#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/07/2011 22:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο 6% η διαφορά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ



Διευρύνεται στις 6 μονάδες η διάφορα της ΝΔ στην εκτίμηση της εκλογικής επιρροής των κομμάτων, σύμφωνα με το βαρόμετρο της Public Issue για τον ΣΚΑΙ και την Καθημερινή

Η ΝΔ προηγείται με 32,5% και ακολουθούν ΠΑΣΟΚ με 26,5% , ΚΚΕ με 11,5%, ΣΥΡΙΖΑ με 9%, ΛΑΟΣ με 7,5%, Οικολόγοι 3,5% (Δημοκρατική Αριστερά 2% και Δημοκρατική Συμμαχία 1,5%)

Οι εκτιμήσεις των εδρών είναι:

ΠΑΣΟΚ 66-80
ΝΔ 133-147
ΚΚΕ 29-34
ΛΑΟΣ 18-23
ΣΥΡΙΖΑ 22-27
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 8-12

Στην παράσταση νίκης προηγείται η ΝΔ με 43%, η τάση αποχής παραμένει στα ίδια επίπεδα με τον Ιούνιο στο 38% .

Οκτώ στους δέκα πολίτες θεωρούν ότι η χώρα κινείται σε λάθος κατεύθυνση και ότι τον τελευταίο χρόνο έχει χειροτερέψει η οικονομική τους κατάσταση, ενώ σχεδόν 9 στους 10 κάνουν λόγο για κοινωνική ανασφάλεια τα επόμενα χρόνια.

Το 92% εκτιμά ότι είναι απίθανο να αποταμιεύσει.

Αυξημένο 4% σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση είναι το ποσοστό των πολιτών που δηλώνουν ότι συμμετείχαν σε απεργίες ή πορείες τον τελευταίο μήνα και διαμορφώνεται στο 29%.!

Εννέα στους 10 πολίτες δηλώνουν δυσαρεστημένοι από τη λειτουργία της κυβέρνησης και αντιπολίτευσης.

Επτά στους δέκα θεωρούν ότι κανένα πάω τα δυο κόμματα δεν θα ήταν καλή κυβέρνηση για τη χώρα . Όμως Ο πρόεδρος της ΝΔ περνάει μπροστά και στο ερώτημα ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός με 29% έναντι 22% του Γιώργου Παπανδρέου

Αναφορικά με τη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών τις περισσότερες θετικές γνώμες συγκεντρώνει ο Αντώνης Σαμαράς. Ακολουθούν: Γιώργος Καρατζαφέρης, Αλέξης Τσίπρας, Αλέκα Παπαρήγα και τελευταίος ο πρωθυπουργός.

http://www.skai.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xenios avatar
    xenios 14/07/2011 22:34:03

    Ανάσταση !!!
    Για να τα λέει το Αλαφουζέν .... έχουμε γύρισμα.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/07/2011 22:36:19

    Για την καημένη την ατυχήσασα, τι να πούμε πια; Ούτε τα... φίλια μέσα δεν μπορούν να εξωραΐσουν τη σκληρή πραγματικότητα. Φανταστείτε πόσο χειρότερα θα είναι τα αποτελέσματα στην... ίδια την κάλπη. Εμ, νομίζει η καημένη ότι με το να κάνει εμπαθείς ερωτήσεις στη βουλή εναντίον εργαζομένων, θα αλιεύσει ψήφους από την τεράστια δεξαμενή των ανέργων. Λες και οι τελευταίοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η ίδια και το σόι της διαχρονικά έχουν βάλει πολλά λιθαράκια στην εξαθλίωση που αυτοί βιώνουν...

    • xenios avatar
      xenios @ Αυριανιστής 14/07/2011 23:00:14

      Θα δείξει υπεράνω και θα αποσύρει την συμμετοχή της.

      (Και μετά ξύπνησα) :D

  3. Εnzo avatar
    Εnzo 14/07/2011 22:38:10

    Εκλογες δεν προκειται να γινουν το φθινοπωρο παντως.
    Εχουμε να κανουμε με Πασοκ και να μην το ξεχνα κανεις αυτο.

    • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
      ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ Εnzo 14/07/2011 23:37:22

      Ο χρόνος των εκλογών εξαρτάται από το ΠΑΣΟΚ ανάλογα με την επιρροή του,που είναι πολύ μικρότερη περίπου στο 15% και μειώνεται συνεχώς.
      Δηλαδή είναι οποιαδήποτε στιγμή κριθεί από τους αρμόδιους, ΟΧΙ ΦΥΣΙΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ,ότι δεν πάει άλλο.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Εnzo 14/07/2011 23:37:57

      Θα προσπαθήσουν να βγάλουν χειμώνα? Την άνοιξη τους βλέπω σε ποσοστά Θοδώρας και εκτός Βουλής τους πασόκους.

