#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2013 13:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην πολιτική επιστράτευση των εργαζομένων και επίταξη των ΜΜΜ, προχωρά η κυβέρνηση



Όπως έγραψε πρώτο το antinews, η κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε πολιτική επιστράτευση των εργαζομένων και επίταξη των μέσων μαζικής μεταφοράς,  σύμφωνα με δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη, μετά την πολύωρη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον πρωθυπουργό.

Ούτε η κυβέρνηση, ούτε η κοινωνία μπορεί να είναι όμηροι συντεχνιακών συμφερόντων, τόνισε ο κ. Χατζηδάκης, ενώ επεσήμανε ότι στον διάλογο που είχε διεξαχθεί έγινε σαφές ότι δεν υπήρχε κανένα περιθώριο εξαίρεσης από το ενιαίο μισθολόγιο, για κανένα εργαζόμενο.

"Η Δικαιοσύνη θα προχωρήσει άμεσα στη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών από συνδικαλιστές οι οποίοι, όπως είπε, προέτρεπαν όλο αυτό το διάστημα τους εργαζόμενους σε απεργίες, παρά το γεγονός ότι είχαν κηρυχθεί παράνομες από τη δικαιοσύνη", πρόσθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

«Η επίταξη είναι χούντα. Ας έρθουν να μας πάρουν νεκρούς» είπε ο πρόεδρος της ΣΕΛΜΑ κ. Αντώνης Σταματόπουλος, σημειώνοντας ότι «η κυβέρνηση με την απόφασή της δείχνει την αδυναμία της για λύση. Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Εμείς δεν θα φύγουμε, κάποιοι άλλοι θα χάσουν τη θέση τους».

Μετά την κοινοποίηση της κυβερνητικής απόφασης περί επιστράτευσης των απεργών και επίταξης των συρμών, οι απεργοί στα Σεπόλια, άδειασαν τον χώρο του αμαξοστασίου από τα ΙΧ τους, οχυρώθηκαν μέσα και έκλεισαν την πύλη.

Συμφωνεί το ΠΑΣΟΚ 

Ως την πιο ήπια απόφαση που μπορούσε να ληφθεί εκ μέρους της κυβέρνησης, σχολιάζουν κύκλοι του ΠΑΣΟΚ την απόφαση για επιστράτευση και επίταξη στο μετρό, καθώς, όπως προσθέτουν, υπάρχουν και σωματεία μέσα στο μετρό που προσανατολίζονται υπέρ του διαλόγου και θέλουν να δουλέψουν.

Νωρίτερα, μιλώντας στη Γραμματεία της ΚΟΕΣ στην Ιπποκράτους, ο  Ευ. Βενιζέλος χαρακτήρισε «απαράδεκτη κοινωνικά» την απεργία, προσθέτοντας πως είναι  «πρόκληση» το να «φορτίζεις την ατμόσφαιρα και να αυξάνεις την ταλαιπωρία της κοινωνίας σε αυτές τις συνθήκες».

Με απεργίες απαντούν οι εργαζόμενοι και στα υπόλοιπα ΜΜΜ

Τα σωματεία  εργαζομένων σε ηλεκτρικό, τραμ και λεωφορεία,  αποφάσισαν να συνεχίσουν τη στάση εργασίας τους ως το τέλος της βάρδιας.

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ και του προαστιακού  προκήρυξαν 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.

Την Παρασκευή σε 24ωρη απεργία κατεβαίνουν και οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ αναμένεται να αποφασίσουν αύριο για τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους.

Διαφωνεί η ΔΗΜΑΡ

Δεν συμφωνεί η ΔΗΜΑΡ με την απόφαση για επιστράτευση των απεργών του μετρό και την χαρακτηρίζει, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του κόμματος, «ως ακραία επιλογή διαχείρισης της κρίσης».

«Σε μία περίοδο που η κοινωνία πιέζεται αφόρητα, αυτό που χρειάζεται είναι η εξάντληση κάθε δυνατότητας για συνεννοήσεις» τονίζει η ΔΗΜΑΡ στην ανακοίνωσή της και καταλήγει:«οι αδιαλλαξίες από κάθε πλευρά δεν διευκόλυναν την ανεύρεση λύσεων».

ΣΥΡΙΖΑ: «Η συγκυβέρνηση ντύθηκε στο χακί»

Για αυταρχικές και αντιδημοκρατικές συμπεριφορές που θυμίζουν ανώμαλες πολιτικά περιόδους του παρελθόντος στη χώρα, είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Στρατούλης.

Η συγκυβέρνηση ντύθηκε στο «χακί» και με ένα νέο «πραξικόπημα» κατά του Συντάγματος επιστρατεύει τους απεργούς εργαζομένους του ΜΕΤΡΟ προσπαθώντας με «στρατιωτικού» τύπου μέτρα να σπάσει τον αγώνα τους.

Αντιδρούν τα συνδικάτα 

Να αποσύρει το μέτρο και να πραγματοποιήσει συνάντηση με τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες, κάλεσε την κυβέρνηση  ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, Γιάννης Παναγόπουλος.

«Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στα  ΜΜΜ και για τα οποία δεν φέρουν ουδεμία ευθύνη δεν λύνονται με επιτάξεις και ποινικοποίηση των συνδικαλιστικών αγώνων», επεσήμανε.

Την αλληλεγγύη της στους εργαζόμενους στα μέσα μαζικής μεταφοράς εξέφρασε με ανακοίνωσή της η  ΑΔΕΔΥ, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι διαμορφώνει κλίμα κοινωνικού αυτοματισμού.

«Το δικαίωμα στην απεργία, που έχει κατακτηθεί με τους αγώνες του κόσμου της εργασίας, είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και θα το υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις», αναφέρει η ΑΔΕΔΥ.

Τη συμπαράστασή της στους εργαζομένους στα μέσα μαζικής μεταφοράς εξέφρασε και η ΠΟΕ-ΟΤΑ. Προειδοποίησε μάλιστα ότι σε οποιαδήποτε προσπάθεια «εκτροπής στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα ΜΜΕ» η δυναμική παρουσία των εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση θα είναι δεδομένη.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. viva avatar
    viva 24/01/2013 14:09:57

    ..........οι υπαλληλοι της βουλης δεν ειναι συντεχνια ? οι υπαλληλοι ΥΠΟΙΚ κ οι τελωνειακοι ? ΕΝΙΑΙΟ για ολους για να μην μπορει να μιλησει κανεις !!

    • kristim avatar
      kristim @ viva 24/01/2013 14:15:56

      Έτσι!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ viva 24/01/2013 14:21:38

      Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ.
      Τέλος στις διακρίσεις υπέρ των πελατών και ...συγγενών.
      Διαφορετικά. μισή δουλεία γίνεται πάλι.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 24/01/2013 14:26:22

        δουλειά

    • Chris avatar
      Chris @ viva 24/01/2013 14:24:56

      Πες τα viva. Τέλος στο πάρτυ.

    • ΧΑΡΗΣ avatar
      ΧΑΡΗΣ @ viva 24/01/2013 14:31:19

      Εχεις δίκιο viva προσυπογράφω . Θάπερνε πόντους η κυβέρνηση αν εφάρμοζε την ίδια τακτική σε όλους (λίστες ....λαμογιών , υπάλληλοι βουλής εφοριακούς και λοιπές συντεχνίες) αλλά.....
      Θάχε και τη κοινωνία μαζί της αλλά τώρα δείχνει θρασυδειλεία.....
      Βέβαια και οι σταμουλοκολάδες κρατούν όμηρη τη κοινωνία και τους χρειάζεται .
      Νισάφι πιά με τη χαχολιά....

  2. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 24/01/2013 14:10:47

    Aντε λοιπον. Ας κανει η κυβερνηση το ενα λαθος μετα το αλλο. Θα ακολουθησει τωρα η απεργια συμπαραστασης στα λεωφορεια και επεται μπαχαλο. Ο Χατζιδακης ζει ακομα στα παλαιοκομματικα του συννεφα και δεν εχει καταλαβει οτι επιχειρηματα του τυπου "δεν μπορει η κοινωνια να ειναι ομηρος συντεχνιακων συμφεροντων" δεν εχουν πλεον περαση γιατι ο κοσμος αρχισε να ξυπναει και να συνειδητοποιει οτι ολοι ειμαστε ομηροι των δικων της επιλογων, που ειναι η πιστη εφαρμογη των διαταγων των ξενων επικυριαρχων, μεταξυ των οποιων ειναι και το ενιαιο μισθολογιο και η καταργηση των συλλογικων συμβασεων. Κατα τα αλλα, τουμπεκι ψιλοκομμενο για τις παραδοχες του ΔΝΤ οτι το σχεδιο "σωτηριας" ηταν λαθος γιατι βασιστηκε σε "λαθος πολλαπλασιαστη" ! Ε, μεσα στο "λαθος" περιλαμβανεται και το ενιαιο μισθολογιο και η καταργηση των συλλογικων συμβασεων, με την επικληση της "ισονομιας" (προς τα κατω βεβαιως !). Ας ειμαστε ετοιμοι να γελασουμε με οσα προκειται να ακολουθησουν.

