#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/08/2012 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην Ελλάδα δεν πρέπει να επικρατήσει ο Νόμος της Ζούγκλας!



Την ίδια στιγμή που βρίσκεται σε εξέλιξη η επιχείρηση Ξένιος Ζευς για να αλλάξει η εικόνα της Αθήνας, κάποιοι αυτόκλητοι τιμωροί, α λα… Τσαρλς Μπρόνσον αποφάσισαν να βάλουν μπροστά την επιχείρηση «Νόμος της Ζούγκλας».

Ομάδα αγνώστων πήραν τα μηχανάκια τους και τα μαχαίρια τους και αφού επιτέθηκαν πρώτα σε ένα Ρουμάνο κι ένα Μαροκινό, τελικά κατάφεραν να σκοτώσουν ένα νεαρό Ιρακινό στο κέντρο της Αθήνας. Ο Ιρακινός ξεψύχησε και όλοι θεωρούν δεδομένο ότι πρόκειται για περιστατικό ρατσιστικής επίθεσης.

Είχαμε πριν μερικές ημέρες γράψει ότι ο φασισμός έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Είχαμε επισημάνει ότι το κλίμα που δημιουργείται δεν είναι καθόλου καλό, ανησυχητικό θα λέγαμε. Είχαμε προειδοποιήσει ότι η Ελλάδα μπαίνει σε πολύ επικίνδυνα κανάλια διότι από τη μια η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση και από την άλλη η ανεξέλεγκτη φτώχεια, δημιουργούν ένα πολύ επικίνδυνο μείγμα.

Καθημερινά αλλοδαποί και Έλληνες δολοφονούνται, η εγκληματικότητα έχει χτυπήσει κόκκινο. Λίγες ημέρες πριν η κοινωνία συγκλονίστηκε από το περιστατικό με τον Πακιστανό στην Πάρο και το 15χρονο κοριτσάκι που χατοπαλεύει.

Και λίγα 24ωρα πριν ένας αθώος πολίτης πέφτει νεκρός από τα όπλα αγνώστων, πάλι στην Πάρο. Το κλίμα είναι εξαιρετικά φορτισμένο, ειδικά τώρα που οι προσπάθειες της κυβέρνησης δείχνουν να έχουν κάποιο αποτέλεσμα.

Αυτή την ώρα λοιπόν, που η επίσημη πολιτεία αποφάσισε επιτέλους να εφαρμόσει το νόμο κάποιοι αποφάσισαν να πάρουν το νόμο στα χέρια τους, να υποκαταστήσουν την Αστυνομία και να διώξουν τους μετανάστες. Πλέον έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο αυτοί οι γνωστοί άγνωστοι. Μπορούν να βάψουν τα χέρια τους με αίμα χωρίς να ντρέπονται αλλά και χωρίς να σκέφτονται ότι αφαιρούν ανθρώπινες ζωές.

Προφανώς η μάνα του Ιρακινού που τον κλαίει τώρα είναι διαφορετική από τις μάνες όλου του κόσμου. Προφανώς και κάποιοι θα πουν «τι ήθελε ο Ιρακινός στην Ελλάδα, καλά να πάθει». Αν φτάσουμε στο σημείο να χάσουμε την ανθρωπιά μας, τότε ας αφήσουμε τους εκδικητές να καθαρίσουν την Αθήνα. Ας τους δώσουμε και όπλα για να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους, ας επικρατήσει ο νόμος της ζούγκλας

Όμως, αν το μεταναστευτικό πρόβλημα, ο Άγιος Παντελεήμονας, η Πάτρα, η Ηγουμενίτσα είναι το άλλοθι για να γίνουμε κοινωνία φοβική, φασιστική, δολοφονική τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Αν πάμε σε λογικές αντεκδίκησης, που σημαίνει νεκροί εκατέρωθεν τότε πολύ σύντομα θα θερίσουμε θύελλες. Αν δεν το θέλουμε αυτό ας βοηθήσουμε όλοι να σταματήσουν τα φαινόμενα αυτά που μας γυρίζουν δεκαετίες πίσω.

Ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Νικόλαος Δένδιας δήλωσε σήμερα σχετικά με τον θανάσιμο τραυματισμό υπηκόου Ιράκ από αγνώστους, οι οποίοι είχαν επιτεθεί προηγουμένως και σε άλλους αλλοδαπούς:

«Εκφράζω την βαθύτατη θλίψη μου στους οικείους του υπηκόου Ιράκ, ο οποίος τραυματίσθηκε θανάσιμα από αγνώστους. Δηλώνω προς κάθε κατεύθυνση ότι η Πολιτεία θα είναι αμείλικτη προς όλους τους δράστες εγκληματικών ενεργειών, οποιαδήποτε υποτιθέμενη πρόφαση κι αν βρίσκουν. Ζήτησα ήδη από την Ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας την επιτάχυνση των ενεργειών για την ανακάλυψη των δραστών της δολοφονικής επίθεσης, προκειμένου να οδηγηθούν το συντομότερο δυνατόν ενώπιον της Δικαιοσύνης».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Grande_Babylon avatar
    Grande_Babylon 12/08/2012 16:21:44

    Πολύ σωστά!

  2. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 12/08/2012 16:28:21

    Ένας απλός υπήκοος αυτής της χώρας, ο μέσος οικοδόμος, περιπτεράς, ο οποιοσδήποτε σοβαρά εργαζόμενος επαγγελματίας ή υπάλληλος, τι θα έκανε.

    Αφού έπιανε αυτούς που έκαναν αυτήν την επίθεση, θα έβγαζε στα ΜΜΕ τις φάτσες, τα ονόματα και το που ανήκουν πολιτικά (αν ανήκουν) και μετά θα έκανε δηλώσεις.

    • kinezos avatar
      kinezos @ Παρατηρητής 12/08/2012 16:44:25

      εχουν χεστει επανω τους ρε φιλε και προσπαθουν να αποτρεψουν κακην κακως εξαρση αυτοδικιων. ο δενδιας, οπως κι καθε ακραια νεοφιλελευθερος ελιτιστης ειναι ανθελληνας. αυτο ειναι δεδομενο. και φαινεται απο τα πεπραγμενα και τις αντιδρασεις τους. που ηταν ολοι αυτοι με τις βαρυγδουπες δηλωσεις οταν υποφερουνοι ελληνες? οταν ληστευονται και δολοφονουνται? γιατι δεν βγηκε ποτε κανενας να κανει μια τετοια απειλητικη και βαρυγδουπη δηλωση? απλα ολα τα περιστατικα εναντιον ελληνων αντιμετωπιζοταν ως θεματα ρουτινας του αστυνομικου δελτιου.

      το γεγονος της επιθεσης ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. τελεία. Αλλα ομως ως ενα ακομα θεμα ρουτινας της ελληνικης αστυνομιας επρεπε να αντιμετωπιστει.

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ kinezos 12/08/2012 16:55:21

        "Αυτοδικία" αδερφέ είναι όταν θολωμένος απ το κακό που έπαθες, αποφασίζεις να "δικάσεις" εσύ αυτόν που στο 'κανε, και να τον τιμωρήσεις εσύ μόνος σου, μη περιμένοντας τη συντεταγμένη Δικαιοσύνη να αποφανθεί.

        Ετούτο δώ δεν είναι αυτοδικία. Λέγεται "ανθρωποκτονία με πρόθεση και σε ήρεμη ψυχική κατάσταση", και σε μια κοινωνία ΑΝΘΡΩΠΩΝ τιμωρείται με την εσχάτη των προβλεπόμενων ποινών αυτής της κοινωνίας.

        Μη μπερδεύεσαι, και μην προσπαθείς να μας μπερδέψεις.

      • liapis avatar
        liapis @ kinezos 12/08/2012 23:15:12

        Mas kaliptis olous !!! tous ellines ennow!

  3. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 12/08/2012 16:56:06

    Ο νόμος της Ζούγκλας ήρθε εδώ και τρία χρόνια!
    Τώρα βλέπουμε και τον αντίκτυπό του παντού δυστυχώς.

  4. ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ avatar
    ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ 12/08/2012 17:02:06

    ΑΡΘΟΓΡΑΦΕ ΔΕΣ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.......ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ"......

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ"......ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ "ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ".....ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΓΙΑ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ......ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΑ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ......

    ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ,ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΜΟΙΡΑΙΩΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.....ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ.......

