#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/08/2012 20:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην δημοσιότητα οι φωτογραφίες της ληστείας της Πάρου



(Ανανεωμένο) Στη δημοσιότητα, ύστερα από έκδοση εισαγγελικής διάταξης, δόθηκαν τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες του 30χρονου, ο οποίος κατηγορείται για συμμετοχή στην ένοπλη ληστεία σε υποκατάστημα τράπεζας στη Νάουσα της Πάρου και στον θανάσιμο τραυματισμό του 53χρονου οδηγού ταξί.

Πρόκειται για τον Αναστάσιο Θεοφίλου του Κωνσταντίνου και της Ευαγγελίας, ο οποίος γεννήθηκε στις 17-12-1982 στη Θεσσαλονίκη.



Μαζί με τις φωτογραφίες του συλληφθέντα, η ΕΛΑΣ δημοσιοποίησε και τις φωτογραφίες των αγνώστων συναυτουργών του, όπως καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της ληστείας, από το κλειστό κύκλωμα καμερών ασφαλείας της τράπεζας.

Σε βάρος του Θεοφίλου και των συναυτουργών του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, ανθρωποκτονία από πρόθεση και ληστεία.

Η δημοσίευση των στοιχείων ταυτότητας και των φωτογραφιών αποσκοπεί, όπως σημειώνει το αρχηγείο της ΕΛΑΣ, «στην υποβοήθηση της πληρέστερης εξιχνίασης της ερευνώμενης υπόθεσης και τη διακρίβωση της ταυτότητας των λοιπών δραστών, καθώς επίσης στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, αλλά και την ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων».

Η ΕΛΑΣ καλεί, όποιον πολίτη γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά με τα άτομα που απεικονίζονται στις φωτογραφίες που δημοσιεύονται, να επικοινωνήσει στους αριθμούς κλήσης 170, 1014 και 1964 της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Ειδικών Εγκλημάτων Βίας, υπενθυμίζοντας ότι εξασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

Ο 30άχρονος συνελήφθη το μεσημέρι του Σαββάτου στο Μοναστηράκι για την υπόθεση της αιματηρής ληστείας στη Νάουσα της Πάρου. Ωστόσο –όπως όλα δείχνουν- σύντομα θα βρεθεί αντιμέτωπος και πάλι με τη δικαιοσύνη καθώς η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία τον συνδέει και με τη "γιάφκα" της οργάνωσης "Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς" στην συμβολή των οδών Δασκαλοπούλου και Πραΐδου στο Αγρίνιο, η οποία ανακαλύφθηκε τις 5 Δεκεμβρίου 2010.

Εντός της ημέρας αναμένεται να εκδοθεί διάταξη για τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του κατηγορουμένου.

Ο 30χρονος αντιεξουσιαστής Αναστάσιος Θ. που διαμένει μονίμως στην Θεσσαλονίκη , δηλώνει άνεργος, είχε καταγραφεί ως ύποπτος για συμμετοχή στην δράση των "Πυρήνων της Φωτιάς" και κυρίως με την αποθήκευση και μεταφορά όπλων της οργάνωσης από Αγρίνιο και Πάτρα προς Αθήνα . Εκείνη την περίοδο -μετά την αποστολή των δεμάτων βόμβες- είχαν βρεθεί οπλαποθήκες σε διαμερίσματα στην Καλλιθέα και στον Πειραιά κι είχαν συλληφθεί τέσσερα μέλη της οργάνωσης.



Όμως εκείνο το διάστημα η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία δεν μπόρεσε να στοιχειοθετήσει την συμμετοχή του 30χρονου στην οργανωση-μαζί με μια κοπέλα που θεωρείτο επίσης ύποπτη. Όμως μετά την εξέταση των βίντεο από την ληστεία στην Πάρο αλλά και την ανάλυση DNA κι άλλων δεδομένων έκπληκτοι οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ -κι ενώ οι έρευνες είχαν φθάσει σε αδιέξοδο- φαίνεται να στοιχειοθετούν την συμμετοχή του 30χρονου αντιεξουσιαστή στο έγκλημα του κυκλαδίτικου νησιού.

Πλέον ζητούμενο από τους αστυνομικούς της ΕΛΑΣ είναι να προσδιορίσουν τους συνεργούς του 30χρονου . Παράλληλα εκφράζουν ι η άποψη ότι η ληστεία αυτή στην Πάρο εντάσσεται στην προσπάθεια αυτοχρηματοδότησης νέων οργανώσεων αντάρτικου πόλης και πιθανόν του άφαντου αντάρτη πόλης Νίκου Μαζίωτη.

Ακόμη οι αστυνομικοί προσπαθούν να κολλήσουν κι αλλά κομμάτια του παζλ της ληστείας που αφορά το καμένο κλεμμένο όχημα που είχε χρησιμοποιηθεί προ διετίας κι από Αλβανούς δράστες κι είχε κλαπεί στις 8 Νοεμβρίου 2010 . Σημειώνεται ότι ο 30χρονος αντιεξουσιαστής ενεπλάκη στην υπόθεση του Αγρινίου 27 ημέρες αργότερα. Επιπλέον προέκυψε ότι οι δράστες έφθασαν και έφυγαν από το νησί με το πλοίο της γραμμής!

Η ανακάλυψη του 30χρονου στην Αθήνα επιβεβαίωνε τις εκτιμήσεις ότι οι δράστες της εγκληματικής επίθεσης είχαν φύγει από το κυκλαδίτικο νησί κι οι έρευνες των αστυνομικών εκεί, είχαν βρεθεί σε αδιέξοδο.Όμως το βίντεο της ληστρικής επίθεσης είχε δοθεί και στους επιτελείς της Αντιτρομοκρατικές Υπηρεσίας που "πρόσεξαν" την ομοιότητα του δράστη με τα δεδομένα της υπ´θεσης του Αγρινίου πριν από 2,5 χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 30χρονος αρνείται ν αναφέρει οτιδήποτε στους αστυνομικούς και δεν αποδέχεται την συμμετοχή του στην ληστεία...

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ και Βήμα)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθηριος avatar
    Κυθηριος 18/08/2012 22:11:10

    Έλληνας ή ξένος;

    • Vee avatar
      Vee @ Κυθηριος 19/08/2012 13:13:31

      Γιατί, υπάρχει διαφορά ανάμεσα στους ξένους και τους "'Ελληνες" του "αντιεξουσιαστικού" χώρου; Ποιά η διαφορά οσον αφορά την Εθνική ταυτότητα και συνείδηση;

      • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
        ΠΙΛΟΤΟΣ @ Vee 19/08/2012 19:43:01

        Άντε να εξηγήσεις σε αυτά τα παιδιά που η κάθε Δραγώνα τους μόλυνε με κεμαλοναζισμό, το ποιός είναι ο “φασίστας” ανάμεσα στον Παλληκαρίδη που έφτυνε το όπλο και την ψευτομαγκιά του εισβολέα.
        Άντε να εξηγήσεις σε αυτά τα παιδιά την αντάρτισσα πόλεων Λέλα Καραγιάννη που έφτυνε τον πάνοπλο Ούννο λέγοντας του ότι “τα παιδιά της ανήκουν στην Ελλάδα και το αίμα τους θα πνίξει τους ούννους και την Γερμανία τους”. Όταν αυτός απειλούσε ότι θα σκοτώσει τα παιδιά της μπροστά στα μάτια της.
        Άντε λοιπόν να εξηγήσεις σε αυτά τα παιδιά ότι ο ηρωϊκός ταξιτζής, Δημητρης Μίχας, ήταν πιο επικίνδυνος για τον κάθε Σάλλα, απο ότι αυτοί, οι ιδεολογικοί του σύντροφοι.
        Ο Δημήτρης Μίχας, όπως και η έγκυος ηρωΐδα που έπεσε νεκρή κατά την ληστεία του καταστήματος που δούλευε, δεν πήγε να προστατεύσει καμμία τράπεζα. Προστάτεψε την αξιοπρέπεια, την τιμή και το αίμα που κυλούσε στις φλέβες του, όταν άοπλος αντιτάχθηκε μπροστά στον “Μάγκα, τον καραμπουζουκλή με το κουμπούρι”.
        Τον σύντροφο του πράσινου τραπεζίτη, του διεθνιστή, του αντεξουσιαστή στην εξουσία, του “ποιά πατρίδα ρε, για τον σοσιαλισμό αγωνιζόμαστε όλοι”, τον εξυπνάκια ψευτοτσαμπουκά που λαδώνει πολιτικούς για να κλέβει τους πολίτες. Αυτού που αγοράζει κοψοχρονιά την Ελλάδα για να την δώσει πεσκέσι στο διεθνιστικό κεφάλαιο. Αυτόν που χρηματοδοτούσε αυτούς που ρουφιάνεψαν τα Ίμια και τον Οτσαλάν.
        Άντε να εξηγήσεις σε αυτά τα παιδιά, ότι είναι οι φασίστες.

      • Lampros avatar
        Lampros @ Vee 20/08/2012 09:12:14

        μπραβο ρε μαγκα Vee!

  2. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 18/08/2012 23:29:36

    Ελληνας του αντιεξουσιαστικου χωρου..οπως οι 2 που δολοφονησαν και τους 5 στην Κυπρο... δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι προερχονται απο αυτον τον αθλιο χωρο.. δεν ειναι τυχαιο οτι αυτοι εχουν υπο τις αγκαλες τους και τους λαθρομεταναστες ιδιως τους εγκληματιες.. δεν ειναι τυχαιο οτι αυτοι δημιουργουν οργανωμενα μπαχαλα στν Αθηνα με καθε αφορμη με στοχο την πληρη οικονομικη και εμπορικη ερημοποιηση της πρωτευουσας.. αυτοι οι ανθρωποι επρεπε να αντιμετωπιζονται με την κατηγορια της εθνικης προδοσιας..ειναι πισω απο πολλες πραξεις δολιοφθορας εναντι της πατριδας μας , οι δε σχεδεις τους με το ποινικο εγκλημα ειναι για πολλστη φορα αποδεδειγμενη (βλεπε Μαρφιν, βλεπε γεγονοτα δεκεμβριου 2008 κτλ..κτλ..κτλ)... δυστυχως ο αντιεξουσιαστικος χωρος στην Ελλαδα ειναι ενα καρκινωμα που συνεργαζεται ακομα και με τον διαβολο (πχ ξενες πρεσβειες) για να πληξει την Ελλαδα....

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Σικελιανος 18/08/2012 23:59:07

      Κοίτα να δεις τελικά που τρομοκρατία και αντιεξουσιαστικός χώρος είναι συγκoινoνούντα δοχεία. Το ένα τροφοδοτεί το άλλο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ αποκατάσταση 19/08/2012 01:23:20

        Δεν υπάρχει τρομοκρατία. Εκτελέσεις συμβολαίων υπάρχουν. Το θέμα είναι ποιος είναι το αφεντικό τους.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ anonymous 19/08/2012 12:55:03

          Αυτο που λες δείχνει πιθανό. Δεν αναιρεί όμως τη μανιακή ιδεοληψία. Κανένας τρομοκράτης δεν αποκαλύπτει τους εντολοδόχους του. Ίσως διότι δεν υπάρχουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σικελιανος 19/08/2012 00:58:47

      Τα είπες όλα αδερφέ! Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα. Αν βγουν οι κουκούλες θα βγουν και πολλά άλλα στη φόρα...

