17/03/2008 17:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμβόλαιο συμβίωσης μόνο για ορισμένους;

Επειδή οι νόμοι του κράτους πρέπει να ισχύουν για όλους (κάτι, βέβαια, που δεν συνέβη ποτέ και ούτε θα συμβεί) όλα τα μπλογκς πρέπει να υποστηρίξουν το κείμενο του  gay super hero που ζητά το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης να ισχύει και για τα ομόφυλα ζευγάρια.

A DOMESTIC PARTNERSHIP THAT DISCRIMINATES? NO THANKS!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 17/03/2008 19:03:34

    "Τα παραπάνω σχετίζονται άμεσα με την υπογεννητικότητα, την οποία ενισχύουν, προσθέτοντας σύγχιση και ασυνενοησία σε νέους και ευρύτερα."

    Έχεις δίκιο και εγώ αυτό πιστεύω. Προσπαθούν να κάνουν τον κόσμο να παντρευτεί και να κάνει παιδιά. Και βλέποντας ότι φοβούνται να παντρευτούν πολλοί γιατί μετά τρέχα βγάλε διαζύγια κλπ... Δεν το βρίσκω κακό όμως. Το θέμα όμως με τους ομοφυλόφιλους είναι λίγο δύσκολο να αναγνωριστεί και επισήμως. Είναι αντισυνταγματικό λέει να τους απαγορεύεται. Με την ίδια λογική όμως πρέπει να επιτρέπεται και γάμος ανθρώπου με ζώο... Αν δεν κάνω λάθος δεν το απαγορεύει ρητά το σύνταγμα... Δε λέω τι είναι καλό και τι κακό, αλλά δύσκολα τόσο προχωρημένες προτάσεις γίνονται νόμοι του κράτους. Κάποτε θα γίνουν βέβαια, υπομονή...

  2. Dzi avatar
    Dzi 17/03/2008 20:02:41

    Τώρα το επιχείρημα να παντρεύεται άνθρωπος με ζώο έχει καμία λογική? Για να καταλάβω δηλαδή...
    Αν βρεθεί ένα ζευγάρι που να αποτελείται από έναν άνθρωπο κι ένα ζώο και να θέλει να υπογράψει συμβόλαιο συμβίωσης, ε.. ας το κάνει! Αυτά δεν είναι σοβαρά επιχειρήματα.
    Υπάρχουν ζευγάρια ομοφυλόφιλων που ζουν μαζί για χρόνια και αν πεθάνει ο ένας που δούλευε ο άλλος μένει στους 5 δρόμους. Τι μας πειράζει δηλαδή αν μπορούν και τέτοια ζευγάρια να υπογράφουν το συμβόλαιο? Θα έρθουν αύριο μεθαύριο οι κατσίκες να μου πεις και θα ζητήσουν τα ρέστα γιατί δεν τις αναγνωρίσαμε κι αυτές το δικαίωμα να μπορούν να υπογράφουν συμβόλαιο συμβίωσης με τους τσοπάνους...

  3. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 17/03/2008 23:52:45

    Φίλη μου Dzi το επιχείρημά μου ήταν γελοίο όντως αλλά ήθελα να πω ότι είναι δύσκολο για το κράτος να πάρει τόσο "προχωρημένες" αποφάσεις.

  4. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 00:04:45

    Ναι, sorry, δεν ήθελα να φανώ επιθετική...
    Απλώς όταν εγώ πρωτοάκουσα για το συμβόλαιο συμβίωσης θεώρησα αυτομάτως ότι είναι μια ρύθμιση για τους ομοφυλόφιλους, γιατί δεν έχει και πολύ νόημα αλλιώς. Όπως είπε και ο εξάκτινος κάπου, υπάρχει και ο πολιτικός γάμος για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Βέβαια το διαζύγιο πάλι είναι πρόβλημα, αλλά θα μπορούσαν να απλοποιήσουν τις διαδικασίες διαζυγίου στην τελική... Μου φαίνεται χαζό να εξαιρούνται οι ομοφυλόφιλοι από αυτό...
    Anyway, θα δείξει αν το κράτος μπορεί να πάρει 'προχωρημένες' αποφάσεις όπως λες, αν και αυτό δεν είναι κατά τη γνώμη μου θέμα προοδευτισμού. Το να θεωρούμε ότι αν επιτραπεί και στους ομοφυλόφιλους αυτό είναι μια έμμεση διαφήμιση της ομοφυλοφιλίας, ε, αυτό το θεωρώ όχι απλώς οπισθοδρομικό, αλλά τελείως χαζό. Αυτό δεν αναφέρεται στο δικό σου σχόλιο.

