Στη γυάλα του Μεγάρου Μαξίμου
28/04/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στη γυάλα του Μεγάρου Μαξίμου

Χτυπάμε για μια ακόμη φορά, τελευταία πριν τις εκλογές, καμπανάκι, μπας και ξυπνήσουν ορισμένοι στο Μέγαρο Μαξίμου

Όταν είσαι αποκομμένος από την πραγματική ζωή έχεις πολλά προβλήματα. Κυρίως δεν μπορείς να αντιληφθείς τι γίνεται στην κοινωνία. Είσαι κλεισμένος στη γυάλα του Μεγάρου Μαξίμου και ζεις το μύθο σου! Άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο! Η μακαριότητα είναι δεδομένη σε αρκετά γραφεία στο νεοκλασσικό της Ηρώδου Αττικού.

Ο Αντώνης Σαμαράς κυριολεκτικά δίνει ένα μοναχικό αγώνα ενάντια σε όλους: αντιπολίτευση αλλά και «εφιάλτες» της ΝΔ. Όμως κάποιοι πορεύονται σε άλλα μονοπάτια και περισσότερο τους ενδιαφέρει ένα θετικό σχόλιο στα ΜΜΕ, ένα καλό παραπολιτικό και μια χρήσιμη αναφορά μήπως και ψηλώσουν λίγους πόντους…

Πόσο εφήμερα είναι όμως όλα αυτά ενώπιον του μεγάλου κινδύνου να μην πάει καλά η ΝΔ στις εκλογές…

Οι αντίπαλοί της, τόσο εντός όσο και εκτός καραδοκούν και ορισμένοι συνεργάτες του Πρωθυπουργού βαυκαλίζονται και είναι χαμένοι στον κόσμο τους…Μόνο την Καθημερινή της Κυριακής να διάβαζε κανείς, το κείμενο του αρχισυντάκτη του πολιτικού της, Κ. Παπαδιόχου και του εκλεκτού του Μαξίμου, πολιτικού συντάκτη, Γ. Τερζή, θα καταλάβαινε πολλά…(βλέπε: Αλλαγές προσώπων σε Μαξίμου, κυβέρνηση)

Για όλους είχαν ένα καλό λόγο…και όποιος το διάβασε θα νόμισε ότι ο Σαμαράς έχει καμία dream team στο Μέγαρο Μαξίμου και του λύνει τα προβλήματα… Δεν θέλουμε να αναφέρουμε στην παρούσα φάση τι πραγματικά σημαίνουν πολλές επισημάνσεις του κειμένου, αλλά το ζήτημα είναι ότι ορισμένοι, αντί να τρέξουν να μαζέψουν καμία γκάφα και να βοηθήσουν το έργο της ΝΔ και του προέδρου και αρχηγού τους, συνεχίζουν το σπορ των δημοσίων σχέσεων…

Πολλές φορές έχουμε αναφέρει αρκετά για τα λάθη που γίνονται στο επιτελείο του Σαμαρά, αλλά πλέον αυτό που είδαμε για μια ακόμη φορά ξεπερνάει κάθε προηγούμενο. Εάν ο Πρωθυπουργός είναι ικανοποιημένος με όσα βλέπει καλώς…, αλλά το βράδυ της 25ης Μαϊου θα ψάχνει απαντήσεις, τις οποίες είναι δύσκολο να τις δώσουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που έχουν εγκλωβιστεί στη γυάλα του Μαξίμου και τρέφονται από δημόσιες σχέσεις με δημοσιογράφους, κυρίως μεγάλων συγκροτημάτων.

Όλοι αυτοί οι φωστήρες, παρά το ότι έχουν ένα μεγάλο όπλο, τον Πρωθυπουργό που παραμένει υψηλά σε δημοφιλία, τον συμβουλεύουν για ελάχιστες περιοδείες και ομιλίες ενόψει των ευρωεκλογών, ενώ έπρεπε να τρέξει κυριολεκτικά ένα μήνα να κάνει κτήμα όλων των Ελλήνων την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλε και η οποία του βγήκε…

Οι υπουργοί είναι άφαντοι, πλην δυο-τριών, οι βουλευτές είναι φοβισμένοι και κατώτεροι των περιστάσεων, ενώ άλλα κορυφαία στελέχη, όπως η Μπακογιάννη, έχουν προσωπική ατζέντα και τους νοιάζει να αμφισβητήσουν τον Σαμαρά εάν κάτι δεν πάει στραβά…

Ποιοι θέλουν να σώσουν το ΠΑΣΟΚ;

Στο ίδιο άρθρο της Καθημερινής διαβάσαμε και το εξής καταπληκτικό:

«...Ο κ. Χρύσανθος Λαζαρίδης εξακολουθεί να είναι ο «στρατηγικός νους» όχι μόνον σε θέματα οικονομίας, αλλά και στην πολιτική στρατηγική. Δεν είναι τυχαίο ότι παράλληλα με την παρακολούθηση όλου του μακροοικονομικού σχεδιασμού της κυβέρνησης ενόψει και της συζήτησης για το χρέος, ασχολείται με την εκλογική στρατηγική του πρωθυπουργού, χωρίς μάλιστα να έχει εγκαταλείψει το μείζον σχέδιο για μετεξέλιξη της Ν.Δ. σε κεντρικό αστικό, φιλευρωπαϊκό πόλο, που, όμως, δεν θα οδηγεί σε «ασφυξία» το ΠΑΣΟΚ..

Δεν γνωρίζω αν η διάσωση του ΠΑΣΟΚ αποτελεί όντως πιστεύω του κ. Λαζαρίδη, ή αποδίδεται στην φαντασία των αρθρογράφων της Καθημερινής. Τι θέλει να μας πει ο ποιητής; Ότι αποκλειστικός στρατηγικός στόχος της ΝΔ δεν είναι η επικράτησή της, αλλά φροντίζει παράλληλα και για την σωτηρία του ΠΑΣΟΚ; Και τι είναι το Μαξίμου και η Συγγρού; Επιτροπή Σωτηρίας του ΠΑΣΟΚ;

Μάλλον κάποιοι έχουν χάσει κάθε επαφή με την κοινωνία, αν ισχύουν αυτά που διαβάζουμε. Μέχρι στιγμής η ΝΔ πλήρωσε και πληρώνει τον Βενιζέλο και την συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ πανάκριβα. Πρόκειται όμως για αναγκαίο κακό επειδή διαφορετικά δεν θα σχηματιζόταν κυβέρνηση, ο Σαμαράς δεν θα γινόταν πρωθυπουργός και δεν θα είχαμε αυτές τις θετικότατες εξελίξεις στην Οικονομία.

Άλλο όμως να δέχεσαι και να προσαρμόζεσαι σε μια αναγκαιότητα που στο κάτω -κάτω επέβαλε ο λαός με την ψήφο του και άλλο να φροντίζεις να μην πεθάνει το ΠΑΣΟΚ από ασφυξία και να αγωνίζεσαι για την σωτηρία του. Και φυσικά άλλο ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ και άλλο η διεφθαρμένη νομενκλατούρα του...

Δεν ξέρω τι υπέστησαν επί ΠΑΣΟΚ ορισμένοι από τους κατοικοεδρεύοντες στο Μαξίμου και τι κόμπλεξ έχουν απέναντί του, ή προς την αριστερά. Επειδή όμως η Ελλάδα καταστράφηκε από το ΠΑΣΟΚ, το οποίο ήταν και είναι ο βασικός υπεύθυνος για την οικονομική καταστροφή, τα Μνημόνια , την οικονομική υποτέλεια, την διαπλοκή, την διαφθορά και τον εκμαυλισμό του δημόσιου βίου, το antinews δηλώνει ότι κάθε προσπάθεια διάσωσής του θα το βρει κάθετα αντίθετο (που έλεγε και ο Λαλιώτης).

