#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/11/2012 16:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμφωνία για 44 δισ. που θα αλλάξουν το κλίμα

[caption id="attachment_189549" align="alignnone" width="600" caption="Με τον Μπαρόζο σήμερα στις Βρυξέλλες"][/caption]

Όταν μιλούσε στη Βουλή την περασμένη Κυριακή ο Αντώνης Σαμαράς για τα... παραπάνω που παλεύει ο ίδιος να πάρει η Ελλάδα, ίσως δεν δόθηκε ιδιαίτερη σημασία. Τα «παραπάνω» ήταν όσα χρήματα θα δοθούν επιπλέον των 31,5 δισ. Συνολικά 44 δισ. διεκδικεί η Ελλάδα και ο πρωθυπουργός για το λόγο αυτό πήγε στις Βρυξέλλες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει το σύνολο του ποσού αυτού αλλά μένει το πότε θα εκταμιευτούν. Και πάνω σ' αυτό παίζεται το παιχνίδι καθώς οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για χρήματα που θα δοθούν ίσως και τον Δεκέμβριο, στη χειρότερη περίπτωση. Ο λόγος είναι ο εξής: Στο νέο Γιουρογκρούπ την επόμενη Τρίτη θα πρέπει να έχουν βρεθεί οι λύσεις σε ότι αφορά τη βιωσιμότητα του χρέους και τα όποια προβλήματα μένει να επιλυθούν. Στις 26 Νοεμβρίου υπάρχει πιθανότατα τηλεδιάσκεψη που θα δώσει την τελική έγκριση για τη δόση καθώς θα πρέπει τα κοινοβούλια των χωρών να δώσουν το πράσινο φως. Ωστόσο, αναλυτές αναφέρουν ότι μια τέτοια απόφαση δεν μπορεί να περάσει μόνο από το συμβούλιο υπουργών Οικονομικών, αλλά πρέπει να πάμε σε Σύνοδο Κορυφής. Μια τέτοια Σύνοδος είναι 22-23 του μήνα και αφορά τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό. Ίσως τότε να συζητηθεί το ελληνικό πρόβλημα, ίσως και όχι. Οπότε όλα είναι ανοικτά. Μπορεί η Ελλάδα να πάρει 44 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του μήνα, μπορεί να πιάσει και το Δεκέμβριο, οπότε ίσως υπάρξει τμηματική καταβολή μέχρι την οριστική εκταμίευση.

Η ουσία είναι ότι η ελληνική κυβέρνηση (και ο ελληνικός λαός φυσικά) -έστω και με τις απίστευτες θυσίες που προβλέπει το Μνημόνιο που ψηφίστηκε πρόσφατα- πετυχαίνει τέσσερα πολύ βασικά πράγματα:

1.Να μη χαθεί η δόση και να μην καταρρεύσει η οικονομία.

2.Να δοθούν όχι 31,5 δισ. αλλά 44 δισ. πολλά εκ των οποίων θα πάνε και στην αγορά.

3.Να υπάρξει διετής επιμήκυνση του ελληνικού προγράμματος

4.Να ανοίξει για τα καλά η συζήτηση για το νέο κούρεμα του ελληνικού χρέους. Πώς θα γίνει αυτό είναι ένα ζήτημα. Είτε με δανεικά στην Ελλάδα για να αγοράσει τα ομόλογα σε χαμηλές τιμές είτε με συμμετοχή του επίσημου φορέα, κάτι που προφανώς πρέπει να γίνει δεκτό από τη Γερμανία, οπότε από του χρόνου και βλέπουμε. Πάντως, σημερινή έκθεση των αναλυτών της Goldman Sachs αναφέρει ότι απαιτείται δραστική μείωση του ελληνικού χρέους, σε ποσό άνω των 80 δισ. ευρώ, ώστε αυτό να περιορισθεί στα επίπεδα του 120% του ΑΕΠ έως το 2020. Η έκθεση που φέρει τον τίτλο «Βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους: Επιβεβλημένη Αναδιάρθρωση του Επίσημου Τομέα» από τους οικονομολόγους Θεμιστοκλή Φιωτάκη, Lasse Holboell Nielsen και Antoine Demongeot, σημειώνει ότι χωρίς μία δραστική μείωση του χρέους, είναι απίθανο να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει τον ΔΝΤ. Σχετικά με τις λύσεις, η Goldman Sachs αναφέρει τη μείωση των επιτοκίων των διμερών δανείων, την επιστροφή των κερδών από τα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου που κατέχουν οι εθνικές κεντρικές τράπεζες και ένα πρόγραμμα επαναγοράς χρέους.

Ουσιαστικό είναι επίσης, αυτό που γράφαμε κατά καιρούς. Η Ελλάδα πήρε παράταση ζωής και συμμετέχει στις διαδικασίες για την επίτευξη συνολικής λύσης του ευρωπαϊκού προβλήματος. Με τη χώρα εκτός ΕΕ και απομονωμένη, θα ήμασταν εκτός παιχνιδιού οριστικά και αμετάκλητα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ότι αφορά τα 44 δισ. που θα δοθούν στην Ελλάδα, τη διαρροή την έκαναν ήδη πηγές της γερμανικής κυβέρνησης. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο το πρακτορείο Reuters, όσο και η γερμανική εφημερίδα Bild, δημοσιεύουν σενάρια για μια δόση στην Ελλάδα που θα φτάνει τα 44 δις. Όπως γράφει η Βild, στα 44 αυτά δις θα είναι η δόση των 31,3 δις του β' τριμήνου και τα 5 δισ. και 8,3 δισ. του γ' και δ' τριμήνου.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει την καταβολή και των τριών δόσεων προς την Ελλάδα, δήλωσε τέλος ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε. Αυτό αφορά την δόση των 31,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, μίας από τον Σεπτέμβριο που δεν έχει καταβληθεί και αυτής που προγραμματίζεται για τον Δεκέμβριο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/11/2012 16:59:18

    Ωχ !!!
    Συνέπεσαν οι προτάσεις, τα νούμερα και οι υπολογισμοί μου (5 Νοεμβρίου) με την έκθεση των αναλυτών της Goldman Sachs:
    h**p://www.antinews.gr/2012/11/05/187986/#comment-1081794
    Φτού στα βυζιά μου, πίσω μου σ' έχω σατανά !
    Πάω αμέσως να βρώ έναν παπά, να έλθει με το αγίασμα, να ρίξει κι έναν περιποιημένο εξορκισμό άν είναι αναγκαίο...

