#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2013 21:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο πνεύμα της μεταβατικής πρότασης Σαμαρά, η απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας



Το πράσινο φως για την αναδιάρθρωση της ΕΡΤ, το σχέδιο δηλαδή της κυβέρνησης, αποφάσισε το ΣτΕ. Ουσιαστικά το ανώτατο δικαστήριο λύνει το γόρδιο δεσμό και προσφέρει διέξοδο και στους τρεις πολιτικούς αρχηγούς. Το δικαστήριο δεν ακυρώνει την μεταρρύθμιση που εξήγγειλε ο Αντώνης Σαμαράς, κι έτσι μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία για τη δημιουργία της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. Έτσι, δικαιώνεται η κυβέρνηση.

Η απόφαση του ΣτΕ σημαίνει πρακτικά ότι αίρεται το «μαύρο» στην ΕΡΤ όχι όμως και η απόφαση για κλείσιμο της ΕΡΤ με την υπάρχουσα νομική της μορφή. Ως εκ  τούτου έως τον Σεπτέμβριο δεν διακόπτεται η μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και η λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων της ΕΡΤ και παράλληλα οι συχνότητες της ΕΡΤ δεν παραμένουν ανενεργές.

Σύμφωνα με  διευκρινίσεις που παρείχε ο πρόεδρος του Συμβουλίου, Κ. Μενουδάκος , η ΕΡΤ στο σύνολό της (ΝΕΤ, ΕΤ1, ΕΤ3, ραδιόφωνο κ.λπ.) θα λειτουργήσει ως έχει και θα ορισθεί διαχειριστής, ο οποίος θα φέρει τις αρμοδιότητες, που είχε η παλαιά διοίκηση της επιχείρησης.

Ο διαχειριστής μπορεί κατά την κρίση του και τις ανάγκες, που θα υπάρξουν, να διατηρήσει το υπάρχον προσωπικό ή να το απολύσει όλο, ή εν μέρει.

Επιπλέον, πρέπει να συσταθεί δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας, που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον (δηλαδή, δεν μπορεί να είναι ιδιωτική εταιρεία) όπως προβλέπει η από 11.6.2013 κοινή υπουργική απόφαση.

Αντίθετα, η προσωρινή διαταγή του κ. Μενουδάκου δεν περιλαμβάνει τα μουσικά σύνολα και τις συμφωνικές ορχήστρες της ΕΡΤ, καθώς και την έκδοση του εβδομαδιαίου περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση».

Όπως έγινε εξάλλου γνωστό, εκ μέρους του Δημοσίου δεν αναμένεται κατάθεση αίτησης αναστολής της προσωρινής διαταγής του κ. Μενουδάκου.

Πολύ σύντομα ο διαχειριστής (ενδεχομένως ο Γκίκας Μάναλης) θα αναλάβει να οδηγήσει την ΕΡΤ στο νέο της σχήμα έχοντας δικαίωμα να προσλάβει ή να απολύσει κατά το δοκούν. Η Βουλή μένει να αποφασίσει τι είδους δημόσια ραδιοτηλεόραση θα έχουμε στο εξής.

Η συνεδρίαση του ΣτΕ

Δύο ώρες διήρκεσε η συνακρόαση των νομικών εκπροσώπων της ΠΟΣΠΕΡΤ, του υφυπουργού στον πρωθυπουργό Σίμου Κεδίκογλου, και του υπουργού Οικονομικών Ιωάννη Στουρνάρα, με τον πρόεδρο του ΣτΕ, Κωνσταντίνο Μενουδάκο, και τον σύμβουλο Επικρατείας, Κωνσταντίνο Κουσούλη.

Οι εκπρόσωποι του Δημοσίου υποστήριξαν, μεταξύ άλλων, ότι δεν μπορεί να προσβληθεί η επίμαχη κοινή υπουργική απόφαση και πως δεν μπορεί ο κ. Μενουδάκος να εκδώσει προσωρινή διαταγή για το θέμα αυτό.

Ακόμη υποστήριξαν ότι λόγοι κακοδιαχείρισης της ΕΡΤ επέβαλαν το κλείσιμό της και τόνισαν ότι δεν υπάρχει υποχρέωση ύπαρξης δημόσιας τηλεόρασης, αλλά ούτε συνταγματική διάταξη ή διεθνής σύμβαση, που να επιβάλει τη δημόσια τηλεόραση.

Από την πλευρά των εκπροσώπων της ΠΟΣΠΕΡΤ, προσκομίσθηκαν στοιχεία, που καταδεικνύουν ότι με το κλείσιμο της ΕΡΤ, απειλούνται προβλήματα εθνικής άμυνας και ασφάλειας, ενώ επικαλέστηκαν οικονομική ζημιά του Δημοσίου από τη μη λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης.

Η απόφαση του ΣτΕ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΤΑΓΗ


Βάσει των διατάξεων του άρθρου 52 του Π.Δ/τος 18/1989 (Α 8), όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 35 του ν. 2721/1999 (Α 112) και

΄Εχοντας υπόψη


 α) Την υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 απόφαση του Υπουργού στον Πρωθυπουργό και του Υπουργού Οικονομικών «Κατάργηση της δημόσιας επιχείρησης «Ελληνική Ραδιοφωνία – Τηλεόραση, Ανώνυμη Εταιρεία (ΕΡΤ – Α.Ε.)» (Β 1414), με το άρθρο 1 παρ. 2 της οποίας, ορίζεται, πλην άλλων, ότι διακόπτεται η μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και η λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων της ΕΡΤ Α.Ε., με αποτέλεσμα να μην επιτελείται η προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 1 του ν. 1730/1987 (Α 145), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 19 παρ. 1 του ν. 1866/1989 (Α 222) συμβολή δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα στην ενημέρωση, στη μόρφωση και στην ψυχαγωγία του ελληνικού λαού και της ομογένειας.

β) Tην από 12.6.2013 αίτηση αναστολής της «Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Προσωπικού Επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας – Τηλεόρασης» (ΠΟΣΠΕΡΤ) και του Παναγιώτη Καλφαγιάννη, Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΣΠΕΡΤ.

γ) Tις απόψεις των πληρεξουσίων των αιτούντων και των εκπροσώπων του Δημοσίου, τις οποίες εξέθεσαν προφορικώς.