Χτυπάμε λοιπόν για μια ακόμη φορά, τελευταία πριν από τις εκλογές, καμπανάκι να ξυπνήσουν ορισμένοι στο Μέγαρο Μαξίμου και καλό θα ήταν ο Σαμαράς να πάρει το βούρδουλα…πριν είναι αργά, διότι μετά θα ψάχνονται στα εκλεκτικά ΜΜΕ για σωσίβιο, αλλά τότε θα τους έχουν γυρίσουν την πλάτη…

ΥΓ: Όσο για το πως θα κυβερνήσει η ΝΔ , χωρίς το ΠΑΣΟΚ, εκεί φαίνονται οι «τακτισιέν»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. foros1 avatar
    foros1 28/04/2014 08:03:53

    αν δεχθούμε ότι οικονομία σημαίνει θετική ψυχολογία, δείτε τις περισσότερες κοινωνικές ομάδες που βιώνουν το φόβο ότι κάτι κακό θα τους συμβεί. καθημερινές συζητήσεις παντού: οι συνταξιούχοι ότι θα ελαττωθεί ξανά η σύνταξη, οι υποψήφιοι συνταξιούχοι ότι θα εγκλωβιστούν, οι ΔΥ θα διωχθούν, οι ΙΥ θα απολυθούν, οι ΕΕ θα πάνε "μέσα" από τα χρέη, οι άνεργοι ότι δεν έχουν να χάσουν τίποτα ότι και αν ψηφίσουν.... όποιον τα παραπάνω του φαίνονται υπερβολικά, μάλλον όπως λέτε, ζει στον όμορφο μικρόκοσμό του. χρειάζεται ελπίδα και σιγουριά, που τα μισόλογα των βουλευτών στα τηλεοπτικά παράθυρα, κάθε άλλο παρά τις προσφέρουν.

  2. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 28/04/2014 08:39:08

    Ξέρω 3.000.000 Ελληνες που ζουν στην περιπέτεια τα τελευταία χρόνια και κάποιους που ετοιμάζονται να την ζήσουν, μην τους προκαλείται !!!!
    Η σταθερότητα για αυτούς ειναι απειλή, θα πρέπει να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους στο Δημόσιο ή στις Τράπεζες, να πτωχεύσουν επίσημα κλπ. Η σταθερότητα τους αφήνει πίσω σε σχέση με τους άλλους που δεν έχουν μεγάλες υποχρεώσεις. Και ΔΕΝ θα σκεφτούν το καλό του συνόλου την ώρα που έρχονται τα κατασχετηρια και οι αγωγές.
    Επίσης η σταθερότητα ΔΕΝ ειναι συνυφασμένη με την ανάπτυξη αλλά μάλλον με την στασιμότητα, άρα δεν υπάρχει προοπτική βελτίωσης άμεσα. Επίσης η σταθερότητα μεγαλώνει το χάσμα μεταξύ των οικονομικά πληγέντων και των υπολοίπων.

    Το ζήτημα δεν ειναι η σταθερότητα σε αυτήν την κατάσταση ΚΑΝΕΙΣ δεν τη θέλει.
    ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ !
    Η ανάπτυξη φέρνει ελπίδα και η ελπίδα αλλάζει την ψυχολογία της κοινωνίας. Το σχέδιο για την ανάπτυξη ειναι σημαντική παράμετρος όπως και οι ρυθμίσεις των δανείων των Τραπεζών.

    Το σχέδιο όμως της ανάπτυξης πρέπει να παρουσιαστεί και να τεθεί το ερώτημα στον Ελληνικό λαό, εάν θέλει μια Ελλαδα με δυτικού τύπου οικονομία ή μια Ελλαδα ψωροκοσταινα.
    Οι δυτικού τύπου κοινωνίες έχουν παραγωγή και πολίτες που εργάζονται χωρίς να περιμένουν απο το κράτος να τους ταΐσει, αλλά η ιδιωτική προτοβουλια και η επιχειρήσεις ειναι ο μοχλός της οικονομίας .

    Επίσης εχει τεθεί και ένα αλλο ζήτημα στο εκλογικό σώμα, που κάνει την στάση του ακόμα πιο χαλαρή απέναντι στα καθήκοντα του ως ψηφοφόρου : η κυβέρνηση Παπαδήμου, κατάλαβαν δηλαδή ότι ο τόπος μπορεί να κυβερνηθεί και απο μη εκλεγμένους, χωρίς να χαθεί και ο κόσμος!
    Χάσαμε χρόνο βέβαια αλλά που να αναλύει ο κάθε ψηφοφόρος τα γεγονότα όταν απειλήτε η ύπαρξη του ....
    JIM BEAM

  3. Π.Δέλτας avatar
    Π.Δέλτας 28/04/2014 08:42:51

    Από το ΒΗΜΑ: Προσκείμενοι στις δύο παραδοσιακές και άλλοτε ηγεμονεύουσες νεοδημοκρατικές πολιτικές οικογένειες «ψιθυρίζουν» τα βράδια ότι η Νέα Δημοκρατία θα υποστεί ήττα αντίστοιχη εκείνης του ΠαΣοΚ το 2012 και ότι από το βράδυ των ευρωεκλογών θα τεθούν σοβαρά πολιτικά θέματα.
    Κατά την εκδοχή τους, ο κόσμος θα δώσει ψήφο τιμωρίας, θα εξαντλήσει τον κ. Σαμαρά και το κόμμα θα πρέπει να ανακαλύψει εκ νέου τους δεσμούς του με τη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη. Μάλιστα, θέτουν και εκλογικά όρια δράσης. Αν η Νέα Δημοκρατία υπολείπεται περισσότερο από τρεις μονάδες του ΣΥΡΙΖΑ τότε, όπως λένε άσπονδοι φίλοι του Πρωθυπουργού, θα εγερθεί μείζον θέμα για την κυβέρνηση και τον κ. Σαμαρά. Στο περιβάλλον της οικογένειας Μητσοτάκη μιλούν για ανοίγματα, καλοβλέπουν Το Ποτάμι του κ. Θεοδωράκη και καλλιεργούν σενάρια για νέες συμμαχικές κυβερνήσεις. Ο πατριάρχης της οικογένειας λέγεται ότι έχει εμμονές με τον δικαστή και διατελέσαντα για έναν μήνα πρωθυπουργό κ. Π. Πικραμμένο.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Π.Δέλτας 28/04/2014 19:16:14

      εγώ άλλο όνειρο είδα πάντως ... πολύ μικρή διαφορά ΝΔ-Σύριζα αλλά καταποντισμός του Πασόκ ... με συνέπεια την αποστεθεροποίηση της κυβέρνησης εξ αριστερών ... λογικά λοιπόν εκλογές και αντικατάσταση του Πασόκ με το Ποτάμι (ποιος να το περίμενε) και ρόλο Δημάρ στο πάλαι ποτέ κίνημα ... Μπάρμπα Φώτης ως νέος Στεφανόπουλος εκτός βουλής και άρα ιδανικός Πρόεδρος ... πιθανότατα όλα αυτά και με εξωκοινοβουλευτικό πρωθυπουργό (που πολύ αρέσει ως ιδεά στο σύστημα μάλλον) ... συνέχιση της οικονομική πολιτικής κανά δύο χρόνια πανεύκολα λοιπόν και ... βλέπουμε

      υ.γ. Τέτοια σχήματα με αδύναμα κομματα και πολυκομματικές κυβερνήσεις είναι ότι το καλύτερο για τους περισσότερους παράγοντες σήμερα (από γόνους τζακιών έως εκδότες - εργολάβους) μόνο ΣΟΒΑΡΗ εμπλοκή σε εθνικό θέμα ίσως αλλάξει την ατζέντα και δούμε ξανά ισχυρή μονοκομματική κυβέρνηση με 45+% και δυνατότητα να "παίξει" σοβαρή πολιτική μπάλα υπέρ των συμφερόντων του κόσμου ... μην ξεχνάμε ότι ο Κανελλόπουλος με τον Μάυρο ακόμα θα μοίραζαν υπουργεία στο γραφείο του Γκυζίκη , αν δεν είχαμε την τραγωδία στο Νησί ...