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Σικελιανος 19/08/2012 01:38:44

      Ακριβώς, αγαπητέ Σικελιανέ, δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο!

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Σικελιανος 19/08/2012 10:26:45

      μπράβο, κάποτε πρέπει τα πράγματα να λέγονται όπως είναι. Θα πάει ο ποιητής Κουράκης να επισκεφθεί τον κρατούμενο ??

  3. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 19/08/2012 00:26:33

    Αμεση σχέση αντιεξουσιαστικού χώρου με το κοινό ποινικό έγκλημα.
    Αντε,πείτε το επιτέλους και μια φορά ΜΜΕ,πολλά τα παραδείγματα.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Iωάννης34 20/08/2012 11:30:40

      ειναι αυταπόδεικτο. Πρόκεται για μια ιδεολογία που δεν σεβεται την ατομική ιδιοκτησία, και θεωρεί υποχρέωσή της την ενίσχυση του "επαναστατικού ταμείου". Σε συνδυασμό με την δικαιολόγηση του του "αναταρτικου πόλεων", εχεις μια ωραία ομάδα ενοπλων ληστών. Απλούστατα

  4. Χρήστος avatar
    Χρήστος 19/08/2012 01:07:21

    Από την ανάληψη ευθύνης για τον εμπρησμό εταιρείας από την ομάδα "Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία-Διεθνές Επαναστατικό Μέτωπο" η οποία δημοσιεύτηκε προχθές. Στο υστερόγραφο λέει:

    "Και ίσως από τα ελάχιστα ευχάριστα γεγονότα αυτού του καλοκαιριού η θέα του ψόφιου βλάκα στην Πάρο. Η βλακεία του έφτασε σε τέτοια επίπεδα που θυσίασε την ζωή του για μερικά χιλιάρικα που μόλις είχαν ληστευτεί από μια ΤΡΑΠΕΖΑ! Αυτό είναι το μέλλον που περιμένει τους ρουφιάνους-πολίτες που φοράνε με βιασύνη την στολή του μπάτσου και παριστάνουν τον ήρωα."

    Ο αντιεξουσιαστικό χώρος ποτέ δεν είχε αυτή τη μορφή. Πλέον έχει δράση και στο οργανωμένο έγκλημα (Κύπρος) αλλά και στην δολοφονία απλών πολιτών. Δυστυχώς ενώ μέχρι πριν λίγα χρόνια η κατάσταση ήταν ελεγχόμενη (και κατευθυνόμενη), πλέον φαίνεται ότι και εκεί έχει χαθεί κάθε έλεγχος. Δεν δικαιολογείται αλλιώς πως μία ομάδα του παρακράτους καταλλήγει να συμμετέχει στο οργανωμένο και άγριο έγκλημα.

    Θεωρώ ότι η δράση τους θα έχει ημερομηνία λήξης σύντομη. Όπως μία μέρα αποφάσισαν να τελειώσουν με την τρομοκρατία (ο Ξηρός αφορμή ήταν, άμα ήθελαν τους έκλειναν μέσα και πιο πριν) έτσι και το παρακράτος θα αποσύρει τα καλά αντιεξουσιαστικά στοιχεία, βρίσκοντας άλλους τρόπους δράσης. Άλλωστε ο ρόλος τους δεν είναι να καίνε ανθρώπους και να εκτελούν συμβόλαια της μαφίας, αλλά να επηρεάζουν την πολιτική σκηνή.

    • costas avatar
      costas @ Χρήστος 19/08/2012 06:04:47

      Ο αντιεξουσιαστικός χώρος ανέκαθεν είχε αυτή τη μορφή. Γι αυτό κι από ένα σημείο και μετά πάψαμε να μιλάμε για αναρχικούς. Οι αναρχικοί δεν είναι a priori ενάντια στην εξουσία ή υπέρμαχοι του αντάρτικου πόλεων. Όσοι από αυτούς όμως συμμερίζονται τέτοιες απόψεις έχουν ενταχθεί στο λεγόμενο αντιεξουσιαστικό χώρο του οποίου όλη η ρητορική είναι υπέρ της βίας. Πρακτικά αυτοί δεν έχουν καμία διαφορά από τους χρυσαυγίτες, βία προωθούν και οι μεν και οι δε.

      Τώρα πως καταλήξαμε να έχουμε στην Ελλάδα τόσες πολλές οργανώσεις, ορισμένες από τις οποίες αντιπροσωπεύονται και στο κοινοβούλιο, που είναι θιασώτες της βίας είναι ένα μεγάλο θέμα από μόνο του. Για μένα αυτή είναι η πραγματική ηθική χρεοκοπία της χώρας.

      Η δράση όλων αυτών δεν θα έχει κοντινή ημερομηνία λήξεως. Όσο η αυθαιρεσία μένει ατιμώρητη σε αυτή τη χώρα, από αυτόν που παρκάρει παράνομα μέχρι τον άλλο που δεν πληρώνει φόρους και δέρνει και τους εφοριακούς, η βία θα διογκώνεται. Ας το καταλάβουν αυτό ορισμένοι από τους τοπικούς άρχοντες να δράσουν πριν είναι αργά.

      • Πανηγυρτζής avatar
        Πανηγυρτζής @ costas 19/08/2012 14:00:51

        "Η δράση όλων αυτών δεν θα έχει κοντινή ημερομηνία λήξεως. Όσο η αυθαιρεσία μένει ατιμώρητη σε αυτή τη χώρα, από αυτόν που παρκάρει παράνομα μέχρι τον άλλο που δεν πληρώνει φόρους και δέρνει και τους εφοριακούς, η βία θα διογκώνεται. Ας το καταλάβουν αυτό ορισμένοι από τους τοπικούς άρχοντες να δράσουν πριν είναι αργά."

        Μπράβο Costas!

  5. je te connais par la folie terrible du peuple avatar
    je te connais par la folie terrible du peuple 19/08/2012 01:16:48

    θέλω να μάθω η σημερινή κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας με ποιο τρόπο θα επιδιώξει να επανορθώσει τη φθορά που δημιούργησε στην τιμή της παράταξης η περίοδος του δεκεμβρίου του 2008, όταν η υπό καί τον αλέκο αλαβάνο, αλλά η κυρίως υπό των πασοκικών, δηλαδή όλων, των μέσων ενημέρωσης κατευθυνόμενη λαίλαπα αναφερόταν στην τότε κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας ως "την κυβέρνηση των δολοφόνων".

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ je te connais par la folie terrible du peuple 19/08/2012 09:47:09

      Mε το να δολοφονησει πραγματικα τους αναρχικους.Ας μη κοροιδευομαστε.
      Για να σωθει η Ελλαδα χρειαζεται ενας νεος εμφυλιος που θα συντριψει καθε τι αναρχικο και ακροαριστεριστικο.

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ ψυχραιμια 19/08/2012 11:26:39

        Θα έχει ναπάλμ και πάλι?

        • εξαρχεας avatar
          εξαρχεας @ Simon Bolivar 19/08/2012 14:38:34

          ναι και ναπάλμ και λιπ μπαλμ

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 19/08/2012 11:27:09

        ΛΑΘΟΣ! Με εμφύλιο κερδίζουν όσοι τον υποκινούν από πέρυσι με δημοσιεύματα (CIA, Μοσάντ κ.ά.). Επειδή λοιπόν όπου ναναι έρχεται η χρεωκοπία, φεύγεις ταυτόχρονα από ΕΕ και ΝΑΤΟ λόγω του ρόλου τους τόσα χρόνια στον τόπο μας και το κακό που μας εκαναν οικονομικά και εθνικά. Τότε κάνεις κουμάντο στη χώρα σου. Θα μου πεις μετά πως θα φυλαχθείς από την "φίλη" εξ ανατολών; Ε, και ο Πούτιν γιατί τρώγεται να βγει στη Μεσόγειο μέσω του Αιγαίου; Κάπως θα τα βρούμε. Αυτός έχει στρατό, χρήμα και τεχνογνωσία στις εξορύξεις σε θάλασσα και εσύ τη δίοδο που χρειάζεται.

      • je te connais par la folie terrible du peuple avatar
        je te connais par la folie terrible du peuple @ ψυχραιμια 19/08/2012 21:27:49

        ψυχραιμία i love you man.

  6. anonymous avatar
    anonymous 19/08/2012 01:19:59

    Μετά τις διακοπές αναμένω μια σειρά αναρτήσεων για τη διασύνδεση της "τρομοκρατίας" με το κοινό ποινικό δίκαιο.
    Κατά τη γνώμη μου στην Ελλάδα δεν υπήρχε ποτέ τρομοκρατία. Ξεκαθάρισμα λογαριασμών γινόταν και βγάζανε προκηρύξεις δήθεν για τρομοκρατία. Τα γεγονότα στην Πάρο και την Κύπρο αυτό αποδεικνύουν.

  7. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 03:49:43

    Τρομοκράτες, αντιεξουσιαστές, αναρχοαυτόνομοι, κουκουλοφόροι, αντάρτες πόλεων και λοιποί αποτυχημένοι είναι αποκλειστικά ΑΚΡΟαριστεροί.

    Άλλος λίγο άλλος πολύ, είναι όλοι έτοιμοι να δολοφονήσουν και να βιαιοπραγήσουν ανά πάσα στιγμή.

    Είτε οργανωμένες συμμορίες που ληστεύουνε τράπεζες και πυροβολούνε αδιακρίτως στο πλήθος όπως οι ληστές με τα μαύρα (Δημητράκης, αδερφοί Σεϊσίδη), είτε οργανωμένες συμμορίες πλαισιωμένες από σκληρούς Αλβανούς και Ρώσους εγκληματίες που όπως αυτοή στην Πάρο, είτε βλαμμένα που ρίχνουνε μολοτοφ όπως αυτοί που κάψανε τους φουκαράδες μέσα στη ΜΑΡΦΙΝ, είτε οι κουκουλοφόροι που ρημάζουνε το Κέντρο και τα μαγαζιά, είναι όλοι στο σύνολό τους ΑΚΡΟαριστεροί!

    Με αυτά που λέει η Αριστερά περι Ασφαλιτών με κουκούλες, Αστυνομικών με κουκούλες που κάνουνε προβοκάτσιες κτλ. δεν αρκούνε ούτε για να κοροϊδέψουνε τους εαυτούς τους.
    Έχουνε μείνει στο '89...

