#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/05/2012 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στροφή "νομιμοφροσύνης" Τσίπρα και "άδειασμα" Γλέζου



Να εστιάσουν την προεκλογική τους εκστρατεία στις προτάσεις τους για την επόμενη μέρα και να σταματήσουν την «ανόητη κινδυνολογία» κάλεσε τα κόμματα ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι.

Ερωτηθείς αν θα συμμετάσχει σε ντιμπέιτ με τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, απάντησε: «Το διάλογο δεν τον έχουμε αρνηθεί ποτέ».

Σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή της χώρας στην ευρωζώνη, επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι μια ευρωπαϊκή χώρα και η παρουσία μας στην ευρωζώνη μπορεί να αποτελέσει εχέγγυο για μια σταθερή πορεία στο βαθμό που μπορεί να συντελέσει σε μια αλλαγή πολιτικής. Όπως είπε, «η χώρα πρέπει να αξιοποίησει τα δικαιώματα που έχει από την ισότιμη συμμετοχή της στην ευρωζώνη» (!!!).

«Θα προσπαθήσουμε με βάση τη στήριξης που θα μας δώσει ο λαός να δημιουργήσουμε ένα σταθερό πεδίο πάνω στο οποίο πατήσει η ελληνική οικονομία», τόνισε

Απαντώντας δε σε σχετική ερώτηση, δήλωσε ότι μεταξύ των άμεσων μέτρων που θα λάβει ο ΣΥΡΙΖΑ, αν σχηματίσει κυβέρνηση, είναι η επαναφορά του επιδόματος ανεργίας στα 440 ευρώ, η προώθηση δημόσιων επενδύσεων για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και η αξιοποίηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Το επόμενο βήμα, όπως ανέφερε, θα είναι να δρομολογηθεί ένα σχέδιο αναδιανομής του πλούτου, δηλ. ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα. Πρότεινε επίσης έλεγχο πόθεν έσχες για όσους βγάζουν χρήματα στο εξωτερικό.

Με άλλα λόγια ο κ. Τσίπρας εμφανίζεται πλέον νομιμόφρων και φαίνεται να υιοθετεί, με άλλα λόγια, αυτά που λέει και ο Σαμαράς. "Αριστερή δύναμη σταθερότητος" δηλαδή ο κ. Τσίπρας

Σχετικά με τις καταθέσεις, σημείωσε εκ νέου ότι τις εγγυάται το Σύνταγμα και η ΕΚΤ και διαβεβαίωσε πως θα της εγγυηθεί και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Ενώ σε ό,τι αφορά την πρόταση του Μ. Γλέζου, η οποία πυροδότησε αντιδράσεις, διευκρίνισε ότι είναι μια ιδέα που δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.

 

Ως γνωστόν ο κ. Γλέζος, πρότεινε, όπως σε καιρούς πολέμου ή πτώχευσης, εσωτερικό δανεισμό από τους πολίτες ο οποίος θα είναι υποχρεωτικός για τους έχοντες υψηλά εισοδήματα και προαιρετικός για τους φτωχότερους.

Μιλώντας στο MEGA, ο κ. Γλέζος ανέφερε ότι αυτό το δάνειο θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό για όσους έχουν εισόδημα λ.χ. πάνω από 20.000 ευρώ τον χρόνο και εθελοντικό για τους πολίτες με χαμηλότερα εισοδήματα. Ο ίδιος τόνισε ότι θα μπορούσαν οι έχοντας να δίνουν 100 ευρώ τον μήνα για αυτόν τον σκοπό.

Υποστήριξε μάλιστα ότι πρόκειται για έναν δανεισμό κι όχι για κάποιο χαράτσι.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/05/2012 14:04:56

    Ο καυάλογος άμεσων μέτρων διακυβέρνησης (επαναφορά του επιδόματος ανεργίας στα 440 ευρώ, η προώθηση δημόσιων επενδύσεων για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, αξιοποίηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ - σύν δεύτερη φάση με νέο φορολογικό σύστημα και έλεγχο πόθεν έσχες εξαγωγέων χρημάτων), είναι πρόγραμμα κυβερνητικής συνεργασίας.
    Ξέρουν ότι η αυτοδυναμία είναι ανέφικτη. Τα σημεία αυτά είναι και στο πρόγραμμα της ΔΗΜΑΡ. Άν ακόμη και ΣΥΡΙΖΑ + ΔΗΜΑΡ δεν επαρκούν (πιθανότατο ενδεχομενο), μπορούν να διαπραγματευτούν και με άλλους "εταίρους" με βάση αυτά.
    Μαθαίνουν σχετικά γρήγορα.
    Άν και για λόγους εσωτερικών ισορροπιών, θα δούμε πολλά ζιγκ - ζαγκ.
    Οι "κύριοι αντίπαλοι", ποιά άραγε στρατηγική κυβερνητικών συμμαχιών έχουν;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ο Θείος 20/05/2012 14:06:57

      Πως είπατε;;; Ορίστε;;;;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ akenaton 20/05/2012 14:13:41

        Με τον Κλαούζεβιτς υπό μάλης δεν γίνεται δουλειά.
        Αυτά τέλειωσαν Δεκεμβριο 1944 έως τέλος Ιανουαρίου 1945 στις Αρδέννες. Μια από τις αιτίες ήταν η έλλειψη "καυσίμων", για όσους έχουν μελετήσει !!
        H μετα τις εκλογές "διπλωματία", ΔΕΝ θα είναι η συνέχιση του εκλογικού "πολέμου" με άλλα μέσα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ akenaton 20/05/2012 14:34:48

        Φυσικά δεν εννοώ τον εδώ “Κλαούζεβιτς”, με τον οποίο συμφωνώ σε πολλα.
        Εννοώ τον άλλο, τον παλαιότερο...

