#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/05/2010 20:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στον Αντώνη Σαμαρά προσδοκά πλέον ο κόσμος

 

Το έγραψα και στον διάλογο που γίνεται με αφορμή την σημερινή δήλωση του Αντώνη Σαμαρά (http://www.antinews.gr/?p=43370) και το επαναλαμβάνω κι εδώ:

Είναι πολύ ευχάριστο που ακόμα και όσοι εκ των αναγνωστών μας χρησιμοποιούν ασύρματο πληκτρολόγιο για να μην κουνιούνται από τον καναπέ προτρέπουν τον Αντώνη Σαμαρά να τα σπάσει όλα.

Κατανοώ επίσης απολύτως την αγωνία του παλαιοκομματικού έρματος της ΝΔ που επιδίδεται τις τελευταίες ώρες σε έναν αγώνα για να μην δημιουργήσει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης «προσκόμματα» στην εφαρμογή των μέτρων που ζητά η τρόικα - επειδή έτσι «θα δημιουργήσει σοβαρά θέματα με τους εταίρους μας στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα και θα παρουσιάσει τη ΝΔ ως λαϊκιστικό κόμμα». Χαρακτηριστική ήταν η τοποθέτηση πρώην υπουργού και βουλευτή της ΝΔ στη Β’ Αθήνας, που ζήτησε λίγη ώρα πριν τη δήλωση του Αντώνη Σαμαρά, να στηριχθεί ο Γιώργος Παπανδρέου, όπως στηρίχθηκε… ο Κωνσταντίνος Καραμανλής το 1974! Κάποιοι φοβούνται και δεν το κρύβουν ότι η ΝΔ θα συμπορευθεί με τη λαϊκή δυσαρέσκεια…  

Από την άλλη πλευρά , στελέχη φίλα προσκείμενα στον Αντώνη Σαμαρά, αντιτείνουν ότι «αν δεν συμπαρασταθούμε αυτή τη στιγμή σε όσους πλήττονται από αυτά τα μέτρα, θα τους απογοητεύσουμε και το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει απρόσκοπτα να καταρρακώνει την κοινωνία μας. Οφείλουμε να σταθούμε στο πλευρό των Ελλήνων και των ανθρώπων που βλέπουν η ζωή τους να αλλάζει προς το χειρότερο μέσα σε λίγους μήνες, λόγω της ολιγωρίας και των κακών επιλογών της κυβέρνησης». Οι ίδιοι μάλιστα δεν κρύβουν την ικανοποίησή τους για τα όσα δήλωσε ο Πρόεδρος του κόμματος μετά την ανακοίνωση των μέτρων. 

Εμείς δεν θα πούμε στον πρόεδρο της ΝΔ τι να κάνει. Επειδή όμως γνωρίζουμε καλά και σε βάθος χρόνου ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι (και με αυτήν την σειρά)

Πρώτον, Έλληνας πατριώτης

Δεύτερον, υπεύθυνος πολιτικός

Τρίτον, καταρτισμένος οικονομολόγος με βαθιές γνώσεις της διεθνούς οικονομίας,

είμαστε σίγουροι ότι θα πράξει αυτό που απαιτούν η κρισιμότητα των περιστάσεων, το Εθνικό Συμφέρον και η Αξιοπρέπεια, το ηθικό στοιχείο που τόσο λείπει από τους καιρούς μας και τα συμφέροντα του δύσμοιρου και ταλαίπωρου μέσου Έλληνα που δεν φταίει σε τίποτα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonymous avatar
    Anonymous 02/05/2010 20:53:35

    Ο υπουργός είναι ο Χατζηδάκης που μας τον έδιξε το Μέγκα δίπλα στον Σαμαρά

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Anonymous 02/05/2010 22:03:08

      Αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ μας ανακοινώνει η υπάλληλος του Αλαφούζου κυρία Τριανταφύλλου Έλλη ότι ο Σαμαράς δεν πρέπει να ακούσει την λαϊκή δεξιά (μαμά μου ο μπαμπούλας) και να πει ναι "στην προώθηση" των μέτρων" γιατί δεν υπάρχουν λέει άλλες λύσεις.

      • Lgz avatar
        Lgz @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 02/05/2010 22:07:56

        τα ίδια κι ο Λιαρέλης νωρίτερα στον αντ1
        (όχι τόσο ανοιχτά βέβαια)

        αυτή τη Λαϊκή Δεξιά είναι που φοβούνται
        όπως και στις εσωκομματικές

        αυτή η Λαϊκή Δεξιά ήταν που έκανε το ρυάκι ποτάμι

        που πίστεψε στην Ελπίδα της Ελλάδας

        Αντώνη αν το πιστέψεις κι εσύ για δεύτερη φορά
        θα πάμε μαζί προς την Ελλάδα της Ελπίδας

      • Kostas avatar
        Kostas @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 03/05/2010 13:24:44

        Ο μηχανισμός μας κρατά έξω από το νερό για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Συνεπώς, ο Σαμαράς πρέπει να πει ΝΑΙ για το καλό της χώρας. Ανεξαρτήτως των ευθυνών του ΓΑΠ αυτή τη στιγμή προέχει η διάσωση της χώρας.

        Αλλά θα πρέπει να απαιτήσει και τη συνεργασία του Παπανδρέου στην διαμόρφωση μίας κοινής αναπτυξιακής ατζέντας που θα υποστηριχτεί και από τα δύο κόμματα. Πρέπει σε αυτά τα χρόνια να περιορίσουμε όσο δυνατόν την ύφεση και την ανεργία και κυρίως να προετοιμάσουμε την ανάπτυξη.

        Η συμφωνία και η συνεννόηση ανάμεσα στους δύο είναι πέρα για πέρα απαραίτητη. Η χώρα θα χρειαστεί πάνω από 6-7 χρόνια συνεπή διακυβέρνηση. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι σε 3,5 χρόνια το πλέον πιθανό είναι ο Σαμαράς να αναλάβει. Πρέπει λοιπόν να υπάρξει συνέχεια και συνέπεια στην διακυβέρνηση της χώρας (αλλιώς η χώρα δεν θα τα καταφέρει) και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με συνεννόηση ανάμεσα τους.

        Τέλος, είναι άκρως αναγκαίο να υπάρξει αίσθημα δικαίου. Πρέπει να τιμωρηθούν οι ένοχοι και από τις 2 πλευρές (γιατί οι ένοχοι υπάρχουν και είναι εκατέρωθεν). Και αυτό μπορεί να διασφαλιστεί μόνο με συνεργασία ανάμεσα σε ΓΑΠ και Σαμαρά.

        Ελπίζω και οι δύο να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

    • maestros avatar
      maestros @ Anonymous 03/05/2010 00:35:35

      ΜΑ ΚΑΛΑ, ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ;

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/05/blog-post_03.html

  2. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 02/05/2010 20:57:24

    ΌΛοι ξέρεουν πλέον οτι εκτος απο την Αγία Οικογένεια πιέζει υπερε των μρετρων και ο Αβραμόπουλος.

    Ποιός, ο κ. Τίποτα.

    Γιατί άραγε; Θυμάται κανένας τίποτα απο την θητεία του στο Υγείας;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ παλιός αναγνώστης 02/05/2010 21:00:24

      Αυτό για τον Αβραμόπουλο είναι όντως έτσι;
      Γιατί, αν είναι....

      • παλιός αναγνώστης avatar
        παλιός αναγνώστης @ Κώστας Ροδινός 02/05/2010 21:02:10

        Ακριβώς, ετσι. Πάρε έναν δημοσιογράφο και ρώτα

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 02/05/2010 21:09:13

        Περιμένατε τίποτα καλύτερο από τον συγκεκριμένο;

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ παλιός αναγνώστης 02/05/2010 21:58:14

      Όχι θυμόμαστε από τότε που ήταν δήμαρχος τα χρέη και τα ...κάγκελα που άφησε.

      • tzager avatar
        tzager @ Αγανάκτηση 02/05/2010 22:52:37

        Ναι..: Τώρα σας βρώμισε ο Mr totally nothing;

        Ωραία αρχίσαμε! Η ΝΔ είναι μία ωραία ατμόσφαιρα..!

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Αγανάκτηση 02/05/2010 23:50:08

        Μόνο για πρόεδρος κάνει και θα του αρέσει γιατί θα έχει μεγαλεία και δεν θα είναι υπεύθυνος για τίποτα. Κι αυτό μόνο και μόνο επειδή είχε την εξυπνάδα να στηρίξει Σαμαρά.

  3. kourdistoportokali avatar
    kourdistoportokali 02/05/2010 21:00:31

    Κι όμως υπάρχει ένας Ελληνας που η Ιστορία, αυτές τις μαύρες μέρες, του δίνει μια δεύτερη ευκαιρία ν αποδείξει οτι είναι πραγματικός ηγέτης κι οχι φτερό στον άνεμο.

    Είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

    Ο σημερινός αρχηγός της ΝΔ έχει μια ιδανική ευκαιρία ν αποδείξει οτι πήρε τα μαθήματα που του έδωσε η ζωή.

    Οτι τα πέτρινα χρόνια της μοναξιάς έσταξαν μοναδική σοφία στο μεδούλι του.

    Και στη τελική ανάλυση, οτι φοράει παντελόνια και είναι έτοιμος να θυσιασθεί για την πατρίδα του.

    Δεν είναι δυνατόν σ ενα απο τα πιο πλούσια οικόπεδα της γης να κάνει κουμάντο του ΔΝΤ.

    Δεν αξίζει αυτή η ξεφτίλα στους Ελληνες πολίτες.

    Κι αυτό γιατί όλοι εμείς, δεν κλέψαμε το δημόσιο χρήμα, δεν πήραμε μίζες, δεν γλεντήσαμε στο μεγάλο πάρτυ των νταβατζήδων.

    Γιατί θα πρέπει ο Ελληνας πολίτης να πληρώνει τα γαμήσια των καθαρμάτων και κανένα απ αυτά τα καθάρματα να μην βρίσκεται αυτή τη στιγμή κρεμασμένο απο τους όρχεις στη πλατεία Συντάγματος;

    Ο Αντώνης Σαμαράς, έχει μια ακόμη μοναδική ευκαιρία - απο τη συνήθως φειδωλή Ιστορία-να αφήσει το σημάδι του στην Ιστορία.

    Μόνο που δεν θέλουμε άλλα λόγια.

    Θέλουμε έργα.

    Και το πρώτο που πρέπει να κάνει ο Αντώνης Σαμαράς-πέρα απο το να πει ένα τεράστιο ΟΧΙ στα μέτρα της κυβέρνησης-είναι να κρεμάσει τα (γαλάζια) καθάρματα σε κοινή θέα και σε ζωντανή μετάδοση.


    Είναι αστείο με τόσα γαλάζια αρπακτικά γύρω του, να διαγράφεται μόνο Παυλίδης.

    Εκτός κι αν στους υπόλοιπους πάρει το σκαλπ και το περιφέρει ανα την Ελλάδα...