Δ ι α τ ά σ σ ο υ μ ε

1. Την αναστολή της εκτέλεσης της προσβαλλόμενης υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 Κοινής Υπουργικής Απόφασης αποκλειστικά ως προς το μέρος της, με το οποίο προβλέπεται α) ότι διακόπτεται η μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και η λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων της ΕΡΤ Α.Ε., και β) ότι οι συχνότητες της ΕΡΤ Α.Ε. παραμένουν ανενεργές (άρθρο 2 παρ. 2 περ. β της παραπάνω Κ.Υ.Α.).

2. Τη λήψη από τους συναρμόδιους Υπουργό Οικονομικών και Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και τη λειτουργία  διαδικτυακών ιστοτόπων από δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα για το χρονικό διάστημα έως τη σύσταση και λειτουργία νέου φορέα που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, όπως προβλέπεται από την παρ. 2 του άρθρου 1 της υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

Αθήνα, 17 Ιουνίου 2013


Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας


 Κωνσταντίνος Μενουδάκος


 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GSV avatar
    GSV 17/06/2013 22:02:53

    Ανασταση!!

    Να φυγει το μαυρο απο την οθονη ωστε να μπορεσουν επιτελους οι οργισμενοι των κροκοδειλιων δακρυων-υπερασπιστες της δημοκρατιας και διωκτες της χουντας-να γυρισουν καναλι στη τηλεοραση. Τοσες ημερες με την ΕΡΤ εχουν μεινει καποια επεισοδια πισω στον Σουλειμαν. Αυτους ποιος θα τους αποζημιωσει?

    • focusmax avatar
      focusmax @ GSV 17/06/2013 23:25:18

      Εσυ δες Σουλειμαν και Φατμαγκιουλ και ασε την ΕΡΤ.

    • GSV avatar
      GSV @ GSV 17/06/2013 23:52:14

      Εγω την ΕΡΤ την έχω αφήσει χρόνια! Απο το καιρό που βρισκόμαι στο εξωτερικό και κάθε φορα που εβαζα ΕΡΤ world τα λαμπάκια μου αναβαν κόκκινο απο το πρόγραμμα που μας προσφέραν. Ντοκιμαντέρ 60 ετών σε συνεχή επανάληψη καθε ημερα, ολη μερα!

      Εσυ focusmax τραβα χτύπα σουβλάκια στο προαυλιο της ΕΡΤ και καμια παγωμενη μπυρα! Εχει και τζαπα μουσικη! Εχει γινει πολυ in-στεκι εχω ακουσει τωρα τελευταια!

  2. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 17/06/2013 22:03:43

    Μεχρι και το ΣτΕ περίμενε με αγωνία τις πληροφορίες απο τη συναντηση για να αποφασίσει αναλόγως..

  3. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 17/06/2013 22:06:41

    Αυτο και αν ειναι εκπληξη !! Ποιος το περιμενε....ουτε που μου ειχε περασει απο το μυαλο οτι θα βγει τετοια αποφαση.

  4. αιρετικός avatar
    αιρετικός 17/06/2013 22:11:39

    Basta! Δηλ. πως δικαιώνεται η κυβέρνηση από την αναστολή?

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ αιρετικός 17/06/2013 22:15:41

      Δικαιώνεται γιατί σε αντίθεση με τις δήθεν ευαισθησίες μας,εστιάζει στις μεταρρυθμίσεις και όχι σε ένα χρώμα οθόνης.

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Μεγάλες στιγμές 17/06/2013 22:36:06

        Δεν αρνήθηκε κανείς στην Κυβέρνηση το δικαίωμα να μεταρρυθμίσει, όμως ο τρόπος έχει σημασία...Προφανώς το ΣτΕ δεν μπορούσε να εστιάσει στις (μη σαφείς ακόμα) μεταρρυθμίσεις, γιατί έκρινε τον τρόπο "κλεισίματος"...

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Μεγάλες στιγμές 17/06/2013 22:39:50

        Δεν αρνήθηκε κανείς στην Κυβέρνηση το δικαίωμα να μεταρρυθμίσει, όμως ο τρόπος έχει σημασία...Προφανώς το ΣτΕ δεν μπορούσε να εστιάσει στις (μη σαφείς ακόμα) μεταρρυθμίσεις, γιατί έκρινε (σε προσωρινό βέβαια στάδιο της όλης διαδικασίας) τον τρόπο "κλεισίματος"...

    • DMZ avatar
      DMZ @ αιρετικός 17/06/2013 22:15:47

      Δικαιώνεται!

    • GSV avatar
      GSV @ αιρετικός 17/06/2013 22:16:09

      το ΣτΕ γνωμοδοτησε οτι πρεπει να φυγει το μαυρο στις οθονες μεχρι να ανοιξει ο νεος ραδιοτηλεοπτικος φορεας. Δεν γνωμοδοτησε κατα του κλεισιματος της ΕΡΤ και της αντικαταστασης της απο νεο φορεα.

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ GSV 17/06/2013 22:20:33

        Κάνετε λάθος δεν γνωμοδότησε αλλά διέταξε την επαναλειτουργία της ΕΡΤ και των συχνοτήτων της έως την σύσταση νέου φορέα...Υπάρχει διαφορά!...

        • GSV avatar
          GSV @ αιρετικός 17/06/2013 22:29:17

          Επομενως, αποφασισε την επαναφορα εικονας αντι του μαυρου φοντου στη συχνοτητα της ΕΡΤ ωσπου να δημιουργηθει ο νεος φορεας.Δεν ακυρωσε τη συσταση νεου φορεα και τη καταργηση της ΕΡΤ με την παρουσα μορφη.

          Λεπτομεριες με λιγα λογια! Χανουμε την ουσια των πραγματων που ειναι οτι ο δρομος παραμενει ανοιχτος για ουσιαστικες μεταρυθμισεις στο δημοσιο!

          • Διαίρει και βασίλευε avatar
            Διαίρει και βασίλευε @ GSV 18/06/2013 11:39:51

            Δεν είναι δουλειά του ΣΤΕ να πάρει θέση σε ζητήματα που απαιτούν πολιτικές αποφάσεις. Είπε καθαρά οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΜΗΝ εκπέμπει σήμα η δημόσια Ραδιοτηλεόραση. Πως θα συμφωνήσουν οι συγκυβερνώντες να ονομάζεται, στελεχώνεται, λειτουργεί ο φορέας της δημόσιας ενημέρωσης, είναι δικό τους θέμα. Αν σταματήσετε όλοι να το αντιμετωπίζετε ως ''φίλαθλοι'', είναι απόλυτα σαφές.