  4. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 14/07/2011 22:40:33

    Η ανοδική πορεία και πρωτιά της ΝΔ οφείλονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ και ΜΟΝΟ στον Σαμαρά.Η πολιτική ιδεολογία του Δημοκρατικού Πατριωτισμού δικαιώνεται και αρχίζει να περνά στα ευρύτερα στρώματα της κοινωνίας.Όμως ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ και ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ για να δημιουργήσει η μεγάλη δημοκρατική παράταξη της ΝΔ ΙΣΧΥΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.Η εκλογική νίκη και επικράτηση ΔΕΝ φτάνουν.....

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Komis Montechristo 14/07/2011 23:39:57

      Τα στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ συνεχίζει να μας προβληματίζει. Η πολιτική είναι ομαδικό άθλημα. Ελπίζω και πιστεύω μόνο στον Αντώνη. Και στη βάση της ΝΔ που πρέπει με τη σταυροδοσία να στείλει στο σπίτι τους κάποια πλουσιόπαιδα της συμφοράς..

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 14/07/2011 23:47:43

        Το ΚΚΕ και ο ΛΑΟΣ για ποιο λόγο ανέβασαν τα ποσοστά τους?
        Και το 9% του ΣΥΡΙΖΑ από που προκύπτει? Από τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ τι ροή έχουμε προς τα δεξιά και τι προς τα αριστερά?

        @ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ.
        "Τα στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ συνεχίζει να μας προβληματίζει"

        Τα βαρίδια φεύγουν ένα-ένα...

        • Roulis avatar
          Roulis @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/07/2011 14:35:56

          Το κομμα του καρατζαφερη πριν 2 μηνες απο την ιδια εταιρια ηταν στο 9% κ πριν 1 μηνα στο 8%.Αρα συμφωνα με αυτη την εταιρια,το κομμα του καρατζαφερη παρουσιαζει διαρροες οι οποιες ειναι συνεχεις(1,5% σε 2 μηνες για μικρο κομμα δεν ειναι και λιγο) και ειχα ακουσει τον Μαυρο που ειχε πει οτι παρουσιαζεται γενικα μια στροφη απο ψηφοφορους του Λα.Ο.Σ. προς τη ΝΔ.Οταν κοιτας πως παει ενα κομμα,κοιτα την πορεια του απο καθε εταιρια ξεχωριστα και οχι πχ η MRB του εδωσε 6%,η Public Issue 7,5%,αρα ανεβηκε...

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Roulis 15/07/2011 15:43:20

            ΣΩΣΤΑ

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/07/2011 22:40:49

    Και οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί του Κουβέλη τρώνε επίσης τα σκαμπίλια το ένα μετά το άλλο. Έχοντας εμμονικά κολλήσει με τον "αριστερότροπο λαϊκισμό" (του ΣΥΡΙΖΑ) που χαλάει την εκλεπτυσμένη τους αισθητική, νόμιζαν ότι έτσι θα αισθανόταν και ο κόσμος της αριστεράς. Μόνο που ο κόσμος της αριστεράς ξέρει καλά σε ποιανού το μύλο κουβαλάει νερό ο καθένας...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αυριανιστής 15/07/2011 10:57:00

      Τώρα βγάλανε και άλλο σλόγκαν τα εξαπτέρυγα της ΔΗΜΑΡ, Σοσιαλισμός του μέλανος ζωμού, τρικυμία εν κρανίω αλλά βούληση συμμετοχής στην κυβέρνηση, είναι αυτό που είπε ο Σαμαράς δώστε του ενα υπουργειο να τελείωνουμε.

  6. maraki avatar
    maraki 14/07/2011 22:43:44

    Εν τω μεταξύ, είναι οι Πσόκοι τόσο μακριά νυχτωμένοι από την κοινωνική πραγματικότητα, που δεν καταλάβαιναν ότι ρίχνοντας τα πάντα στον ΣΥΡΙΖΑ θα τον απογειώσουν. 9% ο ΣΥΡΙΖΑ! Ενσαρκώνει το αντιπασοκικό μένος από αριστερά.
    Δεν καταλαβαίνουν πόσο τους μισεί ο κόσμος.
    Κάθε Πεταλωτής στα παράθυρα και 1% στο Συνασπισμό

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ maraki 14/07/2011 22:48:35

      Αν με κάθε εμφάνιση του Πεταλωτή τσιμπάει 1% ο Συνασπισμός, φαντάζεσαι πόσο τσιμπάει με κάθε ανάλογη εμφάνιση του κήτους;

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ maraki 14/07/2011 23:40:46

      Πεταλωτής και Καρχιμάκης. Μην το ξεχνάμε τον κομματάρχη της Κρήτης.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 15/07/2011 15:45:37

        ΑΥΤΟΣ ΠΑΕΙ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΓΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ maraki 15/07/2011 02:14:17

      Εγώ θα έλεγα να μην το υποτιμάμε τον Τσίπρα...έχει έντιμο αντιπολιτευτικό λόγο...τα αξίζει τα ποσοστά του..