    • anonymous avatar
      anonymous @ kourdistoportokali 02/05/2010 21:18:51

      Εσύ Κουρδιστέ έχεις βάλει το λιθαράκι σου σε αυτή την κατάσταση που ζούμε σήμερα. Εσύ κι φίμωτρος.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ anonymous 02/05/2010 22:07:29

        Aτομα που στηριξαν το πραξικοπημα του Δεκεμβριου 2008 για τη χρεωκοπια της Ελλαδος και την ανοδο του ΓΑΠ δεν ειναι και τα πλεον καταλληλα για να δωσουν γραμμη στη ΝΔ.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ kourdistoportokali 02/05/2010 22:03:08

      Όπως βλέπεις κουρδιστέ ο Σαμαράς δεν έχει ΜΜΕ. Σπρώξε λοιπόν και συ όσο μπορείς για να δεις και έργα.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ kourdistoportokali 02/05/2010 23:00:17

      Στην Ελλάδα είμαστε λίγοι και καλά γνωριζόμαστε.
      Και τα προεκλογικά κουρδιστά υμνολόγια στον "λεφτά υπάρχουν" θυμόμαστε και τα ενσταντανέ με ΓΑΠ στην Πάρο.
      Πολύ κακομαγειρεμένο το κουτόχορτο...
      Τελικά το όπου φυσάει ο άνεμος είναι βασικό μάθημα...

    • Φελάχος avatar
      Φελάχος @ kourdistoportokali 02/05/2010 23:03:09

      Σάλτα κι απαυτώσου κουρδιστοτέτοιε.
      Έγλυφες επί μήνες κι εσύ κι ο Παπατζών τον ΓΑΠ.
      Κρυφτείτε καλά τις μέρες που έρχονται γιατί σας ξέρουμε.

  4. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 02/05/2010 21:03:31

    Αντώνη,ειλικρινά σου εύχομαι ν'άχεις την Θεία Φώτιση.

  5. Φελάχος avatar
    Φελάχος 02/05/2010 21:06:15

    @FactorX

    Θα «είμαστε σίγουροι ότι ο Σαμαράς έπραξε αυτό που απαιτούν η κρισιμότητα των περιστάσεων» όταν ακούσουμε το ΟΧΙ από τα χείλη του.
    Σήμερα το αφησε να αχνοφανεί.Αν το κάνει και στη Βουλή θα μείνει στην ιστορία.
    Αν μπεί στον κύκλο των "συνετών" του ΝΑΙ, θα καταχωρηθεί κι αυτός μαζί με τους κιοτήδες Μητσοτακαίους και τον χαμαιλέοντα Καρατζαφέρνη.

  6. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 02/05/2010 21:10:39

    Τρείς εναλλακτικές έχει: Ναι, όχι, αποχώρηση από τη Βουλή. Λευκό δεν γίνεται, "το πιό βαθύ καζάνι της κόλασης το φυλάνε για όσους αρνούνται να επιλέξουν στρατόπεδο σε επόχή Κρίσης" (Δάντης Αλιγκιέρι). Το πρώτο, παρέα με ΠΑΣΟΚ ("εθνική ενότητα" κτλ). Το δεύτερο παρέα με ΣΥΡΙΖΑ. Το τρίτο παρέα με ΚΚΕ. Για ΛΑΟΣ αδυνατώ να προβλέψω, Κωλοτούμπας είναι αυτός.
    Με άλλα λόγια, το ναί είναι ο Μηχανισμός στήριξης ως έχει, το όχι η απόρριψη του (μπορεί να ξεκαθαρίσει τι αντιπροτείνει, άλλο μηχανισμό - νομίζω αυτό θα έλεγε - ή επαναδιαπραγμάτευση χρέους), η αποχώρηση είναι είτε ολική απόρριψη κάθε μηχανισμού (ΚΚΕ) είτε ισορροπισμός.
    Νομίζω θα κάνει το δεύτερο, το όχι, με υη λογική που είπα (αντιπρόταση γιαβελτιωμένο μηχανισμό). Μια που το έχετε κάνει τόσο σημαντικό θέμα, αν τυχόν πέσω έξω, η τιμωρία που θα βάλω στον εατεό μου είναι να μη ξαναγράψω σχόλιο.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 02/05/2010 21:14:09

      Εννούσα ότι το όχι μπορεί να έχει διττό νόημα και θα έπρεπε οπωσδήποτε να το ξεκαθαρίσει. Η πρόταση "επαναδιαπραγμάτευσης" - ή πτώχευσης - ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ στηρίζει τους οίκους που κερδοσκοπούν με τα CD's.

    • παλιός αναγνώστης avatar
      παλιός αναγνώστης @ Sic transit gloria mundi 02/05/2010 21:18:10

      πριν σταματήσεις να γραφεις μας εξηγείς τι θες να πεις μη σε χάσουμε και δεν προλάβουμε να καταλάβουμε

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ παλιός αναγνώστης 02/05/2010 21:19:27

        Προβλέπεις λοιπόν ότι θα σταματήσω;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ παλιός αναγνώστης 02/05/2010 21:45:58

        Φυσικά, για όσους ανήκουν στον πολιτικό χώρο της ΝΔ, κατά την ταπεινή γνώμη μου, το πιό σημαντικό είναι η γραμμή του Ευρωπαικού Λαικού Κόμματος για την ουσία του θέματος, και όχι άν θα πεί ναί η όχι η ΝΔ.
        Αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν με αφορά.

  7. effie B. avatar
    effie B. 02/05/2010 21:21:28

    Ο Αντωνης Σαμαρας θα πει ΟΧΙ!!!!!
    Ειναι η μοναδικη του ευκαιρια να:
    1. "αποστασιοποιηθει απο αυτο που ονομαζεται παλια ΝΔ και στην πραγματικοτητα αντιπροσωπευει το παλιο και το σαπιο
    2. να βαλει τα θεμελια ενος υγιους δεξιου Ευρωπαικου κομματος
    3. να αποτελεσει την εναλλακτικη λυση που γρηγορα θα αναζητηθει
    4. να στηριξει τους δοκιμαζομενους Ελληνες
    5. να σωσει την χαμενη τιμη της Πατριδας μας.

    Δεν μπορει να πει ναι γιατι:
    1. Θα αποδεχτει τις τεραστιες ευθυνες του παρελθοντος που βαραινουν το κομμα της ΝΔ σαν να ηταν και αυτος μερος του εγκληματος
    2. Θα στερηθει του δικαιωματος να απομακρυνει και να τιμωρησει τους ενοχους "συντροφους"
    3. Θα γινει συνενοχος του Πασοκ στη συνεχεια του δραματος

    Για ολους τους παραπανω λογους, ο Αντωνης Σαμαρας
    θα πει ΟΧΙ!!!!!

    Υ.Σ. και κατι τελευταιο -παρμενο απο τα '33 θραυσματα' του e.e. cummings:
    "οι ηγετες πυρπολουν τις γεφυρες προτου τις διασχισουν"

  8. Μελισσα avatar
    Μελισσα 02/05/2010 21:25:16

    ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ

  9. mara avatar
    mara 02/05/2010 21:40:05

    Θα το πεί το ΟΧΙ!!! Το θέμα πλέον είναι ηθικό. Δεν μπορεί να μας γράψει.... Εμείς ψηφίσαμε ΗΓΕΤΗ και ΗΓΕΤΗ θέλουμε.
    Είναι η μόνη ελπίδα αυτή την στιγμή και το ξέρει.
    Αλλιώς... βλέπω τον κόσμο να γυρίζει πολλά χρόνια πίσω, στην περίοδο λίγο πρίν την χούντα και να φωνάζει "....δεν υπάρχει μωρέ κανένας αξιωματικός να τους ΔΕΣΕΙ...." Αλλά για να μην λέμε τέτοια.. αυτές τις ώρες, πιστεύω ότι, την Τετάρτη θα σταθεί παλληκάρι!!!!

    • asterix avatar
      asterix @ mara 03/05/2010 01:15:38

      εγω τον αξιωματικο θελω...

      • mara avatar
        mara @ asterix 03/05/2010 01:24:58

        Άσε... μην το πολυμελετάμε, όχι τίποτα άλλο δεν ξέρουμε και τί είδους αξιωματικός θα είναι. Έλληνας ή τύπου... Γιωργάκη.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ asterix 03/05/2010 14:02:03

        Υπάρχει και ο μονόχειρας αξιωματικός, με το τσαντάκι. Απαραίτητος πάντα, όταν νοσταλγούν άλλους αξιωματικούς, με πουλάκι.

  10. popolaros avatar
    popolaros 02/05/2010 21:48:05

    ΑΝΤΩΝΗ
    ΑΝΤΩΝΗ
    σε αντίθεση με τον ολίγιστο που θα μας κυβερνά για λίγους μήνες ακόμα, εσύ φρόντισε να είσαι αρεστός στους Έλληνες και όχι στους ξένους.
    Για αυτό άσε τα λαικά κόμματα,ευρωπαικά κόμματα και λοιπά αποκόμματα και στρέψε την προσοχή σου στα ελληνικά αναχώματα.

  11. Steve!!__ avatar
    Steve!!__ 02/05/2010 21:49:13

    Συμφωνώ απόλυτα με την effie B δεν πρέπει να πει ναι, πρέπει να πει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΧΙ για να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τον λαό, για να μπορέσει να του δώσει ελπίδα, για να μην γίνει συμμέτοχος στο έγκλημα που έκανε το πασοκ, γιατί επιτέλους η Ελλαδά πρέπει να βρει έναν ηγέτη με κότσια!!!

  12. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 02/05/2010 21:52:43

    Αρεστός! Όλοι αρεστοί ήθελαν να είναι, και φθάσαμε εδώ που είμαστε!

  13. smoking area avatar
    smoking area 02/05/2010 21:58:52

    Παρακολουθω τη συζητηση για την ενδεχομενη σταση του Σαμαρα και πραγματικα αδυνατω να κατανοησω τι εννοουν οι φιλοι σχολιαστες οταν καλουν τον Σαμαρα να πει οχι.
    Τα δεδομενα του προβληματος ειναι τα ακολουθα.
    Η κεντρικη ιδεα στο προγραμμα που ανακοινωθηκε ειναι η μειωση του κοστους λειτουργιας του Δημοσιου, ωστε το Δημοσιο να μην εχει αναγκη τον δανεισμο για να καλυψει μισθους και συνταξεις.
    Η χωρα εχει αναγκη τα χρηματα που θα δανεισει ο μηχανισμος ΕΕ-ΔΝΤ και τα εχει αναγκη αμεσα.
    Το προγραμμα που ανακοινωθηκε ειναι ελλιπες οσον αφορα την αναπτυξιακη προοπτικη της οικονομιας, και πιθανον ατελες σε σχεση με την επιτευξη του στοχου μηδενισμου του ελλειματος εντος τριετιας. Θα χρειαστει βελτιωση και στη μια και στην αλλη κατευθυνση.
    Η Ελληνικη κριση και οι προσπαθειες αντιμετωπισης της ειναι κεντρικο θεμα στα διεθνη ΜΜΕ και αυτο επηρρεαζει τοσο την θεση της χωρας στο οικονομικο περιβαλον οσο και τη σταση των κομματων στο εσωτερικο πολιτικο περιβαλλον.
    Η αντιπολιτευση και δη η Αξιωματικη εχει σημαντικο ρολο να παιξει ελεγχοντας οχι μονο την κυβερνηση αλλα συνολικα το που πηγαινει η χωρα.
    Ο Σαμαρας δεν εχει ακομη διαμορφωσει εναν κομματικο μηχανισμο με την προσωπικη του σφραγιδα, στερειται ενος πολιτικου εργαλειου για να περνα την πολιτικη του γραμμη.
    Επιπλεον δεν εχει κανενα ΜΜΕ με το μερος του αυτη τη στιγμη τουλαχιστον.
    (σε συντομο χρονο θα εχει αν θυμηθουμε την ιστορια του ΓΑΠ.

