#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/11/2013 09:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στοχοποιούν τον Χρ. Λαζαρίδη και τον Φαήλο Κρανιδιώτη;



Στο κείμενο που έδωσαν πρόσφατα στη δημοσιότητα οι τρομοκράτες Νίκος Μαζιώτης και Πόλα Ρούπα με αφορμή την δολοφονία του Π. Φύσσα υπάρχει και μία ολόκληρη παράγραφος "αφιερωμένη" στον Χρύσανθο Λαζαρίδη και τον Φαήλο Κρανιδιώτη:

«Αυτή την ακροδεξιά τάση δεν την έκρυψε η ΝΔ και μέσα από στενούς συνεργάτες του Σαμαρά την εξέφραζε σε κάθε ευκαιρία. Και χαρακτηριστικό παράδειγμα ο σύμβουλος του Σαμαρά, Λαζαρίδης που με επιμέλεια και επιμονή διαμορφώνει εδώ και καιρό το εμφυλιοπολεμικό κλίμα προωθώντας τη δίωξη των αντικυβερνητικών θέσεων και πρακτικών, καθώς εντάσσει ακόμα και ένα καθεστωτικό κόμμα όπως ο Σύριζα στα πολιτικά άκρα, αλλά και ο Φ. Κρανιδιώτης -ακροδεξιό φιλοφασίζον στοιχείο όπως δείχνει το παρελθόν του με συμμετοχή σε εθνικιστική ομάδα- που δεν κάλυψε τα ακροδεξιά του χαρακτηριστικά λόγω της ενεργής παρουσίας του στην κυβέρνηση και ως προσωπικού συμβούλου του Σαμαρά. Αντιθέτως, ήταν αυτός που υπεράσπιζε δημοσίως τη Χρυσή Αυγή μέσα από δηλώσεις του σε εφημερίδα σε προηγούμενο χρόνο, υποστηρίζοντας ότι «η Χρυσή Αυγή στη χειρότερη περίπτωση κάνει αντιποίηση αρχής, ενίοτε πέφτει και καμία ψιλή, ήτοι έργω εξύβριση και σωματικές βλάβες. Οι εκατόμβες των μαχαιρωμένων αλλοδαπών υπάρχουν στην ευφάνταστη και βλακώδη προπαγάνδα της «προοδευτικιάς» δημοσιογραφίας», ενώ σε πρόσφατο εθνικιστικό παραλήρημά του στο διαδίκτυο και μετά τις συλλήψεις των βουλευτών της Χρυσής Αυγής δηλώνει μεταξύ άλλων πως τις «σφαίρες» του τις κρατάει για τον πραγματικό αντίπαλο και όχι για την Χρυσή Αυγή. Και αυτόν τον φασίστα των καλύπτει πλήρως ο Σαμαράς και η κυβέρνηση».

Όλο το κείμενο εδώ: http://www.bloko.gr/

 Οι προειδοποιήσεις και οι απειλές εναντίον του Φαήλου δεν σταματούν εκεί. Τις τελευταίες ημέρες είναι αποδέκτης μηνυμάτων που μεταξύ άλλων γράφουν τα εξής :

"Ο Κρανιδιώτης πρέπει να πεθάνει".

"failoK κοίτα Φαήλε. Ειλικρινά από σήμερα ζω για να σε δω νεκρό."

"Λυπάμαι αλλά και μόνο για αισθητικούς λόγους μια σφαίρα στο κεφάλι του Κρανιδιώτη είναι μια αισθητική αναβάθμιση της ανθρωπότητας".

΄"Θεωρώ τον Φαήλο Κρανιδιώτη έναν νόμιμο στόχο για κάθε αντάρτη πόλης που έχει αποφασίσει να πάρει ανθρώπινη ζωή. Συναινώ απόλυτα".

"4 λέξεις έχω για σένα ‪@failosK

Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς."

Νομίζουμε ότι τα πολλά λόγια και οι αναλύσεις περιττεύουν. Είναι προφανές ότι ο Φαήλος και ο Χρύσανθος δεν αποτελούν μόνο ιδεολογικό στόχο των πολιτικών αντιπάλων τους. Αλλά ενδεχομένως έχουν γίνει στόχος και άλλων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 10:00:27

    Καλά τι μπουρδ*λο Κράτος έχουμε?

    "μια σφαίρα στο κεφάλι του Κρανιδιώτη "?? Και η "ανεξάρτητη" Δικαιοσύνη και Αστυνομία δεν έχουν μπαγλαρώσει ακόμα το καλόπαιδο που το'γραψε?

    Πότε θα αρχίσουνε επιτέλους να ασκούνται ΣΟΒΑΡΕΣ διώξεις (όχι ΕΔΕ για τα μάτια) κατα κρατικών λειτουργών που δεν κάνουν το καθήκον τους? Μόνο κανέναν ταλαίπωρο αστυφύλακα που ξέχασε την επικαλαμίδα του σε γραφείο της ΧΑ θα σταυρώνουμε?

    • Εleni avatar
      Εleni @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 11:19:12

      Πα..πα... τι είναι αυτα που λές;;; Προεχει η "εγκληματική οργάνωση" της Χρυσαυγουλας.

    • Eva avatar
      Eva @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 13:21:12

      Όντως μπουρδ*λο.
      ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 14:29:05

      Πες τα Στελιο !Τι περιμενει ο Δενδιας ?Να του το πει καποιος αλλος ?Ποιος να ενεργησει ο Σφακιανακης που εξεδηλωσε εκθαμβος το θαυμασμο του για την λειοτυργια του Indymedia ?Αυτος ασχολειται με το εαν καποιος παρενοχλησε καποια μεσω Skype .Aμαν πια με το παρακρατος της παλαβης αριστερας και των κοκκινομαυρων αριστερων τρομοκρατων .

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ραβινος 08/11/2013 20:41:14

        Παίδες, μην παίρνετε φόρα. Οι αρμόδιοι κάνουν αυτά που πρέπει...

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2013 11:28:51

          Ναι Φαήλο αλλα πες στους αρμόδιους πως...

          -Οι αργόσχολοι της τεως ΕΡΤ συνεχίζουν κανονικά τις "αντιστασιακές" εκπομπές απο κρατικες συχνότητες (δεν ξέρω αν ο ορος συχνότητες είνα σωστος για ψηφιακές εκπομπές )

          - Το indymedia συνεχίζει κανονικά τον...αγώνα ,απλα τώρα κρύβονται πίσω απο το TOR που καλύπτει το IP.

          - Μπροστά (και μέσα...) στην ΑΣΟΕΕ ,επανήλθε φυσικά η κανονική κατάσταση! (παζάρι του Τιμπουκτού)

          - Μπροστά στο Μουσείο της Ακρόπολης ,ομοίως...

