηγορία εργαζομένων. Και βέβαια υπάρχει ένα θέμα ουσίας εδώ: αν η διαπραγμάτευση έγινε για να κλείσει η προκλητικά ανοικτή ψαλίδα των συντάξεων, με βρίσκει σύμφωνο. Αλλά αν έγινε γενικά και αόριστα για να μην κοπούν “επικουρικές”, τότε έχω πολλές ενστάσεις, διότι ωφελημένες βγαίνουν διάφορες συντεχνίες και ρετιρέ. Άρα δεν λέει και πολλά πράγματα το “διαπραγματεύομαι σκληρά για τις συντάξεις”, αν δεν γίνουν γνωστά τα ανταλλάγματα που δίνονται σε “ισοδύναμα”. Μακροσκοπικά, η ύφεση από τα μέτρα θα είναι η ίδια.

    Αλλά και η επέμβαση στον κρατικό τομέα έτσι όπως γίνεται είναι απαράδεκτη. Συμφώνησαν σε 22% μείωση αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα.

  75. IOANNIS avatar
    IOANNIS 09/02/2012 17:09:40

    +1000000000

  76. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2012 17:10:53

    Welcome to the show

  77. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 17:12:01

    Ακόμα και η φωτογραφία της ανάρτησης τα λέει όλα ......!
    Ενα ερειπωμένο κτίριο βουλιαγμένο στη θάλασσα....σε πρώτο πλάνο οι πέτρες.....

  78. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 09/02/2012 17:12:07

    Δείτε τα πράγματα λίγο ρεαλιστικά. Είμαστε 10,000,000 ψυχές που τους έβαλαν στο μάτι οι πλουτοκρατία της Αμερικής και της Ευρώπης. Όχι φυσικά για τα ωραία μας μάτια αλλά επειδή τα συμφέροντα τους αυτό επιτάσουν. Μάλλον η χώρα μας είναι πλούσια σε κοιτάσματα και ορυκτό πλούτο και τα θέλουν για την πάρτυ τους σε πολύ χαμηλές τιμές. Σου λεν λοιπόν οι πλουτοκράτες. Εισβολή μπορούμε να τους κάνουμε; Όχι γιατί είναι χώρα της Ε.Ε. Να τα εκμεταλευτούν από μόνοι τους μπορούν; Όχι γιατί έχουμε βάλει δίπλα τον μπαμπούλα Τουρκία. Άρα για να τα πάρουμε σε τιμές Νιγηρίας τι πρέπει να κάνουμε; Τους δανείζουμε. Τους χρεοκοπούμε και μετά για μια ζωή τους σκλαβώνουμε με τους τόκους και τα δάνεια. Κι εάν τολμήσουν να μην συμορφωθούν θα τους έχουμε κάνει τόσο εξαρτώμενους από τις εισαγωγές που σε μία εβδομάδα δίχως αυτές θα έχουν διαλύσει. Αυτή είναι η Ελλάδα του 2012. Είναι από τις στιγμές της ζωής που ξέρεις ότι όποιο δρόμο και να ακολουθήσεις θα σου βγεί σε κακό και επιπλέον δεν μπορείς να εκτιμήσεις το μέγεθος των συνεπειών του κάθε κακού. Υπό αυτή την οπτική ο κ.Σαμαράς έριξε την ζαριά του και βαδίζουμε για την επόμενη μέρα. Σίγουρα το CNN δεν έκανε λάθος που ενοικίασε ολόκληρο όροφο στο Σύνταγμα. Στην κοινωνική μηχανική οι αμερικάνοι είναι πρωτοπόροι.

    • Μπαμπης avatar
      Μπαμπης @ H pena tis orghs 09/02/2012 18:09:22

      Μπορεί να παίζει και κάτι πιο απλό.Να θέλουν τα λεφτά τους πίσω σε καιρούς διεθνούς αβεβαιότητας.Να θύμωσαν λίγο που αντί για αγροτική ανάπτυξη στο Κιλελέρ έγιναν 36 πισίνες και στη Λάρισα κυκλοφορούν οι πιο πολλές Πορσε Καγιέν της Ευρώπης.Καλό το παραμύθι με τις πλουτοπαραγωγικές πηγές αλλά το 1895 είχαμε διεθνή οικονομικό έλεγχο για τα πετρέλαια?

  79. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 09/02/2012 17:12:28

    Ρε καλως τους Πρασινοφρουρους. 2 χρονια τωρα που βόσκατε, καλος ηταν ο καναπες του σπιτιου σας. Ακομη προλαβαινετε να βγειτε στους δρομους και να τους κραξετε και οχι απο το σπιτι απο την καρεκλα του υπολογιστη. Αν τολματε αποδειξτετο, αλλιως καλον υπνο.

  80. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 09/02/2012 17:12:31

    Τα ρετιρέ θα τα αγγίξει κανείς;

    Κ Α Ν Ε Ι Σ

    Μειώσεις δίκαια για ΟΛΟΥΣ χωρίς εξαιρέσεις.

  81. ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
    ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 09/02/2012 17:13:04

    το "πολλά διαμερίσματα" να τα βγάλεις παρακαλώ. κατάρα είναι....

  82. Χρήστος avatar
    Χρήστος 09/02/2012 17:13:20

    Ο Σαμαράς έκανε αυτό που έπρεπε. Δεν παίζει με τη χρεοκοπία της χώρας αν και πολλοί εδώ μέσα επιπόλαια και ανεύθυνα την επιζητείτε. Για να μην κοροϊδεύετε τον κόσμο θα πρέπει να εξηγείτε όταν πετάτε τα τσιτάτα περί χρεοκοπίας πως μαζί με αυτή θα έρθει τουλάχιστον μία περίοδος αναρχίας και ανομίας που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πως θα εξελιχθεί. Το πόσο πατριώτης ήταν και είναι ο Σαμαράς θα το δείξει η ιστορίας και όχι οι υστερικές φωνές από ένα αλαλάζων πλήθος.

