#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/09/2013 12:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στη Βουλγαρία αντί στην Ελλάδα οι φόροι των αυτοκινήτων



Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ χάνει καθημερινά σχεδόν το Ελληνικό δημόσιο, εξ αιτίας της «ασχετοσύνης» των αρμόδιων υπουργών οικονομικών, όσον αφορά στο θέμα των αυτοκινήτων. Όπως έλεγαν σε διακομματικό πηγαδάκι βουλευτές, πολλοί φίλοι τους πηγαίνουν στη Βουλγαρία και με 450 ευρώ συστήνουν εταιρεία και παίρνουν βουλγάρικες πινακίδες για τα ΙΧ τους. Όπως μάλιστα εξηγούσε βουλευτής από τη Βόρειο Ελλάδα , πληρώνουν37 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και 157 ευρώ ασφάλιση…! Και όλα αυτά διότι το υπουργείο Οικονομικών βάζει φόρους πολυτελείας, υψηλά τέλη κυκλοφορίας, τεκμήριο, να υπολογίσουμε και τα έξοδα ασφάλισης και διάφορα χαράτσια με αποτέλεσμα να είναι ασύμφορο να κατέχεις αυτοκίνητο, αφού όλα όσα καλείσαι να πληρώσεις και ιδιαίτερα αν είναι μεγάλου κυβισμού, να είναι περισσότερα από την σημερινή αξία πώλησής του. Δυστυχώς οι υπεύθυνοι δεν το καταλαβαίνουν ή δεν το έχουν αντιληφθεί, έλεγαν και όπως συμπεράναμε ετοιμάζονται από την αντιπολίτευση να το καταγγείλουν στη Βουλή, ζητώντας μάλιστα και ποινικές ευθύνες για την αδιαφορία των οικονομικών υπουργών που χάνονται έσοδα για το δημόσιο…!

Απευθυνθήκαμε σε πωλητές αυτοκινήτων και μας επιβεβαίωσαν το ρεπορτάζ. Ειδικά για τα μεγάλου κυβισμού ΙΧ, οι Βουλγαρικές πινακίδες είναι τζάμπα. Μια σύσταση εταιρείας στη γειτονική χώρα και με τις νέες πινακίδες δεν πληρώνεις τίποτα στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να χάνει το Ελληνικό δημόσιο εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Θα μπορούσαν λοιπόν οι υπεύθυνοι στην Ελλάδα να το αποτρέψουν χωρίς να διώκουν τους ιδιοκτήτες ΙΧ και με μια σωστή πολιτική να μειώσουν τα κόστη αυτά, ώστε να μην χρειάζεται να στρίβεις δια της Βουλγαρίας…!

Antiκοινοβουλευτικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/09/2013 12:34:57

    Και γιατί δεν κάνουν μια "δίκαιη συμφωνία" με τις Βουλγαρικές αρχές, προσέχοντας την Κοινοτική Νομοθεσία;
    Να τους ρίξουν ένα "περιποιημένο" και να τα μοιραστουν μισά-μισά, Βουλγαρία και Ελλάδα;
    Ρωτώ ο ηλίθιος πως να το κάνουν; Αφού βλέπετε, είναι φίλοι των βολευτών αυτοί που πηγαίνουν...
    Συγγνώμη, αυτοί οι βολευτές δεν είναι φίλοι: Δούλοι είναι, που φυλάνε τα αφεντικά τους...

    • cresswell avatar
      cresswell @ Uncle Stgm 11/09/2013 20:12:03

      Yπάρχει ένα πράγμα που δεν καταλαβαίνω στα σχόλιά σας: δεν μου είναι αντιληπτό ποιά είναι ακριβώς η παρανομία. Δεν φαντάζομαι να υπάρχει παρανομία στο να έχεις εταιρεία χωρίς δραστηριότητα, και αν αυτό σε γλυτώνει από τους φόρους που βάζει ο Στουρνάρας επειδή του λείπουν κάτι ψιλά, γιατι όχι;

      Δεν το επικροτώ, αλλά δεν βλέπω γιατί να το αποδοκιμάσω.

      Με την ίδια συλλογιστική, θα πρέπει να αποδοκιμάσετε όλους όσους μετακίνησαν τις βιοτεχνίες τους εκτός Ελλάδας, επιβιώνοντας τελικά, αντί να υποθηκεύσουν την περιουσία τους και την υγεία τους στο άθλιο ελληνικό (παρα)κράτος.

      Αν θυμάμαι καλά, δικό σας ήταν κάποιο σχόλιο για κατάσχεση των πάντων - πλην ίσως της πρώτης κατοικίας - αν χρωστάς στο δημόσιο. Μου φαίνεται πως ψέγετε τους πολίτες επειδή αντιστέκονται στην καταιγίδα των φόρων. Αντε και εις ανώτερα. Μπορείτε να ψέξετε και όσες γυναίκες αντιστέκονται στον βιαστή τους και δεν τον αφήνουν να το γλεντήσει ο άνθρωπος ....

