#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/05/2011 10:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην γλώσσα του ΓΑΠ η τακτική Σαμαρά είναι lose - lose για τον πρωθυπουργό




Του Κώστα Ροδινού

Έκδηλες ήταν οι προσπάθειες του συστήματος, μετά την συνάντηση των πολιτικών αρχηγών, να μας πείσουν ότι δεν εξέλιπαν τα περιθώρια συναίνεσης.

Ο κ. Παπανδρέου  συνέχισε τις επιθέσεις φιλίας προς τον κ.  Σαμαρά. Πληροφορίες για νέα,  κατ΄ ιδίαν,  συνάντηση  έκαναν το γύρο των ΜΜΕ.

Ο Ολι Ρεν επαναλάμβανε, μονότονα, την ανάγκη  να στηρίξει και η αντιπολίτευση τα νέα μέτρα. Και ο κ. Παπανδρέου τον ακολουθούσε κάθε φορά που έκανε δηλώσεις , λες και έπαιρνε "γραμμή".

Οι δημοσκοπήσεις της Κυριακής, εμφάνιζαν τον ελληνικό λαό, να επιθυμεί   τη συνεργασία Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ για  βγεί η χώρα από το αδιέξοδα.

Μέχρι και γνωστοί επιχειρηματίες, επιστρατεύτηκαν για να κάνουν δηλώσεις υπέρ της συναίνεσης.

Όλες αυτές οι πιέσεις  και οι επιθέσεις ..αγάπης, απευθύνονταν στον  κ. Σαμαρά. Αυτόν θέλουν να εγκλωβίσουν, τις δικές τους αντιρρήσεις να κάμψουν. Γιατί ο κ. Παπανδρέου είναι πεπεισμένος ούτως ή άλλως. Και τα «εξαπτέρυγα» έχουν ήδη παραδώσει το πνεύμα, προκειμένου να γευτούν το νέκταρ της εξουσίας.

Σαν έτοιμοι από καιρό

Χθές βράδυ έκαναν τα πάντα για να μας πείσουν! Όποιος παρακολούθησε  τα δελτία ειδήσεων, νόμισε ότι ο Αρχηγός της Ν.Δ. θέτει κάποιες προϋποθέσεις, έτσι για το θεαθήναι, για να σώσει τα προσχήματα δηλαδή. Τον εμφάνισαν  σχεδόν έτοιμο, να βγεί στο μπαλκόνι μαζί με τον κ. Παπανδρέου και να αναλάβουν από αύριο να εφαρμόσουν αυτά που μας παραγγέλνει η τρόικα!

Είναι, όμως, έτσι; Έκανε πίσω ο Σαμαράς, με την ομιλία του στην Κ.Ο. ; Τα ξανασκέφθηκε τα πράγματα  ψύχραιμα το Σαββατοκύριακο και άλλαξε γνώμη; Υποχώρησε στις πιέσεις «φίλων και αντιπάλων»;

Τίποτα  δεν άλλαξε! Απλώς τα γνωστά κέντρα αφού δεν μπορούν να εξασφαλίσουν το  ναι του Σαμαρά, είπαν να κάνουν καλά αυτό που γνωρίζουν!  Δεν τους αρέσει η πραγματικότητα,  μας παρουσίασαν  μια εικονική πραγματικότητα!

Μείωση φόρων και επαναδιαπραγμάτευση

Πήραν, λοιπόν, επιλεκτικά  αποσπάσματα από την ομιλία του  στην Κ.Ο. τα επένδυσαν με τα δικά τους σχόλια και έτοιμο το προϊόν! "Ο Σαμαράς είναι σχεδόν έτοιμος να συμφωνήσει"!

Και που στήριξαν την  επιχειρηματολογία τους; Ο κ  Σαμαράς δήλωσε πως, αν ο κ. Παπανδρέου αποδεχθεί  την πρόταση του για  μείωση της φορολογίας, τότε υπάρχουν περιθώρια συναίνεσης!

Όμως τι ακριβώς είπε ο Πρόεδρος της Ν.Δ.; Αντιγράφω από την ομιλία του: «Αν συζητούσατε και  το φορολογικό, για να πάμε να διαπραγματευθούμε μαζί με την Τρόϊκα, για να μειώσουμε τους φόρους, τότε θα υπήρχαν περιθώρια συναίνεσης. Για επαναδιαπραγμάτευση πάντοτε! Αν εσείς κάνετε τα αντίθετα, αν ανεβάσετε τη φορολογία, τότε δεν υπάρχει κανένα περιθώριο επαναδιαπραγμάτευσης. Ούτε και συναίνεσης, βέβαια».

Που βρίσκεται, λοιπόν, η υποχώρηση; Η θέση του κ. Σαμαρά για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου παραμένει σταθερή.

Η παγίδα της ψηφοφορίας κατ΄άρθρον

Το δεύτερο σημείο …συναίνεσης …εντοπίστηκε στην πρόταση του κ. Σαμαρά να συζητηθεί το Μεσοπρόθεσμο  κατ’ άρθρον. Όπως ψηφίζονται δηλαδή όλα τα  νομοσχέδια! Και τι μας είπαν οι θιασώτες της συναίνεσης; Η θέση αυτή συνιστά …υποχώρηση, γιατί έτσι ο Σαμαράς θα ψηφίσει άρθρα του νομοσχεδίου με τα οποία συμφωνεί! Στα σοβαρά τώρα, δεν αναρωτήθηκαν γιατί ο κ. Παπανδρέου θέλει να φέρει στη Βουλή το Μεσοπρόθεσμο ως ένα άρθρο; Προφανώς γιατί ξέρει ότι δεν θα περάσει από την τους βουλευτές του!

Η πρόταση αυτή του κ. Σαμαρά, παγιδεύει τον πρωθυπουργό για τους εξής λόγους:

Αν  αρνηθεί την πρόταση Σαμαρά τότε όχι μόνο αυτοδιαψεύδεται , αλλά επιβεβαιώνει  ότι το αίτημα της συναίνεσης είναι προσχηματικό.

Όμως, και ακόμα δεχθεί να το κάνει, τότε θα δείξει ότι σύρεται πίσω από τις προτάσεις του αρχηγού της Ν.Δ.;

Τρίτον, έστω ότι γίνονται ξεχωριστές ψηφοφορίες, είναι βέβαιος ο Πρωθυπουργός ότι θα έχει μαζί του τους Βουλευτές του;  Το πιθανότερο  είναι να υπάρξουν τόσες διαφοροποιήσεις που θα πιστοποιήσουν ότι ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να πείσει το κόμμα του, θα πείσει την αντιπολίτευση;

Όποιος αμφιβάλλει για την ορθότητα της τακτικής Σαμαρά ας διαβάσει την προηγούμενη είδηση που κάνει λόγο για τους δέκα (προς το παρόν) βουλευτές που διαμηνύουν ότι δεν θα ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο!

Όπως σχολίασε αλλού  χθες το βράδυ και ο Φάκτορας, "η τακτική του Σαμαρά είναι lose- lose για τον ΓΑΠ"

Οι αποκρατικοποιήσεις

Το τρίτο σημείο που εμφανίστηκε να …υποχωρεί ο κ. Σαμαράς, ήταν στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων. Εδώ, λίγο-πολύ μας είπαν ότι είναι διατεθειμένος να μπεί στη λογική επιλογής προσώπων κοινής αποδοχής τα οποία και θα αναλάβουν να «τρέξουν τις αποκρατικοποιήσεις». Δηλαδή, εμφανίζουν τον Πρόεδρο της Ν.Δ έτοιμο  να κάνει κάποια συναλλαγή σ’ ένα μεγάλο deal! Ουδέν αναληθέστερον.

Πάλι  είπαν  την αλήθεια που τους εξυπηρετούσε. Πρώτον, οι αποκρατικοποιήσεις είναι στο πρόγραμμα του Ζαππείου. Δεύτερον, όταν ο κ. Παπανδρέου έθεσε το θέμα στην συνάντηση των αρχηγών, ο κ. Σαμαράς του απάντησε ότι δεν χρειάζεται τη συμφωνία ουδενός, αλλά αν θέλει, ας περάσει τις επιλογές του  από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Σε τι συνίσταται η υποχώρηση;

Συναίνεση σε λάθος συνταγή και ανίκανη κυβέρνηση;

Ο παλιός φίλος του πρωθυπουργού κ. Κοτζιάς είπε ότι αν ο κ. Σαμαράς προσφέρει  συναίνεση στον κ. Παπανδρέου, είναι σαν να υπογράφει το πολιτικό του τέλος. Συμμερίζομαι την άποψη αυτή. Όχι μόνο γιατί το μνημόνιο απεδείχθη μια λάθος συνταγή, αλλά γιατί αυτά που μας ετοιμάζουν με το Μεσοπρόθεσμο θα ολοκληρώσουν ένα έγκλημα. Αν για το πρώτο μνημόνιο υπήρχε η δικαιολογία ότι δεν ξέραμε, για το δεύτερο δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία.

Στην Ελλάδα είχαμε μια πρόσθετη ατυχία. Εκτός από τη λάθος συνταγή βρίσκεται στην εξουσία  και μια ανίκανη κυβέρνηση.

Όταν η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού δεν εμπιστεύεται την  κυβέρνηση Παπανδρέου να μας βγάλει από την κρίση, είναι δυνατόν να την εμπιστευτεί ο κ. Σαμαράς; Να συναινέσει στην αποτυχία;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 31/05/2011 10:21:37

    Τα επιτελεία να συναντηθούν με τα επιτελεία, αν είναι για να βγει το δια ταύτα, στη βάση του Ζ2
    Συναντήσεις στο τετ-α-τετ οι δύό τους, όσες θέλει ο ΓΑΠ (...θα του ετοιμάζει ο Σαμαράς και τη δήλωσή του, μετά από κάθε συνάντηση).

  2. Κάποιος avatar
    Κάποιος 31/05/2011 10:36:17

    Ο λαός έχει δικαίωμα να ξέρει πόσο είναι το χρέος που καλείται να πληρώσει και ποιοι το δημιούργησαν ;
    Εχει δικαίωμα να ξέρει που πηγαίνουν τα δανεικά που καλείται να αποπληρώσει με τεράστιες θυσίες ;

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Κάποιος 31/05/2011 12:26:57

      Σωστός !