  5. helios avatar
    helios 12/08/2012 17:02:52

    Δεν θέλω να φανώ άδικος και μίζερος αφού η επιχείρηση Ξένιος Ζευς αποτελεί σίγουρα μια αρχή .
    Ο συγκεκριμένος υπουργός φαίνεται να κατανοεί την έκταση του προβλήματος, αφού μιλά για εισβολή και (άκουσον άκουσον) για κίνδυνο της εθνικής υπόστασης της χώρας μας, φαίνεται ότι η κατάσταση πρέπει να είναι πλέον πολύ δραματική.
    Όταν όμως η αστυνομία συλλαμβάνει π.χ. πέντε χιλιάδες αλλοδαπούς και απελευθερώνει σχεδόν πάνω από το 90% από αυτούς, τότε είναι ξεκάθαρο που πάει το πράγμα.
    Και αυτό το ξεκάθαρο εγώ δεν μπορώ να το αποδεχθώ.
    Δεν μπορώ να αποδεχθώ να παραδώσω την πατρίδα μου σε Πακιστανούς και Αλβανούς και σε ό,τι άλλο έχει εισβάλει παράνομα στην πατρίδα μου και νομιμοποιήθηκε με το έτσι θέλω και παρανόμως από το άθλιο καθεστώς ΠΑ.ΣΟ.Κ. - Ν.Δ. Α.Ε. (με τη συμβολή της αριστεράς), ένα άθλιο καθεστώς που ακόμη και σήμερα δεν κάνει απολύτως τίποτα προς την ανάκληση των αδειών παραμονής τους.
    Πρόσφατα βρέθηκα σε κεντρικό δρόμο του Περιστερίου και ήμουν ο μόνος έλληνας που περπατούσε. Επίσης εντύπωση μου έκαναν τα πολλά καταστήματα αλλοδαπών. Οι πόλεις μας χάνουν το ελληνικό χρώμα. Φαίνεται ότι το μέτρο Παυλόπουλου, προκειμένου να ανοίξει αλλοδαπός ένα μαγαζί έπρεπε να καταβάλει ένα συγκεκριμένο ποσόν (αν θυμάμαι καλά γύρω στις 60.000 ευρώ) δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

  6. jk avatar
    jk 12/08/2012 17:06:35

    Υπάρχει και το χθεσινοβραδινό περιστατικό στη Λυκόβρυση, όπου τα χρυσαύγουλα δεν επιτέθηκαν μόνο σε μετανάστες! Τι αναφέρει το ρεπoρτάζ του news247; "Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα μέλη της ακροδεξιάς παράταξης δεν δίστασαν να επιτεθούν στα σπίτια κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι εδώ και αρκετά χρόνια νοικιάζουν διαμερίσματα σε αλλοδαπούς που εργάζονται νόμιμα στην Ελλάδα."
    Πλέον δε στρέφονται μόνο εναντίον μεταναστών αλλά και γενικά ενάντια σε όποιον έχει επαφές μαζί τους ή γενικά σε όποιον δε τους αρέσει! Και μρ τη μισή αστυνομία να ψηφίζει Χρυσά Αυγά είμαι πολύ απαισιόδοξος ότι υπάρχει περίπτωση να πληρώσει έστω κι ένας από αυτούς για την εγκληματική τους δράση!

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ jk 12/08/2012 23:48:59

      ''Πείτε στο κόσμο ένα μεγάλο ψέμα.Είναι ευκολότερο να το πιστέψει απο το να πείτε πολλά μικρά ψέμματα'' Γκαίμπελς!!

  7. jk avatar
    jk 12/08/2012 17:10:51

    Θεωρίες συνωμοσίας μπορώ να εκφράσω κι εγώ κι ο καθένας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να ερμηνεύσεις ένα φαινόμενο είναι να το ρίξεις στη συνωμοσία και στη μεταφυσική. Το επίσημο ελληνικό κράτος ξεκίνησε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το φαινόμενο. Rangers και σερίφηδες δεν έχουν θέση σε μια πολιτεία. Δηλαδή τι νομίζουν ότι θα καταφέρουν όλοι αυτοί οι άμυαλοι με τις επιθέσεις σε μετανάστες; Το πολύ-πολύ να τους οδηγήσουν να κυκλοφορούν κι εκείνοι οπλισμένοι και να καταντήσουμε Σεράγεβο την περίοδο του εμφυλίου στη Γιουγκοσλαβία! Αυτό θέλετε;

    • ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ avatar
      ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ @ jk 12/08/2012 19:50:04

      ΠΟΙΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ?......ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ?........ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η FRONTEX ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ......

      ΑΝ ΕΣΥ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ......

      ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΣΕΡΙΦΗΔΕΣ?......ΑΠΛΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΟΠΩΣ Ο "ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ" ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.....ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΡΑΓΕΒΟ.......

      ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ , ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ......ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ......ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ......

      ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.......ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ......

      ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ......ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ....

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ jk 12/08/2012 23:47:10

      Τι ακριβώς έκανε το ελληνικό κράτος;
      Σε ποια περιοχή ζεις και πιστεύεις οτι αρχισε να αντιμετωπίζεται το φαινόμενο;
      Και πού ήταν το κρατος μέχρι τώρα;Γιατί Σεράγιεβο ήδη γίναμε

  8. helios avatar
    helios 12/08/2012 17:18:52

    +1000000000

  9. Σάκης avatar
    Σάκης 12/08/2012 17:19:03

    Ειναι εξώφθαλμο και απορω πως δεν το καταλαβε ο αρθογραφος οτι η επιθεση ΔΕΝ εγινε απο χρυσαυγιτες αλλα απο ....παρακρατικους κατ εντολην.Ο πολεμος που καποιοι επιμελως προετοιμαζαν αγαπητοι μου ηρθε.Καλωσηρθατε στην κολαση Ελληνες και μεταναστες!!!Τωρα να σας δω στα δύσκολα...

  10. kinezos avatar
    kinezos 12/08/2012 17:20:38

    ωπα ρε μεγαλε. με καταλαβες. σε εψαχνα καιρο να σε πετυχω για να σε μπερδεψω. διαβαζε λιγο πριν κατακρινεις. ειπα "το γεγονος ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. τελεία". οταν ειπα για αυτοδικιες δε μιλουσα για επαναληψη παρομοιων περιστατικων που προφανως ειναι ανθρωποκτονιες απο προθεση και πρεπει να τιμωρουνται ως αρμοζει. μιλουσα για αυτοδικιες (ντου και μπερντακια κυριως) εναντιον λαθρων βασει υποψιων παρανομιας (κλοπων, ληστειων, κλπ).

    Αλλα το αλλο, οτι "επρεπε να αντιμετωπιστει ως αλλο ενα θεμα του αστυνομικου δελτιου απο την επισημη κυβερνηση" δεν το σχολιασες. απο που κι ως που για ενα θεμα ρουτινας του αστυνομικου δελτιου βγαινει ο υπουργος δημοσιας ταξης και κανει δηλωσεις? προβοκατσια δεν βλεπεις απο πισω εν ολιγοις ρε μεγαλε?

  11. nik avatar
    nik 12/08/2012 17:26:06

    Κι' εγώ αν ήθελα να σταματήσω την επιχείρηση "Ξένιος Ζεύς" το ίδιο θα έκανα. Θα οργάνωνα την δολοφονία ενός αλλοδαπού έτσι ώστε να φαίνεται σαν ρατσιστικό έγκλημα. Και υπάρχουν πολλοί από τα ορφανά του Χότζα που θα έκαναν κάτι τέτοιο για μερικές χιλιάδες ευρώ...

    • έλεος avatar
      έλεος @ nik 12/08/2012 17:35:03

      μην ξεχνας και τα κυκλωματα των δουλεμπορων που δεν τους συμφερει να υπαρχει πολιτικη αντιμετωπισης της λαθρομεταναστευσης ...

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ nik 12/08/2012 17:47:26

      Δεν είναι ανάγκη να είναι ορφανά Χότζα, Στάλιν, Τρότσκι κλπ, υπάρχουν και εκτελεστικοί βραχίωνες ξένων υπηρεσιών, οι οποίες ,πιθανόν, προσπάθησαν να δημιουργήσουν ισοδύναμο μετά τις αλλεπάλληλες σκληρές εγκληματικές πράξεις ξένων εναντίον Ελλήνων. Ασχέτως τούτων φόνος λάθρο δεν συνιστά απώλεια.

    • man8os avatar
      man8os @ nik 12/08/2012 17:59:11

      Αυτο οντως πρεπει να προσεχτει για το συγκεκριμενο περιστατικο

  12. kotstak avatar
    kotstak 12/08/2012 18:01:56

    Προβοκάτσια της “συμμορίας της κουρελούς” είναι.
    Χάνει εκατομμύρια από την επιχείρηση της αστυνομίας και προσπαθεί με κάθε τρόπο να σταματήσει τις επιχειρήσεις “καθαριότητας” του κέντρου.

    Στο συγκεκριμένο σημείο δεν πλησιάζει Έλληνας.
    Εκεί είναι η έδρα όλων των συμμοριών.

  13. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 12/08/2012 18:04:14

    Θυμάστε τότε που σφάχτηκε ο Καντάρης; Την επόμενη μέρα δολοφονήθηκε στα Πατήσια ένας αλλοδαπός από το Μπαγκλαντές και "μάρτυρες" είπαν ότι αυτοί που τον σκότωσαν μίλαγαν ελληνικά. Τελικά συνελήφθησαν δυο Πακιστανοί, οι οποίοι σκότωσαν τον Μπαγκλαντεσιανό για διαφορές που είχαν με κάτι ναρκωτικά...

