#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/05/2010 10:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συλλαλητήριο ενάντια στην αυτοκρατορική επίσκεψη του Ερντογάν



Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας ο Γεώργιος Παπαδόπουλος είχε εκδηλώσει πολλές φορές τη διάθεση να συσφίξει τις σχέσεις του με την Τουρκία, προτείνοντας μια ομοσπονδία μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας και… Κύπρου. Βεβαίως, ο πόλεμος και η κατοχή της Κύπρου το 1974, φανέρωσαν την πραγματική προοπτική των σχεδίων του.

Σήμερα, 40 χρόνια μετά, καθώς ο κύκλος της μεταπολίτευσης κλείνει με καταστροφικές συνέπειες για τη χώρα, τα χειρότερα φαντάσματα του παρελθόντος επανέρχονται. Μήπως,ο Γεώργιος Παπανδρέου, εκλεγμένος πρωθυπουργός της χώρας, με τη βοήθεια του μαθητευόμενου υπουργού του, θα προωθήσει ανάλογα σχέδια με εκείνα του εμπνευστή και εκτελεστή της δικτατορίας, 40 χρόνια πριν;

Αυτή τη φορά η σύσφιξη των σχέσεων περνάει μέσα από τη «διπλωματία του ζεϊμπέκικου», τηνελληνοτουρκική οικονομική και πολιτική συνεργασία, που περιλαμβάνει κοινές τουριστικές επενδύσεις στο Αιγαίο, σχέδια για την από κοινού εκμετάλλευση του φυσικού του πλούτου παρά το casus belli, τις γκρίζες ζώνες και τις καθημερινές παραβιάσεις. Στη Θράκη προωθούν ήδη τη συγκυριαρχία, την οποία θρασύτατα επισφραγίζουν με την αναγγελθείσα κοινή επίσκεψη Ερντογάν-Παπανδρέου, ενώ σε συνεργασία με τον Κύπριο πρόεδρο Χριστόφια ετοιμάζονται να παραδώσουν την Κυπριακή Δημοκρατία στα χέρια των Τούρκων εισβολέων, επαναφέροντας ουσιαστικά το καταδικασμένο Σχέδιο Ανάν και μάλιστα σε χειρότερηεκδοχή

Όλα αυτά μέσα από μεικτά ελληνοτουρκικάυπουργικά συμβούλια, που επιθυμεί να προωθήσει ο πρωθυπουργός και ο υπουργόςτου «από το εξωτερικόν», την ίδια στιγμή που η Τουρκία θέλει να αναδυθεί ως οικονομική, πολιτική και στρατιωτική περιφερειακή υπερδύναμη, σπρωγμένη  από τους Αμερικανούς, τους Άγγλουςκαι το ΝΑΤΟ, και να πετύχει αυτό που ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών έχει επανειλημμένα σε δημόσιες εμφανίσεις του αποκαλέσει «συμπατριωτισμό», δηλαδή «συγκυριαρχία»της Τουρκίας με τους υπόλοιπους λαούς της περιοχής.

Στα πλαίσια αυτής της «συγκυριαρχίας» επισκέπτεται τη χώρα μας στις 14-15 Μαΐου ο Ερντογάν. Μια χώρα, που απειλείται με εκποίηση από το ΔΝΤ και τους Γερμανούς, υποδέχεται ένανεπεκτατικό και επιθετικό γείτονα, που ποτέ δεν έπαψε να θέτει ζητήματα πουυπονομεύουν άμεσα και καίρια την εθνική μας ανεξαρτησία. Έναν γείτονα που δεν αρκείται στις προκλήσεις από τα ανατολικά, αλλά σιγοντάρει και την αδιαλλαξία των Σκοπίων και τις αλβανικές προκλήσεις, ενώ κάνει ό,τι μπορεί για ναεπιδεινώσει το ζήτημα των λαθρομεταναστών, αρνούμενος να εφαρμόσει τη συμφωνίαγια την επαναπροώθησή τους.

Ο ελληνικόςλαός πρέπει να αντιδράσει άμεσα στα σχέδια αυτά. Και ο τουρκικόςνεο-οθωμανισμός δεν είναι παντοδύναμος. Στο εσωτερικό, ο κουρδικός λαός συνεχίζει αδιάλειπτα τον αγώνα του για αυτοδιάθεση, Παράλληλα, τα σχέδιαγια υποταγή των γειτονικών χωρών προσκρούουν σε αυξανόμενες αντιδράσεις. Η αρμενική κυβέρνηση, μετά την κινητοποίηση των Αρμένιων σε όλο τον κόσμο, υποχρεώθηκε ναπαγώσει τις συνομιλίες με τους Τούρκους. Στην Κύπρο η συντριπτική πλειοψηφία του κυπριακού ελληνισμού απορρίπτει τις απαράδεκτες υποχωρήσεις της ηγεσίας του, όπως φάνηκε από όλες τις δημοσκοπήσεις, και η ΕΔΕΚ αποχώρησε από την κυβέρνηση. Παράλληλα, η προσπάθεια προσεταιρισμού των Αράβων, των Παλαιστινίων και του Ισλάμ οδηγεί σε αντιπαράθεση με το Ισραήλ και το εβραϊκό λόμπυ στις ΗΠΑ. Ακόμα και στην Ελλάδα το φιλοτουρκικό λόμπυ υφίσταται ήττες, όπως φάνηκε και με τις εσωκομματικές εξελίξεις στη Ν.Δ., ενώ ο ελληνικός λαός είναι συντριπτικά ενάντιος σε μια δήθεν φιλία με εκείνον που επιβουλεύεται καθημερινά την ανεξαρτησία μας.

Μπορούμε σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες να ορθώσουμε το ανάστημά μας. Να καταγγείλουμε τις πολιτικές που μας εκποιούν τα εθνικά μας δικαιώματα. Να καταγγείλουμε τις «φιλικές χειρονομιές» που ανοίγουν το δρόμο για τη νομιμοποίηση και πολιτική αποδοχή μιας επιθετικής χώρας. Η φιλία των λαών δεν μπορεί να αποτελεί πρόσχημα για την εκχώρηση της εθνικής μας ανεξαρτησίας στον περιφερειακό υποπράκτορα του ιμπεριαλισμού.

Να συγκροτήσουμε μια εναλλακτική εξωτερική πολιτική σε συμμαχία με τους Κούρδους, τους Αρμένιους, τους Σέρβους, τους βαλκανικούς λαούς, με όλους εκείνους που απειλούνται από τον τουρκικό νεο-οθωμανισμό, καθώς και με τους λαούς της Νότιας Ευρώπης, και να οικοδομήσουμε στενότερες σχέσεις με την Κίνα και τη Ρωσία.

ΑΡΔΗΝ-ΡΗΞΗ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lalakis avatar
    Lalakis 12/05/2010 11:08:56

    μπας και ειχαν δικιο τελικα οι Μαοικοί; Κινα και παλι Κίνα.