  4. brandus avatar
    brandus 28/04/2014 08:59:04

    Για τη συρρίκνωση της ΝΔ στο 18% το 2012 και στο 28-29% τον Ιούνιο του 2012 ο μεγαλύτερος υπεύθυνος είναι ο ανεπαρκής και αποτυχημένος Πρωθυπουργός Καραμανλής. Επί 5 χρόνια δεν έκανε τίποτα, οδήγησε την οικονομία στα βράχια και μετά ζήτησε εκλογές για να μας σώσει. Μας φόρτωσε και το Γιωργάκη λόγω της ανεπάρκειάς του. Όσον αφορά τη Ντόρα... ε καλά εσείς εδώ γράφετε χειρότερα όπως για τη γυάλα το Μαξίμου.

    • easyrider avatar
      easyrider @ brandus 28/04/2014 11:32:08

      Αυτή είναι η αλήθεια που δεν χωράει καμμία αμφισβήτηση. Ο Κωστάκης της Ραφήνας είναι ο απόλυτος υπεύθυνος για όλα όσα βιώνουμε

  5. Κατσής avatar
    Κατσής 28/04/2014 09:28:30

    Εκτιμώ πως ο Χρύσανθος "βλέπει" (καλώς) τα επί μέρους μέρη και όχι κάνα μαθές "όλον" ΠΑΣΟΚ. Μέχρι σήμερα έχουμε α) το ΠΑΣΟΚ του Άκη και τους συν αυτώ στριμωγμένους στην ουρά του ΣΥΡΙΖΑ, β) του Γεωργίου στη ΔΗΜΑΡ και ολίγον ΑΝΕΛ, γ) του Ευάγγελου στην αγκαλιά και δ,ε,στ,…) τα ανεμοσκορπίσματα στο πεζοδρόμιο (σα φύλλα που στροβιλίζονται εννοώ). Για να μη γίνει τώρα "της Κορέας", όπου παραιτήθηκε ο άμοιρος (ευθυνών) πρωθυπουργός επειδή δεν φόρεσε το μαγιό να σώσει τους ναυαγούς ...άστε το Χρύσανθο –αυτόν έχει- να ρίξει το σωσίβιο (ή την απόχη;). Αυτός ξέρει.

    • FactoX avatar
      FactoX @ Κατσής 28/04/2014 09:44:27

      Πως το εκτιμάς δηλαδή, αδελφε; Γνωρίζεις ότι αυτή είναι η θέση του Χρύσανθου; Εγώ δεν το γνωρίζω. Εγώ βασίζομαι στο κομμάτι της Καθημερινής και λέω την άποψή μου. Η οποία με λίγα λόγια είναι η εξής: Είναι πολιτικά επιβεβλημένο και σιγά την διαπίστωση το άνοιγμα στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ. Όλοι αυτό κάνουν σήμερα. Είναι όμως τεράστιο πολιτικό λάθος η κυβερνητική συνεργασία με στελέχη του που προκάλεσαν τον λαό.

      • Κατσής avatar
        Κατσής @ FactoX 28/04/2014 10:59:08

        Φάκτορα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και του Χρύσανθου τις θέσεις δε γνωρίζω, απλά μια φορά «τα βρήκαμε στα λόγια»***. Όμως ναι, όπως λες: «Είναι τεράστιο πολιτικό λάθος η κυβερνητική συνεργασία με στελέχη του ΠΑΣΟΚ που προκάλεσαν τον λαό"». Τι να κάνεις όμως με όσα δε τον παραπροκάλεσαν και που θα ΕΧΕΙΣ(;) ως τις εκλογές μαζί με τα παρακολουθήματά τους, στο μάρσιπο σου; Τα ρίχνεις στο ποτάμι; *** http://178.21.172.70/Antitheseis/O-Khrusanthos-Lazarides-graphei-gia-ten-exegerse-tou-olutekhneiou/#70524

        • Vesper avatar
          Vesper @ Κατσής 28/04/2014 18:57:37

          Μήπως να μας πει κι ο Χρύσανθος την άποψή του, για τον...ποιητή ???

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 28/04/2014 10:02:48

    1ον: το Πασοκ θελουν να το σωσουν γιατι βλεπουν οτι με κανενα αλλο κομμα δεν μπορουν να συγκυβερνησουν.... Θλιβερο αλλα ετσι εχει διαμορφωθει η κατασταση. 2ον: Ολοι οι νεοι που εχω συζητησει θελουν αλλαγη του σκηνικου,μπας και γινει κατι, γιατι βλεπουν οτι η ζωη τους χανεται. Ιδιως αυτοι που δεν μπορουν, λογω ελλειψης προσοντων, να μεταναστευσουν. Εκεινο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αδιαφορουν πληρως για το ποιος θα ερθει. Αλλαγη κι ας ειναι και ανωμαλες καταστασεις. Αυτο σημαινει απελπισια που σκεπαζει την ορθη σκεψη και μπορει να μας βαλει σε περιπετειες γιατι το σκηνικο παντα οι νεοι το αλλαζουν και σημερα οι νεοι μας ειναι απαιδευτοι στις δυσκολιες, στην υπομονη, στο ανοιγμα δρομων. Ολα περιμενουν να τους τα ρυθμισει το κρατος και δεν φταινε φυσικα αυτοι. Ετσι τους εκπαιδευσαμε για δεκαετιες και τωρα φαινεται οτι τα συστημικα κομματα θα το πληρωσουν.

    • Άλυτη εξίσωση avatar
      Άλυτη εξίσωση @ Ρηνα 28/04/2014 14:03:52

      Δεν περιμένουν οι νέοι όλα να τους τα ...ρυθμίσει το κράτος, αλλά όταν οι ασκούντες την εξουσία με δική τους υπαιτιότητα αποδόμησαν το σύμπαν, διέλυσαν τις Ιδ.Επιχειρήσεις, δημιούργησαν ανεργία 30%, όταν με την τρελή υπερφορολόγηση, με την ύφεση και τη μιζεροποίηση που επικρατεί, αποτρέπουν τη δημιουργία ακόμη και μικρών προσωπικών επιχειρήσεων, ποιός μπορεί άραγε να ανατρέψει την καταστροφή; Μην κρίνετε συντηρητικά και παλαιοημερολογίτικα. Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ με το συγκεκριμένο ...όχημα κι όταν σου καταστρέφουν την προοπτική και σου αποκλείουν το όνειρο, σου αφαιρούν ταυτόχρονα κι αυτήν την ...υπεράνω και αφ΄υψηλού ''ψύχραιμη αντιμετώπιση'' και ''ορθή κρίση'', που αδικαιολόγητα ζητάτε. Οι νέοι χωρίς σε τίποτε να φταίνε, σπρώχνονται από τους ασυνείδητους υπευθύνους, να συρθούν και να ''ζήσουνε'' μίζερα, μέσα στα ερείπια. Θα περίμενε κανείς να αντιδράσουνε πιο δυναμικά και ν΄απαιτήσουν ό,τι τους ανήκει. Φρόντισαν όμως να τους μεγαλώσουν βολεμένοι και να τους ...εκπαιδεύσουνε παραιτημένοι. Έτσι, ή παίρνουν το δισάκι τους και ξενιτεύονται, ή συνθηκολογούν με τους δημίους τους παροπλισμένοι, ρουφώντας ράθυμα τα fredoutsino... Μακάρι να εξεγερθούν και να διακρίνουν τους ενόχους σύντομα. Τότε, θα βρούνε και τον τρόπο απονομής δικαιοσύνης και τη διέξοδο…..

