#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/04/2010 22:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο Πασόκ κάνουν αυτό που πάντα ήξεραν να κάνουν: Κοροϊδεύουν τον κόσμο

 



Αν δεν ζούσα σε αυτήν την χώρα, θα είχα βαρεθεί απόλυτα και τελεσίδικα με τα οικονομικά της.  Με θεωρούν μικρό και ανόητο παιδάκι και μου λένε παραμύθια για τοκογλύφους και κερδοσκόπους και μπαμπούλες και από μηχανής θεούς που θα με σώσουν (άσε τι μου λένε για αειφόρο πράσινη ανάπτυξη και την δια βίου μάθηση(!)…)

Πριν από λίγες μέρες ο ψυχραιμίας ανέβασε το γράφημα των spreads από την αρχή του 2008 (http://www.antinews.gr/?p=40130). Βέβαια άλλα βλέπει ο καθένας μας σε αυτό το γράφημα, εγώ δεν βλέπω «ξεπούλημα» στο ΔΝΤ, με την έννοια ότι το ΔΝΤ δεν «αγοράζει», και αμφιβάλλω ότι ξύπνησαν μια μέρα και ενδιαφέρθηκαν για εμάς.

Στο γράφημα των spreads βλέπω την πτώση των αγορών του φθινοπώρου του 2008 και τα επεισόδια του Δεκεμβρίου του 2008, την περίεργη ησυχία που ακολούθησε, και την καταβαράθρωση των αριθμών με το που βγήκε το Πασόκ.

Το ότι ζούμε καλύτερα ή πλουσιότερα από ότι μας παίρνει, το ακούω από το 1989 και μάλλον ισχύει από το 1981. Η είσοδός μας στην «Ευρώπη», μας έδωσε στρεβλωτικές και φαύλες επιδοτήσεις, και φτηνό χρήμα. Με σάπια και διεφθαρμένες πολιτικές ηγεσίες και ελληνικό «κεφάλαιο» αντίστοιχης ποιότητας, τα πάντα έγιναν χαζή κατανάλωση και φούσκα. Οι φούσκες ξεφουσκώνουν με την πρώτη αφορμή, και η κρίση του 2008 ήταν ικανότατη αφορμή.

Με το που βγήκε το ΠΑΣΟΚ, πέρασε όποιο και κάθε  μήνυμα χρειαζόταν για να τρομοκρατήσει τις αγορές (και όποιον Έλληνα δεν είναι χαχόλος). Πέρασε ένα νόμο η Λούκα για τα πιστωτικά ιδρύματα και έχασε τον ύπνο του ο Τρισέ. Αυτή ήταν η αρχή του τέλους. Μετά την ΕΚΤ, πήρε την σκυτάλη η Γερμανία. Μην ακούτε τι λένε οι τηλεοράσεις.  Είμαστε πρόβλημα για την Μέρκελ, και τις επερχόμενες εκλογές της, και ευχαρίστως θα μας έβγαζε από την Ευρωζώνη, χτες. Οι Γάλλοι, αν ακούγονται ηπιότεροι είναι γιατί χρωστάμε τα περισσότερα σε Γαλλικές τράπεζες.

Το δεύτερο λάθος της Κυβέρνησης είναι ο …Χριστοδούλου. Ο trader, που έγινε treasurer, δεν είναι financier. Ψιλά γράμματα για τους ημιμαθείς, βέβαια, αυτά. Όταν δανείστηκε το επταετές, το έπαιξε σκληρός, απαιτώντας 6%, μετά είπε ότι θέλει λίγο περισσότερα από τα 5 δις που ζητούσε αρχικά, έφαγε πόρτα, και οι αγορές μας πήραν χαμπάρι:  Δεν σκεφτόμαστε. Προσεγγίσαμε τις αγορές με νεοελληνική ,νεοπασοκική, κουτοπονηριά. Και οι αγορές χάνουν από μας για 6 μήνες στη σειρά (αυτό σημαίνει αύξηση του spread, σημαίνει χάνουν αυτοί που μας δανείζουν! Οι …κερδοσκόποι ).

Τα περί μπλόφας Γιωργάκη, κερδοσκόπων, και λοιπές βλακείες,  τα ακούω βερεσέ.  Κανείς, μα κανείς, δεν θα μας χαρίσει λεφτά.  Το ΔΝΤ απλά θα επιβάλει αυτά που έχουν γραφτεί εδώ, στο antinews, κατά καιρούς. Χωρίς πολιτικό κόστος για τα ιδεοληπτικά παιδιά που παίζουν «κυβέρνηση» και με ελάχιστη ανακούφιση για τους Γερμανούς που θα το μετατρέψουν σε αντιαμερικανική προπαγάνδα.

Στο Πασόκ κάνουν αυτό που πάντα ήξεραν να κάνουν. Κοροϊδεύουν  τον κόσμο και  κερδίζουν χρόνο. Ελπίζουν να καβατζάρουν τον δανεισμό του Μαΐου σφίγγοντας, βραχυπρόθεσμα, το κεφάλαιο κίνησης της χώρας. Δεν πληρώνει το Δημόσιο τις υποχρεώσεις του και προσπαθεί να εισπράξει αυτά που του χρωστάνε. (Για αυτό ενοχλούνται όποτε ψιθυρίζουμε «φορολογική αντίσταση»). Έτσι, βεβαία, πεθαίνουν την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά δεν τους νοιάζει.

Έχουν κάποιο πλάνο; Δεν έχω ιδέα. Πιστεύω ότι οι εξελίξεις θα τους προλάβουν. Είτε η τέταρτη τράπεζα θα σκάσει και θα απορροφηθεί από κάποιαν άλλη (μπλοκάροντας όμως αυτήν που έχει «αγοράσει» ασφάλεια σκασίματος διορίζοντας τον άνθρωπό της, είτε θα ξεσκεπαστεί το αδιέξοδο και θα πάμε για πολιτικές ανακατατάξεις. Τι γράφεται εδώ στο antinews; Ο Καρατζαφέρης proxy για τους Μητσοτακικούς, νάτο το Πασόκ με 180 βουλευτές (πόσους τραβάει μαζί της η Ντόρα;)

 Άρα μια χαρά τα καταφέρνει ο ΓΑΠ, απλά δεν ξέρω ποιάς χώρας θα είναι πρωθυπουργός σε 1-2 χρόνια.  Μιας χώρας που έχει Υπουργείο «Κλιματικής Αλλαγής», εθνική προτεραιότητα την ελληνοποίηση Τουρκαλβανών,  Υπουργείο Δια Βίου Αμάθειας και Μετριότητας, και Κατά Παραγγελία Πάταξη της Τρομοκρατίας.

