25/04/2009 23:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμβάλλω στην παραπλάνηση;


___________________________________________________________________________________________
Χαμός προεκλογικής σκανδαλολογίας. Υπάρχουν μικρά και μεγάλα, πρόσφατα και παλιά, επίκαιρα και ξεχασμένα, αλλά όλα ολοζώντανα μνημεία νεοελληνικής διακομματικής διαφθοράς.

Το επίκαιρο είναι η Siemens. Ο Παυλίδης είναι επουσιώδης, παρανυχίδα. Η Siemens είναι καραμπινάτη γιατί έχει πει η ίδια η εταιρία (ή άμεσα εμπλεκόμενοι υπάλληλοί της) ότι λάδωνε τους δικούς μας. Με 10-15 εκατ. ευρώ τον χρόνο, για δεν ξέρω πόσα χρόνια. Ο κόσμος το έχει βούκινο και εμείς σφυρίζουμε κλέφτικα, κάνουμε το ελληνικό «ποιος, που, πότε, όχι εγώ, ο άλλος, αυτός που πέθανε πέρυσι».

Το κλίμα που καλλιεργείται είναι κλίμα καπνού, μελανιού σουπιάς, παραπλάνησης. Το βρωμερό νεοελληνικό σύστημα αμύνεται, προσπαθεί να πείσει την σιωπηλή μάζα ότι «α, ου, ο, ε, όλοι ίδιοι είναι, μπρρρ» για να γυρίσουμε αλλού το κεφάλι, για να σκύψουμε ντροπιασμένοι, για να πούμε, «δεν είναι δυνατόν, κακό όνειρο είναι». Για να μην ξεσηκωθούμε, για να μην εκμεταλλευτούμε την παντελή αδράνεια και διάλυση, και να μην βγούμε στους δρόμους και να φωνάξουμε «φτάνει πιά»! Και οι «Ευρωπαίοι» χλευάζουν τους γραικύλους υποτελείς τους στην ΝΑ Μεσόγειο.

Απόψε τα κανάλια δείχνουν ωραίες και ωραίους, στημένους διαλόγους πληρωμένων αναλυτών και δικολάβων, με άποψη για το σύνταγμα, και παιχνίδια με δώρα, και ξανθιές, και αθλητικά, και την επιστροφή των Αθηναίων, και το δελτίο καιρού. Να σας δημιουργήσουν ψευδαίσθηση προβληματισμού και κάθαρσης. Στις επόμενες εκλογές, οι ίδιοι θα σας πουλάνε κάποιο κόμμα...

http://ophioussa.blogspot.com/2009/04/blog-post_24.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 00:08:57

    επιλεκτικο ειναι το μπλογκ. για το Βατοπεδι δεν λεει κουβεντα.

  2. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 26/04/2009 00:12:39

    συμβάλλεις

  3. kanis avatar
    kanis 26/04/2009 00:19:45

    @3πκ 1

    Προκειμένου να θαφτεί η Μιζενς, τώρα θα φυλακιστούν κι όσοι ήπιαν αγιασμό από το Βατοπέδι!
    Πλήν, των εκλεκτών των στοών, βεβαίως!

  4. tiramola avatar
    tiramola 26/04/2009 00:41:32

    Η πλάκα είναι ότι οι Γερμανοί ισχυρίζονται ότι η SIEMENS λάδωνε παντού εκτός απο την χώρα τους...

    @3 Στην συνείδηση των πολιτών δεν πρόκειται να θαφτεί όμως kanis....

    Ποιά θα είναι η στάση της Ελληνικής δικαιοσύνης τώρα που φαίνεται πως στελέχη του ΟΤΕ λάδωσαν διάφορους Ρουμάνους προκείμενου να αγοραστεί τελικά το managment της ROMTELECOM?
    Μετά την συμφωνία βέβαια πολλές Ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες πήραν πολλές δουλειές λόγω του επενδυτικού προγράμματος που αποφάσισε ο ΟΤΕ για την ROMTELECOM.
    Τα σκάνδαλα που έλεγε κάποιος αλλά που έτρωγαν πολλοί...

  5. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 00:51:18

    @kanis
    προσωπικα σε επιπεδο ηθικης θεωρω βαρυτερο το βατοπεδι. στη ζημενς τα επαιρναν, αφενος, ΚΑΙ τα δυο κομματα να καλυψουν αναγκες τις οποίες οι δυσπλασία της νεοελληνικής πραγματικότητα ς "επεβαλε"(γενικο αυτο που γραφω αλλα για αναλυση θα χρειαζοταν...ημεριδα), αφετέρου κάποια πολτικά-κυβερνητικά στελεχη εκμεταλλευτηκαν την θεση τους για προσωπικο πλουτισμο.
    Στο βατοπέδι θεωρω οτι εγινε κεντρικα οργανωμενη λεηλασια απο το κυβερνών κομμα.(Γιαυτο και η λυσσα
    να μην ερθει στη βουλη...)

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/04/2009 00:57:57

    Το βατοπέδι, τα δομημένα είναι απάτες, σκάνδαλα, αρπαχτές, πείτα τα ό,τι θέλετε.

    Η Siemens, η HDW (Σκαραμαγκά), η DT (OTE) και, υποψιάζομαι, η Lufthansa, από την πίσω πόρτα, είναι κάτι άλλο. Είναι η εξαγορά της συνείδησής μας, η υποδούλωσή μας για δεύτερη φορά.

    Άπατεώνες και κατσικοκλέφτες έχουμε άφθονους, μικρούς και μεγάλους. Αλλο κατσικοκλέφτης, και άλλο Εφιάλτης, νομίζω.

  7. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:02:33

    @archaeopteryx
    φιλικα:
    στον καιρο της παγκοσμιοποησης ο καθενας μας οριζει διαφορετικά -και διαφορετικούς- τους εφιαλτες..

  8. kanis avatar
    kanis 26/04/2009 01:06:39

    Εχει δίκιο ο archaeopteryx τελικά ....:

    ΟΧΙ άλλο ΕΦΙΑΛΤΗ!

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/04/2009 01:09:17

    δεν πρόκειται να προτιμήσω αυτόν ή τον άλλο εφιάλτη. Ο ξένος που λαδώνει τον νομοθέτη μου ή τον αρχηγό μου νομίζω κάνει μπάμ. Αν βλέπεις πολλούς, ακόμα χειρότερα. Σίγουρα έχει και χειρότερα από το φαινόμενο Zήμενς. Θα σου θυμίσω το σχόλιο του Π-Π (νομίζω): "Παραδέχτηκε ο λαδώνων, παραδέχτηκε ο λαδωνόμενος, και ...ησυχία". Αυτό με ανησυχεί.

  10. Factorx avatar
    Factorx 26/04/2009 01:09:43

    @τρια πουλακια καθονταν: που χάθηκε μεγάλε; Πολύ δουλειά;

  11. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2009 01:12:17

    Στο μεταξύ στο blog της οφιούσσας η συζήτηση αφορά τις αγγινάρες, που έβαλε η κουνιοτράμπαλη σαν συνοδευτικό στο πιάτο.

  12. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:14:02

    εχει και δουλεια φακτορα, αλλα εχει και ανοιξη.
    προτιμω τα μπάρ αυτη την εποχη...

