#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/03/2010 14:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο νοσοκομείο και ο Μανώλης Γλέζος



Επεισόδιο σημειώθηκε και με τον Μανώλη Γλέζο, ο οποίος δέχτηκε επίθεση με χημικά από δυνάμεις των ΜΑΤ. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με συμπτώματα δύσπνοιας .

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DrNo avatar
    DrNo 05/03/2010 14:37:09

    Έχει πλάκα να τιμωρήσει τώρα ο Χρυσοχοιδης τον αστυνόμο που έκανε τη δουλειά του. Και να ασχολούνται τα κανάλια με τον παππού της αριστεράς-σύμβολο (my ass) της δημοκρατίας, αντί να κοιτούν την οικονομική καταστροφή των μικρομεσαίων που επέρχεται

    • salmonellas avatar
      salmonellas @ DrNo 05/03/2010 14:48:46

      Ωραιες κουβεντες για τον τελευταιο αντιστασιακο απο τη γερμανικη κατοχη. Οποιος δεν σεβεται, δεν θα τον σεβαστουν, αγαπητε φιλε.

    • bruno avatar
      bruno @ DrNo 05/03/2010 15:05:39

      Dr No
      Την σκεφτόσουνα ώρα αυτή την ανοησία πριν τη γράψεις?
      Άσχετα από αριστερά και αντίσταση (και όχι δημοκρατία που κακώς αναφέρεις) και μόνο το να επιτίθεσαι σε παππού σημαίνει ότι δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου. Όσο για την οικονομική καταστροφή των μικρομεσαίων που αναφέρεις τι σχέση έχει με το υπόλοιπο. Μάλλον σε σύγχυση είσαι για να μη σκεφτώ τίποτα άλλο και με πεις καχύποπτο.

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ DrNo 05/03/2010 19:20:47

      @DrNo
      Ο Γλέζος ρε χρυσό αυγό, έχει περάσει και μισή του ζωή για να μπορείς να εσύ γράφεις ελληνικά. Διάβασε λίγο ιστορία και μάθε να σέβεσε!

    • katerina avatar
      katerina @ DrNo 05/03/2010 21:55:46

      «γιατί ποτέ δεν ήταν ποιητές, το χώμα που πατούν να προσκυνούνε»

  2. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 05/03/2010 14:38:34

    Απίστευτο και όμως συμβαίνει στην Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ και του ΠΡΟΠΟ !!!

  3. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 05/03/2010 14:47:16

    Τα ΜΑΤ δεν αλλάζουν είτε πράσινα είτε μπλέ αλλά και τον Γλέζο στην πρώτη γραμμή τι τον ήθελαν;

    Είχε γραπώσει κάτι ασπίδες των ματατζήδων με κάτι άλλους τα θέλε και αυτός.

    • katerina avatar
      katerina @ «Κασσάνδρα» 05/03/2010 21:57:57

      Σε αυτόν και μερικούς άλλους χρωστάμε την περηφάνια μας , και όχι στους γλείφτες

  4. Βασίλης avatar
    Βασίλης 05/03/2010 14:57:21

    Τουλάχιστον αυτός ήταν εκεί και διαμαρτύρονταν. Εσείς που τον κρίνετε που ήσασταν. Ισοπεδώστε τα όλα και ετοιμαστείτε να γίνετε δούλοι

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Βασίλης 05/03/2010 15:25:53

      Βαζεψε τα φυσεκλίκια ορέ επαναστάτη θα έρθει που ο τσε θα πάρει τα όπλα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Βασίλης 05/03/2010 18:23:11

      Tα επαναστατικά κολπάκια του ΣΥΡΙΖα΄, όποτε το ΠΑΣΟΚ έχει πρόβλημα τα ξέρουμε. Στήνει ένα επεισόδιο με την αστυνομία και η επικαιρότητα φεύγει από την κυβέρνηση και επικεντρώνεται στην "κακιά" Αστυνομία κτλ
      Το ντου του ΣΥΡΙΖΑ στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη θα προκαλούσε την αντίδραση της Αστυνομίας.

  5. DrNo avatar
    DrNo 05/03/2010 14:57:44

    Βρε salmonella ο Γλέζος δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ζωή του. Δεν αντέχω άλλο τους κρατικοδίαιτους & ανεπάγγελτους "σύμβολα" της Δημοκρατίας της Βλακείας, να τους βλέπω μια ζωή πρωταγωνιστές. Ας πάρουν κάποτε αξία σ' αυτή τη χώρα οι επιστήμονες και οι μικρομεσαίοι.