    • Chris avatar
      Chris @ Μ.Γ 24/01/2013 14:29:07

      1) Ωραία. Εξήγα πώς θα γίνει η "ισονομία προς τα πάνω".
      2) Σου αναφέρω επαγγέλματα: ταξιτζήδες, γιατροί ΕΣΥ, οικοδόμοι, δικαστές-εισαγγελείς. Αυτοί είτε δουλεύουν σκληρότερα από τους εργαζόμενους των ΜΜΜ, είτε έχουν υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο, είτε μεγαλύτερες ευθύνες. Προσδιόρισε τις αμοιβές τους.

    • Chris avatar
      Chris @ Μ.Γ 24/01/2013 14:35:15

      @ Μ.Γ.
      Ξέχασα να σου το γράψω. Δε σου κάνω "διαδικτυακή επίθεση". Το θεωρώ αγένεια και αλητεία. Η απορία μου είναι ειλικρινής και απευθύνεται με κάθε σεβασμό.

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Μ.Γ 24/01/2013 14:49:06

      Αν το ενιαίο μισθολόγιο είχε επιβληθεί σε όλους ανεξαιρέτως όπως γράφουν και παραπάνω, οι άδικες απαιτήσεις των βολεμένων θα έπεφταν στο κενό. Έπρεπε να είχε τολμήσει να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο η κυβέρνηση. Δίκαιη αντιμετώπιση σε όλους.
      Όταν ο Γιατρός αμοίβεται με 800 €, δε μπορεί να απαιτεί ο Μετρατζής τα διπλάσια. Όταν στον Ιδ.Τομέα εργάζονται παρακαλετά επιστήμονες με 2 και τρία πτυχία για 500 €, δε γίνεται να καταλαμβάνει ο Χ κομματοβολεμένος ένα κοινόχρηστο μεταφορικό μέσο και να εκβιάζει.
      Το οτι το ΔΝΤ μας έσκαψε το λάκκο, δεν νομιμοποιεί τους επίλεκτους υπηρέτες των κομμάτων να συνεχίσουν να χορεύουν στις πλάτες μας. Ποτέ δεν πάλεψαν για τίποτε και δεν βγήκαν στο δρόμο, παρά μονάχα για να διεκδικήσουν περισσότερα και να υπερασπιστούν το προσωπικό τους όφελος. Μόνοι τους τώρα, απέναντι στο νόμο. Γλυψίματα, πιέσεις, εκβιασμοί και σκοπιμότητες, τέλος. Κανένας πια δεν τους φοβάται.

    • tak avatar
      tak @ Μ.Γ 24/01/2013 17:38:43

      Έτσι νομίζεις; Ο Σαμαράς όμως δεν είναι Παπανδρέου...

  3. alex23 avatar
    alex23 24/01/2013 14:19:54

    και λιγα θα τους κανουν..κακομαθημενοι συνδικαλΗστες που ψαχνουν στην αριστερα πια για προστατες...

    καποιος απο αυτους βγηκε σε μμε και ειπε οτι πρεπει να εχουν καλυτερη οικονομικη αντιμετωπιση γιατι οι οδηγοι πχ του μετρο ειναι σε θεσεις ευθυνης μιας και μεταφερουν επιβατες..δηλαδη το παταω κουμπι ξεκιναω, παταω κουμπι σταματαω, παταω κουμπι ανοιγοκλεινω πορτες, τους κανει ξεχωριστους απο τους υπολοιπους..
    κριμα γιατι ετσι ισσοπεδωνουν και τα λιγα δικαιολογημενα αιτηματα που ισως εχουν..

    • Chris avatar
      Chris @ alex23 24/01/2013 14:30:36

      Το 'χει πει και άλλος συναναγνώστης του site. Πρακτικές Ronald Reagan χρειάζονται σε τέτοιες περιπτώσεις.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ alex23 24/01/2013 15:27:18

      Αριστα 10 !Οι πιλοτοι της πολεμικης αεροποριας τι πρεπει να πουν τοτε ?

      • tak avatar
        tak @ Ραβινος 24/01/2013 17:40:55

        Ραβίνε μου, έχει λωλαθεί ο κόσμος! Όμως η κυβέρνηση, θα το πάει μέχρι τέλους... Κι όποιος θέλει, ας ρίξει το Σαμαρά... Για να δούμε τα κότσια τους...

  4. maquis avatar
    maquis 24/01/2013 14:22:44

    "Όλα τα ζώα είναι ίσια μεταξύ τους αλλά μερικά είναι πιό ίσια απο τα άλλα"
    Φάρμα των ζώων, Τζ. Όργουελ

  5. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/01/2013 14:26:04

    ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ώστε να εφαρμοστεί η επιταγή του Ελληνικού Συντάγματος : ΙΣΟΝΟΜΙΑ, ΙΣΟΤΙΜΙΑ,ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ.

    • ΧΑΡΗΣ avatar
      ΧΑΡΗΣ @ BLACKQUEEN 24/01/2013 15:08:51

      Ασε το ζήσαμε κι αυτό και φτιάξαμε την πλατεία κλαυθμώνος....

      Στη Δανία ίσως ΄θάχε εφαρμογή αλλά εδώ στη Χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας .....,

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ ΧΑΡΗΣ 24/01/2013 15:10:49

        Άλλοι καιροί, άλλες προκλήσεις, άλλες δυνατότητες.
        Αρκεί κάποιος να ΤΟΛΜΗΣΕΙ.

        • Γιώργος Π. και ... avatar
          Γιώργος Π. και ... @ BLACKQUEEN 24/01/2013 15:55:42

          Σωστό.
          Άλλωστε το να αξιολογείται κανείς στη δουλειά του ή να ελέγχεται για πειθαρχικές παραβάσεις δεν συνιστά πισωγύρισμα στην εποχή εκείνη.

          Υ.Γ Η άρση της μονιμότητας να λειτουργήσει αναδρομικά για όλους τους υπαλλήλους και όχι μόνο για τους νεοεισερχόμενους, με αποτέλεσμα αυτοί να είναι μετρημένοι και οι άλλοι ασύδοτοι καταπίνοντά τους.
          Ενιαίο μισθολόγιο για όλους και παντού χωρίς εξαιρεσεις, άρση μονιμότητας επίσης για όλους και χωρίς εξαιρέσεις.

        • tak avatar
          tak @ BLACKQUEEN 24/01/2013 17:42:48

          Θα ήταν δίκαιο οι μισθοί του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα να είναι ίσοι;

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ tak 24/01/2013 17:56:03

            NΑΙ θα ήταν δίκαιο οι μισθοί να είναι ίσοι και η μονιμότητα ή για όλους, ή για κανέναν.

    • Chris avatar
      Chris @ BLACKQUEEN 24/01/2013 17:07:32

      @ blackqueen
      1) Η μονιμότητα είναι μία απάτη. Κατάργηση της εργασιακής σχέσεως δημοσίου δικαίου, επιφέρει απώλεια της εργασίας. Δεν είναι "αντισυνταγματική απόλυση". Μόνο οι δικαστές πληρώνονται, είτε υπάρχει είτε όχι η θέση εργασίας τους.
      2) Στην ιδιωτικού δικαίου εργασιακή σχέση στο Δημόσιο, δεν υπάρχει φραγμός. Πιάστηκες να κλέβεις/ να παραβιάζεις δικαστική απόφαση; Απόλυση.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Chris 24/01/2013 17:58:51

        Τυπικά. Επί της ουσίας, ακόμη και αν κλέβεις, υπάρχουν εκατοντάδες γραφειοκρατικές διαδικασίες και συνδικαλιστικές-συντεχνιακές καλύψεις ώστε να πέσεις στα μαλακά και να πληρώνεσαι ες αεί από τα κορόιδα.
        Εγώ δεν ξέρω κανέναν δημόσιο υπάλληλο που να απολύθηκε.