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ Χρήστος 09/02/2012 17:17:02

      Σωστά! Μόνο που το έκανε λίγο "επικουρικά"...

    • λΕΩΝ avatar
      λΕΩΝ @ Χρήστος 09/02/2012 17:17:20

      "....Σαμαράς έκανε αυτό που έπρεπε. Δεν παίζει με τη χρεοκοπία της χώρας ..."

      Δεν παίζει με την χρεοκοπία της χώρας για τον απλουστατο λόγο η χώρα έχει ήδη χρεοκωπήσει!!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ λΕΩΝ 09/02/2012 18:36:55

        Όχι ότι πρόκειται να ιδρώσει το αυτί σου, αλλά εάν νομίζεις ότι τώρα έχουμε χρεωκοπήσει, τότε αν τυχόν χρεωκοπήσει η χώρα με τη βούλα σε περιμένει δυσάρεστη έκπληξη.

    • Πετρος Μ. avatar
      Πετρος Μ. @ Χρήστος 09/02/2012 17:21:06

      Και ο Τσολάκογλου κάτι επικαλέστηκε για να υπογράψει την παράδοση και να γίνει κατοχικός Πρωθυπουργος.
      Αλλά τελικά καταδικάστηκε σε θάνατο....

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Πετρος Μ. 09/02/2012 18:37:42

        Συμφωνώ. Με μια επισήμανση. Ο Σαμαράς δεν είναι πρωθυπουργός.

  83. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 09/02/2012 17:13:42

    Εσύ πήγαινε στήσου και περίμενε το Ζάππειο ΙΙΙ/IV με το σημαιάκι. Πιστοποιητικά νεοδημοκρατικοσύνης πουλάς;

  84. Padron avatar
    Padron 09/02/2012 17:14:39

    Τώρα είναι η στιγμή που δεν πρέπει να υπάρχει απογοήτευση. Πρεπεί η "ιερή" τρέλα των Ελλήνων να βγει σε κάθε δρόμο και πλατεία για τα δίκια τα δικά μας, αλλά και για αυτά που μας άφησαν οι πρόγονοί μας. Όλοι στους δρόμους μέχρι τις εκλογές.

  85. λΕΩΝ avatar
    λΕΩΝ 09/02/2012 17:15:28

    ".....Απ ότι κατάλαβα δεν διαπραγματεύθηκε κανείς τα ποσοστά μείωσης των συντάξεων συνολικά και το βάθος χρόνου εφαρμογής τους, αλλά διαπραγματεύθηκαν με βάση τα “ισοδύναμα μέτρα” Που σημαίνει ότι αν δεν κόψουν επικουρικές, θα κόψουν κύριες, αν δεν κόψουν το χ ποσοστό από την ΔΕΗ θα κόψουν το ψ ποσοστό από τους γιατρούς, αν δεν κόψουν τα ρετιρέ, θα κόψουν οριζόντια. Αν δεν θίξουν κάποια ειδικά μισθολόγια, θα μειώσουν το προσωπικό αλλού (π.χ. των ενόπλων δυνάμεων), κ.ο.κ Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις άλλες περικοπές που πρότεινε η τρόικα.
    Αυτό όμως δεν είναι διαπραγμάτευση επί της οικονομικής ουσίας των μέτρων, αλλά επί της κατανομής των περικοπών ανά κατηγορία εργαζομένων. ..."

    Γάτα με πέταλα είστε κύριε προφέσορα !!!
    Πουλιά στον αέρα πιάνετε!!

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ λΕΩΝ 09/02/2012 17:33:53

      Ευτυχώς που εσύ ως ψευδώνυμος λΕΟΝΤΑΣ πιάνεις στο έδαφος γκνου, χορταίνεις και μετά ξαπλώνεις στο γρασίδι για να το χωνέψεις...

  86. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 09/02/2012 17:16:05

    Πικρά τα σχόλια όλων αλλά ποιος τους αδικεί;Μέχρι τώρα κάποιοι εδώ αλληλοσυγχαίρονταν και αλληλοχαριεντίζονταν και αλληλοαυνανίζονταν στα σχόλια τους.Βεβαίως πρέπει να φωνάξει ο κόσμος,ίσως αυτό έλειπε τόσο καιρό.Προσοχή όμως ποιος θα βγει κερδισμένος απο αυτήν την αγανάκτηση.Προσοχή που θα στραφείτε.Αντώνη Σαμαρά δεν είναι αργά.Φώναξε για φυλακές,φώναξε για φοροφυγάδες,φώναξε για αργόμισθους.Οι επικουρικές δεν σώζουν την παρτίδα!

  87. SP avatar
    SP 09/02/2012 17:16:24

    Μετα απο αυτο βλεπω ΝΔ στο 10% και πασοκ στο 0%.

  88. Τάκης avatar
    Τάκης 09/02/2012 17:16:30

    Τον λαό θα τον ρωτήσεις κανείς; Ή όλοι έχουν αποδεχθεί ότι πρόκειται για χούντα και δεν του πέφτει λόγος;

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Τάκης 09/02/2012 17:21:24

      Αναφέρθηκε παραπάνω αγαπητέ. Δεν έχει περάσει επταετία !!!

