#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2013 14:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο φως οι διάλογοι των Χρυσαυγιτών από τον «κοριό» της Αντιτρομοκρατικής



Οι συνομιλίες μεταξύ των χρυσαυγιτών που κατέγραψε το βαλιτσάκι της Αντιτρομοκρατικής αποκαλύπτει το «Εθνος» και αναδημοσιεύει το Πρώτο Θέμα είναι συγκλονιστικές. Μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα τα μέλη της οργάνωσης «σπάνε» τα τηλέφωνα αφού οι περισσότεροι είχαν καταληφθεί από πανικό για τα όσα θα ακολουθούσαν. Τα στελέχη της εγκληματικής συμμορίας φτάνουν μέχρι του σημείου να χλευάζουν τον νεκρό Παύλο Φύσσα, ενώ με θρασύδειλες εκφράσεις απειλούν τους πάντες. Στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες από τα λόγια των χρυσαυγιτών προκύπτει η στρατιωτικού τύπου ιεραρχία της οργάνωσης, τα τάγματα εφόδου αλλά και ο πανικός των εγκληματιών που κλαψουρίζουν και ομολογούν την πράξη τους.

Όπως αναφέρεται και στο διαβιβαστικό εισαγωγικό σημείωμα των απομαγνητοφωνήσεων της αντιτρομοκρατικής τα πρόσωπα που ακούγονται να συνομιλούν χρησιμοποιούν ακόμα και συνθηματικά όπως «Βουδας», «Τζονάρα» , «Τζί», «Ζόμπι», «Ντάρκ», «Τρύπας» και άλλα.

Σε κάποιες από τις συνομιλίες ο πυρηνάρχης Γιώργος Πατέλης μιλάει με έναν από τους Χρυσαυγίτες και κλαίγοντας φωνάζει: «Ρε μαλ... κοίτα τι μου κάνανε ρε φίλε, παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουν έξω, θα με διώξουνε. Δεν μπορώ ρε μαλ... είμαι πολύ δυστυχισμένος».

Ο άλλος προσπαθεί να τον παρηγορήσει: «Ρε Γιωργάρα κι εγώ το ίδιο θα πάθω κι εγώ. Εσύ δεν θα πας μέσα, δεν έχεις κάνει κάτι. Γι' αυτό σου λέω μη σπας». Σε άλλο σημείο ο Πατέλης αναφέρει: «Σε παρακαλώ, δώσουμε δύναμη ρε μαλ....δεν είμαι καλά. Δώσε μου δύναμη γιατί θα λυγίσω μαλ... Μη με κλά... κι εσύ μπουρδέλο».

Σε άλλο σημείο των συνομιλιών του Γιώργου Πατέλη προκύπτει ότι ο κόσμος γυρνάει την πλάτη του στη Χρυσή Αυγή: Χθες στον Πειραιά πέσαν οι μάσκες έτσι; Πόσο λίγοι με ακολουθήσανε...Είδες πόσο λίγοι με ακολουθήσανε;»

Σε άλλο σημείο ακούγεται πάλι ο Πατέλης να λέει:«Με παίρνουν όλοι τηλέφωνο, κάποια παιδιά που ήταν εκεί από την Ασφάλεια, όλοι, με παίρνουν τηλέφωνο: Γιωργάρα σ' αγαπάμε και δεν κάνουμε πίσω και είμαστε μαζί σου...».

Σοκ προκαλεί και ο διάλογος δύο μελών για τον Παύλο Φύσσα:


Α: Ναι, τώρα έχουν σε ένα βίντεο τον Μπαρμπαρούση που χορεύει

Β: Ναι, και ρίχνει πιστολιές

Α: Όχι, όχι και τον σχολιάζει ο Φύσσας, ο συγχωρεμένος

Β: Ο Φύσσας; Πως τον σχολιάζει; Από τον Ουρανό;

Α:Ε από, ε σε μια εκπομπή που κάνανε και καλά σατιρική όπως είναι το Ράδιο Αρβύλα

Β: Ο Φύσσας έκανε εκπομπή;

Α: Ε, έτσι δείχνει. Στην τηλεόραση, στο ίντερνετ δεν ξέρω.

Β:Ε τώρα θα κάνει από τον παράδεισο εκπομπή

Α: Ε τώρα ναι, αυτό θα έλεγα και 'γω Του βάλανε κάτι τραγούδια να πουμε στη φόρα που έλεγε φασίστες σας γ@μώ, σφαχτ' τους, κατούρα τους στα μούτρα και θαψτους και κάτι τέτοια.

