09/10/2008 21:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συλλυπητήριο μήνυμα Ντόρας σε Άγκυρα

«Ο Ντορο -Μπακογιαννισμός ανώτερο στάδιο του Γεωργιο-Παπανδρεϊσμού» θα έγραφε ο Λένιν , εάν ζούσε , όχι το 1916 όταν ολοκλήρωσε τη συγγραφή του  «Ιμπεριαλισμός το Ανώτερο Στάδιο του Καπιταλισμού» , αλλά στην «Δυνατή Ελλάδα του 2008»!

Στα πλαίσια της «φιλίας» ανάμεσα των πολιτικών και οικονομικών «elite» των κρατών η κ. Ν. Μητσοτάκη - Μπακογιάννη- Κούβελου θεώρησε εκτάκτως αναγκαίο να αποστείλει  συλλυπητήριο μήνυμα προς τον συνάδελφο της , ΥΠΕΞ της Τουρκίας , για τις τελευταίες απώλειες ζωής στρατιωτών του Τουρκικού στρατού σε πολεμική σύγκρουση με Κούρδους αντάρτες που τους χαρακτηρίζει  «τρομοκράτες».

http://www.mfa.gr/www.mfa.gr/Articles/el-GR/061008_F2016.htm

Υποθέτω πως  το ίδιο θα έκανε , εάν  ήτανε το 1821 ΥΠΕΞ της Αυστρίας , σαν σύμμαχος της τότε «Ιεράς Συμμαχίας» του «Δυτικού Κόσμου» της προόδου ( prosperity) και της ανάπτυξης (development).

Όμως πέρα των ιδεολογικών  αντιλήψεων ( του ποιος είναι ή δεν είναι τρομοκράτης )  , που η «Realpolitik» δεν αναγνωρίζει σαν  ένα στοιχείο το οποίο  θα μπορούσε να επηρεάζει τις ¨διεθνείς διπλωματικές σχέσεις¨  ,  προκύπτουν ορισμένα ερωτήματα σχετικά με την τρέχουσα , ισχύουσα  , συνταγματική κατοχυρωμένη ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ στις διακρατικές σχέσεις.

Το τουρκικό πολιτικό - οικονομικό - στρατιωτικό κατεστημένο ( που το αποκαλούμε ισοπεδωτικά  , κακώς , «οι τούρκοι», «η Τουρκία»), υποκινεί:

Α)  Μειονοτικά θέματα  , με αλυτρωτικούς σκοπούς , στην Ελληνική επικράτεια με την  φροντίδα και περίθαλψη αλυτρωτικών συλλόγων στην Τουρκία για τη Δυτική Θράκη .

Β) Εμπλέκεται , σαν ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ χώρα ,  μη-φιλικά στην «Ελληνό-Σκοπιανή  διαμάχη» ( στην επίλυση της οποίας διαμεσολαβεί ο Ο.Η.Ε. ) για το όνομα της Μακεδονίας , αναγνωρίζοντας την Π.Γ.Δ.Μ. σαν  «Δημοκρατία της Μακεδονίας» .

Γ) Το ίδιο κάνει γενικότερα με την ασκούμενη εξωτερική της πολιτική στα  Βαλκάνια . Με πρόσφατο παράδειγμα την χωρίς επιφυλάξεις αναγνώριση της απόσχισης του Κοσόβου από την Σερβία , αναγνωρίζοντας με την ενέργεια της αυτή το ¨δικαίωμα αυτό-προσδιορισμού¨ των Αλβανό-Κοσοβάρων , ένα δικαίωμα που δεν αναγνωρίζει στους Κούρδους που ζουν , με συμπαγή πληθυσμό , σε ένα μεγάλο γεωγραφικό τμήμα της κρατικής της επικράτειας.

Δ) Επίσης παρεμβαίνει στις διαπραγματεύσεις για την επανένωση της Κύπρου , απαιτώντας την αναγνώριση ενός «ειδικού καθεστώτος» , πέρα του λεγόμενου «Κοινοτικού-Ευρω-ενωσιακού κεκτημένου» , που θα κατοχυρώνει την παραπέρα παρουσία τουρκικών στρατευμάτων κατοχής , σε ανεξάρτητο υποτίθεται , κράτος.

Όλα τα παραπάνω δεδομένα , καθιστούν την κ. Ν. Μητσοτάκη...υπόλογη  απέναντι στον ελληνικό λαό , για την μη τήρηση της συνταγματικής αρχής της αμοιβαιότητας  στις εξωτερικές διπλωματικές σχέσεις της Ελλάδας , και την παραβίαση του όρκου που είχε δώσει σαν βουλευτής και υπουργός να τηρεί το Σύνταγμα προασπίζοντας τα συμφέροντα και τις Ελευθερίες του ελληνικού λαού.

Τίποτα παραπάνω.    

ΝΤΑΝΤΟΝ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 09/10/2008 21:53:01

    Υ.Γ. Σάλος έχει προκληθεί στο Τουρκικό κατεστημένο για την προβολή ( 6/ 10 ) από το “ C.N.N.” ενός ντοκιμαντέρ για τους Κούρδους αντάρτες στην Ν-Α Τουρκία. Όποιος μπορεί ας μεταφράσει το μόλις τρίλεπτο ρεπορτάζ και να το προβάλει με λίνκ σε αυτό εδώ το post. Μήπως και προβληματιστεί λίγο παραπάνω η κ. Ντ. Μπακογιάννη και οι ¨σύμβουλοι¨ , άξιοι συνεχιστές του Γεωργιο-Παπανδρεϊκού Άλεξ Ρόντος , του ΥΠΕΞ

    Life for Kurdish rebels 2:54
    CNN's Arwa Damon received an extraordinary look at the Kurdistan Workers Party rebel hideouts in northern Iraq.
    • Turkish airstrikes target Kurdish rebels
    • Explainer: PKK's decades of violent struggle
    Source: CNN

  2. Greco avatar
    Greco 09/10/2008 22:15:20

    τα τουρκικα θα ναι το μεγαλο θεμα εκτιμω τις επομενες δεκαετιες.

    Η τουρκια εχει πολλα προβληματα σαν χωρα και η ελλαδα μπορει ν κερδισει πολλα

    για το γραμμα της ντορας?...απλη διπλωματια και ανεξοδη κριτικη απο αντι-μπακογιαννικους.so simple

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/10/2008 22:15:54

    Εύχομαι στην Τουρκία να διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη. Δεν ξέρω αν το είδα στις δημόσιες ιστοσελίδες κάποιας Αμερικάνικής Υπηρεσίας ή στην Wikipedia ή σε κάποιο τέτοιο σαχλό κείμενο, αλλά η Τουρκία, είναι γνωστό, ότι έχει ένα σκασμό εθνότητες, και Τουρκους. Τώρα δεν ξέρω αν οι Φρύγες ή οι Κάρες έχουν συνείδηση σήμερα, αλλά μια βόλτα στην Τουρκία λέει πολλά, στο βλέμμα των ανθρώπων. Μερικοί είναι σίγουρα Γιουνάν, μερικοί «Πόντιοι», τρέχα γύρευε

    Πριν λίγα χρόνια δεν έιχε βγεί ένα βιβλίο που μιλουσε για υποθετικά σενάρια διασπασης και είχαν γίνει έξαλοι στην γείτονα; Ψηφίζω να ενταχθούν πάραυτα στην ΕΕ και αυτοδιάθεση των μειονοτήτων. Και ας αυτονομηθούν οι δικοί μας Τούρκοι, να βάλουμε και κάγκελα να μην τους βλέπουμε. Προτιμώ το ΑΪβαλί και τα νοτιοδυτικά παράλια.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/10/2008 22:17:01

    Τωρα ο Κουβελος εχει θεματα με τον Κυριακου για το προεδριλικι ΕΟΕ !!! που να προλαβει η οικογενεια ν ασχοληθει σοβαρα με τα ΣΟΒΑΡΑ !