  89. Δαναός avatar
    Δαναός 09/02/2012 17:16:47

    Μαζί σου Χρήστο! Και να θυμάσαι κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία.Καταλαβαίνεις!

  90. Φοτις avatar
    Φοτις 09/02/2012 17:18:26

    Αριστερός, δεξιός, κεντρώος...
    Ταμπελάκια για να μας κρατούν διχασμένους χρόνια και να μην σκεφτόμαστε εθνικά.
    Χαίρομαι που μέσα σε αυτόν τον πανικό ο κόσμος αρχίζει να σκέφτεται απαγγιστρωμένος από κόμματα πλέον, έστω και την ύστατη ώρα.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Φοτις 09/02/2012 17:26:42

      Σωστὸ σχόλιο.

  91. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 09/02/2012 17:18:31

    Προς ολους οσους δυσανασχετουν για τη κριτικη σε βαρος του Αντωνη Σαμαρά.
    Διαβαστε λιγο την Ιστορια της Γ γυμνασιου...αυτα τα λιγα που γραφει..... και σκεφθητε λιγο: απο που ξεκινησε η Ελλαδα το 1821, τι γινοταν στην Ευρωπη την ιδια περίοδο, κατω απο ποιες συνθηκες απελευθερωθηκε και αναπτυχθηκε και σε ποια εποχη επιστρεφει σημερα.
    Καλα ο ΓΑΠ κοροϊδευε, ο Σαμαρας τι γυρευε και τι γυρευει μαζι του στο ιδιο τραπεζι;
    Τελικα ποτε ελεγε και αυτος αληθεια τοτε (δεν συναινω στο λαθος)...η τωρα;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ρήγας Φερραιος 09/02/2012 18:45:50

      1821? Πως ακριβώς θα λυθεί το πρόβλημά μας παίρνοντας τα γιαταγάνια και αρχίζοντας να σφάζουμε Τούρκους? (όχι ότι με χαλάει, την αμαρτία μου θα την πω) Εκτός αν αναφέρεστε στο ότι τα πρώτα χρόνια της ανεξαρτησίας της ήταν ουσιαστικά υπό Γερμανική επιτροπεία (βλέπε Όθωνας). Κάτι που τουλάχιστον σε αυτόν τον αγώνα για ανεξαρτησία ακόμα το πολεμάμε.

  92. sapore avatar
    sapore 09/02/2012 17:19:00

    Πράγματι Δαναέ πρωταίτιος της κατάστασης είναι ο ΓΑΠ. Αυτό όμως ο κ. Σαμαράς φροντίζει να το ξεχάσουμε. Οι δικές του ενέργειες τον τοποθετούν στο κάδρο. όσο για τη χρεωκοπία της χώρας: πραγματικά, υπάρχει πλέον έστω και ένας έλληνας πολίτης που σοβαρά πιστεύει ότι με όλα αυτά έχουμε αποφύγει την χρεωκοπία;

  93. Geros avatar
    Geros 09/02/2012 17:19:19

    Μέσα σε μια νύχτα από Κολοκοτρώνη τον κάνατε τον Σαμαρά "ο Tony ο πελτές" , αυτό δείχνει ότι ποτέ δεν τον πιστέψατε , ποτέ δεν τον εμπιστευτήκατε, ήταν μόνο ένα όχημα για τις φαντασιοπληξίες σας.
    Είναι ο πιο σοβαρός και αποδεδειγμένα πατριώτης πολιτικός που διαθέτουμε , είπε ναι σε δυσάρεστα μετρα για να αποτρέψει αλλα εκατό φορες πιο δυσάρεστα. Ο ηγέτης δεν είναι εκεί για να ακολουθεί τις προτροπές για αίμα του κάθε θερμοκέφαλου συμπλεγματικού . Πρέπει να βλέπει μακριά , να διαλέγει τις μάχες που θα δώσει και να ζητάει θυσίες μονο όταν αυτές μακροπρόθεσμα είναι προς το συμφέρον του λαου.
    Αν έχετε αποδείξεις για κάποιον λογαριασμό του Σαμαρά που η Merkel του έβαλε λεφτά για να πει ναι δώστε τες στη δημοσιότητα , αν δεν έχετε σταματήστε τουλάχιστον να θεωρείτε προδοσία ότι ξεπερνάει την μικρονοϊκή σας αντίληψη.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Geros 09/02/2012 17:26:04

      Πες τα ρε Gero γαμώτο! Πες τα γιατί θα τρελαθούμε!

    • ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
      ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ @ Geros 09/02/2012 17:50:21

      αποδείξεις για κάποιον λογαριασμό του Σαμαρά δεν έχω Γέρο μου, αλλά στο όνομα Ψυχάρης ακόμα δε πήρα πειστική απάντηση.
      Επίσης η στάση και οι κινήσεις του Νοεμβρίου δε λένε να φύγουν απ'το λαιμό που μου έκατσαν

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 09/02/2012 17:58:20

        Πεστα Θραξ χρυσοστομε!!!!