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/07/2011 22:52:55

    Πάντως, για να είμαι ειλικρινής, αρχίζω και λυπάμαι τους μνημονιολάγνους βολευτές του ΠΑΣΟΚ. 160 βγήκανε, και φαντάζεστε να απομείνουν 66 στην επόμενη βουλή; Και προφανώς από τους 66 ελάχιστοι θα είναι ανάμεσα στους εν ενεργεία, αφού έρχεται μεγάλο φούμο για τη στάση τους.

    Παλιοδουλειά κι αυτή... να σου ρίχνουν γιαούρτια, ντομάτες και αβγά, να σου πασαλείφουν το αυτοκίνητο με σκ***, κι από πάνω να μην επανεκλέγεσαι κιόλας!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αυριανιστής 15/07/2011 10:58:27

      Ακόμα δεν έχεις δει τίποτα, το ειδικό δικαστήριο είναι στο βάθος

  8. zap-zap avatar
    zap-zap 14/07/2011 23:00:32

    μην τους λυπάσαι, αν του κάτσει του ΣΥΡΙΖΑ καμία Σακοράφα και κανένας Παπαχρήστος και Κοτζιάς στο 15 % θα φτάσει το ΠΑΣΟΚ και θα εκλέξει 40 βουλευτές. Θα το χαρώ πολύ...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ zap-zap 14/07/2011 23:06:45

      Πλάκα θα' χει. Εκεί που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε το 2007 την ιστορική ευκαιρία να στείλει οριστικά το ΠΑΣΟΚ στο χρονοντούλαπο αλλά έχυσε τη (δημοσκοπική) καρδάρα με το γάλα, φαντάζεσαι να το κάνει τώρα (και μάλιστα χωρίς τους σαλονάτους που έφυγαν); Ε, ρε γλέντιααα...

  9. katalytikos avatar
    katalytikos 14/07/2011 23:01:17

    Όλα τα λεφτά είναι ο τίτλος στο skai.gr:
    Public Issue: Δυσοίωνες οι εκτιμήσεις των πολιτών για την οικονομική κατάσταση της χώρας!!!!

  10. ηλιας avatar
    ηλιας 14/07/2011 23:04:19

    Τελευταίος ο πρωθυπουργός σε δημοτικότητα !!! Δεν το πιστεύω !!! Ο Γιώργος ο ποδηλάτης, ο κωπηλάτης, ο μαραθωνοδρόμος, ο ασυμβίβαστος, ο έχων διεθνές κύρος, ο πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, ο υποψήφιος για Γραμματέας του ΟΗΕ, τελευταίος σε δημοτικότητα !!! Αίσχος !!! Εντάξει μπορεί να είναι ανίδεος από πολιτική, αστοιχείωτος από οικονομία, ανίκανος για διαπραγμάτευση και με τον γύφτο που πουλάει πλαστικές καρέκλες, αλλά όχι και τελευταίος !!!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ ηλιας 14/07/2011 23:28:52

      Θα θυμώσει ο tiramola και θα ξαναεμφανιστεί αν συνεχίσετε έτσι!

    • nestor avatar
      nestor @ ηλιας 14/07/2011 23:40:15

      ...είναι και αντιεξουσιαστής, το ξέχασες.

  11. a.p. avatar
    a.p. 14/07/2011 23:06:26

    Οι αληταραδες φευγουν!!!!!!!!!!!!!
    Αυτοι που βαπτισαν εθνικη επιτυχια την πτωχευση!!!!!!!!!!!!!!!

  12. φωνη avatar
    φωνη 14/07/2011 23:14:18

    Πολύ περίεργα αποτελέσματα για να τα δημοσιεύει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και το ΣΚΑΙ

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ φωνη 15/07/2011 15:49:27

      ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ¨= Η ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ.
      ΚΑΛΑ ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ Η ΒΛΑΧΟΥ ,ΘΑ ΥΠΕΦΕΡΕ.
      ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΗΣ.

  13. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 14/07/2011 23:17:13

    Είναι μεγαλύτερη η διαφορά αλλά ποιος θα το παραδεχτεί δημόσια ; Οι πληρωμένοι αποπροσανατολιστές του Παλαιού Φαλήρου ή τα παπαγαλάκια του Χουντοκάναλου ;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ EΛΛΗΝΑΣ 15/07/2011 15:51:17

      ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ
      ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ....ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ.