        • akenaton avatar
          akenaton @ Ο Θείος 20/05/2012 17:09:08

          Θείε, το σχόλιό μου αφορούσε την ακροτελεύτια ερώτηση του σχολίου σας και μόνο. Δεν βλέπω στρατηγική συμμαχιών αλλά στρατηγική συγχωνεύσεων!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ akenaton 20/05/2012 21:40:09

            Προφανώς το κατάλαβα, και γι αυτό η επισσήμανση μου, για την ασυνέχεια της μετά τις εκλογές “διπλωματίας” με τον εκλογικό “πολεμο”.
            Συμφωνώ απολύτως. Το πρόβλημα Νο 1 είναι η κυβερνησιμότητα σε εποχές μή αυτοδυναμίας. Και αυτή δεν την πετυχαίνεις με στρατηγική συγχωνεύσεων, αλλά συμμαχιών.
            Πώς θα σχηματίσουν κυβέρνηση συνεργασιών, όταν το πρoεκλογικό momentum θα τους παρασέρνει και μετά τις 17 Ιουνίου;
            Όλα ανάποδα, εκτός τόπου και χρόνου.

  2. aggelosview avatar
    aggelosview 20/05/2012 14:14:49

    Ας μας πει ο αγωνιστής Γλέζος πόσα έδωσε για την Ελλάδα από το υστερημά του μέχρι τώρα. Γιατί με τα λεφτά των άλλων ωραίο είναι να κάνεις σχέδια.
    Μιλάει για ανάπτυξη το κόμμα που έχει ποινικοποιήσει το κέρδος και την επιχειρηματικότητα!
    Το κόμμα που κλείνει το κέντρο της Αθήνας 365 μέρες το χρόνο.
    Το κόμμα που μιλάει για παρακρατικούς όταν γίνονται καταστροφές, αλλά από τις 6 Μάη οι παρακρατικοί έχουν λουφάξει στις φωλιές τους για να μην χαλάσει η εικόνα του προέδρου.
    Το κόμμα που με ενθουσιασμό ενσωμάτωσε τους ψηφοφόρους του 2009 που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και τώρα απειλούν να μας παρασύρουν στην άβυσσο.
    Έλεος με τον Αλέξη και την παρέα του!

  3. airman avatar
    airman 20/05/2012 15:35:45

    Μια και ο Αλέξης έκανε ''στροφή'' ας δούμε και κάτι που μπορεί να χαρακτηρισθεί επουσιώδες. Είναι γνωστές οι απόψεις του Αλέξη, των Συνιστωσών και των λοιπών παροικούντων για τη στρατιωτική θητεία, τα στλέχη των ΕΔ, του ένστολους γενικά, την εθνική άμυνα και ασφάλεια.
    Είναι δε τόσα και τέτοια τα απωθημένα του Αλέξη που σύμφωνα με άρθρο των NYT (όπως αναφέρεται σε σημερινή ανάρτηση στο ΕΘΝΟΣ.gr) ''κατά την περιγραφή της εφημερίδας, ο κ. Τσίπρας λέει, πιθανότατα χαριτολογώντας, ότι δεν φοράει γραβάτες επειδή του θυμίζουν την θητεία του στο Ναυτικό.''
    Αλέξη μου τότε που υπηρέτησες εσύ στο Ναυτικό, η στολή του ναύτη περιελάμβανε και γραβάτα;
    Ακόμα και σε ανούσια πράγματα λέμε ψεματάκια Αλέξη;
    Μήπως υπηρέτησες και στα υποβρύχια και έχεις από τότε κλειστοφοβία;
    Μήπως σε έκλεισαν και στο ''μπαλαούρο'';

  4. Sanvean avatar
    Sanvean 20/05/2012 17:58:02

    Το χρήμα λίγοι το εμίσησαν. Τη δόξα ακόμα λιγότεροι...

  5. aris avatar
    aris 21/05/2012 09:04:42

    Δεν ξέρω πόσα χρήματα πρόσφερε ο Γλέζος στην πατρίδα, ξέρω όμως οτι της πρόσφερε αυτό που της πρόσφεραν ο Λεωνίδας, ο Κ.Παλαιολόγος, ο Κολοκοτρώνης και ο Σολωμός Σωλομού.
    Τι δικαίωμα να βγαίναι ο Αλέξης στο CNN και να λέει στη μαντάμ Μέρκελ οτι εδω το λένε Ελλάδα και είμαστε ακόμη όρθιοι γιατί δεν είμαστε ολοι ραγιάδες. Αυτό δεν ξέρω αλήθεια αν αποτιμάται σε χρήμα και πόσο...

    • aggelosview avatar
      aggelosview @ aris 21/05/2012 13:45:31

      Παραλληλισμοί που μου φαίνονται υπερβολικοί. Το να ανήκεις σε ένα ισχυρό club χωρών είναι λογικό να απαιτεί υποχρεώσεις. Εμείς το λέμε ραγιαδισμό. Ας πάμε να κάνουμε παρέα στον Τσάβες και στον Κιμ της Β. Κορέας και θα είμαστε εθνικά υπερήφανοι!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.