#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/10/2012 15:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στουρναρας: " Θα πεινάσει κόσμος αν δεν πάρουμε τη δόση"



Δραματικούς τόνους προκειμένου να πείσει τους βουλευτές για την αναγκαιότητα των μέτρων, χρησιμοποίησε ο Γ. Στουρνάρας, μιλώντας στη Βουλή. «Αν δεν παίρναμε τη δόση θα πεινούσαμε» είπε εν ολίγοις ο υπουργός οποίος προσπάθησε να ηρεμήσει και τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ που διαφωνούν με τις αποκρατικοποιήσεις.

Μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής ο κ. Στουρνάρας είπε: «Αν δεν παίρναμε όμως τη δόση θα ήταν άπειρο το κόστος για τη χώρα. Θα πεινούσε κόσμος. Θα ήταν καταστροφή! Θα είχαμε πάει πίσω 50 χρόνια. Σήμερα ζούμε ως χώρα γιατί έχουμε πάρει τις προηγούμενες δόσεις. Αν έχουμε ταμειακά διαθέσιμα είναι γιατί έχουμε πάρει τις δόσεις μέχρι τώρα. «Το μνημόνιο είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι όρος για να επιβιώσουμε. Πιστεύετε ότι μπλοφάρουν οι Ευρωπαίοι όταν λένε ότι δεν μας δώσουν χρήματα αν δεν πάρουμε μέτρα;»

Επίσης δήλωσε: «Ο χρόνος τρέχει και αν θέλουμε να πάρουμε τη δόση πριν τελειώσουν τα διαθέσιμα του δημοσίου πρέπει να τρέξουμε και να τρέξουμε πολύ γρήγορα».

Το πρόβλημα που δημιουργείται, όμως στη συνοχή της κυβέρνησης ακούει στο όνομα αποκρατικοποιήσεις.

Η κ. Ξηροτύρη τόνισε ότι η ΔΗΜΑΡ δεν μπορεί να ψηφίσει το άρθρο για την κατάργηση του ελάχιστου ποσοστού που κατέχει το κράτος στις ΔΕΚΟ. Μάλιστα ζήτησε να εξαιρεθούν η ΔΕΗ η ΕΥΔΑΠ η ΕΥΑΘ και τα μεγάλα λιμάνια από τη διάταξη.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Πάρις Κουκουλόπουλος ανέφερε ότι προϋπόθεση να για ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ τη διάταξη είναι να έρχεται στη βουλή μια μια αποκρατικοποίηση και όχι όλες μαζί.

Η κα Ξηροτύρη τόνισε ότι η ΔΗΜΑΡ δεν μπορεί να ψηφίσει το άρθρο γιατί δεν γνωρίζει τη στρατηγική κατεύθυνση για αυτές τις αποκρατικοποιήσεις και ζήτησε να εξαιρεθούν η ΔΕΗ η ΕΥΔΑΠ η ΕΥΑΘ και τα μεγάλα λιμάνια από τη διάταξη.

Ο κ. Στουρνάρας είπε ότι θα γίνεται ενδελεχής ενημέρωση από το ΤΑΙΠΕΔ, ωστόσο, τελικά η κ. Ξυροτύρη δεν ψήφισε τη διάταξη και μένει να δούμε πόσο θα το τραβήξει η ΔΗΜΑΡ στην Ολομέλεια.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 22/10/2012 15:32:12

    Κ. Στουρνάρα,
    Ως πότε θα χρειαζόμαστε δόσεις για να...μην πεινάσουμε ;
    Πως θα αποσυνδεθεί η ύφεση από τα μέτρα ; Ξέρετε κανένα οικονομικό μοντέλο που το επιβεβαιώνει ;
    Περιμένετε τα νέα μέτρα να μην προκαλέσουν περεταίρω ύφεση ;
    Αν όχι, προτίθεστε να πάρετε και νέα μέτρα για να ...μην πεινάσουμε ;

    • kotstak avatar
      kotstak @ Νίκος Αργεάδης 22/10/2012 15:51:17

      “Ως πότε θα χρειαζόμαστε δόσεις για να…μην πεινάσουμε ;”

      1. Μέχρι να "ξυπνήσουμε" και αγοράζουμε μόνον ελληνικά προϊόντα. Όταν δηλαδή το Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών πάει στο +.
      2. Μέχρι να αρχίσουμε να παράγουμε ανταγωνιστικά προϊόντα.
      Για να συμβεί αυτό, πρέπει να μειωθεί ο προϋπολογισμός του δημοσίου 50%, ώστε να πάει το χρήμα σε αυτούς που παράγουν και όχι σε αυτούς που τους κοιτάνε.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ kotstak 22/10/2012 16:18:14

        πολλά ++++++++++++

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ kotstak 22/10/2012 17:27:53

        Συμφωνώ απολύτως, ιδίως με το (1). Ομως, ενώ θα έπρεπε να είχαμε (ως καταναλωτές) πετάξει ήδη εκτός αγοράς τις αλυσίδες των ευρωναζί, βλέπω ότι καθημερινά πέφτουμε θύματα ορισμένων από δαύτες. Για παράδειγμα, το γνωστό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ κίτρινων και
        μπλε αποχρώσεων, όχι μόνο στενάζει από κόσμο, αλλά εσχάτως σε ορισμένα καταστήματα άνοιξε και "φούρνο" που πουλάει... ακριβότερα από τους κλασικούς φούρνους! (Αυτόν τον "ανταγωνισμό" έφερε το "άνοιγμα" του επαγγέλματος.)

        Ας το πάρουμε απόφαση. Η στήριξη των προϊόντων του τόπου μας απαιτεί και επώδυνη αντίσταση, που σημαίνει να πληρώσουμε, για κάποιο διάστημα, λίγο ακριβότερα. Οσο αρνούμαστε να το κάνουμε, τόσο οι επιχειρήσεις των ευρωναζί θα επεκτείνουν το μερίδιό τους.

        • Αντίθεσις avatar
          Αντίθεσις @ Αυριανιστής 23/10/2012 00:22:51

          > αλλά εσχάτως σε ορισμένα καταστήματα άνοιξε και "φούρνο" που πουλάει... ακριβότερα από τους κλασικούς φούρνους

          Τι σας ενοχλεί αν υπάρχει ανταγωνισμός και κάποιος επιλέγει (και ΜΠΟΡΕΙ) να πουλά ακριβότερα; Υποχρεώνεται κανείς να το αγοράσει παρά την θέλησή του; Δεν θα μπουν περισσότερα έσοδα από φόρους στο δημόσιο ταμείο; Το πρόβλημα είναι όταν δεν υπάρχει (αληθής) ανταγωνισμός και οι απομένοντες πωλούν σε ό,τι τιμή επιθυμούν (την οποία και προσυμφωνούν μεταξύ των).