  14. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 14/07/2011 23:23:28

    Αφιερωμένο στο απερχόμενο κομματικό μόρφωμα (και όχι μόνο) :
    http://www.youtube.com/watch?v=oND21aqRjnw

  15. Enzo avatar
    Enzo 14/07/2011 23:35:24

    Το διαδίκτυο αποτελειωσε την δημοτικότητα του Γαπ

  16. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 14/07/2011 23:42:43

    Ο ΓΑΠ είναι καμένο χαρτί. Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και αντίπαλος του Σαμαρά είναι ήδη ο Βενιζέλος, ο μονίμως αμπελοφιλοσοφών...Εκεί θα δοθεί η μάχη..

  17. zagor avatar
    zagor 14/07/2011 23:57:28

    Δηλαδή ρε φίλε τι αποτελέσματα περίμενες, μήπως να είναι μπροστά οι άχρηστοι του ΠΑΣΟΚ που τα έκαναν σκατά?

    • φωνη avatar
      φωνη @ zagor 15/07/2011 00:20:45

      Καθόλου....περιμένω αυτά ακριβώς τα αποτελέσματα...αλλά δεν περιμένω να δημοσιεύονται ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΙ. Αυτό μου φαίνεται περίεργο....

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ φωνη 15/07/2011 00:34:53

        Φωνή,δεν θέλω να παριστάνω τον πολύξερο και το ξερόλα,αλλά θα σου γράψω τη γνώμη μου.Η προσωπική μου πεποίθηση είναι πως ο Αλαφούζος,παρουσιάζοντας τη πραγματική διαφορά μεταξύ των δυο μεγάλων κομμάτων ΤΩΡΑ,θέλει να στείλει ΜΗΝΥΜΑ στους κυβερνώντες να κάνουν συντομότατα εκλογές.Όσο καθυστερούν αφενός η εκλογική συντριβή τους θα είναι δεδομένη αφετέρου η πλειοψηφία Σαμαρά θα είναι μεγάλη,πράγμα τ'οποίο σε Σκάι και Καθημερινή το απεύχονται.Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.Το ένστικτό μου προς τα εκεί βαδίζει.

      • zagor avatar
        zagor @ φωνη 15/07/2011 01:13:19

        Σ'αυτό δεν έχεις άδικο, το πιθανότερο είναι 'οτι παρά την μέχρι αηδίας στήριξη που παρέχει ο Αλαφαζούζος στον ΓΑΠ, βλέπουν ότι πάει το καράβι κατ' ευθείαν στην ξέρα και σου λέει άσε καλύτερα να παίρνουμε σιγά σιγά τα μέτρα μας. Ωστόσο το άλλο με τον κολοτούμπα που από 11% την προηγούμενη φορά αν θυμάμαι καλά,τον φέρνει τώρα και κάτω από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν σου λέει τίποτα?

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ zagor 15/07/2011 02:19:53

          Η προηγούμενη δημοσκόπηση της συγκεκριμένης εταιρείας εμφάνιζε το νούμερο του ΛΑΟΣ φουσκωμένο.Αυτό είναι σίγουρο.Από δω και στο εξής,με βάση το ποσοστό που του δίνει τώρα,θα πέφτει κι άλλο.Η πολιτική Σαμαρά αποδίδει καρπούς σε ευρύτερες μάζες ψηφοφόρων.Παρατηρείται επαναπατρισμός ψηφοφόρων στη ΝΔ.

      • περήφανος δεξιός avatar
        περήφανος δεξιός @ φωνη 15/07/2011 02:41:35

        Συμφωνώ κι εγώ..έβαλε μυαλό ο αλαφούζος..δε νομίζω..κάτι παίζει εδώ..

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ περήφανος δεξιός 15/07/2011 11:18:34

          Ό,τι ισχύει για το ΠΑΣΟΚ,ισχύει και για ΛΑΟΣ.Τους παρουσιάζει τη κατάσταση ως έχει και για το μεν ΠΑΣΟΚ ισχύει αυτό που έγραψα παραπάνω,στο δε ΛΑΟΣ θέλει να δείξει πως πρέπει ν'αλλάξει τη τακτική του απέναντι στο Σαμαρά διότι,έτσι όπως πολιτεύεται,θα συρρικνώνεται.Ο Αλαφούζος,και στα δυο αυτά κόμματα,στέλνει τα μηνύματά του.Και στόχος του είναι ένας:η ΝΔ και ιδιαίτερα ο Σαμαράς....

  18. tpe avatar
    tpe 15/07/2011 00:11:50

    Τι εννοείς; Εμένα το μόνο που μου κινεί το ενδιαφέρον είναι το ποσοστό της αποχής. Καρφωμένο εκεί; Με τον κόσμο να πιστεύει πως οι εκλογές είναι κοντά; Χμμμ. Ίσως τελικά, να μην γλιτώσουμε τα χειρότερα. Ίσως οι προδότες αποφασίσουν να ρισκάρουν να βγάλουν χειμώνα...