        • Simon Bolivar II avatar
          Simon Bolivar II @ αιρετικός 17/06/2013 23:23:11

          Και αν γίνει ποτέ η νεριτ σφύρα μου.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Simon Bolivar II 17/06/2013 23:46:36

            Το όνομα είναι το θέμα ή η εξυγίανση και η εισαγγελική έρευνα για τη σπατάλη και τη διαφθορά;

          • Simon Bolivar II avatar
            Simon Bolivar II @ Γεώργιος Τ. 17/06/2013 23:58:29

            Άσε μην πέσουμε σε κανένα γνωστό .

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ αιρετικός 18/06/2013 08:33:30

          Διαβάστε ξανά:

          "...για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και τη λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων από δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα για το χρονικό διάστημα έως τη σύσταση και λειτουργία νέου φορέα που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, όπως προβλέπεται..."

          Που λέει ΕΡΤ?? Τελικά ό,τι θέλει ο καθένας καταλαβαίνει!

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ αιρετικός 17/06/2013 22:17:21

      Υ.Γ. Το Δημόσιο, κατά πληροφορίες, θα ζητήσει την αναστολή της προσωρινής διαταγής Μενουδάκου...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αιρετικός 17/06/2013 23:45:27

      Μπορεί να τους απολύσει όλους και να πάρει όσους χρειάζεται! Για αυτούς δεν έγινε ο ντόρος; Νομίζεις στεναχωρέθηκε η αντιπολίτευση και το Πασόκ με τη Δημάρ για το μαύρο στην οθόνη; Πόνεσε που τα δικά τους παιδιά χάνουν το μασούλημα. Και αυτό ο Σαμαράς είχε στόχο και αυτό δεν αλλάζει. Ο τρόπος απλά διαφοροποιείται για να καλύψει τις δημοκρατικές ανησυχίες των μεγάλων φαρισαίων κομμουνιστών που τα καθεστώτα που λατρεύουν τη λέξη δημοκρατία δε την πρόφεραν καν, όχι να την εφάρμοζαν κιόλας!

  5. LamprosM avatar
    LamprosM 17/06/2013 22:15:20

    Εγραψες κυριολεκτικά & μεταφορικα...!

  6. ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΣ avatar
    ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΣ 17/06/2013 22:18:11

    ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

  7. Argiris Liakos avatar
    Argiris Liakos 17/06/2013 22:18:47

    αιρετικος Η αποφαση ισχυει για μικρο χρονικο διαστημα εως να γινει η νεα ΕΡΤ.Αυτα.

  8. Vil avatar
    Vil 17/06/2013 22:25:23

    Για πρωτη φορα και χωρις κυβερνητικη πλειοψηφια πολιτικος απο τον κεντροδεξιο πολιτικο χωρο βρηκε το θαρρος να κατεδαφισει ενα παραμαγαζο εκφυλισμου και χυδαιοτητας στημενο απο ανθρωπους η πλειοψηφια των οποιων θα επρεπε να ντρεπονται για οσα εκαναν στην ΕΡΤ. Ακομα και εαν ο τροπος δεν ηταν ο αριστος δεν αναιρει το γεγονος οτι ο κοσμος αρχιζει να ξυπνα και να βλεπει οτι δεν ηταν μονο οι πολιτικοι που μας εφεραν εδω αλλα και πολλοι πολλοι συντοφοι!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Vil 18/06/2013 00:49:02

      Ἄν ὁ κόσμος περίμενε τό κλείσιμο τῆς ΕΡΤ γιά νά ἀρχίσει νά ξυπνᾶ καί νά βλέπει ποιοί μᾶς ἔφεραν ὥς ἐδῶ,τότε ἄς τόν ἀφήσουμε νά συνεχίσει τόν ὕπνο του...

  9. The Camel avatar
    The Camel 17/06/2013 22:40:10

    Η "ανεξαρτητη" ελληνική δικαιοσύνη μίλησε όπως ακριβώς θα περίμενε ο κάθε υποψιασμένος έλληνας πολιτης.

    Μονο που δεν πρόκειται περι έντιμου συμβιβασμού αλλά δικαίωσης των απόψεων Κουβέλη, Βενιζέλου, συνδικαλιστών κ.τ.λ. Δηλαδή των αντι-μεταρρυθμιστικών δυνάμεων.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ The Camel 17/06/2013 23:50:10

      Θα φανεί, ας ελπίσουμε πως όχι. Νομίζω το ΣτΕ λέει προχωρήστε στη ριζική μεταρρύθμιση της δημόσια ρ/τ, η ΕΡΤ τελείωσε αλλά να μην υπάρχει μαύρο στην οθόνη.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ The Camel 18/06/2013 00:11:21

      Η "ανεξάρτητη" (όπως την αποκαλείς) Ελληνική Δικαιοσύνη δεν είναι εκείνη που "αθωώνει" και προφυλάσσει του λάθρο που τρέχετε ωσάν σκυλάκια να υπερασπιστείτε στα δικαστήρια, ω (τ)ΣΥΡΙΖέε "σύντροφε"; Τρέχα τώρα στην συνιστώσα σου να κρυφτείς. Θα βγάλουνε γλαρόσουπα.

  10. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 17/06/2013 22:56:13

    Για ΕΣΤΙΑΣΤΕ εδω, οπου χρηζει ερμηνειας...
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ :
    ''Τη λήψη από τους συναρμόδιους Υπουργό Οικονομικών και Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και τη λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ραδιοτηλεοπτικό φορέα για το χρονικό διάστημα έως τη σύσταση και λειτουργία νέου φορέα που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον''
    Λεει καθαρα 'ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ' και οχι απο τον ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ δημοσιο φορεα (ΕΡΤ) ... δηλαδη αμεσο συσταση προσωρινου δημοσιου φορεα μεχρι της συσταση και λειτουργια του καινουριου.... εγω ετσι το καταλαβαινω, και αν ειναι ετσι τοτε αυτο ειναι αντιγραφη της προτασεως του Αντωνη σημερα στο ντουετο Μπενυ-Παστορα...

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ Νικηφορος Φωκας 17/06/2013 23:38:24

      Μέχρι να υπάρξει ο νέος δημόσιος φορέας η λειτουργία θα γίνεται από τον υπάρχοντα (δηλ. της ΕΡΤ)
      Η ΕΡΤ πλέον είναι υπό καθεστώς εκκαθάρισης και ο προσωρινός τρόπος που θα λειτουργήσει όπως και το δυναμικό που θα χρησιμοποιηθεί καθορίζονται από τον υπουργό οικονομικών.
      Εν ολίγοις... απόλυτη ταύτιση πρότασης Σαμαρά με αυτή του ΣΤΕ.
      Έτσι απλά....