          Φαντάζομαι το παράδειγμα του εμφιαλωμένου μεταλλικού νερού και αυτού της βρύσης το γνωρίζετε. Το σχόλιό σας είναι σαν να διερωτάσθε γιατί κάποιοι αγοράζουν μεταλλικό νερό, όταν έχουν καθαρό, διαυγές και υγιεινό νερό να ρέει από την βρύση των.

          Και κάτι που σίγουρα σας διαφεύγει: αμφισβητώντας την ορθή λογική της συγκεκριμένης επιχείρησης να πουλά ψωμί ακριβότερα από τα αρτοποιεία, εμμέσως περνάτε στους αναγνώστες σας την ιδέα ότι μόνον τα αρτοποιεία πωλούν ακριβότερο ψωμί, άρα άθελά σας αβαντάρετε τον "εχθρό" σας. Θα σας συμβούλευα να χρησιμοποιείτε την λογική σας για να ελέγξετε τα επιχειρήματά σας, πριν αφήσετε -εν θερμώ- την οργή σας να αναλάβει...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αντίθεσις 23/10/2012 09:08:34

            Απαντώ στην τελευταία σας παράγραφο: δεν υπονοώ ότι τα αρτοποιεία πωλούν ακριβότερο ψωμί. Σίγουρα οι αρτοποιοί έχουν φιξάρει, μέσω της ομοσπονδίας τους, μια τιμή για κάποιους βασικούς τύπους ψωμιού, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι καταρρίπτεται στην πράξη άλλο ένα "επιχείρημα" όσων μας πιπίλιζαν τα αφτιά, ότι αν δήθεν "ανοίξουν" κάποια "κλειστά" επαγγέλματα, οι τιμές θα πέσουν. Ε, να λοιπόν που δεν πέφτουν!

            Θα μου επιτρέψετε όμως να παραμείνω στη "μεγάλη εικόνα" που έθεσε ο kotstak και που υποστήριξα και με την απάντησή μου: αν δεν προτιμήσουμε, συνειδητά, έστω και με λίγο υψηλότερο χρηματικό τίμημα, αμιγώς ελληνικά προϊόντα και αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις, είμαστε οριστικά χαμένοι, δεν πα' να εφαμοστούν και εκατό μνημόνια!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kotstak 22/10/2012 21:29:14

        Μπράβο Kostak

      • J. Van Helsing avatar
        J. Van Helsing @ kotstak 22/10/2012 22:37:02

        Πααρακαλω kotsak μηπως μπορεις να προσδιορισεις ποιοι ειναι αυτοι που παραγουν; Επισης μηπως μπορεις να μας πεις ποιοι θα καταναλωνουν; Δυστυχως τα οικονομολογικα πυροτεχνηματα που μας εφεραν σε αυτα τα χαλια δεν λενε ακομα να σβησουν.

        • kotstak avatar
          kotstak @ J. Van Helsing 23/10/2012 10:25:51

          Στα χάλια αυτά μας έφερε το μεγάλο κόστος του δημοσίου.

          Αυτοί που παράγουν είναι οι ιδιώτες.
          Παράγουν λίγα, όχι λόγω αδυναμίας, αλλά διότι υπάρχει ένα "παράσιτο" που τους "έχει πιάσει από το λαιμό", "τους πίνει το αίμα" και τους εμποδίζει να αναπτυχθούν ελλείψει πόρων (τους τα παίρνει όλα).

          Εάν μειωθεί το κόστος λειτουργιάς του δημοσίου 50% η ανεργία θα εξαλειφθεί.
          Η τιμή των ελληνικών προϊόντων θα μειωθεί 30 - 40%.
          Οι δημόσιοι υπάλληλοι δε θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν αφειδώς εισαγόμενα ευρωπαϊκά, θα μπορούν όμως να αγοράζουν αφειδώς ελληνικά προϊόντα.
          Οι άνεργοι θα βρουν δουλειά και δε θα είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν κινέζικα. Θα αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, τα οποία θα έχουν φτηνύνει 30 - 40%.
          Η συνολική ποσότητα του χρήματος θα αυξηθεί.

          Η συνολική ποσότητα του χρήματος εξαρτάται από τα προϊόντα που παράγουμε και τις υπηρεσίες που παρέχουμε προς τους αλλοδαπούς(τουρισμός).
          Εάν δεν παράγαμε τίποτα, δε θα είχαμε ούτε ένα ευρώ.
          Τα προϊόντα που παράγουμε και οι υπηρεσίες που παρέχουμε προς τους αλλοδαπούς (τουρισμός), πληρώνουν όλους τους μισθούς και όλες τις συντάξεις.
          Το σύνολο των μισθών και των συντάξεων, επιβαρύνουν το κόστος όλων των προϊόντων.

          • τις avatar
            τις @ kotstak 23/10/2012 10:39:33

            Τελείως αυτονόητα πράγματα που αυτοί που κυττάζουν αυτούς που παράγουν (όχι όλοι) δεν αντιλαμβάνονται.

          • J. Van Helsing avatar
            J. Van Helsing @ kotstak 23/10/2012 14:02:48

            Δεν απαντησες στα ρωτηματα μου kotstak. Εγραψες γενικοτητες. Τα θετω παλι. Πως προσδιοριζεις τους παραγωγους και ποιοι θα ειναι οι καταναλωτες στην νεα Ελλαδα; Οι συνταγες που δινεις ειναι ξεπερασμενες συνταγες του 20ου αιωνα. Οσο για τη καταστροφη της Ελλαδας, ναι, φταιε εμεις οι ιδιοι αλλα φταιει και παγκοσμια κριση των τραπεζων που αρχισε πριν απο τη δικη μας, με χρεοκοπιες τραπεζων στις ΗΠΑ. Και η κριση των τραπεζων δεν εληξε. Το ολο συστημα κλυδωνιζεται και αυτο ειναι που απασχολει κυριως τους δανειστες μας.