  2. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 13/11/2012 17:56:10

    Μερικοί περακαλάνε να μη δοθούν. Τέτοιος μαζοχισμός πια !

  3. Ισίδωρος avatar
    Ισίδωρος 13/11/2012 18:07:02

    Τα χρήματα πρέπει να δωθούν γρήγορα και να δεσμευτούν εγγράφως οι τράπεζες ότι θα διοχετευτούν. Τον Γενάρη και η Ισπανία στον μηχανισμό. Νέο κούρεμα αποκλείεται να γίνει, αν μειωθεί το επιτόκιο στο μισό όπως διαρρέεται (1,7% δηλαδή) και υπάρξουν πρωτογενή πλεονάσματα διατηρήσιμα, το χρέος μπορεί να γίνει βιώσιμο μέχρι το 2020. end of story

    • nice avatar
      nice @ Ισίδωρος 13/11/2012 20:06:10

      "να δεσμευτούν εγγράφως οι τράπεζες" xax xaxaxaxax το αλλο με τον Τοτο???

  4. Pikis avatar
    Pikis 13/11/2012 18:36:01

    Όλα αυτά με τη δόση μου θυμίζουν κάτι παλιά καλοκαιρινά αθλητικά πρωτοσέλιδα "ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΣΤΟΙΤΣΚΟΦ"...και φυσικά δεν ήρθε ποτέ!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Pikis 13/11/2012 19:47:16

      Ναί,ἀλλά ἦλθε ὁ Ριβάλντο!
      Κι ὁ Τζιοβάνι....κι ὁ Γκαλέτι....κι ὁ Κοβάσεβιτς...

  5. alpha avatar
    alpha 13/11/2012 18:40:30

    Aν ο Σαμαράς μας φέρει 44 δις ως τα Χριστούγεννα μπορεί και να τον ψηφίσουμε...

  6. akisenv avatar
    akisenv 13/11/2012 19:21:45

    44 δις σε έναν "ειδικό" λογαριασμό στην ΤτΕ που η διαχείριση του θα γίνεται από επιτροπεία της Τρόικα και σε καμιά περίπτωση δεν θα αφορά τις δημοσιονομικές ανάγκες του κράτους αλλά αποκλειστικά την ανακεφαλαιοποίηση και τις δανειακές ανάγκες....
    44δις δανεικά που από αυτά όπως και τα προηγούμενα των τελευταίων 2μιση ετών η ελληνική κοινωνία δεν είδε ούτε ευρώ πέρα από τον τοκογλυφικό λογαριασμό που καλείται να πληρώνει...
    Το τίμημα της "δόσης" θα φανεί άλλωστε πολύ σύντομα με την εφαρμογή των μέτρων τις επόμενες εβδομάδες...

    • Nikos avatar
      Nikos @ akisenv 13/11/2012 19:40:23

      Μήπως αυτό το καταραμένο μνημόνιο μεταξύ των άλλων κακών, περιλαμβάνει και την υποχρέωση εξόφλησης των υποχρεώσεων του κράτους στους προμηθευτές του;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Nikos 13/11/2012 20:12:44

        Λές;;;;

  7. alpha avatar
    alpha 13/11/2012 19:34:14

    Δεν καταλάβατε, και 400 μπορούν να μας δώσουν αρκεί τα επόμενα 50 χρόνια να δουλεύουμε γι' αυτούς με 500 ευρώ το μήνα. Βεβαίως σε ειδικό λογαριασμό του εξωτερικού για εξοφληθεί όλο το χρέος και σε μάς να μείνουν οι τόκοι που θα εισπράττοντααι αυτομάτως απ τον ειδικό λογαριασμό αν περισσέψει κάτι πέρα απ' το φαι και τον ύπνο ημών, των παιδιών και των εγγονιών τους...

    • nice avatar
      nice @ alpha 13/11/2012 20:07:35

      "με 500 ευρώ το μήνα" τσ τσ τσ....250 euro.

  8. Ευρώ-σκεπτικός avatar
    Ευρώ-σκεπτικός 13/11/2012 19:41:53

    Τι 44 δις θα μας φέρει ο Σαμαράς; Θέλετε να πείτε ότι αλλα 44 δις θα μας βάλει φέσι (χρέος δηλαδή) που θα ξεπληρώνουμε μέσα από ειδικούς λογαριασμούς μέχρι το 2050 και να δούμε...

    • Α avatar
      Α @ Ευρώ-σκεπτικός 13/11/2012 19:52:53

      καλά φέρε εσύ 44 δις από το υπερπέραν, να μην υπολογίζονται ως χρέος.
      Δεν κατάλαβα, σου έχει κανείς υποχρεώση να σου δίνει δανεικά κι΄αγύριστα;
      Εδώ είχαμε καταντήσει το περίγελως της υφηλίου, με τη λαμογιά, το ρουσφετολόϊ , το αναχρονιστικό κράτος - διοίκηση και την αναξιοπιστία .... και κατορθώνουμε να πάρουμε 44 δις να διορθώσουμε τα χάλια μας ... και μεις τραγουδάμε κι΄επαναλαμβάνουμε τις μπουρδολογίες του Τσίπρα. Είναι επιχειρήματα αυτά; Που απευθύνεστε; Σε κουτούς ή σε μυαλά με καμμένες φλάτζες;
      Έλεος!!!

