#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/04/2008 20:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντούν πάλι τους μπλόγκερς

Νέα προκλητική επίθεση κατά των μπλόγκερς. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία κάποιοι μας παρουσιάζουν να διάγουμε έκλυτο βίο. Δυστυχώς πρόκειται περί κατάφορης διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, επειδή οι Έλληνες μπλόγκερ που γνωρίζω εγώ (να μην λέμε ονόματα) έχουν να γράψουν έτσι στο κομπιούτερ πολύ καιρό. Πάρα πολύ καιρό. Λέτε να φταίει που δεν έχω λάπτοπ;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/04/2008 20:56:38

    Καθαρή συκοφαντία. Σε αυτή την διάταξη αφ' ενός μπλοκάρεται η εξοδος του ανεμιστήρα, αφ'ετέρου ο επεξεργαστής είναι δίπλα σε εστία θέρμανσης και το λαπτοπ αυτό είναι καταδικασμένο σε υπερθέρμανση.

  2. Vass avatar
    Vass 02/04/2008 22:19:49

    Ο σύντροφος δεν γράφει απλώς, ζωγραφίζει! Για να συμπληρώσω την εικόνα θα έβαζα την Κυρία να παρακολουθεί την αγαπημένη της σειρά. Τι λέτε για νοικοκυρές σε (πραγματική) απόγνωση;

  3. AnonymOs avatar
    AnonymOs 02/04/2008 22:43:03

    Oι Μπλόγκερς δεν μπλοκάρουν!!!

  4. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 02/04/2008 22:47:41

    @archaeopteryx
    δεν παίζεσαι!!!Τέλειο χιούμορ!

  5. bloger avatar
    bloger 02/04/2008 23:32:11

    Είναι καιρός και ο μπλόγκερ του Αντί, ν' αποκτήσει λαπταπ, γιά ν' ανεβει περισσότερο η απόδοσή του

  6. Factorx avatar
    Factorx 02/04/2008 23:36:40

    Καλά έχετε σκάσει απο την ζήλια σας για το συνάδελφο γι αυτό τα λέτε αυτα; Καλά δεν τον πονάει η μέση του;

  7. Vass avatar
    Vass 03/04/2008 00:11:51

    Η Κυρία δεν νομίζω να κάτσει εκεί κανένα μήνα (όχι πως θα πείραζε). Σίγουρα μετά το ποστάρισμα θα άλλαζαν στάση. Ίσως doggy με το laptop στην πλάτη.

  8. SAGITAIRE avatar
    SAGITAIRE 03/04/2008 09:31:42

    ...Γουστάρω ...γόβες !...

  9. YiannisM avatar
    YiannisM 03/04/2008 10:16:35

    Καλά είστε σοβαροί; Θά συντηρούσε κανένας blog μ' αυτό το εργαλείο; (Τον λαπτοπ εννοώ).

  10. fantomas avatar
    fantomas 03/04/2008 15:08:26

    ΣΕΛΩ.... ΝΑ ΓΙΝΩ bloger !!!!

  11. panic avatar
    panic 03/04/2008 15:37:02

    με μεγάλη μου λύπη βλέπω να διαρέουν εικόνες - προσωπικά μου δεδομένα. Δυστυχώς ο έκλυτος βίος μου χρησημοποιείται από κάποιους άνανδρους για να χτυπήσουν όλη την blogoσφαιρα.
    Στα πλαίσια της υπεράσπισης μου θα πω το εξής: πηδώ άρα δεν έχω αποθυμένα.
    Πιο πολύ με ενοχλεί το ότι στην φωτό φαίνομαι καραφλός και το ότι δεν ναδεικνύονται τα υπέροχα οπίσθια της κυρίας. Εδώ πρόκειται για δυσφήμηση.
    Οκ, μην με πέρνετε και πολύ στα σοβαρά. Γελάσαμε και σήμερα!