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ cresswell 11/09/2013 22:10:45

        Το εξηγώ σε επόμενο σχόλιο.
        Έχουν και παραέχουν δραστηριότητα.
        "Ξεπλένουν μαύρα" με οικόπεδα κτλ.
        Υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις που είναι σε γνώση των αρμοδιων, αλλά μάλλον κάνουν την πάπια. Όπως ακριβώς με τις "λίστες ".

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ cresswell 11/09/2013 22:13:23

        Όχι τους πολίτες. Μόνον τους πολίτες που είναι "ακάλυπτοι" φορολογικώς.
        Εφόσον έχουν επαρκή περιουσιακά στοιχεία, τα χρωστούμενα μπορούν να ανακτηθούν χωρίς να γίνουν άποροι.
        Θα γίνουν απλώς όπως οι συνήθεις, νομοταγείς πολίτες.

        • maverick avatar
          maverick @ Uncle Stgm 12/09/2013 10:57:40

          "Όπως έλεγαν σε διακομματικό πηγαδάκι βουλευτές, πολλοί φίλοι τους πηγαίνουν στη Βουλγαρία και με 450 ευρώ συστήνουν εταιρεία και παίρνουν βουλγάρικες πινακίδες για τα ΙΧ τους."
          Ενώ κατά τα άλλα, έχουμε Οικονομικό Πόλεμο, τους Έλληνες βουλευτές απασχολούν τα τεκμήρια διαβίωσης των κολλητών τους και πώς θα τους απαλλάξουν από τα φορολογικά βάρη. Αυτό σημαίνει εξορθολογισμός στην άσκηση νομοθετικής εξουσίας για τους κ.κ. βουλευτές προφανώς. Βρήκανε άλλωστε τη κατάλληλη χρονική στιγμή (timing), για να φροντίσουν τους φίλους τους με τα ακριβά γούστα, τώρα που η χώρα καταγράφει όπως κάποιοι λένε, πρωτογενή πλεονάσματα στο ισοζύγιο της Γενικής Κυβέρνησης.
          Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε, ότι δεν είναι δικαίωμα του μόνιμου κάτοικου (με ότι σημαίνει αυτό) ευρωπαϊκής χώρας, η κυκλοφορία στη χώρα αυτή, οχήματος ταξινομημένο σε άλλη χώρα, από αυτή που είναι μόνιμος κάτοικος. Έτσι λοιπόν, μόνο για τουριστικούς λόγους και για χρονικό διάστημα τριών μηνών, δύναται να κυκλοφορεί όχημα, με ξένες πινακίδες και μόνο από δικαιούχο πρόσωπο. Περιττό να διευκρινίσω, ότι αυτό ισχύει σε όλες τις χώρες της Ε.Ε.. Διαφορετικά όλοι μας, θα κατείχαμε και θα κυκλοφορούσαμε, οχήματα από διαφορετικές χώρες, με τα ανάλογα αποτελέσματα (δακτύλιος, φορολογικώς, μη συμμετοχή στα κοινά, λόγω αποφυγής καταβολής Ε.Φ.Κ., ανωνυμία κλπ), προνόμια που μέχρι σήμερα, με την κάλυψη κάποιων «κυρίων» απολαμβάνουν μόνο κάποιοι “φίλοι μας”!!!
          Γι’ αυτό και απαγορεύουν στις αρμόδιες Αρχές (Τελωνειακή Υπηρεσία, Οικονομική Αστυνομία, ΣΔΟΕ) (δια ροπάλου) να εκτελέσουν το καθήκον τους, εφαρμόζοντας προς πάσα κατεύθυνση το νόμο και έτσι να μπει ο κάθε κατεργάρης στο πάγκο του. Αντ’ αυτού, συνεχίζουν να υπάρχουν οι πατρίκιοι και οι πληβείοι, οι οποίοι και είναι τα μόνιμα φορολογικά υποζύγια σ’ αυτή την χώρα. Ξέχασα όμως, ότι για κάποιους σ’ αυτή τη χώρα, αυτός ο ανορθολογισμός είναι και ο μοναδικός τρόπος για να έχουμε ανάπτυξη, μόνο στη τσέπη τους θα πω εγώ, τρομάρα τους!!!

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/09/2013 12:36:12

    Τσάτσοι...
    Ασφαλώς οι επιτήδειοι έχουν φίλους βολευτές και στη Βουλγαρία.
    Μπορεί και στην Τορτούγκα - άν έχει Βουλή.