  14. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 12/08/2012 18:11:10

    Περιττό να πω ότι αν λειτουργούσαν όλα ρολόι στα σύνορα και δεν έμπαινε κάθε καρυδιάς καρύδι, ούτε ληστείες, δολοφονίες και βιασμούς από αλλοδαπούς θα είχαμε, ούτε φυσικά ρατσιστικά χτυπήματα εναντίον αλλοδαπών. Τώρα δυστυχώς έχουμε φτάσει σε τραγικό επίπεδο και η κατάληξη δεν ξέρω ποια θα είναι... Και γι'αυτό φταίνε φυσικά όλοι όσοι κυβέρνησαν και όλοι όσοι με πράξεις και λόγια βοηθούν εγκληματίες για "ταξικούς" λόγους...

  15. ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ avatar
    ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ 12/08/2012 18:24:45

    ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.....

    ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο "ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ" ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ...........ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΨΕΥΤΟΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥΣ......

    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΚΟ ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΡΑΤΗ...ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ......

    ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ....ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.....

    ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ'ΟΤΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ......ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΥΘΕΙ......ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΚΟΜΑ....

  16. nik avatar
    nik 12/08/2012 18:31:34

    Αυτόπτες ξενύχτηδες που γύριζαν από διασκέδαση σε γνωστό στριπτιτζάδικο της περιοχής δήλωσαν οτι οι δολοφόνοι φορούσαν μαύρα μπλουζάκια, με χρυσούς μαιάνδρους στο στήθος, κεντημένους με μεταξωτή κλωστή, φορούσαν περικεφαλαίες σαν του Περικλή, μαύρα γυαλιά, και είχαν ξυρισμένα τα κεφάλια τους. Στα μπράτσα τους έφεραν τατουάζ με τον αγκυλωτό σταυρό και χαιρετιούνταν μεταξύ τους με την γνωστή φασιστική ανάταση της χειρός. Όλα οδηγούν στο συμπέρασμα οτι πρόκειται για μέλη της οργάνωσης Golden Dawn....Μετα από αυτό δόθηκε εντολή οι επιχειρήσεις της αστυνομίας με τον κωδικό "Ξένιος Ζεύς" να σταματήσουν και οι προσπάθειες της αστυνομίας να επικεντρωθούν στη σύλληψη των δολοφόνων του άτυχου μετανάστη...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ nik 12/08/2012 22:24:41

      Και τι εμποδίζει έναν προβοκάτορα να μεταμφιεστεί ως ΧΑ με την αμφίεση που πιο πάνω περιέγραψες ;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ roadrunner 12/08/2012 22:35:09

        Τυχόν προβοκάτσια τέτοιου τύπου, η κυβέρνηση ας τους τη γυρίσει μπούμεραγκ: επίσπευση απελάσεων και εντατικοποίηση «Ξενίου Διός» για να μην ευδοκιμούν τα άκρα.

      • Εύα avatar
        Εύα @ roadrunner 12/08/2012 22:36:16

        Ειρωνικά, νομίζω, το γράφει...
        ΥΓ: αλλά μπορεί να είναι και αντιπερισπασμός η δολοφονία του ανθρώπου,αλλά να μην το έχουν αντιληφθεί κάποιοι στην Αστυνομία (ή το έχουν αντιληφθεί)

  17. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 12/08/2012 18:31:58

    η Κυβερνηση Καραμανλη ηρθε αντιμετωπη με διαφορες ασυμμετρες απειλες οπως τις χαρακτηρισε ο τυπος.Υπηρξε ο Δεκεμβρης που χαρακτηριστηκε απο καποιους ως προβοκατσια.Η εξεγερση αυτη οδηγησε σε πτωση στα εκλογικα ποσοστα της νδ,πτωση του συριζα και ανοδος του πασοκ και του λαικου ορθοδοξου συναγερμου.
    Παιζεται ενα παιχνιδι οπως θα το χαρακτηριζα αλλοδαποι Ελληνες,ακροδεξια αριστερα.κλιμα εντασεων και πολωσης.Φοβαμαι οτι θα υπαρξει ενας δυσκολος χειμωνας.Ετοιμαζονται προβοκατσιες;πιθανοτατα.,συγκρουσεις οπου θα παιξουν ρολο αλλοδαποι, ακροδεξιοι.Ας θυμηθει κανεις την περιπτωση με το σκισιμο του κορανιου και το ρολο που επαιξε εκεινος που κρατουσε το κορανι...μικροενταση αλλα προγευση του τι μπορει να συμβει στο μελλον.
    Ο δολοφονος του Κανταρη δηλητηριαστηκε,τυχαιο;
    Η υποθεση της υπατιας και πολλα αλλα.
    Ολα αυτα ισως συνδεονται,ισως οχι.

  18. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/08/2012 18:44:25

    Η δήλωση του υπουργού Δένδια καλό είναι να συνδυαστεί με την δήλωσή του όταν ανέλαβε καθήκοντα ότι δεν θα επιτρέψει σε κανένα να υποκαταστήσει το έργο της αστυνομίας

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/08/2012 19:46:04

      Με την προυπόθεση πως η Αστυνομία (και το κράτος) κάνει "το έργο της". Αλλιώς...

  19. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 12/08/2012 18:47:35

    η ζούγκλα και ο νόμος της είναι εδώ πολύ καιρό τώρα , πιθανόν κάποιοι να το εντελήφθησαν κάπως αργά...

  20. Economist avatar
    Economist 12/08/2012 18:49:46

    Αν δεν λυθεί το μεταναστευτικό σε λίγο θα σβήσουμε σαν χώρα. Αυτό το κατάλαβα όταν πέρυσι επισκέφθηκα την Τουρκία και είδα τον όγκο της νεολαίας. Πρέπει όμως να λυθεί από την επίσημη πολιτεία. Αν δεν μπορεί να το λύσει η υπάρχουσα κυβέρνηση ας στηρίξουμε μια άλλη που θα το λύσει. Το θέμα χρειάζεται προσοχή γιατί ο όγκος των μουσουλμάνων στην Αθήνα είναι τεράστιος και δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα από το να εξαγριώσεις φανατικούς μουσουλμάνους. Από όλα αυτά που διαβάζω στο διαδίκτυο συμπεραίνω ότι στήνεται από κέντρα του εξωτερικού το κατάλληλο έδαφος για μια προβοκάτσια εναντίον του μουσουλμανικού στοιχείου στην Ελλάδα με σκοπό να δημιουργηθεί ένα τεράστιο εσωτερικό μέτωπο με απρόβλεπτες συνέπειες για την Αθήνα, την Ελλάδα αλλά και τον ορθόδοξο ελληνισμό που έχει απομείνει στα μουσουλμανικά κράτη. Ας προσέξουμε πολύ, η Ελλάδα βρίσκεται σε κίνδυνο.

    • nik avatar
      nik @ Economist 12/08/2012 19:27:12

      Πολύ δομημένες και λογικές απόψεις. Συμφωνώ απολυτα. Ας τις λάβει υπόψη της η κυβέρνηση. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Με ανοιχτό το μετωπο της Συρίας και του Ιραν ( ο δολοφονημένος ήταν Ιρανός παρεπιπτόντως..τυχαίο;;;) και την ανατολική μεσόγειο σε αναβρασμό, η προβοκάτσια πάει σύννεφο. Να προσέχουμε πάρα πολύ.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ nik 13/08/2012 07:15:39

        Ιρακινός ήταν, όχι Ιρανός! Ιράν και Ιράκ είναι διαφορετικά κράτη, αν δεν το γνωρίζεις (ελπίζω να δημοσιευθεί, γιατί τελευταία είδα ότι πέφτει πολύ ψαλίδι, άδηλον γιατί...).

  21. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 12/08/2012 19:42:02

    όλα αυτά τα φαινόμενα οφείλονται στην ανοχή στην ανομία

    φερ ειπείν θεωρούσαμε φυσιολογικό να καίγονται τα πανεπιστήμια την 17 νοέμβρη
    φυσιολογικό να βλέπουμε στα δεκεμβριανά του 2008 τις πόλεις να μπουρλοτιάζουν(η αλήθεια είναι πως εδώ ο κόσμος αγανάκτησε)
    να βλέπουμε χουλιγκάνους να τα σπάνε και μέτρα σοβαρά να μην παίρνονται
    οι λαθρομετανάστες να μπαινοβγαίνουν ανενόχλητοι
    το παραεμπόριο να γίνεται κάτω απο την ακρόπολη,στην τσιμισκή,στον λευκό πύργο
    ήρθαν και τα ρατσιστικά εγκλήματα..θα κάνουν τώρα τα κόμματα του πολιτικαντισμού σπέκουλα πάνω στα πτώματα

    πρέπει το κράτος να επιβληθεί στους δρόμους..να λύσει το λαθρομεταναστευτικό,να βγεί στους δρόμους,να επιβληθεί..να πάψουν τα φονικά κ τα εγκλήματα να επιτευχθεί ένα αίσθημα ασφάλειας...

    και ξεκινάμε από τηντ ροχαία..υπάρχουν έρευνες που δείχνουν πως η ανομία ακόμα και σε αυτό το επίπεδο(φανταστείτε σε τι επίπεδο είναι το κράτος μας)οδηγεί στο κρατικό χάος..ναι από την τροχαία ξεκινάνε όλα!!