  2. parsifal avatar
    parsifal 12/05/2010 11:13:49

    Αντε πάλι για "συμμαχίες" με ξυπόλητους και τριτοκοσμικούς... Αδιόρθωτος ο Καραμπελιάς
    Σέρβους, Κούρδους και το κακό συναπάντημα...

  3. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 12/05/2010 11:14:23

    Το θέμα δεν είναι να προβάλλουμε την πορεία ή να λέμε μεταξύ μας, "α υπάρχει και μία πορεία" αλλά να φοβόμαστε μη μας χαρακτηρίσουν γραφικούς και να μην πάμε. Το θέμα είναι να προωθηθεί ως θέση το να πάμε στην πορεία.

  4. magia avatar
    magia 12/05/2010 11:19:59

    ακόμα και στην Ελλάδα το φιλοτουρκικό λόμπι έχει υποστεί ήττες
    όπως φάνηκε με τις εσωκομματικές εξελίξεις στη ΝΔ.. χααχαχαχαχα
    τ'ακούς Ντόρα; για σένα τα λέει!! και έχει απόλυτα δίκιο!

  5. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 12/05/2010 11:37:14

    Για όσους έχουν στοιχειώδη πολιτικη αντιληψη γινεται εύκολα κατανοητό
    ότι η πραδοση της χώρας στη κατοχή του ΔΝΤ σήμερα ,κυρίως μεθοδευτηκε από τον ΓΑΠ για να προετοιμάσει την δεύτερη μεγάλη παράδοση αύριο, μιας αδύνατισμένης πλέον χώρας στις στρατηγικές επιδιώξεις των Νεοθωμανών.
    Εξαιρετική προχθές η εκδήλωση στο Χιλτον με αυτό το θέμα .
    Εξαιρετικοί και ο Χρύσανθος και ο Καραμπελιάς.
    Εχει ξεκινησει μια νεα <> με ένα αντιστοιχα προσχεδιασμένο τέλος. Μια ακόμη Εθνική Ηττα.
    Πρεπει να το αποτρέψουμε.
    Ολοι στη ΠΟΡΕΊΑ .

  6. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 12/05/2010 11:37:14

    Για όσους έχουν στοιχειώδη πολιτικη αντιληψη γινεται εύκολα κατανοητό
    ότι η πραδοση της χώρας στη κατοχή του ΔΝΤ σήμερα ,κυρίως μεθοδευτηκε από τον ΓΑΠ για να προετοιμάσει την δεύτερη μεγάλη παράδοση αύριο, μιας αδύνατισμένης πλέον χώρας στις στρατηγικές επιδιώξεις των Νεοθωμανών.
    Εξαιρετική προχθές η εκδήλωση στο Χιλτον με αυτό το θέμα .
    Εξαιρετικοί και ο Χρύσανθος και ο Καραμπελιάς.
    Εχει ξεκινησει μια νεα <> με ένα αντιστοιχα προσχεδιασμένο τέλος. Μια ακόμη Εθνική Ηττα.
    Πρεπει να το αποτρέψουμε.
    Ολοι στη ΠΟΡΕΊΑ .

  7. zonitis avatar
    zonitis 12/05/2010 11:37:15

    63. «Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια. Στο τέλος θα τους διώξουν εις την Κόκκινη Μηλιά....».
    Απο τις προφητειες του Κοσμα του Αιτωλου.

  8. thespieys avatar
    thespieys 12/05/2010 11:55:09

    Θα είμαστε όλοι εκεί.

  9. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 12/05/2010 12:33:51

    Αν υποψιαστώ ότι πρόκειται να εκχωρήσουμε στους Τούρκους δικαιώματα στο Αιγαίο,(συνεκμετάλευση),θα πεθάνωωωω.

  10. Marvin avatar
    Marvin 12/05/2010 12:51:16

    Na eimaste sovaroi. Prokite gia tin episkepsi mias yperdynamis stin periohi mas. Afiste tous tsampoukades ke kathiste kala na min ehoume provlimata. Oson afora tous Kourdous min ksehanate oti aftoi sfaksane tous Ellines to 1922. Irema giati den mporeite eseis me ta psyhologika sas provlimata na katastrefete ena olokliro lao.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Marvin 12/05/2010 13:24:08

      Έλα να μας σταματήσεις

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 12/05/2010 14:30:48

        Ναι, βλάκα, τα λόγια και τον ψευτοτσαμπουκά!
        Αν μπορείς να τα σταματήσεις, σταμάτα τα! Αν όχι, έλα μαζί μας!

        Ψευτοτσαμπουκάδες όλου του κόσμου ενωθείτε!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Marvin 12/05/2010 13:42:46

      Φαντάζομαι θα πόνεσες λίγο στο σουνέτι.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Marvin 12/05/2010 13:59:18

      Εσυ οπως θα καθεσαι καλα να θυμηθεις να παρεις και τη βαζελινη μαζι σου. Χωρις τσουζει. Μετα να δεις τι θα γινει. Θα εισαι τινγκα στα ψυχολογικα προβληματα

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Marvin 12/05/2010 15:34:56

      Το να έχεις συνείδηση, ιστορική-εθνική-πολιτισμική,θεωρείται πλέον ψυχολογικό πρόβλημα; Και υπερδύναμη ε; Κάτι για κρεμάλες την προηγούμενη βδομάδα το πήρε το αυτί σου;

    • Nick avatar
      Nick @ Marvin 12/05/2010 16:40:50

      Ψυχολογικά προβλήματα; Δεν κατάλαβα; Δηλαδή με το να σου αμφισβητεί η Τουρκία τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας στο Αιγαίο είναι... ψυχολογικό πρόβλημα της Ελλάδας;

      Μήπως είναι ψυχολογικό πρόβλημα των Ελλήνων το ότι μόνο η Τουρκία ΑΡΝΕΙΤΑΙ να δεχθεί το δικαίωμα της Ελλάδος να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα, ενώ η ίδια τα επεκτείνει στη Μαύρη θάλασσα.

      Κανείς δεν θέλει πόλεμο, αλλά όχι και να υποχωρήσουμε επειδή κάποιοι σαν και εσένα φοβούνται μην ξεβολευτούν. Μερίσματα ειρήνης και παπανδρεο-μ@λ@κίες.

  11. Dimi avatar
    Dimi 12/05/2010 12:51:44

    «Η μόνη πηγή από την οποία μπορούμε να αντλήσουμε χωρίς ποτέ να αλλοιωθεί, να μειωθεί, να χάσει την αξία της ή να στερέψει, είναι η Πηγή των Πάντων.»

    ~Ιουλία Πιτσούλη: “O Hρακλής, ο Ηρωας μέσα μας»

    ***

    "ΩΡΑΙΟΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ

    Γνήσια τέκνα των προγόνων τους, οι Έλληνες γλεντάνε ή, λογομαχούν με τον ίδιο τρόπο όπως στην εποχή του Ομήρου ή του Σωκράτη. Ακόμα διατηρούν τις γαστριμαργικές τους συνήθειες ή και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της φυλής.