          • kotstak avatar
            kotstak @ J. Van Helsing 23/10/2012 16:42:33

            ΝΤΡΟΠΗ !!!
            Καταναλωτές είναι όλοι οι Έλληνες.
            Όλοι οι Έλληνες θα είναι πάλι οι καταναλωτές, αλλά δε θα γίνεται αυτό το “έκτρωμα” που συμβαίνει σήμερα.
            Να έχουμε 200.000-300.000 “κηφήνες”, να τους πληρώνουμε χρυσούς, να ξοδεύουν ένα σκασμό λεφτά αγοράζοντας εισαγόμενα και οι επιχειρήσεις να κλείνουν.
            Να στραγγαλίζονται οι επιχειρήσεις. Αντί να επεκτείνονται και να προσλαμβάνουν ανέργους, να αναγκάζονται να απολύουν εργαζόμενους των 600 και των 800 ευρώ, μήπως αποφύγουν τα χειρότερα.
            Για να μπορούν οι “κηφήνες” να έχουν τα προνόμια.

            Έχουμε 2.000.000 ανέργους και αναρωτιέστε ποιος θα καταναλώσει;
            Αυτοί που πάνε στους κάδους θα καταναλώνουν.
            Εάν μειωθεί ο προϋπολογισμός του δημοσίου 50%, δε θα στραγγαλίζονται οι επιχειρήσεις. Θα αναπτύσσονται και θα προσλαμβάνουν ανέργους.

            Κάνεις δε γεννήθηκε για να καταναλώνει, όλοι γεννήθηκαν για να παράγουν.
            Παράγουν και καταναλώνουν.

            Εάν υπάρχει μεγάλος αριθμός εργαζομένων, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν αφειδώς εισαγόμενα, θα πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο.
            Αυτό πρέπει να αποφύγουμε.
            Αυτή ήταν η αιτία της καταστροφής. Η υπερκατανάλωση εισαγόμενων από τα “παράσιτα”.

          • kotstak avatar
            kotstak @ J. Van Helsing 23/10/2012 17:50:15

            Όσο για το ποιοι παράγουν, μπες στο Χρυσό Οδηγό και δες. Μερικοί βάζουν ακόμα διαφήμιση.
            Και εσύ μπορείς να παράγεις κάτι αν θες. Δεν είναι κακό.
            Δεν στο απαγορεύει κανείς.

          • J. Van Helsing avatar
            J. Van Helsing @ kotstak 23/10/2012 19:15:45

            Ηρεμησε kotstak!
            Μα εσυ μου περιγραφεις τη γη της επαγγελιας. Περασαν ανεπιστρεπτι αυτα. Πως θα γινει αυτο το θαυμα μεσα στη παγκοσμια κριση του τραπεζικου συστηματος το οποιο συνεχιζει να παραπαιει και ειναι ετοιμο να καταρpευσει απο στιγμη σε στιγμη; Θα με κανεις να πιστεψω οτι αγνοεις την κατασταση στην οποια βρισκονται οι τραπεζες στη Δυση. Δεν βλεπεις οτι αυτα τα συστηματα προστασιας που προσπαθουν - διαφωνοντας - να στησουν οι Ευρωπαιοι ειναι απλες ασπιρινες;
            Και παλι ξεφευγεις και γενικολογεις. Σου ζητω να μου προσδιορισεις ποιοι παραγουν στη νεα Ελλαδα και εσυ μου απαντας με Χρυσο Οδηγο. Μα οι περισσοτερες απο τις επιχειρησεις που αναγραφονται η διαφημιζονται στον Χρυσο Οδηγο εχουν κλεισει πια. Και καταναλωτες; ποιοι θα ειναι οι καταναλωτες; Τι θα καταναλωνει ο ανεργος η ο συνταξιουχος η ο εργαζομενος με 300 η 400 ευρω το μηνα. Αν τα βγαζει και οσο καιρο τα βγαζει και αυτα. Εγω φυσικα δεν πιστευω οτι εχω τη λυση. Ουτε πιστευω οτι συνταγες του 20ου αιωνα μπορουν να εχουν περαση σε ενα εντελως νεο και αγνωστο τοπιο. Εσυ λοιπον που νομιζεις πως εχεις τις λυσεις και μου κουνας το δαχτυλο, αντι να εκνευριζεσαι θα πρεπει να ηρεμησεις και να μου δωσεις τους ορισμους που σου ζητω. Ορισμους του 21ου αιωνα παρακαλω!

      • Bohemian avatar
        Bohemian @ kotstak 22/10/2012 23:30:51

        Πλεόνασμα ύψους 1,6 δισ. ευρώ, έναντι ελλείμματος 102,8 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, παρουσίασε το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών για δεύτερο κατά σειρά μήνα τον Αύγουστο του 2012.
        http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2246398

        • kotstak avatar
          kotstak @ Bohemian 23/10/2012 11:00:58

          Ο Αύγουστος είναι ο καλός μας μήνας λόγω του τουρισμού. Ελάχιστα ενδιαφέρει τι έγινε ένα μήνα, σημασία έχει το Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών (ΙΤΣ) της χρονιάς.

          Σε μια έκθεση που διάβασα εκτιμούν ότι το έλλειμμα στο ΙΤΣ θα μειωθεί σημαντικά φέτος και θα κυμανθεί μεταξύ - 6 έως -8 δις (εάν θυμάμαι καλά).

          Εάν δείτε και το πίνακα με το Εμπορικό Ισοζύγιο, θα διαπιστώσετε ότι η αύξηση του ΙΤΣ του Αυγούστου οφείλεται στη μείωση του ελλείμματος στο Εμπορικό Ισοζύγιο (επομένως όχι στην αύξηση του τουρισμού) .
          Αυτό έγινε διότι τα “ρετιρέ” με τη, μικρή έστω, μείωση που υπέστησαν, περιόρισαν την υπερκατανάλωση εισαγόμενων ευρωπαϊκών προϊόντων.
          Όσο μειώνονται οι μισθοί, οι συντάξεις και τα εφάπαξ των “παρασίτων” και των “ρετιρέ”, θα βελτιώνεται το Εμπορικό Ισοζύγιο και το ΙΤΣ και θα έρχονται καλύτερες μέρες.

      • Κριτική Σκέψη avatar
        Κριτική Σκέψη @ kotstak 22/10/2012 23:57:02

        Ερώτηση απλή: Ποιοί παράγουν? ΚΑΙ ΤΙ ????

        • kotstak avatar
          kotstak @ Κριτική Σκέψη 23/10/2012 11:10:55

          Παράγουμε τα πάντα σε μικρές ποσότητες και μη ανταγωνιστικές τιμές.

          Γιατί συμβαίνει αυτό, το εξηγώ λίγο πιο πάνω στον J. Van Helsing, μην γράφω τα ιδία.

        • τις avatar
          τις @ Κριτική Σκέψη 23/10/2012 11:13:05

          Παράγουν όσοι συμμετέχουν εργατικά ή διανοητικά (άμεσα ή έμεσα, αλλά υπολογίσιμα) σε δημιουργία προιόντων και υπηρεσιών που μπορούν να αντιστέκονται με αξιώσεις στην εισαγωγή ξένων αντιστοίχων.

