Στις 25 Ιανουαρίου οι εκλογές
29/12/2014 13:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στις 25 Ιανουαρίου οι εκλογές

Άκαρπη η ψηφοφορία για εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας

Εκλογές στις 25 Ιανουαρίου ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς στην δήλωσή του μετά την ολοκλήρωση της τρίτης άκαρπης ψηφοφορίας στη Βουλή, για την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας.

Στη δήλωσή του, ο κ. Σαμαράς, επέρριψε την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις πρόωρες εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε ότι μέχρι τις κάλπες ο ελληνικός λαός θα μάθει όλη την αλήθεια.

«Κάναμε ότι μπορούσαμε για να εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας και να αποφευχθούν οι εκλογές οι οποίες περικλείουν κινδύνους και δεν τις θέλει η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Οι περισσότεροι βουλευτές άκουσαν τη φωνή της συνείδησής τους και του εθνικού συμφέροντος. Δυστυχώς μία μειοψηφία 132 βουλευτών στους οποίους συναθροίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ με τη Χρυσή Αυγή σέρνουν τη χώρα σε εκλογές. Όσοι καταψήφισαν φέρουν την ευθύνη των εκλογών. Ό,τι δεν έκανε η Βουλή είναι ώρα να το κάνει ο ελληνικός λαός: να διώξει την αβεβαιότητα και να βγούμε από την κρίση και τα μνημόνια ολοκληρωτικά. Καταφέραμε πολλά σε αυτά τα χρόνια. Ο ελληνικός λαός δεν θα επιτρέψει να πάνε χαμένες οι θυσίες του και να γυρίσουμε στα ελλείμματα» τόνισε ο πρωθυπουργός.

Και πρόσθεσε:

«Αύριο θα επισκεφθώ τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ώστε η προκήρυξη των εκλογών να γίνει το συντομότερο δυνατό, στις 25 Ιανουαρίου. Είμαι εδώ για να εγγυηθώ την ασφαλή πορεία της χώρας. Φθάσαμε πολύ κοντά στην ασφαλή έξοδο από την κρίση. Ούτε οι θυσίες ούτε η ανάκαμψη, που έχει αρχίσει, θα ματαιωθούν. Κανείς δεν θα θέσει σε αμφισβήτηση τη θέση της Ελλάδας στην Ευρώπη. Στις τέσσερις εβδομάδες θα μάθει ο ελληνικός λαός την αλήθεια για το πόσο κοντά είμαστε στην έξοδο από την κρίση. Αλήθεια και ευθύνη, όχι συκοφαντίες, ψέματα, λαϊκισμός και πυροτεχνήματα, όχι εκλογικοί εκβιασμοί».

Υπέρ του Σταύρου Δήμα ψήφισαν 168 βουλευτές, και «παρών» 132 - ίδιο αποτέλεσμα με την δεύτερη ψηφοφορία με εξαίρεση την προσθήκη στα "παρών" της Μαρίας Κόλλια –Τσαρουχά που απουσίαζε κατά την προηγούμενη συνεδρίαση - χωρίς να συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός των 180 ψήφων.

«Οι προσεχείς εβδομάδες θα είναι κρίσιμες για το μέλλον της Ελλάδος. Ίσως πολύ πιο κρίσιμες από ό,τι η οξύτητα του δημόσιου λόγου επέτρεψε στην κοινή γνώμη να αντιληφθεί» δήλωσε ο υποψήφιος για την Προεδρία της Δημοκρατίας Σταύρος Δήμας, μετά την ολοκλήρωση της τρίτης άκαρπης ψηφοφορίας και πρόσθεσε:

«Όλες, λοιπόν, οι πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις έχουν, τώρα, υπέρτατο χρέος να αντιμετωπίσουν με ειλικρίνεια και νηφαλιότητα, με υπευθυνότητα και με πρόθεση συναίνεσης τις πραγματικές οικονομικές και διεθνοπολιτικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα. Θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω ότι αυτό που μας ενώνει είναι υψηλότερο, ισχυρότερο και διαρκέστερο, από οτιδήποτε άλλο. Είναι η Ελλάδα».