  22. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 12/08/2012 19:43:17

    Χρόνια τώρα σφάζονται , βιάζονται , βασανίζονται με μεσαιωνικές μεθόδους ΕΛΛΗΝΕΣ! Μόλις κάποιοι προβοκάτορες σκοτώσουν έναν Λάθρο ,τότε σας πιάνει η πρεμούρα για τον...νόμο της ζούγκλας?

    Αλήθεια , πότε ο Δένδιας και η ΕΛΑΣ θα τολμήσουν να πιάσουν τους δολοφόνους της Μαρφίν? Αν το κάνουν , μπορεί να βρούν πως είναι οι ίδιοι δράστες και της "ρατσιστικής" επίθεσης... (αν δέν ήταν μαχαιρώματα απο αντίπαλες συμμορίες ! Αλήθεια ,τι δουλειά είχε ο "αθώος Ιρακινός" να γυρνάει 4 το πρωί στους δρόμους της Αθήνας?)

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ ΣΤΕΛΙΟΣ 12/08/2012 22:43:35

      Είχαμε απαγόρευση κυκλοφορίας εχθές?

      • Iωάννης34 avatar
        Iωάννης34 @ Simon Bolivar 12/08/2012 23:55:55

        Οχι αλλά έχουμε απαγόρευση ιδεών.Και σε λίγο και κοινοβουλευτικών ομάδων.Δημοκρατία γαρ..

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΣΤΕΛΙΟΣ 13/08/2012 05:26:10

      "...Αλήθεια ,τι δουλειά είχε ο “αθώος Ιρακινός” να γυρνάει 4 το πρωί στους δρόμους της Αθήνας?..."

      είχε ξεχάσει το κίτρινο αστέρι σπίτι και πήγαινε να το ξαναπάρει πριν πάει οικιοθελώς στον τοπικό φούρναρη να τον παρακαλέσει να τον ψήσει ζωντανό !!!

      υ.γ. πολύ παλιά και γνωστή η διαβόητη Ιρακινή μαφία που ελέγχει όλη την Ευρώπη και Αμερική ... φήμες ότι ο Αλ Καπόνε ήταν ιδρυτικό μέλος της (ως Ελ Καπόνε) ελέγχονται

  23. chris avatar
    chris 12/08/2012 19:44:00

    Αυτοκλητοι τιμωροι , τα ανθρωποειδη της Χ.Α. ;
    Μπαινουν ισοτιμα απεναντι στην νομιμη ταξη αυτα τα ανδρεικελα, εστω κι αν διαφωνει καποιος μαζι τους;
    Ε, οχι
    Η θεση τους ειναι πισω απο τα σιδερα , κατα προτιμηση σε τσιρκο.
    Ετσι , για να δικαιωθει η δημοκρατια.

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ chris 12/08/2012 21:43:24

      Καταδικαστέα η βία αλλά θέλει προσοχή στα πρόωρα συμπεράσματα γιατί δεν αποκλείω προβοκάτσιες για πολλούς και διάφορους λόγους.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ chris 12/08/2012 23:43:41

      Μαζί σου,αλλά στα ίδια κελιά θα πρέπει να μπουν και αρκετοί ''δημοκράτες'' υπαίτιοι για αυτό το χάλι της σημερινής κοινωνίας

  24. έλεος avatar
    έλεος 12/08/2012 19:44:48

    αυτην την στιγμη εχουμε μια εισβολη του ισλαμ στην ευρωπη , κυριολεκτικα , απο τους κυκλους που την προωθουν θεωρηθηκε οτι η Ελλαδα ειναι ο πιο αδυνατος κρικος για να επιτευχθει αυτο , ειναι τυχαιο οτι ο κυριως ογκος ειναι απο πακισταν αφγανισταν και δευτερευοντως απο μπαγκλαντες ? οι δρομοι της λαθρομεταναστευσης περνανε μεσα απο ιραν και τουρκια , δυο κρατη που συνεργαζονται και φυσικα εχουν και τα δυο μακροπροθεσμα οφελη απο την πλημμυρα αυτη μουσουλμανων και στην ευρωπη πρωταρχικα και στην Ελλαδα δευτερευοντως ...... η ευρωπη αντεδρασε με την επιβολη του Δουβλινο 2 , ετσι ειμαστε υποχρεωμενοι να κραταμε τις εκατονταδες χιλιαδες που ερχονται εντος των τοιχων , η βοηθεια της ευρωπης ουσιαστικα ανυπαρκτη , καποια χρηματοδοτηση , η ανεπαρκης φροντεξ και τελος ... πρεπει η ευρωπη να υποχρεωθει να αναλαβει μερος του προβληματος και να γινει μερος της λυσης , αυτο δεν το βλεπω να γινεται .... αρα αν δεν υπαρχει βοηθεια απο εκει τοτε η μονη λυση ειναι να παρθουν δραστικα και σκληρα μετρα , η πολιτικη συνεχους μαζικης απελασης με καθε τροπο φανταζει ως η μονη λυση , αλλιως ολοι μπορουμε να φανταστουμε τι θα γινει οταν οι μαζες αυτες οργανωθουν κατω απο οργανωσεις φατριες και πρασινες σημαιες του ισλαμ , και θα γινει γιατι ετσι εχουν μαθει

    • έλεος avatar
      έλεος @ έλεος 12/08/2012 20:01:26

      καποιοι λεν οτι κ ΧΑ μεγαλωνει εκμεταλλευομενη την λαθρομεταναστευση , αλλοι οτι η αριστερα εχει μακροπροθεσμα οφελη απο την λαθρομεταναστευση , αλλοι λενε οι δουλεμποροι που βγαζουν χρημα , αλλοι μυστικες υπηρεσιες που διαβρωνουν την χωρα , αλλοι το ισλαμ που προωθει την λαθρομεταναστευση κτλ .... αρα βλεπουμε οτι η "μητερα" των προβληματων που ο καθενας θεωρει οτι υπαρχουν ειναι η λαθρομεταναστευση , αρα αν δεν λυθει τα υπολοιπα ειναι λογια

  25. Εύα avatar
    Εύα 12/08/2012 19:49:10

    Μια χαρά τα λέει το άρθρο..και νομίζω ότι η σήψη της ελληνικής κοινωνίας τρέχει ιλλιγιωδώς...

  26. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 12/08/2012 20:59:34

    Συγνώμη, αλλά στις 4:37 το πρωί στο κέντρο της Αθήνας, ποιοι κυκλοφορούν συνήθως; Λίγο δύσκολο να κυκλοφορούσαν Έλληνες με μηχανάκια με σκοπό να σκοτώσουν όποιον μαυριδερό βρουν μπροστά τους. Για ξεκαθάρισμα μου φαίνεται... Τα ίδια με τον Μπαγκλαντεσιανό πέρυσι, μια μέρα μετά την σφαγή του Καντάρη... Αν και πάλι, τίποτα δεν είναι απίθανο.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Γιώργος1 13/08/2012 05:33:42

      Κυκλοφορούν και πρεζόνια..........

  27. Scarface avatar
    Scarface 12/08/2012 21:05:15

    Για το κοριτσακι στην Παρο, μας ελεγαν επι 10 ημερες, οτι γλυστρησε μονη της ενω πηγαινε να κανει γυμνισμο στα βραχακια, οτι το σλιπ της εφυγε μονο του, οτι ο ιατροδικαστης δεν μπορει να αποφανθει αν ειναι θυμα επιθεσης η οχι και αλλα πολλα. Κι αφου βρηκανε το βιαστη και ισως και δολοφονο πακιστανο, μας κρυβουν το προσωπο του μη τυχων και τον δουμε και θιγει η υποληψη του.

    Τωρα, ο υπουργος και οχι μονο αυτος, εβγαλε αμεσως το πορισμα οτι ορδες μηχανοκινητων φασιστοχρυσαυγιτων περιφερονται στο κεντρο της Αθηνας στις 4:30 τα ξημερωματα κυνηγωντας αθωους, φτωχους και φιλειρηνικουςμεταναστες για να τους μαχαιρωσουν.

    Ενταξει, το βγαλαμε το συμπερασμα...

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/08/2012 21:52:50

    Πολύ τα φοβάμαι αυτά. Είναι στο κόκκινο η κοινωνία και τα άκρα τρέφονται από κάτι τέτοια . Και τα δύο άκρα.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ victoria (true) 13/08/2012 00:21:06

      Ετσι ακριβώς.Και επειδή η ζωή είναι κύκλος τα άκρα εύκολα ακουμπάνε!!
      Οχι όμως και να επιτρέψουμε αυτήν την Υπατιολατρεία κάποιων...

  29. roadrunner avatar
    roadrunner 12/08/2012 22:38:26

    Θα συμπλήρωνα ότι δεν πρέπει, επίσης, να επιρατήσει ο ΦΟΒΟΣ και ο ΤΡΟΜΟΣ
    στο σύνολο της κοινωνίας .