    Τα συλληπητηρια μας στην Ντορα τη συνδιαφημιζομενη μετα του κκ Παγκάλου ( παλιοπανο κλπ κλπ ) !!

    ΠΠ

  5. Greco avatar
    Greco 09/10/2008 22:17:06

    hahaha @archaepteryx καλα τα λες...

  6. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 09/10/2008 22:17:21

    Ολα καλά , μονο που εξωτερική πολιτική δεν γινεται με βαση τα συναισθηματα. Αν ήταν η Ντόρα ή ο (ΝΤΑΝΤΟΝ) υπεξ της Αυστρίας το 1821 θα μαθαινε οτι στερεοτυπα του στυλ ¨οι κακοι Τουρκοι" και 'οι καλοί κουρδοι" δεν εχουνε καμια θεση στη χαραξη εξωτερικής πολιτικής.
    ΠΡΟΣΟΧΗ:δεν ισχυριζομαι οτι η ντόρα καλώς εστειλε το τηλεγράφημα. Λέω απλώς οτι το πλαίσιο βάση του οποιου το καταδικάζει το συγκεκριμένο πόστ ειναι εντελώς λάθος εως ασχετο.

  7. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/10/2008 22:19:28

    Σιγα μη δινει φραγκο η Ντορουλα-Θεοδωρα Μητσοτακη-Μπακογιαννη-Καρβελα; Καταντησαν τα Ελληνικα ονοματα σταν τα σπανιολικα. Θυμαται κανεις το Ella-Maria kai Kratatonores

  8. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/10/2008 22:22:50

    Ακομη συζηταει τι θα δωσει στα Σκοπια. Λες και εχασαν σε πολεμο τα πουλημενα Τουρκοδουλιστοπουλα. Ακομη και χρονο να ροκανιζουν μηπως και διαλυθει το Σκοπιανο προτεκτορατο, δημιουργουν διπλωματικα προηγουμενα.

    Κουβελα ηθελα να πω στο προηγουμενο.

  9. stasinopoulos avatar
    stasinopoulos 09/10/2008 22:30:03

    agapite i epilektikes eyaistisies ton politikon kai i ipokrisia tous den exei oria.poli ortha periegrapses tis paradoksotites tis eksoterikis politikis.tin katargisi stin praksi vasikon arxon tou diethnous dikaiou eis varos mas.kai ayto einai pou pona kathe aplo anthropo.i anaksioprepia kai i prosvlitiki gia kathe noimona politi antimetopisi tis xoras os karpazoispraktora pou trexei na eklogikeyei sinexeis prakseis aytotapinosis eniote kai aytoenoxopiisis.poreyomaste distixos os xora kai polites sinexos erpontas leixontas kai eklogikeyontas tin foviki -prosorina panta voliki dieksodos -kai siblegmatiki doulofrosini mas.perimenontas tous varvarous os mia kapia lisis tis afasias imon.

  10. xxx avatar
    xxx 09/10/2008 22:34:43

    την παραβίαση του όρκου που είχε δώσει σαν βουλευτής και υπουργός να τηρεί το Σύνταγμα προασπίζοντας τα συμφέροντα και τις Ελευθερίες του ελληνικού λαού.
    ----------------------
    Το μητσοτακεϊκο θα προασπίσει τα συμφέροντα του ελληνικού λαού;

    Πας καλά ρε γίγαντα;

    Τι μαλακίες είναι αυτες;

    Η λέξη καλτσεστρούτσι σου λέει κάτι;

  11. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/10/2008 22:40:52

    Tά μάθατε τά νέα???
    Ο Βερέμης και η Κουλούρη πού υποστηρίζουν μανιωδώς τό C.D.R.S.E.E τήν γνωστή οργάνωση ισοπέδωσης τής Ιστορίας τών Λαών της Ν.Α Ευρώπης(πού χρηματοδοτείται απο τον Γιωργάκη τον Σόρος)και πού διαρκώς δίνουν συνεντέυξεις στην Turkish Daily News και στην ουσία υποστηρίζουν τήν ΄Ιστορική άποψη΄τών Γκρίζων Λύκων για την Ελλάδα, μεταξύ άλλων δήλωσαν πώς ο πίνακας τού Ντελακρουά για την Σφαγή(εξανδραποδισμό)τής Χίου αποδίδει υπερβολικά το γεγονός τό οποίο έχει υπερτονιστεί απο την ΄φαντασία΄τού Καλλιτέχνη...
    Οπως παλιότερα ο καθηγητής Λιάκος είχε σαφέστατα υπονοήσει πώς την φωτιά στην Σμύρνη το 22 μπορεί να την έβαλαν και έλληνες...
    Με τετοια ξεράσματα γιατί η Ντόρα να μήν λυπάται γιά τούς Στρατοκράτες τής Τουρκίας..
    Αφού το κορίτσι αγωνίζεται απο κοινού με την Τουρκιά εναντίον τής ΄Τρομοκρατίας.΄..
    Αμα ερωτηθεί γιά τον Καραϊσκάκη ή τον Κολοκοτρώνη-εάν φυσικά τούς γνωρίζει-είμαι βέβαιος πώς θα τούς εντάξει στούς μεγαλύτερους ΄τρομοκράτες΄τού 19ου αιώνα.

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/10/2008 22:47:18

    Προφήτη! αν ακούς ή βλέπεις...

    Ο φίλος σου ο Soros έκανε δηλώσεις. Στηρίζει Obama και θέλει νιου ντηλ.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/10/2008 22:51:10

    Οταν συνελήφθη ο Οτσαλάν και άρχισε η δικαστική έρευνα γέλασα πολύ με τα στόματα ανοικτά των δημοσιογράφων όταν ασκήθηκε η εισαγγελική δίωξη για βοήθεια σε τρομοκράτες που διετάρασσαν τις σχεσεις με την Τουρκία με την οποία κατά τα έγγραφα του εσαγγελέα η χώρα διατηρεί συμμαχικές σχεσεις.
    Επί της ουσίας :
    1) Το PKK έχει χαρακτηρισθεί τρομοκρατική οργάνωση από την ΕΕ.
    2) Η Τουρκια έχει κάνει πολλά και διάφορα αλλά ποτέ δεν έχει υποστηρίξει ένοπλη δράση τρομοκρατικών ομάδων εναντίον του ελληνικού κράτους.Μάλιστα Τούρκοι διπλωμάτες σκοτώθηκαν από την ίδια ελληνική τρομοκρατική ομάδα από την οποία σκοτώθηκε ο σύζυγος της Μπακογιάννη.
    3) Ειδικώς ως προς την Τουρκία η ασκούμενη πολιτική είναι κοινή και για τα δύο μεγαλα ελληνικά κόμματα και εν πολλοίς και για το τρίτο,τον ΣΥΡΙΖΑ.Σε όποιον δεν αρέσει ψηφίζει ΛΑΟΣ ή ΚΚΕ ή φτιάχνει δικό του κόμμα.

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/10/2008 23:01:21

    -Κλειστό το νοσοκομείο Αττικό γιατί οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι

    -Εκτός Κιότο η Ελλάδα

    -Διορθώσεις σε 762 σημεία (του Δημοτικού) ζητεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

    -O κ. ΜακΚρίβι ξεκαθαρίζει με διπλωματικό μεν τρόπο αλλά απολύτως τα πράγματα τονίζοντας ότι η Ελλάδα δεν έχει κανένα δικαίωμα «να ελέγχει τους τίτλους εκπαίδευσης δασκάλων ή να αξιολογεί το εκπαιδευτικό ίδρυμα.», σύμφωνα με το άρθρο 50 παράγραφος 3 της οδηγίας 2005/36/ΕΚ σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων.

    -Τσιμεντοποίηση της Πάρνηθας και του τμήματος Τατοίου με ΠΔ

    -Το Ταμείο καθυστερεί έως και 18 μήνες να καταβάλει το εφάπαξ και αυτή τη στιγμή εκκρεμούν 12.500 αιτήσεις ήδη συνταξιοδοτηθέντων υπαλλήλων, οι οποίοι φοβούνται ότι θα έχουν την «τύχη» των 80 συναδέλφων τους, οι οποίοι απεβίωσαν.(32,000,000 € έχει από τα 500,000,000 που είναι οι αιτήσεις)

    -Το Δημογραφικό οδηγεί σε εξαφάνιση την Ελλάδα.