  3. AZ avatar
    AZ 11/09/2013 12:40:18

    Διλασιαστε, τριπλασιαστε πολλαπλασιαστε τις εισφορες. Ακομα και οι μισοι να μεινουν, τα εσοδα ειναι εσοδα. Θα τηρησωμεν τις υποσχεσεις μας στους δανειστες μας. Αλλοιμονο. Να μας πουνε μπαταχτσηδες θελετε???? Ας κερδισουν εν τω μεταξυ και οι Βουλγαροι κανενα φραγκο, κομμουνισμο περασαν οι ανθρωοι.

  4. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 11/09/2013 12:47:00

    Ετσι ακριβως

  5. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/09/2013 12:49:03

    Βρέχει βαβατζήδες και στη Βουλγαρία.
    Και αβαβατζήδες.
    Χαμός γίνεται με τα "στημένα" ματς στη γείτονα χώρα. Αυξήθηκαν κατακόρυφα απο τότε που αυξήθηκαν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
    Ενώ οι άλλοι γείτονες, δυτικότερα, φέρθηκαν βλακωδώς. Έπεσε στα χέρια τους διαμάντι 1 εκατομυρίου καρατίων και δεν το αξιοποίησαν. Εξέδωσαν τον Μάκαρο, πάει η ευκαιρία του αιώνα...

  6. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 11/09/2013 12:49:23

    NAI αλλα ξέρεις ποσο δύσκολο ειναι να βάλεις το λιγο μυαλο σου να σκεφτεσαι οταν εχεις σπουδασει τα οικονομικά του καπιταλισμου αλλα η καρδια σου ειναι σοβιιετική;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ IOKLOS ZARAS 11/09/2013 13:16:37

      Ὁ ὡραῖος Χάρης θά τό λύσει κι αὐτό τό θέμα..

    • Δημήτριος ο Μυροβλύτης avatar
      Δημήτριος ο Μυροβλύτης @ IOKLOS ZARAS 11/09/2013 13:40:01

      Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να αποφασίζεις, όταν το μόνο αντικείμενο εργασίας σου είναι η επικοινωνιακή διαχείριση των αποφάσεων που λαμβάνουν άλλοι; (για το καλό μας, βεβαίως, βεβαίως)

  7. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 11/09/2013 12:53:18

    H λογική του Δημοσίου είναι οτι στην Ελλάδα μόνο τα ρολόγια και τα κορόιδα δουλεύουν και πληρώνουν...

  8. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/09/2013 12:54:13

    Βού - βού - βούλγαροι αυτοκινητοπειρατές,
    φέρτε μας πίσω, Καγιέν και Μερσεντές !

  9. ΚΩΣΤΑΣ1 avatar
    ΚΩΣΤΑΣ1 11/09/2013 14:05:08

    Οι πολίτες κάνουν χρήση των δικαιωμάτων που πληρώνουν πανάκριβα ως μέλη της Ευρωζώνης. Γι αυτό το κράτος δεν έχει το νόμιμο δικαίωμα να τους το απαγορέψει.
    Και παραβιάζει και πάλι την κοινοτική νομοθεσία με την υπέρογκη φορολογία τών αυτοκινήτων που σε λίγο θα επιφέρει νέα πρόστιμα στο κράτος όπως παλιότερα, που αναγκάστηκε να εξισώσει τους φόρους με τα άλλα κράτη της ΕΕ. Προφανώς λόγω της κρίσης , η κομισιόν κάνει "στραβά μάτια" προς το Ελληνικό Δημόσιο αλλά βεβαίως επιβραβεύει και την έμμεση αποκατάσταση του δικαίου των Ελλήνων μέσω Βουλγαρίας...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΚΩΣΤΑΣ1 11/09/2013 17:23:18

      Τα δικαιώματα αυτά δεν ισχύουν, για όσους ξεπλένουν "μαύρο" χρήμα αγοράζοντας οικόπεδα και ακίνητα ή στήνοντας πλασματικές εταιρείες που ασχολούνται με το Βουλγαρικό "στοίχημα"..
      Ε μαζί με το παραλιακό οικόπεδο στη Βάρνα και τον διαιτητή, αγοράζουν και μια "νεκροφόρα" Αουντι. Νόμιμη με πινακίδες...

      • ΣΠΥΡΙΔΩΝ avatar
        ΣΠΥΡΙΔΩΝ @ Uncle Stgm 11/09/2013 19:21:57

        Αυτό το ξέρει καλύτερα απο σένα κι απο μένα η Κομισσιόν Θείε. Η μάλλον το θεωρεί αυτονόητο. Ομως όταν λέει ενιαία φορολόγηση αυτοκινήτων δεν βάζει αλλα Ελλάδα αστερίσκους για να πει το αυτονόητο οτι οι ποινικοί υπόδικοι εγκληματίες εξαιρούνται αυτου του δικαιώματος.
        Δεν καταργεί έναν νόμο, πχ. προστασίας της Α' κατοικίας απο πλειστηριασμούς για να πιάσει δήθεν τους παράνομους που έχουν 3 και 5 κατοικίες αλλά δηλώνουν μόνο μία, διότι απλά αυτό δεν είναι δουλειά του νομοθέτη, αλλά της αστυνομίας...
        Αν λυνόταν όλα με ψήφιση νόμων αλλά Ελλάδα, η αστυνομία στην Ευρώπη θα ήταν χωρίς δουλειά...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 11/09/2013 22:26:24