  5. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 18/03/2008 01:07:08

    Δεν έχω κάτι με τους ομοφυλόφιλους. Δε μου αρέσει η ιδέα αλλά τι να κάνω... Το μόνο που δε θέλω είναι το παιδί μου να βγει ομοφυλόφιλος. Δεν ξέρω αν σου φαίνεται τραγικό, αλλά μου είναι αυθόρμητη η σκέψη.

  6. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 01:11:42

    Ναι, ούτε εγώ έχω κάτι. Από την άλλη βέβαια, δεν μου αρέσει και να βλέπω 2 άντρες ή 2 γυναίκες να χαριεντίζονται μπροστά μου. Μπορεί βέβαια αυτό να είναι και θέμα συνήθειας...δεν ξέρω...Απλώς η γνώμη μου είναι όπως είπα πιο πάνω ότι δεν βλάπτει σε τίποτα τον υπόλοιπο κόσμο να τους επιτραπεί να υπογράφουν κι αυτοί αυτό το συμβόλαιο.
    Τώρα για το παιδί μου (που δεν έχω ακόμα, αλλά μπορεί στο μέλλον να αποκτήσω), κι εγώ θα τρελαινόμουν. Φυσικά και κανείς δεν το θέλει, αλλά ο μη γένοιτο, ο γονιός τελικά όλα τα δέχεται...Το απεύχομαι βέβαια και για τους 2 μας :-)

  7. Σπυρος avatar
    Σπυρος 18/03/2008 01:40:47

    Λύθηκαν όλα τα σοβαρότατα προβλήματα που ταλανίζουν τον τόπο ουτοσώστε να εισάγουμε και τρίτο είδος γάμου-συμβίωσης...

    Πέραν από αυτούς που μονοπωλούνε την γνώση, την παιδεία κτλ. δηλ. η "αφρόκρεμα της κουλτούρας" και οι λοιποί χασομέρηδες αυτού του τόπου, ο λαός λέει για αυτό το θέμα:
    "εδώ ο κόσμος χάνεται και το μ...ί χτενίζεται"!

  8. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 01:53:27

    Σπύρο
    Συμφωνώ ότι είναι από τα λιγότερο σημαντικά θέματα το συγκεκριμένο, και φυσικά δεν αφορά και τον περισσότερο κόσμο. Δεν είπε κανείς να βγούμε στους δρόμους να φωνάζουμε για τα δίκια των ομοφυλόφιλων... Απλώς είπα τη γνώμη μου ότι θεωρώ χαζό να αποκλείεις μια ομάδα ανθρώπων, για την οποία το συμβόλαιο έχει τη μεγαλύτερη αξία σε πρακτικό επίπεδο.

  9. θέμης avatar
    θέμης 18/03/2008 02:11:27

    "δεν μου αρέσει και να βλέπω 2 άντρες ή 2 γυναίκες να χαριεντίζονται μπροστά μου"

    "Δεν έχω κάτι με τους ομοφυλόφιλους. Δε μου αρέσει η ιδέα αλλά τι να κάνω… Το μόνο που δε θέλω είναι το παιδί μου να βγει ομοφυλόφιλος"

    Τί κλασσικά! Όπως το άλλο "δεν είμαι ρατσιστής αλλά δεν γουστάρω τους γύφτους".

    Και ρατσιστές και υποκριτές και φασίστες είμαστε. Αλλιώς θα χαιρετίζαμε και θα υποστηρίζαμε το δικαίωμα των συνανθρώπων μας να ζουν ισότιμα ανεξάρτητα από τις επιλογές τους. Και θα αποδεχόμασταν (όχι απλώς ανεχόμασταν) και τα χαριεντίσματα όπως και των ετεροφυλόφιλων. Διότι αν περιμέναμε να λύθούν όλα τα προβλήματα για να λυθεί και το κάθε επόμενο, τίποτε δεν θα προχωρούσε. Τα ίδια λέγανε (λεγατε;) και για τον πολιτικό γάμο αλλά έλυσε πολλά προβλήματα. Κι αν είναι αγγλοπρέπεια τότε μπράβο στους άγγλους και ντροπή στους ελληνοπρεπείς μονόχνωτους.