  13. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 01:14:16

    Καλησπέρα και ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    @τρία πουλάκια κάθονταν, αν δεν βαριέσαι να δεις τι έγραφα τον Νοέμβριο, θα δεις καλόγερους, χορεύτριες εξωτικών χορών, Εφραίμ να τριγυρνάνε... Μπορεί να είμαστε περίεργο νησί με περίεργες ιδέες για ανάπτυξη με προσκυνήματα, αλλά ό,τι βλέπετε εσείς, βλέπουμε και εμείς (όσοι δεν είμαστε χαμένοι στο λιβάνι)

    Κατά τα λοιπά, αγγινάρες έχουμε, αγγινάρες δείχνουμε. Γυναίκες και Γιουσουφάκια δεν επιτρέπονται λόγω ... Παναγίας.

  14. aionios avatar
    aionios 26/04/2009 01:16:37

    Το πιό σημαντικό πάντως από όλα είναι ότι το Μητσοτακέικο όταν τα έπαιρνε φώναζε ότι τους έριξαν και ότι τα έπαιρναν και ως αντιπολίτευση.

  15. kanis avatar
    kanis 26/04/2009 01:22:04

    @14
    Το Μητσοτακέικο έχει αναδείξει, την χειρότερη πτυχή του Ελληνα και του όποιου σημερινού Ελληνισμού!

  16. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:29:48

    @archaeopteryx

    θελω να πω:
    «Η Siemens, η HDW (Σκαραμαγκά), η DT (OTE) και, υποψιάζομαι, η Lufthansa», ειναι διαφορετικές περιπτώσεις.
    π.χ. τον σκαραμαγκα δεν μπορουσαμε να τον τρεξουμε μονοι μας, ετσι καρμιρηδες που ειμαστε.. ο ΟΤΕ χρειαζοταν στρατηγικό επενδυτη με «νοου χαου» ετη φωτος προχωρημενο, που η βαλκανια χωρα μας δεν θα ειχε ποτε, ενω η λουφτχανσα διαθεσει τις διαδρομες, το χρήμα και το κυρος
    Δηλαδη: το θεμα δε ειναι οι επιβεβλημενες συνεργασιες αλλλα οι ΟΡΟΙ με τους οποίους γινονται

    ΥΓ: προσωπικη μαρτυρια από τις καλοκαιρινες μου διακοπες- επειδη μερικοι εδω μεσα θα βγαλετε προδοτες και τους ..Βιετκογκ.
    Θυμιζω οτι το τελευταιο ελικοπτερο εφυγε απο την αμερικανικη πρεσβεια το 73.
    30 χρονια μετα οι ιδιοι ανθρωποι που πολεμησαν ειναι στα πραγματα. δεν ειναι καποιοι επιγονοι των επαναστατων ας πουμε του 17 στη ρωσια, οι οποίοι προδωσαν την επανασταση των προγονων τους . ουτε ειναι το 40 που ο κοκκινος στρατός επεβαλε τον κομμουνισμό στην ανατολική ευρωπη, και οι τωρινοι βρηκαν ευκαιρια με την πτωση του κομμουνισμου να ξεσαλωσουν
    Ειναι οι ιδιοις ανθρωποι που εκαναν τον αν τιιμποεριαλιστικο αγωνα..
    και ομως: διπλα απο την βαση του νταναγκ , από οπου απογειωνονταν τα αμερικα αεροσκαφη να σκορπισουν θανατο, τωρα με καταιγιστικους ρυθμους κανουν ξενοδοχεια-θερετρα , η σερατον. η χιλτον, η ιντερκοντινενατλ και άλλες εταιριες

    Η περιφημ σαιγκον ειναι εδρα 230 .000 επιχειρησεων –πολλες απο αυτες μικτες με κεφαλαια από ολον τον κοσμο –το αγαπημενο νομισμα ειναι το δολλαριο .

    Επίσης προσωπικη μαρτυρια από την προπερσινη Κουβα: στο βαραδέρο ξενες επιχειρησεις εχουν κανει ξενοδοχεια τα λειτουργούν αυτές αφου το κουβανικο κρατος δεν μπορουσε και το κερδος το μοιραζονται μισο- μισο
    Θελω να πω: δεν ειναι ολοι αυτοι εφιαλτες. Ουτε ο φιντελ ουτε οι βιετκογκ (ενας βιετκογκ 25 χρονων τοτε ειναι 70 σημερα. κυβερνα ακομα...)
    Απλα υπάρχει αυτο που ειχε πει ο μαρξ και μονο η αλεκα δεν το καταλαβαινει: «ελευθερια ειναι η γνωση της αναγκαιοτητας»..
    και η αναγκαιοτητα προσβλεπει και στα ξενα κεφαλαια και στην ξενη τεχνογνωσια, καικ την ξενη οργανΩτικοτητα και τεχνολογια
    το προβλημα δεν ειναι η ζημενς, η DT κλπ/ το προβλημα ειναι οι ΟΡΟΙ…
    Σε αυτους πλέον οριζεται η εθνικη αξιοπρέπεια και φιλοπατρια καιη ατομική ηθικη του πολιτικου ποσωπικου όχι σε αυτό καθ εαυτο το γεγονος των συνεργασιων

  17. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 26/04/2009 01:41:46

    Προς τρεις πουλακίδες (1) ακόμα και εκεί πασόκοι την άνοιξαν την δουλειά μετά έπεσαν να λιγούρια της ΝΔ να φάνε τίποτα τα καημένα τόσα χρόνια ζήλεψαν, άλλωστε στρωμένη δουλειά ήταν, αμα ανακατευτεί σοσιαλιστής ρε παιδί μου μετά η κομπίνα είναι βούτυρο στο ψωμί τέτοιο know how στην αρπαχτή από πολιτικό κόμμα δεν παίζει να υπάρχει άλλο στο κόσμο.

  18. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:43:17

    @Κασσάνδρα
    δεν εχουμε το ιδιο φυλο

  19. kanis avatar
    kanis 26/04/2009 01:45:09

    @κασσάνδρα

    Δηλαδή οι Σημιτικοί είναι Σοσιαλιστές;
    Ρωτώ, γιατί προσπαθώ να αποσαφηνίσω τις έννοιες, με τη σημερινή τους χροιά...

  20. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:45:43

    επισης το προβλημα σου ειναι ο σοσιαλιστες, το δικο μου οι ανεντιμοι.

  21. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:46:13

    προς κασανδρα το 20

  22. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2009 01:53:35

    @ 20
    Πράσιμη ανάπτυξη και τιμιότητα από το ΠΑΣΟΚ. Κατά το σεμνότητα και ταπεινότητα.

  23. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:55:20

    ωρα για υπνο αλλα να θυμισω: η πρωτη αναφορά κυβερνώντων σε σκανδαλα με ζημενς εγινε επι
    θείου- Θεού Καραμανλή

  24. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 26/04/2009 01:55:30

    Οι σημιτικοί δηλώνουν σοσιαλιστές οι προεδρικοί δηλώνουν σοσιαλιστές τώρα τι είναι ας το κρίνει ο καθένας, εγώ το ανέφερα γιατί πολλοί εξ αυτών δηλώνουν σοσιαλισταράδες με ζιβάγκο.

  25. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:56:04

    ορεστιε μην ματαιοπονεις. δεν προκειται ποτε να σου απαντησω σε τιποτα

  26. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2009 01:57:44

    Το έκανες ήδη

  27. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 01:58:42

    σε λυπηθηκα

  28. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 26/04/2009 02:05:38

    Σε οποιαδήποτε προμήθεια υπάρχει μίζα.- αν ήταν μόνο η siemens καλά θα ήταν.

  29. kanis avatar
    kanis 26/04/2009 02:05:51

    απάντηση δεν πήρα ακόμη από το @19(1:45).....

