#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/03/2011 16:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην ίδια πόζα θεατές



Για μια ακόμη φορά η ίδια πόζα. Μέρκελ-Παπανδρέου-Σαρκοζί στο πλάνο και οι φτωχοί συγγενείς στο βάθος κήπος.

Η ίδια χαρακτηριστική κίνηση των χεριών, το βλέμμα απλανές και το στόμα κλειστό.

Ειδήσεις για τους έχοντες προβλήματα ακοής.

Ο Σαρκοζί σπικάρει ο Γιώργος μεταφράζει και η Μέρκελ ακούει.

Ρε τιν΄τούτο.

GS

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 11/03/2011 16:25:20

    "Καλέ κυρία Μέρκελ, δώστε κάτι να φάμε, πεινάνε τα παιδάκια μου... Έχω κάνει και γω στα ξένα μπογιατζής, βενζινάς, οικοδόμος, έχω καθαρίσει τη μισή Στοκχόλμη, έχω καθαρίσει και το ΣΕΦ, τώρα θα καθαρίσω και την Ελλάδα να σας τη δώσω έτοιμη χωρίς τους αχάριστους Ελληναράδες που δεν καταλαβαίνουν πόσο μεγάλο κεφάλαιο είμαι για τη χώρα τους..."

  2. Rote Phane avatar
    Rote Phane 11/03/2011 17:14:56

    Ειναι αξιοσημειωτον οτι βρισκεται παντα στο προσκηνιο μεταξυ των 5 ηγετων τηε Ε.Ε, ενω οι αλλοι αρχηγοι κρατων απουσιαζουν.
    Γιατι αραγε;
    Τι ρολο παιζει;
    Ποιους εκπροσωπει; Παντως οχι την Ελλαδα.
    Ειναι ο ανθρωπος-εκπροσωπος της υπεραντλαντικης χωρας;

  3. kiki avatar
    kiki 11/03/2011 18:08:51

    Θλιβερος αμοιρος αβουλος .

  4. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 11/03/2011 18:15:51

    Γιατί το ταγιεράκι της Άγκελας, έχει μια παραπανίσια τσέπη;

  5. popolaros avatar
    popolaros 11/03/2011 19:27:53

    ωχ..άρχισαν και οι εχθροπραξίες.
    h**p://armyalert.blogspot.com/2011/03/blog-post_352.html

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/03/2011 20:18:29

    Γιατι δε γελαει κανεις?????
    το SAW VI μου θυμιζουν !!!!.......

    ΠΠ

  7. προδικος avatar
    προδικος 11/03/2011 20:19:58

    καταντια.....

  8. loretta avatar
    loretta 11/03/2011 20:40:40

    ωραια φωτο η γερμανικη κομπροχια ο γαλλος παπουτσωμενος γατος και αμερικανοελληνας Xατζιαβατης...!!

  9. βαγόνι avatar
    βαγόνι 11/03/2011 21:00:07

    Κ'ατω τα χέρια απο τις ΔΕΚΟ...εκεί θα δοθεί η μητέρα των μαχών!

  10. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 11/03/2011 22:49:27

    "Τόσα και τόσα σου δίνουμε τι τα κάνεις?" φαίνεται να λέει ο Σαρκοζί.
    Και ο ΓΑΠ απαντάει: " Ούτε που ξέρω πως φεύγουν μέσα από τα χέρια μου!" Η Μέρκελ σκέφτεται: " βρε που μπλέξαμε!" και ο Μπαρόζο παραπίσω ψάχνει μήπως του χει πέσει και τίποτα ψιλό.

  11. fwteinh avatar
    fwteinh 11/03/2011 23:51:52

    σωστή παρατήρηση. αντί να κρύβεται μετά από τόση ξεφτίλα, βγαίνει και φωτογραφίες να έχουμε να τον θυμόμαστε. Η προσωποποίηση του εθνικού εξευτελισμού μας.

  12. fwteinh avatar
    fwteinh 11/03/2011 23:54:30

    για να βαζει την τοκογλυφικη διαφορα του επιτοκιου με την οποια δανειζει τον γιωργακη

  13. kiki avatar
    kiki 12/03/2011 09:52:53

    Ο Μπαροζο αλλο λαμογιο διαχρονικο.τον ξαποστειλαν τον προθυμο οι Πορτογαλλοι τον φορτωθηκαμε εμεις ολοι την μαριονετα των Αμερικανων.

  14. Saligkaras Kηφ. avatar
    Saligkaras Kηφ. 12/03/2011 17:52:58

    Η ίδια φωτο καθε φορά, με την χαρακτηριστική κίνηση των χεριών, βλέμμα συντονισμένο με φακό (ιδε καλύτερα) και το στόμα ναι κλειστό.

    Η Μέρκελ φαίνεται να του είπε πριν στα γερμανικά "λεφτά δεν υπάρχουν" και επειδή καταφανώς δεν το κατάλαβε (ιδέ χέρια) του το εξηγεί τώρα και ο κοντός στα γαλλικά.