Β; Ε, εντάξει τον θάψαν αυτόν

Α: ΧαΧα το ξέρω, αυτό είπα και γω

Β: Ε βέβαια βρε μ...κα, σε ξύλο ήτανε πάνω. Σε συμπλοκή ήταν το μ...νί. Σε συμπλοκή βρέθηκε.

Α: Ρε π...στη μου εντάξει, τα έχουν... Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν τα α...δια οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα μ...νόπανα.

Β: Μ....κα, μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει.

Σε άλλο σημείο λένε:

Α: Ο μπάτσος ήταν ωραίος στην αρχή που με συλλάβανε. Μ....κα τον έκανα πουτ....

Β: Τι έγινε ρε; Για πες.

Α: Μπαίνουμε μπροστά με τις μηχανές και βγάζουνε τα πιστόλια και με σημαδεύουνε κι εγώ κάθομαι, βάζω τα χέρια στο ταμπλό όπως μου λένε, και του λέω, ρε φίλε, τι βγάζεις πιστόλι και με σημαδεύεις, από τη στιγμή που είμαι άοπλος ας πούμε;  Με πολιτικά.

Β: Ναι

Α: Του λέω, αν ήμουνα, άμα οπλοφορούσα, του λέω και με σημάδευες με πολιτικά, χωρίς να μου πεις τι είσαι και έριχνα θα έφταιγα εγώ; Τέλος πάντων, μου λέει, δεν πειράζει φίλε, μου λέει, η κατάχρηση κάνει κακό, όχι η χρήση. Με βγάζει, τέλος πάντων, μου περνάνε χειροπέδες , του λέω και μου κάνει να ξέρεις λέει, ότι είμαι μαζί σας λέει και είμαι πολύ στεναχωρημένος λέει γι' αυτό που κάνω, λέει και αλλά να ξέρεις ότι είμαι αναγκασμένος. Του λέω, σε καταλαβαίνω απολύτως, του λέω. Κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα, να ξέρεις ότι κι εγώ θα το κάνω και εγώ θα στεναχωρεθώ αλλά να ξέρεις μετά ότι θα σου πω συγγνώμη.

Β: Α πολύ καλά τα είπες.

Α: Ναι, ναι. Του λέω κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα του λέω, θα στενεχωρεθώ του λέω, αλλά θα το κάνω. Και μένει κόκαλο ο μπάτσος και γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια και μου λέει ελπίζω να υπάρχουν άνδρες, λέει σαν κι εσένα οι οποίοι θα με διατάσσουνε τότε, ε, του λέω άμα σε διατάσσω θα είναι καλό. Μπορεί να έχουμε χειρότερη σχέση.

Σε άλλη συνομιλία, οι χρυσαυγίτες προσπαθούν να συνδέσουν τον Ρουπακιά με το ΚΚΕ. Συνομιλούν η «Τέλα» με ένα μέλος της Χρυσής Αυγής τον «Μάκη» και δείχνουν ως κατάλληλο γι' αυτήν την δουλειά τον συλληφθέντα Γιώργο Τσακανίκα:

Τέλα: Ενα χάλι, ένα χάλι είμαι, δε σηκώθηκα χάζεψα λίγο εκεί πέρα και αυτά δεν μπορώ είμαι πολύ χάλια.

Μάκης: Τίποτα θα πω τον Τσακανίκα να πούνε στον Τσακανίκα να ψάξει μήπως συνομιλούσε με το ΚΚΕ, μήπως ήταν ξένος πράκτορας και να το ρίξουμε εκεί ρε παιδάκι μου.

Ακολουθεί διάλογος μεταξύ δύο μελών της ΧΑ, στον όποίο φαίνεται η αγωνία τους για όσα συνέβησαν μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Α: Ελα Φίλιππα καλημέρα.

Β: Πού είσαι ρε απεργέ;

Α: Εδώ φορτώνω.

Β: Απεργοσπάστη!

Α: Τοπικά κάνουμε εδώ πέρα, τοπικά, φορτώνουμε

Β: Και εμείς τοπικά κάνουμε, και τώρα φορτώσαμε και έχω αράξει στο πάρκο και μαλακιζόμαστε

Α: Α,ναι;

Β: Τι νακάνουμε πρέπει να περάσει η ώρα. Είναι και αύριο κλειστά; Είναι και αύριο, ε;

Α: Ναι και αύριο κλειστά, ναι.