    Και όσο για τα παιδιά μας, το τί θέλουμε εμείς για αυτά ας μείνει μέσα μας και ας υποστηρίξουμε τις συνειδητές επιλογές τους να μην τα κάνουμε κομπλεξικά και μονόχνωτα σαν τα μούτρα μας.

    Μετά συγχωρήσεως.

  10. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 02:18:48

    θέμης

    είσαι άδικος. Όπως είπα είναι και θέμα συνήθειας. Έχω μεγαλώσει σε μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδας και δεν είχα σει ποτέ ομόφυλο ζευγάρι. Τώρα ζω στην Αγγλία και έχω δει πολλά ζευγάρια και ενώ από τη μια χαίρομαι το ότι εδώ είναι τόσο ακομπλεξάριστοι, από την άλλη νοιώθω άβολα. Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι οι Άγγλοι έχουν κάτι στο DNA τους που τους κάνει να είναι πιο ελεύθεροι? Όχι, απλώς έχουν συνηθίσει να το βλέπουν, καθώς κανείς δεν το κρύβει όπως στην Ελλάδα (και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου).
    Τώρα για το ότι δεν θα ήθελα το παιδί μου να είναι ομοφυλόφιλο (αλλά αν ήταν θα το δεχόμουν), δεν πρόκειται να απολογηθώ, μετά συγχωρήσεως...

  11. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 02:28:25

    Και για να διευκρινίσω. Εννοώ ότι δεν είχα δει 2 άντρες ή γυναίκες να φιλιούνται μπροστά μου, όχι ότι δεν είχα δει ομοφυλόφιλο στη ζωή μου...
    Και ενώ μπορεί να έχεις κι ένα δίκιο να εκνευρίζεσαι, από την άλλη σκέψου ότι όλα είναι θέμα συνήθειας. Σου ξαναλέω ότι προτιμώ το γεγονός ότι στην Αγγλία δεν ντρέπονται και καλά κάνουν. ΚΑι δεν έφυγα ποτέ από κάπου επειδή, φιλιόντουσαν μπροστά μου, ούτε είπα 'πω πω τους ξεδιάντροπους'... Απλώς ένοιωσα άβολα και προσπαθούσα να μην κοιτάω, ίσως επηρεαζόμενη από τα ελληνικά πρότυπα...Ότι π.χ. σκέφτηκα ότι μπορεί να νόμιζαν ότι τους κοιτάω για να σχολιάσω, οπότε προσπαθούσα να κοιτάω αλλού...

  12. Μίλος Φιρίκης avatar
    Μίλος Φιρίκης 18/03/2008 02:43:45

    Σε ποιο μέρος της Αμερικής, η τοπική κοινότητα όσους δε γουστάρει, τους δένουν σε ένα μαδέρι, τους βάζουν μέσα στην πίσσα, μετά τους γεμίζουν πούπουλα και τους περιφέρουν στους δρόμους της πόλης; Ισχύει ακόμα αυτός ο άγραφος νόμος της διαπόμπευσης ή καταργήθηκε - ποινικοποιήθηκε; Το έχω δει σε κάποια Λούκυ Λουκ.

    Πρόσθετα, ίσως θα ήταν χρήσιμο να προστεθεί στο νομοσχέδιο αυτό σφήνα και η πρόβλεψη, πως όποιος εκπαιδευτικός ή παππάς ή όποιος άλλος ασχολείται με παιδιά και τα πειράξει, να ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ. Μόνο με την έκθεση του ιατρδικαστή ή του ειδικού ψυχολόγου που θα εξετάσει το παιδί. Να μην ισχύει κανένα ευνοϊκό αρθρο του νόμου - του συντάγματος για αυτούς. Όσοι μάλιστα από αυτούς άπλωσαν χέρι σε παιδί, κόψιμο χεριού, ευνουχισμό, εμφύτευση τσιπ ή κολάρου-πομπού για παρακολούθηση.