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ Νικηφορος Φωκας 17/06/2013 23:44:20

      Τώρα βέβαια για να είμαι ειλικρινής δεν νομίζω ότι θα επιλέξουν κάποιους από τους εργαζόμενους για να λειτουργήσει προσωρινά.
      Τους βλέπω όλους μέσα.... έως ότου έχουμε την ΝΕΡΙΤ.
      Και εδώ που τα λέμε αυτό είναι ένα θέμα.....

      • Μara(old) avatar
        Μara(old) @ Μara(old) 18/06/2013 00:17:29

        ...και από ότι ακούγεται μάλλον είναι πολύ ...θέμα... και πολύ μπέρδεμα....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νικηφορος Φωκας 17/06/2013 23:47:22

      Ακριβώς φίλε!

    • pirandello avatar
      pirandello @ Νικηφορος Φωκας 18/06/2013 00:17:40

      Έχεις δίκιο, λείπει ένα "τον" από την απόφαση στο επίμαχο σημείο.
      Πολύ κακή προσωρινή διαταγή, λειτούργησε στην λογική των ισορροπιών, προφανώς κατόπιν πολιτικών παρεμβάσεων, πράγμα νεπίτρεπτο για έναν Πρόεδρο του ΣτΕ με τεράστια εμπειρία. Προβληματικός ο τρόπος υλοποίησής της.
      Αν ο Σαμαράς είχε θέσει τα 9 σημεία στους άλλους δυο πριν την κατάργηση της ΕΡΤ, όλα θα ήταν πιο απλά και εύκολα και θα αποφεύγαμε όλη αυτή την ιστορία. Δυστυχώς το πρόβλημα θα συνεχιστεί.

  11. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 17/06/2013 22:56:16

    Αποσπασμα απο την αποφαση του ΣΤΕ:

    Ειδικότερα, η απόφαση του προέδρου του ΣτΕ, Κ.Μενουδάκου αναφέρει ότι διατάσσει την αναστολή εκτέλεσης τής από 11.6.2013 κοινής υπουργικής απόφασης αποκλειστικά ως προς το μέρος της με το οποίο προβλέπεται:

    ότι διακόπτεται η μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και η λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων της ΕΡΤ και
    ότι οι συχνότητες της ΕΡΤ παραμένουν ανενεργές.
    Ακόμη, διατάσσει τη λήψη από τον υπουργό Οικονομικών, Γ.Στουρνάρα, και τον υφυπουργό στον πρωθυπουργό, Σ.Κεδίκογλου, των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και τη λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων από δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα για το χρονικό διάστημα έως τη σύσταση και λειτουργία νέου φορέα, που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, όπως προβλέπει η επίμαχη από 11.6.2013 κοινή υπουργική απόφαση.

    Νομίζω ότι δεν χρειάζονται σχόλια.
    Τώρα ποτέ θα ψηφιστεί κα με ποιες προϋποθέσεις ο Νέος φορέας ,
    Ιδωμεν.
    Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η απόφαση βγάζει απ' την δύσκολη θέση πρώτα τον ΣΑΜΑΡΑ(Αχ αυτοί οι σύμβουλοι σου ρε Αντώνη...) και δικαιώνει εν μέρει τους άλλους δυο εταίρους συν τον Πρόεδρο της Δημοκρατιας και τον Αρχιεπίσκοπο που υποστήριζαν την αναδιάρθρωση της ΕΡΤ εν λειτουργία.
    H συνέχεια επί της… οθόνης.

  12. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 17/06/2013 22:57:08

    πως θα μεταδίδει η ΕΡΤ όταν οι απολύσεις ισχύουν και η εταιρία έχει κλείσει ??? τι εννοεί το ΣτΕ ??? να εκπέμπει μεν η ΕΡΤ αλλά να έχει διαλυθεί παράλληλα ???

    ή ακυρώθηκε και η ΠΝΠ που ορίζει ότι διαλύθηκε ως φορέας ???

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ EVANGELOS 18/06/2013 01:08:10

      η ΠΝΠ εκφεύγει από τον έλεγχο του ΣτΕ (στην ΠΝΠ περιλαμβάνεται το κλείσιμο της ΕΡΤ). Πρόκειται για κυβερνητικές πράξεις που δεν μπορούν να τεθούν σε έλεγχο ούτε νομιμότητας ούτε σκοπιμότητας ακριβώς λόγω "του έκτακτου και απρόβλεπτου γεγονότος που επιτάσσει τη θέσπιση νόμων χωρίς να ακολουθείται η γνωστή κοινοβουλευτική διαδικασία. Επιλήφθηκε μόνο της ΥΑ (για το κλείσιμο των πομπών-σήματος, δηλαδή το μαύρο στις οθόνες) και για αυτό τώρα το μπέρδεμα.
      Αλήθεια άφού βιαζόταν ο ΑΣ γιατί δεν ακολουθούσε τη γνωστή κοινοβουλευτική διαδικασία (έστω και του κατεπείγοντος) για να καταργήσει την ΕΡΤ (ουσιαστικά να βάλει μαύρο στις οθόνες). Η ΠΝΠ αν δεν ψηφιστεί (σε 40 ημέρες) δεν ισχύουν τα αποτελέσματά της για το μέλλον. Δεν δικαιώθηκε

  13. A3 avatar
    A3 17/06/2013 23:01:28

    Η απόφαση του ΣτΕ:

    ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΤΑΓΗ

    Βάσει των διατάξεων του άρθρου 52 του Π.Δ/τος 18/1989 (Α 8), όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 35 του ν. 2721/1999 (Α 112) και

    ΄Εχοντας υπόψη
    α) Την υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 απόφαση του Υπουργού στον Πρωθυπουργό και του Υπουργού Οικονομικών «Κατάργηση της δημόσιας επιχείρησης «Ελληνική Ραδιοφωνία – Τηλεόραση, Ανώνυμη Εταιρεία (ΕΡΤ – Α.Ε.)» (Β 1414), με το άρθρο 1 παρ. 2 της οποίας, ορίζεται, πλην άλλων, ότι διακόπτεται η μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και η λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων της ΕΡΤ Α.Ε., με αποτέλεσμα να μην επιτελείται η προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 1 του ν. 1730/1987 (Α 145), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 19 παρ. 1 του ν. 1866/1989 (Α 222) συμβολή δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα στην ενημέρωση, στη μόρφωση και στην ψυχαγωγία του ελληνικού λαού και της ομογένειας.