      • nice avatar
        nice @ Α 13/11/2012 20:09:56

        "Εδώ είχαμε καταντήσει το περίγελως της υφηλίου, με τη λαμογιά, το ρουσφετολόϊ , το αναχρονιστικό κράτος – διοίκηση και την αναξιοπιστία"
        =35+ χρόνια με κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΔΗΜΑΡ

        • Α avatar
          Α @ nice 13/11/2012 20:41:43

          Ουδεμία σύγκρισις!
          τι σχέση έχει αυτή η κυβέρνηση με όλα όσα γίνονταν 35 χρόνια τώρα; Είναι το ίδιο; Ίσα ίσα που θέλει να σπάσει το ¨κακό σπυρί¨.

        • dim avatar
          dim @ nice 13/11/2012 20:50:45

          Τα όργια στο δημόσιο τομέα άρχισαν από το 1981 και μετά. Από τότε η ΝΔ έχει κυβερνήσει 9 χρόνια, και το ΠΑΣΟΚ 21 χρόνια.... Μη τους βάζεις επομένως όλους στο ίδιο τσουβάλι, και ειδικά το Σαμαρά που επί 14 χρόνια ήταν εκτός κεντρικής πολιτικής σκηνής... Η μεγαλύτερη πλάκα όμως, που δείχνει ότι όλα αυτά δεν έγιναν παρά με τη συγκατάθεση και την επιθυμία και του ελληνικού λαού είναι ότι μόλις είδαν ότι από το ΠΑΣΟΚ δεν έχουν να προσμένουν άλλα προνόμια και ρουσφέτια, στράφηκαν όλοι προς το Σύριζα που τους υποσχέθηκε διατήρηση όλων των προνομίων τους....

      • Ευρώ-σκεπτικός avatar
        Ευρώ-σκεπτικός @ Α 13/11/2012 22:22:36

        Αν αυτή η κυβέρνηση είχε "κότσια" για πραγματική διαπραγμάτευση θα είχε διεκδικήσει ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζών απ ευθείας από το EFSF (όπως κατάφερε ο Rajoy στην Ισπανία) και όχι με καινούργια "φέσια" στους έλληνες πολίτες. Αλλα όταν η κυβέρνηση μονο υποκλίνεται στους πιστωτές περιμένουμε τίποτε καλύτερο;;

        • Α avatar
          Α @ Ευρώ-σκεπτικός 13/11/2012 22:58:13

          Κατ΄αρχήν ο Ραχόϊ και ο Μόντι δεν πήραν τίποτα, όλα στα σκαριά είνααι ακόμα ....
          Πολύ βιαστικούς σας βλέπω για τους μηχανισμούς της ΕΕ.
          καμμιά βιασύνη εδώ μέσα ν΄αλλάξουμε τίποτα , α μπα...

          • antigeniko avatar
            antigeniko @ Α 13/11/2012 23:33:25

            Γιατί αγαπητέ εμείς πήραμε κάτι; Εγώ μόνο κάποιες διαρροές από εφημερίδες ακούω,επίσημα δεν άκουσα κάτι.Ας κρατήσουν για λίγο οι πανηγυρισμοί για την εθνική επιτυχία,γιατί όλο αυτό τον καιρό, η κατάσταση αλλάζει ανά δίωρο και οι φάπες πέφτουν η μία πίσω από την άλλη.

          • Α avatar
            Α @ antigeniko 14/11/2012 00:13:42

            Γιατί να πάρεις κάτι; Εσείς δεν τη θέλετε τη δόση.
            Τη θέλουμε τελικά τη δόση ή δεν τη θέλουμε;
            Λοιπόν και δόσεις θα παρθούν και η επιμήκυνση θα δοθεί και διαχειριστής των χρημάτων θα είναι η τράπεζα Ελλάδος κι αυτά είναι επιτεύγματα του Σαμαρά και της κυβέρνησής του.
            Και επίσης που είδατε τους πανηγυρισμούς; Αυτό είναι το ελάχιστο προαπαιτούμενο για να πάμε παρακάτω. Η ουσιαστική δουλειά από δω και μπρος ξεκινάει, αλλά εσείς θα είστε απόντες και όχι μόνο, είσαστε αυτοί που ΕΜΠΟΔΙΖΕΤΕ κάθε προσπάθεια να προοδεύσει αυτός ο τόπος.
            Όσο για τις φάπες ...
            για φάπες είστε όλοι οι Συριζο- αυγουλο - καμμένοι, που νομίζετε ότι κάτι λέτε.

          • dim avatar
            dim @ Α 14/11/2012 00:57:46

            Πρωταθλητής της φάπας έχει ανακηρυχθεί ο Τσίπρας... φάπα από εδώ, φάπα από εκεί, φάπες από τους ξένους αξιωματούχους, φάπες και από το Σαμαρά, με αποκορύφωμα στη συζήτηση για το προϋπολογισμό. Μετεξεταστέο είπε τον Σαμαρά, του απάντησε ο Σαμαράς ότι βιάζεται, και πάρτη φάπα πριν κλείσει καν 48ωρο... όλοι στην Ευρώπη πια μιλάνε για αυτό που έλεγε ο Σαμαράς, για 44 δις, plus μεγάλο πακέτο για ανάπτυξη... Μπορεί να έφυγε από τη ζωή ο συμπαθέστατος Βέγγος, αλλα η χώρα βρήκε στον Τσίπρα τον άξιο συνεχιστή για τον ρόλο του εθνικού καρπαζοεισπράκτορα...