    • φωνη avatar
      φωνη @ tpe 15/07/2011 02:53:06

      Εννοώ οτι μάλλον αυτή η δημοσκόπηση απευθύνεται περισσότερο προς το ΠΑΣΟΚ εκ μέρους Αλαφούζου, παρά προς τη ΝΔ.

      Τώρα κ γω δεν ξέρω εάν είναι ένα είδος προειδοποίησης, όπως είπε κάποιος, ή απειλής ή πίεσης Αλαφούζου προς ΠΑΣΟΚ γιατί κάτι θέλει ή κάτι δεν του άρεσε στον τρόπο που πολιτεύεται την τελευταία περίοδο και με τον Βενιζέλο το ΠΑΣΟΚ.

      Απλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι άλλαξε γραμμή και δείχνει αυτή τη δημοσκόπηση. Ακόμα και να είναι τόση η διαφορά εάν ήθελαν να το κρύψουν συνεχίζοντας τη γνωστή στήριξη στο ΠΑΣΟΚ-Καρατζαφέρη θα μαγείρευαν πάλι τα νούμερα.

      Ήθελε να δείξει πρώτη τη ΝΔ, αυτό μάλλον απευθύνεται σε αυτούς που στήριζε την προηγούμενη περίοδο (ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ) τώρα που ακριβώς αποσκοπεί δεν ξέρω.

  19. nasos avatar
    nasos 15/07/2011 00:20:10

    στέρεψε το κρατικό χρήμα,ξεφούσκωσε το ΠΑΣΟΚ
    άμα μάλιστα ιδιωτικοποιήσουν όλες τις ΔΕΚΟ,όπως προβλέπει το Μνημόνιο τότε θα πέσουν σε ποσοστά 1974
    ο ΓΑΠ βέβαια στα αποτέτοια του για το κόμμα που ίδρυσε ο μπαμπάς,αυτός νοιάζεται μόνο για την διεθνή καριέρα που έπεται

  20. peter avatar
    peter 15/07/2011 00:20:45

    Εμένα μου κάνει εντύπωση το ποσοστό της αποχής...

  21. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 15/07/2011 00:23:22

    ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ; Μέχρι τώρα ψήφιζα ΚΚΕ και όχι ΣΥΡΙΖΑ γιατί φοβόμουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα συνεργαζόταν με το ΠΑΣΟΚ. Στις επόμενες εκλογές αντί για ΚΚΕ μπορεί να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ. Η αποχώρηση του Κουβέλη, η ομαδική δουλειά του κόμματος, η πολύ καλή κοινοβουλευτική του παρουσία και η ηγετική μορφή του Τσίπρα αυτοί είναι οι λόγοι για το υψηλό ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ.

    • εξυπνάκιας avatar
      εξυπνάκιας @ Χρήστος Δημάρης 15/07/2011 09:49:35

      χα χα εύγε .ψηφίζεις συριζα τωρα που εφυγαν οι λίγοι σοβαροί απο το κόμμα

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ εξυπνάκιας 15/07/2011 10:33:02

        "Σοβαρούς" εννοείς τους μνημονιολάγνους κρυφονεοφιλελεύθερους του Κουβέλη, που παίρνουν θέσεις τις οποίες θα ζήλευε και η "Δράση" του Μάνου;

        • Roulis avatar
          Roulis @ Αυριανιστής 15/07/2011 14:42:27

          +1000

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Χρήστος Δημάρης 15/07/2011 12:57:08

      Μήπως τυχόν το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ που παρουσιάζουν, προκύπτει από άντληση λάθος data (του 2008!) από τη βάση δεδομένων της Public Issue ;

    • EΛΛΗΝΑΣ avatar
      EΛΛΗΝΑΣ @ Χρήστος Δημάρης 15/07/2011 14:22:24

      Με κουκούλα θα πας στην κάλπη ή χωρίς ;

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ EΛΛΗΝΑΣ 15/07/2011 20:18:23

        Εδώ που γράφουμε και οι δύο τα σχόλια μας, ποιός από μας του δυό φορά κουκούλα; Εσύ ή εγώ;

  22. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 15/07/2011 01:01:29

    Επιτέλους (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ.) ένας που "είδε" πίσω από τις δημοσκοπήσεις... Αποδομώντας τα συμπεράσματα καταλαβαίνουμε με ποιον στο τιμόνι του ΠαΣοΚ θα αναμετρηθεί ο Σαμαράς. Το χειρότερο είναι ότι έτσι όπως έχουν τα πράγματα, δε θα ήταν καθόλου έκπληξη να δουμε τα εξής:
    1) Ο Μπένυ, κατεβάζει φρέσκια ομάδα (και ποιος να του κουνηθεί) μετά από το συνέδριο όπου πανηγυρικά ανακυρήσσεται αρχηγός, με πρόσωπα που ούτε τα φανταζόμαστε και ούτε σχέση θα έχουν με αυτούς που ψήφισαν μνημόνια και μεσοπρόθεσμα.
    2) Ο Αντώνης, μπλεγμένος με πτέρυγες και οικογενειακές γραμμές, κρατάει ισορροπίες με ό,τι αυτο συνεπάγεται.
    Το αποτέλεσμα; το υποψιάζεστε ήδη!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Chris Theocharis 15/07/2011 15:56:30

      ΛΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΝΙ ?
      ΜΩΡΕ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ , ΠΟΥ Ο
      ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΓΛΥΤΩΣΕ . Ο ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.