    Το συμπερασμα ειναι πως ο Σαμαρας ειναι υποχρεωμενος να σταθμισει πολλους παραγοντες πριν αποφασισει (με κυριους κατα τη γνωμη μου την πολιτικη του αυτοσυντηρηση και την δυνατοτητα να διατυπωνει και στο μελλον "αξιοπιστο" πολιτικο λογο). Η πρωινη του δηλωση ηταν μια εξαιρετικη δηλωση.

    Αν ολη η συζητηση εχει να κανει με το να μην χρεωθει ...συνενοχη στις επιλογες της κυβερνησης, το θεωρω πολιτικα θεμιτο απο τη στιγμη που οι επιλογες αυτες θα προχωρησουν και "καποιοι" θα καταγραψουν τις διαφωνιες τους.

    Αν ομως η συζητηση γινεται για να ανατραπει η ιδεα για τον περιορισμο του Δημοσιου και κατα συνεπεια να βρεθει η χωρα στο αμεσοτατο μελλον σε αδυναμια πληρωμων, τοτε εκτιμω πως "καποιοι" ποδοσφαιροποιουν κρισιμα πολιτικα ζητηματα και απαιτουν απο τον ηγετη τους την πολιτικη καλυψη του φανατισμου τους σαν αντιπαροχη της ψηφου του Νοεμβρη.
    Ο Σαμαρας ομως δεν βγηκε με αντιπαροχη...

    • Baroso avatar
      Baroso @ smoking area 02/05/2010 22:39:25

      Bravo! επιτέλους μια σοβαρή, υπέυθυνη και νηφάλεια αντιμετώπιση του θέματος.

    • effie B. avatar
      effie B. @ smoking area 02/05/2010 22:45:26

      Λυπαμαι πολυ αν καταλαβες το τελευταιο.
      Μπορουσαμε και μονοι μας και δεν χρειαζομασταν κανενα ΔΝΤ.
      Η κα. Μερκελ σε αποψινες της δηλωσεις ειπε αυτο ακριβως:
      "το κακο παραδειγμα της Ελλαδας με την εμπλοκη του ΔΝΤ θα γινει παραδειγμα προς αποφυγη για αλλες χωρες της Ευρωζωνης με παρομοια προβληματα". Αυτοι γιατι θα πορεσουν και μεις οχι?

      • smoking area avatar
        smoking area @ effie B. 02/05/2010 22:53:33

        Πιθανον να μπορουσαμε , "όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί".
        Τωρα πλεον δεν μπορουμε, και γιαυτο φταιει ΚΑΙ η Μερκελ.

  14. iketis avatar
    iketis 02/05/2010 22:04:16

    Αν ο Σ. πει ΝΑΙ, έστω ΕΜΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ,
    αν προβάλει ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ «προκειμένου να μη χαθεί η διεθνής αξιοπιστία της χώρας, είμαι αναγκασμένος να….»,
    αν αποδεχθεί τη ΣΤΥΓΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ αυτών που ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και του διεθνούς συνδικάτου του εγκλήματος,
    ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/05/2010 22:05:02

    Εχω ξαναγραψει οτι η ιστορια της παραταξης ειναι ιστορια ευθυνης και αυτο δεν εχει σχεση με παλαιοκομματικους η νεοφιλελευθερους.
    Ας σκεφθει ο Σαμαρας τι θα εκανε ο Ευαγγελος Αβερωφ.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ψυχραιμια 02/05/2010 22:19:22

      Συμφωνώ. Οσοι πιστεύουμε πως ένα ΝΑΙ σημαίνει αποδοχή στο εφιαλτικό πρόβλημα δανειακής ρευστότητας που αντιμετωπίζει, με ευθύνη του αστείου ΓΑΠ η Ελλάδα,και δεν πιστεύουμε πως το ΝΑΙ είναι άφεση αμαρτιών στα εγλήματα ΓΑΠ είμαστε οι λιγότεροι εδώ.

      Είναι ναι στην είσοδο χρημάτων από την μόνη πηγή που δυστυχώς υπάρχει.
      Δεν είναι ναι στα επαχθέστατα μέτρα.
      Δεν είναι ναι στις προκρούστιες λογικές του Ταμείου.
      Δεν είναι ναι στα εγκλήματα του άσχετου μπλοφατζή Πρωθυπουργού.

      Και πάντως ό,τι και αν αποφασίσει ο Αντώνης πρέπει να συνδυαστεί με μαζική εξολόθρευση των παράσιτων της Κεντροδεξιάς. Με πρώτη τη φίλη του Χριστοφοράκου και δεύτερους τους υπουργούς ολετήρες της 5ετίας.
      Στο παρόν site η παραπάνω άποψη είναι μειοψηφική.Υπερτερούν σημαντικά οι φωνές του ΟΧΙ.
      Οπως και να χει ο Αντώνης είναι στις καρδιές μερικών από μας και από τη δική μου δεν τον βγάζει τίποτα και κανείς.

  16. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 02/05/2010 22:12:19

    Ο Αντώνης θαρρώ πως δεν μπορεί να συναινέσει στην καταρράκωση της Εθνικής μας Αξιοπρέπειας!
    Το ότι δέχεται αφόρητες πιέσεις είναι παραπάνω από βέβαιο. Το ότι περιμένουν οι υπεύθυνοι της τραγωδίας πολιτικοί και οι συνυπεύθυνοι εργολάβοι των ΜΜΕ αποκλειστικά τη δική του συνηγορία, ως μάννα εξ ουρανού, είναι επίσης αυτονόητο!
    Το ότι όμως είναι φτιαγμένος από σπάνια και ανθεκτικά μέταλλα, είναι αυταπόδεικτο από την πορεία του! Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι η πανηγυρική δικαίωσή του, τον περασμένο Νοέμβρη, είναι άσχετη με αυτά;
    Η προσδοκία σήμερα του Ελληνικού Λαού, πλην κλεφτών και προσκυνημένων πολιτικών και των παπαγάλων τους, είναι μία και μοναδική για να μην χαθεί και η τελευταία μας ελπίδα και αφορά μόνο στο βροντερό ΟΧΙ του Αντώνη.
    Μια στιγμή στη ζωή του ανθρώπου, είναι αρκετή για να τον στείλει πολύ ψηλά ή να τον καταβαραθρώσει! Του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, πως θα πράξει εκείνο που του λέει η συνείδησή του και η περηφάνια του!

  17. t avatar
    t 02/05/2010 22:17:17

    Greece has just expressed its appreciation of bankers and the European Commission, who as of noon today run the country, by blowing up an Athens HSBC branch.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ t 03/05/2010 08:21:23

      Και λίγο ήταν

  18. ΤΖΕΦΡΥ,παιδι με συνδρομο DOWN avatar
    ΤΖΕΦΡΥ,παιδι με συνδρομο DOWN 02/05/2010 22:18:26

    ΣΚΑΙ,ΜΕΓΚΑ,ΑΝΤ1,ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ(ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΤ3) ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥΣΤΙΚΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

    ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!

  19. t avatar
    t 02/05/2010 22:20:41

    http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_2726.html
    .

  20. ΑΝΤΙ avatar
    ΑΝΤΙ 02/05/2010 22:21:59

    ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Η ΝΔ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΔΝΤ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΙΛΗΘΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ Η ΗΔΗ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΜΕΝΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΑΝΤΙ 02/05/2010 22:59:02

      Και σεις που λετε ναι, μπορειτε να μου πειτε που σταματαει η κατρακυλα? Γιατι ο εφιαλτης εχει και συνεχεια, πολυ σκληρη μαλιστα....

      • smoking area avatar
        smoking area @ effie B. 02/05/2010 23:04:17

        Συμφωνω απολυτως, απλως το προβλημα δε λυνεται ...ξορκιζοντας το.
        Και γιαυτο με ενδιαφερει η γνωμη του Σαμαρα και οχι του ΚΚΕ.

    • tzager avatar
      tzager @ ΑΝΤΙ 02/05/2010 23:06:11

      Να πάνε στον ψυχολόγο τους...

  21. smoking area avatar
    smoking area 02/05/2010 22:23:39

    τα ειπες ολα

  22. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 02/05/2010 22:23:43

    Από τη σημερινή δήλωση Σαμαρά προκύπτει ότι έχει καταλήξει σε μία συγκεκριμένη θέση για έξοδο από την κρίση, ένας άξονας της οποίας είναι η αξιοποίηση της περιουσίας του Δημοσίου. Από την άλλη η δήλωση "Διαφώνησα με την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί.Σήμερα μοναδική μου έγνοια είναι η εφαρμογή πολιτικών που θα μας βγάλουν από αυτή τη μέγγενη μια ώρα αρχύτερα." είναι αλήθεια ότι είναι αμφίσημη. Επομένως τίθεται το ερώτημα τί επιβάλλεται ο Σαμαράς να ακολουθήσει έχοντας υπόψη και την υπεροψία του ΓΑΠ, όπως μαρτυρεί και η δήλωσή του ότι αισθάνθηκε "την μοναξιά της εξουσίας": Να συμφωνήσει ο Σαμαράς ελπίζοντας ότι ο ΓΑΠ θα ασπαστεί τις απόψεις του ή να αρνηθεί όχι όμως αντιδραστικά αλλά αιτιολογημένα καταθέτοντας ένα οικονομικό μοντέλο εξόδου από την κρίση; Αν ο Σαμαράς αμφιταλαντεύεται είναι τυχερός, γιατί η απόφαση ΓΑΠ να δεχθεί τους Αρχηγόύς των κομμάτων μετά και όχι πριν τη διαπραγμάτευση συνιστά επαρκές δείγμα του τί περιμένει τον Σαμαρά και τις ιδέες του, εάν συμφωνήσει. Ενδεικτικό δε του κατά πόσο μπορεί κανείς να βασιστεί σε συμφωνίες με το Καθεστώς ΓΑΠ είναι η πρόσφατη δήλωση Κατσέλη ότι "Ποτέ κανείς στο ΠΑΣΟΚ δεν είπε προεκλογικά ότι λεφτά υπάρχουν".