          • Ευρώ-σκεπτικός avatar
            Ευρώ-σκεπτικός @ Α 14/11/2012 01:43:44

            Μετα τους "καταπληκτικούς" χειρισμούς των κυβερνήσεων του μνημονίου που φαλίρισαν τις τράπεζες (και τα ταμεία) κουρεύοντας τα ομόλογα τους (αλλα αφήνοντας τα ομόλογα της ΕΚΤ ακούρευτα για να μπορεί η ΕΚΤ να μας βάζει το μαχαίρι στο λαιμό με κάθε ληξιπρόθεσμο ομόλογο) ικετεύουν τώρα τους πιστωτές για ΔΑΝΕΙΟ 26 δις για να ενισχυθούν οι τράπεζες... Έτσι μας έχετε φθάσει στο χείλος της αβύσσου. Και έχετε τώρα και την αυθάδεια να οικτίρετε τους πολίτες ότι δεν συναινούν στις "μεταρρυθμίσεις" που θα τους ψαλιδίσουν ακόμη ποιο πολύ το εισόδημα και θα βυθίσουν την οικονομία ακόμα περισσότερο στο χάος. Θα μπορούσε κανεις να σας χαρακτηρίσει τραγελαφικούς αν δεν ήσασταν επικίνδυνοι...

      • Tasos avatar
        Tasos @ Α 13/11/2012 22:41:07

        Γιατι τα δανεικά που έδωσε η Γερμανία δεν έχουν γυρίσει ήδη πίσω? Να πω για τίποτε ιδιώτες να το δεχτώ το επιχείρημα, αλλά για τα κράτη της ΕΕ με τη δανειακή 1 - 2 δε σηκώνει άλλο το ιδιο παραμύθι ότι ζημιώνονται και οι καημένοι φορολογούμενοι της Βιέννης και του Αμβούργου πληρώνουν για να τα τρώνε οι Έλληνες. Οι ίδιοι πλέον το έχουν πεί δημόσια ότι κονομάνε άμεσα και - κυρίως - έμμεσα (πχ μέσω ΕΚΤ). Γι' αυτό άλλωστε και κλωτσάνε τώρα για κούρεμα γιατί με αυτό όντως θα χάσουν λεφτά ενώ με το προηγούμενο δεν είχαν πρόβλημα (γιατί άραγε?)

        • Α avatar
          Α @ Tasos 13/11/2012 23:19:03

          Aυτοί με τον Α ή Β τρόπο καταφέρνουν και σε χρηματοδοτούν. Εσύ γιατί δεν είσαι σαν αυτούς να χρηματοδοτήσεις κι εσύ κανέναν που τόχει ανάγκη, παρά μόνο κλαίγεσαι και μιζεριάζεις;
          Δεν φτάνει που με τη λογική σας , τη νοοτροπία σας και τα μικροσυμφεροντάκια σας, τσουβαλιάσατε την αξιοπρέπεια ενός ολόκληρου λαού, εκεί που τον φτάσατε, θα μιλήσετε και θα τολμήσετε να συγκριθείτε με σοβαρές χώρες, με σοβαρούς ηγέτες, με σοβαρή κοινωνία.
          Είμαστε δυστυχώς, πολύ μικροί για να τους φτάσουμε, γι΄αυτό τουλάχιστον ας κάνουμε τουμπεκί .... παλληκαράδες της πεντάρας, μας φλομώσατε στα παπατζιλίκια, δεν λέτε απολύτως τίποτα και ο κόσμος σας έχει πάρει πρέφα.
          Κανονικά θα βαριόμουν να σας απαντάω, αλλά σήμερα ... έχω κέφια...

          • ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
            ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ Α 14/11/2012 05:37:15

            Γιουσουφάκι-γιουσουφάκι ;
            Τόσο πολύ ανθελληνισμός σε τόσες λίγες γραμμές, κρίμα, αυτός ο τόπος και λαός πάντα την πλήρωναν από τους Εφιάλτες !

          • anideos avatar
            anideos @ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 14/11/2012 07:22:15

            Καλως τον εφευρετη του Ελληνομετρου.

          • Α avatar
            Α @ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 14/11/2012 14:18:25

            Κοίταξε αλλού να εντοπίσεις τον ανθελληνισμό, στις φοβέρες του ΣΥΡΙΖΑ στους ξένους επενδυτές, στους βουλευτές και τους υπουργούς ότι θα τους ... λιντσάρουν.
            Αυτοί είναι οι σύγχρονοι ¨Εφιάλτες¨, που επενδύουν στον διχασμό και τον εμφύλιο μέσα στην Ελλάδα.
            όντως κρίμα, για την τόσο φτηνή επιχειρηματολογία, την τόσο χαμηλού επιπέδου αντιπολίτευση...

  9. eurotalliban avatar
    eurotalliban 13/11/2012 20:34:13

    τελικά ο Μελισσανίδης θα πάρει την ΑΕΚ????

  10. nice avatar
    nice 13/11/2012 20:34:33

    "Σε κουτούς ή σε μυαλά με καμμένες φλάτζες;" xa xa xa xa αυτοκριτική κάνεις??

    • Α avatar
      Α @ nice 13/11/2012 20:46:04

      xaxaxaxaxa ax! ax! ax!
      Bλέπω γελάς αγγλιστί, κοίτα παρακάτω όμως μην κλάψεις Ελληνιστί...
      τα παιδαριώδη επιχειρήματα σας, αλλού, στα καμμένα μυαλά του ΣΥΡΙΖΑ! εκεί μόνο έχουν πέραση. Σε σοβαρούς ανθρώπους όχι.

      • nice avatar
        nice @ Α 13/11/2012 20:55:36

        οι σοβαροί άνθρωποι θα έβλεπαν ότι διαλύετε το σύμπαν και δεν θα υποστήριζαν πολιτικές που ΔΕΝ δούλεψαν σε άλλες χώρες.. τώρα ποιος είναι ο σοβαρώς και ποιος ο κλόουν?