    Λέει άλλος σχολιαστής πιο πάνω οτι δεν υπάρχει τρομοκρατία στη χώρα μας αλλά ξεκαθάρισμα λογαριασμών...
    Ποιούς λογαριασμούς είχανε να ξεκαθαρίσουνε με τα φουκαριάρικα τα παιδάκια 20 ετών έξω από το Αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής;;;
    Ποιούς λογαριασμούς είχανε να ξεκαθαρίσουνε με τους φουκαριάρηδες της ΜΑΡΦΙΝ;;;

    Εντωμεταξύ αυτό που με εκπλήσσει είναι οτι ο πολιτικός βραχίονας όλων των παραπάνω ποινικών, μένει στο απυρόβλητο...
    Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε κηρυχθεί εκτός νόμου ως οργάνωση που προτρέπει δημόσια σε αξιόποινες πράξεις (εν μέρει και το ΚΚΕ).

    Λύσσαξαν όλοι με τη Χρυσή Αυγή οπου μαζεύοντε μια φορά το χρόνο καμιά 500αριά ξυρισμένοι στο Σύνταγμα, φωνάζουνε, αποχωρούνε και χέστηκε η φοράδα στο αλώνι να πούμε...

    Τουναντίον αυτοί που μας έχουνε ρημάξει τα μαγαζιά, τα αυτοκίνητα, που λητεύουνε τράπεζες και σκοτώνουνε κόσμο που είναι στο μεροκάματο, αυτοί έχουνε μάλιστα τη συμπάθεια του καλλιτεχνικού και ακαδημαϊκού στερεώματος (και γενικώτερα όλου του "αδερφάτου")...

    'Άφήστε τα παιδιά γιατί έχουνε πολύ θυμό μέσα τους" λέει ο Λαζόπουλος και ο κάθε λογής ντινγκιντάνγκας που πουλάει Αριστερίλα η οποία σημειωτέον μόνο εδώ σε αυτή τη χώρα "πιάνει" πλέον ως άλλοθι όλων των χασομέρηδων και αποτυχημένων...

    • costas avatar
      costas @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 06:16:42

      Στις άλλες χώρες δεν χρειάζονται "αριστερίλα" όπως τη λες γιατί έχουν θεσμούς. Θεσμοί οι οποίοι δεν αλλάζουν όταν αλλάζουν οι κυβερνήσεις. Θεσμοί που υποστηρίζουν θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Εδώ που έχουν ξεχαρβαλωθεί τα πάντα είναι λογικό η "αριστερίλα" να βρίσκει πρόσφορο έδαφος.

      Φτιάξτε τους θεσμούς και να δείτε για πότε θα ξεφουσκώσει ο Σύριζα κι όλα τα παρακλάδια τους. Αφήστε αντιθέτως να συνεχίζεται η ασυδοσία και θα δούμε τον Τσίπρα πρωθυπουργό μια μέρα.

      • crash test on your mind avatar
        crash test on your mind @ costas 19/08/2012 10:01:15

        Στις άλλες χώρες, βλήμα μου πολυταξιδευμένο, οι θα έχουν αντάρτικα πόλεων η όπως εις τας Ευρώπας και στας Αμερικάς... λαούς και ανθρώπους σαν και του λόγου σου... ελαφρώς κοιμισμένους και πάντα λάτρεις ενός αρχηγού νενέκου... α ρε Κολοκοτρώνης που σας χρειάζεται... σεμνοί και ταπεινοί.....

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ crash test on your mind 19/08/2012 13:05:08

          Εσύ ποτέ δε συμβιβάστηκες με την έννοια του κράτους σαν ρυθμιστή ε; τι προτείνεις; τη μαφία;

          • crash test on your mind avatar
            crash test on your mind @ αποκατάσταση 19/08/2012 14:02:47

            αυτό είναι που μας μάρανε το κράτος ρυθμιστής, προτιμώ να μπορώ να είμαι εγώ ρυθμιστής της ζωής μου και όχι εσύ και οι διάφορες κομματικές συντεχνίες για να αποδεικνύεις εσύ οτι το χαρτάκι που πήρες από κάποιο μεσαίο πανεπιστήμιο για να διοριστείς στα στέητζ, προτιμώ να μπορώ να σκέφτομαι εγώ για την πάρτη μου σαν γνήσιο τέκνο αυτής της πατρίδας και όχι ο κάθε νεροκουβαλητής αυτών που επιβουλεύονται την ζωή μου ως τελείως άχρηστη σε αυτόν τον πλανήτη. Την Καλημέρα καλά περνάω μαζί σας μου το έλεγαν, ότι εδω μαζεύονται όλοι αυτοί που συμμετείχαν στις περιβόητες επιτροπές της ΝΔ που εστοίχησαν στην τσέπη σε 5μιση χρονια 60δις και βάλε.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 08:35:20

      Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις, μόνο επέτρεψε μου μια μικρή διόρθωση. Στη μαρφίν δεν πέταξαν μολότοφ, αλλά έσπασαν με αξίνες τα τζάμια, έχυσαν μέσα εύφλεκτο υγρό και του έβαλα φωτιά. Μικρή, αλλά σημαντική λεπτομέρεια που δείχνει τη μεθοδικότητα και το μίσος ταυτόχρονα που τους διακατέχει.

      • lord tanamo avatar
        lord tanamo @ Θησειώτης 19/08/2012 10:24:07

        Επίσης μέχρι στιγμής δεν έχει συλληφθεί κανείς για τη δολοφονία των ανθρώπων (και του αγέννητου μωρού) στη Μαρφίν.Άρα πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι το έκαναν αυτοί που εσύ αποκαλείς ακροαριστερούς ; Χωρίς να το αποκλείω ούτε εγώ,το θεωρώ ακόμη μία πιθανότητα.Από μαρτυρίες ανθρώπων που ήταν μπροστά τότε στα γεγονότα,έχω ακούσει ή διαβάσει και άλλες εκδοχές και μάλιστα η μία δεν θα σου αρέσει καθόλου αν την ακούσεις.

        Επικαλούμαστε συνεχώς τους αρχαίους και τη σοφία τους,αλλά βλέπω ότι καταδικάζουμε προτού ακούσουμε και τις δύο πλευρές (ή,όλες τις πλευρές).

        Και κάτι συμπληρωματικό : πλάκα έχουν όσοι βάζουν πάντα τα γεγονότα σε μία ζυγαριά - εσείς σκοτώσατε τον ταξιτζή - ναι,αλλά κι εσείς σκοτώνετε στο ξύλο μετανάστες.

        Αυτή η χώρα δεν θα πάει ποτέ μπροστά.

        • εξαρχεας avatar
          εξαρχεας @ lord tanamo 19/08/2012 14:37:09

          μήπως η μαρφιν κάηκε από δακρυγόνο που πέταξαν οι αστυνομικοί, όπως πριν πολάαααα χρόνια ο " καπα μαρούσης" όπου κάηκαν ζωντανοί πέντε άνθρωποι , και αυτούς η αστυνομία τούς είχε κάψει.... ρε τι στούκια υπάρχουνε ρε

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ εξαρχεας 19/08/2012 21:06:32

            Κάηκε από δακρυγόνο η Μαρφιν λέει ο "σύντροφος" πιο πάνω...
            Εξαπλώθηκε η φωτιά από δακρυγόνο μέσα στο κτίριο...

            Κλασσικός Εξαρχέας όπως βλέπετε...
            Έναν μπάφο πουλάνε και πέντε πίνουνε...

          • εξαρχεας avatar
            εξαρχεας @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 21:10:13

            απελπισία , διαβάζεις πολυυυυυυυ
            απρόσεκτα.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 13:02:52

      Πες τα ρε αδερφέ. Το κακό είναι ότι βλέπεις και νεοδημοκράτες να ασπάζονται τη προπαγάνδα της αριστεράς (που τη βολεύει αφάνταστα διότι διώχνει τις ευθύνες και τις ενοχές). Δεν καταλαβαίνουν ότι η ακραία μορφή της αριστεράς έχει μέσα της τη βία και ποτέ δε θα διστάσουν να την εξωτερικεύσουν. Ακούς εκεί πράκτορες, συνωμοσίες και βλακείες μια ζωή. Δε λύνεται ποτέ το πρόβλημα κυνηγώντας οπτασίες και φαντάσματα...

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 21:20:14

      Γειά σου Βασίλη Γκιώνη, ν'αγιάσει το στόμα σου. Λίγοι τολμούν να πούν τέτοιες αλήθειες στην αριστερο-κρατούμενη Ελληνική δικτατορία.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ Βασίλης Γκιώνης 21/08/2012 00:39:28

      Ρε φίλε, λες καθ ήσουνα στο μυαλό μου, αλλά σίγουρα είσαι στην ψυχή μου, μ' αυτα που γράφεις, σ' αυτό το μοναδικό site. (Μια μπύρα εχω πιει μόνον κε φακτορ, απλώς ενθουσιαζομαι με μερικά σχολια).

    • crash test on your mind avatar
      crash test on your mind @ Βασίλης Γκιώνης 24/08/2012 18:10:56

      το να θες να πεις οτι ανηκεις στην χρυση αυγη, δεν ειναι ντροπη. Ετσι κι αλλιως και επι Ναζιστικης Γερμανιας, οι βολεμενοι στηριζανε τον Χιτλερ... η διαφορετικα οι κρυφοδωσιλογοι στην Ελλαδα βαζανε την κουκουλα στην γερμανικη κατοχη, βολεμενοι ηταν κι αυτοι.

  8. Α avatar
    Α 19/08/2012 09:34:34

    Κάθε τρομοκρατική οργάνωση είναι το εργαλείο ¨κάποιων¨ (μένει να δούμε ποιών), ώστε να ελέγχουν το πολιτικό σύστημα και να επιβάλλουν μέσω εκβιασμών την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους.
    Οι άνθρωποι που συμμετέχουν σ΄αυτές δεν έχουν ούτε ιδεολογία ούτε πολιτικό χρώμα. Είναι απλά εκτελεστές συμβολαίων όπως ανέφερε άλλος σχολιαστής.
    Οι ενέργειες αυτές εκτός των άλλων χαρακτηριστικών, έχουν μεγάλο χρηματικό κόστος και κάποιοι το αναλαμβάνουν και το χρηματοδοτούν.
    Γιατί το κάνουν; Κάπου δεν πρέπει ν΄αποσκοπούν;
    Είναι μια ¨μπίζνα¨κι΄αυτή, κάποιος επενδύει στην τρομοκρατία και στη συνέχεια απολαμβάνει καρπούς. (Μαφιόζικη μέθοδος).
    Το πράγμα μπλέκεται περισσότερο όταν κόμματα ή πολιτικοί χώροι εμφανίζονται ως υποστηρικτές τέτοιων οργανώσεων ή τέτοιων πρακτικών. Δεν είναι κανείς υπεράνω υποψίας, τι είδους διασυνδέσεις έχουν διάφοροι πολιτικοί χώροι με την διεθνή μαφία....
    Όλα αυτά αμφιβάλλω αν βγουν ποτέ στο φως, (γιατί από πίσω κρύβονται πολύ ισχυρά συμφέροντα) ή θα μας πασσάρουν συνεχώς τη θολοκουλτούρα της αριστερο - αναρχο - αντιεξουσιαστικής σαλάτας.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/08/2012 09:49:24

    Η 17Νοεμβρη εκανε περισσοτερες ληστειες απο δολοφονιες.Ενας δεξιος του 1960 δεν θα ειχε καμμια απορια για οσα συμβαινουν.Φαινεται ομως οτι η προπαγανδα της μεταπολιτευσης εχει επηρεασει πολλους που ξεχασαν οτι το εγκλημα ειναι συστατικο της αριστερας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 19/08/2012 11:46:41

      Τότε μορφωμένοι δεν ήταν αλλά είχαν το ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Τους έστειλαν λοιπόν "διακοπές" και ησύχασαν. Πιάναμε τη δεύτερη μεγαλύτερη ανάπτυξη παγκοσμίως.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ anonymous 19/08/2012 13:07:21

        Είναι παράδοξο (ίσως καθόλου) αλλά με την έλλειψη των ακραίων αριστερών ο τόπος προοδεύει. Πρέπει να θέλεις να φτιάξεις κάτι και όχι να το γκρεμίσεις χωρίς να ξέρεις με τι θα το αντικαταστήσεις. Αλλιώς είσαι και εσύ μέρος του προβλήματος.