Καλό Σ.Κ.

Α.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zame avatar
    zame 16/04/2010 22:45:51

    .και Κατά Παραγγελία Πάταξη της Τρομοκρατίας....χαχαχαχααα Καλοοοο!

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ zame 17/04/2010 11:13:41

      Καλά κάνουν αυτοί και κερδίζουν χρόνο. Εμείς όμως γιατί πρέπει να τον χάνουμε;

      ΠΕΛΙΑΣ

      • maestros avatar
        maestros @ PELIAS 17/04/2010 11:55:27

        ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ...
        ...ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΧΝΑΜΕ ;
        http://aliartos-city.blogspot.com/2010/04/9_16.html

  2. donaE avatar
    donaE 16/04/2010 22:46:42

    Ναι το πιστευω οτι δεν θα υπαρχει πολιτικο κοστος για το Πασοκ.Απο την μια η αναμνηση στο DNA των οπαδων του απο το 'Τσοβολα δωστα ολα' και απο την αλλη η ενοχικη δεξια ,τους εχει εξασφαλισει ασυλια για παντα.

  3. t avatar
    t 16/04/2010 23:14:09

    Στο επίκεντρο της έρευνας που διατάχθηκε από την FED, για τις συμβάσεις που υπογράφηκαν μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και Goldman Sachs, βρίσκεται ο νέος επικεφαλής του ΟΔΔΗΧ, κ. Πέτρος Χριστοδούλου, όπως αναφέρει η γαλλική εφημερίδα Le Monde.
    http://thenetwar.com/wp-content/uploads/2010/03/monde_1.jpg
    .

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ t 17/04/2010 11:15:22

      Και να σκεφθεί κανείς ότι, οι της Goldman Sachs ενάγονται για μία μεγαλοπρεπεή απάτη απο την Wall Street!

      PELIAS

  4. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 16/04/2010 23:26:11

    Πολύ καλό κείμενο, πιάνει τον παλμό αλλά ανακατέβει πάλι Μητσοτάκη. Πιστεύει πώς το ΠΑΣΟΚ αντέχει με βοήθεια Ντόρας. Υπερβολικό!
    Οι ανακαταταξεις που πρόκειται να συμβούν έχουν ξεπεράσει πολλούς από αυτούς και ίσως και εμάς.
    Όταν φτάνουμε στην "κατά παραγγελία πάταξη της Τρομοκρατίας" και η θρυλική Αριστερά χουχουλιάζεται και η ευρύτερη Αριστερά (κυβερνώσα κατά Αλαβάνο) σε-μιναριάζεται τότε οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ πρέπει να τρίβουν τα χέρια τους!

  5. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 16/04/2010 23:57:45

    ΄πού το είδες ότι το δημόσιο προσπαθεί να εισπράξει αυτά που του χρωστάνε;
    Απεναντίας ότι μέτρα πήρε η κυβέρνηση στοχεύουν το λαό.
    έβαλε χέρι στις εταιρείες που δεν έχουν πληρώσει ασφαλιστικές εισφορές εδώ και 10 χρόνια και παρόλαυτά παίρνουν φορορλογική ενημερότητα;
    Δουλευόμαστε και μεταξύ μας;
    αυξήσεις στους φόρους που πλήττουν τους μεσοαστούς έβαλε και μόνο!

  6. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 17/04/2010 00:57:20

    "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" Online 16/4 08:45




    Με δέσμη σκληρών μέτρων θα επιχειρήσουν να συνοδεύσουν την αναμενόμενη δανειοδότηση της Ελλάδας το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
    Στις διαβουλεύσεις που ζήτησε η ελληνική κυβέρνηση και θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Δευτέρα στην Αθήνα, η τρόικα αναμένεται να ζητήσει τη λήψη... τολμηρών μέτρων το 2011 και το 2012 προκειμένου να αποκλιμακωθούν έλλειμμα - χρέος και να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.
    Οι προτάσεις τους, όπως προκύπτει από τις πρόσφατες τοποθετήσεις του επικεφαλής του ΔΝΤ Στρος Καν αλλά και τις χθεσινές δηλώσεις του επιτρόπου Ολι Ρεν, θα επικεντρωθούν στις περικοπές αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα και σε περαιτέρω ψαλίδισμα των δώρων σε μισθωτούς αλλά και συνταξιούχους. Επίσης, μεταξύ άλλων, θα συστήσουν άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο, «λουκέτο» σε ζημιογόνους οργανισμούς, απελευθέρωση απολύσεων, κατάργηση συλλογικών διαπραγματεύσεων και αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
    Βέβαια πολλά εξαρτώνται και από τη γραμμή που θα κρατήσει η ελληνική κυβέρνηση, της οποίας, όμως, οι διαπραγματευτικοί ελιγμοί είναι περιορισμένοι εξαιτίας της αδυναμίας να δανειοδοτηθεί από τις αγορές με «λογικά» επιτόκια.
    Εξάλλου, είναι εξαιρετικά πιθανό να προσδιορίσουν και τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αν από τον εκτεταμένο έλεγχο της ελληνικής οικονομίας που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο φανεί πως δεν επιτυγχάνεται ο στόχος για μείωση του ελλείμματος στο 8,7%.
    Πιο αναλυτικά, κοινοτικοί και στελέχη του ΔΝΤ αναμένεται να ζητήσουν τα ακόλουθα μέτρα.