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Α.Κ. 31/05/2011 13:01:51

        Αυτοί που καταψήφισαν προσφάτως την πρόταση σύστασης επιτροπής λογιστικού ελέγχου του χρέους (δηλαδή ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΛΑΟΣ και ΔΗ.ΑΡΙ) είναι σωστοί ;

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Κάποιος 31/05/2011 15:18:56

          Οχι δεν είναι σωστοί. Αλλά μήπως διακρίνω μία ελαφριά επιθετικότητα; Η' κάνω λάθος;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Α.Κ. 31/05/2011 18:13:06

            Μα δεν υπάρχει λόγος για να σου επιτεθώ.
            Ισα-ίσα που επιδοκίμασες το σχόλιο μου.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Κάποιος 01/06/2011 11:17:50

            Δικό μου λάθος.

  3. Y. avatar
    Y. 31/05/2011 10:51:29

    Σαμαράς, “...ετοιμάζουμε και τις προτάσεις μας για τη Συνταγματική Αναθεώρηση, και θα εκπλαγούνε”
    Πρόεδρε, κάτι σχετικά προσυνέδρια που έχουν εξαγγελθεί, πότε θα γίνουν?

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/05/2011 10:59:38

    Επειδή το άρθρο είχε γραφεί νωρίτερα, δεν πρόλαβα δυο εξελίξεις:

    Πρώτον, τη δήλωση του Βέλγου Υπουργού Οικονομικών οτι υπέρ της έκδοσης Ευρω- Ομολόγου. Ποιός μιλάει απο πέρυσι για το θέμα αυτό;

    Δεύτερον, τη χθεσινοβραδυνή δήλωση του ιστορικού στελέχους των Πρασίνων Γιόσκα Φίσερ υπέρ της δημιουργίας ενός Ευρωταμείου, απο τα πλεονάσματα της ΕΕ το οποίο θα μπορούσε να απορροφήσει μέρος του ελληνικού χρέους.

    Ο "Θείος" ως ειδήμων περί τα Γερμανικά ας μας διαφωτήσει περισσότερο για την εξέλιξη αυτή.

    Τέλος, το γεγονός οτι η μείωση των φορολογικών συντελεστών έχει κερδίσει κεντρική θέση στην ατζέντα, είναι κατάκτηση του Ζαππείου και πολιτική νίκη του Σαμαρά. Αυτά για όσους ισχυρίζονται οτι η στρατηγική του δεν αποδίδει.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 11:21:24

      Ευχαριστώ φίλε Κώστα!
      Το έγραφες την ώρα που το έγραφα! Οι σκέψεις μας συναντήθηκαν.
      Προοδεύετε, προοδεύετε, μερικοί! Χαίρομαι.
      Ειδήμων βαθύς περί τα Γερμανικά δεν είμαι, απλώς ξέρω τη χώρα αυτή λόγω μακρόχρονης διαβίωσης. Νομίζω ότι άν παρακολουθείς, μπορείς να προβλέπεις πιθανές εξελίξεις.
      Η Βελγική πολιτική σύμπασα (και οι Χριστιανοδημοκράτες - Φιλελεύθεροι) είναι από πολύ παλιότερα σαφώς υπέρ του ευρωομολόγου.
      Οι Γερμανοί Πράσινοι επίσης (αλλά "εμείς" προτιμούμε FDP και το σταλινοκόριτσο το φανατικό με τις δημοσκοπήσεις). Απλώς ο Φίσερ κάνει τώρα ένα βήμα πιό μπροστά - άν και δεν έχει κανέναν θεσμικό ρόλο. Αλλά δηλώσεις υπέρ Ευρωομόλογου έχει κάνει ήδη ένα χρόνο πρίν ο Ομοσπονδιακός Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής ομάδας τους Γιούργκεν Τριττίν και μετά ο κομματικός συμπρόεδρος Τσέμ Έζντεμιρ - μέσα στη Bundestag. Πώς τους αξιοποιήσαμε αυτούς τους πολιτικούς μέχρι τώρα;
      Δεν ξέρω τι λένε εδώ μέσα, και ξέρω πολύ καλά τις λοξοδρομίες του παρελθόντος του, αλλά εκτιμώ ότι ο Φίσερ είναι από τους πιό διορατικούς ζώντες Ευρωπαίους πολιτικούς. Έχει το χάρισμα και βλέπει μιά - δυό δεκαετίες μπροστά.
      Ο ρόλος του Σαμ, είναι πολύ θετικός στη φάση αυτή. Του καταλογίζω μόνον ότι δεν μιλά προς όλους με την ίδια γλώσσα. Το αποτέλεσμα είναι ότι έξω υποπτεύονται και νομίζουν (μάλλον άδικα) ότι είναι συνεννοημένος με τον πρώην συμφοιτητή και συγκάτοικο και "παίζουν παιχνίδι" με μοιρασμένους ρόλους.
      Αυτά. Ξέρεις τόσο καιρό εδώ μέσα, ότι γράφω πάντα ευθέως αυτό που πιστεύω,

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 31/05/2011 11:23:17

        Αργεί ν' ανέβει αυτό που είχα γράψει, ταυτόχρονα με το δικό σου.
        Moderation!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 31/05/2011 11:28:10

          Επίσης, και η χθεσινή δήλωση Γιούνκερ, μετά τη συνάντηση με τον Σαρκοζί, μάλλον δείχνει οτι κάτι κινείται προς την αντίθετη μέχρι σήμερα κατεύθυνση.
          Δεν ξέρω αυτά που λές για τον Φίσερ, θεωρώ όμως οτι η πρότασή του θα ταράξει τα νερά.
          Αληθεύει οτι η Μέρκελ το ..συζητάει για νέο δάνειο;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 11:39:52

            Η Μέρκελ κυττάει μόνο δημοσκοπήσεις και δημαγωγεί λαικίστικα, αλλά στο τέλος χάνει κάποιες εκλογές και κάνει ότι της λέει ο Σόιμπλε.
            Και μη νομίζουμε ότι ο υπουργός Οικονομικών Σόιμπλε έχει διαφορετική άποψη από τους Τρίττιν, Φίσερ, Κόλ, Σμίττ κτλ! Απλώς ελίσσεται, έχει αντιστάσεις μέσα στο κόμμα του και κυρίως στο σύμμαχο FDP.
            Στό πίσω μέρος του μυαλού τους, αυτός και ο Ρέττγκεν έχουν μια νέα κυβερνητική συμμαχία CDU-Πράσινων. Φαίνεται ότι η Μέρκελ, θέλοντας και μή, ακολουθεί πιά τον Σόιμπλε και σ' αυτό - βλέπε απόφαση για τα πυρηνικά εργοστάσια. Δεν έχει άλλη εναλλακτική λύση.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Θείος 31/05/2011 11:29:33

        Ομολογώ εκπλήσσομαι με την Μέρκελ. Είχα καλύτερη ιδέα για τους Γερμανούς πολιτικούς και νόμιζα ότι η Μέρκελ θα είναι κάτι σαν τον Κολ... Όσο για το ευρωομόλογο, δεν θα είναι τίποτε άλλο παρά επιστροφή σε εθνικά νομίσματα ή σε 2-3 κατηγορίες ευρώ. Το Α, το Β και το Γ. Ένα ευρώ με διαφορετικά credit ratings, ΔΕΝ γίνεται. Το να καταργήσουμε τα credit ratings (που λένε) επίσης δεν αλλάζει την ουσία. Το να έχεις διοικητικά ορισμένο επιτόκιο, το δοκίμασαν οι Σοβιετικοί και δες τι έπαθαν...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ archaeopteryx 31/05/2011 11:46:31

          archaeopteryx, η Μέρκελ και το κόμμα της δεν έχουν άλλη ρεαλιστική εναλλακτική λύση εξουσίας, είναι μάτ. Το FDP θα κάνει χρόνια να συνέλθει, το SPD δεν είναι στα δυνατά του και δεν θα προτιμήσει με τίποτα να συγκυβερνήσει με το CDU και να φθαρεί περισσότερο. Απομένουν (μαθηματικά) ως πιθανοί εταίροι οι Πράσινοι. Έτσι η ηγετική ομάδα του CDU συγκλίνει μαζί τους όπου μπορεί, στα πυρηνικά, Ευρωπαικά και φορολογικά, για να εξασφαλίσει πλεονέκτημα.
          Η πολιτική είναι σκληρή τέχνη, οι αυταπάτες πληρώνονται ακριβά.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ archaeopteryx 31/05/2011 11:51:30

          Τα οικονομικά (ευρωομόλογο) κτλ είναι δύσκολη και τεχνική συζήτηση, και ειλικρινά, δεν αισθάνομαι τόσο επαρκής ώστε να επιχειρηματολογήσω. Μπορώ ν' ανεβάσω όμως 1 -2 papers (Μπίνι Σμάγκι, Στίγκλιτς και άλλοι), όπου ο πρώτος υποστηρίζει έμμεσα το Ευρωομόλογο -θεσμικός γάρ - και οι άλλοι αμεσότατα). Μεγάλη συζήτηση.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ archaeopteryx 31/05/2011 12:29:33

          archaeopteryx,
          η Μέρκελ έχει τόση σχέση με τον Κολ, όση είχε ο Καραμανλής Β' με τον (μεταδικτατορικό) Καραμανλή Α'.

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 31/05/2011 11:04:58

    Το Απόγευμα οι κάτοικοι ΤΩΝ ΝΟΤΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ.Κανένας στο Σύνταγμα. Στα συγκροτήματα αυτά βρήσκεται όλη η πολιτική και επιχειρηματική ΣΑΠΙΛΑ.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 31/05/2011 13:13:45

      Και στο Μπουρνάζι και στο Μπουρνάζι!!!!! Ο κύριος Κώνστας περιμένει...