Ο κ. Δήμας εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τους βουλευτές που τον ψήφισαν, οι οποίοι «αποτελούν καθαρή πλειοψηφία της εθνικής Αντιπροσωπείας, παρότι δεν συμπληρώθηκε ο προβλεπόμενος από το Σύνταγμα αριθμός των 180», καθώς και τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο που πρότειναν την υποψηφιότητά του και τόνισε:

«Πιστεύω ότι η εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή θα ήταν η ορθή επιλογή. Η απόφαση όμως που έλαβε, σύμφωνα με τη διαδικασία και τις προβλέψεις του Συντάγματος, είναι βεβαίως απόλυτα σεβαστή».

Επίσης, ο κ. Δήμας υπογράμμισε ότι παρατείνεται η πολιτική αβεβαιότητα με την προσφυγή στις κάλπες και πως το πολιτικό σύστημα μαζί με τον ελληνικό λαό οφείλει να εξασφαλίσει τη δημοκρατική λειτουργία του πολιτεύματος και του κράτους δικαίου, μέσα στο θεσμικό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ευρωζώνης. «Σε κάθε περίπτωση, το μόνο που έχει τώρα πραγματική σημασία είναι το συμφέρον της Πατρίδας και του ελληνικού λαού» επισήμανε.

Σύμφωνα με το Σύνταγμα,θα πρέπει να κηρυχθεί εντός δέκα ημερών η λήξη των εργασιών της Βουλής, προκειμένου να διενεργηθούν εκλογές και να εκλεγεί Πρόεδρος από τη νέα τη σύνθεση του κοινοβουλίου.Ο Κάρολος Παπούλιας θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του έως την αντικατάστασή του.

Στις 2 το μεσημέρι,συνεδριάζει στη Βουλή, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού ,το Υπουργικό Συμβούλιο.

Antinews με πληροφορίες και από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sender avatar
    sender 29/12/2014 13:06:22

    Αρχισε ήδη το bank run και ο κλυδωνισμός του ευρώ.Το σχέδιο εξελίσσεται,όπως σχεδιάσθηκε.Ο λαός διχάσθηκε.Οι υστερικοί και χρήσιμοι ηλίθιοι στην μια πλευρά και οι νουνεχείς δημοκράτες στην άλλη.Και στο ενδιάμεσο τα γνωστά κοράκια,που επένδυσαν στο χάος.Καϋμένη Ελλάδα!δεν θα αλλάξεις ποτέ.

  2. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 29/12/2014 13:08:29

    Μέχρι και η δική μου, μετριοπαθής πρόβλεψη για τελική ψηφοφορία, με 169 - 172 ψήφους υπέρ Δήμα, αποδείχθηκε υπεραισιόδοξη. Τι να πει κανείς, για την εξαρχής διατυπωμένη σιγουριά, των 180; Αλλού ζουν στρατηγοί και επιτελείς;

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ ΙΚΟ 29/12/2014 13:18:55

      Το στρατηγικο λαθος ηταν η στηριξη και συμμετοχη στη κυβερνηση Παπαδημα. Ενος κακου μυρια οσα επονται... Π.χ η συγκυβερνηση με τον ανεκδιηγητο Βενιζελο.

    • Χ.Β avatar
      Χ.Β @ ΙΚΟ 29/12/2014 13:30:16

      Μα δεν είναι η α' φορά που αυτοί οι ίδιοι "επιτελείς" καλλιεργούν προσδοκίες και συνθήματα όπως bank run κλπ. Και θέτω τα εξης ερώτηματα: α) πες οτι ψήφιζαν οι 180- και δεν πηγαίναμε σε εκλογές. Με ποια δυναμική θα διοικούσε η κυβέρνηση? β) θα είχαμε Πρόεδρο Δημοκρατίας με 180 ψήφους, συμπεριλαμβανομένουν του κ. Μπούκουρα? και θα έπρεπε εμείς οι καθαροί ΝΔ να επικροτούσαμε αυτή τη ψήφο?

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ ΙΚΟ 29/12/2014 13:33:01

      Είναι ίδιο της χώρας, η συντηρητική παράταξη να ζει στην κοσμάρα της όσον αφορά την εσωτερική πολιτική πραγματικότητα, και η αριστερά όσον αφορά την εξωτερική.

