#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2011 12:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συλλαλητήριο κατά του μνημονίου

[caption id="attachment_104579" align="alignnone" width="600" caption="φωτο www.in.gr"][/caption]

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τα νέα μέτρα πραγματοποιούν αυτή την ώρα στην Ομόνοια, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Οι διαδηλωτές θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τη Βουλή, όπου αναμένεται να συναντηθούν με τους «αγανακτισμένους».

Τα συνδικάτα έχουν αποφασίσει την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με 24ωρη πανελλαδική απεργία, την ερχόμενη Πέμπτη, για τους εργαζομένους των ΔΕΚΟ και των υπό εκποίηση επιχειρήσεων και οργανισμών του Δημοσίου, στην οποία αποφάσισε συμμετοχή και η ΟΤΟΕ και νέα 24ωρη γενική απεργία στις 15 Ιουνίου.

Σε κινητοποιήσεις προχωρούν τη Δευτέρα 6 Ιουνίου και οι εργαζόμενοι στο μετρό. Σε κοινή ανακοίνωσή τους, τα σωματεία των εργαζομένων στην ΑΜΕΛ αναφέρουν ότι θα ακινητοποιήσουν τους συρμούς του μετρό, από την έναρξη της πρωινής βάρδιας έως τις 4 το απόγευμα.

Επίσης, την Τρίτη συνέρχονται σε νέα συνεδρίαση οι ηλεκτροδηγοί σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ για να αποφασίσουν το απεργιακό πρόγραμμα, προσανατολιζόμενοι σε επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις.

Θεσσαλονίκη

Μεγάλη κινητοποίηση απ’ άκρη σ’ άκρη στη Θεσσαλονίκη προγραμματίζουν γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο οι 'Αγανακτισμένοι» Θεσσαλονικείς. Ετοιμάζουν μεγάλες συγκεντρώσεις και πορείες με ποδήλατα, μηχανάκια και αγκαλιά τα κατσαρολικά σε Καλαμαριά, Εύοσμο, Χαριλάου, Τούμπα κ.ά πέρα από το κεντρικό σημείο συνάντησης, τον Λευκό Πύργο. Θα συνεχιστεί και η συγκέντρωση υπογραφών με αίτημα τη διενέργεια δημοψηφίσματος για να αποδεσμευτεί η χώρα από το μνημόνιο. Οι "Αγανακτισμένοι" απευθύνουν κάλεσμα στους κατοίκους να συμμετέχουν μαζικά στις κινητοποιήσεις ενωμένοι και χωρίς κομματικές ταμπέλες.

Για σήμερα προγραμματίζεται μηχανοκίνητη πορεία στις 17:00 με αφετηρία το Μέγαρο Μουσικής και κατάληξη τον Λευκό Πύργο ενώ διοργανώνεται εργατικό συλλαλητήριο το πρωί στην Πλατεία Αριστοτέλους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. beckam avatar
    beckam 04/06/2011 13:06:06

    Παιδιά ο Παναγόπουλος (ΓΣΕΕ) και ο Παπασπύρος (ΑΔΕΔΥ) είναι υπαρκτά πρόσωπα;...έχουν χαθεί τον τελευταίο ενάμιση χρόνο...όταν το Μάρτιο του 2009 ανακοίνωνε η Κυβέρνηση ΝΔ πάγωμα (!!!) μισθών μιλούσαν για πάγωμα των πολιτών....

  2. man8os avatar
    man8os 04/06/2011 13:10:37

    Ξεχασαν να ξυπνισουν, τωρα τους προσπερασε η ιστορια.

  3. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2011 13:19:31

    Τι λέει το πανώ?
    ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ Δεν αντέχουμε άλλο να βάζουμε πλάτη στην κυβέρνηση?

    • Orestios avatar
      Orestios @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2011 17:47:01

      +1000000

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 04/06/2011 13:19:37

    Aσε μας ήσυχους ρε πασοκοΠαναγόπουλε...

  5. A.M. avatar
    A.M. 04/06/2011 14:01:01

    Αυτό είναι .. ανέκδοτο!!!
    Το ανέκδοτο του 2011!
    Τα κομματόσκυλα του πασοκ .. κάνουν συλλαλητήριο!
    Κατά της κυβέρνησης που τα ταΐζει;;;!!!!
    Και που μεθαύριο καλά νάμαστε τα προορίζει και για υπουργούς;;;;!!!!

    Για γέλια ή για κλάματα;

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/06/2011 14:22:09

    Εμένα μου αρέσει το ρεζιλίκι τους... η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ να μαζεύουν 500 άτομα όσες είναι οι καρέκλες δηλαδή και στην πλατεία παραπάνω ...στο Σύνταγμα να είναι χιλιάδες κόσμος...

    ΥΓ

    στην "ομιλία" που έκαναν στο ΥΠΠΟΤ την Πέμπτη να μας ενημερώσουν για τη συγκέντρωση είχε γέλιο όταν τους φώναζαν συνθήματα και οι συνάδερφοι είπαν ότι θα πάνε Σύνταγμα και όχι Ομόνοια... οπότε οι "εκπρόσωποι" υποχώρησαν και είπαν να πάνε Ομόνοια και μετά πορεία... πάλι μόνοι τους με τις καρέκλες οι συνδικαλιστές...

    Προσωπικά βέβαια κατανοώ τα προεδρεία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ ...ανησυχούν αν πουληθούν ΔΕΚΟ και ΑΕ σε ποια ΔΣ θα είναι;

  7. geopan avatar
    geopan 04/06/2011 14:50:02

    Καλά μιλάμε 50 άτομα ήταν στην Ομόνοια..

  8. Άλλος avatar
    Άλλος 05/06/2011 01:41:38

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα συνδικάτα ετοιμάζουν δυναμικές κινητοποιήσεις για την 31η Ιουνίου και την 15η Αυγούστου. Επί πλέον συζητούν τη στάση τους απέναντι στο φλέγον ζήτημα της υπογεννητικότητας που παρουσιάζει η μεσογειακή τσούχτρα.

  9. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 05/06/2011 08:12:21

    ΣΙΓΑ Η ΓΣΕΕ ΚΑΙ Η ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΟΙ ¨¨¨ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ¨¨¨ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΠΡΙ ΤΟΥΣ. ΤΡΕΜΕΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ . ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ.