21/09/2008 02:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στη ζούγκλα της Αθήνας

Στην εποχή των κραυγαλέων πολιτικών μετριοτήτων, γιατί να είναι διαφορετικά τα πράγματα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση; Από τις πρώτες κιόλας ημέρες του Σεπτεμβρίου, αμέσως μετά την επιστροφή των Αθηναίων από τις διακοπές τους, το κυκλοφοριακό πρόβλημα έκανε την εμφάνιση του. Υπάρχουν μέρες και ώρες που όχι μόνον το κέντρο της Αθήνας παρουσιάζει εικόνα κυκλοφοριακής κόλασης, αλλά και πολλές άλλες περιοχές της πρωτεύουσας είναι στα κακά τους χάλια. Βέβαια, ο υπουργός Μεταφορών, κ. Χατζηδάκης, έχει άλλα σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί. Όπως, για παράδειγμα, την σαλαμοποίηση και το ξεπούλημα της Ολυμπιακής. Που να ασχοληθεί με το κυκλοφοριακό!

Και καλά, η κυβέρνηση. Ο Δήμος Αθηναίων, τι κάνει; Πιέζει μήπως την κυβέρνηση να ασχοληθεί με την -άθλια - ποιότητα ζωής των πολιτών; Έχει κι αυτός να ασχοληθεί με άλλα, πιο σοβαρά θέματα. από το κυκλοφοριακό. Όπως, π.χ., την καθαριότητα. Και εκεί, πράγματι, έχει κατακτήσει το πανευρωπαϊκό ρεκόρ της ... βρωμιάς! Ωστόσο, κάποιες αλήθειες πρέπει να ειπωθούν. Οι άοκνες προσπάθειες της Δημοτικής Αστυνομίας να περιορίσει το κυκλοφοριακό, κόβοντας κλήσεις στις... μοτοσικλέτες. Όχι όπου κι' όπου, όμως, αλλά ειδικά σε ένα άκρως ευαίσθητο «εθνικά» σημείο. Κάτω από το υπουργείο Οικονομίας στο Σύνταγμα. Εκεί κυνηγούν τις μοτοσικλέτες τη στιγμή που η Αθήνα πλημμυρίζει από αυτοκίνητα.

Αλλά ούτε αυτό δεν απασχολεί τον κ. Κακλαμάνη. Ο Δήμαρχος έχει άλλα σοβαρότερα προβλήματα στο κεφάλι του. Για παράδειγμα, να διαφημίζει την ανάπλαση του Ελαιώνα, όπου θα κατασκευαστούν τα μεγαθήρια του Βωβού (70.000 τ.µ.), όπως καταγγέλλει η αντιπολίτευση του ΣΥΝ στο Δήμο, τα 42.000 τ.µ. του κτιρίου Δήµου Αθηναίων (µε εµπορικές, γραφειακές, αναψυχής και άλλες χρήσεις). το γήπεδο ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού, και πολύ άλλο ... «πράσινο» (ουσιαστικά θάμνοι µέσα σε ζαντινιέρες).

Βέβαια, πρέπει να του αναγνωριστεί του κ. Κακλαμάνη ένα πράγματι σοβαρό πρόβλημα. Η άκρως προβληματική οικονομική κατάσταση που παρέλαβε μετά την Δημαρχία Μπακογιάννη. Ωστόσο, δεν λέει κουβέντα γι' αυτό. Γιατί άραγε; Μήπως έχει κάποιους λόγους για να φοβάται την «Αγία οικογένεια»; Θέλουμε να πιστεύουμε πως όχι. Η πλάκα είναι ότι κάποιοι «αφελείς» πολίτες αυτής της τριτοκοσμικής πόλης, ονειρεύονται και ποδηλατοδρόμους! Να πάνε για shopping therapy σε κανένα Mall. Ακούς εκεί ποδήλατα!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικόλας avatar
    Νικόλας 21/09/2008 03:52:36

    Τα παραλέτε! Το μόνο φιλολαϊκό πράγμα που έκανε η ΝΔ είναι η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό.