      • Naruto avatar
        Naruto @ βαγγέλας 29/12/2014 15:03:34

        Συμφωνώ .

    • GJ avatar
      GJ @ ΙΚΟ 29/12/2014 13:40:39

      Πέρνα από το μαγαζί να πάρεις μια ηλεκτρική τοστιέρα για την ακριβή σου πρόβλεψη. Αν κάνεις και σωστή πρόβλεψη για τις επόμενες βουλευτικές θα κερδίσεις ένα 2-ημερο στα Σούρμενα.

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ GJ 29/12/2014 14:48:54

        Πρώτον, στην πρόβλεψή μου αστόχησα. Δεύτερον, έχεις κάτι να πεις; Πέστο, αλλιώς πες μας να βάλουμε τη γαργαλιέρα στη πρίζα.

  3. Hunter avatar
    Hunter 29/12/2014 13:16:09

    Πρέπει να καταλάβει το 7%-8% της Χ.Α και του ΛΑ.ΟΣ, ότι δεν ωφελεί σε κανέναν να υπάρχουν 15 χρυσαυγίτες βουλευτές σε μια Βουλή με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ...

  4. Θετταλός avatar
    Θετταλός 29/12/2014 13:24:53

    Η μοίρα οδηγεί αυτούς που τη δέχονται και σέρνει αυτούς που την αρνούνται.

  5. common sense avatar
    common sense 29/12/2014 13:58:34

    Θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο του ΙΚΟ ότι ζουν αλλού. Ήταν επιβεβλημένο να είχε αναληφθεί η πρωτοβουλία των κινήσεων και να είχαν προκηρυχθεί εκλογές εδώ και 2-3 μήνες που ούτως ή άλλως ήταν χαμένη περίοδος. Το αποτέλεσμα της καθυστέρησης; 1. Η κυβέρνηση έφαγε επανειλημένως στραπάτσο από τους ευρωπαιους τσακίζοντας το όποιο προφίλ αξιοπιστίας της είχε απομείνει. Ποιος ο λόγος να το υποστεί όλο αυτό; 2. Φάνηκε να σύρεται σε εκλογές λόγω αποτυχίας των διαπραγματεύσεων και όχι ως επιλογή νίκης με προφανείς επιπτώσεις στην (απο)συσπείρωση των ψηφοφόρων 3. Υπέστη χαστούκι από τις αγορές καταστρέφοντας το 'success story' 4. Υπέστη κοινοβουλευτική ήττα και μάλλιστα με διαφορά (μόλις 168) εμφανίζοντας τον σύριζα νικητή Και το κέρδος; Αντί να γίνουν εκλογές τον Νοέμβριο, θα γίνουν...τον Ιανουάριο. Τρομερή διαφορά... Γενικώς δεν ξεκινάς μια μάχη γνωρίζοντας ότι θα την χάσεις, εκτός αν η πληροφόρηση και οι εκτιμήσεις των στρατηγών σου είναι για..κλάματα. Τώρα περαστικά. Έβλεπα τις δηλώσεις τσίπρα και ήταν με το χαμόγελο στα αυτιά. Τον έκαναν μάγκα και ησύχασαν

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ common sense 29/12/2014 14:05:27

      Διαφωνω εντελως.Ακομη κατηγορουν τον Καραμανλη οτι τα παρατησε και εφυγε.Θα δεις οτι θα απευθυνουν τις ιδιες κατηγοριες και στο Σαμαρα,ηδη εχουν αρχισει.Φαντασου τι θα γινοταν εαν εκανε το ιδιο. Επρεπε η ευθυνη των εκλογων να πεσει αποκλειστικα στον συριζα.Εχει σημασια για τη συνεχεια.

      • mavors avatar
        mavors @ ψυχραιμια 29/12/2014 14:25:02

        ειναι συναρπαστικό οντως να βλεπεις πόσο μας ενδιαφέρει η χώρα . "επρεπε η ευθυνη των εκλογών να πέσει αποκλειστικά στον ΣΥΡΙΖΑ" Η χώρα βούλιαξε αγαπητέ και εμεις κοιτάμε τα κομματικά παιχνίδια.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ ψυχραιμια 29/12/2014 14:25:17

        H NΔ να πει αληθειες με απλο τροπο χωρις μεγαλη κινδυνολογια γιατι μπορει η ανεξελεγκτη κινδυνολογια να αποβει μπουμεραγκ. Με επιχειρηματα να μιλησει γιατι απο την αλλη μερια υπαρχει πολλη ασχετοσυνη.....