        • Chris avatar
          Chris @ BLACKQUEEN 24/01/2013 19:38:51

          Κατάργηση " εργασιακής θέσης" ήθελα να πω, όχι "σχέσης". Αν καταργηθούν πχ οι θέσεις κηπουρών στο τσιμεντένιο νοσοκομείο, καμία διαδικασία δε χρειάζεται. Τέτοιες αποφάσεις, όμως, θέλουν πυγμή...

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ BLACKQUEEN 24/01/2013 19:18:14

      Στο Συνταγμα δεν προβλεπεται η αρση της ασυλιας απο την κατασχεση της δημοσιας περιουσιας, ουτε η υπαγωγη της χωρας στο αγγλικο δικαιο. Ας αφησουμε λοιπον τα παχεια λογια κι ας δουμε την πραγματικοτητα ξεκαθαρα. Ολα τα μετρα επιβαλλονται απο τους δανειστες για να ξεζουμιζουν τον τοπο οσο μπορουν. Μετα θελουν να τον αγορασουν για ενα κομματι ψωμι. Στις ειδησεις δεν περασει οτι αυτες τις μερες πληρωθηκαν 112 δις ευρω σε τοκοχρεολυσια, κατι που αντιστοιχει στο 70% του ΑΕΠ. H Ελλαδα "τηρει τις υποχρεωσεις της" προς τους ξενους και δεν τηρει προς τους Ελληνες πολιτες.

  6. Μπούμστος avatar
    Μπούμστος 24/01/2013 14:39:10

    Η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει να βάζει τρικλοποδιές στον εαυτό της ,απομένει να δούμε Μπενιζέλο και Κουβέλη να αποστασιοποιούνται αλλά για το καλό της χώρας να συμβιβάζονται , όμως υπογείως να ρίχνουν την ευθύνη στον "κακό" Σαμαρά ,παλιά τους τέχνη κόσκινο !

  7. T.V avatar
    T.V 24/01/2013 14:41:14

    Ηδη Λεωφορεια και Τρολευ κατεβαινουν σε 48. Επιστρατευση μπορει να γινει μονο για τρεις λογους, πολεμος, θεμα υγειας και θεομηνεια. Θα στειλουν την χωρα στα διεθνη δικαστηρια. Μα καλα εκει στην κυβερνηση τι πινουν;

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ T.V 24/01/2013 14:59:32

      Δηλαδή τι έπρεπε να γίνεται; Κάθε συντεχνία να εκβιάζει και να εξαιρείται; Τότε δεν υπάρχουν νόμοι, εφόσον δεν είμαστε όλοι ίσοι απέναντί τους.
      Η κυβέρνηση πρέπει να μείνει αμετακίνητη στις θέσεις της. Εφαρμογή του νόμου.
      Αν επιδείξει δειλία και αναποφασιστικότητα, θα γίνει έρμαιο των γελοίων συνδικαλοφούφουτων κι έπονται κι οι επόμενοι διορισμένοι εκβιαστές. Δε θα υπάρξει τέλος.

      • T.V avatar
        T.V @ Tabula Rasa 24/01/2013 15:11:52

        Επειδη μιλουσα τις προαλλες με φιλο μηχανοδηγο στο μετρο (νεοδημοκρατη) θα σου δωσω μερικα στοιχεια. Προ κρισης ειχε μισθο γυρω στα 1600 ευρω με σαββατοκυριακα μεσα βαρδιες κλπ. Τωρα στην καλλιτερη των περιπτωσεων φθανουν τα 1000 με 1200 ευρω αναλογα ποσες Κυριακες θα δουλεψουν νυχτερινα κλπ. Με τον νεο μισθολογιο πεφτει στα 800. Μεσα σε δυο χρονια χανει το 50% του μισθου του. Περιμενεις αυτος ο ανθρωπος να μην αντιδρασει; Ποσο πιο πατο θα πανε την κοινωνια;

        Οσο για την επιταξη ειναι οπως στα εγραψα, θα πανε σε Διεθνη Δικαστηρια το κρατος και φυσικα το κρατος θα χασει γιατι επιστρατευση μπορει να γινει μονο για τους τρεις λογους που προανεφερα.

        • Tabula Rasa avatar
          Tabula Rasa @ T.V 24/01/2013 15:31:43

          Όλοι έχουμε χάσει μεγάλο μέρος του μισθού μας και άλλοι έχουμε χάσει ήδη τις δουλειές μας. Οι βολεμένοι γλύφτες των κομμάτων όμως, δεν θέλουν να καταλάβουν οτι αποτελούν μέλη μιας κοινωνίας που πλήττεται και ασχολούνται μόνο με το τομάρι τους, εκ του ασφαλούς εκβιάζοντας. Και οι γιατροί με 800 € αμοίβονται κι αν απεργήσουν, γυρίζουμε όλοι και τους κατακρίνουμε γιατί κινδυνεύουν ζωές. Επίσης οι υπάλληλοι του Ιδ.Τομέα που εργάζονται ανασφάλιστοι με μισθούς 400 €, δεν διαθέτουν την πολυτέλεια να εκβιάσουν αισχρά την κοινωνία και την κυβέρνηση. Κανείς δε νοιάζεται και δε μιλάει γι αυτούς. Όλοι τα υπηρετάκια τους υπερασπίζονται. Είναι άδικο αυτό το τέρας των βολεμένων γλιφτρονιών να απαιτεί να μένει εκτός βολών των Μνημονίων λόγω της αισχρής σχέσης που το συνέδεε με την εξουσία. Η κοινωνία είναι ήδη στον πάτο, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει. Μόνο οι λακέδες του συστήματος κουνιούνται με θράσος, εις βάρος όμως του συνόλου και αντίθετα με κάθε λογική. Ας πάνε όπου θέλουν. Οι εκβιαστικές μέθοδοι πρέπει να πάψουν ν΄αποτελούν εργαλείο των αχρείων. Τέλος.

          • T.V avatar
            T.V @ Tabula Rasa 24/01/2013 15:41:07

            Φυσικα και υπαρχουν αδικιες ομως δεν θα γινω καννιβαλος ουτε θα χαρω οταν ο γειτονας μου δεν μπορει να αποπληρωσει το δανειο του. Στην τελικη το κρατος δημιουργησε αυτες τις συνθηκες, το κρατος ειναι ο πρωτος υπαιτιος και οχι ο πολιτης.

            Ακομα και εαν συμφωνουσα με τα γραφομενα σου η ουσια δεν αλλαζει, με βαση το Ευρωπαικο δικαιο το δικαιωμα στην απεργια υπερτερει μιας "ηλιθιας επιστρατευσης" εν καιρω ειρηνης.

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ T.V 24/01/2013 16:20:15

            Oύτε κανίβαλος, ούτε χαιρέκακος. Ήδη των γειτόνων μου Ιδ.Υπαλλήλων τα δάνεια εκκρεμούν μιας και είναι απολυμένοι από μήνες. Για αυτό, δεν εγκρίνω τις εγωϊστικές απαιτήσεις κανενός που η μακριά του γλώσσα του εξασφάλισε τη ”δυνατότητα” να εκβιάζει για την προσωπική του σωτηρία εις βάρος του συνόλου.
            Ας πάνε όπου νομίζουν. Σημασία έχει να μη λάβω το μήνυμα οτι και οι σημερινοί σκούντες την εξουσία είναι το ίδιο απατεώνες με τους προηγούμενους. Ας αρχίσουν να εναντιώνονται στο χάος που το μικροπολιτικό τους συμφέρον έχει δημιουργήσει. Θα βρεθεί τρόπος να πάνε στο …καλό όλοι αυτοί που εκμεταλλεύονται χυδαία αντί να εκτιμούν την εξασφαλισμένη τους δουλειά, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους. Τέλος στις διακρίσεις, με οποιοδήποτε κόστος.

          • tpe avatar
            tpe @ T.V 24/01/2013 16:33:15

            Το δικαίωμα στη ΝΟΜΙΜΗ απεργία είναι ιερό.
            Ας κάτσουν να διαβάσουν τους νόμους. Αν δεν μπορούν, ας πληρώσουν ένα δικηγόρο.

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ tpe 24/01/2013 16:45:41

            Βεβαίως. Το δικαίωμα στη ...νόμιμη απεργία είναι ιερό. Και στον Ιδ.Τομέα και στο Δημόσιο. Άρα όλοι άμεσα Ιδ.Υπάλληλοι, να απεργούμε με σθένος, διεκδικώντας τα νόμιμα δικαιώματά μας. Όχι οι μισοί γλείφοντας να κρατάμε από τα @@ το κράτος και να εκβιάζουμε. Όλοι ισότιμοι, να δούμε τότε τη μαγκιά μας !! Τι λέτε; Πάει; Αργά ή γρήγορα θα γίνει και τότε μάλιστα. Να δείξει ο καθένας πόσο γενναίος είναι. Με κόστος. όχι εκ του ασφαλούς και θρασύδειλα.

