26/06/2009 02:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο μακρύ ταξίδι και ο «βασιλιάς της ποπ»

[youtube EfBvYFqsi7A&feature=related]
__________________________________________________________________________
Ο «βασιλιάς της ποπ» Μάικλ Τζάκσον, 50 ετών. είναι νεκρός, μεταδίδει το Associated Press. Σύμφωνα με την εφημερίδα Los Angeles Times οι τραυματιοφορείς που έφτασαν στο σπίτι του βρήκαν τον ποπ σταρ να μην αναπνέει και του έκαναν καρδιοαναπνευστική ανάνηψη επί τόπου. Στη συνέχεια τον μετέφεραν με ασθενοφόρο στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου UCLA.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση του θανάτου του από κάποιον εκπρόσωπο του τραγουδιστή. Ούτε έχουν δοθεί επισήμως περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας του, αλλά σύμφωνα με τους Los Angeles Times, το τηλεοπτικό δίκτυο CBS και την ιστοσελίδα TZM ο «βασιλιάς της ποπ» έχει ήδη υποκύψει.
«Μόλις πληροφορηθήκαμε ότι ο Μάικλ Τζάκσον πέθανε. Ο Μάικλ υπέστη καρδιακή προσβολή νωρίτερα το απόγευμα και οι τραυματιοφορείς δεν κατάφεραν να τον επαναφέρουν. Μας είπαν ότι όταν έφτασαν ο Τζάκσον δεν είχε σφυγμό» αναφέρει η ιστοσελίδα ΤΜΖ.
 
Ο θρύλος της ποπ είχε ξεκινήσει την καριέρα του σαν «παιδί θαύμα» συμμετέχοντας στο οικογενειακό συγκρότημα «The Jackson 5» περισσότερα από 40 χρόνια πριν. Από το 2005, όταν απαλλάχθηκε από την κατηγορία της κακοποίησης ανηλίκου, ζούσε απομονωμένος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μερόπη avatar
    Μερόπη 26/06/2009 09:01:16

    Μου κάνει εντύπωση που ακόμα δεν υπάρχει κανένα σχόλιο για το θάνατο του Μ. Τζάκσον! Θλιβερή φιγούρα που έζησε μια ζωή θλιβερή (καθόλου δεν τη ζηλεύω) προσπαθώντας να γίνει κάτι άλλο απ' αυτό που ήταν και ανταποδίδοντας σε αθώα παιδιά την κακοποίηση που αυτός υπέστη στα παιδικά του χρόνια. Τι θλιβερό!

  2. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 09:26:09

    Μπορεί να ήταν από τους καλύτερους τραγουδιστές (είχε φωνή και ταλέντο στο χορό αναμφισβητητα), δεν πάυει όμως να ήταν και αυτός μια φούσκα του lifestyle.

    Όσο για το θάνατο του, ναι είναι τραγικό, αλλά μην ξεχνάμε πόσους ανθρώπους χάνουμε σε τροχαία δυστυχήματα.

  3. leon avatar
    leon 26/06/2009 09:30:50

    Ειναι ευκολο να κριτικαρεις εναν ανθρωπο που κακοποιηθηκε απο μια ολοκληρη χωρα οντας μαυρος. Απο την αλλη καθως δεν γνωριζω (και πως θα μπορουσα αλλωστε) εαν οι κατηγοριες εναντιον του ευσταθουν δεν μπορω να εκφερω και γνωμη. Η μονη μου κριτικη εχει σχεση με την επιθυμια του να γινει λευκος. Η μουσικη του απο την αλλη (οπως και αλλων ΜΕΓΑΛΩΝ καλλιτεχνων) ηταν μοναδικη. Μεχρι και ο μεγας μουσικος Prince προσπαθησε να αντιγραψει στοιχεια του και δεν τα καταφερε. Ο καλλιτεχνης M.J. απεβιωσε. Ελαφρυ το γρασιδι που θα τον καλυψει.

  4. leon avatar
    leon 26/06/2009 09:33:25

    Αντιστοιχως και για την Φαρα Φοσετ. Η δυναμη του να δειχνεις στον φακο τις επωδυνες εξετασεις για τον καρκινο και να μιλας για την εμπειρια σου ακουγεται υπερφυσικο.

  5. zoe avatar
    zoe 26/06/2009 09:37:59

    ti krima....
    tha sunexisoume na ton akoume omws sigoura!!!

  6. marikaki avatar
    marikaki 26/06/2009 09:44:27

    Αφησε πισω του με τον πιο εντυπωσιακο και εκδηλο τροπο την πληρη εικονα ενος ανθρωπινου πλασματος με ΔΥΝΑΜΗ και ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ...
    Καλο του ταξιδι!!!

  7. marcuze avatar
    marcuze 26/06/2009 09:50:32

    Ο Ρουβάς της Αμερικής. Εύπεπτα τραγουδάκια ποπ. Για 12 χρονα μυαλά και γούστα.

  8. christos avatar
    christos 26/06/2009 10:16:36

    ο Μάικλ Τζάκσον και τα τραγούδια του χαρακτηρίζουν μια εποχή για εμάς τους σαράντα και κάτι... εμας που έχουμε ζήσει τα εφηβικά μας χρόνια την εποχή που μεσουρανούσε, στα μέσα της δεκαετίας του 80...το Billie Jean και άλλα τραγούδια από το Thriller ακουγόταν συνεχώς...επίσης ήταν αν δεν κάνω λάθος το Thriller που πρωτοπαίχτηκε σε video...μεγάλη επανάσταση για την εποχή εκείνη...επειδή ότι χαρακτηρίζει τα εφηβικά μου χρόνια είναι γλυκιά ανάμνηση έτσι θα παραμείνει αυτός και τα τραγούδια του στη μνήμη μου...
    ο Βασιλιάς πέθανε...καλό ταξίδι Michael...

  9. marcuze avatar
    marcuze 26/06/2009 10:37:01

    @8 Το thriller ειναι το τραγούδι που πρωτοπαίχτηκε σε βίντεο; Χα χα. Που στα Σούρμενα; Ή στα Γκράβαρα;
    Τα βιντεοκλιπ στα τραγούδια ήταν φουλ διαδεδομένα από το 1978. Το τραγούδι που λές ήταν το 1983 αν δεν κάνω λάθος.