        • foros1 avatar
          foros1 @ Ρηνα 29/12/2014 16:37:04

          τι θα λέγατε αγαπητή Ρήνα για το δίλλημα: τι προτιμάτε στην τσέπη σας; 300 ευρώ μισθό ή 300.000 δρχ μισθό που θα ανταλλάσσονται με 300 ευρώ;

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ foros1 29/12/2014 16:59:30

            Η ονομαστικη αξια μετραει η η αγοραστικη αξια; Αλλωστε εγω βαζω και αλλα προαπαιτουμενα:1ον το σεβασμο στη θρησκεια 2ον στα εθνικα ιδεωδη και 4ον στην λυση του μεταναστευτικου, μ αυτη τη σειρα (εννοειται 3ον το οικονομικο). Σας συμβουλευω αγαπητε να παρετε κανα τενεκε λαδι, φετος ειχαμε καλη χρονια....

      • SotR avatar
        SotR @ ψυχραιμια 29/12/2014 14:34:55

        Στρατηγέ.....εσύ ?

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ ψυχραιμια 29/12/2014 14:44:49

        Μόνον άσχετοι περί τα πολιτικά, το λένε.

  6. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 29/12/2014 14:36:38

    ---Παντως μια χαρα τα βρηκαν τελικα ΣΥΡΙΖΑ και Χ.Α. Η αρχη εγινε στη εκλογη της Ρενας Δουρου, η οποία εξελεγει με ψηφους της Χ.Α. Ετσι και τωρα η δουλεια του ΣΥΡΙΖΑ εγινε με τους βουλευτες της Χ.Α, οι οποίοι ηταν η αιχμη του δορατος του εγχειρήματος των : Αλ Τσιπρα και Χαικαλη- Καμμένου... ---Ισως ζησουμε ξανα εποχές Ριμπεντροφ - Μολότοφ. Προβλεπω οτι η Χ.Α θα περασει ''χρυσες μερες'' αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, αφου λογικα θα σταμητησουν οι ...'' αδικες'' .... διωξεις της. Λογικο, αφου τα παιδια βοηθουν οσο μπορουν για τη μεγαλη νικη της Ριζοσπαστικης Αριστερας, αρα θα πρεπει μετα να δειξουμε και μια σχετικα .... ελαστικότητα. ---Στο προκείμενο, προφανως ΟΛΟΥΣ εμας που ειμαστε σταθερα στη ΝΔ , δεν μας εχουν ενθουσιασει οι επιλογες της ΝΔ τα τελευταια 2 χρονια. Σιγουρα εχουν γινει εγκληματα όπως ο ΕΝΦΙΑ, όπως η παραλογη φορολογηση των καυσιμων κινησης, όπως η περικοπες των συνταξεων των γερόντων μας (οι οποιοι περασαν με στερήσεις τις δυσκολες δεκαετίες του 50 και του 60 ), όπως η αδικη φορολογηση των μικρομεσαίων εισοδηματων δλδ κατω των 20.000 ευρω το χρονο, και παρα πολλα αλλα.... ---Αλλα το να πεταξει κανείς τη ψηφο του στη Χ.Α , η οποία (αφου ΠΟΤΕ δεν θα γινει μερος κανενος Κυβερνητικου σχηματος) απλα θα λειτουργει ως δεκανίκι του ΣΥΡΙΖΑ εγκλωβιζοντας ψηφους (μεταξυ αλλων) και παρα πολλων Δεξιων Ελλήνων Πατριωτων, θα είναι πολυ κριμα. Αυτά, προς το παρον...

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ Μικρασιάτης.. 29/12/2014 14:53:16

      Πουθενά δεν τα βρήκαν ΣΥΡΙΖΑ και Χρυσά Αυγά. Δεν υπήρξε υποψήφιος ΠτΔ "Παρών", υπήρξε ο ευπατρίδης Σταύρος Δήμας που δεν κατόρθωσε να συγκεντρώσει τις 180 ψήφους.