          Καταλαβαίνεις τι λέω Σπύρο, έτσι;
          Τα εταιρικά αυτοκίνητα είναι νόμιμα. Η άλλη δουλειά που κάνουν οι ίδιες εταιρείες δεν είναι νόμιμη, σύμφωνα με το Ελληνικό και Κοινοτικό πλαίσιο.
          Ξεπλένουν αγοράζοντας ακίνητα στη Βουλγαρία, "μαύρο" χρήμα που προέκυψε απο φοροδιαφυγή και άλλες δραστηριότητες στην Ελλάδα.
          Να το κάνω λιανά: Άν φοροδιαφύγεις στη Γαλλία, δεν είναι νόμιμο να τα ξεπλύνεις, αγοράζοντας οικόπεδο στα Βέλγιο. Θα σε πιάσουν 100 % συνεργαζόμενοι Γάλλοι και Βέλγοι ελεγκτές.
          Το ίδιο θα ίσχυε και στην Ελλάδα - Βουλγαρία, άν δεν ήταν "ανεκτό" για πελατειακούς λόγους.
          Διαφθορά 100 %.

          • ΣΠΥΡΟΣ. avatar
            ΣΠΥΡΟΣ. @ Uncle Stgm 12/09/2013 09:54:47

            Τους μαφιόζους δεν τους πιάνουν ούτε στη Γαλλία ούτε στο Βέλγιο θείε, μην αυταπατάσαι. Το μαύρο χρήμα είναι πλέον σχεδόν όσο και το άσπρο και οι μεγαλύτεροι προστάτες του είναι οι πολιτικοί ηγέτες του G20 που εδώ και 30 χρόνια μετά απο κάθε ετήσια σύνοδό τους εκδίδουν κι ένα ψήφισμα που καταδικάζει το μαύρο χρήμα, τις off shore εταιρείες και όλο το παγκόσμιο δίκτυο που οι ίδιοι δημιούργησαν και προστατεύουν για να καλύπτουν τις ανομίες τους. Οπως σου λέει και ο cresswell παρακάτω, το θέμα του άρθρου δεν αφορά τους μαφιόζους που ξεπλένουν μαύρο χρήμα στη Μαύρη θάλασσα, αλλα Ελληνες πολίτες που κάνουν νόμιμη χρήση της Ευρωπαικής νομοθεσίας προκειμένου να επωφεληθούν απο τα προνόμια της ένταξης της Βουλγαρίας στην ΕΕ, σε συνεργασία με το Βουλγαρικό κράτος που γι' αυτό μπήκε στην ΕΕ και λόχι μόνο για να πληρώνει τη συμμετοχή της στη διάσωση των χρεωκοπημένων PIIGS...

  10. George avatar
    George 11/09/2013 14:40:41

    Αυτό ισχύει για όλους τους φόρους από την θέρμανση μέχρι την οικοδομή και από τις επενδύσεις μέχρι την εργασία. Πιστεύω ότι είναι μέρος ενός πειράματος του Ελληνικού ΥΠΟΙΚ για το αν η καμπύλη Laffer ισχύει ή όχι. Μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά :-)

  11. takis400 avatar
    takis400 11/09/2013 16:23:05

    η βλακεια δεν ειναι ανικητη τελικα,την νικα η καπατσοσυνη και ναι τους υποστηριζω,χωρις να εχω ιδιον οφελος,αλλα το να δωσω στο κρατος μεσα σε 10 χρονια την αξια του αυτοκινητου πισω μεσω τελων κυκλοφοριας και λοιπων φορων,σιγουρα δεν λεγομαι πατριωτης,αλλα καπως αλλιως.Και το χειροτερο ειναι οταν καλειται καποιος με διλιτρο 20ετιας ναπληρωνει 700 ευρω τελη,που για να εχει τετοιο αυτοκινητο μαλλον δεν ειναι οικονομικα ισχυρος.
    Ετσι λοιπον,αυτοι που εχουν τη δυνατοτητα,καταφευγουν σε τετοια τρυκ,προκειμενου να γλυτωσουν τη ΛΗΣΤΕΙΑ απο το κρατος

  12. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 11/09/2013 16:56:57

    Στην Κατερίνη χωρίς υπερβολή το 5-10% πάσης φύσεως αυτοκινήτων,από ΙΧ μέχρι νταλίκες έχουν βουλγάρικες πινακίδες....... Κανείς δεν συγκινείται πια........

  13. ΝΚ avatar
    ΝΚ 11/09/2013 17:03:00

    Και να πεις ότι δεν είχε γίνει το ίδιο με την βενζίνη...