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Geros 09/02/2012 18:33:10

      Εύγε Geros!
      Τα είπες όλα.
      Όλος αυτός ο ορυμαγδός που καταφέρεται εναντίον του ΑΣ εδώ και λίγες μέρες εδώ μέσα θα φώναζε με την ίδια ευκολία το "άρον άρον σταύρωσον αυτόν" ακόμη κι αν ο ΑΣ είχε πει το "όχι" της ευκολίας και τινάζονταν η χώρα στον αέρα.
      Έτσι γαλουχήθηκαν κατά την πασοκοκρατία. Δεν εξαιρούνται αυτών κι όσοι όμοιοί τους ψευδώνυμοι δεξιοί.
      Καταρχήν φτιάχνουν κλίμα μέρες τώρα, δίχως να έχουν κανένα συγκεκριμένο στοιχείο. Βασιζόμενοι σε διαρροές. Επικοινωνιακά και πρόσκαιρα.
      Η θετική αντίδραση διεθνώς στην επίτευξη καταρχήν συμφωνίας παραβλέπεται από τους θιασώτες του χάους.
      Η θετική συμβολή του ΑΣ στη διασφάλιση και σταθεροποίηση της Ευρωζώνης και της Ελλάδας δεν ακυρώνεται.
      Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ είχε εγκαίρως πει: ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΩ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ. Ακριβώς από αυτό το αποτέλεσμα, τα κάθε λογής ΕΡΕΙΠΙΑ μας διέσωσε. Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ!
      ΗΓΕΤΗΣ που βλέπει μακριά κι έτσι κινείται. Δεν έδωσε απλά χειραψία με το μέλλον. Το διαμορφώνει πλέον όλο και πιο δυναμικά.
      Γι' αυτό και βγήκαν από τα λαγούμια τους όσοι δε βλέπουν τον εαυτό τους σ' αυτό.

  94. δρόμος avatar
    δρόμος 09/02/2012 17:19:46

    εγώ σου κάνω?

    δηλώνω "φίλος του antinews" επειδή αφήνει όλα τα λουλούδια ν'ανθίσουν! αν θέλεις, άκουσε και κάτι άλλο από παρηγοριές ...

    Πρώτα απ'όλα, ενημερώσου καλά για το αποτέλεσμα των πολυήμερων συζητήσεων και για τις θέσεις όσων συμμετείχαν. Μετά, παρακολούθησε τις εξελίξεις στο ευρωκοινοβούλιο. Τέλος, δες και τη συζήτηση στη Βουλή πριν την ψήφιση των μέτρων. Και τότε, σκέψου καλά ποιός είσαι, τι έχεις και τι θέλεις να έχεις στο εφεξής.

    Εγώ έχω κάνει το λογαριασμό στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό. Ξέρω πολύ καλά ποιά Ελλάδα ονειρεύομαι, και πώς υλοποιείται. Σε βεβαιώνω, δεν έχει ροδοπέταλα ο δρόμος, έτσι που την κατάντησαν. Το θέμα είναι να έχουν όλοι την εντιμότητα να το αναγνωρίσουν.

  95. Dimitris avatar
    Dimitris 09/02/2012 17:22:27

    Εγώ τη μόνη ένσταση που έχω για τον Α.Σ. είναι ότι όλο το βάρος έπεσε στην προάσπιση συντάξεων και απο πίσω σφαφγή για τους νέους και τους ιδιωτικούς υπαλλήλους, που στο τέλος δεν φταίνε σε τίποτα για τη λεηλασία της χώρας απο το '81 και μετά με τις ευλογίες του Αντρέα. Θα έπρεπε μα μπεί πλαφόν σε μισθούς και συντάξεις ΔΕΚΟ πάνω απο 2.000 ευρώ που είναι και πραγματικά υπεύθυνοι για το κατάντημα της χώρας με τις πανάκριβες εθελούσιες και τα λοιπά χρυσά προνόμια που τους κληροδότησε ο Αντρέας, ως κατεξοχήν χώρος του. Οι νέοι με 400 ΕΥΡΏ θα λαμβάνουν το 1/6 συνταξιούχου ΔΕΚΟ και λοιπων βολεμένων του Δημοσίου. Αλλά αυτοί βλέπεις δεν έχουν συνδικαλισταράδες να ανεβαίνουν στα κάγκελα. Ο Α.Σ. με αυτούς έπρεπε να συγκρουστεί και να νοικκυρέψει τις σπατάλες των ΔΕΚΟ.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Dimitris 09/02/2012 17:31:06

      Πολύ σωστά Δημήτρη,έτσι είναι.Ετσι ακριβώς.Οι φωνές για προδοσίες και άλλα τέτοια είναι υπερβολικές.Επρεπε όμως να τα βάλει με όλους αυτούς που τόσα χρόνια μας κοροιδεύουν.Γι'αυτό απογοητεύτηκα.Ναι,πρέπει να απολυθούν δημόσιοι,ναι πρέπει να πάνε φυλακή οι καταχραστές,να πληρώσουν οι ελεύθεροι επαγγ. που βγάζουν 50000 και δηλώνουν 10.Αυτά ήθελα να ακούσω όταν ΄λένε οτι ψάχνουν 300 εκατ. για να καλυφθεί η τρύπα.

  96. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 09/02/2012 17:25:47

    "nothing is over till is over"
    barbarian ethics

  97. Δαναός avatar
    Δαναός 09/02/2012 17:30:16

    Βλέπω πολλούς καινούριους σήμερα να ξιφουλκούν.Πού ήσασταν τόσον καιρό ωρέ παλικάρια;

    • emm avatar
      emm @ Δαναός 09/02/2012 17:35:20

      Περιμέναμε τον Αντωνάκη να δείξει το μέγεθός του και ότι κρατάει τον λόγο του.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Δαναός 09/02/2012 17:37:20

      Αυτό έχεις να πεις;Αλλες φορές ήσουν χείμαρος.Δεν πρέπει να φωνάξεις οτι κάνουν λάθος οι καινούριοι;Οτι δεν είναι έτσι,ψυχραιμία παιδιά;Εκτός αν έχουν δίκιο οι νέοι.