    • Τάνταλος avatar
      Τάνταλος @ DrNo 05/03/2010 15:04:31

      Ναι είναι ανεπάγγελτος σύμφωνα με σένα και τη γερμανική λογική σου.Όπως και τότε που κατέβαζε τη Ναζιστική σημαία από την Ακρόπολη.

    • effie B. avatar
      effie B. @ DrNo 05/03/2010 15:11:08

      Εχεις απολυτο δικαιο, DrNo.
      Να τελειωνουμε με ολους αυτους τους ψευδεπιγραφους που μια ηρωικη πραξη του παρελθοντος την εξαργυρωσαν οσο τιποτε (βλ. Δαμανακη και αλλους της ιδιας συνομοταξιας)!! Υπαρχουν πολλοι μα παρα πολλοι μικρομεσαιοι που εχουν προσφερει πολυ περισσοτερα και ουδεποτε τους αναγνωριστηκε κατι.

  6. Orestios avatar
    Orestios 05/03/2010 15:04:53

    Κρίμα. Και στήριζε GAP με τα χίλια.

  7. DrNo avatar
    DrNo 05/03/2010 15:14:56

    Αντί να κράζετε εμένα, σκεφτήτε για 1 λεπτο πόσο πλύση εγκεφάλου έχετε υποστεί.
    Ο ανεπάγγελτος Γλέζος, πήγε νύχτα, κρυφά, στην Ακρόπολη (που δεν είχε φρουρά) και κατέβασε τη σημαία, που την επομένη ξανασήκωσαν οι Γερμανοί... Επίσης δεν πήγε ποτέ στο "μέτωπο" να πολεμήσει, αλλά έκανε αντίσταση από την Αθήνα...
    Για όλα αυτά τα φοβερά τον έχουμε κρατικοδίαιτο εθνικό ήρωα 50 χρόνια.

    Ο Σολωμός Σολωμού πήγε μέρα να κατεβάσει την σημαία, έφαγε τις σφαίρες από τους Τούρκους και όχι ήρωας δεν έγινε....ούτε μνημόσυνο μια φορά το χρόνο δεν του κάνουμε...
    Αυτή είναι η κοινωνία της Δημοκρατίας της Βλακείας & Υποκρισίας.

  8. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/03/2010 15:16:01

    Προηγήθηκε τού Γλέζου ό Κουκίδης.Αυτός ήταν Ηρωας.

  9. Skarpas Yorgos avatar
    Skarpas Yorgos 05/03/2010 15:19:03

    Δυστυχώς έχουμε έρθει σε αυτή την κατάντια γιατί δεν έχουμε πια ούτε σύμβολα ούτε αξίες ούτε τίποτα. Που είναι οι διανοούμενοι και οι επιστήμονες σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Που ήταν όλα αυτά τα χρόνια; Ποιες καινούργιες ιδέες έφεραν; Ποιο πολιτισμό προώθησαν; Εδώ γίνεται ο κακός χαμός και αυτοί είναι κρυμμένοι στα κλουβιά τους και στην βόλεψή τους. Τα παιδιά βγαίνουν αγράμματα από τα σχολεία πληρώνοντας οι οικογένειες ένα σωρό λεφτά σε φροντιστήρια και στην παραπαιδεία και κανένας δεν σκέφτεται να βάλει χέρι σε αυτή την κατάσταση.

    Ας διατηρήσουμε τουλάχιστον μερικές ιδέες και αξίες, έστω και αν είναι ουτοπία στην σημερινή εποχή, για να μην τρελαθούμε τελείως.