  10. christos avatar
    christos 26/06/2009 10:44:32

    γιατί ; τι πρόβλημα έχεις με τα Σούρμενα;

    Δεν ξέρω αν το Thriller ήταν το πρώτο τραγούδι που παίχτηκε σε video αλλά σίγουρα ήταν αυτό που διέδωσε τα τραγούδια σε video...τώρα αν εσύ από το κολονάκι είδες κάποιο άλλο video πιο πριν...ε τι να κάνουμε...να ζήσουμε κι εμείς οι χωριάτες...να μην πεθάνουμε έτσι;

  11. christos avatar
    christos 26/06/2009 10:57:06

    οκ (Κολωνάκι)

  12. notios avatar
    notios 26/06/2009 11:17:50

    απλά respect! αντίο Michael.

  13. TheWatcher avatar
    TheWatcher 26/06/2009 11:28:02

    Marcuze:

    με s είναι.

    Marcuse....

    και αστα δεν τα ξερεις καλα ....

  14. Σικάτος avatar
    Σικάτος 26/06/2009 11:36:34

    Marcuze άστα. Έμπλεξες με οπαδούς της μουσικής(;) του Τζάκσον. καταλαβαίνεις για τι επίπεδο μιλάμε τώρα. Τοπ 10 μενταλιτέ. Λίγο πάνω από Πολίνα και λίγο κάτω από Vilage People.
    Όσο για τα βιντεοκλίπ, προυπήρχαν τουλάχιστον 10 χρόνια πριν από το Θρίλλερ Χρήστο.

  15. Petros avatar
    Petros 26/06/2009 11:51:54

    Το να συγκρίνονται τα βίντεοκλιπ του Τζάκσον της εποχής του Thriller, με τις προηγούμενες παραγωγές είναι σαν να συγκρίνεις το iphone με τις παντόφλες του '90! H μουσική του Μ.Τζάκσον έφερε συνολική επανάσταση στην μουσική ποπ και RnB και δεν είναι τυχαίο ότι άπειροι αξιόλογοι τραγουδιστές τον θεωρούν ως έμπνευση για την καριέρα τους. Τα περί ρουβά της Αμερικής είναι τουλάχιστον αφελείς εξυπναδίτσες. Για την ανθρώπινη πλευρά πολλά θα ειπωθούν, προσωπικά θεωρώ ότι ο Τζάκσον με την ζωή του διέπραξε ύβριν...

  16. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 11:51:59

    Τα βιντεοκλίπ υπήρχαν από το 1960 τουλάχιστον.

    Απλώς ο Jackson συνέπεσε με τη γενιά του MTV και του "Video killed the radio star".

  17. christos avatar
    christos 26/06/2009 11:57:49

    δεν είστε καλά αγαπητοί μου...
    ποιος σας είπε πως τα βίντεοκλιπ δεν προυπήρχαν;
    Διαδόθηκαν με το θρίλλερ...και μπήκαν στη ζωή μας λέω...

    Και κάτι ακόμα για τους ηλίθιους που κριτικάρουν ... το επίπεδο... της εφηβείας μου:

    εγώ έτσι την έζησα την εφηβεία μου...

    αυτή τι μουσική άκουγα...

    αν δεν σας αρέσει να πιείτε ξίδι, να πηδήξετε από το βράχο της Ακρόπολης...
    να κάνετε ότι σας φωτίσει ο θεός...

    κι εύχομαι να σας φωτίσει να κάνετε κάτι ανώτερο από το Θρίλερ του Μαικλ Τζακσον ...
    γιατί απ ότι λέτε φαίνεται πως είστε πολύ ανώτερα πλάσματα ...με βαθιά παιδεία...

  18. christos avatar
    christos 26/06/2009 11:59:44

    @ 14
    κι εγώ θεωρώ ότι ο Τζάκσον με την ζωή του διέπραξε ύβριν…

  19. Petros avatar
    Petros 26/06/2009 12:05:41

    Χωρίς να είμαι φαν του Τζάκσον, αλήθεια από πότε θεωρείτε ντροπή για κάποιον να έχει τέτοια ακούσματα; Οι μουσικές φόρμες που εισήγαγε ο Τζάκσον ήταν μοναδικές και πρωτοποριακές, αυτό δύσκολα μπορεί κάποιος να το αμφισβητήσει ούτε να το χλευάσει. Όλοι με Stones και Beattles μεγαλώσατε;;

  20. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 12:07:51

    Δεν το θεωρώ καθόλου ντροπή. Ακόμη και εγώ ακούω μερικά από τα τραγούδια του και ας είμαι παιδί της Γενιάς Y

    Απλώς για μένα δεν είναι εξίσου "επαναστατικός" όπως πχ. οι Kraftwerk (Pop, Electro-Pop, Italodisco, Europop, Techno, Detroit, Hip-Hop -Planet Rock-).

  21. Factorx avatar
    Factorx 26/06/2009 12:14:34

    @Petros: μπράβο

  22. Factorx avatar
    Factorx 26/06/2009 12:16:30

    και επειδή βλεπω πολλούς εστετ εδώ μέσα εγω πάντως ακούω το beat it τόσ χρόνια και κάθε φορά σηκώνομαι απο την καρέκλα.

  23. Factorx avatar
    Factorx 26/06/2009 12:18:39

    Ερώτημα: τι συνδέει τον Μαικλ Τζάκσον, την Μαρία Κάλλας, τον Μιγκ Τσάγκερ και τον Τσιτσάνη; Πάθος, γνώση του αντικειμένου τους και επαγγελματισμός. με αυτή τη σειρά.

  24. christos avatar
    christos 26/06/2009 12:22:17

    to 1983 εγώ είμουν 16 οι Stones και οι Beattles ήταν παππούδες και το θριλερ ήταν ότι πιο μοντέρνο...

    ανατρεπτικοί ήταν οι clash...

    http://www.youtube.com/watch?v=tmtF0HyABvk&feature=related

  25. christos avatar
    christos 26/06/2009 12:31:57

    και οι sexpistols...

    http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00

  26. ni.kappa avatar
    ni.kappa 26/06/2009 12:41:56

    Το Billie Jean ηταν η πρωτη παραγωγη βιντεο κλιπ που ξεφευγε απο το στυλ"βαζω μια καμερα να γραφει κ τραγουδαω",δημιουργησε ενα νεο ειδος προωθησης,σημειωσε τεραστια επιτυχια κ θεωρειται δικαιως το πρωτο βιντεο κλιπ(ακομα κ στα Γκραβαρα!).ο jackson επηρεασε την ποπ μουσικη σε τεραστιο βαθμο κ η θεση του βρισκεται διπλα στον Ελβις κ στους Beatles,οσο παραξενο κ αν ακουγεται. Ως εκ τουτου η παρομειωση με τον ρουβα ειναι εξαιρετικα ατυχεστατη κ εξαιρετικα επιτυχημενη αν κρινω απο την προσπαθεια σου να προκαλεσεις αντιδρασεις. μυριζομαι πολυ υψηλη κουλτουρα..να υποθεσω οτι εισαι 13?

