03/12/2007 22:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο "μπακάλικο" της κυβέρνησης προστέθηκε και η Ολυμπιακή

Η Ολυμπιακή «θα κλείσει, αλλά έως ότου κλείσει  θα λειτουργεί κανονικά» ακούσαμε να λέει ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης. Και μείναμε για μια ακόμα φορά άναυδοι από το γελοίο των δηλώσεων ενός υπουργού που μέχρι πρότινος εθεωρείτο «σοβαρός τεχνοκράτης». Και τώρα θυμίζει μόνον τον αείμνηστο Ντελαπαλή, που έλεγε για κάποιον ότι «θα ζήσει γενναίως μέχρι να πεθάνει». Αυτό το αυτονόητο μας είπε και ο κ. υπουργός. Και κάτι ανάλογο θα πάθει μάλλον και η «υπεύθυνη κυβέρνηση» που στήριξε (και) πάνω του τις ελπίδες της για «ανανέωση».

Ο κ. Χατζηδάκης, καταλλήλως διαπαιδαγωγηθείς στις παραδόσεις της οικογένειας Μητσοτάκη και ακολούθως μετεκπαιδευθείς στην Ευρωβουλή, μας είπε ακόμα ότι περίπου δεν ξέρει τι να κάνει, επειδή η «απουσία δεδομένων» τον εμποδίζει να παρουσιάσει «συγκεκριμένη πρόταση για το μέλλον της εταιρίας». Αλλά αν ούτε τα στοιχεία για την Ολυμπιακή δεν μπορεί να βρει, τότε γιατί τον χρειαζόμαστε για υπουργό; Και αφού δεν είχε στοιχεία τότε γιατί πήγε «απροετοίμαστος» να συναντήσει την περασμένη Παρασκευή τον Επίτροπο Ζακ Μπαρό και να ανοίξουν μαζί τον ασκό του Αιόλου που θα πάρει και θα σηκώσει την σκανδαλιάρα Ολυμπιακή; Δεν ήξερε δηλαδή ότι η ιρλανδική Ryanair είχε προηγουμένως προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μαζί με Έλληνα μεγαλοεπιχειρηματία των αερομεταφορών που έχει πολύ καλές σχέσεις μετά της προστάτιδός του, όπως αποδεικνύει πληθώρα κοσμικών φωτογραφιών;

Κανείς δεν τρώει πια κουτόχορτο. Το αποτέλεσμα των συνομιλιών με τον Μπαρό ήταν προσυνεννοημένο με την κυβέρνηση, που διαρρέει τώρα ότι σχεδιάζει «μαζί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή»(!) τη δημιουργία «μιας μικρής και ευέλικτης εταιρίας», απαλλαγμένης από τα χρέη και τα βάρη της Ολυμπιακής; Ποιοι θα πάρουν τα υπόλοιπα; Θυμάστε που γράφαμε για τον υπόγειο πόλεμο συμφερόντων που είχε ξεσπάσει με αφορμή την πρόταση των Qatar Airways για εξαγορά της Ολυμπιακής (βλέπε εδώ); Ούτε προφήτες να είμαστε. Εκτός των εγχώριων (υπαρκτών και στα …χαρτιά) αερογραμμών, για την τύχη του εθνικού αερομεταφορέα ενδιαφέρονται όλοι σχεδόν οι μεγαλοπαράγοντες που απασχολούν το δημόσιο βίο, διαπλεκόμενοι και μη, εφοπλιστές και μη. Και άλλοι, που ενδιαφέρονται κυρίως για τις μίζες από την αγορά των νέων αεροσκαφών.