Β: Είναι και αύριο μάλιστα.

Α: Τώρα θα δούμε αν θα ανοίξουν τώρα ή επειδή είναι το πρόβλημα αυτό τώρα Φίλιππα. Ακυρώθηκε η διαμονή του Σαββάτου. Εγιναν θέματα χοντρά τώρα να πούμε. Χθες να φυλάει η αστυνομία, η ΔΙΑΣ πάνω εκεί πέρα τα ΜΑΤ.

Β: Δεν μου λές; Εχεις θέμα εσύ;

Α:Ε;

Β: Εχεις θέμα εσύ; Θα έχεις πρόβλημα με όλα αυτά;

Α: Ξέρω γω; Αυτό δεν ξέρω τώρα έχω πάει σε δικηγόρο γιατί είχαμε. Τώρα δεν μπορώ να σου πω και από το τηλέφωνο βέβαια, πρέπει να βρεθούμε. Και ο αδερφός μου τα ίδια. Οσοι γιατί είδες και αρχίζουν και λένε και ονόματα τώρα.

Β: Από τα ….

Α:Ε, για Λαγό δεν έχω, εντάξει, δεν έχω και ,εντάξει

Β: Από τις καρτούλες, Από τις καρτούλες;

Α:Ε, όχι από τις κάρτες όχι.

Β: Βρήκανε τις καταστάσεις πάνω, τις βρήκανε;

Α: Ε βρήκαν κάποια πράγματα,τώρα δεν ξέρω, δεν έχουν πει τι έχουν βρει. Πάνω στα …..Ε, πήγαν σε όλες τις τοπικές.

Β:Γιατί είμαστε και μεις;

Α: Ναι το ξέρω το ξέρω γι αυτό σου λέω. Αλλά οι κάρτες αν έχεις παρατηρήσει, δεν έχει ονόματα Φίλιππα. Εχουν κωδικούς.

Β:Ναι.

Α: Το έχεις παρατηρήσει;

Β: Οι κάρτες έχει κωδικούς δε γράφει όνομα

Α: Ναι έχεις δίκιο.

Β: Α μπράβο

Α:Ναι αλλά τα ονόματα τα έχουν εκεί στα γραφεία

Β:Ναι τα χουν αλλά είναι εντάξει. Απ' ότι ξέρω λέει δε βρήκαν τίποτε εκεί πέρα

Το πρωτοπαλίκαρο του Πατέλη, ο Τσακανίκας μαζεύει κόσμο στον Πειραιά με εντολή Λαγού

Ο Γιώργος-Χρήστος Τσακανίκας τηλεφωνεί στο κινητό του αναζητούμενου Μ.Π. Οι καίριες αποκαλύψεις έχουν κάνει το πρωτοπαλίκαρο του Πατέλη να καταρρεύσει. Κλείνουν ραντεβού στον Πειραιά για να συζητήσουν πως θα αντιμετωπίσουν το τσουνάμι που έρχεται, ενώ σχολιάζουν τη συνέντευξη που έδωσε στην τηλεόραση και στις εφημερίδες πρώην χρυσαυγίτης. Στη συνομιλία ακούγεται καθαρά και το όνομα του Λαγού, ενώ χρησιμοποιούν και την δική τους αργκό με χαρακτηρισμούς όπως το ζόμπι» και το «σαμπάρι»:

-Έλα
-Έλα σαμπάρι μου
-Τι έγινε.
-Πάμε καλά, πάμε καλά φίλε, όλα θα πάνε καλά.
-Άκουγα τώρα που έδωσε κι άλλη συνέντευξη αυτός ο ρουφιάνος.
-Το δεύτερο μέρος.
-Ναι
-Γραψ' τους στα αρχ... σου, γραψ' τους στα αρχ... σου ρε μαλ...
-Να πάνε να γαμ... οι μαλ..., όλο βλακείες.
-Τα βαριά ήτανε τα χθεσινά, σήμερα νομίζω είπε μαλ...
-Τι έγινε.
-Λοιπόν, ζόμπι να μπαίνετε να παρακολουθείτε το μπλόκ μας
-Ναι
-Που ανεβάζουμε και αύριο θέλω εσένα και τη γυναίκα σου , θα σας παρακαλούσα πάρα πολύ να είστε μια η ώρα στον Πειραιά.
-Στα γραφεία
Διάλογοι με απειλές
Β: Θα γυρίζει μπούμεραγκ.