    • kkonstan avatar
      kkonstan @ Bodinus1576 02/05/2010 22:34:07

      Εγώ δεν βλέπω αμφισημιά... ξεκάθαρα είπε ότι:

      1) Διαφωνούσε όσο μπορεί να αποφευχθεί
      2) Δεν μπορεί να αποφευχθεί τώρα
      3) Τουλάχιστον να παλέψουμε να βγούμε γρήγορα.

      Κοινώς ναι στο ΔΝΤ θα πεί, με τον γνωστό μασίφ ξύλινο λόγο του.

      Άντε γειά.

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ kkonstan 02/05/2010 22:46:01

        Τότε δεν θα είχε κανένα λόγο να το χαρακτηρίσει ως μέγγενη. Εφόσον ξεκάθαρα-για σένα- αποφάσισε να πει ΝΑΙ θα τον συνέφερε να χρησιμοποιήσει ξύλινη γλώσσα και να μιλήσει για "αποφάσεις, που είναι επώδυνες αλλά απαραίτητες" κτλ. Δεν μπορεί να μιλάει την ο ίδιος την Κυριακή για μέγγενη και την Τρίτη να δίνει ψήφο στη μέγγενη. Σε τέτοιες περιπτώσεις προετοιμάζεις επικοινωνιακά το έδαφος "χρυσώνοντας το χάπι"

  23. anastasios avatar
    anastasios 02/05/2010 22:25:47

    Ελπιζω διπλα στον Αντωνη να βρεθουν ακομη μερικοι Ελληνες πρωτον και υπευθυνοι πολιτικοπι δευτερον γιατι ο" λεφτα υπαρχουν και ο θιασος του θα φυγουν νυχτα.

  24. 13 avatar
    13 02/05/2010 22:31:18

    Και γιατι να μη του πει οχι του Παπανδρεου,δε το καταλαβα!Αυτος δε μπορει να γραψει το ονομα του ακομη στα Ελληνικα και ο Χοντρος τον περιμενει στη γωνια και το ξερει.Αλλο ειναι το θεμα... οτι παιζει το σεναριο της προμελετημενης και ειλημμενης αποφασης η Ελλαδα να βρεθει στο χειλος της χρεοκοπειας για λογους ασυμμετρους μεταξυ τους.Υπο αυτο το πρισμα οποια κινηση κανει ο Σαμαρας θα ειναι και κινηση καθαρα τακτικης.Ο Αντωνης και παντελονια εχει και φιλους τον απλο κοσμο!

  25. Kennan avatar
    Kennan 02/05/2010 22:32:08

    Καλή η επανάσταση αλλά επειδή η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, ο Σαμαράς πρέπει να κρατήσει υπεύθυνη στάση. Εξάλλου με τη δήλωση του ότι το θέμα είναι να βγούμε όσο ποιο γρήγορα από τη μέγγενη, έχει ήδη πάει την κατάσταση ένα βήμα ποιο πέρα. Και μην βιάζονται ορισμένοι να του «φορτώσουν» το ΔΝΤ. Εδώ και μήνες, Ο Σαμαράς ωρύεται κατά του ΔΝΤ. Όμως οι φωνές του δεν εισακούστηκαν από τον ΓΑΠ. Ε… δεν θα του «φορτώσουν» και το ΔΝΤ τώρα. Διότι περί αυτού πρόκειται, προσπαθούν να τον πείσουν ότι εάν ψηφίσει υπέρ θα γίνει μέρος του προβλήματος. Πράγμα αστείο, διότι με την στάση του τους τελευταίους μήνες, απόδειξε το αντίθετο. Έτσι όπως τα έκανε το ΠΑΣΟΚ, δυστυχώς είναι αργά για τη λήψη άλλων πολιτικών. Δηλαδή εάν πει όχι θα είναι σωστός πολιτικός και δεν θα έχει «πουλήσει» τον λαό. Το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να «ρίξει» μια γροθιά στο μαχαίρι.

  26. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 02/05/2010 22:36:38

    Να συγκροτηση διεθνους κλασεως επιτελειο ελληνων τεχνοκρατων και νομικων για να διερευνησουν καθε ομολογο και οποια τυχον παρανομια και να ζητηση να εγερθουν αγωγες, να ζητηση εκλογες, να καταθεση στη πορεια λεπτομερες κυβερνητικο προγραμμα και να συγκροτηση σκιωδη κυβερνησι τεχνοκρατων.

  27. t avatar
    t 02/05/2010 22:38:55

    Ελευθεροτυπία
    Σοκ και πέος > Ο Καιρός
    http://www.enet.gr/
    .

  28. δεξιό;ς avatar
    δεξιό;ς 02/05/2010 22:39:36

    Προς κ.Χατζηδάκη, δεν μας ενδιαφέρει το "Ευρωπαϊκό" Λαικό Κόμμα, ως έλληνες δεξιούς=συντηρητικούς ή ότι θέλετε

  29. δεξιό;ς avatar
    δεξιό;ς 02/05/2010 22:42:13

    Προς κ.Χατζηδάκη, δεν μας ενδιαφέρει το “Ευρωπαϊκό” Λαικό Κόμμα, ως έλληνες δεξιούς/συντηρητικούς ή ότι θέλετε, όσον αφορά τα θέματα της Ελλάδας το ΕΛΚ είναι πάντα, και στο σύνολό τους εναντίον μας.
    Η Ελλάδα έπρεπε να είχε χρησιμοποιήσει την "επιλογή του Σαμψών" αποθανετο το Εθτ΄ρω μου μετά των ψευδο-εταίρων της ΕΕ, δηλ. των φονταμενταλιστών τού μονεταρισμού.

  30. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 02/05/2010 22:44:38

    Ψηφίζοντας ΝΑΙ, γίνεται μέρος του προβλήματος, για το οποίο δεν έχει ευθύνη.
    Με τι μούτρα θα βγαίνουν στελέχη στα διαπλεκόμενα κανάλια, να κάνουν κριτική στα μέτρα, τα επόμενα που θα έρθουν, αν έχουν συμφωνήσει στην πολιτική ΓΑΠ; Θα ψηφίσει ΝΑΙ και στα υπόλοιπα; Δεν έχουν τελειώσει ακόμα.
    Το σχέδιο βρίσκεται στα αρχικά του στάδια.
    Αν συναινέσει τώρα, πως θα διαφωνήσει μετά;
    Θα πει , επλανήθην, για το καλό της πατρίδας;
    Και μία πρόταση. Πρέπει εκείνος να "δώσει" , ο ίδιος, στεγνά ,μερικούς στην κρίση του λαού. Πρέπει να πάρει, μόνος του, μονομερή μέτρα για την Κοινοβουλευτική του ομάδα. Να δώσει εντολές να γυρίσουν πίσω στα καθηκοντά τους, μερικοί "αποσπασμένοι". Να μειωθεί ο αριθμός τους κατά 25-30%, με εντολή του, προς όλους τους βουλευτές. Να πάρει μερικές πρωτοβουλίες, μέσα στο κόμμα και ας χάσει και μερικά ψηφαλάκια. Έτσι και αλλοιώς δεν τους έβαλε εκείνος...

  31. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 02/05/2010 22:45:42

    Τον ΣΑΜΑΡΑ πιέζουν ασφυκτικά να υποστηρίξει τα απαράδεκτα αυτά μέτρα απο το Δ.Ν.Τ. ,με αντάλαγμα την ασυλία των υπευθύνων αυτής της κρίσης .
    Τώρα θε δείξη από τι πάστα είναι φτιαγμένος ,θα επικρατήσει η πίεση αυτών που θέλουν να διασωθούν η θα τους στείλει στα τάρταρα και θα συνταχθεί με τον λαό.
    Έφτασε η ώρα να μας δείξη εάν τα γονίδια της προγιαγιάς του Π.ΔΕΛΤΑ πέρασαν και σε αυτόν .

  32. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 02/05/2010 22:51:03

    Μερικοί μάλλον δεν έχουν καταλάβει ότι το ζήτημα πλέον δεν είναι αν θα ακολουθήσει ο κόσμος τον Σαμαρά, αλλά αν ο Σαμαράς ακολουθήσει τον κόσμο και δεν ξεμείνει πίσω!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Κάποιος. 02/05/2010 22:53:29

      Απολύτως σωστό.

  33. ΤΑΚΗΣ ΠΑΠ. ΠΥΡΓΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΠΑΠ. ΠΥΡΓΟΣ 02/05/2010 22:53:40

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΡΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.

  34. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 02/05/2010 22:57:43

    Συμφωνώ. Αυτό του λύνει και τα χέρια του Σαμαρά, καθώς πρέπει να φερθεί ως Ηγέτης και όχι ως Πρόεδρος κόμματος. Δεν έχει ανάγκη από ενδιάμεσους μηχανισμούς.

  35. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/05/2010 22:59:26

    Νομίζω ότι η αταλάντευτα υπεύθυνη πολιτική στάση ευδοκιμεί και έχει μεγάλη αξία σε ένα σχετικά σταθερό πολιτικό περιβάλλον. Εδώ έχουμε μια απίστευτη ρευστότητα, δραματικές εξελίξεις και απρόβλεπτα γεγονότα από μέρα σε μέρα-αν όχι και από ώρα σε ώρα. Αν π.χ.σε δύο μήνες έρθει το νέο πακέτο μέτρων, το "εγώ είχα προειδοποιήσει" ( έχοντας ψηφίσει "ναι")θα αποδυναμωθεί εντελώς εκ των πραγμάτων, κανείς δεν θα το θυμάται μέσα στον ορυμαγδό των εξελίξεων και, ενδεχομένως, να μην έχει και καμια σημασία.
    Μια κίνηση υψηλού ρίσκου, στις παρούσες συνθήκες, δεν απαιτεί τόσο την αποφασιστικότητα - που αξιώνουμε,όχι από φανατισμό ή ως φτηνή αντιπαροχή της ψήφου, αλλά από αίσθημα ασφυξίας και αδικίας - όσο διορατικότητα(συν τα άλλα στοιχεία του παζλ που δεν δημοσιοποιούνται).

  36. tiramola avatar
    tiramola 02/05/2010 23:00:21

    Κάνει μεγάλη εντύπωση η άγνοια ορισμένων οι οποίοι ζητούν από τον Σαμαρά να πει όχι.
    Διότι λέγοντας όχι θα πρέπει να παρουσιάσει εναλλακτικές.
    Στην πραγματικότητα μιλάμε για έναν ενοικιαστή οικογενειάρχη με παιδιά και άνεργη γυναίκα που έχει μείνει με 100 ευρώ όλα και όλα έχοντας εναποθέσει το μέλλον του στο θεό...
    Επείδή το μοντέλο Τσάβες που θα εξασφάλιζε τουλάχιστον ένα πιάτο φαί για όλους δεν περνάει καθόλου από το μυαλό του δεξιού Σαμαρά , η μοναδική εναλλακτική πρόταση θα ήταν η επαναδιαπραγματευση του χρέους με ότι αυτό θα σήμαινε για την πιστοληπτική ικανότητα Γερμανικών και Γαλλικών τραπεζών η υποβάθμιση των οποίων θα ήταν η αφετηρία ύφεσης για ολόκληρη την ΕΕ και πιθανόν να κατάληγε στην διάλυσή της δίνοντας μου και μένα το δικαίωμα να τον θεωρήσω δούρειο ίππο των ΗΠΑ αφού και αυτός όπως ο Παπανδρέου είναι αμερικανοσπουδαγμένος...
    Εξάλου για αυτό δημιουργήθηκε ο "μηχανισμός"στήριξης.