  30. ΚΜ avatar
    ΚΜ 12/08/2012 22:48:53

    Απαγορεύεται να θέτουμε ερωτήματα;

  31. No Way avatar
    No Way 12/08/2012 23:06:05

    Εδώ και λίγες ώρες έχει έρθει στην επιφάνεια το προφίλ του Αχμέτ Βακάς, του τέρατος από το Πακιστάν που επιτέθηκε και βίασε την 15χρονη στην Πάρο που ακόμα χαροπαλεύει. Πέρα από τις φωτογραφίες του που διέρρευσαν, ενδιαφέρον έχουν και οι διαδικτυακοί του φίλοι.

    Ένας από τους λιγοστούς φίλους που έχει στο προφίλ του είναι ο Σοχάιλ Ταράρ που διαμένει στην "Selanik" - Θεσσαλονική.

    Όπως θα δείτε ο εν λόγω... κύριος μιλά "Μακεδονικά" και του αρέσουν το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Σαμαράς, οι Οικολόγοι Πράσινοι κ.α. Σίγουρα θα είναι και θαυμαστής του Μπουτάρη!
    Tην καταγγελία έκανε στα ΜΜΕ το κόμμα της Χρυσής Αυγής.


    makeleio.gr

    Mια το πολιτικο ασυλο και προσπαθεια να κρυψουν τον πακιστανο απο τα φωτα της δημοσιοτητας , τωρα βλεπουμε και τι φιλους εχει
    Οσον αφορα την δολοφονια ιρακινου κανει μπαμ απο χιλιομετρα οτι εναι ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ παρακρατικων , στην προσπαθεια τους να στρεψουν τα φωτα της δημοσιοτητας μακρια απο τον πακιστανο

    Είχαμε πριν μερικές ημέρες γράψει ότι ο φασισμός έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Είχαμε επισημάνει ότι το κλίμα που δημιουργείται δεν είναι καθόλου καλό, ανησυχητικό θα λέγαμε
    Όμως, αν το μεταναστευτικό πρόβλημα, ο Άγιος Παντελεήμονας, η Πάτρα, η Ηγουμενίτσα είναι το άλλοθι για να γίνουμε κοινωνία φοβική, φασιστική, δολοφονική τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.


    O φασισμος ως κινημα δεν εχει χαρακτηριστικα και εχει εκλειψει , με το τελος του ΒΠΠ , καλο θα ητανε να ριξεις καμμια ματια στο wikipedia για να μην εκτειθεσαι


    Οι πολιτισμενες κοινωνιες εχουν κλειστα τα συνορα τους και ελεγχουν την λαθρομεταναστευση , οπως γινοταν αριστα την δεκαετια του 80
    Ζουγκλα γιναμε επειδη αφησαμε καθε καρυδιας καρυδι να μπει στην χωρα , χωρις κανεναν ελεγχο

    Ολοι μας νοσταλγουμε το παλιο καιρο που κοιμασταν με ανοιχτες πορτες και κυκλοφορουσαμε ανεμελα στους δρομους χωρις κανενα φοβο , αν ηταν να ξαναγυρναγαμε σε αυτες τις εποχες , δεν θα ειχαμε κανενα ενδοιασμο να κανουμε τα παντα για να το πετυχουμε

    Εσεις οι ψευτοπροοδευτικοι , αν τους θελετε τοσο πολυ , παρτε τους στο σπιτι σας να τους συντηρησετε

  32. roadrunner avatar
    roadrunner 12/08/2012 23:08:43

    Εύα πως θα μπορούσαμε να ξέρουμε ?
    Ήταν όμως απαραίτητο να "σηκωθεί" τόσο ψηλά από την πολιτεία το θέμα με σχόλια περί ρατσισμού; τη στιγμή που θα μπορούσε να είναι έως και ξεκαθάρισμα λογαριασμών ;

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ roadrunner 12/08/2012 23:51:43

      Ναι,δυστυχώς είναι απαραίτητο να παίξει πολύ το θεμα.Επειδή είναι υψηλά τα ποσοστά,ξέρεις ποιων,και δεν τα σηκώνει η Δημοκρατία!!

    • Εύα avatar
      Εύα @ roadrunner 13/08/2012 01:10:08

      Παιδιά, επειδή δεν ξέρω, παίχτηκε από εφημερίδες, δελτία ειδήσεων κλπ;

  33. roadrunner avatar
    roadrunner 12/08/2012 23:11:12

    Συμφωνώ απόλυτα.

  34. Carl Sagan avatar
    Carl Sagan 12/08/2012 23:11:29

    Ας μην ανησυχεί ο αρθρογράφος, στην Ελλάδα δεν πρόκειται να επικρατήσει ο Νόμος της Ζούγκλας. Ο Νόμος της Ζούγκλας είναι εδώ, και είναι προσωρινός. Είτε θα διώξουμε τους εισβολείς και θα επανέλθει η τάξη, είτε θα διώξουν αυτοί εμάς και θα φτιάξουν κράτος ασφαλές και εύτακτο. Έτσι κι αλλιώς, στο τέλος θα επικρατήσει η τάξη. Ίσως μάλιστα η Νέα τάξη. Κανένας λόγος ανησυχίας λοιπόν!

  35. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 13/08/2012 01:01:29

    Σύμφωνα με αλλοδαπούς αυτόπτες μάρτυρες, ο Ιρακινός με έναν φίλο του πήγαν να ληστέψουν μια τοξικομανή, όμως ο άντρας που συνόδευε την γυναίκα, τοξικομανής επίσης, κατάφερε να χτυπήσει τον Ιρακινό με μια αιχμηρή πέτρα, ενώ παράλληλα ο φίλος του Ιρακινού την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια. Ούτε μηχανές, ούτε τίποτα. Θα δείξουν οι έρευνες, αν και είμαι σίγουρος...

  36. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/08/2012 02:35:37

    Βιάζεστε πολύ κ. Δένδια.

    Ενώ δεν έχετε επιδείξει την παραμικρή συμπάθεια για τις ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ που υπήρξαν αμέσως ή εμμέσως θύματα των αλλοδαπών εγκληματιών.

    Ιστορικά, κάθε πρωθυπουργό, τον "παίρνει στο λαιμό του" ένας ή περισσότεροι υπουργοί.
    Φοβάμαι θα είστε ο μοιραίος για τον Σαμαρά υπουργός.
    Αλλά αυτός σάς όρισε.

    • No Way avatar
      No Way @ Προφήτης 13/08/2012 02:59:13

      Οι αποκλειστικές πληροφορίες, που αποκαλύπτει το planet-greece αλλάζουν τελείως την ιστορία που η αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα - και που είχε ως αποτέλεσμα ο ίδιος ο υπουργός, Νικόλαος Δένδιας να βγάλει ανακοίνωση, αφήνοντας υπονοούμενα περί συμμετοχής της Χρυσής Αυγής - για την άγρια δολοφονία νεαρού Ιρακινού, στην οδό Αναξαγόρα. Διαβάστε πώς περιέγραψαν στο planet-greece αυτόπτες μάρτυρες τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γεγονότα....



      Οι αποκαλύψεις, που κάνει το planet-greece φέρνουν τα πάνω - κάτω στους ισχυρισμούς της Ελληνικής Αστυνομίας ότι Έλληνες ρατσιστές προκάλεσαν αιματοκύλησμα στο κέντρο της Αθήνας.

      5 αυτόπτες μάρτυρες, όλοι τους αλλοδαποί, περιγράφουν μία τελείως διαφορετική διάσταση των όσων εκτυλίχθηκαν.

      Σύμφωνα, λοιπόν, με τους 5 αλλοδαπούς, ο ένας εκ των οποίων είναι και ιδιοκτήτης εστιατορίου, τα πράγματα ΔΕΝ έγιναν όπως τα λέει η αστυνομία. Ο ίδιος ήταν ανοιχτός χθες, σχεδόν όλη τη νύχτα, λόγω του γεγονότος ότι εκεί, σε ένα υπόγειο, που έχουν μετατρέψει σε θρησκευτικό τόπο λατρείας, οι μουσουλμάνοι βρίσκονταν μέχρι αργά λόγω Ραμαζανιού.

      Σύμφωνα λοιπόν με τους 5 αυτόπτες μάρτυρες, τα ξημερώματα, ένα νεαρό ζευγάρι (άνδρας και γυναίκα) τοξικομανών περνούσε από το σημείο. Κάποια στιγμή ο Ιρακινός με έναν φίλο του, τους επιτέθηκαν στη συμβολή της Αναξαγόρα με τη Γερανίου προκειμένου να αρπάξουν την τσάντα από την κοπέλα. Ο νεαρός συνοδός της αμύνθηκε. Βρήκε μία πέτρα, με την οποία τον χτύπησε στο κεφάλι. Βλέποντας αυτό, ο φίλος του ιρακινού τράπηκε σε φυγή. Αν και τραυματισμένος, το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο ίδιος.

      Ο νεαρός άνδρας τον πήρε στο κυνήγι. Στην οδό Αναξαγόρα 17 τον σταμάτησε κι άρχισε να τον χτυπάει με την πέτρα, η οποία ήταν αιχμηρή, μέχρι που τον άφησε αιμόφυρτο. Αμέσως μετά, μαζί με την κοπέλα τράπηκε σε φυγή.