    Και μην ανατριχιάζετε. Μπορεί με τη σαρία να επιβάλλεται το κόψιμο χεριού στο Ισλαμ αλλά και στη δύση (ΗΠΑ-Αγγλία) υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις ευνουχισμού δραστών ή κολλάρο πομπός παρακολούθησης.

    Θα πει κάποιος: Μα γιατί μπλέκεις την ομοφυλοφυλία με την παιδεραστία. Είναι διαφορετικά πράγματα.

    Είναι διαφορετικά ή υπάρχει κάποια σχέση, μια δεξαμενή ας πούμε. Ζώντας σε μικρή επαρχιακή πόλη, με 40.000 κατοίκους, ξέραμε όλοι τους "εκδηλωμένους" - κάποιοι από αυτούς είχαν φροντίσει οι ίδιοι με τη συμπεριφορά τους να γίνουν γνωστοί. Ήταν ας πούμε 100. Οι 20-30 από αυτούς έφερναν γύρω από σχολεία, φροντιστήρια (το βραδάκι) για να βρουν πρόσκαιρους συντρόφους για λίγα λεπτά, στο διπλανό γιαπί. Και κάποιες φορές εύρισκαν.

    Αν ψηφιστεί κανένας νόμος υπέρ τους, αυτοί θα ξεσαλώσουν και μεθαύριο θα μας ταράξουν στις μηνύσεις για ρατσισμό... γιατί θα τους αποκρούουμε!

  13. Μίλος Φιρίκης avatar
    Μίλος Φιρίκης 18/03/2008 02:51:24

    > Με την ίδια λογική όμως πρέπει να επιτρέπεται και γάμος ανθρώπου με ζώο

    Αν δεις την τανία "Καλιγούλας", του Τίντο Μπρας, http://www.imdb.com/title/tt0080491/ έχει σκηνή συζυγικής κοίτης Kαλιγούλα, ενός αλόγου και νομίζω της Δρουσίλας.
    Δε μπόρεσα να δω την τανία γιατί ήταν αηδιαστική-απωθητική στο 99,99% της, αλλά κάτι θυμάμαι από τη ιστορία πως ο Καλιγούλας είχε παντρευτεί με νόμο της Συγκλήτου, το άλογό του.

    Επομένως όλα είναι σχετικά - και η λογική.