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/05/2011 11:07:01

    Έχω τρείς (αφελείς) απορίες:
    1. Θα "ανεβάσει" σήμερα σχόλιο το antinews γι αυτά που είπε χθές ο Σαμ. για την "επιστροφή στη δραχμή", τη "στάση πληρωμών" και όσους εντός ή εκτός Ελλάδος τις προωθούν; (να "βγάλουν το σκασμό" είπε, αλλά πιό κομψά από τον υποφαινόμενο).
    2. Θα "ανεβάσει" σήμερα σχόλιο το antinews γι αυτά που είπαν χθές ο Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι και ο Γιούργκεν Στάρκ της ΕΚΤ (ο πρώτος είπε "η αναδιάρθρωση με κούρεμα είναι θανατική ποινή και στην Ευρώοη την έχουμε καταργήσει", ο δεύτερος είπε "η Ελλάδα δεν είναι βαρέλι δίχως πάτο" και εγώ δεν χρησιμοποιώ τις λέξεις "bail-out" και "χρεωκοπία").
    3. Θα "ανεβάσει" σήμερα σχόλιο το antinews γι αυτά που είπε χθές στη Μόσχα ο Γιόσκα Φίσερ (συζητέται ανοιχτά για υποψήφιος καγκελλάριος - άν και απίθανο το βλέπω να διακόψει τη συνταξιοδότηση): "Να ιδρύσει η ΕΕ κοινό Ευρωπαικό ταμείο που θα απορροφήσει μέρος του Ελληνικού χρέους". Αυτό πρότεινε.
    Ξέρω, εδώ μέσα τον Φίσερ οι πιό πολλοί δεν τον συμπαθούν καθόλου (έχουν "δικούς τους Γερμανούς", τον πνιχτοκουνελάκια Βέστερβέλε, τον Ελληνοπνίχτη Χάνς Βέρνερ Ζίν και την σταλινο-θρεμμένη Μέρκελ), ενώ ο Μπίνι Σμάγκι και ο Στάρκ είναι κομμένοι διότι ως σφόδρα αντι-αναδιαρθρωτικοί, δεν "βολεύουν" κομματικά.
    Έστω, τουλάχιστον μόνον τον Σαμ.
    Δεν τους άρεσε χθές;
    Show your face, brothers!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Θείος 31/05/2011 14:36:03

      Στραβοκαταπιαν.Βλεπεις εδω υπαρχουν πολλοι σχολιαστες που ειναι δραχμοφιλοι.
      Μπορει ο Σαμαρας να διαψευδει ολες τις συκοφαντιες Αλαφουζου αλλα υπαρχουν φαν που ειναι δραχμοφιλοι και δεν θελουν να βλεπουν τις διαψευσεις πολυ.

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 31/05/2011 11:08:14

    Το ερώτημα του απλού παρατηρητή είναι το εξής:

    Πως έξυπνοι και ικανοί άνθρωποι στηρίζουν με τέτοιο πάθος έναν ανεπαρκή διαχειριστικά χαοτικό και άσχετο με τα οικονομικά πρωθυπουργό;;

    Η μόνη απάντηση που δίνω είναι ότι 100 οικογένειες που έχουν τα χρήματα στο εξωτερικό θέλουν να βουλιάξουμε στα σίγουρα ώστε να αγοράσουν τσάμπα όλοι την Ελλάδα.

  8. ifer avatar
    ifer 31/05/2011 11:17:24

    Παιδιά προσέξτε μήπως η κατάσταση αποδειχτεί "LOSE LOSE" και για τον ΓΑΠ αλλά ΚΑΙ για τον Σαμαρά. Γιατί εν τέλει η πολιτική δεν διεξάγεται σε σκακιέρα αλλά στις συνειδήσεις των καθημερινών ανθρώπων. Σιχαίνομαι και δεν εμπιστεύομαι τους κατεστημένους δημοσιογράφους όσο κι εσείς, αλλά η αλήθεια είναι πως τελευταία η εικόνα της ΝΔ δείχνει μετατόπιση προς αυτό που λένε "συναίνεση" και θα εξηγήσω γιατί.

    Καταρχάς θεωρώ ότι είναι λάθος ο υπερτονισμός της φορολογικής πολιτικής ως μοναδικού στην ουσία παράγοντα διαφοροποίησης. Διότι πράγματι δίνει σε όλους την εντύπωση πως δεν είναι ανυπέρβλητος. Επί πλέον, τελευταία η ΝΔ παραλείπει να προβάλει τις πλευρές απώλειας εθνικής κυριαρχίας που περιέχονται στο Μνημόνιο-1 και, πολύ περισσότερο, στο επερχόμενο Μνημόνιο-2. Ούτε την βλέπω να υψώνει ιδιαίτερα τους τόνους για τα νέα επαχθέστατα μέτρα που πρόκειται να επιβληθούν για να εισπραχθεί η περίφημη 5η δόση. Το γεγονός ότι οι ιδιωτικοποιήσεις προβλέπονται στο πρόγραμμα της ΝΔ το αντιλαμβάνομαι, αλλά μήπως αυτό σημαίνει πως πρέπει να γίνουν με τους όρους των πιστωτών μας, δηλαδή σε εξευτελιστικές τιμές, και μάλιστα μέσω φορέα που θα διευθύνουν ξένοι (!) όπως έγραψαν οι FT; Η ταχύτατη διολίσθηση της χώρας σε κατάσταση προτεκτοράτου ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ της ΝΔ τελευταία.

    Ο Σαμαράς ΔΕΝ καταγγέλλει την κυβέρνηση, ΔΕΝ ζητάει εκλογές, δίνει την εντύπωση πως αν αυτή η ίδια αποτυχημένη κυβέρνηση υιοθετήσει μερικές προτάσεις δικές του, η χώρα θα μπει στον σωστό δρόμο. Στα πάνελ της TV, οι εκπρόσωποι της ΝΔ όλο "με το σεις και με το σας" είναι απέναντι στους κυβερνητικούς, σου δίνουν την εντύπωση ότι είναι συνεργάτες μάλλον, παρά αντίπαλοι.

    Η δε επιχειρηματολογία για την λεγόμενη "παγίδα της ψηφοφορίας κατ’ άρθρον" δεν με πείθει. Διότι πρώτον θεωρεί ότι αν ο ΓΑΠ την δεχθεί "θα δείξει ότι σύρεται πίσω από τις προτάσεις του αρχηγού της Ν.Δ.". Αλλά ο ίδιος λέτε λίγο παραπάνω για την κατ' άρθρον ψηφοφορία: "Όπως ψηφίζονται δηλαδή όλα τα νομοσχέδια!". Άρα απλώς αυτό θα πει και ο ΓΑΠ και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Και δεύτερον διότι στηρίζεται (η επιχειρηματολογία) στην υπόθεση ότι θα υπάρξει ρήγμα στις γραμμές των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Αλλά μου φαίνεται πως υποτιμάτε πολύ την δυνατότητα του ΠΑΣΟΚ να "πείθει" τους βουλευτές του, τη στιγμή μάλιστα που θα έχει ένα επιπλέον επιχείρημα: πολλά άρθρα θα τα ψηφίσει και η αξιωματική αντιπολίτευση!

    Στό Σύνταγμα κατεβαίνει πολύς κόσμος, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι του κλίματος "δεν ψηφίζω". Όπως πάντα στις αυθόρμητες εκδηλώσεις, οι στόχοι που μπαίνουν είναι μαξιμαλιστικοί. Αλλά αν ένας πολιτικός φορέας την ίδια στιγμή πηγαίνει (ή φαίνεται πως πηγαίνει) προς την ΑΝΤΙΘΕΤΗ κατεύθυνση από αυτή των πολιτών, τότε καταλαβαίνετε φαντάζομαι πως δεν έχει καμία τύχη.

    • noldor avatar
      noldor @ ifer 31/05/2011 11:39:18

      Προσυπογράφω.

    • maxitis avatar
      maxitis @ ifer 31/05/2011 14:09:15

      Συμφωνώ!!!!!

      • factorx avatar
        factorx @ maxitis 31/05/2011 15:39:41

        Δηλαδή που δεν συμφωνείτε στο ότι "ο Σαμαράς δεν καταγγέλει την κυβέρνηση" !!!;;;;; Είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια τύφλωση; Ή μήπως βρήκαμε τώρα το κολπάκι των εκλογών για να ακυρώσουμε το στρίμωγμα του ΠΑΣΟΚ;

        Οσο για τον φίλο που δεν πειθεται για την τακτική lose/lose γιατι δεν διαβάζει τα σημερινά ρεπορτάζ για την κατασταση στην κυβέρνηση;

        • ifer avatar
          ifer @ factorx 31/05/2011 16:20:42

          Φοβάμαι πως η κατάσταση στην κυβέρνηση οφείλεται περισσότερο στην (ολοφάνερη) διαφορά νοοτροπίας η/και συμφερόντων μεταξύ των υπουργών και κυρίως στην σύγκρουση με τους συνδικαλιστές και το κομματικό κράτος. Φυσικά και η διαρροή ψήφων παίζει πάντα διαλυτικό ρόλο σ' ένα κόμμα. Μόνο που οι ψήφοι σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις ΔΕΝ πάνε στη ΝΔ - επομένως είναι δύσκολο να υποστηρίξουμε πως είναι κυρίως αποτέλεσμα της τακτικής Σαμαρά.
          (Για να μην έχουμε καμιά παρεξήγηση, τον Αντώνη Σαμαρά τον ψηφίζω από τον καιρό της Πολιτικής Άνοιξης - και φυσικά ήμουν ένας των 800.000 )

  9. spiros avatar
    spiros 31/05/2011 11:20:21

    Κώστα συμφωνώ απόλυτα με τις επισημάνσεις σου. Επέτρεψέ μου ότι η φράση του ΑΣ για την ναυμαχία της Σαλαμίνας τα λέει όλα για του παλαιοκομματικους και κάθε διαφορετική φωνή. "Συμφώνησαν για να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ και όχι για να υποκύψουν" Το ίδιον του ΗΓΕΤΗ . Αν λοιπόν θέλουν μαζί με τον Λαό να παλέψουν ας ακολουθήσουν τον αρχηγό και να σιωπήσουν διότι αποπροσανατολίζουν . Και στο κάτω κάτω δεν τους κάλεσε κανένας να παίζουν τον ρόλο του εφιάλτη. Ας διαφωνλησουν ανοικτά και να προχωρήσουν στον γκρεμό μόνοι τους . Εμείς θέλουμε τον Πόλεμο. Πόλεμο .

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ spiros 31/05/2011 12:43:33

      Μια διόρθωση ιστορική: δεν τέθηκε ΠΟΤΕ θέμα "πόλεμος ή όχι". Ηταν από όλους σίγουρο και αποδεκτό ότι θα πολεμήσουν. Τέθηκε όμως θέμα για το ΠΟΥ θα το κάνουν. Σαλαμίνα - ναυμαχία ή Ισθμός ;

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/05/2011 11:24:07

    Κώστα Ροδινέ, κάπου είδα δήλωση του Σαμαρά που λέει (περίπου) "αντί να πιέζουν εμένα για συναίνεση, να πιέσουν τον Παπανδρέου να ...κυβερνήσει".