  2. kinezos avatar
    kinezos 21/09/2008 06:07:09

    να σας φερω εγω ηλεκτρικα ποδηλατα απο την κινα. καταπληκτικο σκηνικο. ολοι οι κινεζοι κινουνται μ'αυτα. βεβαια εδω εχουν ποδηλατοδρομους. εχω παρει κι εγω ενα για τις μικρες μετακινησεις. σαν σκουτερακια, με κινητηρα 0,35kw, με μπαταρια και τελικη ταχυτητα περιπου 35 χ/ω, και 100χλμ αυτονομια. οτι πρεπει.

    χωρις πλακα τωρα, δυο μετρα που θα μπορουσε να παρει η κυβερνηση αμεσα ειναι η καταργηση ολων των φορων και δασμων στις μοτοσυκλετες και επισης η απαγορευση της κυκλοφοριας ολων των αυτοκινητων στο δακτυλιο με παραλληλη αναδιαρθρωση των δημοσιων συγκοινωνιων προς και απο το κεντρο.

    Αλλα τους αφηνουν τα συμφεροντα???? ποιος τα βαζει μετα με τους εμπορους αυτοκινητων???

  3. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 21/09/2008 07:13:24

    Όχι και ζούγκλα η Αθήνα τέτοια «ωραία» πόλη αλά φοροφάγος της Ελλάδας και της Ευρώπης .

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/09/2008 08:27:28

    Ο Καραγκιόζης Δήμαρχος (και το Κολλητήρι και ο Μπιρικόκος...)

    Αστεία αστεία, οι έμποροι αυτοκινήτων, στην Ελλάδα είναι "οικονομικοί, πολιτικοί και περιβαλλοντολογικοί παράγοντες"

    Όσο για τον Βωβό, να δείτε πως είναι κλαρίνο ΟΛΟΙ μπροστά του: μικροί, μεγάλοι, πασόκοι, δεξιοί. Μου έχουν πει ότι μπαίνει σε υπουργικές συσκέψεις, λέει τι θέλει και φέυγει. Πως τα καταφέρνει άραγε; Μήπως, λέω "μήπως", μιλάει καλά τα ελληνικά;

  5. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 21/09/2008 08:33:18

    Θα είναι σαν τον αείμνηστο Π.Τοτη της Πτολεμαίδας επί ΠΑΣΟΚ με την Μακλω ,Καζινο Φλωρινας κλπ θυμάστε

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/09/2008 10:03:30

    Ποια ποδήλατα? Είμαστε η χώρα που απαγορεύει την είσοδο ποδηλάτων στο Μετρό και Ηλεκτρικό.
    Είμαστε η χώρα που το ελάχιστο πράσινο είναι είτε χώρος στέγασης λαθρομεταναστών είτε χώρος εμπορίας και χρήσης ναρκωτικών είτε δημόσια ουρητήρια και υπαίθριες χωματερές (Πεδίο του Αρεως, Λόφος του Στρέφη, Πλατεία Κουμουνδούρου κλπ)
    Όσο για τον Δήμαρχο κ Κακλαμάνη και την Δημοτική του Αστυνομία?
    Ο χειρότερος Δήμαρχος που είχε ποτέ η Αθήνα, βρωμιά παντού και ο κύριος να κόβει κορδέλες σε γήπεδα ενώ εμφανίζεται μόνο σε τηλεοπτικές κάμερες.(αγαπητέ Factorx εκτός από ΠΑΟ - Γραφεία - μην ξεχνάμε και την επικείμενη τσιμεντοποίηση της Ακαδημίας Πλάτωνος από τον κ Σγουρο)
    Συμφωνώ για τα οικονομικά του Δήμου, αλλά πέρα από το γεγονός ότι ο κ Κακλαμάνης το θέμα το έχει θάψει, δεν νομίζω ότι η συγκομιδή των απορριμάτων είναι τόσο οικονομικά δυσβάστακτο έργο.( Στην ανάγκη ας απολύσει κάποιον δημοσιογράφο του 9,84. Έχει ασχοληθεί αλήθεια κάποιος με πόσους δημοσιογράφους και ποιες οι αμοιβές τους, που απασχολεί ο Δήμος?)
    Όσο για τη Δημοτική Αστυνομία μην είστε άδικοι, γεμάτες οι καφετέριες είναι στην Πλάκα και στους παράδρομους της Ερμού από τα παιδιά... τι να κάνουν τα καημένα.