  10. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 19/08/2012 11:19:27

    Ο Σαμαράς υποσχέθηκε ότι θα βγάλει τις κουκούλες. Όταν αυτό γίνει σε ικανό αριθμό περιπτώσεων τότε θα αποκατασταθεί στα ματιά του λαού ότι ακροαριστερός φασισμός και εθνικοσοσιαλιστικός φασισμός είναι ένα και το αυτό ουσιαστικά

  11. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 19/08/2012 11:31:11

    Πριν μια βδομάδα σπείρα Αλβανών ήταν .Τώρα αντιεξουσιαστές .Την άλλη εβδομάδα να δούμε στο νέο επεισόδιο με αγωνία τι θα προκύψουν. Οροθετικές που έχει φορεθεί πολλή φέτος.

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Simon Bolivar 19/08/2012 14:31:27

      προβοκάτσια των ασφαλιτών, μην το συζητάς, κάτσε, προβοκάτσια ή σκευωρία ? γιατί έχω μπερδευτεί , τέλος πάτων , προβοκάτσια... σκευωρία, μικρή είναι η διαφορά , σημασία έχει ότι το παλληκάρι είναι αθώο και η φασίστες το τραβολογάνε άδικα, πότε με το καλό και η επίσκεψη του βουλευτη - π. αντιπροέδρου βουλής - ποιητή Κουράκη για να γίνει έλεγχος των συνθηκών κράτησης του νεου θύματος της φασιστικής αστυνομίας ?????

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Simon Bolivar 19/08/2012 17:51:12

      Και Αλβανοί εμπλέκονται στην όλη υπόθεση, πάντως...

  12. Ραβινος avatar
    Ραβινος 19/08/2012 13:07:12

    ''του άφαντου αντάρτη πόλης Νίκου Μαζίωτη'' Η κυβερνηση Σαμαρα με τον Δενδια μπροστα πρεπει να ασχοληθουν μ'αυτην την μπουρδα διευκολυνση χορηγηση αδειων με εξοδο απο την φυλακη σε βαρυποινιτες ,τρομοκρατες του κερατα που την παιρνουν και γινονται αφαντοι η γυριζουν στα παληα λημερια με ληστειες ,δολοφονιες κλπ Εχει δουλεια το πραγμα να την εξακειψουν την μπορδα γιατι εχουν να αντιμετωπισουν εναν Ρουμελιωτη στο υπουργειο δικαιοσυνης !

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Ραβινος 20/08/2012 04:31:41

      Το ανθρωποειδές που τους έβγαλε με άδεια, να διωχθεί για το αδίκημα της απιστίας και να αποταχθεί από την υπηρεσία του. Χαρά στον αρμόδιο υπουργό που θα κινήσει την σχετική διαδικασία: Καί μήνυμα δυνατό θα δώσει (προς τυχόν επιρρεπείς σε παρόμοιες «αδειοδοτήσεις»), καί η κοινωνία θα τον επευφημίσει καί, επίσης, θα ξαλαφρώσει, σε καιρό κρίσης, τον προϋπολογισμό από τον μισθό του εν λόγω ασυνείδητου (θα μας έρχεται πιο φτηνά να τον ταΐζουμε στη φυλακή).

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/08/2012 15:39:14

    Δεν υπαρχει καμμια προβοκατσια.Η λεξη προβοκατσια χρησιμοποιειται απο τους δολοφονους της αριστερας για να καλυψουν τα εγκληματα τους και να τα αποδωσουν σε άλλους.

  14. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 19/08/2012 16:28:02

    ο Θεοφίλου προέβαλε σθεναρή (όχι ένοπλη ) αντίσταση. διαβάζω.
    Δεν βλέπω όμως αμυχές στο αβρό προσωπάκι του.....
    Να συσταθεί αμέσως επιτροπή με πρόεδρο τον μέγα δόκτωρα Μανιό για να διαπιστωθεί εαν ο κρατούμενος υπεβλήθει σ

  15. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 19/08/2012 16:29:44

    σε βασανιστήρια ( στέρηση γλυκού το βράδυ , απαγόρευση να βλέπει το αγαπημένο του σήριαλ κλπ )

  16. Κάτων avatar
    Κάτων 19/08/2012 17:22:56

    Αυτό είναι το προφίλ στο facebook του δολοφόνου της Πάρου;
    http://paranoiriko.blogspot.gr/2012/05/blog-post_27.html
    σκέτη ποίηση

    Της είπε: το ξέρω πως δεν είμαι ιδανικός εραστής. Εσύ θέλεις κάποιον να σου συμπεριφέρεται σαν να είσαι το αφεντικό του αλλά να σε πηδάει σαν ταξικό εχθρό. Εμένα μου αρέσει να σου φέρομαι σαν σύντροφο και να σε πηδάω σαν πορσελάνη.

    Του είπε: μην πας φυλακή. Δεν έχουν σημασία αυτά.

    Της είπε: θα κάνω ότι χρειαστεί για να μην πάω, εκτός από το να ανεχθώ μια ζωή χειρότερη από αυτήν της φυλακής.

    Του είπε: βρες επιτέλους μια δουλειά

    Της είπε: δεν μπορώ. Είμαι καλλιτέχνης.

    Ακούστηκε ο ήχος της εξώπορτας να σπάει. Έτσι είναι. Τα ΕΚΑΜ δεν χτυπάνε ποτέ πριν μπούνε. Το λάθος ήταν ότι ελλείψει χώρου εισέβαλαν ένας – ένας. Εκείνος έβγαλε το ούζι και θέρισε. Τα ΕΚΑΜ έπεφταν σαν τις μύγες. Εκείνη έκλεισε τα αυτιά της και τσίριζε. Της είπε: τι σου έλεγα; Σκέτη ποίηση. Μελιγαλάς στυλ.

    Όταν η ατμόσφαιρα του δωματίου καθάρισε από την μυρουδιά της μπαρούτης. Όταν η εικόνα του δωματίου καθάρισε από τα αιωρούμενα πούπουλα. Όταν ο ήχος του δωματίου καθάρισε από την μονοτονία των επιθανάτιων ρόγχων. Τότε και πριν το αίμα προλάβει να ξεραθεί του είπε: ας φύγουμε.

  17. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 19/08/2012 18:27:04

    Μιας και ήδη έχει αναρτήθει σύνδεσμος με το προφίλ του αναρχοκομμουνιστή δολοφόνου στο fb καλό θα ήταν να ψάξει κανείς και με ποιά πολιτικά πρόσωπα δήλωνε ιντερνετικός φίλος.

    Για να μη κουράζεστε, τα πρόσωπα αυτά είναι η Ρένα Δούρου και ο Δημήτρης Στρατούλης.

    σάς μεταφέρω αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία, νομίζω άξίζει τον σχολιασμό.
    περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τις ανακοινώσεις της διεθνολόγου κας Δούρου και του πασίγνωστου κου Στρατούλλλλη ( μάρτυρας υπεράσπισης των άλλων δολοφονικών καθαρμάτων της 17Ν)

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ εξαρχεας 19/08/2012 19:25:46

      Όπως είδα γραμμένο πολύ σωστά κάπου αλλού : εγώ έχω φίλους στο facebook τον κριστιάνο ρονάλντο και τον καθηγητή νανόπουλο,άρα όταν με συλλάβουν για δολοφονία,θα πρέπει να τσεκάρουνε και αυτούς ως ηθικούς αυτουργούς.

      Μα για ποιους φίλους στο facebook μιλάτε ρε ανώριμοι σαρντάρηδες (και βάλε) ; Δηλαδή για να καταλάβω,εσείς είστε ας πούμε κολλητοί με τους ανθρώπους που δηλώνουν φίλοι σας στο διαδίκτυο ; Τι την έχετε τη φιλία,ένα like στο fb ; Και για να το θέσω πιο αμείλικτα,έχετε facebook και ασχολείστε με τη διαδικασία που λέγεται κάνω φίλους ;;;

      Χα χα,το έχουμε χάσει,κοίτα με τι ασχολείται ο κόσμος ρε συ...

      Πάντως,αυτό που με τρομάζει είναι ο μονοδιάστατος τρόπος σκέψης που έχει κυριεύσει το μυαλό του σύγχρονου (και τρομοκρατημένου) νεοέλληνα.Δεν υπάρχει μέση λύση ή,δεν υπάρχουν συγκοινωνούντα δοχεία.Όλα είναι διπολικά : από τη μία μεριά οι κακοί αριστεροί και από την άλλη μεριά ο αγγελικά πλασμένος κόσμος της δεξιάς,ή,το ακριβώς αντίθετο,οι κακοί δεξιοί και οι άγγελοι αριστεροί.

      Πιο πολύ με τρομάζει όμως όταν επιχειρεί κάποιος να εκφράσει τη γνώμη του έχοντας απέναντί του άτομα με τόσο φανατισμένο τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς.

      Πως διάολο θα γίνουμε άνθρωποι εμείς οι Έλληνες ; Δεν το ελπίζω,αλλά για αν είμαι ειλικρινής,παίρνουμε αυτό που μας αξίζει σαν λαός.