  14. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 11/09/2013 17:10:58

    Ο γείτονάς μου έβαλε βουλγάρικές πινακίδες. Όλο και περισσότεροι στην Πάτρα βάζουν βουλγάρικες πινακίδες. Αλλά εκεί που το φαινόμενο έχει λάβει εκρηκτικές διαστάσεις είναι τα φορτηγά. Μόνο ένα στα δέκα πλέον έχει ελληνικές πινακίδες.

    Τώρα τελευταία βλέπω και αρκετές ιταλικές, δίχως ιταλό ιδιοκτήτη....

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/09/2013 17:18:47

    Καταλάβατε όμως, αγαπητοί συν-σχολιαστές, ποιοί ακριβώς πάνε και βγάζουν πινακίδες στη Βουλγαρία στήνοντας εταιρείες;
    Και τι άλλο, πολύ πιό σημαντικό κάνουν εκεί;
    Έχει μήπως καμμια σχέση με οικόπεδα σε ακτές του Εύξεινου Πόντου και με ξέπλυμα μαύρου, φοροδιαφεύγοντος χρήματος;
    Για χαζούς να μη μας περνάνε οι επαρχιώτες βολευτές και οι φίλοι τους, που τους συμβουλεύονται.

    • ΣΠΥΡΙΔΩΝ avatar
      ΣΠΥΡΙΔΩΝ @ Uncle Stgm 11/09/2013 19:28:34

      Δεν μας περνάνε για χαζούς θείε. Απλά είμαστε, αφού το κάνουν. Εκτός αν είμαστε συνένοχοι ή αν έχουμε τη λογική οτι έστω και τα κορόιδα να πιάσουμε καλά είναι...(που μου φαίνεται και η πιθανώτερη εδώ που τα λέμε αγαπητέ θείε). Κι αν κάποιος τους "ζαλίσει τον έρωτα " όπως εσύ με το πάθος σου κατά των παρανόμων "λιπαρών" του μαύρου χρήματος, θα σου πούνε απλά "πάνε πιάστους μόνος σου θείε αφού είσαι τοσο πατριώτης..."

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 11/09/2013 22:19:28

        Προσωπικά δεν εργάζομαι στο ΣΔΟΕ, ούτε είμαι εισαγγελέας.
        Άν εργαζόμουν στον ΣΔΟΕ θα ήταν δουλειά μου και θα το έκανα με τυπικότητα.
        Ο νομικός μας πολιτισμός δεν είναι πολιτισμός της αυτοδικίας, αλλά θεσμικός. Και καλώς ή κακώς, η εποχή του Ρομπέν τωνΔασών έχει πολλούς αιώνες που πέρασε.
        Αυτό που λέω είναι να κάνουν οι αρμόδιοι τη δουλειά τους.
        Φανερό είναι τι κάνουν. Τον Κινέζο ή την πάπια.
        Την απάντηση φυσικά δεν θα την λάβουν αυτοί, αλλά οι πολιτικοί τους προιστάμενοι.

        • Γρηγόρης Σ. avatar
          Γρηγόρης Σ. @ Uncle Stgm 12/09/2013 09:06:36

          Τώρα μιλάς λογικά θείε.
          Αν κάνουν οι αρμόδιοι τη δουλειά τους και όχι Τον Κινέζο ή την πάπια, οι νόμιμοι πλούσιοι Ελληνες θα αγοράζουν τις Φεράρρι και τις Λαμποργκίνι τους στην Ελλάδα και δεν θα τρέχουν στις Βουλγαρίες παρέα με τους μαφιόζους.(υπάρχουν και τέτοιοι στον καπιταλισμό, μην γελάς,στον Σταλινισμό μόνο κάθε πλούσιος είναι και παράνομος όπως φαίνεται να πιστεύεις εσύ.) Βεβαίως όταν έρθει στα πράγματα το ΚΚΕ θα δικαιωθείς αφού η πολυτελής διαβίωση θα φορολογείται μέχρι να εκλείψει...

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Uncle Stgm 13/09/2013 23:52:10

