#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/07/2010 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο «σφυρί» ΟΣΕ και ΕΘΕΛ



Στο σφυρί ετοιμάζεται να βγάλει η κυβέρνηση δημόσιους οργανισμούς που έχουν τεράστιες μαύρες τρύπες καθώς και άλλα περιουσιακά στοιχεία που θα μπορούσαν να αποφέρουν έσοδα. Πρόκειται για ότι ασημικό έχει απομείνει στην Ελλάδα ύστερα από μια πολυετή περίοδο ξεπουλήματος ακόμη και κερδοφόρων επιχειρήσεων. ΟΣΕ και ΕΘΕΛ είναι στην πρώτη γραμμή και δεν είναι καθόλου τυχαία η στάση πληρωμών τις τελευταίες ημέρες στις δύο αυτές ΔΕΚΟ.

Οι εταιρείες είναι ζημιογόνες, έχουν τεράστια χρέη που ξεπερνούν μαζί τα 13-14 δις ευρώ, η κυβέρνηση κόβει σιγά – σιγά τις επιδοτήσεις, οπότε δε μένει τίποτε άλλο από το να γίνει ξεκαθάρισμα και πώληση «λευκές» από χρέη κι άλλα βαρίδια.

Και δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό να διώξει η χώρα από πάνω της 1 δις ευρώ το χρόνο που είναι το έλλειμμα του ΟΣΕ, ωστόσο, οι κυβερνήσεις από το 1990 και έπειτα δημιούργησαν τα προβλήματα στις ΔΕΚΟ των μεταφορών.

Χιλιάδες προλήψεις και μισθοί που ξεπερνούν τα 200.000 ευρώ που έπαιρναν ορισμένοι εκλεκτοί «γαλάζιοι» και «πράσινοι», management του χειρίστου είδους, φιλολαϊκή πολιτική με τα λεφτά του λαού, αδιαφάνεια είναι ορισμένα από τα βασικά προβλήματα.

Στα λεωφορεία δουλεύουν πάνω από 7.500 εργαζόμενοι, με τη βοήθεια φυσικά και του Χρ. Βερελή που διόριζε όποιον είχε καταγωγή από την Αιτωλοακαρνανία. Τώρα λοιπόν δεν υπάρχει σάλιο για να πληρωθούν και κάνουν επισχέσεις. Καταγγέλλουν όμως ότι επίκειται ιδιωτικοποίηση, γεγονός που σημαίνει γενναίο ψαλίδι στους εργαζόμενους.

Στους σιδηρόδρομους το απόλυτο χάος αλλά και ένα σχέδιο πλήρους εξυγίανσης με διώξιμο υπαλλήλων, κλείσιμο γραμμών και περικοπές παντού ώστε να καθαρίσει η εταιρεία και να πουληθεί. Ήδη αποφασίστηκε το «ξήλωμα» από Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη, από  Θεσσαλονίκη προς Σέρρες, Έδεσσα, Ημαθία και Φλώρινα και από  Φλώρινα προς Κοζάνη καθώς και μέρος των δρομολογίων στην Πελοπόννησο.

Η συνέχεια έπεται με τις άλλες εταιρείες, δηλαδή τραμ, προαστιακός, τρόλεϊ και μετρό όπου θα πέσει άγριο μαχαίρι.

Διογκώθηκαν τόσο πολύ αυτές οι εταιρείες που πλέον δεν αντέχουν. Το ζήτημα είναι θα πρόκειται ξεπούλημα ή για εξυγίανση και πώληση σε καλή τιμή;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. skosto avatar
    skosto 02/07/2010 09:20:39

    ποιος να το ελεγε και να γινοταν πιστευτος!!!
    οτι το κομμα (πασοκ) που καταργησε τις ΣΕΠ ........ θα τις ξαναφερνε με αλλο τροπο!!!που ειναι ο Κολλας ? (ο Σταμουλης πεθανε)

    ελπιζω να μην υπαρχουν ξεβρακοματα οπως εκεινα του 1990 !!

    θυμαστε φοτο απο ενα πρωτοσελιδο του Εθνους?