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/11/2013 10:31:49

    Aυτο ηταν επομενο.Οπως εχω ξαναγραψει ο ακροαριστερος - αναρχικος χωρος ήδη εχει κηρυξει εμφυλιο πολεμο και τον διεξαγει μονομερως με επιθεσεις και τρομοκρατικες ενεργειες.Απλως το κρατος και τα κατεστημενα κομματα κανουν το κοροιδο.
    Πέρα απο τις απαραιτητες προφυλαξεις που πρεπει να παρουν οι ενδιαφερομενοι πρεπει να σκεφθουν παλι το λεγομενο αντιρατσιστικο νομο.Απο τη στιγμη που μπαινουν περιορισμοι στην ελευθερια του λογου για να καταπολεμηθει το "μισος" ειναι απαραδεκτο να μην καταπολεμειται το μισος που ειναι υπευθυνο για τις περισσοτερες πραξεις βιας στη μεταπολιτευτικη Ελλαδα.Αυτο ΔΕΝ ειναι το εθνικο,φυλετικο ή θρησκευτικο μισος αλλά το πολιτικο κοινωνικο ταξικο μισος που ξεχυνεται ανεμποδιστα απο την ακρα αριστερα και τα διαφορα indymedia.
    Oι Ευρωπαιοι ζητουν νομο για καταπολεμηση του ακροδεξιου μισους γιατι οι ιδιοι δεν εχουν αριστερη τρομοκρατια που εχει εξαφανισθει σπο την Ευρωπη εδω και 30 χρονια.Εμεις ομως εχουμε.Οι Ευρωπαιοι ομως δεν εχουν αντιρρηση να περιληφθει στα απαγορευμενα μιση και το κοινωνικο - πολιτικο μισος.
    Αυτο στην πραγματικοτητα φοβαται το ΚΚΕ και αλλοι στην αριστερα και ειναι κατα του νομου.
    Ειναι απαραδεκτο ομως στη προπαγανδα μισους που θα διωκεται να μην περιληφθει το μισος που οδηγησε στο φονικο του Νεου Ηρακλειου.Και αυτο δεν ειναι ουτε εθνικο ουτε φυλετικο ουτε ρατσιστικο ουτε θρησκευτικο.Ειναι το μισος της αριστερας υπευθυνο για 75 φονους απο το 1974.
    Να προστεθει λοιπον στον αντιρατσιστικο νομο και να λεχθει ορθα κοφτα σε καθε αντιδρωντα (ΚΑΙ στο ΠΑΣΟΚ) ότι ειτε θα περιληφθει ειτε δεν θα υπαρξει νομος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 08/11/2013 18:31:04

      Συμφωνώ!

  3. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 08/11/2013 10:58:52

    Αριστεροί δολοφόνοι

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διηνεκης 08/11/2013 18:31:28

      Μη ακραίοι όμως. Για να μη θιχτούν...

  4. Tassos avatar
    Tassos 08/11/2013 11:20:06

    Να κινηθεί η δικαιοσύνη κατά των ηλιθίων του τουίτερ. Οσο για Μαζιώτηδες και χοντροΡούπες υπάρχουν και λευκά κελλιά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tassos 08/11/2013 20:57:12

      Αγαπητέ Τάσο, θα στο χαλάσω αλλά η άποψη μου είναι η εξής:
      Φιλικά θα σου πω πως στο πλαίσιο των αξιών μου είναι απαράδεκτος ο χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησες.
      Θυμάμαι όταν συνέλαβαν την Ρούπα, διάφοροι "γενναίοι" την χλεύαζαν για την εμφάνιση της. Αν θυμάμαι καλά, μόλις είχε γεννήσει. Υποθέτω και οι γυναίκες εθνικών φρονημάτων παχαίνουν στην εγκυμοσύνη. Τότε αυτό με είχε κάνει έξω φρενών γιατί πάντα θεωρούσα άνανδρο το να χλευάζεις τον κατηγορούμενο, τον δεσμώτη, πολύ περισσότερο μια γυναίκα για την εμφάνιση της.
      Κι εγώ ειρωνεύτηκα τις μαλακίες που έλεγαν διάφοροι για τους κατηγορούμενους του Βελβεντού, όχι τους κατηγορούμενους ή αν είναι ψηλοί, κοντοί, όμορφοι ή άσχημοι.
      Και τώρα που διαφεύγει η Ρούπα το πρόβλημα δεν είναι αν σου αρέσει η εμφάνιση της, αν είναι χοντρή ή αδύνατη. Είναι οι πράξεις της. Άμα δηλαδή ήταν δίδυμη αδερφή της Κατερίνας Στικούδη, τι θα έλεγες;
      Κι όχι, αδερφέ, δεν χρειαζόμαστε "λευκά κελιά". Αυτό που λες υπονοεί μια έμμεση και παράνομη θανατική ποινή. Πλην εν καιρώ πολέμου ήμουν, είμαι και θα είμαι κατά, για τον απλούστατο λόγο πως μπορείς να κάνεις λάθος. Κι αν σκοτώσεις, το λάθος δεν επανορθώνεται. Θυμήσου τι δουλειά κάνω. Η δικαστική πλάνη, εν γένει, δεν είναι κάτι απίθανο.
      Διάβασα μια πολύ ενδιαφέρουσα βιογραφία της της Ούλρικε Μάϊνχοφ. Κι αν δεν τους κρέμασαν, τους ισοπέδωσαν με τις συνθήκες κράτησης και τους οδήγησαν στην αυτοκτονία. Αυτή η βαρβαρότητα δεν είναι δικαιοσύνη, ούτε και απαντά στο πρόβλημα.
      Χρειάζεται αυστηρότητα, καταστολή και φυλακές υψηλής ασφάλειας, καθώς και ευρύτερη πολιτική συναίνεση, για να αντιμετωπίσεις πολιτικά την τρομοκρατία. 'Ομως δεν αντιμετωπίζεις τον εγκληματικό ολοκληρωτισμό του "λαϊκού αγωνιστή", που αποφασίζει ποιος αξίζει να ζήσει και ποιος να πεθάνει, με έναν άλλο ολοκληρωτισμό. Δεν είναι ελληνική αξία η βαρβαρότητα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/11/2013 21:00:15

        Και βέβαια κυρίως χρειάζεται εθνικό κράτος, με ελληνική παιδεία, άμβλυνση των κοινωνικών αντιθέσεων και διοίκηση δια του παραδείγματος. Αυτά αντιμετωπίζουν την ασθένεια. Η καταστολή, αναγκαία, αντιμετωπίζει το σύμπτωμα που λέγεται τρομοκρατία.