    * Κατάργηση συλλογικών συμβάσεων εργασίας, τις οποίες θα αντικαταστήσουν ατομικές ή τοπικές συμβάσεις.
    * Ενίσχυση των ευέλικτων μορφών εργασίας (μερική και εκ περιτροπής).
    * Κατάργηση κατώτατων ημερομισθίων και αποδοχών.
    * Απελευθέρωση απολύσεων με απάλειψη του πλαφόν του 2%.
    * Περικοπές αποζημιώσεων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση έχει διαμηνύσει πως δεν τίθεται θέμα να μπει ψαλίδι στις αποζημιώσεις και να απελευθερωθούν οι απολύσεις.
    * Μείωση συντάξεων.
    * Αύξηση ορίων συνταξιοδότησης και κατάργηση όλων των μορφών πρόωρης συνταξιοδότησης. Με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθείται θα έχουμε και νέο υπολογισμό των συντάξεων, ο οποίος θα οδηγήσει σε μείωσή τους αλλά και αυξήσεις στα όρια συνταξιοδότησης.
    * Κατάργηση 13ης και 14ης σύνταξης.
    * Πλήρης κατάργηση 13ου και 14ου μισθού. Πρόκειται για δύο πάγια αιτήματα τόσο του Ταμείου όσο και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα οποία η ΕΕ είχε συστήσει και φέτος, με το οικονομικό επιτελείο να προχωρεί σε μείωση κατά 30% όλων των δώρων στο Δημόσιο εξαιρώντας τις συντάξεις.
    * Μείωση 10% στις αποδοχές στον ιδιωτικό τομέα, όπως άλλωστε ανέφερε χθες ο κ. Ρεν.
    * Κλείσιμο ζημιογόνων ΔΕΚΟ - οργανισμών και απολύσεις εργαζομένων σε αυτές.
    * Αρση μονιμότητας στο Δημόσιο, μέτρο το οποίο θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να επιβληθεί.
    * Πλήρες άνοιγμα αγορών και επαγγελμάτων, με τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Οικονομίας να έχουν ξεκαθαρίσει ότι θα προχωρήσουν εντός του έτους.

  7. neotera avatar
    neotera 17/04/2010 01:39:39

    ΣΚΑΙς τά 'πες όλα ! )) Αλλού είναι το ζήτημα, μάλλον η ουσία του ζητήματος. Πως τά 'χουμε χάσει όλα επειδή χάσαμε το μέτρο, άρα (επειδή έλληνες παραμένουμε) χάσαμε και το σκοπό των ενεργειών μας.
    Ας βρούμε το μέτρο, άρα και το σκοπό όσο δύσκολος κι αν είναι κι ας τον κυνηγήσουμε με το δικό μας πάθος. Σίγουρα θα τον πετύχουμε...

  8. pizza avatar
    pizza 17/04/2010 01:42:46

    Το σφιξτε τα λουρια σας το ακουω απο τοτε που ειμουν πιτσιρικας. Τωρα μιλαμε για 40-45 χρονια. Το "σκυψτε" δεν το εχω ακουσει ακομη. Περιμενω 1-2 εβδομαδες να το ακουσω απο το ΔΝΤ. Αν ο Γεωργακης δεν αλλαξει ριζικα ολο το συστημα (καλη τυχη), ουτε το ΝΔΤ δεν μας σωζη. Γιατι θα μας δωσουν τα δανεια για 18 μηνες. Και μετα??? Που θα παμε? Το κακο ειναι οτι εχουμε μαθει απο επιδοματα. Απο εκει που δεν εχουμε μια, ο Γεωργακης εδωσε 1.5 δις για επιδωμα αλληλεγγυης?????, και μας ειπε οτι τα λεφτα τα βρηκε.....Περιμενω την Λουκα ακομη να δω ποτε θα παρη πισω την ΟΑ με τα φεσια που μας κληρονομησε ο αειμνηστος...Εχουν μαθει ολα τα κομματα να παιρνουνε λεφτα απο το κρατος για να πληρωνουν τους δικους τους να κατεβαινουν στις διαδηλωσεις και να φωναζουν. Εχουν μαθει οι βουλευτες και οι υπουργοι να εξασφαλιζουν την επαναεκλογη τους με το να βαζουν τους δικους τους σε θεσεις. Εχει μαθει ο κοσμος στο φακελακι και στο ρουσφετι για να κανει τη δουλεια του. Εχει μαθει ο καθενας να σπαει, να καιει, να βριζει, και μετα τα κομματα να μιλανε για δημοκρατια και ελευθερια γνωμης και εκφρασεως. Πεστα αυτα στον μικρο εμπορο που πρεπει να φτιαξη το μαγαζι του γιατι του το σπασανε καποιοι γνωστοι, αγνωστοι. Κανενας απο τους πολιτικους δεν ξερει τιποτε και ολοι τους κοιτανε για το καλο της χωρας....Πες μας και αλλα...Πες οτι κοιτανε για το καλο του κομματος, να συμφωνησω. Μας βγαινει ο Ντοριτσα την αλλη μερα στη βουλη και μας λεη το ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!!! Για ολα τα χαλια μας φταινε οι πολιτικες αποφασεις των τελευταιων 30 χρονων!!! Σωπα Ντορα μου...Αυτο ειναι μεγαλη ειδηση!!!! Εσυ που εισουν τα τελευταια 5.5 χρονια χρυση μου? Ταξι οδηγαγες? Ο Κωστακης εχει εξαφανιστη εντελως, λες και ανοιξε η γη και τον καταπιε. Και ο καημενος ο Σαμαρας προσπαθει να σωση την ΝΔ που δεν θα βγη για πολυ καιρο. Γι'αυτο και η γυαλινη μπαλα μου δειχνει μαυρες μερες να ερχονται. Αν δεν αλλαξουμε το τροπο που ζουμε σε αυτη την πιο ωμορφη χωρα του κοσμου, θα αρχισουμε το ξεπουλημα συντομα.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ pizza 17/04/2010 02:59:49

      Αντίσταση.
      Κάμερες, κασετόφωνα, youtube.
      Μπλουζάκια με συνθήματα.
      Όταν ξυπνήσει η ΝΔ του Σαμαρά και η ΟΝΝΕΔ του Χατζή ας κάνει αντιπολίτευση.
      Εμείς μπορούμε να περιμένουμε?

      Αφού ο Σαμαράς δεν μπορεί να μαζέψει τους ασυμμάζευτους ας μαζευτούμε εμείς.
      Περιμένουμε απο εναν άνθρωπο να κάνει τα πάντα.
      Τι να πρωτοπρολάβει?