  14. "χωσιά" avatar
    "χωσιά" 18/03/2008 03:12:21

    - ..Το να πεις «μαλάκα» μια γυναίκα, είναι σαν να πεις «πόρνη» έναν άνδρα. Βέβαια, αυτό θ’ αλλάξει, μετά από 1900, 2000 χρόνια, περίπου, και θα υπάρχουν, λέει, άνδρες που θα τους χειρουργούν Αιγύπτιοι γιατροί και θ’ αλλάζουν φύλο.( σσ: Αίγυπτος και Λιβύη ήταν τότε μια χώρα, οι δε Έλληνες Λιβύη έλεγαν όλη την Αφρική. Άρα, όταν η ...προφήτισσα λέει «Αιγύπτιοι γιατροί», εννοεί Αφρικανούς γιατρούς κι έχει απόλυτο δίκιο, αφού η Καζανμπλάνκα, που έγιναν οι πρώτες επεμβάσεις αλλαγής φύλου, είναι στην Αφρική!). Έτσι, θα μετατρέπουν τον αιχμηρό «καύλον», σε βαθιά «σχισμήν»! Αυτό είναι το δύσκολο, λέει. Έλεγα, λοιπόν, ότι μετά από 2000 χρόνιαθα υπάρχουν άνδρες που, παρ’ όλω που στην εποχή μας αυτό είναι γελοίο και παράλογο, θα καλούνται «πόρνες», γιατί θ’ αλλάξουν φύλο από Αιγύπτιους χειρουργούς...
    - Κι όχι ...ιερείς, έτσι; Το ’μαθα, επιτέλους;!;
    - Ναι, ναι, άκου...Θ΄ αλλάζουν φύλο και θα δουλεύουν με το καινούργιο τους
    ... «προσόν», - τρόπος του λέγειν, λόγω αιδούς -, και θα ’χουν πελάτες ...άνδρες!
    - Όμορφή μου, Βήθε, τέτοιο ... δράκο είχαμε ν’ ακούσουμε, απ’ την εποχή της ...Λερναίας Ύδρας! Καλά, ρε, συ, τόσο αγαθιάρα κι ευκολόπιστη είσαι; Και πες, κορίτσι μου, ότι γίνονται όλ’ αυτά, κι αν με ρωτήσεις προσωπικά, αυτοί οι κρυψίνοες ποντικομαμήδες Αιγύπτιοι ιερείς...
    - Όχι ιερείς είπαμε!
    - Ναι, το αν είναι ή όχι ιερείς μας μάρανε, τ’ άλλα είναι εντάξει! Εγώ, λοιπόν, λέω, ότι μπορούν να γίνουν με εγχείρηση, αφαίρεση, πλαστική κι ό,τι γουστάρει η φαντασία σου, γυναίκες οι άνδρες. Απάντησέ μου, όμως, σ’ αυτό: Ποιος άνδρας θα πληρώσει για να πάει μ’ αυτά τα τέρατα, όταν με τα ίδια χρήματα, θα έχει το φοβερό και τρομερό δικό μας «εργαλείο», που μόνο μία θριξ του, ρε, συ, ανεβάζει τριήρη στον Όλυμπο, όπως οι ίδιοι οι άνδρες παραδέχονται; Εντάξει, ήρθαμε εδώ, κι αγαθή η τύχη, Ύψιστε Δία κι Αθηνά, που μας φέρατε στην Ιουδαία και ζούμε, δόξα στην Αμάλθεια, πλουσιοπάροχα, αλλά, να μην επιστρέψουμε άρον - άρον στα λουτρά της Θέρμης, λόγω ...εγκεφαλικού! Ποιος άνδρας, λοιπόν, το 2000 θα πλήρωνε για να πάει μ’ έναν άνδρα εγχειρισμένο και ...μεταποιημένο σε γυναίκα- Φρύνη, όταν θα μπορεί να έχει αυθεντική γυναίκα Φρύνη με τα ίδια λεφτά;
    - Αυτό, νομίζω, δεν πρέπει να το ρωτάς εμένα, ούτε αρμόζει σε γυναίκες να κρίνουν τα γούστα των ανδρών, αφού δεν τα βιώνουν για να τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι, αλλά, τα παρατηρούν απ’ έξω, απλώς, και, άρα, επιφανειακή έχουν άποψη και κρίση. «Ρώτα τους άνδρες», θα μπορούσε να είναι η σωστή απάντηση στην ερώτησή σου. Αυτοί ξέρουν, γιατί το 2000 πληρώνουν για να πάνε με «μαϊμού» γυναίκα- τέρας απ’ την Συγγρού, ή την Μοναστηρίου, ενώ με τα ίδια λεφτά μπορούν να έχουν μια τρυφερή μπεμπέκα Σκύθισα, απ’ την Σόλωνος και Βουκουρεστίου"!

  15. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/03/2008 10:31:08

    Dzi,βλέποντας άλλα σχόλια,καταλαβαίνεις γιατί έγραψα το δικό μου.
    Θα βγούν διάφοροι ψευτοπροοδευτικοί πού θα μιλάνε γιά ρατσισμό και μπούρδες..Εχουν βολευτεί οι άνθρωποι στίς ρετσινιές τους και νοιώθουν όμορφα έτσι...Οταν όμως προκύπτουν άλλα σοβαρά πολιτικά θέματα πετάνε μιά παπάρα γιά ΄εθνικισμό΄και νομίζουν οτι καθάρισαν..
    Κλασσική τακτική ,χρόνια τώρα..
    Φυσικά και θα πρέπει να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια,,για τά κληρονομικά τους και για οτιδήποτε άλλο..Αλλοίμονο.
    Απο εκει και πέρα όμως μερικές ΄αριστερές΄παραφυάδες καταναλώνουν φαιά ουσία μόνον για τέτοια θεματα και στά υπόλοιπα ονειρευονται εξουσίες και συνεργασίες...