  10. hnioxos avatar
    hnioxos 05/03/2010 15:30:56

    Αλήθεια είναι ανεπάγγλετος ε; Και με ποια λογική αυτό είναι κακό δηλαδή; Μήπως έκλεψε ποτέ ή ζήτησε από κανέναν από εσάς δανεικά για να ζήσει;

    Ο Μανώλης Γλέζος έχει μια τεράστια πορεία με σημαντικό συγγραφικό έργο και συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι που όμοιά της δεν υπάρχει. Αυτό δεν τον κάνει ανεπάγγλετο. Αντίθετα το να καταθέτεις τη σκέψη σου και να βοηθάς και άλλους να βρουν το δρόμο μέσα από τη δική σου σκέψη, όποια κια αν είναι αυτή, είναι κάτι απολύτως σεβαστό και η κοινωνία σήμερα, περισσότερο από ποτέ το χρειάζεται. Γιατί σήμερα μέσα από τον ορυμαγδό της οικονομικής κρίσης οι έννοιες έχουν διαστραφεί πλήρως και οι άνθρωποι βαδίζουν υπνωτισμένοι χω΄ρίς πυξίδα σε κινήσεις που μοιάζουν "φορσέ", υποχρεωτικές δηλαδή και χωρίς καμμιά επαφή με τον εσωτερικό εαυτό τους.

    Ο Μανώλης Γλέζος με τη ζωή του μας δίνει το μήνυμα ότι δε μετριούνται τα πάντα με οικονομικούς δείκτες και μεγέθη. Το σημαντικό δεν είναι τα χρήματα, αλλά ο άνθρωπος και οι ουμανιστικές αξίες. Όσο για το πώς κερδίζει τη ζωή του; Αυτό ποσώς με ενδιαφέρει. Αντίθετα στα σχόλια εναντίον του εδώ, βλέπω μέσα από την προσπάθεια σπίλωσής του, έναν φθόνο που έχει να κάνει μάλλον με το πόσο νέος είναι ο Γλέζος παρά τα χρόνια του.

    Και ένα τελευταίο: Άλλοι ανεπάγγελτοι: Νίκος Καρούζος, Οδυσσέας Ελύτης και πολλοί άλλοι σαν αυτούς.

  11. sauraki avatar
    sauraki 05/03/2010 15:40:04

    το γεγονός του ξυλοδαρμού του αγωνιστή που ταπείνωσε τη σβαστιγγα και τους Ναζί Γερμανούς αποτελεί από μόνο του ζήτημα υπουργικής παραίτησης. Αυτά κύριε Χρυσοχοιδη δε γίνονται ούτε στην... Καμπούλ!

  12. Factorx avatar
    Factorx 05/03/2010 15:42:27

    Dr No είσαι Dr PASOKUS για να μην πω DR Vlakentius

  13. Orestios avatar
    Orestios 05/03/2010 15:51:26

    Οι αντεξουσιαστές δεν είναι στην εξουσία?
    Κάνω κάποιο λάθος?

  14. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 05/03/2010 15:52:19

    Σεβασμός στους σγώνες του, στα άσπρα του μαλλιά. στον βαρύ ίσκιο του. Οι πατριώτες, κύριοι, υπάρχουν παντού.
    Μέχρι και στο ΠΑΣΟΚ. Περιμένω την αντίδραση τους..

  15. DrNo avatar
    DrNo 05/03/2010 15:53:36

    FactorX μήπως ψέκασαν κι εσένα; Αν με γνωριζες DrAntipasokus θα έλεγες

    • Factorx avatar
      Factorx @ DrNo 05/03/2010 15:58:23

      Δηλαδή τώρα βρήκρες την ώρα να τα χώσρεις στον Γλέζο; πλάκα μας κάνεις; Εκτός κι αν είσαι Dr Karatzafyrer και δεν τόπιασα

  16. DrNo avatar
    DrNo 05/03/2010 16:07:06

    Εδώ factorX έχεις δίκιο. Το παρατράβηξα.
    Όμως ο γκεμπαιλίσκος Χρυσοχοίδης, θα το εκμεταλλευτεί για να στρέψει τη δημοσιότητα στο περιστατικό, θέτοντας σε διαθεσιμότητα και έναν χαμηλόμισθο αστυνομικό...
    Και ο εκπρόσωπος των συνδικαλιστών αστυνομικών θα λέει : "μα προστατευε τον άγνωστο στρατιώτη" και οι αριστεράτζες θα ζητούν να παραιτηθεί η ηγεσία της αστυνομίας και.... κανείς δεν θα ασχολείται με τον κύριο "υπαρχουν τα λεφτά".