Α: Ε, θα έρθει φίλε, εγώ ειλικρινά πιστεύω στο Θεό πραγματικά και πιστεύω ότι θα έρθει μια ώρα που θα μας τα ξεπληρώσει όλα αυτά και δεν θα τελειώνει να πουμε να πέφτει πριονίδι, δεν θα τελειώνει.

Β: Θα έρθει, θα έρθει η ευλογημένη ώρα

Α:Το πριονίδι δεν θα τελειώνει

Β: Θα έρθει, θα έρθει φίλε

Α: Και μετά ας μας καθαρίσουνε. Και να σου πω και κάτι;

Β: Γιατί να μας καθαρίσουνε;

Α: επειδή είχα μια κουβέντα με κάποιονα, να που με σοβαρό, εμείς άμα θέλουνε να μας βγάλουνε και εκτός νόμου κι ας ακούνε τα μ....πανα να το ξέρουν, έχουμε και πενήντα με εκατό άτομα τα οποία είναι άτομα αποφασισμένα να πέσουνε. Αυτά τα μ...νιά ποιους έχουν έτοιμους να πέσουνε;

Β: Εκτός νόμου δεν μπορούνε.

Α: Λέμε, λέμε, λέμε να θέλουνε να το παίξουμε τόσο αντρίκια το παιχνίδι, εμείς έχουμε κι εκατό τρελούς που είναι αποφασισμένοι. Αυτοί έχουνε δέκα;

Β: Άλλοι τόσοι, άλλους τόσους τρελούς. Περίμενε. Άλλους τόσους τρελούς.

Α: Ε, εκτός αν πάνε στα Καρακουρού. Εκτός αν πάνε για Κομοτηνή που... τσάμπα το μουνί

Β: Να βγουν τα λειόκαννα.

Α: Να βγουν τα λειόκαννα, άλλοι τόσοι τρελοί. Μπασταρδάκι...

Φοβόντουσαν το «βαλιτσάκι» της ΕΥΠ

Σε άλλη απομαγνητοφώνηση έντρομοι δύο χρυσαυγίτες αγωνιούν τι θα συμβεί αν «ανοίξει η ΕΥΠ τα τηλέφωνα» πριν από τον φόνο και αναφέρονται στη σύλληψη του αστυνομικού στο Αγρίνιο:

-Εντάξει τον πιάσανε τον μπάτσο του Μπαρμπαρούση.
-Τον;
-Τον μπάτσο ρε…
-Ναι πιάσανε τον αστυνομικό, τον επήγανε στον εισαγγελέα. Ότι έχει σχέση με τη Χρυσή αυγή το κυνηγάνε. Και είπε ο εισαγγελέας με συνεργασία της ΕΥΠ.
-Ναι
-Μαλ.. την ΕΥΠ, ε. Μυστικές υπηρεσίες πληροφοριών.
-Ναι ειδικές, μπράβο, ναι, ναι.
-Ότι θα ανοίξουνε όλα τα τηλέφωνα και, και, πριν, πριν, τον εεε φόνο.
-Μάλιστα.
-Αυτό ξέρεις τι σημαίνει έτσι;
-Μάλιστα κατάλαβα.
-Αυτό σημαίνει ότι θα βρουν όλες τις, εεε, όμαδα, ομάδες δράσης, που έχουν γίνει.
-Μάλιστα, κατάλαβα.
-Κατασταραφηκ… (δεν ακούγεται καλά) καταστροφή…

Γνώριζαν ότι τους παρακολουθούσαν

Στην τηλεφωνική συσκευή του Κ.Μ. που χρησιμοποιεί κάποιος Μανώλης, αγνώστων λοιπών στοιχείων, καλεί κάποιος Στέφανος ο οποίος έχει υποψιαστεί ότι τα κινητά παρακολουθούνται:

-Στέφανε;
-Ναι
-Σε παίρνω από του Μανώλη το τηλέφωνο. Με ακούς;
-Ναι, ναι...
-Ναι στο Θοδωρή μην ξαναπάρεις στο τηλέφωνο ούτε να στείλεις μήνυμα, μόνο στο σταθερό.
-Γιατί;
-Υπάρχει λόγος, θα σου πω αύριο.
-Άσχετα του 'λεγα, άσχετα πράγματα.
-Είναι (δεν ακούγεται καθαρά)... μην ξαναπάρεις, πάρε στο σταθερό.
-Καλά στο σταθερό θα σε πάρω, γειά.
-Γειά

http://www.protothema.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θάνος Τάκης avatar
    Θάνος Τάκης 30/09/2013 15:19:02