  98. ΧΠ avatar
    ΧΠ 09/02/2012 17:33:17

    Πιστεύω ότι ήταν τραγικό σγάλμα του Σαμαρά η συμμετοχή του στην κυβέρνηση!Τελικά το σύστημα Πασόκ ,τον ανάγκασε να γίνει μέρος του συστήματος και σιγά σιγά θα γίνει πολύ ευάλωτος (Ειδικά αν καθυστερήσουν οι εκλογές ).Εθνικά όμως είναι καταστροφικό !Διότι όπως λένε όλοι οι σοβαροί οικονομολόγοι η Υφεση θα παραμείνει , η οικονομία θα εισέλθει σε ελεύθερη πτώση και στην συνείδηση του λαού, αυτό θα έχει συμβεί και λόγω ΝΔ! Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι άν τα μέτρα είναι σκληρά ή όχι ,αλλά η προοπτική της οικονομίας !Οσοι άλλωστε πήγαμε φαντάροι περάσαμε στην αρχή δύσκολα αλλά είχαμε την ελπίδα ότι θα γινόμασταν πολίτες εκ νέου.Το θέμα μια πολιτική που αποτυγχάνει κάθε τρίμηνο δεν έχει καμιά ελπίδα να γίνει καλύτερη επειδή θα σκληρήνει? Υπάρχει κανένα μη-λαμόγιο που θα έρθει να επενδύσει ,τώρα?

  99. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 09/02/2012 17:38:44

    Εσύ είσαι δάσκαλος;

  100. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 17:39:39

    Δαναέ αυτή η εκδοχή είναι για να ξορκίζει το κακό που μας βρήκε.
    Ο ηλίθιος ή παμπόνηρος Γιωργάκης δεν βρέθηκε μόνος εκεί , θυμίσου το ποσοστό των Ελλήνων που τον έστειλαν. Μόλις ο ΚΚ άρχισε να λέει πράγματα που μας έβγαζαν από τη βολή μας τον στείλαμε......κανονικά και με μεγάλη ευκολία πιστέψαμε το σαίνι το Γιωργάκη που παντού έβλεπε λεφτά , πριν τις εκλογές βέβαια, και μαθημένος από τις ΜΚΟ της μαμάς.
    Παλιά ξινά σταφύλια........
    Δυό χρόνια όμως ο Σαμαράς που είχε όλες τις προυποθέσεις να σταθεί στο ύψος ενός εν δυνάμει ηγέτη ,προτίμησε να κάνει την πάπια - κοινώς- ή τελικά δεν μπορούσε(γιατί?).Ξέρεις πιο είναι το χειρότερο λάθος του Σαμαρά , έδωσε πολλές ελπίδες , ξέρεις πιο το μεγαλύτερο λάθος το δικό μας , που πιστέψαμε ότι όλα έπρεπε να γίνουν σιγά σιγά.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 17:51:58

      Αγρότη έχεις το δίκιο σου όλοι το έχουμε. Τουλάχιστο δεν τον θεωρώ προδότη και μου φτάνει. Τώρα χρειάζεται τη βοήθειά μας! Διαφορετικά αλίμονό μας!

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 09/02/2012 18:03:59

        Την είχε και την αρνήθηκε. Προτίμησε ακόμα και αυτά τα δύο χρόνια τις παρ ενέσεις των γνωστών , που άλλωστε υπάρχουν σε όλους τους χώρους, παρά τη φωνή του λαού που είναι περισσότερο ανιδιοτελής. Δεν θυμάμαι , νομίζω εσύ , τον παρακινούσες να βγεί στο λαό, αντ αυτού προτίμησε να παραμείνει στην θαλπωρή του χρεωμένου του γραφείου , και να αφήνει τον κάθε τυχάρπαστο φίλο των καναλιών να εκφράζει την θέση της ΝΔ και τη δικιά του. Και όλοι όσοι σήμερα εκφράζουμε τέτοιες απόψεις , το κάνουμε γιατί μας πνίγει η αγανάκτηση , προσωπικά εκτιμώ όσα από εδώ έμαθα , αλλά ήταν λάθος που πλέον είχα πολλές προσδοκίες, και δεν μιλώ μόνο για χρήματα, μιλώ για την ζωή μας, την ελευθερία μας

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 18:09:37

          Θα σου πω κάτι με αγάπη. Δεν ξέρω γιατί αλλά πολλές φορές ταυτιστήκαμε εδώ μέσα.Κουράγιο, νηφαλιότητα και υπομονή.Δεν μπορεί θα πάρουμε μπρος που να πάρει...
          Και να θυμάσαι: "Αν είσαι μόνος αν είσαι αδύναμος η χαραυγή θα σε ξεκάνει..."

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 09/02/2012 18:14:49

            Και εγώ με αγάπη στα λέω και αύριο εδώ θα είμαστε - όσο έχουμε ρεύμα και τηλέφωνο- και θα τα λέμε. Αλλά με πνίγει η αγανάκτηση αυτή τη στιγμή όχι για τίποτα δικό μου αλλά γιατί οι μισοί έβλεπαν το γκρεμό μπροστά μας και οι άλλοι μισοί μας οδηγούσαν κατευθείαν σ΄αυτόν μόνο και μόνο γιατί είχαν παρωπίδες

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 18:17:39

            Το ξέρω και δεν χρειάζεται νομίζω να σ' ευχαριστήσω.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 09/02/2012 18:25:28

            Έτσι είναι και δεν τα λέω για ευχαριστίες . Παρ όλα αυτά ας ηρεμήσουμε λίγο .....λίγο φρέσκος αέρας ,,,,,που ακόμα είναι αφορολόγητος , μου χρειάζεται. Επανέρχομαι για την ανάρτησή σου

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΑΓΡΟΤΗΣ 09/02/2012 17:59:56

      Το μεγαλύτερο λάθος σε κάθε περίπτωση είναι το να στηρίζει κανείς τον λαϊκισμό, από όπου και αν προέρχεται. Αν δε βάλουν όλοι πλάτη, αυτός ο τόπος δε σώζεται. Ναι, δεν φταίμε για ό,τι έκαναν οι πολιτικοί, μα τους ψηφίσαμε και τους ξαναψηφίσαμε. Τουλάχιστον ας καταλάβουμε κάποτε ότι τα στραβά πρέπει να ισιώσουν!