    -Στο 3,4% το έλλειμμα το 2007

    -Στα 0,82 το πετρέλαιο θέρμανσης, με το βαρέλι φθηνότερο κατά 32%

    ...& εμείς ασχολούμαστε με μια κυρία που διαχειρίζεται την Εξωτερική Πολιτική μας, ενώ βρέθηκε στην πολιτική από αποτέλεσμα τρομοκρατικής ενέργειας, και έχουμε απαίτηση να κάνει αποτελεσματικά την δουλειά της?

    ΥΓ

    Δεν θα είχα καμία αντίρρηση για την αποστολή συλλυπητηρίου τηλεγραφήματος, αρκεί να είχε κάνει το ίδιο:

    -για την προστασία των μειονοτήτων
    -για την λαθρομετανάστευση
    -για την Κύπρο (...ξέχασα είμαστε υπέρ του σχεδίου Ανάν)
    -για το Κόσοβο
    κλπ

  15. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 09/10/2008 23:06:22

    2) Η Τουρκια έχει κάνει πολλά και διάφορα αλλά ποτέ δεν έχει υποστηρίξει ένοπλη δράση τρομοκρατικών ομάδων εναντίον του ελληνικού κράτους.Μάλιστα Τούρκοι διπλωμάτες σκοτώθηκαν από την ίδια ελληνική τρομοκρατική ομάδα από την οποία σκοτώθηκε ο σύζυγος της Μπακογιάννη.

    Δηλ. οι σφαγές των Ελλήνων εκεί δεν ήταν υποστηριζόμενη τρομοκρατία από τους Τούρκους? Οι Τούρκοι δεν είναι βλάκες. Δεν τους ενδιαφέρει να ξεπαστρέψουν ένα διπλωμάτη αλλά να ξεπαστρέψουν ένα λαό.

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/10/2008 23:12:47

    Δηλαδή όποιος ψηφίζει Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ έχει ταυτόσημη άποψη μέ τίς ηγεσίες τών κομμάτων αυτων...???
    Ωραία άποψη πού ταυτίζει την κομματική γραμμή μέ την γνώμη τού μέσου πολίτη...
    Και φυσικά τσούπ το ΛΑΟΣ και το ΚΚΕ απο δίπλα έτσι γιά να σηματοδοτούμε και τό ΄φαιοκόκκινο μέτωπο΄,
    Ωραίες αλλά παλιές προβοκάτσιες.

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/10/2008 23:16:13

    +1 Εξάκτινε

    -η υποτιθέμενη βόμβα στη Θεσσαλονίκη, που είχε τα γνωστά επακόλουθα στην Ελληνική μειονότητα στην Κωνσταντινούπολη, δεν ήταν τρομοκρατική ενέργεια?
    -οι δολοφονίες Αρμενίων?

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/10/2008 23:20:05

    Η Τουρκία είναι μία χώρα με μεγάλη καταπίεση μειονοτήτων.
    Εδώ όμως μιλάμε για υποστήριξη ένοπλων οργανώσεων σε ξένο κράτος και μάλιστα μέλος του ΝΑΤΟ άρα σύμμαχο.Αυτά τα αποφεύγει.

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/10/2008 23:26:49

    Έχεις απόλυτο δίκαιο ψυχραιμία:

    ουδέποτε εκπαίδευσε Τούρκικής καταγωγής πολίτες για το Βόρειο Ιράκ ή για την Κύπρο, ούτε έχει επέμβει στα εσωτερικά άλλων χωρών (Βοσνία, Κόσοβο, Ναγκόρνο Καραμπάχ, Αρμενία κλπ).

    Απλά τους αναγνωρίζω ότι οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες, ενώ εμείς ...επίτιμοι.

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/10/2008 23:28:42

    Δεν ανέφερες χώρα του ΝΑΤΟ στην οποία επενέβη.

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/10/2008 23:31:42

    Συγνώμη η βόμβα στην οικία του Οτσαλάν στη Θεσσαλονίκη από πράκτορες της ΜΙΤ (σχόλιο 17) δεν μετράει?
    Η δολοφονία Κούρδων και Αρμενίων στην Γερμανία και στο Βέλγιο?

  22. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/10/2008 23:35:45

    ουπς Αττατουρκ αντί Οτσαλάν

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/10/2008 23:39:33

    Μερικά επιχειρήματα είναι σάν να έχει γίνει διάγνωση σε κάποιον άνθρωπο πώς πάσχει απο καρδιοπάθεια αλλά ο γιατρός να ασχολείται μέ μιά φλεγμονή στο νύχι πού ό ίδιος άνθρωπος έχει εμφανίσει.
    Το Τουρκικό κράτος ,τό μοναδικό πολιτιστικό στοιχείο πού έχει να παρουσιάσει είναι οι σφαγές ,οι γενοκτονίες και οι εθνοκαθάρσεις εναντίον άλλων λαών..
    Τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/10/2008 23:40:32

    Για να μην θυμηθούμε την απόπειρα δολοφονίας του Πάπα ....

  25. t avatar
    t 09/10/2008 23:51:51

    Τα Σκόπια θέλουν δικά τους σχολεία στην Αλβανία.
    Η Σκοπιανή πρέσβης στην Αλβανία Krepieva, ζήτησε σήμερα σε συνάντηση με τον Δήμαρχο Kastriot Becaj να ανοίξουν σχολεία Μακεδονικής γλώσσας στην Αλβανία, για να έχουν οι Μακεδόνες δικά τους σχολεία στην Αλβανία. Ο Αλβανικός τύπος το είδε αρνητικά.
    Μήπως τα Σκόπια ανοίγουν νέα μέτωπα στην περιοχή???
    http://macedoniaonline.eu/content/view/3905/1/

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/10/2008 00:22:36

    Οταν είσαι σε μία συμμαχία πρέπει να τηρείς τα προσχήματα.Αλλο μεμονωμένες ενέργειες μυστικών υπηρεσιών και άλλο η συνεχής υποστήριξη ένοπλων ομάδων που δρουν στο εσωτερικό του άλλου κράτους.
    Η πολιτική της υποστήριξης του PKK στην Ελλάδα δικιμάσθηκε και απέτυχε παταγωδώς καθώς τελικά ήλθε σε σύγκρουση με τη διεθνή θέση της χώρας και οδήγησε στα κωμικοτραγικά που έγιναν με την υπόθεση Οτσαλάν.
    Εν προκειμένω το πιθανότερο είναι ότι το τηλεγράφημα έχει σχεση με το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Χουριέτ ότι κάποιος κορυφαίος πεκακας είναι και σήμερα στην Αθήνα.

  27. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/10/2008 00:24:12

    Για οσους δεν το καταλαβαν, η "φιλια των λαων" θα αντικαταστησει την Παναγια στις νεοταξικες εκκλησιες για να μπορουν επιτελους οι ιεροδουλοι της, δηλαδη οι Σοροπληρωμενοι Λιακορεπουσοκουλουρηδες και ΣΙΑ να προσευχονται στην αδελφοσυνη τους διχως ενοχλησεις απο τα κουνουπια του εθνικσιμου αρκει να ειναι Ελληνικα εννοειται.
    By the way, ου λεμε νεοεεληνιστι, και ο Ντελακρουα εθνικιστης πρεπει να ηταν. Ακους εκει να ζωγραφιζει τετοια πραγματα για φορεις του πολιτισμου.

    Και βεβαιως-βεβαιως, που ελεγε ο εμπνευσμενος εκεινος καθηγητης της Βουγιουκλακη στο, αν δεν με απατα η μνημη μου, "Το ξυλο βγηκε απο τον παραδεισο;" θα ξεχυθουν στους δρομους τα μελη της νεοταξικης Ιερας εξετασεως και θα μας επιδιδουν ιδεολογικες κλισεις εναντιον του εθνικισμου και, ποιος ξερει, μπορει και να εφευρουν και ορρο μεταμελειας για να απαλλαγουμε επιτελους απο αυτο το καταραμενο το φαντασιακο εθνικο μας.