  27. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 12:43:10

    οι τρεις από αυτούς ρωτήθηκαν αν θα ήθελαν να ανήκουν στην ίδια συνομοταξία;
    δεν ήμουν ποτέ φαν του συγκεκριμένου, χωρίς να παραγνωρίζω την προσφορά του στην ποπ μουσική

    προτιμώ τον Ρόμπι Ουίλιαμς και τον Άξελ Ρόουζ

  28. Σικάτος avatar
    Σικάτος 26/06/2009 12:52:32

    Προσωπικά θεωρώ ύβρη το να συγκρίνεται η εύκολη ποπ εμπορική μουσική του Τζάκσον με γίγαντες του χώρου που ίσως δεν πούλησαν εξίσου αλλά είναι κορυφές στο είδος τους. Οι Ντορς ακούγονται ευχάριστα και σήμερα, Οι ΒΟΝΕΥ Μ όμως; Και θυμίζω πως αν συγκρίνουμε πωλήσεις Μπετόβεν με ΠαπαΡοκάδες, οι δεύτεροι νικάνε κατα κράτος. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι καλύτερη η μουσική τους; Λίγο σεβασμό στη μουσική διότι για μερικούς είναι ιερή. Και άλλο πράγμα ο επαγγελματισμός άλλο η ποιότητα της μουσικής. Φαντάζομαι πως και η Σαρρή επαγγελματίας είναι αλλά από ποιότητα;

  29. Σικάτος avatar
    Σικάτος 26/06/2009 12:54:23

    @24 Christos άκου λίγο Pink Floyd με κλειστά τα μάτια και έλα να ξαναμιλήσουμε. Και αυτοί ήταν παππούδες όταν εσύ ήσουν 16 και ψαχνόσουν με αράπικα ακούσματα.

  30. notios avatar
    notios 26/06/2009 13:46:06

    Είτε αγάπησε κανείς είτε όχι και το πρόσωπο και τη μουσική του, υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να μην επισημάνεις: από το πρωί γίνεται χαμός στα μμε όλου του πλανήτη, ενώ τα ελληνικά είναι στον κόσμο τους. Ακόμη και τα λεγόμενα νεανικά.

    Προκαλεί απογοήτευση για άλλη μια φορά στην Ελλάδα η εσωστρέφεια των μμε, τα οποία αδυνατούν να κατανοήσουν ότι το γεγονός δεν είναι ο θάνατος ενός σταρ. Είναι ένα γεγονός που φέρνει απότομα στη μνήμη μια ολόκληρη εποχή, εκείνους που τη διαμόρφωσαν και εκείνους που διαμορφώθηκαν στη διάρκειά της.

    O Michael και η Madonna έχουν αναγνωριστεί και στο πλέον ακαδημαικό επίπεδο ως οι προμηθείς μιας ολόκληρης νέας φουρνιάς οικονομικών κοινωνικών και κυρίως πολιτιστικών εξελίξεων και η σημασία τους ως προσώπων - συμβόλων είναι πολλαπλή, ιδιαίτερα προφανής όμως σε ότι αφορά τη διαμόρφωση καταναλωτικών ταυτοτήτων.

  31. notios avatar
    notios 26/06/2009 13:53:08

    Ταυτοτήτων που αναπαράγονται ως σήμερα σε όλα τα επίπεδα. Αυτό εξηγεί γιατί από το πρωί μέσα όπως το cnn και το bbc έχουν διακόψει την ομαλή τους ροή και ασχολούνται αποκλειστικά με το γεγονός.

    Το star channel πάλι αδυνατεί φαίνεται να καταλάβει ότι πέθανε ένα άτομο χωρίς το οποίο η Δέσποινα Βανδή και το κοινό της δεν θα υπήρχαν σήμερα. Έτσι, είναι πρόθυμο να διακόψει την ομαλή του ροή μόνο σε περίπτωση που σχιστεί το καλσόν της ίδιας της Δέσποινας....

  32. marcuze avatar
    marcuze 26/06/2009 14:00:50

    @30 ΝΟΤΙΟΣ, Πρόσεχε μη σχίσεις εσύ κανενα καλσόν με την τόσο βαρυσήμαντη σπουδαιότητα που δίνεις σε έναν κατ`εξοχήν εκφραστή της λάιτ κουλτούρας που είναι υπέυθυνη για τα χάλια μιας ολοκληρης γενιάς που θέλει να γίνει μπίμπο ή γλάστρα ή πορτιέρης. Τρίζουν τα κόκαλα του Μόρισον, του Χέντριξ και πολλών άλλων με αυτά που λές. Ένας Ρουβάς στη νιοστή ήταν με άφθονο ταλέντο. Μουσικά όμως δεν ήταν τίποτα. Μη τρελαθούμε. Και η Μαντόνα αν ψοφήσει αύριο θα γίνει χαμός παγκοσμίως, αλλά δεν είναι και καμια σημαντική εκφραστρια μουσικής.

  33. notios avatar
    notios 26/06/2009 14:06:07

    @31

    Μέσα στην πόρωσή σου να συγκρίνεις τους μουσικούς ως εαν ήτανε ποδοσφαιρικές ομάδες, δεν κατάλαβες τίποτα από το σχόλιό μου, στο οποίο αναφέρθηκα σε διάφορα πράγματα, στη μουσική όμως καθόλου...

  34. marcuze avatar
    marcuze 26/06/2009 14:15:06

    Αλίμονο σε αυτούς που η κρίσιμη εφηβεια τους σπαταλήθηκε σε ακούσματα τύπου Τζάκσον, Μαντόνα και Γουάμ συνοδεία με γρανίτες και καρπούζι. Αλίμονο. Έχασαν μοναδικές ευκαιρίες να αναπτύξουν χαρακτήρα. Τώρα πλέον είναι αργά. Ας περιοριστούν στον Τερζή, τον Τσαλίκη, στις Μπεμβέ και στα κοψίδια. Και στο δελτίο του ΣΤΑΡ για ενημέρωση θα πρόσθετα.