    χαχαχαααα!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ skosto 02/07/2010 11:39:32

      Πού να σκεφτούμε κιόλας πόσα είχε κοστίσει εκείνη η επανακρατικοποίηση.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 02/07/2010 19:18:53

        Τίποτε δεν είχε κοστίσει. Ο τότε υπουργός Μεταφορών, Γ. Χαραλάμπους, που είχε αναλάβει την επανακρατικοποίηση, το είχε πει καθαρά: "θα δούμε αν οι μέτοχοι των ΣΕΠ έχουν να λαμβάνουν ή αν έχουν να δώσουν". Και φυσικά δεν έλαβαν δραχμή.

        Εκείνη η παρωδία "αποκρατικοποίησης" που είχε κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι ντροπή για οποιαδήποτε σοβαρή χώρα. Χαρίστηκαν λεωφορεία σε τυχάρπαστους, οι οποίοι μάλιστα τα είχαν κάνει καραγκιόζ μπερντέ, κρεμώντας τους φυλαχτά, κουκλάκια, πλαστικά λουλουδάκια και διάφορα τέτοια που έκαναν την Αθήνα να φέρνει σε Δαμασκό. Αυτό ήταν το όραμα "εκσυγχρονισμού" και "εξορθολογισμού" των αστικών συγκοινωνιών που είχαν οι Μητσοτάκης και Γκελεστάθης για την Αθήνα;

        Αλλά, ας μην πάμε μακριά, δες τι γίνεται σε πόλεις πλην Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Τις λεωφορειακές γραμμές σε κάθε πόλη λυμαίνεται μια δράκα ιδιωτών κατσαπλιάδων ("αστικά ΚΤΕΛ" ονομάζονται) που κυκλοφορούν στους δρόμους χρέπια χωρίς κανέναν έλεγχο, δυσφημώντας με το χειρότερο τρόπο την έννοια των ΜΜΜ και καθιστώντας τα, φυσικά, μη-ελκυστικά. Μόνη εξαίρεση στο γενικό χάλι, το αστικό ΚΤΕΛ της Λάρισας. Αλλά είναι απλώς η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

        Ας το πάρουμε είδηση, οι αστικές συγκοινωνίες θα έπρεπε να είναι ένα παιχνίδι για μεγάλους παίκτες. Δηλαδή, για εταιρείες με υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια, οργάνωση και προσανατολισμό στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη όπως παντού στην Ευρώπη. Εδώ, δυστυχώς, είναι παιχνίδι για ανίερους συνεταιρισμούς τρωκτικών που ροκανίζουν επιδοτήσεις...

    • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
      Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ skosto 02/07/2010 23:41:35

      όλες οι μαύρες τρύπες στις ΔΕΚΟ, οφείλονται στην δημιουργία βιλών, πισίνων, υπερπολυτελών αυτοκινήτων και να σπουδάσουν και τα παιδιά στο εξωτερικό...... Αυτή η μανία του Έλληνα να θέλει να αλλάξει τάξη από αυτή που βρίσκεται τον έφαγε. Η ταξική διαφορά φαίνεται στους τρόπους και στην ευγένεια του ανθρώπου και στην ηρεμία του προσώπου, δεν φαίνεται από πόσα χρήματα απέκτησε στη ζωή του.

  2. nyfitsa avatar
    nyfitsa 02/07/2010 09:45:19

    Εμμ, βέβαια……αφού αγοράστηκαν (με τη μίζα καλή) από την Siemens τρένα, που σήμερα σαπίζουν στην Θεσσαλονίκη.. (εδώ και 8 χρόνια στον σταθμό Ειδομένης)
    .........Οικονομία της ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ!!!

  3. Lalakis avatar
    Lalakis 02/07/2010 09:46:59

    ολα στο σφυρι, σοσιαλιστικα.

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ Lalakis 02/07/2010 09:51:55

      Μας σοσιαλ-ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ κανονικά, ,,χα,χα…..