    Ινα πληρωθει το ρηθεν υπο του προφητου Φουκουγιαμα οτι τελευσε η ιστορια, για τους Ελληνες εννοω παλι, διοτι οι αλλοι (αδελφωμενοι λαοι) Τουρκοι και λοιποι θα συνεχοζουν την ιστορια τους.

    Πως ειπε Σπυρο εκεινος ο Εγγλεζος ο πολιτικος ο Γλαδστωνας, αν δεν κανω λαθος, "απο οπου περασαν Τουρκοι αφησαν αιμα και πονο πισω τους. Ο μακαριτης ο παππους μου, που μεγαλωσε με Τ. στη Μακεδονια (αυτο για τα τσιρακια παντος ξενου εθνικισμου ) ελεγε "Τον Τουρκο φιλευε και τον κωλο σου φυλαγε" και "Θ γινω...Τουρκος".

    Αει σιχτιρ. Και αυτο Ελληνικο απο το οικτιρω, οικτιρμοι, οικτος κλπ, κλπ, ετσι για τον κ. Λιακο και την παρεα του για να θυμαται ποις κατοικησε πρωτος σαν βατραχοι, που ελεγε ο Πλατων, περιξ της Μεσογειου.

    ΠαραγονταΧ, δεν με αφηνεις να αγιασω εδω περα και συνεχεια με βγαζεις απο την εθελουσια σπηλια οπου κατοικω.

  28. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 10/10/2008 00:31:10

    Μιση ωρα στο κελι του Οτσαλαν,θαταν η σωστη τιμωρια της Ντορας για το τηλεγραφημα...

  29. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 00:33:19

    Νικο ορίστε τό πλήρες απόσπασμα:

    «Let me endeavor, very briefly to sketch in the rudelst outline what the Turkish race was and what it is. It is not a question of Mohammedanism simply, but of Mohammedanism compounded with the peculiar character of the race. They are not the mild Mohammedans of India nor the chivalrous Saladins of Syria, nor the cultured Moors of Spain. They were, upon the whole, from the black day when they first entered Europe, the one great anti-human specimen of humanity. Wherever they went a broad line of blood marked a track behind them, and, as far their dominion reached, civilization disappeared from view.» ? Ουΐλιαμ Γκλάνστοουν, πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας (William Gladstone 1809-1898)

  30. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 00:34:02

    «There is no instance, in Europe, in Asia or in Africa, where the establishment of Turkish domination over another country has not resulted in a reduction of material prosperity and a decline in civilization. Wherever Turkey has emerged victorious it has brought catastrophe. It has never been able to develop in peacetime what it gained in war.» ? Ζωρζ Κλεμανσώ, πρωθυπουργός της Γαλλίας (George Clemenceau 1841-1929)

  31. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 00:38:02

    «One of the keenest impressions which I brought away with me from Smyrna was a feeling of shame that I belonged to the human race.» ? Τζωρτζ Χόρτον, Αμερικανός πρέσβης στη Σμύρνη (George Horton)

  32. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 00:38:34

    «Only the Turks are ready and eager at this moment for a strong offensive movement against civilization. In the light of recent events this constitutes a very grave danger to the whole world. Other nations, worn and weary, ask only for peace. The Turks have no commerce, no manufactures, no merchant marine. They have nothing to lose. They have no culture. They have no training save in bearing arms, no science save the science of war, no art save the lethal art. They are mere marauders.» ? Χένρι Μόργκενταου, Αμερικανός πρέσβης στην Τουρκία και συγγραφέας (Henry Morgenthau 1856-1946)

  33. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/10/2008 00:43:26

    Δεν υπάρχουν μεμονωμένες ενέργειες, φίλε ψυχραιμία.
    Εξαιρείται η Ελλάδα όπου ο καθένας κάνει ότι θέλει θεωρώντας κάθε Υπουργείο που του ανατίθεται κληρονομικό δικαίωμα.(πχ υπόθεση Οτσαλαν και ΥΠΕΞ, Εσωτερικών, Αμυνας κλπ)
    Σου ξανατονίζω αδιαφορώ για το ΡΚΚ, το τηλεγράφημα κλπ, αρκεί η κυρία να εμφάνιζε την ίδια σπουδή και για μειονότητες, Ιμβρο, Τένεδο, Κόσοβο, σχέδιο Ανάν κλπ
    Η διπλωματία είναι ένα σκάκι και όχι δημόσιες σχέσεις μην μας κακοχαρακτηρίσουν.

  34. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 00:43:42

    Φυσικά στά παραπάνω σχόλια τίς πιό ΄ακριβείς΄και δίκαιες ΄ιστορικές ΄απαντήσεις έχουν δόσει Οι Ρεπούση,Λιάκος,Μίχας ,Τετα Παπαδοπούλου,Μακάριος Δρουσιώτης,Δημ.Ψυχογιός,Ρισάρ Σωμερίτης και λοιποί ΄Μεγάλοι Φωστήρες τού Γενους΄ που πολλοί απο αυτούς συγκρότησαν το ΄Μέτωπο Λογικής κατά τού Εθνικισμού΄δηλαδή τής πλήρους υποτέλειας στούς Νεοοθωμανούς.
    Υ.Γ.
    Ξέχασα και τον αστέρα τής ανανεωτικής αριστεράς (βοήθειά μου)Λεωνίδα Κύρκο πού ανέλαβε εργολαβικά να δικαιολογήσει τήν παράδοση Οτσαλάν ,επιτιθέμενος μέ αισχρούς χαρακτηρισμούς εναντίον τών γυναικών που τον συνόδευαν στο τελευταίο του ταξίδι..
    Ολοι θυμόμαστε τίς ύβρεις του εναντίον τής ΄Κυρίας Πέ Κά Κά΄...
    Διεθνιστής ο ερίφης δεν λέω..............