    Θυμάστε την υπόθεση των "στημένων αγώνων", το 2011; Στοιχεία της δικογραφίας αποτελούσαν και οι τηλεφωνικές συνομιλίες οι οποίες είχαν καταγραφεί από τον κοριό της ΕΥΠ. Μόλις άρχισαν να δημοσιεύονται στον Τύπο κάποιες από αυτές, ο τότε πρόεδρος της ΕΠΟ κ. Σοφοκλής Πιλάβιος, επισκέφτηκε τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ώστε να ζητήσει να σταματήσει αυτό. Ο Τύπος έγραφε, τότε:

    "Εντολή για διενέργεια ποινικής έρευνας προκειμένου να διαπιστωθεί ποιοι διέρρευσαν τους διαλόγους που περιλαμβάνονται στη δικογραφία για τους στημένους ποδοσφαιρικούς αγώνες έδωσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννης Τέντες στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών κ. Ιωάννη Σακελλάκο.
    Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου έγινε αποδέκτης παραπόνων παραγόντων του ποδοσφαίρου, οι οποίοι τον επισκέφθηκαν στο γραφείο του και διαμαρτυρήθηκαν για τη δημοσιοποίηση των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων στα ΜΜΕ.
    Ο κ. Τέντες παρήγγειλε στον κ. Σακελλάκο να ξεκινήσει έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν διαπραχθεί τα αδικήματα της παράβασης δικαστικού απορρήτου και της παράβασης επαγγελματικής εχεμύθειας από δικαστικούς λειτουργούς, δικηγόρους και δικαστικούς υπαλλήλους".

    Κατόπιν, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών της Αθήνας, κ. Ιωάννης Σακελλάκος διέταξε διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για τη διαρροή στα Μ.Μ.Ε. του υλικού της ογκώδους δικογραφίας για τα στημένα παιχνίδια στο ποδόσφαιρο.

    Το αποτέλεσμα της εξέτασης αυτής δεν το γνωρίζω.

    Πλέον, τον κ. Τέντε αντικατέστησε η κ. Γκουτζαμάνη η οποία διέταξε την προκαταρκτική εξέταση για την Χρυσή Αυγή.

    Άραγε θα ακολουθήσει την αντίληψη του προκατόχου της για το ζήτημα αυτό;

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/09/2013 16:29:19

    Αν και δεν είμαι νομικός, φοβάμαι πως με τέτοιους διαλόγους δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί πως είναι εγκληματική οργάνωση ή πως ευθύνονται για τον φόνο. Οι αποδείξεις είναι άλλου τύπου, όχι βρίσιμο τηλεφωνικό μεταξύ μελών. Ένας καλός δικηγόρος θα ξετινάξει τέτοιο κατηγορητήριο.
    Το ερώτημα παραμένει γιατί δεν συνέλαβαν τον Κασιδιάρη όταν σφαλιάρισε την Κανέλλη;
    Όταν απειλούσε αστυνομικούς ;
    Γιατί δεν εφάρμοσαν τους νόμους όταν επιτέθηκαν σε μικροπωλητές ;
    Δεκάδες γιατί που χρήζουν απάντησης.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 30/09/2013 18:59:27

      Έχετε απόλυτο δίκιο. Τα στοιχεία δείχνουν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που υποτίθεται ότι δείχνουν.

      Και τα "γιατί" σας πώς να απαντηθούν; Ότι είναι σαν να έγιναν όλα για να δυναμώσει κι άλλο η Χρυσή Αυγή;

      Δεν νομίζω, ίσως εδώ να υπάρχει αυτό που θα αποκαλούσαμε "αγνή και άδολη ανοησία"...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Νίκος Αργεάδης 30/09/2013 21:19:27

      Η δικαστική εξουσία είναι ανεξάρτητη, αλλά σε θέματα που άπτονται του σκληρού πυρήνα της πολιτικής, δυστυχώς δεν "απασφαλίζει" ανεξάρτητα. Εκτός απο έκτακτες περιπτώσεις "καουμπόυ - ή καουγκέρλ - δικαστών".
      Και αυτό, δυστυχώς, δεν είναι μόνον Ελληνική ανεπάρκεια του χωρισμού των εξουσιων.