      • pizza avatar
        pizza @ paratiritis2000 17/04/2010 05:54:38

        Δεν μπορουμε να περιμενουμε. Πρεπει ο λαος να καταλαβη οτι ο κομπος εφτασε στο χτενι. Και αν ο πολιτικοι δεν το εχουν παρει χαμπαρι, πρεπει ολοι να αλαξουμε. Πρεπει να κατεβασουμε τη φοροδιαφυγη. Να σταματησουμε αυτους που παριστανουν τους αντιστασιακους και κοιτανε να σπασουν, και να φοβησουν με βομβες, κλπ., να σταματισουμε τις μιζες, να σταματισουμε να γλυφουμε τους πολιτικους, και να αναλαβουμε τις ευθυνες μας.

  9. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 17/04/2010 02:53:32

    ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ!

    Θέλουμε μπλουζάκια (καλοκαίρι έρχεται) με αυτό το σύνθημα.
    Άσπρα μεγάλα γράμματα!
    Πρέπει να κάνουμε αντίσταση. Να μην πάμε αδιάβαστοι!

    Μια ζωή κατα τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ ειδικά επι Σημίτη, έβλεπα τις λανθασμένες επιλογές και τη κατρακύλα. Συνήθως τα Μέσα να τα "καταγγέλλουν" και μετά αφού πάρουν το μπαχτσίς τους να τα παρουσιάζουν και με την "θετική τους πλευρά". Ενω στο τέλος εντελώς μαγικά όλα βαφτίζονταν ως Κινήσεις Αναγκαίες! Ως αποδείξεις οτι η Ελλάδα είχε σοφούς Κυβερνήτες.
    Ελεος πια!
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ
    ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ!

    Θελω το μπλουζάκι μου τώρα.
    fat fat έχεις κανένα φίλο με βιοτεχνία να μου κάνει καλές τιμές?

  10. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 17/04/2010 03:26:44

    Την κατρακύλα επί κυβερνήσεων ΝΔ την έβλεπες ;
    Γιατί με τους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ παρατηρείται αυτό το παράδοξο φαινόμενο,ότι δηλαδή αντιλαμβάνονται την κατρακύλα των άλλων,ειδικά όταν είναι αντιπολίτευση αλλά όχι την δική τους, όταν κυβερνούν.
    Για τα υπόλοιπα κοινοβουλευτικά κόμματα δεν ασχολιάζω καν.
    Είναι πολύ καλοί στο να ασκούν κριτική, να σχολιάζουν τα κακώς κείμενα και να υποδεικνύουν λύσεις αλλά χωρίς να επιδιώκουν την εξουσία.
    Κάπως έτσι καταντήσαμε με τους γιωργάδηκες,τους κωστάκηδες,τους πάγκαλους, τους ρουσόπουλους καί πάει λέγοντας.
    Να δω τώρα ποιοι θα κάνουν την αντίσταση, οι διορισμένοι από το ΠΑΣΟΚ ή από την ΝΔ ;
    Η μήπως οι υπόλοιποι που δεν έχουν βολευτεί ακόμη και συναθροίζονται στα κομματικά συνέδρια και στα διάφορα πολιτικά γραφεία μπας και βολευτούν και αυτοί κάπου μελλοντικά ;

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ Κάποιος. 17/04/2010 03:57:05

      Εγω την έβλεπα.
      Η διαφορά είναι οτι εγω π.χ. δεν τα έλεγα.
      Δεν υπήρχε ρεύμα, που να τα πω?
      Το οτι βλέπεις να τα λένε τώρα δεν σημαίνει οτι δεν τα πίστευαν και τότε.
      Έχεις δίκιο. Οι Δημόσιοι υπάλληλοι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ δεν μπορούν να κάνουν αντίσταση και στάση πληρωμών. Θα κάνουν όμως αντίσταση όταν τους κοπούν ολα τα άλλα. Αν η αντίσταση έχει μέγεθος βαφτίζουμε και τη δική τους αντίσταση δική μας και είναι σαν να συμμετέχουν κι εκείνοι.

      Αυτοί που ψάχνουν για βόλεμα στα κομματικά γραφεία επίσης μπορούν να κάνουν αντίσταση γνωρίζοντας οτι ο καιρός τους είναι λίγος αν δεν κάνουν αντίσταση.

      Προσωπικά δεν με νοιάζει τι μπορεί ποιός και τι δε μπορεί.
      Μπορώ εγω και το κάνω.

    • pizza avatar
      pizza @ Κάποιος. 17/04/2010 06:13:13

      Και μια και μιλησες για δημοσιους υπαλληλους, δυστυχως εχουμε πολλους. Πολυ περισσοτερους απο οτι χρειαζομαστε. Σε μια χωρα που μολις φτανει τα 10 εκατομυρια τι τους χρειαζομαστε τοσους δημοσιους υπαλληλους? Ειμαστε σαν την ΟΑ που ειχε παρα πανω προσωπικο απο οτι χρειαζονταν. Με το συγνωμη σε ολους τους δημοσιους υπαλληλους που πανε στη δουλεια τους καθε μερα και δουλευουν εντιμα. Αλλα βλεπεις, τα κομματα για να κρατανε τη θεση τους και να λενε οτι εχουμε μικροτερο ποσοστο ανεργειας στη χωρα, προσλαμβανουν, και προσλαμβανουν, και προσλαμβανουν, και εμεις πληρωνουμε. Ετσι αποκτησαμε μερικες προβληματικες οπως τη ΟΑ, Φιξ, κλπ. Αυτη ηταν και η ιδεα του αειμνηστου..... Ανδρεα. Δως τους δουλεια να παρης ψηφο. Οταν ζουμε στο 2010 που η τεχνολογια εχει φτασει στο επιπεδο που ειναι σημερα δεν χρειαζονται τοσοι ανθρωποι στον δημοσιο τομεα. Χρειαζομαστε ευκαιριες για αναπτυξη ωστε η ανεργια να πεση λογο της απορωφησης των ανεργων απο ιδιωτικες επιχειρησεις και οχι δημοσιες. Χρειαζομαστε περισσοτερο ιδιωτικοποιηση για να δουμε ασπρη μερα. Και αστο ΚΚΕ και το Συριζα να γλυφουν το γλυφιτζουρι τους.