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2014 14:36:51

    Μπορεί κάποιος δημοσιογράφος να κάνει δύο και μόνο ερωτήσεις στον κ. Τσίπρα; 1. Είσθε κομμουνιστής; 2. Τι θα κάνετε με τους μετανάστες που είναι στην Ελλάδα; Πόσους θα νομιμοποιήστε;

    • Hunter avatar
      Hunter @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2014 16:50:57

      Σου διέφυγε η σημαντικότερη ερώτηση: Τι θα γίνει με τις καταθέσεις εάν σταματήσουν τα χρήματα από την Ε.Ε...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Hunter 29/12/2014 19:09:15

        Ποιες καταθεσεις;

      • cockpit2 avatar
        cockpit2 @ Hunter 29/12/2014 22:35:59

        Σαν Hunter που είσαι δεν πρέπει να ρωτάς τον άσχετο μπούλη τι θα γίνη με τις καταθέσεις,παίρνει ότι έχει απομείνει από αυτές στην τράπεζα και τέλος!!!!

  8. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 29/12/2014 14:55:08

    Στην τελική εκτίμηση συμφωνώ με τον Ψυχραιμία, αλλά δεν μπορώ να μην επισημάνω την ...μνημειώδη αλαζονική συμπεριφορά του Σαμαρά, που μόνο με αυτή του Καραμανλή , του μεγάλου,μπορεί να συγκριθεί, αλλά εκείνος ήταν ο Μεγάλος και είχε ...βαριές τσέπες και ενδεχομένως θα μπορούσε να ταρακουνήσει τους Ευρωπαίους φίλους του, εγκαίρως ! Ο Σαμαράς όμως αρκέσθηκε να επιδείξει αλαζονεία προς το εσωτερικό, αποδεχόμενος από το εξωτερικό, κάθε ταπείνωση!! Πάντως επειδή η Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και ρεαλιστικά αναλογιζόμενος, έχω την πεποίθηση ότι θα κερδίσει τις Εκλογές, πείθοντας τουλάχιστον τους αναποφάσιστους, ότι με τις παρούσες συνθήκες κανένας άλλος δεν θα μπορούσε να μας οδηγήσει σε ένα υποφερτό ...τούνελ διαφυγής!!!

    • Μικρασιάτης.. avatar
      Μικρασιάτης.. @ ΝΤΙΝΟΣ 29/12/2014 15:23:53

      Σωστος οσον αφορα τη πρωτη παραγραφο. Καπως υπερβολικο αυτό το περι ''καθε ταπεινωσης''... Μακαρι να εχεις δικιο, οσον αφορα τη τελευταια παραγραφο, αλλα δεν το βλεπω...

  9. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 29/12/2014 14:56:45

    Δεν θα την κάνουν γιατι είναι κι αυτοί στο κόλπο.

  10. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 29/12/2014 15:11:21

    Ο Σαμαρας ευφυώς ειπε στην τελευταια του συνεντευξη οτι οι εκλογες ΤΩΡΑ συμφερουν την ΝΔ....οποιος μπορει να διαβασει αναμεσα απο τις γραμμες αυτες θα καταλαβει αβιαστα οτι παμε σε εκλογες : 1/ Με την κοινη γνωμη ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΗΘΕΛΕ και να χρεωνει τον εκβιασμο οτι παει (συρομενη) σε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΡΗΜΑΔ-ΧΑ.. 2/ Απο οπου και να το δειτε οι ψεκασμενοι ΑΝΕΛ αποτελουν ηδη (θλιβερο) παρελθον απο την Βουλη στην οποια ουδεποτε προκειτα να ξαναμπουν, βαλτε την αλγεινη εντυπωση της ΧΑ στο κλεισιμο σημερα της Βουλης που παει παραλληλα με την σοβαρη συρικνωση των ποσοστων της 3/ Βαλτε το οτι ο ΛΑΟΣ ειναι τελειωμενος (μαζι με τον Καρατζαφερη που θα δωσει σκληρη μαχη να μην παει φυλακη..) 4/ Προσθεστε οτι η ΝΔ θα ειναι αυτη που θα προσποριστει την συντριπτικη πλειοψηφια των πρωην ψηφοφορων ΑΝΕΛ-ΧΑ-ΛΑΟΣ 5/ Επισης να σημειωσετε οτι με δεδομενη την τρομακτικη πολωση η συσπειρωση της ΝΔ θα αγγιξει πρωτοφανη επιπεδα, συν το οτι πολλοι ΜΗ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ της (κατα το παρελθον) θα την ψηφισουν περιστασιακα στις 25 Ιανουαριου για να μην διαλυθει ο τοπος... Προσθεστε ολα τα ανωτερω εχοντας μπουσουλα το οτι η σημερινη διαφορα μεταξυ ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑΣ ειναι 2,5-3,5 % ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ και οτι η χρυση αυγη της αριστερας (Συριζας) εχει πιασει ταβανι στο ποσοστο της καθως ηδη απορροφησε ολη την ΡΗΜΑΔ το ΠΑΣΟΚ και γελοια ανενταχτα αριστερα περιτριμματα (απο που αλλου μενει να παρει ? απο πουθενα..) ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.... ΥΓ Το μονο ασχημο που μπορει να τυχει της ΝΔ ειναι η αυτοδυναμια (που ειναι πολυ πιθανη) καθως τοτε θα δεχθει ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ...εχοντας μια αντιπολιτευση αποτελουμενη μονο απο αριστερα και ακροαριστερα...