  3. ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ 30/09/2013 17:23:21

    Για να υπάρχει τέτοιος πανικός και στρες, αμφιβάλλω αν θα είχαν δώσει εντολή.."λοιπόν άντε πάτε και κάντε και καμιά ανθρωποκτονία, ε...όχι μόνον λόγια... -.-". Εικάζω ότι δεν βγαίνει νόημα το να ήθελαν την ανθρωποκτονία... Τώρα για το αν έδωσαν εντολή για να γίνει κάποια συμπλοκή...ξύλο ένταση και τσαμπουκάδες, διόλου απίθανο... Όμως σκέψου πόσο καιρό τους παρακολουθούσαν οι της ΕΥΠ, λογικά θα υπάρχει ποικιλία "περίεργων" διαλόγων. Μεταξύ μας, κάτι που είχε πει ένας συμφορουμίτης προχτές, όλα τα κόμματα παρουσιάζουν στοιχεία "συμμορίας", εντός και εκτός εισαγωγικών, ακόμα και σε περιπτώσεις φοιτητικών παρατάξεων που κανονίζουν την παρουσία μπράβων στα διάφορα πάρτυς που κατά καιρους διοργάνωναν και διοργανώνουν... Από που να το πιάσεις κ που να το αφήσεις..άστα να πάνε...

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 30/09/2013 17:27:15

    Σίγουρα, το «πριν» είναι το ζουμί. Υποθέτω όμως ότι θα υπάρχουν κι άλλες συνομιλίες καταγεγραμμένες, που δεν τις έχουν δώσει ακόμα στη δημοσιότητα, με πιο επιβαρυντικά στοιχεία από τις παραπάνω. Αλλιώς δεν θα απαγγέλαν τέτοιες κατηγορίες.

    • κππ avatar
      κππ @ ΚΜ 30/09/2013 20:17:47

      ειναι εγκληματικη οργανωση, και να μην εχει δωσει κατευθειαν εντολη, εχει δωσει γραμμη για ξυλοδαρμους κλπ κλπ - εχει ευθυνη ολη η πυραμιδα της οργανωσης.
      περαστικα συνοδοιπορε.

  5. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 30/09/2013 20:02:48

    Oι φυλοχρυσαυγίτες έχουν λυσσάξει. Τα στοιχεία θα βγαίνουν αργά- αργά και τσουρουφλιστά. Όσα βγουν. Τα υπόλοιπα στο δικαστήριο.

    "Σε άλλο σημείο, συγγενείς του Ρουπακιά εμφανίζονται εξοργισμένοι με τον Ηλία Κασιδιάρη, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Λοιπόν, όταν βλέπεις μία ένα τέτοιο πράγμα (σ.σ. για τα τάγματα εφόδου) κι όταν, δηλαδή εγώ τον Κασιδιάρη τον έβλεπα που μίλαγε στην τηλεόραση και γύριζε και έλεγε εγώ δεν τον ξέρω και ο άλλος ότι είναι τρελός, δηλαδή μου ήρθε να, να πάω εκεί να τον πιάσω από το λαιμό και να του πω ρε κερατά μου ποιος τους εκπαίδευσε γι’ αυτό το θέμα, ποιος του έκανε να γίνονται δολοφόνοι..."
    Υπομονή. Πριν τον Κορυδαλλό η Οργάνωση θα έχει διαλυθεί ηθικά( οι πλέον "γενναίοι" ήδη κελαηδάνε) και οι φιλοχρυσαυγίτες στο τέλος θα το ρίξουν στην παλαβή: οι νεοταξίτες- οι εβραίοι - οι ιλουμινάτοι και άλλοι παγίδευσαν τον Μιχαλολιάκο( αυτόν που έβαζε βόμβες σε κινηματογράφους)

  6. κππ avatar
    κππ 30/09/2013 20:19:49

    μονο και μονο η παραστρατιωτικη δομη αρκει. ο χιτλερ και ο γκαιρινγκ δεν ειχαν διαταξει κανενα φονο απευθειας, ολα στα προφορικα και αυτοι.
    ομως διευθυναν και ειχαν την αρχηγικη ευθυνη.
    ε στο κατω κατω ας δρασει και λιγο η δικαιοσυνη οχι με κλειστα ματια αλλα στραβοκοιταζοντας. ας προσεχαν.

  7. Μητσιμπόνας avatar
    Μητσιμπόνας 30/09/2013 20:39:19

    Την παραστρατιωτική δομή της δεν είχε δεί ο Άρειος Πάγος για να της απαγορεύσει την κάθοδο στις εκλογές;

  8. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 30/09/2013 21:06:32

    Στη Σιέρρα Λεόνε ο ένας θα τον στείλει, στην Αλβανία άλλος... Α ρε ενοχλητικέ Δένδια...