  11. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 17/04/2010 08:15:43

    Δεν καταλαβαίνω ,αφού χρειαζόμαστε "περισσότερο ιδιωτικοποίηση" γιατί φωνάζουμε? αυτό δεν προτείνει και το ΔΝΤ? Δεν το έκαναν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ όσο έπρεπε, κατά την ΕΕ και το ΔΝΤ, και το κάνουν αυτοί μέσω του ΠΑΣΟΚ του γαπ..Το πρόβλημα φίλοι μου είναι η επιδείνωση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων εργαζόμενων,η παραπέρα ύφεση στην οικονομία,η περιθωριοποίηση της χώρας,η "πτώχευση" του λαού.Ο νέος πατριωτισμός μπορεί να εκδηλωθεί ενάντια στα μέτρα για το ασφαλιστικό κλπ."απορρόφηση των ανέργων στον ιδωτικό τομέα" για ποιά παραγωγή? εκτός εάν θέλουμε κινεζοποίηση των μισθών,ας το πούμε όμως και ας μην μένουμε σε γενικολογίες.

    • Ελεος avatar
      Ελεος @ ΠΑΝΑΓΟΣ 17/04/2010 08:19:45

      Εχει κανείς υπόψη του τι σημαίνει κρατικός καπιταλισμός στη κομμουνιστική Κίνα? Δεν θα το ευχόμουν σε κανέναν εργαζόμενο χεχεχε...

  12. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 17/04/2010 08:39:11

    Βαρβαρότητα, έλεος φίλε σημαίνει, βαρβαρότητα συμφωνώ,όπως βαρβαρότητα είναι και η κινεζοποίηση των μισθών και η ουσιαστική πτώχευση του λαού.Αλλά ας σκεφτούμε λίγο με ποιά εργαλεία θα δημιουργήσουμε παραγωγή και ανάπτυξη χωρίς να γίνουμε ΚΙΝΑ...αλλά ούτε Αϊτή η΄ Αργεντινή...
    Τελικά η ισχυρή Ελλάδα της ΟΝΕ και του ΕΥΡΩ τι έγινε???

  13. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 17/04/2010 08:51:28

    «Από την εμπειρία μου έχω γίνει και πιο σοσιαλιστής απ' ό,τι ήμουν πριν»!


    Γιώργος Παπανδρέου.17/4/2010...

  14. GreenHosres avatar
    GreenHosres 17/04/2010 09:55:03

    Δεν φτάνει που 100 μέρες ήταν τριαλαρί τριαλαρό, εγκλωβισμένοι στην προεκλογική υποσχεσιολογία, ακούγεται ότι άλλαξαν και το Τ3 σε Τ10 στα ομόλογα, έπαιξαν την μπλόφα του ΔΝΤ, τα έβαλαν με την παγκόσμια κερδοσκοπία, επιδίωξαν ένα μηχανισμό που τελικά επέτεινε τα πράγματα αντί να μας αφήσουν «ήσυχοι».

    Λένε και ψέματα ποιος είναι ο ρόλος την Goldman; Το ΔΝΤ είναι από καιρό εδώ ποιος τους κάλεσε και γιατί; μάλιστα πηγές από γενικό λογιστήριο και ΤτΕ γνώριζαν ότι το ΔΝΤ είναι προαποφασισμένο τουλάχιστον ένα μήνα πριν.

    Κάποια πράγματα δεν κολλάνε το ΠΑΣΟΚ και ο αρχηγός τους πρίν φωνάξουν και σουλατσάρουν τα στελέχη του ΔΝΤ στην Αθήνα έπρεπε να πάρει και άλλα μέτρα και κυρίος το ποιο εύκολο να εξασφαλίσει άλλα 800εκ μην δίνοντας την 2η δόση του επιδόματος αλληλεγγύης κόβοντας και άλλες δαπάνες υπερορίες, εκτός έδρας και παγώνοντας μισθούς μια πενταετία στο δημόσιο.

  15. Χρήστος avatar
    Χρήστος 17/04/2010 10:38:21

    Το χρέος το 2010 θα ανέλθει στο 124,9%!!!!! δηλαδή από 300 δις το 2009 θα πάει στα 345!!! δηλαδή μέσα σε ένα χρόνο το ΠΑΣΟΚ θα αυξήσει το χρέος κατά 45 δις ευρώ!!!

    Το 2011 το χρέος θα ανέλθει στο 135,4% δηλαδή 390 δις ευρώ...δηλαδή σε δύο χρόνια διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ θα έχουμε αύξηση του χρέους κατά 90 δις ευρώ...

    Αν υπολογίσουμε βέβαια και το γεγονός ότι η ανάπτυξη θα είναι αρνητική...τα πράγματα θα είναι χειρότερα από τα προαναφερόμενα...

    Bingo!!! τα πιάσαμε τα λεφτά μας Γιώργο...

    http://apolitik.pblogs.gr/2010/04/sa-senaria-gia-thn-exelixh-toy-hreoys-ths-elladas.html

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2010 11:14:20

    ΦΡΕΣΚΟ:
    Ο Max Kaiser στη Γαλλική τηλεόραση για τη δίωξη της Goldman Sachs από το Αμερικανικό Δημόσιο:

    http://www.youtube.com/watch?v=VSwWy4E6I04

    http://www.youtube.com/watch?v=ZoQrYa_NKQQ

    Yπενθυμίζω ότι ένα χρέος χώρας μπορεί να υπαχθεί στην κατηγορία του ΕΠΑΧΘΟΥΣ ώστε η χώρα να μπορέσει να αναδιαπραγματευθεί από καλύτερες ή και από μηδενική βάση την αποπληρωμή ή και τη μη αποπληρωμή του, όταν υπήρξε

  17. zame avatar
    zame 17/04/2010 11:16:51

    ειναι γνωστό τις πάση...ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπερβολικά υπεράριθμοι...από την μια..(υψηλό οικονομικό κόστος) ..και παραγωγή έργου ...ανεπαρκές..(για να μην πω τίποτε άλλο)..!!!
    Το Ερώτημα είναι . λιγότεροι δημόσιοι υπάλληλoi ...η..η διατήρηση τους με χαμηλωμένους μισθούς..?