          • tak avatar
            tak @ Tabula Rasa 24/01/2013 17:45:44

            Δεν είναι όπως σου τα έγραψε η ή ο TV. Δουλεύουν και άλλοι εκεί και ξέρουμε πόσο αμείβονται.

          • tpe avatar
            tpe @ Tabula Rasa 24/01/2013 18:51:56

            Ναι. Όταν υπάρχει λογικό αίτημα. Παραλογισμοί, του στυλ όχι στις απολύσεις, κλείνω την πόρτα γιατί έτσι γουστάρω κλπ, με βρίσκουν αντίθετο.

            Αλήθεια, αν απεργούσαν οι των ΜΜΜ όχι γιατί καταργείται ο συλλογική τους σύμβαση και μπαίνουν στο ενιαίο, αλλά γιατί οι της Βουλής εξαιρέθηκαν, τι θα γινόταν;

      • assos avatar
        assos @ Tabula Rasa 24/01/2013 17:01:23

        Θα συμφωνούσα μαζί σου φίλε Tabula Rasa αν το σημερινό κράτος, η κυβέρνηση Σαμαρά, έδειχνε την ιδια αποφασιστικότητα και στην ουσία του προβλήματος, που ήταν να εισπράξει τα τουλάχιστον 5 δις απο τους υψηλούς φίλους της που είναι στη λίστα Λαγκάρντ. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να μειώσει κάπως τις πληγές των εργαζομένων αντί να τους επιστρατεύει με τη βία. Ομως δεν τολμά να θίξει τους ημετέρους γιατί αυτοί τη στηρίζουν ή την "κρατάνε" αν προτιμάς...

        • dim avatar
          dim @ assos 24/01/2013 17:45:51

          2 δις ήταν όλες και όλες οι καταθέσεις.. Πως να εισπράξει 5 δις από τη λίστα Λαγκάρντ? Ό,τι θέλει πετάει ο καθένας για να δημιουργει εντυπώσεις...

        • tak avatar
          tak @ assos 24/01/2013 17:47:15

          Δεν φταίει ο Σαμαράς αν τα ΣΔΟΕ ή οι Εισαγγελείς δεν επεξεργάστηκαν ακόμα τις λίστες. Προ τρέχετε...

          • assos avatar
            assos @ tak 24/01/2013 21:38:59

            Oυτε ο Βενιζέλος φταίει αφου αθωώθηκε απο τη Βουλή. Και φυσικά εμείς δεν είμαστε σε τόσο δραματική κατάσταση όπως οι Γάλλοι για να σπεύσει ο Πρωθυπουργός το ΣΔΟΕ και οι Εθσαγγελείς εδω και 1,5 χρόνο τώρα να εισπράξουν απο τη λίστα όπως οι άλλοι κουτόφραγκοι...
            @dim Ας ήτανε και 100 εκατ. λίγα τάχεις?

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ T.V 24/01/2013 15:08:17

      T.V, O κ. Aντώνης Σαμαράς οφείλει να συμπεριφερθεί διαφορετικά από τους προηγούμενους συμφεροντολόγους κατσικοκλέφτες που ευνοούσαν πάντα τους κομματικούς πελάτες εις βάρος της κοινωνίας, ώστε να εξασφαλίζουνε την ψήφο και την ανοχή τους στα εγκλήματα που διέπρατταν. Δεν είναι σαν όλους αυτούς, και μακάρι από σήμερα να αποφασίσει να το κάνει απόλυτα σαφές σε όλους, συγκρουόμενος και με άλλα πολύ πιό ισχυρά συμφέροντα, συντεχνίες και μεγαλονταβατζήδες.

      • T.V avatar
        T.V @ ΛΜ 24/01/2013 15:28:08

        Εχεις δικιο επρεπε να συμπεριφερθει διαφορετικα απο τους προηγουμενους και να πραξει οσα ελεγε προεκλογικα, αλλα κατι τετοιο δυστυχως δεν ειδα.

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ T.V 24/01/2013 15:36:27

          Kαιρός λοιπόν να αρχίσει να σου το δείχνει από σήμερα πόσο είναι διαφορετικός, ξεκινώντας από το να μην υποκύψει σε εκβιασμούς συντεχνιών και ας το συνεχίσει μετά αντιστεκόμενος και σε πιό έντονες πιέσεις, ισχυρότερων συμφερόντων.

    • alex23 avatar
      alex23 @ T.V 24/01/2013 15:31:53

      να θυμησω οτι οι συνδικαλΗστες δεν παιζουν το παιχνιδι 'τιμια' και ετσι δεν ειναι δυνατον να τους εντιμετωπισεις και εσυ με το γαντι..
      π.χ. μολις βγηκε παρανομη μια απο τις απεργιες, ανακοινωσαν νεα....προς συμπαράσταση δύο εργαζόμενων του Μετρό οι οποίοι υπέστησαν καρδιακή προσβολή..

      • Fotini avatar
        Fotini @ alex23 24/01/2013 17:24:34

        alex23,

        They (PASOK) created a MONSTER!

  8. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 24/01/2013 14:41:33

    Θα διαφωνήσετε φαντάζομαι, αλλά όλες οι δουλειές δεν είναι ίδιες και δεν πρέπει να αμείβονται το ίδιο.
    Προφανώς πρέπει να καταργηθεί κάθε διάταξη που μέχρι τώρα έδινε προνόμια σε κάστες και κατηγορίες με μόνο κριτήριο τη δημιουργία "βυσματικών" κατηγοριών για το βόλεμα ημετέρων. Αλλά, μετά, πρέπει να κριθεί ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ η δυσκολία κάθε εργασίας, η ευθύνη, οι γνώσεις και εξειδίκευση που χρειάζεται, και να αμειφθεί ο κάθε εργαζόμενος ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ με το είδος υπηρεσίας που προσφέρει.
    Δε μπορεί ο εναερίτης εργάτης (ναι, ναι, χαμηλόβαθμος εργάτης) να αμείβεται το ίδιο με το βύσμα γραμματέα/τηλεφωνήτρια/κλητήρα/θυρωρό της ΔΕΗ
    Δε μπορεί ο οδηγός συρμού να αμείβεται το ίδιο με το βύσμα που κάθεται όλη μέρα σ' ένα γραφείο του οργανισμού και αντε να μην πώ τι κάνει
    Δε μπορεί ο εκπαιδευτικός μέσης εκπαίδευσης να αμείβεται το ίδιο το νερουλά της Βουλής.
    Δε μπορεί ο μάχιμος γιατρός του νοσοκομείου και ο μάχιμος Δικαστής να αμείβονται το ίδιο με τον γραφιά καραβανά στο Πεντάγωνο

    • tan avatar
      tan @ Ρύκιος 24/01/2013 14:52:43

      ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ

      Ένα κομουνιστικής αντίληψης μέτρο ισοπέδωσης των πάντων.
      Αυτό θα πει φιλελεύθερη οικονομία.
      Μπράβο στη φιλελεύθερη (?) κυβέρνηση που το υιοθέτησε και αποσκοπεί στη πλήρη σωβιετοποίηση της οικονομίας.

      Παρεμπιπτόντως ενιαίο μισθολόγιο ανεξαρτήτως είδους εργασίας, ευθύνης, δυσκολίας, επικινδυνότητας και άλλων παραγόντων δεν εφαρμόζονται σε καμιά χώρα του κόσμου από ανεπτυγμένες μέχρι τριτοκοσμικές. Ίσως μόνο στην Κίνα και την Κούβα, και όχι σίγουρα.

  9. cp avatar
    cp 24/01/2013 14:44:34

    Το πρόβλημα είναι αν κάποιος από την σχολή δια μέσου του κομματικού σωλήνα εκτοξευεται σε θέσεις. Αν δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ζωή του και οι μόνες εμπειρίες είναι τα κομματικά γραφεία και τα καφέ .
    Δυστυχώς συμβαίνει με πολλούς από όλα τα κόμματα !

  10. dimx avatar
    dimx 24/01/2013 14:53:21

    Για να δούμε, ίσως ο Χατζηδάκης να είναι τελικά αυτός που θα ενεργοποιήσει τον “πολλαπλασιαστή” της οργής του λαού που θα ανατρέψει την κυβέρνηση.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ dimx 24/01/2013 15:54:17

      όπου λαός να υποθέσουμε εννοείτε τους πάσης φύσεως συνδικαλιστές;;; χαχαχα... καλό κι αυτό!