      • Βατάτζης avatar
        Βατάτζης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/11/2013 23:46:53

        Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, η Δεξιά αναλαμβάνει να βγάλει από τα σκ@ατά την Ελλάδα. Ας μην τους αφήσουμε να πραγματώσουν το όνειρο τους, τη φίμωση δηλαδή του πραγματικά εθνικού λόγου που εκφράζεται αποκλειστικά μέσα από στελέχη της ΝΔ σήμερα, ακόμα και υπό κομματική "λογοκρισία". Ημουν σμηνίτης εφοδιασμού (καύσιμα κλπ) όταν προσγειώθηκε το γαλλικό φάλκον στην Ελευσίνα με Καλεντερίδη και Κούρδισσες συντρόφισες του Οτσαλάν το μαύρο 99 και επειδή σε μένα έτυχε να υπογράψει ο πιλότος (με τον οποίο έιχα και μια στιχομυθία για το τι συνέβη στο Ναϊρόμπι) , έχω να πω μόνο τούτο: Αν αφεθεί πάλι η χώρα στην κρατικοδίαιτη ΠΑΚοαριστερά, καήκαμε.... Φαήλο, μη μασάς, σε υποστηρίζουμε όλοι.

  5. regeneration avatar
    regeneration 08/11/2013 11:21:16

    Το συγκεκριμενο σχολιο που εγραψε ο Φαηλος στην εφημεριδα και το επικαλουνται αυτοι οι δυο τρομοκρατες, το επικαλεστικε αυτουσιο πριν 2-3 μερρς και ο Μπογιοπουλος στην εκπομπη του Χατζηνικολαου που ηταν και ο Φαηλος. Απλα το σημειωνω.

    Φαηλε γερα, Λαζαριδη γερα.
    Τιμη σας να σας απειλουνε δειλοι και αδελφες.
    Και στην τελικη αν θελουν γουναραδικα θα τα εχουν.

    • Magganas avatar
      Magganas @ regeneration 08/11/2013 12:20:54

      Πολύ σωστά!
      Επιπλέον, φανοστάτες έχουνε και τα Τρίκαλα και άλλες πόλεις...
      Ας φωνάζουν και μερικοί σαν τον Φαήλο, όχι να γλείφουν την Αριστερά όπως κάνουν οι άλλοι στη Νέα Δημοκρατία (στιλ Δένδια, Μητσοτάκη)...
      Τουλάχιστον ο Φαήλος και ο Χρύσανθος δεν "ντρέπονται" που είναι ΔΕΞΙΟΙ, όπως λίγο-πολύ κάνουνε οι υπόλοιποι και για αυτό εφευρίσκουν λέξεις όπως "κεντροδεξιοί" και πρασινομπλέ άλογα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ regeneration 08/11/2013 21:08:50

      Ο συνοικιακός ...Λένιν κι ο Παπαδημούλης τα ίδια χυδαία επιχειρήματα χρησιμοποιούν συνεργώντας στην στοχοποίηση. Ο δε δεύτερος πάντα όταν είμαι απών ή από το ..twitter. Τέτοιος άντρακλας. Προχθές στο enikos που ήταν 3 ώρες απέναντι μου ήταν χαμηλοβλεπούσα κι είχε πιει το αμίλητο νερό.
      Και καλά ο Μαζιώτης. Ο κομψευόμενος Μπογιόπουλος δεν έχει διαβάσει πως το άρθρο μου ήταν πέρυσι τον Δεκέμβριο; Ήξερε κανείς πως θα σκότωναν τον Φύσσα; Κι ακόμη και σήμερα στην δικογραφία οι εκατόμβες σφαγμένων αλλοδαπών είναι ανύπαρκτες. Τέτοιες τρίχες γράφανε και τελικά ο κόσμος δεν πίστευε ούτε αυτά που ήταν αλήθεια.
      Και καμμιά από αυτές τις "προοδευτικές" νούλες δεν βγήκε απέναντι τους να αντιπαρατεθεί πολιτικά όπως έκανα εγώ.
      Απλά τσαντίζονται γιατί αρνούμαι να βρίσω την βάση της ΧΑ που είναι πρώην ψηφοφόροι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, του ίδιου του ΣΥΡΙΖΑ.
      Κυρίως όμως αφρίζουν γιατί ξεφτιλίζω τοπ νταβαντζιλίκι τους στον δημόσιο λόγο και την βρφωψμιά που κάνουν να ταυτίζουν κάθε τι εθνικό και πατριωτικό με την ΧΑ.

      • Giorgis avatar
        Giorgis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2013 04:30:04

        Αχ να είναι υποτονική η συγκέντρωση στο σύνταγμα και ας την περιγράψουν "τσουνάμι" οι Συριζέοι έτσι για να γελάσει το χειλάκι μας που μας έχει λείψει.

  6. alex avatar
    alex 08/11/2013 11:24:21

    θα το θεωρουσα περιεργο αν δεν ηταν στοχοποιημενοι, μιας και αντιπροσωπευουν την αιχμη του δορατος στην αποδομηση στα μμε της 'δικαιολογημενης' μεχρι σημερα αριστερης βιας, ειδικα με την αναδειξη της φασιστικης βιας των ακρων και του αυτονοητου οτι δεν υπαρχει καλη και κακη βια, πραγμα που χτυπα τον πυρηνα της σκεψης της ακρας αριστερας και την ταυτιζει με την φασισμο της χα...

    κρυβοντας τον φασισμο τους πισω απο μια ταλιμπαν-ιστικη μορφη αριστερης ιδεολογιας που θελει αυτους να ξερουν την μονη αληθεια και που επειδη ολοι οι αλλοι ειναι ηλιθιοι, προβατα ή πουλημενοι, δεν την ασπαζονται, θεωρουν απολυτωσ φυσικο οτι πρεπει να ασκηθει βια για να πειστουν..

    τωρα που το ξανασκεφτομαι, δεν διαφερουν σε τιποτα απο μια ισλαμικη τζιχαντιστικη οργανωση..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ alex 08/11/2013 18:32:13

      Άψογος!

      • Giorgis avatar
        Giorgis @ Γεώργιος Τ. 10/11/2013 04:32:02

        Πρώτος

  7. νικος π. avatar
    νικος π. 08/11/2013 11:28:58

    ο κρανιδιωτης νομικος ειναι νομιζω το ελαχιστο που εχει να κανει ειναι να κινηθει νομικα εναντιον αυτων που στο διαδικτυο παρανομουν εναντιον του να δουμε κι εμεις κι ο κοσμος ποιοι λυντσαρουν ηλεκτρονικα.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ νικος π. 08/11/2013 11:55:04

      Δεν είμαι νομικός, αλλα νομίζω πως η προτροπή σε ανθρωποκτονία ,έστω και με τον φερεντζέ δήθεν του καλαμπουριού ,διώκεται αυτεπάγγελτα. Αν είχε πει κάτι τέτοιο Χρυσαυγήτης ,τωρα θα ήταν φυλακή μέχρι και οι συγγενείς του 5ου βαθμού...