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Άλυτη εξίσωση 28/04/2014 17:36:16

        Καθε αποψη σεβαστη αλλωστε συζητηση κανουμε και ανταλασσουμε γνωμες. Ομως η γενια των γονιων μας εζησε σε πραγματικα ερειπια που προηλθαν απο πολεμικους βομβαρδισμους και εμφυλιους και σταθηκε στα ποδια της. Δημιουργησε και δε φοβηθηκε ουτε τον κοπο ουτε να γεννοβολαει παροτι η Ελλαδα ουτε ασφαλτοστρωμενη ηταν ουτε ολη ειχε ηλεκτρικο και οι τουαλεττες ησαν οι περισσοτερες εξω απο τα σπιτια.... Σημερα τα παιδια μας ειναι αμαθα και στις πρωτες δυσκολιες φωναζουνε στους δρομους. Δε λεω καλες οι διεκδικησεις αλλα αν γινονται συχνα και πολλες φορες για μη σοβαρα πραγματα στο τελος ο κοσμος τους γυριζει τη πλατη, οπως και εγινε. Αυτο απαντα στον προβληματισμο σου γιατι δεν εξεγειρονται οι νεοι. Κι εγω "βολεμενη" μεγαλωσα κι αν δεν ερχοταν μια μεγαλη και δυσκολη ανατροπη στη ζωη μου να με αναγκασει να σηκωσω τα μανικια θα εμενα κλαυθμηριζοντας μεχρι σημερα. Να ξερεις οτι οι δυσκολιες προαγουν και αυτο στο λεω οχι σαν Ελληνιδα, οχι σαν μανα αλλα σαν Χριστιανη. Το καταλαβα πολυ αργοτερα στη ζωη γιατι η Εκκλησια μας μιλα για τον ευλογημενο κοπο. Απορουσα γι αυτο γιατι μεγαλωσα με το δογμα της ησσονος προσπαθειας για την επιτευξη του μεγαλυτερου αποτελεσματος....δλδ οπως τα περισσοτερα παιδια σημερα. Συμφωνω ομως οτι αυτο δεν πρεπει να διαρκει πολυ και να χανονται ζωες. Δεν εχω καμμια λυση να σου προτεινω στον προβληματισμο σου για τη μιζερη ζωη που φοβασαι μηπως ζησεις. Ο καθενας ακολουθει τη δικη του συνταγη συμφωνα με τα πιστευω του. Αυτη ειναι η ελευθερια συνειδησης που ευτυχως εχουμε ακομα. Αλλωστε με τα συγχρονα δεδομενα το καλο για τον εναν μπορει να ειναι καταστροφικο για τον αλλον. Η δικη μου συνταγη μπορει να σου φανει παλαιομοδιτικη και συντηρητικη οπως λες γιατι ειμαι μιας καποιας ηλικιας. (Ποτε αφ υψηλου και υπερανω, τελειως λαθος εκτιμηση). Προσευχομαι στις δυσκολες στιγμες να φωτιζει ο Θεος τους Ελληνες αλλα αν δε θελει κανεις να σωθει, οσες προσευχες και να κανουμε στραφι θα πανε....Εσυ σαν νεα φροντισε να αλλαξεις τον εαυτο σου και τους γυρω σου -οσους μπορεις- προς το καλυτερο και μεσω του καθενος μας θαρθει και η αλλαγη του συνολου. Οι διαφθορα παντα θα υπαρχει στη ζωη αλλος γινεται τρομοκρατης για να τη πολεμησει και αλλος παει στο Αγιο Ορος να προσευχεται για την Οικουμενη. Ενδιαμεσα ολοι εμεις ο καθενας κατα τα μετρα του..... ΥΓ Παντως να ξερεις οτι κατανοω...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Ρηνα 28/04/2014 18:32:35

          "ανταλλασσουμε" γνωμες , Η διαφθορα παντα.... Ο δαιμων του πληκτρολογιου....

        • Άλυτη εξίσωση avatar
          Άλυτη εξίσωση @ Ρηνα 29/04/2014 15:25:51

          1) ''H Ελλαδα ουτε ασφαλτοστρωμενη ηταν ουτε ολη ειχε ηλεκτρικο και οι τουαλεττες ησαν οι περισσοτερες εξω απο τα σπιτια....'' Αυτά δε λένε απολύτως τίποτε σ΄έναν σημερινό 20άρη-30άρη. Μιλάτε άλλη γλώσσα και συγκρίνετε ανόμοια. Αυτοί οι άνθρωποι είναι 3-4 γενιές μετά, έχουν άλλες παραστάσεις κι απαιτήσεις ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ. 2)''Σημερα τα παιδια μας ειναι αμαθα και στις πρωτες δυσκολιες φωναζουνε στους δρομους.'' Σήμερα τα ...παιδιά σας κληρονομούν το χάος και τη συμφορά που η αδιαφορία και η διαφθορά της πλειοψηφίας των παθητικών συνενόχων τους φόρτωσε και ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΙΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ, ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΔΡΟΜΟ ΚΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠIΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ EΡΗΜΗ, ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ‘’ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ’’! Ένα κράτος γερόντων εντός ολίγου… 3) ''μεγαλωσα με το δογμα της ησσονος προσπαθειας για την επιτευξη του μεγαλυτερου αποτελεσματος....δλδ οπως τα περισσοτερα παιδια σημερα.'' Κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Σήμερα για να εισαχθεί κανείς σε Ανώτατη σχολή, παλεύει σκληρά 6 ολόκληρα χρόνια, εργάζεται χωρίς ωράριο, πιεστικά όσο κανένας άλλος εργαζόμενος, μετατρέπεται σε αφυδατωμένο βαθμοθήρα και μετά, αφού το πτυχίο του και καλά δεν .... αρκεί, κάνει μεταπτυχιακά, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΜΙΖΕΡΟΣ ΖΗΤΟΥΛΑΣ ΕΝΟΣ ΣΑΠΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΛΗΒΕΙΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ, ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ 8ΩΡΟ, ΠΑΜΦΘΗΝΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΤΩΝ 480 €. (Κι άμα θέλει….Διαφορετικά άνεργος χωρίς παρόν και χωρίς μέλλον). Αφήστε λοιπόν κυρία μου)…. 4) Τον Χριστό με τον βούρδουλα, μέσα στο Ναό του Σολομώντα μόνο θα κρατήσω απ΄την αναφορά σας στη Θρησκεία. Πρώτα η τιμωρία, το γκρέμισμα, η εκθρόνιση κι ύστερα ας προσευχηθούμε...... Υ.Γ : Πολλοί κατά τα άλλα ευαίσθητοι και ευφυείς άνθρωποι, κρίνουν τους άλλους και το σήμερα με γνώμονα το παρελθόν και τις προσωπικές τους εμπειρίες, καταλήγοντας αναπόφευκτα, σε λάθος συμπεράσματα. Η ενσυναίσθηση, είναι αποτέλεσμα προσπάθειας αποστασιοποίησης απ΄τον συναισθηματικό μικρόκοσμό μας.