  11. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 24/01/2013 14:53:59

    Επιστράτευση που βέβαια δεν μπορεί να εφαρμοσθεί , απο το ανύπαρκτο Κράτος και την ανύπαρκτη Δικαιοσύνη. και βούτυρο στο ψωμί του ΣΥΡΙΖΑ.

    Ξέρω , απόψε θα βγούνε στα κανάλια οι διαφόροι Πάκηδες και θα...προσπαθούν να ολοκληρώσουν! Λύθηκε το πρόβλημα!

    Απογοήτευση ,για να μην πώ αηδία...

    Αναρωτιέμαι , ο Σαμαράς που έζησε απο κοντά την περίοδο που οι Σταμουλοκολλάδες ξευτίλισαν τη ΝΔ , δεν διδάχτηκε τίποτα?

    Ουτε απο τον καιρό που σπούδαζε στην Αμερική ,την περίοδο περίπου που συνέβη η περίφημη απεργία της FAA επι Ρήγκαν? (και απο τότε...δeν έχει συμβεί άλλη απεργία στο δημόσιο στις ΗΠΑ ,30 χρόνια! Αλλα αυτά ήταν...καουμπόικα brass balls!)

    Τελικά η μεγαλύτερη επιτυχία του Συστήματος και της Διαπλοκής είναι πως φρόντισε να μήν έχουμε ΗΓΕΤΕΣ...

  12. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 24/01/2013 14:56:37

    μπράβο στον Σαμαρά που επιλέγει τη σύγκρουση..αντε να γινόμαστε σοβαρό κράτος σιγά-σιγά..

    • ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ1 avatar
      ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ1 @ περήφανος δεξιός 24/01/2013 17:48:50

      Αντε και όπου ναναι θα συγκρουστεί και με τους λιστοσυμμορίτες της Λίστας Λαγκάρντ...Σιγά -σιγά βέβαια μη μας πάθουνε και τίποτε...

      • mar avatar
        mar @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ1 24/01/2013 19:05:33

        απο οτι μαθαινω την αλλη βδομαδα θα συγκρουστει και με τους κουλουρτζηδες στο Συνταγμα...μεγαλη συντεχνια και εκει

  13. tpe avatar
    tpe 24/01/2013 14:58:12

    @Ρύκιο:
    NAI, έχεις 100% δίκιο. Αλλά, αυτό απαιτεί συγκεκριμένα πράγματα. ΠΧ, την κοινωνία να είναι έτοιμη να δεχθεί πως, πχ, ο δάσκαλος θα αμοιφθεί περισσότερο από τον, πχ, οδηγό, ή λιγότερο από τον πιλότο της Π.Α.

    Η κοινωνία μας είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο; Όπως αποδείχθηκε, όχι.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ tpe 24/01/2013 15:30:34

      Οι κυβερνήσεις τα τελευταία 3 χρόνια, για λόγους αυτονόητους, προβαίνανε σε μειώσεις μεμονωμένων κάθε φορά κατηγοριών, με παράλληλη "επικοινωνιακή" επίθεση, στρέφοντας την κοινωνία εναντίων της συγκεκριμένης κάθε φορά κατηγορίας που πλήττονταν.
      Η τελευταία ψαλιδιά ονομάζεται "ενιαίο" μισθολόγιο, και καθόλου ενιαίο δεν είναι.

      ΑΝ, αντί αυτής της τακτικής,
      από την πρώτη στιγμή, μ ένα διάταγμα, είχαν καταργηθεί όλες αυτές οι διατάξεις που ορίζουν διαχωρισμούς και προνόμια, όλες, και είχε θεσπιστεί εξ αρχής ένα μισθολόγιο που δεν θα ονομαζόταν ούτε θα ήταν "ενιαίο" αλλά ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ, θα είχαμε τώρα τελειώσει με τις ταλαιπωρίες.

      Τα κονδύλια για μισθοδοσία είναι τερατώδη, όχι μόνο διότι έχουμε πολλούς δημόσιους υπαλλήλους, αλλά κυρίως διότι είναι δαιδαλώδεις οι μεθοδεύσεις επιμέρους αμοιβών σε τομείς και υποκατηγορίες, Ακόμα και σήμερα, κάποιοι αμοίβονται σκανδαλωδώς. Και δεν είναι οι εργάτες ούτε οι οδηγοί.
      Μήπως (λέω, μήπως) υπάρχει ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ, διορισμένος "κλειδούχος" του ΟΣΕ, με μισθό 3.500 συνολικά ΚΑΘΑΡΑ, ο οποίος δεν πάει ποτέ, ποτέ, ποτέ στη δουλειά του, μιας και δεν υπάρχει ...κλειδί για να "κλειδώσει"?

      • tpe avatar
        tpe @ Ρύκιος 24/01/2013 16:38:45

        Δεν διαφωνώ ΚΑΘΟΛΟΥ μαζί σου.
        Αλλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ.
        Δεν έχουμε αυτήν την παιδεία. Όταν την αποκτήσουμε, το συζητάμε πάλι. Αλλά μέχρι τότε, όλοι το ίδιο για να μην έχουμε ξανά τα ίδια φαινόμενα.
        Να σου πω ένα απλό παράδειγμα: Η καθαρίστρια της ΑΜΕΛ παίρνει, τώρα, περισσότερα από κάποιον που είναι ΠΕ, με μεταπτυχιακό και 3 ξένες γλώσσες... Κι έχει χάσει το 45% των χρημάτων που έπαιρνε παλιότερα. Και τον ξέρω προσωπικά αυτόν...

  14. tpe avatar
    tpe 24/01/2013 14:58:59

    Όσον αφορά την απόφαση, συγνώμη, αλλά ήταν χαλαρή. Αλλά με τους αριστερούς που μπλέξαμε...

  15. christof avatar
    christof 24/01/2013 15:07:03

    Εχουμε 1 εκ ανεργους του ιδ τομεα γιατι δεν τολμησε κανεις να μειωσει το δημοσιο τομεα.Ο Αρχηγος των εν δυναμεων οι γιατροι των νοσοκομειων οι δικαστες να πέρνουν λιγοτερα απο τους εργαζομενους στα ΜΜΜ. Σηκωθηκαν τα μελιτζανακια να πηδηξουν το μαναβη. ΕΛΕΟΣ

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ christof 24/01/2013 16:38:35

      Πως συνδέονται οι απολύσεις των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα με τις μη απολύσεις των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα;

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Γιώργος 24/01/2013 21:38:08

        Υψηλές δαπάνες του δημοσίου > Υψηλή φορολόγηση, ΦΠΑ, αύξηση κόστους ενέργειας > Μείωση ανταγωνιστικότητας > Λουκέτα > 1 εκατ. άνεργοι ιδιωτικού τομέα κι άλλοι τόσοι φυτοζωούντες αυτοαπασχολούμενοι.

        Elementary mr. Watson!

  16. Hans avatar
    Hans 24/01/2013 15:29:45

    Το θέμα δεν είναι ότι οι του Μετρό παίρνουν πολλά (αν παίρνουν). Το θέμα είναι ότι οι υπόλοιποι παίρνουν λίγα. Εξίσωση προς τα κάτω, για ποιο λόγο; 70 δις δηλώσαν οι μισθωτοί, 3 δις οι ελ. επαγγελματίες. Ας τα πάρουν από όσους δεν τα δηλώνουν.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Hans 24/01/2013 16:03:30

      Ωπα! Ποιός άφησε ανοιχτή την πόρτα και μπήκε μέσα ο ΑΕροψεκασμένος?

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 24/01/2013 19:28:42

        Λάθος ,για άλλον ήταν το σχόλιό μου!

  17. T.V avatar
    T.V 24/01/2013 15:42:21

    Περιμενω τα 18 σημεια και τα Ζαππεια, μολις τα δεις να ερχονται σκουντησε με.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ T.V 24/01/2013 16:21:30

      Aποχαιρέτα τα τα παρελθόντα. Σε σκουντάω, για να δεις τα ερχόμενα.

  18. Λιογκος avatar
    Λιογκος 24/01/2013 15:43:22

    Υπουργείο Πολιτισμού... έχουν εξαιρεθεί κλάδοι του από το Ενιαίο? Απλή ερώτηση είναι...

  19. viva avatar
    viva 24/01/2013 15:47:15

    εγω αν δουλευα στο μετρο (μακαρι!) θα ελεγα στον Χατζηδακη :
    -ναι ενιαιο συμφωνουμε αρκει να ισχυσει για ΟΛΟΥΣ ! οχι οπως οι γνωστοι που αναβληθηκαν οι μειωσεις τους παλι! ...τι θα απαντουσε ο κΧατζηδακης ?