    • Yuri avatar
      Yuri @ DrNo 05/03/2010 17:46:33

      Είναι απολύτως βέβαιο οτι τα άθλια φασιστοειδή σ΄αυτή τη χώρα έχουν σηκώσει κεφάλι και επενδύουν το δηλητηριώδη λόγο τους με λαϊκίστικους όρους όπως "ανεπάγγελτος", "μικρομεσαίοι" (γενικά κι αόριστα) κλπ προκειμένου να απευθυνθούν σε έναν κόσμο που δικαιολογημένα αντιδρά στα σκληρότατα μέτρα της κυβέρνησης. Στόχος τους ήταν, είναι και θα παραμείνει να αποπροσανατολίσουν ένα λαό που έχει από καιρό χάσει την ιστορική του μνήμη. Είναι της ίδιας ακριβώς συνομοταξίας με τα ανθρωποειδή που χαράζουν αγκυλωτούς σταυρούς σε πραγματικούς λειτουργούς της παιδείας... Κόπτονται περί των "χαμηλόμισθων" αστυνομικών "που κάνουν τη δουλειά τους" λες και η δουλειά τους είναι να δηλητηριάζουν με σπρέυ απο απόσταση εκατοστών ένα γέροντα... Ο οποίος τυγχάνει να είναι κι ένα από τα τελευταία ζωντανά σύμβολα ενός τόπου που εκπαιδεύει τη νεολαία του με πρότυπα τη Τζούλια και τον Sakis.. Ντροπή και αηδία μόνο προκαλούν σε κάθε νοήμονα πατριώτη τέτοια εμετικά σχόλια για τον άνθρωπο του οποίου η ζωή έχει ταυτιστεί με την λησμονημένη αξιοπρέπεια αυτού του τόπου. Μανώλη Γκλέζο, θα ξεπεράσεις ΚΑΙ αυτήν την ουτιδανή επίθεση - όπως και τόσες άλλες - γιατί ανθρώπους σαν κι εσένα σας χρειαζόμαστε σ'αυτές τις δύσκολες στιγμές.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ DrNo 05/03/2010 19:40:59

      Ο Τσίπρας είναι πρότυπο για τη νεολαία; Το Κνιτάκι που εξασκήθηκε με καταλήψεις σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και μετά, μέσα από το κομματικό σωληνάκι, έγινε αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ και επαγγελματίας επαναστάτης;

      Το έγραψε τις προάλλες ο Κασιμάτης της Καθημερινής: Εθεάθη προ μηνός ο Τσίπρας σε πολυτελέστατο εστιατόριο της Αθήνας, μαζί με άλλη Συριζούλα, εκεί όπου εγώ ο καρα-δεξιός των δυτικών συνοικιών δεν θα πατήσω ποτέ το πόδι μου. Όχι για άλλο λόγο, αλλά επειδή ΔΕΝ γουστάρω να ταίζω πιασοκωλάδικα. Προτιμώ τα δεκάευρα που θα ακουμπήσω εκεί, να τα φάω σε βιβλία και σε σιντιά κλασικής μουσικής.
      Άσε που για καλό και φτηνό φαί ξέρω μία φοβερή οικογενειακή ταβερνούλα χωμένη στα στενά της Χασιάς, με την καλύτερη προβατίνα που έχετε φάει ποτέ σας.
      Αυτά περί του Τσίπρα. Ιδιο φύραμα με τη Τζούλια είναι, απλά αυτή είναι καμμένη, ενώ αυτός έχει μέλλον.

  17. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 05/03/2010 16:19:51

    Michel mon petit,μην ακούς τους κακεντρεχείς.Σιγά μην παραιτηθείς επειδή 'τσίκνισαν' λιγάκι τον Μανώλη Γλέζο.

  18. ataktos avatar
    ataktos 05/03/2010 17:18:18

    Περαστικά του

  19. parsifal avatar
    parsifal 05/03/2010 18:05:13

    Τώρα τελείωσε η μεταπολίτευση ! Γκρεμίσθηκε η ασυλία των επαγγελματιών αντιστασιακών !Μπράβο DrNo ! Αρκετά με την αριστερή μυθολογία, ο μπουζουκοσυνθέτης εμεινε για κατεδάφιση !

  20. Ρόζα avatar
    Ρόζα 05/03/2010 18:06:41

    Δεν υπάρχει κανένας φραγμός πια, μπορούμε να τα περιμένουμε όλα...Όχι συγκεκριμένα σε σχέση μ' αυτό που έγινε με τον συμπαθέστατο κο Γλέζο.Γενικότερα, η κατάσταση έχει ξεφύγει.Τη μια ο Γλέζος, την άλλη ο Αλέξης,την άλλη εγώ, εσύ...Έτσι απλά! Κι όλα μετά ξεχνιούνται...