  35. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 10/10/2008 00:54:42

    Από πουθενά δε διαφαίνεται, ούτε έγινε κάποια συγκεκριμένη αναφορά από κάποιο σχολιαστή, στη συγκεκριμένη διπλωματική σκοπιμότητα της κ. Υπουργού Εξωτερικών, όσο αφορά αυτή την τοποθέτηση της. Δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε, ότι στη διπλωματία εντάσσονται και οι ελιγμοί. Η διπλωματία όμως δεν αποτελεί κύρια οργανισμό παροχής δώρων. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Κλαούζεβιτς, που τόσο αρεστά παρατίθεται πάντοτε, όρισε τον πόλεμο ως συνέχιση της πολιτικής. Κατ΄αντιστροφή η πολιτική - και κατά κύριο λόγο η διπλωματία - προηγείται του πολέμου και εντάσσεται κατά συνέπεια μέσα στα σκληρά πλαίσια της πραγματικότητας. Δυστυχώς στην Ελλάδα, όταν κάνουμε λόγο για διπλωματία, αυτόματα πηγαίνει ο νους μας σε ελιγμούς (στην καλύτερη περίπτωση) ή παραχωρήσεις, που κατά κανόνα συμβαίνουν κάτω από την άσκηση άμεσης ή έμμεσης πίεσης. Αυτό που λέγεται διπλωματία πυγμής, έστω εν δυνάμει, είναι κάτι τελείως άγνωστο για την Ελλαδική εξωτερική πολιτική. Βεβαίως αυτό που προέχει δεν είναι η συγκεκριμένη επιλογή των μέσων, που εν τέλει υπόκειται ως κίνηση τακτικής στην μακροπρόθεσμη στρατηγική, αλλά η ίδια η στρατηγική, η οποία αποτελεί το μεγάλο και μόνιμο έλλειμμα της Ελλαδικής εξωτερικής πολιτικής. Με αυτή την έννοια δεν θέλω να μειώσω τον πατριωτισμό των Ελλήνων πολιτικών, ή του διπλωματικού σώματος στο σύνολό του. Τουναντίον, όπως φάνηκε στην περίπτωση της αντιμετώπισης του σχεδίου Ανάν, από ένα τμήμα του Ελλαδικού κατεστημένου, αλλά και από το βέτο που έγινε στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, έχουν αρχίσει να δημιουργούνται ευαισθησίες, που βρίσκονται σε χώρους πολύ πέραν του παραδοσιακού αντιιμπεριαλιστικού - πατριωτικού κινήματος. Όσο ανεπεξέργαστο, ή ως ένα βαθμό και αφελές, εάν υπήρξε το πολιτικό πλαίσιο, πάνω στο οποίο κινήθηκε το αντιιμπεριαλιστικό κίνημα, τα ερεθίσματα που έθεσε, και ο έστω πολύ μερικός επαναπροσανατολισμός που επέφερε κύρια σε επίπεδο πολλών συνειδήσεων, αισθάνομαι ότι το δικαιώνουν (με αυτή την έννοια νομίζω ότι πήγαν χαλάλι και τα αρκετά ζευγάρια σόλες, που έλειωσαν).
    Η κακοδαιμονία της Ελλαδικής εξωτερικής πολιτικής νομίζω ότι δεν αφορά μόνο - ή στο κάτω κάτω της γραφής κύρια - τις διαθέσεις, όσο πριν απ΄ όλα μια μακάβρια παρανόηση, που έχει επικρατήσει από καταβολής Ελλαδικού κράτους. Και δυστυχώς σε αυτή την παρανόηση δεν συνέβαλαν μόνο τα μέγιστα οι Φιλελεύθεροι κατά την περίοδο του Βενιζέλου, αλλά σε πολύ σημαντικό βαθμό και η αριστερά (ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ). Αυτή η παρανόηση προέρχεται από την αντίληψη της "Ψωροκώσταινας". Επικράτησε δηλαδή η νοοτροπία, ότι τα ζωτικά μας θέματα θα προωθηθούν καλύτερα, μόνο εάν πλευρίσουμε κάποιο ισχυρό προστάτη και επιτύχουμε να συνδυάσουμε τα συμφέροντα μας με τα δικά του. Η νοοτροπία αυτή στάθηκε, κατά την άποψη μου, όχι μόνο αντιπαραγωγική και άσκοπη, αλλά και ολέθρια. Βεβαίως οι θεωρητικοί της εξάρτησης, που συχνά έφτασε τα όρια της υποτέλειας, βρίσκουν πάντοτε επιχειρήματα, που κατά κανόνα γίνονται πιστευτά από το λαό. Αποτέλεσμα είναι, η κατά την άποψη μου ΜΟΝΙΜΗ οπισθοδρόμηση της χώρας. Βεβαίως υπάρχουν τελείως διαφορετικές εκτιμήσεις, που αναφέρονται όχι μόνο στα ιστορικά γεγονότα, αλλά και στις σύγχρονες επιλογές, που ενώ για άλλους αποτελούν επιτεύγματα, για άλλους οι συνέπειες είναι, αλλά το κυριότερο εικάζονται να είναι στο άμεσο μέλλον, ζοφερές.
    Κανείς όμως, άσχετα πώς εκτιμά τα πράγματα, δεν μπορεί να παρακάμψει τη δυνατότητα, ότι οι επιλογές της εξωτερικής πολιτικής, ουδέποτε εστράφησαν προς τις γειτονικές χώρες, στην προοπτική οικοδόμησης ενός κονσένσους για την περιοχή. Οι επιλογές που έγιναν στην ουσία ενίσχυσαν το δόγμα του κατακερματισμού των μικρών, με στόχο την ευκολότερη επιβολή των μεγάλων.
    Όποτε οι επιλογές μας, παρέκαμψαν αυτό το λανθασμένο προσανατολισμό και ακολούθησαν την οδό της στήριξης στις δυνάμεις μας, καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας. Κλασσικό παράδειγμα αποτελεί ο Μακεδονικός Αγώνας, που στηρίχθηκε βασικά στην πρωτοβουλία ιδιωτών. Ένας από τους λόγους που αποφεύγεται μια εύστοχη διδασκαλία της ιστορίας στα σχολεία, στοχεύει στο να ενισχυθούν εκείνες οι δομές στη λειτουργία της αντίληψης και τα στερεότυπα, που μας οδηγούν στην αγκαλιά των "προστατών". Στην ουσία πρόκειται για μια πρακτική νεοαποικιακού τύπου, όσο και εάν αρεσκόμαστε να εξαίρουμε την υποτιθέμενη αυτοτέλεια μας. Διότι συχνά τα δεσμά που έχουν παγιωθεί στη ψυχοσύνθεση, είναι χειρότερα από την άμεση και έμμεση υλική πίεση, που μπορεί να δεχόμαστε.
    Ένα άλλο σοβαρό θέμα που θίγει η ανάρτηση είναι ο χαρακτήρας του αγώνα των Κούρδων. Και εδώ έχουν δυστυχώς επικρατήσει παρανοήσεις, προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Οι φίλοι που χαρακτηρίζουν τον αγώνα των Κούρδων ως τρομοκρατικό, είναι βαθύτατα αντιδραστικοί και αναπαράγουν Νατοϊκή και τουρκική προπαγάνδα. Τέτοια πρόσωπα αδυνατούν, κατά την άποψη μου, να προσφέρουν το παραμικρό στα Εθνικά Θέματα της Πατρίδας. Παραβλέπουν ότι στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται περί ενός εθνικού-απελευθερωτικού αγώνα, με συγκροτημένα στρατιωτικά τμήματα, που συγκρούονται με τον στρατό του τουρκικού κράτους, επιφέροντας του ευαίσθητα πλήγματα, άσχετα εάν οι απώλειες των ίδιων, λόγω υποδεέστερου πολεμικού εξοπλισμού, είναι μεγαλύτερες.
    Αυτή είναι όμως η μία πλευρά του νομίσματος. Είναι γνωστό ότι το τουρκικό κράτος με τις ένοπλες δυνάμεις του, διέπραξε και εξακολουθεί να διαπράττει μαζική τρομοκρατία σε βάρος των Κούρδων, σβήνοντας ολόκληρα κουρδικά χωριά από τον χάρτη. Ο κανιβαλισμός του τουρκικού κράτους και η ασύστολη παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων έχουν κάνει ακόμη και την ΕΕ. να φρίξει (για να μην αναλισκόμαστε φαρισαϊκά μόνο στην καταδίκη της ΕΕ απέναντι στους Κούρδους). Δυστυχώς όμως αυτή η πρακτική έχει οδηγήσει τους Κούρδους να αισθάνονται ότι δικαιούνται και αυτοί να χρησιμοποιούν τρομοκρατικές μεθόδους στη σύγκρουση τους με το τουρκικό κράτος, γεγονός, που οφείλουμε να χαρακτηρίσουμε ως απαράδεκτο. Διότι ποτέ δεν δικαιούμαστε να κάνουμε χρήση αθέμιτων μεθόδων, επειδή αντίστοιχες χρησιμοποιεί ο αντίπαλος σε βάρος μας. Οι άμαχοι, τα παιδιά, και οι τουρίστες δεν φταίνε πουθενά και ουδείς δικαιούται να τα δολοφονεί.
    Αναμφίβολα οφείλουμε, για πολλούς λόγους, να υποστηρίξουμε τον εθνικό - απελευθερωτικό αγώνα του Κουρδικού λαού. Όμως ταυτόχρονα είμαστε υποχρεωμένοι να καταδικάσουμε την εφαρμογή τρομοκρατικών μεθόδων, ως απαράδεκτη, αλλά και από πλευράς σκοπιμότητας αναφανδόν επιβλαβή. Δεν μπορούμε, ως λαοί να εφαρμόζουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά, όπως ο Μπους, στο ζήτημα της τρομοκρατίας. Όχι μόνο διότι ο αγώνας μας, από τη φύση του δικαιούται να απολαμβάνει του ηθικού πλεονεκτήματος. Αλλά και διότι η επανάληψη των μεθόδων του αντιπάλου, μας φέρνει κοντά του και μας αποκτηνώνει. Το μέλλον δεν ανήκει μόνο στους τολμηρούς, αλλά και σε αυτούς που μπορούν να υπομένουν. Διότι δίχως αρχές, είμαστε ήδη για το λαό και την ιστορία νεκροί. Η Καρτερία, όπως διακηρύσσει ο Εθνικός Ύμνος, είναι σημαντική ιδιότητα της Ελευθερίας.