  101. ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
    ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 09/02/2012 17:40:03

    Αν το κριτήριο είναι τι θα πουν τα ΜΜΕ και σε ποιόν θα χρεώσουν τη πιθανή χρεωκοπία, τότε με συγχωρείς αλλά δε μιλάμε για ηγέτη.
    Και τώρα δε θα χρειαστεί καν τα ΜΜΕ για να χάσει ποσοστά, καληνύχτα!

  102. middle aged apolitical avatar
    middle aged apolitical 09/02/2012 17:40:14

    Για να μην ξεχνάμε από που άρχισαν όλα:
    «Ούτε ο δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης –συντηρητικής ή αναγκαστικής– ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια – διαδικασία σχετικά με τη σύμβαση»

    ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 11 ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ 4 ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

    Και για να έχουμε τον νου μας στο τι θα ακολουθήσει...

  103. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 17:43:29

    Το θέμα με τον ΑΣ και το πως αντιδρά ο λαός που μαθαίνει για συμφωνία, δεν είναι πως οι πολλοί πιστεύουν πως πήρε χρήμα για να μας προδώσει. Τι θέμα είναι πως έπρεπε να ζητήσει εκλογές πριν τη λήψη μέτρων, να εξηγήσει προεκλογικά τι θα κάνει χωρίς υποχωρήσεις ούτε στο ελάχιστο και να πάρει αυτοδυναμία ώστε να μη συζητάει στο ίδιο τραπέζι με δοσίλογους! Ο κόσμος αγρίεψε γιατί μπήκε στο ίδιο πλάνο αυτών που παρέδωσαν τη χώρα στους πιστωτές. Δε το πιστεύω ακόμα αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσει με λεπτομέρεις πλέον τη συμφωνία γιατί όσα ακούγονται πως συμφώνησαν, όχι μόνο δεν επιτείνουν την ύφεση αλλά μας καταστρέφουν χειρότερα και μονιμότερα από την επιστροφή στη δραχμή που φοβήθηκαν...

    Εξηγήσου Αντώνη άμεσα λοιπόν! Δεν είσαι ψηφισμένος κυβερνήτης ούτε μας τα είχες πει αυτά στα Ζάππεια για να συντελείς στο να πεινάσει ο λαός.

  104. Δαναός avatar
    Δαναός 09/02/2012 17:45:50

    Αν αναφέρεσαι σε μένα Ιωάννη33 δες και λίγο παραπάνω. Και σε λίγο και ανάρτηση.

  105. eftichia avatar
    eftichia 09/02/2012 17:46:19

    ελπίζαμε.......

  106. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 09/02/2012 17:47:18

    Μερικοί μερικοί καλύτερα να ασχοληθούν με την περίθαλψη του κομμένου χεριού τους και να μην έχουν τώρα το θράσος για κραξίματα κατόπιν εορτής και μάλιστα προς εντελώς λάθος κατεύθυνση.
    Οι ανόητες και δήθεν χαρισματικές εξυπνάδες που κατακλύζουν παραπάνω τη στήλη των ''σχολίων'' θα πρέπει να δώσουν τη θέση τους σε μια κάπως πιο ειλικρινή και ψύχραιμη αυτοκριτική η οποία ποτέ και κανένα δεν βλάπτει.
    Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.....

  107. Ελένη Κ avatar
    Ελένη Κ 09/02/2012 17:57:48

    Ποιος είναι αμαρτωλός τα παιδάκια που λυποθημούν στα σχολεία ή κάποιοι που προσπαθουν να ζήσουν με 400 ευρώ και με οικογένεια?????????

  108. koinos_nous avatar
    koinos_nous 09/02/2012 18:01:42

    Ηταν δυσκολη η μαχη αλλα την εδωσε.

  109. xp avatar
    xp 09/02/2012 18:02:52

    Το θέμα είναι αν οι συνταγή είναι σωστή Ναυαγέ.Προβλήματα πάντα υπάρχουν και η αυτοκριτική ευπρόσδεκτη.Κάθε τρίμηνο όμως η αποτυχία μας γνεύφει.Και στην λάσπη της αποτυχίας κόλλησε ο Σαμαράς.

  110. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 18:16:44

    Πάντα βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο. Θα αδειάσουμε (ελπίζω) από τις κλαψόκοτες και τους "καληνυχτάκηδες", γιατί αν μετά από όλο αυτό το πανηγύρι διάρρηξης ιματίων μερικοί συνεχίσουν να λιβελογραφούν σημαίνει ότι απλά προβοκάρουν.

  111. Πελοποννησιος avatar
    Πελοποννησιος 09/02/2012 18:17:05

    Και όμως μπορούμε να ξανασηκώσουμε την Πατρίδα μας.
    Το μπορούμε.Το κάναμε πολλές φορές.
    Δεν είμαστα λαός-λαγός της ιστορίας.
    Εμείς γράφουμε 30 αιώνες την ιστορία...