  2. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 22/10/2012 15:42:15

    Ο κόσμος πεινάει εδώ και καιρό...
    Ήρθε η ώρα τώρα να πεινάσουνε και αυτοί που είχαν δέσει τον γάιδαρο...

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Βασίλης Γκιώνης 22/10/2012 22:24:12

      φοβερή λογική

  3. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/10/2012 15:51:41

    Kύριε Στουρνάρα αφού επιθυμείτε να μας τρομοκρατήσετε, να σας αφιερώσουμε ένα διδακτικό ένα τραγουδάκι :
    ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ - Ο ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=0p6r9a6ibfQ

  4. panos avatar
    panos 22/10/2012 16:27:13

    Γνωστο το παραμυθακι με τα εκβιαστικα διλημματα εδω και τρια χρονια. Δασκαλος σου ο Παπαδημος και παλαιοτερα ο ....κυριος Σημιτης. Καθε μερα που παιζεις σε αριθμους με το κομπιουτερακι σου πρεπει να δεις αν βγαινουν τα νουμερα για τα πελατακια σας,τους διαπλεκομενους σας, και τους μεγαλοτραπεζιτες σας. Μαλλον δεν εχεις αντιληφθει οτι η πραγματικη οικονομια εχει πεθανει, και ηδη πειναει, αλλα για σας που δεν εχετε κανενα ενσημο η πραγματικη οικονομια και η αγορα γενικοτερα ειναι αγνωστη λεξη. Θα σου προτεινα να βγεις απο το καβουκι σου και να κανεις καμμια βολτα στην ΑΓΟΡΑ για να δεις ποιος πραγματικα πειναει σημερα και ποιος τομεας πεθαινει καθημερινα. Κυριε στουρναρα να μην ξεχασετε να παρετε και αυτη τη δοση, γιατι οι μεγαλοτραπεζιτες σας εχουν αναγκη τα λεφτα για τις εξαγορες, τις ανανακεφαλαιοποιησεις, και να πληρωσετε μισθους και συνταξεις ως συνηθως,και αν περισσεψει και κατι να το ..........ριξετε και στη πραγματικη οικονομια.

  5. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 22/10/2012 16:39:01

    Εσείς κύριε Στουρνάρα θα πεινάσετε;

  6. punisher avatar
    punisher 22/10/2012 16:50:47

    kostak σωστα τα λες αλλα δεν εχουμε πρωτογενη παραγωγη εδω και 20 χρονια ουτε την εγχωρια αγορα δεν μπορουμε να καλυψουμε ποιες εξαγωγες να κανουμε οι επιδοτησεις στους αγροτες πηγαιναν σε τζιπ και μπουζουκια οι μισοι ελληνες γιναν κρατικοδιαιτοι και σημερα που καλουμαστε να πληρωσουμε της λαλακιες μας ολοι το παιζουμε παρθενες και ο εαυτος μου μεσα σε αυτο που λεω δεν υπαρχει σωτηρια οσο οι ελληνες πιστευουν οτι τους φταιει η μερκελ και η καθε μερκελ και οχι το ξεροκεφαλο μας

    • Lampros avatar
      Lampros @ punisher 22/10/2012 17:12:50

      kostak σωστα τα λες αλλα δεν εχουμε πρωτογενη παραγωγη εδω και 20 χρονια ουτε την εγχωρια αγορα δεν μπορουμε να καλυψουμε ποιες εξαγωγες να κανουμε οι επιδοτησεις στους αγροτες πηγαιναν σε τζιπ και μπουζουκια οι μισοι ελληνες γιναν κρατικοδιαιτοι και σημερα που καλουμαστε να πληρωσουμε της λαλακιες μας ολοι το παιζουμε παρθενες και ο εαυτος μου μεσα σε αυτο που λεω δεν υπαρχει σωτηρια οσο οι ελληνες πιστευουν οτι τους φταιει η μερκελ και η καθε μερκελ και οχι το ξεροκεφαλο μας

      Το «ξεροκέφαλό» τους φταίει και στην Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πορτογαλια, κλπ κλπ;

      Η Ε.Ε πλήρωνε ειδικά ΩΣΤΕ οι αγροτικές επιδοτήσεις να πάνε σε τζιπ και σε μπουζούκια ―και ασφαλώς ο Έλληνας αγρότης έκανε ότι τον συνέφερε βραχυπρόθεσμα (= μπουζούκια, κλπ). Εκτός αν είσαι τόσο αφελής να νομίζεις ότι η Ε.Ε. έδινε τα λεφτά αλλά ...δεν ήξερε που πήγαιναν.

      Όχι μόνο το ήξερε, αλλά το επιδίωκε. Γιατί τους συνέφερε να αγοράζουμε τα δικά τους προϊοντα, αγροτικά κλπ, έστω και από τρίτο χέρι (εισαγώμενα έως και από Λατινική Αμερική). Γι' αυτό έβαλαν ένα σωρό κανονισμούς για το τι θα παράγει ο έλληνας αγρότης, γι' αυτό μέχρι που πλήρωναν τους ψαράδες μας για να καταστρέψουν τα παραδοσιακά τους καϊκια (για να εξαρτώμαστε όλοι από εταιρίες αλιευτικών προϊόντων).

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Lampros 22/10/2012 19:49:58

        Σωστός!

      • selanos avatar
        selanos @ Lampros 22/10/2012 20:29:59

        lambros
        Σωστά τα λες , όχι όλα όπως π.χ."δεν έχουμε πρωτογενή παραγωγή εδώ και 20 χρόνια " είναι λάθος , δες στην στατιστική αρχή τα σχετικά στοιχεία και θα αλλάξεις γνώμη.
        Βέβαια τα ΜΜΕ εδώ και πολλά χρόνια παρουσιάζουν μία στρεβλή και ψεύτικη εικόνα για την Ελλάδα γενικά , οπότε είναι επόμενο να παραπληροφορούν το κοινό με ότι συνεπάγεται αυτό.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Lampros 23/10/2012 00:14:24

        Ο Κωστας σωστα τα λεει αγαπητε Λαμπρο. Η μονη χωρα με τετοιο ξεχαρβαλωμα ειναι η Ελλαδα. Οι αλλες χωρες που αναφερεις πλην ισως της Ιταλιας ειχαν Τραπεζικο προβλημα . Η Ελλαδα μονο ειχε δημοσιονομικο. Οι αλλες χωρες ειχαν και εχουν παραγωγη. Μονο η Ελλαδα δεν ειχε , δεν εχει και ουτε θα εχει αν μελλοντικα παρουν θεσεις κυβερνητικες οι ΦωτοΚολλαδες. Δυστυχως η πραγαμτικοτητα ειναι αυτη και ειναι σκληρη. Οπως επισης οταν λεμε οτι πειναμε μαλλον δεν ξερουμε τι θα πει πεινα, πληθωρισμος και καταστροφη. Ας ειμαστε προσεκτικοι γιατι οι μισθοι της Βουλγαριας η μεταναστευση της Αφρικης και το κονωνικο κρατος της Τανζανιας θα μας επισκεφτουν γρηγορα αν δεν προσεξουμε.