  30. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2009 02:07:20

    @ 28
    Βάστα τα δάκρυα σου για τον Ιούνη.

  31. thanos avatar
    thanos 26/04/2009 03:26:38

    ASXETO
    Hellenic-Carriers.com
    Ειναι ο μικρος στολος της "Οικογενειας Καραμανλη" απο την Πρωτη Σερρων. Για δεστε απο τα 6 ποσα ειναι με Ελληνικη σημαια? Ας ψαξει καποιος να δει και ποσοι ελληνες αποτελουν το πληρωμα.Ορεστιεεεεε ζητανε μουτσο τρεξεεεεεεεεεεε.
    Μην τρως το χρονο σου στο PC
    Fleet Profile

    Vessel Type OWNING COMPANY Year
    Built Carrying
    Capacity
    (dwt) Flag
    M/V Hellenic Breeze Panamax Nestos Shipping Corp. 1993 69,601 Liberia
    M/V Hellenic Sky Panamax Thasos Shipping Co Ltd. 1994 68,591 Malta
    M/V Hellenic Sea Panamax Patmos Shipping Co Ltd. 1991 65,434 Malta
    M/V Hellenic Horizon Handymax Arkadia Maritime Corp. 1995 44,809 Greece
    M/V Konstantinos D Supramax Vergina Shipping Ltd. 2000 50,326 Liberia
    M/V Hellenic Wind Panamax Lakonia Shipping Ltd (FME) 1997 73,981 Liberia
    Total: 6 Vessels

  32. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2009 03:51:10

    @ 33
    Ως χάνος γνωρίζεις καλά τα περί της θάλασσας. Μην φοβάσαι όμως δεν είναι αλιευτικά. Δεν θα χάσεις την πολίτιμη παρέα από τους λούτσους.
    Ξεχνάς βέβαια (γι'αυτό είσαι και χάνος άλλωστε) τα καραβάκια της νόμιμης χήρας και κληρονόμου του πατέρα.

  33. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 26/04/2009 04:39:58

    το σίγουρο είναι οτι μπερδεύετε τους αναγνώστες. έχετε ανοίξει μάτια αλλά και έχετε αναμεταδώσει την αθλιότερη, καθεστωτικη, αντιδημοκρατική προπαγάνδα, και να με συμπαθάτε. το τί ακριβώς εκπορσωπείτε και που στοχεύετε (εκτός κι αν είστε όπου φυσάει, χαμελαίοντες δηλ), θα το δούμε

    και είναι ίσως πιο ενδιαφέρον θέμα από τις αναρτήσεις...

  34. εναντίον του φανατισμού avatar
    εναντίον του φανατισμού 26/04/2009 07:42:52

    στην Ελλάδα επετεύχθη η διασπορά της διαφθοράς σε όλα τα κοινωνικά επίπεδα, αναλόγως της δυνατότητας συμμετοχής και της αναλήψεως του σχετικού κινδύνου. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι το μεγαλύτερο τμήμα του λαού συμμετέχουμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων εκάστου, σε περιπτώσεις διαφθοράς, χρηματισμού. Είναι εδώ και πολλά χρόνια μέρος του εθνικού μας βίου. Ακόμη και οι ελάχιστοι που δεν έχουν υπάρξει χρηματίζοντες ή χρηματιζόμενοι ή σκανδαλωδώς διορισθέντες, δεν θα αρνούντο να συμμετέχουν σε περιπτώσεις διαφθοράς.
    η ηθική εναντίωση στην διαφθορά ίσως αποτελεί ένα μικρό ποσοστό στο σύνολο των ελλήνων.
    ο καθένας συμμετέχει στο ποσοστό που του αναλογεί και διεκδικεί εάν η ευκαιρία εμφανιστεί και μεγαλύτερη συμμετοχή.
    από τους γιατρούς μεγάλων νοσοκομείων έως τους μικρούς νέους αγροτικούς γιατρούς καρπούνται τμήμα της διαφθοράς, παίρνουν τα μεγάλα ή τα μικρά ποσά της παράνομης συναλλαγής.
    από τους συμβούλους στα υπουργεία και τους οργανισμούς, από τους πανεπιστημιακούς έως τον υπάλληλο στην υπηρεσία δήμου, πολεοδομίας, νομαρχίας, υπουργείου, κάθε υπηρεσίας που συναλλάσεται με πολίτες και προμηθευτές, όλοι πιέζουν τον πολίτη και ευχαρίστως αποδέχονται από τον προμηθευτή να λαδώσει γιά να αποκτήσει είτε αυτό που δκαιούται είτε αυτό που εκτός διαδικασιών θα του χαριστεί.
    Είτε η διεκδίκηση του μικροσυμφέροντος είτε του μεγάλου συμβολαίου προμηθείας ανήκουν στην ίδια λογική μοιράσματος του κρατικού χρήματος.
    Μ αυτό τον τρόπο ζούν και τα δύο μέρη της παράνομης συναλλαγής εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς να υπάρχει κανένα πραγματικό ενδιαφέρον να μεταβληθούν οι ζωογόνες συνθήκες της διαφθοράς.
    το μέγεθος της μίζας έχει μόνο ονομαστική σημασία, η συνήθεια και η λογική ότι είναι η διαφθορά συμβατή με την οργάνωση του κράτους είναι το μεγάλο ελληνικό πρόβλημα.
    χιλιάδες υπάλληλοι του κράτους, στα ανώτατα ή στα κατώτατα κλιμάκια, υψηλής ή χαμηλής μορφώσεως, χιλιάδες προμηθευτές, έχουν ανεβάσει το οικονομικό τους επίπεδο συμμετέχοντας σε παράνομες συναλλαγές, εκτός νομιμότητας, διασπαθίζοντας δημόσιο και ευρωπαϊκό χρήμα.
    αυτό είναι το πρόβλημ απου πρέπει να δούμε εάν μας ενδιαφέρει ως οργανωμένη κοινωνία.
    οι κατηγορίες γιά τα "μεγάλα σκάνδαλα" ακόμη και πιθανές καταδίκες να υπάρξουν δεν επηρρεάζουν την συμμετοχή της πλειοψηφίας σε κάθε είδους διαφθορά, ανάλογη με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που η θέση του προσφέρει.

    η κοινή πεποίθηση είναι: "εάν μπορώ να πιέσω τον πολίτη ή τον προμηθευτή, εάν έχω την ευκαιρία να χρηματίσω τον κάθε υπάλληλο του κράτους, να υπερβώ τις διαδικασίες, γιατί να χάσω την ευκαιρία?".
    "εάν τελικώς το μεγαλύτερο μέρος του λαού συμμετέχει, στο ποσοστό που η θέση και η θρασύτητα του αναλογεί και τον βοηθά, μήπως η διαφθορά έχει γίνει στην Ελλλάδα ένα κοινό δημόσιο αγαθό που μοιραζόμαστε και όχι μόνον δεν θέλουμε να χάσουμε αλλά διεκδικούμε να αυξηθεί?
    τελικώς ποιός βλάπτεται?
    οι λίγοι που δεν έχουν τις σχετικές ευκαιρίες, οι ηθικοί που δεν θέλουν. (οι εργαζόμενοι στις εταιρείες οι οποίες με λάδωμα αποκτούν συμβόλαια κρατικής προμηθείας, γνωρίζουν ότι η εργασιακή τους συμμετοχή σε εταιρείες που πουλούν ακριβότερα και κακής ποιότητας υλικά και υπηρεσίες, δεν είναι άμοιροι ευθύνης - απλώς παθητικώς ξέρουν από ποιά βρώμικα χρήματα αμοίβονται και αυτοί - (ορισμένες φορές ενεργητικώς συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι - θυμηθείτε τους συδικαλιστές της Ιντρακόμ όταν απειλήθηκαν οι προμήθειες στον ΟΤΕ, πώς διεκδίκησαν την συνέχιση της διαφθοράς από την εταιρεία που προφανώς με υπερηφάνεια εργαζόντουσαν).
    τι πειράζει εάν το πιστοποιητικό, η υγειονομική άδεια, η συνταγή φαρμάκων, η προμήθεια υπολογιστών, η προμήθεια ιματισμού, η προμήθεια συστημάτων ασφαλείας, εξοπλισμού κ.λπ. κ.λπ. πληρώνονται + 10-20% ακριβότερα από το κρατικό και το ευρωπαϊκό χρήμα?
    βλάπτεται ευθέως κανείς?
    όσοι μπορούν συμμετέχουν, αξιοποιώντας είτε την θέση τους (ως "αγοραστές") είτε την δύναμη ως προμηθευτές."