    ΠΟΥ εμποδίζει ο Σαμαράς, ή εσύ, ή ο factorx ή ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ να κυβερνήσει; 1,5 χρόνο, αντι να κυβερνούν παίζουν το να μην πω τι παίζουν, και όλοι εμείς κοιτάμε. ΟΚ, μιλάμε, γράφουμε, λέμε απόψεις, βρίζουμε, αλλά αυτό ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ να περάσουν όποιον αρλουμπονόμο θέλουν. Εδώ ο κόσμος χάνεται και σχολούνται με τσιπάκια στα σκυλάκια, εκούσιες συναινέσεις για νεφρά, ελληνοποιήσεις αφγανών και ...προστασία του κλίματος. Και περνάνε νόμους σαν να μην τρεχει τίποτα, αποδεικνύοντας ότι είναι ξεφωνημένα βούρλα. Εάν συναινέσει ο Σαμαράς, θα "συναινεί" ξεφωνημένα βούρλα. Εάν θέλει να συναινέσει ο Αβραμόπουλος, να παει να βρει τον Πάγκαλο να τα λένε παρέα. Σαγιονάρα.

    Όσο για τα ευρωομόλογα και τον Φίσερ. Ο Φίσερ εισέπραξε τα δέοντα στην Ρωσία που άκουσα τον έκραξαν. Και οι Γερμανοί, ΌΣΟ και να τα μαγειρέψουν δεν αλλάζει. Παιχνίδια με καθρέφτες στο double entry accounting ΔΕΝ γίνεται. Το είπα και το φθινόπωρο του 2008. Μπορούν να βάλουν ζημιές και απαιτήσεις στον πύραυλο και να τις στείλουν στο φεγγάρι. Ειδεμή, ή θα γράψουν ζημιές, ή θα τυπώσουν χρήμα για να τις καλύψουν.

    Ή, όπως είπε ο φίλος μου ο "θυμόσοφος" θα κάνουν αύξηση κεφαλαίου στην Ελλάδα σε τεχνητά υψηλές τιμές και θα αποκτήσουν τον έλεγχό της σε πλασματικά αξία 350 δις. Όσοι από εσάς έχετε ασχοληθεί με αυξήσεις κεφαλαίου μαϊμού, θα καταλάβετε τι λέω.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ archaeopteryx 31/05/2011 12:05:56

      archaeopteryx, θα σε τσιγκλίσω λίγο:
      Θα το ξέρεις, ο Σόιμπλε πρότεινε επενδύσεις σε ανανεώσιμα ενεργειακά ως το πιό κατάλληλο αναπτυξιακό πεδίο για την Ελλάδα.
      Τον άκουγα και ηταν σαν να μιλούσε με το στόμα του ο συμπολίτης του Βάδιος-Βυρτεμβέργιος Τσέμ Έζντεμιρ: Οι Σβάμποι, ανεξαρτήτως οικογενειακής καταγωγής, έχουν πιό εύκολη διακομματική συναίνεση.
      Θα πρέπει να συνηθίσουμε και το στύλ και τα ονόματα. Εξίσου και το "κομψό - σκληρό" στύλ της Madame Christine, από άλλη μεριά του Ρήνου.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Θείος 31/05/2011 12:34:25

        Το είδα... Και μόνο που το λέει, ομολογεί ότι ΔΕΝ πρόκειται, ούτε περιμένουν να αποπληρωθούν. Θα πάρουν την Ελλάδα. Είτε με υπερτιμημένες ΔΕΚΟ μέσω μια ξένης μεσοπρόθεσμης Τρόϋχαντ, είτε μέσω Γης, είτε μέσω ότι κινητού και ακινήτου έχει αξία. Τα θερετρα, τα θέλουν, από τον καιρό του ..Αδόλφου. Τα βουνά τους είναι άχρηστα, αλλά δεν θέλουν Αντίσταση, και είναι βολικά να βάλουν πολλά αιολικά με πολλούς ορεινούς χωματόδρομους.

        ΟΛΟΣ ο πολιτικός καυγά είναι επειδή ζούνε Έλληνες εδώ, και δεν θέλουν Συνταγματική αμφισβήτηση για αυτό που θα έχουν αποκτήσει από ιδιότυπο πτωχευτικό δίκαιο.

        ΟΛΟΣ ο καυγάς είναι 180 κουκιά στο μεσοπρόθεσμο.

        ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ , ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΕΤΕ, ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙΤΕ. Θέλουν να μην έχουν διαδικαστικά μπλεξίματα στην επόμενη φάση. Θέλουν νομότυπη και συναινετική Κατοχή.

        Αφήστε τους πουλημενους να υπογράψουν. ΜΗΝ ΔΩΣΕΤΕ κουκιά.
        Ούτε 150 μην δώσετε. ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ από την άνοδο του ΧΑ επειδή θα πάρουμε παράταση με την 5η δόση.

        Πώς διάολο να το πώ να το καταλάβουν; ΌΧΙ; OXI!

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ archaeopteryx 31/05/2011 12:56:46

          Σε μία κοινωνία όπου η Δικαστική Λειτουργία θα επιτελούσε το έργο της, αγαπητέ αρχαιοπτέρυγα, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΗΜΑΣΙΑ πόσοι βουλευτές θα ψήφιζαν το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα αποικιοποίησης. Ακόμα και αν το ψήφιζαν και οι 300 βουλευτές, ο σωστός δικαστής που τηρεί το Σύνταγμα θα έβγαζε, με την πρώτη εκτελεστή πράξη που θα στηριζόταν σε τέτοιο νόμο, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ τον ίδιο τον νόμο στα πλαίσια του παρεπίμπτωτος ελέγχου που πραγματοποιεί.

          Αντιλαμβάνεσαι, υποθέτω, την αξία μίας πραγματικά ανεξάρτητης δικαστικής λειτουργίας.

          Εδώ κολλάει και το θέμα που είχε εγερθεί πριν μερικά χρόνια περί ενός και μόνου "Συνταγματικού Δικαστηρίου" .

          Ρωτήστε και τον κ. Κρανιδιώτη ή οποιονδήποτε δικηγόρο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Ο Θείος 31/05/2011 13:50:42

        Για ποιόν Τσεμ Εζντεμιρ μιλάς φίλο του Γιόσκα Φίσερ (βομβαρδιστή της Γιουγκοσλαβίας); Τον Τούρκο Πράσινο;

        Δεν ψηφίζω καλύτερα απευθείας Παγκόσμια Πράσινη Διακυβέρνηση και Φόρο Επί της Ανθρώπινης Αναπνοής;

        Ήδη τα σποτάκια στους ραδιοσταθμούς έχουν αρχίσει.

        Μην αναπνέετε, μην ξοδεύετε νερό, μην τρώτε βοδινό.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ αλλενάκι 31/05/2011 14:07:16

          αλλενάκι, ο Έζντεμιρ είναι ταυτόχρονα Τούρκος (εξ αίματος), Γερμανός (της παιδείας μετέχων) αλλά προπάντων Σβάμπος (μιλά τα Γερμανικά με διάλεκτο, ακόμη και στη Βουλή, φταίνε γι αυτό τα φιλαράκια στη μπυραρία).
          Τα έχω ζήσει αυτά στη χώρα των Σουαβών, ξέρω καλά τι ξεροκέφαλοι, σπαγγοραμμένοι και τοπικιστές είναι. Το αγαπημένο λογοπάιγνιό τους είναι "es gibt Badische und asympathische" ("υπάρχουν Βαδινοί και ασυμπαθείς").
          Αυτός είναι καλός Γερμανός (ποτέ βοδινό) αλλά κακός Τούρκος (αγαπά τα χοιρινά λουκάνικα). Φίλος του παλιός ο Φίσερ (άλλη γενιά), αλλά τώρα κυρίως ο γαμπρός του Σόιμπλε, νύν Πρόεδρος των Χριστιανοδημοκρατών της Βάδης Βυρτεμβέργης.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Ο Θείος 31/05/2011 14:38:29

            α, τουρκογερμανικό sense of humor... κονομήσαμε...

            :)

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ αλλενάκι 31/05/2011 14:50:38

            O σπιτομοικοκύρης μου o Erich μου έμαθε το λογοπαίγνιο, αλλά το άκουγα συνεχώς παντού. Καμμιά σχέση με Τούρκους. Καθολικός με σύζυγο Λουθηρανή, μαζί πήγαμε πολλές φορές στο Άγιο Όρος, ήταν η αδυναμία του. Φίλος καλός, ζήσαμε ωραία χρόνια, καλά να είναι εκεί που είναι τώρα, σε κόσμο καλύτερο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Ο Θείος 31/05/2011 13:59:38

        Τι να συνηθίσουμε, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς;!;!

        Τη μπότα του Schaeuble?!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ αλλενάκι 31/05/2011 14:20:04

          Έχει πολλά στραβά και ιδιόρρυθμα, αλλά τουλάχιστον, ανθέλληνας δεν είναι - αντίθετα με μερικούς συν-"Έλληνες" και πολλούς Γερμανούς ή διάφορους άλλους.
          Μιλώ ειδικά γι' αυτόν - διότι το κόμμα του έχει όντως πολλούς ανθέλληνες.
          Είναι επίσης, απ' όσο ξέρω, έντιμος μέχρι υπερβολής.
          Γιατί επιμένω σ' αυτή τη γραμμή; Διότι δεν γίνεται να συνεχίσουμε στον κόσμο ως χώρα μαλώνοντας και βρίζοντας τους πάντες και τα πάντα, αδιαφορώντας για συμμαχίες και στηρίγματα.
          Ναί, ο Σόιμπλε, ο Φίσερ και ο Έζντεμιρ είναι στραβοί, κουτσοί και ανάποδοι. Αλλά τουλάχιστον, δεν είναι βλάκες και δεν θέλουν - για διάφορους λόγους - να γίνει η Ελλάδα Μπουρκίνα Φάσο και Μπάνγκλα Ντές. Τους προτιμώ λοιπόν από άλλους, ανεγκέφαλους Γερμανούς, που είναι τόσο ανεγκέφαλοι, που μισούν την Ελλάδα. Ίσως και επειδή αυτή ήταν κάποτε μία από τους νικητές, ενώ ο κρυφός ακόμα-"φύρερ" τους, έχασε, αφού κατέστρεψε τη χώρα του και πάμπολλους άλλους.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Ο Θείος 31/05/2011 14:50:14

            Δεν αρχίσαμε εμείς το βρίσιμο, ο ΓΑΠΑΣ το άρχισε εναντίον μας και έδωσε ΠΑΣΕΣ σε όλους τους ανθέλληνες σε όλο τον κόσμο.
            Αν δεν θέλουν αυτοί να γίνουμε μπουρκίνα φάσο και μπαγκλαντες να έρθουν μια βόλτα στα σύνορα να δουν τι γίνεται με τους λαθρομετανάστες, να επιχειρήσουν μια βόλτα στην Πλατεία Αττικής με Ι.Χ. μόνοι τους, να μας αφήσουν να φύγουμε από το Δουβλίνο ΙΙ, να ανοίξουμε τα σύνορά μας προς δυτικά με ΤΡΑΝΖΙΤ ΝΟΝ STOP διέλευση αλλοδαπών μέσα από το έδαφός μας και να αναγνωρίσουν ΕΜΠΡΑΚΤΑ (δηλαδή ΣΒΗΝΟΝΤΑΣ μέρος του χρέους) την ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ και ειδική θέση της χώρας μας στο βαλκανικο σταυροδρόμι.