    β) Tην από 12.6.2013 αίτηση αναστολής της «Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Προσωπικού Επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας – Τηλεόρασης» (ΠΟΣΠΕΡΤ) και του Παναγιώτη Καλφαγιάννη, Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΣΠΕΡΤ.
    γ) Tις απόψεις των πληρεξουσίων των αιτούντων και των εκπροσώπων του Δημοσίου, τις οποίες εξέθεσαν προφορικώς.

    Δ ι α τ ά σ σ ο υ μ ε
    1. Την αναστολή της εκτέλεσης της προσβαλλόμενης υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 Κοινής Υπουργικής Απόφασης αποκλειστικά ως προς το μέρος της, με το οποίο προβλέπεται α) ότι διακόπτεται η μετάδοση ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και η λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων της ΕΡΤ Α.Ε., και β) ότι οι συχνότητες της ΕΡΤ Α.Ε. παραμένουν ανενεργές (άρθρο 2 παρ. 2 περ. β της παραπάνω Κ.Υ.Α.).
    2. Τη λήψη από τους συναρμόδιους Υπουργό Οικονομικών και Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και τη λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων από δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα για το χρονικό διάστημα έως τη σύσταση και λειτουργία νέου φορέα που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, όπως προβλέπεται από την παρ. 2 του άρθρου 1 της υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

    Αθήνα, 17 Ιουνίου 2013
    Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας
    Κωνσταντίνος Μενουδάκος

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ A3 17/06/2013 23:45:12

      http://www.judex.gr/?p=3240 διαβαστε την κοινη υπουργικη αποφαση, Την αναστολή της εκτέλεσης της προσβαλλόμενης υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 Κοινής Υπουργικής Απόφασης αποκλειστικά ως προς το μέρος της,άρθρο 2 παρ. 2 περ. β της παραπάνω Κ.Υ.Α. αυτο ειναι ολο το ζουμι μονο αυτο πειραζει το στε, οι λυσεις των συμβασεων ισχυουν, αρα το στε λεει λειτουργει η ερτ χωρις προσωπικο ,πλακα μας κανουν στο στε ;

  14. A3 avatar
    A3 17/06/2013 23:02:48

    Το Συμβούλιο της Επικρατείας, απάντησε αρνητικά στην ερώτηση για ακύρωση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου (δηλ. διέταξε αναστολή της διακοπής λειτουργίας των συχνοτήτων και όχι ακύρωση της πράξης νομοθετικούπεριεχομένου), ενώ διέταξε την άμεση τοποθέτηση εκκαθαριστικού Δ.Σ. Κάτι που στα δικά μου αυτιά (...με τις λίγες νομικές γνώσεις που κατέχω) σημαίνει την αποδοχή της ουσίας της απόφασης για κλείσιμο της ΕΡΤ, με διαταγή για άμεσο ορισμό της διοικούσας επιτροπής.
    Και μία δική μου προσθήκη: πέρα από τις κραυγές και τις οιμωγές κάποιων (για άλλη μία φορά) πώς θα μπορούσε να κάνει αλλιώς αφού δεν παραβιάζεται η νομιμότητα όταν μία κυβέρνηση κυβερνάει?

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ A3 17/06/2013 23:41:25

      Επειδή έχετε λίγες νομικές γνώσεις, άστε το καλύτερα..Δεν ετίθετο θέμα ακύρωσης της ΠΝΠ, ούτε ορισμό διοικούσας επιτροπής...

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ αιρετικός 17/06/2013 23:41:46

        ούτε ορισμός....

      • A3 avatar
        A3 @ αιρετικός 17/06/2013 23:50:47

        Σοβαρά?
        Αν καταλαβαίνω καλά, η απόφαση διατάσσει "Την αναστολή της εκτέλεσης της προσβαλλόμενης υπ’ αριθ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 Κοινής Υπουργικής Απόφασης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ως προς το μέρος της, με το οποίο προβλέπεται..." η διακοπή λειτουργία των ραδιοσυχνοτήτων.
        Για να μη δημιουργείτε ατεκμηρίωτες εντυπώσεις, θα ήθελα να μου φέρετε ένα (1) παράδειγμα οριστικής απόφασης (εν προκειμένω, ακύρωση) που να ανατρέπει προσωρινή απόφαση (αναστολή).

        • αιρετικός avatar
          αιρετικός @ A3 18/06/2013 00:03:39

          Εννοείτε από τη νομολογία του ΣτΕ (δηλ. άλλη προσωρινή διαταγή, άλλη οριστική απόφαση?

          • A3 avatar
            A3 @ αιρετικός 18/06/2013 00:08:37

            Προφανώς-προσωρινή απόφαση η οποία να ανατράπηκε ως προς την ουσία της από την οριστική απόφαση.
            Και για να μην χάνουμε χρόνο και οι δύο, εδώ νομίζω ότι θα συμφωνήσετε ότι η λέξη αποκλειστικά δεν επιδέχεται ερμηνειών.

      • A3 avatar
        A3 @ αιρετικός 18/06/2013 00:01:50

        Και μήπως θα μπορούσατε να με διαφωτίσετε σχετικά με τη φράση:
        (διατάσσει...) "Τη λήψη από τους συναρμόδιους Υπουργό Οικονομικών και Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών".
        Αν δεν εννοεί τον ορισμό διοικούσας επιτροπής ποιά ακριβώς "αναγκαία οργανωτικά μέτρα" εννοεί? (Τεκμηριωμένα, παρακαλώ).

        • αιρετικός avatar
          αιρετικός @ A3 18/06/2013 00:14:40

          Κατά την γνώμη μου (πιο τεκμηριωμένα κωλύομαι, γιατί δεν υπάρχει νομολογιακό προηγούμενο) διατάσσει τους υπουργούς που αποφάσισαν την αναστολή, να ξανα-αποφασίσουν τα αναγκαία μέτρα για την συνέχιση της λειτουργίας της, που διεκόπη λόγω της προηγούμενης απόφασής τους...

          • A3 avatar
            A3 @ αιρετικός 18/06/2013 00:20:15

            Μα δε διαφωνήσω σε αυτό, αν δε διαφωνήσετε και εσείς στο (προφανές) γεγονός ότι γίνεται αναφορά στο άρθρο 1, παρ. 2 της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στις ραδιοσυχνότητες και όχι στο άρθρο 1 παρ. 1 της ΚΥΑ που αφορά στην κατάργηση της ΕΡΤ. Άρα, η διαταγή για άμεση απόφαση σχετικά με τη διοικητική λειτουργία αφορά είτε μία μεταβατική μορφή της εταιρίας (διοικούσα επιτροπή) είτε τη νέα της μορφή (νέα εταιρία).