    πρέπει ως κοινωνία να αναγνωρίσουμε ότι η διαφθορά σε κάθε επίπεδο είναι επιζήμια.
    το χρήμα της διαφθοράς δεν είναι άοσμο, έχει συνέπειες που πληρώνει τελικώς και αυτός που τα παίρνει και αυτός που τα δίνει.
    δεν είναι τυχαίο το όνομα που δώσαμε στο λάδωμα: "γρηγορόσημο" - το δίνουμε και κάνουμε την δουλειά μας, παίρνουμε το πιστοποιητικό, ξεπερνάμε την λίστα αναμονής, κερδίζουμε ένα δημόσιο έργο, ανοίγουμε το μαγαζί μας χωρίς προδιαγραφές κ.λπ. κ.λπ.

    μία από τις βασικότερες συνέπειες (εκτός της ηθικής στάσεως που θα έπρεπε να διέπει τον κοινοτικό βίο μας) είναι η πτώση της συνολικής ποιότητας εμπορευμάτων και υπηρεσιών, η οποία συνδέεται με την παροχή ακριβότερων εμπορευμάτων και υπηρεσιών, προκειμένου να "βγεί" η αξία της μίζας.
    αυτήν την συνέπεια, της εξωφρενικής πτώσεως της ποιότητας κάθε δημοσίου αγαθού έχουμε αρχίσει να την διαπιστώνουμε αλλά η χαρά ανόδου του βιοτικού μας επιπέδου με εισόδημα που κερδίσαμε συμμετέχοντας στην διαδικασία διαφθοράς, μας κλείνει στον ατομικό κύκλο καταναλωτισμού (εκτός των πραγματικών δυνατοτήτων μας) και μας αποκοιμίζει από την αποσύνθεση που η δημόσια διαδικασία παροχής εμπορευμάτων και υπηρεσιών εμφανίζει.

    η μεγάλη σε αξία διαφθορά συντηρεί και υποστηρίζει την μικρότερη κι αυτή την μεγαλύτερη, μέσα από ένα τεράστιο πλέγμα σχέσεων και εξαρτήσεων, πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής συναλλαγής και εκβιασμού, που γιγαντώθηκε τα τελευταία 25 χρόνια.

    υπάρχει αντίσταση σ' αυτήν την σχέση συναλλαγής - νομίζω ότι δεν υπάρχει και μάλιστα υπάρχει μεγάλη επέκταση και στην σφαίρα της ιδιωτικής οικονομίας, με ανάγκη λαδώματος ιδιωτικών στελεχών γιά προμήθειες μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών και προμηθευτών.

    χρειάζεται να αλλάξει αυτή η νοοτροπία, ότι η διαφθορά δεν πειράζει να συνεχίσει, εάν η ευκαιρία παρουσιάζεται και η θέση μου και το θράσος μου το επιτρέπουν?
    πώς, ποιοί παράγοντες μπορούν να επηρρεάσουν σημαντικά ώστε να καταλάβουμε την βλάβη που προσφέρει το μαύρο χρήμα?

  35. ΡΩΣΣΙΑ avatar
    ΡΩΣΣΙΑ 26/04/2009 09:02:55

    Κυριοι καλημερα, η χωρα αυτη τελειωσε το εχουμε ξαναπει! Απλως συντηρουμε οτι εχουμε διοτι υπαρχει ο κινδυνος να τα χασουμε και αυτα στα επομενα χρονια!

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 09:05:06

    Η ανάρτηση μας κάνει πλάκα, όπως προδίδει το ερωτηματικό στον τίτλο της.

  37. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 26/04/2009 09:10:50

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.
    Καθένας γράφει ότι τούρθει κι ότι τον καίει, ανεξαρτήτως του θέματος της κάθε ανάρτησης. Κι έστι σκοτώνει τη συζήτηση για εκείνους που έχούν κάτι να πούνε. Γνώμη μου είναι ότι αφού υπάρχουν αρκετές αναρτήσεις κάθε μέρα, ας εκτονώνεται καθένας εκεί που τον βολεύει κι όχι να πετάει την μπαρούφα του όπου τούρθει. Αυτό βέβαια το λέω ως έκκληση, ασφαλώς δεν μπορεί να επιβληθεί με το "έτσι θέλω"¨.
    Όσον αφορά τα σκάνδαλα είναι κρίσιμο να ξεχωρίζουμε τα αληθινά από τα φτιαχτά και τα μεγάλα (που συνήθως κρύβονται) από τα ασήμαντα (που συνήθως υπερπροβάλλονται, για να μη φανούν τα μεγάλα). Αν δεν καταλάβει κανείς αυτούς τους διαχωρισμούς, τότε δεν καταλάβαίνει ΤΙΠΟΤΕ (μα απολύτως ΤΙΠΟΤΕ) απο την τρέχουσα σκανδαλολογία.

  38. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 26/04/2009 09:12:20

    Όταν έγραψα πιο πάνω ότι "συμφωνώ με τον προλαλήσαντα", εννοούσα τον anonymous #37

  39. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 09:13:13

    ΘΚ: υποθέτω συμφωνίας με το σχόλιο #37

  40. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 09:16:34

    Κυριακή πρωί ασημίζει η θάλασσα

  41. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 26/04/2009 09:21:57

    Να σας πώ μια ιστορία:
    Σε μια πολύ μακρυνή και εξωτική χώρα, όπου ο Τύπος η ιδιωτική Τηλεόραση, οι επικοινωνίες και οι Τράπεζες λειτουργούν όλα στα όρια της υφιστάμενης νομοθεσίας κατηγορείται ένας υπουργός Ναυτιλίας, ότι έκανε απόπειρα εκβίασης, για να αποσπάσει 100 χιλιάδες ευρώ από ένα "εφοπλιστή" στον οποίο είχε προηγουμένως δώσει 32 εκατομμύρια ευρώ!
    Απορία πρώτη: Αν ο εφοπλιστής είχε λάβει τα 32 εκατομμύρια, τα 100 χιλιάρικα θα τα προσέφερε μόνος του. Για την ακρίβεια θα προσέφερε μόνος του πάνω απο 1 εκατομμύριο και θα ήταν ευχαριστημένος που ξεμπέρδευε τόσο φθηνά
    Απορία δεύτερη: Πώς είναι δυνατόν ένας υπουργός Ναυτιλίας επί τόσο χρόνια, έχοντας μοιράσει εκατοντάδες εκατομμύρια σε δεκάδες "ακτοπλόους" να ψάχνεται για 100 χιλιάρικα να αγοράσει σπίτι στην κόρη του; Αν είναι τόσο μπατίρης, μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρξε (αυτός ειδικά) διεφθαρμένος;
    Μήπως τουν την έπεσαν όλοι οι άλλοι, γιατί χάλαγε την πιάτση. Έχετε ξανα-ματαδεί εσείς κανένα διεφθαρμένο που μοιράζει εκατοντάδες εκατομμύρια, να ψάχνεται και να "εκβιάζει" για 100 χιλιαδούλες, που του τα δάνεισε τελικά ο αδελφός του, όπως αποδείχθηκε από την κίνηση των τραπεζικών λογαριασμών;

    Αυτά όλα βέβαια, συμβαίνουν σε μια μακρινή χώρα. Κι εμείς δεν μπορούμε να τα πιστέψουμε γιατί είναι τελείως, μα ΤΕΛΕΙΩΣ τρελλά.