  37. Μάχος avatar
    Μάχος 02/05/2010 23:03:49

    Πριν μερικά χρόνια οι Τούρκοι κάλεσαν το ΔΝΤ για να δουν τα της οικονομίας τους που δεν πήγαινε καλά και αυτοί ήθελαν να μπουν στην Ευρώπη. Το ΔΝΤ πήγε, είδε και έκανε τις προτάσεις του (όπως καλή ώρα και εδώ). Όταν οι Τούρκοι διάβασαν αυτά που έπρεπε να κάνουν, έδιωξαν τους... "Ταμειακούς" και έκαναν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ. Αποτέλεσμα? Μετά από λίγο ξεπέρασαν τη μεγάλη κρίση και άρχισαν να συνέρχονται!!! Επειδή το νόμισμα έχει 2 όψεις, υπάρχει τρόπος να ξεφύγουμε αρκεί να πληρώσουν οι Τράπεζες, η Εκκλησία (τουλάχιστον να πληρώνεται το παπαδαριό από την αμύθητη περιουσία της Εκκλησίας), οι Δημόσιοι Μεγαλοεργολάβοι, οι Εφοπλιστές και όλοι αυτοί που ... φτειάχνονται στο Λονδίνο για να μας "σώσουν" δημιουργώντας νέο κόμμα!!!! Και όλοι εμείς που δεν έχουμε πιά, να δώσουμε τα λιγότερα που μπορούμε. Όσο για τον Σαμαρά είναι νέος, έχει μέλλον, έχει γνώσεις και μακάρι να πει ένα ωραίο ΟΧΙ. Γιατί το παιντί μας τέλειωσε. Αυτά είναι τα τελευταία του. Εκτός και αν είρθε γι' αυτό. Να μας ξεκάνει.

    • asterix avatar
      asterix @ Μάχος 03/05/2010 01:25:35

      θες φιλε να παιρνεις μισθο τουρκιας?να δεις γαι ποτε εξοικονομουνται τα χρηματα...κ ξεχνα δωρα πασχα κ χριστουγεννων αλλωστε εκει δεν εχουν χριστο....

  38. anonymous avatar
    anonymous 02/05/2010 23:17:59

    Για να συνέλθουμε από την κρίση πρέπει να σταματήσεις να πιπιλάς την καραμέλα που πιλιλάς.
    Τίποτε πιο πρωτότυπο δεν έχεις να πεις;

  39. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 02/05/2010 23:18:14

    Μόλις γράφτηκε στο Τρωκτικό ότι Στρως Καν και Ρεν ζητούν εθνική δέσμευση για τα μέτρα, που να υπερβαίνει τις διαχωριστικές γραμμές των κομμάτων. Έχουμε Jack-pot: THE WINNER TAKES IT ALL.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Bodinus1576 02/05/2010 23:29:37

      λογικό, έ ?

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 02/05/2010 23:31:35

        τους εξήγησε ο ΓΑΠ ότι το συμβούλιο των αρχηγών θα συνέλθει μετά την ... ψήφιση από τη Βουλή ? χαχαχαχα..

  40. GreenHorses avatar
    GreenHorses 02/05/2010 23:34:46

    Το ξαναγράφω ο Αντώνης πρέπει να βρει νέα πρόσωπα έξυπνα με γνώσεις τίμια από τον ευρύτερο πατριωτικό χώρο. Δεν τσουλάει η κατάσταση με πολλά υπάρχοντα στελέχη που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα. Δεν μπορεί να βγαίνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα και να μην απαντούν στους δημοσιογραφικούς όταν πάνε να τα φορτώσουν όλα στην ΝΔ, πρέπει με απλά περιεκτικά λόγια να δίνουν καίριες απαντήσεις αλλιώς να μην βγαίνουν και να κάτσουν σπίτια τους. Δεν μπορεί να μην μιλάνε για ολυμπιάδα για τιτλοποιήσεις του κινέζου για το της μίζας το κάγκελο του εξοπλιστικού του Κινέζου, ας εξηγήσουν ποιος δημιούργησε το πρωτογενές χρέος στην χώρα, γιατί όταν πήγε να πάρει μέτρα η ΝΔ στήριζαν οι ίδιοι στα παράθυρα ο γιωργάκης μας έλεγε λεφτά υπάρχουν και ότι θέλει εκλογές και οταν τις κερδίσει θα κρατικοποιούσε εθνική τράπεζα, ολυμπιακή, Σεμπο και δεν συμμαζεύεται!

  41. Φελάχος avatar
    Φελάχος 02/05/2010 23:34:54

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, το έγραψα από προχτές και οι δικές μου πηγές μέσα από τη Ρηγίλλης λένε πως αν δεν συναινέσει και ο Αντωνάκης , λεφτά η φράου Μέρκελ δε δίνει.

    Κι έτσι οι ΔΝΤούδες κάνουν συνένοχη και τη ΝΔ στο ξεπούλημα της χώρας.

    Μακάρι να διαψευσθώ και ο Αντώνης να τιμήσει τα κόκκαλα της γιαγιάς του Πηνελόπης Δέλτα.

  42. http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
    http://firiki2010.wordpress.com/ 02/05/2010 23:35:58

    Πρόβλεψη: Αν απαιτηθεί πλειοψηφία 3/5 ο Σαμαράς θα ψηφίσει ΝΑΙ και καλά θα κάνει διότι αυτή τη στιγμή θα ήταν καταστροφικό να μην αποδεχθούμε τον μηχανισμό. Αυτό το ΝΑΙ καθόλου δεν εμποδίζει τη ΝΔ να θέσει το ΠΑΣΟΚ προ των ευθυνών του για τη διαχείριση της κρίσης και για την δημιουρκία των διαρθρωτικών προβλημάτων της Ελληνικής Οικονομίας.
    Αν απαιτηθεί απλώς απόλυτη πλειοψηφία το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ της ΝΔ θα είναι πρακτικά άχρηστα και τίθεται μόνο θέμα ποιο απο τα δύο μπορεί να διαχειρισθεί επικοινωνιακά καλύτερα. Πιθανώς το ΝΑΙ (με - εννοείται- ταυτόχρονο σφυροκόπημα του ΠΑΣΟΚ και Αριστεράς) να αποδειχθεί καλύτερη επιλογή, ιδίως αν το προαναγγείλει και δώσει "ευκαιρία" για διαφοροποιήσεις σε κάποιους του "βαθέος ΠΑΣΟΚ".

  43. Aggelos avatar
    Aggelos 02/05/2010 23:39:44

    μια αφελης ερωτηση..
    για να περασει το σχεδιο θελει 180 ψηφους στη βουλη?

    και αν δεν ψηφισει ο Σαμαρας τι θα γινει πρακτικα?

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Aggelos 02/05/2010 23:49:03

      151 θέλει

  44. BlueSky avatar
    BlueSky 02/05/2010 23:50:43

    Σε καμιά περίπτωση ο Πρόεδρος δεν πρέπει να συναινέσει,στην πολιτική χρεωκοπίας του ΠΑΣΟΚ. Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση, να ενδώσει στις σειρήνες που βρίσκονται στο εσωτερικό του κόμματος, υπέρ του ΓΑΠ. Ο λαός πρέπει να δει ποιοί λένε όχι στο ξεπούλημα τους έθνους και ποιοί αντιστέκονται. Φήμες λένε, ότι θα έχουμε και νέο πακέτο αρχές Αυγούστου. Έχουν εντολή δε, σχετικά με τον μισθό των δημοσίων υπαλλήλων να διαμορφωθεί μέχρι το τέλος του έτους στο 1000. Ζητιάνοι του χιλιάρικου. Όπως και ο ΦΠΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΊ στο 25%, όπως ισχύει στη Φιλανδία. Επόμενως σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα ο Αντώνης. Εάν το κάνει την πρώτη φορά θα είναι αναγκασμένος να συναίνει συνεχώς, άρα κάηκε. Επομένως Πρόεδρε άκου, θέλουν να σε κάψουν τα πασοκοκανάλια, ο Σαγκλαγιανγκίλ, και ο Λαοκωλοτούμπας. Κράτα σθεναρά, είσαι η μόνη ελπίδα στην πιο δύσκολη στιγμή του έθνους.

  45. loretta avatar
    loretta 03/05/2010 00:02:58

    Μονο ΟΧΙ πρεπει να πει ο ΣΑΜΑΡΑΣ....αλλιως πως δικαιολογητε η παρακατω δηλωση του

    «Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε σήμερα ως "σωτηρία" της Ελλάδας, εκείνο που ως προχθές απέκλειε ως επιζήμιο και αχρείαστο: Επί πλέον δραστικά μέτρα περιστολής, πολύ χειρότερα από όσα ήδη πάρθηκαν και τα οποία ως προχθές κρίνονταν απολύτως "επαρκή".

    Βρισκόμαστε μπροστά στην ομολογία ενός αληθινού Βατερλώ προβλέψεων και πολιτικών της κυβέρνησης: Προέβλεψαν την φετινή ύφεση στο -0.3% και σήμερα παραδέχονται ότι η ύφεση θα είναι υπερδεκαπλάσια, θα φτάσει το -4%!

    Μας διαβεβαίωναν ότι το Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης επαρκεί πλήρως, για φέτος. Τώρα ομολογούν ότι έχει ουσιαστικά αποτύχει και επιβάλουν νέα μέτρα πολύ πιο δραστικά, με νέες αυξήσεις εμμέσων φόρων και νέες περικοπές αμοιβών στο δημόσιο.

    Ή μας έλεγαν ψέματα ως τώρα, ή έχουν χάσει προ πολλού τον έλεγχο. Είτε συμβαίνουν και τα δύο. Σε κάθε περίπτωση έχουν ξοδέψει κάθε απόθεμα αξιοπιστίας μέσα σε λίγους μήνες.

    Σήμερα δίνουν πολύ μεγαλύτερη δόση από ένα "φάρμακο" που ήδη απέτυχε. Σήμερα κινδυνεύουμε περισσότερο από την υπερβολική δόση του «φάρμακου», παρά από την ίδια την "ασθένεια".

    Επί πλέον στα νέα μέτρα που ανακοινώνουν δεν υπάρχει αληθινός περιορισμός της Σπατάλης, υπάρχουν μόνο περιορισμοί μισθών κι αυξήσεις φόρων, μέσα σε μια αγορά που ασφυκτιά σε συνθήκες πρωτόγνωρης ύφεσης για τα ελληνικά δεδομένα.

    *Δεν υπάρχουν μέτρα ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας, υπάρχουν μέτρα μείωσης συντάξεων.