    Αν θέλετε διαβάστε αυτό:

    Όπως και να είσαι από απόψε Ελλάδα μας…εμείς θα σε ξανασηκώσουμε…
    http://www.moriasnews.gr/2012/02/opos-ke-na-ise-apo-apopse-ellada-mas-emis-edo-tha-se-xanasikosoume

  112. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 18:38:44

    Το εννοείτε πραγματικά? Θα σταματήσει η Ιπποκράτους να σας επιδοτεί? Γιούπι!

  113. Κρίμα avatar
    Κρίμα 09/02/2012 18:47:32

    Καί έτσι είναι ένα ζήτημα γιατί ταυτίστηκες τόσο μαζί του.
    Δυστυχώς είναι ο μόνος τρόπος για να αντιληφθούν κάποιοι ότι δεν υπάρχουν σωτήρες. Λυπάμαι αλλά μόνο έτσι τίθεται το ζήτημα. Και βέβαια αξιολογείς κάποιον από αυτό που κάνει όχι από αυτό που λέει. Και ό,τι κάνει πρέπει να το κάνει σε χρόνο ενεστώτα όχι αααααύριο.

    • flou avatar
      flou @ Κρίμα 09/02/2012 18:56:54

      Ο Δαναός γράφει αρκετόν καιρό στο αντινιούζ κι αν μη τι άλλο ποτέ δεν τον είδα να βρίζει. Έχει την άποψή του.Εμείς απλά σχολιάζουμε πίσω απ'τα ψευδώνυμά μας!

  114. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 18:51:17

    Ε, τι να αναμένουμε, θα γράφετε οι της Ιπποκράτους μαζί με κάποια κορόιδα τις χαζομαρίτσες σας για λίγες μέρες και μετά συνεχίζουμε τον αγώνα απερίσπαστοι.

  115. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 18:57:46

    Είτε έλεγε όχι, είτε έλεγε ναι, πάλι τις ίδιες γκρίνιες θα είχαμε, απλά με το όχι θα τις είχαμε λίγο αργότερα, όταν η κυβέρνηση Παπαδήμου, έχοντας ξεφορτωθεί τον περίεργο από την Καλαμάτα, θα επιτελούσε ανενόχλητη το θεάρεστον έργο της. Οπότε θα υποστούμε τις διάφορες σαχλές απόπειρες σε ειρωνεία για κανά δυο βδομάδες και, όπως γράφω στο φίλτατο συνσχολιαστή πιο πάνω, μετά θα συνεχίζαμε τον αγώνα.

  116. giannis avatar
    giannis 09/02/2012 18:58:36

    ευτυχώς, γιατί ως γνωστόν μη χείρον βέλτιστον.

  117. xp avatar
    xp 09/02/2012 18:59:55

    Υπάρχει έστω και ένας σοβαρός επιχειρηματιας ή οικονομολόγος που να μας πεί ότι τα μέτρα θα πετύχουν?Αντιθετως υπάρχουν πολλοί που κάθε τρίμηνο προβλέπουν την αποτυχία των τριμηνιαίων στόχων και πέφτουν διάνα.Αρα ή ομιλούν με τον θεό ή αυτό σημαίνει ότι οι τρείς κυβερνήτες μας ξέρουν αλλά δεν λύνουν το θέμα .Είναι σαν να είμαστε σε ένα αεροπλάνο και ο πιλότος να μην μπορεί να το πιλοτάρει σωστά.Ο πανικός δημιουργείται από την έλλειψη εμπιστοσύνης ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ!

  118. franc avatar
    franc 09/02/2012 19:00:46

    O Σαμαράς ή είναι Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΓΕΤΗΣ που θα σώσει κυριολεκτικά το Εθνος των Ελλήνων ή θα αποδειχτεί απλά συν-Αμερικανάκι του ΓΑΠ. Οπότε ο μόνος όρθιος αρχηγός απο το υφιστάμενο πολιτικό σκηνικό θα απομείνει ο Τσίπρας.
    Οι μέχρι τώρα κινήσεις του Σαμαρά με κάνουν να πιστεύω το πρώτο. Οι κινήσεις του δείχνουν μεγαλοφυή παίκτη που δεν παρασύρεται απο τον όχλο. Δεν ξερω πόσοι, αλλά νομίζω οτι μέσα σε τούτο το site υπάρχουν πολλοί που έχουν συνειδητοποιήσει την πολυπλοκότητα και το μέγεθος του παιχνιδιού που παίζεται και που έλαχε στην πατρίδα, τη γλυκειά Ελλαδίτσα μας, να γίνει στόχος όλων των τεράστιων ορνέων που μαζεύτηκαν πάνω απ' τη Μεσόγειο ζητώντας περισσότερο αίμα-χρήμα-πετρέλαιο-ενέργεια. Εγραφα λοιπόν στις προηγούμενες αναρτήσεις μου:
    Προχτές : "franc είπε:
    07/02/2012 στις 2:37 pm