      Προσέξτε τώρα τι λέει η αστυνομία στην ανακοίνωσή της:


      "Ο τραυματίας έφερε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο (πιθανόν μαχαίρι) και διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου την 13.15 ώρα κατέληξε".


      Δεν είναι σίγουρη ούτε η αστυνομία από τι προκλήθηκε και χωρίς να υπάρξει ιατροδικαστική εξέταση (!) έβγαλε ανακοίνωση!!!


      Και πάμε στο παρακάτω:


      "Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, δράστες είναι πέντε (5) άτομα, που επέβαιναν σε τέσσερις (4) μοτοσικλέτες και λίγο πριν, στην ίδια περιοχή, είχαν επιχειρήσει να επιτεθούν σε άλλους δύο αλλοδαπούς (υπηκόους Ρουμανίας και Μαρόκου), οι οποίοι κατάφεραν να διαφύγουν".


      Μα δεν θα υπήρχε ούτε ΕΝΑΣ (!) αυτόπτης μάρτυρας, στην οδό Αναξαγόρα που επισκεφθήκαμε, προκειμένου να υποστηρίξει ότι κάτι τέτοιο συνέβη;
      Και γιατί τέτοια βιασύνη από τον υπουργό να βγάλει ανακοίνωση για το συμβάν;
      Περιμένουμε τις επίσημες απαντήσεις από την αστυνομία.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ No Way 13/08/2012 05:33:15

        σόρυ αλλά έχουμε από τη μία

        τον Έλληνα Υπουργό και την Ελληνική Αστυνομία (αυτή την ίδια που συνέλαβε τον Πακιστανό βιαστή)

        και από την άλλη το πλάνετ γκρης τελέια τζι αρ (?) και πέντε (5) ανώνυμους λαθρομετανάστες

        και οι φίλοι της Χ.Α. επιλέγουν να ενημερωθούν από τους λαθρομετανάστες !!! ...

        και μη μου πείτε ότι είναι νόμιμοι και έχουν δικαιώματα γιατί όποτε τομλάει κάποιος να ΨΕΛΛΙΣΕΙ για νόμιμους μετανάστες οι ΥΠΕΡ Έλληνες της χρυσής αυγής τον πέρνουν με τις πέτρες ...

        άρα η Χ.Α. θεωρεί πιο αξιόπιστους τους ΛΑΘΡΟ από την ΕΛΑΣ και τον Υπουργό

        σωστά ???

  37. No Way avatar
    No Way 13/08/2012 02:36:24

    Την Παρασκευή το βράδυ, φεύγοντας από τη δουλειά, είχα ένα επεισόδιο που με ταρακούνησε. Στο προαύλιο του κτιρίου που είναι η δουλειά μου, σε κεντρική λεωφόρο της πόλεως, είχε σταθμεύσει ένα κλειστό φορτηγάκι με πέντε άνδρες σαραντάρηδες, οι τρεις εκ των οποίων μεθυσμένοι. Βρίσκονταν όλοι έξω από το όχημά τους, με ένα μπουκάλι μπύρας ο καθένας στο χέρι του, και όταν τους ρώτησα αν μπορώ να τους βοηθήσω σε κάτι μου επετέθησαν αρχικά λεκτικά με βωμολοχίες και προσβολές, ενώ στη συνέχεια μαζεύτηκαν γύρω μου και ξεκίνησαν να με σπρώχνουν με άσχημες διαθέσεις ως προς την εθνικότητά μου και το κινητό μου τηλέφωνο.
    Λιγότερο από ένα λεπτό αφού ξεκίνησε αυτή η διαδικασία εμφανίστηκαν “από μηχανής Θεός” δύο μοτοσυκλέτες της Αστυνομικής Δύναμης ΔΙΑΣ με 4 αναβάτες και ανέλαβαν τον έλεγχο της καταστάσεως. Εντός ενός λεπτού από την άφιξη των πρώτων εμφανίστηκαν άλλες δύο μοτοσυκλέτες της ΔΙΑΣ με άλλους 4 αστυνομικούς αναβάτες.

    Εκτός από τυχερός, που η αστυνομία παρενέβη χωρίς καν να τη φωνάξω, και που το έκανε εγκαίρως και πριν προλάβουν οι εν λόγω κύριοι να σπάσουν τα μπουκάλια της μπύρας τους στο πρόσωπό μου, ένοιωσα ευάλωτος διότι δεν είχα προβλέψει τη βίαιη αντίδρασή τους.

    Στο δικό μου μυαλό αυτή η βίαιη αντίδραση ήταν εντελώς άτοπη, και απρόσμενη. Σημειώνω τη λέξη άτοπη, διότι ο τρόπος που λειτουργούν οι άνθρωποι διαφέρει από τόπο σε τόπο. Είναι αυτό που επιχειρούμε να περιγράψουμε ως “κοινωνική συμπεριφορά”, χωρίς να μπορώ να πω ότι αν μου ζητηθεί ακριβής ορισμός αυτής, θα μπορέσω να ανταποκριθώ. Ξέρω όμως ότι πολύ δύσκολα μια παρέα από Έλληνες οικοδόμους της αντίστοιχης ηλικίας θα πάει να μεθύσει στο πάρκινγκ ενός άσχετου κτιρίου γραφείων, ή και αν το κάνει ακόμη, ότι θα επιτεθεί σε κάποιον ένοικο του κτιρίου που θα τους ρωτήσει ευγενικά αν χρειάζονται κάποια βοήθεια.

    Έχοντας ζήσει ως οικονομικός μετανάστης σε άλλες χώρες για πολλά χρόνια, δεν μπορώ παρά να κάνω παραλληλισμούς με τον τρόπο που η Ελλάδα διαχειρίζεται, ή μάλλον ΔΕΝ διαχειρίζεται, τη μεταναστευτική κρίση που περνάει, συγκριτικά με τις ΗΠΑ ή την Αγγλία όπου έχω ζήσει. Σε προηγούμενο κείμενό μου (Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν) έχω ασχοληθεί με το θέμα, όμως επιφανειακά, και από τη διαχειριστική του πλευρά μόνον.

    Τους τελευταίους μήνες, όμως, παρατηρείται μια έξαρση εγκληματικής βίας που κατευθύνεται προς τους Έλληνες, με έναυσμα ευτελή για εμάς αντικείμενα, όπως μια κάμερα, ένα κινητό τηλέφωνο, μερικές δεκάδες ευρώ, μερικά κοσμήματα, ή το γεγονός ότι είμαστε Έλληνες, και άρα φέρουμε ευθύνη για τη δυσχέρεια των οικονομικών μεταναστών στη χώρα μας σήμερα να έχουν ικανό αριθμό ημερομισθίων για να καλύπτουν τις ανάγκες τους.

    Αντίστοιχα θυμάμαι ότι στις ΗΠΑ ο κάτοχος προσωρινής άδειας εργασίας την έχανε σε περίπτωση που βρισκόταν εκτός εργασίας για περισσότερους από 6 μήνες, οπότε και έπρεπε υποχρεωτικά να εγκαταλείψει τη χώρα. Τώρα αποκωδικοποιώ το σκεπτικό αυτού του κανόνα, καθώς η ανέχεια είναι η σπίθα της παραβατικότητας.

    Η βία που κατευθύνεται προς τους πολίτες αυτής της Χώρας από όσους ζουν εδώ ως οικονομικοί μετανάστες, ουσιαστικά φιλοξενούμενοι, στις δικές τους κουλτούρες ίσως είναι αποδεκτή, όμως είναι εντελώς έξω από αυτό που εμείς θεωρούμε εντός εισαγωγικών “βάσιμη εγκληματικότητα”, δηλαδή ξεκαθαρίσματα λογαριασμών του υποκόσμου ή victimless crimes όπως αυτά τα εγκλήματα κατά της περιουσίας.

    Αυτό που εμείς θεωρούμε εντελώς έξω από τη λογική, δηλαδή το να θυσιάσει κάποιος μια ανθρώπινη ζωή για οποιοδήποτε υλικό τίμημα, στην πράξη για ανθρώπους από άλλες κουλτούρες που καμιά προσπάθεια δεν κάνουμε να τους ενσωματώσουμε αλλά ούτε και εκείνοι θέλουν να ενσωματωθούν, δείχνει αποδεκτό.

    Αν δούμε πως για κάποιον από μακρινή προς εμάς κουλτούρα, το να σκοτώσει έναν άλλο άνθρωπο για να του πάρει μια κάμερα ή μερικά σκουλαρίκια, είναι ηθικά αντίστοιχο με το σπάσιμο ενός κλαδιού για να κατεβάσει ένα μελίσσι από το δέντρο και να αφαιρέσει την κερήθρα, ξεκάθαρα είμαστε άστοχοι με το ποιοι επιτρέπουμε να διαμένουν στη Χώρα μας.