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Lampros 25/10/2012 11:57:44

        Λόγω εργασίας (είμαι μηχανικός) ασχολούμαι αυτό τον καιρό με την ιδρυση και εγκατάσταση κτηνοτροφικής μονάδας μικρού μεγέθους (μελέτη, συμμόρφωση με περιβαλλοντολογικές απαιτήσεις, τοποθέτηση, εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων, αποστάσεις από οικισμούς , υπόγεια ύδατα κτλ) για συγκενικό μου πρόσωπο. Λοιπόν το συμπέρασμα που βγάζω μετά από μελέτη της νομοθεσίας είναι ένα. Τοσα χρόνια στηνόταν πλεκτάνη γύρω μας και οι πολιτικοί μας είναι απόλυτα ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ στο έγκλημα. Πρακτικά δεν σε αφήνουν να παράξεις τίποτα, είσαι ερμαιο κάθε σε λογης καπρίτσιο απλών υπαλλήλων της διήκησης που δενέρχονται καν για αυτοψία, είσαι δεμένος σφυκτικά από συνθήκες και υπογραφές που μπήκαν χωρίς να διαβαστουν τα κείμενα. Σε αναγκάζουν να παρανομήσεις και βέβαια πού λόγος για ανταγωνιστικότητα; Το κοινο σημείο βέβαια που με ρώτησαν όλοι, από την περιφέρεια, μέχρι το δήμο: ενδιαφέρεστε για επιδότηση; ΟΧΙ γ#@#$ το κέρατό μου δεν ενδιαφέρομαι. Λυπάμαι δε γνωρίζω την περίπτωση... θα έλεθει ο προιστάμενος αργότερα......

  7. Tasos avatar
    Tasos 22/10/2012 16:54:53

    Τεχνικά πώς γίνεται να πεινάσουμε αφού η δόση δε πάει για μισθούς και συντάξεις? Η δόση πάει στις τράπεζες και κάτι ρέστα σε χρωστούμενα εδώ και εκεί. Είναι ξεδιάντροπος.-

  8. Lampros avatar
    Lampros 22/10/2012 17:07:35

    «Ναι στην ενημέρωση – αλλά το να εγκρίνεται ξεχωριστά η κάθε αποκρατικοποίηση, είναι τεράστιο λάθος», ανέφερε ο κ. Στουρνάρας. «Δεν πρέπει να εισαγάγουμε διατάξεις που εμποδίζουν τις αποκρατικοποιήσεις» υποστήριξε επίσης ο υπουργός Οικονομικών, υπενθυμίζοντας ταυτόχρονα πως οι αποκρατικοποιήσεις αποτελούν προαπαιτούμενο για την είσπραξη της δόσης των 31,5 δισ. ευρώ. «Αν δεν πάρουμε τη δόση, θα πεινάσει ο κόσμος», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η διάταξη για τις ΔΕΚΟ υπερψηφίστηκε τελικά από τη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ και καταψηφίστηκε από τα υπόλοιπα κόμματα.

    Να πουληθούν στρατηγικές ΔΕΚΟ «για να μην πεινάσουμε»; Πάμε καλά; Καλύτερα να πεινάσουμε, παρά να εκχωρήσουμε το κράτος μας.

    Άλλο να απολυθούν ΔΥ που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους ή περισσεύουν, άλλο να ξεπουληθούν ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΕΚΟ (αν και παίζει να υπάρχει και κόσμος που δεν έχει χαμπάρι τι θα πεί «στρατηγική» κρατική επιχείρηση).

    Δηλαδή αν αύριο μας βάλουνε το ερώτημα «ή δίνουμε την Θράκη ή πεινάμε» τι θα απαντήσουμε;

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Lampros 22/10/2012 19:52:15

      Να δώσουμε την Θράκη φυσικά. Και επειδή είμαστε large τύποι, δίνουμε και την Μακεδονία χωρίς να μας το ζητήσουν!

  9. Miltos avatar
    Miltos 22/10/2012 17:10:12

    "Πασοκίζει" επικίνδυνα ο κ. Στουρνάρας.
    Είναι σαν να ακούω τον ΓΑΠ, τον Παπακωνσταντίνου και τον Βενιζέλο.
    Και το Πασόκ κάθε φορά που ήθελε να κάνει τους Ελληνες φτωχότερους τα ίδια έλεγε.

  10. armageddon avatar
    armageddon 22/10/2012 17:33:30

    Κολλητός του Γιάννου Παπαντωνίου, του Κ.Σημίτη ,ο τωρινός υπουργός του Α. Σαμαρά.Κρίμα Αντώνη ...Σε πιστέψαμε αλλά εσύ μας πρόδωσες

    • panos avatar
      panos @ armageddon 22/10/2012 17:43:04

      Στο νεο πολιτικο σκηνικο μπορει να δεις και τον φτωχουλη.............ΓΙΑΝΝΟ και το ΑΓΙΟ ΤΕΚΝΟ του φαυλου ΑΝΔΡΕΑ τον φυγα φτωχουλη...........ΛΑΛΙΩΤΗ.

  11. elli avatar
    elli 22/10/2012 17:44:09

    Με το "αν δεν είχαμε πάρει τη δόση θα πεινούσαμε" εννοεί τον κόσμο ή τους πολιτικούς? Γιατί πολύ κόσμο βλέπω τα βράδια στους ντενεκέδες του δήμου να ψάχνουν κάτι να φάνε ή να βρουν κάνα ξύλο να κάψουν για να ζεσταθούν.