    Απ’ την εξέλιξη των πραγμάτων εγώ αντιλαμβάνομαι οτι οι Γερμανοί εχουν μεγάλο πρόβλημα να μας πετάξουν έξω απο την ΕΕ αν και θα το επιθυμούσαν, τώρα που πιστεύουν οτι έχουν προφυλάξει τα νώτα τους.
    Αν μπορούσαν θα το είχαν κάνει ήδη.
    Αρα θα τους προσφέραμε στο πιάτο τη λύση άν φεύγαμε μόνοι μας πρίν αρχίσει να ανακάμπτει η ΙΤΑΛΙΑ η οποία είναι και το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ μαζί με την ΙΣΠΑΝΙΑ.
    Πιστεύετε όλοι σας σ’ αυτό το site επειδή οι κουτόφραγκοι συνεχίζουν να μας προσβάλλουν όλο και πιό έντονα, πρέπει να τους αφήσουμε να πετύχουν τό στόχο τους? Να γίνουμε εμείς κουτότεροι απ’ αυτούς και να κόψουμε μόνοι μας τα πόδια μας?. Ο ήρωάς μας αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι ο ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ και όχι οξύθυμος Αχιλλεύς.
    Ο Σαμαράς πρέπει αύριο να βγεί χαμογελαστός και να πεί στους Γερμανούς: Αφού πιστεύετε οτι οσο μικρότερος ο μισθός τόσο μεγαλύτερη η ανταγωνιστικότητα, δεχόμαστε ελάχιστο μισθό 50 ευρώ. Καταργούμε 13 , 14 και 12ο μισθό . Δεχόμαστε Αγγλικό και όποιο άλλο δίκαιο θέλετε. To PSI το κλείσαμε, φέρτε τώρα τα 145 δις .
    Το τι θα κάνει στη συνέχεια θα του το πώ εγώ στο τηλέφωνο . Εχετέ μου εμπιστοσύνη. Ετσι κι αλλοιώς δεν έχουμε τίποτε παραπάνω να χάσουμε.
    Πρίν το τέλος του 2012 η κρίση θα τελειώσει. Τα Funds και οι Υπερ-τράπεζες θα ορμήξουν στα χρηματιστήρια για να αρπάξουν τα φιλέτα της Νότιας Ευρώπης κοψοχρονιά.Αν ο Σαμαράς κρατήσει τουλάχιστο την Αγροτική συγχωνευμένη με το Ταμιευτήριο και κάνει τουλάχιστο μία κρατική εταιρεία holding με τα καλύτερα φιλέτα του Δημοσίου, έτσι ώστε μόλις τελειώσει η κρίση (στην Ιταλία πρώτα) και ανάψουν τα λαμπάκια στη wall street θα έχει μια καβάντζα που να του γεμίζει το ταμείο με γρήγορο εικονικό χρήμα (300% άνοδο σε ένα μήνα είχε η Alpha σε 3 βδομάδες) και δεν θα περιμένει να ξοφλήσει ο Ελληνικός λαός το εικονικό χρέος με πραγματικό χρήμα σε 50 χρόνια…
    Kαι χτές:
    "franc είπε:
    08/02/2012 στις 11:05 am

    Aντώνη μην πεις οχι τώρα.
    Περίμενε πρώτα να το πεί η Ιταλία, που έχει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα απο εμας…"

    Σήμερα λέω Αντώνη μπράβο.!!! Πάρε τηλέφωνο τον Μόντι και πέστου οτι δεν χρεοκοπήσαμε για να τους διευκολύνουμε γιατί είμαστε αρχαιότεροι απ' τους προγόνους του, έχει σειρά τώρα μαζί με τον συμπατριώτη του τον Ντράγκι να κανονίσουν σύμφωνα και με τις οδηγίες του Προφεσσόρε Ρομάνο Πρόντι (κι αν χρειαστεί και με τον Don Corleone) πως θα κατεβάσουν τα spreads της Ιταλίας ώστε να απομακρυνθούν τα όρνεα και να πάρουν τα πράγματα το δρόμο τους αν είναι δυνατόν και μέσα στο καλοκαίρι και μαζί μ' αυτούς να σωθούμε και 'μείς. Αλλωστε GrecoRomani είμασυε όλοι. Ως τότε πιστεύω οτι εμείς θα έχουμε καθαρίσει την υπόλοιπη κόπρο του Αυγείου απο το κράτος μας και στο τέλος της χρονιάς θα δούμε το φως στο βαθος του τούνελ...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ franc 09/02/2012 19:07:35

      Μη λες τέτοια, θα ανατιναχτούν ορισμένων οι ελάχιστες εγκεφαλικές συμφύσεις που τους έχουνε μείνει.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ franc 09/02/2012 19:11:53

      εχεις εσυ την εντυπωση οτι θα σου δωσουν 145 δις ζεστα και μετρητα ευρωπουλα?
      πλακα με κανεις?

  119. ΧΠ avatar
    ΧΠ 09/02/2012 19:15:28

    Πριν 17 χρόνια μετά απο πολύχρονη εργασία στο εξωτερικό επέστρεψα στην Ελλάδα και έπιασα αμέσως δουλειά ως εργοταξιάρχης σε εταιρεία που έμπαινε τότε στο χρηματιστήριο.Το έργο ήταν περίπλοκο και η καρέκλα μου ήταν τύπου ηλεκτρικής. Σε κάποια συνάντηση με το αφεντικό μου ενιωθα λίγο "μπερδεμένος".Η απάντηση του ηταν αυτή που ΠΑΝΤΑ πρέπει να λέγεται σε ανθρώπους που βρίσκονται σε κάποιο πόστο:"Σε πήρα για να βάζεις γκολάκια.Τα βάζεις πάμε καλά , αλλιώς εσύ θα φας σουτ". Η Αγία τριάδα ποιό γκολάκι πρόκειται να βάλει ,εκτός του αυτογκόλ?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΧΠ 09/02/2012 19:59:09

      Προς το παρόν ο Σαμαράς προσπαθεί να παίξει τον τερματοφύλακα ώστε να σώσει κανένα αυτογκόλ από το Βενιζέλο. Λογικό να μην τα πιάσει κι όλα. Μόλις κουραστεί ο Τζάμπα δε Χατ θα περάσει στην αντεπίθεση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.