  7. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 21/09/2008 10:14:41

    ... με την ευκαιρία ...
    ... όποιος έχει κότσια ας πάρει τη γυναίκα του και τα παιδιά του - πρωινές ώρες όχι απαραίτητα βράδυ - και να περιδιαβεί την οδό Γερανίου. Στο κέντρο της Αθήνας, πίσω από το Δημαρχειακό Μέγαρο...
    ... χρήσιμη πληροφορία: μην πάτε μεταξύ 9:00 - 10:30 διότι εκείνη την ώρα έρχονται οι "έμποροι" να πουλήσουν τις δόσεις και υπάρχει ένας επιπλέον συνωστισμός...
    ... ύστερα όμως όλα "ησυχάζουν" στο δρόμο διότι οι χρήστες ξαπλώνουν στα πεζοδρόμια για να "τρυπηθούν" και να κοιμηθούν...
    ... καλημέρα σας ...

  8. emigres avatar
    emigres 21/09/2008 10:15:42

    Δεν μπορω να καταλαβω...τοσο ανικανος ειναι για να μην μπορει να αλλαξει εστω και λιγο (προς το καλυτερο) την εικονα της πολης???Στην τελικη και αυτοι σε αυτη την πολη ζουν...Δεν τους ενοχλουν αυτα τα χαλια???!!!

  9. Από άλλο πλανήτη avatar
    Από άλλο πλανήτη 21/09/2008 11:09:54

    Αχ! Σ' ευχαριστώ για το άρθρο, γιατί είχα ξεχάσει ότι η Αθήνα έχει δήμαρχο και ποιός είναι αυτός.
    Το εντυπωσιακό είναι όμως ότι τα ΜΜΕ, για οποιαδήποτε, σπάνια ανόητη και άνευ ουσίας πρωτοβουλία παίρνει, τον υμνούν, ενώ κανένα δεν βλέπει τα χάλια της Αθήνας.

    Για την δημοτική αστυνομία τι να πεί κανείς. Συμπεριφορά και εμφάνιση παραστρατιωτικών ομάδων. Απαράδεκτοι.

  10. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 21/09/2008 16:03:13

    Η Αθήνα με καμένους τους δύο φυσικούς της πνεύμονές θυμίζει θάλαμο αερίων. Προτείνω στους εθνοσωτήρες να προσλάβουν πάλι τον Καλατράβα για να φτιάξει κάπου στην Μαλακάσα μία επιγραφή «Arbeit Macht Frei».