      • politis avatar
        politis @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 12:10:33

        Δυστυχώς, έχεις δίκαιο φίλε. Αν δηλώνεις αριστερός, έχεις εξασφαλίσει το ακαταδίωκτο. Είσαι εκτός εμβέλειας του νόμου, της δικαιοσύνης και των κανόνων της ευνομούμενης πολιτείας. Αν είσαι δεξιός, τότε αλοίμονό σου. Είναι όλα και όλοι εναντίον σου. Α ρε αθάνατη Σοβιετία που κάποτε λεγόσουν ΕΛΛΑΔΑ.

        • Hawk avatar
          Hawk @ politis 08/11/2013 12:55:37

          Αθάνατη Βόρεια Κορέα να λες, η σοβιετία μας τελείωσε, πάπαλα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 14:40:05

        Ας πούμε και για την "λαμπρή" ηθοποιό και δημοσιογράφο της Αυγής Κορίνα Βασιλοπούλου που στο twitter έγραψε λίγο-πολύ "ας πρόσεχαν" μόλις μαθεύτηκε η δολοφονία των νέων. Και κανείς δεν ασχολήθηκε, ενώ αν ήταν δεξιά ηθοποιός θα έπρεπε να πάει να αναζητήσει δουλειά στο Εθνικό Θέατρο της Μπούρκινα Φάσο αν έκανε ανάλογο σχόλιο για δολοφονία αριστερού....
        Όσο για τον αχαρακτήριστο "κόκκινο" μητροπολίτη Σιατίστης Παύλο, επειδή έφαγε κράξιμο για τη λαλίστατη σιωπή του μετά τη δολοφονία, έβγαλε στο διαδίκτυο ένα βλακώδες κείμενο με ξύλινο δημοσιογραφικό λόγο και ηθικολογίες κατηχητικού των 70's κατά της τρομοκρατίας, χωρίς να θίγει καθόλου το ιδεολογικό υπόβαθρο της τρομοκρατίας και, φυσικά, χωρίς να μιλάει για Ακροαριστερά...Στο κείμενό του υπάρχουν χαρακτηρισμοί όπως "ανεγκέφαλοι", "κομπλεξικοί" για τους δολοφόνους (περιμένει κανείς τέτοιο λεξιλόγιο από άνθρωπο που υποτίθεται διακόνησε ως πνευματικός;). Αλλά για το ιδεολογικό υπόβαθρο των δολοφονιών κουβέντα ο "Γέροντας", ενώ όμως για τη δολοφονία του Φύσσα το ιδεολογικό υπόβαθρο του Ρουπακιά αναλύθηκε δεόντως, όπως και η ψυχολογία του πριν πάει να χτυπήσει (τον εξομολόγησε άραγε ο σεβασμιώτατος;). Το πόνημα του Σιατίστης βρωμάει από μακριά ότι είναι γραμμένο στο πόδι, για ξεκάρφωμα μετά το διαδικτυακό κράξιμο...
        Με άλλα λόγια, ακόμα και μέσα στο χώρο της Εκκλησίας, έχει γίνει "τρέντυ" να δηλώνεις αριστερός και προοδευτικός....Είδατε κανένα σοβαρό ιεράρχη να βγει θετικά πρωτοσέλιδα στα "Νέα"; Μόνο ο Σιατίστης....Και ας μην βιαστεί να πει κανείς "ναι, αλλά ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος...". Διαφωνώ 100% ΚΑΙ με τον Καλαβρύτων με τις "χρωματισμένες" θέσεις που παίρνει, αλλά επειδή υπάρχει ένας μητροπολίτης ανοιχτά καρα-δεξιός, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει και άλλος καρα-αριστερός.
        Αυτό που ξέρω να πω, σε τελική ανάλυση, είναι ότι όλοι οι συντηρητικοί πολίτες με τους οποίους έχω μιλήσει λένε ότι οι δεξιοί είναι υπό διωγμό. Και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα...

      • deldio avatar
        deldio @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/11/2013 18:22:32

        Γιατί; Εσένα ποιός σε πείραξε;

  8. δρόμος avatar
    δρόμος 08/11/2013 11:56:31

    Πολύ σωστά!

  9. Σ Μ avatar
    Σ Μ 08/11/2013 12:38:14

    Σημειωτεα η "σοβαρότητα" των "αντιεξουσιαστών": στόχος δεν είναι κάποιος που διαχειρίστηκε εξουσία (αρα, θα έλεγαν, ειναι συνυπεύθυνος για το Χ και το Ψ), αλλά κάποιος που έχει ΜΟΝΟΝ δημόσιο λογο, όχι εξουσία.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Σ Μ 08/11/2013 14:45:09

      Φαντάζεσαι να ήταν στόχος αριστερών τρομοκρατών δεξιοί που "διαχειρίστηκαν εξουσία" όπως ο Παυλόπουλος, ο Αντώναρος, ο Άρης και ο Μίλτος Βαρβιτσιώτης; Τους δύο πρώτους θα τους σκότωναν εκτοξεύοντάς τους λουκουμόσκονη και τους δεύτερους ραντίζοντάς τους με χύμα κολώνια λεμόνι από συνοικιακό αρωματοπωλείο...

    • GLAD avatar
      GLAD @ Σ Μ 08/11/2013 14:51:33

      Γράφεις :....στόχος δεν είναι κάποιος που διαχειρίστηκε εξουσία ...
      Γιατί σου κάνει εντύπωση ?
      Σου θυμίζω ότι το Πασοκ κυβέρνησε 30 χρόνια , διέλυσε την χώρα και την κοινωνία και κανείς από τους "επαγγελματίες" τρομοκράτες δεν στοχοποίησε ποτέ κανένα Πασοκολαμόγιο.
      Γιατί άραγε ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σ Μ 08/11/2013 18:35:42

      Πολύ καλή παρατήρηση, αλλά μην ξεχνάμε πως ο μόνος πρωθυπουργός που θυμάμαι να έχει στοχοποιηθεί με τρομοκρατική απόπειρα είναι ο Σαμαράς στο γραφείο στη Συγγρού πέρυσι όπου επιχείρησαν και δεν πρόλαβαν να ρίξουν με RPG. Οι αντιεξουσιαστές που δε θέλουν όπλα και στρατό. Να τα θυμάμαστε αυτά...

  10. Eva avatar
    Eva 08/11/2013 13:18:13

    Και υπόγεια κελιά όπως λεμε Ρουμανία.