  16. miaarkoudapouthneleganbetty avatar
    miaarkoudapouthneleganbetty 18/03/2008 10:45:01

    Ο ανώνυμος λεχρίτης Says:
    March 18th, 2008 at 1:07 am

    Το μόνο που δε θέλω είναι το παιδί μου να βγει ομοφυλόφιλος.

    ***

    Mήθως θα ήταν προτιμότερο να επιθυμούσαμε το παιδί μας να είναι ευτυχισμένο? Και ευτυχισμένος ο καθένας από εμάς μπορεί να γίνει μόνο όταν του του επέτρεψαν να υποστηρίζει και να υπηρετεί τις επιλογές του και του δίδαξαν και τον τρόπο. Προφανές νομίζω ότι αναφέρομαι σε επιλογές όχι μόνο συντρόφου (φαντάζομαι πως θα σου φαινόταν αδιανόητο να παντρευτείς την απέναντι επειδή έχει γωνιακό προίκα και συμφώνησαν οι γονείς σας ή όχι?) αλλά επαγγελματικές, κοινωνικες, θρησκευτικές, κ.λπ.


    Dzi Says:
    March 18th, 2008 at 1:11 am
    Ναι, ούτε εγώ έχω κάτι. Από την άλλη βέβαια, δεν μου αρέσει και να βλέπω 2 άντρες ή 2 γυναίκες να χαριεντίζονται μπροστά μου.

    ***

    Και μένα με ενοχλεί αφόρητα η δημόσια προβολή ιδιωτικών στιγμών και χαριεντίσματος που προέρχεται είτε από ζευγάρι ομοφυλόφιλων (που δεν μου συνέβη ποτέ προφανώς επειδή τους καταδικάσαμε να διαβιούν στο περιθώριο της "πολιτισμένης" κοινωνίας μας) είτε από ζευγάρι ετεροφυλόφιλων που μόνο το φανάρι δεν σου δίνουν να τους κρατήσεις και...

  17. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 11:44:04

    Τα διαμονοποιούν κάποιοι κάποια πράγματα, λες και είπες αν είναι ομοφυλόφιλος κάποιος στον καιάδα!!!
    Για το σχόλιο που αναφέρεις φιλε μου εξηγήθηκα αναλυτικότατα και δεν πρόκειται να πω κάτι άλλο.
    Τώρα για το ότι θα επιθυμούσα το παιδί μου να είναι ευτυχισμένο πάνω απ'όλα και να κάνει τις δικές του επιλογές, για μένα είναι αυτονόητο. Δεν καταλαβαίνω που κολάει το ένα με το άλλο. Δεν θα είμαι με το μπαλτά από πάνω του μην τυχόν και βγει ομοφυλόφιλος!!! Απλώς δεν θα το ήθελα, όπως δεν θα ήθελα και πολλά άλλα πράγματα για το παιδί μου. Και για μένα οι γονείς μου είχαν διάφορες επιθυμιες, χωρίς ποτέ να με πιέσουν σε κάτι. Δεν ένοιωσα ποτέ ότι έκανα κάτι παρά τη θέλησή μου.
    Και όποιος λέει ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα νομίζω ότι λιγάκι ψεύδεται...

  18. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 18/03/2008 13:05:35

    Μη γράφετε τέτοια πράγματα ΘΑ ΘΥΜΩΣΕΙ Ο ΜΟΥΝΙΜΙΤΣ!

  19. μητέρα avatar
    μητέρα 18/03/2008 13:11:35

    Ναι, θέλω το παιδί μου να είναι ευτυχισμένος, δηλαδή όχι φούστης.

  20. Dzi avatar
    Dzi 18/03/2008 14:24:11

    Γλυκιά μου μητέρα, τα θέλετε όλα με το νι και με το σίγμα εδώ μέσα. Αν είναι αυτό που θέλει, κανείς δεν μπορεί να τον εμποδίσει. Αν είναι ομοφυλόφιλος (γιατί αυτό δεν είναι κάτι που θες, είναι αυτό που είσαι), τότε αυτό και θα είναι. Διευκρίνισα ότι θα το δεχόμουν, αν και σίγουρα θα στενοχωριόμουν. Δηλαδή θέλετε να πω ότι θα ήμουν καταχαρούμενη μ'αυτό και δεν θα με πείραζε καθόλου για να ευχαριστηθείτε???? Τι κακό κι αυτό ρε παιδί μου. Δηλαδή αν στενοχωριέται ένας γονιός σημαίνει ότι είναι ρατσιστής? Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο σ'αυτή τη ζωή...