  12. λαλακης avatar
    λαλακης 22/10/2012 18:08:19

    Δεν αντεχει η χωρα να ζει αλλο με δοσεις. Δε βγαινει νοημα απ ολο αυτο
    η δοση δε θα παει στις υγιεις επιχειρησεις , η κοινωνια καταρρεει
    ανθρωποι και επιχειρησεις μεταναστευουν.
    Η δοση εξυπηρετει μονο την κυβερνηση και οσους ζουν απο κρατικα εργα.
    Ειναι θεμα χρονου οι προωρες εκλογες καθως η κοινωνια καταστρεφεται
    απο την αλλοπροσαλη πολιτικη της τρικομματικης που επιβαλλει υπερφορολογηση των παντων κ προκαλει μαζικη μεταναστευση ανθρωπων
    και επιχειρησεων.
    Ετσι παιδες κρατος δε φταχνεις , κ μη περιμενετε σωτηρες απο τη Γερμανια κ ο Γαπ κουβαλουσε κατι λιβυους που δηθεν θα μας εσωζαν.
    Οσο πιο γρηγορα ο Σαμαρας παει σε εκλογες ,τοσο το καλυτερο να απαλλαγει η χωρα απο την τραβεστι κυβερνηση της συμφορας.

  13. leon avatar
    leon 22/10/2012 18:57:03

    Hallo!!! O κοσμος πειναει ήδη !!

  14. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 22/10/2012 20:08:28

    Πού τον βρήκε, ρε παιδιά;

  15. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 22/10/2012 20:27:14

    Πρώτα είχαμε τούς Πασόκους που μας τα έπρηξαν για κάθε δόση του δανείου,τώρα έχουμε τούς νεοδημοκράτες και τον Στουρνάρα να μας απειλή ότι θα πεινάσουμε!!!.Έλεος Στουρνάρα,ο λαός πεινάει εδω και 2,5 χρόνια, δεν το έχεις καταλάβει???.

    • opa avatar
      opa @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 22/10/2012 20:30:00

      γιατί πείνασε κανένας τραπεζίτης για να πεινάσει κα ο υπάλληλός τους;

  16. Γεωργία avatar
    Γεωργία 22/10/2012 20:34:38

    Αυτό που υποστηρίζει εδώ και χρόνια η κευνσιανή πλευρά είναι είναι ότι υπάρχει ένας ξεκάθαρος κίνδυνος από τις προσπάθειες να μειώσεις το έλλειμμα του προϋπολογισμού με περικοπές των δημόσιων δαπανών και οι αυξήσεις στους φόρους έχουν περιορισμένη επιτυχία – περικοπές στις δημόσιες δαπάνες, μειώση ζήτησης επειδή μειώνονται τα έσοδα των δημοσίων υπαλλήλων, των οποίων η αγοραστική δύναμη ελαττώνεται με αλυσιδωτές αντιδράσεις στον ιδιωτικό τομέα, μείωση των φορολογικών εισφορών, αφήνοντας έτσι το έλλειμμα του προϋπολογισμού με ελάχιστες αλλαγές.
    Αυτό που κάνουμε εμείς δεν το κάνουν οι ΗΠΑ αλλά και το ΗΒ, δηλαδή τυπώνουν χρήμα.
    Εμείς κάνουμε ότι βολεύει την Γερμανία.

  17. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ avatar
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 22/10/2012 21:22:51

    Την δόση να την πάρεις μόνος σου, μπας και συνέλθεις.

    Ηδη πεινάμε, 1.500.000 άνεγοι απο τον ιδιωτικό τομέα, 30% υφεση απο το 2009.
    Καταργήσατε τις Συλλογικές συμβάσεις,Μειώσατε τους μισθούς μας και τις συντάξεις μας,επιβάλατε βαριά, άδικη και εξαντλητική φορολογία, διαλύσατε τον κοινωνικό ιστό, επιδυκνείοντας την ανικανότητα σας γαι απονομή δικαιοσύνης, επιπέσατε σαν γύπες στην περιουσία μας και στις καταθέσεις μας .Σφετεριστίκατε την εξουσία και εκχωρήσατε την Εθνική κυριαρχία.

    Δέν έχουμε τίποτα άλλο να χάσουμε.Την περηφάνια μας δεν θα την πάρετε

    Αντι να δίνεται εγγυήσεις στους δανειστές μας, χωρίς να μας ρωτάτε, σταματήστε να πληρώνετε τα δάνεια. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΑΝΕΙΑ.

    Το Πρώτο στάδιο ειναι να πάτε σπίτια σας. Ο Ελληνικός λαός θέλει και μπορεί να ανασυγκροτίση παραγωγικά την χώρα μας.

    Εχετε την χλέυη και την περιφρόνηση μας

    Ανθρωπος του Θεού

  18. Κώστας avatar
    Κώστας 22/10/2012 21:25:28

    Ας γελάσουμε... Άστα φίλε Στουρνάρα, μας τα είπαν και οι προηγούμενοι. Το ψευτοδίλημμα σας, δόση ή χρεοκοπία, είναι χιλιοπαιγμένο σίριαλ και δεν "πιάνει" πλέον. Είδαμε και τις προηγούμενες δόσεις πως δεν είχαμε για μισθούς και συντάξεις μέχρι τον επόμενο μήνα και κάθε φορά, ως δια μαγείας, βρίσκαμε για άλλους 5-6 μήνες μέχρι που πέρναμε και την δόση.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ Κώστας 22/10/2012 22:12:45

      Δεν γνωρίζεις ότι κάθε δυό τρεις μήνες η Ελλάδα "βγαίνει" για τρίμηνα, εξάμηνα δάνεια, με υψηλό επιτόκιο; Πως νομίζει ότι κινείται η ψόφια μηχανή; Με τους φόρους και δασμούς που εισπράττει από τις εισαγωγές; Ή από τον ποταμό συναλλάγματος που εισρέει από την δραστηριότητα των φελλών διαπλεκόμενων επιχειρηματιών και βιομηχάνων;

      • GO avatar
        GO @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 23/10/2012 08:58:20

        Και πώς αποπληρώνονται τα τρίμηνα και τα εξάμηνα, υψηλού επιτοκίου, δάνεια;
        Μήπως με μαγικό τρόπο, κινείται η ψόφια μηχανή;