          Θειε , σωστα ολα οσα γραφεις. Το χρημα ξεπλενεται στην Βουλγαρια στην Ρουμανια και συνεχως στην Ελλαδα. Η νεα μοδα: καφετερια παντου . Καφετεριες χωρις πελατες με ακριβη διακοσμηση σε νοτια προαστεια δηλωνουν εισπραξη 2 και 3000 Ευρω ημερησιως. Τι ξεπλενουν? Τα νησια εχουν υπεροικοδομηθει με τοπικους εργολαβους, ηλεκτρολογους , ξυλουργους κλπ που οι μισοι απο αυτους δηλωνουν σχεδον τιποτα . Μερικοι μαλιστα δηλωνουν αγροτες ή ψαραδες ασφαλισμενοι στον ΟΓΑ. Το εισοδημα τους βεβαια ανερχεται σε πολλαπλασια των 100000 Ετησιως. Το θεμα ειναι οτι οι προμηθευτες και αυτοι στο κολπο στελνουν τα υλικα τα οποια ομως δεν δηλωνονται. Ετσι στις ρεματιες βλεπουμε containers που περιεχουν ηλεκτρολογικα, υδραυλικα , ξυλεια αλλα μονο καποιοι γνωριζουν σε ποιους ανηκουν. Γιατι παντου υπαρχει ο νομος της σιωπης. Ας μη μιλησουμε για την ανασφαλιστη εργασια δεκαδων χιλιαδων Αλβανων, Πακιστανων , Ινδων κλπ . Μια ερευνα στα τοπικα ΙΚΑ και μια συγκριση οικοδομων της τελευταιας 10ετιας με τις αντιστοιχες εισφορες που πληρωθηκαν θα βγαλει λαβρακι. Το ιδιο και με τις πολεοδομιες. Νομιζω οτι το μεγαλο παρτυ εγινε εδω !!!!!!! Και εδω χρειαζεται φορμουλα μαθηματικη και οχι συναντηση εφοριακων και φορολογουμενων.

  16. Nik avatar
    Nik 11/09/2013 17:45:38

    Η καμπύλη του Λάφερ τελικά έχει πολλές εφαρμογές. Βέβαια και η κοινή λογική (την θυμάστε;) λέει ότι όταν υπερβείς ένα όριο τότε αρχίζεις να χάνεις, ειδικά όταν πρόκειται για χρεώσεις, τέλη, φόρους κλπ.

  17. Στέργιος avatar
    Στέργιος 11/09/2013 21:52:37

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
    Φιλελεύθερη οικονομία και ευρωπαϊκή ενοποίηση, δεν θέλατε;

    Γιατί δεν είναι πρόβλημα να παίρνουν οι ελληνικές εταιρείες κρατικές επιδοτήσεις και να φεύγουν στη Βουλγαρία, ενώ είναι πρόβλημα όταν ο απλός πολίτης μπορεί να αποφύγει τα υπέρογκα τέλη που του επιβάλλει ο κάθε ψυχάκιας Έλληνας υπουργός οικονομικών;

  18. καμπίσιος avatar
    καμπίσιος 11/09/2013 22:11:26

    Όπως οι βούλγαροι ψωνίζουν τουριστικές υπηρεσίες στη Χαλκιδική και ιατρικές υπηρεσίες πολυτελείας στη Σαλονίκη, έτσι και οι έλληνες ψωνίζουν φορολογικές και οδοντοϊατρικές υπηρεσίες στη Βουλγαρία.

    Πού το περίεργο κα ιτο μεμπτό; Ο Στουρνάρας και οι "χαμουτζήδες" που έκαναν το κράτος ένα υδροκέφαλο αθηναϊκό τέρας, ας τα λουστούνε.

    Αν δε αύριο μπει και η Τουρκία στην ΕΕ, προβλέπεται οικονομική μετανάστευση πχημάτων. σκαφών και επιχειρήσεων ανατολικά. Η περίοδος των κλειστών συνόρων και της εξουσίας τού εκάστοτε υπουργού οικονοομικών που απαιτεί από όλους τους φορολογουμένους στην Ελλάδα να του δηλώνουν την περιουσία τους σε όλη τη γη, ευτυχώς τελείωσαν.

    (Συμπέρασμα; το χρήμα μάς φέρνει πιο κοντά).

  19. cresswell avatar
    cresswell 11/09/2013 22:52:08

    Τι νόημα έχει η λέξη "νομοταγής" όταν η νομοθετική και η πολιτική εξουσία παραλογίζεται; Δεν σας καταλαβαίνω καθόλου. Η φορολογία εδώ και τρία χρόνια έχει ξεπεράσει κάθε όριο λογικής. Συνολικά δύο εκατομμύρια πολίτες είναι "ακάλυπτοι" φορολογικώς. Χωρίς την απαραίτητη κοινωνική και πολιτική νομιμοποίηση, πώς μπορεί κάποιος να βα΄ζει ασύδοτα φόρους για να διασώσει μία πολιτική ελιτ που αγαπά εαυτήν και όχι την Ελλάδα;

    Δεν σας καταλαβαίνω.