  35. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 14:27:26

    Ύβρις για εμένα είναι να θεωρείται μουσική αξιώσεων η εμπορική ελαφρότητα των κατά καιρούς σουξέ του Μάικλ Τ. Εμπορικά ο τύπος πούλησε πολύ και για αυτό συγκρίνεται με Έλβις και Μπιτλς και Μαντόνα. Από μουσική ποιότητα όμως;
    Αλλά μην πιστέψετε εμένα. Ανοίξετε κανένα σοβαρό μουσικό περιοδικό (πχ Mojo, Uncut, etc.) Λέτε να έχουν ποτέ καμιά αναφορά στον Μάικλ; Ας σοβαρευτούμε. Υπάρχουν πολλά επίπεδα μουσικής. Απο τα 2-3 και μετά θέλει πολύ ψάξιμο για να τα βρεις. Βέβαια κάποιος που αρκείται στο Σταρ, την Εσπρέσσο και το Νταουν Τάουν χορταίνει με τα εύπεπτα και νομίζει ότι εκεί τελειώνει η μουσική. Δεν είναι έτσι. Κρίμα λοιπόν στο μελαψό παλικάρι που πέθανε αλλά έλεος, μην κάνετε τα κόκκαλα των πραγματικών καλλιτεχνών που πέρασαν να τρίζουν....

  36. leon avatar
    leon 26/06/2009 14:37:34

    Για να συνεχιστει η κουβεντα μας...οσοι γνωριζουν την gospel θα καταλαβουν πως ο Τζακσον ηταν ο λογος που την ξερουν. Την δεκαετια του 80 τα περισσοτερα κομματια του εχουν στοιχεια gospel και RnB. Οι στροφες που παρουσιασε στην μουσικη του ειναι ενδεικτικες με τις στροφες που επαιρνε το παγκοσμιο μουσικο στερεωμα. To In the closet ειναι κατα 15 χρονια μπροστα απο την εποχη του μουσικα. Το beat it και billie jean μια πανδαισια χορου απο τον οποιο γεννηθηκε το break dance. Ακομα και μεγαλος Τραβολτα στο τελευταιο μιουζικαλ που επαιξε αναγνωρισε στις χορογραφιες κινησεις του Τζακσον.
    Οι προτωτυπιες πολλες. Φυσικα και δεν συγκρινονται με Doors και Χεντριξ. Διαφορετικα στυλ. Πως να συγκρινεις γευστικοτητα μεταξυ ντοματας με πεπονιου?

  37. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 14:53:56

    @leon:

    Μάλλον θες να πείς "robot dance" και όχι breakdance.

  38. ni.kappa avatar
    ni.kappa 26/06/2009 14:55:22

    Μarcuze εσυ στα 12 τι ακουγες και εφτιαξες χαρακτηρα?stockhausen?

  39. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 26/06/2009 15:05:29

    Η απαξίωση κατά των λαϊκών ακουσμάτων είναι ουσιαστικά απαξίωση κατά του λαού. Τι σας έκανε; δεν το κατάλαβα. Και βγάζετε τέτοια στοιχεία.

    Χάραξε μία-δύο γενιές. Έγινε σύμβολο για όλον τον κόσμο. Είτε αρέσει είτε όχι, έτσι είναι τα πράγματα.

    Και στο τέλος κατηγορήθηκε άδικα. Είδα μία συνέντευξή του στο BBC προ ολίγων ετών. Μία επό τις ελάχιστες συνεντεύξεις που έχει δώσει. Μιλάω για μακρά εκπομπή-αφιέρωμα, με εκτεταμένα βίντεο από την προσωπική του ζωή κλπ. Ίσως η μοναδική τέτοια συνέντευξη για τον Michael Jackson. Ο δημοσιογράφος ήτανε απαράδεκτος και ήθελε να δώσει πικάντικο χρώμα στις ιστορίες με το Neverland και τα παιδάκια που φιλοξενούσε εκεί.

    Εγώ εισέπραξα το αντίθετο από αυτό που ήθελε να πει ο δημοσιογράφος. Κατέληξα στο ότι ο Michael Jackson ήταν μία καλή και αθώα ψυχή. Το διέκρινα μέσα στα εμφανή κόμπλεξ που του δημιουργήθηκαν λόγω της δημοσιότητας από πολύ μικρό παιδί ακόμα.

  40. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 26/06/2009 15:06:33

    Μερικοί μοραλιστές -εδώ- τον κατηγορούν για εμπορικότητα και άλλα ...
    Δεν πειράζει παίδες δεν είναι εύκολο να καταλάβετε την μουσικότητα, η Κ.Ν.Ε φταίει που θεωρούσε τον χορό αμαρτία και ο Kαζαντζίδης που απομουσικοποίησε την Ελλάδα και την έκανε νοσηρά υπερσυναισθηματική.
    Η μουσική κρυβόταν από πίσω - η μεγαλοφυία του Quincy Jones.(Μιλάω κυρίως γιά την "Off The Wall" περίοδο).
    Και φυσικά ούτε οι υπέρψαγμένοι-σφιχτόκωλοι Residents δεν είχαν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν το "Billie Jean" σαν δείγμα. Στην χώρα μας θεωρείται κορυφαίο συγκρότημα οι Scorpions, γιά πολλούς στην Ελλάδα η μουσική σταματά πολύ πριν τους Sex Pistols, τα βλέπουμε όλα θολά.

    Επί του θέματος: Αντίο Μιχαλάκη, ευχαριστώ για την υπέροχες αναμνήσεις, τα έκανες θάλασσα με την ζωή σου,όπως οι περισσότεροι.
    Θεός 'χωρέσ'τον.

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 15:07:16

    Στην εφηβεία μας πρέπει να βρεθεί κάποιος γνώστης για να μας μυήσει. Να μυήσει δλδ. τον πιτσιρικά στα άδυτα της σωστής μουσικής. Κάποιος μεγαλύτερος αδελφός κλπ. Αλλιώς ο μικρός θα βολοδέρνει στα εμπορικά ακούσματα που κυριαρχούν παντού και θα καταλήξει ενήλικας να θεωρεί τον Μάικλ Τζάκσον πρωτοποριακό και τον Ρουβά ροκά....

  42. leon avatar
    leon 26/06/2009 15:10:32

    Της σωστης μουσικης?
    Ποια ειναι η σωστη μουσικη Strange? Εσενα ποιος ηταν ο μεντορας σου κατα την εφηβεια?