  20. Γιώργος Π. και ... avatar
    Γιώργος Π. και ... 24/01/2013 15:52:21

    Δεν θέλω να διανοηθώ καν συνθήματα περί κοινωνικού αυτοματισμού.
    Αυτοί δεν απεργούν για το κοινωνικό σύνολο και κατ' επέκταση για τους ίδιους, αλλά για να μην υπαχθούν στο ενιαίο μισθολόγιο!!!!!!
    Συμπεριφορά αντικοινωνική, κουτοπόνηρη και συνάμα η οποία εκδηλώνεται με δυναστικό για τους συμπολίτες τους τρόπο!
    Κάθε Χριστούγεννα πιο παλιά οι τότε υπάλληλοι της Ολυμπιακής απεργούσαν και ο άλλος αδυνατούσε να δει το παιδί του στην άλλη άκρη του κόσμου, ενώ αυτοί πληρώνονταν αδρά.
    Ε όχι και έτσι...

  21. kotstak avatar
    kotstak 24/01/2013 16:14:11

    Τη δεκαετία 2000 – 2009, τα 200.000 – 300.000 “παράσιτα” του δημοσίου και των ΔΕΚΟ μας κόστιζαν 20.000 – 50.000 ευρώ /έτος, ο καθένας, περισσότερα από αυτά που μας προσέφεραν.
    Τη δεκαετία 1990 – 1999 το επιπλέον κόστος/ "παράσιτο" ήταν μικρότερο και τα παράσιτα λιγότερα.
    Η ζημιά του δημοσίου από το “παρασιτικό” μέρος των αμοιβών των “παρασίτων” ξεπερνά τα 100δις ευρώ.

    Τα προνόμια αυτά ποιος τα έδωσε;
    Δεν έχει ευθύνη αυτός που τα έδωσε;
    Τα έδωσε από αφέλεια, από δόλο...ή εκβιάστηκε;

    Η αριστερά που τον παρότρυνε να δώσει περισσότερα και τις “παρασιτικές” αυξήσεις τις αποκαλούσε “ψίχουλα”, καλύπτοντάς τον έμμεσα, δεν έχει ευθύνη;

    Αυτοί που έδωσαν αυτά τα προνόμια στα "παράσιτα" και αυτοί που τους παρακίνησαν πρέπει να ελεγχτούν ως προς το εάν είχαν οικογενειακό όφελος από αυτό.

    Από οικονομικής πλευράς (μέγεθος ζημιάς 100-200 δις ευρώ), το σκάνδαλο αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία της ανθρωπότητας.


    Αυτοί που άμεσα ή έμμεσα συντέλεσαν σε αυτήν την τεράστια ζημιά του δημοσίου, στη δημιουργία αυτού του αριστερού “τέρατος”, έχουν το ηθικό δικαίωμα να αλλάζουν "ομπρέλα" και να εμφανίζονται ως “εξυγιαντές”;

    Τα “παράσιτα” στην Ελλάδα είναι “γένους αριστερού” και γι’ αυτό η αριστερά τα προστατεύει.

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ kotstak 24/01/2013 16:31:24

      ΔΑΚΕ???

  22. Tabula Rasa avatar
    Tabula Rasa 24/01/2013 16:16:19

    Oύτε κανίβαλος, ούτε χαιρέκακος. Ήδη των γειτόνων μου Ιδ.Υπαλλήλων τα δάνεια εκκρεμούν μιας και είναι απολυμένοι από μήνες. Για αυτό, δεν εγκρίνω τις εγωϊστικές απαιτήσεις κανενός που η μακριά του γλώσσα του εξασφάλισε τη ''δυνατότητα'' να εκβιάζει για την προσωπική του σωτηρία εις βάρος του συνόλου.
    Ας πάνε όπου νομίζουν. Σημασία έχει να μη λάβω το μήνυμα οτι και οι σημερινοί σκούντες την εξουσία είναι το ίδιο απατεώνες με τους προηγούμενους. Ας αρχίσουν να εναντιώνονται στο χάος που το μικροπολιτικό τους συμφέρον έχει δημιουργήσει. Θα βρεθεί τρόπος να πάνε στο ...καλό όλοι αυτοί που εκμεταλλεύονται χυδαία αντί να εκτιμούν την εξασφαλισμένη τους δουλειά, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους. Τέλος στις διακρίσεις, με οποιοδήποτε κόστος.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Tabula Rasa 24/01/2013 21:41:05

      +1

  23. gsourm avatar
    gsourm 24/01/2013 16:22:33

    Και μόνο από τα σχόλια (σε όλα τα σαιτ) που γίνονται σε κάθε απόπειρα απεργίας –διαμαρτυρίας – αντιδρασης ,καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πολύ εύκολο στην κυβέρνηση (εσωτερικού και εξωτερικού) να περάσει ότι θέλει μιας και απευθύνεται σε μια κοινωνία που στο μεγαλύτερο μέρος της αποτελείται από εθελοντές σκλάβους – τσαμπαμαγκες…
    Δεν θέλουμε να έχουμε εμείς κατσίκα , αλλά να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα…
    Ένας που δουλεύει εδώ και 30 χρόνια στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ τομέα …..

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ gsourm 24/01/2013 16:32:39

      !!!!!!!!!!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ gsourm 24/01/2013 18:08:52

      ΔΕ θέλουμε καθόλου να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Ο γείτονας όμως, θα πρέπει να εννοήσει επί τέλους οτι η....κατσίκα που αρμέγει, ανήκει στο σύνολο και ...βοσκάει στο κοινόχρηστο λιβάδι. Άρα, όταν το λιβάδι ΞΕΡΑΙΝΕΤΑΙ και όλοι δεινοπαθούν, δεν μπορεί ο ...κατσικοαρμεχτής να απαιτεί να δανειστούμε για να συνεχίσει να καλοτρώει η κατσίκα του σα να μην τρέχει τίποτε κι αυτός να απολαμβάνει την ίδια ποσότητα γάλατος ωσάν το λιβάδι να ήταν ακόμη καταπράσινο και ανθηρό. Απλή λογική. Συμμετοχή με δικαιοσύνη και στα δύσκολα. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να απαιτεί για τον εαυτό του ''εξαιρέσεις''. Δεν το σηκώνει η αγριότητα της εποχής.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ gsourm 24/01/2013 21:47:36

      Αν δούλευες στον ιδιωτικό τομέα, θα ήξερες ότι τα έσοδα της συντριπτικής πλειοψηφίας των απασχολουμένων στον τομέα αυτό έχουν πέσει δραματικά, με κλάδους που η μείωση φτάνει και το 95%! Το να ζητούν κάποιοι να εξαιρεθούν από τις περικοπές είναι εγκληματικό για όσους ασφυκτιούν από την υψηλή φορολόγηση και την κατακρήμνιση των εσόδων τους. Δηλ. να ρουφάμε και το αίμα κάποιων για να μείνουν κάποιοι άλλοι αλώβητοι!
      Η αλλιώς να ψοφήσει ο γείτονας για νάναι τετράπαχη η κατσίκα μας....

  24. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 24/01/2013 16:33:06

    Νίκο, εκείνο το πλήκτρο αριστερά πάνω από το Shift που γράφει Caps Lock και αναρωτιέσαι τι είναι, πάτα το και γράψε να δεις, θαύματα κάνει.

    Κατά τα άλλα, υπομονή, επιστρέφει ο σερίφης αλεξ από το αμέρικα, επιμορφωμένος και με φρέσκες ιδέεες και τον περιμένουν ο στρατούλης με τον Καμμένο για να τις εφαρμόσουν.

  25. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/01/2013 16:36:45

    xa xa xa!!! Ναι βρε, θα πέσει ο Σαμαράς και θα έρθει ο άλλος , ο σωστός που θα σε σώσει!! Επί τέλους θα γλιτώσεις !!!! Τρέχα τώρα στο ...αμαξοστάσιο να συμπαρασταθείς στον μπαμπά σου που απαιτεί να μένει στο απυρόβλητο ενώ οι άλλοι ας πάνε να.....
    Θα ερχόμουν να σε θαυμάσω, αλλά κάνει κρύο και δεν έχει και ...συγκοινωνίες. Άρα, θα έρθουν μόνο οι συγγενείς, όσοι διαθέτουν Ι.Χ, βενζίνη να τα κινούν, χρόνο να χάσουν και άφθονη ελαφρότητα ώστε να γιορτάσουν την απελευθέρωση !!!! Δεν ξέρω μήπως ...μισθωθούν και πούλμαν κατά τα ειωθότα !!
    Πλάκα έχουμε όμως ώρες-ώρες!! :-) :-)

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ BLACKQUEEN 24/01/2013 18:21:35

      Να υποθέσουμε δηλαδή ότι εσύ δεν έχεις χρόνο να χάσεις ....