      • Γερουσία avatar
        Γερουσία @ Άλυτη εξίσωση 28/04/2014 21:18:43

        Όταν οι νέοι εξεγέρθησαν το 2008 (διότι τα παιδιά του γυμνασίου ήταν στους δρόμους, δεν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ), βγήκαμε όλοι να του λοιδορήσουμε ως μπαχαλάκηδες. Ήμασταν τυφλωμένοι στην αλαζονεία μας. Δεν βγαίνουν τα παιδιά να φωνάζουν και να πετάνε πέτρες εάν δεν έχει γίνει η ζωή τους κόλαση! Φτου μας και ντροπή μας (και στα μούτρα μου) που αντί να ακούσουμε και να τους δώσουμε την δυνατότητα να φτιάξουν τα όνειρά τους, τους δώσαμε ως κληρονομιά μια μιζέρια, μια κατεστραμμένη κοινωνία και μια σκοτωμένη ελπίδα. Ξυπνήστε! Κάνουμε και τους πατριώτες κάποιοι!

        Μπορείτε να μου πείτε μεγαλύτερη προδοσία από το να σκοτώνουμε το μέλλον του ελληνισμού που είναι τα παιδιά της; Προδότες και άχρηστοι είμαστε όλοι μας, είτε επειδή υπήρξαμε συνήγοροι του καταστρεπτικού αυτού συστήματος (που συνεχίζεται απτόητο και σήμερα) είτε επειδή δεν αντιδράσαμε (κι ούτε τώρα αντιδρούμε) σκεπτόμενοι το τομάρι μας.

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Γερουσία 29/04/2014 08:51:08

          Δυστυχως αυτο περι "τομαριου" δεν προκειται ν αλλαξει στον αιωνα. Οι μεγαλυτεροι ψυχιατροι του κοσμου συμφωνουν οτι το ενστικτο της αυτοσυντηρησης ειναι το ισχυροτερο στον ανθρωπο, πανω ακομα και απο τη μητροτητα.....ετσι ειναι η ανθρωπινη φυση, οταν μαλιστα εχει να κανει και με χρηματα, ε τοτε μπορει να καταντησει τον ανθρωπο κτηνος. Αυτη ειναι η ρεαλιστικη απεικονιση της κοινωνιας διαχρονικα. Υπαρχει και μια αλλη εκδοχη που εκει καταληγουμε νοητικα αλλα δεν μπορουμε να την εφαρμοσουμε. Να νοιωσουμε την αναγκη του αλλου σαν δικη μας και τοτε ολα λυνονται μονομιας. Ποιος ομως μπορει να κανει αυτη την υπερβαση; Κατα τη γνωμη μου μονο ενας αληθινος Χριστιανος και εκει ειναι το προβλημα ολων. Οτι το εχουμε ξεχασει απαντες. Οταν θαρθει η ωρα που θα το θυμηθουμε, τοτε θα ερθει και η λυση των προβληματων μας. Ο αποχριστιανισμος της κοινωνιας γενικοτερα εφερε ολα τα δεινα μαζεμενα. Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ακομα δεν εχουμε δει τιποτα.....

        • πΔπ avatar
          πΔπ @ Γερουσία 29/04/2014 09:04:50

          150.000 ταυτόχρονα sms κινητοποίησης, και δεν ήταν ο ΖΥΡΙΖΑ; αλήτες καθ(οδ)ηγητές κατάβαζαν τους μαθητές να πετροβολούν Αστυνομικά Τμήματα, και δεν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ; εξώφυλλα της Αυγής και ημερολόγια με καμένα δένδρα, και δεν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ; Βρε άμε φτύσε τα μούτρα σου παραπέρα που θέλεις να βγάλεις λάδι τους μπαχαλάκηδες και θέλεις να μας κάνεις να ντρεπόμαστε για τον Πατριωτισμό μας.

        • Άλυτη εξίσωση avatar
          Άλυτη εξίσωση @ Γερουσία 29/04/2014 15:36:47

          ''Μπορείτε να μου πείτε μεγαλύτερη προδοσία από το να σκοτώνουμε το μέλλον του ελληνισμού που είναι τα παιδιά της;'' OXI, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΑΙΣΧΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΞΟΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Δε θα γυρίσουν, θα κάνουν οικογένειες εκτός πατρίδας, οι εδώ νέοι, άνεργοι και ανίκανοι να επωμιστούν ευθύνες ήδη ούτε παντρεύονται ούτε γεννούν άλλους ανθρώπους, ΑΡΑ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ. Απλά το αίμα, δεν είναι ορατό από όλους...... Η συμφορά σε άλλους ...συμφέρει, σε άλλους δεν γίνεται αντιληπτή. Ας αφήσουμε τους ΠρετεντεροΤρεμοΜπάμπηδες να μας αποκοιμίσουνε γλυκά με τα χαρούμενα και δοξολόγα επινείκια.... Έχει ο Θεός. Δε βαριέσαι...

  7. Νεύτων avatar
    Νεύτων 28/04/2014 10:20:32

    Δε θέλω να ακολουθήσω την agenda της συζήτησης που ανοίγει το άρθρο. Σε κάποια σημεία του συμφωνώ, σε κάποια άλλα διαφωνώ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αυτό http://www.antinews.gr/OIKONOMIA/to-sxedio-anaptuksis-gia-tin-ellada-tou-2021_1/ το οποίο όμως έφυγε γρήγορα από τα πρώτα θέματα. Ο λόγος; Μάλλον αρκετά κατανοητός. Δεν έπεισε... Όχι γιατί δε λέει σωστά πράγματα, αλλά γιατί είναι πολύ γενικόλογα αυτά τα σωστά πράγματα που λέει η Κυβέρνηση, για την Ελλάδα του 2021. Και σημειώνω κάτι: η στρατηγική και το roadmap για την Ελλάδα του 2021, έπρεπε να είναι υπόθεση του Αντώνη Σαμαρά. Με την έννοια της προβολής. Κανένας Χατζηδάκης, κανένας Στουρνάρας, κανένας Σταϊκούρας. Μόνον ο Αντώνης Σαμαράς! Να οργώσει την Ελλάδα ο Αντώνης Σαμαράς (και εδώ είναι ένα σημείο με το οποίο συφωνώ όπως αναφέρεται στο παρόν άρθρο), να βγει μπροστά και να δείξει ότι το νιώθει αυτό για τη Νέα Ελλάδα του 2021 και δεν είναι τσιτάτο της πλάκας. Καλώς ή κακώς, η κοινωνία έχει αντιληφθεί αυτό που γράφει το παρόν άρθρο (και εδώ είναι και το άλλο σημείο με το οποίο συμφωνώ): ελάχιστοι Υπουργοί έχουν βγει μπροστά, σε σημείο μάλιστα να χαρακτηρίζονται και γραφικοί, ενώ οι υπόλοιποι είναι απλά lost in space. Συν του ότι, δεν έχω δει καμμία μα καμμία ουσιαστική δράση από τους νυν βουλευτές και τους υποψήφιους Ευρωβουλευτές; Πού είναι ο βομβαρδισμός με τις θέσεις τους για την Ευρώπη που χρειάζεται και θέλει να διαμορφώσει αλλά και να ξεζουμίσει η Νέα Ελλάδα; Πού είναι η παρουσίαση της χροιάς που θέλουν αυτοί να δώσουν στην Ευρώπη; Μας φτάνει ως σκεπτόμενους πολίτες η παρουσία της Σπυράκη, ή του Ζαγοράκη ή των αστέρων-ονομάτων που πλέουν μέσα στην ουτιδανή αναλαμπή τους; Πού είναι ένα ουσιαστικό βάθος; Πού είναι ΟΛΟΙ οι νυν βουλευτές χαμένοι; Γιατί δε βγαίνουν όλοι μαζί να στηρίξουν το σχέδιο για την Νέα Ελλάδα του 2021; Μήπως ούτε και οι ίδιοι πιστεύουν στο σχέδιο που χάραξε το Μέγαρο Μαξίμου και άρα και ο Αντώνης Σαμαράς; Μία πρόταση μόνον: θέλω να δω τον Αντώνη Σαμαρά να βγαίνει μπροστά, μόνος του, να αντιμετωπίσει τα θηρία, ως Ηγέτης ενός Έθνους που ψάχνει με μια πεπαλαιωμενη πυξίδα να βρει τον προορισμό του! Ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί να το κάνει αυτό! Ας το πιστέψουν και οι γύρω του! Δε θα βγει χαμένος! Όπως δε βγήκε χαμένος τότε που ξεκίνησε μόνος τον αγώνα για την ηγεσία της ΝΔ, ενώ όλοι στην ΝΔ τον είχαν για χαμένο! ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ! Τότε...