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 15:12:36

    Την ίδια εποχή που κυριαρχούσε ο Τζάκσον υπήρχαν σε πλήρη ακμή και οι Waterboys, οι Pixies, οι Talking Heads και πλήθος άλλων. Αλίμονο σε αυτούς που σε τέτοιες εποχές επέλεξαν τον Τζάκσον για τα ακούσματά τους. Θα ήταν σίδουρα και ΔΑΚΚίτες geeks.
    Είναι σαν να ζούσε κανείς στη Σμύρνη επί ρεμπετών και να άκουγε Οπερέττες για να τη βρεί. Ή στο Λίβερπουλ στα `60ς και να άκουγε big bands.

  44. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 26/06/2009 15:15:48

    @39 Ατράκτορα είσαι σε σύγχυση.(ενώ πολιτικώς είσαι συνήθως νηφάλιος.)
    Σου μιλάει κάποιος που έφαγε τα ανεξάρτητα με το κουτάλι και με κλασικές σπουδές...


    Ο Ρουβάς επί τη, ευκαιρία χορεύει σαν ρομπότ.

  45. leon avatar
    leon 26/06/2009 15:15:56

    Δηλαδη θα προτιμουσες το δωδεκαχρονο το 81 να ακουγε Pink Floyd και Doors?

  46. leon avatar
    leon 26/06/2009 15:18:47

    Και μιας και εφερε ο λογος την χορευτικη ικανοτητα Ρουβα...ειναι αδυνατον με τοση γυμναστικη να χορεψει διαφορετικα. Οι μυς πλεον δεν του προσφερουν καμια ευλιγισια...

  47. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 15:19:34

    Άμα ήμουν το 1981 12 χρονων θα άκουγα The Police. :P

  48. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 15:20:27

    @40 Ευτυχώς για εμένα που στα ευαίσθητα εκείνα χρόνια που διαμορφωνόμουν ως άνθρωπος βρέθηκε ένας συμμαθητής μου μεγαλύτερος (είχε χάσει μια μια χρονιά και εγώ κέρδιζα μια) και μου έμαθε να ακούω από τότε Ντύλαν, Doors, Steppenwolf, Jethro Tull κλπ. Ευτυχώς διότι γύρω μου κυριαρχούσε η φθηνή ντίσκο της εποχής και αν δεν μου άνοιγε τα μάτια εκεί θα κατέληγα και εγώ και θα είχα χάσει όλη την εξέλιξη που με βοήθησε αργότερα. Όπως και να το κάνουμε υπάρχουν οι Brian Jonestown Massαcre και υπάρχει και ο Ricky Martin, υπάρχουν οι Sigur Ros και υπάρχει και η Britney Spears. Τι να λέμε τώρα; Το ίδιο η Μπεζεντάκου με την Μπέλλου; Δεν μπορείς δηλαδή εσύ να ξεχωρίσεις ποιά είναι η καλή μουσική; Να σε βοηθήσω. Αυτή που δεν ακούγεται στα ιν ραδιόφωνα και την αγνοούν τα χάι μοντέλα και οι σελέμπριτις. Αυτή είναι η καλή μουσική.
    Την ακούνε κυρίως οι μαλλιάδες περιθωριακοί.

  49. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 15:25:34

    @45 οι Police εμφανίσθηκαν το 1979 στο γήπεδο του Σπόρτιγκ και ήμουν εκεί. Όπως και στους Talking Heads στη Λεωφόρο το 1981. Και ενδιάμεσα έτρεχα στο "Κύτταρο" να ακούσω τους ΣΩΚΡΑΤΕΣ όποτε κατέβαινα στην Αθήνα. Δύσκολες επόχές όπου κυριαρχούσε το Ρα Ρα Ρασπουτίν και η Ντόνα Σάμερ. Ευτυχώς επέλεξα σωστά.

  50. leon avatar
    leon 26/06/2009 15:26:48

    Δηλαδη η ροκ γενικα. Ολες οι αλλες μουσικες απορριπτονται γιατι ειναι in. Ωραια σου τα εμαθε ο φιλος σου.

  51. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 15:27:41

    Strange, κάθε άτομο έχει διαφορετικά κριτήρια για τη μουσική που ακούει.

    Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να ακούω Μπέσυ Αργυράκη (Ακατάλληλο για Ανηλίκους) και το επόμενο τραγούδι να είναι οι Pink Floyd ή οι Split Mirrors (freestlye τέλος δεκαετίας 1980).

  52. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 26/06/2009 15:32:08

    @47
    Στο ποδόσφαιρο το καταλαβαίνω: Είμαι Εverton (λέμε τώρα) δεν γουστάρω την κωλο-Liverpool.
    Αλλά στην μουσική;

  53. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 15:32:20

    Δεν είναι ροκ ντε και καλά η μουσική που θεωρώ καλή. Ποτέ δεν θα άκουγα πχ scorpions ενω ακουω Godspeed you Black Emperor που δεν είναι ροκ. Η Laurie Anderson δεν είναι ροκ, ούτε οι Spiritualized π.χ. Μου αρέσουν όμως ενώ δεν μου αρέσουν οι Metallica.
    Απλά καλά είναι να ξεκινάς από ροκ ακούσματα στα 12 σου μη τυχόν καταλήξεις μαντράχαλος που τη βρίσκει με Νίνο και Μαντόνα και Τσαλίκη. Αυτό το θεωρώ "Κατάντια".

  54. leon avatar
    leon 26/06/2009 15:33:50

    Η μουσικη Strange εχει τοσα πολλα ειδη για να διαλεγεις να ακους αναλογα με την διαθεση σου. Δεν βρισκω κανενα νοημα να ειμαι καθε μερα τσιτωμενος και νευριασμενος η μαστουρωμενος και ιδεαλιστης. Που και που πρεπει να ξεφευγεις και λιγο απο το καθημερινο μοτιβο. Στην ζωη μου εμαθα να συνδυαζω τα παιδια της Αφροδιτης με τους Doors, τον Τζακσον και την ημεκτρονικη μουσικη. Οποτε νιωθω πως το θελει ο οργανισμος μου χτυπαω κανενα Μορικονε για να ερθω στα ισια μου και αν τα εχω παρει και πρεπει να ξεσπασω (οπως τωρα να πουμε) βαζω Carcass (το discunting the insalubrius ειναι τρελλα). Ολες οι μουσικες ειναι καλες. Δεν υπαρχει κακη μουσικη, μονο κακος ακροατης.