  26. kon.gerakinis avatar
    kon.gerakinis 24/01/2013 16:43:24

    Σαμαρά, να δώσεις εντολή να απολυθούν τα καρκινώματα που δεν θα πειθαρχήσουν στην επίταξη.
    Κάνε ότι μπορείς για να προασπίσεις την νομιμότητα και την τάξη και ο λαός ( η σιωπηρή πλειοψηφία ) είναι μαζί σου.
    Όσο για τους υπαλλήλους της βουλής, υπαλλήλους ΥΠ.ΟΙΚ., τελωνειακούς προφανώς πρέπει να ενταχθούν και αυτοί στο ενιαίο μισθολόγιο.
    Αλλά να μην υποκύψει η κυβέρνηση στις συνδικαλιστικές αλητείες των βολεμένων αναρχομπαχαλάκηδων.
    Πρέπει η Ελλάδα να απαλλαγεί από τη γάγγραινα του αριστερισμού και της επαναστατικής γυμναστικής, που άλλωστε οδήγησε και στην χρεωκοπία.
    Μην κάνεις πίσω, σπάσε τους τον τσαμπουκά μια για πάντα.

  27. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/01/2013 16:55:17

    Aκριβώς. Στην Ελλάδα, όπου αδυνατούσαν να απεργήσουν οι πλέον πληττόμενοι μιας και ήταν Ιδ.Υπάλληλοι, αιωνίως συνήθισαν να εκβιάζουν και ν΄απαιτούν περισσότερα, οι πλέον βολεμένοι και χαριστικά διορισμένοι κομματικοί φαντάροι. Και όλοι οι ευαίσθητοι ...εργοδότες τους, πάντα προστρέχουν ν΄ανταγωνιστούν ο ένας τον άλλον για το ποιός απ΄όλους τους συμπονά, τους κατανοεί και τους συμπαρίσταται περισσότερο. Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα και το απόγειο της αισχρής υποκρισίας. Καιρός να μπει ένα οριστικό τέλος σε όλο αυτό το προσβλητικό τσίρκο. Έλεος πια !!

  28. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 24/01/2013 17:02:22

    Όταν εξαιρείς προκλητικά κάποιους από το ενιαίο , αναμενόμενο είναι το μπάχαλο. Υπάλληλοι Βουλής; Εφοριακοί και τελωνειακοί (έμειναν στο 25% και ήδη αναπληρώνεται με τα ..επίτευξης στόχων), Δικαστικοί; Στρατιωτικοί (ψευτομειώσεις); Δεν μπορεί ο καθηγητής να παίρνει 630 ευρώ (νεοδιόριστος) , 2,400 ο εφοριακός και ο δικαστικός 3,000 ευρώ επίσης νεοδιόριστος (μην αρχίσουμε πάλι με τους βασικούς, μισθός είναι αυτά που μπαίνουν στην τσέπη). Τώρα θα ξεσηκωθούν και οι υπόλοιποι που δεν είχαν τρόπο να πιέζουν όπως τα ΜΜΜ και οι δικαστικοί.
    Ενιαίο σημαίνει

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Α. Πέτρόπουλος 24/01/2013 21:50:17

      Ε τι να κάνουμε, αν κόψουμε κι άλλα απ' τους δικαστικούς, θα βγάλουν αντισυνταγματική και την απελευθέρωση του '21.

  29. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 24/01/2013 17:23:15

    "Απεργίες παντού" λέει... Αδέρφια, ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ, σε εγρήγορση!!

  30. NONOS avatar
    NONOS 24/01/2013 17:45:43

    Αργησαν να το αντιμετωπησουν και τωρα το βρισκουν μπροστα τους ..ο καθε κυβερνητης προβλεπει και προλαμβανει αλλα με το χαμογελαστο Χατζηδακη και τον υπερεξουσιαστη Στουρναρα τι περιμενε ο Αντωνης οτι θα βρει λυσεις....εμ το αλλο με τη συραφη των βιντεο που το πατε..κριμα Αντωνη γιατι σε πιστεψαμε αλλα αλλα μας φανερωσες...καλο το εννιαίο αλλα για ολους οχι παιδια και αποπαιδια..μολις οι της βουλης λιγο κουνηθηκαν και απειλησαν τρεξαν ολοι να τους υπερασπιστουν λες κι ονερουλας δε θα πεταξει το F16 αυριο το πρωί...στηθηκαν σα μωρες παρθενες ..οι γορδιοι δεσμοι κυριοι κοβονται δε λυνονται αλλα οταν υπάρχει συγκυβερνηση και οχι ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ αυτα ειναι απιαστα ονειρα....τωρα ομως θελει λεπτο χειρισμο μη πεσουν στη λουμπα και στειλλουν τα ΜΑΤ θα τους κανουν ηρωες πρεπει το πραμμα να το αφησουν να ξεθυμανει μονο του μονο με το διερει και βασιλευε σ'αυτες τις περιπτωσεις βγαινεις καθαρός......

  31. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/01/2013 17:49:11

    Θα εφαρμόσουν ποτέ ενιαίο μισθολόγιο για κάθε επίπεδο σπουδών στον στενό και τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα;
    Με τις αναγκαία προσαρμοστικά επιδόματα για εργαζόμενους αυξημένων ικανοτήτων και ευθύνης (π.χ. δικαστικοί, γιατροί, ιπτάμενοι κτλ);
    Είναι δίκαιο ο καθηγητής ΜΕ (Ανώτατης Εκπαίδευσης) να παίρνει 630 και ο εργαζόμενος ΔΕΚΟ (Μέσης Εκπαίδευσης) 1200;
    Τελικά θα τρελαθούμε με την τρέλλα που δέρνει τους αποφασίζοντες;

    • tpe avatar
      tpe @ Uncle Stgm 24/01/2013 18:54:38

      Όπως είπα και πιο πάνω, οι αδικίες πρέπει να διορθωθούν. Αλλά όχι στη δικιά μας γενιά. Ούτε τη γενιά των παιδιών μας. Πρέπει πάνω απ' όλα να αποκτήσουμε παιδεία. Όταν το κάνουμε αυτό, τότε θα έχουμε χτίσει της βάσεις της αξιολόγησης και της ανταμοιβής με βάση αυτήν.

      • marκ avatar
        marκ @ tpe 24/01/2013 19:22:34

        η ΔΕΚΟ ειναι επιχειρηση που ενιοτε παραγει αμεσο κερδος και οι εργαζομενοι πληρωνονται απο εκει και ΟΧΙ απο το κρατος!!!

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ marκ 24/01/2013 21:51:25

          Στις πολιτισμένες χώρες...

  32. viva avatar
    viva 24/01/2013 19:06:21

    ερωτηση : γιατι δεν επιταξε τους υπαλληλους της βουλης οταν εκαναν σταση εργασιας ?

    • dim avatar
      dim @ viva 24/01/2013 19:09:20

      Τι σχέση εχει η στάση εργασίας, με τις 9 μέρες απεργίας από μια συντεχνιακή μειοψηφία που ταλαιπωρεί και επιβαρύνει 3 εκατομμύρια συμπολιτών, για να κάνει τι, να πιέσει για τη διατήρηση προνομίων που στα μάτια του απλού πολίτη σε τέτοιες εποχές κρίσης, που ο ιδιωτικός τομέας μετράει 1,5 εκατ. ανέργους, φαντάζουν προκλητικότατες...

  33. Τιμορος avatar
    Τιμορος 24/01/2013 19:14:51

    Ηρθε η ωρα να ξεκαθαρησουν τα πραγματα

  34. viva avatar
    viva 24/01/2013 19:19:26

    συγγνωμη αλλα τα εχω παρει ! ο Κεδικογλου βγηκε κ ειπε οτι δεν γινεται να εξαιρεθει κανεις του ενιαιου μισθολογιου!! ΕΛΕΟΣ !αραγε τα διαβαζει πριν τα πει ?