    • FactoX avatar
      FactoX @ Νεύτων 28/04/2014 10:47:50

      Αγαπητέ Νεύτωνα το συγκεκριμένο άρθρο έμεινε στα κεντρικά 4 ημέρες, πολλές για ένα σαιτ σαν το δικό μας. Και η θεματολογία πρεπει να αλλάζει - γι αυτό έφυγε απο τα κεντρικά. Στα υπόλοιπα συμφωνώ..

      • Νεύτων avatar
        Νεύτων @ FactoX 28/04/2014 11:37:38

        Ευχαριστώ Φάκτορα για την παρατήρηση. Δεκτή και συγγνώμη για το λάθος μου.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Νεύτων 28/04/2014 16:30:34

          Κάτσε Νεύτωνα να πάρει μπρος ο Ζαγοράκης (ο βουσμάνος), και τότε θα δεις θέσεις και αγώνες. Τότε θα τα δεις όλα.

          • ο τρίτος δρόμος avatar
            ο τρίτος δρόμος @ Strange Attractor 28/04/2014 17:35:53

            Και με τόση τεστοστερόνη στο αίμα......βαστατε Τούρκοι τ άλογα

      • Vesper avatar
        Vesper @ FactoX 28/04/2014 19:01:45

        Κι αν εκείνο το άρθρο έμεινε μπροστά για τόσο καιρό, αυτό που γράψατε τώρα, πρέπει να μείνει μπροστά για όλη την προεκλογική περίοδο. Όχι μόνο διότι τα λέει όλα, αλλά επειδή υπάρχει ενδεχόμενο να διαβαστεί, έστω και την τελευταία ώρα και να ξεστραβωθούμε ως κόμμα, στο... 90' !

        • Νεύτων avatar
          Νεύτων @ Vesper 28/04/2014 19:50:58

          Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Ελπίζω να διαβάσουν όλων μας τα σχόλια-προτάσεις. Για να αφουγκραστούν τι στο καλό πιστεύουμε εμείς οι απλοί οι άνθρωποι. Και τι θέλουμε στο κάτω-κάτω. Εκτός και αν επειδή δεν είμαστε πολιτικοί, δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε και την όποια πολιτική agenda. Μήπως όμως φτάσαμε στην εποχή που η πολιτική agenda πρέπει να παίρνει στα σοβαρά τα σινιάλα από τους απλούς πολίτες; Ας είναι πάντως. Με το φόβο να γίνω γραφικός, θα τα γράφω. Θα στεναχωρηθώ όμως όταν δε θα έχω το κουράγιο πια να "γκρινιάζω"... Ο Strange ξέρει καλά τι εννοώ...

        • Νεύτων avatar
          Νεύτων @ Vesper 28/04/2014 19:51:16

          Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Ελπίζω να διαβάσουν όλων μας τα σχόλια-προτάσεις. Για να αφουγκραστούν τι στο καλό πιστεύουμε εμείς οι απλοί οι άνθρωποι. Και τι θέλουμε στο κάτω-κάτω. Εκτός και αν επειδή δεν είμαστε πολιτικοί, δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε και την όποια πολιτική agenda. Μήπως όμως φτάσαμε στην εποχή που η πολιτική agenda πρέπει να παίρνει στα σοβαρά τα σινιάλα από τους απλούς πολίτες; Ας είναι πάντως. Με το φόβο να γίνω γραφικός, θα τα γράφω. Θα στεναχωρηθώ όμως όταν δε θα έχω το κουράγιο πια να "γκρινιάζω"... Ο Strange ξέρει καλά τι εννοώ...

        • Νεύτων avatar
          Νεύτων @ Vesper 28/04/2014 19:52:18

          Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Ελπίζω να διαβάσουν όλων μας τα σχόλια-προτάσεις. Για να αφουγκραστούν τι στο καλό πιστεύουμε εμείς οι απλοί οι άνθρωποι. Και τι θέλουμε στο κάτω-κάτω. Εκτός και αν επειδή δεν είμαστε πολιτικοί, δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε και την όποια πολιτική agenda. Μήπως όμως φτάσαμε στην εποχή που η πολιτική agenda πρέπει να παίρνει στα σοβαρά τα σινιάλα από τους απλούς πολίτες; Ας είναι πάντως. Με το φόβο να γίνω γραφικός, θα τα γράφω. Θα στεναχωρηθώ όμως όταν δε θα έχω το κουράγιο πια να "γκρινιάζω"... Ο Strange ξέρει καλά τι εννοώ...

  8. Aegean times avatar
    Aegean times 28/04/2014 10:31:05

    Λάθος η συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, το σωσίβιο που πέταξε η ΝΔ στο πασόκ και στον Μπένι ιδιαίτερα μετατράπηκαν σε αλυσίδες που τραβάνε και τα δύο κόμματα στο άγνωστο. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, ο κόσμος έχει νωπές μνήμες από τα έργα και τις ημέρες του πασόκ παρά την άφθονη χρυσόσκονη και τα φωτοστέφανα ...........

  9. George N avatar
    George N 28/04/2014 11:06:51

    Πως θα μπορούσε ο Σαμαράς να ανατρέψει με περιοδείες επί ένα μήνα το αποτέλεσμα των απίστευτων φόρων και της μεγάλης ανεργίας? Γίνανε λάθος επιλογές το φθινόπωρο του 12 -προφανώς πολύ καλύτερες όμως από τις επιλογές του 10 και του 11 από το Πασόκ αλλά αυτό μάλλον δεν αρκεί-και δύσκολα αντιμετωπίζονται οι συνέπειες τους. Ακόμα και ένα άσχημο αποτέλεσμα μπορεί να έχει την θετική του πλευρά να λειτουργήσει δλδ σαν ξυπνητήρι και όχι μόνο για την κυβέρνηση. Ακόμα και όσοι έχουν προσωπικές πολιτικές ίσως καταλάβουν ότι καπετάνιος σε Τιτανικό δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλει κανείς με σώας τας φρένας.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ George N 29/04/2014 10:49:59

      Ολιγόλογος, και σωστός !

  10. giorgos avatar
    giorgos 28/04/2014 11:40:19

    σε ολες τις σοβαρες χωρες του κοσμου εδω και πολλα χρονια ολοι οι σοβαροι και συγχρονοι πολιτικοι αφουγκραζονται τις τασεις της κοινης γνωμης μεσα απο ερευνες κοινης γνωμης με καλα δομημενα ερωτηματολογια και σε στοχευμενες ομαδες του πληθυσμου τα λεγομενα ταργκετ γκρουπς.αν νομιζεται οτι οι πολιτικοι θα πιασουν το κλιμα κανοντας βολτες στις λαικες και στα καφενεια αυτος ειναι αναχρονιστικος και αναποτελεσματικος τροπος που ισως ειχε καποια αξια 30 χρονια πριν και πισω

  11. Χμμμμμμμμμμ avatar
    Χμμμμμμμμμμ 28/04/2014 12:43:42

    Mη χτυπάτε το καμπανάκι... πάρτε ένα τοσο δα σφυράκι και κτυπήστε την γυάλα για να σπάσει. Είναι πια ο μόνος τρόπος για να απέλευθερώσουμε τον πρόεδρο.