  21. ARAPHS avatar
    ARAPHS 18/03/2008 17:39:13

    ti uelete tora na iouetoyn kai paidia oi pisoglentides

  22. gay super hero avatar
    gay super hero 18/03/2008 18:07:11

    Ευχαριστούμε πολύ για την αναφορά και για τη βοήθεια και από αυτό εδώ το μπλογκ :-)

    Την καλησπέρα μου

  23. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 18/03/2008 18:07:43

    Δηλαδή ρε Θέμη είμαι αν δε θέλω να είναι το παιδί μου ομοφυλόφιλος; Ρατσιστής είμαι αν βγαίνω στο δρόμο και δέρνω ομοφυλόφιλους, όχι αν δε μου αρέσει η ιδέα. Δηλαδή αν δε μου αρέσουν οι ξανθιές είμαι ρατσιστής; Αν δε μου αρέσουν οι ψηλές πάλι ρατσιστής; Ρε τι διαβάζω σήμερα...

  24. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 18/03/2008 18:08:49

    είμαι ρατσιστής εννοούσα...

  25. Factorx avatar
    Factorx 18/03/2008 22:13:25

    «Ελευθερία» θα πει και «ελευθερία στο σεξ». Ας μην ήμαστε σεμνότυφοι και πουριτανοί. Οι ομοφυλόφιλοι είναι πολίτες σαν και τους υπολοίπους με πλήρη δικαιώματα να κάνουν ότι θέλουν στο σπίτι τους και το κρεβάτι τους. Δηλαδή σε εμάς τους υπόλοιπους αρέσει να βλέπουμε κρυφά καμιά τσόντα με «τρίο» δυο γυναίκες και μεταξύ τους και με έναν άντρα, αλλά σηκώνεται η τρίχα της κεφαλής μας αν δυο γυναίκες θέλουν να το κάνουν μόνο μεταξύ τους; Γνώρισα αρκετούς ομοφυλόφιλους μερικοί από τους οποίους είναι περισσότερο «άντρες» από μερικούς ….δικούς μας, σε ότι αφορά το ήθος, την ευαισθησία και την ευπρέπεια. Από την άλλη μεριά είναι προκλητικές ορισμένες συμπεριφορές. Οι οποίες , ιστορικά, έχουν δημιουργήσει προκαταλήψεις και κοινωνικά απωθημένα. Η «φτερού» που διαλαλούσε την ιδιαιτερότητα της επειδή σε μια στερημένη και περιορισμένη κοινωνία έπρεπε να ..κράξει για να βρει σύντροφο. Δεν μου πέφτει λόγος, αλλά η νοοτροπία του γκέτο δημιουργεί και συμπεριφορά γκέτο και έναν ιδιόμορφο ρατσισμό, ο οποίος εμποδίζει την αλληλοκατανόηση των …φύλλων. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να συμβιώσουμε όλοι αξιοπρεπώς και να βρούμε αυτά που πραγματικά μας ενοχλούν και όχι τα ανύπαρκτα

  26. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 19/03/2008 03:45:42

    Ναι δε διαφωνώ. Δεν είπα ότι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν ότι θέλουν. Απλά δε μου αρέσει σαν θέαμα. Δε νομίζω ότι αυτό είναι ρατσιστικό. Επίσης είπα ότι θα στεναχωριόμουν αφάνταστα αν το παιδί μου γινόταν ομοφυλόφιλο. Δε νομίζω κάποιος να είναι πανευτυχής αν το παιδί του γίνει ομοφυλόφιλο.