Δεν ξέρουμε που θα καταλήξουν όλα αυτά. Για ένα μόνο πράγμα, είμαστε βέβαιοι. Η κυβέρνηση άνοιξε ένα ακόμα …«μπακάλικο». Όπως συμβαίνει και με το Ασφαλιστικό , τους εξοπλισμούς και άλλα μεγάλα θέματα. Και το έκανε για να ανοίξει κι άλλο το παιχνίδι με τους επικυρίαρχους της πολιτικής ζωής και να κερδίσει μερικούς ακόμα πόντους εξουσίας. Μόνον αυτό;  Ίδωμεν. Όμως, τα κυβερνητικά Mini Market (ούτε Super Market δεν μπορούν να ανοίξουν) θέλουν και καλούς διαφημιστές. Στην περίπτωση της Ολυμπιακής, το ρόλο αυτό έχουν αναλάβει για μια ακόμα φορά οι μεγαλοδημοσιογράφοι των καναλιών και των εφημερίδων. Ανοίξτε την τηλεόραση σας για να δείτε πως ρίχνουν την ευθύνη στους εργαζομένους και απαλλάσσουν τις κυβερνήσεις και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonymous avatar
    Anonymous 03/12/2007 22:08:35

    ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤIΣ RYANAIR, ΑΕGEAN AIR KAI ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ !

    Στο όνομα του άκρατου ανταγωνισμού και του κέρδους η αεροπορική εταιρία RyanAir μπήκε μπροστά και πιέζει να κλεισει η Ολυμπιακή. Είχε προηγηθεί η “ελληνική” εταιρία AEGEAN που με συνεχείς προσπάθειες στο παρασκήνιο και το προσκήνιο χτύπαγε - και χτυπα - την εθνική μας εταιρία, την Ολυμπιακή μας.

    Μέχρι εδώ!
    Η χώρα μας δικαιούται να έχει μία εθνική αεροπορική εταιρία, υγιή, ανταγωνιστική και όχι υποχείριο όλων όσων την υπερχρέωσαν και την κατέστρεφαν κομμάτι -κομμάτι επί 32 χρόνια.

    Σταματήστε τους λοιπόν και αυτούς που σήμερα το παίζουν αθώοι ή σφυρίζουν αδιάφορα.

    Να υψώσουμε τη φωνή μας ώστε ν΄ακουστεί μέχρι τις Βρυξελλες, το Στρασβούργο και την Ιρλανδία!

    Δεν υποστηρίζουμε ούτε εκείνους από τους πρώην βολεμένους “εργαζόμενους” που έβαλαν κι αυτοί με τον ένα ή άλλο τρόπο τα λιθαρακια τους στην κατρακύλα της Ολυμπιακής τις τελευταίες δεκαετίες και με τον τρόπο τους, τις προσωπικές τους επιδιώξεις και ανευθυνότητα βοήθησαν στην απαξίωσή ενός ιδιαίτερα σημαντικού περιουσιακού στοιχείου της χώρας μας.

    Υποστηρίζουμε μόνο το δικαίωμά μας να έχουμε μια εθνική αεροπορική εταιρία που θα λειτουργεί ανταγωνιστικα, θα εξυπηρετεί τους επιβάτες, θα διαθέτει διεθνές δίκτυο αλλά ταυτόχρονα θα εξυπηρετεί και αντι-οικονομικούς προορισμούς που καμμία Aegean ή Ryanair ή άλλη εταιρία θα αναλάμβαναν να συνδέσουν αεροπορικά.
    Καμμία άλλη χώρα της Ευρώπαϊκής Ενωσης δεν έχει τόσα νησιά!
    Καμμία άλλη χώρα δεν δεν βρίσκεται στη θέση της δικής μας με έναν γείτονα ν’αμφισβητεί τη θάλασσα και τα νησιά μας.

    Δεν θέλουμε μια κρατικοδίαιτη αεροπορική εταιρία.
    Θέλουμε την Ολυμπιακή μας οικονομικά υγιή και ξεχωριστό υπόδειγμα εξυπηρέτησης, συνέπειας και ανάπτυξης.
    Θέλουμε την Ολυμπιακή μας να είναι παγκόσμιος πρεβευτής της χώρας μας.

    Φωνάξτε!