    Αν αύριο δηλαδή η εξουσία αποφασίσει να δεκαπλασιάσει τους φόρους (και μην γελάσετε - παγωμένο θα είναι το γέλιο σας και το ξέρετε), τι θα γράψετε; Πως θα πρέπει να δίνουμε το ένα μας νεφρό;

    Αυτά που γράφετε κάνουν τον Όργουελ να φαντάζει πρόσκοπος. Λυκόπουλο. Ο πραγματικός φασισμός ελλοχεύει στην "τήρηση των νόμων", χωρίς να κοιτάζουμε ποιός (και με ποιά νομιμοποιηση) θεσπίζει τους νόμους.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ cresswell 12/09/2013 00:57:00

      Δεν λέω ότι η φορολογία του μέσου πολίτη είναι ελαφρά και δίκαιη. Κάθε άλλο.
      Αλλά το δίκαιο είναι να φορολογείται το επίπεδο κατανάλωσης και ο πολυτελής τρόπος ζωής. Όχι τα ανύπαρκτα εισοδήματα (βλ. το παράλογο τέλος επιτηδεύματος).
      Όπως και να το κάνουμε, το μεγάλο, πολυδάπανο και κυρίως το ακριβό αυτοκίνητο είναι τεκμήριο επιπεδου κατανάλωσης. Οπως και η κατοχή πολλών ή πολύ μεγάλων ακινήτων. Θα έπρεπε πάντως να φορολογούν την εμπορική τιμή κτήσης και όχι τα κυβικά του κινητήρα.
      Δεν ξέρω άλλο δικαιότερο τρόπο ελέγχου της ειλικρίνειας δηλώσεων και τελικά της φορολόγησης εισοδημάτων, απο τα αντικειμενικά τεκμήρια διαβίωσης. Άν μπορεί κάποιος να αντιπροτείνει άς το κάνει. Αλλά μη μου πείτε για flat tax στην κλίμακα της φορολογίας εισοδημάτων. Καμμιά σοβαρή χώρα δεν έχει. Δεν θα επικαλεσθώ τις σκανδιναβικές, αλλά τις ΗΠΑ και τις μεγάλες χώρες της ΕΕ. Δείτε την κλίμακά τους.

      Οι μισθωτοί και τα "μπλοκάκια" τους πληρώνουμε, πάντως, τους φόρους μας. Και τη "ΔΕΗ" μας. Κανονικά. No way out.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ cresswell 12/09/2013 01:05:59

      Η φορολογία εδώ και είκοσι χρόνια έχει ξεφύγει από κάθε όριο λογικής.
      Στην περίοδο 1990 - 2009 έγινε όργιο κατευθυνόμενης απο το πολιτικό σύστημα υποφορολόγησης.
      Θυμίζω μόνον την εξαίρεση της αγοραπωλησίας ακινήτων απο τον ΦΠΑ. Για πόσα χρόνια;
      Και τα αφορολόγητα εφάπαξ υψηλόμισθων και εθελουσίων εξόδων.
      Για να μη πάμε στα πιο σοβαρά και στην μεγάλη φοροαποφυγή που αντιμετωπιζόταν με στραβά μάτια.
      Απο υποφορολόγηση, φοροαποφυγή και φοροδιαφυγή σχηματίσθηκε τερατωδώς μεγάλος ιδιωτικός πλούτος προνομιούχων και έγινε τρελή κατανάλωση.
      Κανονικό "αεροπλανάκι" ήταν, και όποιος πρόλαβε έγινε πιλότος.
      Μετά η ανάποδη πυραμίδα φυσικά αναποδογύρισε.
      Και πλάκωσε κυρίως αθώους - και λιγότερο τους επωφεληθέντες.

      • cresswell avatar
        cresswell @ Uncle Stgm 12/09/2013 11:48:02

        Δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο με κάποιο κείμενο. Νομίζω πως ζείτε σε άλλη χώρα (αν ήθελα να γράψω άκομψα και προσβλητικά θα κατέφευγα σε άλλες εκφράσεις, αλλά δεν το προτιμώ, ειλικρινά. Πολύ περισσότερο που δεν γνωρίζω με ποιόν πραγματικά συνομιλώ).

        Αυτά που γράφετε είναι "πλίνθοι, κέραμοι ..." που έχουν συντεθεί κατα βούλησιν, για να υποστηρίξουν κάτι τερατώδες.

        Χωρίς πολλά λόγια: υποστηρίζετε πως φθάσαμε στη χρεωοκοπία, λόγω υποφορολόγησης την περίοδο 1990-2009. Δυσκολεύομαι να διαλέξω τι να πρωτογράψω διότι πραγματικά είστε εκτός τόπου και χρόνου. με μεγάλο δε ενδιαφέρον βλέπω πως εξαιρείτε την πρώτη μεταπολιτευτική περίοδο (1974-1990)!!!