  42. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 09:25:01

    το ελασσον έγινε μείζον και το μίζον μαγική εικόνα

  43. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 26/04/2009 09:31:08

    Θα απασφαλισω και θα αρχισω να τα γραφω Πειραιωτικα,με κινδυνο να στενοχωρησω παλι τον αρχηγο εδω.
    Μα το ΒατοπεδιΟ,και οχι Ι,ειναι μια μαλακια που προωθηθηκε,απο συρροη διαφορων αθρωπων και γεγονοτων,οχι κατ αναγκην με σκοπο το κλεψιμο.
    Εγω αυτο πιστευω,κι ας ειναι οι αδεξιοι στα πραγματα.
    Οι παπαδες,θελανε να παρπυνε τα περι τη λιμνη κομματια,που κατα την αποψη τους,τους ανηκαν με χρυσοβουλα.
    Οι βλαχοι της περιοχης,που τα ειχαν καταπατησει,εθιγησαν, και αρχισαν να σκουζουν,ως συνηθως,(φωναζει ο κλεφτης,χτες το βραδυ τοπαιζε),οπότε οι ντοπιοι πολιτικοι,πασης φυσεως και κομματος,ξιφουλκησαν ζητωντας απο το Κεντρο,να κανει κατι,για να μη θιγει η πελατεια.
    Η κυβερνηση,δεν ειχε λεφτα,να αποζημιωσει τους παπαδες,αφου τους αναγνωριζε το δικαιωμα στην ιδιοκτησια της περιοχης,οπότε καποιος τους συμβουλευσε,ή ο ιδιος ο Εφραιμ το σκεφτηκε,να γινει ανταλλαγη.
    Μεχρι εδω,δεν υπηρχε σκανδαλο,υπο την Ελληνικην Νομικην εννοιαν,γιατι κανεις δεν εκλεψε κατι μεμονωμενα.Αλλο ολοι μαζι.Αυτο στην Ελλαδα,δεν θεωρειται αδικημα.
    Ειναι το γνωστο ΝΤΟΥ.
    Ετσι,και οι βλαχοι θα ειχαν κατοχυρωσει αυτα που χρονια νεμονταν,και οι παπαδες θα το βουλωναν,αφου θα παιρνανε κατι εις ανταλλαγμα.
    Το ζητημα ξεκιναει απο κει και περα.Απο την ανταλλαγη,γιατι εκει εγινε της πουτανας,αφου αντηλλαγησαν χρυσος με ντενεκέ.
    Και γι αυτο,δεν ειμαι σιγουρος,οτι οι πολιτικοι,κλεψανε,σωνει και καλα.
    Καποιοι απο κατω,σιγουρα φαγανε,αλλα οι πολιτικοι,εν τω μεγεθει της μαλακιας τους,ουτε καν ξερανε τι δινανε.Οι ντοπιοι βεβαια,ξερανε.
    Ξαναδειτε παλι το Μαυρογιαλουρο.Οι πολιτικοι ενδιαφερονται μονο για τους ψηφους.Συνηθως.
    Οχι οτι η εξαγορα με ψηφους,ειναι λιγοτερο κακο, απ αυτην με λεφτα,αλλα ειναι αλλο πραγμα.
    Γι αυτο,αυτη η υστερια με το Βατοπεδιο,εν μεσω κρισεως,που δεν ξερουμε τι θα μας ξημερωσει,για μενα ειναι απαραδεκτη,απο ανθρωπους που μπορουν να σκεπτονται.
    Αμα θελανε να κανουνε κατι,ας απαγορευαν στους παπαδες,να εχουν περιουσια με χρυσοβουλα,αλλά σου λενε,ετσι εχουμε και περιουσιες και στο εξωτερικο,πχ Ισραηλ,και αν καταργησουμε εμεις εδω,αυτη τη δυνατοτητα,θα την καταργησουν και οι ξενοι.
    Και ουτε και πιστευω οτι ξαφνικα τους επιασε τους πολιτικαφρους το πατριωτικο,να ενδιαφερθουν για την περιουσια του Ελληνικου λαου σα συνολο.(Δεν υπαρχει μεγαλυτερη υποκρισια,αυτη η συλληψη,λαος.Ακου λαος.Και εγω λαος,και ο Βγενο,λαος,και ο Εφραιμ,λαος).
    Για μια μεριδα βεβαια,του λαου αυτου,ενδιαφερονται και θα ενδιαφερονται παντα.Για τους υπολοιπους,ναααα.

  44. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 09:44:11

    Τα δομημένα ομόλογα ήταν στημένη δουλίτσα, χρηματιστηριακή, με τα ίδια αλητάκια, άντε και κανένα καινούργιο για νο κονομήσουν και να βγάλουν και καμία υποχρέωση. Conspiracy to defraud το λενε στο χωριό μου (το άλλο χωριό μου). Ποινικό. Πας μεσα με αλυσίδες. Αλλά κατσικοκλεψιά από κατσικοκλέφτες.

    Το Βατοπέδιο επίσης. Κομπίνα με ακίνητα. Πως θα φας κανένα χωράφι, ή δεν θα στο φάνε και πως θα δώσεις κάτι σε ημέτερο χωρίς να σε κραξουν. Ίδια κατηγορία. Έγινε πιό ζουμερό επειδή είχε χορεύτριες, παπάδες και ...Θεσσαλονικείς επίσημους.

    Oι Ινδοί του Μαγγίνα, είναι η ιστορία του νεοαθηναίου που από βοσκός και ψειριάρης θέλει και εξοχικό με υπηρέτες.

    H Siemens, η ΑΓΕΤ, ο ΟΤΕ, τα Ναυπηγεία, η ΟΑ αύριο η ΔΕΗ είναι κάτι άλλο. Σωστά λέει ο 3 πουλάκια ό Δεν είμαι θέμα μεθόδου. Δεν είμαι ούτε κατά του διεθνούς κεφαλαίου ούτε κατά των εξαγορών. Είμαι κατά των επιόρκων νομθετών που επιτρέπου ή μεθοδεύουν απαξίωση επείδή τα έχουν ήδη πουλήσει σε αυτόν που τους λάδωσε και πρέπει να τα δώσουν φτηνα.

    Για τους κατσικοκλέφτες, ραβδί. Για τους επίορκους, απόσπασμα, με συνοπτικές διαδικασίες. Αυτό λέω εγώ με το φτωχό μου φιδίσιο μυαλό.