  4. Loud & Clear avatar
    Loud & Clear 02/07/2010 09:50:10

    Την ίδια στιγμή όμως η κυβέρνηση μέσω της διοίκησης της ΤΡΑΜ ΑΕ επιδιώκει να δώσει το έργο της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά, όχι στον πρώτο μειοδότη του διαγωνισμού που είναι φθηνότερος αλλά στον τέταρτο!!!! Βεβαίως τέταρτος μειοδότης είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ (λέγε με Ψυχάρη) – ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ (λέγε με Μπόμπολα) της οποίας η πρόταση είναι κατά 5.000.000 ευρώ ακριβότερη. Αλήθεια, ο Ρέππας τι λέει;
    Δες και εδώ:
    http://www.topontiki.gr/articles/view/7141
    http://agorapress.blogspot.com/2010/06/blog-post_2655.html

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Loud & Clear 02/07/2010 11:10:51

      Αυτά είναι ωραία σκάνδαλα !! Εμπρός πεδίο δόξης λαμπρό για τους αντιπολιτευόμενους κυρίους της Βουλής.

      (με κάθε επιφύλαξη για το αληθές του σχολίου)

  5. lpap avatar
    lpap 02/07/2010 10:35:23

    Σε λίγα χρόνια, μετά το ξεπούλημα των πάντων, θα ευχόμαστε να χουμε κρατήσει τουλάχιστον το όνομα της χώρας μας!!!

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ lpap 02/07/2010 10:44:12

      Όχι.
      Να αλλάξουμε το όνομα, (ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ) να δηλώσουμε ΠΤΩΧΕΥΣΗ, και να «ξανανοίξουμε»το μαγαζί, με σβησμένο χρέος, σαν ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, χα, χα, χα

      • Τίποτα avatar
        Τίποτα @ nyfitsa 02/07/2010 14:18:06

        Άρθρο 24;

    • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
      Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ lpap 02/07/2010 23:44:50

      το όνομα ενός τμήματος της χώρας μας ήδη το παραχώρησαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (μιλάω για την Μακεδονία) μένει το κύριο όνομα. Αν βρούν καλή τιμή θα το δώσουν και αυτό

  6. armageddon avatar
    armageddon 02/07/2010 12:53:23

    Δεν αντέχουμαι άλλο να πληρώνουμαι της αρπακτές και τα ελλείματα των Πράσινων και Μπλέ ΔΕΚΟ ,ας γήνη έλεγχος στα πόθεν έσχες όλων .Οι ζημιογόνες ΔΕΚΟ είναι προτημότερο να κλείσουν .

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ armageddon 02/07/2010 13:52:25

      Και;……..ποδαρόδρομο???

    • Τίποτα avatar
      Τίποτα @ armageddon 02/07/2010 14:18:57

      Σωστά, εσείς εκεί στην Ελβετία δε σας νοιάζει πώς θα πηγαίνουμε εμείς στη δουλειά, όσοι εξ ημών συνεχίσουμε να έχουμε δηλαδή...

    • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
      Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ armageddon 02/07/2010 23:49:36

      φίλε armageddon όλες τις ΔΕΚΟ τις οδήγησαν στο χάος για να μπορούν να φτιάχνουν τις μαύρες τρύπες. Προτείνω ένα σύντομο έλεγχο όλων των εργαζομένων των ΔΕΚΟ ποιός κατοικεί σε βίλα που έχει και πισίνα. Μην ξεχάσετε και τους εργαζόμενους της παλιάς Ολυμπιακής.

  7. Greg avatar
    Greg 02/07/2010 16:19:22

    Ο ΟΣΕ στην Ελλάδα είναι καταδικασμένος για δύο λόγους:
    α)γεωγραφικό ανάγλυφο
    β)μικρός πληθυσμός

    Η Γαλλία, αντίθετα, παγκόσμιος πρωταθλητής στην τρενοτεχνολογία, έχει πολλές μεγάλες πεδινές αποστάσεις και πολλά μεγάλα αστικά κέντρα με επαρκή πληθυσμό, δεδομένα που κάνουν τις σιδηροδρομικές γραμμές βιώσιμες, με πολλά γεμάτα δρομολόγια ακόμη και σε 24ωρη βάση. Και το σημαντικότερο, το δίκτυο της συνδέεται με άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Άντε να συγκρίνεις το δρομολόγιο του Thalys Παρίσι-Βρυξέλλες (2 ώρες), με το Αλεξανδρούπολη-Σέρρες, που φαντάζομαι ότι θα εξυπηρετεί καμια δεκαρια άτομα την βδομάδα.