        [1] το μείζον πρόβλημα υπήρξε η εκτεταμένη διαφθορά. Πάντα υπήρχε διαφθορά, πλην όμως, κάποια στιγμή (πότε λέτε;) διαχύθηκε σε όλο το μήκος και πλάτος της κοινωνικής διαστρωμάτωσης (με πρωταθλητές βέβαια τους διαχειριστές της εξουσίας).
        Η υποφορολόγηση (για την οποία δεν συμφωνώ καν) μοιάζει ως παρωνυχίδα

        [2] Γνωρίζω αρκετούς ανθρώπους, των οποιων η (όχι τεράστια, αλλά πάντως σημαντική) ακίνητη περιουσία αποκτήθηκε από την εργασία προηγούμενης γενιάς, κυρίως στις δεκαετίες μέχρι το '80. Και τώρα αγωνίζονται να συγκρατήσουν ό,τι μπορούν. ΑΠό υποφορολόγηση επωφελήθηκαν και αυτοί; Ή όποιος έχει κάτι στην κατοχή του είναι απαραίτητα φοροφυγάς;

        [3] το να επιβάλλεις φόρους κατα ριπάς, ενώ είναι νεκρή κάθε οικονομική δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς ακινήτων, είναι χυδαίο. Πιό έντιμο είναι να τα δημεύσεις. Και τουλάχιστον εσείς, πιό έντιμα, ΑΥΤΗ τη λύση (την κατα τη γνώμη μου χυδαία) προτείνετε: σου βα΄ζω φόρους που αποκλείετε να πληρώσεις, και μετά σου κάνω κατάσχεση των ακινήτων σου - προφανώς για να ισοφαρίσω την "υποφορολόγηση" των προηγουμένων δεκαετιών.

        Σταματώ εδώ. Θα μπορούσα να γράψω πολλά. Με εσάς συμβαίνει ένα από τα επόμενα: (1) είτε δεν καταλαβαίνετε τι ακριβώς συμβαίνει, (2) είτε καλαβαίνετε πολύ καλά, απλά είστε κάποιος που έχει απτό συμφέρον να μετακυλιστεί η ευθύνη για το κατάντημα στον απλό πολίτη. Και να διαφύγουν των ευθυνών τους όσοι πραγματικά φταίνει.

      • cresswell avatar
        cresswell @ Uncle Stgm 12/09/2013 11:48:55

        Και επιτρέψτε μου, ως υστερόγραφο: πέραν του τι είναι πραγματικά ο φασισμός, σας θυμίζω πως η μισή αλήθεια είναι πολύ χειρότερη από το ψέμα.

  20. cresswell avatar
    cresswell 11/09/2013 22:55:16

    Και τι είδους φοροδιαφυγή κάνει κάποιος που πάει και στήνει μία εταιρεία στη Βουλγαρία και παίρνει πινακίδες της χώρας; Χωρίς να κάνει ΚΑΜΜΙΑ άλλη δραστηριότητα;

    Για αυτό μιλάει το άρθρο και για τίποτα άλλο. Για κάποιους που εκμεταλλευονται τη γεωγραφική γειτνίαση για να γλυτώνουν τα τρελλά ποσα που μας επιβάλλουν σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα.

    Τα υπόλοιπα τα θέτετε εσείς και όχι το άρθρο.

  21. δημης avatar
    δημης 12/09/2013 21:58:02

    "Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ χάνει καθημερινά σχεδόν το Ελληνικό δημόσιο, εξ αιτίας της «ασχετοσύνης» των αρμόδιων υπουργών οικονομικών, όσον αφορά στο θέμα των αυτοκινήτων. "..
    Και Σείς τώρα....
    παλιοί ΚΝΙΤΕΣ πρώην σύντροφοι του Λοβέρδου , Πάγκαλου ,Αλέξη κλπ παιδιών φρεσκοβαμένοι "φιλελεύθεροι " πρρώην συνοδοιπόροι της Μέρκελ , του Μπαρόζο , κλπ παιδιών του εξωτερικού και τους κατηγορούμε ;;;;;;
    Που φέρνουν τα πρότζεκτ σε πέρας που εκτελούν χωρίς να ρωτάνε ;;;
    Να μήν προωθήσουμε τέτοια παιδιά με αξία και ήθος που από τότε που γεννήθηκαν πολιτικά έμαθαν ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ;;;;
    Που μεταφέρουν τις στατιστικές τύπου Σοβιετίας πλεονασμάτων , πλάνων ανάπτυξης, δεικτών κλπ;;;;;;
    "άν ταϊσης κακάο την αγελάδα περιμένεις να αρμέξεις σοκολάτα ;;;;"
    έλεγε ,σε παράφραση , ένας στίχος ...

  22. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 12/09/2013 22:17:01

    Για όσους ξένους χρησιμοποιούν τους ελληνικούς δρόμους,ειδικό αυτοκόλλητο 30 Ευρώ για 10 μέρες. Το έχουν και στην Αυστρία.

  23. Χρυσα avatar
    Χρυσα 14/09/2013 13:10:36

    Δεν ειναι μονο οι πινακιδες για τα αυτοκινητα, αλλα ξερουνε οι φωστηρες στο οικομικων ποσο συναλαγμα φευγει στους βορειους γειτονες για να αγορασουν ξυλα και σομπες εξαιτιας της μακακιας με τον πετρελαιο θερμανσης ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.