23/06/2008 13:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στις πόσες συμπτώσεις καίγεται κανείς;

Καλημέρα antinews και καλή εβδομάδα. Σε συνέχεια των αποκαλύψεων του zouglapress, δημοσιεύσαμε κάποιες περίεργες "συμπτώσεις":

 Κος Οικονομέας - υποθέσεις παιδεραστίας. Στις πόσες συμπτώσεις καίγεστε;

Εμβόλιμα στη μεγάλη έρευνα μας για την παιδεραστία στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, θέλουμε να παρατηρήσουμε 3 συμπτώσεις που αφορούν τον κ. Οικονομέα ευελπιστώντας να πάρουμε μια απάντηση.

Σύμπτωση 1η.
Ο κος Οικονομέας μπήκε στη ζωή μας ως αυτόκλητος υπερασπιστής του κ. Κορκολή έπειτα από τις αποκαλύψεις του Μάκη Τριανταφυλόπουλου που ενέπλεκαν τον τελευταίο σε υπόθεση παιδεραστίας. Η εμπλοκή του κ. Οικονομέα δεν ήταν προϊόν κάποιας δημοσιογραφικής του έρευνας (θα μπορούσε λοιπόν με τον ίδιο τρόπο να επέμβει και ο Νεμπεγλέρας του Άρη πχ) αλλά για να μας πει πως η ιδιωτική ζωή του καθενός είναι απαραβίαστη (άρα και των θεατών παιδικής πορνογραφίας, βλ. σύμπτωση 3).

Σύμπτωση 2η
. Ο κύριος Οικονομέας, στην πρωινή εκπομπή του στο Mega, κατέληξε στο συμπέρασμα πως ο θάνατος των 2 παιδιών στην Ορεστιάδα ήταν ατύχημα. Περιμένουμε βεβαίως να ακούσουμε αν έκανε κάποια δημοσιογραφική έρευνα πριν καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα, διότι υποθέτουμε πως είναι δημοσιογράφος και όχι αναμεταδότης.

Σύμπτωση 3η
. Κατά την παρούσα δραστηριότητα του, είχε άμεση επαφή με έναν από τους διακινητές υλικού παιδικής πορνογραφίας ο οποίο μάλιστα ανήκει στη βαθμίδα crossover*  Παραθέτουμε αυτούσια την είδηση από το Zouglapress. «Στην εκπομπή του Οικονομέα και του Καμπουράκη δουλεύει ο Σ. Ν. που κατηγορείται για κατοχή και διακίνηση του πιο αποκρουστικού υλικού παιδικής πορνογραφίας που έχει βρεθεί ποτέ από την Αστυνομία. Ειδικότητας, F… M…. Στο σπίτι του είχε ταξινομημένα στον Η/Υ αρχεία βίντεο και εικόνας πορνογραφικού υλικού με βασανισμούς νηπίων. Σ' ένα απ' αυτά έδειχνε ένα μωρό 12 μηνών σε σεξουαλική στάση με ζώο. Λόγω της επαγγελματικής του σχέσης με το μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό, πέσανε τα μεγάλα μέσα για να μην δοθεί δημοσιότητα. Η ίδια η Αστυνομία έκανε το κορόιδο και δεν έδωσε στους δημοσιογράφους το όνομα του. Γιατί; Να δούμε τι θα κάνει η Ανακρίτρια, στην οποία θα πάει αύριο να απολογηθεί. Θα πιάσουν και εδώ τα …. μεγάλα μέσα;»Εμείς αναγνωρίζουμε ότι πρόκειται για συμπτώσεις οι οποίες είναι ατυχέστατες. Και καλό θα είναι να προσέχετε κύριε Οικονομέα….

* Στη μεγάλη έρευνα που θα δημοσιεύσουμε, ο ρόλος των crossovers είναι απεχθέστατος διότι πρόκειται για τους συνδετικούς κρίκους μεταξύ παθητικής θέασης παιδεραστικού υλικού και ενεργής συμμετοχής - άγρας πελατών. Αυτό γίνεται με τη μέθοδο διακίνησης όλο και σκληρότερου σαδιστικού υλικού σε συγκεκριμένους αποδέκτες προκειμένου να αλιευθούν εν δυνάμει παιδεραστές - δολοφόνοι ανηλίκων που διατίθενται να πληρώσουν αδρά ώστε να προμηθευτούν πραγματικά παιδιά - θύματα. www.olympia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικόλας avatar
    Νικόλας 23/06/2008 14:56:40

    Απορώ πως βρήκε το δρόμο του αυτό το σχόλιο για αυτό το blog. Είναι κλασική επιχειρηματολογία φασιστικού τύπου. Τα έχει όλα: ποιανού τα δικαιώματα υπερασπίζεσαι, ποιόν συναναστρέφεσαι, ακόμα και με ποίον δουλεύεις μαζί!
    Καλά το έχετε χάσει τελείως;

  2. Panos avatar
    Panos 23/06/2008 15:39:35

    OI DIMOSIOGRAFOI TOY MEGA (EKTOS APO ELAXISTES EKSERESEIS PX TSIMAS) EINAI OLOI Lxxx, BOYTIGMENOI MEXRI THN KORIFI...
    AYTO TO KANALI THA EPREPE NA EIXE KLEISEI EDW KAI KAIRO.....