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ lord tanamo 19/08/2012 19:58:09

        Καλά, χαλάρωσε λίγο και συ. Απλώς δείχνει τις πολιτικές απόψεις του συλληφθέντος... Βέβαια δεν είναι μόνο απόψεις, αλλά τέλος πάντων. Θα είχες την ίδια ακριβώς αντίδραση αν αυτός που συνελήφθη ήταν μέλος της ακροδεξιάς και είχε φίλο στο facebook π.χ. τον Κασιδιάρη;

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ lord tanamo 19/08/2012 20:26:29

        ναι, ναι βέβαια οπωσδήποτε , πες μόνο τι θα κρόζατε εσύ και οι παρόμοιοί σου αν συνελαμβάνετο ακροξεξιός ληστής και δολοφόνος με ινερνετικούς φίλους δεξιούς βουλευτές, αντικειμενικότης ??? αστεία πράγματα....(ξεκάρφωμα λέγεται και αλλιώς )

      • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
        Στυλιανός Παπαδόπουλος @ lord tanamo 19/08/2012 20:52:39

        Μα αν δεν κάνω λάθος, αυτό ακριβώς το επιχείρημα δεν διακινούσαν επί πολλές ημέρες οι διανοουμενάριοι της Ροζ Αριστεράς για να καταδικάσουν στο πυρ το εξώτερον την νεαρή αθλήτρια Βούλα Παπαχρήστου;
        Ότι είχε φίλο στο FB τον Κασιδιάρη;
        Δύο μέτρα και πολλά σταθμά σύντροφοι;
        Και μάλιστα, άλλα ελλιποβαρή και άλλα ενισχυμένα;

  18. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 19/08/2012 20:20:34

    Ολοι εσείς πήρατε είδηση ότι ο συλληφθείς αντιεξουσιαστής της Πάρου ήταν χωρίς προστατευτική κουκούλα; Ολοι είδαμε το πρόσωπό του, ενώ του Πακιστανού προστατευόταν... Μπορεί κάποιος να το εξηγήσει ;

    • Απορών avatar
      Απορών @ Αθηνά-Μαρία 19/08/2012 21:27:15

      Ο Πακιστανός σύμφωνα με την αστυνομία ζήτησε ο ίδιος να φορέσει κουκούλα προφανώς επειδή φοβόταν αντίποινα. Επιπλέον, η αστυνομία δεν θεώρησε ότι έχει συνεργούς άρα δεν υπήρχε λόγος περαιτέρω έρευνας.
      Στην περίπτωση αυτή τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα για να διευκολυνθεί το έργο της αστυνομίας στο να βρει τους συνεργούς του αφού η έρευνα συνεχίζεται και ο φερόμενος ως δράστης δεν ζήτησε να καλυφθεί το πρόσωπό του (αν και μάλλον δεν θα γινόταν δεκτό τέτοιο αίτημα σε αυτήν την περίπτωση).

  19. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 19/08/2012 21:38:23

    ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ???.ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ???.

  20. Στρυμών avatar
    Στρυμών 19/08/2012 21:51:34

    Η ελληνική άκρα αριστερά , αρνούμενη από την μεταπολίτευση και μετά να παραδεχτεί την ολοκληρωτική ιδεολογικοπολιτική της ήττα , όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο . έχει στραφεί στην ιδεολογική τρομοκρατία που την συνοδεύει πάντα με την πιο ακραία μορφή βίας.
    Υπάρχουν και πάρα πολλοί της υπόλοιπης αριστεράς που παρακολουθούν με κρυφό θαυμασμό και ευχαρίστηση και συγοντάρουν όπως μπορούν όλο αυτό το σκηνικό.

  21. panos avatar
    panos 19/08/2012 22:02:07

    Αν διαβασετε τη εγραφε το παληκαρι στο blog του θα καταλαβετε και το σκεπτικο του και την καταντια του. Ξεκινησε λεει να κανει περιστασιακες δουλειες απο δω και απο εκει με σκοπο να κλεβει τα αφεντικα του,μαλλον γιατι για τους αριστερουληδες εργαζομενους δεν νοειτε να υπαρχει αφεντικο......και πρεπει σε καθε εργασια να ειναι ολοι το ιδιο,να παιρνουν τα ιδια και να ειναι ολοι ιδιοκτητες. Οταν δεν μπορεις σε αυτη τη ζωη να μπεις στη κοινωνια και να εργαστεις να αγωνιστεις και να μοχθησεις και να δημιουργησεις,τοτε γινεσαι ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ του καναπε και απο κλεφτρονακι γινεσαι και εγκληματιας αθωων ανθρωπων ετσι για πλακα. Εχουμε τα τελευταια 30 χρονια πολλα παραδειγματα τετοιων επαναστατων με τις μεγαλοπνοες ιδεες τους......

  22. Στρυμών avatar
    Στρυμών 19/08/2012 22:16:22

    Η ίδια η ζωή έχει απορρίψει την αριστερά. Έτσι εξηγείται και η άσκηση βίας από μέρους της.

  23. Τερης Τονιδης avatar
    Τερης Τονιδης 19/08/2012 22:16:40

    Ρε παιδια ουτε ιδεολογοι τρομοκρατες ειναι γιατι θα ειχαν μια ιδεολογια (εστω παλαβη), ουτε αντιεξουσιαστες αφου θελουνε να εχουν την εξουσια, ουτε βεβαια αληθινοι αναρχικοι (γιατι αυτοι περα απο τις ουτοπικες ιδεες τους -μιλαω για τους αληθινους αναρχικους- σεβονται τη ζωη ακομα και ενος μυρμηγκιου), ουτε αριστεροι καθως στρεφονται κατα του Ελληνα πολιτη και εργατη (και σας βεβαιο οτι υπαρχουν παλιοι αριστεροι με πατριωτικο προφιλ -οχι συμμοριτες). Κατι σκουληκια του αριστεριζοντος συφιλαριου ειναι, κατι τρωκτικα που δεν εχουν πατριδα και θρησκεια, κατι ερπετα που πολυ προθυμα εξυπηρετουν ηθελημενα ή οχι τη νεα ταξη (ψευτο)πραγματων. Επιπλεον, προκειται για εγκληματιες του κοινου ποινικου κωδικα που προκειμενου να χρηματοδοτησουν τη θλιβερη υπαρξη τους (που μαλλον οφειλεται σε αδρανεια-τεμπελια, ψυχοσωματικα προβληματα, ασχημη παιδικη ηλικια, απορριψη, μοναξια, αλλοιωμενες εγκεφαλικες συναψεις, υπεραυνανισμο κ.λ.) προβαινουν σε ληστειες, φονους, εκτελεσεις συμβολαιων αντε και τιποτα βομβες ή μολοτωφ (που ενιοτε αφαιρουν ανθρωπινες ζωες) προκειμενου να αυτοπεισθουν οτι εχουν μια αγωνιστικη(;) ιδεολογια(;). Το συγκεκριμενο ανθυποπιθηκοειδες, λενε οι πληροφοριες, δεν ανοιγει το στομα του. Πιστευετε, αληθεια, οτι η πλειονοτητα αυτων των υποκειμενων ειναι τιποτε ηρωες; Μερικα χαστουκακια στην Ασφαλεια ειναι και θα δειτε αν κελαιδανε (θα πουνε οχι μονο αυτα, αλλα, και τα προηγουμενα και τα επομενα). Εμπιστευθειτε και επιτρεψτε μου αυτη την αποψη λογω συγκεκριμενων σπουδων και εργασιας οχι πισω απο καποιο γραφειο. Να ειστε καλα

  24. A.M. avatar
    A.M. 19/08/2012 22:31:32

    Εγώ ξέρω πως για να νικήσεις σε έναν πόλεμο πρέπει να χρησιμοποιείς μεθόδους σκληρές τουλάχιστον όσο σκληρές και απάνθρωπες χρησιμοποιεί ο εχθρός, διαφορετικά είσαι μόνιμα ηττημένος.
    Ο εχθρός εν προκειμένω είναι οι «αντιεξουσιαστές» που σκοτώνουν, ληστεύουν, εκβιάζουν και όταν πάνε στην φυλακή συνεχίζουν τα ίδια.
    Αν αντί να τους βάζουμε στις φυλακές και σε λίγα χρονάκια να βγαίνουν ως επιδείξαντες καλή διαγωγή - και παίρνοντας εν τω μεταξύ και τις αδειούλες τους και σκοτώνοντας άμα λάχει και κανέναν ακόμα κατά τις διήμεrες εξόδους τους - τους βρίσκαμε «δίπλα στο ποτάμι με ένα περίστροφο στο χέρι ...αυτοκτονημένους» νομίζω πως θα είχαμε περισσότερες ελπίδες ως κοινωνία να γλυτώσουμε από αυτό το σινάφι που λυμαίνεται την χώρα απ' το 1981 μέχρι σήμερα. (Αλήθεια, που ήταν όλοι αυτοί οι «αντιεξουσιαστές» πριν το '74;)

    Θα μου πείτε τώρα ποιός θα αναλάβει την βρώμικη δουλειά;
    Ε αυτοί που έβρισκαν τους «αυτοκτονημένον δίπλα στο ποτάμι με ένα περίστροφο στο χέρι» όποιον τολμούσε να σκοτώσει αστυνομικό μέχρι πριν κάτι χρονάκια!

    Δεν νομίζετε εξ άλλου πως θα ήταν και πιο δίκαιο;
    Δεν μιλάμε εδώ για φόνο εν βρασμώ ψυχής ή για ερωτικές αντιζηλίες και τα τοιαύτα, ούτε προφανώς για τροχαία ατυχήματα.
    Μιλάμε για δολοφονίες καλά οργανωμένες και εκτελεσμένες από επαγγελματίες εκτελεστές που δεν διστάζουν μπροστά σε τίποτε και την αφαίρεση ζωής την έχουν για πλάκα.
    Ούπς! ξέχασα!
    Εμείς έχουμε δημοκρατία, ο δολοφόνος έχει δικαιώματα, έχουμε νομικό πολιτισμό, η δημοκρατία δεν εκδικείται (τον δολοφόνο βέβαια γιατί τα ήδη αλλά και τα εν δυνάμει θύματα των δολοφόνων τα εκδικείται αδιαφορώντας για τις ζωές τους), έχει καταργηθεί η ποινή του θανάτου κ.ο.κ....

    Ε ναί, τα γνωρίζω αυτά λέμε!
    Γι αυτό έγραψα για «αυτοκτονημένο δίπλα στο ποτάμι.... » και τα παρόμοια!
    Και οι υποθέσεις αυτές θα έκλειναν με συνοπτικές διαδικασίες ως μια ακόμα αυτοχειρία (τόσες έχουμε τελευταία με την κρίση και μάλιστα ανθρώπων καθόλα νομιμοφρόνων, μια ακόμα τι να λέει).

  25. Vee avatar
    Vee 19/08/2012 22:48:39

    Αγαπητέ Πιλότε θα διαφωνήσω με το χαρακτηρισμό "παιδιά". Παιδί είναι κάποιος που είναι 10 χρονών. Από τη στιγμή που η Πολιτεία σου δίνει το δικαίωμα του εκλέγειν έχεις υποχρεώσεις να είσαι καλός πολίτης. Τα κίνητρα που ωθούν κάποιον σε ακραίες, αντικοινωνικές ή και εγκληματικές συμπεριφορές είναι ποικίλα, αλλά το να επικαλούνται "ιδεολογικούς" λόγους είναι απαράδεκτο. Η Δραγώνα και η λοιπή συμμορία (Ρεπούση, Λιάκος, κλπ) κάνουν απλώς τη δουλειά τους. Τυγχάνει να έχω γνωρίσει τον Λιάκο όταν επισκεπτόταν το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πρίνστον. Η "παρέα" αυτή με ένα δήθεν "επιστημονικό" περιτύλιγμα έχει μια επικίνδυνη εθνομηδενιστική αντζέντα, και δυστυχώς προσπαθούν να ξαναγράψουν την Ιστορία όπως τους υπαγορεύουν οι γνωστές αρρωστημένες ιδεοληψίες τους, με καταστροφικά αποτελέσματα. Τα "παιδιά" είναι όμως απλοί εγκληματίες.