    Το Ελληνικό πνεύμα εξάλλου κατακτά ξανά τον κόσμο μέσα από τη γλώσσα, τα συγγράμματα ή και τα εντυπωσιακά επιστημονικά επιτεύγματα ή και τα εντυπωσιακά επιστημονικά επιτεύγματα της αρχαιότητας.

    Η Ελλάδα γίνεται Mόδα διεθνώς!

    Έχετε παρατηρήσει ποτέ τα γυμνά δάχτυλα των Ελληνικών αγαλμάτων;

    Εάν τα προσέξετε, θα διαπιστώσετε πως συνήθως το δεύτερο δάχτυλο είναι λίγο μακρύτερο από το μεγάλο. Αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το έχουν ίδιο κι απαράλλαχτο πολλοί σημερινοί Έλληνες. Αρκετοί, επίσης, έχουν την περίφημη «ελληνική μύτη» ή την ελληνική κατατομή.

    Ιδιοι κι απαράλλαχτοι σαν τα αρχαία αγάλματα!

    Παρά την γκρίνια ή, την σκόπιμη διαστρέβλωση που κάνει κάποιους να ισχυρίζονται πως οι σημερινοί Έλληνες δεν έχουν και πολύ μεγάλη σχέση με τους αρχαίους,

    Ανθρωπολογικές και γλωσσολογικές μελέτες αποδεικνύουν ότι είμαστε γνήσια τέκνα των προγόνων μας!

    Μερικά, μάλιστα, από τα στοιχεία της καθημερινότητάς μας ούτε που θα μπορούσαμε να φανταστούμε ότι έχουν τις ρίζες τους στην αρχαιότητα.
    Όπως για παράδειγμα, το.. σουβλάκι.

    Δεν πρόκειται για πρόσφατη «ανακάλυψη» ούτε για δάνειο από την τουρκική κουζίνα, αλλά για Ελληνικότατο φαγητό ηλικίας τουλάχιστον 3000 ετών!
    Την περιγραφή του τη συναντάμε ακόμα στα έπη του Ομήρου, όπου υπάρχει η αναφορά στον Αχιλλέα που ψήνει στη θράκα σουβλάκια και κοντοσούβλια!

    Αλλά και τα περισσότερα από τα φαγητά της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας είναι τα ίδια που έτρωγαν και ο Περικλής, ο Ξενοφών, ο Σωκράτης κι ο Αισχύλος.

    Αυτό, όμως, είναι μια μικρή λεπτομέρεια σε σχέση με άλλα εντυπωσιακά, που αποδεικνύουν ότι οι συνήθειές μας δεν άλλαξαν στην πάροδο των χιλιετιών.

    Χρησιμοποιούμε ίδιες κι απαράλλαχτες λέξεις κι εκφράσεις, γλεντάμε με τον ίδιο τρόπο, χορεύουμε τους ίδιους χορούς - μετονομασμένους - αλλά και θυμώνουμε ή βριζόμαστε με τον ίδιο τρόπο όπως και οι πρόγονοί μας.

    Η φυλετική μνήμη διατηρείται ακόμα και στις ιδιοτροπίες μας, στον έντονο συναισθηματισμό μας, ακόμα και στις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας.

    Λόγια του Αριστοτέλη χρησιμοποιούμε όταν λέμε «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» και τα ίδια αρχαία μέτρα ενάντια στη βασκανία παίρνουμε όταν.. φτύνουμε τον κόρφο μας να μη ματιαστούμε,

    Επαναλαμβάνοντας μια πανάρχαια κίνηση με τον ίδιο τρόπο που την περιγράφει ο Πλάτων. Κι ακόμα, μπορεί να μην ονομάζουμε αυδή τη φωνή, αλλά λέμε «έμεινα άναυδος» ή «απηύδησα».

    Δεν λέμε κυνώ το φιλί, λέμε όμως προσκυνώ το εικόνισμα. Και φυσικά, αγνοούμε οι περισσότεροι πως η αγγλική λέξη kiss προέρχεται από αυτό το ίδιο ρήμα το κυνοφιλώ. «Κύσσον με και τη δεξιάν δος μοι», γράφει ο Αριστοφάνης περιγράφοντας το διάλογο δυο φίλων που συναντώνται.

    Η φιλόλογος Άννα Τζιροπούλου-Ευσταθίου στο βιβλίο της «Μαθήματα Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης» σημειώνει:

    Tο Ιωνικό Αλφάβητο παραμένει αναλλοίωτο εδώ και 2500 χρόνια και το διδάσκουμε στα παιδιά μας όπως ο Αθηναίος στους «Δειπνοσοφιστάς».
    Σήμερα χρησιμοποιούμε αυτούσιες, παρεφθαρμένες και εν συνθέσει πολύ περισσότερες από 5000.

    Οι αρχαίες εκφράσεις και.. βρισιές.

    Αν εξετάσουμε τις παροιμίες, θα διαπιστώσουμε ότι το 80% προέρχεται από τις αρχαίες, όπως το «ες αύριον τα σπουδαία» και «μια χελιδών έαρ ου ποιεί» .

    Ιδιαίτερα όμως ο Όμηρος και οι τραγικοί είναι ανεξάντλητη πηγή. Το «κακήν κακώς» λ.χ., προέρχεται από τους «Πέρσες», ενώ από τον «Αγαμέμνονα» το «παθός μαθός» και από τους «Επτά επί Θήβας» το «τριχός ορθίας πλόκαμος ίσταται» δηλαδή, το γνωστό «σηκώθηκαν οι τρίχες της κεφαλής»!

    Oταν δε μας πιάσει φόβος για κάτι, λέμε «χτύπα ξύλο», έτσι ακριβώς όπως έκαναν οι πρόγονοί μας λέγοντας: «Άπτεσθε ξύλου».

    Τώρα αν κάποιοι εξακολουθούν να επιμένουν πως δεν έχουμε σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, μπορούμε να τους βρίσουμε αρχαιοελληνικά, «Αποσκότισόν με» έλεγαν σε κάποιον για να πάψει να τους σκοτίζει, κι όταν γίνονταν «άνω ποταμών», έπεμπαν ες κόρακα τους τριχολογούντας, δηλαδή αυτούς που έλεγαν τρίχες!

    Αυτόν που σήμερα λέμε λεχρίτη οι προγονοί μας τον έλεγαν «λέχριο».
    Σημαίνει ο «μολύνων», ενώ το αποκορύφωμα είναι η λέξη «μάπας»! Θα το πιστεύατε ότι έχει ηλικία χιλιάδων ετών; Κι όμως ναι.

    Στα αρχαία ήταν «μαψ» και σήμαινε τον ανόητο. Και φυσικά οι νεοσύλλεκτοι στρατιώτες ονομάζονταν από τότε κωθώνια, γιατί χρησιμοποιούσαν κώθωνες, οστράκινα ποτήρια.