  23. kostas* avatar
    kostas* 15/07/2011 01:13:52

    Με Σαμαρά αρχηγο επρεπε το Λαος να εχει 3-4 % μαξιμουμ ... οι πατριδοκαπηλοι του Ψινακη και της Σαρρη δε μπορει να εχουν 7% Πιστευω το στοιχημα με το Λαος θα κρινει και την αυτοδυναμια ...

    • zagor avatar
      zagor @ kostas* 15/07/2011 01:21:21

      Μην βιάζεσαι να δούμε μέχρι το τέλος που θα κάτσει το τηλεκόμμα. Εγώ πιστεύω κάτω από 5% και στοιχηματίζω γι' αυτό.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ zagor 19/07/2011 17:17:58

        Εγώ σου πάω στοίχημα ότι θα δυσκολευτεί να μπει στη βουλή

  24. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 15/07/2011 02:35:27

    και τωρα σαν κλασικοι ΝΔ ας αρχιζουμε να τρωγομαστε να τρεξουμε να ποιασουμε κανα διαπλεκομενο γλυψιμο κλπ κλπ!

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ LEWNIDAS 15/07/2011 02:37:56

      μην ξεχασουμε και τον βαριεστημενο βουδα της ραφηνας! μην ξεχασουμε να αναφερθουμε και σε αυτον! εαν φανταστω οτι μεσα στην βδομαδα ο βουλγαρακης θα κανει 5 δηλωσεις, ο κομανεσκι 6 και ντορα μητσοτακη-μπακογιαννη-κουβελου 2 με μονο σκοπο την ΝΔ και τον σαμαρα θα χαρισω το επιδομα ανεργειας στο χαζο-γιωργω

  25. dino avatar
    dino 15/07/2011 03:45:47

    Τι θα γινοταν αραγε αν η αποχη αντιπροσωπευε κενες θεσεις στο κοινοβουλιο δηλαδη στην περιπτωση του 40% να χαμε σωμα 180 εδρων.Πιστευω θα ταν πολυ πιο πραγματικη δημοκρατια απο το να καρπωνονται καποιοι "κοπριτες" μια θεση που δεν αξιζουν και δεν τους εδωσε κανενας.

  26. noldor avatar
    noldor 15/07/2011 08:19:28

    Συμφωνώ και γω. Νομίζω ότι είναι το σχέδιο της αποδόμησης του Jeffry ώστε να αντικατασταθεί πλήρως από τον Βενιζέλο.

    Έτσι θα κερδιθεί ο απαραίτητος χρόνος ώστε να γίνουν μη αναστρέψιμες οι επιλογές τους.

  27. tiramola avatar
    tiramola 15/07/2011 10:05:10

    Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης είναι φυσιολογικά.Όσοι από τους ελάχιστους πολιτικούς έδειξαν θάρρος και ανέλαβαν το πολιτικό κόστος καταποντίστηκαν.Το ίδιο θα συμβεί και με το ΠΑΣΟΚ.
    Εξάλου ο Παπανδρέου τα είχε πει στο κόμμα από την αρχή.
    "Επόμενη μέρα μπορεί να μην υπάρξει για κανέναν μας"
    Γιατί τους πολιτικούς τους εκλέγουμε για να κάνουν το καθήκον τους.
    Και ο Παπανδρέου αυτό έκανε και κάνει.
    Δυστηχώς για όλους μας στην πατρίδα μας κυριαρχεί ο συναισθηματικός λόγος έναντι του καθαρά πολιτικού και η μούτζα αντί της προσπάθειας.
    Προσωπικά αισθάνομαι δικαιωμένος που τον ψήφισα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 15/07/2011 10:34:29

      Έλα, ρε μεγάλε... ορθολογιστή, που θεωρείς "δυστύχημα" τον συναισθηματικό λόγο!

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ tiramola 15/07/2011 11:54:32

      Τον ψήφισες όμως αγαπητέ Tiramola γιατί σου είπε ότι "λεφτά υπάρχουν" ! Δεν σου είπε τίποτα για μνημόνια, μεσοπρόθεσμα, εφαρμοστικούς. Άρα σε εξαπάτησε !!