  36. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 10/10/2008 01:08:44

    Νίκο,
    ως προς την ετυμολογία:
    siktir-mek, το την γενετησίαν πράξιν υφίστασθαι.
    Εκ του sik = _ωλή.
    Εκτός και αν με το "οικτίρω" ήθελες να... οικτίρεις κάποιον συνομιλιτή παραπάνω -χωρίς όμως να έχεις δίκιο ούτε σε αυτό.

  37. Factorx avatar
    Factorx 10/10/2008 01:11:34

    Δείτε κι αυτό !!!!!

    Εξαγωγή του προβλήματος που αντιμετωπίζει με τους Κούρδους και που υπονομεύει τα θεμέλια της Τουρκικής Δημοκρατίας επιχειρεί και πάλι η Άγκυρα.
    Στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας «HURRIYET», δημοσιεύεται στην πρώτη σελίδα ως κύριο θέμα, ο ισχυρισμός των τουρκικών Μυστικών Υπηρεσιών, πώς ο υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του PKK, Αχμέτ Γκιουλαμπί Ντερέ , «φιλοξενείται» στην Αθήνα με κανονική άδεια παραμονής και ταξιδιωτικά έγγραφα, που του επιτρέπουν να μετακινείται στην Ευρώπη.
    Η τουρκική εφημερίδα δημοσιεύει και την διεύθυνση της κατοικίας του Κούρδου αξιωματούχου, η οποία βρίσκεται στη Δάφνη.
    Κατά την εφημερίδα, ο Αχμέτ Γκιουλαμπί, καταζητείται με κόκκινο δελτίο, από την INTERPOL. Ωστόσο οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται παρουσιάζουν το μέλος της κουρδικής οργάνωσης, στο Συμβούλιο της Ευρώπης στο Στρασβούργο, εγείροντας σοβαρές επιφυλάξεις για το πώς ο συγκεκριμένος καταζητούμενος, κατόρθωσε να αποφύγει όλους τους αυστηρούς ελέγχους που διεξάγονται στους ευρωπαϊκούς θεσμούς.
    Επίσης έχει ενδιαφέρον το γεγονός, ότι η «αποκάλυψη» της εφημερίδας γίνεται με ανταπόκριση από τις Βρυξέλες. Όπως εξηγούν τουρκικοί δημοσιογραφικοί κύκλοι, είναι προφανές πώς οι Μυστικές Υπηρεσίες της γείτονος, «προμήθεψαν» τον συγκεκριμένο ανταποκριτή με το «υλικό», προκειμένου να στηθεί από το εξωτερικό, η «προβοκάτσια» κατά της Αθήνας .
    Είναι η πολλοστή φορά που η Άγκυρα με το «Βαθύ Κράτος», επιχειρούν να εμπλέξουν την Αθήνα στην υπόθεση του πολέμου της Νοτιοανατολικής Τουρκίας. Στην παρούσα φάση και ενώ έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο του τουρκικού ΓΕΕΘΑ, η κατάσταση στα σύνορα Τουρκίας – Ιράκ, με τα αλλεπάλληλα αιματηρά επεισόδια των τελευταίων ημερών, η Άγκυρα χρησιμοποιεί και πάλι το «χαρτί» του εξωτερικού εχθρού.
    Εδώ και έναν μήνα, το συγκρότημα του μεγαλοεκδότη Ντοάν, που εκδίδει αυτήν την εφημερίδα, βρίσκεται σε ανοικτό πόλεμο με τον πρωθυπουργό, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ,εκπροσωπώντας τα συμφέροντα του «Βαθέως Κράτους», με ότι αυτό συνεπάγεται στην επιλογή της πολιτικής γραμμής...


    http://greece-salonika.blogspot.com/

  38. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/10/2008 01:11:36

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ότι είμαστε ο μοναδικός λαός που έχει περάσει στο DNA του η ανάγκη προστάτη για την υπεράσπιση εθνικών θεμάτων.
    Δυστυχώς όταν από το 1821 έχουμε Αγγλικό Ρωσσικό Γαλλικό κόμμα (το 1948 προστέθηκε και το ΗΠΑ), η παραπάνω θαυμάσια ανάλυση καταδεικνύει τη γύμνια των πολιτικών μας.

    ΥΓ

    κάποτε θα έπρεπε να διδαχτεί και στα σχολεία μας ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία, αντρών σαν τον Παύλο Μελά και τον διπλωμάτη Ιων Δραγούμη, χάρισαν την Μακεδονία στην Ελλάδα, όταν το ελληνικό Κράτος δεν ασχολιόταν με τρομοκράτες....

  39. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 01:17:10

    Ε αφού έχουμε και μαθήματα ετυμολογίας ,ορίστε και η ετυμολογία τής λέξης Λακές:1: υπηρέτης ντυμένος με ειδική στολή, 2: δουλοπρεπής, γλείφτης, τσιράκι (από τη γαλλική λέξη laquais).

  40. blue nile avatar
    blue nile 10/10/2008 01:45:54

    ...όταν η βλακεία μπει σε κίνηση ποιος μπορεί να τη σταματήσει ?... παραφράζω λίγο Σεφέρη αλλά τι να κάνεις...έχω βαρεθεί όλη την εκσυγχρονιστική σαχλαμάρα που ξεχειλίζει σε μερικά κείμενα...επικλήσεις νομιμότητας, αιτιολόγήσεις του αέρα, εκτιμήσεις του ποδαριού και άλλα πολλά..
    Κάποιες παραδοχές πρώτα.
    1) Η Τουρκία αποτελεί νυν και αεί σταθερό αταλάντευτο ΕΧΘΡΟ. Όχι μόνο τώρα αλλά τα τελευταία χίλια χρόνια που η συνύπαρξη μαζί της μπορεί να χαρακτηριστεί σαν μια ένοπλη ομοαιχμία.
    Και αυτό δείχνει να διατηρείται όσες επιθέσεις φιλίας και να κάνουμε κατά καιρούς οσο και να προσπαθούμε να ξεχάσουμε Χίους, Σμύρνες, Κύπρους.
    Σε μια σχέση χρειάζονται δύο. Η τουρκία αποδεικνύει έμπραχτα, καθημερινά ότι δεν τη νοιάζει μια ειρηνική συνύπαρξη με την Ελλάδα. Οι επεκτατικές της προθέσεις σε βάρος μας είναι σαφείς. Φοβάμαι ότι οι προσπάθειες εξευμενισμού φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα ανοίγοντας την όρεξη των γειτόνων μας περισσότερο.
    Έχουμε δηλαδή απέναντι έναν εχθρό και μάλιστα έναν εχθρό που δείχνει αρκετά ισχυρότερος από μας. Μια πολύ σοβαρή απειλή. Εμείς τι κάνουμε ?
    Αμυνόμαστε σε κάθε επίπεδο, διπλωματικό κυρίως.
    Και η καλύτερη άμυνα είναι η επιθετική διπλωματία.
    Μη φοβάστε δεν θα εκστρατεύσουμε απέναντι.
    Επιθετική διπλωματία σημαίνει η δημιουργία θέματος επί παντός επιστητού επί παντός προσφερομένου.
    Τι αντιμετωπίζουν οι Τούρκοι, Κουρδικό πρόβλημα, από δίπλα εμείς να σιγοντάρουμε τους Κούρδους να θεωρητικολογούμε για τα δικαιώματα των λαών και ότι περνάει από το χέρι μας για την κατά των Τούρκων ανάδειξη του προβλήματος.
    Δυστυχώς από το θέμα της ευρωπαικής πορείας της γείτονικής χώρας (που εκεί αναγνωρίζω κάποιες σκοπμότητες) μέχρι ότι άλλο βάλει ο νους η Ελλάδα μονίμως βλέπει την Τπυρκία σαν μια φίλη σύμμαχο χώρα. Και δεν μιλάω για τους τύπους αλλά για τα ουσιαστικά..
    Τα πρώτα χρόνια της διακυβέρνησης Καραμανλή ο Μολυβιάτης άφησε ένα δικό του λαμπερό σημείο αναφοράς. Λειτούργησε το ΥΠ.ΕΞ. όπως έπρεπε εφαρμόζοντας τα αυτονόητα. Η Ντόρα προσπαθεί να αφήσει ένα δικό της στίγμα στο υπουργείο κα πάει από το κακό στο χειρότερο με τον συμφεροντολογική και ενδοτική υπακοή της στα κελεύσματα των ιμπεριαλιστών . Μεγάλη ανάγκη να αντικατασταθεί και ακόμα μεγαλύτερη να μη κυβερνήσει ποτέ.

  41. Le canard avatar
    Le canard 10/10/2008 01:55:15

    Σίγα να μην ασχολείτο ο Λένιν με τον Γιωργάκη και τη Ντόρα...

  42. Greco avatar
    Greco 10/10/2008 02:16:52

    Γεια σου μποτιλια!!!

  43. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 10/10/2008 02:22:30

    Το θέμα με τον πεκακά στην Αθήνα είναι σικέ. Δεν μπορώ να επεκταθώ. Αλλά ακούστε με: σικέ. Αλλού βρίσκεται το νόημα του άρθρου της τουρκικής εφημερίδας.

  44. Greco avatar
    Greco 10/10/2008 02:25:10

    φακτορα γιατι δεν εμφανιζει ενα σχολιο μου?υπαρχει καποιο προβλημα με το περιεχομενο?

  45. Greco avatar
    Greco 10/10/2008 02:33:17

    γιατι δεν το εμφανιζει?επειδη αναφερω δυο νησακια?

  46. Νίκος avatar
    Νίκος 10/10/2008 03:57:12

    Χριτοφορε (#37), οχι δεν οικτιρω ποτε κανενα, δεν μου αρμοζει. Ουδεν προσωπικο. Ακομα και οταν διαφωνω ριζικα, αλλα εχω την αμυδρη εντυπωση οτι ειμαστε σε πολεμο με τους απεναντι, αλλο αν σφυριζουμε κλεφτικα διοτι π.χ....δεν εχουμε βληματα για τα Παντζερ (Λεοπαρντ) κλπ. Ας οψονται τα βληματα του Αθηναισταν. Δεν υπαρχει πολιτικη, απλα λουφαζουν. Σκεφτειτε χαλια οπως το '74, οταν ειχε υπεροπλια το Αθηναικο δουλισταν. Η χουντα ειχε αγορασει οπλα 2 δις!!! δολλαριων τοτε, και 24 Φαντομ, αν δεν κανω λαθος. Και λοιπον; τα ειδαμε ολοι, ενα κρατος γεματο σκουληκια-πρακτορες, οπως και τωρα, ειναι χαμενο απο χερι. Οι Τ. εχουν σοβαρο κρατος. Για να αντιλφθειτε τι κρατος εχουμε, πριν χρονια εστειλα, κακη μου τυχη, τα ερμα τα πτυχια μου στο ΔΙΚΑΤΣΑ αλλα στη προηγουμενη διευθυνση. Περασαν μηνες, οταν πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι "..δεν εχουμε αρκετο προσωπικο για να τα παρει!!!". Λοιπον, σας λεω πιστευετε οτι τετοια καθηκια θα υπερασπιστουν το Αιγαιο; Θα λεν ...δεν ειχαμε ...βληματα. Τι πολιτικη να κανουν τετοια υποκειμενα; τεμεναδες ναι. Ζειμπεκικα ναι. Οταν πηγαινουν στο γραφειο στις 8, πινουν καφε για δυο ωρες και φευγουν στις...2. Εις υγειαν τα κοροιδα. Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι. Κυτταχτε τι ανθρωποι κυβερνουν....Βουλγαρακηδες και ΣΙΑ, Γιωργακηδες και ΣΙΑ.

    Οσο για την ριζα που παρεθεσες, προερχεται απο τον οικτιρμο, τουλαχιστον ετσι λενε φιλοι Πολιτες εδω. Οπως και πολλα πολλα αλλα, αυτα αρα'γε ταχουν αναλυσει οι Λιακορεπουσηδες; Ή βγηκαν απο το κενο της ιστοριας πριν αποκτησουμε εθνικο φαντασιακο;

    ΠαραγονταΧ (#38), ο,τι δηποτε αποδυναμωνει το απεναντι κεμαλοφασισταριο ειναι ξυμμαχος.

    Σπυρο, ευχαριστω για τις λεπτομερειες.

  47. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 10/10/2008 07:26:41

    Factorx – έχεις εμμονή και εσύ με το «βαθύ κράτος « στην Τουρκιά και σωστά .Έχω μια παρατήρηση το εδώ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ η παρακράτος τι ρόλο παίζει .Η οικονομική και ενεργειακή(περιβαλλοντική ) επιτήρηση δεν είναι αποτέλεσμα δράσεως του .

  48. nas avatar
    nas 10/10/2008 10:12:29

    Γουστάρω σχόλια...η χαρά της ΕΥΠ...

  49. Factorx avatar
    Factorx 10/10/2008 11:20:24

    @nas: τα κυπατζίδικα στους απογόνους του Μένιου, έτσι; Εσενα σε αφήνουν να λες οτι σου κατεβαίνει ασχολίαστο

  50. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 10/10/2008 11:49:51

    Ωραίες οι αναλύσεις, γιατί βοηθούν όσους από εμάς δεν έχουμε την γνώση να ψάξουμε περισσότερο την Ιστορία. Και αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα που βγαίνει. Διαβάστε την Ιστορία γιατί πρέπει να είμαστε όλοι σε θέση άριστης γνώσης για το τι έχει διαμειφθεί τα τελευταία 2500 χρόνια (πολλά είναι, αλλά πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή). Ένα από τα πρώτα διδάγματα της Ιστορίας είναι ότι μόνο όταν γνωρίζεις την Ιστορία σου, εκτιμάς τις ρίζες σου, αγαπάς τον τόπο σου, έχεις γαλουχηθεί με τις αρχές και τις αξίες που κάποιοι πολύ παλιά δίδαξαν αλλά και πολλοί στη συνέχεια έζησαν με οδηγό τους αυτά, μπορείς να υπερασπίζεσαι με τον δέοντα τρόπο τα κεκτημένα.
    Το γεγονός ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν υφίσταται στις σύγχρονες (;;;) κυβερνήσεις μας είναι το ανησυχητικό και επίφοβο.
    Το γεγονός ότι συνεχιστές βρίσκονται στα ιστολόγια, άσχετα εάν ορισμένοι τους ονοματίζουν εθνικιστές, είναι παρήγορο. Αυτό που μένει είναι να πληθύνουν οι φωνές, να δυναμώσει, η ένταση, να διαχυθεί η γνώση, και να δημιουργηθεί αισιοδοξία που θα πηγάζει από γνώση και πεποίθηση του περί δικαίως αισθήματος.
    Αισιοδοξώ.