    Εκτός από το βρισίδι που παραμένει αναλλοίωτο μέσα στους αιώνες, αναλλοίωτες παραμένουν και κάποιες συνήθειες.

    Και σήμερα εξακολουθούμε να χτίζουμε αυθαίρετα και εκτός σχεδίου, όπως στην εποχή του Παυσανία που σχολίαζε: «Οι δε μικροί δήμοι της Αττικής ως έτυχεν έκαστος οικισθείς».

    Και βέβαια δεν σταματάμε μέχρι σήμερα να γράφουμε στους τοίχους και να χαράζουμε τα ονόματά μας στα δέντρα όταν ερωτευόμαστε, έτσι ακριβώς όπως στην εποχή του Αριστοφάνη που σχολίαζε: «Ιδιον των εραστών τα ονόματα γράφειν εν τοις τοίχοις και εν τοις δένδροις».

    Κάτι που ακόμα διατηρείται μέχρι σήμερα σε ορισμένες περιοχές, όπως η Κρήτη η Κύπρος και τα Επτάνησα, είναι η μουσικότητα της γλώσσας.

    Στην πραγματικότητα η ελληνική γλώσσα όπως τη μιλούσαν οι αρχαίοι, με την ιδιαίτερη προσωδία της, αναδείκνυε όλη τη μουσικότητά της.

    Δεν έχει λοιπόν άδικο ο Νικηφόρος Βρεττάκος, που σε ένα ποίημά του γράφει:

    «Όταν συναντήσω αγγέλους θα τους μιλήσω Ελληνικά, γιατί οι άγγελοι δεν ξέρουν γλώσσες, μιλούν μεταξύ τους με Μουσική».

    Πράγματι, τα γράμματα του αλφαβήτου σε κανονική γραφή, πλαγιαστά, ανάποδα, λοξά και σε διάφορους συνδυασμούς, μετατρέπονταν σε μουσικές νότες με τόσες πολλές υποδιαιρέσεις ώστε εξέφραζαν περίπου 1600 σημεία της μουσικής θεωρίας.

    Αυτή η πληθώρα έχει πραγματικά απεριόριστες δυνατότητες, για αυτό και ο Ιάνης Ξενάκης έχει κάνει το χαρακτηριστικό σχόλιο:

    «Η Μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας είναι Εφάμιλλη της Συμπαντικής!»

    Στην ουσία, οι τόνοι και τα πνεύματα έπαιζαν το ρόλο του οδηγού για τον τρόπο που έπρεπε να προφέρεται κάθε λέξη ή αναπλήρωναν τα γράμματα που είχαν χαθεί στο πέρασμα του χρόνου.

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

    Κι ενώ στα περισσότερα Πανεπιστημιακά και Ερευνητικά Κέντρα του κόσμου υπάρχουν αναλογικά περισσότεροι επιστήμονες Ελληνικής Καταγωγής από οποιαδήποτε άλλη φυλή,

    Πολλοί ξένοι επιστήμονες στρέφονται επίσης προς την Ελλάδα για να αντλήσουν έμπνευση και γνώση.

    Πραγματικά, συνεχώς αυξανόμενος αριθμός μελετητών στρέφεται στην Αρχαιοελληνική Γραμματεία ερευνώντας μανιωδώς βιβλιοθήκες και ξεχασμένα ή άγνωστα κείμενα, μέσα από τα οποία αντλούν πληροφορίες που συχνά ανατρέπουν την τρέχουσα αντίληψη της ιστορίας.

    Πρόκειται για μία τάση που συνεχώς κερδίζει έδαφος, ακόμα και μεταξύ των πανεπιστημιακών. Δύο από αυτούς, η Ενριέτα Μερτζ και ο Ενρίκο Ματίεβιτς, ανέτρεξαν στα αρχαία κείμενα και στα σύγχρονα ευρήματα για να προσκομίσουν τις αποδείξεις ότι,

    Oι Έλληνες είχαν διαπλεύσει τον Ατλαντικό και είχαν ανακαλύψει την Αμερική από την εποχή του Οδυσσέα!

    Ακόμα και στο πρόσφατο βιβλίο του καθηγητή της Οξφόρδης Όλιβερ Τάπλιν τονίζεται ότι η Ελληνική σκέψη και γλώσσα βρίσκονται στον πυρήνα των μεγαλυτέρων επιτευγμάτων και των μεγαλυτέρων προβλημάτων του καιρού μας.

    Και η Γαλλίδα Ακαδημαϊκός Ζακλίν ντε Ρομιγί συμπληρώνει:

    «Ανατρέχουμε πάντα στα Ελληνικά για να ονομάσουμε τις σύγχρονες ανακαλύψεις.

    Από τις ακτίνες Γάμα, μέχρι τα Δέλτα των ποταμών και το «Π» της Περιφέρειας του Κύκλου και από το Μεταβολισμό ως την Ευθανασία, την Κλωνοποίηση ή τους Πυραύλους "Απόλλων" αποδεικνύεται τελικά πως,
    τα Ελληνικά είναι το Αλφαβητάρι του Εγγράμματου Πολιτισμού!

    Ο μίτος της Αριάδνης, το Οιδιπόδειο Σύμπλεγμα, οι Ολυμπιακοί Αγώνες, ο Μαραθώνιος είναι αναμνήσεις Ελληνικές.

    Τελικά ακόμα και η λέξη «Ευρώπη» είναι Ελληνική. Κι ακόμα κι ο ίδιος ο Κόσμος!"

    ~Ιουλία Πιτσούλη – Περιοδικό "Αστρα και Οραμα". Ιούνιος 2000 - Τεύχος 38

    ***

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:
    Jeffrey Mineiko is the name of the game.
    ή, πέφτει αυτός, ή χάνεται η Ελλάδα
    ή, Τώρα, ή, Ποτέ!