  21. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 05/03/2010 19:32:02

    O Μανόλης Γλέζος αξίζει κάθε σεβασμού. Και θέλω να πω, και ως Κυκλαδίτης, ότι ήταν κοινοτάρχης στ' Απειράθου της Νάξου για πολλά χρόνια και για τα τότε δεδομένα είχε κάνει πρωτοποριακό έργο. Είναι πατριώτης αριστερός και με τους πατριώτες αριστερούς, μπορεί να έχω κάποιες ιδεολογικές διαφορές, αλλά μας ενώνει η πατρίδα. Ενώ με τους γλιτσο-ροζ αριστερο-φιλελεύθερους ψευτο-διεθνιστές του Κολωνακίου και της Athens Voice, με παππού γιδοβοσκό που ντρέπονται να τον αναφέρουν, δεν μας ενώνει τίποτα.

    Από την άλλη: Ο Άγνωστος Στρατιώτης έχει ένα συμβολισμό, δεν είχε καμιά δουλειά ο άεργος Τσίπρας να θέλει να κάνει ντου εκεί για να το παίζει νταβατζής των εργαζομένων (να δούμε τα ένσημά του;).
    Και θα έπρεπε, αφού αυτός κουβαλάει τα μυαλά που κουβαλάει, ο Γλέζος να τον είχε μαζέψει. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Πέρσι είχαν βρει την Ακρόπολη.
    Μετά το Εθνικό Θέατρο και τη Λυρική Σκηνή, όπου ματαίωσαν παραστάσεις (ποιός πλήρωσε το μάρμαρο, by the way;). Αλλά, ξέχασα, η Λυρική είναι για τους απολιτίκ αστούς...

    Έ λοιπόν, άντε στα τσακίδια καλοθρεμμένα φλωράκια των ΒΠ που θέλετε να κάνετε επαναστατική γυμναστική σε βάρος της ιστορίας και του πολιτισμού μας! Να πάτε να την κάνετε στο πανταχόθεν ελεύθερο διαμέρισμά σας των 200 τ.μ. και στο πολυτελές ιατρείο του μεγαλογιατρού μπαμπά σας.

  22. chien andalou avatar
    chien andalou 05/03/2010 19:53:29

    Αγαπητοί ελληνόψυχοι, ξεχνατε το πιο σημαντικό: ότι είναι υπάλληλος του Soros!

  23. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 05/03/2010 21:27:07

    Λυπάμε για αυτά που διαβάζω από τους περισσότερους ,ντροπή και μόνο ντροπή νοιώθω .
    Καλέ μου ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ συνχωρεσέ τους ανθρωπάκια του καναπέ είναι, που να καταλάβουν από αγώνες και θυσίες. Όλοι οι ΕΛΛΗΝΕς νοιώθουμε περήφανοι για την ηρωική σου πράξη ,όχι ποτέ δεν σε ψήφισα αλλά σε θαυμάζω απεριόριστα,εσύ που είσαι και μεγαλόψυχος συνχώρεσε και αυτό το ένστολο και ανώριμο παιδί που απαίδευτο και κοινωνικά αμόρφωτο δουλεύει κάτω από εξαιρετικές δύσκολες συνθήκες.

  24. Dimi avatar
    Dimi 05/03/2010 21:46:00

    Χρειάζονται 10ετίες προσπαθειών γιά να κερδίσουμε αξιοκρατικά καλή φήμη και μόνο 1 λεπτό για να την καταστρέψουμε. Εάν ο κ. Γλέζος το είχε σκεφθεί σοβαρά αυτό, θα προστάτευε τα όριά του και την ιστεροφημία του. Ευχές γιά ταχεία ανάρρωση και επιστροφή στο σπίτι του.