    • Άλυτη εξίσωση avatar
      Άλυτη εξίσωση @ Χμμμμμμμμμμ 28/04/2014 15:01:18

      Η ....γυάλα αυτή είναι άθραυστη και δεν σπάει με απλά ...σφυράκια. Χρειάζεται κανονιοβολισμός. Μα μην ανησυχείτε, όπου να΄ναι κι αυτός έρχεται .....

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Άλυτη εξίσωση 29/04/2014 01:48:37

        Ενταξει κε Παναγουλη. :)

        • ΄Αλυτη εξίσωση avatar
          ΄Αλυτη εξίσωση @ Ρεαλιστης 29/04/2014 07:22:23

          :-) Ουάου ! Με κολακεύετε!!

        • Άλυτη εξίσωση avatar
          Άλυτη εξίσωση @ Ρεαλιστης 29/04/2014 07:23:10

          :-) Ουάου ! Με κολακεύετε!!

      • Geros avatar
        Geros @ Άλυτη εξίσωση 29/04/2014 15:30:47

        Που πήγες αγαπητή μου για Πάσχα και έκανες δυο βδομάδες να φανείς? Στις νήσους του Πάσχα? Μας έλειψες! Πάντως η κρίση δεν μοιάζει να σε έχει επηρεάσει προσωπικά και αυτό είναι ευχάριστο.

        • Άλυτη εξίσωση avatar
          Άλυτη εξίσωση @ Geros 29/04/2014 15:47:27

          Καλησπέρα σας αγαπητέ! Δεν φαντάστηκα οτι μετρούσατε με τόση αγωνία τις ημέρες της απουσίας μου... Αν το ήξερα, θα έγραφα κάτι, ειδικά για εσάς :-) !! Και για να επανορθώσω, καταθέτω κάτι πολύτιμο: -Γιάννης Ρίτσος, «Και εσύ να λείπεις» «Σκέψου η ζωή να τραβάει το δρόμο της, Και εσύ να λείπεις, Να’ ρχονται οι Άνοιξες με πολλά διάπλατα παράθυρα, Και εσύ να λείπεις, Να’ ρχονται τα κορίτσια στα παγκάκια του κήπου με χρωματιστά φορέματα, Και εσύ να λείπεις, Οι νέοι να κολυμπάνε το μεσημέρι, Και εσύ να λείπεις, Ένα ανθισμένο δέντρο να σκύβει στο νερό, Πολλές σημαίες ν’ ανεμίζουν στα μπαλκόνια, Και εσύ να λείπεις, Και ύστερα ένα κλειδί να στρίβει Η κάμαρα να’ ναι σκοτεινή, Δύο στόματα να φιλιούνται στον ίσκιο, Και εσύ να λείπεις, Σκέψου δυο χέρια να σφίγγονται Και σένανε να σου λείπουν τα χέρια, Δυο κορμιά να παίρνονται, Και συ να κοιμάσαι κάτου απ’ το χώμα, Και τα κουμπιά του σακακιού σου ν’ αντέχουν πιότερο από σένα, Κάτου από το χώμα, Και η σφαίρα σφηνωμένη στην καρδιά σου να μην λιώνει.. Όταν η καρδιά σου, που τόσο αγάπησε τον κόσμο, θα έχει λιώσει. Να λείπεις –δεν είναι τίποτα να λείπεις . Αν έχεις λείψει για ό, τι πρέπει, Θα ‘σαι για πάντα μέσα σ’ όλα εκείνα που για αυτά έχεις λείψει, Θα’ σαι για πάντα μέσα σε αυτόν τον κόσμο…» (Γιάννης Ρίτσος, Ποιήματα, τ. Β’, Κέδρος)

  12. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 28/04/2014 13:17:35

    1) ''Τι θέλει να μας πει ο ποιητής; Ότι αποκλειστικός στρατηγικός στόχος της ΝΔ δεν είναι η επικράτησή της, αλλά φροντίζει παράλληλα και για την σωτηρία του ΠΑΣΟΚ; Και τι είναι το Μαξίμου και η Συγγρού; Επιτροπή Σωτηρίας του ΠΑΣΟΚ;'' Ο ποιητής εδώ μας λέει σαφώς, οτι ''τι να την κάνεις την ...επικράτηση που έτσι κι αλλιώς - και αν ακόμη επιτευχθεί- θα είναι κουτσή, εάν δεν υπάρχει δεκανίκι για να κυβερνήσεις'' (και άρα θα δικαιολογούνται …αξιώσεις διενέργειας εθνικών εκλογών). 2) ''Χτυπάμε λοιπόν για μια ακόμη φορά, τελευταία πριν από τις εκλογές, καμπανάκι να ξυπνήσουν ορισμένοι στο Μέγαρο Μαξίμου και καλό θα ήταν ο Σαμαράς να πάρει το βούρδουλα…'' Το πιο επικίνδυνο -που κατά την άποψή μου δυστυχώς συμβαίνει-, είναι να μην ακούει εδώ και κάμποσο καιρό τις ΚΑΜΠΑΝΕΣ, ούτε ο κ. Σαμαράς, εγκλωβισμένος στα αδιαπέραστα από την αλήθεια τείχη του Μεγάρου Μαξίμου και ναρκωμένος από τα λιβάνια των αυλοκολάκων. Αν είχε πλήρη αίσθηση του τι ακριβώς συμβαίνει εκτός του ερμητικά κλειστού κι ευημερούντος κόσμου των αυλικών και των μεγαλοτσιφλικάδων παρατρεχάμενων χειροκροτητών, θα έπραττε άλλα, θα έλεγε άλλα και θα τολμούσε τα απαιτητά και τα αυτονόητα......

  13. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/04/2014 13:51:34

    Σχολιάζει κάποιος πιο πάνω: "......η κυβέρνηση Παπαδήμου, κατάλαβαν δηλαδή ότι ο τόπος μπορεί να κυβερνηθεί και απο μη εκλεγμένους, χωρίς να χαθεί και ο κόσμος!". Απορώ πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα άνθρωποι , που να έχουν την εντύπωση ότι η Κυβέρνηση Παπαδήμου προσέφερε στην Ελλάδα. Είναι γνωστό ότι η Κυβέρνηση Παπαδήμου δεν έκανε καμιά, μα απολύτως καμιά διαπραγμάτευση, απλώς διαχειρίστηκε και επέβαλε τις απόψεις της Τρόικας. Εφήρμοσε δε πολιτικές που με πολύ κόπο προσπάθησε αργότερα ο Σαμαράς να απαλύνει!

  14. SSD avatar
    SSD 28/04/2014 13:56:59

    - Όταν η ΝΔ καταλάβει ότι δεν θα την ψηφίσει η αντιπολίτευση αλλά οι πολίτες και κυρίως - Όταν αρχίσει να παίρνει αποφάσεις και να νομοθετεί με βάσει το τι είναι σωστό (αντικειμενικά) και όχι τι συμφέρει (ποιόν και γιατί) τότε : Ίσως υπάρξει αύριο για εμάς και τα παιδιά μας

  15. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 28/04/2014 16:03:22

    Έχω την αίσθηση ότι όσο ο Σαμαράς δεν οργώνει τη χώρα, και η Ανάπτυξη εκπορεύεται από τις εκθέσεις ιδεών των McKinsey/ΙΟΒΕ αντί για πραγματικές εξαγγελίες μέτρων (π.χ. δραστικές φοροαπαλλαγές σε εξαγωγείς) το βράδυ των ευρωεκλογών μας περιμένει δυσάρεστη έκπληξη. Ευτυχώς που το σκορποχώρι του ΣΥΡΙΖΑ δεν πείθει, γιατί αλλοιώς...