  45. διαχρονική κομπίνα avatar
    διαχρονική κομπίνα 26/04/2009 10:04:08

    το σκάνδαλο του Βατοπεδίου (και τα όμοια σε άλλες μονές) σχεδιάστηκε από κορυφαίο εκδοτικό παράγοντα, επί ημερών Πασοκ, γιά να χρηματοδοτεί γιά πολλά χρόνια, εκβιαζόμενα πολιτικά στελέχη, την καρριέρα και κυρίως την προβολή τους. Το σχέδιο είναι ευφυές: αναγνωρίζοντας τις διεκδικήσεις των μονών και ανταλλάσσοντας εκτάσεις τους που παράγουν μικρό εισόδημα, με ακίνητα υψηλής αξίας, που διαρκώς στο μέλλον θα δίνουν μεγάλες αποδόσεις και ενοίκια, δημιουργείται ένα τεράστιο εισόδημα γιά πολλά χρόνια, που ο ιδιοκτήτης του (οι μονές) δεν δηλώνουν, δεν φορολογούνται, δεν αποδίδουν και δεν απαιτούν να το κρατήσουν στο ακέραιο. Ετσι παράγεται χρήμα, αδήλωτο, από το οποίο οι μονές θα κρατούσαν ένα ποσοστό και το υπόλοιπο θα χρηματοδοτούσε μέσω εκδοτικών συμφερόντων, πολιτικά στελέχη υψηλού τεχνοκρατικού επιπέδου και χαμηλής αντιστάσεως στην διαφθορά και στην διαπλοκή.
    η εφαρμογή του σχεδίου ξεκίνησε πριν το 2004 και συνεχίστηκε από την νέα διακυβέρνηση, που υπέκυψε κι αυτή στην πίεση που ασκούν εκδότες και το υψηλό κόστος προβολής και δημιουργίας αναγνωρισιμότητας.
    όλα πήγαιναν καλά έως ότου ένας κάτοχος ΜΜΕ αρνήθηκε να υποκύψει σε απαίτηση των λοιπών περισσοτέρων εκδοτών να μην πουλήσει σε ξένους ποσοστό του ΜΜΕ που κατείχε, καθώς αυτό έκριναν ότι έκρυβε κίνδυνο ανατροπής των συσχετισμών γιά την πολιτική εκβίαση των πολιτικών στελεχών.
    ο κάτοχος ΜΜΕ που ήθελε να πουλήσει σε ξένους εκβιάστηκε σκληρά να μην πουλήσει και ως αντιπερισπασμό του, κοινοποίησε ένα "γνωστό" σκάνδαλο στο κοινό.
    το μπάχαλο που προέκυψε, τον διευκόλυνε βραχυπρόθεσμα και δημιούργησε αναταραχή στο εκδοτικό και στο πολιτικό σκηνικό.

  46. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 10:10:32

    οι πρώτες αναφορές στα θέματα των ανταλλαγών της Βιστωνίδας κλπ. πρέπει να έγιναν παλαιότερα από τον Ριζοσπάστη αν θυμάμαι καλά (και επερώτηση επίσης)

    το θέμα όμως το έτρεξαν τούτοι εδώ

  47. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 10:10:55

    άρα η κάθαρση απαιτεί ταρακούνημα του καρτέλ των ΜΜΕ και στα υψηλού τεχνοκρατικού επιπέδου κλεφτρόνια, μπας και, επιτέλους, προβιβαστούμε στον 21ο αιώνα. Ειδεμή εμείς και τα παιδιά των παιδιών μας θα είμαστε ραγιάδες.

  48. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 10:15:51

    το έτρεξε τροχάδην η σημερινή κυβέρνηση εννοώ, όχι το "άλλο" το τρέξιμο από το ΜΜΕ

  49. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 10:18:38

    @39, 40, 41: όσο για τα σχόλια στην περί ου ο λογος ανάρτηση, και τις ...αγγινάρες. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι στο ίδιο μήκος κύματος. Πες πες, κάτι μένει. 100 διαβάζουν 5 σχολιάζουν. Μερικοί από αυτούς που διαβάζουν είναι επίδοξοι Βατοπεδιανοί, μερικοί επίδοξοι αμμοδύτες, μερικοί έρχονται εδώ και βλέπουν ότι υπάρχει άλλος κόσμος. Αυτή δεν είναι η όποια ομορφιά του θαυμαστού καινούργιου κόσμου;

  50. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 10:26:30

    @52: καλή είναι η ανάρτησή σου, αφού χάρις στην αναρώτηση του τίτλου δεν μπορεί να θεωρηθεί επιλεκτική οπως της προσάπτει το #1.

  51. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 10:36:25

    "το ελασσον έγινε μείζον και το μίζον μαγική εικόνα"

    εσύ έγραψες.

  52. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 10:38:42

    ποιό είναι το μίζον λοιπόν (ασφαλώς όχι μόνο το ΠΡΟΦΑΝΕΣ)

  53. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 10:44:49

    Το μείζον είναι ότι είμαστε αποχαυνωμένοι και ταλαιπωρημένοι σε ένα τρόπο ζωής που έχει αδιέξοδα. Ένα απο τα αδιέξοδα είναι η βαθειά διαφθορά. Μερικοί έχουν αρχίσει και τολμάνε να το πούνε. Οι μαγικές εικόνες το λένε και σε άλλους. Το "μίζον" είναι το έλλειμμά μας.

    Κατά τα λοιπά, ζωή και όνειρο είναι ένα. Έτσι δεν έλεγε ο Καζαντζάκης;

  54. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 10:53:11

    Ταλαιπωρημένοι ναι, αποχαυνωμένοι όχι.
    Το μίζον είναι και αυτό δεν ειπώθηκε, αυτό που εκφοβίζει χωρίς λόγια.
    Σε βλέπω κοιτάζοντας ευθεία από τρεις ώρες απόσταση ... με τα δελφινοπτέρυγα.

  55. Factorx avatar
    Factorx 26/04/2009 11:00:41

    @διαχρονική κομπίνα. Ο καθένας μπορεί να τα πεί αυτα. Στοιχεία;

  56. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 26/04/2009 11:03:29

    Το μείζον είναι ότι σε τούτη τη χώρα είναι ότι τα κομματόσκυλα θασ πέσουν να ξαναψηφίσουν τους βολεμένους όσους έχουν πιάσει στασίδι στα ΜΜΕ των νταβάδων κλπ

    Αμ ξαναψηφίζουν τους γόνους αμ πάνε και σταυρώνουν τα «πρώτα» ονόματα.

  57. Factorx avatar
    Factorx 26/04/2009 11:08:37

    @1 τρια πουλακια καθονταν : τωρα το είδα. Πρέπει να έχει πολυ μεγαλο θράσος κάποιος - ή να ειναι βαμένος πρασινοφρουρός - για να μας πει οτι δεν γραφουμε για το Βατοπέδι.Για χτύπα ρε μεγάλε "Βατοπέδϊ" στην μηχανη αναζητησης μπας και δεις καλύτερα αν γράφουμε για Βατοπέδι. Αν βεβαίως ενοείς οτι δεν παίζουμε τα παιχνιδάκια του ΠΑΣΟΚ αυτο ναι.

  58. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 11:09:56

    @59, έτσι θα γίνει, αλλά πληθαίνουν οι φωνές, και η κρίση είναι πάντα καταλυτική...