  26. Κυθηριος avatar
    Κυθηριος 19/08/2012 23:00:05

    Απλά,εντελώς πληροφοριακά ρώτησα,ενοχληθηκες;

  27. Τερης Τονιδης avatar
    Τερης Τονιδης 19/08/2012 23:14:21

    exactly!

  28. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 19/08/2012 23:38:07

    Η Μυρτώ τί κάνει ; ξεχάστηκε κιόλας μέσα στον καταιγισμό γεγονότων; μα τι κοινωνία είμαστε τέλος πάντων ;

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Αθηνά-Μαρία 20/08/2012 10:00:51

      Βρήκαμε καινούριο παιχνίδι τώρα,τι ψάχνεις να βρεις...

  29. Σαλονικιός avatar
    Σαλονικιός 19/08/2012 23:45:32

    ο Αναστάσιος Θεοφίλου, απόφοιτος Θεολογικής, μένει στη Θεσσαλονίκη, σε μια από τις ακριβότερες πολυκατοικίες (Θεμ.Σοφούλη 62). Απέναντι, στη Θεμ.Σοφούλη 57, στο ΣΟΦΟΥΛΗ CENTER, στεγάζεται το γνωστό εστιατόριο TRES MARIE και η οικογενειακή επιχείρηση που είναι στο όνομα της αδερφής του (ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. Διακριτικός τίτλος: ΡΟΖ ΠΙΠΕΡΙ. Διεύθυνση: ΘΕΜ. ΣΟΦΟΥΛΗ 57, 55131, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
    Ο Τασούλης ήταν φανατικός οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ. Δήλωσε μάλιστα συμμετοχή στην δράση του ΣΥΡΙΖΑ "με τον ΣΥΡΙΖΑ στα εγκαίνια της ΔΕΘ στις 8 Σεπτεμβρίου"
    Δείτε στο facebook του:
    http://www.facebook.com/tassios.thita/events

  30. Vee avatar
    Vee 19/08/2012 23:51:52

    Ψυχραιμία, ψυχραιμία. Δε χρειάζεται κανένας εμφύλιος. Χρειάζεται μόνο εκστρατεία αποκάλυψης της Αριστερής απάτης στους πολίτες.

  31. Vee avatar
    Vee 19/08/2012 23:56:02

    ΛΑΘΡΟμετανάστες.

  32. Nikitas avatar
    Nikitas 19/08/2012 23:57:44

    Καλά έκανε η Αστυνομία κι έβγαλε όνομα και φωτογραφία. Με το κτήνος της Πάρου που πήγε να σκοτώσει το κορίτσι και το άλλο κτήνος της Καβάλας που βίαζε την εννιάχρονη γιατί δεν υπάρχουν όχι μόνο φωτογραφίες αλλά, στη δεύτερη περίπτωση, ούτε καν όνομα;

  33. Vee avatar
    Vee 20/08/2012 00:01:57

    ΠΑΝΤΟΤΕ η Αριστερά έχει δύο μέτρα και δυο σταθμά αγαπητέ. Αυτό που πάσχει η ιδεολογία της λέγεται self-referential inconsistency.

  34. Factorx avatar
    Factorx 20/08/2012 00:20:04

    Διαβάστε και μερικά από τα κείμενα του στην σελίδα του στο facebook. Μιλάμε για πλήρη εγκεφαλική σύγχυση. Σε έκπτωση και η ...τρομοκρατία. Σε λίγο θα κτυπάνε περίπτερα. Πάει χάλασε εντελώς η πιάτσα:

    σκέτη ποίηση

    Της είπε: το ξέρω πως δεν είμαι ιδανικός εραστής. Εσύ θέλεις κάποιον να σου συμπεριφέρεται σαν να είσαι το αφεντικό του αλλά να σε πηδάει σαν ταξικό εχθρό. Εμένα μου αρέσει να σου φέρομαι σαν σύντροφο και να σε πηδάω σαν πορσελάνη.

    Του είπε: μην πας φυλακή. Δεν έχουν σημασία αυτά.

    Της είπε: θα κάνω ότι χρειαστεί για να μην πάω, εκτός από το να ανεχθώ μια ζωή χειρότερη από αυτήν της φυλακής.

    Του είπε: βρες επιτέλους μια δουλειά

    Της είπε: δεν μπορώ. Είμαι καλλιτέχνης.

    Ακούστηκε ο ήχος της εξώπορτας να σπάει. Έτσι είναι. Τα ΕΚΑΜ δεν χτυπάνε ποτέ πριν μπούνε. Το λάθος ήταν ότι ελλείψει χώρου εισέβαλαν ένας – ένας. Εκείνος έβγαλε το ούζι και θέρισε. Τα ΕΚΑΜ έπεφταν σαν τις μύγες. Εκείνη έκλεισε τα αυτιά της και τσίριζε. Της είπε: τι σου έλεγα; Σκέτη ποίηση. Μελιγαλάς στυλ.

    Όταν η ατμόσφαιρα του δωματίου καθάρισε από την μυρουδιά της μπαρούτης. Όταν η εικόνα του δωματίου καθάρισε από τα αιωρούμενα πούπουλα. Όταν ο ήχος του δωματίου καθάρισε από την μονοτονία των επιθανάτιων ρόγχων. Τότε και πριν το αίμα προλάβει να ξεραθεί του είπε: ας φύγουμε.


    καθημερινή ιστορία παραβατικής τρέλας
    «Ξαπλώνω στον καναπέ και αναλογίζομαι την ζωή μου. Πως ξεκίνησαν όλα. Γιατί πήρα αυτόν τον δρόμο. Αναρωτιέμαι αν είχα άλλες επιλογές. Σκέφτομαι πως είμαι ένας μικρός εγκληματίας. Όλα ξεκίνησαν κατά λάθος. Ή σχεδόν κατά λάθος. Σκέφτομαι πως στην πραγματικότητα τα εγκλήματα μου είναι πολιτικά. Εξάλλου όλα είναι πολιτικά. Το έγκλημα είναι για το θέαμα ότι η αμαρτία για την εκκλησία. Εγώ διαφωνώ με την τυπολογία περί Καλού και Κακού τόσο του θεάματος όσο και της εκκλησίας. Όχι επειδή έχω ξεπεράσει τον μανιχαϊστικό τρόπο σκέψης. Για εμένα σημασία έχει αν μια πράξη βοηθάει στην χειραφέτηση της τάξης μου. Εκεί μπαίνει η διαχωριστική γραμμή.
    Από παιδί παρακολουθούσα το αστυνομικό ρεπορτάζ. Τρόμαζα με τον Δημητροκάλη, γελούσα με τον Σεχίδη, εκστασιαζόμουν με την 17Ν. Ενηλικιώθηκα με την θορυβώδη απόδραση Πάσαρη. Αργότερα έπιασα δουλειά σε ένα καφέ. Έτσι ξεκίνησαν όλα. Έτσι μυήθηκα στο Έγκλημα. Το αφεντικό χτυπούσε αποδείξεις ακόμα και για το τρίτο ποτό τού κάθε πελάτη. Το αντίθετο έλεγε είναι κλοπή! Το αφεντικό δεν μου κολλούσε ένσημα γιατί δεν έβγαινε. Το αφεντικό δεν ένοιωθε κλέφτης ούτε με τα ίδια του τα κριτήρια. Βρήκα πιο ελκυστική, την λιγότερο υποκριτική, ηθική του Πάσσαρη. Ήμουνα νέος.
    Αράζω στον καναπέ και αναπολώ. Σκέφτομαι το πρώτο μου βήμα. Πως θα μπορούσε να μην είχε γίνει ποτέ. Πως έμοιαζε απραγματοποίητο. Στην πραγματικότητα ήταν μια στιγμιαία απόφαση. Έχω πάει να πληρωθώ στο καφέ που δούλευα. Σε εκείνο που κόβει αποδείξεις και για το τρίτο ποτό αλλά δεν κολλάει ένσημα επειδή δεν βγαίνει. Πηγαίνω κατά τις εννιά το πρωί. Δεν υπάρχει ψυχή. Ούτε πελάτης, ούτε εργαζόμενος. Περιμένω. Ακούω από το γραφειάκι μέσα την φωνή του αφεντικού να μιλάει στο τηλέφωνο. Βλέπω δίπλα στην ταμειακή μηχανή έναν φάκελο με έναν πάκο λεφτά. Είναι το χθεσινοβραδυνό ταμείο. Τα υπολογίζω στο χιλιάρικο. Σκέφτομαι ότι είναι μόνο μία κίνηση. Δεν είναι τίποτα. Μόνο μία κίνηση. Θα με απαλλάξει από μισθωτή σκλαβιά τουλάχιστον για έναν μήνα. Δεν με έχει δει κανείς. Θα τα πάρω και θα περάσω το μεσημέρι να πληρωθώ κανονικά. Όταν θα μου έχει περάσει η ταραχή. Σαν να μην τρέχει τίποτα. Δεν με έχει δει κανείς. Είναι μόνο μια κίνηση. Την κάνω. Ήταν πράγματι μόνο μια απόφαση. Και μόνο μια κίνηση.
    Τα επόμενα βήματα μου τα έκανα μελετημένα. Έπιανα δουλειά σε καφέ, μπαρ ή εστιατόρια για καμιά εβδομάδα. Όσο πιο κάτεργο τόσο πιο ενθουσιωδώς. Η μισθωτή σκλαβιά έπαιρνε άλλη διάσταση. Γιατί στην πραγματικότητα υποδυόμουν τον μισθωτό σκλάβο χωρίς να είμαι. Στην πραγματικότητα ήμουν σε αποστολή. Έδινα ψεύτικα στοιχεία. Παρακολουθούσα τις κινήσεις του ταμείου. Μάθαινα που μένει το αφεντικό και τον φέρμαρα στην διαδρομή για το σπίτι του. Μεταμφιεσμένος και με την απειλή ενός πιστολιού ρέπλικα. Έπαιρνα την άλλη μέρα τηλέφωνο και έλεγα πως κάτι οικογενειακό συνέβη και δεν μπορώ να δουλέψω για κάποιον καιρό. Φυσικά φρόντιζα να έχω πληρωθεί από πριν.
    Κάθομαι στον καναπέ και αναρωτιέμαι πόσο μπορεί να κρατήσει ακόμα. Μήπως να σταματήσω για κάποιον καιρό ή μήπως να επεκταθώ και σε άλλους κλάδους. Χτυπάει το κουδούνι. Το σηκώνω. Λέω: ναι; Μου λέει αστυνομία ανοίξτε. Κοκαλώνω. Δεν ανοίγω. Ντύνομαι και περιμένω. Έφτασε η στιγμή σκέφτομαι. Την έχω προβάλει εκατομμύρια φορές στη φαντασία μου κι όμως τώρα που συμβαίνει είναι εντελώς διαφορετικά. Πηγαίνω στο ματάκι της πόρτας να παρακολουθήσω την έφοδο των μπάτσων.
    Παρακολουθώ από το ματάκι της πόρτας όση ώρα προσπαθώ να μαντέψω για ποια υπόθεση με ξεβούλωσαν. Υποψιάζομαι για όλες. Σύμφωνα με το mondus operandi την έχω πουτσίσει. Κάνω πρόχειρους υπολογισμούς για το πόσα χρόνια θα κάτσω, για το ποιοι φίλοι θα μου λείψουν αλλά και για το ποιους θα συναντήσω στο μακρινό ταξίδι που ξεκινάω στις ελληνικές φυλακές».