  55. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 26/06/2009 15:37:15

    @37 Έχεις δίκιο διαισθάνομαι.(Γιά τις δύο τελευταίες παράγραφους σου μιλάω).

  56. donaE avatar
    donaE 26/06/2009 15:48:34

    @ Strange
    Ωστε Godspeed you Black Emperor?Πολυ καλοι.Αλλα οσοι ακουνε Μαικλ Τζακσον ειναι αλλης λογικης για την μουσικη και την ζωη γενικα δεν υπαρχει λογος να χανεις χρονο.

  57. christos avatar
    christos 26/06/2009 17:17:24

    @ 54

    έχουμε τις ίδιες απόψεις...

    Όσοι από εδώ μεσα εμφανίζονται δογματικοί στη μουσική...φανταστείτε τι κάνουν στην υπόλοιπη κοινωνική δραστηριότητά τους...δυσκοίλιοι σ όλα τους θα είναι...

    Γιατί ρε παλικάρια που μιλάτε για τους Πινγκ Φλοιντ, θεωρείται πως κάποιος που άκουγε Τζακσον δεν άκουγε Πινγκ Φλοιντ ή οτιδήποτε άλλο;

    δεν είναι όλοι δυσκοίλιοι σαν εσάς...έλεος...

  58. Nick avatar
    Nick 26/06/2009 17:20:14

    Εγώ πάω στοίχημα ότι υπήρχαν ροκάδες που άκουγαν και Duran Duran.

  59. christos avatar
    christos 26/06/2009 17:23:45

    και χόρευαν βεβαίως βεβαίως...

  60. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 18:53:16

    @56 DonaE Έχεις απόλυτο δίκιο.

    Η μουσική είναι σαν τους ποδοσφαιριστές. Όλοι παίζουν σε μια ομάδα το ίδιο παιχνίδι.
    Έτσι και όταν ήμουν έφηβος.
    Υπήρχε τότε ο Μητρόπουλος ο ξυλοκόπος και υπήρχε και ο Χατζηπαναγής (σημερινό αντίστοιχο ο θεικός Λιονέλ Μέσσι)!
    Διάλεγες και έπαιρνες.

  61. αλλος avatar
    αλλος 26/06/2009 20:23:25

    strange,εξεπλαγην.pixies?..

  62. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 20:45:05

    @61 Black Francis... & ξερό ψωμί και όχι μόνο.
    Tuxedo Moon
    It`s Immaterial
    This Mortal Coil
    John Cale
    Και πάντως όχι Michael Jackson, μη τρελλαθούμε. Θα φάμε κατεψυγμένο μπιφτέκι αν έχουμε στη διάθεσή μας χαβιάρι;

  63. αλλος avatar
    αλλος 26/06/2009 20:49:43

    και της 4ΑD RECORDS;θηριο..

  64. donaE avatar
    donaE 26/06/2009 20:51:07

    Ποιος ειχε πει οτι'Αμερικη ειναι το μερος που ενα φτωχο,μαυρο αγορι μπορει να γινει μια λευκη,πλουσια κυρια'.
    Κριμα το παληκαρι τι καταλαβε?

  65. αλλος avatar
    αλλος 26/06/2009 20:54:50

    dona,οτι και ο ικαρος.

  66. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 26/06/2009 20:56:01

    @1,@2,@7 : Βλέπω ότι έχετε αρκετό σεβασμό στους νεκρούς...

  67. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 20:56:09

    @64 έζησε το όνειρο (κυριολεκτικά)

  68. Limokontoros avatar
    Limokontoros 26/06/2009 20:58:17

    @66 konstantinos, εσύ κάνε του ένα τρισάγιο να τον τιμήσεις. Τον όσιο παιδόφιλο.

  69. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/06/2009 21:05:35

    Στην Τέχνη γενικά και στη μουσική ειδικά ό,τι μιλάει στην ψυχή σου είναι καλό – για σένα. Και εξετάσεις δεν δίνεις σε κανέναν.

    Αν μιλάει η Στέλλα Μπεζαντάκου σημαίνει ότι είσαι καψούρης. Αλλά δεν σημαίνει ότι είσαι κακός άνθρωπος. Μπορεί να μη γίνουμε φίλοι αλλά δεν είναι κι έγκλημα, ρε αδερφέ.

    Διαφωνώ ριζικά μόνο με τη συλλογιστική που υπονοεί :
    "κοιτάτε μάγκες, εγώ άκουγα το συγκρότημα Ταδέξιον ή τον μουσουργό Ταδόβεν, κι είμαι ανώτερος/ψαγμένος/καραμπουζουκλής".

    Δεν διακατέχονται από αυτήν την αλαζονεία όλοι όσοι κουβαλούν ποιοτικά ροκ ή άλλα ακούσματα. Αλλά συμβαίνει.

    Η πείρα δείχνει ότι ενώ τα κοινά μουσικά βιώματα συνιστούν σοβαρές εκλεκτικές συγγένειες μεταξύ των ανθρώπων, δεν είναι ασφαλής δείκτης για την ποιότητα του ανθρώπινου παράγοντα.
    Αν, για παράδειγμα, ο Στρεηντζ είχε συνεργείο καθαρισμού με ανασφάλιστους αλλοδαπούς, στ' αρχ.. μου αν άκουγε Godspeed : θα ήταν απλά καθίκι.
    Να είστε δε σίγουροι ότι ο Χριστοφοράκος ακούει Βάγκνερ. Και λοιπόν;

    Στο Καλό, λοιπόν Μιχαλάκη. Ήσουν ένας ταλαντούχος μαυρούλης σε μια κοινωνία σκληρών λευκών. Θέλησες να τους μοιάσεις. Αλλά δεν …
    Βάζω το Dirty Diana, στη μνήμη σου. Κι ας μην υπήρξα fan.

  70. donaE avatar
    donaE 26/06/2009 21:14:10

    Ναι η μουσικη δυσκολα μπορει να ειναι 'κακη',να αποβλακωσε ομως μπορει,οταν περναει μηνυματα,και που κυριως το κανει γιατι η μουσικη βιομηχανια ειναι ελεγχομενη.Κατωτερος και ανωτερος δεν χαρακτηριζεσαι απο τα μουσικα γουστα,διαφορετικος ομως μπορει να εισαι.Γιατι η αισθητικη ειναι ηθικη,με την απολυτη εννοια βεβαια.