        • Α avatar
          Α @ nice 13/11/2012 21:04:12

          Νομίζω ότι ο διάλογος είναι ατελέσφορος.
          Το σύμπαν το διέλυσαν νοοτροπίες και συμπεριφορές παλιομοδίτικες, που δημιούργησαν στεγανά, με εγκληματικές συμπεριφορές, που έφεραν σε αδιέξοδο όλη την οικονομία, που κατάντησαν την Ελλάδα ένα σοβιέτ και ανέδειξε ¨προσωπικότητες¨τύπου Φωτόπουλου.
          Επειδή όμως αυτά από το ένα αυτί σας μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν, νομίζω δεν έχει νόημα να συζητάμε.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ nice 14/11/2012 01:05:59

          nice,

          Μάθε πρῶτα ὀρθογραφία καί μετά. . .πούλησε ὅσες συριζαίίκες ἐξυπνάδες θέλεις!

          ΥΓ. "σοβαρῶς" :D

  11. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 13/11/2012 20:50:10

    Οἱ δόσεις ποὺ ἔχουν συμφωνηθεῖ γραπτά ( γιὰ τὶς ὁποῖες ἔχει ὑπογραφεῖ τὸ μνημόνιο 2), τόσα χρήματα εἶναι. Καὶ εἶναι καθυστερούμενα, ἐπὶ μῆνες τώρα, μεγάλα ποσά. Μονομερὴς στάση πληρωμῶν ἀπὸ μέρους τῶν ἑταίρων μας, ἀπὸ τὴν ἄνοιξη (καὶ κοντεύει ἡ ...ἑπόμενη ἄνοιξη)

    • Α avatar
      Α @ Ἀντρέας 13/11/2012 20:57:15

      Η καθυστέρηση ωφείλεται μόνο σε μας. Με τις απανωτές εκλογές, με τον απαραίτητο χρόνο των διαβουλεύσεων με την τρόϊκα, μόλις προχθές ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο και ο προϋπολογισμός. Θέλαμε να μας δώσουν 44 δις χωρίς να κάνουμε τίποτα; Αυτά σε ποιον πλανήτη γίνονται; Άμα μάθετε, μπορείτε να πάτε εκεί.

  12. θανασης avatar
    θανασης 13/11/2012 21:07:06

    Εγώ πάλι γιατί ακούγοντας τον Βαρουφάκη να λέει οτι οδηγούμαστε σε "κοσσυφοπεδοποίηση" τώρα που θα πάρουμε τα 44δις,σχεδόν με έπεισε;Μην ξεχνάμε οτι ο Μπαρουφάκης(όπως τον λένε πολλοί),προέβλεψε με ακρίβεια πολλά που συνέβησαν τα τελευταία 2,5 χρόνια με τελευταίο οτι η επιμηκυνση θα στοιχίσει κοντά στα 30 δις την ώρα που ο Αντουάν έλεγε οτι δεν θα χρειαστούν επιπλέον χρήματα.Τι να πιστέψουμε πια ρε παιδιά;

    • Α avatar
      Α @ θανασης 13/11/2012 21:17:55

      Καλά άστο, είναι ο μόνος οικονομολόγος (τρομάρα του), μην ξεχνάμε πρώην σύμβουλος του ΓΑΠ, που λέει ότι δεν πρέπει να πάρουμε τη δόση, να μην έχουμε τραπεζικό σύστημα, να μην πληρώσει το κράτος τις ωφειλές του προς ιδιώτες και τελικά όταν τον ρωτάνε τι προτείνει, δεν λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ.
      Είναι ο κύριος ΤΙΠΟΤΑ. Επίσης δεν είναι περίεργο που πάντα μονολογεί χωρίς να έχει κανέναν άλλο οικονομολόγο απέναντι;
      Απλά είναι τα πράγματα, το παιδί αυτό κάνει την γνωστή προπαγάνδα του λόμπι της δραχμής.

      • 13 avatar
        13 @ Α 13/11/2012 22:02:07

        Εγραψες... ξαναγράψ΄το πάλι μήπως και το χωνέψουν κάποιοι.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Α 13/11/2012 22:43:38

        Ενώ τα ξεφτέρια οικονομολόγοι της τρόικας έχουν ξεσκιστεί να πέφτουν μέσα. Ούτε λεωφορείο από το 1 μέτρο ...

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Α 14/11/2012 18:40:20

        Θα μου θυμίσεις έναν σημαντικό οικονομολόγο, που να επιχειρηματολογεί υπερ του (σημερινού) ευρώ; Γιατί, τον δρόμο της δραχμής υπέδειξαν στην Ελλάδα σχεδόν ΟΛΟΙ οι διάσημοι -άλλωστε, οι Οικονομικές επιστήμες δεν αλλάζουν με το ζόρι, με "πολιτική βούληση"-, αλλά εμεις ακούμε μόνον τους άλλους, αυτούς που ψωμίζονται από το ευρώ. Οι άλλοι είναι "οχτροί".
        "Απλά πράγματα", όπως λες... αλλά το δικό μας καντήλι αργοσβύνει.
        Εύχομαι να επιβιώσουμε εντός ευρώ αλλά, αν δεν μας πληρώσουν οι άλλοι, στα πλαίσια μιας συνολικής "ευρωπαϊκής" λύσεως, από μόνοι μας δεν βλέπω να έχουμε ελπίδα.
        Άλλωστε, τώρα, που μπαίνουν και οι Γάλλοι στην δίνη, ποιοί ΑΚΡΙΒΩΣ έμειναν για να πληρώσουν και για ποιούς;

        • Α avatar
          Α @ ΠΗΛΕΑΣ 14/11/2012 19:51:50

          Όταν αποφασίζεις να είσαι μέσα στην Ευρωζώνη, αυτή δεν είναι μια απόφαση της πλάκας. Μένεις και αγωνίζεσαι μαζί με όλους τους άλλους που συμμετέχουν στο Ευρώ , γιατί πιστεύεις στην Ευρωπαϊκή ιδέα.
          Αν φύγεις, είσαι αυτός που το υπνόμευσες και έτσι θα καταρεύσει όλη η Ευρωζώνη. Αυτόν τον ρόλο φανταζόμαστε για την Ελλάδα, του Ευρωπαϊκού τρομοκράτη;
          Όταν μια πολιτεία της Αμερικής αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα φεύγει από το δολλάριο;
          Αν το εγχείρημα του Ευρώ δεν πετύχει, ας μην ωφείλεται τουλάχιστον σε μας, αν δεν πετύχει για άλλους λόγους η όλη εξέλιξη δεν θα αφορά μόνο εμάς (καταστροφικό κατά τη γνώμη μου), αλλά όλες τις χώρες της Ευρώπης.
          Ο σοφός λαός μας λέει : αν είναι να πνιγείς , σε μεγάλο ποτάμι να πνιγείς.