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Factorx 20/08/2012 12:43:39

      Τυπική περίπτωση φονταμενταλιστικού μηδενισμού με καρύκευμα σεξιστική πατριαρχία.

  35. Ευάριστος avatar
    Ευάριστος 20/08/2012 02:00:05

    Διαβάστε τις ιστορίες του στο Ιστολόγιό του, να δείτε τις εκφάνσεις της σχιζοφρένειας! Ποιός ξέρει πόσες φορές μπορεί να έχει σκοτώσει ανθρώπους;; Ελπίζω η αστυνομία να κάνει καλή δουλειά και να συλλάβει και τους υπόλοιπους.

  36. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 20/08/2012 08:21:20

    Από που κι ως που αναρχικοί και αντιεξουσιαστές?
    Ληστοσυμμορίτες-κουμπουροφόροι του κερατά είναι.

    • Απορών avatar
      Απορών @ Κ.Σ.Μαυρόπουλος 20/08/2012 09:13:24

      Με μερικές μετρημένες στα δάκτυλα εξαιρέσεις κατά τον 19ο αιώνα, οι αναρχικοί σε γενικές γραμμές ήταν κατά της ατομικής βίας. Ο λόγος είναι ότι δεν είναι μαρξιστές, άρα δεν είναι ντετερμινιστές, άρα δεν πιστεύουν στην έννοια της πρωτοπορίας της εργατικής τάξης (δηλαδή το "κόμμα"), πράγματα στα οποία πιστεύουν οι μαρξιστές. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον η τρομοκρατία σχεδόν πάντα ήταν μαρξιστικής προέλευσης και κυρίως μαοϊκής (βλ. στην RAF, Ερυθρές Ταξιαρχίες κτλ. αλλά και στην Ελλάδα 17Ν, ΕΛΑ κτλ.). Και στην Ελλάδα οι αναρχικοί δεν είχαν σχέση με την τρομοκρατία όπως φάνηκε όταν έπιασαν τη 17Ν και τον ΕΛΑ. Όλοι ήταν μαρξιστές. Στη συνέχεια όμως, και κατά το Τσαρούχειο "στην Ελλάδα ό,τι δηλώσεις είσαι", εμφανίστηκαν διάφορες ομαδούλες (βλ. ΕΑ, Πυρήνες κτλ.), τα μέλη των οποίων όπως φαίνεται δηλώνουν αναρχικοί. Ελληνικό φαινόμενο και αυτό... Τώρα πως είναι δυνατόν ένας "αναρχικός" να δηλώνει συμμετέχων σε εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ τί να πω... Θα πρέπει να επαναλάβω τα μαθήματα πολιτειολογίας μου μπορεί να χρειάζονται update!

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Κ.Σ.Μαυρόπουλος 20/08/2012 10:06:18

      Αυτό προσπαθώ να πω αλλά μου τη λένε όλοι εδώ.Λες και η ακροδεξιά δεν έχει μαζεμένα όλα τα καθήκια εκεί μέσα,τους μπράβους και τους μαχαιροβγάλτες.Είπα για συγκοινωνούντα δοχεία αλλά όπως βλέπεις,επιμένουν να λένε ότι μόνο οι ακροαριστεροί φταίνε.Οι ακροδεξιοί είναι τι να σου πω...το άλας της γης ; Κάτι τέτοιο,η ηθική τελειότητα προσωποποιημένη.

      Ακροδεξιοί-ακροαριστεροί,πάρτε το χαμπάρι : είστε ακραίοι και τα άκρα μόνο καλά δεν είναι.

      Και τέλος πάντων,πιστεύετε ότι ο Μαζιώτης και ο κάθε Μαζιώτης δεν είναι στήριγμα και αποκούμπι και πολύτιμος συνεργός της κάθε αντιτρομοκρατικής,οποιαδήποτε κυβέρνηση και να είναι στην εξουσία ;Άντε έτσι νομίζετε εσείς ότι ο Μαζιώτης την κοπανάει όποτε θέλει από τη φυλακή ; Είναι δυνατόν να σκέφτεστε ακόμη με μυαλά νηπίων ;;

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ lord tanamo 20/08/2012 19:46:22

        τώρα που η πραγματικότητα είναι συντριπτική εναντίον της αριστεράς , η προσπάθεια είναι να πετύχουμε μια αόριστη και γενική εξίσωση, " όλα τα άκρα είναι ίδια" και γενικώς προπέτασμα καπνού και μπλά μπλα μπλα

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ lord tanamo 21/08/2012 00:55:07

        Απλως αγαπητε λορδε ζουμε σε μια εποχη που η αριστερα ή μαλλον η παιδικη της ασθενεια που λεγεται αριστερισμος εχει καθορισει την ατζεντα ορισμου των πραγματων και των γεγονοτων..ζουμε σε εναν ιδιοτυπο φασισμο που καποιος φοβαται να μιλησει για την πατριδα του χωρις να του κολλησουν την ταμπελα του φασιστα-εθνικιστη-ρατσιστη..που φοβαται να μιλησει για την εξαρση της εγκληματικοτητας και την συνδεση της με τις μεταναστευτικες ροες διοτι θα τον πουν χρυσαυγιτη...
        που ντρεπεται να δηλωσει δεξιος οπως καποτε οι αριστεροι εκρυβαν τον Ριζοσπαστη μεσα στο παντελονι τους...
        ζουμε τον φασισμο των 2 μετρων και 2 σταθμων της αριστερας.. μια αθλητρια για ενα ατυχες αλλα καθολου ρατσιστικο σχολιο εκδιωχθηκε απο την ολυμπιακη αποστολη και στιγματιστηκε ως ακροδεξια επειδη καποια στιγμη ειχε επικοινωνια μεσω φεισμπουκ με τον Κασιδιαρη.. λιγες ημερες μετα ενας στυγνος δολοφονος, ενας επαγγελματιας τεμπελης που ιδεολογικοποιησε την βαρεμαρα του και θαυμαστης του Πασσαρη και της 17 Νοεμβρη, ενας αριστερος μουτζαχεντιν-φονιας εχει ενεργο συμμετοχη στα του Συριζα και μαλιστα με συχνες επαφες με Δουρου και Στρατουλη και δεν κουνιεται φυλλο... διοτι πολυ απλα ζουμε σε μια μανιχαιστικη κοινωνια που τον ρολο του καλου μετα την μεταπολιτευση τον πηραν οι αριστεροι οι δε δεξιοι κουβαλωντας και τα διαφορα ενοχικα τους αρκεστηκαν στο ρολο του επαρατου κακου στην λαικη συνειδηση...
        και μαζι με την δεξια στοχοποιηθηκε και ο,τιδηποτε αφορα πατριδα, συμβολα, παραδοση, θρησκεια.. και φτασαμε πια σε ενα οριακο σημειο συνολικης ηθικης και πνευματικης διαλυσης που ειναι εργο ξεκαθαρο μιας ψευτοδιεθνιστικης αριστερας που καταφερε να επιβαλλει την αντεθνικη της υστερια σε καθε κοινωνικη δραστηριοτητα.... ο παππους μου μου ηταν ΕΑΜιτης.. πολεμησε αρχικα στην Πινδο και μετα στα βουνα της Πελλοπονησου εναντια στους Γερμανους ναζι και ενσυνεχεια εναντια στους γερμανοτσολιαδες (στενος φιλος του Βελουχιωτη και μαλιστα ο αδερφος του ο Μπαμπης ο Κλαρας του εχει αφιερωσει και ενα βιβλιο για τον εμφυλιο).. ηταν ενας αγνος πατριωτης με αστειρευτη αγαπη για την Ελλαδα.. πεθανε στην Μακρονησο.. δεν υπεγραψε ποτε του δηλωση μετανοιας και το πληρωσε με τη ζωη του.. παρολα αυτα αν σημερα ζουσε θα μετανιωνε για το πως καταντησε η αριστερα στην Ελλαδα...

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Κ.Σ.Μαυρόπουλος 20/08/2012 11:22:19

      Έτσι αυτοαποκαλούνται. Οι αναρχικοί έχουν blackberry ή φοράνε adidas;

  37. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/08/2012 11:19:42

    Τι στο κέρατο συμβαίνει ; Μετά τα γνωστα παπαδοπαίδια, τώρα μας την πέσανε οι απόφοιτοι Θεολογικής Σχολής (είναι και άλλος "της φωτιάς") !
    Μυστήριο. Μήπως η όλη κατάσταση αρχίζει να μου θυμίζει τους Ρώσους "ναρότνικους" του 1880 - Νετσάγιεφ, τον αδελφό του Ουλιάνωφ κτλ. "Αριστεροι" και "Δεξιοι" φονταμενταλιστές - μηδενιστές αρχίζουν να ξεπηδούν σαν μανιτάρια μέσα απο δήθεν "προβληματιζόμενους περί την θρησκεία" κύκλους.
    Υπάρχουν στη βάση κοινά βιωματικά χαρακτηριστικά που ενώνουν τα φονταμενταλιστικά ρεύματα - ισλαμικά μεσανατολικά ή "χριστιανικά" (σεχταριστικά ορθόδοξα και όχι μόνον), ακόμη και με τον άθεο φονταμενταλισμό.
    Βλέπε την κοινή μορφολογική αδυναμία τους για τις γενειάδες και γενικά το "αξύριστο" στύλ - προφανώς κοινή εμμονή με την macho/πατριαρχία - μισογυνισμό - πολυγαμία.
    Βλέπε τα κείμενα του ακραίου - παρανοικού τύπου και πώς βλέπει τις γυναίκες.
    Βλέπε ακόμη και άλλα φονταμενταλιστικά ρεύματα πολυ μακριά, π.χ. τους Μορμόνους στις ΗΠΑ με την πατριαρχική - πολυγαμική - πολιτισμική τους υποδομή.
    Η διάκριση "άκρα αριστερά" - "άκρα δεξιά" είναι επιφαινόμενο. Η πραγματική κοινή υποδομή είναι ο κοινός φονταμενταλιστικός μηδενισμός, που τρέφεται από ίδια ορμέμφυτα, "να καταστρέψουν την πραγματικότητα" και να φτιάξουν έναν άλλο κόσμο που τους μοιάζει και τους ταιριάζει: Με απεριόριστη εξουσία στα χέρια τους (κι άς δηλώνουν "αντιεξουσιαστές"), με αφθονία υλικών αγαθών και προπαντός με πολλές, πάρα πολλές διαθέσιμες γυναίκες.
    Ο πατριαρχικός φονταμενταλισμός - ισλαμικός, "ορθόδοξος" "χριστιανικός", άθεος (ο πιό επικίνδυνος) ή άλλος - είναι το ίδιο το Φρουδικό "ένστικτο του θανάτου".