            Η Ελλάδα το γερμανικό της καθήκον... το εξεπλήρωσε με το παραπάνω... πάντως. Αγόρασε όλο το στόλο των καγιέν τους για μια 15ετία και πλέον.

            Για να μη μιλήσω για τις κατοχικές αποζημιώσεις 70 δις και τα 110 δις το κατοχικό δάνειο που "δανείστηκαν" στην Κατοχή.
            110 + 70 = 180 δις, από 350 δις χρέος μένουν 170 δις, μείον 70δις πολιτισμική υποχρέωση μένουν 100 δις για Λογιστικό Έλεγχο (ΕΛΕ) ποιο είναι το επαχθές (GS και KfW) και ποιο το πραγματικό δανεισθέν και αποπληρωτέο.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 31/05/2011 14:56:12

            Διάβασε και αυτό που βρήκα στο διαδίκτυο ιστολόγιο nasostsaganelis gr: (έχει και άλλο ένα ακόμα απόρρητο για τη Συμφωνία του Λονδίνου)

            ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
            Εθνική ήττα χωρίς μισό άλλοθι

            Ώρα, να τελειώνουμε με τους μύθους που προβάλλονται (χωρίς ντροπή) για το διεθνές σκάνδαλο δεκαετιών των γερμανικών χρεών στην Ελλάδα.

            Μιλάω, για το μεγάλο ανοικτό λογαριασμό που ποτέ δεν κλείνει. Για την ήττα διαρκείας της πολιτικής Ελλάδας…

            Που το παίζει ακόμη και σήμερα με τη θηλιά χρεοκοπίας στο λαιμό, η ωραία κοιμωμένη…

            Δεν διεκδικεί το λογαριασμό που της ανήκει.

            Ούτε καν τον ακουμπάει.

            Δεν ξεσηκώνει το σύμπαν να τον εισπράξει.

            Ούτε τώρα…

            Που με δική της ευθύνη η πολιτική Ελλάδα έχει ρίξει στα δόντια του Δ.Ν.Τ. –τον λάκκο των λεόντων- ολόκληρο λαό.

            Το αμείλικτο «γιατί» ευθυνών δεν θα αργήσει να τεθεί.

            Και τότε θα δούμε, στην ώρα της απολογίας, αν έχει έστω και μισό άλλοθι και η σημερινή πολιτική Ελλάδα.

            Ώρα, όμως, να τελειώνουμε με τους μύθους.

            Γιατί, όσο φιμώνεται η αλήθεια το ψέμα θα κυκλοφορεί ελεύθερο.

            Δεν είναι απλό ψέμα. Είναι πρόφαση. Φτηνή δικαιολογία…

            Ότι ο χρηματοκαταρράκτης του «Σχεδίου Μάρσαλ» έσβησε, (με κρυφές συμφωνίες παζαριών) τις γερμανικές υποχρεώσεις προς την Ελλάδα.

            Όντως. Το 80% της γιγαντιαίας αμερικανικής βοήθειας στην Ευρώπη πήγε στη Δυτική Γερμανία. Ο λόγος; Η σκιά Στάλιν στο Ανατολικό Βερολίνο προκαλούσε τρόμο. Ο Ψυχρός Πόλεμος με σιγαστήρα είχε αρχίσει.

            Όντως. Από τα λάφυρα της νίκης (περίπου 70%) των άμεσων γερμανικών αποζημιώσεων τα εισέπραξαν ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία. Το τιμολόγιο πολέμου αδίκησε τη χώρα μας.

            Η, εν μέσω των μεγαλοκαρχαριών νικητών, Ελλάδα πήρε μόλις το 2,5%. Που σήμαινε στην πράξη 3 άχρηστα πολεμικά σκάφη και μερικά μηχανήματα, απαρχαιωμένα και εκτός λειτουργίας, γερμανικών βιομηχανιών…

            Όλα αυτά τα σκουπίδια πήγαν κατευθείαν για παλιοσίδερα…

            Δεν είναι ένα απλό ψέμα. Είναι πρόφαση. Φθηνή δικαιολογία.

            Ότι είχε συνδεθεί και συμφωνηθεί η εξόφληση των γερμανικών δανείων όταν οι δύο Γερμανίες έσσοντο εις σάρκαν μίαν!..

            Το περίφημο άρθρο 5 της συμφωνίας του Λονδίνου (που ανέβηκε προ ημερών κατ’ αποκλειστικότητα σ’ αυτήν την ιστοσελίδα) παραμένει αυστηρά σαφές.

            Δεν χαρίζεται σε μη σοβαρές στρεβλώσεις ή διαδόσεις.

            Ξεκαθαρίζει: Αναβάλλει την ισχύ του άρθρου μόνο για τις επανορθώσεις για να δοθεί, λόγω της πολυπλοκότητας τους χρόνος για τον οριστικό τους διακανονισμό.

            Αντίθετα τα κατοχικά δάνεια βίας, που μόνο η Ελλάδα από όλες τις υπό κατοχή χώρες έδωσε, κρίθηκαν αμέσως πληρωτέα!

            Δεν γινόταν αλλιώς. Παρουσιάστηκαν ακλόνητες αποδείξεις. Τα έγγραφα της Τράπεζας της Ελλάδος και της γερμανικής Bundesbank είχαν συγκεκριμένα ποσά χρέωσης με σφραγίδες και υπογραφές.

            Επιπλέον, εμφανίστηκαν και οι δύο πρώτες δόσεις που κατέβαλλαν οι Γερμανοί. Πάλι με σφραγίδες και υπογραφές αναγνώριζαν τις υποχρεώσεις τους καθιστώντας ντε φάκτο το νομικό δικαίωμα της Ελλάδας να εισπράξει το κατοχικό δάνειο.

            Επομένως. Αυτονόητη, για τη διεθνή απόφαση η πληρωμή των εξ υφαρπαγής δανείων και από τις δύο Γερμανίες. Τι ποσό θα κόστιζε στην κάθε μία ήταν δικό τους θέμα.

            Ακατανόητη παραμένει η εδώ πλευρά που δεν έχει ενεργοποιήσει ακόμη μία διεθνή δικαίωση-τσεκούρι υπέρ των συμφερόντων της χώρας.





            ΕΓΓΡΑΦΟ-ΑΠΟΔΕΙΞΗ






            Αποκαλύπτω, σήμερα, ένα ακόμη απόρρητο έγγραφο που επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μου. Συγκεκριμένα:

            Η εδώ πρεσβεία της τότε Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας παραδέχεται (05/07/1985) ότι μόνο για τις επανορθώσεις είναι δυνατή η συνολική ρύθμιση μετά την υπογραφή συνθήκης ειρήνης που θα αφορά ολόκληρη τη Γερμανία.

            Τι έχουμε εδώ; Και από τους ίδιους τους Γερμανούς επίσημη αποσύνδεση των κατοχικών δανείων από τη μία επανενωμένη Γερμανία. Στη συνέχεια το ίδιο έγγραφο τελειώνει και το μύθο… Ότι η Ελλάδα σιωπούσε γιατί ήδη είχε εισπράξει πολεμικές αποζημιώσεις από τη Βόννη.

            Λέει το έγγραφο: «Η ελληνική κυβέρνηση έλαβε 115 εκατομμύρια μάρκα για να τα διανείμει σε Έλληνες που είχαν διωχθεί από τους ναζί για θρησκευτικούς και φυλετικούς λόγους». Και προσθέτει: « Ποσά για τους ίδιους λόγους είχαν πάρει και άλλες χώρες. Γαλλία 400 εκ. μάρκα, Ολλανδία 125, Βέλγιο 80».

            Ώρα, να τελειώνουμε με μύθους, προφάσεις, δικαιολογίες.

            Δεν είναι δυνατόν. Σταματάει ο νους. Ένα τραπεζικό κατοχικό δάνειο, εισπρακτέο άμα τη εμφανίσει, με τρεις διεθνείς αποφάσεις –ΕΝΤΑΛΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ- σταθμισμένης σημερινής αξίας 91,99 δις δολλαρίων που σώζει λαό και Πατρίδα να παραμένει υπό κατάψυξη αμνησίας. Ανενεργό, ανείσπρακτο…

            Αυτή, η ελληνική ήττα δείχνει με οργή καταπρόσωπο τους υπεύθυνους. Έναν προς έναν. Όλους, τους μεταπολεμικούς «ηγέτες» της χώρας.

            Εντάξει.

            Μετά από λίγα χρόνια ποιος θα ασχολείται με την πολιτική καρικατούρα Μέρκελ; Κανένας. Ίσως, ούτε και οι γύρω της. Οι κοντινοί της…

            Εντάξει.

            Η περίπτωσή της ξεπερνάει νεύρα. Όρια. Εκπαιδευμένη, στη ναζιστική βαρβαρότητα που χάραξε το «μέσα» της…

            Υποφέρουσα και από την κακή της εμφάνιση που ίσως δεν αντέχεται και από τους κολλητούς της…

            Έβαλε μπρος να ξεπεράσει, μία και έξω, ότι στοιχειώνει την ανέλπιστη εξουσία της.

            Αποφάσισε και το πέτυχε «με τον τσαμπουκά του χοντρού πορτοφολιού» να κάνει γερμανοκρατούμενη την Ευρώπη και η ίδια να γίνει, άκουσον-άκουσον, η γυναίκα –σκληρός άντρας- της Ευρώπης.

            Φασισμός χρημάτων, η δική της Ευρώπη.

            Υπέρ τόκων και τοκογλύφων, η δική της Ευρώπη.

            Υπέρ των λίγων, του διεφθαρμένου πλούτου, η δική της Ευρώπη.