    @57, και εγώ με βλέπω από τρεις ώρες απόσταση (2 + διαδρομή για Ραφήνα)

  59. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 11:17:55

    @61: βουνά Σεσίου

  60. Factorx avatar
    Factorx 26/04/2009 11:52:37

    @63Anonymous, πολύ καλή η θεωρία, αλλά πές μας πιάσαν κανέναν με λεφτά στο χέρι;

  61. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/04/2009 11:53:09

    Δεν ξερω για τα υπολοιπα καθως ο απλος αναγνωστης δεν μπορει να ξερει λεπτομερειες αλλα ο ορισμος της παραπλανησης ηταν το δηθεν σκανδαλο Ζαχόπουλου.
    Ενας γενικος γραμματεας υπουργειου αποπειραθηκε να αυτοκτονησει μετα την απολυση του επειδη τα ειχε με τη γραμματεα του και ολα σχεδον τα διαπλεκομενα ΜΜΕ εβγαλαν απο αυτο το συμπερασμα οτι επρεπε να πεσει η κυβερνηση που ειχε κερδισει τις εκλογες δυο μηνες πριν χωρις να εξηγουν το λογο.
    Μας ειπαν καθαρα : ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
    Απο τοτε ειμαι πολυ επιφυλακτικος ποσα απο τα λεγομενα σκανδαλα ειναι πραγματικα σκανδαλα.Απο ολη τον ορυμγδο Ζαχόπουλου τελικα το μονο που βρηκαν ειναι οι πλασματικες υπερωριες των υπαλληλων του Υπουργειου Πολιτισμου.Ειναι και αυτος ενας τροπος για λιτοτητα.Ισως και το αποτελεσμα του σκανδαλου Παυλιδη να ειναι η περικοπή πλασματικων υπερωριων υπαλληλων του Υπουργειου Αιγαιου που υπεγραφε.

  62. 321 avatar
    321 26/04/2009 12:00:23

    Εάν καθήσουμε συνεργατικά και συντάξουμε μια "νέα" Εγκυκλοπαίδεια μέ θέμα τη διαπλοκή, την αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία σε όλα τα επίπεδα από το 1974 και μετά δεν πρόκειται να καταλήξουμε κάπου, ποτέ και πουθενά.

    Οριοθετώντας εννοιολογικά το ζήτημα των λέξεων [διαπλοκή, αδιαφάνεια, αναξιοκρατία] και προσδιορίζοντας τα κοινωνικά πεδία μέσα στα οποία κινούνται, μπορούμε κάλλιστα να συνθέσουμε μια (από το Watergate) Gate-pedia.

    Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει ένα είδος open-editing τμήμα για να προστίθενται νέα στοιχεία από τα σχετικά λήμμτα.

    Με τον τρόπο αυτό και όλες αυτές οι ειδήσεις/θησαυροί που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο θα βρούν την κατάλληλη αποδελτίωση και ταυτόχρονα μια σημαντική πλευρά των social media θα αναδειχθεί -που σε εμάς μάλλον είναι η η πιο απαραίτητη- για να απορρυθμισθεί το καρκίνωμα των ΜΜΕ, να μαζευτούν οι διάφοροι δωρεοδόχοι-δωρεολήπτες και αν εκκαθαρισθεί το πολιτικό σκηνικό.

    Φιλικά και πρόθυμα να συμμετάσχω σε ένα τέτοιο εγχείρημα

  63. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 26/04/2009 12:46:05

    @ ρε Factorx
    δεν ανφερομουν σε σενα περι επιλεκτικοτητας . εσυ αναδημοσιευση εκανες . στο σχολιο του ophioussa αναφερομουν

  64. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 26/04/2009 15:32:42

    @ 66 , έρχεται όπου να ναι...

  65. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 26/04/2009 15:58:03

    @ 36
    Πόσο δίκιο έχεις;
    Ο κάθε ιδιοκτήτης ακινήτου που περοσπαθεί να χτίσει περισσότερα τετραγωνικά απ' όσα του αντιστοιχούν.
    Ο κάθε πελάτης υπηρεσιών που προτιμά να πληρώσει λιγότερα χωρίς απόδειξη.
    Ο κάθε εκπαιδευτικός που κάνει ιδιαίτερα και δεν κόβει απόδειξη.
    Ο κάθε επαγγελματίας που προσπαθεί και καταφέρνει να σε πείσει να μην πάρεις απόδειξη.
    Ο κάθε υπάλληλος που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του για να σε αναγκάσει να τον παρακαλέσεις ή να τον λαδώσεις.
    Ο κάθε γιατρός που σου γράφει φάρμακα και εξετάσεις που δεν χρειάζεσαι για να βγάλει το κατιτίς του από τις εταιρείες.
    Ο κάθε μαθητής που προσπαθεί να αντιγράψει στο διαγώνισμα.
    Ο κάθε γονιός που ψάχνει κάποιο μέσο για να περάσει καλά στο στρατό ο κανακάρης του.
    Και για να μη λέω πολλά όλοι μας που προσπαθούμε να δηλώσουμε λιγότερα εισοδήματα, όλοι ο καθένας όπου μπορεί προσπαθούμε να παραβούμε το νόμο, να κλέψουμε το κράτος ή το συμπολίτη μας που κι αυτός προσπαθεί να κάνει τα ίδια στους άλλους.
    Και μετά φωνάζουμε για αυτούς που τους δόθηκε η ευκαιρία και έκαναν τα ίδια σε μεγαλύτερη κλίμακα.
    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΑΡΧΊΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΉ ΠΡΏΤΑ ΑΠ' ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΑΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΎΤΕΡΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΎΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ;

  66. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 26/04/2009 16:48:11

    @πυροπαθή,

    πήρα το σχόλιό σου εδώ και το έβαλα σε ανάρτηση, με φωτογραφίες από το μέρος που ανέφερε το αλλενάκι.

    @αλλενάκι,

    πολύ όμορφη η περιοχή σου.

    factorx, πάντα με τιμάς όταν με φιλοξενείς.

  67. Aurorα avatar
    Aurorα 26/04/2009 17:00:12

    72. Πυροπαθη
    Αυτους που αναφερεις μη φανταζεσαι να τους συνεφερεις και να τους επιστρεψεις στον προτερο εντιμο βιο αυτων των ιδιων η των γονιων τους.
    Το κακο που μας προβληματιζει ειναι οτι αυτη η υποκουλτουρα διαιωνιζεται απο γενια σε γενια σε βαθμο πια να παιρνει ανεξελεγκτες διαστασεις
    και να ωθει τη χωρα στο χειλος του γκρεμου.
    Να τη βλεπεις να χασκει στην ακρη και να εισαι ανικανος να τη βοηθησεις, γιατι δε σ' αφηνουν οι αλλοι, οι πολλοι.
    Ετσι με ενα κατακερματισμενο πολιτικα και οικονομικα κρατος,
    που στεκεται απαθες κι ανημπορο μπροστα στην ανοχυρωτη και υποτυπωδη παιδεια, να πνεει τα λοισθια,
    ακομη και αυτη η εσχατη φωτολαμπιδα, το προσαναμμα, που κρατησαν μερικοι για ρεζερβα, εξανεμιζεται. Κι εμεις διαβατες του παραλογισμου.
    Τι δυστυχια να περιτυλιγεις τη χλιδα μεσα σε μια χαρτοσακουλα!
    Μην τολμησεις να τους παρεις την ευρεσιτεχνια
    απ' το χερι,
    γιατι κινδυνευεις με λυντζαρισμα και αποταξη.
    Εμαθαν να παιζουν παραφωνα τη ζωη τους.
    Στην προσκαιρη και διαρκη παρανομια να εθιζονται
    για την αποχτηση του γρηγορου πλουτου και του ματαιοδοξου θεαθηναι.
    Ειδικευτηκαν μεσα στα Χυτα να διασκορπιζουν τη χωρα τους,
    να ξεπουλαν την ψυχη τους στις λαικες
    να ζουν χειροτερα κι απ' τα γυφτικα καραβανια
    μεσα σε τσαντηρια αμαθειας και εξεφτελισμου.