  9. MAYRO XABIARI" avatar
    MAYRO XABIARI" 30/09/2013 21:08:08

    Στη Σιέρρα Λεόνε ο ένας θα τον στείλει, στην Αλβανία άλλος... Α ρε ενοχλητικέ Δένδια...

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/09/2013 21:16:11

    "μα τί έκανε ο μ@λ@κ@ς, μας κατέστρεψε τα πάντα”.
    Αυτό δεν συνιστά ομολογία αγαπητέ "Βαράτε να τ' αρμέξουμε". Το ίδιο θα μπορούσαν να πούν και νοικοκυρές με άλλη έννοια, φυσικά. Ελπίζω να έχουν ατράνταχτα στοιχεία σε άλλες συνομιλίες. Κοιτάχτε, θέλει πολύ προσοχή πως θα χρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα στοιχεία γιατί, επιμένω, ένας οξυδερκής δικηγόρος μπορεί νατα ξετινάξει ολα αυτά. Δεν ξέρω πως έιναι στην ελλάδα αλλά στην Αμερική η υπεράσπσιη δεν υποχρεούται ν αποδείξει αθωώτηα, δλδ αρνητική κατάσταση, μη εμπλοκή η ποία δεν αποδεικνύεται. Ο εισαγγελέας οφείλει να αποδείξει ενοχή, που είναι θετική, δλδ υπαρκτή κατάσταση και που αποδεικνύεται. Ελπίζω να μην σας μπερδεψα.

  11. ΚΜ avatar
    ΚΜ 30/09/2013 22:04:42

    Η λάσπη που μου πετάς, επιστρέφει στα μούτρα σου! Σχολιάζω χρόνια εδώ μέσα και τα σχόλιά μου, στα οποία έχω επικρίνει κατά κόρον την ΧΑ, σε εκθέτουν. Και σε ρωτάω λοιπόν, για να δεις πόση ανάγνωση ξέρεις: Γράφω ή δεν γράφω (τράβα έλεγξε και ξαναέλα) ότι θεωρώ πιθανόν ότι θα ΥΠΑΡΧΟΥΝ και άλλα στοιχεία πιο επιβαρυντικά από τις παρούσες συνομιλίες;

    Πώς λοιπόν είμαι «συνοδοιπόρος»; Με το να ΜΗ θεωρώ τους εισαγγελείς παπατζήδες, και να θεωρώ ευλόγως ότι, για να ξεκινάνε ποινικές διώξεις, κάποια σοβαρά στοιχεία θα'χουνε στα χέρια τους; «Συνοδοιπόροι» είναι κι ο Αργεάδης από κάτω με τον Διογένη; Συνοδοιπόρος θα ήσουν ΕΣΥ, άν πήγαινες να τους δέσεις μόνο με την παραπάνω συνομιλία: γιατί δεν θα αρκούσε και θα γύρναγε μπούμεραγκ και θα έκανες μάγκες τους τραμπούκους, αντί να καταδικαστούνε για τις όσες παράνομες ενέργειές τους.

    Αυτά και περαστικά σου...

  12. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 30/09/2013 22:05:31

    Eίσαι το κλασικό παράδειγμα όσων υποστηρίζουμε πως δεν έχει κανένα νόημα να σας χαιδεύουμε. Έχετε βαθύ μίσος και κάθε προσπάθεια να αποκρανθείτε από τον μισαλλόδοξο φανατισμό σας είναι μάταια.
    Προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα ψηφίσετε Ζαρούλια και μετά και τον αρραβωνιάρη-διορισμένο Ματθαιόπουλο αν αναλάβει. Είστε οριστικά αντικείμενο μελέτης του Αιγινητείου.
    Όταν φτάνεις στο σημείο να καλείς τον αλβανό εγληματία Ιλίρ Κούπα ( έχετε ιδιαίτερη αγάπη στους αλβανούς) να "κατεβάσει τα παντελόνια" ενός Έλληνα, κάθε συζήτηση περιττεύει.
    Αλήθεια δεν μας είπες...Τις γελοιότητες που έγραφες χθες πως τάχα ο Σαμαράς άφησε ελέυθερο τον Τσοχατζόπουλο σε ποιο σκουπιδότοπο του διαδικτύου τις ανακάλυψες για να μας τις αναπαραγάγεις εδώ μέσα;

    Τα γηπεδικά στυλ β ενικό( "κάνε εκλογές") στον Πυρήνα σου και στον Λαγό , όχι εδώ.
    Εκλογές θα γίνουν όταν α) πέσει η κυβέρνηση στη Βουλή β) λήξει η τετραετία. Όχι όταν θέλετε εσείς ή ο Τσίπρας.
    Και τότε θα ψηφίσεις Καιάδα με την ησυχία σου.