  71. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 21:20:34

    He was "a black Peter Pan with bleached skin and a single white glove, who pushed boys." Έτσι Απλά.

    Πάντως Προφήτη @69, οι τύποι που περιέγραψες με τους ανασφάλιστους αλλοδαπούς και τα συνεργεία και "τις BMW και το πούρο" (θα συμπλήρωνα εγώ), όλως τυχαίως ακούνε σκυλάδικα και σπάνια έως ποτέ τους ....Camel ή τους Tangerine Dream. Άρα;

  72. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 21:24:04

    @Προφήτη και εγώ αυτό το τραγούδι του ξεχωρίζω, έβγαζε έναν υπόγειο χαρακτήρα αυτό το τραγούδι

  73. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 21:27:17

    @strange attractor:

    waterboys: lyrics

    I saw the crescent you saw the whole of the moon

  74. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 26/06/2009 21:34:59

    @68 Η απουσία σεβασμού στους νεκρούς ισχύει και για σένα. Ακου "λιμοκοντόρος" για nickname... (=παρωχημένος και μειωτικός χαρακτηρισμός νεαρού, που ντύνεται και συμπεριφέρεται επιτηδευμένα και επιδεικτικά και παριστάνει τον γόη)...

  75. αλλος avatar
    αλλος 26/06/2009 21:37:16

    αλλενακι,παντα ο jackson ηθελε να ειναι η δευτερη diana ross.

  76. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 21:39:38

    @75: ο φθόνος αυτός αλλά και το παράπονο βγαίνει στο τραγούδι, τραγική περίπτωση

  77. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 21:40:13

    ο Φρέντι Μέρκιουρι ήταν πιο γενναίος

  78. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 21:46:45

    @73 I travelled the world while U just stayed in your room...... I saw the crescent... u saw the whole of the moon!

    Ποιός Τζάκσον και ποιά Βανδή. Τι να λέμε τώρα....

  79. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 21:47:20

    φοβεροί !

  80. christos avatar
    christos 26/06/2009 21:57:52

    δηλαδη ρε Strange Attractor και αλλενάκι...επειδή οι γουοτερ μποις ήταν αυτοί που ήταν ...εσείς (αν έχετε την ηλικία των 40 και κάτι) δεν ζήσατε στιγμές με τζακσον; τι μας το παίζετε τώρα μ ενα στοίχο...ειλικρινά γίνεστε πολύ μικροί...να μην βρίσω...

  81. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 22:03:48

    @80: ειλικρινά δεν μου πολυάρεσε και στην ακμή του, στιγμές με τζάκσον εντάξει χορέψαμε, τίποτα περισσότερο όμως, στο είδος αυτό προτιμω τους duran duran

  82. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 22:06:28

    @80 εσένα θα σου αρέσει σίγουρα και η Britney έτσι;

  83. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/06/2009 22:10:12

    Waterboys? The return of Pan.

  84. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/06/2009 22:11:52

    SA, ναι κάτι σημαίνει τι ΔΕΝ ακούνε οι σκυλογκαγκστερς.

  85. christos avatar
    christos 26/06/2009 22:21:13

    @ 82
    το τι μου αρέσει ή δεν αρέσει...ρε χαμένε...είναι δικιά μου υπόθεση...εσύ με τον τρόπο που σκέφτεσαι δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις τί εννοώ...και εείμαι σίγουρος πως είσαι ένας αποτυχημένος ξερόλας...

  86. christos avatar
    christos 26/06/2009 22:24:12

    @ 85
    σου χαρίζω το τραγούδι που παίζει στην

    @ 25...είναι στα μέτρα σου...

  87. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 22:24:15

    @christos: σ' αρέσουν οι James?

  88. christos avatar
    christos 26/06/2009 22:29:11

    @ 87

    προτιμώ τους smiths αλλά οκ καλοί είναι...

  89. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 22:41:02

    ε, εντάξει Smiths

  90. christos avatar
    christos 26/06/2009 22:41:33

    την κυριακή θα πάω στη Loreena McKennitt στη μονή λαζαριστών...εξαίσια φωνή!!!

  91. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/06/2009 22:42:52

    ποιοι τραγουδάνε το signorina οι μέρκιουρι ρεβ ή οι τζέιμς; έχω μπερδευτεί

  92. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 23:27:50

    @91 Oι James

  93. defer avatar
    defer 26/06/2009 23:46:31

    Παιδιά, δεν μιλάμε για γούστα εδώ. Έφυγε ο διασημότερος άνθρωπος στον πλανήτη (αναγνωρίσιμος από 97% του πληθυσμού της γης, σύμφωνα με έρευνες). Δεν είναι η μουσική, η ζωή ή οτιδήποτε. Ήταν ένας θρύλος, -ο τελευταίος παγκόσμιος. Από τη Ιαπωνία μέχρι το Ρίο ντε Τζανέιρο σήμερα χιλλιάδες άνθρωποι κάνουνε vigils και τα μίντια δίνουν συμβουλές υποστήριξης σε όσους σκέφτονται να αυτοκτονήσουν. Είναι -από πλευράς συμβόλων- τέλος εποχής

  94. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 27/06/2009 03:05:11

    Σε αντίθεση με τα καθυστερημένα ακούσματα της Δύσης,[Doors, Pink Floyd,Scorpions U2 κτλ.]
    εμείς την ίδια εποχή στη Μόσχα ακούγαμε τους εκπληκτικούς Gulag...
    Και πόύ να είσασταν στην επική συναυλία που έδωσαν στο Novosibirsk το '69...

  95. bgt avatar
    bgt 27/06/2009 05:06:45

    χα χα οτι θα ξαναβλεπα καρεκλαδες εναντιων ροκαδων δε το περιμενα.

    Ομολογω οτι αρκετοι που ποσταραν ειναι πολυ κοντοφθαλμοι.
    Εγω παλι στα 12 μου ακουγα και M.Jackson και Residents. Και Duran Duran και Bauhaus. Και Beatles και Ρresley. Θα πρεπει να ειμαι σπανιο ον.
    Ευτυχως ομως δεν ειμαι, υπαρχουν πολλοι ανθρωποι εκει εξω που δεν ειναι κολλημενοι ουτε το παιζουν δηθεν. Απλα ακουνε τη μουσικη που τους αρεσει.
    Κι οσοι εδω περα δεν αναγνωριζουν τη συνεισφορα του μακαριτη στη ποπ αλλα και στη μαυρη μουσικη λυπουμαι αλλα ειναι πολυ νυχτωμενοι.