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/07/2010 17:13:21

    να τα δωσουν αρκει να μην
    1. παρουμε εμεις σημερα δανεια - Τζεσικα, με 2-4% για να τα επωφεληθουν οι επομενοι. Να παρουν δανεια απο Ελληνικες Τραπεζες ως ορο.
    2. να μην τους δωσουμε φοροαπαλαγες χωρις να παρουμε κατι πισω...
    3. να καλυψουν μερος των χρεων
    4. να δουμε τη μελετη σκοπημοτητας

    ΠΠ


    ΠΠ

  9. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 02/07/2010 17:46:46

    Δεν πουλάνε μόνο τις δημόσιες επιχειρήσεις.
    Πουλάνε κι εμάς.
    500 ευρώ το μήνα έκαστος (αν είναι σε καλή κατάσταση, δόντια κλπ). Αλλιώς στον καιάδα

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/07/2010 19:22:20

    Ανοίγουν όμως νέες θέσεις εργασίας, π.χ. μουλαράδες.

    • nyfitsa avatar
      nyfitsa @ Strange Attractor 02/07/2010 23:20:48

      ΧΑ, χα, …καλό αυτό. Όπως λέει ο Πολύδωρας... «Κάντριμεν, ρέντζερ, ζερντανερί»

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 02/07/2010 20:46:54

    Αξίζει πάντως να δει κάποιος το σημερινό "μανιφέστο" του απίθανου Καρακούση, στα Νέα. Σχεδόν... επιχαίρει (σαν τον κακιασμένο Πρετεντέρη) για τις απολύσεις που έρχονται. Θυμάστε τότε (1992) που τα Νέα σήκωναν τα φλάμπουρα της επανάστασης κατά της "ιδιωτικοποίησης" της ΕΑΣ που έκανε ο Μητσοτάκης, κραυγάζοντας για "τους εργάτες που πετάχτηκαν στο δρόμο"; Ε, στο εντελώς αντίθετο μοτίβο τώρα τα Νέα με το άρθρο του Καρακούση. Εκτός κι αν ο τελευταίος δεν έχει ακόμα συνηθίσει ότι γράφει στα Νέα και όχι στην Καθημερινή, και κινείται στον καμβά του Παπαχελά και του Μπάμπη Παπαδημητρίου...

  12. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 02/07/2010 20:54:54

    Και ποια είναι ,τώρα, η διαφορά;
    Γαπημένο και το ένα, Γαπημένη και η άλλη...

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 02/07/2010 20:55:23

      Στον αυριανιστή το σχόλιο.

  13. spilios avatar
    spilios 02/07/2010 22:04:49

    οι κατσαπλιαδες της ταπεινής επαρχείας πληρώνουν τα καινούργια καθίσματα των καινούργιων mizo man της πρωτευουσας για τους επιδέξιους κ....ς σας Αυριανιστή ξερόλα....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ spilios 02/07/2010 23:24:51

      Κατσαπλιάδες είναι τα τρωκτικά των επαρχιακών αστικών ΚΤΕΛ της αρπαχτής που προσφέρουν τρισάθλιο συγκοινωνιακό έργο στους κατοίκους της περιφέρειας, ενώ η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν αξιοπρεπείς συγκοινωνίες. Ίσα-ίσα λοιπόν, που δε λέμε κάτι διαφορετικό.

  14. bgtrottel avatar
    bgtrottel 03/07/2010 01:21:43

    Πρώτα απαξίωση και μετά ξεπούλημα σε χαμηλή τιμή και πάντα στους δικούς μας ανθρώπους. Είναι γνωστή η συνταγή. Και μετά διπλάσια τιμή του εισιτηρίου και με κρατική επιδότηση παρακαλώ με πρόσχημα τον κοινωνικό χαρακτήρα!!!.
    Το έχουμε ξαναδεί το έργο.

  15. ataktos avatar
    ataktos 03/07/2010 06:26:01

    μετά αναρωτιόταν οι κάτοικοι Κοζάνης .. γραμμή ολοκαίνουργια , τρένα ολοκαίνουργα ..με χρηματοδότηση βέβαια... Ε.Ε.(δική μας φόροι) ..το τρένο προς Πτολεμαΐδα .. δεν υπάρχει .. έφυγε πουφ ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.