  13. Παύλος avatar
    Παύλος 13/11/2012 21:08:33

    Νόστιμε ( ή νόστιμη), όταν επί του θέματος έχεις πάρει καταλυτικές απαντήσεις ( σου θυμίζω τον CC, λ.χ.) και επιμένεις στις ίδιες άχαρες επαναλήψεις, μάλλον δεν έχεις καλές σχέσεις με την έννοια της αυτοκριτικής .

    • CC avatar
      CC @ Παύλος 13/11/2012 22:11:58

      Αγαπητέ Παύλο,
      Δεν είναι ότι δεν έχει καλές σχέσεις με την αυτοκριτική. Απλά έχουν διατεταγμένη υπηρεσία να μπαίνουν σε όλα τα sites και να μολύνουν τις συζητήσεις όταν υπάρχουν θέματα σχετικά με τον Σαμαρά η τα καλά που κάνει αυτή η τρικομματική κυβέρνηση. Η διάδοση της διχόνοιας, της πίκρας, της μιζέριας είναι στρατηγική επιλογή του κόμματος. Γιατί έτσι σπέρνετε ο φθόνος, το μίσος και ο φόβος, όλα αυτά που είναι εχθροί της λογική σκέψης. Και σε σπρώχνουν σαν βόδι σε αυτόν που σου προτείνει λαγούς με πετραχήλια. Κύττα στο ΒΗΜΑ για παράδειγμα. Εκεί οι επιθέσεις είναι κλασσικές. Και αν το σκεφτείς απο την άλλη μεριά, γιατί γράφει πάντα αρνητικά μέσα σε αυτό το site? Εγώ για παράδειγμα δεν θα έμπαινα στο site του Ριζοσπάστη καθημερινά να γράφω αρνητικά γιατί ξέρω πως σκέφτοντε. Δύο λύσεις υπάρχουν. Η μια είναι να τους αγνοείς, οπότε θα κάνεις πολύ scroll down να αποφύγεις τις παπαριές. Η άλλη είναι ο mediator του site να τους κόβει. Αντιδημοκρατικό μεν, πρακτικό δε.

  14. nice avatar
    nice 13/11/2012 21:12:26

    συμφωνώ μαζί σου, είναι δύσκολο να δείτε την πραγματικότητα, μην αγχώνεστε, ανοιχτά μυαλά να έχουμε και όλα θα στρώσουν.

  15. MIKE avatar
    MIKE 13/11/2012 21:18:41

    πω πω τι πραμα ειναι αυτοι οι ΤΣΙΡΙΖΑΙΟΙ......ουστ ρεεεεεεεε............

  16. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 13/11/2012 21:29:47

    Στην ίδια συνέντευξη ο Βαρουφάκης υποστήριξε ότι πρέπει να συνταχτούμε με τις θέσεις του ΔΝΤ, ερχόμενοι σε ρήξη με τους Ευρωπαίους εταίρους μας.
    Την ίδια θέση υιοθετεί και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
    Μαθαίνω επίσης το ΔΝΤ θέλει ν΄απεμπλακεί από την Ευρώπη.
    Στα τσακίδια!

  17. cobalt avatar
    cobalt 13/11/2012 21:39:23

    Το ότι το μάθατε από τις εφημερίδες και τα περιοδικά της Γερμανίας, δεν σας ταράζει καθόλου, μήπως, ας πούμε, είναι το τελευταίο χτύπημα των κερδοσκόπων πριν την εγκατάλειψη;

    Ξαφνικά το ευρώ βρίσκεται σε υψηλά ημέρας, δηλαδή άνω του 1,27215, μετά τις φήμες και θα συνεχίσει ν' ανεβαίνει για όσο το αφήσουν.

    Κι αφού μαζέψουν ό,τι θέλουν να μαζέψουν, θα μαζέψουν και τις φήμες και θα έρθει η νύχτα. Μπαίνουμε στην τελευταία πράξη.

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 13/11/2012 22:13:12

    Εξαιρετικό μιζέριασμα και πάλι από ορισμένους. Δεν θα μας δώσουν 44δις, αλλά κι αν μας δώσουν δεν θα αφορούν εμάς, αλλά κι αν αφορούν εμάς θα δουλεύουμε γι αυτούς με μισθούς Βουλγαρίας 50 χρόνια, αλλά κι αν δεν συμβεί αυτό σίγουρα θα ευμβει κάτι άλλο... χειρότερο.
    Πείτε αγαπητοί τι θέλετε! Κατάργηση της λιτότητας, της ανεργίας, της υπανάπτυξης δια.... νόμου. και κάποιους να δίνουν χρήματα για να τα κάνουμε ό,τι γουστάρουμε.

    • Tasos avatar
      Tasos @ firiki2010 13/11/2012 22:48:07

      Ας αρχίσουν απλά λέγοντας την αλήθεια, έτσι για αλλαγή ρε παιδί μου. Ας πάψουν να λένε για γρήγορες δόσεις, για ανάπτυξη με νούμερα πακέτο με 5-6 "αν" ώς επίσημη θέση. Δηλαδή είναι τόσο πρόβλημα να πούν ναι εξαρτώμαστε από τη τρόικα και η δόση θα έρθει άν και όταν το θελήσουν και κούρεμα θα κάνουν αν και όταν το θελήσουν και υποσχέσεις για μη νέα μέτρα (ή τιμωρία με ρήτρες) μόνο εκείνοι είναι αρμόδιοι να δίνουν?
      Αλλιώς μετά να μη ψάχνουν πάλι σε ποιόν από την τρόικα θα φορτώσουν τη καθυστέρηση, την ενεργοποίηση ρήτρας ή τα νέα μέτρα για μια νέα τρύπα κ.ο.κ.