  11. ΚΜ avatar
    ΚΜ 08/11/2013 14:17:07

    Όσο κι άν θα μπορούσαμε να κάνουμε καζούρα, πχ με το ότι ο Λαζαρίδης καθίσταται στόχος ... επειδή λέει τον ΣΥΡΙΖΑ άκρο (δεν είδα κάτι άλλο γι'αυτόν στο «κατηγορητήριο») τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Η ταυτότητα αυτών που διέπραξαν τα παραπάνω ποινικά αδικήματα (γιατί περί αυτού πρόκειται), μπορεί να βρεθεί καί γρήγορα καί εύκολα. Οι εισαγγελείς ας επιληφθούν άμεσα.

    Κατά τα άλλα (και ειδικά στην περίπτωση του Φαήλου), παρατηρώ ότι αυτό που ενοχλεί είναι ο λόγος. Οι δολοφόνοι θέλουν να σκοτώσουν τον λόγο, όχι μόνο το πρόσωπο. Οι αντιεξουσιαστές, για μια ακόμα φορά, φιλοδοξούν να γίνουν η χειρότερη μορφή εξουσιαστών.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΜ 08/11/2013 18:36:21

      Φασιστών καλύτερα.

  12. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 08/11/2013 17:41:31

    Το άρθρο είναι σοκαριστικό.
    Ζούμε σε ευνονούμενο κράτος;
    Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά στην Ελλάδα μας; Μεταξύ των δεινών μας...... , είναι και οι στοχοποιήσεις, ανακοινώσεις απειλών αφαίρεσης ανθρώπινων ζωών, παρακολουθήσεις, δολοφονίες κ.α. έκνομες πράξεις, στο όνομα ποιάς ιδεολογίας και ποιού είδους απονομής δικαιοσύνης , από ποιούς σωτήρες , ποιός τους όρισε ; Υπάρχουν Ελληνίδες Μάνες που έχουν γεννήσει και αναθρέψει τέτοιους ανθρώπους ;
    Αυτή είναι η Ελλάδα μας και η Δημοκρατία μας;
    Είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι .... ή μάλλον όλοι..... που θανατώνουμε την Ελλάδα μας..... Θανατώνουμε ο ένας τον άλλον...τα παιδιά μας ......το αύριο ...... δίχως κανένα σπαραγμό. Τελειώνουμε την Ελλάδα,, την καταστρέφουμε ..... Τί συμβαίνει;

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ Δήμητρα 08/11/2013 20:50:56

      διόρθωση: ευνομούμενο

  13. thanasis avatar
    thanasis 08/11/2013 17:52:18

    αυτη η προκυρηξη ειναι αποκορυφωμα τρομολαγνειας οσοι σκεφτονται εθνικα πρεπει να πεθανουν διοτι εκφραζουν την ψυχη του ελληνα και το τεταρτο ραιχ
    με τους σπιουνους τους θελουν το νεκρωμα των φωνων αυτων

  14. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 08/11/2013 18:39:31

    "χαρακτηριστικό παράδειγμα ο σύμβουλος του Σαμαρά, Λαζαρίδης που με επιμέλεια και επιμονή διαμορφώνει εδώ και καιρό το εμφυλιοπολεμικό κλίμα προωθώντας τη δίωξη των αντικυβερνητικών θέσεων και πρακτικών, καθώς εντάσσει ακόμα και ένα καθεστωτικό κόμμα όπως ο Σύριζα στα πολιτικά άκρα"

    Και γιατί θίχτηκε ο γράφων για την κατηγορία περί άκρου για το σύριζα; Μήπως επιβεβαιώνει το τι μπουμπούκια στεγάζονται στο τσιπρομάγαζο; Πλήρης ξεφτίλα. Και με την άλλη της αυγής να ξεστομίζει αυτό το απάνθρωπο "ας πρόσεχαν" πέφτουν όλο και πιο βαθειά στο βούρκο. Τέτοια αξιωματική αντιπολίτευση σε ύφος και ήθος δεν ξέρω αν υπήρξε ξανά...

  15. Διογένης avatar
    Διογένης 08/11/2013 19:39:06

    Το πράγμα είναι πιο σοβαρό από όσο φαίνεται. Τα ίδια ακριβώς γινόταν και με τον Μπακογιάννη. Έβγαιναν στο ραδιόφωνο τότε, το καλοκαίρι του 89, "αγανακτισμένοι ακροατές" και έλεγαν "κάποιος να σκοτώσει τον Μπακογιάννη" και... για δες κάτι "συμπτώσεις", εισακούστηκαν!

    Είναι φανερό ότι και τώρα φτιάχνουν κλίμα. Ας ελπίσουμε τα παθήματα αυτής εδώ της παράταξης να έγιναν μαθήματα. Αν δεν έγιναν, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Τώρα που αυτή εδώ η παράταξη έχει την εξουσία, τώρα που υπάρχει ένας έντιμος ηγέτης για επικεφαλής, πρέπει η αφρόκρεμα των ανθρώπων που έχει δίπλα του, όσοι δηλαδή αγωνίζονται για αυτό που πιστεύουν και όχι για την υπουργική καρέκλα ή την εύνοια του κάθε οικονομικού μεγαλοπαράγοντα, να τύχουν της καλύτερης δυνατής προστασίας, με ιδιαίτερη προσοχή στην εκ των έσω υπονόμευση - που φαίνεται ότι έπαιξε κι αυτή το ρόλο της στην περίπτωση Μπακογιάννη.

    Δεν θέλει φόβο, αλλά θέλει προσοχή, μέγιστη προσοχή. Ξέρουν καλά ποιους πάνε να στοχοποιήσουν, όπως και στην περίπτωση Μπακογιάννη. Για να μην πούμε δηλαδή ότι "η ιστορία επαναλαμβάνεται". Ο ιθύνων νους πίσω από τις νίκες της ΝΔ το 1986 και το 1989 ήταν σε μεγάλο βαθμό ο Μπακογιάννης, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τους τώρα στοχοποιούμενους, που είναι οι μόνοι ή έστω οι κύριοι παράγοντες που δίνουν ή μπορούν να δώσουν κάποιο σοβαρό ιδεολογικό στίγμα την διακυβέρνηση Σαμαρά, πέρα βέβαια από τον ίδιο τον Σαμαρά, που χρειάζεται όμως και την αντίστοιχη υποστήριξη από τους κατάλληλους ανθρώπους.