    Χώρια από κάθε παθιασμένη αντίδραση περί ανεπιθύμητων “ξένων”, ή εθνικιστικοθρησκευτικών κορωνών, οι πολιτισμικές διαφορές μας με αρκετούς από τους “φιλοξενούμενους” μας είναι αγεφύρωτες. Αυτό συμβαίνει όχι διότι είναι κακοί ή βίαιοι στη χώρα καταγωγής τους, αλλά διότι ο κοινωνικός προγραμματισμός τους είναι εντελώς ασύμβατος με τη δική μας κοινωνική κουλτούρα.

    Κακά τα ψέμματα, δεν περιμένω να αλλάξει κουλτούρα κάποιος που έχει μάθει από παιδί στο δικό του τόπο καταγωγής, ότι είναι αποδεκτό να λιθοβολήσει μια γυναίκα επειδή κρυολόγησε βαριά, και άρα πρέπει να τη δει γιατρός. Ούτε περιμένω ότι κάποιος που έχει παιδικές παραστάσεις από ενήλικες που μαζεύονταν 5-6 μαζί, και αφού μεθούσαν, ξεθύμαιναν σπάζοντας τα άδεια μπουκάλια από τις μπύρες τους στο πρόσωπο κάποιου περαστικού που έκανε το λάθος να τους μιλήσει. Περιμένω όμως από την Ελληνική Πολιτεία να πάψει να προστατεύει μόνον τα διακαιώματα των “φιλοξενούμενων” της Χώρας αυτής, και να ξεκινήσει να υπεραμύνεται τα δικαιώματα των Πολιτών της, έστω και αργά.

    Με αυτό δεν αναφέρομαι φυσικά στην εξαιρετική ανταπόκριση της ομάδας ΔΙΑΣ της Ελληνικής Αστυνομίας, στους οποίους οφείλω και ένα τεράστιο ευχαριστώ για το γεγονός ότι σήμερα μπορώ και γράφω αυτό το κείμενο. Αναφέρομαι στην ανάγκη δημιουργίας μιας εμπεριστατωμένης μεταναστευτικής πολιτικής, και στην εφαρμογή της πολιτικής αυτής.

    Καμία χώρα δεν είναι σε θέση να απορροφήσει αριθμό μεταναστών ίσο με το 20% του πληθυσμού της. Αυτό όμως καλείται σήμερα να κάνει η Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να γίνει. Ειδικά στη σημερινή οικονομική συγκυρία, είναι ακόμη δυσκολότερο. Όμως, καθημερινά βλέπουμε την αλλοτρίωση της κοινωνικής μας κουλτούρας, την έξαρση της εγκληματικότητας κατά των πολιτών, την αμέριστη ευκολία των όποιων διακινητών παρανόμων μεταναστών να παραγεμίζουν με εκ των προτέρων περιθωριοποιημένους ανθρώπους την μικρή κοινωνία μας, που ποτέ δεν πρόκειται να ενσωματωθούν στην Ελληνική κουλτούρα, και άρα ποτέ δεν θα μπορέσουν να νιώσουν την περηφάνια της Ελληνικότητας, τη φιλοξενία, το φιλότιμο, την αξία της ανθρώπινης ζωής, του διαλόγου, γιατί απλά η δική μας ανθρώπινη ζωή δεν λογίζεται ισάξια στο δικό τους αξιακό σύστημα.

    Σιγά-σιγά η ίδια μας η ζωή αλλάζει προς το χειρότερο. Σήμερα ούτε που διανοείται ο Έλληνας να αφήσει το δεκάχρονο παιδί του να περπατήσει μόνο του το απόγευμα στην Αγίας Ζώνης στην Κυψέλη, κάτι που θυμάμαι σαν παιδί έκανα καθημερινά. Σήμερα ούτε που διανοείται ο Έλληνας των πόλεων να αφήσει την εξώπορτα του σπιτιού του ανοικτή, όταν στη δική μου παιδική ηλικία η μητέρα μου μου έκανε παρατήρηση όταν την έκλεινα τις απογευματινές ώρες.

    Η Ελλάδα που βιώνουμε σήμερα μοιάζει ολοένα και πιο ξένη για μας, και κοντινότερα στις κοινωνίες των φιλοξενούμενών μας. Πιστεύω είναι στιγμή να απαιτήσουμε από την Πολιτεία να προστατέψει την κοινωνική κουλτούρα μας τουλάχιστον με την ίδια ζέση που υπερασπίζεται τα δικαιώματα των φιλοξενούμενών μας, και επιτέλους να εισβάλλει η λογική στη διαχείριση της μεταναστευτικής κρίσης που παρασύρει την κοινωνία μας σε μονοπάτια ανεξερεύνητα και ξένα προς την κοινωνική μας κουλτούρα.

    Μόνο έτσι μπορούμε να πάρουμε πίσω τη Χώρα μας, που ταχύτατα ξεφεύγει από τα χέρια μας, και να αποφύγουμε να είμαστε εμείς οι μετανάστες στην ίδια μας τη Χώρα.

    capital.gr

    • kinezos avatar
      kinezos @ No Way 13/08/2012 06:41:07

      Ευγε. Και για την αρτιοτητα του γραπτου σου λογου και για περιεχομενο

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ No Way 13/08/2012 11:57:03

      Υπάρχει και άλλος τρόπος δράσης, πέρα από την έκκληση στην Πολιτεία να προστατέψει την πολιτιστική μας κουλτούρα. Υπάρχει και η συνειδητή επιλογή του οικειοθελούς αφανισμού μας. Η εξαφάνισή μας ως πολιτισμού, ως συνέπεια της αυτοκτονικής λαθρολάγνας νοοτροπίας μας, θα αποτελέσει ένα ισχυρό αντιπαράδειγμα για τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς πολιτισμούς ώστε να κάνουν τα αντίθετα από όσα κάναμε εμείς, προκειμένου να μην έχουν κι εκείνοι την ίδια κατάληξή με μας. Τόσα κάνουν οι Ευρωπαίοι για εμάς, ας κάνουμε κάτι κι εμείς για αυτούς. Ας εξαλειφθούμε για να τους αντιπαραδειγματίσουμε!

  38. kinezos avatar
    kinezos 13/08/2012 07:03:05

    και αυτο ακριβως εννοουσα οταν ελεγα παραπανω (το οποιο ετυχε αποδοκιμασιας) οτι υπαρχουν φοβοι αυτοδικιων, αντιποινων, κλπ. και απο τις δυο μεριες. οι αλλοδαποι θα εξαχρειωθουν επιτιθεμενοι στους ελληνες αναμενωντας τις απελασεις που ερχονται, οι δε ελληνες (δικαιως πλεον) θα αντεπιτιθενται σε οποιαδηποτε ευκαιρια.

    το περιστατικο (μου φαινεται λιγο τραβηγμενο να στηθηκε απο το μηδεν) αλλα φαινεται οτι ετυχε επικοινωνιακης εκμεταλλευσης απο την κυβερνηση για να αγγιξει ανθρωπιστικες ορδες σε μας τους ιθαγενεις και να "μαζευτουμε" και στις αντιδρασεις μας εναντι των αλλοδαπων και στις απαιτησεις μας εναντι της κυβερνησης.

    αδερφια, το θεμα πλεον (δυστυχως) απαιτει μετρα που κανεις δεν τα ηθελε ουτε θα τα χαρει. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ. το πακιστανο-αφγανο-κλπ σκυλολοι πρεπει να τυχει αντιμετωπισης εισβολεα. Μαζικες συγκεντρωσεις σε στρατοπεδα. Οποιος δεν εχει εχεγγυα και επισημο λογο παραμονης, εγκλεισμο στα στρατοπεδα (τα οποια θα πρεπει να ειναι επισης εκτος κατοικημενων περιοχων) και παραμονη εκει (φυσικα με ανθρωπινες συνθηκες) μεχρι οι ιδιοι να ζητησουν τα φυγουν οικοιωθελως. Επισης τα παιδια να τυχουν ειδικης μεριμνας, με φροντιδα παιδαγωγων (πατριωτων τους) και υπο την αιγιδα της UNICEF.

    Τι λεω τωρα ε? χαχαχα

    Ο Θεος να μας φυλαει αδερφια

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ kinezos 13/08/2012 07:14:51

      ποιός Στράτος φίλε να κατέβει ??? ο Στράτος Σεφτελής , ο Στράτος Τζώρτζωγλου ή ο Στράτος Διονυσίου ο μακαρίτης ?

      • kinezos avatar
        kinezos @ EVANGELOS 13/08/2012 07:34:23

        καλο καλο.