  19. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 22/10/2012 22:03:12

    Και πέρυσι τέλη φθινοπώρου τα ίδια μας έλεγαν άλλοι από τις ίδιες κυβερνητικές θέσεις. Δεν αμφιβάλω. Για ένα είμαι βέβαιος. Αυτοί που δεν θα πεινάσουν είναι όλα τα ρεμάλια που καταλήστεψαν το δημόσιο χρήμα και όλοι οι μεγαλοοφειλέτες επιχειρηματίες της διαπλοκής. Αυτούς δηλαδή που δεν ακουμπάει ούτε και θα ακουμπήσει η τσιμπίδα. Μόνο πτωχευμένους εμπόρους και κανέναν μόδιστρο βλέπουμε να συλλαμβάνουν. Άλλος χρωστάει στο δημόσιο 10 εκατομμύρια, δεν παρουσιάζεται στην δίκη του, καταδικάζεται, δεν συλλαμβάνεται για να φυλακιστεί και καταλήγουν να συζητούν το αίτημα του για συμβιβαστικό διακανονισμό πληρωμής. Κάποιους άλλους τους βγάζουν από τα σπίτια τους μεσάνυχτα με τις πυτζάμες και ας χρωστούν 100-200 χιλιάδες. Σε άλλα κράτη που η Δικαιοσύνη είναι αυτό που ορίζει το όνομα της όλοι αυτοί, μικροί και μεγάλοι οφειλέτες θα έπαιζαν μπάλα στο προαύλιο της φυλακής, ενώ ότι κινητό και ακίνητο έχουν αυτοί και οι πρώτου βαθμού συγγενείς τους θα είχε κατασχεθεί και πωληθεί. Υπάρχουν πολλοί βορειοευρωπαίοι που ενδιαφέρονται να αγοράσουν βίλες δίπλα στο κύμα, σαλέ σε Αράχοβα και Πήλιο, στρέμματα σε νησιά του Αιγαίου. Στις μπανανίες όπως αποκαλείτε τις Λατινοαμερικανικές Δημοκρατίες, πολλοί μεγαλοεπιχειρηματίες και πολιτικοί, ακόμη και πρόεδροι μπήκαν φυλακή.

  20. J. Van Helsing avatar
    J. Van Helsing 22/10/2012 22:23:23

    Ειναι τραγικο να μην γνωριζει ο αρμοδιος υπουργος οτι "κοσμος" ηδη πειναει

  21. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 22/10/2012 23:50:43

    Λουκέτο σε έξι πρεσβείες και δύο προξενεία της Ελλάδας στο εξωτερικό βάζει η κυβέρνηση, προσπαθώντας να περιορίσει τις πάγιες λειτουργικές δαπάνες του υπουργείου Εξωτερικών.

    Σταδιακά μέχρι τον Μάρτιο του 2013 αναμένεται να ανασταλεί η λειτουργία στις εξής πρεσβείες της Ελλάδας: στην πρωτεύουσα του Περού Λίμα, στο Μοντεβίδεο της


    Ουρουγουάης, στο Ανόι του Βιετνάμ, στο Χαρτούμ του Σουδάν, στη Χαράρε της Ζιμπάμπουε και στην Ουέλιγκτον της Νέας Ζηλανδίας.

    Σύμφωνα με το σχέδιο που έχει επεξεργαστεί η ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών, κλείνουν επίσης τα προξενεία της Ελλάδας στην Ατλάντα των Ηνωμένων Πολιτειών και στο Περθ της Αυστραλίας.

    Το 2009 ο προϋπολογισμός του υπουργείου Εξωτερικών ήταν περίπου 500 εκατ. ευρώ.

    Με τα χρήματα αυτά καταβάλλονταν οι ετήσιες συνδρομές της χώρας στους διεθνείς οργανισμούς όπου είναι μέλος η Ελλάδα, καλύπτονταν τα έξοδα για την καθημερινή λειτουργία των διπλωματικών αποστολών της χώρας στο εξωτερικό αλλά και η μισθοδοσία των υπαλλήλων του υπουργείου Εξωτερικών.

    Το 2012, ο προϋπολογισμός του υπουργείου Εξωτερικών έπεσε στα 290 εκατ. ευρώ. Από τα κονδύλια αυτά, περίπου 100 εκατ. διοχετεύονται σε διεθνείς οργανισμούς και τα υπόλοιπα 2/3 κατευθύνονται για την κάλυψη των αμοιβών που λαμβάνουν τα υπηρεσιακά στελέχη και για τα λειτουργικά έξοδα του υπουργείου Εξωτερικών.

    Στο πλαίσιο της περαιτέρω περικοπής των δημοσίων δαπανών, από 1ης Ιανουαρίου 2013 τα κονδύλια για να λειτουργεί η ελληνική διπλωματία σε ολόκληρο τον πλανήτη μειώνονται κατά ένα επιπλέον 30%.

    Δηλαδή, με περίπου 200 εκατ. ευρώ τον χρόνο θα πρέπει να πληρώνονται οι εισφορές που καταβάλλει υποχρεωτικά η Ελλάδα για τη συμμετοχή της σε διεθνείς οργανισμούς (δαπάνη σχετικά ανελαστική, αν και το ύψος της συνδρομής που καταβάλλει προσδιορίζεται με βάση το ύψος του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος της), να καλύπτονται οι δαπάνες για να λειτουργούν οι πρεσβείες και τα προξενεία της Ελλάδας στο εξωτερικό αλλά και προκειμένου να συνεχίζεται η μισθοδοσία των υπαλλήλων.

    Μπροστά στο αδιέξοδο, το κλείσιμο πρεσβειών και προξενείων της χώρας σε ολόκληρο τον πλανήτη κρίνεται αναπόφευκτο.

    Σε πρώτη φάση αναστέλλεται η λειτουργία διπλωματικών αρχών στις χώρες με τις οποίες η Ελλάδα δεν έχει στενές οικονομικές σχέσεις, εκεί όπου η ελληνική ομογένεια δεν είναι πολυάριθμη και σε κράτη που κρίθηκε ότι οι δραστηριότητες των διπλωματικών αρχών μπορούν να αναπληρωθούν από πρεσβείες ή προξενεία της Ελλάδας σε γειτονικές χώρες.
    .

  22. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 23/10/2012 00:43:55

    Η Ελλάδα μικραίνει: σε ΑΕΠ, σε οικονομικά ενεργό και ικανό για τεκνοποιία πληθυσμό, σε αριθμό σοβαρών επιχειρήσεων, σε διεθνή διπλωματική παρουσία, στη σκιά που ρίχνει στον υπόλοιπο πλανήτη. Θλίψη και ντροπή...

  23. TARAMAS avatar
    TARAMAS 23/10/2012 01:02:09

    Εντάξει παιδιά, ο κόσμος πεινάει, αλλά κι οι καφετέριες ανά τη χώρα γεμάτες είναι κάθε μέρα. Όποιος δε καταλαβαίνει ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα από αυτά που ζούμε, είναι γιατί δεν έχει φαντασία. Ρωτήστε κι κανα παλιότερο να σας πει πως ζούσε κάποτε ο κόσμος. (Φανταστείτε, μπορεί να αναγκαστείτε να ζήσετε και χωρίς κινητά! θου κύριε...)