            Οι λαοί στη γωνία. Αντιπαθείς όχλοι. Που τολμούν και ζητούν…

            Αυτή, η κυρία δεν πατάει γη.

            Σκοτώνει κάθε μέρα την Ευρώπη των λαών και της πραγματικής αλληλεγγύης. Που οραματίστηκαν μεγάλες ευρωπαϊκές προσωπικότητες. Που πάλεψαν, σχεδίασαν, στοιχημάτισαν…

            Για μία Ευρώπη, μία απόφαση, μία φωνή!

            Σήμερα, το ευρωπαϊκό όνειρο έχει κατρακυλήσει στο πεζοδρόμιο. Σε επίπεδο πλυσταριού. Πρώτη θέση, μία πλύστρα…

            Βροντώδες τίποτα, ο Σαρκοζί. Αυτός, ευθύνεται για τη γερμανική κυριαρχία «τύπου Μέρκελ».

            Αυτός, ο κύριος-χειροφίλημα παρέδωσε στο Βερολίνο τον πρώτο ρόλο στις ευρωπαϊκές εξελίξεις. Ένα ρόλο που παραδοσιακά είχε η Γαλλία. Θυμίζω, Ντε Γκωλ, Ντ΄Εσταίν, Μιττεράν, Σιράκ.

            Τι να κάνουμε;

            Οι μικροί, οι ασήμαντοι μικραίνουν λαούς, πατρίδες, Ιστορίες.

            Οι στροφές της μοίρας δεν αλλάζουν. Πάντα, οι λαοί θα πληρώνουν. Πάντα οι αποτυχημένοι θα γλυτώνουν.

            Άντε, λοιπόν, ώρα να τελειώνουμε με μύθους, προφάσεις, δικαιολογίες.

            Ώρα, να τελειώνουμε με τα μακιγιαρισμένα επικοινωνιακά φούμαρα. Τα μεταμφιεσμένα ψέματα σε αλήθειες…

            Ώρα, να τερματιστεί και η πολιτική αποκριά. Που παίζει συνεχώς παραστάσεις καρνάβαλου χωρίς ποτέ να μπαίνει ημερομηνία λήξης…

            Τελεία και παύλα. Για τους εδώ που ευθύνονται δεν υπάρχει δικαιολογία.

            Δεν υπάρχει ούτε μισό άλλοθι.

            ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

            Η διαταγή του μεγάλου λιμού:

            Το έγγραφο-φρίκη αποκαλύπτει τη διαταγή των Γερμανοιταλών στη κυβέρνηση-μαριονέτα των Αθηνών που εξηγεί το μεγάλο λιμό με τις εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς από πείνα.

            Διαταγή λεηλασίας για όλα τα είδη πρώτης ανάγκης. Πρόσχημα, η απώλεια της αγοραστικής αξίας της δραχμής λόγω του υπερπληθωρισμού που οι ίδιοι προκάλεσαν με τα μηνιαία υπέρογκα κατοχικά δάνεια.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 31/05/2011 14:56:45

            και φυσικά τα έχει πει ο Μποτίλιας αυτά, που ξέρει καλά τα γερμανικά πράγματα.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ αλλενάκι 31/05/2011 15:11:26

            Άχ, ο Μποτίλιας είναι "Βερολινέζος", άλλος κόσμος. Η πολιτική παιδεία των μεγαλουπόλεων, του 1968.
            "Εμάς" τους Σβάμπους και ορεσίβειους Μελανοδρυμίτες, αυτοί μας θεωρούν συντηρητικούς και οπισθοδρομικούς χωρικούς.
            Μου λείπει όμως πολύ ο Μποτίλιας, έχει καιρό να γράψει.
            Ακόμα και ο "Σβάμπος", θέλει τον ( "Πρώσσο") αυθεντικό Γερμανό του!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ αλλενάκι 31/05/2011 15:02:13

            Δεν διαφωνώ με τα περισσότερα. Αλλά όλη η πολιτική τάξη μας φέρθηκε ανεύθυνα, για πάρα πολλές δεκαετίες: Καλιέργησε στο "δυναμικό" μειοψηφικό τμήμα της κοινωνίας μας τη νοοτροπία "μαγκιά - πουσ*ιά - τζάμπα φαί", και το πληρώνουμε τώρα οι πολλοί που δεν φταίγαμε - και ούτε παίξαμε αυτό το παιχνίδι.
            Πέρα από το να "επιβιώσουμε" ως Ευρωπαική χώρα, υπάρχει και το φιλότιμο:
            Ο "φιλισταίος" Γερμανός που βλέπει τον χαβαλετζή "Ελληνάρα" και νομίζει ότι είναι ο τυπικός Έλληνας (καλο-έμαθε κι ο Γερμανός στα στερέοτυπα, όπως ο Έλληνας "συνάδελφός" του), θα πρέπει να ξανα-εκπαιδευτεί και να μάθει ποιά είναι η πραγματικότητα. Αυτό όμως είναι δική μας δουλειά. Ίσως οι πιό "προχωρημένοι" εξέχοντες Γερμανοί, όπως αυτοί που ανέφερα, μπορούν να είναι σύμμαχοί μας - άν μπορέσουμε και προσπαθήσουμε.
            Για τους άλλους (Γερμανούς κτλ), δεν θα μπορέσουμε.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Ο Θείος 31/05/2011 15:11:37

            factorx: για τι δεν βάζεις λινκ, μην μας κουράζεις με τον τσαγανέλη

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Ο Θείος 31/05/2011 15:58:21

            α, συγγνώμη, μάλλον τα ίδια πράγματα γράφει και στα δύο, στο πρεςς gr ειχε ενδιαφέροντα ντοκουμέντα

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/05/2011 11:31:38

    Πέρα από τους πολιτικούς όμως (Φίσερ, Βέλγοι κτλ), όταν θ' ανέβει θα δείς ότι επιμένω στους Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι και Γιούργκεν Στάρκ της ΕΚΤ - αυτό το κάνω εδώ και 1 χρόνο σχολιάζοντας εδώ μέσα, επειδή έχω επισημάνει ότι αυτοί οι 2 με τον Τρισέ επιβάλλουν τη "γραμμή" με στερεά επιχειρήματα, τόσο οικονομικά όσο και πολιτικά. Ξέρουν τι κάνουν, από την αρχή, και εκτός των άλλων, έχουν οξύτατο πολιτικό μυαλό, πράγμα εντελώς ασυνήθιστο για οικονομολόγους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 31/05/2011 11:40:00

      Για τους Σμάγκι και Στάρκ συμφωνώ.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 12:02:23

        Δεν έχω τις γνώσεις σας για τη γερμανική πολιτική σκηνή, αλλά ο Γιούργκεν Σταρκ δεν είναι αυτός που μας είπε πριν λίγες μέρες στον Εκόνομιστ πως "η απώλεια εθνικής κυριαρχίας είναι αναπόσπαστο κομμάτι για μια χώρα ιδιαίτερα οταν αποφασίζει να είναι σε κοινό νόμισμα";

        Και δεν είναι ότι δεν μου αρέσει εθνικοπατριωτικά (και αυτό), αλλά γιατί βέβαια δεν το απευθύνει αυτό πχ στη Γερμανία ή και κανέναν άλλο (πώς κι αυτοί οφείλουν να χάσουν ένα κομματάκι κυριαρχίας... για το Ευρώ, εγκεφαλικό οι εταίροι μας;) παρά το λέει μόνο σ'εμάς;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ victoria (true) 31/05/2011 12:19:54

          victoria (true),
          χάσανε, χάσανε και αυτοί (όπως όλοι):
          Σκέψου ότι στα νομισματικά τους κάνει κουμάντο ένας Γάλλος (εγκατεστημένος μέσα στο "σπίτι" τους, η έδρα στη Φραγκφούρτη - και θα συνεχίσει, ο μio Dio, ένας Ιταλός), παρέα με έναν γείτονα Λουξεμβουργέζο, (άκουσον άκουσον, μισή μερίδα).
          Έχουν και κοινή Γαλλο-γερμανική ταξιαρχία στο έδαφός τους - στρατοπεδεύει εκεί στο ωραίο Μπάντεν Μπάντεν. Τώρα ετοιμάζουν και αντίστοιχη Γερμανο-πολωνική, με έδρα μάλλον τη Βαιμάρη, την πόλη των ένδοξων κλασικών τους Γκαίτε και Σίλλερ.
          Άν το νόμισμα και ο στρατός δεν είναι τα 2 στοιχεία βασικά της εθνικής κυριαρχίας, τότε ποιό είναι;

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Ο Θείος 31/05/2011 12:46:55

            Ναι... αλλά δεν τους είπαν και να πουλήσουν την πύλη του Βραδεμβούργου...

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/05/2011 11:41:58

    δεν μπορώ να ξέρω τι λένε στην ΕΚΤ, ξέρω όμως ότι είμαστε, για την ώρα, σε Ευκλέιδιο γεωμετρία και απλή αριθμητική. Ο λόγος που αποκλείουν το κούρεμα είναι γιατί δεν θέλουν να γράψουν λογιστικές ζημιές.

    Στην αριθμητική που ξέρω, ή θα γράψουν ζημιές, ή θα τυπώσουν και θα κρύψουν τις ζημιές στον πληθωρισμό, ή ΘΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΝΟΥΜΕΡΑ και θα φανεί ότι π.χ. αγόρασαν για 100 κάτι που κάνει 20. Ή για 50 κάτι που κάνει 10. Στην ουσία θα υποκαταστήσουν "απαιτήσεις" με "πλασματικά υπερτιμημένες μετοχές". Αυτό σημαίνει ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΜΕ.

    Όσο για τον Φίσερ... αν είναι για καγκελάριος, χ.ψ κι α....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 31/05/2011 11:43:59

      Αρχαίε, now your are talking!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ archaeopteryx 31/05/2011 11:55:54

      Είπαμε, εδώ και καιρό: Η πολιτική καθοδηγεί, η οικονομία πειθαρχεί.
      Αυτός είναι ο Ευρωπαικός τρόπος (δηλαδή του "Γ/Γ άξονα").
      Σωστό, λάθος; Θα δείξει.
      But this is reality.