  15. Mihalis avatar
    Mihalis 17/06/2013 23:25:46

    Απόλυτη δικαίωση της πολιτικής Σαμαρά!

  16. Εν πολέμω avatar
    Εν πολέμω 17/06/2013 23:25:46

    Αγαπητέ Φε. H επαναλειτουργία της ΕΡΤ ήταν αυτονόητη, εφ΄όσον η κυβέρνηση είναι τρικομματική και οι 2 από τους τρείς διαφωνούσαν με το κλείσιμο.
    Ο ανασχηματισμός ήταν ήδη δρομολογημένος προ των ΕΡΤικών, για μετά το συνέδριο της ΝΔ.
    Τη θέση του Αντιπροέδρου, αν θυμάμαι καλά του την είχε προτείνει του Βενιζέλου ο κ. Σαμαράς παλιότερα και τότε δεν την αποδέχτηκε (περίμενε να δει τις εξελίξεις και αν τον συμφέρει).
    Δεν υπάρχει ήττα ή νίκη. Υπάρχει μόνο ένα λάθος. Η μεθοδολογία του κλεισίματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης ήταν από την αρχή ως το τέλος ατυχής (όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη), η αναδιάρθρωση - εξυγίανση ΜΠΟΡΕΙ να γίνει τελικά εν λειτουργία.

  17. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 17/06/2013 23:30:12

    Εγραφα πριν απο μερες και δυστυχως επιβεβαιωθηκα...

    <>

    Το ΠΑΣΟΚικο παρακρατος ειναι παντου...
    Απο την ΕΡΤ μεχρι την δικαιοσυνη...
    Και οσο το παραμυθι εχει αισιο τελος μονο για τους προνομιουχους,ελπιδα καμια δεν υπαρχει.Ο Deus ex machina ο απο μηχανης θεος στη υπηρεσια αυτων που κατεστρεψαν την πατριδα και συνεχιζουν να ασελγουν σε βαρος της...
    Για τους λιγους,τους προνομιουχους.

    Καληνυχτα Ελλαδα

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Οδυσσέας 17/06/2013 23:47:09

      η αποφαση του στε δεν αναστελει τη λυση των συμβασεων του προσωπικου αυτο το στε δεν το πειραξε.

  18. monson avatar
    monson 17/06/2013 23:30:48

    γιατι το ζαλιζετε το θεμα? και τι εγινε που θα φυγει το μαυρο? παλι απεργιες θα κανουν διοτι η αποφαση επιτρεπει και τις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ και τις ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ!!

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/06/2013 23:32:43

    Συγνώμη αλλά αν και πιστεύω αφενός ότι για την ΕΡΤ ήταν από την αρχή λανθασμένη η μεθοδολογία και οι αποφάσεις γιατί αναιρούσαν ότι μέχρι τώρα υποστηριζόταν (πχ όχι άλλα οριζόντια μέτρα ...δεν μπορεί να υπάρχει συλλήβδην ισοπέδωση και κατηγοριοποίηση 2,600 πολιτών / εργαζομένων, στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν Ιφιγένειες αλλά νόμοι) αφετέρου όμως πιστεύω πλέον ότι μόνη λύση είναι οι εκλογές.

    Δεν μπορεί κυβερνητικός εταίρος να μιλά:

    -....Το βασικό πρόβλημα είναι η ανάγκη σεβασμού της δημοκρατίας ....

    -Δεν μπορεί καμία κυβέρνηση να λειτουργεί αντίθετα με την κυβερνητική πλειοψηφία.

    -Η προσωρινή διαταγή του ΣτΕ λέει αυτό που λέγαμε από την αρχή. ότι καμία κυβέρνηση δεν έχει δικαίωμα να αναστείλει τη λειτουργία του Συντάγματος.

    και να ακυρώνει μια Κυβέρνηση που στηρίζει λέγοντας για συντονισμό, σεβασμό, δημοκρατία, ανασχηματισμό κλπ. Κατηγορίες τέτοιας υφής εναντίον μιας δημοκρατικής κυβέρνησης δεν λειαίνονται με ...συναντήσεις και ανασχηματισμούς. Ο κ Βενιζέλος απόψε "ακύρωσε" τον Πρωθυπουργό της χώρας.

    Πως θα συνεργαστεί και θα υλοποιήσει μια Κυβέρνηση αποφάσεις όταν γνώμονας είναι το εγώ...εκτός αν οι Κυβερνητικοί εταίροι δεν είχαν ενημερωθεί για το κλείσιμο της ΕΡΤ οπότε υπάρχει όντως σοβαρότατο πρόβλημα.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι από τους διαφενόμενους συσχετισμούς / αποτελέσματα, οι εκλογές δεν αποτελούν λύση αλλά στη δημοκρατία δεν γνωρίζω να υπάρχει καταλληλότερη και τελική / οριστική λύση.

    Επειδή επιπροσθέτως πιστεύω ότι οι πολίτες θα πρέπει να αναλάβουν και να κατανοήσουν τις ευθύνες και να αποφασίσουν τι θέλουν, τι επιθυμούν και τι επιδιώκουν, επιλέγοντας και διαμορφόνωντας το αύριο της χώρας.

    Προσωπικά πάντα πρόκρινα τις ξεκάθαρες λύσεις όσο επώδυνες και να διαφαίνονται...

    Οψόμεθα....αναμένοντας λοιπόν.

    • Εν πολέμω avatar
      Εν πολέμω @ Ο Ιθαγενής 17/06/2013 23:44:08

      Δίκιο μπορεί να έχετε, αλλά οι Γερμανοί -αν ακούσατε τις δηλώσεις τους περί....σταθερότητας, ΔΕΝ επιτρέπουν εκλογές.
      Οι λογαριασμοί θα ξεκαθαριστούν μετά το Σεπτέμβριο.

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Εν πολέμω 17/06/2013 23:48:08

        Τα κεφάλια μέσα!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Ιθαγενής 18/06/2013 00:36:54

      Ιθαγενή, η πολιτική είναι ακατάπαυστο παίγνιο και αύριο μπορεί τα γεγονότα να ανατρέψουν τις σημερινές εντυπώσεις. Αλλά απόψε ο πυρήνας εξουσίας έδειξε ευάλωτος λόγω του απύλωτου.
      Εκλογές σήμερα εξυπηρετούν μόνο τη ΧΑ, αλλά συμφωνώ, ο χοντρός είναι ανυπόφορος στην οίηση τη στιγμή που όλος ο πασοκικός εσμός έπρεπε να είναι φυλακή. Εκλογές, να πάρει το ποσοστό του και να πάει παρέα στον Καρατζαφέρη.
      Αλλά σε καθεστώς περιορισμένης κυριαρχίας προηγούνται οι βουλήσεις των δανειστών.