  12. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/05/2010 12:57:48

    Οι στοχεύσεις του Άρδην είναι άξιες σεβασμού και στήριξης. Όμως το κείμενο δεν προσμετρά με ορθό τρόπο κάποια από αυτά που έλαβαν χώρα. Ο Γκαπ δεν είναι συγκρίσιμος με τον Παπαδόπουλο, ο οποίος ήταν παλατιανός πράκτορας και ΙΔΕΑτης, τουτέστιν αγγλόδουλος, αλλά αποτελεί προέκταση του λακέ των ΗΠΑ/Ισραήλ Δημήτρη Ιωαννίδη.
    Ας εκτιμήσει σωστά ο φίλτατος Γιώργος Καραμπελιάς τον απαγχονισμό του Μεντερές (αναφέρομαι σε αυτόν διότι διαθέτει από τα πιο δυνατά μυαλά και τις πιο ανιδιοτελείς προθέσεις στην Ελλάδα) εάν θέλει να προβεί σε αποτίμηση των έργων του Δημήτρη Κιτσίκη. Τέτοιες δουλειές δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σωστά ούτε με αφορισμούς, ούτε στο πόδι.
    Δεν είναι εδώ η στιγμή για μια αναφορά στα δεδομένα του Κυπριακού και του ρόλου του Παπαδόπουλου σε αυτόν. Ας μην παραβλέπουμε όμως, ότι ο Παπαδόπουλος απέσυρε την Ελλαδική μεραρχία από την Κύπρο, διότι αυτή ήταν μακρύ χέρι αυτών που σχεδίαζαν πραξικόπημα για την ανατροπή του Μακαρίου. Και τα εκρηκτικά στον Παναγούλη για την απόπειρα δολοφονίας του δικτάτορα είχε δώσει ο Γεωρκάτζης, πρώην υπουργός εσωτερικών της Κυπριακής Δημοκρατίας, που δολοφονήθηκε με εντολή των ΗΠΑ, για να μην μιλήσει.
    Ας μελετήσουν τα ιστορικά συμβάντα και ας συνεκτιμήσουν, ότι και στην γείτονα χώρα υφίστανται εσωτερικές συγκρούσεις και συσχετισμοί ετερόκλητων δυνάμεων - πέραν του ότι είναι όλοι αυτοί επικίνδυνοι ως σοβινιστές - εάν θέλουν να διαμορφώσουν αξιόλογη πρόταση εθνικής στρατηγικής.
    Ειδικά οι φίλοι του Άρδην έχουν αυξημένες ευθύνες γι αυτό, ακριβώς επειδή και θέλουν και μπορούν. Όμως κείμενα όπως αυτό΄της ανάρτησης, έχουν μεγάλη βαρύτητα και πρέπει να δομούνται με σοβαρό τρόπο τα επιχείρηματά τους, για τα οποία δεν επαρκεί μόνο η διάθεση εθνικής αφύπνισης, το πατριωτικό φρόνημα και η πράγματι άξια συγχαρητηρίων φιλοπονία του Άρδην.

    • Dimi avatar
      Dimi @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/05/2010 13:48:58

      @ Μποτίλια στο πέλαγος

      Δεν θέλω να πεθάνει το Εθνος μου,το Εθνος αυτό, που τόσα έκαμε στην ζωή του, το έξυπνο, το τόσο άνθρωπινο.

      Γιά να το φυλάξω απο τον θάνατο πρέπει τώρα να το κάμω πεισματάρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας είναι και υπερβολικό το αίσθημα που θέλω να δώσω στους Ελληνες.

      Μόνον έτσι θα ζήσει το ΕΘΝΟΣ.

      Σε όποιους με κατηγορούν ή με περιγελούν, γιατί τους κεντρώ το Εθνικό τους αίσθημα και τους μιλώ αποκλειστικά, θα λέγω:

      Λοιπόν θέλετε να πεθάνει το Εθνος σας; Αν το θέλετε, πέστε το καθαρά, μην κρυβόσαστε.

      ~Ιων Δραγούμης. Το Εθνικόν Πείσμα

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Dimi 12/05/2010 16:18:44

        Αγαπητή Dimi:

        Συμμερίζομαι τις απόψεις σας και συμβαδίζω με τους πόθους σας. Να είστε βεβαία, ότι αυτοί αποτελούν επίγνωση ολοένα για περισσότερους Έλληνες.

    • Κ.Τ avatar
      Κ.Τ @ Μποτίλια στο Πέλαγος 12/05/2010 21:09:49

      ΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ, ΑΠΑΞΙΟΥΝΤΕΣ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΓΡΕΕΚΙΣ, ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΗ,
      PEOPLE AND MICE MAKE PLANS THAT OFTEN GO ASTRAY.
      AN8RWPOI KAI TRVKTIKAKANOYN SXEDIA POY SYXNA PANE STRABA

  13. nina avatar
    nina 12/05/2010 13:10:26

    καλώς τους προσκυνημένους marvin. Θα σου χαλάσω λίγο τη σούπα. το 1821 τί ήταν δηλ. η οθωμανική αυτοκρατορία? δεν ήταν υπερδύναμη? άσε χρυσό μου μετά το ΔΝΤ έρχεται και ο σουλτάνος τα γιουσουφάκια στη σειρά.όσο για τούς Κούρδους ναι μας σφάξανε το 1922 όμως σήμερα ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου.

    • Τίποτα avatar
      Τίποτα @ nina 12/05/2010 14:15:22

      "σήμερα ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου"

      Διαφωνώ. Απλώς θέτουμε προτεραιότητες...

  14. Μisha avatar
    Μisha 12/05/2010 13:31:42

    Ο Καρατζαφέρης προαναγγέλει επεισόδια για την άφιξη Ερντογάν και ο «Στόχος» εκτελεί

    Ο Καρατζαφέρης, αφού υποχρεώθηκε, την ώρα της κρίσης, να αποκαλυφθεί ως ενεργούμενο του ΔΝΤ και των αφεντικών του, για να προβοκάρει τις λαϊκές κινητοποιήσεις, εναντίον της έλευσης του Ερντογάν στην Αθήνα,–για την οποία ο ίδιος ποιεί την νήσσα– μίλησε για «επεισόδια» που πρόκειται να συμβούν. Και για να τρομάξει ο λαός, ό,τι όντως κινδυνεύουν να γίνουν επεισόδια, έπρεπε να μπει σε ενέργεια και ο έτερος φασιστικός βραχίονας, ο Στόχος, ο οποίος καλεί σε συγκέντρωση την Παρασκευή, την ίδια ώρα και ακριβώς δίπλα, με τη μεγάλη συγκέντρωση που έχουν καλέσει εδώ και δεκαπέντε μέρες 15 κόμματα οργανώσεις, κινήσεις και συλλογικότητες στην πλατεία Κλαυθμώνος* .

    Αφού πρώτα απέτυχαν οι προσπάθειες της κυβερνήσεις δια του Μπεγλίτη να ακυρωθεί η μεγάλη συγκέντρωση του Άρδην και της Ρήξης την Δευτέρα 10 Μαΐου, έχει τεθεί από την Ασφάλεια, την ΕΥΠ και τα ποικίλα πρακτορεία σε ενέργεια όλος ο φασιστικός και προβοκατόρικος μηχανισμός, για να εμποδιστεί η εκδήλωση του φρονήματος του ελληνικού λαού απέναντι στην επίσκεψη του ανεπιθύμητου Ερντογάν.

    Όμως όπως έλαβαν την κατάλληλη απάντηση την Δευτέρα, 10 Μαΐου, από το πλήθος που κατέκλυσε το Χίλτον, θα λάβουν και τώρα την απάντηση που τους αρμόζει.



    Περιοδικό Άρδην –Εφημερίδα Ρήξη

    Τρίτη 11 Μαΐου 18:00

  15. parsifal avatar
    parsifal 12/05/2010 13:34:06

    Τι να σταματήσει βλάκα ? Τα λόγια και τον ψευτοτσαμπουκά ?