      • Άλλος avatar
        Άλλος @ Ο Θείος 31/05/2011 13:05:11

        Μήπως αυτός "ήταν ο Ευρωπαϊκός τρόπος" όταν υπήρχαν πολιτικοί στην Ευρώπη; (Μιτεράν, Σιράκ, Σμίτ, Κόλ, κ.λ.π.).
        Προσωπικά δεν βλέπω από που προκύπτει το αντίθετο;
        Μάλλον η πολιτική πειθαρχεί στην οικονομία, και πως να γίνει διαφορετικά αφού πλέον οι αγορές κυκλοφορούν ελεύθερες...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Άλλος 31/05/2011 13:24:24

          Πολιτικός τύπου Μιτεράν, Σιράκ, Σμίτ, Κόλ, με μεγάλο Π είναι π.χ. ο Φίσερ, που λέγαμε παραπάνω. Αντικειμενικά. Όσο κι άν δεν τον γουστάρουν εδώ μέσα, για πολλούς και διάφορους λόγους.
          Θά 'ρθουν και άλλοι, μην έχεις αυταπάτες.
          Η δράση φέρνει την αντίδραση και η αντίδραση τη δράση. Αυτό είναι η Ιστορία: Όμως "θέλει υπομονή για να τρυπήσεις το χοντρό μαδέρι".

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/05/2011 11:48:22

    Σημερα ακουσα ενα καλο !!! χαχαχααα
    " ν ανεβουν οι τιμες στα αντιηλιακα να πληρωσει και το ΓΑΠ !" χαχαχαα

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/05/2011 11:49:22

      και έλεγα τόση ώρα που βρίσκεται ο ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 11:55:13

        Είχε πάει για...κούρεμα!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 31/05/2011 11:59:23

          Μάλλον, επειδή στο χρηματιστήριο γίνεται ένα ράλλυ, παρακολουθεί τις ...επενδύσεις του!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 12:01:58

            το εχω χεσμενο !! χαχαχαχα
            δουλεια και ξαναφευγω σε 10 !!!
            καλη συνεχεια Κωστα Γιαννη και σε ολους !!
            για διαβασε παρακατω.... ειναι προβοκατορας !!! με κουρδιζεις κ εσυ !!!
            ρε ΦΞ που ειναι το Λουξεμβουργο μου???

            ΠΠ

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 12:16:59

            Θα ειμαι κεντρο μετα τις 2 !!! οργανωσου !!

            ΠΠ

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/05/2011 12:27:36

            Κέντρο το βράδυ! Παρέα με τον ΓΑΠ.

            (Γιατί έχω μερικές φορές την αίσθηση ότι είμαστε ένα πιόνι καταδικασμένο να μην προαχθεί ποτέ? Επίσης, που είναι το ιππικό ρε παιδιά?)

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 31/05/2011 12:38:55

            MHN μασάς Κώστα Ροδινέ. Το ΧΑ εδώ και μήνες ανεβοκατεβαίνει με το αν παίρνουμε ποαράταση ή όχι.

            Κάθε παράταση, τους φέρνει πιο κοντά στον έλεγχο του παγίου που λέγεται Ελλάδα. ΔΕΝ περιμένουν να απολκπηρωθούν τα 350 και του ξέφυγε του Σόϊμπλε προχτές. Περιμένουν μέσω μια Τρόϋχαντ, ελεγχόμενης από αυτους να πάρουν και να μεταπουλήσουν κατά το δοκούν ότι μπορούν. Να πάρουν ότι γη μπορούν, ότι χρυσό μπορούν.

            Το ΧΑ είναι ενθαρρυνση στους Βουλευτές να βρουν μεταξύ τους 180 κουκιά. Για να μην έχουν τον φόβο αργότερα οι Ξένοι της Συνταγματικής αμφισβήτησης.

            ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ και ξερό ψωμί. ΤΟ ξερό ψωμί θα έρθει ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ!!! Για αυτό ΟΧΙ.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 31/05/2011 16:25:54

            Αρχαίε,
            έχουν δεί πολλά τα μάτια μου και τα καταλαβαίνω αυτά τα παιχνίδια

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 31/05/2011 12:03:10

          Κουρευω Νομοσχεδια !! ;)

          ΠΠ

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/05/2011 12:00:07

    Κωστα καλημερα, Ενα θα πω !
    Απο τις Αναθεσεις..... μας παει στην ψηφιση Νομοσχεδιου στην Χοντρικη ! ΝΧ
    νου χου. το ΓΑΠ-ΝΧ ( απο σημερα του αλλαζω ονομα! )

    Ολα σε ενα, για να υποκλεψουν το ΝΑΙ !! ειδικα εντος ΠΑΣΟΚ !!! χαχαχαχ καλα κοιμουνται οι ΠΑΣΟΚΟΙ Βουλευτες ?? Αυτοι θα επρεπε να εχουν επαναστατησει με την Ιδεα Νομοσχεδιο Χοντρικης.. πια χοντρικη? μαζι με τα ξερα να καουν και τα χλωρα και να καει και ο εμπρηστης ! ειναι δυνατον !!

    Του ξεσκεπαζω διοτι η Πρασινη Λογικη εχει πολλα ποδαρια. Ολα πρασινα...

    Οποιος ΠΑΣΟΚΟΣ της ΚΟ αποδεχθει το ΝοΧο ειναι για σφαλιαρες !! και μην πουν δεν καταλαβα.... εκτος εαν η Πρασινη Σεχτα εχει προσχεδιασει το Εγκλημα.

    Ολα παιζουν !! στη ΝΔ το νου τους σε 2 πραγματα.

    1. Να παρουν την Επισημη Αξιολογηση του ΖΑΠΠΕΙΟΥ ΙΙ απο Τρόϊκα!!
    ( ευχομαι να το εχουν απορριψει με Επιχειρηματα !!!!! ) αχχαχαχααα
    2. ΟΧΙ στο ΝοΧο.. και να Εγκαλεσουν τους Συναδελφους του ΠΑΣΟΚ σήμερα!!!!
    ( στα ΜΜΕ να δωσουν μαχη και να ξεμπροστιασουν τους Συναδελφους της Χοντρικης !!! τερμα οι κοσμιοτητες και τα sic σχολια ! )

    Η Χοντρικη τελειωσε... η Πολιτικη Πιστωση Τελειωσε. Ο καθε κατεργαρης στον παγκο του και οπως συνηθιζω να λεω " μπαμ και κατω" χωρις πολλες κουβεντες και πολιτικες λοβιτουρες !! Δεν χωρανε καθωσπρεπισμοι οταν θελουν να υποκλεψουν με ΝουΧου τις ψηφους εντος και εκτος Βουλης !!!

    Πουλανε Συναινεση σε Χοντρικη... τη φορτωτικη ποιος?? το ΓΑΠ-ΝΧ

    ΠΠ αντιΝουΧου

  15. stefanos avatar
    stefanos 31/05/2011 12:03:47

    Η κυβέρνηση δεν είναι ανίκανη, είναι προδοτική. Καμιά συναίνεση σε δοσίλογους και Εφιάλτες. Αφήστε τους κωλοτούμπες να συναινούν. Ο Σαμαράς πρέπει να θέσει το δίλημμα :Επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου χωρις τους επαίσχυντους όρους για απώλεια εθνικής κυριαρχίας ή Εκλογές. Τέρμα η ανοχή, οτιδηποτε από εδω και πέρα θα είναι συνενοχή.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/05/2011 12:10:03

    Τελικά η ALFA Bank δεν το "έπνιξε το κουνέλι", όπως φοβήθηκα (λίγο) χθές. Θα κάνει αύξηση κεφαλαίου και ομολογιακό δάνειο, τελικά.

  17. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 31/05/2011 12:19:09

    Φωνή Λαού

    Ο λαός κατέβηκε στο δρόμο. Γέμισε τις πλατείες. Ειρηνικά, πολιτισμένα, ανθρώπινα. Το ξημέρωμα κάθε επόμενης ημέρας βρίσκει την πλατεία συγυρισμένη και καθαρή.

    Κάθε μέρα οι φωνές πολλαπλασιάζονται, οι χορδές πάλλονται, οι άνθρωποι εκφράζονται, συμμετέχουν, παίρνουν θέση, διαλέγονται, ψηφίζουν, σέβονται.

    Το σύστημα τους κοιτάει αμήχανο. Δεν του αρέσει και πίσω από συγκαταβατικές θέσεις προστατεύεται.

    -Ετερόκλητοι όλοι αυτοί είναι: διατείνεται.

    Ετερόκλητοι σημαίνει έξω από κόμματα, από καλουπώματα, από σημαίες και σχήματα. Ελπίζουν το κίνημα όπως το λένε να κατασιγάσει, να τους αφήσει να ξαναβυθιστούν στη λήθη τους.

    Το απλό πάντα καθήλωνε! Δεν είναι κίνημα, αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι ετερόκλητοι, δεν είναι μωσαϊκό όπως χυδαία κάποιοι τους χαρακτηρίσανε.

    Είναι ο λαός. Ο λαός! Ο λαός που σύμφωνα με το σύνταγμα όλες οι εξουσίες απ' αυτόν εκπηγάζουνε.

    Ο λαός κινητοποιήθηκε. Ο λαός κινητοποιήθηκε γιατί αυτές του οι εξουσίες, οι δυνάμεις του, διακυβεύονται. Πάντα ο λαός αφυπνίζεται όταν οι κάθε εποχής δικτάτορες τις δυνάμεις του αυτές πάντα ύπουλα ζητούν να σφετερίζονται.

    Ο δικτάτορας είναι εδώ. Τη βούληση του λαού δε σέβεται. Ξεδιάντροπα την εκλεγμένη κυβέρνηση του λαού υποδούλωσε. Υποχείριό του την έκανε. Ο λαός αντέδρασε. Οι λαοί τις Ευρώπης μετά απ' αυτούς της Αραβίας ξεσηκώνονται.

    Οι εκλεγμένες κυβερνήσεις των λαών είχαν πάντα τα χάλια τους γιατί τους μοιάζανε. Ήτανε πάντα και λίγο υπόδουλες γιατί και πάλι τους μοιάζανε. Ήτανε όμως δικές τους βγαλμένες απ' τα μέσα τους κι αν πάντα οι λαοί τις σιχτιρίζανε μέσα απ' αυτές καθρεφτιζόντουσαν.

    Ο μπότα του ξένου δικτάτορα το λαό μας τον πλάκωσε και στους δρόμους ξεχύθηκε. Τα κόμματα τελειώσανε, πέρασαν οι χρόνοι που χαμε την πολυτέλεια ο λαός να κομματίζεται.

    Η κρατική εξουσία, που απ' τον λαό εκπηγάζει, καταργήθηκε.