  11. Le canard avatar
    Le canard 21/09/2008 17:03:03

    Οι εντολές για να γράφουν μοτοσυκλέτες, όπως λένε οι ίδιοι οι Δημοτικοί αστυνομικοί, στο Σύνταγμα (αποκλειστικά και μόνον κάτω από το υπουργείο Οικονομίας!!!) εδόθησαν από τον Ανδρέα Παπαδάκη. Τον αντιδήμαρχο της Αθήνας, υπεύθυνο για τη Δημοτική Αστυνομία. Γιατί; Διότι, όπως έλεγαν οι "αστυνομικοί" προ δύο τριών εβδομάδων, όταν ο αντιδήμαρχος είχε πάει στο υπουργείο είδε τα μηχανάκια από κάτω και θεώρησε ότι αυτή δεν είναι πρέπουσα εικόνα. Προφανώς, κινούμενος με τη Μερσεντές του, θεωρεί ότι η εικόνα των μποτιλιαρισμένων αυτοκινήτων, είναι καλύτερη. Προφανώς θεωρεί ότι είναι καλύτερα για το κυκλοφοριακό στην Αθήνα να κινούνται άπαντες με τα ΙΧ τους, αντί να ευνοείται η μετακίνηση με μηχανές ή με ποδήλατα. Το πιθανότερο βέβαια είναι ότο ο κ.Παπαδάκης επισκεπτόμενος κάποιον παράγοντα του υπουργείο, άκουσε ότι πρέπει να διώξει τα μηχανάκια από κάτω (γιατί μόνον εκεί συνήθως κόβουν κλήσεις, αν και ειδικά σε αυτό το σημείο -Ταχυδρομείο- τα μηχανάκια δεν εμποδίζουν τόσο την κίνηση των πεζών, δεδομένου του μεγάλου πεζοδρομίου). Ετσι ο κύριος αντιδήμαρχος αποφάσισε να κινητοποιήσει τη δημοτική αστυνομία. Ενα σώμα που ούτως ή άλλως δεν έχει ουσιαστικές αρμοδιότητες ως αστυνομία. Ενα σώμα που απλά αποτελεί μια δεξαμενή ρουσφετιών, την οποία όμως, ο πολίτης της Αθήνας ακριβοπληρώνει.

    Με την ευκαιρία πόσο τοις % έχουν αυξηθεί τα δημοτικά τέλη από την εποχή Αβραμόπουλου, Μπακογιάννη έως σήμερα; Οχι τίποτε άλλο γιατί κάθε φορά που κοιτάζω το λογαριασμό ης ΔΕΗ με πιάνει τρέμουλο. Οχι τόσο γι'αυτά που πληρώνω στη ΔΕΗ (όχι ότι είναι λίγα), αλλά για εκείνα που πληρώνω ως νταβατζιλίκι στο Δήμο. Και μετά μας λένε ότι δεν έχουν λεφτά. Πλάκα μας κάνουν; Που πηγαίνουν όλα αυτά; Στα ρουσφέτια του εκάστοτε Δημάρχου; Και στην τσέπη κάποιων επιτηδείων; Ας βγεί ο κ.Κακλαμάνης να πεί ευθέως πόσα φέσωσε το Δήμο η Ντόρα, ποιά είναι η οικονομική κατάσταση σήμερα και τι επιτέλους θα κάνει γιοα να φτιάξει κάπως αυτή η πόλη. Εχει πρόγραμμα ή όχι; Αν κρίνω από την πολιτική του, μάλλον όχι.

  12. emigres avatar
    emigres 21/09/2008 19:32:22

    Τοσο δυσκολο ειναι να φτιαξουν πολυοροφα παρκινγκ, τοσο δυσκολο ειναι να καθαριζουν την πρωτευουσα, τοσο δυσκολο ειναι φτιαξει μερικα παρκα πρασινου, τοσο δυσκολο ειναι ολα αυτα κυριε Δημαρχε??? Ειναι εικονα ευρωπαικης πολης αυτη??? Αν ειστε ανικανος και εσεις οπως και οι προηγουμενοι απο εσας ΠΑΡΤΕ ΔΡΟΜΟ!!!Μου το παιζετε και ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ...σα δεν ντρεπεστε...

  13. ataktos avatar
    ataktos 21/09/2008 21:41:02

    Αθ. Κλάρας-δεν έχεις καθόλου άδικο !!!

  14. Swell avatar
    Swell 22/09/2008 14:19:24

    Aν οι κυβερνώντες είχαν μια σταλιά μυαλό, θα είχαν καταλάβει ότι η λύση βρίσκεται στα δίτροχα. Με τη βλακεία (sic) που τους κατατρύχει όμως, έχουν επιβάλει να πληρώνει μια μοτοσικλέτα 1000 κυβικών, τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με ένα αυτοκίνητο 1300 κυβικών! Το γεγονός ότι στο χώρο του αυτοκινήτου παρκάρουν (χωράνε) 4 μοτοσικλέτες, είναι αδιάφορο για την κυβέρνηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.