  27. μητέρα avatar
    μητέρα 19/03/2008 04:16:34

    για το dzi

    1. όχι δεν είμαι ούτε γλυκειά ούτε μητέρα σου (δεν θα το άντεχα, θα πήδαγα από τον 8ο)

    2. Αν σε εύρισκα μπροστά μου - κι ήσουν αυτός που νόμιζα - κι είχα μαζί μου κανένα γουδοχέρι, θα σου έδειχνα τι θα έκανα

  28. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 19/03/2008 04:46:44

    Ώπα ρε Μητέρα!!! Γιατί τα πήρες; Δεν είπε τίποτα κακό η Dzi. Εκτός αν είσαι ομοφυλόφιλη και σε στεναχωρεί η κουβέντα και το καταλαβαίνω

  29. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 19/03/2008 04:47:50

    Δεν το λέω για κακό το ομοφυλόφιλη - μην παρεξηγηθώ

  30. μητέρα avatar
    μητέρα 19/03/2008 05:39:35

    Ας πούμε ότι παντρεύτηκε ένα ζεύγος "ομο".
    Λέμε τώρα. Σε λίγα χρόνια, με την πρόοοδο της επιστήμης, η κλωνοποίηση θα δίνει ισοδύναμους κλώνους (σε μυαλό, υγεία, διάρκεια ζωής).

    Αν τη βαρέσει στον έναν και θέλει να κλωνοποιηθεί.

    Τότε, νομικά τι θα προκύψει;
    Ζεύγος δεν θα είναι.

    Με την κλωνοποίηση, μεταφέρεται και το κουσούρι;

  31. μητέρα avatar
    μητέρα 19/03/2008 05:40:46

    Υπάρχουν εγκλήματα τιμής μεταξύ "ομό"?

  32. μητέρα avatar
    μητέρα 19/03/2008 05:44:39

    > της επειδή σε μια στερημένη και περιορισμένη κοινωνία έπρεπε να ..κράξει για να βρει σύντροφο

    Ποια ορμόνη ακριβώς έδινε αυτό το ερέθισμα να βρει σύντροφο; Και ποια εποχή έφερνε τη φουσκοδεντριά; Το κούνημα της λεκάνης;

    Και για ποιο λόγο; Για διάσωση των γονιδίων;

    Όλα αυτά, είναι τα μηνύματα πως μετασχηματίζεται η μορφή της οικογένειας. Μορεί να προκύψει π.χ και πολυγαμία, όπως ξαναγύρισαν κάποια εποχή στο Ιραν λόγω του μολώχ πολέμου με το Ιρακ και της έλλειψης ανδρών.

  33. Dzi avatar
    Dzi 19/03/2008 14:27:17

    Μητέρα

    Δεν ξέρω ούτε θέλω να μάθω τι κόλημα τραβάς. Είπα εγώ ότι με την κλωνοποίηση μεταφέρεται το κουσούρι??? Τελείως άσχετο αυτό που λες. Η επιστήμη δεν έχει βρει ότι υπάρχει καμιά κληρονομικότητα όσον αφορά την ομοφυλοφιλία.
    Τώρα για όλα τα άλλα που λες δεν θα απαντήσω. Βασικά συμφωνώ με τον factor, γιατί κι εγώ έχω φίλους ομοφυλόφιλους και τα πάω μια χαρά μαζί τους, και δεν έχουν πρόβλημα να συζητάνε τις όποιες απορίες μου, απλά γιατί οι συγκεκριμένοι είναι ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΙ!!! Και το 'αντριλίκι' δεν έχει σχέση με τις σεξουαλικές προτιμήσεις κανενός. Και γυναίκες έχω γνωρίσει που είναι πολύ περισσότερο 'αντράκια' από πολλούς και καλά βαρύμαγκες.
    Αυτά. Άντε γεια!

  34. mcnjvdy nlydrek avatar
    mcnjvdy nlydrek 01/04/2008 04:56:13

    jmlq etvb orqm haxwurk ivle kqwfy jctbd

  35. bdmxpnu ixrqhze avatar
    bdmxpnu ixrqhze 01/04/2008 04:57:32

    pitz hnmyjdibv fwmhaqtrj patf obqtrfa evxkg unhwd http://www.oqrcvlfmz.vnugihbr.com

  36. Adderal Xr avatar
    Adderal Xr 04/04/2008 19:05:28

    Nice site. Thank you!!
    http://weblog.xanga.com/Buy_Adderall_Xr_Weight_Loss Adderal Xr

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.