  20. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 17/06/2013 23:41:02

    Το ΣτΕ δικαιώνει τις θέσεις Βενιζέλου-Κουβέλη ουσιαστικά, που ενώ ήταν στριμωγμένοι, βγήκαν πάνω από το Σαμαρά τώρα (τον έθεσαν πλέον υπό την κηδεμονία τους), ενώ η ΠΟΣΠΕΡΤ κατήγαγε πύρρεια νίκη.
    Αυτή είναι η ουσία.
    Τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Γιαγκούλας 18/06/2013 01:44:14

      ". . .ενώ η ΠΟΣΠΕΡΤ κατήγαγε πύρρεια νίκη."

      Δλδ ἐπαναπρόσληψη τῶν 2.700 ὑπαλλήλων;; :lol:

  21. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 17/06/2013 23:41:42

    Σαφές : "ήξεις αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις"
    Και για άλλη μια φορά έφυγαν ευχαριστημένοι από το Μαξίμου οι κυβερνητικοί εταίροι Βενιζέλος και Κουβέλης για την μάχη που έδωσαν....

  22. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 17/06/2013 23:41:47

    ο Βενιζέλος , κέρδισε από την ιστορία αυτή διότι επέβαλε όρους με αφορμή την ΕΡΤ .

  23. laz avatar
    laz 18/06/2013 00:14:02

    Οι διευκρινίσεις που δόθηκαν τα λένε όλα...

  24. Steiner avatar
    Steiner 18/06/2013 00:14:31

    Η απόφαση όντως είναι ασαφής. Δεν αναστέλλεται η νομική διάλυση της ΕΡΤ, αλλά η μετάδοση των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών της. Η "λήψη οργανωτικών μέτρων" για την εκπομπή από δημόσιο (και όχι απαραίτητα τον προυπάρχοντα δημόσιο) ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό, δεν αποκλείει τη θέση του υπό καθεστώς εκκαθάρισης με το ελάχιστο δυνατό προσωπικό, ειδικά από τη στιγμή που οι απολύσεις και οι αποζημιώσεις ισχύουν. Οι επιλογές του κ.Πρωθυπουργού είναι ακόμα ανοιχτές.

  25. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 18/06/2013 00:18:22

    Να μην μπερδεύουμε τις απολύσεις με την λειτουργία της ΕΡΤ.
    Απολύσεις ήταν δυνατόν να γίνουν και χωρίς την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
    Οι υπάλληλοι της ΕΡΤ στην πλειοψηφία τους έχουν συμβάσεις Αορίστου Χρόνου.
    Αρά ίσχυε και για αυτούς το 5% απολύσεις ανά μήνα.
    Το θέμα είναι ποιος θα πάρει αυτές τις αποφάσεις και πότε.
    Εδώ είναι τα δύσκολα γιατί είπαμε η κυβέρνηση είναι τρικομματική
    και ένας από τους εταίρους είναι και Συνταγματολόγος...
    Φοβάμαι ότι θα πέσουμε σε αδιέξοδο και οι εκλογές ίσως μας δώσουν διέξοδο
    όσο και αν τις ξορκίζουμε.

  26. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/06/2013 00:20:42

    Έπρεπε να αποφασίσει δικαστήριο ότι οι συχνότητες δεν πρέπει να μείνουν ανενεργές ; Η κοινή λογική χάθηκε;

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Προφήτης 18/06/2013 01:04:41

      Αγαπητέ μου Προφήτη έπρεπε να το ζήσουμε το μαύρο...
      Τρία χρόνια είχαμε καθιζάνει στην Άρνηση.. Με κάποιο αποτελεσματικό τρόπο έπρεπε να πάμε στο Θυμό... Όσο πιο γρήγορα συνεχίσουμε προς την Διαπραγμάτευση, τόσο πιο δημιουργικά θα διαχειρισθούμε την Κατάθλιψη, ώστε να λυτρωθούμε με την αναζωογονητική Αποδοχή.
      Το πάρτυ τελείωσε και όσο κι αν δεν συμμετείχαμε πολλοί σε αυτό δεν παύει να είναι ένας διάχυτος θάνατος που μας έχει σκοτεινιάσει όλους μαζί...

  27. αιρετικός avatar
    αιρετικός 18/06/2013 00:47:54

    Αν πρέπει να συνεχισθεί η μετάδοση ά μ ε σ α (εφόσον αναστέλλεται η εκτέλεση της απόφασης και άρα δεν ισχύει) πως θα υπάρξει μεταβατική μορφή, πολύ περισσότερο νέα μορφή (που απαιτεί περισσότερο χρόνο)...

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ αιρετικός 18/06/2013 00:54:33

      Μία ερμηνεία: H ΕΡΤ πρέπει να λειτουργήσει άμεσα, στην πορεία μέχρι την ίδρυση νέου φορέα μπορούν να γίνουν όλες οι απαραίτητες αλλαγές που θα οδηγήσουν ομαλά σε αυτό, χωρίς να παραβλάπτεται και στο μέτρο που συνεχίζεται η μετάδοση προγραμμάτων κατά τους σκοπούς της.

  28. Εν πολέμω avatar
    Εν πολέμω 18/06/2013 00:48:43

    '' να πάει παρέα στον Καρατζαφέρη.''
    Προφήτη μου!!! Παίρνετε όρκο για το που ακριβώς θα βρίσκεται ο Καρατζαφέρης στο προσεχές προεκλογικό τοπίο;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Εν πολέμω 18/06/2013 01:33:35

      Του χρόνου μάλλον στο Ευρωκοινοβούλιο, αγαπητέ. Αλλά αν γίνουν εκλογές τώρα, που είναι αργόσχολος, Μπένυ και χέρι-χέρι μπορούν να ξεκινήσουν μια υπέροχη φιλία, όπως στο τέλος της Καζαμπλάνκα

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Προφήτης 18/06/2013 13:12:22

        Αν γίνουν εκλογές τώρα, θα ξεροσταλιάσει λίγο έξω από την πόρτα, αλλά στο τέλος μάλλον θα μπει.