    H ψηφοθηρική, ανίερη σύμπλευση του ΣΥΡΙΖΑ με το PASHOCK γιά τη ψήφιση του λαθρομεταναστευτικού/Ονειδους, έχει μετατρέψει τους φιλήσυχους και φιλόξενους Ελληνες, σε ταύρους εν υαλοπωλείο, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

    ΔΕΝ υπάρχει ούτε ένας Αλβανός, ούτε ένας τριτοκοσμικός νόμιμος μεταναστάτης, έστω κι αν γεννήθηκε εδώ, που να εισήλθε Αρχικά στην Ελλάδα, με Βίζα, και νόμιμο μεταφορικό μέσο. Ολοι αυτοί, Εκ Των Υστέρων, προσπαθούν να μάς επιβάλλουν τη παράνομη παρουσία τους και τους απογόνους τους, και να διεκδικήσουν οργισμένα και με σφιγμένες τις γροθιές, τ’ «αναφαίρετα» δικαιώματά τους. Να πάνε στις χώρες τους που εγκατέλειψαν να τα κάνουν αυτά. Οι Ελληνίδες και οι Ελληνες Δεν μασάμε από λαθρομεταναστευτικές σφιγμένες γροθιές.

    Είναι τουλάχιστον Υβρις, ο ΣΥΡΙΖΑ να συγκρίνει και ν’αποκαλεί «λαθρομετανάστες» τους Ελληνες, οι οποίοι μετανάστευσαν -Κατόπιν Κρατικών Προσκλήσεων, Νόμιμων Μεταφορικών Μέσων, Ιατρικών Εξετάσεων, Νόμιμης Διανομής, Κάρτας Εργασίας, Φορολογίας- στο Βέλγιο, Γερμανία, Αυστραλία κλπ. Κυρίως, οι Ελληνες Μετανάστες Σεβάστηκαν τα ήθη και έθιμα των Χωρών ΚΑΙ συνέβαλαν στην ανάπτυξη των Κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιήθηκαν και έζησαν ειρηνικά. Υπάρχει καμία σύγκριση με τις καραβιές λαθρομεταναστευτών και δουλεμπόρων που μάς στέλνει καθημερινά η Τουρκιά με απώτερο σκοπό των εξισλαμισμό της Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης κατ’επέκταση? Αρκεί μία επίσκεψη στο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας, γιά να μαυρίσει η ψυχή μας. Ηδη, εκδίδονται αφειδώς Ελληνικές Ταυτότητες γιά τους ψηφοφόρους «Γλάστρες» και το πανάκριβο Ελληνικό Ευρωδιαβατήριο, τείνει να γίνει κουρελόχαρτο.

    Τη συμμετοχή του στη κατάπτυστη νομιμοποίηση της λαθρομετανάστευσης θα την πληρώσει πανάκριβα στις επόμενες εκλογές, ο αριστερός με την πολύ δεξιά τσέπη, Τσίπρας.

  25. parsifal avatar
    parsifal 05/03/2010 23:40:05

    Μεγαλόψυχε ΕΛΛΗΝΑ ελα απο τον καναπέ μια βόλτα να σου δείξωμε ποιοί είμεθα εμείς τα ανθρωπάκια !
    Βγάλτε ρε τα γράσσα απο τα μάτια με τους γλέζους και τις παραμύθες !

  26. Orestiada avatar
    Orestiada 06/03/2010 02:53:21

    Πάντα κάνεις λάθος, γιατί είσαι εμπαθής.
    Εξουσία είναι το κεφάλαιο.

    Και πέστε στον κ. Dr No, ότι ο παππούλης του, για να τον έχει κάνει να μιλάει έτσι, μάλλον θα φόραγε κουκουλίτσα όταν ο Γλέζος κατέβαζε την σβάστικα...

  27. αιχμηρος avatar
    αιχμηρος 06/03/2010 07:00:21

    μα ειναι δυνατον να λενε αυτα για εναν ανθρωπο οπως ο μανωλης γλεζος??
    μονο τα πρασινα σκουλικια τα κανουν αυτα

  28. DrNo avatar
    DrNo 06/03/2010 12:00:43

    Μπράβο σας που με βάλατε στη θέση μου.
    Και είναι δικαίωμά σας να δέχεστε την προπαγάνδα περί ΕΘΝΙΚΟΥ ΗΡΩΑ για έναν άνθρωπο που δεν πολέμησε ούτε στα ελληνοαλβανικά σύνορα, ούτε στο Ρούπελ, ούτε στον εμφύλιο, ούτε πείνασε (γιατί ακόμη και στη γερμανική κατοχή ήταν κρατικοδίαιτος!), πρόδωσε και έθαψε τον Σάντα (κι ο Σάντας κατέβασε τη σημαία-πόσοι έχετε ακούσει για αυτόν;), γιατί δεν πουλήθηκε (ο Σάντας) στην Σοβιετική Ένωση σε βάρος της πατρίδας του, τις δύσκολες εκείνες εποχές...