  19. Δεσποτης avatar
    Δεσποτης 13/11/2012 22:52:35

    Ποιά λεφτά θα πάνε στην αγορά?
    Οι τράπεζες φέτος ήδη έχουν βγάλει στο εξωτερικό οκτώ φορές περισσότερα χρήματα απ ότι έβγαλαν το 2010, θα πάρουν και τα 31 και μην τον είδατε το Παναή...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Δεσποτης 14/11/2012 01:04:04

      Τι εννοείς ακριβώς με το βγάλαν χρήματα;

  20. firiki2010 avatar
    firiki2010 13/11/2012 23:15:00

    Στην κατάσταση που είμαστε όντως καλό είναι ο πήχυς να κρατιέται χαμηλά γιατί ζούμε σε περίεργους καιρούς και δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Αλλά όταν υπάρχει μια ευνοϊκή εξέλιξη... διάολε... δικαιούσαι και να το πεις και να το χαρείς (λιγάκι). Κι επιτέλους είπαμε ... η μισή οικονομία είναι κλίμα.

  21. Aris. A avatar
    Aris. A 13/11/2012 23:23:46

    Το να πέσουν ξαφνικά περί τα 10 δισ ευρώ στην αγορά από λεφτά που οφείλει το κράτος δεν είναι λίγο πράγμα.

    Θα πληρωθεί ένα σωρό κόσμος και αυτή την στιγμή το χρειάζεται η οικονομία.

    Παράλληλα πρέπει να γίνει έλεγχος στο πως διαχειρίζονται τα χρήματα οι διοικήσεις των ελληνικών τραπεζών.

    Προσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στις περισσότερες από αυτές.

    Προτιμώ ξένους επιτρόπους στις τράπεζες για το πως θα χειρισθούν τα λεφτά των ανακεφαλαιοποιήσεων.

    Ομως η τελική μάχη για την οικονομία θα κριθεί σε δύο μέτωπα.

    Στο κούρεμα όπου ελπίζουμε αυτή την φορά να είναι πραγματικό και όχι σαν του Παπαδήμου, και στις αποκρατικοποιήσεις με τις επενδύσεις που αυτές μπορούν να φέρουν.

    Αμα είναι οι εταιρείες να πάνε στους ίδιους και ίδιους επιχειρηματίες που στηρίζονται στο στήσιμο των τιμών και στις σχέσεις τους με το κράτος για να βγάλουν λεφτά καήκαμε.

    Απορώ γιατί η Δέπα δεν έχει δοθει ακόμα στην Γκας Προμ.

    Υπάρχει σοβαρότερος παίκτης αυτή την στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο από τους Ρώσους για να συνεταιριστείς και τον ψάχνουμε;;

    Να ζητηθεί από τους Ρώσους μέσα σε δύο χρόνια να είναι σε όλες τις πόλεις το αέριο δίνοντας δουλειά σε χιλιαδες κόσμο σε έργα και παράλληλα προνομιακές τιμές για τους αδύνατους.

    Και θέσεις εργασίας πετυχαίνεις και κοινωνική πολιτική σε κάποιο βαθμό.

    ΟΣΕ και διαμετακομιστικό κέντρο Ασπροπύργου σε Κινέζους με όρους να ολοκλκηρώσουν τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του ΟΣΕ και να δημιουργήσουν μονάδες συναρμολόγησης των προιόντων τους σε ελληνικό έδαφος.

    Και για να αραιώνουμε από την Αθήνα προετεραιότητα σε πόλεις όπως ο Βόλος να δοθεί.

    Αμεσα να προχωρήσει το ελληνικό με την δημιουργία διεθνούς ναυτιλιακού κέντρου τράπεζες ασφλαιστικές εταιρείες σε ένα τμήμα του.

    Απλά μεθοδικά βηματα χρειάζονται.

    Και για να μην ξεχνιόμαστε και κανένας κλέφτης φυλακή.

    • Φανη avatar
      Φανη @ Aris. A 14/11/2012 10:49:10

      Η χωρα ειναι ΑΚΟΜΗ δεμενη στο αρμα της Αμερικης.Μας το δινει η κυβερνηση να το καταλαβουμε με χιλιους τροπους.Τελος.
      Μονο παγκοσμια και κοσμοϊστορικα γεγονοτα μπορουν να αλλαξουν το χαρτη και τις μοιρασιες του Β΄παγκοσμιου, ισως ενας Γος παγκοσμιος πολεμος.Η δε Γερμανια προσπαθει εγγραφοντας υποθηκες στις χωρες της Ευρωπης, να εκμεταλλευτει τις γεωπολιτικες αλλαγες που ερχονται λεγοντας απλα στην Αμερικη: μα μου χρωστανε.....
      Οταν θα αρχισει να βρυχαται η...αρκουδα, τοτε θ αρχισουν οι εξελιξεις.