  16. Stefanos avatar
    Stefanos 08/11/2013 20:07:05

    Τα "Νέα" και το "Βήμα" ως ναυαρχίδες του σημητικού εκσυγχρονισμού είχαν πρωτοστατήσει στην πολεμική εναντίον του μακαριστού Χριστοδούλου και της Εκκλησίας την περίοδο 1998-2005. Γράψανε ποτέ κάτι καλό για την Ορθοδοξία; Πώς κι έτσι τώρα δίνουν βήμα στον Σιατίστης Παύλο και τον κάναν και πρωτοσέλιδο πριν λίγο καιρό;

  17. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 09/11/2013 00:37:59

    Εγω τον απολαμβανω στις συζητησεις με το πανελ του Ευαγγελατου.Ταματα καναμε για να ακουστει ενας τετοιος δεξιος λογος.
    Στη Θεσ/νικη εχει μεγαλο φαν κλαμπ

  18. Μπαρμπαθωμας avatar
    Μπαρμπαθωμας 09/11/2013 01:41:31

    Για πρωτη φορα θα συμφωνησω μαζι σου. Επιτελους αρθρονεις ωριμο πολιτικο λογο. Με εκπλησεις ευχαριστα.

  19. Μπαρμπαθωμας avatar
    Μπαρμπαθωμας 09/11/2013 01:49:15

    Ε, οχι να συγκρινεις τον Κρανιδιωτη και Λαζαριδη με τον Μπακογιαννη. Αλλα μεγεθοι...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μπαρμπαθωμας 09/11/2013 17:20:02

      Πιό σωστά: Άλλοι μέγεθοι..

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 09/11/2013 21:36:36

        Εμένα μου την δίνει που με βάζουν μαζί με τον Χρύσανθο. Είμαι πιο ψηλός.Βέβαια αυτός έχει πιο μεγάλη μουστάκα, οπότε πάω πάσο.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2013 11:30:48

          Μή κωλώνεις Φαήλο,τό μουστάκι καί τήν ἀντρειωσύνη ἐμεῖς τά φτιάχνουμε.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2013 14:54:28

          Αν είμασταν κακοί θα μπορούσαμε να πούμε και πως εμείς είμασταν πάντα Δεξιοί , ακόμα και στα δύσκολα ,και δεν τρέξαμε να γραφτούμε στον "Ρήγα" επειδή ηταν η μοδα στη Μεταπολίτευση...

  20. Πολύβιος Άμαντος avatar
    Πολύβιος Άμαντος 09/11/2013 14:32:39

    Φαήλε παρακολουθώ τον λόγο , τα γραπτά και τις δημόσιες παρεμβάσεις σου , καιρό τώρα , τολμώ να πω πως σε ιδεολογικό επίπεδο ( αν και όχι απαραίτητα σε στενά κομματικό , απογοητευμένος έως οργισμένος Νεοδημοκράτης γαρ ) , οι σκέψεις σου με εκφράζουν περισσότερο από κάθε άλλου δημοσιολογούντα ή πολιτευόμενου...

    Κυρίως όμως θαυμάζω την παρρησία σου να εκφράζεις εθνικό λόγο , σε μια χώρα που οιαδήποτε θετική αναφορά στην Πατρίδα και στις παραδοσιακές αξίες στιγματίζεται ως φασισμός , σκοταδισμός και άλλα… «εύηχα» , αλλά και το σθένος σου , να μην σκύβεις το κεφάλι στην αριστερόστροφη δικτατορία, που ως λοιμική έχει προσβάλλει τον δημόσιο λόγο στην χώρα μας , μεταπολιτευτικά.

    Διάβασα το σχετικό άρθρο στο antinews περί της στοχοποίησής σου από διαδικτυακά σκουπίδια τύπου "urfus" αλλά και από καθιζήματα όπως ο αποτυχών γραμματέας του ΚΚΕ αλλά και ο…"σύντροφος" Μαζιώτης.Δεν είναι τυχαίο πως στο στόχαστρο δεν μπαίνουν οι φορείς της δυστυχίας του ελληνικού λαού και όσοι γενικά διαχειρίστηκαν πολιτική εξουσία αλλά όσοι εκφέρουν εθνικό λόγο και μάλιστα λόγο με πειθώ και επιχειρήματα , που αφήνουν να διαφανεί ολοκάθαρα η ένδεια , η γύμνια επιχειρημάτων της συμπλεγματικά αντιδημοκρατικής , αντικοινωνικής έως και εγκληματικής ελληνόφωνης αριστεράς , υπό την καταθλιπτική επικυριαρχία της οποίας έζησε και ζει η Πατρίδα για σχεδόν 4 δεκαετίες...

    Φαήλε , βρίσκουν τον λόγο σου αφόρητα ενοχλητικό ακριβώς γιατί βγάζεις την "μάσκα" της "ανύπαρκτης αγιότητάς τους" – όπως έγραφες προσφάτως στην «Δημοκρατία» - γιατί τους δείχνεις το πρόσωπό τους στον καθρέπτη χωρίς ψιμύθια , γιατί στον λόγο , στα γραπτά και στην κριτική σου , αναγνωρίζουν την τερατώδη φύση τους χωρίς ωραιοποιήσεις και αυτό τους πονάει , τους καταστρέφει πολιτικά και ηθικά...Κραυγάζεις αγωνιών , δείχνοντας σε όλους , πως ο "Βασιλιάς , είναι γυμνός" και ακριβώς επειδή ο λόγος σου ( ως λόγος αληθείας ) έχει μεγάλη δύναμη και απήχηση, φοβούνται πως αυτό που βλέπεις εσύ , σύντομα θα το δουν και άλλοι....και αυτό ίσως τους πονάει περισσότερο από καθετί...

    Απλά δεν μπορούν να σε αντιμετωπίσουν με πολιτικά μέσα , γι'αυτό σε στοχοποιούν επιδιώκοντας την φίμωσή σου , δια της προσφιλούς στο σινάφι τους μεθόδου της τρομοκράτησης και της κατασυκοφάντησης ( "character assassination" ) .Είμαι σίγουρος πως ένα παλικάρι σαν και εσένα δεν θα το βάλει κάτω , δεν θα φιμωθεί από θρασύδειλους τενεκέδες.Ακόμη όμως και αν επιλέξεις έναν άλλο πιο ήπιο δρόμο , δεν θα "πέσεις" στα δικά μου μάτια.Έχεις ήδη πράξει το καθήκον σου προς αφύπνιση των ανησυχούντων πατριωτών σε μια χώρα που για πολλά χρόνια , οι «προοδευτικές» ιδεοληψίες αποτελούσαν στανικά κοινό τόπο και κανένας δεν τολμούσε να τις αμφισβητήσει.

    Στέκομαι , έστω και νοερά , δίπλα σου φίλε μου , όπως και πολλοί άλλοι...Προσεύχομαι στον Μεγαλοδύναμο να έχει καλά και να δίνει δύναμη σ’ εσένα και στους δικούς σου ανθρώπους

    Με αμέριστη εκτίμηση Πολύβιος

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Πολύβιος Άμαντος 09/11/2013 17:24:48

      +100000000000000000000000000000000

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Πολύβιος Άμαντος 09/11/2013 18:39:41

      Πολύβιε, υποκλίνομαι στα λεγόμενά σου !