  16. Fiscal avatar
    Fiscal 28/04/2014 17:36:06

    @ brandus, eastrider Μια στιγμή ρε παιδιά, γιατί υιοθετείτε αυτούσια την πασοκική προπαγάνδα; Ο.....Καραμανλής μας έβαλε στο μνημόνιο;; 180 μονάδες βάσης ήταν τον Οκτώβριο του 2009 τα spead δανεισμού, όταν παρέδωσε και στα τέλη Απριλίου 2010 έγιναν 450 και μπήκαμε στο μηχανισμό στήριξης . Αλλά βλέπετε η περίφημη εξεταστική του πως μπήκαμε στο μνημόνιο, του πως η κρίση χρέους έγινε κρίση δανεισμού, δεν έγινε ποτέ κι ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει.

    • easyrider avatar
      easyrider @ Fiscal 28/04/2014 18:35:58

      Την πενταετία του Κωστάκη, εγώ άκουσα μόνο μεγαλοστομίες για μεταρρυθμίσεις, για πόλεμο ενάντια στους "νταβατζήδες" και πολλά άλλα. Όμως αντί να τα εφαρμόσει όλα αυτά, διόρισε μαζικά ΔΥ και αύξησε και τους μισθούς τους. Τώρα για τα spreads που αναφέρεις, είναι εμφανές ότι πρόλαβε και πήδηξε από το καράβι πριν βουλιάξει. Δεν αποτελεί επιχείρημα αυτό. Γιατί μέχρι τώρα δεν έχει βγει να απαντήσει σε όλα αυτά. Μέχρι κι ο ανεκδιήγητος ΓΑΠ βγαίνει και διατυπώνει αυτά τα έωλα επιχειρήματα του. Ο Κώστακης; Η απόλυτη σιωπή

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ easyrider 29/04/2014 01:46:24

        Μα αγαπητε οι νταβατζηδες τον εστεισαν στον τοιχο τον Κ.Κ. Ξεχνατε οτι το σκανδαλο του Βατοπεδιου το εκανε σημαια ο Κοντομηνας? Η ξεχνατε τις φωτιες, τις απεργιες, την Μαρφιν και τοσα αλλα. Οσον αφορα το υποτιμητικο Κωστακη καλο θα ηταν να μη το χρησιμοποιητε χαλαρε αναβατακη

    • gikon avatar
      gikon @ Fiscal 28/04/2014 20:39:02

      ~120 μονάδες βάσης, μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2010.

  17. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 28/04/2014 19:16:06

    Τη μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάντια της χώρας την έχει το πασόκ από το 81 και μετά διαλύοντας την οικονομία της χώρας με αποτέλεσμα να διαλυθεί ο παραγωγικός ιδιωτικός τομέας και να....στήσει ένα κράτος με δανεικά τα ταίζοντας κομματικούς στρατούς στο δημόσιο. Αυτή είναι και η βασικότερη αιτία της κατάρρευσης μετά την λεηλασία του δημοσίου χρήματος. Βλέπω με μεγάλη λύπη ότι έχουμε γίνει το δεκανίκι του πασόκ ιδίως στις επερχόμενες εκλογές, όπου στους εκλογικές συνδιασμούς έχουμε δώσει στέγη σε πολλούς παλαιοπασόκους και αυτό φοβάμαι ότι θα αποδειχθεί μπούμερανγκ για τη Ν.Δ. Αλήθεια τη λέει το Μαξίμου για αυτό όταν πολλοί από εμάς θα πάμε στη κάλπη????

  18. Σ/ς avatar
    Σ/ς 28/04/2014 23:16:07

    Τελικά ο Σαμαράς είναι μονος και παλεύει πράγματι με ελάχιστους .Χτες στη Πρέβεζα έγινε μια ωραία σηζήτηση και ανάλυση από τον Βουλευτή κ Κεφαλογιάννη καθώ ς και απο την κα Καλαντζάκου-Τσατσαρώνη, σχετικά γιατί πρ'επει να ψηφηστεί η ΝΔ στις ευροεκλογές.Αλλά εκεί βρισκόταν και ένας υπάλληλος (από ότι έμαθα της Δ?νσης Γεωργίας)και χάλασε όλη την καλή εικόνα της εκδήλωσης. Μερικοί έλεγαν ότι είναι πρόεδρος της ΑΔΑΔΥ στη Πρέβεζα, δηλαδή συνδικαλιστής.Αυτός ο τήπος λέγει ότι είναι ΝΔ της.Κάτι τέτοιοι ανεγκέφαλοι οδήγησαν την ΝΔ σ'αυτά τα χάλια.Μπράβο στον Κεφαλογιάννη για την απάντηση που του έδωσε.Από το ύφος και το τρόπο που μιλούσε μάλον σ'άλλο χώρο πολιτικό πρέπει..........Τα γράφω αυτά διότι και εδώ στη Πρέβεζα οι άνθρωποι του Σαμαρά τον έχουν προδώσει.Αλήθεια που βρίσκεται ο πρώην Πρόεδρος της ΝΟΔΕ; Να τον χαιρονται αυτοί που τον γνώρισαν στο Σαμαρά. Α ρε Σαμαρά τι τραβάς.

  19. Marcelos avatar
    Marcelos 29/04/2014 00:25:47

    Όλο το σινάφι της Ντόρας στην παρουσίαση του Μώραλη... Αυγενάκηδες, Γιακουμάτοι, Αδριανόπουλοι κτλ. Στη Συγγρού κοιμούνται... Κάτι ήξεραν αυτοί που έσκιζαν τα ιμάτιά τους το 2012 να επιστρέψει η Ντόρα με το 2% του ΔΗΣΥ και όχι ο Καρατζαφέρης με το 2% του ΛΑΟΣ...

  20. Ρεαλιστής avatar
    Ρεαλιστής 29/04/2014 03:06:05

    H ανεργία στο 30%. Νεοι με πτυχία ΑΕΙ και ΤΕΙ στην απελπισία χωρίς εισόδημα , χωρίς όνειρα για δημιουργία οικογένειας μένουν με τους γονείς τους και ζουν στην απελπισία. Η λύση για πολλούς απο εσας; Να πάνε στα χωράφια να δουλεύουν με 400ε για 18 ώρες ,γιατι όποιος πεινάει αυτό κάνει. Σωστά; Οι πολιτικοί μας όμως και οι αυλικοί τους να κονομάνε 8000ε. Σωστά; Οι νεοι δεν είμαστε αμόρφωτοι γέροντες και δεν επηρεαζόμαστε απο τα καθεστωτικά ΜΜΕ. Οι εκλογές έρχονται και η ΝΕΜΕΣΙΣ θα επέλθει

    • κωστας κλαδιανος avatar
      κωστας κλαδιανος @ Ρεαλιστής 30/04/2014 10:06:19

      στο κεφαλι σου θα επελθει

      • Άλυτη εξίσωση avatar
        Άλυτη εξίσωση @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 12:43:10

        Καλά τώρα...Μην παίρνετε και όρκο κι εσείς! Τόσα επήλθαν επί των κεφαλών ημών. Ήρθε ο καιρός ν' ανταποδώσουμε την ...τιμή στους ευεργέτες μας. Αυτό απαιτεί η αξιοπρέπεια, για όσους φυσικά τη διαθέτουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.