  29. Yuri avatar
    Yuri 06/03/2010 16:31:09

    Η γκεμπελικού ύφους και ήθους προπαγάνδα των φασιστοειδών - ιδεολογικών απογόνων των κατακτητών και των συνεργατών τους- θα συνεχίζει να παίρνει απαντήσεις από την Ιστορία:
    Ο Μανώλης Γλέζος γεννήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 1922 στο χωριό Απείρανθος Νάξου. Στην αρχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ζήτησε να ενταχθεί στον ελληνικό στρατό στο αλβανικό μέτωπο, αλλά απορρίφθηκε επειδή ήταν κάτω από το όριο ηλικίας.
    Στις 30 Μαΐου 1941, ο Μανώλης Γλεζος και ο Απόστολος Σάντας υπέστειλαν τη γερμανική σημαία με τον φερόμενο αγκυλωτό σταυρό (του Γ' Ράιχ) που βρισκόταν στην Ακρόπολη, κυριολεκτικά κάτω από τα μάτια της φρουράς.
    Στις 24 Μαρτίου του 1942 ο Μ. Γλέζος και ο συνεργός του συλλαμβάνονται από γερμανικό κλιμάκιο και φυλακίζονται στις φυλακές Αβέρωφ. Εκεί ο Γλέζος μετά από απάνθρωπους βασανισμούς προσβλήθηκε από φυματίωση βαριάς μορφής οπότε και αφέθηκε ελεύθερος.
    Στις 21 Απριλίου του 1943 συλλαμβάνεται και πάλι αυτή τη φορά από τους Ιταλούς κατακτητές και παρέμεινε στη φυλακή για τρεις μήνες. Έξι μόλις μήνες μετά την απελευθέρωσή του από τους Ιταλούς, στις 7 Φεβρουαρίου του 1944 ξανασυλλαμβάνεται, αυτή τη φορά από συνεργάτες των κατακτητών, για επικίνδυνη αντεθνική δράση και φυλακίζεται για 7,5 μήνες. Κατάφερε τελικά να δραπετεύσει στις 21 Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους.
    Στις 3 Μαρτίου 1948 συνελήφθη για τις πολιτικές του πεποιθήσεις του και καταδικάστηκε αρκετές φορές με διάφορες ποινές και μια φορά σε θάνατο (Οκτώβριος 1948) για "αδικήματα τύπου" και μια φορά ακόμη σε θάνατο για παράβαση του Γ' Ψηφίσματος στις 21 Μαρτίου 1949.
    Στο πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, ο Γλέζος συνελήφθη στις 2 τα ξημερώματα, μαζί με το υπόλοιπο των πολιτικών ηγετών. Κατά τη διάρκεια του καθεστώτος των συνταγματαρχών υπέστη ακόμα τέσσερα έτη φυλάκισης και εξορίας μέχρι την απελευθέρωσή του το 1971.
    Ο συνολικός χρόνος παραμονής του Μανώλη Γλέζου στις φυλακές είναι 11 έτη και 4 μήνες, ενώ 4 έτη και 6 μήνες συμπλήρωσε στην εξορία.
    Πηγή: PAOKG4.org

    • popim avatar
      popim @ Yuri 06/03/2010 17:05:46

      Να συμπληρώσω στα όσα γράφει ο Υuri ότι στα χρόνια που ήταν ελεύθερος δούλευε ανελλιπώς σαν δημοσιογράφος, ενώ μόλις αποφυλακίστηκε στα χρόνια της χούντας άνοιξε βιβλιοπωλείο στην οδό Ιπποκράτους (τον Βέγα) και ίδρυσε τις ομώνυμες εκδόσεις, δραστηριότητες που διατήρησε ως το 1981, οπότε εξελέγη βουλευτής (στα 59 του χρόνια). Αν τολμά κάποιος να χαρακτηρίζει ανεπάγγελτο έναν τέτοιο άνθρωπο στα 88 του χρόνια, το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται ο ίδιος επαγγελματίας λασπολόγος.
      Σημειωτέον ότι ο Γλέζος είχε εκλεγεί βουλευτής και προδικτατορικά, ενώ ήταν κρατούμενος, αλλά δεν του επετράπη να αποφυλακιστεί και δεν ορκίστηκε καν βουλευτής τότε.