      • Πολύβιος Άμαντος avatar
        Πολύβιος Άμαντος @ Παύλος 09/11/2013 21:02:00

        Να είσαι καλά φίλε Παύλο, εγώ με την σειρά μου , υποκλίνομαι στο σθένος που έχει επιδείξει με τα γραφόμενά του και τα λεγόμενά του ο Φαήλος.

        Υποκλίνομαι γενικότερα στο σθένος κάθε έντιμου ανθρώπου που δίνει "τον αγώνα τον καλό" για έναν ανώτερο σκοπό , για ένα ιδανικό , αδιαφορώντας για τις δυσμενείς συνέπειες, τις ύβρεις , τις λοιδορίες , την "περιρρέουσα" ανθρώπινη μικρότητα εν γένει.

  21. roadrunner avatar
    roadrunner 09/11/2013 16:42:14

    Φώς φανάρι ότι τους στοχοποιούν, οι αναρχοφασίστες !!
    Το μόνο που λείπει από τις νέου τύπου (social media) τρομοκρατικές προκηρύξεις εναντίον Κρανιδιώτη-Λαζαρίδη,
    είναι να προσδιορίσουν ώρα και ημέρα που θα επιχειρήσουν εναντίον τους.
    Αρμοδιότητα αντιτρομοκρατικής τα περεταίρω...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ roadrunner 09/11/2013 17:30:27

      Ετσι ακριβως .Τωρα χρησιμοποιειται ο ορος στοχοποιηση παληα τοτε στον εμφυλιο ειχαν εφευρει οι κομουνιστοσυμμοριτες του κερατα τους ορους προδοτης ,συνεργατης ,αντιδραστικος ,εχθρος του σοσιαλισμου κλπ για να στοχοποιησουν τους αντιπαλους τους και να τους περασουν απο τα λαικα δικαστηρια του κ@λου οδηγωντας τους μετα για εκτελεση .Το ιδιο αυγο του φιδιου κοκκινου η μαυρου εκκολαπτεται με τετοιες συμμοριτικες συμπεριφορες και εαν δεν κοπει το κεφαλι του φιδιου αμεσα θα ζησουμε εποχες διδυμων Σταλιν & Μπερια -Χιτλερ & Χιμλερ χωρις να το καταλαβουμε.Τους ακουει κανεις στην Βουλη πχ Παναγουλης και αναρωτιεται ποιοι τους εστειλαν αυτους τους ανεπαγγελτους ημιμαθεις αναρχοφασιστες στην Βουλη και τι περιμενει η Ελλαδα απο αυτους .Η χολη και η οργη που εκπεμπουν οι εκφρασεις τους οδηγουν σε σκεψεις οτι εχουν υποστει τετοια αγκυλωση μυαλου που καμια επεμβαση δεν προκειται να αποκαταστησει την ανηκεστο βλαβη που εχουν υποστει .

  22. Cha avatar
    Cha 09/11/2013 17:00:09

    Συμφωνώ σε όλη της την έκταση στην πολιτική ιδεολογία του Φαήλου, αν και κάτι που θα ολοκλήρωνε τον εθνικό της χαρακτήρα, στερείται έμφασης. Το στοιχείο της ορθοδοξίας είναι εκ των ων ουκ άνευ για να τοποθετηθεί στην ορθή βάση του ο σύγχρονος ελληνικός εθνικός πολιτικός λόγος. Ενδεχομένως να είναι αυτονόητο ότι οι αναφορές στην ελληνική εθνική παιδεία εμπεριέχουν και την ορθοδοξία ως την ηθική βάση αγωγής των Ελλήνων, αλλά δεν αρκούν. Η πολιτική ηγεσία της χώρας είτε δεξιά είτε αριστερίζουσα δεν εκφέρει πραγματικό εθνικό λόγο. Κατά τα άλλα, αυτοί οι ψευτονταήδες τάχα τρομοκράτες είναι άξιοι λύπησης, χαμένες υποθέσεις που χρήζουν άλλης θεραπείας. Ως τότε όμως, το "επίσημο" κράτος οφείλει να δράσει μια κι έξω και να τακτοποιήσει τα θρύψαλα της νύκτας που κάνουν τους καμπόσους σκοτώνοντας ανύποπτα παιδιά. Να τους δω σε μάχες σώμα με σώμα τους ψευτοπαλλικαράδες με ένοπλους αντίπαλους τι κότσια έχουν. Τα σκουφάκια και το σκότος είναι συντρόφια των δειλών, όπως είναι αυτοί.

