31/05/2010 12:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στους 19 ανεβάζουν τους νεκρούς - δείτε βίντεο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lalakis avatar
    Lalakis 31/05/2010 12:37:51

    Ηταν και η δικιά μας η ΜΟΥΣΑ στο καικι μηπως;

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Lalakis 31/05/2010 13:25:54

      Εκτός από μισογύνηδες είναι και ομοφυλόφιλη η γκρούπα σας;

      • Lalakis avatar
        Lalakis @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 13:29:21

        δεν σε πιανω αλλα μηπως εισαι και συ του οθωμανικού δικαιου;

      • mara avatar
        mara @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 15:34:20

        Πρόβες είναι Mποτίλια, λίγο πριν την Μεγάλη Πρεμιέρα....

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 16:43:28

        Φίλτατε Μποτίλια, σε πιάνω φάουλ εδώ. Νόμιζα πως όλοι συμφωνούμε ότι ο μισογυνισμός είναι κατ`εξοχήν ίδιον των μουσουλμάνων, βλέπε τσαντόρ, μπούρκα, κλητοριδεκτομή κλπ.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Lalakis 31/05/2010 19:38:52

      @ Strange Attractor
      Από ότι φαίνεται σας αρέσει το σαρίκι γενικότερα.
      Όσο για το συμφωνούμε: Καλύτερα να μου βγει το μάτι παρά το όνομα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 19:43:32

        Πες με αργόστροφο , αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Αμφισνητείς το μισογυνισμό του ισλάμ;

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 20:08:56

        @ Strange Attractor
        Ο δικός σου είναι μεγαλύτερος και ανοικτά χυδαίος.

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 20:09:28

        Τι εννοείς Μποτίλια ακριβώς πιο κάτω?
        Γιατί αυτό που ήθελα να πω στην Μούσα είναι οτι πολλοί μιλάνε για φασιστικά ναζιστικά και σιωνιστικά κατάλοιπα ενω αποδυκνείεται οτι κυνηγάνε φαντάσματα ή ακόμα χειρότερα το κάνουν μόνο για ιδίον όφελος και υποτίμηση των συνομιλητών τους.
        Μαι χαρά σταράτα τα λέω εγώ, για εξηγησέ μου τώρα τι λες εσύ λοιπόν??

        ΥΓ.Έκει πήγαινε και το περιπεκτικό Μουσίτσα,..αν την ξέρεις προσωπικά την κοπέλα να σου ζητήσω και συγνώμη.
        Αν όχι, τότε γιατί θίχτηκες τελικά?

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 20:19:19

        @ EtsiMareSei
        Εάν θέλεις να μιλάς σταράτα, πρώτα να εφαρμόζεις κόσμια συμπεριφορά.
        Πρέπει να γνωρίζω προσωπικά κάποιον για να ενίσταμαι ενάντια στην στημένη χυδαιότητα;
        Όταν ειρωνεύεσαι βρίσκεσαι στην σφαίρα του γελοίου. Και να μην ταυτίζεσαι με την ομοφυλόφιλη γκρούπα των μισογύνηδων, πέφτεις ακόμη χαμηλότερα.
        Εάν δεν είσαι σε θέση να υπερασπιστείς την δεοντολογία μιας συζήτησης, τουλάχιστον σιώπα και μην κάνεις τον έξυπνο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 20:24:13

        Μποτίλια ευχαριστώ για την επίθεση.

        Και να ξέρεις ότι οι πλέον επιτυχημένοι εραστές υπήρξαν πάντα οι μισογύνες.
        Μάλλον δεν συγκαταλέγεσαι σ`αυτούς, εξ ου και η χολή.

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 21:20:42

        Μποτίλια,τις δεοντολογικές ορθότητες για το πως πρέπει να συμπεριφέρεται κανείς αλλά και το savoir-vivre της κοσμιότητας που επαγγέλλεσαι,κράτα τα για τον εαυτό σου.

        Έισαι ξεκαθαρά υποκειμενικός όταν αναφέρεσαι οτι εξέφρασα χυδαιότητα απο μέρους μου, ενώ ήταν απλά μια περιπεκτική ερώτηση στο πρόσωπο της Μούσας και στα ασαφή λεγόμενά της.
        Ναι, δεν μου αρέσαν οι γενικότητες της,έτσι απλά να κατηγορεί τους πάντες,απλά για το "θεαθήναι".Εκεί πήγε η απάντηση μου..Έτσι για να υπάρχει και αντίλογος.Επιδίωξη μου ήταν.
        Ποιός θα με καταδικάσει για αυτό,εσύ Μποτίλια? απο που και ως που?
        Μάθε λοιπόν οτι και η ειρωνία είναι υγεία στη ζωή μας,αλλά και εναυσμά για ποικίλης ύλης συζήτηση.Όπως και οι βρομολοχίες μέσα στην σάτυρα που επιδίδονταν με τόλμη απο την αρχαιότητα ακόμη.