  22. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 14/11/2012 01:26:43

    ΕΛΕΟΣ, Φάκτορα! Πολλή μιζέρια ἀπό τά τρόλλς τῆς Κουμουνδούρου, μήν τούς ἀφήνεις ἀχαλίνωτους. . .κόβε καί μερικά σχόλια, ἀρχίζουν νά κουράζουν. ῾Απλᾶ ἐπαναλαμβάνουν τόν κάθε Βαρουφάκη καί τούς ὁμοίους του. ῎Αν δέν ἀκοῦμε τήν ἀριστεροκρατούμενη ΕΡΤ, γιατί θά πρέπει νά διαβάζωμε συριζαῖα τσιτάτα στήν πιό σοβαρή ἱστοσελῖδα πού διαθέτει τόσο ἀξιόλογους ἀρθρογράφους καί σχολιαστές;;;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Φωτεινή 14/11/2012 12:13:03

      O κ. Βαρουφάκης είναι πολύ καλός οικονομικός επιστήμων, ελάχιστες απο τις προβλέψεις του διαψεύσθηκαν.
      Το πρόβλημα είναι μόνον, ότι ως Αυστραλός, δεν καταλαβαίνει πολλά πράγματα απο Ευρωπαική πολιτική.
      Φαίνεται να πιστεύει π.χ., ότι η Γερμανία θα άντεχε (οικονομικά και προπάντων πολιτικά) μια δική της έξοδο απο το Ευρώ ή μια διάλυση της Ευρωζώνης.
      Αλλά αυτό το εξωπραγματικό, δυστυχώς, δεν το πιστεύουν μόνον προσκείμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ ή προερχόμενοι από άλλες ηπείρους, αλλά και πάρα πολλοί Αθηναίοι γνωστοί "δεξιοί".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Φωτεινή 14/11/2012 12:14:28

      Γενικώς, "τρείς λαλούν και δυό χορεύουν".
      Είναι η "εθνική" μας λασκαρισμένη βίδα...

      • ΝΙΚΟΣ avatar
        ΝΙΚΟΣ @ Ο Θείος 14/11/2012 13:16:55

        ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ

    • κανενας avatar
      κανενας @ Φωτεινή 14/11/2012 13:43:21

      εχεις πολυ αδικο, μπορει να εκνευριζεσαι ειναι κατανοητο, αλλα οι αντιθετες αποψεις ειναι αναγκαιες. Προσωπικα (δεν ανηκω στο χωρο της δεξιας) εκτιμησα πολυ αυτο το σαιτ γιατι ειναι ανοιχτο σε διαφορετικες αποψεις. Επειτα σε τοσο δυσκολους καιρους, υπαρχουν πολλοι που τα χουν χαμενα, που ψαχνονται, που τους ενδιαφερει κυριως ν'αλλαξει κατι προς το καλυτερο και οχι να επιβεβαιωσουν τις κομματικες τους προτιμησεις...δεν οφειλουμε να εχουμε αποκρυσταλλωμενες αποψεις σαν πολιτες. Επι της ουσιας συμφωνω οτι για την κριση ειμαστε υπευθυνοι οι ιδιοι, αλλα 25% υφεση σε 4 χρονια και 25% ανεργια δικαιολογουν στο επακρο αντιθετες αποψεις, που προερχονται πολλες φορες και απο το χωρο της Ν.Δ.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ κανενας 14/11/2012 17:06:50

        κανενα,

        ῎Αν ὑπάρχει σοβαρή πρόταση ἀπό τίς συνισταμένες γιά νά ξεφύγωμε ἀπό τήν μιζέρια τῆς τρόίκας, εἶμαι ὅλο αὐτιά. Τό νά υἱοθετήσω ὅμως προτάσεις τοῦ νέου ΑΠ μοῦ προκαλοῦν θυμόοοοοοο! ᾿Εκείνη ἡ πολιτική τοῦ "τσοβόλα δῶστα ὅλα" δέν μᾶς ἔρριξε στήν ἄβυσσο καί προσπαθοῦμε τώρα νά ἔλθωμε στήν ἐπιφάνεια μέ τόν ἀκούραστο πατριώτη ΑΣ;;;; ΤΙ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΣΩΣΗ ΤΗΝ ἘΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΜΕΘΟΔΕΥΘΗΚΕ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 30+ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟΠΛΑΝΟ;;;;; :twisted:

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Φωτεινή 14/11/2012 17:11:12

      Προτάσεις καί σοβαρότητα, ἀγαπητέ μου διαθέτεις;; ᾿Από διαπιστώσεις ἔχω πήξει!!!!!!!!!!!!!!!!

      • κανενας avatar
        κανενας @ Φωτεινή 14/11/2012 19:00:23

        δεν συμμεριζομαι τις αποψεις του συριζα αγαπητη μου,σου ειπα ηδη συμφωνω οτι για την κριση ειμαστε υπευθυνοι οι ιδιοι, απλα δεν μου αρεσε ο τροπος που αποκηρρυσετε αντιθετες αποψεις, το υφος σου ειναι απαραδεκτο, ματια εχω και δε περιμενα να τα μαθω απο εσενα. Οσο για τη χρεοκοπια που μεθοδευτηκε βασει σχεδιου πριν 30 χρονια οπως λες τι να πω? ο καημενος ο λαος δε φταει σε τιποτα βεβαιως...τον εξαπατησαν...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ κανενας 14/11/2012 21:03:35

          Κανένα,δέν ἀπαντάει σέ ἐσένα ἡ Φωτεινή.
          Κοίτα λίγο πιό πάνω...

  23. alpha avatar
    alpha 14/11/2012 08:49:01

    Αρη υποκλίνομαι . Προτείνεις το σοβαρότερο πολιτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να γίνει. Ομως φοβάμαι αυτό που φοβάσαι και εσύ.
    " οι εταιρείες θα πάνε στους ίδιους και ίδιους επιχειρηματίες που στηρίζονται στο στήσιμο των τιμών και στις σχέσεις τους με το κράτος για να βγάλουν λεφτά ."

  24. tan avatar
    tan 14/11/2012 09:01:59

    Ότι τα τοποθετούν σε προϊόντα του εξωτερικού (π.χ. ομόλογα Γερμανίας) γιατί δεν εμπιστεύεται την καταρρέουσα ελληνική οικονομία...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ tan 14/11/2012 11:02:12

      Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν βγάλει χρήματα έξω, αυτά μετρούν στην κεφαλαιοποίηση.

  25. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 15/11/2012 01:19:34

    Merci, Κυθήριε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.