    *Δεν υπάρχει πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.

    *Δεν υπάρχουν αντισταθμιστικά μέτρα που θα τόνωναν τις αγορές, θα περιόριζαν τα λουκέτα, θα συγκρατούσαν την ανεργία.

    *Δεν υπάρχει καν προοπτική αξιοποίησης της περιουσίας του δημοσίου.

    Όλα, δηλαδή, εκείνα που θα επέτρεπαν στην Ελλάδα να αντιμετωπίσει σύντομα το πρόβλημα του υπερδανεισμού της με τις δικές της δυνάμεις, ώστε να βγει από τη «μέγγενη» το ταχύτερο.

    Διαφώνησα με την πολιτική αυτή εξ αρχής. Επισήμανα ότι μας βάζει σε ένα φαύλο κύκλο όλο και μεγαλύτερης ύφεσης.

    Διαφώνησα με την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί.

    Σήμερα μοναδική μου έγνοια είναι η εφαρμογή πολιτικών που θα μας βγάλουν από αυτή τη μέγγενη μια ώρα αρχύτερα.

    Αυτός είναι ο μόνος δρόμος της Ελπίδας. Απέναντι σε μια κυβέρνηση που δεν δέχθηκε κανένα διάλογο, ούτε καν υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, πριν πάρει τις αποφάσεις της.

    Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει για όλους τους Έλληνες αυτή η δραματική περιπέτεια. Ξέρω με ποιο τρόπο μπορεί να τελειώσει όσο γίνεται γρηγορότερα και λιγότερο οδυνηρά.

    Και αποκλειστική μου προτεραιότητα είναι αυτό ακριβώς.

    Το μπορούμε. Και θα το καταφέρουμε».

  46. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 03/05/2010 00:03:04

    Bodinus1576, at 22:57, εχεις απολυτο δικιο. Αυτες τις κρισιμες για ολους τους Ελληνες και για την Ελλαδα στιγμες ο τοπος δεν εχει αναγκη μονον απο εναν ικανο και εντιμο προεδρο ενος κομματος. Χρειαζεται εναν εθνικο ηγετη που θα βγαλει τη χωρα απο τα σημερινα αδιεξοδα, συνεγειροντας ολους τους πολιτες στον υπερ παντων αγωνα που θα ειναι σκληρος και θα απαιτησει θυσιες απο ΟΛΟΥΣ και οχι μονον απο τα συνηθη υποζυγια αυτου του τοπου, οπως επιχειρει ο παπαντρεισμος.

  47. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 03/05/2010 00:04:29

    Πρέπει να κατεβάσει συγκεκριμένο σχέδιο το οποίο να αποκλείει την εμπλοκή του ΔΝΤ. Να τους πει κύριοι εμείς αυτά θα συζητούσαμε με την Μέρκελ και τον Τρισέ. και όπως είπε ο αρχαιοπτέρυγας ο Τρικούπης από μοναχός του τό ΄πε το δυστυχώς επτωχεύσαμεν δεν ζητιάνεψε αντηχείο στους παραδίπλα (το ζητιάνεψε κατ΄ ευφημισμόν, το κόλπο του πασοκ παίζουν τα μμε για να μη χρεωθεί μοναχό του την καταστροφή που διάλεξε ο αρχηγός τους)

  48. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 03/05/2010 00:14:34

    Δυστυχώς περισσότεροι Έλληνες αναγνωρίζουν ως αντιπολίτευση την Παπαρήγα και τον Τσίπρα παρά το Σαμαρά.
    Εάν δεν ξεκαθαρίσει το κόμμα από όλους αυτούς που το πλήγωσαν και δεν το στελεχώσει με άξιους συμπολίτες -δύσκολα έβαλα, το ξέρω- προκοπή δεν πρόκειται να δούμε.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Βρασίδας 03/05/2010 16:04:05

      Είσαι απόλυτα σωστός. Είπαμε, διάλυση, επανίδρυση, επαναστελέχωση και πορεία στο λαό.

  49. ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
    ΣΒΕΤΛΑΝΑ 03/05/2010 00:16:25

    Ο Α.Σαμαράς είναι απόγονος της Πηνελόπης Δέλτα... Όταν χρειάστηκε να πει ΟΧΙ για το καλό της Ελλάδας, το έκανε χωρίς να υπολογίσει το προσωπικό κόστος... Δεν μπορεί να μην αντιλαμβάνεται ότι ο κόσμος περιμένει πάλι απ΄αυτόν να κάνει τη διαφορά... Δεν μπορεί να μην αντιλαμβάνεται ότι το ρυάκι που έγινε ποτάμι το Νοέμβριο περιμένει απ΄αυτόν πολλά περισσότερα από "αμφίσιμες" εκφράσεις... Η Ελλάδα αλλάζει... Ο κόσμος ξύπνησε και δεν πείθετε πια... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΚΡΥΦΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. Εξάλλου κρινόμαστε πάντα από τις επιλογές μας. ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ...
    ΄Αρα ειδού η Ρόδος ειδού και το ... πήδημα...
    ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΝΤΩΝΗ... ΚΑΝΕ ΞΑΝΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ...

  50. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 03/05/2010 00:18:15

    Ανεξάρτητα ποια είναι η τοποθέτηση του/της καθενός/καθεμιάς μας φαίνεται από τον τρόπο που το συζητάμε ότι ακούμε την πνοή της Ιστορίας και έχω την αίσθηση ότι η κατάσταση που διαμορφώνεται μοιάζει με αυτήν του Σχεδίου Ανάν 2004, όταν διεθνής παράγοντας και εγχώριοι λοβοτόμοι και λοβοτόμες(να μην ξεχνιόμαστε) είχαν ξεσαλώσει υπέρ του ΝΑΙ. Η Ιστορία δίδαξε ότι το ΟΧΙ είναι η σωστή απάντηση. Αμφιβάλλει κανείς ότι παραδίνουμε Κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο για να καταντήσουμε χρηματοδοτούμενη Κοινότητα; Η Ιστορία δίδαξε όμως επίσης ότι το ΟΧΙ όσο είναι μόνο αρνησικυρία θα ανατραπεί (βλ. Κυπριακό μετά το 2004&Βουκουρέστι 2008). Δεδομένου ότι αρκούν 151 ψήφοι ο Σαμαράς να καταγράψει από το Βήμα της Βουλής τις προτάσεις του και τα ανταλλάγματα- το τονίζω να ζητήσει ανταλλάγματα που εκθέτουν το ιδεοληπτικό καθεστώς ΓΑΠ- που ζητάει αφού ούτως ή άλλως οι "Βάρβαροι θα περάσουν", αυτός όμως θα χει κρατήσει Θερμοπύλες. Από την επόμενη μέρα συμφωνώ με την άποψη περί πολιτικού ρεαλισμού όχι όμως από τώρα, γιατί "έχουμε Jack-pot"

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Bodinus1576 03/05/2010 00:30:06

      αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω είναι γιατί ο Σαμαράς δεν πετάει εν μία νυκτί όλα τα καθίκια της ΝΔ στα σκουπίδια και να συνεχίσει με σωστούς ανθρώπους. Τί φοβάται; Μην απωλέσει τη μειοψηφία ή είναι ένας από το συνάφι τους;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Βρασίδας 03/05/2010 00:41:20

        Ένας επαγγελματίας πολιτικός είναι και αυτός που αφού ψευτοσφουγγάρισε πάει να εκμεταλευτεί τη συγκηρία χωρίς εναλλακτική πρόταση μπας και ικανοποιήσει τη φιλοδοξία να γίνει κάτοικος Μαξίμου για λίγο...
        Αυτά τα περί "αξιοποίησης της περιουσίας του δημοσίου" και τα "προγράμματα ιδιωτικοποιήσεων" είναι αυτά που θα κάνουμε "μόνοι μας" χωρίς να μας τα ζητήσει κανένας...
        Η κοροιδία πάει σύνεφο από όλους.

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ Βρασίδας 03/05/2010 00:56:09

        Η ίδια απορία απασχολεί και εμένα. Μάλλον γιατί δεν ελέγχει το κόμμα και γιατί όπως βλέπεις τα ΜΜΕ περνάν το μήνυμα ότι σε μια τέτοια περίπτωση "δεν γεμίζετε ταξί...". Ακριβώς για αυτό τον λόγο πρέπει να αναδειχθεί σε εθνικό Ηγέτη. Για να απαλλαγεί από το μεγαλύτερο εμπόδιό του που είναι η έλλειψη αξιόπιστου και έντιμου κομματικού μηχανισμού. Στο ερώτημα πού να αναζητήσει στελέχη υπάρχει απάντηση: "Of the people by the people for the people"

      • Orestios avatar
        Orestios @ Βρασίδας 03/05/2010 01:07:01

        Μπράβο τιραμόλα. Αυτό έχεις να πείς?
        Το GAP όλα καλά τα εποίησε?
        Είναι σωτήρας?

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ Βρασίδας 03/05/2010 01:07:25

        Μα αφού έχει μαζί του τις προσδοκίες του κόσμου πώς μπορεί να αυτουπονομεύεται;
        Ο κόσμος τον αναγόρευσε σε ηγέτη, είναι δεδομένο αυτό.
        Πώς δικαιολογείται η σύγχρονη βραδυπορία ή και ανυπαρξία του με το Γιωργάκη;
        Εάν αύριο πέταγε το Βουλγαράκη πχ εκτός κόμματος, τί απώλειες θα είχε; Μήπως οφέλη; Δεν μπορώ να καταλάβω, ίσως επειδή είμαι θετικά διακείμενος.

  51. Tasos avatar
    Tasos 03/05/2010 00:28:57

    Να ψηφίσει ο ίδιος ΟΧΙ και να αφήσει ελεύθερους τους βουλευτές της ΝΔ να ψηφίσουν ότι θέλουν. Ετσι θα δει ο κόσμος τι ρόλο παίζει ο καθ'ένας και θα κανονίσει ανάλογα...

  52. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 03/05/2010 00:55:32

    @tiramola: πρεπει να είσαι μεγάλο γαιδούρι φίλε - και να με συμπαθας. Μας πρήζεις τόσους μηνες εδω μέσα με τους ξεφτίλες τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ, δεν βγαίνεις να πεις κουβεντα για τους εργαζομενους και τα παθη τους και τολμάς και λες κουβέντα για τον Σαμαρά καραγκιόζη;

  53. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 03/05/2010 01:06:12

    Είναι σαν κάποιος, αφού μας έχει πλακώσει με έναν ογκόλιθο ενός τόνου, τώρα να μας ζητάει την συναίνεσή μας για να μας κόψει τα πόδια ώστε να μας απελευθερώσει.
    Και το καλύτερο είναι ότι, έτσι κι αλλιώς, τα πόδια θα μας τα κόψει.
    Τότε γιατί μας ρωτάει? Αν πούμε το ναι, δικαιώνουμε τις επιλογές του και κάνουμε ευκολότερο το έργο του.
    Αν πούμε όχι, τότε δεν θα είμαστε ρεαλιστές και κάποιοι θα σκεφτούν ότι δεν θέλουμε τη σωτηρία μας ή ότι δεν την αξίζουμε κιόλας.
    Η απάντηση που θα έπρεπε να δώσουμε είναι ότι διαφωνούμε με όλους τους χειρισμούς του δράστη, από την αρχή μέχρι το τέλος.
    Και ότι είναι προτιμότερο να προσπαθήσουμε να σηκώσουμε μόνοι μας την πέτρα, ακόμη κι αν αυτό φαίνεται αδύνατο.
    Γιατί δεν έχουμε μάθει να δίνουμε άλλη απάντηση όταν θίγεται η ακεραιότητά μας.
    Κι ότι θα ήταν καλύτερα για αυτόν να μας αφήσει να προσπαθήσουμε μόνοι μας κι ας πεθάνουμε, γιατί αν μας ελευθερώσει ποτέ δεν θα ξεχάσουμε ποιός μας έφερε σε αυτή τη θέση.