  35. viva avatar
    viva 24/01/2013 19:34:00

    1.ον ειναι συντεχνια
    2.ον εκβιασαν την κυβερνηση
    3.ον εχουν πολυ ψηλους μισθους
    4.ον πιεζουν για να κρατησουν τα υπερβολικα προνομια
    .....σου φτανουν η να γραψω κ αλλα κοινα ?
    αγαπητη dim δεν γινεται να μετραμε με αλλα μετρα κ αλλα σταθμα .....
    ΟΛΟΙ ενιαιο....κ οταν λεμε ολοι εννοουμε ΟΛΟΙ

  36. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 24/01/2013 19:54:43

    Το οτι το ΔΝΤ μας "εσκαψε το λακκο", οπως σωστα γραφεις, μπορει να μη νομιμοποιει τους οποιους κομματοβολεμμενους, απονομιμοποιει ομως τα ηθικολογικα επιχειρηματα της κυβερνησης η οποια δεν προεβαλε καμμια, μα καμμια, αντισταση στις απαιτησεις των τοκογλυφων με αποτελεσμα να μας ριξει σ' αυτο το λακκο. Ας προσθεσω ομως κατι ακομα: Δεν ξερω εαν οι εργαζομενοι που απεργουν ειναι κομματικα διορισμενοι ομως, η κυβερνηση (στην οποια συμμετεχει και το ΠΑΣΟΚ, επι των ημερων του οποιου εγιναν οι οποιες λαμογιες !) επιστρατευει το ιδιο παντοτε επιχειρημα εναντιον ολων των εργαζομενων. Ολοι εχουν μετατραπει σε "συντεχνιες" που στρεφονται εναντιον του "λαου". Ε, αυτο το παραμυθι με τον λυκο εχει παψει πλεον να πειθει. Και το πιο τραγικο ειναι οτι ολες αυτες οι μειωσεις μισθων δεν γινονται επειδη αποφασιστηκε μια πιο "ορθολογικη οργανωση" του δημοσιου και δεν εχουν ως αποτελεσμα την βελτιωση της ζωης των υπολοιπων, αλλα πηγαινουν στην μαυρη τρυπα του μη εξυπηρετησιμου δανειου (Γυρω στα 450 δις εχει φτασε και συνεχιζει να ανεβαινει). Θυμησου οτι ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, απο φορους, ΦΠΑ, εκχωρηση του εθνικου πλουτου, κλπ, πηγαινουν -βασει της δανειακης συμβασης και του εφαρμοστικου νομου- στον "ειδικο λογαριασμο" οπου απολυτη προτεραιοτητα εχει η πληρωμη των τοκων. (Κατι για το οποιο δεν μιλησες κανεις απο την κυβερνηση ειναι οτι μολις προχτες η χωρα πληρωσε 113 δις για τοκοχρεολυσια, ποσον που αντιστοιχει στο 60 ή στο 70% του ΑΕΠ !) Αυτος ο "ειδικος λογαριασμος" ελεγχεται μεν απο την Τραπεζα της Ελλαδας, η οποια ομως ανηκει στην Ελλαδα μονο κατα το 6% ! Αλλα κι αν υπαρξει πλεονασμα, παλι το 7ο% πηγαινει στους τοκογλυφους και μονο το 30% απομενει στο κρατος. Υστερα απο ολα αυτα οι οποιες επικλησεις περι "ισοτητας", "παταξης της φοροδιαφυγης", "εξοικονομησης πορων", κλπ (για να μη μιλησω για το αστειο φετιχ της "αναπτυξης" που θα γινει ως εκ θαυματος, αφου δεν υπαρχουν ποροι για να την χρηματοδοτησουν) καταληγουν να ειναι επεα πτεροεντα. Πρωτα πρεπει να ξαναποκτησουμε την εθνικη μας κυριαρχια και την εθνικη μας αξιοπρεπεια και μετα θα εχει νοημα μια εξυγιανση του πελατειακου κρατους. Εξυγιανση υπο συνθηκες ξενης επιτροπειας -βλεπε κατοχης με αλλο ονομα- δεν γινεται, γιατι δεν στηριζεται στην συναινεση του κοσμου.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Μ.Γ 24/01/2013 21:02:20

      Αυτά που λέτε είναι γνωστά σε όλους όσους γνωρίζουν ανάγνωση. Το πρόβλημα είναι οτι ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ μια ζωή κινητοποιούνται όχι για ζητήματα σαν αυτά που αναφέρετε, όχι για τους 1.500.00 απολυμένους του Ιδ.Τομέα, ούτε για τους 4.000 αυτόχειρες, ούτε για τους νεοάστεγους και τους πεινασμένους. Μόνο τους ....επαναστατικό ζητούμενο, είναι η εξασφάλιση των δικών τους αποκλειστικά ''κεκτημένων'' και ζητούν συμπαράσταση, από όλους εμάς που μας έχουν γραμμένους. Ας μην τα χτυπάμε όλα μαζί λοιπόν στο μίξερ του αποπροσανατολισμού. Η κυβέρνηση θα κριθεί για όσα έκανε και για όσα ΔΕΝ έκανε. Αν δεν αντιστάθηκε και αν δεν διαπραγματεύθηκε όσο πιστεύουμε οτι έπρεπε. Όμως σήμερα, επιχειρείται μία σύγκρουση με τα σπλάγχνα των σπλάγχνων των 2 μεγάλων αμαρτωλών κομμάτων, που διόριζαν αφειδώς τους εκλεκτούς τους εις βάρος του συνόλου. Πέραν λοιπόν των όποιων διαφωνιών, ΚΑΛΩΣ ΤΟΛΜΑ ο κ. Α.Σαμαράς και μακάρι να επιτεθεί με ακόμη πιό μεγάλη αποφασιστικότητα κι ενάντια στα μεγαλοσυμφέροντα και τη νταβαδοφάρα των απατεώνων, που λυμαίνονται τη χώρα.
      Περιμένουμε γενναίες συγκρούσεις και ρήξεις.

  37. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 24/01/2013 19:54:58

    Σεβαστά τα αιτήματα των εργαζομένων και μάλιστα κάτω από τις σημερινές συνθήκες.
    Αλλά όμως εκεί που σταματάει η ελευθερία του ενός αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
    Πράγμα το οποίο οι συνδικαλιστές καθόλου δεν σεβάστηκαν.
    Επίσης η παρουσία και το "στήσιμο" του προέδρου των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ, μου ανέσυραν ζοφερές μνήμες που προσπαθούσαμε χρόνια τώρα να τις καταχωνιάσουμε έξω από την μνήμη μας, τα πέτρινα εκείνα χρόνια των πρασινοφρουρών που αλίμονο και έπεφτες στα νύχια τους!
    Καημένη Ελλάδα , ενός κακού μύρια έπονται!

  38. kapar13 avatar
    kapar13 24/01/2013 20:08:44

    Να σας συγχαρώ για την ακριβέστατη και γλαφυρότατη περιγραφή του Χατζηδάκη!

  39. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/01/2013 20:50:58

    Yποθέστε ότι σας ευχαριστεί. Έτσι κι αλλιώς, ποιός νοιάζεται; :-)

  40. tak avatar
    tak 24/01/2013 20:52:55

    Απόλυτο δίκιο... Ελπίζω να έρθει η σειρά τους... Πάντως στο θέμα ισότητα, δεν είμαστε τίποτα οι Έλληνες πλέον... Την έχουμε ξεχάσει... Στο "ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" ο Ε. Μαλό γράφει πως "είναι μεγάλη ανακούφιση στους κόπους η ισότητα". Αλλά εμάς δεν μας αγγίζει πλέον!

  41. M.Γ avatar
    M.Γ 24/01/2013 20:54:41

    To προβλημα ειναι οτι εσυ εχεις πειστει απολυτως οτι η ακολουθουμενη πολιτικη διαρκους καταστροφης των ανθρωπων αποτελει "μονοδρομο", επειδη ετσι σε κανοναρχουν επι τρια χρονια τα παπαγαλακια και οι ανικανοι ή ιδιοτελεις πολιτικοι που εχουν σκυψει το κεφαλι στους δανειστες. Εαν ομως συνειδητοποιησεις οτι μπορει και να μην ειναι "μονοδρομος" τοτε ολα αυτα τα περι κοινων "θυσιων" πανε περιπατο.

  42. tak avatar
    tak 24/01/2013 20:58:17

    Ο Σαμαράς θα το κάνει... Όπως λένε στο χωριό μου, είναι "κέρατο βερνικωμένο", συνεπώς πίσω δεν γυρίζει. Είναι ίσως τώρα η ευκαιρία του, για να αναδείξει τον πραγματικό ρόλο του κράτους και το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται οι ηγέτες... Εκτιμώ πως θα τα δούμε και τα δυο...

  43. Αντικαθεστωτικός avatar
    Αντικαθεστωτικός 24/01/2013 22:10:02

    Kαλά τους κάνει ο Σαμαράς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.