  16. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 12/05/2010 13:35:18

    Ν' αφήσουν ήσυχους τους Σέρβους και τους άλλους βαλκανικούς λαούς, αρκετά τους αφαίμαξαν οι "ομοεθνείς" μας δράκουλες (καί όχι μόνον ο φερώνυμος βέβαια), που δεν τους έφταναν οι Ελληνικοί χυμοί!

  17. Marvin avatar
    Marvin 12/05/2010 13:36:51

    Magies horis antikrisma. Kathiste kala ke sovareftite giati esi file mou mporei na theleis na fas to kefali sou alla ego den thelo ta dika mou ta pedia na fane to diko tous. Katalaves? Gia ton allo filo peri othomanikis aftokratorias klp. an den thelane oi egglezoi na ehoume kratos den tha to eihame. min ksehans oti i epanastasi eihe teliosi me ton impraim na alonizi ke tin katastrofi tou apo tis megales dynamis stin navmahia tou navarinou. den eine ntropi na kseroume tin istoria mas. eine magia.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Marvin 12/05/2010 15:58:21

      Το ελληνικο κρατος εγινε γιατι το ηθελε ο Θεος και οχι οι Εγγλεζοι και γιατι ηρωες πολεμησαν εναντια στην οθωμανικη αυτοκρατορια (που τοτε ηταν μεγαλυτερη απ οτι σημερα).
      Τα παιδια σου τα ρωτησες αν συμφωνουν με αυτα που γραφεις; Εκτος κι αν τα εκανες και αυτα σαν και σενα και μολις ακουν τη λεξη τουρκος τα κανουν πανω τους

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Marvin 12/05/2010 16:25:15

      File mu den ine kratos, ine protektorato. Ke den ine magia na to anagnorisume, alla kakomiria pu prepi na apotinaxume apo pano mas. Ke pethanane polla paidakia gia tin lefteraia mexri simera apo tote. To ema aftonon vareni perisotero apo to diko su, to diko mu ke ton pedion mas.

  18. enianos avatar
    enianos 12/05/2010 13:57:33

    @Marvin

    Βασίλη κάτσε φρόνιμα να γίνεις νοικοκύρης………..

  19. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 12/05/2010 14:21:43

    Marvin αν το post το εγραψες δωρεαν τρέξε να προλάβεις.
    Υπάρχουν τουλάχιστον δύο πρεσβείες που δίνουν αμοιβή
    μέχρι αύριο.

    • Marvin avatar
      Marvin @ Πετρος Μ. 12/05/2010 15:43:36

      Agapite file . eho arketa lefta na zo me aksioprepia. Afta pou grafo eine giati eime pio empiros apo esena. Prosekse.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Marvin 12/05/2010 16:40:36

        Καλά, έμπειρε! Μάθε να βάζεις ελληνικό πληκτρολόγιο στο λειτουργικό σου και μετά έλα να μας πεις πόσο καλό είναι να σκύβουμε σε πολιτικούς και πασάδες...

  20. billy avatar
    billy 12/05/2010 15:39:00

    Αντί να χαίρεστε με την επίσκεψη του Ερντογαν την καταδικάζετε από πάνω. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι το μόνο που μπορεί να μας σώσει στα μαύρα οικονομικά χάλια που είμαστε είναι να εκμεταλλευτούμε τα πετρέλαια του Αιγαίου.Σας πειράζει που θα είναι σύμπραξη Ελλήνων-Αμερικανών- Τούρκων. Αφού όπότε θέλουν τα πετρέλαια τα παίρνουν με το έτσι θέλω όπως στο Ιράκ εδώ και τόσα χρόνια. Εκτος αν θέλετε να πιστεύετε ότι με την αγροτική παραγωγή και με τις υπηρεσίες θα έχουμε σοβαρή οικονομία. Α να θυμίσω επίσης ότι είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που τα ναυτικά μίλια δεν είναι τα ίδια με αυτά του ενέριου χώρου. Τώρα σας ξύπνησε το πατριωτικό αίσθημα και δεν βλέπετε παραπέρα ότι ό Ερντογαν έχει κάνει ήδη συναντήσεις με Πούτιν για την ανάπτυξη της οικονομικής συνεργασίας στον τομέα της ενέργειας. Δεν καταλαβαίνετε ότι όσο πιο δυνατή οικονομικά είναι μια χώρα τόσο δυνατότερο λόγο έχει. Αλλά ξέχασα όλες οι γενίες από την μεταπολίτευση και έπειτα μας κατάντησαν εδώ που φτάσαμε. Έμείς της γενιάς του 80 πληρώνουμε την ανικανότητα σας μιας που από σας μάθαμε την ρεμούλα το να κλέβουμε το κράτος και το να μην είμαστε έντιμοι πολίτες γιατι πολύ απλά δεν υπάρχει άλλο τρόπος επιβιώσης. Μας καταστρέψατε το μέλλον και θα έπρεπε να ντρέπεστε μόνο και μόνο που υπάρχετε.

    • Nick avatar
      Nick @ billy 12/05/2010 16:44:45

      Δεν κατάλαβα; Επειδή είμαστε σε αυτά τα χάλια θα πρέπει να υποχωρήσουμε προς χάριν τη ευημερίας των λαών; Που ζείς ρε αδελφέ, στο Λουξεμβούργο; Εάν είχα γείτονα ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ χώρα και όχι χώρα που με το παραμικρό πρόβλημα δημιουργεί αποσταθεροποιητικές τάσεις, τότε ΝΑΙ να το συζητήσω.

      Α, και η Τουρκία δεν είναι τόσο δυνατή όσο νομίζεις. Αμα ήταν θα είχε τελειώσει το Κουρδικό ζήτημα σε σύντομο χρόνο, πάντα υπέρ της.

      Όπως επίσης εάν ήταν τόσο δυνατή, τώρα αυτή θα μας χόρευε πάνω στον ουρανό του Αιγαίου.

  21. Σαος avatar
    Σαος 12/05/2010 16:26:31

    Marvin, sorry που θα στο πω έτσι, αλλά είσαι gaylord :)

  22. petros avatar
    petros 12/05/2010 17:55:10

    billy , υπάρχει μια καλύτερη πρότασή από την δική σου. Να ζητήσουμε την ανασύσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ώστε να αναλάβει αυτή να μας σώσει και εσύ που είσαι έντιμος πολίτης μπορείς να αναλάβεις κοτσαμπάσης Νοτιας Βαλκανικής - Γρεκίας.

  23. Dimi avatar
    Dimi 12/05/2010 19:33:55

    Mα τι θα γίνει επί τέλους με τα πακιστανά στα φανάρια?

    Που με τα σαβουροσφούγγαρα βρωμίζουνε τα τζάμια?

    Και με βοήθεια των ανεγκέφαλων «ψυχοπονιάρηδων» Ελλήνων,
    κερδίζουνε 50-60 Ευρώ ημερησίως, o καθένας?