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ zame 17/04/2010 11:20:25

      "τοις πάσι" = σε όλους

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/04/2010 11:33:55

    (συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο)
    ... όταν υπήρξε συνυπευθυνότητα των ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ στη δημιουργία του χρέους μιας χώρας

    Illegitime Schulden ΑΘΕΜΙΤΑ ΧΡΕΗ – στα αγγλικά »ODIOUS DEBTS« ΑΠΕΧΘΗ ΧΡΕΗ – είναι τα χρέη, στα οποία οι ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ έχουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ για το γεγονός ότι τα χρέη είναι τόσο υψηλά και δεν είναι δυνατόν να αποπληρωθούν τακτικά.
    Η έννοια των αθέμιτων χρεών »illegitime Schulden« δημιουργήθηκε αρχικά για τις λεγόμενες “αναπτυσσόμενες” χώρες, στις οποίες οι τράπεζες και τα μονοπώλια (όμιλοι) συνεργάζονται(συνεργάζονταν) με τους δικτάτορες και τα απολυταρχικά καθεστώτα: οι συνθήκες χορήγησης των δανείων είναι(ήταν) αδιαφανείς, οι δανειστές πλούτιζαν από τη χορήγηση του δανείου…, παραβιάζονται(παραβιάζονταν) ανθρώπινα δικαιώματα, γίνεται ξέπλυμα χρήματος και φοροδιαφυγή.

    Η μη πληρωμή υποχρεώσεων σύμφωνα με την αρχή του ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ θα μπορούσε να διατυπωθεί και ως: “Δεν θα πληρώσουμε για την απληστία των Hedge Funds”.

    _________________________________________________________________________

    ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ενος χρέους στην κατηγορία ΑΘΕΜΙΤΟ ΕΠΑΧΘΕΣ ΧΡΕΟΣ ώστε να μπορέσει η χώρα να αναδιαπραγματευθεί είτε τις ημερομηνίες λήξης είτε από μηδενική βάση είτε τη ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

    Tα κριτήρια που παρατίθενται αφορούν στο “παράδειγμα” της Ελλάδας. Τα στοιχεία είναι προς το παρόν αποσπασματικά και χρειάζονται συμπλήρωση.

    ΚΡΙΤΗΡΙΟ 1.
    Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ των τραπεζών στην "ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ" των στατιστικών: η επενδυτική Goldman Sachs “βοήθησε” το 2001/2002 την Ελλάδα να παρουσιάσει στατιστικά μειωμένο κρατικό χρέος για να εισέλθει στην ευρωζώνη και να αποκρύψει την πραγματική δημοσιονομική κατάσταση. Η τράπεζα που αποκόμισε προμήθειες 300 εκ. δολ. από τη συναλλαγή αυτή αγόρασε από την Ελλάδα κρατικό χρέος σε δολάρια και γιεν σε ύψος 10 δισ. δολ. και το γύρισε μακροπρόθεσμα σε ευρώ. Αυτό το Cross Currency Swap ήταν ένα κεκαλυμμένο δάνειο που δεν εγγράφηκε στον προύπολογισμό. Η αμερικάνικη επενδυτική τράπεζα JP Morgan και η United Bank of Switzerland (UBS) αγόρασαν την ίδια χρονική στιγμή από το ελληνικό κράτος τα μελλοντικά έσοδα τυχερών παιχνιδιών-λόττο και έσοδα αυτοκινητοδρόμων Autobahngebühren – έτσι εισέρρευσε για λίγο διάστημα ρευστό στα κρατικά ταμεία εις »ανταλλαγή« για τα μειωμένα έσοδα αργότερα: ο κρατικός προϋπολογισμός “σενιαρίστηκε” κατά την ημερομηνία της αγοράς και το χρέος κρύφτηκε προσωρινά.

    ΚΡΙΤΗΡΙΟ 2.
    ΣΥΝΔΡΟΜΗ της ΕΕ στην "ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ" των στοιχείων: αυτό έγινε εν γνώσει της ΕΕ, για την οποία αυτές οι πρακτικές ανήκουν στο προωθούμενο απορρυθμισμένο χρηματοοικονομικό σύστημα. Ο επίτροπος κος Αλμουνια ήθελε το 2005 να ελέγξει τα ελληνικά στοιχεία, αλλά ο πρόεδρος της επιτροπής, κος Μπαρόζο ήταν αντίθετος. Πριν από το 2004 η Eurostat αμφισβητούσε τα ελληνικά στοιχεία και το Goldman-Deal. Αλλά για πολιτικούς λόγους δεν επιτρεπόταν να κλονιστεί το μέλος Ελλάδα. Η Αθήνα είχε ήδη το 2003 την προεδρία του συμβουλίου της ΕΕ, κάτω από τον Ιερό Βράχο έγινε η διεύρυνση προς ανατολάς και η υποδοχή δέκα νέων κρατών μελών.

    ΚΡΙΤΗΡΙΟ 3:
    ΔΙΑΦΘΟΡΑ: Σωστά στην Ελλάδα επικρατούσε και επικρατεί κρατική διαφθορά. Αυτό είναι το ένα μέρος της εξίσωσης. Το άλλο μέρος είναι οι μεγάλες ξένες επιχειρήσεις, που διασφάλιζαν θηριώδεις κρατικές συμβάσεις με δωροδοκίες.
    Π.χ. Siemens, σύστημα ασφαλείας ΟΑ 2004, ΟΤΕ, Thales. Όλα αυτά ήταν γνωστά σε τραπεζικούς κύκλους που ενέκριναν πιστώσεις για αυτά τα έργα.

    ΚΡΙΤΗΡΙΟ 4:
    Εξαπάτηση των επενδυτών-μεγάλων πελατών της τράπεζας όσον αφορά στην ικανότητά της επαναγοράς: Η Goldman Sachs οργάνωνε για την Ελλάδα από το 2002 συνεχώς την πώληση κρατικών τίτλων συνολικού ύψους 15 δις δολαρίων. Η τράπεζα γνώριζε την εύθραυστη οικονομική θέση της Αθήνας, αλλά δεν ενημέρωνε τους αγοραστές στα φυλλάδια στα οποία διαφήμιζε τα προϊόντα της. Η Goldman Sachs προήγαγε έτσι εμμέσως την υπερχρέωση της Ελλάδας, συγκάλυπτε την πραγματική της θέση και έθετε σε κίνδυνο την πληρωμή των τίτλων στους κατόχους τους. Προφανώς η προμήθεια του ενός δις ήταν για την Goldman πολύ πιο σημαντική.
    Οι μεγάλοι καταθέτες ελέγχουν τώρα τις διαδικασίες που ακολούθησε η Goldman Sachs, είναι πιθανόν να ακολουθήσουν αγωγές και μηνύσεις – η ΕΕ όμως δεν ελέγχει.