  23. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2013 21:05:34

    Η εκτενής αναφορά στην προκήρυξη είναι αξιοσημείωτη, όπως και η ταύτιση θέσης με τον συνοικιακό "Λένιν" και διάφορους συριζαίους που καθυβρίζουν με τα ίδια επιχειρήματα. Μέχρι και την "θεωρία", που είναι πραγματικότητα, των δύο άκρων καταγγέλει ο Μαζιώτης! Πάντως αυτός είναι πιο συνεπής και δεν κάνει κωλοτούμπες σαν τα ιδεολογικά "ξαδέρφια" του κι έχει και το ρίσκο των πράξεων του, φυλακή, τραυματισμό ή θάνατο σε συμπλοκή με την Αστυνομία. Οι λεμέδες όμως που βρίζουν και παριστάνουν τους επαναστάτες του καναπέ;
    Για τις διαδικτυακές απειλές και ύβρεις μέσω τιτιβισμάτων στο twitter μην χαλάτε οξυγόνο, όπως δεν θα χαλάσω κι εγώ. Του στέλνω μόνο την συμπάθεια μου στο ψυχικό πρόβλημα του. Ο τύπος αυτός είναι κάποιος urfuslaag, αυτοπροσδιοριζόμενος ως αναρχικός, τον οποίο είχα μπλοκάρει μετά από άλλο απειλητικό και υβριστικό μήνυμα. Μετά τα παραπάνω που διαβάσατε, τα οποία είναι μικρό μέρος ενός απειλητικού και υβριστικού οχετού για μένα και την οικογένεια μου, μπήκα στο προφίλ του και τον έψαξα λίγο στο διαδίκτυο. Ο τύπος είναι ή "καμμένος" από υπερκατανάλώση χόρτου (πολλές αναφορές σε μπάφους) ή με ψυχικά προβλήματα ή και τα δύο. Αναρτά δε βίντεο στο youtube φορώντας μια αυτοσχέδια μάσκα ...ρινόκερου! Φαντάζεστε να έκανα μήνυση σε ένα ρινόκερο;!;! Έχει δε πάει στο κανάλι που είχε εκπομπή ο Άδωνις κι έχουν συζητήσει ζωντανά! Αυτός με την μάσκα φυσικά, δεν μπορούσε να αρθρώσει δυο λέξεις με νόημα. Ένας προβληματικός κακομοίρης είναι. Δεν μπορώ να τον μηνύσω γιατί θα έκανα ψευδή καταμήνυση. Η απειλή, το 333 του Ποινικού Κώδικα, προϋποθέτει να νοιώσεις "τρόμο ή ανησυχία" από την απειλή. Εγώ στην αρχή ήθελα να του κάνω μήνυση, να τον μαζέψουν και μια μέρα, πέραν του ποινικού μέρους, να του τραβήξω και δυο ανάποδες, κυρίως για τις χυδαιότητες για τα παιδιά μου και τη μάνα μου, αλλά βλέποντας τα "τιτιβίσματα" στο προφίλ του και τα βίντεο, είδα έναν ταλαίπωρο με σοβαρά προσωπικά προβλήματα. Δεν ένοιωσα ούτε "τρόμο" ούτε "ανησυχία", μόνο οίκτο. ΆΡα θα έλεγα ψέματα αν τον μήνυα λέγοντας το αντίθετο. Σκέφτηκα την μάνα του τι τραβάει, τα χάπια του που ίσως δεν παίρνει ή το τρίφυλλο μονίμως στο χέρι, που του 'χει κάψει τον εγκέφαλο. Τι να μηνύσεις;
    Άλλο όμως είναι ενδιαφέρον με αυτόν. Αν χτυπήσετε το όνομα του στο youtube, θα σας βγάλει διάφορα βίντεο όπου ο τύπος με την μάσκα του αλλού λέει κουλαμάρες, αλλού καταγγέλει τον "χώρο" του ια την MARFIN, λέγοντας ν' αφήσουν τις μαλακίες ("δικοί μας ήταν") και να σκεφτούν όλοι τις ευθύνες τους!! Θα σας βγουν όμως και 3 βίντεο, μέρος 1, 2 και 3, όπου δικοί του, με μάσκες κι αυτοί, κάνουν μια συζήτηση απαντώντας στο ζήτημα που ο ίδιος έθεσε. Ο τίτλος; "ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ". Καλό, ε, κυρ Παπαδημούλη; Για πες μας...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2013 11:57:09

      Eυγε Φαηλε!!!! Σας παρακαλουμε, εσας που κυλαει αιμα Ελληνικο στις φλεβες σας μην αφησετε τη χωρα να κατρακυλησει στον μηδενισμο...

  24. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 09/11/2013 21:46:14

    Μη μασάς αδελφέ.
    Εδώ είμαστε εμείς.Αν νομίζουν ότι θα σκιάξουν εσένα ή το Χρύσανθο μάλλον κοιμήθηκαν στραβά το βράδυ από το ''τσιγάρο''...Μόλις χτυπήσουν το χέρι στο κομοδίνο και ξυπνήσουν ,θα δουν γύρω τους και θα καταλάβουν δεν τους παίρνει ούτε να ξεροβήξουν. Αν νομίζουν ότι θα πετύχουν έστω και να σας ανησυχήσουν μάλλον δεν υπολογίζουν τα ποντιακά ΄΄κάκαλλα'' του Χρύσανθου ούτε τα αρβανίτικα ''λιόκια'' σου.Αν πάλι δεν τους φτάνουν, έχουμε και ρουμελιώτικα ''λιμπά'' ...Πάρτε φόρα κουτσαβάκια της φακής και ελάτε..
    Βάστα αγάντα ωρέ Αδερφέ!!

  25. rally monkey avatar
    rally monkey 10/11/2013 01:18:19

    ο'τι οι 'αντι-εξουσιαστές' ειναι το σύγχρονο παρακράτος
    το ξέρουν πλέον και οι πέτρες...
    Η κυβ/νση Σαμαρά αυτο που κανει ειναι να συνεχίζει να τους κοιτάει αμήχανα ..
    ..σποραδικές αψιμαχίες στην καλυτέρα, αλλά έτσι δεν γίνεται δουλειά

    στην προκειμένη ο Λαζαρίδης εχει κάλυψη λογω ιδιότητος, και πιό στρογγυλεμένο λόγο.. ο Φαήλος απο'τι φαινεται και κυκλοφορεί στην πιάτσα .. και τους έχει ξεμπροστιάσει.. Κύδος!

  26. Εθνικόφρονας avatar
    Εθνικόφρονας 10/11/2013 11:29:15

    κ.Κρανιδιώτη μιλάτε για εθνικό κράτος την ώρα που το κόμμα σας, με το νέο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, ποινικοποιεί ολόκληρο το εθνικιστικό κίνημα.

    Ωραία τα επικοινωνιακά κολπάκια, αλλά δεν έχουν αποτέλεσμα.Μπορείτε να δηλώνετε εθνικιστής– όπως κάνατε πρόσφατα στο facebοok– όσες φορές θέλετε.Μπορείτε να λέτε ότι η ΝΔ έχει κάνει δεξιά στροφή στην ιδεολογία της.Όμως, από την σιγμή που δεν βλέπουμε στην ΠΡΑΞΗ εθνικιστικές πολιτικές, δεν θα δείτε καμιά πολιτική επιτυχία.

  27. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2013 18:08:47

    Είσαι κακός. Ο Χρύσανθος δεν ανήκει στους καριερίστες "ρηγάδες". Δεν ακολούθησε τη μόδα. Επειδή είμαστε πολλά χρόνια αδερφικοί φίλοι, θυμάμαι εποχή, όχι και πολύ μακρινή που έκανε 3 δουλειές για να ζήσει. Άμα ήταν νούλα σαν τα τότε συντρόφια του θα είχε άλλη και με το αζημίωτο πορεία.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2013 18:37:53

      Δε φταίω εγώ ,γεννήθηκα κακός...

      Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, χαίρομαι που ακούω πως είναι σωστός, για να το λές εσύ , έτσι θα'ναι.

  28. Mak avatar
    Mak 10/11/2013 21:08:24

    Αφού δεν μπορούν να τους αντιμετωπίσουν με επιχειρήματα, άρχισαν τις απειλές. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα.
    Απλά την επόμενη φορά που θα ψάχνουν για φασίστες, ας κοιτάξουν πρώτα στον καθρέφτη τους...

  29. victoria (true) avatar
    victoria (true) 11/11/2013 00:56:35

    Δεν μασάνε όμως. Αλλά βέβαια αν μερικοί άρρωστοι δεν έχουν απάντηση αρχίζουν άλλα βιολιά, σε θρασύδειλο κι ανώνυμο ρυθμό όπως πάντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.