  51. nas avatar
    nas 10/10/2008 14:19:09

    Καλά, εσύ αγαπητέ Φακτορ δεν με σχολιάζεις όταν με βρείς μπόσικο; εντάξει, χέστηκε η φοράδα, που η Ντόρα (συ)Λυπήθηκε για τους Τούρκους που σκοτώθηκαν σε μάχη με του Κούρδους. και ιστορία έχω διαβάσει για να μπορώ να ξεχωρίζω τι είναι και τις δεν είναι υπέρ της χώρας μας, όμως όποιος είναι εναντίον της Τουρκίας δεν σημαίνει ντε και καλά πως είναι υπέρ της Ελλάδας, έτσι; Ή δεν σημαίνει πως εμείς οι Έλληνες, μόλις ακούμε λέξεις όπως Αρμενία, Σερβία, Κουρδιστάν, πρέπει να κατεβάζουμε τα βρακιά μας απο τη χαρά... τους είδαμε στη μακραίωνη ιστορία πως φέρθηκαν κατά καιρούς... εντάξει, αφού σας αρέσει, κάντε παιχνίδι με τη Ντόρα και με το Γιώργο, που με τη βοήθεια του Ρόντου μας οδηγούν σε αφελληνισμό! ενώ οι άλλοι, με τους κουμπάρους, τι κουμπαριές και τις ΤΑΛΑΤιές το πάνε καλά το γράμμα...

  52. strabon avatar
    strabon 10/10/2008 14:22:42

    Ξέρουμε γιατί θέλουν το Γιωργάκη οι Αμερικανοί και οι οι 6 καναλάρχες. Οι Έλληνες ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ τι ακριβώς συμβαίνει;
    Φαντάσου το Γιωργάκη πρωθυπουργό να διαπραγματεύεται το Σκοπιανό με τους Αμερικανούς. [Ο Πάγκαλος είχε παραδεχθεί ότι το 2001 παρακαλούσαν τους σκοπιανούς να δεχθούν το ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΣΚΟΠΙΑ και οι σκοπιανοί τους έφτυσαν – τόσο καλός στη διαπραγμάτευση ο φιλέλληνας George!]
    Φαντάσου το Γιωργάκη να διαπραγματεύεται το Κυπριακό με τους Τούρκους και τους Αμερικανούς. [Το σχέδιο Ανάν που είχει αποδεχθεί ΠΛΗΡΩΣ ο George θα ξαναέλθει άμεσα, πάει η ανεξάρτητη Κύπρος για πάντα].
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΜΕ Η ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΛΑΒΩΣΕΙ;

  53. nas avatar
    nas 10/10/2008 14:31:32

    Καλά, βρε strabon, στραβωμάρα έχεις; οι κύπριοι δεν έχουν ανάγκη ούτε το Γιωργάκη, ούτε τον Κωστάκη, πλέον. Είναι στην ΕΟΚ... πάει η ΕΟΚΑ, αποτελεί ανάμνηση... πάντως αν τον θέλουν και οι 6 καναλάρχες τον Γιωργάκη, ε, τότε μάλλον θα υποκύψουμε στις ορέξεις τους...

  54. Greco avatar
    Greco 10/10/2008 16:47:34

    Ρε @nas η ιστορια νομίζεις καθοριζει ποια χωρα ειναι υπερ η κατα μιας αλλης χωρας?ή τα συμφεροντα και η γεωπολιτικη?

    θα τρελαθουμε τελειως?...αν ειναι ετσι να βαλουμε και το ιραν σε black list γιατι μας πολεμησε ο ξερξης πριν 2500 χρονια

    Ζητω η Ιμβρος και η Τενεδος!!

  55. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 18:33:32

    Και Ντοράκιας και Γιωργάκιας γίνεται???
    Αμ γίνεται τελικά φαίνεται...
    Ωραία προοπτική γιά τον τόπο.

  56. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/10/2008 19:52:22

    "Νοων..νοιειτω" (#51)
    Ένα από τα πρώτα διδάγματα της Ιστορίας είναι ότι μόνο όταν γνωρίζεις την Ιστορία σου, εκτιμάς τις ρίζες σου, αγαπάς τον τόπο σου, έχεις γαλουχηθεί με τις αρχές και τις αξίες που κάποιοι πολύ παλιά δίδαξαν αλλά και πολλοί στη συνέχεια έζησαν με οδηγό τους αυτά, μπορείς να υπερασπίζεσαι με τον δέοντα τρόπο τα κεκτημένα".

    Ετσι ακριβως. Οι Δημου και ΣΙΑ δεν πηγαν ποτε σε Ελληνικο σχολειο ουτε ξερουν τιποτα απο λαικο πολιτισμο. Ξερουν μονο τον θλιβερο περιγυρο των Ελληνικων πολεων (ο Θεος να τις κανει πολεις, χωρια με 100.000 σπιτια ειναι) και τις ξενηλατες παπαριες των που περναν απο μετανωτερικους διηθητηρες των στην ξενην ψευτοκλασσικων τους σχολειων.Οι Λιακορεπουσοκουλουρηδες αποτιναξαν τους εθνικους αταβισμους τους και με τη βοηθεια των αφεντικων τους (σε ρευστο) προσπαθουν να μας τυφλωσουν πολιτικα.

    Διαβαστε το κατω (Α ρε Ζουραρι, Ο Θεος να σε εχει καλα).
    http://www.antibaro.gr/society/zouraris_xaskakes.php

  57. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 20:27:23

    Μήπως είδε κανείς χτεσινή εκπομπή της ΕΤ3???
    Βασίλης Βασιλικός και Παύλος Τσίμας συμφώνησαν πώς πρέπει να δοθεί σε κάποιον δρόμο τής Σαλονίκης το όνομα τού Κεμάλ...Γιά να μήν τά χώνουμε μόνον στον Τρεμόπουλο..
    Τι είναι όλοι αυτοί ρε???
    Τι παριστάνουν όλα αυτά τά τίποτα ???

  58. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/10/2008 20:29:26

    Μάλιστα ο κυρ Παύλος Τσίμας αντιπαρέβαλε το ότι έχει δοθεί το όνομα τού Ρήγα Φεραίου σε δρόμο τής Τεργέστης...
    Nομίζουν πώς μιλάνε σέ αποβλακωμένους ιθαγενείς και παραλληλίζουν Κεμάλ με Ρήγα??

  59. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 11/10/2008 23:58:40

    ΚΟΥΡΔΟΙ, ΟΙ ΠΕΤΑΛΩΤΈΣ


    «Βρισκόμουν ακόμη στην Ιταλία, όταν έλαβα από την Αθήνα, από τον Υπουργό της Κοινωνικής Προνοίας, τηλεγράφημα αν δέχουμαι ν’ αναλάβω τη Γενική Διεύθυνση του Υπουργείου με ειδική εντολή να πάω στον Καύκασο όπου κιντύνευαν πάνω από εκατό χιλιάδες Έλληνες και να προσπαθήσω να βρω τρόπο να μετακομιστούν στην Ελλάδα σώοι .. Έφυγα απο την Ιταλία, πέρασα από την Αθήνα, πήρα μαζί μου μια δεκαριά διαλεχτούς συνεργάτες, τους περισσότερους Κρητικούς, κι έφυγα για τον Καύκασο, να δω από κοντά πώς θα μπορέσουν να σωθούν οι χιλιάδες αυτές ψυχές.

    Από το νότο οι Κούρδοι ΠΕΤΑΛΩΝΑΝ όσους Έλληνες έπιαναν, κι από το βορρά οι μπολσεβίκοι κατέβαιναν με φωτιά και με τσεκούρι. και στη μέση οι Έλληνες του Μπατούμ, του Σοχούμ, της Τιφλίδας, του Καρς, κι όλο στένευε γύρα από το λαιμό τους η θελιά, και περίμεναν, γυμνοί, πεινασμένοι, άρρωστοι, το θάνατο ..

    Περάσαμε τη Γεωργία, μπήκαμε στην Αρμενία, απόξω από το Καρς, τις μέρες εκείνες, είχαν πάλι πιάσει οι ΚΟΥΡΔΟΙ τρεις Έλληνες και τους είχαν
    ΠΕΤΑΛΩΣΕΙ σα μουλάρια…»,

    Καζαντζάκης, «Αναφορά στον Γκρέκο», κεφ. ΚΖ΄.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.