    ΚΡΙΤΗΡΙΟ 5:
    Απορρύθμιση: την 8.12.2009 η Fitch υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα του ελληνικού κράτους από »A-« σε »BBB+«, και μετά από μία εβδομάδα ακολούθησε η Standard & Poor’s.
    Η ΕΕ δεν προβαίνει σε δική της ξεχωριστή αξιολόγηση των μελών της, αλλά στηρίζεται όπως και πριν στην κρίση των οίκων αξιολόγησης, οι οποίοι λειτουργούν προς το συμφέρον των δανειστών. Η υποβάθμιση σήμαινε για αυτούς άμεσο κέρδος γιατί το επιτόκιο δανεισμού αυξήθηκε κατά 2,9%, στο διπλάσιο αυτου που δανείζεται η Γερμανία.
    Ταυτόχρονα αυτό σήμαινε: ελευθερία δράσης για τα Hedgefunds και την κερδοσκοπία με τα CDS. Οι σημερινοί δανειστές και κάτοχοι κρατικών ομολόγων αγοράζουν CDS και οι τράπεζες που τα πωλούν εισπράττουν αυξημένα πριμ.

    Η ΕΕ, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και οι συμμετέχουσες κυβερνήσεις με τις εθνικές τράπεζες (π.χ. Deutsche Bundesbank) δεν φρόντισαν επίσης μετά από την οικονομική κρίση να ρυθμίσουν τους οίκους αξιολόγησης και τα Hedgefunds, και έτσι γίνονται συνυπεύθυνες στην αυξανόμενη υπερχρέωση της Ελλάδας.

    ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΑΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ??
    _________________________________________________________________________

    Goldman – ποιος κυβερνά?

    Η λογική του ευρώ είναι η εξής: οι αγορές κυβερνούν, στα κράτη απομένει μόνο η συμπίεση των μισθών, η φορολόγηση και η ιδιωτικοποίηση.
    Με αυτή τη φιλοσοφία η παγκόσμια τράπεζα έχει εξαθλιώσει δεκάδες »αναπτυσσόμενες χώρες« επιβάλλοντας υπερχρέωση, στασιμότητα, φτώχεια και διεφθαρμένες ελίτ.

    Η Αργεντινή κήρυξε ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ το 2001 εξ αιτίας ενός χρέους που είχε δημιουργήσει η ακραία νεοφιλελεύθερη προηγούμενη κυβέρνηση (του Carlos Menem) και υποτίμησε το νόμισμά της. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσουν μεν οι τράπεζες, χωρίς ωστόσο να χρεωκοπήσουν, αλλά έτσι ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ τα δημόσιονομικά της και η οικονομία της πήρε μπροστά.
    ____________________________________

    όλο το άρθρο εδώ:
    http://allenaki.wordpress.com/2010/02/24/arguments-against-deb/

    και είναι μετάφραση του γερμανικού άρθρου που παρέθεσε ο ΝΤΑΝΤΟΝ στο Antinews.

  19. sim avatar
    sim 17/04/2010 12:02:41

    ο μεγάλος σοσιαλιστής ΓΑΠ και οι περι αυτόν γερουλανομπιρμπιλπαπακωνπαγκαλοι κλπ σοσιαλιστές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά πόσο κάποιος είναι σοσιαλιστής το δείχνει ο τρόπος ζωής του και δυστυχώς όλοι αυτοί δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους και εάν αποτύχουν δεν θα πεινάσουν ΌΠΩς αλλά εμείς.
    Δεν είναι δυνατόν στην χώρα αυτή ο μεγάλος σοσαιαλιστής ΓΑΠ να παίρνει μέτρα κατά του μισθωτού τον οποίο όλοι μαζύ οι σοσιαλιστές της πλάκας τον έχουν ανακυρήξει ως εχθρό της πατρίδας.
    Δηλαδή αυτοί τους διόρισαν για να φάνε ένα κομματι ψωμί με αντάλαγμα την ψήφο τους και τώρα τους χλεβάζουν ,τους απειλούν,τους προσβάλλουν,τους μειώνουν τις αποδοχές και τους απολύσουν στο τέλος.
    Ωστε οι μισθωτοί είναι η αιτία του κακού και όχι
    -ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ
    -ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ /ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ
    -ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΠΑΧΥΛΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΚΕΚΤΙΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Ή ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ
    -ΟΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ,ΤΑ ΛΑΘΕΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ,ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    -Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    -Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ

    Το ΔΝΤ είπε οτι εάν πιάσουν τους μεγαλοκαρχαρίες που χρεωστούν στο Δημόσιο κάί δεν πληρώνουν και ανοίξουν τους λογαριασμούς τους ,τότε θα εισπραχτούν 30-35 δισ ευρώ και θα αποτελέσει το βήμα για την χωρίς πανικό ανάκαμψη με ότι αυτό συνεπάγεται.Αυτό λένε οι σωτήρες μας δηλαδή δεν φταίνε οι μισθωτοί αλλά οι πολιτικοί που καλύπτουν τους μεγαλοκαρχαρίες φίλους τους.

    Το ΠΑΣΟΚ αυτά τα γνωρίζει όπως γνωρίζει οτι ο ΕΛΛΗΝΑΣ δεν ΣΥΓΧΩΡΕΙ την κοροιδία του <> σε σκάστε και κολυμπάτε και γιαυτό οι ραγκούσηδες έχουν ξεκινήσει ενέργειες για την αλλοίωση του εκλογικού σώματος με ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ που ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ,για να αποφύγουν εκμεταλεύομενοι αυτούς ως νέους ψηφοφόρους που <> την συντριβή τους στις επόμενρς εκλογές.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ.

