#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/12/2012 20:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην "Καθημερινή" διαβάζουν το Antinews, αλλά το ...κρύβουν

Χθες το antinews δημοσίευσε όλα τα ονόματα των νέων διοικητών των ΔΕΚΟ στο πλαίσιο του επικείμενου ανασχηματισμού τους. Ιδού το ρεπορτάζ:  Ανασχηματισμός στις ΔΕΚΟ (όλα τα ονόματα των νέων διοικητών)

Και σήμερα με έκπληξή μας διαβάσαμε μια πανομοιότυπη αναδημοσίευση (copy paste το λένε στο διαδίκτυο) στην εφημερίδα "Καθημερινή".

Ουδέν πρόβλημα εκ μέρους  μας. Οι πληροφορίες είναι για να διακινούνται. Όμως, βρε συνάδελφοι σας, τι  πείραζε η αναφορά αυτού που έβγαλε το θέμα πρώτος. Δεν σέβεστε τον κόπο του; Ή μήπως κάποιοι ανησυχούν και δεν θέλουν να αναφέρουν και το όνομά του;



Ανάλογη πρακτική και στο ΕΘΝΟΣ, αλλά μικρότητας εμβέλειας οπότε ας το πάρει το ποτάμι.

Επισημαίνουμε: Πάντοτε αναφερόμαστε στις πηγές των εφημερίδων και βάζουμε όλα τα λινκ. Απλά γιατί πέρα από λόγους δεοντολογία και σεβασμού του κόπου των συναδέλφων δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό.



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αριστος2 avatar
    αριστος2 07/12/2012 21:34:03

    Φτού!..Γίναμε όργανο του μονοπύθμενου...Τελικά το "καθεστώς" είναι παντού!...

  2. αργατεία avatar
    αργατεία 08/12/2012 00:15:18

    το ζήτημα δεν είναι αν ανέφεραν πηγές κλπ , το ζήτημα είναι ότι ενώ κάποιοι ευαγγελίζονται την "νεα μεταπολίτευση" και άλλα τέτοια συγκινητικά και ωραία, ουσιαστικά έχουμε μια από τα ίδια....να ξέρουμε όμως ότι οι μεταμορφισμοί οδηγούν σε τερατογενέσεις (αυτό συνέβη με σημιτη-παπανδρέου στο πασοκ, για να δούμε και στην νδ...)

  3. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 08/12/2012 08:07:55

    Ο Παπαχελάς έχει το πρόβλημα μάλλον για τα δημοσιεύματα κριτικής προς αυτόν. Ο Μπόμπολας δεν γουστάρει το Σαμαρά και όσους τον υποστηρίζουν.

  4. Κρης avatar
    Κρης 08/12/2012 08:51:08

    Ελληνιστί κοπυπαστάδα , όπως εχει καθιερωθεί ο όρος στο net

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 08/12/2012 09:52:57

    Ετσι ειναι !Προσωπικα δεν το περιμενα απο τους καθ'ολα αξιους δημοσιογραφους κκ Τριανταφυλλου & Τερζη οι οποιοι ειναι και διαπιστευμενοι καλυψης των ειδησεων για ΝΔ -Κυβερνηση.Ειναι επιτυχια του antinews και μελανο σημειο της δημοσιογραφιας των 2 της ''Κ''.Κριμα !

    • Citizen D avatar
      Citizen D @ Ραβινος 08/12/2012 23:20:23

      Εχω να κάνω τις εξης παρατηρήσεις :
      1. Από πού και πώς προκύπτει το "καθ΄'ολα άξιοι" ;
      2. Είναι διαπιστευμένοι σε ΝΔ / Κυβέρνηση αλλά το μόνο που
      αναφέρουν είναι "υπάρχει πρόβλημα", "υπάρχει
      προβληματισμός", "υπάρχουν πολλοί διαφωνούντες" χωρίς
      όμως να αναφέρουν τίποτε συγκεκριμένο
      3. Οι συνηθισμένες εκφράσεις της Ελλης Τ είναι "Ναι - βεβαίως -
      ασφαλώς" στους προϊσταμένους της και τους παρουσιαστές.
      4. Συναδελφική αλληλεγγύη ; Φοβάται ότι θα "την κάνει ντα" η
      Ακριβοπούλου εάν αναφέρει τη λέξη ANTINEWS
      3. Δεοντολογία

  6. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 08/12/2012 12:34:54

    Να προσεχουμε τι γραφουμε κι οι απλοι φιλοι του σαιτ, μην τους δινουμε κι ετοιμο ρεπορταζ (καποιες φορες)..