      • tpe avatar
        tpe @ ΗΛΙΑΣ 15/07/2011 15:31:33

        Ένας λόγος παραπάνω για να αγνοήσουμε τους κάθε 'tiramola'. Μόνος ένας βαθύτατα πρασινοφρουρός ή εκτός τόπου και χρόνου πίστευε πως πραγματικά "λεφτά υπάρχουν"....

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ tiramola 15/07/2011 15:59:44

      ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ,ΟΤΑΝ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 25%.

  28. tiramola avatar
    tiramola 15/07/2011 10:17:01

    Μακάρι να μπορέσει να εξαντλήσει την τετραετία, όχι φυσικά μήπως μπορέσει να ανατρέψει τις δημοσκοπήσεις αλλά να γίνουν επιτέλους πράξη οι πολυπόθητες μεταρρυθμίσεις.
    Μετά ας αναλάβει όποιος νάναι...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 15/07/2011 10:35:06

      "Πολυπόθητες", για ποιον; Για τον Πορτοσάλτε και το Μάνο;

    • Roulis avatar
      Roulis @ tiramola 15/07/2011 14:46:00

      Οταν ο Καραμανλης επιχειρησε να κανει τα ελαχιστα οσων γινονται σημερα,ειχατε λυσσαξει ολα τα πρασινολαιμικα λαμογια ομως!Τωρα σου ηρθε η δικαιωση???Τρομαρα σου...

    • tpe avatar
      tpe @ tiramola 15/07/2011 15:35:36

      Ναι, ακριβώς, ακριβώς...
      Αλλά ξέχασα. Εσείς οι πρασινοφρουροί, είστε μέγιστοι κωλοτούμπες. Μεγάλε, την εποχή του internet, το Google δεν ξεχνά. Μάθε το καλά αυτό. Κι οι φωτογραφίες του ΓΑΠ σου στις πορείες με το χαμόγελο του παιδιού με ειδικές ανάγκες ΜΕΝΟΥΝ. ΟΚ?
      Αν θες μεταρρυθμίσεις, πραγματικές κι όχι πασοκικές αηδίες όπως στον ΟΣΕ πχ ή στην "απελευθέρωση" των δικηγόρων, τράβα να του το πεις. ΟΚ? Όπως εγώ τσιρίζω εδώ πέρα για τα μπλε λαμόγια, άντε να κάνεις το ίδιο και στους δικούς σου. Και μετά, έλα να συγκρίνουμε τι καταφέραμε...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ tiramola 15/07/2011 16:03:08

      ΤΙΡΑΜΟΛΑ ,ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
      ΓΕΜΙΣΑΝΕ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ, ΣΤΑΜΑΤΑ
      ΝΑ ΛΕΣ ΑΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΕΞ ΕΠΙΠΛΕΟΝ.

  29. Χρήστος avatar
    Χρήστος 15/07/2011 10:25:24

    tiramola: είχα λίγα μαλλιά στο κεφάλι,αλλά διαβάζοντας αυτά που γράφεις για τον "Μεγάλο στοχαστή" δεν μου έμεινε τρίχα....

  30. Χρήστος avatar
    Χρήστος 15/07/2011 10:32:49

    όσο για το "Μακάρι να μπορέσει να εξαντλήσει την τετραετία" είναι απαίτηση κάθε βολεμένου ΠΑΣΟΚΟΥ...μην χάσει την κουτάλα...

  31. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 15/07/2011 10:49:27

    ναι αυτούς

  32. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 15/07/2011 10:51:24

    εγω αισθάνομαι δικαιωμένος που ψήφισα αυτόν που άφησε 17% έλλειμα

  33. anonymous avatar
    anonymous 15/07/2011 10:53:41

    Πραγματικά είναι η ώρα ο Σαμαράς να διαγράψει όλους αυτούς τους λελέδες

  34. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 15/07/2011 11:55:29

    Τελικά αυτό που ακουγόταν σαν ανέκδοτο "πράσινη παρένθεση" παίρνει σάρκα και οστά !

  35. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/07/2011 12:41:52

    Ιρλανδία και Πορτογαλία προηγήθηκαν και δείχνουν το δρόμο.
    Ευρώπη, μία κοινότητα πεπρωμένου.
    Η εναλλαγή των κομμάτων εξουσίας λειτουργεί πάντα, η Ελληνική πολιτική "εξομαλύνεται", όπως στις άλλες χώρες.
    Οι Βορειοευρωπαίοι κυβερνητικοί, θα πιούν επίσης το δικό τους πικρό ποτήρι - θα κάνουν θέλοντας και μη το οικονομικά και Ευρωπαικά σωστό, αλλά και αυτοί θα χάσουν την εξουσία.
    Ο "Κανένας" θα παραμείνει εδώ για καιρό εξαιρετικά δημοφιλής (μακράν ο πρώτος), αλλά μια και αυτός δεν μπορεί, πάντα θα χρειάζεται κάποιος άλλος για να "κάνει την κυβέρνηση".
    Οι "ανατροπείς", δεξιοί και αριστεροί, άς οπλιστούν με μακροχρόνια υπομονή.