    Φυσικα και ειναι δικαιωμα σας να ακουτε οτι γουσταρετε. Αλλα ειναι και μεγα κομπλεξ να απαξιωνετε ολα τα υπολοιπα λες και μονο εσεις ξερετε απο μουσικη. Απολαυστε τη μουσικη σας και βρειτε κατι αλλο για να μας αποδειξετε ποσο ανωτεροι ειστε (οπως π.χ. ο σεβασμος στις μουσικες προτιμησεις των αλλων ή η αποφυγη χαρακτηρισμων λογω μουσικων προτιμησεων).

  96. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/06/2009 09:59:15

    Αν ο Μάικλ Τζάκσον επηρρέασε τη μουσική και υπάρχουν πολλοί που τώρα θέλουν να αυτοκτονήσουν, τότε τι να πούμε για τον Τζόν Λένον; Θα έπρεπε τότε που δολοφονήθηκε όλοι μα όλοι να πάμε να φουντάρουμε.
    Λοιπόν για να κλέινω εγώ τουλάχιστον επι του θέματος. Καλός ως καρικατούρα, διάσημος,ωραίος χορευτής, εκκεντρικός και άλλα πολλά ο Τζάκο. Αλλά στο μουσικό κομμάτι τι να κάνουμε; ήταν απλά εμπορικός και άκρως συμβατικός.
    Όσοι επιμένουν ότι τους αρέσει μουσικά, το καταλαβαίνω απόλυτα. Τόσο ξέρουν από μουσική. (Η οποία δεν είναι και το πιο απλό πράγμα. θέλει εκπάιδευση. Αλλιώς θα ακούγαμε όλοι όπερα.)
    Αλλά να καταλάβουν και αυτοί ότι άλλο Ζεραρ Ντε Βιλλιέ και άλλο Χένρι Μίλλερ. Άλλο η Κάλυ Καρατζά και άλλο ο Νίκος Καζαντζάκης.
    Υπάρχουν πολλά επίπεδα μουσικής. Ο Τζάκο ήταν στο πιο επιφανειακό. Αυτά.

  97. Limokontoros avatar
    Limokontoros 27/06/2009 10:04:58

    Πέθανε ο Διεθνής Φλωρινιώτης. Λίγο σεβασμό παρακαλώ,

  98. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/06/2009 10:19:20

    Without his extravagant eccentricities and ambiguous, obsessive relationships to race, gender, mortality and childhood (and children)--indeed without the conspicuously tenuous link he had to the category of the human itself--Michael Jackson would have been a B-list has-been. Most likely last seen on the latest episode of Celebrity Apprentice, his obit would have followed Farrah Fawcett's. In short, he'd be John Oates. Like those with too many or too few body parts, Jackson was a human freak, to be pitied, sure, but also to be mimicked, always to be looked at and, in some way, to be wanted. He was a freak like me, a freak like you.

    posted by Richard Kim on the Nation

  99. bgt avatar
    bgt 27/06/2009 13:29:12

    But Michael Jackson was never meant to be a cult artist, which is one of the many reasons his music of the last two decades often struck a dissonant chord: he belonged to the masses, providing a soundtrack to billions of people around the world, from the millions that made Thriller the biggest album ever to those who never owned one of his records and yet knew all his hits. That is the Michael Jackson that has been absent for 20 years and that is the Michael Jackson that is being mourned today. His sudden death gives us all an opportunity to appreciate the enduring genius of his art but to realize that we have no musician that speaks to all of us … and that we haven’t for some time now.

    all music guide


    Thriller has been an extremely influential album. "I hear it a lot in the records produced by Jimmy Jam and Terry Lewis," Jones says. "[Janet Jackson's] 'Funny How Times Flies (When You're Having Fun)' is 'The Lady in My Life.' The new jack swing. Everybody began to understand the power of melody again after Thriller."

    Perhaps Thriller's biggest accomplishment has been its influence on other black musicians. "It inspired black artists not to look at themselves in a limited way," says Jones. "Before Michael, those kinds of sales had never happened for a black artist. Michael did it. He did it for the first time."

    Rolling Stone Magazine

    "I feel privileged to have hung out and worked with Michael. He was a massively talented boy man with a gentle soul. His music will be remembered forever and my memories of our time together will be happy ones."

    Paul McCartney

    "Someone who had reached such an unmatched level of ubiquity would simply have to suffer some sort of commensurate turmoil. To emerge from that life wholly grounded and psychically intact would be far more inexplicable than dangling your kid Blanket off a fourth floor balcony. One simply could not be famous since the age of 8 in what could charitably be described as a toxic family situation and go on to create the most successful piece of popular culture in any medium that the world has ever seen without becoming profoundly, deeply fucked up. He experienced the good and the bad in equal, unprecedented ways.

    Further, just as the punditry-elite agree that Jackson's is a talent that the world won't see the likes of again, neither is his inscrutable character. Nothing could shine a brighter light on the numbing dullness and transparency of today's class of pop stars than remembering Jackson's divisive weirdness. "

    Spin Magazine

    "Undeniably talented, hugely influential, sometimes controversial, the King of Pop passes away, aged 50.
    Michael Jackson was the biggest pop star of the modern age, his global reach outstripping that of any of his contemporaries. When he died on June 25, his worldwide album sales had long surpassed a staggering 130 million and his masterpiece of pop, funk and soul, Thriller, stood as the biggest selling album of all time, with 57 million copies sold."

    Q Magazine

  100. bgt avatar
    bgt 27/06/2009 13:30:57

    και το tribute απο τους Residents
    residents.com/files/page1_blog_entry200_2.mp3

  101. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/06/2009 17:51:40

    Όπως είπαν κάποτε και για τον τεράστιο Μαραντόνα:

    -ένας παίκτης που τον άγγιξε ο Θεός ή απλά ένας γύφτος με ταλέντο;-

  102. σσσ avatar
    σσσ 01/07/2009 17:12:51

    Κάποιοι εδώ μέσα μου θυμίζετε το σχολείο που ορισμένοι λέγανε: αν ακούς bon jovi, queen και guns n' roses ήσουν φλώρος ενώ αν ακούς Iron Maiden, Metallica και Motorhead ήσουν μάγκας.
    Δηλαδή δε μπορώ να ακούω Led Zeppelin αλλά και Michael Jackson συνάμα;

    Δεν υπάρχουν καλά και κακά είδη. Υπάρχει καλή μουσική.
    RIP finally Michael

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.