    Ο λαός στον παλμό της ελευθερίας του συντονίστηκε .

  18. jkr avatar
    jkr 31/05/2011 12:23:07

    Μετά τις σημερινές πορείες και διαδηλώσεις το Σύστημα -κάτι που φαίνεται ήδη- ανακρούει πρύμναν για ένα διάστημα, θα παράσχει το νέο δάνειο, θα πάψει να μιλά για στάση πληρωμών, θα δώσει επιμήκυνση σε ομόλογα, ώστε να περάσει με μεγαλύτερη ευχέρεια το κρίσιμο για αυτούς Μεσοπρόθεσμο, όπου ξεπουλιέται η δημόσια περιουσία (ορισμένα άρθρα που αναφέρονται σε λιμάνια, νερά και άλλες δημόσιες υποδομές θα ψηφισθούν από πάνω από 180 βουλευτές).

  19. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 31/05/2011 13:27:24

    Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μερικοί εδώ μέσα ξεχνούν την δήλωση Σαμαρά, μετά την συνάντηση υπό τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, ότι ζητάει συνολική επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου 1 και δεν συζητάει καθόλου το μνημόνιο 2,εκτός από τα συγκεκριμένα, γνωστά σημεία που συμφωνεί,επειδή το βρίσκει αναποτελεσματικό - καταστρεπτικό για την οικονομία της χώρας και εξοντωτικό - αφανιστικό για τους Έλληνες πολίτες. Επιλεκτική μνήμη μερικών,ή ξαναματαέπιασαν δουλειά τα χαλκεία της Ιπποκράτους, από κοινού με τους γνωστούς πεμπτοφαλαγγίτες?

  20. ifer avatar
    ifer 31/05/2011 14:13:54

    Με το συμπάθειο, αλλά αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι το εξής:

    Ο Αντώνης Σαμαράς θα έπρεπε (και θα ήθελε) να πει:
    1. Το Ζάππειο-2 έχει μια εσωτερική λογική και συνοχή, δεν μπορεί να τεμαχιστεί και να εφαρμοστεί a la carte.
    2. Για να εφαρμοστεί στο σύνολό του το Ζάππειο-2, χρειάζεται να γίνει συνολική επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, στην οποία θα πρέπει να περιληφθούν προς αναθεώρηση και οι όροι που θίγουν την εθνική μας κυριαρχία.
    3. Η παρούσα κυβέρνηση, όχι μόνο υπέγραψε αυτό το Μνημόνιο το οποίο προβλέπει μια πολιτική που βούλιαξε την ελληνική οικονομία, αλλά ούτε και αυτή την πολιτική μπόρεσε να εφαρμόσει σωστά. Μιλάμε για μια κυβέρνηση ταυτοχρόνως επικίνδυνη και ανίκανη. Επομένως αυτή η κυβέρνηση ούτε θέλει, ούτε μπορεί να εφαρμόσει το Ζάππειο-2, πόσο μάλλον να επαναδιαπραγματευθεί το μνημόνιο που η ίδια υπέγραψε.

    Αλλά αναπότρεπτη λογική συνέπεια των παραπάνω, είναι ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, ώστε να δοθεί από το λαό στη ΝΔ η εντολή της επαναδιαπραγμάτευσης και της νέας πολιτικής. Φαίνεται πως αυτό ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να το κάνει ο Αντώνης, (και) επειδή φοβάται μήπως του χρεώσουν το κόστος μιας τέτοιας επιλογής. Άρα είναι αναγκασμένος να λέει μισόλογα και να ακροβατεί επικίνδυνα στο σχοινί της συναίνεσης, κινδυνεύοντας να ξεπεραστεί από τις εξελίξεις. Με αυτή τη λογική η παγίδα που του έστησε το ΠΑΣΟΚ δουλεύει μια χαρά.

    Αλλά οι ηγέτες, εκτός από σωστές αναλύσεις, πρέπει να έχουν και την τόλμη την κατάλληλη στιγμή να κάνουν τις σωστές κινήσεις

    • factorx avatar
      factorx @ ifer 31/05/2011 14:24:28

      Μα αυτό που λες είπε, μην τρελλαθούμε τελείως. Δάβασε σε παρακαλώ το "Συναίνεση μόνο για Επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου", http://www.antinews.gr/2011/05/30/103548/

  21. ifer avatar
    ifer 31/05/2011 14:38:20

    Το έχω διαβάσει καλά. Δεν λέω πως αυτά που λέει είναι λάθος, λέω πως είναι ανεπαρκή για τη σημερινή συγκυρία, με ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
    Ο Σαμαράς σ'αυτό το κείμενο μιλάει ως αντιπολίτευση μόνο, όχι ως αυτός που διεκδικεί να ηγηθεί της προσπάθειας τώρα. Δεν ζητάει εκλογές.
    Αυτό νομίζω είναι καθοριστικό γιατί τον εγκλωβίζει στην συζήτηση πού να δώσει συναίνεση και πού όχι - πράγμα που δίνει τροφή σε όλους τους παπαγάλους να βλέπουν σημάδια υποχώρησης.
    Δηλαδή πότε θα ζητήσει τη λαϊκή εντολή στο ... τέλος της τετραετίας που δεν ξέρω πια τι θα έχει απομείνει; Ή περιμένει από το ΠΑΣΟΚ να φύγει οικειοθελώς;

    • factorx avatar
      factorx @ ifer 31/05/2011 15:47:11

      Αν ο Σαμαράς ζητούσε εκλογές στο συμβούλιο θα έβγαιναν και θα έλεγαν οτι 'δεν θελει τη συναίνεση, δυναμιτίζει το κλίμα" κλπ κλπ.

      Τώρα έχει στριμώξει αυτός τον ΓΑΠ στην γωνία.

      Και σαν τι θες να μιλά ο Σαμαράς αν οχι "ως αντιπολίτευση". Σαν ...κυβέρνηση;

      • ifer avatar
        ifer @ factorx 31/05/2011 15:57:13

        Αυτό ακριβώς λέω. Ότι διστάζει να ζητήσει εκλογές γιατί φοβάται μήπως του χρεώσουν το κόστος μιας τέτοιας επιλογής. Αν ζητούσε, δεν θα μιλούσε πια "μόνο" ως αντιπολίτευση αλλά ως διεκδικητής της εξουσίας - δεν είναι το ίδιο.
        Μακάρι να έχεις δίκιο - δεν θέλω να αντιδικήσω. Απλώς φοβάμαι πως το κόστος τελικά μπορεί να είναι μεγαλύτερο μεταξύ αυτών που είναι τώρα στο δρόμο, οι οποίοι είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοί που "δεν εχουν κόμμα να ψηφίσουν" και λογικά απευθύνεται κυρίως σ'αυτούς.

  22. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 31/05/2011 14:38:37

    Σωστός φίλε Κώστα.
    Μόνο που το έργο του κυρίου Σαμαρά πλέον είναι ...παιχνιδάκι.
    Δεν έχει πλέον παρά να απαντά στα ΜΜΕ και στον κάθε Ρεν με μια απλή ερώτηση:

    Με ποιον να συναινέσω;
    Με τον κύριο Καρατζαφέρη που προτείνει την έξοδο της χώρας από την τελωνειακή ένωση αλλά όχι την νομισματική;
    Με το ΠΑΣΟΚ ; Ας καταθέσει προτάσεις για να πω αν συναινώ ή όχι;
    Την Δευτέρα ανέβαινε ο ΦΠΑ την Τρίτη κατεβαίνει ο ΦΠΑ.


    ΥΓ

    ρόδατου λούνα πάρκ είναι που ανεβοκατεβαίνει είναι...

  23. jkr avatar
    jkr 31/05/2011 15:01:09

    “Όμως για να εκφραστεί η θέση μας σε όλα αυτά, πρέπει να τα φέρετε στη Βουλή χωριστά. Να ψηφίσουμε κατ’ άρθρο. Γιατί κατ’ άρθρο θα ψηφίσουμε αυτά που συμφωνούμε, έτσι κι αλλιώς. Στο σύνολό του δεν μπορούμε να ψηφίσουμε το Μεσοπρόθεσμο, αν δεν συμπεριλαμβάνει μέτρα Επανεκκίνησης, ιδιαίτερα στο φορολογικό.”
    Να ρωτήσω…θα ψηφισθεί διάταξη για τις αποκρατικοποιήσεις (sic, ξεπούλημα) υπό τις παρούσες συνθήκες;;; Αυτό είναι το ΜΕΙΖΟΝ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ
    Συγγνώμη που επιμένω, θέλω απάντηση πριν την ψηφοφορία.

  24. factorx avatar
    factorx 31/05/2011 15:47:56

    Για όσους δεν μπορούν να δουν, ή δεν θέλουν να δουν τα αποτελέσματα της τακτικής Σαμαρά:

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: «Εικόνα “αγανακτισμένων”, όπου όλοι βάλλουν εναντίον όλων, μεταδίδει το κυβερνητικό στρατόπεδο, ενώ βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σημείο της η διαπραγμάτευση με την τρόικα για τη συνέχιση της βοήθειας προς τη χώρα. Χθες, θύελλα εσωκομματικών αντιδράσεων προκάλεσε η θέση του υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα οι βουλευτές να έχουν μόνον δυο συνεχείς θητείες. Η κ. Άννα Διαμαντοπούλου έστρεψε τα πυρά της κατά της κ. Μαρίας Δαμανάκη, η κριτική κατά του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου συνεχίζεται, ενώ τη δυσφορία του Μεγάρου Μαξίμου προκάλεσαν οι αναφορές του κ. Πάγκαλου για τους συγκεντρωμένους στο Σύνταγμα».

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: «Σοβαρές δυσκολίες στην επίτευξη συναίνεσης και στο εσωτερικό της κυβέρνησης –μετά το φιάσκο της περασμένης Παρασκευής με τους πολιτικούς αρχηγούς- πρόκειται να συναντήσει ο πρωθυπουργός στην προσπάθειά του να περάσει το Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο και να εφαρμόσει ειλημμένες πολιτικές αποφάσεις. Στο ξεκίνημα μιας υποβόσκουσας κρίσης στη σχέση Παπανδρέου-κορυφαίων, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής αναγκάστηκε χθες να κλείσει δημοσίως το ζήτημα της συμμετοχής τεχνοκρατών στην κυβέρνηση στον επικείμενο ανασχηματισμό, παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή τεχνοκρατών ως υπουργών ήταν ο αρχικός σχεδιασμός του πρωθυπουργού».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.