    Και που με συντηρητικόυς υπολογισμούς είναι 800,000 από δαύτους?

    Και που ξοδεύουν λιγότερο από 10 ευρώ/ημέρα γιά σουβλάκια?
    «ΟΧΙ Γκουρούνι!». «ΜΟΝΟ Κατόπουλο»...

    Και που με απλά μαθηματικά, οι πακιστανο-φαναριώτες δημιουργούν:

    50 ευρώ x 365 ημέρες x 800,000 ΛΑΘΡΟ-Ψηφοφόροι Jeffrey Mineiko = 14,600,000,000 (Δέκα Τέσσερα Δις, Εξακόσια Εκατομμύρια) Ευρώ ΜΑΥΡΑ ΕΤΗΣΙΩΣ!!!!

    Εδώ είναι Ολα τα Λεφτά! Kι εδώ είναι η λύση... http://bit.ly/9dOLlV

    ***
    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:
    Jeffrey Mineiko is the name of the game.
    ή, πέφτει αυτός, ή χάνεται η Ελλάδα
    ή, Τώρα, ή, Ποτέ!

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ Dimi 12/05/2010 19:52:24

      Η αλήθεια είναι ότι μερικοί κάνουν καλή δουλειά με το παρμπρίζ.
      Αλλωστε δεν είναι ανάγκη να τους δώσεις 50λεπτο εκτός και αν σου κάνουν και το πίσω τζάμι.
      Ειδικά τώρα που έχουμε την σκόνη από την σαχάρα, το ρετσίνι από τις λεύκες, και τις κουτσουλιές είναι ακόμα πιο χρήσιμοι.
      Βέβαια όλα αυτά αφορουν κυρίως αυτούς που δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ και παρκάρουν στον δρόμο.

  24. Κ.Τ avatar
    Κ.Τ 12/05/2010 21:25:14

    Ακεφαλο το εθνος δεν προκειται να μεινη οσο και αδυναμο ναναι το πολιτικο και δημοσιογραφικο κατεστημενο, η μεσαια ταξις εχει αισθανθη το ξεχαρβαλωμα της πολιτειας, τησ οικονομιας και της κοινωνιας και γνωριζει το μαυρο τελος της. Θαταν ηλιθιοι η πουλημενοι η ψωφοδεεις στο ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΑΜΑΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΜΒΑΝΑΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟ, ΕΣΤΑΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΗΝ ΑΜΑΠΤΥΞΙ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΚΟ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.
    ΑΠΟΚΑΘΑΡΟΝΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΑΠΙΟΥΣ.

  25. fretX avatar
    fretX 13/05/2010 06:34:55

    Πάμε διαδήλωση?

    A, ναι, τέλεια. Πάμε διαδήλωση κατά του κακού σουλτάνου Ερντογάν. Για να του δώσουμε ένα μάθημα του κερατά. Αλλά κυρίως να δώσουμε ωραία ζουμερά πλάνα που θα παίζουν στο CNN, το BBC, το FOX και τα άλλα «έγκυρα» παγκόσμια κανάλια για καμιά βδομάδα πάλι. Να δώσουμε τη χαριστική βολή στην εικόνα μας σαν χώρα-παραγκα άλλα και πιο πρακτικά, στον τουρισμό μας, την ύστατη βιομηχανία της χώρας, να κατεβάσει ρολά το άντρο του ιμπεριαλισμού η Γκραν Μπριτάνια και τα άλλα τα σαράγια. Δεν πειράζει, ας πάει και το παλιάμπελο που θάλεγε και ο Καραμπελιάς. Φτάνει να δείξουμε ότι είμαστε τσαμπουκάδες - παρεμπιπτόντως η λέξη çabuk στα τουρκικά σημαίνει «γρήγορος» αλλά και «γκρεμός».

    Να δείξουμε ότι είμαστε Ρωμιοί φοβισμένοι από την εμφάνιση του σουλτάνου και του ασκεριού του ή ίσως και Γραικύλοι χωρίς καθόλου μυαλό άλλα με πολύ αδιέξοδο θύμο και σκούζουμε σαν τρομαγμένα ζωάκια. Να δείξουμε ότι δεν είμαστε Έλληνες και την Ιστορία μας για την οποία κοβόμαστε και βαυκαλιζόμαστε την ξέρουμε μόνο πασάλειμμα. Γιατί οι Έλληνες αν δεν κάνω λάθος ακόμα και τους εχθρούς τους αντιμετώπιζαν με αξιοπρέπεια άλλα κυρίως με εξυπνάδα, με μυαλό – κι όταν τους τέλειωσε και τους κυρίευσε ο θύμος, η μιζέρια και η αλληλοφαγωμάρα ευτυχώς εμφανίστηκε ο Αλέξανδρος που είχε αρκετό για να μας πάει όλους λίγο παρά πέρα, ακόμα και τους νικημένους Πέρσες).

    Το Βυζάντιο που τόσο αγαπάμε να βρίζουμε και να αποποιούμεθα, που ελληνικό ήταν κι αυτό (κι ας διαφωνεί η κα Δραγώνα που προφανώς όταν στο Deree έκαναν Runciman και Sir Edwin Pears εκείνη έκανε κοπάνα για φραπέ) κι επέζησε χίλια χρόνια όχι τόσο με την αναμφισβήτητη (κατά καιρούς) πολεμική του δεινότητα άλλα κυρίως με την ανυπέρβλητη ικανότητα του στη διπλωματία. Το μυαλό αξίζει όσο εκατό χιλιάδες ξίφη που έλεγε και ο κινέζος πολέμαρχος-σοφός.

    Ας πάμε λοιπόν διαδήλωση, που κατά κανόνα θα ξεφύγει από τον έλεγχο, να γίνουμε κομπάρσοι στο έργο που πρωταγωνιστές -δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν οι μπαγάσες-τα τελευταία χρόνια είναι πάντα οι γνωστοί-άγνωστοι μπαχαλάκηδες (που κάνουν ότι μαλακιά θα θέλαμε να κάνουνε και κάποιοι «σοβαροί» πολιτικοποιημένοι από εμάς αλλά δεν έχουν κότσια) που θα τα κάνουν πάλι λαμπόγυαλο και θα εμπνεύσουν βαθυστόχαστες αναλύσεις για το «ελληνικό πρόβλημα» στους Times, τον Guardian, τον Independent. Η Αθήνα φλεγόμενη. Ωραίο πλάνο, με φόντο Ακρόπολη. Να τσιρίζουν οι αφιονισμένοι και στα δικά μας ψωρο-κάναλα αλλά και κρυπτο-ηδονισμένα οι σοβαρές ξανθές χανούμ στο CNN Türk. Να δώσουμε κι ανείπωτη χαρά στο ετερόκλητο λεφούσι καιροσκόπων (ακροδεξιοί, Καρατζαφύρερ, Αλέκα, Aleksi Cipra, χαζοπασόκοι, ακέφαλοι ΝΔίτες) που στην αναμπουμπούλα σαν σωστοί αφελείς λύκοι χαίρονται γιατί πιστεύουν ότι κάτι, κάποιο κόκκαλο θα κερδίσουν. Ενώ όλοι εμείς οι υπόλοιποι θα χάσουμε. Άλλα δεν πειράζει.