  29. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/06/2013 02:11:52

    Καλή μου φίλη, με κάθε εκτίμηση σε σένα, δεν τα έχω καλά με τις ψυχαναλυτικές αμερικανιές.Ιδίως εφαρμοζόμενες στην Πολιτική, η οποία είναι μόνο διαμάχες συμφερόντων και ισορροπίες ισχύος.

    Και δεν έχω κανένα λόγο να ζήσω το μαύρο, ούτε εξουσιοδότησα κανέναν να μού το επιβάλει.Εξουσιοδότησα κάποιους τύπους να πάνε να ασκήσουν διαχείριση. Άμα δεν μπορούσαν, να παραιτούνταν. Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα αναντικατάστατους.

  30. SotR avatar
    SotR 18/06/2013 02:14:33

    Η απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας ειναι στο πνεύμα της πρότασης όσων εξ ημών υποστηρίζαμε την μεταρρύθμιση στην ΕΡΤ αλλά διαφωνούσαμε με τον τρόπο . Οι σύμβουλοι του πρωθυπουργού που στήριξαν αυτην την απόφαση , μάλλον θα πρέπει να σιωπούν σήμερα .
    Αυτά .

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ SotR 18/06/2013 09:53:38

      Αυτή είναι η σκέψη του δικαστή , και ¨το περί δικαίου αισθήματος "

  31. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 18/06/2013 08:37:17

    Ως συνήθως όλοι νίκησαν!

  32. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/06/2013 10:58:53

    Απορώ που βλέπουν κάποιοι την ασάφεια. Ελληνικά δεν γνωρίζουν; Μόνο η διακοπή μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικού σήματος και λειτουργίας διαδικτυακών τόπων αναστέλλονται, όχι η κατάργηση της ΕΡΤ. Άρα ΕΡΤ πάπαλα, νεκρή σαν τον Κολόμβο. Η απόφαση διατάσσει την επαναλειτουργία των παραπάνω όταν γίνει η λήψη των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων από τους συναρμόδιους Υπουργό Οικονομικών και Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό. Τι δεν καταλαβαίνετε;...

  33. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/06/2013 12:23:20

    Απορώ που βλέπουν κάποιοι την ασάφεια. Ελληνικά δεν γνωρίζουν; Μόνο η διακοπή μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικού σήματος και λειτουργίας διαδικτυακών τόπων αναστέλλονται, όχι η κατάργηση της ΕΡΤ. Άρα ΕΡΤ πάπαλα, νεκρή σαν τον Κολόμβο. Η απόφαση διατάσσει την επαναλειτουργία των παραπάνω, για το οποίο χρειάζεται να γίνει η λήψη των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων από τους συναρμόδιους Υπουργό Οικονομικών και Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό. Αφού ΕΡΤ καπούτ, από το διαχειριστή ή το διάδοχο σχήμα. Τι (κάνετε ότι) δεν καταλαβαίνετε;...

  34. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/06/2013 12:23:59

    Συγνώμη για το διπλό σχόλιο, ας σβηστεί το πρώτο...

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ MAYRO XABIARI 18/06/2013 14:04:37

      Το "όταν" που βάζεται δεν προκύπτει...Δεν αναφέρεται σήμα αλλά ραδιοτηλεοπτικές ε κ π ο μ π έ ς....Αν η 2η παράγραφος ήταν όρος δεν θα ακολουθούσε αλλά θα προηγούνταν...Η έννοια της προσωρινής διαταγής αναστολής εκτέλεσης της ισχύος απόφασης έχει την έννοια της α μ ε σ ό τ η τ α ς... Άρα πρέπει κανονικά να επαναλειτουργήσει αμέσως (και αν δεν γίνει οι Υπουργοί παραβαίνουν το καθήκον τους), χωρίς όμως να κωλύονται να πάρουν τα μέτρα που θα οδηγήσουν σε ένα νέο σχήμα που θα σέβεται τους όρους ενημέρωσης, ψυχαγωγίας κλπ. In dubio pro libertate!...

  35. αιρετικός avatar
    αιρετικός 18/06/2013 14:13:12

    1. H διαταγή του ΣτΕ δεν περιέχει την λέξη "όταν" και δεν μπορεί να ερμηνευτεί περιοριστικά (in dubio pro libertate)...Οι προσωρινές διαταγές αναστολής εκτέλεσης αποφάσεων έχουν την έννοια άμεσης αποκατάστασης του βλαβέντος προστατευόμενου συμφέροντος...Δεν λέει ραδιοτηλεοπτικό σήμα αλλά ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές (και τις εκπομπές τις φτιάχνουν εργαζόμενοι)...Αν υπήρχε θέμα όρου η 2η παράγραφος θα προηγούνταν...Κατά συνέπεια άμεση αποκατάσταση (αλλιώς οι Υπουργοί κάνουν παράβαση καθήκοντος) και δυνατότητα ομαλής μεταρρύθμισης σε έναν νέο δημόσιο φορέα που θα θεραπεύει τους σκοπούς ύπαρξης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης χωρίς σπατάλες...

  36. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/06/2013 18:24:59

    Απόφαση που δεν αναστέλλεται ρητά, ισχύει. Ο δικαστής μπορούσε να αναφέρει ρητά στην απόφασή του την αναστολή της εκτέλεσης των υπολοίπων σημείων της ΥΑ αν αυτό είχε στο μυαλό του. Το βασικό αδύνατο σημείο της δικής σας ερμηνείας, είναι ότι αν αυτή είναι η σωστή, η δεύτερη παράγραφος παρέλκει. Σε τι θα εξυπηρετούσε αν ο δικαστής ήθελε την παλιά ΕΡΤ να είναι αυτή που θα ξαναεκπέμψει; Πως θα γινόταν εκπομπή χωρίς τις αυτονόητες ενέργειες ρουτίνας που είναι απαραίτητες για να βγει το πρόγραμμα στον αέρα; Η δεύτερη παράγραφος έχει όμως νόημα αν υπάρχει ανάγκη για ένα νέο προσωρινό σχήμα που θα αναλάβει τις εκπομπές, έως τη σύσταση και τη λειτουργία του νέου φορέα.

  37. Eri avatar
    Eri 22/08/2013 23:17:13

    Η διάλυση τής ΕΡΤ είχε αποφασιστεί από τό 2011, από τόν τότε Υπουργό Οικονομικών:
    Νόμος 4002 της 19ης Αυγούστου του 2011,άρθρο 66, για το κλείσιμο της ΕΡΤ και άλλων Δημοσίων επιχειρήσεων.
    http://zeidoron.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4389.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.