  68. εναντίον του φανατισμού avatar
    εναντίον του φανατισμού 26/04/2009 17:28:01

    @72 - αυτά που γράφεις είναι μερικά από τα καθημερινά σκάνδαλα ατομικής διαφθοράς. πριν καιρό έφτιαξα έναν σχετικό κατάλογο και βρήκα ότι όσα εγώ γνωρίζω ξεπερνούν τα 1.500 και ότι σε ετησία βάση κάθε μέσος πολίτης συμμετέχει σε τουλάχιστον 50 διαφορετικές σχέσεις πάρε-δώσε μαύρου χρήματος.
    όμως η ατομική αυτοκριτική δεν θα γίνει ποτέ αυτοβούλως και δεν θα αποτελέσει μηχανισμό αντιστάσεως και αποτροπής.
    ως πολίτες κάνουμε αυτό που μπορούμε γιά να ικανοποιούμε τις ανάγκες που ορίζουμε, όχι αυτό που η ηθική ή ο βαθυστόχαστος συλλογισμός μας θα καταλήξει.
    ποιός τρόπος υπάρχει ώστε μαζικώς ή κατά μεγάλα τμήματα πολιτών να αρνηθούμε και το δώσε και το πάρε?

    αυτή νομίζω είναι μιά σημαντική συζήτηση απεμπλοκής μας από τα περισσότερα συστήματα διαφθοράς μας.
    αλλά ποιός θέλει να την κάνει? ποιός θέλει να αρνηθεί έστω την πιθανότητα να βρεθεί σε οποιαδήποτε από τις δύο άκρες της συναλλαγής διαφθοράς?
    στην σημερινή κοινωνική διαστρωμάτωση και πολιτική κατανομή, δεν υπάρχει σχεδόν κανείς.

    ομολογούμε, ότι όταν θα μας παρουσιαστεί η ευκαιρία να υπερβούμε τις νόμιμες, σωστές διαδικασίες δεν θα ενδώσουμε σε καμμία περίπτωση?
    νομίζω ότι ως συντρηπτική πλειοψηφία το αρνούμαστε.

    οπότε από πού θα προέλθει η αλλαγή νοοτροπίας?
    όσο στην σχέση συναλλαγής, η ποιότητα των εμπορευμάτων ή των υπηρεσιών διατηρείται σε ένα ελάχιστο επίπεδο, η ανάγκη αντιδράσεως δεν θα εμφανιστεί με μαζικό τρόπο.


    κατά την γνώμη μου μόνον από βίαιες συγκρούσεις συμφερόντων και απελπιστική πτώση της ποιότητας μπορεί να έρθει η ανισορροπία στο σημερινό σύστημα διεφθαρμένης συναλλαγής.

  69. εναντίον του φανατισμού avatar
    εναντίον του φανατισμού 26/04/2009 17:29:11

    λάθος αναφορά - @71 εννοώ (όχι @72)

  70. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2009 22:22:12

    Μπράβο Αουρόρα.

  71. Aurorα avatar
    Aurorα 26/04/2009 22:25:11

    Ευχαριστω Αλλενακι

  72. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 27/04/2009 15:50:18

    Επειδή είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος και επειδή συναντώ όλο και περισσότερους που έχουν καταλάβει ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ο καθένας μας έχει βάλει το χέρι του στην τσέπη του άλλου, πιστεύω ότι αυτό δεν θα να συνεχισθεί για πολύ ακόμη. Ίσως να είναι λίγοι αυτοί που δεν συμμετέχουν σ' αυτό το παιχνίδι αλλά αργά αλλά σταθερά γίνονται όλο και περισσότεροι.
    Ας δώσουμε προτεραιότητα στις ΑΞΙΕΣ και στη δική μας ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

  73. ammodytes vipera meridionalis avatar
    ammodytes vipera meridionalis 27/04/2009 16:28:13

    μαζί σου πυροπαθή

  74. Μανώλης Σαβοριανάκης avatar
    Μανώλης Σαβοριανάκης 27/04/2009 17:02:27

    Φτάνει πια με το παραμύθι της διεφθαρμένης, μιζοκρατούμενης Ελλάδας. Η SIEMENS λάδωνε, λαδώνει και θα λαδώνει ανά την υφήλιο είτε προηγμένα είτε τριτοκοσικά είτε ντεμί (βλέπε Ελλάδα) κράτη. Είναι δυνατόν να ανακαλύπτουμε τώρα την "Αμερική" του μονοπωλιακού καπιταλισμού, εντοπίζοντας μάλιστα το κέντρο του στην ελληνική περίπτωση; Κάθε αριστερή φωνή που ασχολείται με τα λεγόμενα σκάνδαλα της ελληνικής οικονομοπολιτικής πραγματικότητας, αφενός προσφέρει άλλοθι σε ένα εξορισμού σαθρό σύστημα, αφετέρου εξυπηρετεί απλά το παιχνιδάκι καλός Κωστάκης - κακός Γιωργάκης και αντιστρόφως.

  75. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 27/04/2009 21:48:05

    μανώλη Σ., ψάξε σε κάποια μηχανή αναζήτηση το country corruption. Είμαστε οι χειρότεροι στην Ευρώπη και αρκετά χαμηλά, γενικά. 1) Αυτό το πληρώνεις εσύ, και εγώ. 2) Στο βαθμό που εμπλέκονται ξένοι, σου στοιχίζει κομματάκι σε εθνική ανεξαρτησία (τουλάχιστον να ξέρεις ποιάς χώρας είναι ο "βολευτής" σου).

    Έχει καλύτερους, έχει χειρότερους. Το παιχνίδι που περιγράφεις, Κωστάκη-Γιωργάκη, συντηρείται και συντηρεί την διαφθορά με εναλλαγή στην φαγωμάρα για τον λουφέ, που έλεγε και ο μακαρίτης ευθυμογράφος.

    Όσο για τις αριστερές φωνές... Εγώ αγάπη μου είμαι της σχολής Strange Attractor: Αγχόνες στο Σύνταγμα.

  76. Μανώλης Σαβοριανάκης avatar
    Μανώλης Σαβοριανάκης 28/04/2009 03:45:49

    @ ammmodytes vipera meridionalis Είναι γνωστή η θέση μας στον πίνακα της διαφθοράς, αυτή όμως είναι φυσικό επακόλουθο της παρασιτικής οικονομικής δομής της χώρας, οπότε η όποια κριτική ασκείται στη διαφθορά μοιάζει αφενός με κουνούπι που τσιμπάει ελέφαντα, αφήνει, αφετέρου, παγερά αδιαφορους τους περισσότερους Έλληνες, οι οποίοι, στην πλειοψηφία τους, ονειρεύονται, αν δεν παίρνουν ήδη μίζες. Σε μια χώρα που τα πάντα λειτουργούν εικονικά εδώ και δεκαετίες δεν θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί η ηθική

  77. ammodytes vipera meridionalis avatar
    ammodytes vipera meridionalis 28/04/2009 09:05:22

    Αν έχεις δίκιο, Μανώλη Σαβοριανάκη, να ψάχνω να βρώ αν έχω κανένα ξένο διαβατήριο στο ντουλάπι...

    Μπορεί να έχεις δίκιο... Κάπου το έχω, κάπου το έχω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.