    • ΒLACKQUEEN avatar
      ΒLACKQUEEN @ TARAMAS 23/10/2012 07:23:37

      Στην καφετέρια κύριε, μπορείς με 4 € να καθήσεις όση ώρα θέλεις με την παρέα σου. Δεν είναι απόδειξη ...ευμάρειας η πόση του καφέ. Κι αν κάποιοι ονειρεύονται οτι θα μας υποχρεώσουν να κλειδαμπαρωθούμε στα σπίτια μας, να καταθλιβούμε και να αυτοκτονήσουμε, κάνουν πολύ μεγάλο λάθος. Σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα. Πάντα θα θα υπάρχουν. Λουφάξτε όμως εσείς από φόβο, αν το επιθυμείτε. Σ΄εμάς αξίζουν τα καλύτερα και θα τα διεκδικήσουμε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒLACKQUEEN 23/10/2012 11:18:45

        Σαφώς και προσπαθούν να το κάνουν. Άλλωστε, η κουλτούρα που καλλιεργεί η γνωστή σουηδική πολυεθνική, αυτή είναι: "σας τα παίρνουμε χοντρά για να σας πουλάμε τα είδη σπιτιού, να κλείνεστε μέσα και τελικά να αυτοκτονείτε, όπως και στη Μητέρα Πατρίδα" (Σουηδία).

        Αλλά πράγματι, όπως λες, οι επόμενες "ζυμώσεις" δεν θα γίνονται στις καφετέριες. Θα γίνονται ακόμα και στα παγκάκια των πλατειών και των δρόμων. Και αντί να αυτοκτονήσουμε εμείς, θα "αυτοκτονήσουμε" αυτούς!

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ TARAMAS 23/10/2012 08:08:42

      Χωρίς κινητόοοοο!!!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ TARAMAS 23/10/2012 09:16:21

      Ακόμα και αυτός ο μύθος έχει καταρριφθεί πλέον. Προφανώς οι καφετέριες από όπου έχεις προσλαμβάνουσες παραστάσεις, είναι εκείνες της οδού Μηλιώνη. Εκτός αν θεωρείς ότι μια πληρότητα της τάξεως του 50%, για μια χρονική περίοδο 2 ωρών ημερησίως, σε κάποιες καφετέριες, η οποία μπορεί κάλλιστα να επιτευχθεί από τους λίγους που εξακολουθούν να έχουν λεφτά, συνιστά "γεμάτες κάθε μέρα καφετέριες ανά τη χώρα".

    • tan avatar
      tan @ TARAMAS 23/10/2012 11:11:18

      Η καφετέρια είναι η πιο φθηνή έξοδος για τον Έλληνα. Με 3€ ξοδεύεις 3 ώρες ή και περισσότερες με τη παρέα σου χωρίς να σου πει κανένας τίποτα και περνάς καλά.
      Στο εξωτερικό που ο καφές έχει 1€ μόλις τον πιεις σε σηκώνουν από το τραπέζι ή σε αναγκάζουν να ξαναπαραγείλεις αν επιθυμείς να κάτσεις περισσότερο.
      Στην Ελλάδα ουσιαστικά δεν πληρώνεις τον καφέ αλλά ενοίκιο για το τραπέζι που καταλαμβάνεις για όση ώρα το επιθυμείς.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ tan 23/10/2012 13:46:55

        Δε διαφωνώ με όλους τους παραπάνω, κρίμα τόσος ήλιος να πάει χαμένος. Αλλά κλείστε τα μάτια και σκεφτείτε ένα μέλλον όπου τα 3 ή τα 4 ευρώ της καφετέριας θα ήταν η διαφορά ανάμεσα σε μια νηστική και μια χορτάτη οικογένεια. Μετά σκεφτείτε τι πρέπει να κάνουμε για να μη βγει αληθινό αυτό το μέλλον. Γνώμη του Στουρνάρα είναι να περάσουν τα μέτρα και να έλθει το χρήμα της δόσης, αυτό λέει. Κάποιος μπορεί να διαφωνεί, αλλά είναι άκυρο να λέει ότι οι Έλληνες ήδη πεινούν και να υπονοεί ότι πάθαμε ότι ήταν να πάθουμε. Πάντα υπάρχουν και χειρότερα πιθανά ενδεχόμενα για το μέλλον και η απραξία θα τα κάνει όλο και πιθανότερα.

  24. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 23/10/2012 08:43:43

    ο τρίτος κύκλος του σήριαλ "Μνημόνιο για Ολους¨"!!!

  25. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 24/10/2012 05:25:07

    Eίναι δυνατόν , είναι λέγω δυνατόν, ο υπουργός που υποτίθεται ότι ακόμη
    διαπραγματεύεται σκληρά με τους δανειστές της Πατρίδας μας τους όρους
    που αυτοί θέτουν , είναι δυνατόν, να τους λέγει ότι "αν δεν μας τα δώσετε
    (τα 31,5 δις ευρώ) , θα πεινάσουμε ! ! !

    Τι είδους διαπραγμάτευση είναι αυτή ; Μήπως ο ανεπαρκέστατος αυτός
    υπουργός ελπίζει να τον ... λυπηθούν οι δανειστές μας , αφού θα πεινάσει ;

    Γιατί δεν τον διώχνει αμέσως ο πρωθυπουργός ;

    • J. Van Helsing avatar
      J. Van Helsing @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 24/10/2012 18:26:09

      Σωστη παρατηρηση!

  26. Κικι τουρλουκη avatar
    Κικι τουρλουκη 09/01/2013 22:55:34

    K. Στουρναρας,
    Έχετε ζήσει με 560 ευρω το μήνα ; Αμφιβάλλω εάν ξέρετε πως μπορεί ένα άτομο να τα βγάλει πέρα ,γιατι δεν δοκιμάζεται εσείς να ζήσετε για ένα μήνα με 560ευρω .
    Όσον αφορά το φορολογικό χολαινει τόσο πολυ που νομίζω ότι χρειάζεστε οικονομικούς απο άλλες χώρες να σας το λύσει είστε τελείως άσχετοι και δημιούργητε κανόνες που εκφράζουν δικτατορία πλαίσια .Αυτος ειναι ένας λόγος που το σύστημα δεν λειτουργεί και ούτε πρόκειται να λειτουργήσει .Σκεφτητε η δανείστητε σύστημα τα χωρών που το φορολογικό τους ειναι δημοκρατικό και σωστο.Μην δημιούργητε σύστημα τα και κανόνες που οδηγούν τον πολίτη στη διαφθορά και την αγανάκτηση .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.