  30. Yuri avatar
    Yuri 06/03/2010 21:43:49

    Σε συνέχεια των προηγουμένων, και προς ενημέρωση του DrNo και των ομοϊδεατών του (εννοώ των φίλων της... εργασίας και του μόχθου) που "κόπτονται" για την υστεροφημία του (Απόστολου) Λάκη Σάντα - σε λίγο θα μας τον παρουσιάσουν και για ..."δικό τους" (sic). Μια συντομότατη -σε σχέση προς το μεγαλείο ΚΑΙ αυτού του γνήσιου ΠΑΤΡΙΩΤΗ- ιστορική αναθύμηση:
    "O πρωτοετής τότε φοιτητής της Νομικής Σχολής, μαζί με τον Μανώλη Γλέζο, τη νύχτα της 30ής προς 31η Μαΐου 1941, ύψωσαν τα όρια του ανθρώπινου ηρωισμού και του γνήσιου πατριωτισμού σε ύψη δυσθεώρητα, κατεβάζοντας την πολεμική σημαία των Γερμανών από την Ακρόπολη... και άφησαν την ελληνική σημαία να κυματίζει. Η πράξη αυτή έδωσε ένα μήνυμα αντίστασης και ελπίδας στους Έλληνες. Η αντίσταση κατά των κατακτητών όμως για τον Απόστολο Σάντα δεν σταμάτησε εκεί:
    Στις αρχές του 1942 εντάσσεται στο ΕΑΜ και αναπτύσσει μεγάλη δράση. Όταν έγινε πλέον γνωστός στην Γκεστάπο ανέβηκε στο Αντάρτικο και εντάχθηκε στον ΕΛΑΣ.
    Μετά την απελευθέρωση και τη Συμφωνία της Βάρκιζας, κυνηγήθηκε άγρια μαζί με τον Γλέζο γιατί ήταν σύμβολα της Αντίστασης.
    Eξορίστηκε στην Ικαρία και μετά φυλακίστηκε στις ναυτικές φυλακές της Ψυτάλλειας· μετά στάλθηκε στο τρίτο Τάγμα της Μακρονήσου.
    Στη συνέχεια διέφυγε πρώτα στην Ιταλία και ακολούθως στον Καναδά ζητώντας πολιτικό άσυλο.
    Γύρισε στην Ελλάδα το 1963..., όμως κατά τη διάρκεια της δικτατορίας φυλακίσθηκε και πάλι.
    Έχει λάβει παράσημα από πολλές συμμαχικές χώρες, ενώ από την Ελλάδα τιμήθηκε το 1982 με την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης.
    Αν και άριστος απόφοιτος της Νομικής, με αποτέλεσμα να του δοθεί υποτροφία για συνέχιση των σπουδών στη δημοσιογραφική σχολή του Columbia University ...δεν την έλαβε ποτέ, λόγω «χαρακτηρισμού».
    Αυτό που μένει ως παράδειγμα από την προσωπικότητά του, είναι όχι μόνο η ανιδιοτέλεια και ο ηρωισμός του αλλά και η σεμνή στάση ζωής που επέλεξε να ακολουθήσει."
    Πηγή:kapodistriako.uoa.gr
    Υ.Γ: Πόσες ...συμπτώσεις δένουν τους αγώνες αυτων των δύο ανεπάγγελτων!!!

  31. Yuri avatar
    Yuri 06/03/2010 22:13:48

    Και για να τελειώνουμε (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...) με τους "καραδεξιούς" με την... αριστερή τσέπη που καταναλώνουν προβατίνες και "σιντιά"(!!!) κλασσικής μουσικής ή έχουν ονειρώξεις με κελτικούς μύθους και ανισόρροπους ήρωες του Ίαν Φλέμινγκ: διαβάστε -αν και εφόσον πραγματικά νιάζεστε για τούτο τον τόπο, και όταν βρείτε χρόνο από την ...υπεραπασχόλησή σας- και λίγη από την έρμη σύγχρονη Ελληνική Ιστορία. Υπάρχουν ΚΑΙ τέτοια αναγνώσματα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.