  3. sofia avatar
    sofia 23/06/2008 15:52:58

    E,oxi vre paidia!min ta isopedonete ola,ektos apo tremi kai pretenteri oi ipolipoi einai entaksei(pistevo)

  4. Νικόλας avatar
    Νικόλας 23/06/2008 18:24:54

    Το να υπογράφουν δύο τρεις δέκα με το ίδιο ψευδώνυμο είναι καθαρή σχιζοφρένεια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βγαίνουν τόσο διαφορετικές απόψεις με το ψευδώνυμο Factorx. Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ποιότητας και αισθητικής στα κείμενα που κάποιος πρέπει να εισπράττει προσωπικά τα εύσημα αλλά και τα μπινελίκια.
    Επιμένω πως το σχόλιο αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

  5. K. Κράμπης avatar
    K. Κράμπης 23/06/2008 18:45:17

    δε νομίζω ότι το θέμα προστασίας των ασθενέστερων μελών της κοινωνίας δηλαδή των παιδιών ενδείκνυται για παρεμβάσεις σαν τις δικές σας κύριε Νικόλα. Προσωπικά σιχάθηκα τον Οικονομέα από τη στάση του στο θέμα κορκολή. Για τα υπόλοιπα δύο δεν έχω γνώμη, διάβασα την καταγγελία στη zougla. Το να καταλογίζουμε ευθύνες όμως σε 12χρονα κοριτσάκια απαλάσσοντας τα "είδωλα" που τα ίδια τα ΜΜΕ πρεσβεύουν, είναι αισχρό. Απόψεις, δικαιούται να έχει ο απλός πολίτης. ο δημοσιογράφος υποχρεούται πρώτα να ερευνά και μετά να εκφέρει την όποια άποψη.

  6. Νικόλας avatar
    Νικόλας 23/06/2008 19:08:40

    Φίλε Κράμπη το να λέει κάποιος ότι όποιος υπερασπίζεται τους παιδεραστές είναι παιδεραστής δεν έχει να κάνει τίποτε με την παιδεραστία. Είναι τυπικό δείγμα φασιστικής επιχειρηματολογίας. Με τέτοια επιχειρήματα οι φασίστες ψαρεύουν οπαδούς και δημιουργούν κλίμα στην κοινωνία. Δεν πίστευα πως θα χρειαζόταν να το εξηγήσω όμως σκέψου πως έχω ήδη κάνει τρία σχόλια πάνω στο θέμα, άρα σύμφωνα με τον συντάκτη του κειμένου είμαι ύποπτος και εγώ.

  7. K. Κράμπης avatar
    K. Κράμπης 23/06/2008 19:36:07

    Φίλε Νικόλα, σαν πατέρας μιλώντας, όποιος υπερασπίζεται τους παιδεραστές είναι φασίστας. Γιατί υπερασπίζεται ανθρώπους που βγάζουν την ανωμαλία τους σε ανυπεράσπιστα θύματα είτε χρησιμοποιώντας βιολογική είτε οικονομική δύναμη. Νομίζω πως αυτός είναι και ένας καλός ορισμός του φασισμού. Μιλώντας τώρα σαν αριστερός, δεν ανέχομαι οι δημοκρατικές κατακτήσεις να καπελώνονται από μπόμπολες και κυριακούδες που τοποθετούν φερέφωνα τύπου πρετεντέρη για να παπαγαλίζουν απόψεις ανάλογα με τα συμφέροντα τους. Αταξία, το να απαξιώνεις τη zougla και προφανώς το Μάκη, σημαίνει πως έχεις κάτι καλύτερο κατά νου; μήπως το Θέμα και το Θέμο; Η μήπως σε ενοχλεί που ο Μάκης είναι από τους τελευταίους της έρευνας;

  8. ΝΜford avatar
    ΝΜford 23/06/2008 19:56:34

    όταν η τελευταία γραμμη υπεράσπισης των μουμουε και των παιδεραστών, μιζαδόρων, πρεζεμπόρων κλπ που τροφοδοτούν μαύρο χρήμα τους εξουσιαστές είναι η επίκληση του φασισμού τότε ή χούντα έρχεται η είμαστε σε καλό δρόμο. Φιλιά Φάκτορα, καλό και το άρθρο και η αναδημοσίευση. ότι τους ενοχλεις είναι απόδειξη οτι μάλλον κανεις καλα αυτο που κα΄νεις!