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/07/2011 12:51:11

    'Οταν πάσαρε ο Παπανδρέας το "δαχτυλίδι" στο Βαγγέλη, έπρεπε όλοι να το είχαν καταλάβει, επίχρυσο τενεκεδένιο του πάσαρε.
    Εκείνο το ...9 % του ΣΥΡΙΖΑ, τι είναι; Τυπογραφικό λάθος ή άντληση λάθος data από το 2008 στη βάση δεδομένων;

  37. kapos etsi avatar
    kapos etsi 15/07/2011 13:14:02

    Καλά και άγια τα ανεβασμένα ποσοστά της ΝΔ, τι γίνεται όμως με τους " φίλους " από την απέναντι πλευρά του ατλαντικού? Στην εξουσία είναι οι δημοκρατικοί και όταν είναι αυτοί στην εξουσία στην Ελλάδα κυβερνά το ΠΑΣΟΚ. Φοβερή σύμπτωση, ή μάλλον όχι, τα παιδιά εκεί στο Λάνγκλεϊ, στην Βιρτζίνια εξασκούνται πολύ στο σκάκι ...... εμείς εδώ απλά παίζουμε τάβλι για τον χαβαλέ μας!

  38. Ίωνας avatar
    Ίωνας 15/07/2011 14:07:02

    Αφού το Αλαφουζογκάλοπ παρουσιάζει τέτοια δημοσκοπικά αποτελέσματα, μπορείτε να φανταστείτε πώς είναι τα πραγματικά. Σίγουρη και άνετη αυτοδυναμία της ΝΔ, με παράλληλο καταποντισμό του ΠΑΣΟΚ.

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/07/2011 15:14:46

    Το συμπέρασμα είναι ότι η εναλλαγή των κομμάτων λειτουργεί και εδώ, όπως σε όλη την Ευρώπη.
    Η υποτιθέμενη "Ελληνική πολιτική ιδιομορφία" είναι μύθος: Ότι ανεβαίνει κατεβαίνει, και αντιστρόφως.
    Απλώς εδώ ο δικομματισμός των εναλασσόμενων κομμάτων εξουσίας είναι πιό επίμονος (όπως και στην Ιταλία, Γαλλία ή Ισπανία - παίζει ρόλο και το εκλογικό σύστημα), ενώ στη Γερμανία έχουν τετρακομματικό πολιτικό σύστημα, και αλλού ακόμα μεγαλύτερη διασπορά (π.χ. Ολλανδία).

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 15/07/2011 17:09:18

      ΤΙΠΟΤΑ. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ.

  40. michel platini avatar
    michel platini 15/07/2011 17:03:20

    Νομίζω πως το έργο το έχουμε ξαναδεί.Την περίοδο της (εξ)ασθένειας-λογο σεξοκόπωσης -του ΑΓΠ "έλαμψε" το άστρο του κ.ευχαριστώ την αμερική .Για δεύτερη φορά στο απο-κομμα της συμφοράς άλλος είναι ο αρχηγός και άλλος πέρνει τις αποφάσεις.Πρέπει να υπάρχει αφύπνυση σε ολη την κοινωνία για να μην ξαναδούμε το ίδιο έργο με το 2000.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ

  41. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/07/2011 17:21:03

    Το μοκοκομματικό σύστημα τύπου Τσαουσέσκου το δοκιμάσαμε κι εμείς πάρα πολλές φορές: Παπαδόπουλος, παλιότερα Μεταξάς και πολλοί άλλοι προηγηθέντες.
    Είδαμε τα χαïρια, όπως οι Ρουμάνοι του "δικού" τους.
    Σαφώς προτιμώ δικομματισμό και εναλλαγή.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 15/07/2011 22:33:47

      ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ.

  42. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 15/07/2011 21:44:34

    Τελικά κ Τιραμόλα ή μεγάλο ΠΑΣΟκικό Λαμόγιο είσαι και ακόμα είσαι βολεμένος ή είσαι από αυτά τα ζωντόβολα που έβλεπαν τον ΓΑΠ σαν παλικάρι που έφαγε στη μούρη του τα δακρυγόνα το 2009, και το το έπαιζε επαναστάτης και έτρεχε στις πορείες διαδηλώνοντας κατά της κυβέρνησης της ΝΔ… «Ήρωας» ο Γιωργάκης τότε, παλικάρι της δεκάρας. Δυστυχώς κάτι τέτοιες κινήσεις του ΓΑΠ έπεισαν πολλούς ψηφοφόρους και σήμερα ζούμε σε ένα καθεστώς τρομοκρατίας…

  43. Armageddon avatar
    Armageddon 21/07/2011 11:50:31

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ . ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ?..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.