        ΥΓ.Αυτά είχα να σου πω,αν θες να ακολουθήσεις την συζήτηση κάντο έξω απ'τους καθιερωμένους δουλοπρεπείς κωδικές σου.
        Και χωρίς να τους επιβάλεις πάνω στους συνομιλητές σου, επειδή "ταχα μου" συμπεριφέρονται έξω απ'τα δεδομένα σου..

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 22:29:24

        EtsiMareSei

        Βωμολοχίες(Γραμματική αστυνομία ποιός την είπε?)

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 23:45:05

        Χαχα,γραμματική αστυνομία λες?.. καλό!
        Άν και έχεις δίκιο ΣΟΝ ΠΕΝ, με "βω" είναι η λέξη.

        Όπως και να'χει μου φαίνονται κάπως τραβηγμένοι οι "δεοντολογικοί" κώδικες που θέλει να ακολουθούμε ο Μποτίλια.

        Αν είναι έτσι, ούτε λίγο ούτε πολύ, όποιος ειρωνευτεί χωρίς "την άδεια" είναι χυδαίος εδώ μέσα!
        Αντίθετα όσο μεγαλύτερη δόση σοβαροφάνειας και αυστηρότητας στα λεγόμενα του τόσο μεγαλύτερο και το ηθικό του πλεονέκτημα..και να ειρωνευτείς ή να πείς τον συνομιλητή σου τότε γελοίο,δεν αποτελεί ένδειξη χυδαιότητας αυτό απο μέρους σου !!
        Είσαι υπερβολικός κάπως Μποτίλια ή είναι η ιδέα μου?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μποτίλια στο πέλαγος 31/05/2010 23:48:14

        Απλά γλυκανάλατος. Έτσι αρέσει σε πολλές, (αυτό το στυλ).

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ Μποτίλια στο πέλαγος 01/06/2010 00:11:36

        Εντάξει γούστα είναι αυτά Strange,όπως την βρίσκει ο καθένας.
        Απ'την αλλη βέβαια δεν χρειάζεται να κάτσεις να αλλάξεις κανέναν.Γιατί μπορεί να γυρίσει να σου πεί μετά..ποιός σου είπε ρε οτι ήθελα να μ'αλλάξεις,με ρώτησες?
        Ο καθένας αλλάζει μόνο επειδή το θέλει ο ίδιος.
        Απ'την άλλη δεν είναι δυνατόν να κολλάει ταμπέλες για να με συνετίσει, μιλώντας για "δήθεν" κώδικες συμπεριφοράς όντας κομμένες και ραμμένες στα δικά του πάντα δεδομένα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μποτίλια στο πέλαγος 01/06/2010 00:19:46

        Factorx: νομίζω παρατράβηξει και καλό είναι να το σταματήσουμε εδω

  2. Μούσα avatar
    Μούσα 31/05/2010 14:57:15

    Είμαι εδώ και είμαι ζωντανή οσες επιθέσεις και να μου κάνετε σιωνιστικά φασιστικά ναζιστικά ανδρείκελα.!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μούσα 31/05/2010 16:40:46

      Τζα!!!
      Και εγώ που ανησύχησα μη τυχόν και πνίγηκες.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Μούσα 31/05/2010 17:00:36

      Τι εννοεί η παραπάνω Μουσίτσα ακριβώς? Ποιός της κάνει επίθεση και για ποιό λόγο? Διαφωτίστε με γιατί μπερδεμένα πράγματα μας λέει..
      Μισόλογα δηλαδη βλέπω..

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ EtsiMareSei 31/05/2010 19:40:49

        Ενώ εσύ τα λες σταράτα, σούργιαλο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ EtsiMareSei 31/05/2010 20:31:44

        Να τη δω με τσαντόρ, και να κλείσω τα μάτια μου!

  3. Lalakis avatar
    Lalakis 01/06/2010 09:53:49

    ολοι οι άντρακλες ηταν στα καίκια.