    Αντισταθείτε στην επιβολή αποφάσεων και κανόνων από την Ευρωπαϊκή Ενωση και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που επιρρεάζουν τη ζωή μας, σήμερα λιγότερο με την υπόθεση της Ολυμπιακής και αύριο περισσότερο σε άλλα πιο καθημερινά θέματα!

    Στειλτε αυτό το μήνυμα στους γνωστούς και φιλους σας.

    Βοηθήστε να τους σταματήσουμε!

    Ιn gr 01/12/2007: Η ιρλανδική Ryanair, η μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, κατέθεσε την Πέμπτη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προσφυγή κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις» του ελληνικού Δημοσίου προς την Ολυμπιακή. «Η ελληνική κυβέρνηση παρείχε πρόσφατα οικονομική ενίσχυση στην Ολυμπιακή της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ, ως επί το πλείστον για ‘ανεξόφλητες υπηρεσίες’ προσφερόμενες από την εταιρεία προς την κυβέρνηση» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι. Η Ryanair υπέβαλλε από το 2006 αιτήματα στην Κομισιόν προς «διερεύνηση» της «πασιφανούς καταπάτησης» των ευρωπαϊκών όρων ανταγωνισμού και μην έχοντας πλέον εναλλακτική λύση κατέφυγε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Η κίνηση αυτή της Ryanair είναι η πιο πρόσφατη μιας σειράς δράσεων της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους της Ευρώπης κατά της Κομισιόν, επειδή δεν λαμβάνει μέτρα κατά των κυβερνήσεων που θεωρεί ότι παρέχουν παράνομα οικονομική ενίσχυση σε εθνικές αεροπορικές εταιρείες όπως η Air France, η Lufthansa και η Alitalia. H Ryanair κατήγγειλε επίσης τον περασμένο μήνα στην Επίτροπο Ανταγωνισμού της ΕΕ, Νέλι Κρουζ, τις ανταγωνίστριες Lufthansa και Air France για προκαθορισμό των τιμών στις επιβαρύνσεις καυσίμων, κάτι που και οι δύο εταιρείες αρνούνται

  2. Leftfoot avatar
    Leftfoot 03/12/2007 22:12:06

    Ραντεβού του αέρα...

    Σχεδόν απαρατήρητο πέρασε ένα ραντεβού που είχε, μόλις δύο εβδομάδες πριν, στο Λονδίνο, ο Άρης Σπηλιωτόπουλος με μεγαλοστελέχη της «Ryanair». «Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία είναι από τις μεγαλύτερες χαμηλού κόστους στην Ευρώπη και μας ενδιαφέρει να αυξήσουμε την τουριστική κίνηση προς την Ελλάδα, αρκεί να διασφαλίσουμε και την ποιότητα των επισκεπτών», είχε δηλώσει τότε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης και το θέμα πέρασε «στα ψιλά». Μέσα σε λίγες ημέρες ήρθαν τα πάνω-κάτω και η ιρλανδέζικη «Ryanair» από άγγελος χαμηλού κόστους του ελληνικού τουρισμού έχει μεταβληθεί στον... οξαποδώ της Ολυμπιακής, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ύστερα από προσφυγή τής εν λόγω εταιρείας, απειλεί να αφαιρέσει το σωληνάκι από τον εθνικό μας αερομεταφορέα και η κυβέρνηση δείχνει να τα έχει χαμένα. Εκτός και αν το λονδρέζικο ραντεβού του κ. Σπηλιωτόπουλου με τους Ιρλανδούς ήταν πιο «πονηρό» απ' ό,τι φάνηκε τότε, καθώς ο πολύ πιο «μπασμένος» και αποφασισμένος για «καθαρές λύσεις» (κλείσιμο) στην υπόθεση της Ολυμπιακής, υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, τα είχε τακτοποιήσει σεμνά, ταπεινά και... ιδιωτικά στο μυαλό του!
    (από την σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.