  54. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 03/05/2010 01:23:20

    Ο ΓΑΠ εχει τη πληρη πλειοψηφεια συνεπως γιατι να υπαρξουν συνενοχοι.Τη τιτανια προσπαθεια του Σαμαρα στις βρυξελεες να μην παμε στο ΔΝΤ την αναγνωρισε κανεις?
    Για μενα δεν εχει επιλογη απ το να πει ΟΧΙ διοτι
    Επικειται χρεωκοπια ουτως η αλλως
    Επιστροφη στο εθνικο νομισμα ουτως η αλλως
    Υποτιμηση του εθνικου νομισματος ουτως η αλλαως
    Μεχρι το Σπτεβρη το αργοτερο αλλαγη πολιτικου σκηνικου και μεσα σε αυτο το σκηνικο πρεπει να μπουν αυτοι που στεκονται ορθιοι κι οχι αυτοι που μπουσουλαν
    Ο μονος ανασταλτικος παραγοντας κατ εμενα για το σαμαρα ειναι πως και τη προηγουμενη φορα που ακολουθησε πατριωτικη σταση κινουμενος απ το συναισθημα, αδειαστηκε απο πολλους "φιλους"...
    Ομως καθε μερα ειναι μια καινουργια μερα...

    • asterix avatar
      asterix @ Μαυρη Αντιδραση 03/05/2010 01:30:35

      φιλε χρεωκοπια σημαινει η ευρωπη κ το δντ να μη δουν ποτε πισω τα λεφτα που μας δινουν..για σκεψου το λιγο...

  55. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 03/05/2010 01:34:48

    Εξ αλλου ο ΓΑΠ επιτελεσε το εργο του να ειναι γαιδουριος ιππος της Αμερικης μεσα σε μια τρομοκρατημενη Ε.Ε.... Το μονο που απομενει στο κωπηλατη ειναι να ξεπουλησει τα ελληνοτουρκικα και να βαλει διαιτητη στο αιγαιο τον αμερικανο πραγμα που φαινεται να παιρνει σαρκα και οστα με τη φημολογουμενη αναβαθμιση του γεννιτσαρου Δρουτσα
    Το ΝΑΙ εκτος ολων των αλλων ειναι και συναινεση για κατι προαποφασισμενο (χειρισμοι εγκληματικοι, διαρροες, σκοπιμοτες, αστειοι χειρισμοι, ελλειψη στοιχειωδους διαλογου, και εν τελει και ΔΝΤ), και ευλογια στα συντελουμενα κατω απ τη μυτη μας (υποβαθμιση του στρατηγειου λαρισας, Β.Μακεδονια, Ελληνοτουρκικα, συνομιλιες με Σορος...)
    Συνεπως?
    Η απαντηση αφαιρετικα προκυπτει πως οχι, ξεροντας πως θα κατηγορηθει για "λαικισμο", "ανευθυνοτητα", και ενδεχομενα διαροες βουλευτων απο τη γνωστη ομαδα των Δρακουλιαρηδων. Χαρισμα του ομως αυτοι οι φελλοι..Ηδηδυο εκαναν την εμφανιση τους μετα τη Δωρα, Ο χατζηδακης (κομματικι αυτο αληθεια !) και ο πρωην φιλος του Σαμαρα Σταματης που μιλα για κοινη καθοδο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ για τις εκλογες του Καλλικρατη. Οταν του σφιγγουν το κλιο με παρομοιες κινησεις και φτιαχνουν γορδιους δεσμους η επιλογη ειναι να κοψεις τους δεσμους κι οχι να τους λυσεις. Στο κατω κατω αν θελςι ενα κομμα καιροσκοπων γιατι περιμενουν οι ιδιοι κι ιδιοι (εδω εχει ευθυνη ο Σαμαρας) για να παρουν την εξουσια να φανε και τα υπολοιπα ΑΣ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ τεοια ΝΔ.

  56. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 03/05/2010 01:38:49

    Μα εκ των πραγματων ενα μερος των χρηματων θα χαθει δεδομενου οτι δεν θα μπορουν να υπαρχουν εισπραξεις εφ οσον ο ιδιωτικος τομεας που πληρωνει μεσα στο χρονο τελειωνει... ποιος λοιπον θα πληρωσει? η επομενη κινηση να αναθεσει σε ιδιωτικες εταιρειες να μου παρουν το σπιτι για 100 ευρω. και μετα ? απο που θα παρουν? Ποιος θα αποδιδει ΦΠΑ? πσο θα πανε οι τιμες των προιοντων? Σε ποια οικονομια βασιζεσαι ως κρατος να ειπσραξεις ? απ το κυρ μητσο που εχει το μπακαλικακι στη γωνια? Οσες πολυεθνικες η μεγαλες βιομηχανιες απεμειναν στο αμεσο χρονικο διαστημα θα αναθεωρησουν τη σταση τους και τη παραμονη τους η οχι στην Ελλαδα. Αρα?

  57. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 03/05/2010 01:43:24

    κι αν το ΟΧΙ ειναι βια, στο κατω κατω η βια ειναι η μαμη της Ιστοριας...

  58. ΒΠ avatar
    ΒΠ 03/05/2010 01:45:29

    Είναι αδύνατο ο κ. Α. Σαμαράς να πει "ΝΑΙ" σε αντεθνικά και αντιλαϊκά μέτρα. Θα είναι καταστροφικό.

    Επιπλέον, και αυτό είναι ακόμη πιό σημαντικό, ΠΡΕΠΕΙ να απαιτήσει την ακύρωση της επίσκεψης Ερντογάν στις 14 Μαίου. Η επίσκεψη αυτή είναι η αρχή της επικύρωσης αντεθνικών σχεδίων. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι πατριώτης και πρέπει να αγωνισθεί και να καθοδηγήσει τους πολίτες στην συντριβή αυτών των σχεδίων. Όπως έκανε και ο αείμνηστος Τάσσος Παπαδόπουλος το 2004. Και τότε όλα τα ΜΜΕ και οι "σοβαροί αναλυτές" έπνεαν μένεα εναντίον του "ακραίου" Τάσσου.

  59. blue nile avatar
    blue nile 03/05/2010 02:54:17

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.
    Ενδεχόμενο ΝΑΙ Σαμαρά θα σημάνει μείωση του λαικού ερείσματος που τον έφερε στην προεδρία της ΝΔ.
    Το ΟΧΙ στο ΔΝΤ είναι επιτακτική ανάγκη για να διατηρηθεί η αύρα της εκλογής του.
    Το ενδεχόμενο ΝΑΙ θα σημαίνει τη διάψευση της ελπίδας που ευαγγελίζεται.
    Καλή του φώτιση.

  60. provato avatar
    provato 03/05/2010 09:34:54

    Ένα σημείο που δεν έχει τονιστεί ιδιαίτερα είναι πως οι αρχιψευταράδες της κυβέρνησης (λεφτά υπάρχουν, δεν θέλουμε λεφτά αλλά πολιτική στήριξη, δεν θέλουμε το ΔΝΤ, πιστόλια στο τραπέζι, Τιτανικοί και άλλα κωμικοτραγικά) εάν ΄΄θέλουν΄΄ συναίνεση στα μέτρα, αυτό πρέπει να το επιδιώξουν από θέση ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ (μερικούς μόνο μήνες μετά τις εκλογές) καθόσον η επίκληση εθνικού συμφέροντος δεν στέκει αφού απολαμβάνουν ευρείας κοινοβουλευτικής αυτοδυναμίας. Διαφορετικά η παροχή πολιτικής στήριξης από την αντιπολίτευση είναι ετεροβαρής με στοιχεία πολιτικής απατεωνιάς (καθιστά ΄΄συνένοχους΄΄ σε εκτός κυβέρνησης πολιτικούς χώρους σε μια στιγμή που υπάρχει ΔΕΔΟΜΕΝΗ κυβερνητική αυτοδυναμία, εκτός αν δεν είναι έτσι, ή δεν θα είναι έτσι ΣΥΝΤΟΜΑ).Συνεπώς ας δηλώσουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ πολιτική αδυναμία (με ότι αυτό συνεπάγεται) ή ας προχωρήσουν ΜΟΝΟΙ τους (ως εκλεγμένη πολιτικά δυνατή και αυτοδύναμη κυβέρνηση)αντιμετωπίζοντας τα επίχειρα των πράξεών τους σε κοινωνικές συνθήκες που δυναμιτίζονται μέρα με τη μέρα (βλέπε Κακλαμάνης πρόσφατα, Παπασπύρου κτλ). Και το πλέον σημαντικό ερώτημα ΠΟΥ σχεδόν κανείς δεν θέτει. Πέρα από την ΄΄αποτελεσματικότητα΄΄(η εγχείρηση πέτυχε ο ασθενής...) των όποιων μέτρων . ΠΟΙΟΙ θα αναλάβουν την εφαρμογή των μέτρων και την ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΉ της οικονομίας (έστω υπό την επίβλεψη των ΄΄επιθεωρητών΄΄); ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΛΙΓΟ ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με πράξεις και παραλείψεις ως μέλη αρκετοί προηγούμενων κυβερνήσεων;

  61. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 03/05/2010 10:15:38

    ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ . ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. Η Ν.Δ. ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ , ΠΟΙΟΙ ΞΕΠΟΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ.

  62. ΦΩΝΗ avatar
    ΦΩΝΗ 03/05/2010 10:35:58

    «...Σήμερα μοναδική μου έγνοια είναι η εφαρμογή πολιτικών που θα μας βγάλουν από αυτή τη μέγγενη μια ώρα αρχύτερα.

    Αυτός είναι ο μόνος δρόμος της Ελπίδας. Απέναντι σε μια κυβέρνηση που δεν δέχθηκε κανένα διάλογο, ούτε καν υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, πριν πάρει τις αποφάσεις της.

    Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει για όλους τους Έλληνες αυτή η δραματική περιπέτεια. Ξέρω με ποιο τρόπο μπορεί να τελειώσει όσο γίνεται γρηγορότερα και λιγότερο οδυνηρά.

    Και αποκλειστική μου προτεραιότητα είναι αυτό ακριβώς.