    Φτάνει που θα το βγάλουμε από μέσα μας. Και μπορεί, γιατί όχι, η διαδήλωση μας κατά του Ερντογάν-Πασα μπορεί να γίνει επανάσταση, έφοδος στις Βερσαλλίες ή τα Θερινά Ανάκτορα. Βέβαια όλοι ξέρουμε πως τελειώνουν αυτές οι «αθώες», «αυθόρμητες», λαϊκές επαναστάσεις. Με Ροβεσπιέρο ή Λένιν και τους «ξεβράκωτους» κυρίως να πληρώνουν το μάρμαρο κατά χιλιάδες ή εκατομμύρια άλλα (παράξενο) η πουτάνα η Ιστορία συχνά τους ξεχνά αυτούς τους μουζίκους και μιλάει βαρύγδουπα μόνο για τα κεφάλια κάποιων ευγενών που κύλησαν στη λαιμητόμο. Κι ευφραίνεται η καρδία των κλαμένων, ηττημένων άλλα ηθικά ικανοποιημένων αφελών ονειροπόλων, άντε ικανοποιούνται και τα μικροσυμφέροντα μερικών πονηρών, άλλα κυρίως (παράξενο) τρίβουν τα χέρια τους με ικανοποίηση κι ανοίγουν σαμπάνιες – πάντα- στα πολύμορφα και πολυώνυμα Ιδρύματα Ρότσιλντ (σ.σ. Confessions of an Economic Hit Man). Α, ναι κι ο Λάκης την Τρίτη θα έχει υλικό να κάνει σπουδαία εκπομπή, θα πει κι ένα τραγούδι σπαραξικάρδιο, θα χαϊδέψει (πάλι) την νεολαία και θα δακρύσουμε όλοι μαζί, νοσταλγικά και πικραμένα, πίνοντας μια ρετσίνα (τα ουίσκια, πάει, τελειώσανε).

    Ας πάμε λοιπόν επανάσταση άλλα τουλάχιστον μην βριζόμαστε και μην κατηγορούμε ο ένας τον άλλο εύκολα για προδότη. Κι ο σύντροφος παραπάνω που είπε ότι το ’21 θα την είχαμε βάψει αν δεν επενέβαιναν οι Άγγλοι και (κατ’ άλλους, κυρίως) οι Γάλλοι, έχει δίκιο. Δίκιο έχει κι η συντρόφισσα που υποστηρίζει ότι πολεμήσαμε σαν λιοντάρια. Και τα δυο συνέβησαν κι εκ των ύστερων ακόμα κάνεις δεν μπορεί να αποφανθεί με ακρίβεια τι απ’ τα δυο μας έσωσε πιο πολύ. Μάλλον και τα δυο. Ενδεχομένως να έχει δίκιο κι ο άλλος σύντροφος που υποστήριξε ότι μας έσωσε ο Θεός. Ή ίσως και οι Έψιλον – δεν απορρίπτω τίποτα, κρατάω πισινή.

    Ενδεχομένως κάποιοι να με πουν δειλό (αν και στοιχηματίζω ότι είμαι ο μονός της παρέας που έχω δει αληθινές μάχες από πολύ κοντά – αλλά δεν το κάνω και θέμα, άλλωστε φοβόμουν πολύ, άρα μάλλον δειλός είμαι). Κάποιοι άλλοι να υποψιαστούν ότι είμαι πράκτορας της τουρκικής ΜΙΤ. Ίσως και ιμάμης του Ερντογάν. Μπορεί και όλα τα παραπάνω. Αλλά φαντάζομαι ότι ως Έλληνες στο τέλος θα καταφύγουν στη λογική που είναι και ήταν τον πυρηνικό όπλο αυτής της ράτσας (ούτε καν την μεγάλη, την βαθειά του Πυθαγόρα ή του Αριστοτέλη, αρκεί η άλλη η απλή, το common sense για να καταλαβαινόμαστε) και θα αποφασίσουν ο καθένας η κάθε μία με τη δική τους τι θα κάνουν.

    Πάντως ειδοποιήστε με αν είναι να πάμε για να ετοιμαστώ (μολότοφ, αντιασφυξιογόνα, κουκούλα, κράνος, θέλουν μια κάποια προετοιμασία, μην τρέχω σαν τρελός στο παρά-πεντε)


    Ένας ειλικρινής, αυθόρμητος επαναστάτης


    Υ.Γ. σόρυ για το σεντόνι, με κυρίευσε καινό δαιμόνιο

  26. billy avatar
    billy 13/05/2010 09:31:00

    Καλημέρα,

    Επειδή είμαστε σε αυτά τα χάλια και για να μην παραμείνουμε σε αυτά δεν θα ήταν καθόλου άσχημη μια οικονομική συνεργασία. Για χάρη της ευημερίας της χώρας Nick. Έτσι και βγάλεις πετρέλαιο θα σου πω μετά πως η ΕΕ θα μας υπολογίζει. Δεν είπε κανείς να ξεπουλήσεις εδάφη είπα συνεργασία υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις.Οι ΗΠΑ κάνουν ότι θέλουν εκεί που υπάρχει πετρέλαιο όχι η Τουρκία.

  27. billy avatar
    billy 13/05/2010 09:39:05

    Μάλλον επικοινωνούμε σε διαφορετικό μήκος κύματος φίλε. Μίλησε κανείς για Οθομανική αυτοκρατορία? Ναι θεωρώ τον εαυτό μου έντιμο γιατί δεν κλέβω και δεν ζω εις βάρος κάποιου δεν έβαλα βύσμα για να βρω δουλειά και δεν πήγα σε κανένα πολιτικό να μου κάνει ρουσφέτι. Αυτοκριτική μπορεί να κάνει ο καθένας μόνος του. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις ότι με τις ντοματούλες και τα ραπανάκια μια ζωή της σφαλιάρας θα είμαστε σαν χώρα. Δεν είπα να ξεπουλήσουμε εδάφη. Δες όμως τι γίνεται στην άλλη πλεύρα ο Ερντογαν κλείνει συμφωνίες αυθημερών και εσύ τι? Αφου δεν μπορείς που δεν μπορείς να έχεις βιομηχανία θα σε χάλαγε να γίνεις μια ενεργειακή δύναμη της ΕΕ?

  28. ΠαΡαΛοΓιΣμΟς avatar
    ΠαΡαΛοΓιΣμΟς 29/07/2010 06:50:01

    @FretX

    Τι ήταν το Βυζάντιο?
    Ελληνικό....?

    Τ' ακούσαμε κ΄αυτό...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.