  13. Siegfried avatar
    Siegfried 30/09/2013 22:55:51

    Αν τα δημοσιευθέντα είναι νόμιμα αποκτηθέντα στοιχεία και περιέχονται στη σχηματιζόμενη δικογραφία, δεν είναι αδίκημα η (εσκεμμένη προφανώς) διαρροή τους στον τύπο; Αν δεν είναι νόμιμα αποκτηθέντα, άρα δεν περιέχονται στη δικογραφία, τι σκοπό μπορεί να εξυπηρετεί η δημοσίευσή τους;

  14. Valter avatar
    Valter 30/09/2013 23:00:25

    Στην Σερβία αγαπητέ η εγκληματική οργάνωση την οποία ο Ulemek (γνωστός με το ψευδώνυμο Legija) χρησιμοποίησε για την δολοφονία του Zoran Djindjic αποκαλύφθηκε , ήταν το λεγόμενο Zemunski Klan.
    Μονο οι ηγέτες του Zemunsi Klan δεν δικάστηκαν για την συμμετοχή στην οργάνωση αυτή , αλλά αυτό γιατί δεν ζούσαν πια όταν έγινε η δίκη. Τους είχε σκοτώσει η αστυνομία 15 μέρες μετά την δολοφονία.
    Δεν υπάρχουν συγκρίσεις με την περίπτωση της X.A. , η αστυνομία έδρασε μετά την δολοφονία με τρόπους ασύλληπτους για την Ελληνική πραγματικότητα.

    Για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση καταδικάστηκε και ο Ulemek (έφαγε 10 χρόνια για αυτήν την κατηγορία) και οι επιζήσαντες συμμετέχοντες στο Zemunski Klan , και στην δίκη που έγινε για την δολοφονία του Djindjic αλλά και στην δίκη που έγινε για τα υπόλοιπα εγκλήματα της οργάνωσης. Δεν στα είπαν καλά αν και ασχολείσαι επαγγελματικά με αυτό.

    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η φράση αυτή του Πατέλη δεν αποδεικνύει τίποτα , αλλά μιας και ασχολείσαι σε όλο τον κόσμο με τέτοια πράγματα θα έπρεπε να ξέρεις ότι το να μην αποδεικνύει κάτι μια φράση δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλες φράσεις που αποδεικνύουν. Επίσης θα έπρεπε να ξέρεις ότι η αστυνομία δεν έχει καμία υποχρέωση να συλλαμβάνει μόνο αυτούς για τους οποίους υπάρχουν ατράνταχτες αποδείξεις , στην πορεία της ανάκρισης θα κριθεί ποιος θα πάει για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και ποιος όχι.

  15. Scarface avatar
    Scarface 01/10/2013 00:53:27

    Ειναι τοσο αστεια τα στοιχεια που εχουν βγει μεχρι τωρα που γελανε και οι πετρες. Αν παρουμε σα δεδομενο πρωτον αυτο, δευτερον το τι ειπαν ποινικολογοι οπως ο κουγιας και ο δημητρακοπουλος για την υποθεση και τριτον το τι ειπε ο συνηγορος του κασσιδιαρη αποψε στο χατζινικολαου εχοντας διαβασει ολοκληρη τη δικογραφια, τοτε οδηγουμαστε στα ακολουθα συμπερασματα.
    Ειτε η κυβερνηση εχει το βραχυπροθεσμο πολιτικο στοχο να αποτρεψει την καθοδο του κασσιδιαρη στις εκλογες για το δημο αθηναιων και μετα βλεπουμε.
    Ειτε καποιοι ειναι πολυ ανικανοι και ασχετοι και δημιουργησαν μια κατασταση που δε μπορουν να κερδισουν αφου η διωξη δε στεκει.
    Ειτε καποιοι ετοιμαζουν την ΧΑ για μεθεπομενη κυβερνηση.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Scarface 01/10/2013 11:29:07

      Συν το ότι δημιουργείται δικαστικό προηγούμενο που μπορεί να χρησιμοποιήσει η ΧΑ ας πούμε εναντίον όποιων άλλων δεν γουστάρει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.