  39. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 13/08/2012 11:38:58

    Αστυνομικοί της Ελληνικής Αστυνομίας ήταν παρόντες στο γεγονός και είδαν με τα ίδια τους τα μάτια τέσσερα μηχανάκια και 5 άτομα πάνε σ'αυτά; Από μάρτυρες δεν το έμαθαν;

  40. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 13/08/2012 14:19:50

    την αστυνομευση της πολης την εχουν αναλαβει τα ταγματα εφοδου της Χ.Α η υπαρχει ακομα η Ελληνικη αστυνομια?πιστευω οτι ειναι θεμα γοητρου πια η αστυνομια να αρχησει καποιες συλληψης για να σταματηση αυτο τωρα .Δεν πιστευω να υπαρχει λογικος ανθρωπος που να πιστευει οτι τα γιουρουσια της Χ.Α προσφερει κατι στη λυση του μεταναστευτικο,περα απο καποιους ψηφους απο αγανακτησμενους πολιτες που βλεπουν οτι το κρατος τους εχει εγκαταληψει και η αστυνομια ειναι μονο για τη φιλαξη πολιτικων επιχειριματιων και των τραπεζων τους

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ ANORFOGRAFOS 13/08/2012 15:22:43

      Οι επιθέσεις κατά λαθροεισβολέων δημιουργούν αντικίνητρο για την παράνομη είσοδο ακόμα περισσότερων λαθροεισβολέων. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος είναι σε θέση να το καταλάβει αυτό. Μπορεί λοιπόν να είναι την κακιάς ώρας, μπορεί να είναι η χειρότερη δυνατή, αλλά - ναι - εν δυνάμει είναι λύση.

  41. nikos . avatar
    nikos . 13/08/2012 14:35:24

    Aκομη δε τον ξετρυπωσαν http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=20738%3Akyniki-omologia-sto-facebook-gia-ti-dolofonia-toy-irakinoy&catid=105%3Ainternet&Itemid=160

  42. Απορών avatar
    Απορών 13/08/2012 14:50:27

    Η Χ.Α. είναι εγκληματική συμμορία η οποία μόλις τα τελευταία χρόνια παριστάνει το "νόμιμο πολιτικό κόμμα". Όποιος την υπερασπίζεται εδώ μέσα και αλλού είτε δεν γνωρίζει την ιστορία της είτε υπερασπίζεται συνειδητά εγκληματίες. Οι άνθρωποι δεν είναι απλά εθνικοσοσιαλιστές, με αυτό δεν θα είχα πρόβλημα και φυσικά είμαι εναντίον των απαγορεύσεων όπως αυτές υπάρχουν στη Γερμανία για παράδειγμα. Πρόκειται για συνειδητούς νεοναζί συμμορίτες σαν αυτούς που σκότωσαν τούρκους και έλληνα στη Γερμανία, σαν αυτούς που αν δουν έλληνα στην Ευρώπη του επιτίθονται επειδή είναι μαυροτσούκαλος.
    Όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ... και μη μου απαντήσει κανένας γράφοντας πράγματα του στυλ "και που το ξέρεις" κτλ. Έχουν στείλει φίλο μου στο νοσοκομείο προ 15ετίας οπότε τέρμα η πλάκα και τα "προβοκάτσια προβοκάτσια!".

  43. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 13/08/2012 16:39:21

    Βιαστήκατε κ.Δένδια να δώσετε δείγματα αριστερής νομιμοφροσύνης και μάλλον εκτεθήκατε.Κρίμα. Παρ΄όλη την καλή προσπάθεια η αυγούλα δεν σάς έδειξε επιείκεια. Θα διαβάσατε, φαντάζομαι ,το λιβελογράφημα με τίτλο ¨οι Δένδιες"...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ εξαρχεας 13/08/2012 20:33:29

      Τα συριζαριά όμως δεν έχουν πάρει χαμπάρι, ότι πλέον, όταν καθυβρίζουν κάποιον, του φτιάχνουν το προφίλ. Ο εν λόγω οχετός ύβρεων, εν είδει παραληρήματος, καταντάει κωμικός.

      Συριζαίοι, γελάμε με την λύσσα σας! Πού να αρχίσει και κανα ξήλωμα ΜΚΟ, εκεί να σας δούμε.

  44. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 13/08/2012 22:19:16

    Δεν υπαρχει χωρα που να μην αντιμετωπιζει αναλογο προβλημα.Στην Ελλαδα ειναι μια κατασταση που θυμιζει ζουγκλα αλλα και στο εξωτερικο υπαρχει μια προβληματικη κατασταση.Στην Αγγλια,Στην Γαλλια στα γκετο,στην Ολλανδια που υπαρχει και εκει ανοδο των δυο ακρων.Φυλετικες συγκρουσεις,αλλοδαποι ντοπιοι να συγκρουονται.
    Στην Σουηδια ακομη χειροτερα.Στην Ιταλια επισης.
    Στην Αμερικη ποσο διαφερουν οι φτωχοσυνοικιες τους Λος Αντζελες απο τον Αγιο Παντελεημονα;

    • Απορών avatar
      Απορών @ Ταξιδιωτης 14/08/2012 00:53:14

      Αυτό ισχύει, δεν σημαίνει όμως ότι ως κοινωνία θα πρέπει να δεχόμαστε αυτές τις λογικές. Είναι σα να λέμε ότι εφόσον στην Αμερική μπαίνουν πιτσιρικάδες στα σχολεία και καθαρίζουν καμμία 20αριά είναι κάτι το οποίο πρέπει να δεχθούμε ως καιρικό φαινόμενο.

      • Carl Sagan avatar
        Carl Sagan @ Απορών 14/08/2012 12:57:25

        Ως κοινωνία θα πρέπει να δεχόμαστε αυτές τις λογικές που συμβάλλουν στην επιβίωσή μας ως κοινωνία. Διαφορετικά στο μέλλον δε θα υπάρχουμε ως κοινωνία αλλά ως αντικείμενο ιστορικών μελετών.

        • Απορών avatar
          Απορών @ Carl Sagan 14/08/2012 14:06:39

          Καλύτερα να υπάρχουμε ως αντικείμενο ιστορικών μελετών παρά ως δολοφόνοι... Εφόσον υπερασπίζεστε αυτές τις πρακτικές δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δεν τις εφαρμόζετε... εκτός και αν το κάνετε βέβαια οπότε δεν έχει νόημα η συζήτηση...

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Απορών 14/08/2012 15:56:24

            Αν εμείς αποτύχουμε να επιβιώσουμε, την θέση μας θα πάρουν οι δολοφόνοι μας. Εκείνοι θα είναι οι ιστορικοί μελετητές, κι εμείς το αντικείμενο της μελέτης τους. Νομίζω ότι μας αξίζει ένας ενεργότερος ρόλος από αυτόν. Μας αξίζει ακόμα και αν για να τον έχουμε πρέπει να δείξουμε τη σκληρότητα που έδειξαν και οι προγονοί μας, σε κάθε περίσταση που η ύπαρξή τους απειλήθηκε.

  45. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 14/08/2012 15:53:43

    Αγαπητέ αρθρογράφε και κάποιοι άλλοι "φιλάνθρωποι" σχολιαστές, εισέλθετε παρακαλώ εις τον κλωβόν σας και παύσατε επιτέλους να μαστίζετε την ελληνική κοινωνία με την εκτός τόπου και χρόνου, παρωχημένη, άκριτη, επικίνδυνη, διχαστική, ξενοκίνητη, κακόβουλη και εξωπραγματική μπαρουφολογία σας. Κανένας φασισμός δεν υπάρχει και καμμία εκδήλωση δεν είναι φασιστική μιάς κοινωνίας που αγωνίζεται απεγνωσμένα για την ύπαρξή της, για την διατήρηση της ιδιαιτερότητας και της μοναδικότητάς της. Οι Ελληνες έχουν ιστορικό δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να αντιδράσουν με όποιο τρόπο μπορούν και με όποιο τρόπο θεωρούν σκόπιμο στη απειλή του εξαφανισμού τους. Δεν βλέπω κανένα απολύτως όριο και κανένα αθέμιτο μέσο στον αγώνα για την επιβίωσή τους ως έθνους. Το κρίμα, αν και όπου υπάρχει, το φέρουν τα μέλη της πέμπτης φάλαγγας που δρα τα τελευταία 30-35 χρόνια στον τόπο και τον οδηγεί στην ανυπαρξία.
    Ολα αυτά δεν θα χρειάζονταν, ούτε καν θα υπήρχαν εκδηλώσεις βίας, εάν το φαινόμενο (λαθρομετανάστευση) είχε εγκαίρως επισημανθεί και αντιμετωπιστεί κατάλληλα σε μία εποχή που τα παράνομα άτομα στη χώρα δεν ξεπερνούσαν τις 100.000. Τώρα όμως είναι πιά αργά και το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με κανένα "φιλάνθρωπο", θεμιτό, δημοκρατικό και, εν πάσει περιπτώσει, ήπιο και ειρηνικό τρόπο. Δυστυχώς σήμερα το ζήτημα τίθεται ως "εμείς ή αυτοί".Μέση οδός δεν υπάρχει πλέον, όσο για τις αηδίες του Δένδια, χρειάζονται 200 χρόνια για να παράγουν αποτέλεσμα εάν και εφ'όσον δεν συνεχιστεί η λαθρομεταναστευτική ροή προς την χώρα μας.
    Είναι πάντως λυπηρό, τραγικό μάλλον, το συμπέρασμα ότι, εδώ που έφθασαν τα πράγματα, η απλή, καθόλα ειρηνική παρουσία οποιουδήποτε λαθρομετανάστη στη χώρα, θα πρέπει να θεωρείται θανάσιμη απειλή γι' αυτό το λαό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.