    στον αντίλογο τι έκαναν οι άλλοι ,θυμίζω ότι μέχρι την ημέρα που έφυγαν όλοι πληρωνόμαστε κανονικά ,η αγορά έκανε τζίρους,η βενζίνη είχε 0.90 και το κράτος δανειζόντανε με 4% (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΟΔΙΑ)

    δηλαδή με αυτούς που χάσανε με 11 μονάδες γινόνταν αυτά και φέραμε τον ΓΑΠ για καλύτερες μέρες ΤΩΡΑ ΑΣ ΛΟΥΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΛΟΓΗ ΜΑΣ

  20. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 17/04/2010 12:58:07

    Περί δημοσίων υπαλλήλων:

    Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο αριθμός τους. Το πρόβλημα είναι ότι η κατανομή τους δεν συμβαδίζει με τις υπάρχουσες ανάγκες.
    Για παράδειγμα ενώ στην υγεία και στην εκπαίδευση υπάρχουν κενά σε πολλά νοσοκομεία και σχολικές μονάδες σε άλλες υπηρεσίες δεν έχουν γραφεία να κάτσουν.
    Και αυτό φυσικά συνέβαινε εξαιτίας των ρουσφετολογικών σχέσεων.
    Για παράδειγμα στην παλιά ΟΑ την ώρα που είχαν έλλειψη εργατικού δυναμικού στην πίστα, στα γραφεία δεν είχαν που να χωρέσουν τις καρέκλες για να καθήσουν.
    Γιατί στον Ελληνα όλων των κομματικών αποχρώσεων που πήγαινε να ζητήσει ρουσφέτι, δεν αρκούσε να μπει στο δημόσιο αλλά ήθελε και να μην κουράζεται.
    Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα μισθολόγια.
    Ενας υπάλληλος στην βουλή για παράδειγμα παίρνει πολλά περισσότερα χρήματα απο έναν δάσκαλο ή έναν νοσηλευτή.
    Οι μισθοί συχνά είναι αντιστρόφως ανάλογοι των προσόντων και του έργου που επιτελούν οι αντίστοιχοι υπάλληλοι.

    Το ζήτημα όμως είναι ότι τις υπογραφές για τους διορισμούς, τις τοποθετήσεις, τα μισθολόγια και τις μετατάξεις ΔΕΝ τις έβαζαν οι πολίτες.
    Τις έβαζαν κάποιοι πολιτικοί και διοικητές οργανισμών για να διασφαλίζουν την επανεκλογή τους στα βουλευτικά υπουργικά και στα διοικητικά τους αξιώματα και άρα στο μεγάλο τσιμπούσι.
    Γιατί αν ο εργαζόμενος που διοριζόταν και τοποθετούνταν ρουσφετολογικά εξασφάλιζε έναν καλό και ξεκούραστο μισθό για να ζήσει την οικογένεια του, ο πολιτικός που τον "εκμαύλιζε" κέρδιζε πολύ περισσότερα έχοντας εξασφαλίσει δια βίου την ψήφο του.

    Πόσοι υπουργοί και διοικητές οργανισμών έχουν κάτσει στο σκαμνί για τις ατασθαλίες και την λεηλασία των δημοσίων ταμείων ;
    Πόσοι έχουν καταδικαστεί και έχουν πληρώσει για τα εγκλήματα τους εναντίον του ελληνικού κράτους ;
    Πόσων έχουν δημευθεί οι καταθέσεις και οι περιουσίες που έχουν αποκτηθεί με παράνομο τρόπο ;

    Αντίστοιχα πολύ εύκολα καταδικάζουμε και κρίνουμε το δημόσιο υπάλληλο που χώθηκε σε μια υπηρεσία, τα παιδιά των stage, της ενισχυτικής διδασκαλίας, των συμβασιούχων κ.α, ενώ οι πολιτικοί προαγωγοί και εκμαυλιστές τους κυκλοφορούν ελεύθεροι, πολιτεύονται,διοικούν και ασκούν συχνά και κριτική μέσα από τα κόμματα τους και τα κανάλια.

    Ειλικρινά πιστεύω ότι αν δεν βρεθούν οι πολιτικοί και οι δικαστικοί που θα κάτσουν στο σκαμνί και θα καταδικάσουν τους πολιτικούς και τους διοικητές, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης που έβαλαν τις υπογραφές σε παράνομες προσλήψεις, συμβάσεις, διαγωνισμούς κτλ, δεν θα αλλάξει τίποτε σε αυτήν την χώρα, όσες μειώσεις μισθών,συντάξεων και απολύσεις να γίνουν.
    Και δεν μιλάμε για καθάρσεις του τύπου δεν μπαίνεις στην λίστα ή διαγράφεσαι από το κόμμα και αναλαμβάνεις μόνο λεκτικά την πολιτική ευθύνη.
    Μιλάμε για ξήλωμα,οικονομικές κυρώσεις και στέρηση ελευθερίας ανάλογα με την σοβαρότητα των αδικημάτων που έχουν διαπράξει.
    Διαφορετικά θα βαράμε, όπως στην παροιμία, το σαμάρι αντί για τον γάιδαρο!

  21. leo avatar
    leo 18/04/2010 21:32:55

    Η γνωστή Κα Bildimberg
    - δεν εκτιμά την δημόσια β-θμια εκπαίδευση γιατί το γιό της τον έχει σε ιδιωτικό .
    - δεν σέβεται τις Πανελλήνιες Εξετάσεις τον μόνο θεσμό που έχει μείνει στην χώρα αυτή αφού επέλεξε ο γιός της να μην δώσει πανελλήνιες και να πάρει διεθνές απολυτήριο που επιτρέπει την επιλογή του από ειδικά πανεπιστήμια για την ‘ελίτ’.
    - δεν εκτιμά το Ελληνικό Πανεπιστήμιο αφού επέλεξε ο γιός της να συνεχίσει σε
    Ξένο πανεπιστήμιο με βάσει το διεθνές απολυτήριο και τις ανάλογες ‘συστατικές’ επιστολές.
    Και ρωτώ:
    - Είναι ηθικό και πρέπον αυτή η κα να αποφασίζει για την Ελληνική Παιδεία;
    - Περιμένει αληθινά κανείς αυτή η κα να αποφασίσει προς το συμφέρον της Ελληνικής Παιδείας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.