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Ο Θείος 20/08/2012 19:30:38

      Όλα τα σφάζεις-όλα τα μαχαιρώνεις! Εσύ και ο Αλέφαντος!

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Ο Θείος 20/08/2012 19:37:05

      μη δίνετε υπερβολική σημασία στην ιδιότητα του αποφοίτου της θεολογικής , απλώς είναι μια σχολή που μπορεί κάποιος να μπεί με σχεδόν μηδέν μόρια. καμιά φορά η πραγματικότητα είναι πολύ απλή.

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ Ο Θείος 21/08/2012 00:28:13

      Και ο Σταλιν θεολογια ειχε σπουδασει αν δεν με απαταει η μνημη μου...

  38. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 20/08/2012 11:21:16

    Αν έχεις στοιχεία, δείξτα μας. Και γω σου λέω: Είναι δυνατόν πέντε ξυπόλυτοι να έριξαν τους δίδυμους πύργους, τον WTC 7 και να έκαναν επίθεση στο πεντάγωνο;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιώργος1 20/08/2012 15:10:42

      Να θυμίσω και Oklahoma City!
      Η πιό καταστροφική τρομοκρατική πράξη στις ΗΠΑ, 1995.
      Ένας αναρχο-ακροδεξιός με διαταραγμένη προσωπικότητα, ο Timothy McVeigh, μαζί με 3 συνεργούς, σκότωσαν με τεράστια βόμβα 168 άτομα (19 παιδιά κάτω των 6 ετών) και κατέστρεψε 324 κτίρια.

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/08/2012 11:24:42

    Η διακριση "ακροδεξιά" - "ακροαριστερά" είναι ένας αντικατοπτρισμός. Οφθαλμαπάτη, Φάτα Μοργκάνα.
    Μοιράζονται κοινή θανατολαγνεία και τα "δύο άκρα".

  40. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/08/2012 11:58:10

    Ουδέν νεώτερον. Απλά επιβεβαιώνεται η στενότατη σύνδεση της Άκρας Αριστεράς με το κοινό έγκλημα. Ληστείες, δολοφονίες, προστασία λαθρομεταναστών επί χρήμασι, όλα υπό την σκέπη της Άκρας Αριστεράς. Από Σύριζα και πέρα (συμπεριλαμβανομένου του Σύριζα....).

  41. Απορών avatar
    Απορών 20/08/2012 12:47:56

    Μα τι σχέση έχει αυτό; Άλλο αναρχικός άλλο γέροντας στο Άγιο Όρος... Το θέμα δεν είναι εκεί, το θέμα είναι ότι δεν είναι δυνατόν αναρχικός να είναι... οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ! Κοιτάξτε αυτά που γράφω παραπάνω... απλά στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις και η τρικυμία εν κρανίω αφθονεί...

  42. ms avatar
    ms 20/08/2012 15:29:15

    το παιδάκι το πήρε πολύ αριστερά και το έκαψε τελείως.
    τις ληστείες δεν τις έβλεπε σαν έγκλημα αλλά σαν μορφή ταξικής πάλης ( άλλοι εξίσου ''πυροβολημένοι" με αυτόν τις έλεγαν απαλλοτρίωση ) και το φουκαρά τον ταξιτζή που αντιστάθηκε, γι αυτό τον εκτέλεσε με τέτοιο μίσος , γιατί πήγε να υπονομεύσει τον ''αγώνα'' του.
    τα άκρα μόνο πόνο και αηδία ... τίποτα άλλο

  43. sakis avatar
    sakis 20/08/2012 23:59:45

    Τι θα γινόταν αν είχε στο facebook την Βούλα Παπαχρήστου;
    η αν είχε τον Άδωνη ή τον Κασιδιάρη;Τι θα γινόταν αν στα κείμενα του έγραφε ιστορίες για το πως βιώνουν οι Έλληνες την γκετοποίηση ή πως έχει καταντήσει η παλιά του γειτονιά;
    τι θα γινόταν αν έγραφε για την εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών;
    Τι θα γινόταν αν έγραφε πως στις εκλογές οι Έλληνες θα έπρεπε να είχαν ψηφίσει Χρυσή Αυγή; η αν έλεγε πως προτιμούσε Σαμαρά;Ο Γ παγκόσμιος θα γινόταν.
    ΣΚΑΙ, MEGA και λοιποί θα έκαναν πάρτι..."ενημέρωσης"!...ο Ευαγγελάτος θα είχε κατεβασει όλο το προφιλ και τα κείμενα του "τρομοκράτη" και θα τα παρουσίαζε σε συνέχειες από το έγκυρο (sic) newsit!Η αριστερά σύσσωμη θα ζητούσε να μετανοήσουμε όλοι ανεξαιρέτως και να τραγουδήσουμε και από 5 φορές τη "διεθνή" με υψωμένη την αριστερή γροθιά για να τους εξευμενίσουμε...όλοι αυτοί οι δήθεν ανεξάρτητοι σχολιαστές των ραδιοφώνων και των καναλιών θα φώναζαν και θα λυσομανούσαν για τον κίνδυνο που έρχετε και τα αυγά του φιδιού που μεγαλώνουνΟι Λαζόπουλοι και Κανάκηδες θα γυρνούσαν εσπευσμενα από τις διακοπές τους για να κάνουν εκπομπή και να βοηθήσουν απέναντι στην απειλή...οι εκπρόσωποι των πακιστανικών κοινοτήτων μαζί με τους ευαίσθητους επαγγελματίες αντιρατσιστές θα καταγγέλνανε την αστυνομική βαρβαρότητα! και θα καλούσαν την ύπατη αρμοστεία μιας και ευκαιρία δοθείσης θα ανακάλυπταν μερικές εκατονταδες ακόμη ρατσιστικές επιθέσεις ...
    θα μας έσκιζαν στην ενημέρωση!!! ενώ τώρα είδατε τι ησυχία έχει...

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ sakis 21/08/2012 22:47:41

      πραγματικά , ένα σοβαρό θέμα που εξαφανίστηκε πολύ πολύ γρήγορα .... τυχαίο ?

  44. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 21/08/2012 01:26:28

    Μα και τώρα ξέρεις τι θα πουν; Ότι εν όψει των αντιλαϊκών μέτρων, παρουσιάζουν "γιάφκες" και "τρομοκρατες", για να αποπροσανατολίσουν τον λαό από τον πραγματικό τρομοκράτη, την κυβέρνηση και μπλα,μπλα..Δεν μάθατε την βαρετή χορογραφία τους πια;

  45. Ελεος avatar
    Ελεος 21/08/2012 04:04:22

    Όχι αλλο κάρβουνο ρε παιδιά...Κυριαρχεί η ημιμάθεια σε πολλά σχόλια,και οι υποθέσεις στα περισσότερα...Πρώτον οι αναρχικοί δεν είναι αριστεροί ούτε ακροαριστεροί...Για του λόγου το αληθές ανατρέχω σε σύνθημα των ίδιων Δεξιά και αριστερά ίδια ειν τα αφεντικά.

    Δεύτερον θεωρώ επικίνδυνο να ταυτίζεται ο αναρχικός με τον χρυσαυγίτη...Ακόμα και ο αναρχικός που επιλέγει το ένοπλο(γιατί ναι η πλειοψηφία δεν το επιλέγει.Άσχετα εαν το κατανοεί και το στηρίζει σε θέματα συνθηκών κράτησης)Ο χρυσαυγίτης έχει ως σκοπό να χτυπήσει,σκοτώσει,εκδιώξει όπως θες πες το οποιονδήποτε έχει διαφορετική ιδεολογία ή διαφορετικό χρώμα...Άσχετα αν είναι φτωχός ή όχι,τίμιος ή ανήθικος,εγκληματίας ή όχι.Μιλάμε για τυφλή βία με στόχευση μια πλάνη περι ανωτερότητας.Μαζοποιημένη οργάνωση με βήμα στη βουλή σε επιχειρήσεις υπόκοσμο και νύχτα(λίγο google αρκεί για να δείτε ξεκαθαρίσματα λόγαριασμών από δαυτους) και δεν συμμαζεύεται.Πράγμα που μπορεί να έχει σκοπιμότητες.Πώς μπορείς να συγκρίνεις αυτά τα υποκείμενα με τους αναρχικούς?Οι οποίοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ με κόμματα εξουσίες κλπ?Ποιο κίνητρο μπορεί να έχουν όταν δεν ζήτησαν αξίωμα,χρήμα και δόξα?

    Όπως λένε οι ίδιοι έναν καλύτερο κόσμο.Μπορεί όχι τον σωστό.Μπορεί όχι με τον σωστό τρόπο.Μπορεί να κάνουνε μέγα λάθος στην κοσμοθεωρία τους...Αλλά δεν πάυει να πηγάζει από την ανάγκη τους για έναν καλύτερο κόσμο.Με ηλίθιο τρόπο?Δεκτό...Αναρωτηθείτε όμως...Πόσες φορές κυκλοφορήσατε έξω και φοβηθήκατε μην σκάσει δίπλα σας γκαζάκι των ΣΠΦ?Μολότοφ πάνω σας?Και αναρωτηθείτε πόσες φορές φοβηθήκατε τώρα από τα δελτία,από το κράτος,για τους φόρους,τις μειώσεις,τις τιμές,τα σκάνδαλα,τα πάντα.Μήπως δεν τίθεται καν σύγκριση...τραβάτε τώρα ρωτήστε τον μετανάστη πόσες φορές φοβήθηκε μην λιντσαριστεί από χρυσαυγίτες.Τραβάτε ρωτήστε πόσοι αριστεροί προπυλακίστηκαν από αυτούς.Και μετά αναρωτηθείτε πόσοι δεξιοί το έχουν πάθει από αναρχικούς...Πάλι δεν νομίζω να υπάρχει ζήτημα σύγκρισης...

  46. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 21/08/2012 16:50:57

    Της είπε: το ξέρω πως δεν είμαι ιδανικός εραστής. Εσύ θέλεις κάποιον να σου συμπεριφέρεται σαν να είσαι το αφεντικό του αλλά να σε πηδάει σαν ταξικό εχθρό. Εμένα μου αρέσει να σου φέρομαι σαν σύντροφο και να σε πηδάω σαν πορσελάνη.


    η γκόμενα του φαίνεται γούσταρε τρελό ξέσκισμα , αλλά .....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.