  9. Vass avatar
    Vass 23/06/2008 20:21:25

    Φίλε Κ. Κράμπη, νομίζω ότι αντιλαμβάνεσαι το σημείο που στέκεται η αναφορά του Νικόλα και αφορά την ανάρτηση του θέματος από τον διαχειριστή και την επιχειρηματολογία βάση της οποία προκύπτουν αυτά που γράφει. Θα μπορούσε αντί για παιδεραστία, η υπόθεση να αφορά άλλη παράνομη δραστηριότητα, όμως οι αντιρρήσεις που γράφει είναι εύλογες.
    Και κάτι άλλο, ο Μάκης απαξιώθηκε πολύ πριν ρευστοποιήσει την προίκα του ΠΘ. Θυμάσαι κάποια δημοσιογραφικά έρευνα που έκανε τον τελευταίο χρόνο;

  10. Factorx avatar
    Factorx 23/06/2008 20:24:50

    Το άρθρο φέρει υπογραφή: www.olympia.gr.
    και υπάρχει και λίνκ: Κος Οικονομέας - υποθέσεις παιδεραστίας. Στις πόσες συμπτώσεις καίγεστε;

    Αποτελει αναδημοσίευση λοιπόν και καλά κάναμε.

  11. Factorx avatar
    Factorx 23/06/2008 20:33:08

    @ataksias: Νομίζω οτι απάντησα με το προηγούμενο σχόλιο. Κρίνω σκόπιμο να απαντήσω στο δικό σας σχόλιο ιδιαίτερα και συγκεκριμένα στο: "Να ξέρετε ότι τo μπλογκ πια δεν σας “ανήκει”. Ανήκει στους αναγνώστες σας αλλά και στον κόπο, τη συνέπεια και τι ήθος που στην πλειοψηφία των κειμένων σας έχετε επιδείξει". Πολύ βαριά η καλογερική που μας αποδίδετε. Αλλά δεν νομίζετε οτι δεν γίνεται να ήμαστε την μία "σοβαροί" και την άλλη "φασίστες"; Ενα ειναι το κριτήριο ύπαρξής μας εδώ: Η επισήμανση των κυριοτέρων προβλημάτων της σημερινής ελληνικής κοινωνίας και ο διάλογος πάνω σε αυτά. Ο τίτλος λοιπόν του επίμαχου κομματιού θα μπορούσε να είναι και "ο ατέλειωτος φαρισαισμός της ΤV". Δεν νομίζετε;

  12. Κ. Κράμπης avatar
    Κ. Κράμπης 23/06/2008 20:48:25

    Φίλε ή φίλη Vass, έχεις δίκιο, αν το άρθρο αφορούσε κάτι άλλο εκτός της παιδεραστίας δε θα μου κινούσε το ενδιαφέρον. Το διευκρίνησα όμως και θα μου επιτρέψεις να επιμείνω ότι απεχθάνομαι το είδος και οπωσδήποτε αυτούς που με οποιονδήποτε τρόπο υπερασπίζονται αυτούς τους ανθρώπους. Συμπεριλαμβανομένων των δικαστικών αρχών που εμποδίζουν τη δημοσιοποίηση των ονομάτων. Έχοντας την αίσθηση ότι το κύκλωμα οπωσδήποτε περιλαμβάνει πολλούς προνομιούχους, συμφωνώ απόλυτα με το blog και θεωρώ ότι η δημοσίευση αυτών των άρθρων είναι πράξη ενημέρωσης και μάλιστα υποχρέωσης κάθε κοινωνικού αγωνιστή. Δεν είμαι υπερασπιστής του Μάκη αλλά έρευνα δεν είναι και η διαπλοκή Κλαδάδων - βουλευτών - Θέμων κλπ; Μήπως το έβγαλε και άλλο κανάλι;

  13. Vass avatar
    Vass 23/06/2008 23:19:52

    Φίλε Κ. Κράμπη, νομίζω ότι συζητάμε για το αυτονόητο. Τώρα αν ο συσχετισμός περιλαμβάνει προνομιούχους ή όποιους άλλους και δεν υπάρχουν οι στοιχειώδεις αποδείξεις, πώς μπορούμε με μόνη την αίσθηση να υποδείξουμε ότι κάποιος είναι υπερασπιστής των παιδεραστών; Αναφέροντας συμπτώσεις μόνο; Δεν είναι και τόσο δημοκρατικό τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω αν θεωρείς δημοσιογραφική έρευνα το θέμα του Κλαδά, αλλά σε ό,τι αφορά τον Μάκη νομίζω ήταν ξακαθάρισμα λογαριασμών και μην μου πεις ότι ο Δημοσιογράφος δεν είχε έννομο συμφέρον από την υπόθεση.

  14. Κ. Κράμπης avatar
    Κ. Κράμπης 24/06/2008 07:04:11

    είχε έννομο συμφέρον όπως αποδείχτηκε. Δεν είπα ότι δεν είναι θεατρίνος και λογικό είναι να κοιτά το συμφέρον του. Το δεύτερο δεν είναι θέμα δημοκρατικότητας, δημοκρατία είναι να παλεύεις για μια υγιή κοινωνία και να υπερασπίζεσαι τα αδύναμα μέλη της. Και ξέρεις, κάπου έχω βαρεθεί να μη βλέπω αποδείξεις. Και όταν δε βλέπω, κάποιος προνομιούχος κρύβεται από πίσω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.