    Το μπορούμε. Και θα το καταφέρουμε»

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙ
    ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΧΘΕΙ Ο ΓΑΠ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΔΥΝΗΡΑ.

    ΤΟ ΘΕΩΡΩ Ως ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΕΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

  63. klausevitz avatar
    klausevitz 03/05/2010 10:45:50

    Μιά λαική πατριωτική δεξιά, καθώς και μιά πατριωτική σοσιαλιστική
    παράταξη οφείλουν-απο διαφορετική οπτική γωνία καθεμιά-να πούν ΟΧΙ
    σ'αυτή την συμφωνία συρρίκνωσης της πατρίδας και της κοινωνίας μας.
    Φοβούμαι, πώς ανάλογες παρατάξεις υπάρχουν μόνο στο φαντασιακό επίπεδο.
    Υπάρχουν,καθώς βλέπω,άτομα με ενθουσιώδη βολονταρισμό αλλά μόνο άτομα!
    Μια συνεπής πατριωτική στάση προυποθέτει ανάλογη ιστορία: εθνική αστική
    τάξη απ'τη μιά, αντίστοιχη συμμαχία μικρομεσαίων και μισθωτής εργασίας
    απ'την άλλη. Οι πρόσφατες αγορές ακινήτων, στο Notting Hill & το Chelsea,
    μόνο κάτι παρόμοιο δεν υποβάλλουν.
    Θα μου πείτε: υπάρχει η υπέρβαση των έσχατων στιγμών! Είθε!
    Κι'άν,όμως,δεν επιλεγεί η "σθεναρά" στάση, υπάρχει τρόπος να σωθεί η
    αξιοππρέπεια των προσώπων. Να τον βρούν.

    Υ.Γ Συγνώμη, αλλά τίποτε θετικό δεν αναμένω απο το ΚΚΕ και τό ΣΥΡΙΖΑ.
    Είναι Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ltd)

    • effie B. avatar
      effie B. @ klausevitz 03/05/2010 11:01:15

      Εχεις δικαιο.
      Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ, μεταπολιτευτικα, δεν μπορουν να ξεπερασουν τη λογικη του κομματος "διαμαρτυριας".
      Οσο για ανυπαρξια εθνικης συνειδησης στην αστικη ταξη, αυτη μπορει να "επιβληθει"!!!!!!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ effie B. 03/05/2010 11:48:40

        Εθνική συνειδηση στην Ελληνική αστικη ταξη! Αφού δεν τη βρήκε η Αγγελική Νικολούλη, μπορει να “επιβληθει"! Kαι άς χρωστάμε ένα danke στην άλλη Frau Αγγελική!
        H Ελληνική αστικη ταξη θέλει τη Γερμανίδα της, χο χο..

        • Factorx avatar
          Factorx @ Sic transit gloria mundi 03/05/2010 11:50:19

          Καλό !!!!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ klausevitz 03/05/2010 12:08:52

      Αν είχαν λίγη εθνική συνείδηση, τέτοιοι καιροί που είναι, θα διάλεγαν Berlin-Prenzlauer Berg (στο πρώην ανατολικό) ή για πιό high, Potsadam. Όμορφο το Notting Hill & το Chelsea, όμορφο και το έρημο το Hampstead, δεν λέω, αλλά τό χέρι που σου δίνει τα λεφτά φιλάς, όχι το δίπλα!

  64. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 03/05/2010 10:47:55

    TΕΛΟΣ ΑΝΟΧΗΣ! ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ.
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΑΜΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΣΒΕΣΤΗ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ!ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
    ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ "ΟΧΙ" ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΝΤ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΝΤ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ : ΠΕΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ "ΟΧΙ". Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ!

  65. Νίκος Πιερράκος avatar
    Νίκος Πιερράκος 03/05/2010 10:48:15

    Πολύ ωραίο άρθρο. Συμφωνώ απόλυτα. Η τελευταία μας ελπίδα ο Αντώνης

  66. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 03/05/2010 10:59:38

    Ο Αντώνης έκανε μια εξαιρετική δήλωση.
    Δε νομίζω ότι έχει σημασία το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ. Είμαστε και εμείς και τα κόμματα προ τετελεσμένων. Αυτό που έχει σημασία είναι, όπως πιστεύω ότι εννοεί ο Σαμαράς, να παρθούν μέτρα που θα μειώσουν τις συνέπειες της ύφεσης στους πολίτες και να μας βγάλουν από αυτήν όσο το δυνατόν συντομότερα.

  67. ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 03/05/2010 11:05:21

    Αν πει ΟΧΙ θα του φορτώσουν την πτώχευση της χώρας.
    Δεν μπορώ να πω τι πρέπει να κάνει.
    Το τι θα πράξει τελικά και το αποτέλεσμα της απόφασης του Σαμαρά
    θα φανεί μετά από κάποιο καιρό.
    Ένα ξέρω, ότι προσπαθούν με νύχια και με δόντια όλοι τους οι γνωστοί άγνωστοι,
    να μην βγει ποτέ πρωθυπουργός ο Σαμαράς.

  68. tiramola avatar
    tiramola 03/05/2010 11:11:21

    θα κάνω μιά τελευταία προσπαθεια...
    Πέστε λοιπόν ότι ο Σαμαράς λέει όχι , αντιστέκεται και η αριστεράτζα του ΠΑΣΟΚ και τα μέτρα δεν περνούν που σημαίνει ότι δεν παίρνουμε και τη βοήθεια.
    Μετά?
    Επαναδιαπραγμάτευση του χρέους , κύρηξη πτώχευσης και επιστροφή στην υποτιμημένη δραχμή?
    Μπορείτε να φανταστείτε τη χώρα σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο?

    Την εναλλακτική την έχω γράψει...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ tiramola 03/05/2010 11:54:39

      Τίποτα δεν πάει χαμένο! Άν δεν πάρουμε τη βοήθεια, την παίρνει η Goldman Sachs, μια και έχει τα CD's!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ tiramola 03/05/2010 11:58:25

      Zero sum game είναι!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Sic transit gloria mundi 03/05/2010 12:13:27

        Νάσαι καλά STGM!
        Εκτός όμως και ο Αντώνης έχει άσσους στο μανίκι του..:)

    • SKAIs avatar
      SKAIs @ tiramola 03/05/2010 11:59:31

      Αριστεράτζα! Μου άρεσε η έκφραση Τιραμόλα! Ξέχασες ότι το κίνημα- ΣΟΚ είναι στον κεντρο-αριστερό χώρο (sic)?

      Αριστε(ράντζα)για ψυχοθεραπείες θα χρειαστείτε σε λίγο εσείς οι αριστεροί του "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ SKAIs 03/05/2010 12:14:49

        Χα χα, χα, για σκέψου τον Παναγιωτακόπουλο ξαπλωμένο σε Αριστε(ράντζο). Ή ντιβάνι ψυχαναλυτή της σχολής του Λακάν! Για όλα φταίει αυτός ο Άλλος, θα επαναλαμβάνει ο τρελάρας, ο με κεφαλαίο Α! Ο Ξέρετε ποιός, φίλοι Πασόκοι, ο Ιδρυτής!

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ SKAIs 03/05/2010 12:45:58

        Παναγιωτακόπουλος σε" αναθεωρητικό" Λακανικό ντιβάνι!
        χο,χο...κανένα πρόβλημα..χαίρει κακοήθους υγιείας!
        'Οσο για τον Ιδρυτή,ποτέ δεν απήλαυσα τόσο καλή
        σκηνική παπουσία....once in a lifetime!

  69. rage avatar
    rage 03/05/2010 11:27:22

    είμαι σίγουρος πως οταν βγει θα κυρήξει επανίδρυση του κράτους και πόλεμος εναντίον της διαφθοράς.

  70. victoria avatar
    victoria 03/05/2010 11:42:01

    Όλα τα δύσκολα επιφυλάσσονται για τον Αντώνη..! Κι εγώ δεν ξέρω τι πρέπει να κάνει (προς το ΟΧΙ τείνω, αλλά δεν λέει και κάτι αυτό, κι εγώ αγώνας από το πληκτρολόγιο..), σίγουρα όμως ό,τι κάνει θα έχει τους λόγους του. Που είναι οι λόγοι που περιγράφηκαν στο άρθρο, όχι σαν του άλλου..

  71. enianos avatar
    enianos 03/05/2010 13:40:20

    ΟΧΙ θα πει, αλλά θα ψηφίσει ΝΑΙ. Μονόδρομος !!!!!!

  72. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/05/2010 13:57:58

    Τό ὄχι τό λένε οἱ γενναῖοι,καί ὁ Σαμαρᾶς πιστεύω πώς εἶναι γενναῖος.
    Ναί ἡ Βία εἶναι ἡ μαμή τῆς Ἱστορίας καί προσθέτω:καί τίποτα δέν ἀποκτᾶται χωρίς βία,π.χ ἔξωσι Τούρκων ἀπό Κύπρο,Αἰγαῖο,Θράκη.
    Κάποιος ἔγραψε πιό πάνω πώς εἶναι Ἀμερικανοσπουδαγμένος,καί ἔτσι εἶναι παιδί τῶν Ἀμερικανῶν σάν τόν ΓΑΠ.
    Μήν τρελλαθοῦμε βρέ παιδιά!Εἶμαι Ἀγγλοσπουδαγμένη,καί καλλίτερα νά μή σᾶς πῶ τήν γνώμη μου γιά τούς Ἄγγλους,καί γιά τό ἄν ἐπιρρέασαν ἤ ὄχι ἐμένα καί ἄλλους Ἑλληνες πού σπούδαζαν ἐκεῖ,καί οἱ Ἄγγλοι ἔχουν καί ἕναν πολιτισμό πού δέν μποροῦν νά φθάσουν οἱ ἀγελαδάρηδες.

  73. Tάσος,Θεσσαλονίκη avatar
    Tάσος,Θεσσαλονίκη 03/05/2010 14:59:58

    Τις πταίει?Μήπως δε φταίει το ΠΑΣΟΚ?Μήπως δε φταίει η Νέα Δημοκρατία? Πιστεύω ότι φταίνε και οι δύο.Ο κομματισμός μας οδήγησε στην καταστροφή.Όλοι τους ήταν ανεπαρκής.

  74. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 03/05/2010 15:09:45

    Το ποστ στάζει κομματαρχισμό. Δεν είμαστε πιά στο 80 για να περιμένουμε σωτήρες. Το γιουσουφάκι του Αβέρωφ θα εκτελέσει την υπηρεσία του όπως και ο πνευματικός του πατέρας, αφήνοντας το ΠΑΣΟΚ να αλωνίσει.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Thraphsorchis 03/05/2010 18:30:35

      O Aβέρωφ, η ΟΝΝΕΔ της εποχής και πολλοί από εμάς κάναμε τότε ότι μπορούσαμε για να μην αφήσουμε το ΠΑΣΟΚ να αλωνίζει. Όπως και ο Σαμαράς. Αυτό περιμένουμε και τώρα. Δεν αναζητούμε σωτήρες αλλά αγωνιστές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.