    • xenophon avatar
      xenophon @ Νικηφορος Φωκας 29/12/2014 16:37:46

      Κανείς δεν έχει το αλάθητο. Γοιατί η δική μας θέση είναι η σωστή; Χωρίς πόλωση και με επιχειρήματα και όχι κραυγές και καταστροφολογίες, ας αφήσουμε το λαό να αποφασίσει.

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ xenophon 29/12/2014 19:48:31

        "Γιατί η δική μας θέση είναι η σωστή;" Διότι αν δεν πιστεύαμε ότι είναι, γιατί την πήραμε αυτή τη θέση μας; Εκτός κι αν είμαστε με τους "απέναντι" και το παίζουμε δήθεν με τους "από δω"...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Νικηφορος Φωκας 29/12/2014 16:41:40

      Κι αν δεν παρει αυτοδυναμια; κατα τα λεγομενα σας ολοι οι αλλοι εκτος ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑ και ΚΚΕ θα ειναι εκτος Βουλης. Μηπως με το ΠΟΤΑΜΙ;

      • Νικηφορος Φωκας avatar
        Νικηφορος Φωκας @ Ρηνα 29/12/2014 16:46:48

        Ποταμι, Πασοκ , με ενα απο τα δυο η και τα δυο...Ειναι κοινο μυστικο οτι η επομενη Βουλη θα ειναι εξακομματικη (ΧΑ - ΝΔ - ΠΟΤΑΜΙ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ - ΚΚΕ)...

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Νικηφορος Φωκας 29/12/2014 19:31:59

          Σωστα... Ιδανικοι συνεταιροι για τη ΝΔ ο Βενιζελος και ο Θεοδωρακης... Καλα, δεν φοβαστε μη βγει απο τον ταφο του ο Κωνσταντινος Καραμανλης και σας κυνηγησει με κανενα μπαστουνι;

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Zugzwang 29/12/2014 19:49:59

            Άμα βγει, έχει τόσους άλλους να κυνηγήσει... Αυτούς θα τους πετούσε μια "διεύρυνση"...

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ βαγγέλας 29/12/2014 22:51:35

            Ναι αλλά προηγουμένως θα προσκυνούσαν.

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/12/2014 17:14:00

    Θεωρώ προφανές ότι προφανώς ο Άλεξ αλλά και - κατά βάθος - ο Άντονυ, εκλογές πρόωρες τώρα ήθελαν. Ούτως εχόντων των πραγμάτων και της κοινοβουλευτικής αριθμητικής, ήταν απολύτως αναπότρεπτο. Βέβαια, οι πολίτες κατά πλειοψηφία δεν ήθελαν. Όμως ο σοφός και ρεαλιστής Τζεντάι Γιόντα θα τους έλεγε "από την αρχή το πράγμα φαινόταν ότι αναπότρεπτο είναι, έτσι λοιπόν φίλοι, άς με τη σκέψη παρηγορηθούμε, πως καλύτερα ένα φρικτό τέλος παρά μια φρίκη δίχως τέλος".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.